Kosminen valon tsunamiaalto

Kosminen valon tsunamiaalto

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.11.2017 11:15

MITEN VALMISTAUTUA KOSMISEN VALON TSUNAMIAALTOON

Kirjoittanut Michelle Walling (http://www.howtoexitthematrix.com)
18.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet ihmiset ovat puhuneet tähän asti suurimmasta energia-aallosta, jolla on päivänselvä vaikutus ihmisten tietoisuuteen ja värähtelyyn. Sitä on kutsuttu mm. kolmeksi aalloksi, aurinkoaivastukseksi ja galaktiseksi superaalloksi. On myös sanottu, että tämä aalto tulee pian, ja tänään kerron teille, mitä olen saanut opastuksena, miten parhaiten valmistaudutaan siihen.

Kaksi pitkää vuotta sitten toin syyskuussa 2015 viestejä X-aallosta yhdessä Simon Atkinsin kanssa. Vaikka se oli erittäin voimakas aalto, olemme sen jälkeen kokeneet suurempia ja suurempia transformoivia valo- ja äänienergia-aaltoja. Monilla ihmisillä on ollut unia tsunamista, joka tulee heidän talonsa läpi, tai olemisesta ulkona katsomassa valtavan tsunamin tulemista. Monet eivät pelänneet, kun tämä aalto tuli heidän ylitseen. Itse istuin olohuoneen sohvalla, kun tsunami iski, eikä ollut pelkoa, ja tuo aalto näytti vain huuhtovan ylitseni eikä minulla ollut vaikeuksia hengittää vedessä.

Myös muutosta on kuvattu monilla tavoilla. Sitä on kutsuttu ylösnousemukseksi, uudeksi Maaksi jne., mutta tosiasiassa on monia maapalloja tai todellisuuksia, joihin ihmiset voivat mennä. Minulle on kerrottu uudestaan ja uudestaan, että omien tekojen perusteella tehdään valinta siitä, mitä tapahtuu, ja valinnan tekemättömyys on kuitenkin valinta mennä sinne, minne oma värähtelytaajuus vie silloin, kun tämä aalto iskee. Yhdessä maaskenaariossa kaikkia järjestelmiä rukataan hitaasti ja esitellään vapaa energiateknologia. Yhdessä skenaariossa planeetalla on jo ihmisiä ja avaruusaluksia ja kaikilla on "replikaattoreita" ja korkean teknologian laitteita, jotka auttavat heitä laajentamaan ja kasvattamaan tietoisuuttaan. Yhdessä skenaariossa jumalat ja jumalattaret muistavat, miten luodaan kaikki tarvittava taustaenergiasta. On myös paikka niille, jotka eivät halua laajentua tai olla valossa, ja jotkut sielut saavat palata takaisin Lähteeseen sopeutettavaksi. On sopiva paikka kaikille.

Isoa kahunaa (= aalto) varten on samanlaisia valmisteluja, mutta muutama merkittävä kohta täytyy kattaa sillä valinnalla, joka kunkin ihmisen on tehtävä. Jokainen ihminen on suunnitellut valinnan sielutasolla, mutta kaikki inkarnoituneet sielut eivät ole heränneet ja kyenneet tekemään tietoista valintaa. Parhaillaan nostetaan verhoa, jotta ihmisillä voisi olla parempi mahdollisuus tehdä tietoinen valinta. Tämä tulee aikajanojen ja todellisuuksien romahtamisena, kaaoksena ja tunnetraumojen tulemisena pintaan elämässä, fyysisinä ylösnousemusoireina jotka varoittavat, että jotain tapahtuu, ja kuoleman lähikokemuksina. Ihmiset ovat yhteydessä korkeampaan itseen, oppaisiin, maan ulkopuolisiin olentoihin ja Lähteeseen meditoinnin, vaikutelmien, kanavointien ja näkyjen kautta. Monia työkaluja käytetään, ja useammat ja useammat ihmiset siirtyvät kaiken tämän ohi ja ottavat vastaan moniulotteisen itsensä nyt-hetkessä ja lähettävät signaalin Maalle ja Lähteelle, että valmistaudumme suureen tapahtumaan.

Kaikki eivät saa kutsua, mutta aikaa on pidennetty varmistamaan, että mahdollisimman monilla ihmisillä joiden oli tarkoitus herätä, on tilaisuus oivaltaa, mitä tapahtuu. Ensimmäinen suunnitelma oli saada tämä suuri aalto tapahtumaan 2012, mutta kollektiivina päätimme odottaa monista syistä, koska ihmisten oli vaikea murtautua ulos mielenkontrollointimatriisista.

Ison kahunan kokemista on kuvattu monilla tavoilla, koska kaikki kokevat sen vähän eri lailla, vaikka sielut ovat myös sopineet kokevansa sen ryhmissä. Kun tämä aalto tulee, ihmisillä on muutama vaihtoehto:

1. Kääntyä ympäri ja juosta pakoon peloissaan. Tämä vie heidät toiseen 3D/4D-todellisuuteen jatkamaan oppimista, kunnes he ovat yhteydessä luojansa kanssa.

2. Kääntyä sisäänpäin. Sallia aallon huuhtoutua ylitseen. Transformoida DNA ja siirtyä uuteen Maahan tai korkeammalla värähtelevään paikkaan. Tämä on korkein ja paras aikajanavalinta.

3. Seistä paikallaan ja ottaa isku kehoon, taistella aaltoa vastaan tai juosta sitä kohti taisteluhuutojen kera. Sinut kaadetaan ja syöksyt pohjavirtauksessa, kunnes olet taas pystyssä. Kun saat jalansijan, löydät itsesi uudesta todellisuudesta, joka on tehty sinua varten. Matkasi uuteen Maahan ei ole yhtä nopea kuin niillä, jotka lakkaavat taistelemasta, mutta ei niin pitkä kuin niillä, jotka juoksevat karkuun. On kuiteinkin myös mahdollista, että luovut kehosta täällä ja heräät uudessa Maassa.

Asioita joita voit tehdä valmistautumiseksi suureen aaltoon

* Kohtaa pelkosi

Tässä on ote postauksestani 17.11. henkilökohtaisella Facebook-sivullani:

"Viime valmisteluja tehdään verhon lopullista putoamista varten! Kadotin ääneni tiistaina toisen hypnoterapiasessioni jälkeen Alba Weinmanin johdolla Sedonan retriitissä. Meillä oli upea viikko yhdessä muiden mahtavien puhujien kanssa, ja teemana oli parantuminen, tunnetraumoista irtipäästäminen, yhdistyminen korkeampaan itseen ja uuteen Maahan ja pelkojensa kohtaaminen.

Viimeksi mainittu asia, pelkojensa kohtaaminen, on ollut varsinainen henkinen kliseeaihe, josta kaikki ovat puhuneet. Mutta olen tässä kertomassa teille nyt tänään, mitä se oikeasti merkitsee, miten tärkeää se on ja miten se oli edessäni eilen illalla (ja miten käsitellä se).

Alban toisessa hypnoterapiasessiossa oli informaatiota verhon nostamisesta. Saimme sen version, mitä tapahtuu, kun verho nousee etkä ole kohdannut tai muuntanut pelkojasi.

Asiakkaan korkeampi itse kuvasi Harmagedonin tyyppistä näkymää, kamalinta myrskyä jonka asiakas voisi kuvitella. Ensin tuulta, sitten kaatosadetta. Hurrikaaneja, rakeita, maan repeäminen kahtia. Se oli pelottavaa.

Seuraava selitys oli: jos sillä hetkellä kun verho nousee, on pelkoajatuksia ja kohtaa hallitsevimman pelkonsa, mitä tehdään? Jos kohtaat sen, käännyt sisäänpäin ja menet siitä läpi, niin "ylösnouset". Jos kääntyy poispäin siitä ja juoksee karkuun, nuo ihmiset jäävät 3D-maapallolle tuohon todellisuuteen. Siellä he oppivat selviytymään tai lähtevät kehosta luonnonmullistuksessa, mikä on sielujen tapa siirtyä toiselle 3D/4D-maapallolle.

Korkeampi itse sanoi, että tämä kamala skenaario luotiin kollektiivisesti, ja ensimmäisenä ajattelin raamattua ja kaikkia tuomiopäivän julistajia ja uskonnollisia kiihkoilijoita. Mutta itse asiassa he saattavat olla asian jäljillä!!!!!! Se on ohjelma, jonka moni on oppinut raamatusta! Maailmanloppu, apokalypsi.

Jos menit pelkojesi läpi tässä verhonnostoskenaariossa, värähtelet Lähde-valon/energian kanssa seuraavaan taajuuteen, uuteen Maahan (tai sieluvärähtelysi korkeampaan paikkaan, kuten olen aiemmin maininnut).

Tässä Sedonan retriitissä oli noin 30 ihmistä ja useimmat heistä olivat jättäneet paljon peloistaan taakse, ja se oli kaunista katsottavaa. Itse luulin muuntaneeni omat pelkoni. Mutta olen ollut myös tietoinen, että minulla on vain kaksi pelkoa jäljellä ja ne liittyivät kahteen ihmiseen, joita olen rakastanut suurimman osan elämääni. (Nämä pelot kehittyivät elämässäni puolen tunnin välein.)

Sitten tajusin sen. Se on peliä. Vaikka se on tosipeliä, kohtaamme nyt suurimmat pelkomme "skenaariossa", mutta lopputulos ei ole pahin tilanne. Loppujen lopuksi kaikki selviää ilman katastrofaalisia seuraamuksia … jotta saamme harjoituskierroksen verhon putoamisesta ja ajatustemme välittömästä ilmentymisestä.

Ensin ajattelin, että se tulee ehkä esiin sen energiatyön vuoksi, jota tein tällä viikolla, ja koska olin edelleen Sedonassa Bell Rock -pyörteen lähellä. Sitä tapahtuu, kun menee näihin korkean energian paikkoihin. Mutta sitten minulle näytettiin, ettei kyse ollut vain minusta – muutkin ihmiset käsittelivät asioita.

Tämä on valtava viesti. Olen huomannut, että joskus asioita tapahtuu minulle ensin, jotta tiedän, miten autetaan toisia, kun he käyvät läpi saman. Jos se tapahtuu sinulle, pysy tyynenä, tasapainossa ja maltillisena. Päästä se ulos itsellesi mahdollisella tavalla rakkauden ja totuuden kautta, olematta vahingollinen tai projisoimatta. Yhdisty Lähteeseen ja rukoile korkeinta ja suurinta lopputulosta. Jos voit pysyä maadoittuneena, keskittyneenä kehoosi ja rauhoittaen hengityksen, se on optimaalista. Ole sitten kiitollinen, että sait testiajon ennen suurta kahunaa, ja tiedä, että se on tulossa!!!!!!! Tue sitten toisia, kun he käyvät sitä läpi!!!

Kun tarkkailet sitä sen ollessa ohi, näet harhan ja pelaajien kauneuden tässä pelissä ja miten olette vuorovaikutuksessa toistenne kanssa antaen skenaarioita, jotta voitte muuttua tämän todellisuuden läpi poistumistietä kohti. Se ei ole hauskaa, mutta meidän täytyy muistaa olla tietoinen ajatuksistamme ja siitä, että jos niitä oleskelee jossain päin aivojamme, ne ilmentävät, kun verho putoaa.

Sama asia tapahtuu ihmisille, kun he kuolevat – ne jotka ovat matalassa värähtelyssä, joka on yhteensopiva astraalimaailman kanssa, päätyvät "helvettiin". Se on kuin elokuvassa Taivaan tuolla puolen, jossa näytteli Robin Williams.

Pidä mielessä, että olen saanut paljon parannusta ja koulutusta ja opetan toisille, miten pysytään poissa pelosta ja miten päästetään irti tunnetaakasta, mutta useimmat ihmiset eivät tiedä, mitä heille tapahtuu, ja se tapahtuu ryhmäkaaoksena muille!!

Tiedän, miltä se tuntui, ja keho on ohjelmoitu reagoimaan taistelemalla tai pakenemalla! Rakkaus, anteeksianto ja Lähde-energia ovat ainoa asia, joka voittaa pelon! Meillä on kyky kumota kollektiivista tämä apokalyptinen näkymä menemällä peloistamme läpi ja kuvittelemalla jotain erilaista. Menen tähän enemmän myöhemmin, ja meidän täytyy tehdä meditaatio sen saamiseksi paikoilleen.

Pidän tässä tilaa tukemaan teitä kaikkia, ja rakastan teitä kaikkia hyvin paljon! Tajusimme tämän!! Meidät on koulutettu tähän! Muistakaa!"

* Yhdisty korkeampaan itseesi ja luojaasi

Tämä on ehkä yksi tärkeimmistä tekemistäsi asioista, joka sanoo jo: "Olen tehnyt tietoisen valinnan nousta pois pelkomatriisista. Neuvo minua seuraavaksi korkeimmalle saavutettavissa olevalle tasolle, jossa supervoimani aktivoidaan." Sen miten yhdistyt sisäiseen luojaasi, täytyy olla täysin oma luomuksesi. Kukaan ei voi tehdä tätä puolestasi.

* Nosta värähtelyäsi

Ihan totta, on todella kyse värähtelystä. Jos olet poissa pelosta ja olet ollut yhteydessä sisäiseen Luojaasi/Jumalaan/Lähteeseen, olet kuorinut pois ne energiakerrokset, jotka ovat tukkineet sisäisen valosi, mikä sallii kehosi värähdellä korkeammalla. Eikä vain tämä, vaan kuin olet kohottanut värähtelysi pelkoa kuhisevan matriisin yläpuolelle, se ei vaikuta enää tunteisiisi, ja todellisuutesi etenee tasaisesti. Avain on leijailla siellä odottaessasi aaltoa.

* Juo paljon puhdasta vettä ja ole vedessä

Tässä on Candace Craw-Goldmanin postaus, jossa Dolores Cannon ja Masuru Emoto kertoivat hänelle unessa veden tärkeydestä ja että se on muutosaaltojen "neste".

"Unen alussa löysin itseni kävelemästä lähellä merta – kaunista aavaa ja hyvin tuttua merta. Vesi oli hyvin pehmeää, kutsuvaa ja säkenöivää. Näin edessä paviljongin. Se oli erittäin suuri, hyvin massiivinen. Kun pääsin lähemmäs, näin yhden ihmisen lähimmässä nurkassa ja hän käveli jonkinlaisen suuren ja matalan rakenteen ympärillä, joka oli paviljongin lattialla. Tämä rakenne peitti suurimman osan lattiasta, mutten oikein osannut sanoa, mikä se oli, sieltä missä kävelin. Kun tulin lähemmäs, näin, että tuo ihminen oli nainen ja hän katseli minua ja odotti minun tulevan lähemmäs.

Kun pääsin riittävän lähelle tervehtiäkseni, näin, että se oli ystäväni ja opettajani Dolores Cannon! Olin hyvin innostunut nähdessäni hänet. Hän näytti itseltään, mutta nuoremmalta ja vähän hoikemmalta ja energisemmältä. Hän hymyili, kun kävelin portaita ylös.

"Hei, Candace. Minulla on jotain näytettävää sinulle tänään ja myös viesti, jonka haluan sinun jakavan." Hän käveli lattialla olevan rakenteen reunassa ja seurasin häntä. Hän katsoi alas, kuten minäkin, ja katselin yksityiskohtia. Tuo rakenne näytti tehdyn vahasta tai jonkinlaisesta läpikuultavasta materiaalista, se oli täysin geometrinen ja säännöllinen muodoltaan, ja laajemmin katsoessani näin, että se oli kuin jättimäinen hunajakenno, jonka kennot olivat auki.

Kun katsoin noita yksittäisiä kennoja, ne hehkuivat ja näin valokuvioita pyörivän ja liikkuvan jokaisessa niistä. Valokuvio alkoi kuusiterälehtisenä kukkana, joka oli väriltään lämpimän punainen, mutta sitten tuo yksinkertainen muoto tuli monimutkaisemmaksi – se muistutti hyvin paljon liikkuvaa elämänkukkaa. Valo muuttui useammiksi väreiksi ja sitten koko lattia alkoi liikkua ja muuttua jonkinlaiseksi liikkuvaksi veistokseksi tai hologrammiksi. Kennot ja valokukat liikkuivat sisään ja ulos. Kaikki kennot olivat yhdistyneet kaikkiin valokukkiin, jotka olivat yhdistyneet kokonaisuuteen, ja taas takaisin.

Huomasin, että joissain kennoissa oli enemmän valoa ja ne hehkuivat kirkkaammin kuin toiset. Juuri kun olin kysymässä Doloresilta siitä, hän katsoi minua sivuttain, hymyili ja nyökkäsi. "Sen halusin sinun huomaavan ja siksi toin sinut tänne tänään." "Toit minut tänne?" kysyin. "No, niin voitaisiin sanoa, kyllä."

"Okei, voitko siis kertoa minulle eroista yksittäisten kennojen valossa?" kysyin. "Siihen liittyy monta tekijää, mutta katsotaanpa tarkemmin", Dolores sanoi.

Kun kävelimme lähemmäs ja katsoimme kahta kennoa, jotka olivat lähimpänä jalkojamme, kumpikin kenno oli hyvin suuri ja melko syvä ja näytti ulottuvan paviljongin lattian alle. Kumpikin kenno oli riittävän suuri, että ihminen voisi seistä suorassa sen sisällä. Kun minulla oli näitä ajatuksia, katsoin Doloresta, ja hän nyökkäsi taas – koska hän luki ilmeisesti ajatukseni! "Jokaista kennoa voidaan ajatella ihmisenä, kyllä."

Ne kaksi kennoa joihin keskityimme, olivat erilaisia valoltaan ja liikkeeltään. Vasemmalla oleva oli kukoistava, energinen, virtaava ja liikkui helposti ja sujuvasti. Oikealla oleva ei ollut yhtä täynnä valoa ja se näytti hitaammalta tai "kankeammalta" tai jotain. Se ei liikkunut aivan yhtä hyvin.

Sitten Dolores kääntyi ympäri ja jostain takaansa hän otti suuren kristallinkirkkaan vesiämpärin, jossa oli suuri kauha. Hän kauhaisi vähän vettä ja sanoi: "Katso!" kaataessaan vettä oikealla olevaan kennoon.

Välittömästi kennosta tuli kirkkaampi ja liikkeistä virtaavampia. Hän lisäsi vettä, ja kennosta tuli taas "elävämpi". Olin sitten myös tietoinen, miten tuon solun valokuviot siirtyvät välittömästi koko rakenteeseen. Hyvin samaan tapaan kuin elämänkukka.

"Tämän halusin sinun näkevän. Jokaista kennoa voidaan ajatella ihmisenä, joka on yhteydessä toisiin ihmisiin, mutta jokaista kennoa voitaisiin ajatella myös soluna ihmisen kehossa." Käännyin kuuntelemaan. "Välitä tätä viestiä eteenpäin: vesi on tärkeää. Se ei pidä sinua vain elossa, vaan myös yhteydessä. Olet vähän kuin akku – tarvitset vettä yhdistyäksesi korkeampiin tietoisuustiloihin. Tarvitset vettä kyetäksesi yhdistymään toisiin. Tarvitset vettä yhdistyäksesi toisiin osiisi! On siis erittäin tärkeää pysyä nesteytettynä. Vesi auttaa informaatiovirtaa. Vesi auttaa yhdistymisessä informaatioon. Vesi auttaa sinua olemaan yhteydessä korkeampaan tietoisuuteen."

Hymyilin ja sanoin: "Työskentelet edelleen Emoton kanssa, eikö niin?" Dolores nauroi ja laittoi kätensä yhteen: "Tosiaankin." Ja sitten Masuru Emoto ilmestyi esiin ja astui paviljongille ja hieman kumartaen sanoi: "Jokaisella vesilasillisella jonka juot, on mahdollisuus tuoda sinulle parannusta vaivaan, joka sinulla on. Jokainen kylpy jonka otat, voi tehdä saman. Jokainen askel mereen, jokainen kävely joen varrella, jokainen lepohetki puron varrella, on parantumistilaisuus. Ja tämän parannuksen voit saada sinä tai siitä voidaan ilmaista aikomus toisille tai planeetalle tai kummallekin."

Sanoin: "Hyvin monet ihmiset rakastavat vettä, erityisesti merta, sekä kauniita, kirkkaita järviä ja ihania puhtaita puroja, mutta monia meitä ei ole siunattu tällaisilla vesillä kotimme lähellä."

"Se on totta", Emoto sanoi. "Mutta voitte silti luoda omat parantavat vetenne. Juomaveden ja kylpy- tai suihkuveden lisäksi voitte laittaa vain yksinkertaisia vesimaljoja elintilaanne vahvistamaan parantumisfokustanne ja -aikomuksianne."

Sitten Dolores alkoi puhua. "Sinulla on asiakas, joka on pyytänyt yhtä audiomeditaatiotasi. Jos teillä olisi meri Kansasissa, ehdottaisin, että menet sinne kirjoittamaan tai nauhoittamaan sen hänelle." Nauroin tietäen, että olin unessa enkä Kansasissa. Osavaltiossa jossa asun, ei ole todellakaan meriä.

Dolores sanoi: "Nimittäin Kansasin peitti ennen kaunis ja hyvin voimakas meri. Voit edelleen ilmaista aikomuksen yhdistyä tuohon muinaiseen, massiiviseen energiaan käyttäen jotain vettä, johon pääset käsiksi."

"En ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä, Dolores. Löysin nimittäin hiljattain itseni lukemasta uudestaan lukuja kirjasta Prairy Erth, jossa puhutaan laajasti niistä muinaisista vesistä, jotka loivat Kansasin preeriat ja ainutlaatuisen Flint Hillsin."

Dolores katsoi taianomaista vettä takanaan ja käänsi sitten katseensa taas minuun leveästi hymyillen: "Miksi luulet, että tämä vesi tuntuu hyvin tutulta sinusta?" Minut valtasi ilo, kun muistot muinaisista vesistä ja preeriasta ja entisistä elämistä ja nykyisistä kokemuksista maan kanssa yhdistyivät kaikki kauniiksi värähtely- ja valosinfoniaksi, joka kaikui ja toisti paviljongin lattian kuvioita.

"Käytä tuota energiaa ja tuota kuvastoa meditaatioidesi tekemiseen", Emoto heitti väliin leveästi hymyillen.

Dolores näytti hyvin tyytyväiseltä ja huvittuneelta. Hän luultavasti hymyili kasvojeni ilmeelle ajatellessani Kansasin meriä. "Voi, Candace, kun heräät, katso tämänhetkisen asiakkaasi nimen merkitystä." "Tarkoitatko Sanjaa? Olin aikonut uneksia merestä hänen parannusmeditaatiotaan varten." "Kyllä, Sanjaa. Ja kerro hänelle terveisiä". Hän katsahti Emotoon ja sanoi: "Kerro hänelle terveisiä meiltä molemmilta!"

Kun heräsin unestani, menin välittömästi tietokoneelle etsimään Sanja-nimen merkitystä ja alkuperää. Tämän löysin: Sanja – peräisin kroatialaisesta ja serbialaisesta sanasta "sanjati", joka merkitsee unta."

Kiitos, Dolores ja Masuru."

* Luota itseesi, rakasta itseäsi ja salli korkeamman itsesi ajaa kulkuneuvoa (keho)

Tämä sallii kehon kertoa sinulle, mitä se haluaa syödä, milloin se haluaa liikkua ja miten paljon, miten vähennetään ylösnousemusoireita, miten paljon nukutaan ja miten paljon aikaa vietetään itseään hemmotellen. Intuition "kierrokset" nousevat ja löydät itsesi oikeasta paikasta oikeaan aikaan. Synkronismi on ehdottomasti hauskinta, mitä sinulla on ollut koko vuonna.

* MJT

Uusi meemini: "Mitä Jumala tekisi?" Jos olemme Jumalia, käyttäydy kuin Jumala.

* Maadoitu

Maadoitu kehoon. Siihen sisältyy mentaali-, henki-, tunne- ja eetterikehon keskittäminen fyysiseen kehoon. Ilmaise aikomus ja käytä mielikuvitustasi. Tämä sallii energian virrata chakrojen läpi ja kaiken olla tasapainossa. Maahan maadoittuminen voi auttaa sinua nostamaan taajuuttasi ainakin Gaian tasolle, mutta jotkut ihmiset ovat tuon taajuuden yli ja liian empaattisia. Vedessä oleminen ja maasta olevien ruokien syöminen voi auttaa myös maadoittumaan ja harmonisoitumaan fyysisessä kehossa ollaksesi täysin läsnä nyt-hetkessä. Yllättyisit, miten monella ihmisellä on suuria osia energiastaan fyysisen kehon ulkopuolella. Kannattaa ehdottomasti vetää kaikki energiansa takaisin kehoon valmisteluna suureen aaltoon.

* Ole rakkaus ja rakkaudessa ja anna anteeksi

Nämä ovat korkeimmalla värähteleviä asioita sinulle.

Muista, että kaikki valmistautuvat nyt isoon kahunaan. Olemme melko kauan saaneet jatkuvasti pienempiä aaltoja auringosta ja suuresta keskusauringosta sekä galaktiselta perheeltä ja fotonivyöstä. Monet huomaavat olevansa valmiita, istuvat vain mukavasti syöden popcornia (luomua tietysti) ja tarkkailevat. Toiset saavat viestin: "Kyllä, kaikilla tulee olemaan ok … mutta menen siihen maaversioon, joka sopii parhaiten värähtelyyni. Miksei metsästäisi korkeinta ja parasta lopputulosta?" He tekevät kaikkensa voidakseen nostaa värähtelyään ja ollakseen vastuussa ajatuksistaan ja teoistaan. Olet tehnyt jo niin kovasti töitä, että voit viedä tämän myös loppuun saakka!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Re: Kosminen valon tsunamiaalto

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.11.2017 18:43

UUDET SÄTEET VAHVISTAVAT JÄRJESTYSTÄ JA AUTUUTTA

Kirjoittanut Sandra Walter (www.sandrawalter.com)
24.11.2017

Siunausta, rakas valoheimo.

Nämä portit jatkavat meidän avaamista enemmälle, enemmälle, enemmälle. Kosmiset alkusysäykset ovat synkronoituja tapahtumia, kun galaktiset, aurinko- ja planetaariset tekijät asettuvat riviin ja luovat tilaisuuden kiihdyttää ylösnousemusta. Torstain kosminen alkusysäys oli voimakas – minusta tuntui, että voisin hävitä autuusulottuvuuteen. Onneksi lumikenkäkävely porttikohtaan maadoitti minua vähän (sydämen rasitus voi olla tehokasta hengittämistä). Solaris avautui merkittävällä auringonpurkauksella varhain lauantaina – tavanomainen kosminen aktiivisuutemme näiden porttien aikana jatkuu. Tämän seitsemänviikkoisen siirtymävaiheemme aloitus on voimistanut taas korkeampaa valoa. Gaia (ja korvamme) soivat kosmisessa harmoniassa.

Kolmoistähtiportit jotka harmonisoituivat elokuun pimennyksen aikana, näyttävät kuin massiivisilta kristallimalleilta. Niiden järjestämä universumien välinen aukko laajeni eilen kuin kameran iiris, mikä lisää puhtaiden Kristus-tietoisuusaktivointien virtaa. Tämä vahvistaa Kristus-autuuttamme ja DNA:n kristalliaktivointia sekä syventää ylimaallisuuskokemustamme. Olemme tietoisia käynnissä olevista aikajanajakautumis-, ulottuvuusmuutos- ja tietoisuusmuutostapahtumista. Nyt astumme mysteeriin – joulukuun käytävän tuntematon, kuitenkin syvästi tunnettu, funktio.

Emme pysty tehokkaasti kuvaamaan tätä kokemusta lineaarisin termein. Tämän jumaluuden paluun hurmiollinen ja Lähteeseen yhdistävä aspekti ymmärretään, kiitos vuosituhansien luovan ilmaisun. Kun yhdistymme siihen (epämukavan) solutransformaation, valokehon ja sydänkeskuksen laajentumisen, ajan romahtamisen, kollektiivisten verhonnousemispaljastusten ja planeetan ulottuvuusmuutoksen myötä, kokemustamme ei voi täsmällisesti kuvata. Ja kuitenkin kestämme, hankkien mahdollisimman paljon tasapainoa tämän henkisesti, tunteellisesti ja fyysisesti haastavan ylösnousemusvaiheen aikana. Koko kokemuksen alla on tietoisuus: olemme valmiita tekemään tämän – miten ihmeellistä onkaan todistaa se fyysisyydessä.

Portinvartija muistiinpanoja – parhaillaan näkyvissämme

Porteilla on samanlaiset valonsädeominaisuudet tänä vuonna, uuden Maan verkkoaktivoinnin kulminaatiovuosina. Monet näkevät näitä säteitä kollektiivisten käpylisäke- ja DNA-aktivointien vuoksi ja kysyvät niiden tarkoitusta.

Huomaa valon muuttuva ja korkeampi laatu, kun klassiset 12-säteen järjestelmät muuttuvat ja mukautuvat uuteen Maahan. Nämä valotaajuudet tekevät sillan tietoisuustasojen välille, mikä auttaa meitä ruumiillistumisessa ja tietoisuutemme yhdistämisessä moniulotteiseen Itseemme. Saatat nähdä, kuulla tai tuntea ne – mikä tahansa onkin linjassa oman matkasi kanssa.

Kuva
Uusia vaaleanpuna-vihreitä revontulia Norjassa tällä viikolla – heijastusta uudesta tasapainottavasta valosta? Kuva: Marianne Bergli

Uusi smaragdisäde: Tämä on jumalaisen äidin/jumalaisen feminiinisyyden 5D-taajuutta, luomisen taustaenergiaa. Kokemuksessamme näemme sen kirkkaan smaragdinvihreänä, melkein vihreänkultaisena toisinaan. Tämä puhtaan smaragdisädetaajuuden uusi taso on läsnä useimmissa aktivoinneissa nyt. Kaksi vuotta olemme käyttäneet puhdistamattomia smaragdeja uuden Maan verkkojärjestelmissä vastaanottamaan tätä puhtaan tasapainottavan valon sisäänvirtausta. Sen puhtaus ja vahvuus antaa voimakkaan fotonien uudelleenjärjestelyilmiön, kun sitä tulvii porteissa ja verkkojärjestelmissä. Puhdistamattomat smaragdipalat ovat edullisia. Käyttäkää niitä aikomuksenanne auttaa jumalaista äitiä.

Magentasäde: Portti 5D:hen. Sillä on jumalaisen maskuliinisuuden tasapainottava funktio (luomisen toimintaa) ja se näyttää pyörivältä, tanssivalta valolta. Se on smaragdisäteen harmoninen täydentäjä. Saatat muistaa hahmotelmani tästä muutaman vuoden takaa.

Timantti-, platina- tai kristallisäde: Puhtaat ykseys- tai kristalli- tai Kristus-tietoisuuden ylösnousemustaajuudet. Platinalla on tehokas puhdistava ja suojeleva funktio. Timantti- ja kristallivalo stimuloivat toruskenttiä, DNA:ta ja auttavat ylösnousemuspilarin avaamisessa moniulotteiseen tietoisuuteen. Ne ovat yhtenäisiä portinvartioinnissa ja verkkotyössä ja yhdistävät meidät kristalliverkkoon planeetan ympärillä. Ylösnouseva sydänkeskuksemme ja energiakenttämme näyttävät kuin kristalli-timanttitoruskentiltä. Korkeammat tasosi ehkä käyttävät niitä yhdistymisessä sinuun ykseysmeditaatioiden tai yksityisten meditaatioiden aikana. Ne valaisevat ylösnousemuspilarin värähtelevällä ja vilkkuvalla valolla päivitysten aikana.

Kultainen Kristus-säde: Tämä alati läsnä oleva Kristus-DNA-aktivoija vahvistuu jälleen. Se resonoi jumalaisen ihmis-DNA:n kanssa ja aktivoi sitä. Se on kosmisen aurinko-Kristus-aspektin kantajataajuus. Joskus se ilmentyy nestemäisenä valona.

Aurinkoplasma: Tämä näyttää kuin 5D-sateenkaarenvärien värähteleviltä seiniltä. Saattaa näkyä pastellin tai vaalean sävyistä smaragdinvihreää, magentaa, sinivihreää, kultaa, helmiäistä, kristallia, korallia ja platinaa. Siinä missä plasmaa voidaan käyttää sinetöimiseen tai suojaamiseen, se on myös erinomainen valokoodien ja aikomusten toimitusjärjestelmä. Se täydentää elementaaleja (koska se on yksi). Ennen kuin Kaliforniassa alkoivat kuivuutta helpottavat myrskyt viime vuonna, näin itseni saumattomassa asussa seisomassa Tyynenmeren rannalla ja nostamassa massiivisia aurinkoplasmalevyjä auttamaan elementaalien tasapainottamisessa. Kokeile sitä parantamiseen.

Puhdas fotonivalo: Hyvin varautuneita valohiukkasia tällä ulottuvuutta ja tietoisuutta muuttavalla galaksin alueella. Ne saattavat esittäytyä valosäikeinä, ohuina valonsäteinä, kimaltavina hiukkaskenttinä tai voimakkaina valopisteinä. Lineaarinen silmä ei näe niitä (vielä). Tämä valo tuntuu erilaiselta. Siinä on hyvin ainutlaatuinen laatu ja valopuumerkki. Kun kysyin, mitä tämä uusi valo on, Tiimi kuvasi sitä puhtaaksi fotonivaloksi.

Kaikki nämä välähtelevät tai värähtelevät puhtaana elävänä valona porttityön, verkkotyön ja meditoinnin aikana. Ne eivät ole ainoita käytettäviä säteitä tai värejä tällä hetkellä. Tämä luettelo on tarkoitettu vastaamaan kysymyksiin viimeaikaisista näyistä ja muutoksista tulevassa valossa.

Ykseystietoisuus nyt

Kun ykseysmeditaatiot alkoivat 2016, meille kerrottiin, että ne opettaisivat meitä yhdistymään ilman internetiä tai laitteita. Nyt voimme tuntea toisemme sunnuntaisin ja jakaa näkyjä, aistimuksia ja aikomuksia. Kun huoli tekoälystä ja digiriippuvuudesta lisääntyy, "irrotamme töpselin" kollektiivisesti ja vahvistamme luonnonmukaista sisäistä ruutua ja lähetämme parannusta, tukea ja valokoodeja puhtaalla aikomuksella.

Liity meihin puhtaassa luonnonmukaisessa ylösnousemuksessa, kun kutsumme henkistä paljastusta, joka paljastaa jumalaiset ihmistaitomme. Meditoi kanssamme sunnuntaina klo 8.11, 11.11 ja 17.11 PT. Yhdistymme 33 minuutiksi, rauhallisena aikomuksenamme auttaa ylösnousemusta. Kaikkia arvostetaan ja kaikki ovat tervetulleita. Rakastamme sinua, siunaamme sinua ja kiitämme sinua.

Paljastusmuistutus

Olemme pyhässä käytävässämme tässä nyt-hetkessä. On jumalainen oikeutemme käyttää tämä tilaisuus täysin uuteen kokemukseen. Tulla uudeksi. Muista olla tuomitsematon, anteeksiantava, neutraali ja kiitollinen, kun paljastuksia tulee valoon, myös valotyöntekijäkollektiivissa. Näyttäkää tietä, tiennäyttäjät – joskus hiljaisuus on paras opettaja. Rakkaus-valovärähtely purkaa kaikki vääristymät ja ansaitsee koko fokuksenne. Olemme kaikki yhtä olentoa – kurittomat osamme, maailmanlaajuiset ja henkilökohtaiset, parannetaan parhaiten kärsivällisyydellä, myötätunnolla ja ymmärryksellä.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.11.2017 18:47

UUSILLE AIKAJANOILLE POIKKEUKSELLISILLA JUMALAISEN VALOKEHON AKTIVOINNEILLA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
25.11.2017

Rakas heimo,

Olemme kokeneet massiivisia päivityksiä ja aktivointeja 10.10. saakka, jolloin astuimme uuteen ulottuvuuteen ja uudelle aikajanalle, kuten olen raportoinut. Vanha aikajana on romahtanut, emmekä voi enää palata sille. Saatatte nyt havaita, että ihmiset jotka tunsitte ennen, ovat edelleen tällä aikajanalla. He ovat sieluja, jotka jumittavat vielä 3D-matriisissa eivätkä kykene edistymään ja siirtymään pois vanhalta aikajanalta.

Jos tämä on sellainen, johon et ole ollut pitkään aikaan yhteydessä, neuvon olemaan valmis järkyttymään, kun puhut hänen kanssaan taas. Aikajanojen ero on nyt hämmästyttävä. Näet hänen nyt roikkuvan kiinni entisessä aikajanassa käsittämättä, että asiat ovat muuttuneet. Hän myös odottaa sinun olevan täsmälleen samanlainen ja samalla aikajanalla kuin hän.

Koska emme pysty siirtymään alempaan todellisuuteen, kun olemme nostaneet itsemme uudelle korkeammalle tasolle, ainoa tie ulos vanhoilta aikajanoilta on kehittää itseään. Huomaan, etteivät he edes tiedä olevansa jumissa siellä, missä he ovat tällä hetkellä. Voi olla hyvin tunteellista ja uuvuttavaa olla tekemisissä alemmassa energiassa olevan kanssa. Vaatii paljon energiaa, että kykenee menemään edes muutamaksi minuutiksi sinne, missä he ovat.

Huomaat erittäin vaikeaksi puhua heille, joten ole valmistautunut. Heillä ei ole mitään käsitystä siitä, kuka olet ja mistä puhut, kun puhut heidän kanssaan. Se tekee hyvin vaikeaksi, jos ei mahdottomaksi, puhua heidän kanssaan.

Kun muutamme muotoa näille korkeammille aikajanoille, yksi tapa miten kehitysaskeleet valokehoksi ilmentyvät, on kaikkien entisten aikajanojemme äärimmäinen parantaminen. Olemme vastuussa vain omista aikajanoistamme, emme niiden muiden aikajanoista, jotka ovat eläneet tuo aikajakson kanssamme. Jos he eivät paranna menneisyyden vanhoja aikajanojaan, he jumittavat edelleen 3D-matriisissa.

Monet meistä ovat nyt omassa kuplassamme monien muiden kanssa, jotka ovat kehittyneet tai aktiivisesti kehittävät itseään valokehoksi. Olemme muodostaneet oman hyvin suuren heimomme. Tämän heimon sisällä on heimoja. Myös perheenjäsenet joiden lähellä olemme päivittäin, saavat sen energian, jota lähetämme parantumistyömme kautta, ja he saattavat olla tietoisempia ja avoimempia halulle parantaa itsensä. Kun he parantavat itsensä, hekin parantavat menneisyytensä. Kun he parantavat menneisyytensä, he parantavat kaikki entiset aikajanansa itse.

Tämä parantuminen on tapahtunut näyttämälle meille menneisyytemme uudestaan ja uudestaan, jotta se voidaan parantaa. Sitä on tapahtunut monien vuosien saatossa vuodesta 2012 alkaen. Kun olemme parantaneet yhden aspektin ja puhdistaneet tämän energian pois kehostamme, siirrymme elämämme seuraavaan jaksoon, joka tarvitsee parantaa. Juuri kun luulemme saaneemme kaiken valmiiksi, lisää parantamista ilmestyy esiin osoittaen niihin kaikkiin pieniin yksityiskohtiin, joita meidän täytyy vielä työstää ja transformoida.

Nämä parannusepisodit tulevat universumilta varoittamatta. Teemme kiireisenä jotain päivittäisessä elämässämme ja tulemme tietoiseksi menneisyyden ongelmasta, joka oli tuskallinen ja jota ei ole käsitelty. Pystymme nyt näkemään tuon ongelman yli, syvälle siihen mitä oikeasti tapahtui. Tapahtuma-aikana emme voineet päästä tuohon informaatioon käsiksi, mutta kun siirrymme aikajanoilla, näemme selvästi, mitä tapahtui.

Kaikki menneisyyden ongelmat täytyy parantaa, ennen kuin valokehon muodostuminen voi jatkua. Tästä syystä meillä on lähtöjä ja pysähdyksiä transformaatiossamme. On aivan liikaa parannettavaa yhdelle kertaa, joten tämä täytyy levittää viikkojen, kuukausien ja vuosien varrelle.

Tämän parantamisen myötä tulee kehokipua. Joitain viimeaikaisia keho-oireita ovat olleet:
* kylmät virtaukset ylös ja alas kehoa
* syvä suru ja spontaani itkeminen – saatamme kuulla jostakusta menneisyydestämme ja itkeä vapauttaaksemme tuon suhteen parantamattoman tuskan
* ahdistus on tyypillistä myös valokeho-oireissa
* kipu selässä ja lapaluiden alla
* huimauskohtaukset
* energisyyden tunteminen ilman syytä.

Meidän täytyy hyväksyä kaikki nämä parantumisen ja transformaation aspektit, kun niitä ilmestyy. Meidän täytyy muuntaa ne löytämällä onnellinen paikkamme ja päästämällä irti näistä energioista. Meidän ei pitäisi pelätä tunteiden näyttämistä, kun niitä tulee. Jos itkettää, se täytyy vapauttaa eikä pidätellä. Kun jotain tapahtuu, ei ole parempaa aikaa vapauttaa, kuin tuossa hetkessä. Tämä hetki on aina täydellinen sen vapauttamiseen, mikä pidättelee meitä.

Valokeho muodostuu samaan aikaan, kun parantumista ja vapauttamista tapahtuu. Ne kulkevat käsi kädessä. Meidän täytyy tuntea menneisyytemme tuska, sitten vapauttaa se ja siirtyä eteenpäin, kyetäksemme oikeasti transformoitumaan valokehomuotoon, joka on meidän uusi kehomme eteenpäin siirryttäessä. Tämä uusi keho vie meidät uuteen Maahan. Tämä on myös se sama keho, johon galaktiset voivat muuttaa muotoaan tehdessään ulottuvuuksienvälistä työtään. Kun useammat siirtyvät korkeammille aikajanoille ja korkeampiin ulottuvuuksiin, he pystyvät ruumiillistamaan enemmän rakkautta, myötätuntoa, viisautta ja tietoa korkeammista ulottuvuuksista ja yhteyksistä, joita on. He pystyvät näkemään sen energian, joka on kaiken olemassa olevan tietoisuuden sisällä. Tämä on tulevaisuuttamme uudessa Maassa. Jotkut meistä ovat jo siellä.

Palvelussa ja rakkaudessa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.11.2017 18:49

SAMANAIKAISTA MUUNTAMISTA JA RUUMIILLISTAMISTA SEKÄ LISÄÄ UUSIA VALOJA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
25.11.2017

[Sivuhuomautus. Viime viikolla aloin selvänäköisesti nähdä lisää uusia valoja ja värejä, monet valtavina aaltoina jotka pyörivät eri alueilla. Nämä viimeisimmät uudet ja paljon korkeammat valotaajuudet ovat erilaisia kuin mikään, mitä olen nähnyt tai tuntenut ennen tätä, ja niiden energiat tuntuvat siltä, miltä olen aina tietoisesti muistanut korkeampien ulottuvuustasojen ja muiden olotilojen tuntuvan. Hämmästyttävää saada tuo taso lopultakin tänne fyysiseen ulottuvuuteen, aivan kuin "taivas maan päälle".

Koska näin ja tunsin nämä viimeisimmät uudet valot, värit ja aallot, muutin HighHeartLife-sivustoni taustakuvaa muutama päivä sitten osoitukseksi tästä ja jakaakseni tämän parhaan kykyni mukaan. Ei tietenkään ole mitään kuvia, jotka tekevät oikeutta näille uusille valoille, väreille ja aalloille, mutta yritämme silti.

Aloin kirjoittaa tätä artikkelia eilen 24.11. ja sain sen puolittain valmiiksi, kun minun täytyi maalata uusi kerros johonkin. Toinen kerros tänään! Myöhemmin eilen illalla kävin sähköpostissani ja siellä oli ilmoitus Sanrda Walterin viimeisimmästä informaatiosta näitä uusia valoja ja värejä koskien. Tämä on upeaa, koska se osoittaa, miten monet ihmiset näkevät ja tuntevat nämä viimeisimmät uudet valot ja energiat, jotka ovat hyvin korkeaa taajuutta ja visuaalisesti tietysti sanoinkuvaamattomia.]

Kuva

Olen koko tämän vuoden nähnyt suuren, eteerisen ja tasasakaraisen ristin tai plus-merkin asetettuna kehoni päälle. Tämän ristin yläosa on lähellä päälakea, alaosa vanhan alemman sydämen kohdalla ja sivut oikean ja vasemman olkapään kohdalla.

Koko vuoden toisen tai molempien olkapäideni niveliin on sattunut kuin pyhä helvetti. Tarkoitan siis epänormaalisti. Minulla on ollut vasemmassa olkapäässäni kipua varhaisteinistä saakka, mutta se mitä tänä vuonna on tapahtunut ja jatkuu edelleen, on vähän erilaista. Kehon vasemman puolen pitäisi olla vinkki jostain vanhoista 3D:n kivuista, implanteista, vääristymistä, rajoituksista, pimeystiimin jäljityslaitteista, varkauksista jne. Olen tiennyt vuosikymmeniä, että kehoni ja pääni vasen puoli on ammuttu seulaksi pimeystiimin kajoavilla toimilla ja laitteilla. En ole ainutlaatuinen näiden eteeristen hyökkäysten ja implanttien osalta, koska melkein kaikilla ihmisillä jotka elävät nyt, on ollut tai on edelleen näitä.

Kun vasemman olkaniveleni kipu hyppäsi ensimmäistä kertaa elämässäni vasempaan olkapäähän vuoden 2017 alussa, ensimmäinen ajatukseni oli, että olin nukkunut huonosti tai tarvitsin uusia tyynyjä tai minä vain vanhenen, joten "opi elämään kipujen kanssa". Kaikki nuo asiat ovat melko totta, mutta koska olen nähnyt tämän eteerisen ristin tai plus-merkin koko vuoden, oivalsin, että pelissä oli muutakin kuin vanheneminen ja nivelsärky sen vuoksi. Tämä kipu on ollut superankaraa ja äkillistä ja sitten taianomaisesti se on kokonaan poissa, ja sitten se palaa muutaman päivän päästä takaisin – ja tätä on jatkunut koko vuoden.

Kun kysyin vuoden alussa, mikä tämä eteerinen risti on, havaitsin, että pimeystiimi oli laittanut sen ihmisiin rajoittaakseen heitä ja ristiinnaulitakseen heidät energeettisesti tietylle alemmalle taajuusasteikolle, mikä merkitsee myös yhteensopivaa tietoisuusasteikkoa. Huomasin, että tämän ristin keskus oli lähellä vanhaa alempaa 3D-kurkkuchakraa ja ymmärsin, että nämä vanhat, negatiiviset päällysteet, joita pimeystiimi on laittanut ihmisiin, eivät ole ainoastaan pitäneet heitä ja heidän tietoisuuttaan hyvin matalalla taajuusasteikolla, vaan myös hiljaa kaikista julmuuksista, erityisesti naiset. Maailmanlaajuisesti naisten ääni on hiljennetty patriarkaatin alusta saakka, tuhansia vuosia sitten, kun miessydämet estettiin tarkoituksella tuntemasta juuri mitään. Miehet eivät ole kyenneet tuntemaan, olemaan empaattinen, tuntemaan myötätuntoa tai korkeampaa rakkautta jne. ja naiset eivät ole pystyneet tai heidän ei ole sallittu sanoa mitään, puhua omaa totuuttaan, antaa ääntä millekään tai vastustaa mitään, minkä globaali patriarkaatti on luonut, vaikka se olisi ollut kuinka synkkää ja pahaa.

Kuitenkin, kuten on ollut päivittäin selvempää ja selvempää vuonna 2017, kaikki tämä ja paljon muuta on kirjoitettu luonnostaan yli uudella valolla ja uusilla yhteensopivilla koodeilla, jotka liittyvät uuteen Maahan ja uuteen evoluutiosykliin uudessa korkeammassa universumissa. Kaikkien näiden vanhojen ja uusien asioiden ja muutosten vuoksi, monet edelläkävijät, muuntajat, ruumiillistajat, tiennäyttäjät ja tienviitoittajat ovat tehneet, mitä he aina tekevät ylösnousemusprosessissa: muunnamme vanhaa alempaa negatiivisuutta ja samaan aikaan ruumiillistamme suurempia määriä ja korkeampia tasoja uutta valoa ja uusia koodeja.

Koska monilla edelläkävijöillä tapahtuu näitä asioita itsessään sekä fyysisessä ja energeettisessä kehossaan aina samanaikaisesti, on usein helppoa olla täysin käsittämättä, missä laajuudessa näitä prosesseja on itse asiassa tapahtunut sinussa, kehossasi, fyysisessä todellisuudessasi ja myös monilla aikajanoilla ja monissa ulottuvuuksissa. Alempi vanha kaksinaisuustietoisuus ajattelee polarisoituneesti joko/tai, kun taas pallomainen ja kvanttinen yhtenäistietoisuus havaitsee monia asioita, tasoja, ulottuvuuksia, maailmoja, aikajanoja jne. samanaikaisesti eikä sitä saa tolaltaan mikään tästä. Multitaskausta parhaimmillaan! Mutta koska me edelläkävijät olemme eläneet vanhassa maailmassa ja vääristymissä kehittyessämme uuteen ja tehdessämme energiatyötä sekä itsemme että fyysisen kehomme kautta, joiltakin meistä vie jonkin aikaa, jotta pöly laskeutuu ja oivallamme selvästi, miten paljon olemme itse asiassa edistyneet viimeisimmän evoluutiomuutoskierroksen aikana. Tunnen, että näin on ollut toistuvasti koko vuoden 2017.

Siis paljon positiivista muutosta ja edistystä on tapahtunut tänä vuonna ja se jatkuu, mutta sitä on joskus vaikea nähdä, kun jokin ankara fyysinen kehokipu pitää samanaikaisesti kuristusotteessaan. Katson alemmalla tietoisuudella ja on ankaraa fyysistä kipua. Katson korkeammalla tietoisuudella ja on transformaatiota ja vanhojen alempien negatiivisten tukosten, vääristymien ja epäorgaanisen sekaantumisen täydellistä poistamista. Katson kummallakin ja kaikessa on paljon enemmän tolkkua, ja se antaa minulle lisää päättäväisyyttä jatkaa tämän tekemistä ja enemmän. Edelläkävijöiden uskontunnustus: ylösnousta kaikki, nyt!

KuvaKuvaKuva
Noin viime viikolla näin selvänäköisesti uusia korkeamman tason jumalaisen isän/maskuliinisuuden ja jumalaisen äidin/feminiinisyyden energia-aaltoja tulevan sisään. Nämä uudet korkeammat valoaallot pyörivät hitaasti ja kimalsivat kuin kirkkaat ja puhtaat timanttivalot. Kuitenkin se miltä ne tuntuvat, on kauniimpaa, kuin miltä ne näyttävät. Ne ovat niin korkeaa taajuutta, että voi helposti tuntea rakkauden niissä, ja kun autuaasti kylpee näiden uusien korkeampien valoaaltojen energiassa, ruumiillistaa sitä myös.

On usein vaikeaa ilmaista uusien energioiden merkittäviä huippuja verrattuna vanhaan, matalaan ja negatiiviseen kaikkeen. Tästä syystä yritän löytää kuvia useimpiin artikkeleihin, koska kuvat sanovat kaiken kauniisti ja puhtaasti. Voi selvästi nähdä ja tuntea, miten erilaisia energiat ovat ensimmäisessä kuvassa, jossa on erivärisiä tasasakaraisia ristejä tai plus-merkkejä, ja kolmessa aaltokuvassa. Ensimmäinen kuva tuntuu rajoittavalta ja liikkumattomalta, kun taas muut kolme tuntuvat avoimilta, laajentuvilta, joustavilta ja täynnä rauhaa olevilta. Kun kaikki tämä ja enemmän juoksutetaan kirjaimellisesti fyysisen kehosi, tietoisuutesi, elämäsi ja monien todellisuuksiesi läpi, se on joskus vähän liian suuri kontrasti. Torkut kuitenkin auttavat siinä valtavasti.

Takaisin vaihtelevaan oikean olkapääni kipuun, joka joinain päivinä vaihtaa lyhyesti vasemmalle puolelle. Tähän liittyy myös lonkkanivelet ja osa selkärankaa/nikamia ja lihasryhmiä jne. Koko vuoden olen käsitellyt tätä ankaraa fyysistä kipua, jota on seurannut päivien tai tuntien tunne, että kasvojeni (enimmäkseen, mutta myös muualla) molekyylit ja atomit laajentuvat Linnunradan ulkopuolelle ja olen jotain muuta, jotain uutta ja paljon parempaa. Sitten myöhemmin tiskaan, pesen pyykkiä, vien äidin vessaan, syötän hänet jne. jne. jne. Emme olisi uskoneet mitään tästä, jos meille olisi kerrottu aiemmin – miten skitsofreniselta tämä ylösnousemusprosessi itse asiassa tuntuisi elää läpi kehossamme ja itsessämme!

Kuva

Koska vanhoja, alempia, päälle-liimattuja rajoituksiani joita osittain edustaa kuva erivärisistä tasasakaraisista risteistä, kylvetetään samanaikaisesti noissa kolmessa (on useampia kuin vain nämä kolme uutta valoa) viimeisimmässä uudessa ja korkeammassa valotaajuudessa, nuo vanhat ristit ovat räjähtäneet tämän viimeisen kuvan kaltaisiksi. Tuskalista, autuasta, taas tuskallista, taas autuasta – loputtomasti, kun kehitymme ja ruumiillistumme enemmän, korkeammalle ja laajemmalle.

Näen ja tunnen jotain hyvin suurta ja hyvin upeaa tulevan joulukuun 2017 energioiden myötä. Ensinnäkin transitoiva Saturnus siirtyy Kauriiseen 19.12., ja koska syntymäkartallani aurinko on Kauriin 1 asteessa, tästä tulee yksi ruumiillistumisprosessin virstanpylväs minulle henkilökohtaisesti.

Toiseksi, joka kerta kun transitoiva Saturnus on ollut joko Kauriissa tai vastamerkissään Ravussa viimeisten noin 30 vuoden aikana, pimeystiimin valtavaa toimintaa on tapahtunut elämässäni hyvin epämiellyttävästi. En sano, että tämä tapahtuu taas, kun Saturnus siirtyy Kauriiseen noin kolmen viikon kuluttua – ei minulla eikä sinulla. Sanon, että näin todellisuus ja elämä menivät aiemmin alemmilla tasoilla, kun Saturnus transitoi Kaurista tai Rapua. En kiinnittänyt edes tietoisesti huomiota tähän, kun se tapahtui minulle ensimmäistä kertaa yli 30 vuotta sitten, mutta panin tietysti merkille, kun 15 vuotta myöhemmin (puolivälissä Saturnuksen kierrosta 12 merkin läpi) samat negatiiviset teemat aktivoituivat yhtäkkiä taas elämässäni, talossani, naapurustossani jne.

Mutta muista, että seitsemän auringonleimahdusta ampui tarkoituksella Saturnusta huhtikuussa 2017, mikä vapautti, ylösnosti ja kehitti sen ulos epäorgaanisista implanteista ja vääristymistä, jotka pimeystiimi laittoi siihen tahallisesti kauan sitten. Niinpä aivan kuin kaikki nuo vanhat energeettiset eetteri-implantit, jotka ovat muodoltaan tasasakaraisia ristejä, räjäytetään unholaan monien meidän fyysisestä kehosta nyt, sama on tapahtunut ja tapahtuu edelleen niille planeetoille koko aurinkokunnassamme ja sen ulkopuolella, jotka täytyy vapauttaa negatiivisista vääristymistä, jotka pimeystiimi on aiheuttanut kuluneen suuren syklin aikana. Tämä merkitsee – ja se on supertärkeää monilla tasoilla – että kun Saturnus siirtyy Kauriiseen 19.12.2017, se tekee sen ensimmäistä kertaa vapaana pimeystiimin kaikista negatiivisista implanteista, vääristymistä, sekaantumisesta ja suunnanvaihtokuvioista! Fyysinen todellisuus parantuu tämän (ja myös paljon muun) vuoksi hyvin dramaattisesti ja nopeammin, kuin useimmat uskovat.

Tämä on valtava ja täysin uusi juttu sekä useimpien ihmisten vielä tunnistamaton ylösnoussut vapaus. Vuosi 2018 heijastaa näitä Saturnuksen positiivisia evoluutiomuutoksia äärimmäisesti. Saturnuksen ollessa lisäksi Kauriissa transitoivan Pluton kanssa, patriarkaaliset päät tulevat pyörimään yksi toisensa jälkeen julkisesti, kunnes ei ole enää patriarkaalisia päitä, joiden täytyy pyöriä. Evoluutioroskan poistamista.

Joulukuun päivänseisaus – ja sitten syntymäpäiväni – on myös energeettisesti ekstraspesiaali tänä vuonna. Lisää kruunataan, lisää lähtee, lisää tulee edelläkävijätietoisuuteemme ja -kehoomme, ja useammat ihmiset yhtäkkiä elävät, havaitsevat ja toimivat ilman pimeystiimin vanhoja implantteja ja sekaantumista, mikä merkitsee, että heidän korkea sydämensä tulee joka päivä aina vain enemmän käyttöön. Tässä kohtaa kaikesta tästä ylösnousemusjutusta tulee paljon helpompaa jokseenkin kaikille, riippumatta siitä millä porrasaskelmalla he ovat nyt.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.12.2017 12:31

ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
28.11.2017

Rakkaat kauniit sielut!

Timanttikoodattuja taajuuksia virtaa kosmisissa energia-aalloissa nyt. Timanttitaajuudet halkaisevat vanhoja ohjelmia ja synnyttävät uusia perspektiivejä.

Timanttitaajuudet käynnistävät myös DNA/RNA-päivityksiä aktivoimalla magnetiitin aivoissa. Nämä ovat pikkuruisia, hyvin magneettisia kristalleja, jotka ovat vuorovaikutuksessa kosmisen energian ja Maan sähkömagneettikentän kanssa. On tiettyjä timanttikooditaajuuksia, jotka olet valinnut ja jotka resonoivat vain sinun erityisliittymäsi kanssa, kun näitä ladataan sinuun. Tiettyjä koodeja tulee eri aikoina aktivoimaan erityisasioita päivitetyssä DNA:ssa. Joskus nämä voivat olla numerokoodeja, geometrisia muotoja tai ääni taajuuksia.

Kun tämä energia kulkee läpi, se keskeyttää nukkumisrytmin ja käynnistää aktiivisen unitilan joko REM:n tai meditoinnin aikana. Monet ovat kertoneet hyvin kummallisista ja elävistä unista/näyistä viime aikoina, minä myös. Jos muistat harvoin uniasi, muistat nämä!

Myös astraalitasolla tehdään paljon työtä … koko ajan, riippumatta siitä, tiedostaako tämän työn vai ei. Monia aikajanoja ilmestyy esiin, limittyy, romahtaa ja yhtyy … lopulta täysin uudeksi aikajanaksi. Kun tämä tapahtuu, se aiheuttaa paljon hämmennystä monille. Seurauksena on kiistoja siitä, mitä on tapahtunut tai ei ole. Mikä oli totta menneisyydessä ja mikä ei. Keskustelut Mandela-ilmiöstä jatkuvat tuntikausia. Täytyy oivaltaa, että jokaisella on oma todellisuutensa, joka perustuu hänen omaan hallitsevaan värähtelyoutputiinsa. Harmonisoidut siihen todellisuuteen, millä värähtelytaajuudella värähtelet … piste.

Kun jotkut keskittyvät värähtelytaajuutensa pitämiseen korkeana, he harmonisoituvat uusiin korkeampiin aikajanoihin, joita ilmestyy esiin 5D:ssä ja ylempänä – kun taas jotkut saattavat jäädä negatiiviseen palautesilmukkaan eivätkä kykene murtautumaan vapaaksi siitä väärästä ohjelmoinnista, joka harmonisoi vanhaan 3D-aikajanaan. Ja he ovat hyvin tyytyväisiä siellä, haluttomana hyväksymään muutosta tai astuvat mukavuusalueensa ulkopuolelle kasvaakseen ja kehittyäkseen. Tiedä, että tämä on ok, ja tämän polun tietyt ihmiset ovat valinneet. Kaikki on niin, kuin pitäisi. Tehtävä työ fokusoituu enemmän itseen, ei toisiin. Itse asiassa kun saavutat tietyn kasvutason, on kaukana mielestäsi, mitä toiset tekevät. Sinä vain OLET ja hyväksyt heidät sellaisena, kuin he ovat.

Monet ovat myös kertoneet, että he tuntevat itsensä näkymättömäksi toisille. Toiset törmäilevät heihin, kuin heitä ei nähtäisi. Minullekin on tapahtunut tällaista tuntemattomien ihmisten kanssa, jotka istuivat pöytääni ravintolassa. He eivät nähneet minua, ennen kuin ystäväni puhui minulle ja toi minut heidän todellisuuteensa. Tämä on värähtelytaajuusulottuvuuksien ero. Monet kertovat myös riippuvuuksien selättämisestä. Mielihalut ovat lähteneet … tuosta vaan, kun viime päivitys tapahtui 11-11-portaalissa. Monet saavat nyt selkeyttä, jota heiltä on puuttunut aiemmin. Heidän polkunsa on selvä, ja he tietävät täsmälleen, mitä heidän täytyy tehdä. Kun siirrymme korkeammalle värähtelytaajuusasteikolla, meidän täytyy luottaa enemmän intuitiiviseen opastukseen korkeammalta itseltämme. Energian erottelukyky on avain, kun ulottuvuuksia avautuu sinulle. Etsiminen sisältä, ei korkeamman itsesi ulkopuolelta, antaa sinulla aina selkeyttä ja parasta opastusta. Enkelisi ja oppaasi ovat aina täällä auttamassa sinua polullasi. Arkkienkelit harmonisoituvat kanssasi auttaakseen sielutehtävässäsi ja matkallasi.

Edelläkävijät jakavat kylvämään siemeniä, herättämään koodeja ja tuomaan vilauksia aitoudestasi etualalle. Opastamaan sinua matkan varrella ja kertomaan toisille, etteivät he ole yksin. Nyt toisen aallon edustajat astuvat esiin, kylvävät siemeniä, jakavat, tukevat ja opastavat, mikä on minulle ilo nähdä! Toisen aallon on nyt aika alkaa säteillä valoaan omassa aitoudessaan ja opastaa seuraavia aaltoja heräämään.

Kun jatkamme tämän illan läpi (kello on nyt 17.19), fotonienergia sekoittuu timanttitaajuuksien kanssa. Tämä aiheuttaa nukkumista, rentoutumista, laiskuutta ja haluttomuutta olla vuorovaikutuksessa kenenkään kanssa, kun näitä päivityksiä tapahtuu. Mukava, lämmin kylpy jossa on Himalajan suolaa, eteeristä lempiöljyä ja kirkas kvartsikristalli, auttaa energiaa liikkumaan läpi ja samalla elvyttää energiaasi ja puhdistaa sitä. Nauti ja vain ole ja hengitä. Kaikki on niin, kuin pitäisi. Jos juuri heräät maailman toisella puolella, hyvä maadoittumissessio on paikallaan tänään. Tämä aloittaa päiväsi tasapainoisessa ja rentoutuneessa olotilassa.

Paljon rakkautta,
Tiffany

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.12.2017 10:50

VALOKEHO MUODOSTUU SYDÄMEN KAUTTA JA AKTIVOITUU JUMALAISELLA FEMINIINISYYDELLÄ

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
11.12.2017

Rakas heimo,

Tänä nopeutumisen aikana ihmiskehon transformoituminen valokehoksi nopeutuu myös. Valokeho muodostuu pyhän sydämen kautta. Valokehon muodostuminen alkaa sydänchakran avautumisesta. Kun se avautuu, se työskentelee avautuakseen vielä lisää päästämään enemmän rakkautta sisään, mikä sitten rakentuu ja sallii lisää valoa kehittyä sen sisälle. Kun lisää valoa tunkeutuu jumalaiseen sydämeen, kehittyy enemmän myötätuntoa kaikkia aistivia olentoja kohtaan. Tähän voidaan viitata myös jumalaisen feminiinisyyden aktivoitumisena. Jumalaista feminiinisyyttä on kaikissa olennoissa.

Jumalaisen feminiinisyyden päätoiminta tapahtuu sydämen ja sydänchakran kautta. Tämän energiakeskuksen avautuminen antaa enemmän rakkautta, myötätuntoa ja yhteyden kaikkiin asioihin, joita tapahtuu. Tämä on Lähdeyhteys luomisen kautta, koska jumalainen feminiinisyys on jumalaista tietoisuutta, joka luo ja ylläpitää elämän. Tässä pyhässä yhteydessä lepää yhteys koko universumiin ja koko todellisuuteen.

Oma sydänchakrani aktivoitui täysin 12.12.2012 psyykkisellä selvänäkökokemuksella. Kun istuin olohuoneen sohvalla, huomasin valkoisen välähdyksen tulevan ikkunan läpi. Se muuttui sitten valkoiseksi tikariksi, joka lävisti sydänkeskukseni ja avasi sen täysin. Kun se iski minuun, minulla oli uskomatonta kipua ja lysähdin kyljelleni muutamaksi minuutiksi. Yritin koota itseni virittyäkseni siihen, mitä oli juuri tapahtunut. Lyhyen ajan kuluttua kipu oli poissa ja tunsin oloni virkistyneeksi ja energisemmäksi. Korkeampien maailmojen tiimini kertoi minulle, että tämä oli jumalaisen Lähteen tikari, joka avasi sydänchakrani täysin, jotta voisin opettaa ylösnousemuksesta ja ylösnousemusprosessista. Kaikki kokemukseni ovat hyvin dramaattisia psyykkisen selvänäön kautta. Näin päätin kokea tämän elämän.

Korkean sydämen kipu on ollut tavallinen ylösnousemusoire ja epämiellyttävä tunne. Tämä on merkki sydämen laajenemisesta, tuomaan sisään lisää rakkautta ja valoa ja aloittamaan valokehon transformaatioprosessin tällä sydänchakran avautumisella.

Chakra-avautumiset

Kehon jokaisen chakran täytyy laajentua ja avautua täysin ylösnousemusprosessissa. Saatat tuntea kipua ja värähtelyä, kun chakrat avautuvat sallimaan enemmän rakkautta ja valokehoa, jokaisen energiakeskuksen DNA:n järjestämiseksi uudelleen. Kun värähtely alkaa, se voi jatkua ja jatkuu päiväkausia, kun chakrat aloittavat aktivointijaksonsa. Minulla oli tätä chakrojen värähtelyä 2011–2013. Kunkin chakran avautuessa tunsin värähtelyä, joka kesti viikkoja ja kuukausia kerrallaan. Se ei ehkä tapahdu tällä tavalla kaikilla – taas kerran, koen aina asiat dramaattisemmin ja tapahtumarikkaammin. Riippuu omasta totuustasosta ja siitä, missä kohtaa on kehityksessään ylösnousemusprosessissa, miten kokee chakra-aktivoitumiset, mutta kunkin chakran täytyy olla täysin auki valokehon muodostumiseksi. Pidä silmällä chakrakeskuksen aktivointeja korkean energian aikoina. (Värähtely joka chakrassa on edistynyt oire, joka merkitsee, että valokeho transformoituu.)

Kun jokainen chakra avautuu, sydänchakra laajenee vielä lisää, mikä päästää sisään vielä enemmän valoa ja rakkautta. Kaikki järjestelmät ovat yhteydessä sydänchakraan, koska tämä on valokehon muodostumisen perusta.

Korkeamman ulottuvuuden aktivointeja on tullut hiljattain jatkamaan valokehon rakentumista. Kun tunnet näitä, sinut kohotetaan korkeampiin autuustiloihin. Teillä jotka koette autuutta, tämä on tunne 5D–12D-olemassaolotasoista. Tuo tunne on täydellinen ykseys jumalaisen Lähteen kanssa. Näitä autuuden kokemisaikoja on nyt useammin kuin koskaan.

Jos et ole tuntenut sitä, tee työtä pitääksesi värähtelysi korkeana koko ajan. Älä kuuntele uutisia, älä osallistu politiikkaan (kaikki menee nyt jumalaisen suunnitelman mukaan, meidän ei tarvitse enää osallistua) ja pysy loitolla kaikesta valtavirtamediasta, koska se ei ole harmoniassa totuuden kanssa. Yritä irrottautua 3D-maailmasta mahdollisimman paljon – tämä auttaa värähtelysi nostamisessa.

Kun ihmislaji kehittyy valokehoksi, sillä on suurempi pääsy eläin- ja keijuvaltakuntaan, jotka ovat hiljattain kehittyneet myös seuraavalle tasolle. Olet ehkä tuntenut tämän viimeiset puoli vuotta, kuten olen puhunut siitä aiemmin artikkeleissani. Saatat nyt kyetä enemmän kuin koskaan virittymään lemmikkiisi tai eläimeen, jonka näet kuvassa. Tätä tapahtuu, kun olemme siirtyneet korkeampiin ulottuvuuksiin – näemme nyt yhteyden kaiken elämän välillä. Kun katsot lemmikkiäsi silmiin, tunnet enemmän kuin koskaan ennen. Tunnet sen erityistietoisuuden ja pakahdut tunteesta suojella sitä. Meillä on kaikilla ollut tämä tunne lemmikkiämme kohtaan, mutta ei näin paljon korkeammalla tietoisuustasolla. Eläinteni myötätuntoisena huoltajana, olen lapsuudesta saakka tiennyt, että ne ovat erityislaatuisia ja niitä pitää käsitellä varovasti. Ne ovat ehdottoman rakkauden kantajia ja opettavat sitä ihmisille tässä ulottuvuudessa.

Olet ehkä halunnut tulla myös vegaaniksi tai kasvissyöjäksi. Tätä tapahtuu spontaanisti monille, kuten olen puhunut muutamassa viime artikkelissani. Kun se tapahtuu, tiedät sen, eikä sitä voi pakottaa – joko tunnet sen tai et. Kun tämä tapahtuu, saavutetaan korkeampi tietoisuustila. Se tapahtuu lopulta kaikille.

Keijuvaltakunta on avautunut myös ja tulee nyt esiin valokehon rakentumisen myötä. Ne toimivat aktiivisesti ihmisten rinnalla. Monissa asiakassessioissani näen nyt monien asiakkaiden keijuyhteyden. On erittäin jännittävää, kun virittyessäni asiakkaisiin näen jatkuvasti keijuja ilmestyvän heidän energiakenttäänsä.

Kun valokeho rakentuu sydän chakran kautta, tämä aktivoi lisää vastaanottajan kykyä sisältää myötätuntoa, rakkautta ja valoa. Kun valo lisääntyy jokaisessa ihmisessä, tulemme lähemmäs korkeampia maailmoja, koska korkeammat maailmat ovat pelkkää valoa. Siellä ei ole pimeyttä eikä kaksinaisuutta.

Voidaksesi sisältää enemmän valoa, tee työtä poistaaksesi kaiken pimeyden olemuksestasi. Älä syleile sitä, vaan muunna se valoksi parantamalla kaikki pimeytesi ja parantamattomat aspektisi. Etsi totuutta, kun se sisältää suurimman määrän valoa, ja näin yhdistymme kaiken olevaisen Luojaan.

Valokehon kautta laajennumme viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Tämä laajentuminen tapahtuu totuuden, myötätunnon ja rakkauden avulla. Sydänkeskuksen, sydänchakran, kautta tämä kaikki on mahdollista. Sydänchakran kautta jumalainen feminiinisyys ilmestyy esiin transformoimaan tämän maailman uudeksi Maaksi.

Joulukuun tulevia päivämääriä – puhun näistä lisää tulevina päivinä.
Joulukuun 12. päivä: 12-12-tähtiporttiportaali
- tee työtä sydänchakran avaamiseksi tänä pyhänä päivänä ja menneisyyden haavajäänteiden parantamiseksi

Joulukuun 21. päivä: päivänseisauksen jumalainen sydänportaali
- lisää yksityiskohtia seuraa.

Palvelussa ja rakkaudessa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.12.2017 10:51

YLÖSPÄIN, YLÖSPÄIN, YLÖSPÄIN

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
15.12.2017

Porteista ja portaaleista riippumatta, korkean ulottuvuuden valoa virtaa jatkuvasti meille – meihin ja ympärillämme. Tämä rakkaus auttaa meitä irrottamaan sen, mistä ehkä edelleen roikumme kiinni, sen mikä on vanhaa ja pitää meidät vanhassa. Kyllä, voi olla pelottavaa päästää irti tietyistä mukavuuksista ja tutuista tavoista, ja kuitenkin se on välttämätöntä – siis, jos haluat kehittyä. Huomaan, että kun päästämme irti yhdestä asiasta, toinen tulee esiin, koska prosessi on jatkuva. Eikä ainoastaan vanhoja juttuja tule pintaan, koska jotkut nykyisistä valinnoista perustuvat vanhoihin uskomuksiin – muista, ettemme voi luoda uutta vanhasta. Uusi on uutta ja se merkitsee, että se on tuoretta, eikä siinä ole kiinni vanhaa energiaa.

Ehkä ihmettelet: "Mihin sovin?" Anna sen tällä erää olla ok, ettet sovi mihinkään. "Kellu" vapaasti. Moni ei halua tehdä tätä ja sopii mieluummin pieneen laatikkoon, jossa on nimilappu. He ajattelevat ehkä sen olevan parempi kuin tyhjyys. Tämä ei käy. Et voi olla uudessa, jos et ole valmis päästämään kaikesta irti. Tutusta irtipäästäminen ei ole helppoa.

Ehkä taputat itseäsi selkään, kun päästät irti jostain tai jostakusta. Jos se kuitenkin on pelkästään älyllistä, mitään ei ole oikeasti tapahtunut ja jatkat saman energian vetämistä puoleesi uudestaan ja uudestaan. Kun se suodattuu olemuksesi läpi, saatat nähdä ja tuntea, ettei se ollut, mitä odotit, ja että sisälläsi toimii edelleen tuo uskomus tai malli tai mikä tahansa, josta luulit päästäneesi irti, tai voit nähdä valintasi seuraukset etkä ole tyytyväinen päätökseesi päästää irti tietystä asiasta. Voit vetäytyä takaisin vanhaan ja tuttuun tai voit hyväksyä vastuun valinnoistasi ja katsoa ne läpi. Jos jonkin tuleminen jatkuu – tuon jonkin josta luulit päästäneesi irti ja jonka osalta luulit olevasi valmis – ehkä päästit siitä irti älyllisesti, muttet koko olemuksellasi.

Tietysti voi olla myös niin, että päästit irti vain sen jostain aspektista, kun kaikki on spiraalissa, joka vie sinua ylemmäs tai alemmas valinnatasi riippuen. Sitä et ehkä tiedosta, että armo kantaa sinua. Kun olet keskellä jotain, jonka muutit älyllisesti ja se energia, josta luulit päästäneesi irti, palaa jatkuvasti, voit aina peruuttaa päätöksesi. Kutsu sieluasi ja pyydä sitä vapauttamaan tuo vanha energia, sillä sielu tietää, oletko päästänyt siitä irti vai et ja missä tuo energia saattaa olla piilossa. Oivalla myös, että kun päästät irti jostain, et ehkä pidä siitä, mitä se luo elämääsi myöhemmin. Jos koet tätä, oivalla, että irtipäästämisessä on monta kerrosta ja ota täysi vastuu valinnastasi päästää irti tuosta ihmisestä tai uskomuksesta tai mallista. Kuten mainitsin yllä, voit aina muuttaa mieltäsi ja peruuttaa päätöksesi, jos se on liian epämukavaa sinulle. On parasta olla menemättä taaksepäin, mutta kunnioita omaa valintaasi.

Saatat myös ihmetellä, miksi sinusta tuntuu, että olet pysähdyksissä (jos sinusta tuntuu siltä) eikä mikään tunnu virtaavan. Anna sen olla ok ja luota, että kaikki kehittyy täydellisen jumalaisessa järjestyksessä ja jumalaisella ajoituksella. On vanha uskomus, että jos et liiku jatkuvasti, mitään ei tapahdu – tämä ei ole totta uudessa. On integrointi- ja lepojaksoja. Tämä on radikaalin luottamuksen aikaa, tulematta houkutelluksi takaisin omahyväisyyteen ja ulkoisiin häiriötekijöihin. Sitoudu näkemään kaikki Lähteen opastamana ja jumalaisen tahdon mukaisena. Jatka puhdistumista, ja tehdessäsi sen tiedä ja luota, että sinua johdatetaan kauniiseen rakkauden paikkaan ja tilaan. Jos epäilet, luot esteen itseesi ja näin epäilysi jatkaa vanhan ankkuroimista sisääsi ja kaikkialle ympärillesi.

On kiehtovaa tarkkailla, miten hyvin erilaisia uskomuksia uiskentelee ympäriinsä. Nekin joita pitäisi henkisenä, näyttävät eroavan siinä, mitä he jakavat. Ei huolta. Muistuta itseäsi käyttämään erottelukykyä ja oivalla, että kaikki tekevät parhaansa sillä, mitä heidän tietoisuusjatkumollaan on. Meidän ei tarvitse tuomita toisia siksi, että he näyttävät erilaisilta kuin me, sillä se päätyy itsensä tuomitsemiseksi. Kenelläkään muulla kuin sinulla, ei ole sinun vastauksiasi. Sinun ei tarvitse kysyä mitään, pelkästään erottaa, mikä on totta sinulle hetkessä. Jos et resonoi sen kanssa, mitä jaetaan, voit antaa sen mennä tai seurata omaa opastustasi, joka sanoo: "Odota, en ole vielä aivan valmis kuulemaan tätä" tai "Olen pitkällä tämän viestin yli." Kuuntele sydämelläsi ja tunne viestiä älyllistämättä tai analysoimatta sitä.

Odotatko pelastamista? Ketään ei tule. Kaikki riippuu sinusta. Oppaasi ja sielusi ovat sinun aspektejasi – ne eivät ole ylempiä tai alempia tai erillään sinusta. Haluat sitten pelastaa jonkun muun, koska tunnet hänen olevan juuttunut vanhaan, tai haluat itsesi pelastettavan jonkun vallasta, jota pidät voimakkaampana kuin sinä, muistuta itsellesi, että ainoastaan sinulla on voima kehittyä. Kaikilla ja jokaisella elämänmuodolla on vaihtoehto. Kukaan ei ole uhri. Gaiakaan ei tarvitse pelastajaa. Mitä voit tehdä? Kunnioita jokaista olentoja siitä, kuka ja mitä hän on, ja ole säteilevä esimerkki rakkaudesta. Ole kaikkea, kuka olet, kutistumatta tyynnyttääksesi muita. Valoasi säteilee sinusta. Jos himmennät tuota valoa sopiaksesi jonkun toisen odotuksiin sinusta, et auta muuta, kuin vanhaa pysymään vahingoittumattomana.

Jos ja kun olet masentunut, peloissasi, vihainen, stressaantunut ja/tai levoton, oivalla, että vapautat jotain hyvin syvältä. Et ehkä ymmärrä, mitä tapahtuu, ja se mistä päästät irti, ei ehkä esittäydy sinulle – näin on, ettei mielesi/erillinen egosi pysty puuttumaan siihen. Mene sen mukana. Asiat eivät ehkä toimi ja haasteita voi tulla yksi toisensa jälkeen. Hoida asioita yksi kerrallaan. Älä syytä siitä astrologiaa tai jotain ulkoista häirintää – salli itsesi vain olla masentunut, vihainen, levoton tai stressaantunut, sillä se kulkee läpi. Kun tätä on tapahtunut minulla, olen lopettanut kaiken ja antanut sen vain olla. Mitä tahansa teet, älä tee mitään helpottamaan tuota tunnetta ja "tekemään siitä paremman". Anna ajatusten ja tunteiden tulla, jotta ne voivat mennä. Sinua opastetaan ehkä lopettamaan kaikki ja makaamaan vain sohvalla, kuten itse tein äskettäin. Pysäytä kaikki ja vain salli. Sammuta puhelin, televisio, pysy erossa Facebookista tai siitä, mihin häiriötekijään tavallisesti kiinnität huomiota. Ja kun se kulkee läpi, vau! Vapauden tunne on upea.

Suuria valolatauksia toisensa jälkeen tulee liikuttamaan sinua ja siirtämään vanhasta uuteen. Kun kukin muutos esittäytyy, älä sivuuta sitä – tutki sitä ja sitten päätä tehdä muutos tai olla tekemättä. Se voi olla lempeää tai hyvin voimakasta. Jos tunnet sen olevan liian voimakasta sinulle, pyydä sieluasi tekemään latauksista lempeämpiä. Sinä olet ohjaksissa. Kun olemme 12-12-portin ohi, valmistaudumme johonkin valtavaan ensi viikon päivänseisauksessa (21.12.) ja sen jälkeen. Uusi sielutehtävä voi alkaa tai jatkua. Miten ikinä se ilmeneekin sinulla, virtaa sen kanssa. Saatat päättää lopettaa kaiken, mitä olet tehnyt, ja sallia uuden suunnan singota sinut eteenpäin. Uusi kuu 18./19.12. auttaa tässä myös.

Pysy maadoittuneena ja keskittyneenä sydämeesi, sillä sinun sydämesi ja galaktinen sydän ovat yhtä. Riippumatta siitä, onko tämä aika myrskyisä vai tyyni, kaikki on korkeinta kehitystäsi varten ja näin ollen hyödyksesi. Pysy hetkessä ja pidä fokuksesi positiivisena, sillä ilmennät sitä, missä energiasi ja fokuksesi on.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.12.2017 12:00

NAISET, ON UPOUUSI PÄIVÄ

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
24.12.2017

Miten kaunis kokemus onkaan olla täällä tänä muutosaikana, erityisesti naisille, kun pyhä feminiinisyys soluttautuu planeetalle. On hämmästyttävää katsoa sellaista massaheräämistä, kun naiset ympäri maailmaa tulevat esiin varjoista ja antavat äänensä kuulua enemmän, kuin he ovat koskaan ennen uskaltaneet.

Naiset jotka eivät hyvin pitkään aikaan ole oikein luottaneet itseensä, vaikka he tiesivät sydämessään, että jokin oli hyvin pielessä – kokivat he sitten rangaistavaa seksuaalista hyväksikäyttöä tai hienovaraisempia, kuitenkin yhtä haitallisia seksistisiä käyttäytymistapoja ja asenteita, jotka tunkeutuivat heidän kotiinsa ja sosiaaliseen ja työ-ympäristöönsä. Monet meistä ovat käyneet läpi koko kirjon.

Mutta me jotka olemme tienraivaajia, ymmärrämme, että ne syvät haavat joita sekä naiset että miehet ovat hankkineet, ovat galaktinen tarina, joka on tapahtunut jo kauan ennen, kun Maa luotiin. Ja nyt tuo galaktinen tarina tulee loppuunsa. Voi, siltä vie vähän aikaa lähteä, mutta todistamme globaalilla tasolla upouuden päivän heräävän. Mutta on vielä työtä tehtävänä …

Jotta todellinen muutos voi tulla voimaan – kestävä muutos – naisten täytyy myöntää, ettei heidän enää tarvitse olla muiden ihmisten holhoojia. Emme ole täällä hoivaamassa muita tai tekemässä muiden oloa mukavammaksi heidän tiedostamattomuudessaan. Melko radikaali toteamus. Mutta olemme täällä eri asemassa nyt. Näyttämässä muille, miten rakastetaan itseään ensin. Tämä planeetta tarvitsee epätoivoisesti roolimalleja itseä rakastavasta ja itsenäisestä naisesta.

Emme ole enää täällä rauhoittamassa vihaisia miesenergioita. Sipsuttelemassa varpaisillamme hauraan ja myrkyllisen miesegon ympärillä. Enkä puhu tässä ainoastaan tasapainottomasta maskuliinisuudesta, vaan maskuliinisuuden aspektista joka on hyväksynyt naisvihan. Ja tietysti sekä miehet että naiset voivat hyväksyä ja ruumiillistaa tuon epätasapainon.

Meidän ei siis ole tarkoitus tuntea syyllisyyttä tai häpeää tai vastuuta myrkyllisestä maskuliinisuudesta, joka ei tunne itseään rakkauden arvoiseksi ja joka on sitten aggressiivinen naissukupuolelle. Energioiden ylläpitäminen ja hoivaamisyritys vain pidentävät hänen matkaansa ja viivyttävät hänen tarvettaan kohdata omat suru- ja hylkäämistunteensa.

Emme ole täällä pelaamassa pelejä hänen kanssaan, sallien hänen vakuuttaa meille, että olemme vietelleet hänet tai että hän on oikeutettu rakkauteemme ja kiintymykseemme pelkästään siksi, että olemme aloittaneet ystävyyden hänen kanssaan.

Rakkaat hienot naiset, ehkä tiedätte jo kaiken tämän, mutta joskus asioita ei tiedosteta ja tarvitsemme pikkumuistutuksia. Ja luota tunteisiisi joka tilanteessa.

Miehiä ei ole tarvetta palkita hyvästä käytöksestä, kun sen pitäisi olla odottavaa, että he kohtelevat sinua arvostaen. Ei ole tarvetta sanoa: "Kiitos, ettet painosta minua romanssiin tai seksiin kanssasi." Sinun ei pitäisi koskaan tuntea tarvetta sanoa tai edes ajatella: "Kiitos, että olet kunnollinen ihminen."

Sinun ei pitäisi koskaan tuomita itseäsi siitä, miten pukeudut tai oletko ystävällinen tai täynnä henkeä, ettei mies tulkitse sitä itsensä tyrkyttämisenä hänelle.

Luota siihen, että jos sanot "ei" tai sanot haluavasi olla vain ystäviä, se merkitsee "ei" – vaikka hän tulkitsisi sen merkitsemään "hän esittää vain vaikeasti tavoiteltavaa". Tai että "ei" merkitsee vain, että hänen täytyy tehdä kovemmin työtä naisen "valloittamiseksi".

Tiedämme paremmin, emmekä sekoita herkeämätöntä yritystä valloittaa meidät tai ylenpalttista anteliaisuutta romanttisuuteen. Se on selvästi vaanimista ja epäkunnioitusta valintojamme kohtaan.

Jos sinusta tuntuu, ettei sinua ole kuultu, niin sinua ei ole. Myrkyllinen mies voi olla hyvin manipuloiva ja charmikas ja sitä on kaikissa tyypeissä, myös kivoissa kavereissa. Monia meistä on huijattu.

Jos joku, mies tai nainen, roikkuu epätoivoisesti suhteessa kauan sen "eräpäivän" jälkeen, tämä johtuu siitä, että häntä kauhistuttaa kohdata tunteensa ja hän tekee mitä tahansa välttääkseen nuo tunteet.

Mies vakuuttaa itselleen olevansa mielettömän rakastunut. Ja että pieni ele naiselta on todiste, että tämä tuntee samoin. Naiset tuntevat valtavaa syyllisyyttä, jos he eivät halua edetä.

Kun olen lähtenyt pois suhteista, minun on sanottu olevan sydämetön. Jotenkin minä olin se paha tyyppi ja he olivat uhreja.

Jos haluat nähdä jonkun todelliset värit, katsele hänen käyttäytymistään ja asennettaan eron jälkeen. Tai miten hän puhuu ex-tyttöystävästään tai -vaimostaan. Jos tämä kuvataan paholaiseksi, ole varovainen – olet seuraavana jonossa.

Luota itseesi. Jos jokin ei tunnu oikealta, niin se ei ole. Älä anna kenenkään toisen puhua puolestasi. Myrkyllinen maskuliinisuus on yrittänyt tehdä sitä naisten kanssa hyvin pitkän aikaa. Ja naiset ovat sallineet tuon kontrollin aivan liian kauan.

Olet ensisijaisesti uskollinen SINULLE. Et kenellekään muulle. Syyllisyyden tai velvollisuuden ei pitäisi olla vaikutin.

Mikään tuttuuden tai turvallisuuden tunne ei riitä maksamastasi hinnasta. Sinulla on oikeus ja vastuu itsellesi tuntea iloa, joka on syntymäoikeutesi. Ja yksi tapa jolla se tapahtuu, on päästää irti vanhasta ja kuluneesta roolista pitää huolta ihmisten särkyneistä sydämistä, ja erityisesti haavoittuneen miehen sydämestä. Ja muista, ettet tee sitä yksin. Sielusi tukee sinua. Jumalainen itsesi on jo vapaa ja ilmaisee mielellään itseään kauttasi. Eikä jumalainen itsesi ole kiinnostunut tekemään myönnytyksiä ilonsa ja vapautensa osalta KENENKÄÄN vuoksi!

Se mitä me eturintamassa teemme, on monumentaalista. Se muuttaa naissukupuolen ja planeetan historiaa. Päästämme periaatteessa irti roolista, jota olemme esittäneet aioneita. Naiseksi inkarnoituminen vaati joitain rohkeimmista sieluista, mutta halusimme olla uusia johtajia.

Useiden kuluneiden kuukausien tapahtumat ovat osoitus, että tämän planeetan naiset ovat valmiita täysin uuteen perspektiiviin. Hämmästyttävää aikaa. On tosiaankin upouusi päivä.

-----------

Anita <3 ..

Paluu Kanavoinnit