Maalis-huhtikuu 2019

Re: Maalis-huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.03.2019 11:57

AJAN YLITTÄVÄ SILTA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
24.3.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Toivottavasti tämä ei ole tyhmä kysymys. Mutta miten tietää, mihin junaan on ns. nousemassa? Ajatus jäämisestä taakse jatkamaan toisten kantamista on melkein sietämätön minulle. Minusta tuntuu, että olen tehnyt tätä tietämättä ja tietoisesti jossain muodossa hyvin pienestä saakka, enkä yksinkertaisesti voi ja halua tehdä sitä enää. Se on vienyt minulta lähes kaiken. Minusta tuntuu, että minun täytyy siirtyä eteenpäin tässä kohtaa oman selviytymiseni vuoksi. Olen miettinyt paljon, olenko itsekäs tunteissani näin. Haluan vain roikkua siinä, mitä sinä sanoit, Denise: "Se EI ole meidän tehtävämme tästä eteenpäin …"
–Francesca 21.3.2019

Koska Francescan kommentin tunteet ja kysymys ovat tärkeitä, siteeraan sitä tässä, jotta sen näkevät myös ihmiset, jotka eivät ehkä lue kommentteja jokaisen artikkelin jälkeen. Kiitos siitä, Francesca.

Monet naiset ovat yrittäneet olla monta vuotta superäiti ja kokeneet lopulta vakavan äiti-burnoutin. Nuoret äidit tekevät töitä puolikuoliaaksi tai hulluuteen ja taatusti uupumukseen saakka, ja yrittävät tehdä liikaa asioita joka päivä ja yö kaikkien muita varten, sivuuttaen samalla itsensä, kehonsa ja fyysisen, tunnepuolen, mentaalisen, energeettisen ja henkisen hyvinvointinsa. Tämän tekemisestä vuosia on tyypillisesti tuloksena romahdus lopussa, koska kukaan – nainen tai mies – ei voi ylläpitää tuota jokapäiväistä panostamistasoa ja odottaa pääsevänsä siitä läpi vahingoittumattomana. Kun äiti ei huolehdi itsestään pitkään aikaan eläessään megasupersankarina 24/7/365 kaikkia muita varten, ainoastaan hän ei kärsi monilla tavoilla, vaan hänen elämässään myös lapset ja mies/kumppani ja tärkeät muut ihmiset kärsivät.

Mainitsen tämän, koska useimmat vapaaehtoiset ovat tehneet samaa kuluneet 20 vuotta ja ovat enemmän kuin uupuneita ja tuntevat syvästi sen, mitä Francesca tuntee – kutsutaan sitä "tienraivaava-burnoutiksi". Kuten hän mainitsee, hän ei halua enää tehdä tuon tason ylösnousemustyötä, koska hän tietää korkeammalla tasolla, että tuo vaihe on tosiaankin valmis. Kyse on vain siitä, että useimmat meistä huomaavat, että oltuaan noin 20 vuotta työhevonen, joka kynsi pää painoksissa ja horjumatta Maan peltoja, jotta uusi voidaan kylvää lähitulevaisuudessa – mitä nyt tapahtuu – on joskus vaikea laskea alas nuo vanhat puhdistus- ja raivaustyökalut ja antaa itselleen lupa siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Totuimme kaikki aiempaan henkilökohtaiseen ylösnousemustehtävämme ja -tasoomme ja meidän täytyy tiedostaa, milloin kukin vaihe on loppu ja meidän täytyy siirtyä seuraavaan.

Luottakaa itseenne, kun käytte syyllisyyden sävyttämää väittelyä itsenne kanssa haluttomuudesta jatkaa vanha ylösnousemustyötä, kun kehonne joka solu yllyttää teitä siirtymään välittömästi henkilökohtaisen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessinne seuraavaan vaiheeseen ja tasoon. Jos olette arvioineet väärin tämänhetkiset tunteenne ja halunne siirtyä eteenpäin, vaikkette ole vielä valmis, tiedätte sen nopeasti! Mutta jos halunne ei ole egopohjainen, vaan tulee sen korkeammasta tietämisestä, että teidän on aika tehdä lisää henkilökohtaisia muutoksia ja kehittyä seuraavalle tasolle, niin tehkää se, älkääkä olko jälkiviisas.

Tienraivaamisen ensimmäinen vaihe on valmis, valmis ja täysin valmis, kuten myös vanhan alemman patriarkaalisen 3D-roskan ja -kaman pääpuhdistaminen ja -siivoaminen. Toiset voivat jatkaa sitä sillä tasolla, jolla he ovat tällä hetkellä, jos haluavat, mutta ette te, jotka tiedätte korkeassa sydämessänne ja sielussanne, että on aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen, koska olette ruumiillistaneet uusia koodeja 2018 ja vielä enemmän 2019 ja ymmärrätte, miten tärkeää sinun/minun/meidän on tehdä juuri se nyt.

Oletteko nähneet jo uusia kolmioita ja muita uusia energioita?!

Kuva Kuva
https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=255 https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=255

Kuva Kuva
https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=170 https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=181

Kuva Kuva
https://highheartlife.files.wordpress.c ... =241&h=241 https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=170

(Suom. huom. kuvia jotka vastaavat suurin piirtein Denisen näkemiä kuvioita)

Tämä on kuuma aihe, kuten pitäisikin olla, koska se on hyvin harvinainen ja merkittävä tapahtuma ja olette täällä nyt ja ensimmäisinä fyysisesti ruumiillistamassa uuden Maan ydinenergiat, uuden kristalli-DNA:n, kaikki uudet mallit, suunnitelmat ja energiat Maata, ihmisiä ja kaikkea uuden Maan elämää varten. Ruumiillistatte ne ensimmäisenä, jotta muut ihmiset jotka ovat halukkaita kehittymään, voivat päästä takaisin täyteen Lähteen tarkoittamaan jumalaiseen alkuperäissuunnitelmaan. Ei enää vanhoja negatiivisia muukalaisvääristymiä, ei enää irtikytkettyä ihmis-DNA:ta, ei enää inhottavia kontrollointi- ja lukituslaitteita, ei enää loismaisten muukalaisten ja muiden energeettisesti nälkäisten hirviöiden jatkuvia elinvoimaenergiavarkauksia eikä enää vanhaa alempaa maamaailmaa. Tämän vuoksi ette enää halua eikä teidän enää tarvitse viitoittaa tietä raivaamalla ja puhdistamalla ja yrittämällä varovasti suostutella muita ihmisiä astumaan vanhasta negatiivisesta pimeydestä ja järjettömyydestä evoluutiovaloon ja todelliseen vapauteen.

Nämä uudet kristalliset kolmio-kolminaisuus-DNA-koodit (ei vanhaa ja vanhentunutta alempaa kaksinaisuutta) sekä kaikki muut uudet energiat ja energia-aallot toimittavat uusia malleja ja uutta DNA:ta uusille ihmisille uudessa Maassa ja kaikkialla muualla. Tämä alkoi 2018 – hitaasti ensin, kuten aina tapahtuu – ja me jotka olimme harmoniassa auringon kanssa ja jotka olemme jatkaneet uusien aurinkoenergialähetysten ruumiillistamista, näimme silmät avoimena auringon välähtelevän ja vilkkuvan valoa. Olen nähnyt sitä fyysisillä silmillä joka päivä suurimman osan vuodesta 2018, ja näen edelleen. Näen auringon välkkyvää valoa helpoimmin, kun katson fyysisesti – ei selvänäköisesti – taloni valkoista sisäkattoa. Kun aloin nähdä tätä viime vuonna, luulin ensin, että lamppu vilkkui, mutta kun katsoin suoraan lamppua tai lamppuja, ne eivät vilkkuneet. Tämä välähtelevä ja vilkkuva valo jonka minä ja monet teistä ovat nähneet fyysisesti ja selvänäköisesti, on täysin linjassa auringon ja aurinkovaloenergioiden kanssa, ja olette ruumiillistaneet niitä. Toisin sanoen, olet ihminen maan päällä ja ruumiillistanut samat energiat, kuin aurinko. Koko tämä auringon välähtely on yksi erittäin väärinymmärretty ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin aspekti. Hitto, luulin, että näin sisällä huonoja lamppuja valaisimissani, kun itse asiassa minä aiheutin tämän valon välähtelyn ja vilkkumisen kaiken aikaa.

Ollaanpa nyt erittäin selkeä ja rehellinen tästä seuraavasta osasta, koska se on tärkeä. Maan päällä ei voi olla kasvavaa määrää inkarnoituneita ihmisiä (vapaaehtoisia, tähtisiemeniä jne.), jotka ruumiillistavat uuden jumalaisen DNA:n, ovat energeettisesti harmoniassa auringon ja kaiken sen välittämän kanssa, ovat täysin yhteydessä Maan uuteen kristalliytimeen ja ruumiillistavat uudet koodit/mallit/suunnitelmat jne., sillä tavalla, ettei se automaattisesti muuta ulkoista fyysistä todellisuutta. Mitä enemmän sinä/minä/me ruumiillistamme näitä asioita, sitä isommin ja nopeammin maailmojen eroaminen tapahtuu. Me olemme se "tapahtuma", koska ruumiillistamme kaiken, mitä tarvitsee, jotta "tapahtuma" voi tapahtua ja tapahtuu ulkoisesti.

Niin mahtipontiselta kuin se saattaakin kuulostaa, kaikkien täytyy tietää, että nyt on paljon kummallisempaa, oudompaa ja omituisempaa, kuin kukaan meistä olisi kuvitellut! Koen hetkiä, jotka ovat erittäin mukavia, tasaisia, yksityisiä, rauhallisia, voimaantuneita ja sanoinkuvaamattoman kauniita. Koen myös täysin päinvastaista ja minulla on hetkiä ja pidempiä jaksoja, jolloin tuntuu siltä, että taloni – ja minä sen mukana – on vapaassa pudotuksessa avaruuden läpi, ja se on täysin normaalia siinä, mitä tapahtuu nyt. Koen myös jaksoja, joissa tuntuu siltä, että hajoan ja leviän avaruuteen, pysyn enemmän kasassa ja putoan avaruuden läpi ja kadotan kaiken kosketuksen vanhaan maailmaan ja todellisuuteen (maailmojen eroaminen), mikä on ehdottoman upeaa, ja kuulen mitä kummallisimpia ääniä, minusta tuntuu ennenkuulumattomalta ja tiedän, että kaikki tämä ja paljon enemmän on normaalia siinä, missä olemme tässä prosessissa nyt.

Viihdykkeeksenne. Parina viime yönä peräkkäin olen herännyt noin klo 1–1.30 ja sitten uudestaan noin klo 4–5 erittäin kovaan ääneen, joka kuulostaa minusta täysin fyysiseltä. Olen unessa sängyssäni, kun yhtäkkiä herään koviin ääniin – kuin isoa muovista jäteastiaa (meillä on niissä täällä kaksi pyörää takana ja niitä työnnetään tai vedetään) vedettäisiin jalkakäytävällä suoraan taloni takana. Herään kiukkuisena tuolle kirotulle idiootille, joka tekee sitä keskellä yötä. Makaan siinä pimeässä ja kuuntelen, enkä kuule mitään muuta kuin tuota jäteastian siirtämisääntä. Sitten muutaman minuutin kuluttua kuulen fyysisesti – kaikki nämä äänet ovat 100 %:n fyysisiä minulle – ääntä, kuin lehmä tai sonni liikkuisi kolistellen jäteastiaa ympäri. Mitä helvettiä?! Lehmä tai sonni klo 1.30 kaupungissa joko rajanaapurini takapihalla paukuttamassa jäteastioita ympäri tai jalkakäytävällä suoraan taloni takana? Heräsin taas tänä aamuna klo 5 ääneen, joka kuulosti kavioiden kopinalta jalkakäytävällä suoraan takanani, mitä seurasi lisää liikkuvien jäteastioiden ääntä. Ihan oikeasti? Voi hyvänen aika, miten paljon oudommaksi voi vielä tulla? Missä helvetissä itse asiassa olen? Tunnen, ettei minun pitäisi edes kysyä sitä tässä kohtaa, vaan pitää tiukasti kiinni ja ratsastaa tällä uudella siirtymäjutulla ja olla parhaani mukaan tulematta itse oudoksi siitä, miten hyvin kummalliseksi tämä toisinaan tulee.

Emme ole takaisin vanhalla negatiivisella maaperällä, emmekä ole täysin vielä uuden Maan maaperälläkään, vaan todella käsittämättömässä siirtymätilassa ja -paikassa sillä välillä. Suuri osa vuodesta 2019 tai koko vuosi saattaa olla tätä ja enemmän, joten olkaa kaikki valmiina uuteen ja erilaiseen ylösnousemus-ruumiillistumisseikkailuun, kun siirrymme näiden jumalaisten evoluutiomuutosten läpi. Enemmän puhuttavaa, mutta teen sen kommenteissa tämän artikkelin lopussa. Tarvitsen torkut, koska joku hemmetin lehmä leikki jäteastioilla taas koko yön ja herätti minut toistuvasti.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.03.2019 13:52

ITSEINHOHAAVAN PALJASTAMINEN

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
25.3.2019

Rakkaat ystävät,

Teidän on aika hyväksyä ne, jotka ovat toisenlaisia kuin te. Tietysti vastaatte, että hyväksytte jo ja rakastatte niitä, jotka ovat erilaisia kuin te, vastakkaisesta retoriikasta huolimatta. Saanemme olla eri mieltä. Nimittäin syvällä sisällänne on tunne, että olette edelleen parempi tai huonompi kuin toiset. Että rotunne, seksuaalinen identiteettinne, taloudellinen statuksenne tai uskomusmallinne on oikea tai väärä omassa näkemyksessänne yhteiskunnasta.

Vaikkette voi muuttaa tuollaisia tunteita toivomalla, voitte tehdä sen avaamalla sydämenne eroavuuksille. Sen sijaan, että määrittelette toisenlaiset joko paremmiksi tai huonommiksi, pyydämme teitä olemaan tekemisissä jonkun kanssa, joka on erilainen kuin te, määrittääksenne, sopiiko hän kuvaanne oikeasta tai väärästä.

Kenties tuo viime ajatus ei tunnu mahdolliselta, koska uskotte, että ne jotka ovat toisenlaisia sukupuoleltaan, iältään, rodultaan, seksuaaliselta suuntautumiseltaan, poliittiselta, taloudelliselta tai uskonnolliselta uskomukseltaan jne., eivät halua olla tekemisissä kanssanne. Se on odotettavaa ottaen huomioon sen pelon ja vihan, mitä edistetään maayhteiskunnissanne. Mutta nyt teillä on tilaisuus, kenties myös tarve, kokea noita eroavuuksia.

Olette kokeneet maaelämiä joka rodussa, iässä, seksuaalisessa suuntautumisessa, uskonnossa jne., mitä maan päällä on, sillä ennen jumalatar/jumalaroolinne vaatimista teidän tarvitsi kokea maaelämän kaikki pääaspektit.

Noissa maaihmisyyden aspekteissa jotka nyt vaivaavat teitä, on enemmän kyse teistä kuin toisista. Nimittäin nuo aspektit ovat niitä, joista ette ole vielä vaatineet tai tunnustaneet. Niin se on noissa dramaattisissa inhoissanne tai peloissanne, jotka ovat hiljattain tulleet pintaan.

Nimittäin tarkastelette nyt yhdestä tai useammasta maaelämästänne niitä aspekteja, joita ette ole hyväksyneet tai jotka olette kieltäneet. Vähän kuin leikkisitte kurkistusleikkiä itsenne kanssa. Sitten kun hyväksytte tuon osan maahistoriaanne, se ei enää vaikuta uskomuksiinne tai elämäänne.

Kyvyttömyys hyväksyä jotakuta on itsenne paljastamisen pelkoa, ei heidän pelkäämistään, vaikka hän näyttäisi olevan erilainen kuin te. Miten alatte rakastaa sellaista, mitä nyt pelkäätte? Meillä ei ole teille muuta vastausta kuin ehdotus, että tutkitte informaatiota tuosta pelosta tai ryhmästä. Kenties haluatte lukea jotain tuosta ryhmästä tai ymmärtää heidän perustelujaan vuorovaikutuksen tai tarkkailun avulla. Käytössänne on lukuisia resursseja internetissä, kirjastossa, yhteiskunnassa ja sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.

Kyse ei ole siitä, että teidän täytyy tuoda jokainen kotiinne, vaan teidän on aika parantaa nuo haavat, jotka kannustavat teitä pelkäämään tiettyjä tekoja tai uskomuksia. Minkä osan valmistautumisestanne nykyelämään olette sivuuttaneet, tai teeskentelette, ettei sitä ollut olemassa?

Se ei ole epäonnistumista, vaan opetushetki itsellenne ja kaikille maaolennoille. Mikä osa teistä pelkää tiettyä ryhmää ja miksi? Ja sitten, miten neutralisoitte tuon pelon? Tätä vaihetta koette parhaillaan.

Niin se on, että monet osat jotka eivät ole välttämättä mukavia teille, alkavat esittäytyä. Kuin joku joka koputtaa etuovellenne – kovempaa ja kovempaa, kunnes avaatte.

Monet teistä kysyvät, miten saavutitte 5D:n tämän syvälle piilotetun totuuden kera. Tämä osa on tuo kätketty mysteeri, jota välttelitte aioneita kaikissa ulottuvuuksissa ja taajuuksissa, koska olitte täynnä syvää häpeää tästä osasta, jota ette pystyneet puhdistamaan ennen kuin nyt.

Mutta se tartutteko tähän osaan, ei muuta kehityskaartanne eikä tarvetta rakastaa itseänne. Kenties tunnette, mikä tämä osa on, tutkimalla, miksi ette pidä tietystä ryhmästä. Tai saatte viestejä uni- tai valvetilassa.

Kaikkien rakastaminen ei merkitse vain kaikkien niiden rakastamista, jotka näyttävät teiltä tai uskovat ja toimivat niin, kuin te. Vaikka olette aina tienneet sen, tunsitte, että olitte jotenkin tuon osan yläpuolella. Että se häviäisi ilman tarttumistanne siihen.

Vaikka tämä itseinhopuhdistus on paljon helpompi kuin mitkään muut puhdistuksenne, ensimmäinen askel on tunnustaa, ettei teidän tapanne ole ainoa tai oikea tapa. Toinen askel on oppia enemmän vastakkaisesta näkökulmasta. Ja kolmas askel on tietää syvällä sisällään, ettei se ole enää "kuuma nappula" teille.

Jotkut teistä julistavat, että olette lähteneet yhteiskunnasta, joten sillä ei ole merkitystä. Vaikka olette päättäneet lähteä yhteiskunnasta, tuon pienen viha- tai inhosiemenen pitäminen hidastaa löytöretkeänne 5D:ssä ja sen yli.

Muutama seuraava päivä tuo luultavasti tilanteita auttamaan syvimmän sosiaalisen pelkonne tai tarpeenne löytämisessä. On teidän valintanne, haluatteko tarttua siihen ja miten. Te ette palaa 3D:hen, jos ette tee sitä – pelkästään vähennätte itserakkauttanne, sillä tämä on se itseinho-osanne, jonka olette kätkeneet itseltänne.

Kenties haluaisitte meidän antavan teille taikasauvan poistamaan tuon osan. Sen sijaan kannustamme, ettei tämän itseinho-osan tutkiminen tuhoa teitä, vaan vapauttaa teidät peloista, jotka edistävät rakkausrajoituksia, kaiken hyväksymisen sijasta. Jotain mitä haluatte kokea nyt epätoivoisesti, kun olette ottaneet ratkaisevan 5D-askeleen.

Nimittäin tiedätte syvällä sisällä, että te ette voi tuntea itserakkautta, ennen kuin hyväksytte, että pelkäätte tiettyjä ihmiskunnan osia omien tekojenne vuoksi, ette toisten ihmisten tekojen vuoksi. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.03.2019 13:53

ERITTÄIN TÄRKEÄ JA NÖYRÄKSI TEKEVÄ ELÄMÄNOPPITUNTI

Kirjoittanut Danni Rae (www.in5D.com)
27.3.2019

Olen yläkoulun opettaja ja rakastan lapsiani, mutta teini-ikäisten kanssa ei ole pelkkää auringonpaistetta ja ruusuilla tanssimista. Minulla oli luokassa eräs lapsi, kutsumme häntä Samiksi. Hän ei ollut kovin hyvä oppilas. Häntä oli vaikea käsitellä. Ensimmäisestä kohtaamispäivästämme saakka minun täytyi kestää silmien pyörittelyä, sarkastisia kommentteja, satunnaista kiroilua ja loputonta: "Vihaan tätä luokkaa ja vihaan tätä koulua ja vihaan SINUA." Säännöllisesti hän suuttui, kaatoi pulpetteja ja potki seinää. Se oli erittäin väsyttävää. Yritin pitää hänestä, mutta tämä lapsi kävi todella hermoilleni. Päädyin siihen, että en todellakaan pitänyt hänestä ja pelkäsin nähdä häntä, koska tiesin jo, että syntyisi konflikti. Kun hän oli poissa, hurrasin hiljaa itsekseni, koska sain tauon. Itse asiassa vihaan myöntää sitä, mutta useimmiten lähetin hänet ulos luokastani vain, koska hän oli niin kamala käsiteltävä.

Yhtenä päivänä sain hänen ystäviensä kautta selville, että hän oli kiinnostunut jalkapallosta, joten keksin "nerokkaan" idean. (Älkää tuomitko, koska silloin se tuntui mahtavalta.) Suunnitelmani oli mennä hänen valmentajansa luo kertomaan vaikeuksista, joita minulla oli – jospa hän osaisi auttaa minua "ojentamaan" Samia. (Kyllä, tiedän, ettei tämä ole paras hetkeni tai ideani.)

Yritin puhua hänen vanhempiensa kanssa, mutta rehellisesti sanottuna en usko, että he välittivät juurikaan. Itse asiassa en usko, että he olivat paljon maisemissa – niin kuin koskaan, ollenkaan. Siitä ei ollut hyötyä. Heidän asenteensa oli: "Hoida sinä se, olemme kyllästyneet tähän lapseen."

Joka tapauksessa, minulla oli kaikki selvää päässäni. Minulla oli mahtava suunnitelma: hänen valmentajansa kuuntelisi valitukseni, hän puhuisi Samille ja kenties vähän painostaisi häntä käyttäytymään paremmin koulussa. Se oli hyvä suunnitelma, tai niin luulin …

Niinpä menin jalkapallokentälle. Suunnitelma mielessäni. Valmiina marssimaan valmentajan luo purkamaan merkittävää negatiivisuutta. Peliä oli 10 minuuttia jäljellä, joten istuin katselemaan. Tässä kohtaa tapahtui puhdasta universaalia taikaa.

Sam näki minut väkijoukossa. Hänellä oli valtava virnistys. Ensin en käsittänyt sen olevan minulle. Hän katsoi suoraan minua ja hymyili. Se oli ensimmäinen kerta, kuin olin koskaan nähnyt hänen hymyilevän, vielä vähemmän minulle. Tavallisesti luokka-aikamme kului hänen kiroillessaan tai pyöritellessään silmiään minulle, joten tämä oli uutta. Heti kun peli loppui, hän juoksi luokseni ja kävimme seuraavan keskustelun:

Sam: Hei neiti Danni!!!! Olen hyvin iloinen, että tulit peliini! Olen todella onnellinen, että olet täällä! Olet ensimmäinen ihminen ikinä, joka näkee minun pelaavan! Äitini ja isäni eivät koskaan tule. Näitkö tekemäni maalin? Pärjäsinkö sinun mielestäsi hyvin?

Ensinnäkin, jos et ole ollut 13-vuotiaiden poikien kanssa, niin se oli jo valtava juttu, että hän ylipäätään tuli luokseni koulun ulkopuolella, koska jokainen yli 18-vuotias on automaattisesti vanha ja "epäsiisti". Ottaen huomioon, että olen melkein 40 JA hänen opettajansa, en ole ehdottomasti hänen "siistien" ihmisten listallaan.

Niinpä minusta tuntui välittömästi totaaliselta p*sereiältä. Siinä kohtaa "suunnitelmani" romuttui täysin, hetkessä. Katsoin häntä silmiin. Hän oli aidosti onnellinen olemisestani siellä! TÄMÄ oli ahaa-elämykseni!

Kun katsoin häntä – todella katsoin häntä sieluperspektiivistä – en nähnyt "ärsyttävää murkkua" tai "haasteellisesti käyttäytyvää". En nähnyt "kakaraa, joka yritti pilata päiväni" oikuttelemalla. Tiedätkö, mitä näin?

Näin nuoren lapsen, joka epätoivoisesti halusi – ei vaan TARVITSI – tulla rakastetuksi, arvostetuksi ja positiivisesti kehutuksi. Näin lapsen, joka halusi tehdä minut ylpeäksi, joka halusi epätoivoisesti jonkun näkevän itsensä hyvässä valossa. Näin lapsen, joka oli rakkauden ja huomion PUUTTEESSA. Näin nuoren miehen ONNELLISENA siitä, että olin siinä. Näin lapsen, jolle ei ollut koskaan opetettu sosiaalisia taitoja olla koulussa. Lapsen joka ei saanut aikuisen huomiota kotona.

Sitten hän kysyi minulta: "Miksi tulit katsomaan pelaamistani?" En pystynyt kohtaamaan totuutta, joka oli: "Itse asiassa tulin valittamaan valmentajalle siitä, mikä kiusankappale olet ollut", joten nielaisin valtavan palan nöyryyskakkua, kaivoin syvältä ja hymyilin. Kerroin hänelle: "Tietysti tulin katsomaan sinua pelaamassa, koska kaikki ystäväsi kertoivat minulle, miten upea pelaaja olet."

Tuolla hetkellä hän kirjaimellisesti hehkui. Olin kuullut sanonnan "hehkua ylpeydestä" – no, hän oli tuo määritelmä. En ollut koskaan nähnyt häntä onnellisena. Tavallisesti hänelle vouhotettiin. Ei tällä kertaa. Hän sai positiivista palautetta, ja se myös näkyi fyysisesti!

Kun kysyin, missä hänen valmentajansa oli, hänen kasvonsa valahtivat välittömästi. "Koska haluat kertoa hänelle, miten paha olen, eiks joo?" Nyt minusta tuntui todella törpöltä. Sanoin hänelle, ettei hän ollut paha ja halusin itse asiassa onnitella valmentajaa siitä, että hänellä oli niin mahtava pelaaja, ja kysyä, voisinko tehdä jotain auttaakseni.

Sanoin valmentajalle suoraan Samin edessä: "Tämä on niin mahtava lapsi – olet onnekas, että sinulla on hänet joukkueessasi." Kun olin sanonut tämän, Sam alkoi itkeä (hyvällä tavalla). Sitten hän kääntyi minua kohti (valmentajansa edessä) ja sanoi: "Olen pahoillani, että käyttäydyn tyhmästi luokassa. Joskus en vain ymmärrä, mitä opetat. En uskonut sinun pitävän minusta."

Vau, EN odottanut sitä. Selitin hänelle, että pidän hänestä, itse asiassa erittäin paljon. Kerroin hänelle, että olin iloinen nähdessäni hänen pelinsä. Hän sanoi yrittävänsä kovemmin. Puhuin hänen valmentajansa kanssa siitä, miten Samia palkitaan positiivisesti silloin, kun hän on hyvä. Sovimme tekevämme jollain tavalla yhteistyötä vahvistaaksemme positiivista käyttäytymistä. Tämä oli iso muutos alkuperäiseen suunnitelmaani. Negatiivisen fokuksen muuttaminen positiiviseksi.

Olen myös luvannut itselleni näyttää Samille, miten stressiä käsitellään terveesti, sekä mallintaa positiivisia sosiaalisia taitoja. Näinä viime viikkoina sen jälkeen hänen käyttäytymisensä luokassa on ollut uskomatonta. Sam on tullut hyvän asenteen kera ja tekee kovemmin töitä kuin koskaan. Hän on paljon kunnioittavampi ja sanoo AINA "hyvää huomenta" (vaikkei hän ole ensimmäisessä luokassani). Hän esittää kysymyksiä, kun hän ei ymmärrä, ja ottaa asiakseen kertoa aina minulle, milloin hän pelaa seuraavan kerran. Kerroin hänelle, etten voi käydä hänen KAIKISSA peleissään, mutta sovimme muutamasta, joihin pääsisin. Hän laittaa ne jopa kalenteriinsa. Hän kertoi "odottavansa innolla", että näkee minut siellä. Hän on onnellinen luokassa. Hän tuntuu itsevarmemmalta. Otan asiakseni sanoa joka päivä ainakin yhden positiivisen asian hänelle henkilökohtaisesti (ja KAIKILLE oppilailleni). On päiviä, jolloin minun täytyy kaivaa syvältä, mutta se on sen arvoista.

Suuri antini tästä on:

Suhteilla on merkitystä.
Henkilökohtaiset suhteet ovat tärkeitä!
Ehdottomalla rakkaudella on merkitystä!
Positiivisuudella on merkitystä.
POSITIIVISEN löytämisellä negatiivisuuden sijasta on merkitystä.

Joskus täytyy kaivaa syvältä. Kun etsii huonoa, saa huonoa. Kun näkee hyvää, saa hyvää. Se mikä olisi voinut olla ärsyttävä oppilas ja vaikea haaste jatkuvana ja kamalana kierteenä, on nyt yksi parhaiten käyttäytyvistä oppilaistani. Miksi? Koska valintahetkellä valitsin POSITIIVISEN negatiivisen sijasta.

Hulluutta on tehdä sama asia uudestaan ja uudestaan ja odottaa eri tuloksia. Valitse paremmin.

Ajatuksillasi on merkitystä. Valitse rakkaus. Päätä nähdä hyvää ihmisissä. Aina. Kaikesta riippumatta, missä tahansa iässä. Hämmästyt, miten nopeasti asiat voivat muuttua. Eivät vain muuttua, vaan transformoitua paremmaksi.

Olen kiitollinen, että Sam näytti minulle tämän, antoi tilaisuuden muuttaa itseäni sekä oivaltaa aikomusteni voiman. Sillä on merkitystä, näenkö asiat negatiivisina vai positiivisina.

Valitse positiivinen!

Danni Rae

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.03.2019 20:31

ENERGIAPÄIVITYS – UUDET ENERGIAT TUOVAT KUMMALLISIA UNIA, PAHOINVOINTISUUTTA JA VÄSYMYSTÄ

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
28.3.2019

Siunausta kaunis heimo.

Aurinkotuuli on yltynyt, muttei ole vielä geomagneettimyrskyjä. Kovan aurinkotuulen myötä voimme kuitenkin kokea ylösnousemuspoikkeamia.

Unet ovat olleet intensiivisiä viime aikoina, ja niissä on tapahtunut kummallisia asioita. Saatat löytää itsesi entisestä työpaikastasi tekemästä jotain täysin muuta kuin ennen. Kiinnitä huomiota kaikkiin uniisi, koska niissä on symbolisia viestejä sinulle. Oltaessa syvällä ylösnousemusprosessissa, viestit ovat vielä tärkeämpiä.

Näen monia asioita muista ulottuvuuksista, eräänlaisena päällysteenä tähän ulottuvuuteen. Näen kissan tai koiran tai henkilön, jota ei enää ole, kun katson uudestaan. Sitä tapahtuu minulle säännöllisesti, mutta tämä on ollut äärimmäistä muutaman kuluneen viikon. Sitä on tapahtunut noin joka viides minuutti. Kyllä, se on paljon!! Sitä tapahtuu niin monta kertaa päivässä, että on vaikeaa pysyä mukana. Minulle on täysin uutta kokea sitä näin paljon!

Kiinnitä huomiota siihen, mitä ehkä näet muista ulottuvuuksista, koska tämä mitä minulle tapahtuu nyt näin paljon, puhuu hyvin paljon tulevista asioista. Tämä merkitsee, että ylösnousemusmielessä asiat menevät täyttä vauhtia eteenpäin. Kokemukseni indikoivat tavallisesti, mitä monet kokevat myöhemmin.

Punnitsen kaikkea omien moniulotteisten kokemusteni kautta. Pian kaikki ovat tällä samalla olemassaolotasolla. Tämä on ainoa todellinen tapa tietää, mitä tapahtuu. Kun useammat hyppäävät korkeampiin maailmoihin, hekin pystyvät kokemaan muita ulottuvuuksia itse ja saamaan selkeitä viestejä siitä, mitä tapahtuu.

Kaikki on yhteydessä, ja kun olemme korkeammissa ulottuvuuksissa, olemme superyhdistyneitä Luojaan. Luoja on kaikkien tapahtumien perimmäinen Lähde. Luoja on vastuussa ylösnousemusprosessistamme ja kaikesta muusta maan päällä. Kun astumme korkeampiin ulottuvuuksiin, meistä tulee kanssaluojia ja työskentelemme harmoniassa Luojan kanssa. Näin on mahdollista saada täydellisiä viestejä Luojalta ja elää elämäänsä tällä tavalla. Tämä elämistapa on täyskäännös 3D-elämään. Tämä on tulemista kanssaluojamestariksi 3D:ssä ollessaan.

Olet ehkä ollut kovin väsynyt muutaman viime päivän, plus välillä huonovointinen ja vatsa sekaisin – tätä minä olen kokenut. Nämä ovat ylösnousemusoireita, jotka osoittavat energiamuutoksia tapahtuvan.

Ylösnousemusoireet eivät koskaan lopu, ennen kuin olemme todella ylösnousseet. Sillä ei ole merkitystä, miten kauan jollain on ollut näitä oireita – ne jatkuvat (kuten minulla nyt 20 vuotta).

2019 on ylösnousemuksen lippuvuosi, kun energiat ovat olleet jo intensiivisiä kuluneet kolme kuukautta. Koko vuosi on täynnä vaihteleva-asteisia energioita. Näin jatkuu, kunnes ylösnousemus tapahtuu.

Joka vuosi on aina vain energiatäyteisempi, ja tapahtuu enemmän ja enemmän päivityksiä. Siitä kaikesta kannatta olla onnellinen, koska useammat siirtyvät korkeamman ulottuvuuden olemassaolotasoille. Tätä jotkut meistä ovat odottaneet vuosikymmeniä.

Pysy kuulolla, kun lisää artikkeleita on työn alla.

Rakkaudessa ja palvelussa,
Diane

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.04.2019 21:33

ENERGIAPÄIVITYS – INTENSIIVINEN JA KATALYYTTINEN KUUKAUSI LOPPUU, KUN SIIRRYMME SULATTELUUN JA INTEGROINTIIN

Kirjoittanut Jelelle Awen (soulfullheartblog.com)
30.3.2019

Kun maaliskuu on lähellä loppuaan ja tänään on viimeinen 333-koodipäivämme, sinulla on luultavasti paljon sulateltavaa ja integroitavaa siitä valtavasta energiakuukaudesta, jonka olemme kaikki kokeneet. Tämä maaliskuu on antanut kolme 333-päivää, voimakkaita geomagneettimyrskyjä, päiväntasauskäytävän superkuun aikana, koronan massapurkauksia ja jopa auringonpurkauksia, hätkähdyttäviä revontulia ja valtavan Schumannin/Gaian resonanssipiikkiaallon aina 150 hertsiin saakka.

Nämä energiat Äiti Gaiasta, Isä Auringosta, Äiti Kuusta … työstävät meitä solutasolla, tunnekehon, psyyken ja alitajunnan tasolla, galaktisilla tietoisuustasoilla ja metasielutasoilla. Nämä energiat kehottavat meitä menemään tarvittavan syvälle näihin paikkoihin, jotka olivat aiemmin verhottuna ja peitettynä, voidaksemme nähdä sekä sulatella ja integroida ne. Päästääksemme irti tiheämmistä trauma- ja karmaenergioista, jotka pitävät meidät silmukoissa tässä elämässä ja myös muilla aikajanoilla ja muissa elämissä.

Kaikilla näillä sisäisillä alueilla voidaan muodostaa hyvin erityisiä yhteyksiä, jos salit suojelija/portinvartijasi tulla oppaaksi vahdin sijasta. Olen nähnyt viime aikoina sessioissa sieluilla paljon enemmän valmiutta nostaa muistinmenetysverhoa ja mennä syvempään muistamistilaan tästä elämästä (erityisesti varhaislapsuudesta) ja myös muista aikajanoista/elämistä. Muistaminen on voimaantumista … siirtyminen "en tiedä" -tilasta uteliaaseen itsensä löytämiseen, mikä johtaa vastausten saamiseen, sallii sinun yhdistää enemmän paloja oman sielusi palapelissä.

Kaikilla näillä energioilla tuntui olevan tarkoituksena myös purkaa tiheämmät aikajanamme, jotka ovat edelleen ankkuroituneena 3D:hen ja alempiin 4D-todellisuuksiin, ja siirtää meidät korkeamman taajuuden rakkaudenpalvelemisaikajanoillemme. Tämä oli toisinaan dramaattista, hyvin merkittävien suhteiden päättymisen ja maantieteellisen muuttotarpeen kera. Joskus tämä oli hienovaraisempaa, sillä valomuutos tukee suurempaa tulevaa siirtymää ja transformaatiota. Joskus tämä oli enimmäkseen sisäistä, kun syvempi liike tunteissa ja henkisesti sallii ulkoisen toiminnan ja valintakohtien tulla selvemmiksi.

Minulle tämä on ollut uskomattoman katalyyttinen kuukausi, jossa elämäni tärkein suhde, pyhä liittoni Raphaelin kanssa, on muuttunut valtavasti, kuten kerron täällä https://soulfullheartblog.com/2019/03/2 ... ationship/ . Annan tämän aikajanan purkautua tai muuntua, mitä tarvitaankin. Sillä oli juuret pelossa tai haavoittumisessa sisälläni … olen vain osieni kanssa surussa, irtipäästämisessä ja myös aalloittain mielipahassa ja uudessa selkeydessä jumittamisesta ja kutistumisesta. Hajotan rakkaudella karmasiteet myös metasielusta, parisiteistä jotka muuttuvat myös meidän mukanamme.

Mielenkiintoista tämän kuukauden energioissa on, että kaiken tämän tapahtumisesta huolimatta minulla on ollut kiireisin ja täysin kuukausi ikinä sessioissani, henkilökohtaisesti ja etänä. On ollut mysteeri toisinaan, miten voin käydä läpi niin paljon menetystä ja kuitenkin tuntea myös sydämeni ja sieluni olevan hyvin läsnä palvellakseni toisia. Minusta tuntuu, että nämä aikajanojen purkautumiset voivat avata valtavasti, murtaa sydäntä auki enemmän ja sitä on todellisuudessa herkempi toisille. Ja myös intuitiivisempi, kuten olen kokenut. Tämä palvelu on itse asiassa auttanut näiden energioiden integroinnissa ja irtipäästämisprosessissa. Palveluni kokeminen itsensä rakastamisena on muistutus, miksi näitä muutoksia tapahtuu.

Kun antaudut näille aikajanapurkautumisille, kun niitä ilmestyy elämääsi, kun menet niihin … löydät uusia kerroksia luottamisessa ja antautumisessa jumalalle. Periaatteessa tavallaan täytyy tehdä se, koska se vaihtoehtoinen tunne, että jumala rankaisee sinua tai panee sinut maksamaan, ei kestä kauan eikä se tunnu tukevan tapahtuvaa muutosta.

Tämä on nyt integrointi- ja sulatteluvaihe, kun kosmiset energiat näyttävät rauhoittuvan pariksi seuraavaksi viikoksi (vaikka ei tiedetä, mitä Gaia-resonanssi saattaa tehdä!). Integrointiprosessia voidaan tukea tuomalla nämä koodit/energiat kaikkiin ylösnousemuschakroihin. Suolakylvyt, jooga, superruokien syöminen, mikä tahansa mikä tukee kehon elinvoimaa, sallii enemmän integrointia. Esiin tulevien tunteiden sulattelua voi edesauttaa yhdistymällä näihin osiinsa tietoisesti. Tässä on 33 päivän Deepen-videosarjani soittolista antamaan ohjattuja meditaatioita sen tekemiseen.

Käytössämme on valtavaa tukea tähtiperheeltämme, jumalaisilta oppailtamme ja korkeamman itsemme aspekteilta, kun jatkamme urheasti harmonisoitumista korkeampiin aikajanoihimme voidaksemme palvella jatkuvaa siirtymää uuteen. Yhdistyminen tähän tukeen sallii näiden energioiden integroitua eikä vain hämmentää.

Kiitos, kun annoitte maaliskuussa hyvin tehokkaan peilin minulle ja meille kaikille siitä, mitä täytyy muuttaa ja mikä on mahdollista, kun jatkamme valitsemista ja harmonisoitumista rakkauden kanssa!

Rakkautta,
Jelelle Awen

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.04.2019 21:34

ON AIKA, TÄHTISIEMENET!

Kirjoittanut Teri Wade (www.in5D.com)
29.3.2019

Tähtisiemenet ovat olentoja, jotka kuulivat kutsun Maasta neuvostolta, joka valvoo tätä planeettaa. He ovat täällä estämässä alempaa tietoisuutta tuhoamasta itseään ja kaikkia luomuksiaan.

Tämä tietoisuus luotiin ahneudella, himolla, vallalla ja kontrolloinnilla. Monia oppitunteja on opittu tämän 3D-tietoisuuden lopussa. Tähtisiemenet jotka ovat tällä hetkellä maan päällä, lisäsivät itsensä suurimpiin tarinoihin, joita Maan entiset jumalat kertoivat.

Maa ei ole, mitä luulemme. Se on rakenne tietoisuutensa peilikuvasta. Muista – kuten mainitsin aiemmissa postauksissani – kun ihmisrotu kylvettiin tänne, meidät luotiin kukoistamaan ja elämään hyvin korkean värähtelyn olentoina kykyjen kera, jotka ylittävät tämän 3D-tietoisuuden.

Kun Maan tietoisuuden värähtely putosi, se muuntui peiliksi itsestään, nykytodellisuudeksi … matriisiksi. Ne jotka aiheuttivat tuon putoamisen, opettelevat nyt, miksi näitä hyvin tärkeitä universaaleja lakeja ei voi rikkoa. Havaitsemme nyt, miten tärkeää kaiken pitäminen tasapainossa oikeasti on. Luonto korjaa aina itsensä, luonto tasapainottuu aina ja luonto voittaa aina.

Kaikki tapahtuu sykleissä, jokaisella syklillä on alku ja loppu, ja ihmiskunta paljastaa, että olemme nyt merkittävän syklin lopussa. Saamme myös selville, että olemme tehneet kaiken vaikealla tavalla.

Tämä tietoisuus täytyi siivota pohjalta ylös saakka – tämä on tähtisiementen missio. He ovat täällä tuomassa pohjan ylös. Tähtisiemenillä on erityismissio, ja he heräävät aaltoina. Viimeisiä dna-koodeja aktivoidaan, ja jokainen tähtisiemen on "laukaistu", kukin oman suunnitelmansa mukaan.

Profetioita tästä ajasta kirjoittivat olennot, jotka sukelsivat vapaaehtoisesti sisään, katsoivat tulevaisuuteen ja dokumentoivat näkemänsä, jotta aikamme heränneet osaisivat valita jotain erilaista tehdäkseen aikajanastamme halutumman.

Tähtisiemenet osallistuvat kokouksiin Maan sisällä ja planeetan ulkopuolella ja keskustelevat vaikeuksista ja onnistumisista. Tähtisiemenet ovat kanava tämän raskaan maatason ja korkeampien maailmojen välillä. Reinkarnaatiokoneisto on tuhottu, ja monet tähtisiemenet tietävät erittäin hyvin, etteivät he palaa enää, joten heidän täytyy ymmärtää oikein ja katsoa tämä juttu loppuun. Katselemme tämän 3D-matriisin romahtamista.

Ihmiset löytävät itsensä kontrollointisyklin lopusta, ja heidät tehdään tietoiseksi psykopaateista, jotka palvelevat itseä. Kummatkin pitävät erittäin vaikeana elää yhdessä – näin ollen meillä on tällä hetkellä kaoottinen tilanne.

Tähtisiemenet elävät tässä maailmassa, mutta eivät ole siitä, ja heillä on raskas taakka maksettavana. Valtava takaisku tapahtui 2011–2012 CERNin vuoksi. Eli kun tähtisiemenet matkustivat tulevaisuuteen, he raivasivat lopulta tiensä takaisin tuohon aikaan, ennen kuin CERN lähetti ihmiskunnan rinnakkaistodellisuuteen.

Erityisesti CERN teki tämän, koska olimme siirtymässä fotonivyön raskaimpaan ja tiheimpään osaan 2012, ja tiedettiin, että kaikki koodit olivat täällä aktivoimassa dna:mme, mikä herättäisi väestöön ja kehittäisi ihmiskunnan tämän 3D-matriisin läpi. Mutta heräämisen oli tarkoitus tapahtua aina, se vain viivästyi vähän. Kaikki pelaajat ovat täällä, ja ovi on jo avattu!

Teri Wade

-----------

TIETOISUUSSODAN VIIME PÄIVÄT

30.3.2019

Olemme kaikki kuulleet sanottavan: "Olemme niitä, joita olemme odottaneet." Olemme niitä, jotka pelastavat itsensä – kukaan ei tee sitä puolestamme. Olemme niitä, jotka ovat vastuussa itsensä pelastamisesta. Liian monet ajattelevat, että se on pelottava ajatus, mutta usko minua: on suunnitelma, on aina ollut ja korkeampi itsesi on mukana siinä.

Totuuden paljastuminen ja sen pimeyden saaminen selville, mitä on oikeasti tapahtunut maailmassamme, koko olemassaolossamme, voi olla hyvin järkyttävää joillekin. Vaatii ymmärrystä ja jonkin tason objektiivisuutta kyetä käsittelemään tuo totuus tulematta hulluksi tai masentumatta, ja jotkut käsittelevät sen erittäin hyvin. Valtaosalla väestöstä ei ole mitään aavistusta planeetan ympärille laitetusta tiheästä energiakentästä, joka ei ainoastaan vangitse meitä, vaan toimii myös niiden hyväksi, jotka orjuuttavat meidät. Yritäpä selittää tätä jollekin, joka ei ole tarpeeksi avomielinen edes uskoakseen, että toisilla planeetoilla on elämää, vielä vähemmän että tämän planeetan ottivat hallintaansa pieni arkonttiryhmä ja tekoälyajatusmuodot.

Kun kertoo ihmisille, ettei meitä pelasteta, jotkut tuntevat voimakasta pelkoa ja hylkäämistä vatsakuopassaan, pelästyen ajatusta vihollisesta, jota emme voi nähdä. Kun taas toiset tuntevat pakahduttavaa voimaantumista ja auttavansa tätä planeettaa.

Monet meistä esittävät itselleen tämän kysymyksen: miksi niin monet ovat edelleen unessa täällä planeetalla – siihen täytyy olla jokin syy. Tiedämme kaikki, että tulimme vapaaehtoisesti Maahan kokemaan 3D-elämää lisätäksemme sielumme kasvua. On kuitenkin muita, jotka ns. vetelevät naruista ja varmistavat, ettemme tee, mitä tulimme tänne tekemään. Kaikki mitä on tapahtunut elämässäsi ensimmäisestä päivästä saakka, on ollut ennalta suunniteltua – elämässäsi ei ole mitään sattumanvaraista.

Totuus on, että kaikki on ollut paikoillaan ja ennalta ohjelmoitua jo ennen sitä aikaa, jolloin planeettamme otettiin haltuun. Lähde, Luoja tietää kaiken universumista, joten miten se ei tietäisi, miten sellainen epätasapaino korjataan.

Toteutetaan suunnitelmaa, joka ylittää ymmärryksemme nykyisessä 3D-tietoisuudessa ja jossa on mukana auttajia korkeamman ulottuvuuden planeetoilta, ja nämä auttavat meitä poistumaan tästä matriisista, joka on pitänyt meitä vankina elämien ajan.

Kaikki luominen on aina syklistä, ja sillä on aina alku ja loppu, mutta loppu on aina vain transformoituminen uuteen alkuun. Olemme tällä hetkellä siinä ajassa. Eli se kokemussykli jossa olemme olleet tuhansia vuosia, on tulossa loppuun, ja olemme nyt siirtymässä uuteen kokemussykliin.

Tätä loppua ei ole ainoastaan suunniteltu pitkään, vaan ihmiskunnan vapautuminen on jo tapahtunut tulevalle itsellemme ajan ulkopuolella. Jokaisella mahdollisuudella joka on ollut ajatus, on aikajana, ja tuo ajatus on selvittänyt ja luodut todennäköisen tulevaisuuden. Siksi olet kuullut minun sanovan monta kertaa, että "he voivat nähdä pidemmälle aikajanallamme kuin me".

Auttajamme voivat tehdä aikajanamuutoksia ja tuoda viestejä maajoukolle, jolla on vahva yhteys heidän kanssaan tietoisuustasonsa ja avunpyyntöjensä kautta. Nämä auttajat, oppaamme, ovat meitä menneisyydestä ja tulevaisuudesta, eivätkä he voi rikkoa meidän kanssamme universaalia lakia, joka koskee vapaan tahdon valintaa tällä planeetalla. Vapaa tahto on kuitenkin otettu meiltä konstikkaalla tavalla reinkarnaatioansassa, joka saa meidät tekemään vapaan tahdon valintoja kärsiä elämästä toiseen, jotta tunne-energiasatoamme voidaan korjata.

Muistomme pyyhitään pois kerta toisensa jälkeen, ja valheellisia aikajanoja on lisätty elämätarkasteluihimme, jotka saavat sielumme luulemaan, että meidän täytyy maksaa kärsimys- ja sairauskarmavelkaa. Ihmiskunta on laitettu tarkoituksella silmukkaan, ja se koostuu tietoisuusorjuuden elämistä, mikä näkee viimeinkin loppunsa.

Näen sen tällä tavalla … Kyllä, päätimme tulla tänne, muttemme päättäneet tulla oppimaan kärsimys-, sairaus- ja epätoivo-oppitunteja ja elämään maankuulussa helvetissä. Muista, että meillä kaikilla on sieluperhe, oppaita, korkeamman itsemme aspekteja, jotka auttavat meitä ja taistelevat puolestamme näiden vankilamuurien ulkopuolelta. Muista, että inkarnoituminen ihmiskehoon ei ole mahdollista seuraavalla aikajanalla, koska transformoidumme eri energiamuotoon, eri taajuuteen. Ihmiskeho on vain liian tiheä, joten nauti tästä kokemuksesta niin paljon, kuin pystyt.

Muista myös, että nämä sortajat jotka ovat pitäneet meidät orjuudessa, ovat itsekin yläpuolellaan olevan hierarkian orjia. He ovat niin kiireisenä taistelleet oman selviytymisensä puolesta, että he putosivat samaan ansaan, jonka he ovat tehneet ihmisrodulle. Heidän värähtelytaajuutensa on nyt ansassa, eikä sitä voi ylläpitää tässä nykyisessä korkeammassa taajuudessa. Taas kerran, tästä syystä näemme näiden pimeiden hallitsijoiden uskomatonta epätoivoa, kun he yrittävät pitää ihmiskunnan ja tämän planeetan matalassa taajuudessa kärsimyksellä, sairauksilla, sodilla jne. Se kaikki on pitämään heidän mahtava imperiuminsa kontrollissa.

Olemme tietoisuussodan viime päivissä, kun meitä ryöpytetään korkeamman värähtelyn energialla, jota tulee syvältä universumistamme, keskusauringosta, ja nämä korkeamman energian aallot vaikuttavat jokaiseen tällä planeetalla. Lähde parantaa itsensä – se tuo takaisin tasapainon. Eli pystymme lopultakin elämään ilman armotonta selviytymisvaistoa. Kaikki muunnetaan korkeammaksi taajuudeksi, joka on rakkaus, ja kaikki mikä ei ole rakkautta, muunnetaan.

Kaikenlaiset loiset hajoavat tässä korkeammassa taajuudessa. Niiden täytyy päättää yhdistyä tähän korkeampaan värähtelyyn, tai ne eivät enää pysty olemaan tällä parantuneella planeetalla. Olemme Lähteen voimakkaita fraktaaleja, ja seisomme taas kerran voimassamme.

Teri Wade

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.04.2019 21:39

VALHEITA JA OPPITUNTEJA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
28.3.2019

Yhteiskunta on opettanut meille perustavanlaatuisia valheita. Valheita jotka pitävät meitä kahleissa, uhrina. Jotkut näistä valheista olivat luultavasti symboleja, joista tuli kirjaimellisia, tai jotkut epäluotettavaa kaupallisuutta. Mikä tahansa alku onkin, on aika kyseenalaistaa joitain näistä perususkomuksista, jotka aiheuttavat paljon levottomuutta. Lisätkää vapaasti tätä luetteloa kommenteissa.

1. Elämän pitäisi olla onnellista koko ajan.
Elämä on aina liikkeessä ja niin on tunnetilakin. Täydellinen läsnäolo sille, mitä tapahtuu, tuo tietoisuutta koko elämääsi. Sanomme mielellämme: "Milloin tämä huono mieliala menee ohi?" mutta sanomme harvoin: "Nautin tästä onnellisesta ajasta." Ikään kuin odotamme "huonon" muuttuvan, mutta "hyvä" saattaisi pysyä ikuisesti. Kaikki muuttuu. Anna sen muuttua.

2. Jos et ole jatkuvassa onnellisuuden tilassa, sinussa on jotain vikana.
Selviytymistaitojen opettamisen sijasta, pelkästään leimaamme ja lääkitsemme kaikkea, mikä ei ole jatkuvaa iloa. Äärimmäisyyksiä kannattaa lääkitä, mutta on täysin normaalia tuntea tilapäistä ahdistusta, masennusta tai kaikenlaisia "negatiivisia" tunteita. Kun ihmisille kertoo, että heissä on jotain vikana, se vaikuttaa heidän halukkuuteensa etsiä seuraa ja hyödyttää lääketeollisuutta.

3. Jokin asia (tai ihminen, paikka) tekee minusta onnellisen.
Kestävä onnellisuus ei ole koskaan johdu ulkopuolisesta ihmisestä, paikasta tai asiasta. Lisäksi se tuo roppakaupalla kohtuutonta painetta suhteeseen, jos odottaa toisen ihmisen tekevän itsensä onnelliseksi. Tai toisinpäin, ottaa aivan liikaa itselleen, kun omistautuu tekemään jonkun toisen onnelliseksi. Et tarvitse lisää tavaraa tai uutta suhdetta tai sinun ei tarvitse muuttaa taas. Onnellisuus on sisäinen juttu. Jokainen meistä on vastuussa omasta – ja vain omasta – onnellisuudestaan.

4. Onnellisuus on elämän tavoite.
Ei yksinkertaisesti ole mitään "onnellisena elämänsä loppuun asti". Ei ole myöskään mitään määränpäätä, paitsi hauta. Selviytymistaitojen kehittäminen ylä- ja alamäkien navigoimiseen on paljon jalompi tavoite. Ystävällisemmäksi ihmiseksi tuleminen on arvokas tavoite. Itsemestaruus, itsensä rakastaminen, menneisyyden traumojen parantaminen ja tietonsa jakaminen toisten auttamiseksi ovat kaikki hyviä vaihtoehtoja. Saat päättää oman tavoitteesi. Onnellisuus ei ole olemassaolon oletustavoite.

5. Sinun täytyy haluta jotain, ennen kuin teet sitä.
Kukaan ei nauti kaikista askareista. Ei kukaan. Kuitenkin ne täytyy tehdä. Pyykin peseminen ja laskujen maksaminen on yksinkertaisesti välttämätöntä elämäntavassamme. Kuudennen luokan opettajani aloitti vuoden sanomalla: "Opettelemme yhteiskuntaoppia ja luonnontieteitä. Aloitamme yhteiskuntaopilla, koska en oikeastaan pidä siitä. Saamme sen pois tieltä, ja sitten keskitymme hauskoihin asioihin." Nerokasta. Sinun ei tarvitse haluta tehdä sitä, sinun täytyy vain tehdä se.

6. Huomion kiinnittäminen merkitsee vain yhden asian ajattelemista.
Olen käynyt tämän keskustelun monta kertaa … Korkea älykkyysosamäärä näkyy ideoiden määrässä ja siinä, miten nopeasti pystyt yhdistämään eri ideoita. Jos pystyt tekemään kaiken tuon ja vielä ajamaan töihin (ja samalla laulamaan), kyse ei ole ADHD:stä – olet vain fiksu. Hyödyt enemmän jonkin mentaaliharjoituksen kehittämisestä, kuin lääkityksestä. Ainoastaan yhden asian ajatteleminen vaatii zen-mestaria. (Tai huonelämpötilan alittavaa älykkyysosamäärää.)

7. Jos se on laillista ja muut tekevät sitä, se ei ole haitallista.
Miten monta vuosikymmentä yhteiskunnalta kesti tajuta, että tupakointi on haitallista terveydelle? Ja että alkoholi on niin myrkyllistä, että raskaana olevien naisten pitäisi välttää sitä? Nyt marihuana on vapaa-ajan huumevalinta, useimpien uskoessa sitä harmittomaksi. Se ei ole. Aivan kuten tarve ottaa olut joka ilta rentoutuakseen, niin jos sinun täytyy "pössytellä" joka päivä, se on ongelma. Aineriippuvuudesta on sekä fyysisiä että psyykkisiä seuraamuksia. Minkä tahansa aineen.

8. Jos et ole muissa maailmoissa, et pidä hauskaa.
En ymmärrä, miten "vähemmän läsnä" alettiin samaistaa "enemmän hauskaa". Kenties se on vain eskapismia. 3D on todella tiheää värähtelyä, mutta sinun täytyy kiivetä aktiivisesti ulos siitä. Sinun täytyy olla läsnä voittaaksesi.

9. Kilpailu ja itsenäisyys tuovat menestystä, kun taas yhteistyötä ja keskinäistä riippuvuutta pidetään heikkoutena.
Koko menestymismallimme perustuu kilpailuun ja itsenäisyyteen. Se on myös tie yksinäisyyteen ja eristymiseen. Olen melko varma, että Darwin oli pessimistinen pikku parka. Ykseystietoisuus vaatii yhteistyötä ja keskinäistä riippuvuutta. Katso luontoa, se on upeasti yhteen kietoutunut, kuten ekosysteemin pitäisi. Mitä pikemmin myönnämme, että olemme parempia yhdessä, sitä nopeammin ilo ja yltäkylläisyys voivat vallita.

En ole koskaan ollut "elämä on matka" -filosofian ihailija. Pidän tavoitteista. Haluan jokin maalin.
En enää ajattele, että se tekee minusta kontrollifriikin – olen vain sellainen. Toisaalta tavoitteeni on sopeutettu virtaamaan elämän vuorovesien myötä. Itsemestaruus on tavoite. Oleminen enemmän läsnä ja tietoinen joka päivä on tavoite. Toisten auttaminen aina, kuin voin, on tavoite. Kaikki nämä voivat pysyä mukana riippumatta siitä, mitä elämä tuo eteeni.

Tämä on mahtavaa aikaa arvioida uudelleen olettamuksesi elämästä sekä henkilökohtaiset tavoitteesi. Varmista, että maailmassasi on vähemmän valheita ja enemmän oppitunteja.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.04.2019 21:39

PELKO ON VAIN ILLUUSIO

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
19.3.2019

Todellisuutta vai illuusio todellisuudesta? Tämän artikkelin inspiroivat Lisa Transcendence Brown ja juuri nämä sanat, vaikka tämä artikkeli on kuplinut pinnan alla päiväkausia, koska pelkoenergia on ollut hyvin hallitsevaa viime aikoina. Tein lyhyen energiaraporttivideon tästä pelkoenergiasta pari päivää sitten. Tämä energia on täällä auttamassa meitä, jos sallimme sen. Voimme niellä tuon pelon ja antaa sen ottaa vallan mielessämme ja kehossamme, kuten minä tein suurimman osan elämästäni. Tai voimme katsoa tuota pelkoa suoraan ja oivaltaa, että se ei ole totta. Kauneus on siinä, että voimme valita, koska kyse on meidän todellisuudestamme – miten haluamme sen tapahtuvan.

Miten voimaannuttavaa se on?? Saamme valita! Kun menemme pidemmälle kaninkoloon, kun kiipeämme korkeammalle ja ylösnousemme, kun todella alamme ymmärtää, miten kaikki toimii – että elämme kvanttiolemassaoloa koko ajan. Miksi haluaisimme valita pelon rakkauden ja taian sijasta? Vastaus on hyvin yksinkertainen. Tämä johtuu siitä, että meidät on johdettu uskomaan, että todellisuus on kiinteä, että se on sama kaikille. Niiden jotka uskovat edelleen sen, on vaikea kuvitella, että sinun todellisuutesi ei ole minun todellisuuteni. Jos katsomme uutisia, luemme sanomalehteä ja puhumme ystäviemme tai perheemme kanssa siitä, mitä täällä maapallolla tapahtuu, vahvistamme tätä uskomusta. Minulle on jopa sanottu, että olen tietämätön, koska en katsele uutisia. Sitä he eivät käsitä, että on monta maapalloa – ei vain yksi – ja työskentelen todellisuudessa kaikkien ihmisten hyväksi, kun käännyn poispäin, kieltäydyn uskomasta, mitä media levittää, ja nostan taajuuttani, ja kun alamme kaikki tehdä tätä, rakas Gaiamme reagoi vastaavasti ja nostaa taajuuttaan auttamaan koko ihmiskuntaa pääsemään korkeampaan tietoisuuteen.

On 3D-maa, joka on hiilipohjainen ja alemmassa värähtelyssä. Siellä elämme helvetissä, kaikki on pelottavaa ja sielut tekevät hyvin kamalia asioita toisilleen. Uskomme tämän, ja siksi elämme sen. Tämä on tiedostamattomuutta. Olen tarkkaillut joitain ja keskustellut joidenkin kanssa, jotka ovat hyvin syvälle juurtuneena tähän todellisuuteen, jonka he uskovat syvästi todellisuudeksi. Havainnoimme, kun he elävät pelossa – moniin ei kannata luottaa heidän todellisuudessaan. Minua varoitettiin pitämään silmällä tätä ja tuota. He aloittavat ja lopettavat päivänsä katselemalla uutisia ja uskomalla sen kaiken todeksi. Jos uskomme asioiden olevan totta, niin ne ovat – se on niin yksinkertaista. Yksinkertainen muutos energiassamme voi muuttaa sen, minkä hyvin monet hahmottavat kiinteäksi todellisuudeksi. Olemme myös havainneet, että ne jotka haluavat elää pimeässä, kuten ovat mieluummin ilman valoja illalla, katselevat televisiota pimeässä, käyttävät tummia vaatteita jne., valitsevat elää pimeydessä. Nämä ihmiset eivät halua nähdä mitään muuta kuin sen, minkä he hahmottavat todellisuudeksi. Tämä on sulkeutunut ajattelutapa, kieltäytyen hievahtamasta tai näkemästä mitään oman ymmärryksensä ulkopuolella. Tämä on olemista täysin egomielessä ja elämistä helvetissä.

Seuraava on 4D-maa, jossa alamme ylösnousta, yhdistyä enkeleihin ja muihin olentoihin eetterimaailmassa. Tämä maailma on sekoitus taivasta ja helvettiä, kun värähtelemme edestakaisin. Olin tässä olemassaolossa 20 vuotta ja menin edestakaisin. Tämä on erittäin tärkeä osa ylösnousemustamme, kun se auttaa meitä päättämään, missä haluamme olla. Tämä on paikka, jossa monet tähtisiemenet jumittavat jonkin aikaa, kun he näkevät kaikki epäoikeudenmukaisuudet, jotka jatkuvat vanhalla maatasolla. Tämä on myös paikka, jossa ns. pimeät olennot asuvat. Energiamestarina tein olentojen poistamisia ympäri maailmaa. Kuitenkin muutama vuosi sitten tiesin, ettei minun ollut enää tarkoitus tehdä sellaista työtä. Miksi? Koska se piti minut tuossa alemmassa maailmassa, tuossa illuusiossa, että on pimeitä olentoja. Miten voimme päästä korkeampiin maailmoihin, jos haluamme jatkuvasti uskoa alempiin maailmoihin? Se on totta vain, jos uskomme sen olevan. Loppujen lopuksi mehän luomme oman todellisuutemme. Kaikki on kuitenkin illuusiota, joten miksi emme tekisi siitä mahtavaa??

Tämä tuo meidät 5D:hen ja korkeammalle, missä voimme valita olla. Täällä näemme kaiken illuusioksi ja elämme rakkaudessa ja kiitollisuudessa. Horjumme jonkin aikaa edestakaisin 4D:n ja 5D:n välillä ja näemme, miten yököttävältä 4D tuntuu ja miten kauniilta 5D tuntuu. Kaikki on nyt tuntemista todellisuudessamme ja on ollut jonkin aikaa. Valitsemme tuntea nyt kauneutta, ja kun meistä alkaa tuntua taas enemmän ihmiseltä ja olemme egossa, valitsemme muuttaa energiamme ja fokusoitua uudestaan rakkauteen ja kiitollisuuteen.

Kokemuksemme ovat kuluneella viikolla muuttuneet edestakaisin pelosta rakkauteen ja kiitollisuuteen. Tämä on ollut tärkeä viikko tästä pelosta irtipäästämiseen, sallien meidän valita, minkä todellisuuden haluamme. Tämä pelko on innostusenergiaa. Valokehomme ja solumme hyppivät ja tanssivat innostuneena siitä, minkä luomista olemme työstäneet jonkin aikaa. Nyt kaiken sen on aika alkaa ilmestyä näkyviin, kun meistä tulee energiamme mestari, ajatustemme mestari ja egomme mestari. Minulla on kuluneella viikolla tullut pelkoa esiin muutamista asioista elämässäni, valitsen kuitenkin olla uskomatta tuota todellisuutta todeksi. Minulla on ollut myös joka yö mennessäni nukkumaan galaktisen valoneuvoston vierailuja, kun he tulevat kaikki sisään ja ympäröivät olemukseni. Työskentelemme yhdessä koko yön joka yö ja herään uupuneena, kuitenkin hyvin onnellisena työskentelystä ja integroitumisesta heidän kanssaan.

Kvanttifysiikka osoittaa meille, että kaikki todellisuudet ovat illuusiota, joten miksi ei tekisi siitä hyvää? Todellisuutta täynnä rakkautta, taikaa, kiitollisuutta kaikesta, mitä meille annetaan, jotta voimme sitten saada vielä lisää. Universumimme joka on me, haluaa tukea meitä kaikin mahdollisin tavoin, joten avataanpa sydän ja mieli ja otetaan vastaan kaikki nämä jumalaiset lahjat!

Rakastamme teitä enemmän, kuin voisitte koskaan kuvitella!

Kim

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.04.2019 09:33

HUHTIKUUN 2019 ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
1.4.2019

Kolme pääteemaa joita tutkimme huhtikuussa, ovat:
* ODOTTAMATTOMAT TAPAHTUMAT
* LUOVAT ENERGIAT KORKEALLA
* MENNEISYYS KOHTAA TULEVAISUUDEN

Mutta haluan ensin puhua teemasta, jota on ollut monilla meistä maaliskuussa – ENERGEETTINEN PAKAHTUMINEN – tunne, että on ylärajoilla siinä, miten paljon pystyy tuntemaan, kokemaan ja prosessoimaan.

ENERGEETTINEN PAKAHTUMINEN

Useimmilla meistä tuo pakahtumisen tunne tai aalto voi nousta ja mennä ohi melko nopeasti, ja meidät työnnetään taas tilan ja luovuuden tai elämänvoimaenergian tunteeseen. Mutta teidän jotka tunnette tämän pakahtumisen erityisen halvaannuttavaksi, on todella tärkeää keskittyä itsen tukemiseen tässä tulevassa kuussa. Siis älä säti itseäsi, jos sinusta tuntuu, että paljon liikkuu lävitsesi. Kaikki ovat tunteet sitä!

Valitettavasti se on usein ensimmäinen tapa, jolla pysäytämme itsemme – tuomitsemme itsemme tai suutumme itsellemme, kun kamppailemme sisäisesti, sen sijaan että kohtelemme itseämme ystävällisesti, käydessämme läpi näitä sisäisiä muutoksia. Jos sinulla on rankkaa tällä hetkellä ja taistelet itsesi kanssa sen vuoksi, niin voiko sinulle olla ok tunnetasosi siihen liittyen, missä olet? Ja mikä tärkeintä, kysy itseltäsi: "Mitä TUKEA tarvitsen päästäkseni läpi tästä? Tarvitsenko ulkoista tukea? Tarvitseeko minun tukea itseni enemmän sisäisellä tasolla? Tarvitseeko minun ilmaista aikomus tämän muuttumiseksi? Mihin toimeen voin ryhtyä juuri tällä hetkellä?"

Ja tukeudu johonkin niistä tai kaikkiin mahdollisimman paljon huhtikuussa, koska PALJON elämänvoimanenergiaa sykkii ihmisten läpi tällä hetkellä. Joillakin jumittaminen tai kyvyttömyys liikkua voi olla joskus tuon seuraavan tason vastustusta, mutta usein se on pelkästään puhdistusta ja kasvukipua.

UUSI OIRE – VETÄYTYMINEN

Huhtikuussa ilmestyy myös uusi elottomuus- ja irrottautumisteema uutena "matalana kohtana" tässä kaikessa pakahtumisessa. Siis koetpa tätä itse (uutena energiaoireena) tai tunnet ja huomaat, että muut ihmiset elämässäsi "vetäytyvät", sulkeutuvat, vievät huomionsa muualle yrittäen ratkaista epämukavuutta eivätkä ole kovin läsnä, älä tuomitse sitä tai ota henkilökohtaisesti. Tämä on itse asiassa uusi energia, joka kulkee tällä hetkellä ja nousee kollektiivissa.

Kuten on usein käydessämme läpi vaikeita aikoja, meillä on se myyttinen ajatus, että olemme ainoa, joka käy sitä läpi. Mutta aina kun joitain kulkee kollektiivin läpi tai tiettyjä energioita tapahtuu planeettatasolla, ne vaikuttavat kaikkiin meihin energeettisesti herkimpiin tai tietoisimpiin ihmisiin. Vaikket ehkä koe tätä oiretta itse, saatat huomata sitä toisilla, joten korvasi tai olkapääsi tarjoaminen tälle ihmiselle, joka tuntuu "vetäytyneen", saattaa olla se lääke, jota hän tarvitsee avautuakseen taas. Tai jos kyse on sinusta, kysy itseltäsi, mitä lisätukea ja -tilaa ehkä tarvitset. Ja useimmilla teistä jotka kokevat tätä huhtikuussa, se liittyy energeettiseen intensiivisyyteen. Tietäkää, että tämäkin menee ohi.

MITÄ TUNNEMME TOISISTAMME?

Yksi asia josta meidän täytyy olla tietoinen tällaisina energeettisesti intensiivisinä aikoina, on olla reagoimatta käyttäytymiseen, joka saattaa tuntua oudolta, puolustautuvalta tai kummalliselta. Jos sinulla on jonkun kanssa toistuva kaava, jossa on epätervettä tai myrkyllistä dynamiikkaa, niin totta kai, sinun ehkä täytyy puhua siitä hänen kanssaan tai lähteä pois.

Mutta puhun tässä yleisemmin. Odottamattomasta käyttäytymisestä kohtaamissasi vieraissa ihmisissä, tai ihmisissä joista tiedät, etteivät he normaalisti käyttäytyisi puolustautuvasti tai sulkeutuneesti – hekin reagoivat vain valtavaan määrään energiaa, ylistimulointiin ja joskus niihin korkeisiin pelko- ja elämänvoimanenergiatasoihin, joita liikkuu kollektiivin läpi.

Muista siis, että voisit olla se ihminen, joka hymyilee heille tai sanoo ystävällisen sanan: "Hei, onko kaikki okei? Tarvitsetko jotain?" On pakahduttavaa aikaa, joten on tärkeää pitää silmällä ja auttaa toisiamme, kun voimme. Tiedän itse olevani todella kiitollinen, kun ihmiset tekevät sitä minulle, joten yritän tehdä sitä mahdollisimman paljon myös toisille. Mutta olemme kaikki ihmisiä ja käymme läpi omia ylä- ja alamäkiämme. Niinpä sellaisena päivänä kun pystyt olemaan läsnä toisille, se on hienoa. Sellaisena päivänä kun et pysty, varmista, että kutsut tuota tukea itsellesi.

ODOTTATTOMIA TAPAHTUMIA

ODOTTAMATON on yksi voimakas energia huhtikuussa, ja se liittyy "MENNEISYYS KOHTAA TULEVAISUUDEN" -teemaan. Koska monia meistä pyydetään kasvamaan nopealla tahdilla, saatat huomata vanhoja muistoja (tai myös entisiä ihmisiä) ilmestyvän elämääsi, mikä antaa sinulla tilaisuuden tarkastella niitä ja nähdä ne eri perspektiivistä. Tämä uudistumis- ja parantumisenergia on erittäin voimakasta nyt planeetalla, ja joissain tapauksissa voidaan nähdä valtavia läpimurtoja menneisyyden osalta.

On aina menneisyyden tarkastelua, kun siirryt tulevaisuuteen. Tämä saattaa ilmetä niin, että tunnet rohkeutta aloittaa uuden suhteen, uuden etsinnän tai uuden toiveen, ja sitten välittömästi löydät hyvin nuoren osasi, joka pelkää eikä halua siirtyä tähän uuteen muotoon. Tai tuo pelko voi ilmentyä elämässäsi jonkun toisen muodossa, joka sanoo sinulle: "Ai jaa, en tiedä, onko se hyvä idea, mitä aiot – kaikki saattaa mennä pieleen, jos ryhdyt siihen!"

Niinpä alat ajatella, että kenties hän on oikeassa, vaikka tosiasiassa hän on vain ulkoinen heijastus omasta sisäisestä pelostasi. Muista, että pestaamme ihmisiä ulkopuoleltamme esittämään itsemme osia. Siis jos sitä tapahtuu sinulle ulkoisessa elämässä, kun teet rohkeita hyppyjä eteenpäin, tunnista tuo pelko tai tuomitseminen, jota saat toisilta, ja kysy itseltäsi:

* Onko tämä myös minun?
* Esittävätkö he vain sen minulle?
* Voinko selvittää sen niin, ettei minun tarvitse olla enää tuossa värähtelyssä, kun olen heidän kanssaan?
* Voinko tiukasti mutta ystävällisesti sanoa: "Kiitos, että pelkäät puolestani, mutta homma on ok – se on kokeilun arvoista. Tiedän, että luultavasti yrität vain suojella minua, mutta sinun ei tarvitse olla huolissasi minusta. Kokeilen tätä, ja pahinta mikä voi tapahtua, on, ettei se toimi!"

Opettelemme kaikki yhdessä, miten meistä tulee päivitettyjä ihmissieluja. Ja yksi asia, jonka olen kohdannut monta kertaa (erityisesti varhaisvuosinani henkisellä polulla), on se ajatus, että jos olemme harmoniassa ja elämämme sielun johtamana, niin ihmistasolla ei pitäisi minkään mennä pieleen. En allekirjoita tuota uskomusta lainkaan. Näen, että jos on ihminen, kehossa, tällä planeetalla, tänä aikana historiassa, niin ihmisjuttuja tapahtuu ja tulee haasteita ja kauneutta koko matkan ajan. Sielun johtama ihminen pelkästään tietää, miten käsitellään haasteet, kun niitä tulee!

Yksi tärkeimmistä itserakkauden teoista (kenelle tahansa meistä tänä aikana) on kyetä OLEMAAN RAKASTAVA VANHEMPI ja ystävällinen niille osillemme, jotka ovat peloissaan tai pakahtuneita. Nuo osamme tulevat esiin. Et voi lähteä lisäkasvuun ilman, että muististasi tulee esiin jokin historiallinen osa, joka on joko peloissaan tai jumissa, tai elämässäsi on ihmisiä, jotka ajattelevat (ja kertovat sinulle), että olet hullu tehdessäsi tämän.

Paras paikka lähteä kaikkeen tähän on neutraalius. On aina pelkoa, mutta on aina myös KASVUA ja iloa. Ja rakastavana vanhempana oleminen itsellesi tämän ajan ja kasvun stressitekijöissä vapauttaa sinulle hyvät jutut – ilon!

Se on tämän kuukauden toinen aspekti – LUOVA ENERGIA. Elämänvoimaenergia. Tunne kyvystä luoda asioita ja tiloja yhtä lailla.

LUOVA ENERGIA KORKEALLA

"Teen tämän dokumentin, joka auttaa todella tiettyä ryhmää."
"Teen kauniin taideteoksen, koska se on terapiaa minulle."
"Luon keittiössäni."
"Luon terapiabisneksen."
"Autan ystävääni luomaan puutarhansa."
"Olen ollut naatti muutaman kuukauden, ja niinpä varmistan, että tässä kuussa otan itselleni aikaa tehdä kivoja asioita ja tuntea vain rauhaa. Luon rauhaa elämääni."

Nämä ovat kaikki yhtä luovia tiloja. Meidän täytyy pitää hyvää huolta luovasta energiastamme tekemällä aikaa näille harjoituksille. Meille on nyt runsaasti luovaa energiaa ja elämänvoimaenergiaa, jos voimme ratsastaa myös kasvuhaasteiden aallolla.

Muista, ettet ole yksin. Joskus parasta mitä voit tehdä, on lähestyä ystävää sanoen: "Minulla on vähän rankkaa. Voimmeko puhua?" Tai pelkästään: "Ajattelen sinua. Mitä sinulle kuuluu?" Kun yhdistymme toisiimme ja pääsemme takaisin yhteisömuodostelmiimme – on kyse yhdestä ihmisestä tai ryhmästä – alamme lievittää tuota henkilökohtaisesti otettua ahdistusta. Ja otamme henkilökohtaisesti ahdistuksen, joka on todellisuudessa hyvin kollektiivista. Tämä meidän täytyy muistaa. Vertaan sitä aina siihen, kun on uimassa meressä ja on hauskaa, ja sitten aivan yhtäkkiä kulkee kylmän paikan läpi! Maailma on sellainen, ihmiset ovat sellaisia ja energia on sellaista. Ja minä tahansa päivänä on lämpimiä paikkoja ja kylmiä paikkoja. Kyse ei ole siitä, että kylmät paikat ovat ongelma – kyse on enemmän siitä, miten navigoimme niiden läpi ja jatkammeko uimista.

Ja tällä hetkellä voimme jatkaa itsemme navigoimista takaisin erittäin voimakkaaseen luovaan energiaan, ja SE on planeetalla erittäin virkistävää energiaa tänä suuren muutoksen aikana. Se sisältää paljon rauhaa.

MENNEISYYS KOHTAA TULEVAISUUDEN

Osa tapahtumista on tätä tällä hetkellä, koska olemme tietoisuusmuutoksen ydinkohdassa planeetalla. On epämukavaa, on vähän sotkuista ja riippuen siitä, mihin katsoo, on paljon horjuvuutta. Mutta siellä missä menneisyys kohtaa tulevaisuuden, on erittäin tärkeää olla FUTURISTI eikä sellainen, joka jumittaa menneisyydessä. Tästä syystä traumojemme, haavojemme ja tuskamme työstäminen on todella tärkeää. Mutta yhtä lailla jos sinusta tuntuu, että olet työstänyt haavojasi vuosia, saattaa olla aika alkaa työstää TULEVAISUUTTASI.

Sinun ehkä tarvitsee OIKEASTI alkaa visioida tulevaisuuttasi, visioida, mitä haluat luoda – kenties seuraavana kuutena päivänä tai kuutena vuotena elämässäsi. Tai kenties kumpaakin.

Monet sensitiivit voivat jumittaa menneisyyden tapahtumissa tai tuskassa tai kärsimyksessä planeetalla ja tuntea kyvyttömyyttä siirtyä sen yli. Tavallisesti auttaa siirtymään sen yli, että on kiitollinen siitä, mitä meillä on tänä päivänä – vapaus menneisyyden tarinasta – mutta yhtä lailla näkee tulevaisuuden itsellään. Ja tuo tulevaisuus itsellemme voi sisältää myös muita ihmisiä. Siis kun puhun menneisyyden ja tulevaisuuden kohtaamisesta tässä kuussa, haluan sinun oikeasti NOJAAVAN TULEVAISUUTEEN ja näkevän elämäsi tulevaisuuden. Jos olisin kysynyt sinulta viisi vuotta sitten, millaista elämäsi on seuraavat viisi vuotta, olisi ollut kokemuksia, joiden olisit tiennyt tulevan, mutta olisi ollut myös koko joukko yllätyksiä, joita et odottanut tapahtuvan. Tämä on "odottamattomia tapahtumia" -energiaa toiminnassa tässä kuussa – ihmisiä menneisyydestäsi tulee takaisin parannettavaksi, ja ihmisiä jotka haluavat tulla sinua kohti luovan energian tai elämänvoimaenergian kera.

Siis meidän täytyy olla valmis nousemaan sohvalta, vetämään verhot sivuun, avaamaan etuovi ja päästämään tuota luovaa energiaa sisään. Ja tavallisesti silloin kun traumamme on erittäin syvä tai jumitamme haavakaavassa, se on viimeinen asia, jonka haluamme tehdä. Siis jos tunnet olevasi tuo persoona tällä hetkellä, kannustan sinua katsomaan, mikä tukisi sinua tässä kuussa päästämään valoa sisään. Salli itsesi tuntea positiivisuutta tulevaisuudessasi, vaikka mielesi haluaisi puhua sinulle pelosta. Muista, että jos pelkäät tulevaisuuttasi, olet menneisyydessä jumissa jossain, koska meillä ei ole hallitsevaa pelkoa tulevaisuudestamme, elleivät menneisyytemme traumaattiset tapahtumat pidä meitä edelleen panttivankina.

Maailmassa on tällä hetkellä todella monimutkainen energiasysteemi, ja on hyvin nopeatempoista. Yksi hyvä asia siinä on, että asiat menevät ohi todella nopeasti. Rakastan tätä fraasia: "Tämäkin menee ohi." Olen käyttänyt sitä monta kertaa omina vaikeina aikoinani tai sielun pimeinä öinä muistaakseni, että se menee ohi, kaikkialla ympärillämme on apua ja voimme KURKOTTAA sitä kohti ja ILMAISTA AIKOMUKSEN, että se tulee muuttamaan asioita.

Ja jos olet luovan energian kyydissä, älä unohda, että on ok, jos luova vauhtisi pysähtyy aina silloin tällöin – sinun ehkä tarvitsee pysähtyä ja polttaa asioita pois. Se on vain kasvun aaltoilua.

Kun nauhoitin tämän kuukauden mp3-kanavointia Portal-jäsenklubilleni ja virtyin siihen, mitä tarvittiin, otsikoksi tuli: "Sensitiivin tie – kehittyminen myrskyisinä aikoina". Ja esiin tuli, että te jotka olette hyvin herkkiä (ja olette ehkä tunteneet heränneenne pitkän aikaa), siirrytte taas eteenpäin ja prosessoitte, kun muu planeetta alkaa myös herätä! Siis sensitiivit, tietäkää, että olette todella voimakkaassa päivitysajassa tällä hetkellä, ja näin saatatte tuntea työnnettävän (tai puskette itseänne eteenpäin) tavoilla, jotka ovat epämukavia. Mutta tämä johtuu siitä, että meitäkin pyydetään siirtymään taas eteenpäin ja löytämään uusia olemis- ja kohoamistapoja – kenties uusi suhde kehoon, tunteisiin, ravintoon, liikuntaan, ajatusmalleihin, tai kaikkia näitä asioita.

Siis "kehittyminen myrskyisinä aikoina" on todella oikea fraasi sensitiivien tieksi tällä hetkellä. Muista vain, että liikut kaikissa noissa ylä- ja alamäissä – mutta me kaikki liikumme myös.

Ole hyvä itsellesi huhtikuussa. Isoa rakkautta kaikille.
Lee X

Energiapäivityksen videoversio (englanniksi) täällä https://www.leeharrisenergy.com/april-2 ... rgy-update

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.04.2019 09:34

YLÖSNOUSEMUSOIREET KIIHTYVÄT!

1.4.2019

Tämä fyysinen 3D-todellisuus jossa elämme, on uskomattoman tiukka ja rajoittava. Siis tällä hetkellä sitä taajuutta, jossa olemme, rukataan, ja kun tuota taajuutta rukataan vain vähän, se lähettää monumentaalisen planeettamuutoksen koko luomakuntaan.

Monet teistä tuntevat parhaillaan voimakkaita fyysisiä oireita tämän äärimmäisen taajuuspommituksen lisääntymisestä – huimausta, flunssamaisia juttuja, lihas- ja nivelkipuja ilman syytä, päänsärkyä ilman syytä, iho-ongelmia, korvien soimista jne. Nämä kaikki kiihtyvät, ja tiedän, että monet teistä kokevat niitä.

Ihmiskunta OLI suojattu näiltä taajuuksilta, koska ystävämme tiesivät, ettemme pystyisi käsittelemään niitä aiemmin tässä prosessissa (liian tiheää), mutta ei enää. Soluistamme on tulossa vapaampia, ne eivät ole yhtä kompakteja ja tiiviisti järjestettyjä, koska nämä taajuudet saavat valon menemään soluihin, vapauttaen ne. Eli meistä on tulossa enemmän valoa.

Olemme valmistautuneet – tiedämme sitä tai emme – aloittamaan sopeutumisen näihin korkeampiin energioihin, mikä valmistelee meitä ylösnousemukseen!

Meihin iskeytyy aaltoja, joita tulee keskusauringostamme, ja se on rankkaa monille, jotka ovat herkkiä näille taajuuksille.

Teri Wade

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit