Kysymyksiä henkimaailman mestareille, 2016

Re: Kysymyksiä henkimaailman mestareille, 2016

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.11.2016 20:57

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
25.10.–1.11.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Mestarit, kiitos neuvoistanne ja informaatiostanne siitä pimeästä olennosta, jonka kanssa olen ollut tekemisissä. Minulla näyttää nyt olevan enemmän kontrollia tilanteessa. Olette sanoneet, että sieluilla on vapaa tahto ja kuoleman jälkeen jotkut sellaiset, joiden kanssa painin, valitsevat pimeyden ja jäävät kiinni Maahan häiritsemään minun kaltaisiani ihmisiä. Merkitseekö tämä, että on jatkuvasti lisääntyvä määrä pimeitä sieluja/olentoja? Jos sieluja on inkarnoitunut maan päälle miljardi vuotta ja joka vuosi joku päättää olla menemättä valoon, meillä voisi olla jatkuvasti lisääntyvä määrä niitä. Vaaditaanko näitä pimeitä olentoja/sieluja koskaan lähtemään? Vai voivatko ne jäädä kiinni Maahan ikuisesti, jos haluavat – ja tekevätkö ne sitä? Miten monta meillä on täällä tässä elämässä? –Christina, USA

Vastaus:
Sieluilla on aina vapaa valinta ennen kokemuksia, niiden aikana ja niiden jälkeen maan päällä ja muualla. Koska kaikilla on ehdottoman rakkauden ydinolemus riippumatta siitä, etsiikö niiden nykyinen tietoinen mieli negatiivista vai positiivista energiaa, on jatkuvasti tunnejäänne, että ne kuuluvat ehdottomaan rakkauteen.

Sielut eivät koskaan menetää oppaidensa apua, vaikka ne päättäisivätkin pysyä negatiivisuudessa. Oppaat "vinkkaavat", mikä niiltä menee ohi. Sitten kun ne kyllästyvät negatiivisiin tapoihinsa, ne alkavat ajelehtia sitä kohti, mikä on värähdellyt jatkuvasti niiden sisällä – sieluolemus.

Sielut jotka jäävät negatiiviseen kehottomaan tilaan kehon lakattua toimimasta, jäävät pelkästään ihmissyistä, kuten kosto, tunne että ne voivat nyt saada, mitä ovat aina halunneet jne. Sen ne joutuvat oppimaan, että niillä ei ole samoja vuorovaikutuskykyjä ilman kehoa kuin sen kanssa. Esimerkiksi ne eivät voi motata kiusaajaa, jotta ne ovat aina pelänneet ja halveksineet.

Kun ne oivaltavat, miten turhauttavaa on, kun ei kykene suorittamaan sitä, minkä vuoksi jäi, ne etsivät usein muita keinoja hyväolon tuntemiseen. Tällöin oppaat tulevat näyttämään niille vilauksia siitä, millaista on Kotona, jotta ne kaipaavat taas olla osa kokonaisuutta. Niitä ei kuitenkaan vaadita lähtemään, mutta useimmat lähtevät.

On jatkuvasti vaihteleva määrä kehosta luopuneita. Planeetan positiivisen ja negatiivisen tasapaino on 50/50, joten mitä enemmän on niitä, jotka pysyvät maisemissa käyttäen negatiivisuutta, sitä vähemmän inkarnoitumattomille sieluille on negatiivisuutta käytössä elämänoppituntiensa oppimiseen. Tällä hetkellä oppitunteja työstävien sielujen määrä ylittää kovasti niiden sielujen minimaalisen määrän, jotka jäävät "tänne" yli suunnitelmiensa.

Kysymys:
Mestarit, olen huomannut, että minulla on kolme syvään juurtunutta ajatusta, jotka luovat todellisuuteni. 1) huono itsetunto ("sinä idiootti!"), 2) toisten pelko ja 3) katumus teoista tässä ja muissa elämissä. Tarkoitukseni on tasoittaa nämä mielen urat rypyiksi mielen järvessä, samskarat. Arvostaisin mitä tahansa ehdotuksia. –Bill, Australia

Vastaus:
Ensinnäkin niille, joille termi "samskara" ei ole tuttu, se on sanskriitin sana ja tarkoittaa samaa, mitä me kutsumme uskomusjärjestelmiksi, jotka kontrolloivat kaikkia tekojanne elämän aikana. Ymmärtämällä, mikä motivoi teitä, voitte oppia ne elämänoppitunnit, jotka loivat epätasapainon ja ovat asioita, joita halusitte työstää maapallolla ollessanne.

Pelko on aina maisemissa ihmiselämän aikana, koska se on neonvalo, joka näyttää sinulle, mitä päätit työstää tuossa elämässä. Ihminen kohtaa vain kaksi tunnetta tai energiaa: rakkaus ja pelko. Kaikki mikä ei ole rakkautta, on jonkinlaista pelkoa. Pelottomuus on sitä, että olet saanut loppuun kaiken, mitä varten tulit, ja kykenet olemaan ehdottomassa rakkaudessa. Älä siis säti itseäsi peloistasi – anna niiden näyttää sinulle tietä kasvuun ja ymmärrykseen.

Omanarvontunto, itseluottamus ja itserakkaus ovat toisiinsa liittyviä oppituntejasi. Kun astut etäämmälle tutkimaan, kun noita tunteita tulee, se auttaa sinua määrittämään, mitä haluat oppia. Kumpaankin näistä piirteistä ja katumukseen tai itsesi vihaamiseen voidaan helpommin tarttua, jos lakkaat antamasta niille niin paljon valtaa.

Annat valtaa ongelmalle, kun keskityt siihen ja tunnustat sen olemassaolon. Jos sivuutat menneen ja päätät olla vain nykyhetkessä, missä mitään ei ole tapahtunut, ennen kuin laitat jonkin liikkeelle, käsittelet vain yhtä tilannetta sen sijaan, että raahaat mukana elämäsi koko historiaa. Tämä on hetkessä elämisen käsite.

Niiden lankojen katkaisemiseksi jotka pitävät sinua menneisyyden ongelmissa, sinun täytyy ensin käsitellä tulkintasi tuloksena olevasta energiasta. Tämä saadaan aikaan seuraamalla jokaista negatiivista energiaa sen lähteeseen, tarkkailemalla laukaisupistettä ja päättämällä, miten käsittelisit sen nyt niiden kaikkien oppituntien perusteella, jotka olet oppinut alun ja tämän päivän välillä.

Teet upeaa työtä – jatka sitä!

Kysymys:
Mestarit, opetatte, että maan päällä on aina valon ja pimeyden tasapaino, kaikki sielut työstävät valitsemiaan oppitunteja tuolla jatkumolla ja henkisestä perspektiivistä katsottuna mikään ei ole oikein tai väärin, hyvä tai huono. Kerroitte minulle, että olin "tunnistanut kaikki vahvuudet, joita sielu voi ilmaista ihmiskehossa ja että minun "täytyy vain elää jokainen päivä täysillä valiten se, mikä tekee minusta onnellisen". Olen erittäin onnellinen nyt ja valitsen parhaani mukaan ilon joka päivä. Olen kuitenkin myös kuullut, että "pahuuden voittoon tarvitaan vain se, että hyvät ihmiset eivät tee mitään". Pidetäänkö sielun onnellisuus- tai iloenergiaa riittävänä tasapainottamaan osa maailman pimeydestä? Edistääkö nykyinen päivittäinen ilotilani jotenkin tuota valon ja pimeyden tasapainoa? Mikä vastuu vanhemmilla sieluilla on osallistua maailmaan jollain positiivisella tai kohottavalla tavalla? –Mary Anne, Uusi Seelanti

Vastaus:
Lainauksesi on otettu pois asiayhteydestä. Se on osa opetusta, joka yllyttää teitä seuraamaan puhujan tiettyä ajattelu- ja toimintatapaa, ja se kannattaa uskomusta, että kaikki ihmiset ovat veljiensä vartijoita. Se heijastaa kolmannen ulottuvuuden egopohjaista tuomitsemista.

Se ei ole väärin hänelle ja hänen seuraajilleen, mutta sinä olet hypännyt yli koko tuosta "vaaditusta" kokemuksesta tässä elämässä. Henkisessä mielessä se ei ole totuudenmukainen toteamus niistä syistä, joista sielut tulevat Maahan, koska jokainen sielu on omalla matkallaan ja vastuussa vain omista oppitunneistaan.

Jokaisella sielulla ei ole samaa määrää negatiivisuutta ja positiivisuutta. Jotkut ovat päättäneet saada vain negatiivisia energiatilanteita elämäänsä, ja toiset ovat valinneet enimmäkseen positiivisia – tai pelkkiä positiivisia, sitten kun ne ovat saaneet valmiiksi oppituntinsa. Pelkkä läsnäolosi edistää Maan tasapainoa – olet positiivisella puolella negatiivisuuden vastapaino, sanotaan vaikka fanaattisen tyrannin.

Vanhemmat sielut ovat niitä, jotka ovat valinneet monia elämiä kaksinaisuudessa voidakseen paremmin ymmärtää vapaan valinnan toimintaa ja hallitakseen tiettyjen ihmiselämää määrittävien piirteiden kaikki aspektit. Sinun vastuusi on laatimallesi oppituntisuunnitelmalle.

Ehkä päätät auttaa toisia käymään läpi ihmisyyttä, jotta he tulevat tietoiseksi käytössään olevista vaihtoehdoista. Mutta toisin kuin saarnaajat jotka näyttävät vain yhden tien (omansa) valaistumisen saavuttamiseen, auta toisia näkemään, että se mikä on toiminut sinulla, ei ehkä ole sitä, mitä he tarvitsevat – että jokaisella on oma matkansa. Voit myös valita polun, jossa todistat, minne toisten valinnat ovat vieneet heidät. Joskus elämien välissä vietät aikasi niiden eri polkujen tallentajana ja historioitsijana, joita eletään maan päällä. Katso, tuntuuko se oikealta omana panoksenasi elämän yleiseen ymmärtämiseen tässä kaksinaisuudessa. Älä ota toisten taakkaa selkääsi. Olet tehnyt työsi.

Kysymys:
Mestarit, olen ollut kiinnostunut henkimaailmasta koko elämäni. Olen nyt 55-vuotias ja työskennellyt henkisenä valmentajana 20 vuotta. Olen pyytänyt korkeampaa opastusta, jotta voisin auttaa asiakkaitani ja itseäni paremmin. Silti tunnen, ettei minulla ole yhteyttä henkioppaisiin, enkeleihin, akaasisiin tiedostoihin jne. Onko minulla jokin tapa luoda tuo kontakti? Millainen sielusuunnitelmani on? Olenko poissa polultani tämän syvään juurtuneen toiveen kanssa, että saan tietoisen yhteyden henkimaailmaan? Vai mitä? –Jaana, Suomi

Vastaus:
Laitat paljon painetta itsellesi ollaksesi jotain, mitä et ole – ainakaan tällä hetkellä. Se työ mitä olet tehnyt, on ollut äärimmäisen arvokasta asiakkaillesi. Olet esitellyt henkisyyden valtavalle ihmismäärälle. Se mitä olet antanut heille, on todella kaikki, minkä he pystyivät omaksumaan nykyolemuksessaan.

Ihminen vain haluaa olla yhteydessä "ketjun huipulle", "parhaista parhaimpaan", mutta ne ovat oikeasti egon tai kolmannen ulottuvuuden pyrkimyksiä. Tämä ei merkitse, ettet voi muodostaa näitä yhteyksiä – tämä on vain varoitus, että teet sen itsesi etkä sen vuoksi, mitä voit tehdä toisten hyväksi. Sielun henkilökohtainen matka voi olla parempi kuin se, mitä hän voi kertoa toiselle prosessista.

Jos haluat kommunikoida täydellisemmin oppaidesi ja toisten henkien kanssa, sinun täytyy harjoitella ilman odotuksia. Tärkein askel on selvittää täysin pää omista ajatuksistasi ja käsityksistäsi. Jos kuvittelet tai ajattelet, mitä haluat, henget eivät voi siirtää ajatuksiaan sinulle – ne vain sekoittuvat.

Mene syvään meditaatioon aikomuksenasi, että yhteys muodostetaan – ja vain valo-olentojen kanssa. Älä puske, älä kyllästy, odota vain kärsivällisesti. Tee tämä myös nukahtaessasi illalla, sillä lisäaikomuksella, että muistat kaiken, mitä tapahtui kehosi nukkuessa. Tämä on informaatiota auttamaan sinua ennen kaikkea valaistumisessasi.

Sitten kun olet saanut yhteyden ja kommunikoinut säännöllisesti henkien kanssa, pyydä niitä näyttämään, miten päästään akaasisiin tiedostoihin ja mitä hyötyä niistä voi olla sinulle ja toisille. Ole varovainen, koska kaikki ihmiset eivät ole valmiita tietämään liikaa historiastaan – se voi olla yhtä haitallista kuin hyödyllistäkin.

Kysymys:
Mestarit, olen kiitollinen viesteistä! Ihmistieteen kehityksen myötä ennusteet luonnonkatastrofeista ovat aina vain tarkempia. Kuitenkin tästä huolimatta monia ihmisiä kuolee näissä olosuhteissa, kuten melkein 600 haitilaista tällä viikolla. Miksi? –Duda, Brasilia

Vastaus:
Tieto on kaksiteräinen miekka. Se auttaa teitä suunnittelemaan tulevaisuuttanne, mutta se voi myös puuttua niihin suunnitelmiin, joita olette tehneet kokeaksenne epätavallisia tapahtumia. Koska jokaisella sielulla on täydellinen valinnanvapaus, tieto on vain varoitus, ei "täytyy tehdä tämä nyt" –määräys.

Haitin tapauksessa etukäteistiedolla ei ollut paljon käyttöä suurelle osalle väestöstä, koska heillä ei ollut paikkaa, minne mennä, ja tapaa suojella itseään. Jotkut ihmiset eivät edes saaneet varoituksia. Toiset olivat kuvitelleet tällaisen elämänsä keskeytymisen asiaksi, josta he voisivat saada viisautta.

Nämä sielut päättivät elää tuossa maassa ymmärtäen, että se on hyvin köyhä ja siellä on harvoja moderneja mukavuuksia. Se on osa heidän elämänvalintojaan niitä oppitunteja varten, joita he hakivat. Pakeneminen olisi sekaantunut heidän elämänsuunnitelmaansa, koska he eivät olisi kokeneet hävitystä.

Kun asiaa katselee siitä perspektiivistä, että kykenee tekemään jotain katastrofin lähestyessä asuinpaikkaansa, on vaikea kuvitella, ettei sellaisia vaihtoehtoja ole. USA:ssa sama myrsky aiheutti sekasortoa suuressa osassa maata. Jotkut asukkaat lähtivät, kuten heitä neuvottiin, mutta osa jäi ajatellen, että heidän omaisuutensa oli tärkeämpi kuin heidän henkensä. Kaikilla on vaihtoehtoja ja he tekevät valintoja omista syistään.

Kysymys:
Mestarit, meillä on rakas kissa. Kahdelta eläinlääkäriltä meni ohi glaukooman esivaiheet, ja siihen mennessä kun se tarkistettiin kunnolla, toinen silmä oli jo sokea. Tiedän, että meidän täytyy elää läsnä olevassa hetkessä, mutta olisinko voinut tehdä jotain eri tavalla muuttaakseni lopputuloksen? Lemmikkimme ovat niin puhtaita ja tulevat elämäämme opettamaan ehdotonta rakkautta. Miksi kärsimys? Miten tämän tyyppiset elämänoppitunnit valitaan? Teemmekö me (lemmikkien omistajat) niistä sairaita omalla negatiivisuudellamme? Mikä on sen oppitunti ja mikä minun? –Rachel, Kanada

Vastaus:
Oletko varma, että näkökyky on oleellinen kissasi onnellisuudelle ja tyytyväisyydelle? Astu etäämmälle tarkkailemaan, ketä vaivaa enemmän kissasi nykytila. Sinä olet järkyttyneempi kuin se. Se suhtautui tyynesti, kun tilanne oli lopullinen. Se ei kärsi, se vain sopeutuu ja etsii tapoja kompensoida.

Ehdottoman rakkauden oppituntien antamisen lisäksi, lemmikit edesauttavat myös elämänoppitunteja. Oletat sen kärsivän, koska jos tämä tapahtuisi sinulle, tunnet, että kärsisit sen vaikutuksesta jokapäiväiseen elämääsi. Tutkit kontrollointikysymyksiä – sitä, miten paljon sinulla oikeasti on kontrollia.

Et ollut asiantuntija kissan terveydessä ja siksi sinun oli luotettava ihmisiin, joilla oletit olevan tietoa. Otit niin monia askelia, kuin pystyit tämän tilan diagnosoimiseksi, mutta se ei ollut sinun käsissäsi. Päästä irti syyttelystä ja syyllisyydestä, jota tunnet. Et olisi voinut tehdä mitään muuta. Tämä oli kaikki osa kontrollikysymystä – voit kontrolloida vain sitä, mitä toinen sallii sinun kontrolloida.

Ihmisillä on tosiaan vaikutusta eläimiinsä – sopimuksesta tietysti. Kissasi suostui antamaan sinun kokea tämän avuttomuudentunteen. Useimmiten – koska vain 1-2%:lla eläimistä on sielu, joka opiskelee elämänoppitunteja – melkein kaikki sopimukset ovat ihmisen hyödyksi.

Eläimet ovat herkkiä negatiivisuudelle, ja omistaja joka hautoo massiivista määrää negatiivisuutta, jakaa sen lemmikkiensä kanssa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.11.2016 11:03

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
8.11.–15.11.2016

Kysymys:
Mestarit, energiaa kuvataan eri tavoin eri lähteissä: positiivinen, negatiivinen, seksuaalinen, henkinen, kundaliini, universaali elämänvoimaenergia … Voisitteko selittää eron näiden erityyppisten energioiden välillä? –Lina, Liettua

Vastaus:
Energiaa on kaikki, mitä on jossain tilassa, jonka voitte havaita – fyysinen ja ei-fyysinen – ja kaikki minkä tiedostatte, on energiaa. Sana "energia" on yleinen ja kuvaava termi niistä voimista asioiden taustalla, jotka aiheuttavat toimintaa ihmisolennossa, mutta joiden alkuperä on periaatteessa ei-fyysinen. Sanaa voidaan muokata myös adjektiivilla, joka kuvaa asemaa tai paikkaa, josta sen voi löytää.

Maaplaneetta koostuu kahdesta energiamuodosta, joita kutsutaan positiiviseksi ja negatiiviseksi. Se luotiin tähän muotoon, jotta sielut saisivat paikan oppia, miten tehdään valintoja, jotka koskevat oman luonteensa ymmärtämistä. Kaikki sielut tulevat Lähdeolemuksesta (Koti), josta ne "murrettiin" ja jonka olemassaolo on puhdasta täydellisyyttä. Ne tulevat kaksinaisuuteen kokemaan epätäydellisyyttä.

Koti koostuu vain positiivisesta energiasta ja siihen viitataan "ehdottomasti rakastavana universaalina elämänvoimaenergiana". Tämä johtuu siitä, että se ilmentää täydellisyyttä ja on kaikkien asioiden alkuperä. Kun terapeutti auttaa asiakasta palaamaan täydelliseen tasapainoon fyysisessä kehossa, hän vetää tätä elämänvoimaenergiaa asettamaan kaiken uudelleen tuon ihmisen fyysisessä rakenteessa.

Seksuaalienergia on ihmisen fyysinen reaktio toiseen ihmiseen. Se sisältää hänen fyysisen, henkisen ja tunnereaktionsa "rakastajan" ajatuksiin, sekä kontaktiin ja kommunikointiin tämän kanssa. Se vaikuttaa myös umpirauhasiin, jotka tuottavat niitä hormoneja, jotka kutsuvat ihmistä toisen luo ja käynnistävät sellaisia asioita, kuin halu lisääntyä tai vaatimus laukaista seksuaalisesti aiheutettu jännite kehossa.

Kundaliinienergia on tietoisuus massiivisesta elämänvoimavirrasta, joka kulkee ihmiskehon keskuksen läpi. Tämä sallii ihmisen tuntea perimmäinen yhteytensä Lähteeseen ja viedä tietoisuutensa tahdonalaisesti Kodin olemukseen. Jos tämä virta aktivoidaan, ennen kuin ollaan valmis, se voi aiheuttaa fyysisiä oireita, jotka usein sekoitetaan henkisiin sairauksiin.

Henkienergia on täydellistä. Se on ehdotonta rakkautta. Se on tietoisuus kaikesta, mitä on, kuka kukin teistä on, ja kaikesta mitä olette koskaan tehneet jossain elämässä tai muodossa.

Kysymys:
Mestarit, minulla on todella kiva työpaikka, josta pidän todella, mutta ajan saatossa minulla on ollut vähemmän ja vähemmän työtä. Joskus minulla on vain kaksi tuntia viikossa. Minulle kerrottiin, että taitoni eivät yllä vaaditulle tasolle, minkä ymmärrän. Meillä on kuitenkin paljon työtä, jonka osaan tehdä hyvin, ja olen taitava kommunikoinnissa, mutta se on yhteistä monien muiden työntekijöiden kanssa. Periaatteessa minun täytyy taistella saadakseni oman osuuteni työtunneista. Olen hyvin lannistunut, ja olen ajatellut vaihtaa työpaikkaa tai muuttaa ajatuksiani, jotta vedän enemmän työtä puoleeni. Pomoni ymmärtävät, etten pärjää 15 tunnin kuukausipalkalla, ja minulle on kerrottu, että he haluaisivat pitää minut yrityksessä ja he yrittävät tarjota minulle enemmän töitä. Olen hämmentynyt, koska kaikki tapahtuu jostain syystä. Miksi tunteja puuttuu? –Kati, Suomi

Vastaus:
Sinusta on tullut omahyväinen ja olet sallinut työtä virrata itsellesi ilman, että sinun tarvitsee lähettää pyyntöjä universumille sen tuomisesta. Olet sallinut ainoan kanavan olla työnantajasi, ja kilpailet kaikkien muiden työntekijöiden kanssa. Koska mitään "mainoksia" ei ole lähtenyt erityisesti sinulta, vastauksia ei ole palautettu.

Kaikki sielut ovat hyvin voimakkaita, mutta niiden täytyy ottaa aktiivinen osa ympäristönsä luomisessa. Älä tee mitään, eikä mitään tapahdu vastapalveluksena. Visualisoi, että sinulle tulee työtä, joka sopii vaatimuksiisi, ja sitä ilmestyy.

Toiseksi, työnantajasi ja universumi kertovat sinulle, että saattaisi olla aika päivittää tietojasi. Maailma menee eteenpäin jatkuvasti, ja jos et pysy sen tahdissa, se menee ohitsesi. Vaikka onkin työtä, jota voit tehdä rajoittuneilla kyvyilläsi, miksi et tähtäisi laajempaan taitopalettiin?

Pomosi arvostavat kommunikointitaitojasi ja sitä innostusta, jota tuot työpaikkaan, mutta heidän täytyy tasapainotella sen kanssa, mitä he kykenevät tarjoamaan sinulle, kun on kaikki muutkin työntekijät, joilla on samat taidot. He olisivat hyvin tyytyväisiä, jos hankkisit lisää kilpailuvaltteja, ja saattaisivat myös auttaa sinua niiden saamisessa.

Viestisi tässä on, että on aika arvioida sitä, missä olet kykyjen, tarpeiden ja mahdollisuuksien osalta. On aika tehdä muutoksia kyetäksesi tyydyttämään tarpeesi. Sinun täytyy osallistua enemmän – tavalla tai toisella – saadaksesi lisää bisnestä tai parantaaksesi yleistä myyntikelpoista tietoasi.

Kysymys:
Mestarit, olen viime aikoina alkanut uskoa, että minulla ei ole mitään tarkoitusta tässä elämässä. Tunnen, etten ole saavuttanut mitään ja minulla ei ole suhteita, lähiperhettä, kumppaneita tai ystäviä. Vieläkö jokin odottaa minua? En tiedä, miten motivoin itseni mihinkään, ja olen menettänyt kiinnostuksen kaikkeen ja kaikkiin ympärilläni. Miksi olisin valinnut tällaisen elämäntavan? En tunne, että olen oppinut mitään tai opettanut ketään. Miksi minun pitäisi vaivautua edes jatkamaan? –Jack, Australia

Vastaus:
Olet aina ensimmäisenä seurannut johtajaa ja hyödyntänyt perheen, opettajien ja ystävien neuvot ja ohjeet. Tämä on ollut hyvin turvallista elämää, koska sinun ei ole koskaan tarvinnut olla vastuussa minkään päätöksen lopputuloksesta, jonka ovat tehneet ne muut, joita olet seurannut. Näin ollen, kun kaikki nämä johtajat ovat löytäneet muita kiinnostuksia, olet jäänyt yksin ilman ajatusta, miten alat tehdä päätöksiä tai muodostaa ystävyyssuhteita tai mihin menet elämäsi kanssa.

Kun teet päätöksesi itse, määräät lopputuloksen ja panet merkille kaiken, mitä tapahtuu. Kun joku muu ajaa, sinulla ei ole aavistustakaan, missä olet tai mitä sinun täytyy tehdä seuraavaksi. Tässä elämässä on kyse sen ymmärtämisestä, että kaikkien valintojen täytyy olla sinun, voidaksesi todella saavuttaa tavoitteesi tällä matkallasi ihmiselämän läpi.

Valitsit nämä oppitunnit ja tämän elämäntavan nähdäksesi, löytäisitkö polun, joka integroisi sinut elämään yleisesti ja antaisi suunnan tulevaisuudellesi. Oppisitko tekemään tietoisia päätöksiä, jotka opettavat sinulle itsestäsi?

Mikään mitä maan päällä tapahtuu, ei ole oikein tai väärin. Voit roikkua elämässäsi, jos valitset niin, mutta silloin et olisi oikeasti oppinut mitään koko tänä aikana. Voit myös lakata säälimästä itseäsi, lakata istumasta sivussa ja astua elämän tuoksinaan.

Tee ensin inventaari asioista, jotka kiinnostavat sinua. Onko niissä mitään, mikä voisi turvata tarpeesi? Ala puhua ihmisille ja katso, onko sinulla mitään yhteistä heidän kanssaan. Seurustele toisten kanssa ja kuuntele oikeasti, mitä heillä on sanottavana siitä tavasta, miten he selviytyvät elämästä – ei seurataksesi heidän polkuaan suoraan, vaan nähdäksesi, miten valintoja tehdään. Astu sitten aloituspaikalle ja tee pitkä lyönti elämään.

Kysymys:
Mestarit, olen kiinnostunut sieluperheistä ja niiden yhteydestä ihmissukupolvien DNA-linjaan. Isoisoäiti tai isoäiti kuolee jäädäkseen samaan geneettiseen sieluperheeseen (jos hän päättää) – hän voi kuolla, kun toinen perheenjäsen on raskaana ja synnyttää pian? Olen kuullut, että geenilinjoja tulee ja ne pysyvät sieluperheenä, värähtelynä/värinä tai säteenä, ja vanhempi tai vanhempien lapsi voi saada reinkarnoituvan sukulaisen. Onko tämä ennalta sovittua, vai voivatko ne päättää palata takaisin pian perheen kasvun, parantumisen ja evoluution vuoksi?? Selittäkää sukupolvia jatkuvat sukulinjat/DNA. Kuten koko äitinsä DNA:n kantaminen 10 isoäitiin?? New age –tiede sanoo, että DNA on vähäinen, ja voit muuttaa DNA:tasi eikä sinulla ole samoja vaivoja kuin esi-isillä jne.? –Jenna, Kanada

Vastaus:
Suurin vaikeus tämän alueen käsittelyssä on, että perhe-käsitettä ei tunneta henkimaailmassa, paitsi puhuttaessa niistä sieluista, jotka ovat viettäneet aikaa yhdessä ihmismuodossa. Sieluryhmissä ei ole vastinetta.

Lähinnä perheen tyyppistä sielulla ovat toiset sielut, jotka tulivat olemaan (murrettiin Lähde-energiasta) samaan aikaan ja joihin viitataan sen sieluryhmänä. Jokainen ryhmä koostuu 144 sielusta, joista noin 12-24 asuu jatkuvasti yhdessä maan päällä.

Sielulle on äärimmäisen harvinaista palata samaan fyysiseen perhelinjaan, koska se rajoittaisi sitä, minkä tyyppisiin kokemuksiin se voisi osallistua. Ihmis-DNA:ssa on alttiuksia luonteenpiirteisiin ja sairauksiin, joita sielu saattaa haluta kokea vain kerran koulutuksessaan elämänoppituntien avulla.

Sielu tulee yleensä kaksinaisuuteen oman oppimisprosessinsa vuoksi, ei osana ryhmä/perhekokeilua. Jokainen sielu tulee oman matkansa ja omien syidensä vuoksi. Toisaalta henkisyydessä ei ole ehdottomuuksia. Jotkut sielut palaavat samaan fyysiseen perheeseen, koska ne eivät oppineet ensimmäisellä kierroksellaan kaikista mahdollisuuksista kaikkea, mitä halusivat.

DNA jonka tiedeyhteisö on kartoittanut, on vain murto-osa ihmiskehon materiaalista. On itse asiassa 12 DNA-paria, jotka ovat kaikki energiamanipuloinnin kohteena. Fyysinen keho saa vaihtelevassa määrin geenisyötettä kaikilta esi-isiltä suorassa linjassa. Heidän henkiset kokemuksensa eivät kuitenkaan vaikuta tähän. Sielut voivat muuntaa fyysistä DNA:taan käyttämällä voimia ja kykyjä, jotka ovat peräisin heidän alkuperästään Lähteen osina.

Kysymys:
Mestarit, en ymmärrä, miksi ihmiset antavat toisten kärsiä parantumattomassa sairaudessa. Onko mitään syytä, ettei meidän pitäisi sallia avustettua itsemurhaa kaikkialla? En näe mitään itua ihmisten pitämisessä hengissä, kun he haluavat tehdä siirtymän eikä heidän elämänlaatunsa ole hyvä. –Kathy, USA

Vastaus:
Olette kaksinaisuusenergian planeetalla – on positiivista ja negatiivista. Sielut tulevat tänne kokemaan elämänoppituntien ympärille kiedottua negatiivisuutta nähdäkseen, oivaltavatko ne, että niillä on valinnanvapaus muuttaa sitä suuntaa, johon niiden elämä näyttää menevän.

Päävoimat jotka vaikuttavat jokapäiväiseen energiaan, määrää yhteiskunnan egotuomitseminen. Riippuen siitä, minne olet päättänyt asettua fyysisesti, lait (uskomusjärjestelmät) vaihtelevat. Yhteiskunta ehkä päättää kertoa, mitä voit tehdä kehollasi, tai se voi jättää asian täysin sinun päätettäväksesi. Päätös lopettaa kehon toiminta voi olla oma valinta tai yhteiskunnan valtuuttama.

Henkinen ihminen ymmärtää, että sekä elämän pituus että oppitunnit, joihin on sitouduttu, ovat omissa käsissä. Tämä merkitsisi, että hän voi lopettaa oppitunnin vetäytymällä siitä koska tahansa. Useimmissa tapauksissa tämä tapahtuisi palaamalla Kotiin tai lopettamalla tuo fyysinen elämä, jotta uusi voidaan aloittaa. Yleinen tekniikka on avustettu tai avustamaton itsemurha.

Monilla alueilla on lakeja itsemurhaa vastaan, jotka kumpuavat useimmiten uskonnoista. Yhteen aikaan uskonnot julistivat itsemurhan synniksi, koska toimittiin Jumalana määräämällä elämän pituus. Jotkut uskonnot opettavat edelleen tuota uskoa. Menneinä aikoina auktoriteetti-ihmiset eivät halunneet, ettei kukaan heidän työvoimastaan voisi heikentää omaisuutta ja orjatyötä. Kumpikaan näistä käytännöistä ei ottanut huomioon, että sielulla on mahdollisesti valinnanvapaus.

Tämä kysymys ja kaikki muut asiat jotka sisältyvät yksilön elämänoppitunteihin, tapahtuvat kaksinaisuudessa, joten omat päätökset voidaan tehdä miettien, mitä pyritään ymmärtämään ja miten. Henkisesti ei ole mitään, mikä vahvistaa tai kieltää sielun oikeuden tehdä itsemurha. Käytännössä, yhteiskunnan lakien perusteella, saattaa olla: kun tuo elämänoppitunti tuo esiin valinnanvapauden ja työskentelemisen tilanteiden kanssa, jotka on valittu ennen inkarnoitumista. Yksilön pitää aina tehdä tuo valinta.

Kysymys:
Mestarit, kun aloitin nykyisessä työpaikassani, olin hyvin onnellinen ja innostunut, mutta nyt olen hyvin väsynyt. Tiedän, että tämä on upea kokemus minulle ja evoluutiolleni. Olen nyt usein väsynyt ja sairas, ja ennen olin hyvin rohkea ja täynnä energiaa … Haluan oikeasti tietää, mitä minulle tapahtuu, miksi minusta tuntuu niin pettyneeltä ja väsyneeltä? Samaan aikaan olen hyvin onnellinen, kun löydän ja opin enemmän ja enemmän henkisestä tieteestä, johon työni liittyy … Arvostan todella selityksiänne tästä. –CNC, Brasilia

Vastaus:
Ensin kiinnittäisimme huomiosi rohkeuteen, jonka toit esille. Se merkitsee vain, että alussa et ollut huolissasi siitä, mitä kohtaisit tai mitä oppisit. Nyt huolestuminen tuntemattomasta indikoi, että pelkäät, mihin olet sekaantunut.

Kun pelko tulee pintaan, olet vuorovaikutuksessa elämän kanssa eri tavalla. Sen käsitteleminen vie paljon enemmän energiaa, koska olet jatkuvasti "reunalla" katsomassa, mihin seuraavaksi täytyy mukautua. Olet niin kietoutunut odotuksiin, ettet tiedosta negatiivisuutta, mikä seuraa jotain asiakkaita.

Yksi yleisin asia henkisessä tieteessä on auttaa asiakasta pääsemään yli haitallisista negatiivisista ajatuksista, teoista ja uskomuksista. Kun nuo negatiiviset asiat vapautetaan asiakkaasta, ne tarttuvat mihin tahansa positiiviseen asiaan tai ihmiseen, joka on suojaamattomana lähellä. Suojaamatta itseäsi, olet vain siinä ja tarjoat turvapaikan tälle negatiivisuudelle, koska et ole peittänyt kehoasi positiivisella ja rakastavalla valolla, mikä kapinoisi näitä negatiivisia energioita vastaan.

Sinusta tuntuu paremmalta, jos puhdistat fyysisen kehosi kaikesta negatiivisuudesta, joka sinua ympäröi. Käänny sitten sisäänpäin ja katso, mitkä negatiiviset aistimukset ja ajatukset ovat yrittäneet vaikuttaa sinuun. Aloita lähettämällä ne pois ja korvaamalla ne itserakkaudella. Tämän pitäisi välittömästi energisoida sinut ja saada olosi tuntumaan vahvemmalta.

Aloita päiväsi positiivisilla affirmaatioilla siitä, miten upea tämä paikka on ja miten paljon tietoa se antaa sinulle. Näe tuntematon jännittävänä seikkailuna, ei pelättävänä pimeytenä. Nauti voimistasi sieluna, luovuudesta ja ilmentämisestä. Tee maailmastasi sellainen, mikä on täydellinen sinulle.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.12.2016 20:31

22.11.–29.11.2016

Kysymys:
Mestarit, suhde loppui äskettäin ja minulla on edelleen ristiriitaa siitä, mitä tapahtui, vaikka tiedän, ettei pitäisi olla, koska sain aikaan sen loppumisen varhaisessa vaiheessa. Miten voin keskittyä taas itseeni hänen sijastaan? Hän hylkäsi minut jatkuvasti tunteellisesti ja henkisesti, lopulta myös taloudellisesti, ja koko ajan kertoi rakastavansa minua, mutta oli myös väkivaltainen. Luulen, että hän todella uskoi rakastavansa minua ja teki parhaansa hyväkseni, mutta kuitenkin syyttää minua kaikesta. Minulla oli omat epävarmuuteni ja pelkoni, jotka ajoivat väkivaltaiseen käyttäytymiseen minun osaltani, mitä minun on vaikea tarkastella. Olen vihainen hänelle, mutta tiedän, ettei kyse ole hänestä. –Emilia, Kanada

Vastaus:
Kaikki mistä puhut, koskee elämänoppitunteja, joita järjestit itsellesi, alkaen sen selvittämisestä, kuka olet tässä elämässä, käsittelemällä tulkintaasi omasta itsestäsi. Toit tämän suhteen itsellesi, jotta sinulla olisi materiaalia yrittää ymmärtää joitain oppitunteja.

Kysy: kuka olen? Miksi käyttäydyn tällä tavalla? Miksi tunsin niin poikaystävästäni? Miksi sallin hänen kohdella minua niin? Näihin kysymyksiin vastaaminen antaa sinulle paljon informaatiota siitä, miten näet itsesi.

Olet hyvin yksinäinen ja sinulla on syvä halu olla tarvittu ja rakastettu. Teet mitä tahansa saadaksesi huomiota, jota haluat, ja annat toisten jopa pahoinpidellä ja pettää sinua. Suhteen aloittamiseksi teet, mitä tahansa toinen ihminen haluaa, koska sinulla ei ole riittävästi itseluottamusta, että olet tämän ihmisen kanssa olemisen arvoinen. Sallit hänen "tehdä" sinusta unelmahenkilönsä. Kun sinua on työnnetty riittävästi ja epämukavasti johonkin, et voi sietää sitä, kapinoit ja isket takaisin.

Näissä oppitunneissa ei ollut koskaan kyse hänestä – niissä oli kyse siitä, että sallit itsesi nähdä sinut. Jokainen pelko ja epäily joka nousee yksilön elämässä, on neonkyltti, että alla on jokin oppitunti. Mene etsimään näitä opasteita. Aloita kysymällä, mitä tunnet kustakin ja mikä saa sinut tuntemaan niin. Kun pääset näiden tunteiden alkuun, näet syitä, joita voit työstää ymmärtääksesi, ja sitten päästää niistä irti, etteivät ne vaikuta enää koskaan sinuun.

Kysymys:
Mestarit, luulen heränneeni henkisesti noin kaksi vuotta sitten ja sen jälkeen olen ihmetellyt, mitä ihmettä täällä tapahtuu. On vaikea löytää tarkoitustani täällä maan päällä. Tunnen itseni ulkopuoliseksi, kuin en kuuluisi tänne. Minulla ei ole ollut yhtään fyysistä opasta maan päällä (vanhemmat, ystävät tai opettajat), jotka todella välittäisivät ja kertoisivat, miten asioita tehdään. Kaikki ovat lähteneet liian pian. Olen ollut monissa suhteissa, ja ne ovat kaikki olleet hyvin vaikeita – miksi? Minusta tuntuu vaikealta sopia mihinkään. Miten löydän tarkoitukseni täällä. Olen valmis tekemään mitä vain selvittääkseni sen. –Arttu, Suomi

Vastaus:
Kaikki sielut ovat ulkopuolisia maan päällä. Olemme henkiolentoja, jotka ovat päättäneet tulla tälle planeetalle oppimaan itsestämme ihmisyyden kaksinaisuudessa. Jokaisen sielun tulemisen tarkoitus on katsoa, voivatko ne ymmärtää, kuka ne ovat sieluna – ei ihmisenä – ja käyttää luontaisia voimiaan ja kykyjään taivaan tekemiseksi maan päälle.

Jokainen sielu on soolomatkalla, ja oppaiden tarkoituksena on vain neuvoa. Kukaan ei henkiperspektiivistä koskaan kerro sinulle, mitä tehdä. Ne eivät ole näyttämässä tietä tai ottamassa sinua kädestä ja johtamassa sinua. Monia "oppaita" on ollut polullasi, mutta ne olivat vain antamassa sinulle mahdollisuuksia ja näyttämässä asioita, jotka olivat toimineet niillä, mutta eivät ehkä olisi sopivia sinulle. He eivät pysyneet maisemissa liian pitkään, koska sinulla on taipumusta tulla helposti riippuvaiseksi.

Osa ihmismatkaa on käyttää valinnanvapautta ja ottaa vastuu seuraamuksista. Pidit suhteitasi vaikeina, koska et jakanut kumppaneidesi kanssa, vaan halusit heidän tekevän kaikki päätökset. Eikä valitsemisesi oppituntien oppimisen ollut tarkoitus olla helppo tehtävä. Vain kohdatessasi jonkin negatiivisen tilanteen voit analysoida sitä ja päättää jatkaa sitä tai muuttaa se positiiviseksi (eli oppia oppituntisi).

Etsi sisältäpäin suuntaasi, älä ulkoapäin, että joku muu kertoo sinulle, mitä tehdä. Sinulla on sieluna kaikki vastaukset sisälläsi, jos otat aikaa kaivaaksesi ne esiin. Lakkaa säälimästä itseäsi ja sitoudu tekemään tarpeellinen työ.

Kysymys:
Mestarit, olen yrittänyt löytää oppitunteja suhteista. Näyttää siltä, että olen juuttunut malliin kumppaneiden kanssa ja keskityn heidän tarpeisiinsa, minkä luulin olevan positiivinen asia. Kamppailen fyysisen suhteen puutteen kanssa. Mietin, onko mahdollista saada todellinen ja kestävä romanttinen suhde ilman fyysistä puolta. Pitäisikö seksin olla lainkaan tärkeää elämässämme tässä ihmiskokemuksessa? Onko kiinnittyminen seksiin riippuvuus vai pelkkä halu? –Erica, USA

Vastaus:
Yhteiskunta on vakuuttanut sinulle, että tehtäväsi on keskittyä toisten tarpeisiin omiesi sijasta. Sielut tulevat Maahan selvittääkseen, kuka ovat sieluna, ja ymmärtääkseen voimansa ja kykynsä Lähteen osana. Se on yksilömatka, eikä se vaadi kumppania. Yhteiskunta on aivopessyt kaikki ihmiset ajattelemaan, että he tarvitsevat kumppania tyydyttämään itsensä ihmiselämän aikana.

Omassa tapauksessasi tarvitset romanttista suhdetta auttamaan sen selvittämisessä, kuka olet. Sinua täytyy kunnioittaa ja kohdella jumalaisena feminiinienergiana, josta olet muodostunut, ei toisten halujen palvelijana. Sinun ja kumppanisi täytyy päättää, sisältyykö siihen fyysinen seksi.

Seksi ei ole välttämätön osa romanttista suhdetta. Se on kuitenkin jotain, minkä voi kokea vain maan päällä, kun sieluilla on fyysinen keho. Taaskin yhteiskunta on antanut ymmärtää, että ainoa tarkoitus kahden ihmisten olemiseen yhdessä on seksuaalinen kanssakäyminen ja tuoda jälkeläisiä maailmaan. Se ei ole henkinen käsitys tai pakko.

Seksi on hyödyllistä ihmiskehon fyysiselle terveydelle. Se vapauttaa hormoneita, jotka saavat kehon "laulamaan", se vapauttaa henkisiä ja fyysisiä stressitekijöitä ja saa aikaan läheisyyttä, jota vain tämä akti voi antaa. Se voi olla halu tai joskus riippuvuus. Enimmäkseen se on intiimiä jakamista, joka yhdistää kaksi ihmistä. Onko seksi ehdottomasti välttämätöntä? Henkisessä mielessä ei ole mitään ehdotonta eikä mikään ole oikein tai väärin. Fyysisessä mielessä se on palkkio fyysisyyden kestämisestä.

Kysymys:
Mestarit, olen 42-vuotias mies ja kysymykseni koskee tytärpuoltani. Olen tuntenut hänet 2-vuotiaasta saakka. Kun hän oli lapsi, tunsin tiettyä vastenmielisyyttä häntä kohtaan ilman selvää syytä. Kun hänestä tuli aikuinen, aloin tuntea voimakasta vetoa häntä kohtaan, ja nyt olen rakastunut häneen. Luulen, ettei hän tunne mitään minua kohtaan. Toisilla kerroilla hän mielestäni kätkee tunteensa minua kohtaan. Tiedän, ettemme voi olla yhdessä. Rakastelimme kerran. Hän pyysi minua estämään hänen virheensä ja siitä lähtien olen yrittänyt unohtaa hänet. Millainen oppitunti tämän kaiken takana olisi? Minusta tuntuu hämmentyneeltä ja eksyneeltä. Toivon saavani jotain opastusta auttamaan minut pois tästä ongelmasta. – João, Brasilia

Vastaus:
Taistelet omatuntosi kanssa, mikä on tulosta yhteiskunnan luomista uskomusjärjestelmistä. Tämä koko oppitunti koskee arvostelukyvyn ymmärtämistä. Arvostelukyky on oppimista tuomitsemisesta, mausta, hienotunteisuudesta ja herkkyydestä. Olet hyvin herkkä energialle ja reagoit siihen.

Alussa tunne joka sinulla oli tytärpuoltasi kohtaan, oli tulosta negatiivisesta energiajäämästä, joka hänellä oli. Kun hän vanheni ja alkoi tehdä omia päätöksiään, hän karisti tuon energian ja tuli pääasiassa positiiviseksi. Hän on kaunis sielu, jonka kanssa olet jakanut monia elämiä. Tämä tuttuus vetää sinua häntä kohti. On helppoa ja mukavaa.

Koko elämääsi kontrolloivat tällä hetkellä seksuaaliset halusi. Olet fiksoitunut tytärpuoleesi etkä ole tehnyt mitään ohjataksesi energiasi toiseen suuntaan. Henkisestä perspektiivistä mikään ei ole oikein tai väärin, mutta elät kolmannen ulottuvuuden egopohjaisessa ja tuomitsevassa yhteiskunnassa, joka ohjaa sinua noudattamaan sen ajatusta säädyllisyydestä.

On mahdotonta kontrolloida muita, elleivät he suostu olemaan kontrolloituja. Tytärpuolesi tuntee yhteiskunnan sanelun paineen ja haluaa, että jätät hänet rauhaan, jottei hänen tarvitse tehdä päätöstä olla piittaamatta tunteistaan. Kunnioita hänen elämänpolkuaan. Anna hänen löytää oma tiensä tässä elämässä.

Tutki tunteitasi hänen äitiään ja muita sopivia mahdollisuuksia kohtaan. Ymmärrä, että luot mahdottoman tilanteen tytärpuolellesi, jos jatkat tunteitasi häntä kohtaan. Päätös on täysin sinun, mutta vaikutus voi olla musertava hänelle.

Kysymys:
Mestarit, noin kahdeksan kuukautta sitten tapasin eroni jälkeen miehen ja rakastuimme syvästi toisiimme ja olemme asuneet yhdessä siitä lähtien. Nyt olen 12. viikolla raskaana ja minusta tulee äiti ensimmäistä kertaa, ja odotamme innolla sitä. Isä on rakastava perheihminen, mutta hänellä on synkkä menneisyys ja psyykkisiä ja tunneongelmia käsiteltävänä, ja hän on hyvin ailahtelevainen. Hän juo melkein joka viikonloppu ja kun hän juo, minusta tuntuu pahalta ja joskus näyttää siltä, että häntä riivaa jokin paha. Hän on tehnyt kompromisseja, mutta hänen on vaikea pitää niitä. Mestarit, muuttaako tämä lapsi elämämme paremmaksi ja isänsä paremmaksi mieheksi, joka hän voi olla? Mitä voin tehdä auttamaan häntä transformaatiossa? –Luciana, Suomi

Vastaus:
Jokainen sielu tekee omat päätöksensä universaalin valinnanvapautensa avulla. Lapsesi sielu on tietoinen tilanteesta vanhempiensa välillä ja päätti tulla voidakseen nähdä ne oppitunnit, joita teillä on yhdessä työstettävänä, ja oppiakseen niistä.

Sielun matkan aikana ei ole mitään absoluutteja, vaan sarja yhteenpunoutuneita päätöksiä, jotka vievät suuntaan tai toiseen. Miehelläsi on riippuvuus, jolle hän on omistanut suuren osan elämästään. Lapsen tulo ei automaattisesti muuta hänen tapaansa lähestyä haasteitaan. Hänen on tehtävä valintoja, jotka voivat muuttaa hänen käyttäytymistään.

Hän juo paetakseen pelkojaan ja ahdistustaan. Kun hän juo, hän avautuu negatiivisille energioille, jotka ympäröivät häntä – se on melkein kuin riivaamista, mutta hän ei ole vielä kutsunut niitä tulemaan kehoonsa. Hänellä on suuri sisäinen vahvuus, jota hän ei näe. Hän näkee vain tuskan ja pelon. Hänen täytyy haluta todella muuttua ja kohdata sisäinen pimeytensä.

Nuo psyykkiset ja tunnevammat menneisyydestä jäävät, kunnes hän penkoo ne esille. Niin kauan kun hän jatkaa pakenemista juomalla, hän ei ole koskaan kokonainen. On toivottavaa, että se rakkaus jota hän tuntee lastaan kohtaan, kannustaa häntä ottamaan tarvittavia askelia ollakseen täydellinen isä lapselle ja puoliso sinulle.

Ole läsnä häntä varten ja auta käymällä läpi hänen painajaisiaan. Kommunikoinnin puute johti hänen väärinkäsityksiinsä aiemmin. Älä anna hänen vältellä totuuksiaan. Hänellä on voima muuttua.

Kysymys:
Mestarit, minulla on voimakas henkiyhteys kaikkeen elämään, superherkkä luonne ja paljon rakkautta jaettavana. On ollut myös paljon traumoja 74-vuotisessa elämässäni. Viime aikoina näytän tulleen vielä herkemmäksi kehottomille olennoille kuin ennen – ainakin olen tietoisempi, että toisten negatiivisilla energioilla on vaikutusta minuun. Asun paikassa, jossa on paljon alkoholisteja ja huumeriippuvaisia, ja se on yleistä myös omassa perheessäni, mm. neljä- ja viisikymppinen poikani. Poikani särkevät sydämeni ja minulla on hyvin todellinen hylkäämisen tunne. Mikä on entisten elämien yhteys, ja mitä voin tehdä puhdistaakseni negatiivisuutta ympäriltäni ja suojautuakseni siltä? –Annie, USA

Vastaus:
Valitsit monia oppitunteja, joista olet tullut täysin tietoiseksi – pääasiassa riippuvuudet, hylkääminen, kontrollin puute, energian voimistuminen (empatia) ja itserakkausongelmat. Et ole työskennellyt erityisesti minkään näiden oppituntien kanssa menneisyydessä, poikkeuksena itserakkaus.

Päätit tulla alalle, jossa voisit nähdä omakohtaisesti riippuvuutta, ja sitten päättää, olisiko se sinulle keino muuttaa elämääsi vai olisitko vain tarkkailija, joka katselisi ja yrittäisi auttaa rakkaitaan, joilla ei ollut sinun vahvuuttasi vastustaa.

Olet "kellunut" tässä traumojen, neuvojen antamisen, sympatian ja avun tarjoamisen meressä, kun mahdollista. Olet napannut jokaiselta ihmiseltä heidän pelkojaan ja riippuvuuksiaan ja yrittänyt lievittää niitä. Tämä on opettanut sinulle, ettei yhdelläkään sielulla ole kykyä kontrolloida toisen päätöksiä, ellei tuo henkilö osallistu valintojen tekemiseen. Olet tuplannut oman sydänsurusi näkemällä ja tuntemalla sen masennuksen, johon nämä ihmiset ovat sallineet itsensä antautua.

Herkkyydelläsi pystyt tuntemaan, että sinut on hylätty polullasi henkiseen tiedostamiseen ja että näillä sieluilla ei ole halua ottaa neuvojasi tai ne eivät ole seuranasi tällä fantastisella matkalla. Tämä saa sinut tuntemaan, että olet epäonnistunut, mutta niin ei ole. Olet pysynyt uskollisena itsellesi ja rakkaudelle, jota sinulla on tekemääsi työtä kohtaan.

On aika oivaltaa, että toisten tekemät päätökset eivät muutu lähitulevaisuudessa, jos koskaan. Elämäsi rikastamiseksi tässä kohtaa, sinun täytyy erottautua heidän negatiivisuudestaan. Tämä ei merkitse, että sinun täytyy hylätä heidät, vaan suojella vain itseäsi heidän negatiivisuudeltaan ympäröimällä itsesi oman Lähde-energiasi ehdottomalla rakkaudella.

Onnittele itseäsi siitä, että olet suorittanut ne oppitunnit, jotka tulit oppimaan, ja katsele muuta toimintaa rakkauskotelon sisältä. Heijasta sitä niille, joita olet yrittänyt auttaa, jotta he voisivat löytää vastauksia omaan itserakkauteensa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.12.2016 09:16

6.12.–13.12.2016

Kysymys:
Mestarit, kiitos jatkuvista ponnistelustanne ihmiskunnan auttamiseksi. Minulle kerrottiin, että olen nukkuessani teleportoitunut ja aikamatkustanut. En näytä olevan täysin tietoinen tästä, koska minulla on vähän muistikuvia tuollaisista asioista – vaikka olenkin herännyt uupuneena. Siinä mitä kerrottiin, on minusta järkeä, mutta yritän oppia, miten täsmällisiä tuntemukseni ovat. Olisin kiitollinen, jos kertoisitte minulle, onko se totta, mitä minulle kerrottiin, ja jos on, mitä voin tehdä ymmärtääkseni enemmän tätä kykyä. –Steven, Iso-Britannia

Vastaus:
Fyysinen keho tarvitsee lepoa, palautumisvaiheen, mutta sielu ei tarvitse. Ihmisosan nukkuessa sielu tekee monia asioita. Jotkut näistä seikkailuista ovat pelkästään kavereiden luona käymistä toisissa elämissä ja kokemuksissa, jotka tapahtuvat tavallisesti toisessa ajassa tai ulottuvuusvaiheessa, ja toiset lähtevät uusiin seikkailuihin, joihin sielu osallistuu nykyisen fyysisen kehon rinnalla tai ainakin tietoisuudessa.

Kun osa nykytietoisuuttasi on matkustavan sielun mukana, tämä tunnetaan monissa kansakunnissa ja metafyysisissä käsitteissä kehon ulkopuolisena kokemuksena, astraalimatkusteluna, astraaliprojektiona, sielumatkana ja/tai kaukokatseluna. Kehosi saattaa päättää ottaa aktiivisen osan matkalla, mikä johtaa fyysiseen retkeen tai olemiseen siellä vain telepaattisena tarkkailijana.

Mitä unitilaasi tulee, tuollaiset kokemukset ovat ohikiitäviä muistisi kannalta, ellet valmistaudu luetteloimaan matkoja osana tietoisuuttasi. Vähintäänkin sinun täytyy muistuttaa itsellesi mennessäsi nukkumaan, syvään meditaatioon tai itsehypnoosiin, että haluat muistaa, mitä kohta koet.

Sellaiset tekniikat kuin kaukokatselu tai astraalimatkailu puolitajuisesta meditointitilasta tai itsehypnoosi antavat sinulle enemmän kontrollia ja mukavuutta siihen, mitä tapahtuu unen aikana. Voit saada fantastisia kokemuksia sitten, kun olet saavuttanut mukavuustason ja alat "ohjata" sitä, minne sielusi menee ja mihin se osallistuu.

Kysymys:
Mestarit, rakastan lukea opetuksianne – ne resonoivat todella kanssani. Kerrotte usein ihmisille, että he voivat tehdä elämässään, mitä haluavat – se on heidän valintansa. Ongelmiani on, etten tiedä, mitä haluan. Minulla ei tällä hetkellä ole "kutsumusta" … minulla oli niitä aiemmin ja seurasin niitä ja tulin erittäin hyväksi näissä taidoissa, mutta tunnen olevani nyt jumissa. Teen vain rutiineja ja viivyttelen, kun on vapaa-aikaa … Miten selvitän, mitä oikeasti haluan? Asiat joita rakastan – matkustaminen, kuvien ottaminen, shoppailu, ulkona syöminen ja hienosti pukeutuminen – eivät maksa laskuja tai niitä ei voi pitää työnä. Rakastan todella vain olla turisti ja vapaa kaikista töistä tai velvollisuuksista … Tekeekö se minusta kamalan ihmisen? –Irina, USA

Vastaus:
Voit tehdä matkallasi, mitä haluat, mutta kuten olet osoittanut, jos et tiedä, mitä vaihtoehdot ovat, et oikeasti voi valita. Kutsumus jota etsit, on hyvin yksilöllinen tapahtuma, joka vaatii toimintaa ja aktiivista osallistumista. Tämä vetää sinua elämän läpi. Sinun täytyy ensin olla täysin avoin kaikille mahdollisuuksille, ennen kuin kuulet tai tunnet tämän kutsun liittyä mukaan.

Kuten olet nähnyt omista kokemuksistasi, ihmisellä saattaa olla monia kutsumuksia. Ei ole tavatonta, että seuraa yhtä, sitten siinä ei ole enää viehätystä ja siirtyy johonkin muuhun. Kun on ollut hyvin monia tilaisuuksia löytää itsensä, tulee vaikeammaksi innostua mistään uudesta.

Sielulla ei ole vaatimuksia eri toimista ihmiskokemuksen aikana, ja se mitä teet, riippuu täysin sinusta – mukaan luettuna se, ettet valitse mitään! Henkisesti mikään ei ole oikein tai väärin. Ei ole tuomitsemista, joten mitä ikinä valitsetkin, kukaan ei julista sinua kamalaksi tai suurenmoiseksi.

Olet tietoinen asioista, jotka vetävät sinua puoleensa tällä hetkellä, muttet ole vielä vain saanut selville tapaa saada niitä toimimaan itselläsi. Monet yritykset palkkaavat ihmisiä tekemään ostoksia, ruokapaikka-arvioita ja tallentamaan maailmaa kuvien kautta, ja se voi olla hyvin kannattavaa, jos sinusta tulee siinä hyvä yritysten standardien mukaisesti. Mitä matkailuun tulee, kaikki yritykset jotka tarjoavat matkoja tavallisille ihmisille, tarvitsevat niitä, jotka menevät mukana ja ratkaisevat ongelmia asiakkaiden puolesta. Risteilylaivoilla on valtava henkilökunta, joskus yksi joka toista matkustajaa kohti, tekemässä matkasta nautinnollisen. Meditoi mahdollisuuksia. Mutta voit myös olla tekemättä mitään, jos se resonoi kanssasi, eikä kukaan rankaise sinua siitä.

Kysymys:
Mestarit, mikä tämä suhteiden torjuntateema on, joka näyttää kulkevan elämäni läpi? Pitkän aikaa vietissä kumppania kohtaan oli enemmän kyse puutteesta ja yrityksestä tyydyttää omat tarpeet, ei aidosta sydämen hyvästä tunteesta. Viime aikoina on tuntunut hyvältä lähestyä jotakuta jakaakseen ja kasvaakseen. Mutta kumpikin tämän vuoden yhteys loppui nopeasti samaan lopputulokseen – torjunta. Tästä teemasta on tullut tylsä, mutta näytän vetävän sitä puoleeni joka tapauksessa. Onko tämä jokin selvitettävä teema? Onko se merkki, että yhteyden saaminen ei ole polkuani tässä elämässä? Olen valmistautunut siihen mahdollisuuteen, ettei suhdetta ehkä synny tällä tasolla, mutta tietoinen valintani olisi kokea muuta. –CR, Australia

Vastaus:
Kuten kaikki sielut, et järjestänyt tiettyjä olosuhteita oppituntiesi oppimiselle. Saattaa olla niin, ettet saa yhteyttä kestävällä, jakavalla ja romanttisella tavalla, tai saatat ymmärtää torjuntaoppitunnit ja selvittää tiesi tuollaiseen yhteyteen. Riippuu sinusta, selvitätkö nämä tunteesi ja miten nopeasti.

Elämässäsi se jakso jolloin käytit seksuaalisesti hyödyksesi, ottamatta oikeasti huomioon kumppaniasi tai sitä, miksi teit niin – paitsi fyysinen purkautuminen jota halusit – loi käyttäytymismallin, josta et ole täysin irti. Energiassasi on egoismia, joka ei indikoi, että olet kiinnostunut jakamaan. Se sanoo sinun olevan joka suhteessa siitä syystä, mitä itse voit saada siitä.

Huolimatta siitä, että luulet muuttaneesi sitä tapaa, jolla lähestyt mahdollista kumppania, odotuksesi edeltää tekojasi. Kun sinulla on uusi tuttava, torjumisenpelko on aina kanssasi. Sinulla on voimakas into näyttää hänelle, miten upea persoona olet, ja tuloksena on, että hän tuntee liitossa olevan kyse vain sinusta.

Vilpitön kommunikointi puuttuu kaikista yrityksistäsi. Sinulle on niin tärkeää, että he tuntevat tarpeesi muodostaa jakava suhde, että puhut liikaa. Ennen kuin sanot mitään, pysähdy ja lähesty aisteillasi. Millaiselta energia teidän kahden ympärillä tuntuu? Onko siinä epäröintiä, pelkoa, kiinnostusta, itsekkyyttä vai epäitsekkyyttä? Ota vihjeitä käyttäytymiseesi siitä, mitä tunnet.

Siirrä sivuun odotukset ja mene vain sinua ympäröivän maailman virran mukana. Jos aistit pelkoa tai epäilyä, pysähdy ja kysy piilotajunnaltasi, mikä nämä tunteet aiheuttaa. Oppitunnit joita et ole kohdannut tai oppinut, on vastaus. Tartu ongelmiin, jotka ovat peräisin itsestäsi, ennen kuin avaudut jakamiselle, etkä enää pelota ihmisiä pois, mikä estää torjunnan.

Kysymys:
Mestarit, minulla oli aviomieheni kanssa hyvin myrskyisä suhde, mutta olimme kenties matkalla läpimurtoon. Hän kuoli traagisesti ja hyvin traumaattisesti kolme kuukautta sitten. Minusta tuntuu, että oleminen hänen kanssaan tässä avioliitossa oli elämäni perimmäinen tarkoitus. Nyt tunnen olevani todella tuuliajolla ja mietin, mitä tapahtuu, kun jotain tällaista sattuu. Eräs selvänäkijä kertoi minulle, ettei mieheni ollut "aika" lähteä nyt, mutta minun pitäisi antaa tälle suremiselle aikaa ja sitten olen ok. Voinko lopettaa tämän elämän? Voiko elämämme loppua, jos alkuperäinen tarkoituksemme ei toteudu jonkun toisen tekojen vuoksi? –Su, Singapore

Vastaus:
Jokainen sielu on vastuussa omasta elämästään. Sillä on täydellinen vapaus päättää, milloin tulee, milloin lähtee ja mitä haluaa kokea. Se voi muuttaa mieltään elämän aikana ja siirrellä asioita saadakseen eri kokemuksia, kuin alun perin suunniteltiin, mutta toisen teot eivät vaikuta niihin asioihin, joita se haluaa tehdä, ellei se suostu muuttamaan mieltään.

Sielu itse määrittelee sen ajankohdan, jolloin se siirtyy takaisin henkeen. Se ei lähde liian aikaisin tai liian myöhään henkisen tarkoituksensa kannalta. Se mitä ihmismieli toteaa, on sen ihmisegon halu, joka ei ole tietoinen tuon sielun matkasta. Niinpä ihminen saattaa sanoa: "En ole valmis lähtemään", kun taas sielu sanoo: "Tässä kohtaa haluan lähteä, jotta voin toteuttaa ne oppitunnit ja sopimukset, jotka tein ennen tulemistani."

Sinulla ja aviomiehelläsi oli sopimus olla oppitunnin antajia toisillenne. Sovitte myös, että jossain kohtaa avioliittoanne hän lähtisi äkkiä, jotta sinulla olisi aikaa tutkia omia syitäsi olla täällä tarvitsematta miettiä, että sinun täytyy olla osa paria. Olet viettänyt niin paljon aikaa miettien vain avioliittoasi, ettei muu elämä ja kaikki sen mahdollisuudet ole tulleet koskaan tietoisuuteesi.

Kuten olemme sanoneet, sielulla on täydellinen kontrolli elämäänsä ja se voi lähteä, milloin haluaa. Useimmat ihmiset eivät edes tiedä, että he ovat sieluja, joilla on ihmismatka, joten he eivät tiedä oppituntejaan ja niiden toteutumistilaa. Tutki, mitä ympärilläsi tapahtuu, koska vedät puoleesi asioita, joita haluat kokea. Sinulla on vielä paljon asioita, joita halusit tehdä, mutta sinä olet kuskin penkillä. Jääminen tai lähteminen riippuu sinusta.

Kysymys:
Mestarit, tapasin kaksoseni vuosi sitten. Ymmärrän, että tähän teemaan saattaa liittyä hämmennystä, mutta olen varma, että hän oli kaksoisliekkini. Millaista kyytiä onkaan ollut siitä lähtien! Periaatteessa kaksi täydellistä idioottia törmäsi toisiinsa ja se herätti jotain heidän sisällään. Ongelmani tällä hetkellä on, että vihaan häntä. Tunnen raivoa ajatellessani tätä miestä: miten hän saattoi? Se mitä koimme, oli hyvin rumaa minua kohtaan. Olen enemmän kuin loukkaantunut. Laantuuko tämä myrsky koskaan? Kummallakin on ollut riippuvuuksia. Minä käsittelen aineiden väärinkäyttöäni, muttei minulla ei ole aavistustakaan, miten hän pärjää omassa seksiriippuvuudessaan – onko hän pistänyt tikkua ristiin sen käsittelemiseksi. Hän ei halua kommunikoida lainkaan. Voinko koskaan olla onnellinen toisen miehen kanssa tietäen, että myös kaksoisliekkini on inkarnoituneena maan päälle? –Ann, Norja

Vastaus:
Ensinnäkään hän ei ole kaksoisliekkisi. Jos hän olisi ollut, teillä kahdella olisi ollut niin fantastinen energia yhdessä, että se olisi jättänyt taakseen riippuvuutenne ja ne olisi laitettu sivuun. Yhdessä oleminen olisi ollut kaikki, mitä halusitte, ettekä olisi halunneet mitään kemiallista estämään teitä tuntemasta toistenne energiaa.

Itse asiassa edesautoitte toistenne riippuvuutta. Hän teki kaiken, mitä luuli sinun haluavan, varmistamalla, että sait riippuvuuttasi varten, mitä halusit, ja käytti vaihtokaupassa kehoasi oman riippuvuutensa tyydyttämiseen. Hän käytti sinua hyväksi kaikenlaisissa olosuhteissa ja usein vastoin tahtoasi. Sallit sen jatkua ja annoit anteeksi, koska olit vakuuttanut itsesi siitä, että hän oli kaksoisliekkisi. Tätä näkemystä hän vahvisti joka kerta, kun pystyi.

Vihasi on ymmärrettävää, koska hän huijasi ja käytti hyväkseen sinua ja koska et voi antaa itsellesi anteeksi, että annoit sen jatkua niin pitkään. Siirrä se sivuun tietäen, että voit muuttaa tulevia kontakteja miehiin. Anna anteeksi itsellesi, koska tiedät nyt, ettei sitä voi tapahtua uudestaan, ellet salli sitä.

Vaikka kaksoisliekkisi olisi inkarnoituneena samaan aikaan kanssasi, mikään ei sano, että te kaksi olisitte suunnitelleet edes tapaavanne. Sinua ei ole rajoitettu yhdenkään sielun läsnäoloon planeetalla. Päätä, miten haluat loppuelämäsi tapahtuvan.

Pelot ja epäilykset ovat merkki, että edessäsi on oppitunti, jonka halusit kokea. Käytä noita merkkejä tutkiaksesi, mikä estää sinua liikkumasta eteenpäin. Kokoa unelma tulevaisuudestasi ja ilmennä se sitten elämääsi.

Kysymys:
Mestarit, minut on kasvatettu henkisessä kodissa, äitini on meedio ja paljon siitä, mitä sivuillanne on, ei huolestuta minua, koska niin vain on ja se on innostavaa minusta. Se saa minut haluamaan varmistaa, että elän oikeaa elämää oppiakseni ja kasvaakseni henkisesti. Toisaalta en kuitenkaan ymmärrä sitä ajatusta, että olemme kaikki osa lähdettä ja yksilöitä. Tämä huolestuttaa minua – en halua menettää omaa yksilötietoisuuttani, kun palaan henkeen ja sieluryhmääni tai lähteeseen. Onko tilanne näin? –Jonathan, Iso-Britannia

Vastaus:
Yksinkertaisesi sanottuna EI! Lähde on kaikkien sielujen alkuperä, mutta olet ainutlaatuinen niiden asioiden vuoksi, joita olet tehnyt yksin Lähteestä "murtamisen" jälkeen. Ajattele sitä niin, että Lähde oli vanhempasi. Sinulla on kaikki isän ja äidin DNA, joka luo ominaisuudet, mutta et ole he, vaikka asutkin samassa talossa ja sinulla on sama työ, samat harrastukset ja mieltymykset, koska sinulla on henkilökohtaisia kokemuksia. Identtiset kaksosetkin ovat erilaisia, koska he tarkkailevat maailmaa omilla silmillään ja korvillaan ja tulkitsevat sitä henkilökohtaisten johtopäätöstensä kautta.

Kotiin (Lähteeseen) palaaminen merkitsee vain, että lähdet kolmannen ulottuvuuden kaksinaisuudesta ja siirryt taas ehdottomaan rakkauteen. Yhdistyminen Lähteeseen tai sieluryhmääsi on kuin osallistumista koulun luokkakokoukseen – kukaan teistä ei malttaisi odottaa, että saa kertoa ryhmälle, mitä on oppinut ja kokenut, mikä tekee teistä nyt erilaisia, kuin olitte ennen eroamistanne.

Jokaisella sielulla on rekisteri kaikesta, mitä se on koskaan tehnyt, ja sitä sanotaan sen "akaasiseksi tiedostoksi". Tämä muistuttaa sinulle eroavuuksistasi kaikkiin muihin sieluihin verrattuna. Lähde "mursi" itsestään sieluja, jotta se voisi saada selville, mitä se ei ollut. Jos suunnitelmana olisi yhdistyä takaisin Lähteeseen, se ei pystyisi edelleenkään näkemään, mitä se ei ollut, koska se näkisi vain oman täydellisyytensä ehdottomassa rakkaudessa, eikä elämää negatiivisuuden ja positiivisuuden kaksinaisuussekoituksessa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.01.2017 21:10

20.12.–27.12.2016

Kysymys:
Mestari, kun minulle oli kerrottu, että henkioppaani oli Marcus Aurelius (hänen sanottiin myös olleen aviomieheni tuossa elämässä), kirjoitin teille muutama vuosi sitten ja sain vahvistuksen siitä. Onneksi olen nyt onnistunut hankkiutumaan eroon tästä oppaasta, mutta voisitteko kertoa minulle, miten kukaan hänen kaltaisensa laitettaisiin henkioppaaksi kenellekään, ottaen huomioon sen määrän sotaa, orjuutusta, vainoamista ja ahneutta, minkä hänen elämänsä sisälsi? Se näyttää vastaavalta, kuin Hitler tai kreivi Dracula laitettaisiin jonkun henkisen kehityksen "päälle". –Linda, Britania

Vastaus:
Sielu joka vietti elämän Marcus Aureliuksena, on viettänyt satoja muita elämiä kaikenlaisina ihmisolentoina, aivan kuten sinä. Kun sielu päättää kokea jotain, mitä yhteiskunta pitää kamalana, kaikki kommentoivat tai muistavat vain elämän, joka on vastoin sitä, mitä he ajattelisivat tekevänsä samoissa olosuhteissa.

Kun sinä jaoit Marcuksen kanssa ollen hänen vaimonsa, jaoit myös kaikki hänen taipumuksensa murhaan ja sekasortoon. Eikö se saa sinua ymmärtämään häntä vähän paremmin? Kumpikin teistä koki oppitunteja henkilökohtaisista ominaisuuksista, joita halusitte kokeilla. Tiesitte, että te ette olleet tuo persoonallisuus pysyvästi, olitte se vain esittäessänne tuota osaa. Kaikki sielut ovat kuin näyttelijöitä – yksi rooli voi olla paheksuttava hyypiö ja seuraava saattaa olla Äiti Teresa.

Sielut tulevat Maahan kokemaan negatiivisuutta, koska se on ainoa paikka, missä sitä on. Sitten kun ne saavat valmiiksi tuon elämän ja palaavat takaisin Kotiin, ne menevät ehdottomaan rakkauteen eikä niissä ole enää negatiivisuutta. Sielu joka oli Marcus, on omassa sieluryhmässäsi, ja te kaksi olette viettäneet monia elämiä yhdessä. Kumpikin teistä on myös jäänyt Kotiin ja ollut oppaana toiselle. Ainostaan nykyisen maaegosi ennakkoluulot saavat aikaan sen, että sinulla on niin voimakas reaktio hänen läsnäoloonsa.

Kaikkien sielujen ydinolemus on sama. Kaikki murrettiin Lähteen ehdottomasta rakkaudesta, ja näin kaikilla on Lähteen voimat ja kyvyt. Et muista tätä tullessasi kehoon, ja jotkut eivät koskaan tiedosta sitä elämän aikana, jos siihen sisältyy enimmäkseen negatiivisuutta. Tämä ei muuta sitä, keitä he oikeasti ovat – osa suurenmoista ja kaikkea rakastavaa Lähde-energiaa.

Maata ja sen kaksinaisuutta hallitsee egotuomitseminen – kaikki arvostellaan, arvotetaan ja tuomitaan. Henkisyydessä missä kaikki sielut ovat periaatteessa täydellisiä ja ehdottomasti rakastavia, ei ole tuomitsemista. Sielut tulevat Maahan joko kokeakseen pahuuden itse tai näkemään toisten tekevän sitä, jotta niiden ei ehkä tarvitse tehdä sitä itse.

Kysymys:
Aviomieheni sisaruksilla on kolme tytärtä ja kaksi poikaa. Toivon, että voisin rakastaa heitä, mutten rakasta. Rakastan heitä vain vähän aikaa ja tunnen syyllisyyttä siitä. Tunnen, että lapset ovat välinpitämättömiä minua kohtaan eikä ole aitoa kiintymystä. He näyttävät välittävän vain lahjoista, joita ostamme. Joskus minusta tuntuu, että heidän vanhempansa ja isoäitinsä seisovat minun ja lasten välissä ja estävät meitä luomasta läheistä suhdetta. Onko se totta? Voitteko selkeyttää tilannetta? Rakastaisin saada välittävän ja rakastavan suhteen heidän kanssaan, koska näen hyvin monien tätien sanovan, että he ehdottomasti rakastavat sisarten ja veljien lapsia. –LiVia, Brasilia

Vastaus:
Miksi ajattelet, että sinun täytyy rakastaa heitä? Siksikö, että olet kuullut toisten rakastavan sukulaisiaan? Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia heitä kohtaan, eikä heillä sinua kohtaan. Rakastatko jokaista ihmistä, jonka tiedät maailmassa? Avioliittoseremonia ei välitä rakkautta sukulaisia kohtaan. Se on vain puolisojen välinen sopimus.

Tuon ikäiset lapset heijastavat, mitä heille kerrotaan kotona. Miehesi perhe ajattelee, ettet ole tarpeeksi hyvä hänelle eikä sinulla ole mitään annettavaa perheelle. Siksi he ovat iskostaneet lapsille, että olet vain jotain, joka liittyy heidän setäänsä, hyvin samaan tapaan kuin työtoverit. Asiat eivät muutu, elleivät lapset päätä itse, että he haluavat jakaa elämänsä kanssasi.

Sinun ei pitäisi pitää näiden ihmisten tekoja heijastuksena siitä, kuka olet ihmisenä. Lähetä heille rakkautta ja etsi joku muu, joka tarvitsee henkilökohtaista kosketustasi elämässään. Kunnioita sitä, että tämä sukuhaara ei jaa yhdistymishaluasi, ja anna heidän olla.

Jos haluat saada läheisen yhteyden useampiin ihmisiin, tee vapaaehtoistyötä tarvitsevien ihmisten kanssa – vanhukset, sairaat ja hyväksikäytetyt lapset ja ne, jotka rukoilevat ihmisten myötätuntoa. Ihmisen ei tarvitse olla yhteiskunnallisesti yhteydessä sinuun ollakseen "perhettä".

Kysymys:
Mestarit, 13-vuotiaalla pojallani diagnosoitiin kaksisuuntainen mielialahäiriö ja hänellä on ollut lääke monta vuotta, se on kuitenkin lakannut vaikuttamasta. Hänellä on hyvin paljon vihaa ja raivoa sisällään, enkä tiedä, mitä tehdä. Rukoilen opastusta ja pyydän näytettävän, miten autan häntä, mutta olen täysin hukassa. Hän on hyvä oppilas ja hyvin älykäs, mutta häntä kiusataan paljon, koska hänellä on puhevika. Hänellä ei ole montaa saman ikäistä ystävää, mutta aikuiset rakastavat häntä kunnianhimon ja näkemyksen vuoksi. Kaikkea apua ja opastusta mitä voitte antaa minulle, arvostetaan kovasti. –Debbi, USA

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:
Poikasi on päättänyt kokea hyvin intensiivisiä oppitunteja varhain elämässään. Viha jota hänellä on, ei johdu lääkkeen toimimattomuudesta. Lääke laittoi hänet tilaan, jossa hän ei pystynyt kohtaamaan suruaan siitä kohtelusta, jota hän sai toisilta, koska hänen tunteensa turrutettiin. Hän tiesi tiedostamatta kaiken, mitä tapahtui, vaikkei pystynyt olemaan vuorovaikutuksessa, ja se kehittyi kiehumispisteeseen.

Koska lääke lakkasi tukahduttamasta hänen tunnereaktionsa, hän räjähtää nyt tunteissaan, että häntä kohdellaan väärin. Toisten reaktio hänen ikätovereidensa välinpitämättömyyteen lietsoo lisää hänen raivoaan, koska hän tuntee, että he ovat samaa mieltä sen epäoikeudenmukaisuudesta.

Hänen täytyy löytää tapa kanavoida raivonsa reagoinnista ympärillä oleviin ihmisiin. Yksi suunta on huomioida hänen taitonsa, uteliaisuutensa ja vuorovaikutuskykynsä aikuisten kanssa. Vaikka hän on nuori, hän ei ole liian nuori työskentelemään toisten kanssa, jotka ovat suuntautuneet samoihin kiinnostuksen kohteisiin. Kannusta häntä etsimään samanmielisiä ihmisiä.

Työskentelyn jatkaminen hänen puhevaikeuksiensa kanssa helpottaa siinä, että hän on vähemmän ajattelemattomien ikätovereidensa kohteena, vaikka se onkin turhauttavaa pojalle, koska hän ei näe kuvittelemaansa edistystä. Osa siitä mitä havaitset, on normaalia teini-iän ahdistusta, mutta sitä voimistaa hänen sairautensa.

Keskustelu asenteesta hänen kanssaan sallii hänen nähdä, miten jotkut reaktiot lisäävät hänen vaikeuksiaan, ja muutos asenteessa voisi muuttaa sitä, miten toiset ovat muokanneet hänen maailmaansa.

Kysymys:
Mestarit, minun on vaikeaa tietää monilla alueilla, mitä polkua seuraan. Olen ollut melkein kolme vuotta tyttöystäväni kanssa, mutta mietin edelleen, onko tämä oikea tie minulle vai pitäisikö minun olla miehen kanssa. Sitten työtilanteeni vaivaa minua. Olen vaihtanut ammattia ja mietin, oliko muutos oikea. Haluaisin myös tietää, löydänkö koskaan työpaikkaa, missä voisin olla onnellinen. Näyttää siltä, että monissa paikoissa on yksi ihminen, joka ei pidä minusta, ja se tekee minut surulliseksi. Haluaisin olla rauhallisessa ilmapiirissä. Mietin myös, pitäisikö minun muuttaa toiseen kaupunkiin vai pitäisikö minun pysyä täällä. Olenko koskaan tyytyväinen? –Pälvikki, Suomi

Vastaus:
Et ole koskaan tyytyväinen, ennen kuin tunnet todella saavuttaneesi jotain. Sinulla on monia taitoja ja kykyjä eikä mikään yksi asia ole se, jonka halusit kokea. Elämässä on kyse moninaisuudesta ja kokeilusta.

Kuten olet arvannut, halusit kokeilla monimerkityksistä elämää, joten valitsit biseksuaalisuuden. Mikään ei ole oikein tai väärin henkisestä perspektiivistä, joten katso, mikä saa olosi tuntumaan kokonaiselta. Huomaa, että täydellinen rehellisyys kumppaneiden kanssa on erittäin tärkeää vaikeuksien estämiseksi.

Olet hyvin herkkä – melkein liian herkkä, kun annat yhden ihmisen saada itsesi epätasapainoon omilla mielipiteellään. Annat näin voimasi hänelle ja kontrollin ajatteluusi. Olet samanlainen kuin hän ja sinun täytyy saada itsevarmuutta siinä, että se mitä ajattelet ja tunnet, on, mitä halusit kokea tässä elämässä.

Lakkaa etsimästä, että toiset ihmiset päättävät, teetkö oikein tai jopa nautitko olostasi. On aika ottaa vastuu päätöksistäsi ja antaa niiden toteutua, ennen kuin ryntäät mihinkään muuhun. Kaikki eivät tarkastele elämää samalla tavalla kuin sinä, joten älä ylläty, kun joku ei pidä sinusta, on eri mieltä kanssasi tai on suorastaan vihamielinen sinulle.

Sinun täytyy lisätä itserakkautesi määrää. Hyväksy, että olet antanut mielenkiintoiset olosuhteet nykymatkallesi. Onnittele itseäsi siitä, miten hyvin olet pärjännyt tähän mennessä. Riemuitse tulevista mahdollisuuksistasi ja opettele menemään enemmän universumin virran mukana. Tällä hetkellä pysähdyt keskelle virtaa analysoimaan, miltä sinusta tuntuu, sen sijaan että kellut vain mukana odottaen johtopäätöstä. Tee asioista helpompia itsellesi antamalla mennä.

Kysymys:
Mestarit, olen harjoittanut parantamista laajalla asteikolla – asteikko on niin suuri, että olen eksynyt siinä, minne lähettää sen seuraavaksi. Kun sanon rukoukseni, kuvittelen jokaisen sanomani sanan ja tarkoitan sitä sydämestäni. Mestarit, minun tarvitsee vain tietää, teenkö sen oikein. Epäilen itseäni ja haluan vain vahvistusta, jotta voin keskittyä seuraavaan parannusharjoitukseeni. Olen työskennellyt viimeksi eläinten kanssa, kun ne ovat sairaita, ja se näyttää toimivan. Olen myös opettanut niitä parantamaan itsensä oman parannustiiminsä kanssa. Joillekin ihmisille tämä on liian monimutkaista, mutta sellainen minä vain olen. Menenkö liian nopeasti ja kauas, mestarit? Olen vähän hämmentynyt kaikesta vai onko tämä normaali tapa, millainen olen ja olen aina ollut? –Sylrose, Englanti

Vastaus:
Terapeutti parantaa maatasolla kanavoimalla universaalia elämänvoimaenergiaa kosmoksesta ja ohjaamalla sitä kohteeseen, joka täytyy saattaa takaisin tasapainoon. Parantamisessa on kaksi tarpeellista elementtiä – se joka kanavoi energiaa ja se joka vastaanottaa sitä. Kanavoija voi auttaa vain siinä määrin, kuin asiakas on valmis vastaanottamaan ja sallimaan paluun "terveyteen". Asiakas voi torjua parannuksen tai sallia sen jonkin aikaa ja sitten palata takaisin tasapainottomiin tapoihin.

Kaikilla sieluilla on valinnanvapaus. Jotkut ihmiset kokevat sairausriippuvuutta eivätkä halua luopua uhriroolistaan. Olet päättänyt auttaa olemalla parantaja, mutta se parantuuko asiakas, riippuu enemmän asiakkaasta kuin sinusta. Tämän vuoksi epäilet itseäsi. Tiedät, että olet tehnyt kaiken parhaan kykysi mukaan ja kohteidesi pitäisi parantua, mutta joskus he eivät parannu. Älä ole kiinni työsi lopputuloksessa, koska sinä et määrää perimmäisiä tuloksia.

Eläinten kanssa työskentely on itse asiassa helpompaa, koska useimmat niistä elävöittää valokipinä eikä sielu, joten et käsittele yksilön elämänoppitunteja. Eläimet haluavat tuntea parhaan olonsa, joten ne ottavat kaiken, mitä niille annetaan, käyttävät sen hyvään oloonsa eivätkä koskaan halua palata tasapainottomaan tilaan. Niiden kouluttaminen parantamaan itsensä on kuin uuden tempun opettamista.

Henkisellä tasolla ei ole oikeaa tai väärää. Seuraat intohimoa, jota hyvin monet sielut eivät koskaan löydä. Jatka entiseen malliin niin kauan, kun se resonoi kanssasi, mutta älä odota vahvistusta. Sinulle pitäisi riittää se tieto, että teet, mitä rakastat, jatkat samalla henkistä kasvua, ja näet, että osa siitä on tuottavaa kanssaihmisillesi ja eläimille.

Kysymys:
Mestarit, minulle tehtiin juuri abortti. Onko se ok sielun kannalta? Se on hyvin tuore tapaus. Miksi tämä toistui elämässäni? Mitä minulle oikeasti tapahtuu? Mitä elämä haluaa kertoa minulle kaikissa tilanteissa ja tunteissa, joita olen käynyt läpi? Pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä tästä? Oliko se tyttö vai poika? Haluan antaa nimen. Onko se ok? Onko kohtaloni olla äiti? Auttakaa minua ymmärtämään kaikki tämä, kiitos. –Uy, Brasilia

Vastaus:
Elämä kertoo sinulle, että olet vastuussa teoista, joihin ryhdyt. Kun harrastat seksiä ajattelematta raskauden mahdollisuutta, vaarannat mahdollisesti terveytesi ja poistat sikiön, koska et ole valmis äidiksi. On riittävän helppoa käyttää ehkäisyä, mutta annat seksuaalisen intohimosi olla ainoa asia, jota ajattelet.

Kaikilla sieluilla on valinnanvapaus, myös niillä jotka ovat vasta tulossa maailmaanne. Sikiö jonka abortoit, oli vain kasa soluja, johon ketään sielua ei ollut määrätty. Tiedettiin, että tekisit abortin, koska sen oppitunnin pyrit ymmärtämään ja kävisit läpi juuri sen, mitä parhaillaan koet.

Tutki omia tunteitasi: syyllisyys, itsekkyys, pettäminen. Haluatko olla äiti? Olla vastuussa lapsen kasvattamisesta? Luopua huolettomista tavoistasi ja asettua aloillesi? Kaikki valinnat ovat sinun. Mikään ei ole oikein tai väärin henkisestä perspektiivistä, mutta elät yhteiskunnassa, jossa on hyvin voimakkaat mielipiteet siitä tavasta, miten sinun pitäisi elää.

Se, että nimeät syntymättömän soluryhmän lievittämään syyllisyyttäsi, ei auta sinua. Se on selviytymistapa, jota psykiatrit opettavat huomiosi viemiseksi pois siitä, mihin sinun oikeasti tarvitsee keskittyä: miksi tämä ylipäätään tapahtui? Lakkaa elämästä menneisyydessä ja ala elää hetkessä varmistaaksesi, ettet löydä itseäsi samanlaisesta olosuhteesta uudestaan.

-----------

Anita <3 ..

Edellinen

Paluu Kanavoinnit