Maria Champers

Maria Champers

ViestiKirjoittaja Oili » 30.12.2017 21:56

https://soulsoothinsounds.wordpress.com ... more-12809
Teksti sivuston blogista, käännös on aivan selkeä joten mielestäni hyvin luettavissa. Tämä resonoi niin paljon että oli tärkeää laitaa se tänne erikseen.

Kuva

Kuten tiedätte, me uuden tietoisuuden etureunassa ei ole uskonto. Emme ole kultti, emme ole ateistit, emmekä ole edes uusi ikä. Saatat sanoa, että kuuluvat "toiseen" luokkaan.

Jos olet kiinnostunut siitä, mikä prosenttiosuus maailman väestöstä on uskonnollinen, se on 60 prosenttia vuoden 2012 tutkimuksen mukaan.

Kuten olette luultavasti arvanneet, kristinusko tulee ylimpänä maailman suurimpana väestörakenteena 31,5 prosentissa tai 2,2 miljardissa ihmisellä.

Kaikki muut tunnetut uskonnot luetellaan, ja luokassa on "ei-sidoksissa olevat" ja "muut".

EI MAA UUDELLE OMAISUUTEEN

Ylösnousemusta, valistusprosessia ei ole edes edustettuna ei-uskonnollisena, mitä kutsisitte tavanomaiseksi mittaustyyppijärjestelmäksi. Ellei meitä kertyy "ei-sidoksissa oleviin" tai "muihin".

Mutta vain tiedätte, olemme noin .0 prosenttia maailman väestöstä.

Ja siinä pienessä numerossa on jopa pienempi prosenttiosuus, jotka tekevät sen ala Embodied Enlightenment -tyyliä ... eli jäädä tänne fyysisessä ruumiissa valaistumisen jälkeen. Joten me olemme kaikille tarkoituksille murto-osan murto-osasta maailman väestöstä.

Joten jos jossakin vaiheessa sinä ajattelet olevansa vain toinen tavallinen ihminen, joka käy tavallisessa elämässä, tutustu raakatietoihin. Numerot eivät valehtele. Olet tuskin tarpeeksi murto-osa väestöstä edes katsottavaksi tilastoksi. Oikeasti. Suurin osa muusta ihmiskunnasta ei ole aavistustakaan, että teet mitä teet.

Emme ole edes "uuden aikakauden" luokassa, vaikka tietojenkeruu luultavasti haluaisi kerätä meidät siihen sopivaksi.

Älkää pelätkö

Kuten voimme nähdä, uskontoon perustuva väkivalta ja terrorismi vievät sen pimeän puolen muihin uskontoihin. Jokaisella uskonnolla on sen viholliset.

Mutta meille ei ole mitään pelättävää. Kukaan ei tule olemaan ralli tai väkivaltainen terroriteko meitä vastaan, koska he eivät edes tiedä olevan olemassa.

Kukaan ei polta alas kirkkojamme, koska meillä ei ole yhtään. He eivät poista systemaattisesti pyhiä oppeja, koska meillä ei ole yhtäkään niistä.

Ja rehellisesti sanottuna kristityt ovat juuri tyytymättömiä kanssamme. He antoivat meille paras mahdollinen ammuttu, mutta riippumatta siitä, että meidät "Devil's Work" -tyyppinen ovat, he ovat suurimmaksi osaksi eronnut itsensä "kadotuksi".

Todellinen vihollinen voi olla hyvin uudenaikaisia. He eivät tiedä mitä tehdä meille. Me todella ärsyttää heitä.

Meidän on väitettävä, että he ovat omia jumalamme, ollaksemme suvereeneja luojia, mutta emme ole oikeasti salaliittoteorioita, valaistuksia, UFOja, energiaportteja, maailmanrauhaa, astraalisia projektioita, kristalleja, menneitä elämän regressiota, ESP: meditaatio, auras, tai Shirley MacLaine.
Monille meistä uusi ikä oli paikka. Se oli luonnollinen askel kohti heräämistä. Mutta useimmat uudet ihmiset eivät ole vielä käyneet läpi omaa pimeää sielunsa. He ovat edelleen kuherruskuukauden vaiheessa. He ovat hakijoita.

Aiomme etsiä. Emme edes vielä herää. Useimmat meistä ovat siirtyneet tämän vaiheen läpi. Aloitamme käydä keskusteluamme, kuten mestareita. Ja se ei ole siksi, että meillä oli kokonainen aura-kehon mieli puhdistaa minkäänlaista. Olemme edelleen hyvin inhimillisiä ihmisominaisuuksineen, mutta olemme myös mestari, joka on osa ihmistä, joka on täysin tietoinen ja ikuinen.

Meillä on vielä integraatiota, mutta emme ole odottaneet ympärillä, tuhlaamme elintärkeää elämää energiaa varten, jollekin tai jotain, joka katsahti meidät 5D nirvanaan.

Kuva
Art by Maria Chambers

Tiedämme, ettei hallitseminen ole kyse täydellisyydestä. Kyseessä on tunteiden hallitseminen, valitsemalla olla sallimatta mielemme, siunaamaan sitä, sanelemaan, miten haluamme tuntea. Koska ajattelemme, että mieli, jos se jätetään omiin laitteisiinsa, estää meitä kokemasta todellista iloa.

Tiedämme, että todellinen vapaus koskee vapautta mielenterveyden vankilasta. Kun sallimme hengen ohjata meidät ulos tuosta vankilasta, saamme kokea melko orgasmisia tajuntatiloja.

Joten emme ole uskonto, emmekä ole todellakaan uutta ikää. Olemme siirtyneet menemättä tarpeeseen luottaa mihin tahansa meidän ulkopuolellemme tuntemaan itsemme kokonaan ja täydellisiksi, mutta alamme nauttia kaikista tavaroista, jotka ovat täällä fyysisessä muodossa tavalla, jota emme ole koskaan aiemmin pystynyt.

Emme ole julkaistu, valtavirran väestörakenne. Mutta me pieni ryhmä olemme menestyksekkäästi luoneet omat ainutlaatuiset todellisuutemme aivan 3D: n rinnalla. Ja tämä todellisuus kasvaa. Jonakin päivänä tietoisuutemme on edustettuna jossain tilastollisesti. Me tulemme historiakirjoihin (luultavasti e-kirjoja sitten) maan uuden maan tietoisuuden edelläkävijöinä.

Voitteko kuvitella tulevan tulevaksi elämäksi, jos päätät tehdä tämän uudelleen ja istuisit siellä koulussa lukemalla itsestäsi? Ehkä se luetaan:

Luku 1 - Muutoksen edelläkävijät - uuden energian briteerit maapallolla

© Copyright 2017 Maria Chambers, kaikki oikeudet pidätetään. P! Vapauta jakaa tämä sisältö toistensa sisällä, mutta säilyttää artikkelin eheys kopioimalla sitä muuttumattomana ja lisäämällä tekijän ja lähteen verkkosivuston linkki: Maria Chambers, http://www.soulsoothinsounds.wordpress.com
Viimeksi muokannut Oili päivämäärä 31.12.2017 11:37, muokattu yhteensä 1 kerran
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

Re: Maria Champers, blogista

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 31.12.2017 01:56

Lisää samalta ..

EI SÄÄLIÄ, KIITOS

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
25.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen erakkoihminen. Vietän paljon aikaa kotona. Ensisijaisesti koska kaikki tavarani ovat siellä. Ja koska olen erakkoihminen eikä minulla ole oikein ketään ystäviä tällä hetkellä, joiden seuraan lyöttäytyä kahvilassa, niin haluan mennä ulos ja ainakin näyttäytyä julkisesti.

Se on hauskaa. Pidän istuskelusta kivassa kahvilassa siemaillen todella hyvää, täyteläistä, tummapaahtoista kahvia keraamisesta kupista. En ole koskaan ymmärtänyt, miten ihmiset voivat juoda kahvia paperi- tai muovimukista. Olen melko vanhanaikainen kahvin suhteen. Pidän siitä yksinkertaisena. En ota sokeria, ja käytän alle sormustimellisen kermaa. Sanon tässä sitä, että haluan maistaa kahvin.

Olen siis erakkoihminen ja tulossa enemmän sellaiseksi. Minulla ei ole lapsia, lemmikkejä (paitsi muutama hyvin hiottu "riesa", suom. huom. sanaan sisältyy englannin kielessä "lemmikki"), kultakalaa tai kukkia. En käy kastelemassa edes naapurien kukkia, kun he ovat poissa kaupungista.

Olen keksinyt todella hyvän tavan päästä irti tuosta velvollisuudesta. Kun aiemmin eräs naapuri kysyi, kastelisinko hänen reheviä viherkasvejaan hänen lähtiessään pois viikoiksi, vedin esiin kuolleen fiikuksen, nostin olkapäitäni lammasmaisesti ja kerroin hänelle, etten ollut varsinainen viherpeukalo. Minulla on aina kuollut fiikus tällaisen hätätilanteen varalta. Itse asiassa olen niin haluton olemaan vastuussa mistään muusta kuin itsestäni, että muutama vuosi sitten vietin unettomia öitä murehtien, että tappaisin lemmikkikiveni.

Mitä joulun kaltaisiin juhlapyhiin tulee, niin minulta on vienyt vuosikymmeniä päästä irti tarpeesta osallistua mielen turruttaviin tilaisuuksiin perheen tai ystävien kanssa pyhinä. Itse asiassa luulen, että tämä oli ensimmäinen joulu, kun sain ainoastaan yhden kutsun joulupäivälliselle. Kieltäydyin siitä kohteliaasti, ja täytyy sanoa yksiselitteisesti, että tämä on ollut yksi elämäni onnellisimmista jouluista.

Huomasin ajan kuluessa, että tuntemani ihmiset olivat päässeet yli siitä tarpeesta, että olen heidän kotonaan juhlapyhinä. Kieltäydyttyäni muutaman vuoden kutsuista he tajusivat, etten aikonut rikkoa perinnettäni. Luulen, että he olivat pettyneitä, koska näkivät minut kivana puskurina heidän ja ärsyttävien perheenjäsentensä välissä. Sori kaverit … olette nyt omillanne.

Jotkut kutsut tulivat ihmisiltä, jotka säälivät naista, jonka he näkivät olevan käytännössä yksin maailmassa. Ihmiset eivät kai pysty kuvittelemaan, että nainen voisi olla onnellinen juhlapyhinä tai syntymäpäivinä ilman perhettä ja ystäviä ympärillään.

Älkää ymmärtäkö minua väärin. Minulla ei ole mitään juhlimista vastaan, jos se tuntuu oikealta. Mutta suurimman osan aikuiselämääni se on tuntunut vain yhdeltä velvollisuudelta hoivata kaikkia ympärilläni.

Minusta on mielenkiintoista, että ihmiset pelkäävät elää yksin ja olla ilman puolisoa. He tuntuvat ajattelevan, että he tarvitsevat vääjäämättä toista yksinäisyyden, sairauden ja vanhuuden aikana.

Valitettavasti tai onneksi, perspektiivistä riippuen, miehillä on taipumusta heittää veivinsä ennen naisia. Niinpä se jättää naiset hyvään tai huonoon tilanteeseen, taaskin perspektiivistä riippuen. En ole varma, mihin olin menossa tässä …

Mutta kaikki on hyvää. Tässä maailmassa on tilaa kaikille mieltymyksille. Kyse on vain siitä, että omani on ainutlaatuinen. Ja usein väärinymmärretty. Ja joidenkin salaa kadehtima.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Re: Maria Champers

ViestiKirjoittaja Oili » 02.01.2018 19:33

^yo on hyvä teksti
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 03.01.2018 12:36

Kiitos !
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.01.2018 18:46

EI ENÄÄ MITÄÄN VOITETTAVAA

29.12.2017

Kun istun tässä tummapaahtoisen kahvini kanssa ja pohdin koko tätä ruumiillistunutta valaistumista, ihmettelen, miksi hyvin monet meistä ovat tunteneet olevansa tavallaan eksyksissä. Kuin meillä ei olisi todellista intohimoa tai suuntaa. Miksi on niin vaikeaa hyväksyä, että olemme tyhjiössä ja meidän tarvitsee vain sallia tämä prosessi?

Luulen, että osittain tämä johtuu siitä, että olemme tottuneet voittamaan asioita. Tienraivaajalle se on kuin "tupladipattu" jäätelö, jossa on nonparelleja päällä. Olemme aina ensimmäisenä käynnistämässä muutosta … menemässä pyörteiden läpi ja luomassa uusia malleja.

Olemmeko siis tässä ruumiillistuneessa valaistumisessa tulleet tien päähän? Onko enää mitään tehtävää? Jokin epäoikeudenmukaisuus voitettavana tai muotti rikottavana tai "tarkoitus" saatavana?

Oivalsin, olen halunnut sukeltaa ensimmäisensä paikkoihin, joihin harvat ovat menneet. Tiedän, että se on vienyt minut kuumaan veteen useamman kerran tässä elämässä. Joihinkin melko epämiellyttäviin lopputuloksiin.

Se liittyi henkeen. Halusin ilmaista aineetonta osaani, mutta ympäristö ei tuntunut koskaan aivan oikealta. Ajoitus ei ollut oikea. Mutta selvästi se ei pysäyttänyt minua ja no … sanotaanpa vain, että kohtasin muutaman huonosti ajoitetun ja epämiellyttävän lopputuloksen.

Mutta selvästi nuo kokemukset eivät saaneet minua luopumaan, koska palasin jatkuvasti saamaan lisää. Nautin seikkailusta tuntemattomaan. Ja jatkoin reinkarnoitumista samaan sukulinjaan, koska vaikka olin seikkailija, halusin olla lähellä äitiä ja isää. Oli edelleen karmaa käsiteltävänä. Tähän kertaan saakka.

Tällä kertaa oli kyse kaikesta irtipäästämisestä – karmasta, sukulinjasta, esi-isien DNA:sta … sen kaiken täytyi mennä. Ja enimmäkseen olen päästänyt irti paljosta. Olemme kaikki. Ja se on yksi syy, miksi tuntuu hyvin kummalliselta olla tässä nyt. Ei ole enää noita siteitä perheeseen, ystäviin tai massatietoisuuteen ja ihmiskuntaan. Puhumattakaan henkiperheestämme Kotona.

NAISET JA VIHA

Mutta tähän saakka en ollut ajatellut irtipäästämistä siitä, että nauttii onkin voittamisesta. Nauttii vastustuksesta. Eläköön vastarinta.

Esimerkiksi tällä hetkellä naiset planeetalla nauttivat heräämisestä ja vihan tuntemisesta sen vuoksi, että he ovat antaneet patriarkaalisen kulttuurin sortaa itseään aioneita.

Ensimmäisenä asiana nuo naiset tuntevat vihaa myrkyllistä maskuliinisuutta kohtaan. Ehdottomasti sopivaa. Myrkylliseltä maskuliinisuudelta (johon sisältyvät myös naiset, jotka hyväksyvät sen) on tullut vastaisku, ja sanotaan, että tästä on tullut noitavainoa ja naiset ylireagoivat.

Ja naissukupuoli sanoo heille: "Väistykää. Teillä oli tilaisuutenne olla vihainen naisille aioneita, ja yritimme tyynnytellä vihaanne. Siis väistykää, ja antakaa meidän vain tuntea vihamme. Teillä ei ole "äänioikeutta" tällä hetkellä. Älkää edes yrittäkö. Lakatkaa tekemästä siitä taas kerran haurasta miesegoanne koskeva asia." Kuulostaa kovalta, mutta on täysin sopivaa.

Mutta toivottavasti nämä naiset kanavoivat vihansa ja tekevät muutoksia rikkinäiseen järjestelmään, eivätkä projisoi sitä toisiin rajattomasti. Koska sitä myrkyllinen maskuliinisuus on tehnyt. Omistamatta omia hylätyksi tulemisen tunteitaan ja ottamatta vastuuta omasta tuskastaan, vaan syyttänyt sen sijaan naisia. Eevalla ei ollut mahdollisuutta puutarhassa.

Ja kun sallin itseni, minäkin voin kerätä vihaa kaikista niistä kerroista elämässäni, jolloin tunsin fyysistä ja tunnepuolen epäkunnioitusta maskuliinisuudelta. Naisena sisäistin ne hienovaraiset ja avoimet seksistiset käyttäytymistavat ja asenteet, jotka väheksyivät ja epäkunnioittivat minua pelkästään siksi, että olin nainen. Ne olivat normaali osa jokapäiväistä elämää.

Niinpä olen sallinut nuo vihantunteet, kun niitä tulee esiin. Itse asiassa ne ovat iso osa ylösnousemusprosessia. Heräämisprosessin välttämätön vaihe on sallia kaikki tunteet. Naissukupuolella viha on iso asia. Se on vihaa, joka menee taaksepäin ajassa. Pitkän, pitkän matkaa. Aionien ajan.

Niinpä osa minua kadehtii noita naisia, koska heillä on nyt aate. Ja se on upeaa. Mutta se mitä minä teen ja mitä monet meistä edelläkävijöistä tekevät, on erilaista. Itse asiassa, me olimme alku noille energioille, jotka ovat auttaneet herättämään planeetan naiset. Olemme tuoneet sisään pyhän feminiinisyyden. Ja tuo pyhä feminiinisyys kantaa Kristus-tietoisuutta, joka saa tahtonsa läpi planeetan maskuliini- ja feminiinisenergioiden kanssa tällä hetkellä. Ja mielenkiintoista kyllä, haavoittunut maskuliinisuus ja haavoittunut feminiinisyys ovat kaikkien niiden ongelmien ytimessä, joita tämä maailma kohtaa.

TYHJYYDEN ANATOIMIA

Mutta meille jotka olemme valaistumisen kärkijoukkoa, on tapahtumassa jotain kummallista. Päästämme irti valtavasta määrästä vastarintaa. Ja prosessin aikana on tyhjyyden tunnetta. Enää ei ole ikään kuin mitään, mitä vasten työntää.

Se on kummallista. Se merkitsee, että kuljemme planeetalla ilman sitä vanhantyyppistä intohimoa, jota ruokki jonkinlainen viha tai tarkoitus, halu voittaa jonkin tai joku. Elämämme on vailla sitä tarkoitusta, josta kerran nautimme. Se oli eräänlainen löytämismissio. Olimme aina löytämässä uusia olemistapoja.

Mutta nyt meille kerrotaan, ettei meidän tarvitse tehdä mitään. Meillä on maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapaino. Meidän ei tarvitse yrittää voittaa omia ihmisongelmiamme ja -rajoituksiamme. Sekin on otettu pois meiltä. Ajatella kaikkea sitä rahaa, jonka olen kuluttanut Barnes and Noblesin new-age- ja oma-apuosastolla.

Mutta hyvä uutinen on, että vanha intohimo korvataan, vaikkakin hitaammin, kuin olisimme halunneet. Se korvataan erityyppisellä intohimolla. Aistillisella ilolla vain olemisesta täällä, tässä kehossa. Kun yhdistymme sielumme läsnäoloon, alamme tuntea tuon hurmioituneen yhteyden elämään tässä aika-avaruustodellisuudessa. Mutta tarvitsemme jonkin aikaa sopeutua tuohon uuteen paikkaan. Jokin osamme yrittää edelleen tuntea tuon voimakkaan energian, joka tulee vastarinnasta.

Se on ok. Kyse ei ole pääsemisestä eroon kaikista asioista, jotka tekevät meistä ihmisen. Nuo osat tulevat mukana. Mutta huomaamme, että nuo osat myöntyvät sielumme iloon vain olla täällä, ilman tarvetta aatteeseen tai agendaan. Kummallinen ja hämmästyttävä paikka tosiaankin.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.01.2018 18:55

KRISTALLIENERGIOILLA ILMENTÄMINEN

9.1.2018

Tunnemme kaikki, että jokin on erilailla, vaikkemme tiedä, mitä se tarkkaan ottaen on. Fyysinen elämämme ei ehkä tänään ole kovin erilasta kuin eilen – jokin ei kuitenkaan ole samanlaista.

On ollut myös yleistä tylsyyttä ja intohimottomuutta, mikä voi olla häiritsevää. On ollut keskustelua siitä, miten voi ilmentää halunsa, jos ei oikeasti halua mitään? Tai jos haluaa, ei ole valtavaa intohimopuuskaa tukemassa sitä. Ja miten voi luoda ilman paloa, joka ruokkii sen todellisuudeksi?

On ymmärrettävää, että haluaisimme heittää kädet ilmaan ja sanoa: "En tajua sitä!!! Pitäisikö minun keskittyä tarkoituksella toiveisiin, jotta ne tuodaan minulle? Vaaditaanko toimintaa?" Mutta se tuntuu vanhan energian tavalta ja on melko vastenmielistä.

Syvemmällä tasolla tiedämme, että ikuinen itsemme osaa luoda vaivattomasti, ja kun päästämme tuon itsen kehoomme ja elämäämme, voimme päästää irti mielen vastustuksesta ja elämästä voi tulla paljon helpompaa.

Kun löydämme itsemme korkeammasta tietoisuudesta, ilmentämiskykymme ovat erilaisia. Meillä on pääsy erityyppiseen energiaan … kristallienergioihin.

KRISTALLIENERGIAT

Planeetalla on muita energioita, taajuudeltaan nopeampia energioita, joihin on viitattu kristallienergioina. Olemme olleet tärkeänä apuna niiden tuomisessa. Ja ne ovat meidän käyttöömme.

Näiden energioiden kanssa on helpompi työskennellä, mutta vain tunnistaessamme ne sellaisiksi. Mutta niitä voidaan käyttää ainoastaan itseemme, ei kehenkään muuhun. Ja tämä merkitsee, ettei voi pyytää energioita parantamaan joku toinen tai tuomaan jotain jollekin toiselle. Se ei toimi.

Ne ovat sinulta sinulle. Niihin tottuminen vaatii vähän aikaa. Yksi syy on, ettei siihen sisälly ponnistelua. Ne eivät ole maaenergioiden kaltaisia, jotka ovat hitaampia ja joiden operointi vaatii erilaista dynamiikkaa.

Näistä energioista ei makseta hintaa. Ei vaadita kymmenyksiä. Tämä on yksi uusi "ryppy", johon totutella. Emmekö ole aioneita tunteneet, ettei ole ilmaisia lounaita? Että kaikesta mitä teemme tai mitä tulee meille, on maksettava jonkinlainen hinta? Ja olemme olleet tuon yhtälön saavassa ja antavassa päässä.

Niinpä vaatii vähän totuttelua, ettei tarvitse maksaa hintaa. On vähän syyllisyyttä ja arvottomuuden tunnetta. Olemme nyt ajassa, jossa voimme olla vapaa syyllisyyden tai velvollisuuden taakasta. Voimme vastaanottaa häpeämättä ja rajoituksetta.

Mestareina meillä on pääsy näihin kristallienergioihin. On tietysti oppimiskäyrä, kuten kaikessa uudessa. Ja yksi tapa nopeuttaa oppimiskäyrää on kulkea joka päivä kuin se mestari, joka olemme. Vedä syvään henkeä, mikä menee solar pleksukseen ja vatsaan, tunne ikuinen itsesi ja kulje tuon itsen kanssa arkisissa tulemisissasi ja menemisissäsi.

FYYSINEN SEURAA TIETOISUUTTA

Vaikka käyttämämme energiat ovat hyvin erilaisia, ilmentämisen perusperiaatteet ovat samat. Fyysinen seuraa tietoisuutta. Vedämme puoleemme siitä taajuudesta käsin, joka on hallitseva tietoisuutemme. Sekä vanhassa että uudessa energiassa asiat tulevat meille vähimmän vastustuksen reittiä.

Vanhassa 3D-energiassa asioita oli vaikea ilmentää, ainakin asioita ja olosuhteita jotka miellyttivät meitä. Aloimme uskoa ajatuksen, ettei meidän ollut tarkoitus saada noita asioita. Ettemme ehkä olleet sen arvoisia, ja noita asioita kieltäydyttiin antamasta meille tarkoituksella useista syistä.

Mutta todellisuudessa meillä oli paljon vastarintaa. Olemme ihmisinä vastentahtoisia olentoja. Emme tehneet mitään väärää – se on vain luontomme. Ja siksi asiat näyttävät hajoavan herätessämme. Valo tuo meissä esiin sekä fyysisesti että tunteellisesti koko paljon vastustusta.

Niinpä huomasimme elämässämme, että mitä enemmän tarvitsimme ehdottomasti jotain voidaksemme olla onnellinen, sitä enemmän se näytti karttelevan meitä. Kyse ei ole siitä, ettemme ansaitse kaikkea, mitä sydämemme haluaa, mutta olimme taipuvaisia työntämään asioita pois ollessamme puutteen paikassa. Siis yritimme, työnsimme, ohjasimme yksityiskohtaisesti – kaikki vastustusmuotoja.

Ajatusta kamppailusta ja tuskasta, ajatusta, että elämä oli kovaa eikä mikään tule helposti … ihannoitiin ja ihmiset arvostivat itseään ja toisia sen mukaan, miten kovaa tekivät töitä ja miten paljon kamppailivat. Useimmilla ihmisillä on edelleen tämä käsitys.

VÄHIMMÄN VASTUKSEN POLKU

Hyvä uutinen on, että me kärkijoukossa päästämme irti tuosta puuteasenteesta enemmän ja enemmän ja kaikesta vastustuksesta, jota tulee sen myötä. Paikka jossa olemme intohimoton tai ikävystynyt, on oikeasti mielen tulkintaa siitä, mitä tapahtuu. Se uskoo, että ilman jonkinlaista fyysistä tai henkistä ponnistelua elämä on tylsää.

Kuitenkin halusimme aina myös vanhassa energiassa tuntea iloa, emme välttämättä fyysisen ja aineellisen todellisuuden juttuja. Mutta vanhassa tietoisuudessa uskoimme, että nämä jutut toisivat meille iloa, oli se sitten suhteita, rahaa, työpaikka, ura tai parempi terveys.

Ja nyt tajuamme, että ilo on syntymäoikeutemme, sitä kuka tosiasiassa olemme. Ja olemme käyneet läpi pimeimmästä pimeimmän yön löytääksemme sen. Sori, niin oli tehtävä. Nyt oivallamme, että ensimmäinen asia on päästää tuo ilo enemmän ja enemmän sisään ja kaikki muu alkaa vain virrata meille ilman suurta ponnistelua.

Fyysisyydessä vedämme luonnostaan puoleemme tuon ilon fyysisen ilmentymän. Hyvältä tuntuvat asiat ovat aina tulleet meille vähimmän vastuksen polkua – ponnistelustamme huolimatta, ei sen vuoksi.

EI MAKSETTAVAA HINTAA

Oman kokemukseni mukaan, rahan kaltaisia asioita tulee odottamatta, tai blogistatukseni muuttuu ylöspäin kirjaimellisesti yhdessä yössä tai Google asettaa minut näkyvyyspaikkaan, jota en olisi koskaan voinut saavuttaa tutkimalla hakukoneoptimointia … kaikki on tullut sujuvasti, ilman suurta omaa fokustani.

Itse asiassa näitä asioita ei ole pyydetty tietoisesti. Mutta oli intohimo kyetä opettamaan ja jakamaan viisauttani. Toisilla se voi olla halu jakaa vain rentoutumalla ja saamalla rajattomat resurssit matkustaa tai vain nauttia elämästä ja tuolla tavalla koskettaa toisia säteilemällä valoaan jokapäiväisessä toiminnassa. Valoa joka ei palvele ainoastaan tätä maailmaa, vaan myös universumeja.

Ei ole mitään oikeaa tapaa olla täällä. Meitä vaaditaan kokemaan vain sitä, mikä tuo meille eniten iloa. Ja ilo on tietysti jo syntymäoikeutemme, olemme sitä jo. Eikä siitä tarvitse maksaa hintaa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.01.2018 19:01

FYYSISIÄ YLÖSNOUSEMUSOIREITA (PÄIVITYS)

11.1.2018

Huomasin saavani epätavallisen suuren määrän lukijoita yhdelle vanhemmalle postaukselleni otsikolla "Et ole yksin – ylösnousemuksen fyysisiä oireita". Tuon postauksen jälkeen olen havainnut muutaman lisäasian fyysisestä kehosta, kun se käy läpi tätä usein työlästä prosessia, ja haluaisin jakaa ne kanssanne.

Aion sanoa jotain, mikä saattaa yllättää jotkut ihmiset. Kaikki oireet ovat ylösnousemusoireita. Niihin sisältyy mikä tahansa sairaus. Kaikki mitä fyysisti koemme, liittyy ylösnousemukseen.

Jos olet valinnut ruumiillistuneen valaistumisen tässä elämässä, siis jos olet antanut luvan ylösnousta ja pysyä täällä fyysisessä kehossa, jatkaa kulkemista tällä planeetalla ylösnousseena olentona, käyt läpi merkittävän fyysisen transformaation.

Transformoidut hiilipohjaisesta olennosta kristallipohjaiseksi. Päästät irti vanhoista esi-isien sairaus- ja vaivamalleista. Valokeho tekee monia muutoksia solutasolle integroituessaan fyysiseen kehoon.

Todellisuudessa valokeho sopeutuu olemaan fyysisyydessä, ei fyysinen keho. Fyysinen keho tietää jo, miten mukaudutaan ja sopeudutaan omaan ympäristöönsä. Valokeho löytää itsensä täysin uudesta kokemuksesta. Näin ollen kaikki herkkyydet. Tämäkin menee ohi.

Toisaalta valokeholla on tapa laukaista fyysisessä kehossa asioita, jotka ovat olleet haudattuna pitkän aikaa. Sairaus- ja tasapainottomuusmalleja jotka juontuvat pitkän ajan takaa. Aina kun pyydämme vapauttamista, koemme kaikki ne tavat, joilla olemme tunteneet olevamme epävapaa. Ja tähän sisältyvät fyysiset ja tunnetavat.

Tiedä, että ajan mittaan keho ottaa kiinni tietoisuutesi. Sen tekeminen vie yleensä keholta pidempään, mutta nyt koemme planeetalla taajuuksien nopeutumista, mikä auttaa huomattavasti.

Keho reagoi tietoisuuteemme, joten keho hyötyy siitä, mitä enemmän kutsumme sielua kehoon ja mitä enemmän sallimme ilon, joka on luontainen syntymäoikeutemme. Se saattaa näyttää ristiriitaiselta, koska mitä enemmän rakastamme itseämme ja päästämme Kristus-valon elämäämme, sitä enemmän asiat näyttävät hajoavan, ainakin alussa. Taas kerran, se on välttämätön prosessi eikä mitään, minkä olemme tehneet väärin.

Parasta mitä voit tehdä tässä prosessissa, on vain sallia. Älä analysoi ongelmiasi ja yritä selvittää mielellä, mitä kehossa tapahtuu. Jos olet pelossa, on ok mennä lääkäriin, jos se rentouttaa mieltä. Mutta mitä vähemmän aikaa vietät pelossa ja huolessa, sitä paremmin kaikki virtaa.

Itse huomaan kehoni reagoivan rentoutumiseen, luonnossa olemiseen ja niiden asioiden tekemiseen, joista nautin.

Se reagoi positiivisesti myös irtipäästämiseen tilanteista ja suhteista, jotka eivät enää palvele.

Tunteita joita tulee esiin, täytyy ilmaista turvallisesti, erityisesti vihaa. Kerron enemmän tästä tunteesta postauksissani "Viha ja ylösnousemus" ja "Viha ja ylösnousemus (päivitys)". Tunteiden hyväksyminen ja irtipäästäminen hyödyttää kehoa merkittävästi. Itse asiassa itsemme hyväksyminen ja suuri myötätunto itseämme kohtaan on avain siirtymiseen tämän transformaation läpi tasaisemmin.

Muilla nettisivuilla on monia luetteloita ylösnousemukseen liittyvistä oireista, ja niistä on suurta apua. Mutta asian yksinkertaistamiseksi, tiedä vain, että mitä tahansa koetkin fyysisellä ja tunnetasolla, se on ehdottomasti sopivaa. Et ole tehnyt mitään väärin, eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Paitsi hoivata itseäsi ja kehoasi.

Syötä sille herkullista ruokaa. Syö ruokia, koska nautit niistä, älä siksi, että ne ovat oletettavasti hyviä sinulle. Kehosi reagoi positiivisesti itserakkauteen, ei pelkoon ja itseriistoon.

Tämä uudelleenkalibrointi tuntuu kestävän pidempään, kuin kukaan meistä odotti. Mutta siitä huolimatta sinun ei tarvitse odottaa täydellistä uudelleenkallibroitumista, ennen kuin alat tuntea sielusi ilon. Itse asiassa kun teet sen, sielu voi auttaa sinua luomaan terveen kehon, joka on syntymäoikeutesi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.01.2018 12:14

MITEN OLLA RENNOSTI, KUN OLO ON HYVÄ

13.1.2018

Luulen, että voimme olla kaikki samaa mieltä siitä, että meille on tullut erittäin helpoksi tuntea olo huonoksi. Olemme harjoitelleet sitä elämien ajan. Koko kirjo huonoja tunteita, kuten suru, toivottomuus, epäily, huoli, vain muutamia mainitakseni, oli toimintatapamme. Kurja tunne uudestaan ja uudestaan … siinä ei ole mitään uutta.

Itse asiassa, olimme niin taitavia tuntemaan olomme vähemmän hyväksi, että loimme kokonaisen filosofian sen ympärille: ei tulosta ilman tuskaa. Jerry Springer teki omaisuuden sillä. Niin teki myös dieetti- ja liikuntavälineteollisuus. Kristityt käyttivät syntiä, ja heidän Jumalansa kannatti sitä. Koko karmakäsitys ruumiillisti sen takaisinmaksuklasuulinsa myötä. Osumme kärsimyksen ja kamppailun maamiinaan toisensa jälkeen.

Niinpä pitkän ajan kuluttua siitä tuli mukavuusalueemme, jolta hyvin harvat ovat astuneet pois. Ja niistä jotka ovat astuneet, tehtiin nopeasti loppu. Kukaan ei halunnut nähdä jonkun ihmisen kuljeskelevan onnellisena ilman selvää syytä … ääriään myöten täynnä jonkinlaista yliluonnollista iloa.

Katsokaa, mitä Jeesukselle tapahtui. Vaikka, hän tosiaan yritti työntää roomalaisia vähän liian pitkälle ja he työnsivät takaisin. Hänen olisi pitänyt lähteä kaupungista, kun hänellä oli tilaisuus. Itse asiassa hänen viestinsä meille on periaatteessa: "Vaadi se vapaus, joka on syntymäoikeutesi, ja ota itsesi pois ristiltä … kärsiminen ei vie mihinkään."

Tässä sitä ollaan, sielumme alkaessa laittaa kummankin jalkansa elämään rinnallemme. Ja vähän haluttomuutta on kaikilla (vähän meillä, vähän sielullamme). Ja tuo haluttomuus johtuu siitä, että milloin ihmisen ja sielun välillä on ollut niin intiimi yhteys tässä todellisuudessa?

On pakko olla vähän huolta, koska sitä ei ole tehty aiemmin aivan tällä tavalla. On helpompaa vain ylösnousta ja lähteä helvettiin täältä … mutta valaistua, yhdistyä jumalaiseen ikuiseen itseemme tässä ja nyt ja sitten jäädä tänne? Se on yksinkertaisesti hullua.

Tuntea olonsa hyväksi, olla aistillinen ja tuntea täyttyvänsä omasta hengestään … ja astua pois mukavuusalueeltaan? Se on melko vallankumouksellista. Astua pois vanhasta tarinastamme, jossa kärsimme tai esitämme "jonkin tuolla" tai oman mielemme ja kehomme uhria … huh!

Uskaltaa uneksia suuria ja sallia loputtomat resurssit ja loputon terveys ja ilo olemuksemme. Kuka niin tekee?

Me teemme. Olemme edelläkävijöitä, ja meillä on aina vaikeinta, mutta olemme nyt uudessa paikassa. Emme ole tässä sattumalta, vaan koska "rukoilimme" sitä.

Vaatii rohkeutta sallia kaikki tunteet, myös iloiset. Erityisesti iloiset. Vaatii kehittynyttä xxx (oma nimesi tähän) kaltaista sielua irrottautumaan muista ihmisistä. Vaatii rohkeaa sielua päättämään, että muut ihmiset voivat saada oman lahjakorinsa.

Meidän ei tarvitse enää ottaa esiin sympatiakorttiamme, kun keskustelemme toisten kanssa, ja sitten mennä kotiin tuntemaan yksityisesti iloamme. Nyt voimme tuntea ja ilmaista sitä myös julkisissa paikoissa. Voitko kuvitella sen?

Jos sinun on vaikea kuvitella, että kuljeskelet tuntien olosi melko hemmetin mahtavaksi 24/7, se on ok. Siinä on vain lisää vastustusta. On luonnollista vastustaa olonsa tuntemista mahtavaksi. Se on uusi alue. Mutta meille on tuttua, miten harjoitus tekee mestarin. Emmekö ole harjoitelleet olomme tuntemista kamalaksi hyvin monin tavoin, hyvin pitkän, pitkän aikaa?

Mutta hyvät uutiset. Ei vie lainkaan pitkään tuntea olonsa hyväksi, koska meistä tuntuu jo, ainakin siinä osassamme joka on ikuinen. Tuo osa joka on jo ylösnoussut eikä tunne pelkoa tai surua tai puutetta.

Siis siinä on tolkkua, että jatkaa tuon osan kutsumista sisään ja hyväksyy sen syntymäoikeudekseen tuntiessaan sen. Se on kaikki-voittavat tilanne.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 23.01.2018 12:45

IHMISET EIVÄT MUUTU

19.1.2018

Ihmiset eivät muutu. Ei, vaan oikeasti – he eivät muutu. Ellei oteta huomioon niitä, jotka ovat ylösnousemuksen, ruumiillistuneen valaistumisen, eturintamassa. Me jotka olemme tehneet tätä muutosjuttua melko kauan.

Ja mekin joudumme sivuraiteille ja jäämme jumiin, eikö vain? Tuntuu olevan kamppailua vanhoihin tapoihinsa takertuvan ihmisen ja sielumme välillä, joka haluaa kokea uutta ja laajentuu jatkuvasti.

Useimpien ihmisten ajatus muutoksesta on irtisanoutuminen työpaikasta. Tai siirtyminen uudelle alalle. Se voi merkitä, että he haluavat muuttaa tai remontoida talonsa. Kenties laihduttaa. Vaikka heille nämä ovat muutoksia (ja vaikka nämä voivat olla todellisen muutoksen sivutuote) ja kyllä, heiltä vaaditaan muutama uusi tarkistus, niin he järjestelevät vain vanhan tarinansa näyttämään uudelta. He eivät ole vielä käynnistäneet todellista muutosta, ja me tiedämme nyt, mitä se sisältää, eikö vain?

Tiedän itsestäni, että olen luopunut yrityksestä auttaa ihmisiä muuttumaan, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita. He saattavat sanoa olevansa, joskus voidakseen jäädä elämääni. Mutta oikeasti he ovat enimmäkseen se sama ihminen, joka he olivat kymmenen vuotta sitten, ja joissain tapauksissa vuosikymmeniä sitten.

Ja joskus he voivat olla hyvin vakuuttavia, ja heillä on numeromme … he osaavat pelata kanssamme. Siis älä huijaa itseäsi, äläkä anna heidänkään huijata. Ja muuten, rakas mielemme tekee samaa. Sillä on meidän numeromme ja se tietää, miten meille valehdellaan, eikö vain?

Niinpä olen tullut siihen johtopäätökseen, että elleivät he ole myös tässä ylösnousemusprosessissa (itse asiassa jokainen on tämän prosessin jossain vaiheessa, mutta on niitä, jotka ovat nopeutetulla polulla), he ovat, keitä ovat ja enimmäkseen keitä ovat aina olleet.

Niinpä minulla on vaihtoehto. Voin yrittää auttaa heitä näkemään, että he ovat oravanpyörässä eivätkä mene mihinkään, ja no … tekevät jotain, mikä ei mene mihinkään … tai voin pelkästään hyväksyä, keitä he ovat, ja nauttia heistä tuolla tasolla.

Ja jos en pysty, vaihtoehtona on aina päästää heidät vapaaksi. Itse asiassa, olen huomannut, että tämä tavallisesti tapahtuu. Itse asiassa, he haluavat tulla vapautetuksi, mutta he ovat järjestäneet tilanteen nokkelasti niin, että minä näytän siirtyvän eteenpäin. He sabotoisivat suhdetta jotenkin.

Sillä tavalla he voivat taas kerran jatkaa uhrin esittämistä ja osoittaa sormella jotakuta muuta hylkäämistunteistaan tai mistä tahansa ongelmasta, jota he eivät ole valmis tai halukas käsittelemään.

Taas kerran, ihmiset eivät muutu. En sano tätä lannistaakseni ketään halussa olla ympärillä olevien ihmisten palveluksessa, mutta on tärkeää kohdata muutama kova totuus. Ja näin tehdessään voi siirtyä täällä varsinaiseen työhön, joka on rakastua itseemme, hoivata itseämme ja jos halutaan, jakaa viisauttamme – ja jakaa sitä niiden kanssa, jotka ovat kiinnostuneita muutoksesta. Oikeasta muutoksesta.

Muussa tapauksessa arvokasta energiaamme haaskataan vääriin paikkoihin. Valomme himmenee ja päädymme siihen, ettemme ole lainkaan palveluksessa – kenenkään. Arvokasta energiaa joka luo mahdollisuuksia niille, joista saattaa tulla valmis käynnistämään muutos. Myös ympärillämme oleville. Koska he näkevät, miten oikeasta muutoksesta kiinnostuminen tuo todellista hyötyä. He alkavat huomata, että olemme enemmän rauhassa tai rakastamme itseämme enemmän.

Ja olemme havainneet, mielenkiintoista kyllä, että todellinen muutos, oikea transformaatio, alkaa hyväksymällä itsemme juuri sellaisena, kuin olemme. Mutta jos toiset eivät ole oikeasti valmiita tai halukkaita muuttumaan, astumaan ulos vanhasta tarinastaan, voit ilmentää hämmästyttäviä asioita ja he näkevät vain, että jollain kävi tuuri. Se ei vaikuta heistä siltä, että sielu on elämäsi ratin takana.

Ihmiset näkevät omien uskomustensa ja rajoitustensa suodattimen läpi. Luulen, että näemme tätä enemmän nyt, kun siirrymme korkeampiin taajuuksiin. Kuilu näyttää kasvavan muun planeetan ja sen välillä, missä me olemme. Mikä on hyvä asia. Se on välttämätöntä. Kaksinaisuudesta irtipäästäminen oli osa suunnitelmaa.

Niin, tiedän, että on hauskaa katsella elokuvia, joissa ihmiset transformoituvat taianomaisesti joksikin täysin toiseksi, mitä he olivat elokuvan alkaessa, mutta voimmeko olla tosissamme tässä? Voimmeko olla sinut sen tosiasian kanssa, että ihmiset eivät oikeasti muutu – ainakaan ennen kuin päättävät tehdä sen?

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.01.2018 12:06

YLÖSNOUSEMUS … TODELLINEN JA IKUINEN

21.1.2018

Keskustelin erään ystävän kanssa, jonka olen tuntenut vuosikymmeniä. Hän on ollut psykologi monta vuotta ja johtanut monia alansa järjestöjä, ja hän kertoi nauttivansa monista luovista projekteista ja kursseista paikallisessa yliopistossa. Ja myös hänen miehensä on aktiivinen monissa poliittisissa ja yhteiskunnallisissa järjestöissä ja projekteissa ja työskentelee muiden kanssa lisätietoisuuden tuomiseksi planeetalle.

Minua hivelee nähdä heidät niin osallistuvana ja tekevän asioita, jotka edistävät maailmaa. Itse asiassa, monien muiden asioiden muassa, kuten seksuaali- ja sukupuolivähemmistön tasavertaisuuden edistäminen, Samin mies Tom on tehnyt tiiviisti Hillary Clintonin rinnalla työtä tämän presidentinvaalikampanjassa. Tarpeetonta kai sanoa, että olen ylpeä rakkaista ystävistäni.

Ja olen ylpeä meistä, jotka olemme "ylösnousemusprojektin" eturintamassa. Se mitä teemme, on vähän erilaista, eikö vain? Teemme muutoksia sisältä ulospäin, mikä on yksi vaikeimmista asioista, mitä ihmisen täytyy koskaan tehdä.

Muutamme tietoisuutta sellaisena, kuin se on tunnettu … tosiasiassa ikuisuuksia. Purkaen kaiken, mitä olemme eläneet ja uskoneet, ja esitellen osamme, joka on ollut varjossa hyvin pitkään. Sielu. Eikä se joskus tunnu todelliselta, koska muu planeetta ei tunnista sieluaan siinä määrin, kuin me. Ei siis hyödytä verrata itseämme siihen, mitä muut ihmiset tekevät tänä aikana. Tai odottaa heidän tunnustavan tai antavan tunnustusta siitä, mitä teemme.

Kieltämättä se voi jättää meidät "ulos kylmään", ja toisinaan olemme kyllästynyt ja vähän yksinäinen, kaivaten sitä toveruutta, mistä toiset nauttivat. Tämä ei merkitse, ettemme voi osallistua, mihin tahansa ryhmään, projektiin tai järjestöön, johon haluamme, ja jakaa itsemme tuolla tasolla. Ei ole mitään sääntöjä, ja se mikä tuo meille iloa, on polkumme.

Mutta monista meistä tuntuu, että todellista työtämme on käydä läpi tämä merkittävä tietoisuusmuutos ihmisenä, ja se vaatii erityyppistä sitoutumista. Mutta se ei ole yhtään vähemmän todellista. Ja olemme käärineet hihat ja tehneet kovasti töitä. Olemme tunteneet ja tunnemme fyysisesti ja tunteellisesti tämän kokemuksen syvällisellä tavalla. Siinä määrin, että toisinaan haluamme päästä pois tältä planeetalta.

Mutta sitten meillä on noita puhtaan autuaita hetkiä, joissa tiedämme ehdottomasti, kuka olemme ja miksi olemme täällä. Noita hetkiä, jolloin meistä tuntuu niin yhdistyneeltä, ettemme ole yksinäinen tai kyllästynyt tai ristiriitainen. Ja mikään ulkopuolellamme ei pysty kajoamaan tuhon yhteyteen tai vaarantamaan tai tuhoamaan sitä. Koska tuo yhteys on osamme, joka on todellinen ja ikuinen.

-----------

Anita <3 ..

Seuraava

Paluu Kanavoinnit