Touko-kesäkuu 2019

Re: Touko-kesäkuu 2019

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 24.05.2019 12:43

LAINVARTIJAT

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
21.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On ihmisiä, jotka kantavat tiettyjä arkkityyppisiä energioita. En tarkoita niitä, joihin olemme tottuneet, kuten äiti, soturi tai narri. Puhun universaaleista arkkityypeistä. Heitä kutsutaan tavallisesti "lainvartijoiksi" tai "lainpitäjiksi", ja he sisältävät suurempia arkkityyppejä. En tiedä, miten monia – ihmisiä tai arkkityyppejä – mutta näin on. Kirjoitan tästä, koska nämä arkkityyppiset energiat tuntuvat heräävän.

Näitä energioita ovat mm. sellaiset asiat kuin Totuus, Kauneus, Oikeudenmukaisuus, Usko ja Pyhyys. Universaaleja lakeja. Suurta osaa maakokemuksesta on manipuloitu, ja olemme nyt palaamassa alkuperäiselle polullemme, joka sisältää nämä energiat. Meillä jotka sisällämme näitä lakeja, elämä voi tulla tavallaan mielenkiintoiseksi.

Minä kannan Totuutta ja Uskoa. Myös sanojamme on manipuloitu … Totuuden energia tuntuu enemmän läpinäkyvyydeltä – piilottamatta mitään keneltäkään, edes itseltä. Uskon energia tuntuu täydelliseltä luottamukselta elämän kurssiin – jos teen oman osani ilmaantumalla elämääni, universumi turvaa aina selustani. Nämä energiat ovat voimakkaita, kuin arkkienkeli. Mikään tästä ei liity millään tavalla uskomuksiin – se tunnetaan vaistomaisesti.

Kun Usko esittäytyy, pakahdun luottamuksesta. Tämä ei ole normaali tuntemus minulla. Minulla on aina ollut suunnitelma ja vähintään kolme varasuunnitelmaa. Ei enää. Tunnen täydellistä turvaa kelluessani universumin vuorovesiaalloilla. Kaikki mitä tapahtuu (myös "huonot" asiat), saa minut ajattelemaan: "Tämä tapahtuu minun hyväkseni!" Minun hyväkseni, ei minulle. Olen itse asiassa innostunut takaiskuista tässä kohtaa, koska se merkitsee, että universumi ohjaa minua johonkin parempaan. Kummallista. Tämä on iso muutos minulle.

Totuus on vähän aggressiivisempaa. Olen aina ollut kiinnostunut rehellisyydestä, ja silloin kun ihmiset pitävät enemmän harhakuvitelmistaan, jätän heidät mielelläni niihin. Olen selväkuuloinen, joten kun ihmiset sanovat olevansa jossain tai tekevänsä jotain, kuulen, tapahtuuko se oikeasti. Ihan viime aikoihin saakka minulla ei ollut mitään ongelmaa madaltaa odotuksiani tai pitää nuo ihmiset etäällä (rajat ovat vahva puoleni). Mutta nyt haluan ravistella ihmisiä hereille. Tuntuu loukkaukselta universumille tai ainakin kurkkuchakralle sanoa asioita, joita ei tarkoita.

Ymmärrän täysin yhteiskunnallisesti hyväksytyn teoreettisten suunnitelmien tekemisen ja peruuntumismäärän. Tiedän, että elämä tapahtuu. Luulen, että Totuusjuttu iskee kovimmin silloin, kun katselee ihmisten valehtelevan itselleen. Haluan sanoa sellaisia asioita kuin: "Tiedämme kumpikin, ettei se tapahdu koskaan, joten miksi teeskentelet ja suunnittelet?" Tähän saakka olen onnistunut pitämään suuni kiinni. Tähän saakka. Suun kiinni pitäminen ei ole vahva puoleni.

Siis jos sinä tai joku lähelläsi alkaa muuttua, perustanlaatuiset arkkityypit saattavat olla kyseessä. Tiedosta vain, että ne ovat aktivoitumassa, ja yritä olla lempeä niiden jakamisessa (sanoin tämän vähän itselleni). Tunnen monia ihmisiä, jotka kantavat Totuutta. Homma saattaa mennä todella rehelliseksi. Tarkista henkilökohtainen lahjomattomuutesi ja varmista, että tekosi, sanasi ja ajatuksesi ovat linjassa. Ja jos ne eivät ole, lakkaa sanomasta asioita ääneen, ennen kuin olet varma, että pystyt viemään sen loppuun saakka.

Mietin, onko Lahjomattomuus/tinkimättömyys yksi universaali arkkityyppi … Säälin sitä sielua, joka kantaa tätä!

Varmista, ettet ota sitä henkilökohtaisesti, jos tunnet näiden energioiden ilmestyvän esiin maailmassasi. Kun Totuus alkoi vaikuttaa muutama päivä sitten, olin todella alla päin itseni suhteen, koska tunsin olevani tuomitseva. Minulta vei muutaman päivän oivaltaa, etten ollut lainkaan tuomitseva. En ollut millään tavalla loukkaantunut henkilökohtaisesti. Katselin, kun ihmiset oikeuttivat rehellisyydenpuutteen ja olettivat sen olevan ok – tavallaan "se oli ok ennen, joten se on ok nyt". Mutta se ei ole enää ok, eikä kyse ole vain minusta.

Pysyäkseni keskuksessani minun täytyy erottaa henkilökohtaiset reaktioni siitä, mitä muuta tunnen. Olen henkilökohtaisesti saattanut tuntea vähän pettymystä, mutta oikeamielisen raivon aalto oli jotain muuta. Tunne itsesi, ja tiedä, mikä ei ole sinun. Työstän edelleen, mitä muuta (jos mitään) täytyy tehdä hiljentämään tuo karjunta. Kenties pelkkä tunteminen riittää, eikä toimintaa tarvita. Me kaikki muutamme maailmaa sillä pelkällä energialla, jota kannamme.

Nämä arkkityypit opastavat meitä takaisin orgaanisille aikajanoillemme. Tämän muutoksen voi nähdä myös Gaiassa. Saimme lunta Denverissä, Coloradossa 20.5. Maa muuttuu takaisin korkeimpaan hyväänsä. Aivan kuten muuttuva persoonallisuutemme, myös sää heijastaa kokemustamme – vähän pois tolaltaan. Muista pysyä keskuksessasi, kun nämä lait palaavat.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.05.2019 21:40

HALU

24.5.2019

Kerro minulle, mitä oikeasti haluat. Kyllä, katselin äskettäin Luciferin Netflixisitä, sitten minulla oli tilaisuus keskustella yhden ihmisen kanssa halun hindu-versiosta ja sitten kuulin Alan Wattsin kauniita sanoja samasta aiheesta. Se tulee jatkuvasti esiin. Niinpä istuin selvittämään, mitä haluan. Siitä on niin kauan, kun olen todella halunnut jotain, että vei pari päivää saada se tehtyä.

Pohdiskelu ei oikeastaan edennyt kovin hyvin, joten jaoin sen kolmeen tavanomaiseen kerrokseeni – keho, ego ja sielu. Keho oli melko helppo – mielihyvän etsiminen ja kivun välttäminen. Kehoni haluaa olla terve, tuettu ja arvostettu (oman tietoisuuteni arvostama). Se haluaa, että sille annetaan kunnon ruokaa ja unta, se pidetään lämpimänä ja sitä kosketetaan. Keho ei ole monimutkainen.

Myös ego on melko yksinkertainen. Se on enimmäkseen huolissaan kontrollista ja toisilta saamastaan arvostuksesta. Se haluaa, että sillä on käsitys tulevaisuudesta, kaikkeen rakkauteen vastataan ja että se tuntee yleisesti turvaa. Mikään tästä ei ole väärin millään tavalla, mutta ei ehdottomasti vastaa halukriteerejäni. Se ei piristä minua eikä tuo pilkettä silmään. Siis mikä tekee sen?

Lempijuttuni oli ennen katsella jonkun "kehittyvän" – katsella kuoren rikkoutuvan ja nähdä hänen löytävän uuden mahdollisuuden sisältään. Sitä on edelleen mukava katsoa, muttei se enää vetoa minuun. Vaikka nautin edelleen katsella (ja auttaa), kun joku laajentaa todellisuuttaan – ja minulla on etuoikeus tehdä sellaista työtä – se ei ole aivan sitä, mitä ajan takaa henkilökohtaisena haluna.

Haluja kannattaa pohdiskella. Halumme muuttuvat ajan kuluessa, joten on aina hyvä tarkistaa tilanne itseltään. Kun löydämme, mitä oikeasti haluamme, voimme alkaa värähdellä tuolla tasolla. Voimme aktivoida DNA-koodit tuota elämänvirtaa varten. Sinulla on koodit jokaista valitsemaasi polkua varten … mutta sinun täytyy valita jotain. Kuuntele kehoasi – se vastustaa, jos valitset mielellä jonkin asian, mutta alitajuisesti valitset jotain muuta. Keho sisältää valtavasti viisautta, ja se kommunikoi aina korkeamman itsesi kanssa.

Siis mitä keksin? Mikä saa minut syttymään? Mitä haluan oikeasti? Tarkoituksellisen yhteisön – olla ihmisten ympäröimä, jotka elävät täysillä ja tarkoituksella. Haluan näkyä ja tulla nähdyksi sielutasolla. Nämä ihmiset laulaisivat, tanssisivat, tekisivät taidetta ja kasvattaisivat puutarhaa. Siis monenlaisia ihmisiä, jotka tuo yhteen yksi aikomus: olla muutos. Haluan säteillä niin kirkkaasti, kuin pystyn, toisten kirkkaiden sielujen ympäröimänä.

Emme saastuta kehoamme. Ei siksi, ettei meidän "pitäisi", vaan koska kunnioitamme kehoa.
Huolehdimme energiastamme ja egostamme, koska se on pyhä tehtävämme.
Kunnioitamme seksuaalienergiaa, koska tiedämme, ettei se ole mikään lelu.
Muodostamme suhteen Gaiaan ja kaikkiin sen lapsiin.
Tunnemme itsemme syvästi, koska se on ainoa tapa todella tuntea toiset.
Keksimme uudelleen, mitä merkitsee olla ihminen, ja sillä on enemmän rakkautta ja myötätuntoa, kuin tämä laji on koskaan tiennyt.

Minulla ei ole aavistustakaan, miten tämä tapahtuu, mutta ainakin olen selvittänyt, mikä sytyttää minut. Tämä on todella melko upea harjoitus. Suosittelen jakamaan sen kolmeen kerrokseen – keho, ego ja sielu. Ole sitten täysin rehellinen itsellesi siinä, mitä haluat tavoitella. Egohalujen tavoittelussa ei ole mitään väärää – jatka vain tilanteen tarkistamista itseltäsi. Jossain kohtaa ainoastaan sielupolku kelpaa. Kun tämä tapahtuu, tavat muuttuvat helposti. Ei tarvitse taistella tulta vastaan.

Siis kerro minulle, mitä todella haluat.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.05.2019 20:05

ENERGIAPÄIVITYS – PLANEETTOJENVÄLINEN SHOKKIAALTO KULKI LÄPI

Kirjoittanut Jelelle Awen (soulfullheartblog.com)
27.5.2019

Shokkiaalto osui Gaiaan eilen noin klo 23 UT, mikä oli odottamaton tapahtuma. Koronan massapurkausmainen häiriö sai aurinkotuulitiheyden Maan ympärillä nelinkertaistumaan äkisti, samalla kun planeettojenvälisen magneettikentän voimakkuus kaksinkertaistui. Spaceweather.comin mukaan pienemmät geomagneettimyrskyt ovat mahdollisia 27.5., kun planeettamme kulkee shokkiaallon vanaveden läpi.

Lisäksi Gaia kääntyy taas linjaan auringonpinnan "reiän kanssa meidän eheyttämiseksi" (suom. huom. sanaleikkiä), mikä merkitsee aurinkotuulien ja geomagneettimyrskyjen lisääntymistä myös muutamana seuraavana päivänä.

Olet ehkä tuntenut tämän shokkiaallon kehossasi, energiakentässäsi tai tunnekehossasi eilen? Nämä shokkiaallot ovat samanlaisia kuin tsunami, joka kulkee läpi … paljon fotonivaloa ja plasmaa kerralla. Ne ovat myös samanlaisia kuin auringonpurkaus. Tunsin jo tärkeäksi maadoittua, koska myös Gaia-resonanssi on tehnyt piikkejä viime aikoina. Maadoittuminen luonnossa tukee myös tämän shokkiaallon jälkimaininkien kokemista, antaen suuremman mahdollisuuden integroida sen.

Olen huomannut lisääntynyttä ahdistusta/jännitettä, surua/masennusta ja toivottomuutta ihmisten tunnekeho-osassa ja sielun tulemista läpi viimeisen parin viikon sessioissa. Voi tuntua melkein kuin alusta alkamiselta parantumisprosessissa, kun näitä tunteita tulee esiin tämän elämän olosuhteiden laukaisemana.

Tänä vuonna ja tässä kuussa tapahtuu nopeutunutta ankkurinnostoa 3D-energioista. Nämä ahdistustunteet tulevat epäluottamuksesta jumalaiseen suurempaan kuvaan, mitä tukee 3D-ehdollistuminen. Masennuksen, surun tai raskauden tunteissa on hyvin usein kyse siitä, ettei ole yhdistynyt sielun rakkauspalvelutarkoitukseen täällä, ettei 3D ole vihkinyt siihen.

Kaiken tämän on välttämätöntä tulla esiin ja ulos … jotta voit vastaanottaa rakkautesi valon ja uuden vihkimyksen korkeampiin taajuuksiin. Nämä aurinkoenergiat tukevat sisäistä vahvuutta ja rohkeutta, jota tarvitaan tämän sisäisen matkan jatkamiseen. Ne aktivoivat henkilökohtaisen kosmisen aurinkoyhteytesi, aktivoimaan erityisesti pyhän maskuliinisuuden. Kehottaen ylisuojelevaa maskuliinisuutta sallimaan sinun pitää feminiinistä sydäntilaa tätä tuntemista ja parantumista varten. Et ole enää lapsi, vaikka Suojelijasi näkee vielä sinut sellaisena.

Jumalainen feminiinisyyskin on täällä ja tarjoaa myötätunto- ja anteeksiantokohtutilaansa tukemaan maskuliinisuutta, jotta se antaa anteeksi itselleen ja siirtyy vahvuuteensa. Sen kohtutila on tällä hetkellä itse planeetta, joka kalibroituu jatkuvasti korkeampaan taajuuteen ja huokuu tuota taajuutta meidän kaikkien sisäistettäväksi ja vastaanotettavaksi.

Pidä paljon rakkauden kerta huolta sisäisestä maskuliinisuudestasi ja kaikista aspekteista tänä shokkiaaltojen ja kohonneiden energioiden aikana! Vastaanota ja päästä sisään ne sisäiset ja ulkoiset tukijärjestelmät, joita eniten tarvitset jatkaaksesi ankkurinnostoa 3D:stä ja siirtyäksesi korkeammille aikajanoille.

Rakkautta,
Jelelle Awen

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.05.2019 22:14

ONKO KETÄÄN UHMAIKÄISTÄ?

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
27.5.2019

Rakkaat ystävät,

Luultavasti lopetatte päivänne samalla tavalla kuin aloitatte. Viisaita sanoja – ehkä tai ehkä ei. Nimittäin tuollaiset sanat indikoivat, ettei ole paljon pelastettavissa, kun suututte, pelästytte tai teillä on mikä tahansa muu tunne, kuin ilo.

Niin se on, että olette uskomusjärjestelmässä, jolla on vähän tekemistä todellisuutenne kanssa, sillä teille on opetettu, että teidän TÄYTYY tuntea, ilmaista ja siksi kokea "kivuutta".

Eikö ole totta, että silloin kun julistatte, että olette tai teistä tulee kiva ihminen, tunnette syyllisyyttä tuon nenäkkään huomautuksen päästessä suustanne? Ei siksi, että olette kamala ihminen, vaan koska romutatte uskonne kivuuteen. Eivätkö tuollaiset nenäkkäät toteamukset ole teidän totuuttanne? Ja eikö sisäisissä vaatimuksissanne ole nyt kyse rehellisyydestä?

Ensin rehellisyytenne saattaa mennä yli sen, mitä odotatte. Ehkä huomaatte möläyttävänne jotain, mitä häpeätte tai mistä yllätytte. Sellainen ei ole kamalaa, vaan puhdistumisprosessi, joka lopettaa 3D-tarpeenne seuloa sananne yhteiskunnallisten pitäisi- tai täytyy-ajatusten läpi.

Ettekö odota kalibrointia, kun vaihdatte musteen printteriinne? Kenties huomaatte värin olevan liian vaalea tai tumma, kun yritätte ensimmäistä kertaa printata uudella kasetilla. Ettekö sitten säädä, kunnes väri tai muste tyydyttää tarpeenne? Niin se on uudessa sisäisessä rehellisyydessänne.

Ette ole tottuneet olemaan rehellinen Maan päällä – edes itsellenne – sillä olette hioneet sanojanne ja tekojanne yhteiskunnallisen roolinne mukaiseksi. Vihanne, masennuksenne, pelkonne ja tunnetukahdutuksenne ovat tulosta yrityksestä sopia joukkoon – verbaalisesti ja fyysisesti. Teillä on 3D-rooleja puolisona, vanhempana, lapsena, yhteisönjäsenenä, valvojana, johtajana jne. Ja menneisyydessä teitte noiden odotusten mukaan, vaikkette aina olleet samaa mieltä tai pitäneet sen tekemistä helppona.

Niinpä teidän täytyi usein rohkaista henkeänne sanomalla itsellenne: "Hän on ystäväni, joten matkustan hänen kanssaan paikkoihin, joihin en halua mennä." Tai "Hän on lapseni, joten minun pitäisi välittää hänestä riippumatta siitä, miten hän kohtelee minua."

Ja jos ette toimi odotetusti jossain sosiaalisessa kategoriassa, 3D-yhteiskunta ottaa oikeuden kieltää teidän arvonne. "Hän ei ole hyvä ystävä. Hän ei ole hyvä isä." Ja tämä kannustaa teitä vahvasti antautumaan yhteiskunnallisesti "oikeaan malliin".

Luultavasti alatte kokea minikiukkupuuskia noissa sosiaalisissa vuorovaikutustilanteissa. "En halua puhua hänen kanssaan nyt, joten en soita, vaikka hän käski soittamaan." Tai "En aio käyttää ainoaa vapaapäivääni sinun tarpeistasi huolehtimiseen." Ja vaikkeivät sananne ehkä ilmaise tuota kiukkupuuskaa, äänenne saattaa tehdä sen. Nimittäin olette kyllästyneempääkin kyllästyneempi tähän siirtymään ja sosiaalisten tapojen ylläpitämiseen. Haluatte tehdä, mitä haluatte tehdä.

Olette 5D-aikuisen kehitysvaiheessa, jossa palaatte "uhmaikäänne" ja poljette jalkaa sanoen "EI!" Eikä lempeällä äänellä. Olette uupuneet yritykseen miellyttää universumeja, yhteiskuntaanne, rakkaitanne ja itseänne.

Ette voi enää olla kaikkia asioita kaikille ihmisille tai olennoille. Te olette te. Eikä teillä ole luultavasti energiaa kantaa ketään riippumatta siitä, miten paljon rakastatte heitä tai olette velkaa heille. Olette uupunut. Muutitte Maan, mihin valmistauduitte aioneita, jotta voisitte suorittaa tuon tehtävän pysyen enimmäkseen 3D-maailmassa.

Ajankohtainen itserakkausjuttunne on vaivalloisempi, koska ette ole koskaan ennen yrittäneet vaatia itseänne täysin ja hyvin monia uusia osia tiheissä 3D-energioissa. Niinpä tunnette toisinaan olevanne kuin juoksuhiekassa. Rakkaanne vaativat tätä, työnantajanne vaatii jotain muuta ja yhteiskuntanne odottaa enemmän. Tämä vetää ja työntää teitä sinne tänne, kunnes julistatte lopultakin: "En siedä sitä enää."

Tuo työntäminen ja tökkiminen ei ole tietenkään mikään vahinko. Loitte joukkona sen, jotta siirtyisitte 3D-köysienne yli, niiden rajoitusten yli, joita entiset ja nykyiset 3D-elämänne muodostivat. Ja ne pakottivat teidät (usein potkien ja huutaen) julistamaan itsenne täysivaltaiseksi olennoksi, joka seuraa sisäisiä ohjeita yhteiskunnallisten pitäisi- ja täytyy-asioiden sijasta. Sellaista omapäisyyttä odotetaan 2-vuotiaalta, muttei tietenkään 3D-yhteikuntaan sopeutuneelta aikuiselta, joka uskotte olevanne.

Mutta ennen kuin voitte vaatia itsenne täysin, teidän täytyy löytää ne teot ja asiat, jotka ovat vielä 3D-vaatimuksia. Tätä tapahtuu nyt. Niin se on, että huomaatte sanovanne "EI" useammin ja kovemmalla äänellä ja mitä odottamattomimmissa paikoissa ja ajankohdissa. Tietysti saatatte loukata niitä, jotka ovat 3D:tä. Ei siksi, että se mitä sanotte tai teette, on väärin, vaan koska hävitätte yhteiskunnallisia tapoja korvaamatta niitä muilla, jotka ovat yhteiskunnallisesti hyväksyttäviä.

Olette uusi ihminen uudessa maailmassa. Ja olette vaatimassa tuon uuden ihmisen – hitaasti ensin, sillä näennäiset saarnanne tai sananne pelottavat teitä ja muita. "Mitä jos yritän rajan, eikä kukaan enää pidä minusta?" on jatkuva uhka uutuudellenne. Ei siksi, että teidän tarvitsee olla huolissanne siitä, vaan koska olette niin sopeutuneet pitäisi- ja täytyy-asioihin, että te ette pysty aina muistamaan, kuka olette.

Riittää, kun tiedätte, että olette uusi olento. Niin se on, että saatatte möläyttää jotain, mikä yllättää teidät ja muut, tai saatatte kieltäytyä tekemästä jotain, mitä toiset odottavat teiltä. Kumpikaan näistä teoista ei ole kamala, sillä olette uusi olento, joka sopeutuu 3D-maailmassa.

Uuden sinun uhmaikäisenä teidän täytyy olla huolissanne vain siitä, miltä teistä tuntuu tällä hetkellä. Päättikö 2-vuotias poikanne protestoida vaatteiden vaihtamista teidän tarpeidenne perusteella vai omiensa?

Niin se on, että saatatte sanoa jotain, mikä loukkaa toisten tunteita. Ei siksi, että toteamuksenne on väärä, vaan koska ette noudata tuon hetken 3D-pitäisi-asioita. Sallikaa niin olla, kun kehitytte.

Ja sallikaa itsenne levätä, sillä olette pakottaneet itsenne noudattamaan sekä 3D- että 5D-vaatimuksia yli sen, mihin fyysinen olemuksenne kykenee. Levätkää. Antakaa itsenne olla – kiukkupuuskat, muutokset toimissa ja kiinnostuksissa ja kenties paluu joihinkin 3D-toimintoihinne. Kukaan ei tiedä – te mukaan luettuna – mitä tämä uhmaikävaihe muuttaa. Tietäkää vain, että se on hyväksytty ja odotettu tarve, joka salli teidän romuttaa syvään juurtuneita 3D-pitäisi-ja-täytyy-asioita. On aika olla yhtä kiva itsellenne, kuin toiset odottavat teidän olevan heille. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.06.2019 10:31

SUURIN LAHJA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
27.5.2019

Tänä viikonloppuna sain upean vahvistuksen, eikä minulta jäänyt huomaamatta, että oli kaatuneiden muistoviikonloppu. Minäpä aloitan alusta.

Olen tuntenut muutaman vuoden kaverin nimeltään Lance. Hän on puolisoni ystävän ystävä. Kun näin hänet ensimmäistä kertaa, olin utelias hänen tarinastaan, kun näin, että hänen hermonsa olivat riekaleina ja kolme alinta chakraa oli sammunut. Sain pian selville, että hän oli vammautunut veteraani, jolla oli vakava traumaperäinen stressihäiriö, joten siinä mitä näin hänen energiajärjestelmässään, oli tolkkua. Halusin lähestyä häntä, mutta kuulin korkeimman itseni sanovan, ettei vielä – hän tulee luokseni, jos ja kun hän on valmis. Kunnioitin tätä ja loin tilan parantumisen tapahtumiselle lopulta.

Muutama kuukausi sitten hän tuli meille grillijuhliin. Vanhin tyttäreni oli myös siellä ja kamppaili todella lähestyvän Turkkiin muuttonsa ja sen kanssa, että hänen täytyi pakata elämänsä kuuteen matkalaukkuun. Hänen energiansa oli kaoottinen ja lisämunuaiset pumppasivat. Hän oli kunnon paniikkikohtauksen partaalla. Ystäväni joka on myös energiaparantaja, auttoi minua rauhoittamaan hänet ja helpottamaan hänen ylikuormittunutta järjestelmäänsä. Näin, että Lance katseli uteliaana. Kun tyttärestäni tuntui paremmalta, Lance kysyi, mitä oikein tapahtui, ja kertoi meille, että hänellä oli paniikkikohtauksia ja joskus hän ei pysty nukkumaan lainkaan painajaisten vuoksi.

Kysyimme, halusiko hän meidän auttavan, ja hän suostui epäröiden. Kun saimme hänet rentoutumaan, yhdistyin häneen ja aloin välittömästi nähdä sotanäkymiä. Tiesin, että hän oli kokenut merkittävän sielumenetyksen. Selitin, että hän tarvitsi sielun takaisinhakemista, ja hän sanoi, ettei hän ansainnut olla se ihminen, joka hän oli ollut aiemmin, kaiken tapahtuneen vuoksi. Juuri silloin näin lapsiryhmän tulevan näkyyni. Yksi poika joka oli noin 6–7-vuotias, piti sen sieluosan kädestä, jonka Lance oli menettänyt.

Kysyin Lancelta, liittyikö tuska ja itseviha mitenkään noihin lapsiin. Hän katsoi poispäin ja sanoi "kyllä", eikä kertonut minulle enempää. Lapsi joka piti Lancen 20-vuotiaan version kädestä, kertoi minulle, että tämä oli ajanut hänen ja muiden lasten yli. Kerroin Lancelle, mitä olin kuullut, ja hän näytti kovasti häpeävä ja sanoi: "Meillä oli määräys olla pysähtymättä, toisia kuoli pysähtyessään, joillain lapsilla oli pommeja. Minulla ei ollut vaihtoehtoa." Hänen äänessään oli selvää tuskaa ja syyllisyyttä.

Selitin hänelle, että silloin kun hän oli ajanut ihmisryhmän päälle, hän oli menettänyt osan itsestään. Tuo sieluosa näytti edelleen järkyttyneeltä ja hämmentyneeltä, mutta pieni poika piti hänestä silti tiukasti kiinni. Kerroin Lancelle, että vaikka hänellä saattaa olla vaikeuksia antaa anteeksi itselleen, tuo lapsi on jo antanut, ja itse asiassa tämä oli vartioinut häntä kaikki nämä vuodet. Lance toisti edelleen, ettei hän ansainnut parantua ja olla onnellinen, ja mitä enemmän hän ilmaisi, sitä enemmän ystäväni ja minä pystyimme poistamaan tahmaa hänen kentästään.

Koko ajan tuo pieni poika kieltäytyi päästämästä irti hänen kädestään. Poika kertoi meille, ettei hän päästäisi irti, ennen kuin "sotilas on takaisin kotona". Kerroin Lancelle, mitä hän sanoi ja että tuon lapsenkin on aika mennä kotiin, toiselle puolelle. Lance suostui haluttomasti siihen, että hänen menetetty aspektinsa tuotiin kotiin. Kun olin tuonut tuon sieluaspektin hänen sydänchakraansa, hänen kehonsa energiakenttä alkoi muuttua välittömästi. Kuin olisi katsellut hapenpuutteesta kärsivän ihmisen viimeinkin saavan kunnolla ilmaa.

Sitten sisään tuli nainen ja nappasi tuon pienen pojan – se oli hänen äitinsä. Oivalsin, että hän oli ollut myös siinä ryhmässä, johon törmättiin, ja oli kuollut. Hän katsoi minua ja osoitti Lancea sanoen: "Kerro hänelle, että homma on valmis, hänelle on annettu anteeksi." Sitten hän otti pienen poikansa syliin, ja katselin heidän kummankin menevän rajan taakse.

Kerroin Lancelle, mitä olin kuullut ja nähnyt, ja hän itki. Kerroin hänelle, että nyt työnä on anteeksianto itselle ja että tuo lapsi piti häntä arvokkaana välittömästi tapahtuman jälkeen. Lapsi näki hänen sielunsa ja tuskansa ja ymmärsi, että toiminnassa ei ollut pahantahtoisuutta. Nyt hänenkin oli aika nähdä itsensä arvokkaana. Paransimme hänen sammuneet chakransa ja harmonisoimme hänen kenttänsä, mikä toi rauhaa. Kehotin häntä ottamaan yhteyttä minuun, jos hän kamppaili tämän osan integroinnin kanssa, mutta tiesin, ettei niin tapahtuisi.

Kun olimme valmiita, hän meni ulos, missä kaikki miehet olivat, ja kertoi heille, että hänellä oli paljon työtä tehtävänä itsensä kanssa ollakseen itsensä arvoinen, ja lähti kotiin. Mieheni sanoi vain puoliksi leikillään, että pelottelisin kaikki hänen ystävänsä pois. Mikään ei vedä vertoja sille, että mies saadaan itkemään grillijuhlissa …

Meillä oli pieni kokoontuminen Kaatuneiden muistoviikonlopun kunniaksi, ja Lance tuli mukaan. Hän tervehti minua valtavalla halauksella. Hänen silmänsä olivat kirkkaat, hänen energiajärjestelmänsä näytti uskomattomalta, ja hän kertoi saaneensa juuri työpaikan. Hän oli valmis elämään taas. Se oli maailman paras asia nähdä.

Minusta anteeksiannon voima on uskomaton. Tuo lapsi rakasti Lancea ja oli antanut hänelle anteeksi kaikki nuo vuodet, jolloin hän ei kyennyt itse antamaan anteeksi itselleen. Äiti antoi anteeksi hänelle, ja hänen sanansa auttoivat Lancea vapautumaan. Tärkeintä kuitenkin oli anteeksianto itselle. Kun Lance sai parannusta, hänellä oli vaihtoehto: hän voisi jatkaa itsensä vihaamista tai hän voisi "olla itsensä arvoinen", kuten hän ilmaisi sen. Olen ikionnellinen, että hän valitsi jälkimmäisen.

Se on hyvin kaunis muistutus siitä, että tosiasiassa kaikki on annettu anteeksi. Suurin lahja jonka voimme antaa itselle, on antaa anteeksi itsellemme täysin ja luoda elämä, joka sanoo: "Olen arvokas!"

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta,
Jenny

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.06.2019 10:32

KESÄKUUN 2019 ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Lee Harris (http://www.leeharrisenergy.com)
30.5.2019

Kesäkuun pääteemoja ovat:
* täydellinen myrsky parantumiseen ja kohoamiseen
* "ympyrä sulkeutuu" -hetkiä, unelmia ja synkronismia
* valo- ja luomisenergiaa
* viha vapautuksena ja muutospolttoaineena

MITEN MENEE TÄLLÄ HETKELLÄ?

Muista pysähtyä ja kysyä säännöllisesti itseltäsi, miten sinulla menee, koska tämä jatkuu nopeana, hurjana ja erittäin valaisevana aikana planeetalla energiamielessä. Te jotka olette energeettisesti herkkiä, hereillä ja tietoisia siitä, mitä planeettatasolla tapahtuu, olette jo tunteneet sen vaikutukset – erityisesti toukokuussa, jolloin oli todellisia "jalat viedään alta" -hetkiä. Tämä teema – nopea kohoaminen, nopea muutos ja syvä, syvä parantuminen – saattaa jatkua monta kuukautta ja jopa vuotta. Niinpä meidän täytyy pitää silmällä hermostoamme mahdollisimman paljon. Ja jos asiat (ja sinä) tuntuvat tai näyttävät kummallisilta, oudoilta tai ennustamattomilta, sitä on odotettavissa tällä hetkellä.

TÄYDELLINEN MYRSKY PARANTUMISEEN JA KOHOAMISEEN

Kesäkuun ensimmäinen teema on: OLEMME AJASSA, JOKA ON ALKEMISESTI TÄYDELLINEN MYRSKY PARANTUMISEEN JA KOHOAMISEEN. Tämä merkitsee, että on jatkuvaa niiden ongelmien vapauttamista, ratkaisemista ja/tai uudelleentutkimista, joita meillä ehkä on siirtyessämme eteenpäin. Tämä voi ilmentyä äkillisenä kykynä ratkaista jokin itsessäsi liittyen tiettyyn pitkäaikaiseen ja viipyilevään ongelmaan, tai hyvin todellisena parantumishetkenä jonkun kanssa menneisyydestäsi. Tai pelkästään jonkin sellaisen menneisyytesi tapahtuman näkemisenä tai tuntemisena eri tavalla, joka aiemmin tuntui määrittävältä tai avaimelta elämänmatkallasi.

Parantumisenergia on erittäin voimakasta tällä hetkellä, ja se liittyy suoraan KOHOAMISEEN. Olemme kiistatta kohoamisajassa. Mutta usein supistumme ennen kohoamista. Olet ehkä kuullut minun puhuvan "SUPISTUMISTA ennen LAAJENTUMISTA" -periaatteesta. Se on pelkoa tai haluttomuutta siirtyä eteenpäin juuri ennen läpimurtoamme. Askel taaksepäin ennen hyppyä eteenpäin. Ja sitten menemme täysin uudelle tasolle ja täysin uuteen olemistapaan. Se on voimakas teema tällä hetkellä.

Ajattele esimerkkinä pientä lasta, joka on yli-innokas menemisestä juhliin, ja hän puhuu siitä innostuneesti koko edeltävän viikon. Mutta kun juhlapäivä tulee ja vanhempi vie hänet sinne, lapsi seisoo ujona seinää vasten, tietämättä oikein, mitä tekisi. Anna hänelle noin 10 minuuttia (sopeutua huoneen energiaan), ja useimmat antavat sitten itsensä mennä tähän suureen ja laajaan yhteisötapahtumaan, ja lopussa voi olla vaikeaa saada häntä lähtemään! Hän supistui ennen laajentumista.

Muista, että tätä tapahtuu kaikille. Kyse ei ole siitä, että pelkästään sinulla on masennuksen tai epäilyn tai pelon hetkiä. Nuo energiat kehossasi haluavat lähteä ulos. Mutta ne pyytävät ensin sinua tunnustamaan ne ja:

* Oletko valmis tuntemaan ja näkemään minut?
* Oletko valmis menemään vähän pidemmälle ja syvemmälle, missä olet nyt?
* Oletko valmis tulemaan joksikin, mitä et ole koskaan ennen ollut?

Kasvupolku on mielenkiintoinen ja mutkikas – myös niille, jotka ovat intohimoisia omasta kasvustaan osana matkaansa – koska haluamme muutosta, mutta myös pelkäämme muutosta. Elämämme tutuissa kuvioissa ja mukavassa tunnetussa maailmassamme on turvallisuudentunnetta.

Mutta 2019 emme näe paljon turvallisuutta tunnetussa maailmassamme, on kyse sitten ympäristöstä, järjestelmistä tai hallituksesta – se kaikki muuttuu nopeammin, kuin käsitämme. Ja aina oli tarkoituskin olla tällaista – profetiat ovat puhuneet tästä pitkän aikaa.

Siis meidän täytyy kysyä itseltämme, miten käsittelemme tämän muutoksen jokapäiväisellä tasolla. No, etsimme tästä täydellisestä myrskystä parannusta ja IHMETTELEMME ja OLEMME UTELIAS siitä, mihin meitä pyydetään kohoamaan. Meistä tulee TIETOINEN parantavista liikkeistä sisällämme yhtä paljon kuin niistä, jotka ovat kollektiivisia.

Siis jos sinulla on nyt vaikeaa aikaa (esimerkiksi) sydänsuruun ja haavoittuneisiin suhteisiin liittyen, voit vain kiertää sen ympäri (tuntea sen ja puhua ystävällesi siitä), TAI voit tulla UTELIAAKSI, miksi se nousee esiin sinussa. Miksi tämä, miksi nyt?

Elämä kutsuu sinua eteenpäin ja pyytää siirtymään uuteen paikkaan suhteisiin liittyen. Siis parantumisprosessi ja "haava" jossa olet, saattaa olla itsesi valmistelemista ja toimiin ryhtymistä astuaksesi uuteen kumppanuuteen, kun pääset läpi tästä.

TAI saatat tajuta: "Tiedätkö mitä? Luulen, että olen valmis intiimin kumppanuuden osalta. En usko, että laitan fokukseni tai huomioni siihen tällä hetkellä. Aion vain elää elämääni ja katsoa, missä voin kokea rakkautta kaikilla muilla tavoilla."

Emme aina tiedä, mihin meitä johdetaan. Sielumme tietää AINA, mihin olemme menossa, ja osa ihmisenä olemisen iloa ja joskus tyytymättömyyttä on, ettemme aina tiedä, mikä kutsuu meitä eteenpäin tai miksi käymme läpi parantumis- ja kasvuvaiheita. Ainakaan sillä hetkellä. Mutta voimme elää enemmän sielustamme ja sallia tuon matkan tulla helpommaksi integrointimme avulla.

Jos seuraamme sitä, mitä tunnemme hetkestä toiseen, ja etsimme merkkejä ja kiinnitämme huomiota ihmisiin, joita tulee elämäämme, voimme palata tuohon intuitiiviseen ja aistilliseen olemistapaan (josta yhteiskuntamme lannisti monet meistä pois) ja alkaa päästä takaisin sielupolullemme. Silloin meistä tulee se, keneksi olemme täällä tulossa, teemme sitä, mitä olemme täällä tekemässä, ja olemme se, joka olemme täällä olemassa toisille ja itsellemme.

"YMPYRÄ SULKEUTUU" -HETKIÄ, UNELMIA JA SYNKRONISMIA

Näemme paljon ympyrä-sulkeutuu hetkiä, eikä vain kesäkuussa. Tätä on jatkunut monta kuukautta, ja se jatkuu osana polkua noin seuraavan vuoden. Tämä ilmiö merkitsee, että saatat nähdä itselläsi ympyrän sulkeutuvan elämässä lahjojen, unelmien, halujen ja kykyjen osalta. Kenties on jotain, minkä olit laittanut pois ja luullut unohtuneen, mikä oli epäajankohtaista tai mistä päästit vain irti, ja yhtäkkiä se tulee takaisin elämääsi uudessa muodossa. Tai joku voi tarjota sinulle tilaisuutta tai yhteistyötä tai pyytää sinua treffeille, kun luulit luopuneesi täysin treffeillä käymisestä. Tämä energia on vahvaa tällä hetkellä.

On paljon suloista sydänenergiaa, joka yhdistää meidät taas sielumme sydämeen ja unelmaan siellä, joka meillä kaikilla on. SIELUMME ON TÄÄLLÄ LUOMASSA. Olemme tällä planeetalla luomassa niin paljon kauneutta ja harmoniaa, kuin voimme – vaikka tiedämme, että tällä planeetalla on yhtä paljon epäharmoniaa, sairautta ja ongelmia, kuin harmoniaa ja tasapainoa. Mutta teille jotka tunnette pakkoa luoda lisää harmoniaa ja tasapainoa omaan elämäänne tai muiden elämään ja maailmaan laajemmin (koska teitä piristää nähdä harmoniaa ilmestyvän), näitä ympyrä-sulkeutuu hetkiä tulee voimakkaammin ja NOPEAMMIN tulevina kuukausina. Siis etsikää synkronismia ja tilaisuuksia, ja jos tunnette tuon unelman sydämessänne kasvavan, älkää yllättykö, jos esiin tulee myös haavoja.

Minulla oli samanlainen hetki tässä kuussa. Jotain sellaista palasi, jonka luulin jättäneeni jo kauan sitten, ja kun tunsin sen tulevan, sain kiinni myös osan mieltäni sanomassa: "Ai, en tiedä, voiko tämä toimia, koska se ei toiminut viime kerralla." Se on tuo paranemisaspekti, jonka puhun tulevan meillä kaikilla esiin, kun siirrymme näihin intohimoihin ja haluihin. Saamme päästää irti vanhasta haavasta, kun synnytämme tuon unelman uudestaan.

VÄLIALUE

Monet teistä ovat nyt paikassa, jota kutsun VÄLIALUEEKSI. Tuo tunne: "En tiedä, mitä haluan tehdä. Minulla ei ole mitään ideaa, ja tunnen olevani tarkoitukseton ja tuuliajolla."

Muista, ettei tämä eroa siitä, kun olet eronneet jonkun kanssa – tarvitset tavallisesti jokin aikaa sopeutua, sulatella ja selvittää, mistä sinun täytyy päästää irti ja mistä sinun täytyy oppia, ja juhlia sitä, mitä tuossa suhteessa oli, ennen kuin siirryt seuraavaan. Siltä välialue näyttää ja tuntuu. Ajattele sitä kotelovaiheena.

Siis jos sinusta tuntuu tarkoituksettomalta, katso taaksepäin viimeistä 6–12 kuukautta. Olet luultavasti tehnyt suuria liikkeitä elämässäsi – olet joko muuttanut fyysisesti asioita tai tiedostanut, että tunnet yhteydettömyyttä tiettyihin olemistapoihin, suhteisiin tai työpaikkaan. Siis tiedä, että olet jo puolimatkassa siinä! Pysy vain uteliaana, pysy avoimena, äläkä anna pelkosi ja luontaisen kontrollointitarpeesi ihmisenä saada sinua ajattelemaan, että jokin menee pieleen. Se on vain syvän transformaation epämukavuutta, ja siihen auttavat harjoitukset, ihmiset ja paikat, jotka auttavat sinua tuntemaan rauhaa ja vaivattomuutta, kun käyt läpi sitä.

Uskon kovasti siihen, että "elämä tapahtuu meidän hyväksemme, ei meille." Tiedän, että monet teistä tuntevat samoin, ja on todella tärkeää muistaa, että vaikka olemmekin vaikeissa oppitunneissa tai vaikeissa kokemuksissa, on jotain, mitä emme vielä näe ja mikä yrittää murtautua läpi. Te jotka olette nyt tuossa "en tiedä, minne olen menossa!" -hetkessä, älkää olko huolissanne, tiedätte sen vielä. Ette voi jäädä siihen pitkäksi aikaa. Jokainen perhonen murtautuu ulos kotelosta lopulta.

Pysykää vain UTELIAANA ja AVOIMENA. Jos kokeilette asioita ja menette tilaisuuksien mukana, joita tulee esiin, näette, että asiat edistyvät nopeasti planeetan suuren luomis- ja yhteisöenergian vuoksi.

VALO- JA LUOMISENERGIA

Halu ja kyky LUODA – luoda uusia asioita maailmaan ja muodostaa uusia suhteita – on erittäin voimakasta tällä hetkellä. Mutta niin on myös halu olla YHTEISÖSSÄ – perustaa yhteisöjä ja valjastaa niiden voima vaikuttamaan muutokseen, mutta myös rakkauteen, rauhaan ja harmoniaan. Tämä saa minut kuulostamaan kuin 70-luvun hipiltä, mikä on hassua, koska usein puhumme hipeistä mustamaalaten. Mutta kun kasvaessani kuulin ihmisten puhuvan hipeistä, ajattelin aina: "Vau! Rakastan täysin hippien arvoja." Ja rakastan nyt sitä, ettei ole enää tätä syrjittyä ryhmää, johon viitattiin hippeinä, koska nuo arvot alkavat tulla normaaleiksi ja levitä enemmän yhteiskuntaan.

Kun useammat ja useammat ihmiset murtuvat tunteellisesti ja kysyvät: "Mitä planeetalla tapahtuu? Tämä ei näytä hyvältä, eikä tämä näytä oikealta", tämä ravistelee ja herättää kaikkien tunteet sisällä.

Jotkut teistä käyvät läpi tai suunnittelevat tehdä suuria muutoksia tällä hetkellä, ja näin sen selvittäminen, mitä tarvitsette itsen hoitamiseen, tukemiseen, terveyteen, hyvinvointiin, ravinnossa, suhteessa kehoon ja elämään, auttaa teitä todella tässä kohoamisprosessissa, jossa olemme.

VIHA VAPAUTUKSENA JA MUUTOSPOLTTOAINEENA

Viimeisenä asiana joka tuli erittäin voimakkaasti esiin kesäkuulle, oli VIHA VAPAUTUKSENA JA MUUTOSPOLTTOAINEENA. Älkää pelätkö, jos vihaa tulee esiin joillakin teistä yllättävällä tavalla, kun käytte läpi tätä parantavaa myrskyä. Tämä liittyy enemmän teihin, jotka tunnette, että olette ehkä ollut vähän "vajavainen" vihassa, tai se ei ole välitön tunteenne, kun olette vähemmän halutussa tilassa. Kenties valitsette normaalisti surun tai murheen tai pelon, joten saatatte yllättyä, että vihaa kulkee järjestelmänne läpi.

Olemme energeettisesti hyvin sähköisesti latautuneessa ajassa, joten ihmisillä sykkii paljon sähköistä energiaa (paljon enemmän kundaliinia) järjestelmässään. Siis viha voi toimia kauttanne todellisena energiahuumana, todellisena rajana ja todellisena muutosagenttina. Pelko, suru ja murhe ovat usein passiivisempia ja sisäänpäin suuntautuneempia – sellaisia tunteita, joiden kanssa meidän täytyy istahtaa alas. Mutta viha voi olla sähköä, joka sytyttää meidät ja johtaa meitä eteenpäin.

Niin pitkään kun ette hakkaa ihmisiä päähän tai käytä vihaanne hyökkäävästi tai tuhoavasti toisia ihmisiä kohtaan, tunnette vain vihan kuumuuden itsessänne, joten älkää olko huolissanne. Te vain heräätte ja teitä ravistellaan, ja siitä tässä koko ajassa on kyse – tässä parantumisen ja kohoamisen TÄYDELLISESSÄ MYRSKYSSÄ, jossa olemme.

Tämä on aikaa, jolloin valtava määrä VALOA virtaa planeetalle. Siitä syystä näemme myös tätä meteliä kontrollointiin ja hallintaan liittyen maailmassa.

Mutta valo joka vahvistuu tällä planeetalla, nostaa tuota vastustusta. Siis pysykää uskollisena sille, mikä on totta teille. Jatkakaa sen työn tekemistä, jota haluatte – ei vain uraanne, vaan se osanne joka haluaa tukea, antaa aktivisminsa, antaa äänensä tai mitä se merkitseekin teille – ja voimme jatkaa valosillan rakentamista välillemme.

Kevennymme, emmekä ole tehneet tätä prosessia koskaan aiemmin. Se on täysin uusi kaikille meille. Joinain päivinä tuntuu haastavalta ja pelottavalta, ja toisina päivinä on euforista ja rauhallista. Ja kun joko menet syvemmälle tuolla matkalla, jolla jo olet, tai ajattelet: "Euforista? En ole tuntenut vielä yhtään sitä, Lee", luota vain, ja se tulee. Se tulee. Ja se tulee, mitä enemmän pysyt tässä prosessissa.

Lähetän teille paljon rakkautta kesäkuulle.
Lee x

Energiapäivityksen videoversio (englanniksi) täällä https://www.leeharrisenergy.com/june-2019-energy-update .

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.06.2019 20:28

VALOTYÖNTEKIJÄT, KURKOTTAKAA KORKEAMMALLE!

Kirjoittanut Wendy Hutchinson (www.in5D.com)
1.6.2019

Meillä tapahtuu valtava muutos, ja näen monien valotyöntekijöiden joutuvan polvilleen, kyseenalaistavan polkunsa, kyseenalaistavan lahjansa ja tuntevan valtavaa vääntöä ja hankausta henkilökohtaisessa elämässään. 3D-maa on suljettu ja valmis, ja ne jotka ovat päättäneet mennä korkeammalle, ovat siirtyneet alempiin 4D-harmonioihin. Heidät puristetaan neulansilmän läpi, kun heitä pyydetään menemään korkeammalle. Alempi 4D-tiheys toimii heitä vastaan, koska siellä pelko ja erillisyys ovat voimakkaimpia. Monet ovat riutuneet siellä liian pitkään, koska odotettiin, että useimmat olisivat ylösnousseet vuoden 2012 loppuun mennessä.

Vastapuoli tuo taajuutta alas, mikä voidaan usein sekoittaa positiivisiin energialatauksiin, kun tosiasiassa se hyökkää ja iskostaa pelkoa ja epäilyä valotyöntekijäyhteisöihimme ympäri maailmaa. Erottelukyvyn käyttö on kriittistä. Kaikki energia ei ole linjassa tai hyväksyttyä – pystytkö erottamaan latauksen integroinnista tai negatiivisesta energiasta? Oletko huonovointinen? Onko sinulla pelkoa taloudellisesta tilanteestasi, perhedynamiikastasi, lahjoistasi ja kyvyistäsi? Jos sinulla on minkäänlaista epäilyä tai pelkoa siihen liittyen, kuka olet ja miksi olet täällä, se on heijastusta siitä kaistaleveydestä tai taajuudesta, jossa parhaillaan asut. Ylösnoustaksesi sinun täytyy päästää irti tästä pelko-ohjelmasta.

"Todellinen evoluutio on sitä, kun olento valitsee myötätunnon, rakkauden, anteeksiannon ja hyväksynnän ja samalla pyrkii korkeimpaan ilmaisumuotoonsa kaikissa asioissa. Tämä on jumalahiukkanen toiminnassa ihmistietoisuusmatriisissa, on kyse sitten uskovasta, ei-uskovasta tai ateistista."
–Elohim-kollektiivi

Monet karistavat tiheyttä, mikä ilmenee kaaoksena, epäilynä, epävarmuutena ja pelko-ohjelmointina. Meidän täytyy kurkottaa korkeammalle, mikä merkitsee henkisten työkalujemme käyttämistä. Henkinen hygienia on kriittistä tällä hetkellä. Maadoitu ja suojaudu energeettisesti, sulje portaalit, jotka eivät ole harmoniassa korkeamman itsesi ja lähteen kanssa, katkaise johdot, kunnioita kehoasi, meditoi, kävele, joogaa ja tiedosta, mitä elämääsi kutsutaan. Osallistu asioihin, jotka tuovat sinulle iloa, ja yhdisty ihmisiin, jotka kohottavat sinua. Käytä omaa erottelukykyäsi siihen, mikä informaatio tuntuu olevan harmoniassa kanssasi. Salli kaiken pudota pois, mikä ei resonoi. Nouse pelkotaajuuksien yli. Pysy omalla kaistallasi, kunnioita totuuttasi ja ennen kaikkea rakasta itseäsi! Monet ovat poistuneet 3D:stä, mutta riutuvat 4D:n alemmalla kaistaleveydellä eivätkä ole aivan tarpeeksi korkealla saavuttaakseen 5D:n. Olet haavoittuva siellä. Pyri itsen korkeimpaan ilmaisuun kaikissa asioissa – siinä olotilassa ylösnouset.

Ylösnousemus ei ole suora hyppy 5D:hen, niin kuin useimmat ihmiset uskovat. Se ei ole välitön muutos. Meidän täytyy tehdä siirtymä valokehoon, jokaisen ihmisen täytyy karistaa tiheä ja vanha pelko-ohjelmointi ja reaktiivinen DNA ja suunnistaa fyysisten ylösnousemusoireiden läpi. Tämä ei ole yhden yön prosessi, kuten jotkut uskovat, eikä se ole pelkän rakkauden ja valon matka. Polariteetti on olemassa, luoja-tuhoaja-energia on välttämätöntä. Täytyy kokea se kaikki voidakseen nousta ylöspäin ja nostaa tasoa. Tämä on muutos uuteen olemistapaan. Perimmiltään jokaisen joka haluaa kokea 5D:n, täytyy olla harmoniassa korkeamman itsensä ja lähteen kanssa, kuunnella omaa opastustaan, seurata omaa kompassiaan ja käyttää omaa erottelukykyään siinä, mitä uskoo ja miten pääsee sinne. Tuhoaja-aspekti tulee mukaan, kun on omassa tinkimättömyydessään ja voimassaan, asettaa rajoja ja kunnioittaa henkilökohtaista totuuttaan. Emme enää voi uhrata aspektejamme tehdäksemme toiset onnelliseksi, himmentää valoamme tai keskittyä antamiseen ja antamiseen, kunnioittamatta samaan aikaan itseämme ja tarpeitamme. Meidän täytyy valotyöntekijöinä laittaa happinaamari ensin itsellemme. Tämä vaatii meitä olemaan tiukasti voimassamme.

Kun 3D sulkeutuu, monet menevät puristuksessa 4D:n läpi. Tunnet alemman tiheyden kokemusten puristavan ja haastavan, kun ne tulevat esiin puhdistettavaksi. Syvimmät haavoittuvuutesi paljastetaan ja niiden tunteet laukaistaan. Tiedä, että sinulla on kaikki tarvittava näiden haasteiden voittamiseen. Olemme ihmiskurssin muuttamisen partaalla, ja ne roolit joihin jokainen teistä on suostunut, ovat kriittisiä. Ihmiskunta tarvitsee teitä nyt. On työntämistä ja vetämistä, kun ankkuroimme korkeamman ulottuvuuden taajuuksia, samalla kun ne jotka ovat parhaillaan vallassa, tekevät kaiken mahdollisen pitääkseen ihmiset yksinkertaisena ja unessa. Jokainen teistä voi vaikuttaa valtavasti ja auttaa kollektiivia saavuttamalla nuo korkeammat kaistaleveydet.

Jos elämäsi on vaivatonta ja virtaa, olet jo siellä – ojenna käsi ympärilläsi niille, jotka kamppailevat.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.06.2019 20:29

ENERGIAPÄIVITYS – KOVIEN AURINKOTUULIEN VIESTI: SAAT VALITA!

Kirjoittanut Jelelle Awen (soulfullheartblog.com)
30.5.2019

Olemme vielä kovien aurinkotuulien virrassa – tuulennopeus on pysynyt kovana, reilut 500 km/s, viimeiset kaksi päivää. Monilla ihmisillä on väsymystä, hämmennystä ja pää-niska-hartia-kipua kovien aurinkotuulien aikana. Lisäksi on mahdollisuus verhojen nousemiseen, aktiiviseen unitilaan, aikajanojen läpivuotoon, kolmannen silmän avautumiseen ja kundaliinin heräämiseen.

Saatat vielä sulatella sitä shokkiaaltoa, joka kulki läpi neljä päivä sitten ja josta kirjoitin 27.5.2019 artikkelissa "Energiapäivitys – planeettojenvälinen shokkiaalto kulki läpi" ( http://luxonia.com/viestit/129-jelelle- ... ulki-laepi ). Se näytti tuovan voimistunutta energiaa kaikkeen … riippumatta siitä, mitä "kaikkesi" tällä hetkellä on ja mitä vaihetta käyt läpi heräämisessäsi.

Voimakas viesti tuli eilen eräässä sessiossa upealle naiselle, joka kamppailee epäharmonian ja resonoimattomuuden kanssa (kuten hyvin monet heräävät sielut tällä hetkellä) suhteessa pitkäaikaiseen mieskumppaniinsa. Viesti hänelle korkeammalta itseltä oli: "Sinä saat valita. Saat valita, mihin laitat energiasi. Saat valita, miten ja kenen kanssa vaihdat sielulahjojasi … mukaan luettuna romanttinen kumppani. Saat valita, kenen kanssa resonoit ja kenen kanssa olet intiimi."

Tämä henkilökohtaisen valinnan viesti tuntuu hyvin tärkeältä, erityisesti kun kaikenlaiset pitkäaikaiset suhteet käynnistyvät uudelleen ja yrittävät löytää uuden yhdistymismaaperän. Et ole sama ihminen, kuin olit suhteen alussa … olet luultavasti kasvanut kvanttihyppyjen verran sen jälkeen. Jos kumppani tai ystävä tai syntymäperhe ei myös päätä kasvaa samaa tahtia, on sinun valintasi, jatkatko suhteessa heidän kanssaan. Tämä valinta jonkin suhteen päättämisestä palvelee usein kumpaakin puolta, kun tuolla toisella ihmisellä on usein itsensä epäilemistä, riittämättömyyden tunnetta ja myllerrystä siitä, ettei pysy sinun mukanasi. Ja sinä saatat kyllästyä yritykseen opettaa häntä, tavoittaa hänet ja kiskoa häntä.

Tunnen, että nämä aurinkoenergiat tukevat pyhää maskuliinisuutta sisällämme ja auttavat meitä tekemään näitä erittäin vaikeita valintoja suhteissa. Tämä ylittää rajojen asettamisen – se on itse asiassa koko suhdepohjan uudelleenkäynnistämistä ja -maadoittamista läheisriippuvuudesta, joka perustuu keskinäisiin haavoittumismalleihin, keskinäiseen kanssakäymiseen joka perustuu resonointiin ja itsearvostukseen.

Sinä saat valita. Mitä valintasi ovat joka hetki? Pelkoa vai rakkautta kohti? Resonointia vai vastarintaa kohti?

Rakkautta,
Jelelle Awen

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.06.2019 10:57

KATSELE JA OPI

28.5.2019

On käynyt ilmi, että minut hemmoteltiin pilalle lapsena. Ei tavaralla, vaan rehellisyydellä ja tinkimättömyydellä. Minut kasvattivat ihmiset, jotka sanoivat, mitä tarkoittivat, ja tarkoittivat, mitä sanoivat. Minut kasvattivat ihmiset, jotka uskoivat itsensä parantamiseen. Lapsuuteni rakentui tiedostamiselle ja itsehavainnoinnille, ja sanoja käytettiin vain faktoihin. Kukaan ei huutanut. Kukaan ei sanonut ilkeitä asioita, joita tarvitsi pyytää anteeksi. Ja mikä tärkeintä, sanat johtivat aina tekoihin.

Tinkimättömyys on sitä, että ajatukset, sanat ja teot ovat johdonmukaisia. Monet meistä kamppailevat ajatustemme tuomisessa linjaan, mutta tavallisesti sanat ja teot sopivat yhteen … paitsi ryhmällä, jota kutsun haaveilijoiksi. Haaveilemme kaikki – se on tärkeä askel – mutta tämä ryhmä pysähtyy siihen. Koskaan ei ryhdytä toimiin. Heidän sanansa kuvaavat unelmaa siitä, kuka he haluavat olla tai mitä he haluavat olla, mutta heidän käytöksensä ei muutu.

Teoriassa tiesin, että näitä ihmisiä oli olemassa, mutta olen aina ollut toiminnan ympäröimä. Kaikkiin työpaikkoihin, joita minulla on ollut, kaikkiin läheisiin suhteisiin on liittynyt toiminta. Pääsin nelikymppiseksi saakka, ennen kuin tapasin haaveilijoita. Nyt ymmärrän, miksi on niin monia varotuksia siitä, että teot puhuvat kovempaa kuin sanat, ja miksi uskon siihen, mitä ihmiset tekevät, enkä siihen mitä he puhuvat. Se on oikeastaan traagista.

Näen heidän sielunsa kauniin valon ja kuulen heidän puhuvan suuria asioita, ja sitten minun täytyy sanoa: "Toivottavasti teet sen oikeasti." Vihaan todella sitä, etten pysty uskomaan ihmisten sanoihin, mutta on vielä pahempaa. että uskoo heitä ensin ja sitten täytyy toipua siitä. Tämä voi olla mitä tahansa lounassuunnitelmista jokin riippuvuustavan muuttamiseen. Jotkut ihmiset tekevät, ja jotkut vain haaveilevat.

Niille jotka ovat hämmentyneitä siitä, etteivät ihmisten sanat sovi yhteen heidän tekojensa kanssa, kerron, mitä olen havainnut, ja toivon, että se auttaa matkallanne.

Kiinnitä huomiota – Tiedosta oikeasti, miten hyvin teot seuraavat sanoja. Heijastaako käyttäytyminen sitä todellisuutta, josta he puhuvat?

Kerro se heille – Huomauta ystävällisesti ja lempeästi sanojen ja tekojen epäjohdonmukaisuudesta. Monet meistä juuttuvat vanhaan silmukkaan, ja meidät täytyy herättää. Jonkin ongelman tiedostaminen voi muuttaa sen.

Varo valelupauksia – Jos he ovat jo osoittaneet epäjohdonmukaisuutta sanojen ja tekojen välillä, älä usko heidän lupaustaan "tehdä paremmin". Nyt on aika lisätä tiedostamista ja todella pitää silmällä muutoksia.

Ole rehellinen itsellesi
– Jos olet tässä jo melko syvällä, niin selvästi rakastat heitä. Ole oikeasti rehellinen itsellesi siitä, miten monta kertaa olet käynyt tämän keskustelun, miten monta kertaa he ovat vannoneet muuttuvansa ja miten monta kertaa olette päätynyt samaan silmukkaan. Siinä ei ole mitään väärää – jotkut ihmiset viettävät koko elämänsä kumppanin kanssa, joka ei ole tinkimätön. Kysy vain itseltäsi, miten kauan haluat puhua samasta asiasta.

Lähde nopeasti – Itselläni on kolmen kysymisen sääntö – tuo ensimmäisellä kerralla ongelma esiin, toinen kerta on muistutus ja kolmas kerta on todistamaan, ettei toimeen ryhdytä. En nalkuta. Olen hyvin selkeä kommunikoinnissani. Jos mikään ei muutu kolmannen yritykseni jälkeen, sitten seuraava toimenpide riippuu minusta. Lähtemisajan tietäminen on taito … ja armollista kummallekin.

Et voi muuttaa toisia – Yritys muuttaa ihmisiä on haitallista kummallekin osapuolelle. Toinen tuntee aina pettymystä, kun taas toinen tuntee, että hänet aina tuomitaan. Jos joku on johdattanut sinut uskomaan, että hän on jotain, mitä ei ole, voit muuttaa vain itseäsi. Myönnä, että sinua on huijattu (tahattomasti), ole rehellinen itsellesi ja muuta suhdettasi häneen sen mukaisesti.

Rakasta heitä etäältä – Haaveilijat eivät lainkaan ole pahoja ihmisiä. Rakastan muutamia heitä itse. He eivät vain ole sisäpiirissäni, koska en voi luottaa heihin. Ajattelen silti, että he ovat upeita ihmisiä.

Toivon todella, että olen ollut selkeä: minulla ei ole ongelmia haaveilijoiden kanssa. En tuomitse heitä tai heidän polkuaan. Ja sitten kun tiedän, että heidän sanansa ovat vain sanoja, voin muokata (alentaa) odotuksiani. Minulla on muutama ystävät, jotka sopivat lounaasta, ja sitten peruvat sen tuona päivänä. Tiedän kaikkien heidän peruutusprosentin, koska olen mieluummin iloisesti yllättynyt, jos he ilmestyvät, kuin pettynyt, kun he eivät ilmesty. Näin minä käsittelen tätä tietoisuutta.

Useimmat ihmiset kasvatettiin sivuuttamaan sanat. Heidän vanhempansa tekivät monia lupauksia, joita ei pidetty. Heille sanottiin "ehkä" useammin kuin "kyllä" tai "ei". Minulla oli lapsuuden ystävä, joka ei pystynyt sitoutumaan mihinkään suunnitelmiin, koska hänen elämänsä oli riippuvainen isän mielialasta. On monia syitä, miksi ihmiset eivät elä tinkimättömästi. Jotkut ihmiset ovat pelkkää puhetta, koska heille sanoilla ei ole oikeasti merkitystä. Tilanteen tiedostaminen sallii sinun päättää, missä haluat olla asian suhteen.

Jos ole haaveilija (tai ajattelet ehkä olevasi), ole hyvin tietoinen sanoistasi. Pane merkille, mitä suustasi lähtee, ja vertaa sitä tekoihisi. Puhutko aina jostain etkä tee sitä? Vastaus on lakata puhumasta. Sano vain, mitä oikeasti tapahtuu. Jos olet yhtäkkiä hiljaa, kenties elämäsi kaipaa pientä tekoa.

On upeaa, sitten kun elämme kaikki tinkimättömästi, mutta siihen saakka katsele ja opi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 03.06.2019 13:27

VIESTI SANANDALTA – TULEVA PLASMA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
1.6.2019

Laitan nopean viestin, ennen kuin suuntaan metsään latautumaan.

Asiakassessiossa muutama päivä sitten Sananda (jolla oli inkarnaatio Jeesuksena) tuli puhumaan asiakkaalle siitä, mitä energioissa tapahtuu. Hän sanoi, että tulevissa energioissa on tärkeä ero.

Hän näytti minulle plasmamaista ainetta. Olemme saaneet plasmaa jonkin aikaa, mutta se minkä hän näytti, oli melkein kuin kalvo. Hän selitti, että tämä plasma on OHJELMOITAVAA.

Tämä on todella tärkeää ymmärtää. Jos se mitä tulee, on ohjelmoitavaa, voimme valita tarkkaan, miten se ohjelmoidaan. Voimme valita, millä taajuuksilla haluamme ohjelmoida sen, millä ajatuksilla, millä tunteilla, millä todellisuudella. Sillä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin totella, ja sitten toimia sen mukaan.

On myös kiehtovaa, että samaan aikaan ulkopuolinen melu on superKOVAA. Ihmiset ovat toistensa kimpussa ja etsivät vikaa toisistaan – ovat kuin juopuneita, jotka etsivät tappelua. Tämä johtuu siitä, ettemme saa ainoastaan ohjelmoitavaa plasmaa, vaan saamme myös koodeja, jotka auttavat meitä kulkemaan voimaantuneena. Kuitenkin ennen kuin yksilöstä tulee voimaantunut, hänen täytyy päästää irti kaikista asioista, jotka eivät ole harmoniassa. Tämä on erittäin epämukavaa, ja jotkut tuntevat tarvetta purkaa tuon epämukavuuden toisiin yrittäessään selvittää, miksi heistä tuntuu, miltä tuntuu. On aina helpompaa olla käärmeissään toiselle ja syyttää toista, kuin katsoa itseemme.

Meidän täytyy tehdä parhaamme, että emme jää kiinni häiriötekijöihin ja pysymme luomistilassa. Luoden sitä ja fokusoituen siihen, mitä haluamme elämäämme.

Minulle selitettiin, että kaiken sellaisen pitää lähteä, mikä sisällämme on muuttumatonta/jäykkää. Nämä ovat uskomusjärjestelmiä, jotka erottavat meidät tai pidättelevät meitä. Ne ovat pelkoja, epävarmuuksia, puutetta, arvottomuutta ja anteeksiantamattomuutta (itselle ja muille), joita meillä on vielä sisällämme. Meidän täytyy antaa niiden mennä. Kiinteät rakenteet estävät meitä kokemasta virtaavaa todellisuutta, joka sisältää yltäkylläisyyttä ja niitä yhteyksiä, joita kaipaamme matkallamme.

Tuleva plasma on kaunis lahja. Voimme ohjelmoida sen kaikella, mitä haluamme. Jätän teidät Sanandan sanojen myötä: "Teidän täytyy kysyä itseltänne joka hetki, mitä minä ohjelmoin."

Lähetän teille kaikille rakkautta ja isoja haleja. Kiitos kaikille, jotka luette ja jaatte tämän artikkelin. Sitä arvostetaan kovasti.

Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit