KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE
Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (
www.mastersofthespiritworld.com)
28.10. - 4.11.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Mestarit, ymmärrän ne oppimiskokemukset, joita kaksinaisuusmaailma antaa. Mutta en ymmärrä tiettyjen fyysisten erityisilmentymien tarkoitusta. Törmäsin taas kerran myrkkysumakkiin, mikä on antanut minulle päivä- ja viikkotolkulla surua ja kurjuutta. Mikä on myrkkysumakin, tammen ja muratin arvo? Mikä on moskiittojen, loisten ja kärpästen arvo? Moskiittojen ainoa tarkoitus näyttää olevan nisäkkäiden olon tekeminen kurjaksi. Mikä tarkoitus on sellaisilla sairauksilla kuin Ebola. HIV, polio, syöpä jne. ja vähemmän hengenvaarallisilla - mielisairaudet, aivotulehdus, keuhkokuume, flunssa, vilustuminen ja allergiat? Loimmeko me sielut tarkoituksella nämä kamalat asiat jostain syystä? Miten fyysinen kärsimys palvelee meitä? -Christina, USAVastaus:
Miten monta kertaa sinun täytyy sivuuttaa välitön ympäristösi, ennen kuin hyväksyt, että hetkessä läsnäoleminen pitää sinut poissa negatiivisuudesta? Myrkkysumakin ulkonäkö ei ole muuttunut viime kerrasta, kun törmäsit siihen.
Sielut ihmiskehossa oppivat elämänoppituntinsa kokemalla negatiivisuutta, ymmärtämällä, miten se tuli niiden alueelle, ja näkemällä, mitä niiden on tehtävä pitääkseen sen poissa. Jotkut oppitunnit tarvitsevat mainitsemiasi vaivoja, myös tuholaisia ja sairauksia, jotta opitaan niistä ja tehdään tarvittavia valintoja niiden tehtävien suorittamiseksi, joita suunniteltiin ennen maapallolle tulemista.
Fyysinen kärsimys saa kohteidensa huomion. Muuten he saattavat olla piittaamatta haittamahdollisuuksista, kieltäytyä ehkäisevistä toimista ja asettua auliisti vaaraan jostain voittamattomuuden tunteesta.
Nämä vaivat antavat mahdollisuuden kokea uhrina olemista, kontrollinpuutetta, luottamusta omiin parantumiskykyihin, masennusta, toivottomuutta, toiveikkuutta, avun saamista toisilta ensimmäistä kertaa ja melkein kaikkia muita mahdollisia oppitunteja kaksinaisuudessa.
Tämä tilanne oli kaikkien sielujen yhteisluomus, mikä antaa riittävästi tekijöitä vahvistamaan oppitunteja. Vaikeudet saavat teidät huomaamaan ja ajattelemaan ratkaisua ja tekemään työtä sitä kohti. Henkisessä prosessissa ratkaisu on se ymmärrys, miksi vedit jotain puoleesi, ja tarpeellisten valintojen tekeminen suunnitelman toteuttamiseksi.
Kysymys:
Mestarit, halusin kysyä, miksi joinain päivinä tunnen suurta yhteyttä lähteeseen ja kihisen onnellisuutta ja innostusta. Kuitenkin kun minulla on suuria tunteita tai olen tolaltani, näytän hetkessä kadottavan yhteyteni. Minulla näyttää olevan tällä hetkellä ympärilläni paljon ihmisiä. jotka saavat oloni tuntumaan negatiiviselta, enkä ole varma, kuvittelenko tämän vai onko se totta. Johtuuko tämä siitä, että egoni ottaa vallan? Jos näin on, miten voin estää mieltäni hyökkäämästä kimppuuni? Joskus minusta tuntuu, että oma mieleni on pahin viholliseni. -Michelle, EnglantiVastaus:
Mieli, ego ja kolmannen ulottuvuuden tuomitseminen esittävät kaikki omaa osaansa sinun suuntaamisessasi pois ydinolemuksesi generoimista tunteista. Olet herkkä energialle, mutta et ole oppinut vielä erottelukykyä, mikä sallisi sinun kääntyä pois negatiivisista aalloista.
Silloin kun lennät positiivisessa energiassa, lasket puolustuksesi. Ilman suojaa olet haavoittuva ihmisille, jotka tuovat negatiivisia värähtelyjä, ottavat haltuun aurasi ja syövät hyviä tunteita, mikä jättää sinut alttiiksi negatiivisuudelle. Sitten alat ajatella tuntemisen sijasta.
Kun toisia on ympärillä, putoat egotuomitsemiseen ja huolestut siitä, mitä he ajattelevat ja teetkö, mitä he haluavat sinun tekevän. Pysyminen loitolla egosta poistaa kaikki huolet siitä, mitä toiset ajattelevat. Erottelukyky sallisi sinun päättää välittömästi, mitä päästät sisään ja minkä estät tai karkotat pois.
Tuomitsemiseen siirtyminen tapahtuu menneisyydessä tai tulevaisuudessa, ei koskaan läsnä olevassa hetkessä, koska sinulla on oltava standardeja, joita vastaan mitata, tai odotuksia. Yksi tapa torjua väijytys on palata heti läsnä olevaan hetkeen, kun alat verrata tai tuomita.
Mieli ei ole pahin vihollisesi, koska se voi ottaa myös ne uskomukset, joiden mukaan haluat elää, ja pitää niitä muistutuksina siitä, mitä tehdä, kun tunnet pakahtuvasi. Sen arvioiminen, tarvitseeko sinun kokea jokin tilanne, on kaikki, mitä sinun on tehtävä lopettaaksesi testin.
Kysymys:
Mestarit, haluaisin saada vastauksia. Minulla on monia epäilyksiä siitä, mihin suuntaan mennä henkisyydessäni, ja usein tunnen, että uskoni on poissa eikä mikään ravitse minua, ja kokeilen jotain objektiivisesti enkä tiedä, mistä etsiä. Opettajat, te tunnette minut ja mitä etsin, voitteko opastaa minua jollain tavoin? Ja haluaisin myös kysyä äidistäni, joka asuu isän kanssa. Hän on huono aviomies ja käyttää huumeita ja alkoholia, eikä äiti pysty koskaan jättämään häntä. Opettajat, miksi se on niin vaikeaa hänelle? Mitä tapahtui toisissa elämissä, että on tällaista? -Talita, BrasiliaVastaus:
Analysoit kaiken, mitä tulee elämääsi. Lisäksi kehität erityisodotuksia siitä, mitä haluat elämässäsi. Sabotoit itseäsi vaatimalla tiettyjä tuloksia teoistasi. Tarvitset luottamusta itseesi, ei johonkin toiseen tai johonkin oppijärjestelmään tai johonkin unelmaan siitä, mitä luulet tarvitsevasi tai haluavasi.
Lakkaa ajattelemasta kaikkea ja ala tuntea se suunta, mihin sinun pitäisi edetä. Mikään ei ole oikein tai väärin - kaikki on vain kokemusta. Ala seurata noita intuitiivisia tunteita, joita saat ja jotka kyseenalaistat ja analysoit. Luota, että niitä tulee jostain syystä. Sielut vetävät puoleensa sen, mitä ne tarvitsevat kokeakseen.
Äitisi on erittäin heikko, helposti manipuloitava ja pelokas ihminen, joka uskoo saavansa ansaitsemansa elämän. Hänen täytyy päättää, miksi hän ei pysty jättämään isääsi ja hänen hyväksikäyttävää elämäntyyliään. Hänen täytyy oivaltaa, että lähtöpäätös on yksin hänen.
Työskentele äitisi kanssa sen tietämiseksi, mitä itseensä luottaminen merkitsee. Auta häntä näkemään, että hän hyväksyy miehensä täydellisen kontrollin ja se on mahdollista, koska hän sallii sen. Avioliitosta lähteminen ei ole epäonnistumista, vaan oman voimansa tunnustamista. Hänen valintansa on hyväksyä, että hän on yhtä hyvä kuin miehensä eikä ansaitse miehensä antamaa kohtelua.
Kysymys:
Mestarit, olen lopultakin valmis rakkauteen ja tunnen sen olevan lähellä ... hän melkein koputtaa ovelleni - luulisin - MUTTA ongelmana on, mitä voin tehdä luottaakseni, että tyttäreni on turvassa? Minulla on kokemuksia lapsen hyväksikäytöstä ja olen aivan varma, että myös tyttärelläni on ollut niitä, tai jos ei ole, pelkään silti hänen turvallisuutensa puolesta. Miten pääsen yli tästä pelosta? Onko entisissä elämissämme jotain tähän liittyvää? -Anett, SuomiVastaus:
Sinusta ehkä tuntuu, että rakkautesi on lähellä, mutta olet sulkenut oven hänen edestään pelkojesi vuoksi. Silloin kun annat voiman ongelmien mahdollisuudelle, se kutsuu niitä tulemaan vierailulle. Menneisyys on menneisyyttä eikä se vaikuta nykyisyyteen tai tulevaisuuteen, ellet kutsu tuon energian toistumista luoksesi.
Lakkaa ajattelemasta - ja sen myötä tuomasta - pahimpia mahdollisia tilanteita maailmaasi. Anna aikaa ja energiaa vain positiiviselle ja ihanimmalle, mitä haluat ilmestyvän. Samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa - jos muistelet huonoja kokemuksia, universumi luulee, että haluat saada niitä taas ja varmistaa, että se tapahtuu.
Pelot ovat opasteita niihin elämänoppitunteihin, joita halusit työstää tässä elämässä. Kun sellainen ilmestyy, sinun täytyy mennä siihen ja selvittää, miksi se on ja miten voit ymmärtää ja karkottaa sen elämästäsi. Kysy itseltäsi, miltä pelko sinusta tuntuu, mene takaisin sen lähteeseen ja näe, että se oli vain oppitunti, ja jos sinun ei tarvitse kokea sitä enää, sinun ei ole pakko.
Sinun täytyy olla hyvin positiivinen itsesi ja sen suhteen, mitä tarvitset. Lähde-energian osana mikä on sielusi, sinulla on voima ja kyky luoda oma maailmasi. Jos kuvittelet ympäristösi vain positiiviseksi ja rakastavaksi, sen saat. Varo, ettei negatiivisia ajatuksia hiivi sisään ja täytä maailmaasi niillä asioilla, joita olet pelännyt ennen.
Tyttäresi on myös erittäin voimakas sielu ja hän tuo itselleen ne asiat, joita hän haluaa kokea. Luota, että hän tuntee oman mielensä ja henkisen polkunsa.
Kysymys:
Mestarit, olen äiti, jolla on kaksi kaunista tytärtä. Minulla on ongelmia suhteessa mieheeni, taloudellisessa tilassa, talossani jne. Ajattelin pystyväni olemaan hyvä äiti ja teen suurimman osan siitä, mitä halusin tehdä, jotta lapseni olisivat onnellisia. Mutta nyt huomaan, että se kaikki on liian ylivoimaista minulle enkä selviydy riittävän hyvin, ja useat yleiset tavoitteet elämässäni, jotka aioin saavuttaa, ovat epäonnistuneet. Minulla on ongelmia nyt myös lasteni kanssa. Ja luulen - johtuuko se siitä, että yritän liikaa? Olenko oikeasti huono äiti? Olenko laiska? Suunniteltiinko se jostain syystä? En näytä ymmärtävän kaikkea tästä tilanteesta ja sen oppitunneista. Toivon jotain merkkiä siitä, minne mennä tästä. -Margarita, VenäjäVastaus:
Sinulla on niin voimakkaat odotukset siitä, miten asioiden pitäisi olla, ettet salli toisten ihmisten ja perheenjäsenten vuorovaikutusta. Olet pakahtunut vain, koska asiat eivät mene niin, kuin luulet, että niiden pitäisi. Et voi sanella, miten toiset reagoivat samaan ärsykkeeseen, minkä sinä kohtaat. Jokainen sielu on omalla polullaan.
Olet erittäin kovasti mukana kolmannen ulottuvuuden egotuomitsemisessa. Tuomitset, arvostelet ja luokittelet itseäsi koko ajan sitä vasten, mitä havaitset ja luet toisten käyttäytymisestä. Et ole he. Heillä on erilaiset elämänvalinnat, joita he seuraavat. Sinun valintasi on kyetä ymmärtämään itseäsi ja omia motiivejasi elämässä.
Olet ollut fantastinen tytärtesi rakastamisessa ja tukemisessa, mutta nyt kun he varttuvat, haluat kontrolloida heidän ajatteluaan ja he kapinoivat. Anna heidän elää omaa elämäänsä. Heidän on käsiteltävä omat läksynsä oppiakseen ja nähdäkseen, minne he menevät tästä. Ennen kaikkea yrität liian kovasti olla täydellinen. Piristy.
Sinun on oikea aika astua etäämmälle ja arvioida, mitä on tapahtunut elämässäsi, avioliitossasi ja lastesi kimpaantumisessa tässä kohtaa. Mitä olet oppinut elämänkokemuksista? Haluaisitko muuttaa käyttäytymisessäsi jotain, mikä tekisi elämästäsi miellyttävämpää sinulle? Tee se.
On aika lakata ajattelemasta ja toimista toisten puolesta - aviomiehen, lasten, tuttavien - ja alkaa työstää henkistä kasvuasi. Lakkaa suunnittelemasta, kuvittelemasta ja analysoimasta ja ala nähdä, mitkä asiat resonoivat sielusi kanssa. Kysy aina: miltä tämä minusta tuntuu? Luovu siitä analyyttisestä vertailusta, mitä olet tehnyt.
Kysymys:
Mestarit, kysyttyäni vuosia sisäiseltä itseltäni, mikä elämäntehtäväni oli, näin 1977 kauniin valo-olennon, joka kehotti minua menemään maatilalle ja rakentamaan paikan, missä voitaisiin järjestää kursseja edistämään henkistä tiedostamista ja tarvetta ja keinoja luonnon palauttamiseen ja säilyttämiseen, mikä olisi tärkeää yhtenä selviytymisalueena tänä muuttuvana aikana. Minulle kerrottiin, että toisia tulisi auttamaan. Löysin 1984 kuvatun paikan, ostin maata ja tein työtä parhaani mukaan. Kohtasin monia vaikeuksia matkan varrella ... Nyt näen olevani periaatteessa yksin, eksyneenä ja paikka on suljettu hyödyttömänä ... Oliko kaikki harhaa, egoni keksintöä? Mitä tein väärin? Mikä on oppitunti ja mitä teen nyt? Olen hyvin kiitollinen, jos ansaitsen vastauksen. -Ana, BrasiliaVastaus:
Valo-olennot eivät koskaan kerro, mitä tehdään. Ne antavat ehdotuksia, mutteivät sanele tekoja. Tämä olento oli inkarnoitumaton, joka antoi sinulle oman unelmansa, mitä se ei pystynyt toteuttamaan. Se ei ollut siirtynyt eteenpäin, koska se halusi saada jonkun toisen kiinnostumaan toiveidensa täyttämisestä.
Laitoit itsellesi valtavan paineen keksiäksesi elämälle jonkun tehtävän, tarkoituksen, mikä sallisi sinun auttaa toisia. Tämä ei auttanut sinua, vaan antoi ainoastaan tonneittain työtä, mikä täytyi tehdä. Loit unelman, joka perustui toisen toiveisiin, ja sitten laitoit siihen kaiken energiasi.
Tämä oli kokemus menemisestä sinne, minne sinut ohjattiin, ja itsesi sallimisesta ajatella, että juuri sitä halusit. Jos se olisi ollut hyödyllinen toisille, energia olisi vetänyt ihmisiä luoksesi tekemään siitä menestyksen. On aika alkaa tuntea itse ja ottaa vastuu teoistasi.
Kaikki ihmiset luovat sen harhakuvan, minkä he haluavat elämäkseen. Teit sen, mutta ainoastaan toisen ohjeiden mukaan. Meditoi, mitä sielusi haluaa luoda sinulle. Älä murehdi toisten auttamisesta, ennen kuin olet pystynyt auttamaan itseäsi. Mikään ei ole oikein tai väärin - kaikki on vain kokemus, minkä antamaa hyötyä itsellesi voit arvioida. Määrittele, mitä haluat, ja tee niin.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *