Touko-kesä-heinä-elokuu 2016

Re: Touko-kesä-heinä-elokuu 2016

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 20.06.2016 09:24

KESÄKUU 2016 – VOIMAKKAITA TUNTEITA JA JATKUVIA LOPPUUNSAATTAMISENERGIOITA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com/)
17.6.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei Denise,

Monet ystävät ja minä olemme huomanneet äärimmäisen voimakkaiden tunnevirtausten kulkevan läpi muutaman viime päivän aikana. Yhdellä hyvin kehittyneellä ystävällä oli sellaista raivoa, että lopulta hän kiemurteli keittiön lattialla (koira halasi häntä koko ajan). Toinen oli koko päivän häiriintynyt uhrienergioista. Toiset itkevät päiväkausia. Kaikki meistä raportoivat, etteivät nämä ole meidän tunteitamme – tiedämme sen. Toisilla on valtavia vaikeuksia edes visualisoida toinen chakransa ja heillä on kipua siinä. Mitä helvettiä tapahtuu? Voisitko kysellä?

a) Mikä tämän aiheuttaa? Ulottuvuusmuutos joka pahenee, ennen kuin paranee, kuten yksi enkelitulkitsija on sanonut? Pimeystiimin jokin infernaalinen uusi teknologiahyökkäys, jotta saadaan ihmiskarja vielä kerran lypsettyä? Sen omaa raivoa ja epätoivoa poisraivaamisen vuoksi? Se on minusta taatusti enemmän kuin Pulse-yökerhon verilöyly ja Neptunuksen perääntyminen. Mitä se onkin, se iskee ihmiset tainnoksiin.

b) Milloin se loppuu?

c) Mitä voimme konkreettisesti tehdä siitä selviytymiseksi (paitsi puhdistaa omat ongelmamme, joiden luulen antavan koukkuja näiden aaltojen kiinnittymiseksi meihin)?

Toivon todella, että kyselet ja saat vastauksia. Ihmiset kärsivät ehdottomasti ja kysyvät.

Kiitos,
Falcon

Meillä on ollut kommenttikeskusteluja aiemman artikkelini alla siitä, miten monilla meistä on ollut epätavallisen rankkaa hyvin voimakkaiden tunne-energioiden kanssa, jotka iskevät yhtäkkiä meihin todella kovaa. Olen maininnut muutamassa artikkelissa tänä vuonna, miten olen taistellut on-off-masennuksen kanssa, eikä mikään siitä tunnu omaltani, vaan joltain kummalliselta alueelta, jonka läpi minun on täytynyt kulkea tänä vuonna. Toiset ovat maininneet, että heihin iskee nyt kovasti raivo, viha, täydellinen tyytymättömyys kaikkeen ja jokseenkin kaikkiin. Ja toiset ovat saavuttaneet sen taianomaisen kohdan, missä he ovat täysin kypsiä kestääkseen enää "persläpiä ja idiootteja". Kenties vanhassa termissäni on nyt enemmän tolkkua ihmisille kuin noin 10 vuotta sitten, kun itse tunsin tällä tavalla ja taistelin sen ja monien muiden vastaavien asioiden kanssa.

Sitten sain yllä siteeratun sähköpostin Falconilta, ja on selvää, että suureen ihmismäärään osuu kovaa se, mikä meidän täytyy tiedostaa itsessämme ja toisissa ihmisissä. Kiitos, että annoit jakaa sähköpostisi, Falcon.

Ei ole vain yhtä tai kahta asiaa, joka aiheuttaa sen, mitä me kaikki tunnemme ja näemme itsessämme ja toisissa – kyse on koko joukosta massiivisen tärkeitä ja todellisuutta muuttavia asioita, jotka kaikki tapahtuvat hyvin voimistuneesti 2016.

2016 on 9-energiavuosi

2016 on 9-energiavuosi. 2+0+1+6 = 9, numerologisesti. 9-energia liittyy loppuunsaattamiseen, ja tässä ylösnousemusprosessin tapauksessa nuo loppuunsaattamiset ovat valtavia ja kaikenkattavia sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti yksilöille ja ihmiskollektiiville ja sen tuolla puolen. Olemme käyneet läpi vuosikymmenten saatossa monia 9-energiavuosia – 2007 oli edellinen, jonka kävimme läpi – mutta yksikään niistä ei ole tapahtunut galaktisen linjautumisen lopussa! 2016 on enemmän 9-energiavuosi kuin mikään aiemmin, ja useammat ja useammat ihmiset tuntevat tämän intensiivisen ja koettelevan tosiasian pitkin tätä vuotta.

Uskon, että erityisesti syyskuun alusta, vuoden 2016 kolmena viimeisenä kuukautena näemme (globaalisti mutta myös hyvin paljon tässä maassa) asioiden, ihmisten, tilanteiden, systeemien, uskomusjärjestelmien jne. hajoavan vielä nopeammin. Vanhat alemmat tavat murenevat jo patriarkaatin jalkojen alla, ja kun vuoden 2016 loppu lähenee ja lähenee, tämä kaiken vanhan ja matalamman purkamisprosessi vain kiihtyy. Jotkut rakastavat tätä, kun taas toiset sekoavat vielä entistä enemmän, mutta joka tapauksessa katselet loppuunsaattamista kaikilla tasoilla (mikä merkitsee totaalista muutosta), ja se on kaikin tavoin meillä kaikilla käsillä henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti lajina.

Lisäksi … meidän täytyy kulkea nollaenergian läpi – "nollavyöhykkeen" kuten olen kutsunut sitä – ennen kuin meidät singotaan vuoden 2017 uuteen 1-energiaan (2+0+1+7). Mutta taaskin, tätä 1-energiaa ihmiskunta ja Maa eivät ole koskaan ennen kokeneet. 1-energia liittyy uusiin alkuihin ja tämän ylösnousemusprosessin tapauksessa ne tapahtuvat täysin uudella ja korkeammalla olemis-, ulottuvuus jne. tasolla.

Siis saatamme loppuun tänä vuonna 9-energioissa sen, mitä meidän täytyy. Sitten kuljemme mystisen ja ajattoman kvanttinollaenergian läpi (luultavasti koko joulukuun 2016, jos olet hyvin herkkä), mikä on luultavimmin myös hyvin voimistunutta ja henkilökohtaista meille kaikille. Välittömästi tämän jälkeen saavutamme vuoden 2017 uudet 1-energiat. Mutta koska tämä 1-energia on uutta galaktisen päiväntasaajan/galaktisen linjan toisella puolella, se ei vastaa mitään, mitä ihmiskunta on aiemmin kokenut.

Työstän toista artikkelia vuodesta 2017, jännittävistä galaktisen päiväntasaajan/galaktisen linjan energioista ja tilasta, ja tulevista kolmesta valoväläyksestä, joita saapuu pitkin vuoden 2017 uutta, mikä vaikuttaa täysillä ihmismassaan ja muuttaa ja kehittää sitä nopeasti. He tarvitsevat tätä, koska me edelläkävijät/polunraivaajat emme enää raahaa heidän tiheitä ja tietämättömiä pyllyjään portaita ylös. Lisäksi meidän ei pitäisi myöskään tarvita enää kärsiä tietämättömistä, negatiivisista, väkivallasta ja mielettömyydestä. Saa tarkka kuva tästä monumentaalisesta siirtymästä, jossa olemme tällä hetkellä ja myös pitkin vuotta 2017. Tunne tätä informaatiota, ja tämänhetkisessä voimistuneessa henkilökohtaisessa ja kollektiivisessa hulluudessa, raivossa, masennuksessa, surussa jne. alkaa olla enemmän tolkkua.

Auringon matka galaktisen päiväntasaajan/galaktisen linjan yli

Kuva
Joulukuun 1980 päivänseisauksessa aurinko
aloittaa matkan galaktisen päiväntasaajan yli

Kuva
Joulukuun 1998 päivänseisauksessa aurinko
on puolivälissä matkalla galaktisen päiväntasaajan yli

Kuva
Joulukuun 2016 päivänseisauksessa aurinko
päättää matkansa galaktisen päiväntasaajan yli

Minä piirsin nämä kolme kuvaa, joten ne eivät ole täydellisiä. Vaalensin tarkoituksella auringon väriä jotenkin sopimaan niihin fyysisiin ja energeettisiin muutoksiin (siirtyminen fotonivaloon), jotka se on käynyt läpi tämän ylösnousemusprosessin/galaktisen linjan matkan aikana.

Tarkastele muutama minuutti korkeasta sydämestäsi, ei älylläsi, auringon henkisen energiamatkan alun, keskivaiheen ja loppuunsaattamisen päivämääriä sekä niitä vakaita muutoksia auringossamme, kun se on kulkenut galaktisen päiväntasaajan/galaktisen linjan poikki ja ruumiillistanut korkeampia valotaajuuksia siitä. Ja ole lopuksi hyvin tietoinen kolmannen kuvan päivämäärästä, joka on joulukuu 2016, vain kuuden kuukauden päästä.

Kesäkuun päivänseisaus on kolmen päivän päässä, eli meillä on vuoden 2016 toinen puolikas, ennen kuin Maa ja koko ihmiskunta saavuttavat tämän uskomattoman tärkeän loppuunsaattamiskohdan, aurinkomme poistuessa galaktisen päiväntasaajan alueelta, mitä kutsutaan myös galaktiseksi linjaksi.

Ei ole sattumaa, että 2016 on 9-energiaa (loppuunsaattaminen) ja tämä auringon 36 vuoden transformatiivinen ylösnousemusmatka galaktisen päiväntasaajan yli saavuttaa päätepisteensä joulukuun 2016 päivänseisauksessa. Ei mitään sattumaa, vain massiivista monikerroksista, moniulotteista ja monia elämiä kestävää intensiivistä ylösnousemusprosessityötä täällä ja muualla. Tiedät tämän ja paljon muuta soluissasi, muinaisessa itsessäsi, tähti-itsessäsi ja suuremmassa jumalaisessa itsessäsi.

Tässä on paljon henkistä, energeettistä, fyysistä, mentaalista ja tunnepainetta käytäväksi läpi jokaiselle meille edelläkävijälle/tienraivaajalle/valonruumiillistajalle tänä vuonna, mikä liittyy paljon siihen, miksi olemme tavallaan sekaisin tunteellisesti. Rehellisesti sanottuna, onko se mitään ihme?

Monta kuukautta minulla on sieluni silmissä ollut satojatuhansia supernopeita korkeampia näkyjä ihmisistä, olennoista, tapahtumista, energioista, elämistä, kuolemista, kauhuista, rakkauksista, paikoista, ulottuvuuksista, paikoista yli ajan ja ulottuvuuksien ja monista muista asioista, joista en edes tiedä, mitä tai keitä ne ovat. Satojatuhansia kasvoja, paikkoja, tapahtumia, tunteita, valon ja pimeyden kaksinaisuuden tapahtumia ja paljon muuta nostetaan ylös vanhasta evoluutiosyklistä, puhdistetaan ja/tai siirretään muualle ja luetteloidaan. Toisinaan sen katselemisesta tulee aivan liikaa minulle ja teen parhaani ollakseni pakahtumatta siitä, mitä kaikkea näen kiitävän ohitseni matkallaan ulos. Osa masennuksesta jota olen tuntenut tänä vuonna, on liittynyt tähän, koska kyse ei ole minusta parhaalla tahdollakaan! Olen vain yksi monista korkeamman ulottuvuuden silminnäkijöistä tälle massiiviselle loppuunsaattamiselle, puhdistamiselle ja ulottuvuuden evoluutiosiirtymälle ympäri universumia.

On tietysti paljon muuta, mutta tämä on hyvä alku, mitä tunnen siitä, mitä käymme läpi nyt, ja tyydyttävä kurkistus niihin massiivisiin muutoksiin, joita tulee vuonna 2017 uusissa 1-energioissa ja elämässä, todellisuudessa ja luovuudessa galaktisen linjan toisella puolella.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.06.2016 08:49

VUODEN 2016 PUOLIVÄLIN YLEISKATSAUS

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
14.6.2016

Joillekin 2016 on ollut paljon vaikeampi ja haastavampi kuin 2014 ja 2015 yhteensä, ja se kertoo jotain! Vuoden 2012 loppuunsaattamisesta saakka energiaportaat ovat olleet jotain muuta, eikö vain? Eivätkä ne ole usein olleet myöskään mitään sellaista, mitä me edelläkävijät luulimme tai odotimme niiden olevan. Uusi on hyvin uutta meille kaikille, koska emme ole koskaan ennen tehneet tätä missään, ja se on täydellistä ja ihmeellistä, vaikkei se siltä joskus tunnukaan. Luulen, että monet meistä ovat olleet ja ovat edelleen niin syvällä tässä ylösnousemus-ruumiillistumisprosessissa, ettemme vielä aivan tajua, miten paljon olemme todellisuudessa muuttuneet (kehittyneet).

Koska 2016 on ollut epätavallisen vaikea minulle henkilökohtaisesti, olen yrittänyt jonkin aikaa keskittyä sen syyn selvittämiseen. Voisin tarkastella tätä tiukasti astrologisesta näkökulmasta ja ymmärtää transiitit, jotka ovat vuorovaikutuksessa syntymäkarttani planeettojen kanssa ja vastaavaa, mutta myös tämä vanha ja rakas työkalu on korkeammilla ja monimutkaisemmilla ylösnousemusprosessitasoilla. Nautin aina astrologisista näkemyksistä ja arvostan niitä, mutta tuotakin työkalua pitää ajatella uusilla tavoilla, koska kehitymme – ja nopeasti.

Minun täytyi mennä syvemmälle löytääkseni ylösnousemus-ruumiillistumisprosessiin vastauksia, joita epätoivoisesti kaipasin ymmärtääkseni paremmin, miksi minulla on ollut niin rankkaa siinä tänä vuonna. Myös se miten olen päässyt käsiksi korkeampaan informaatioon (valo) ja korkeampaan tietoisuuteen tässä elämässä, on muuttunut dramaattisesti vuoden 2012 jälkeen, koska kehityn myös noiden vanhojen ja hyvin tuttujen alemman taajuuden työkalujen yli – kaikki edelläkävijät kehittyvät. Siksi monet meistä ovat näyttäneet – toistan "näyttäneet" – kompuroivan tänä vuonna. Emme ole kuitenkaan kompuroineet, vaan siirtyneet yksilöinä suurempaan määrään uutta sisäisesti ja ulkoisesti. Toisaalta, lisääntyvä masennuksen ja eristymisen tunne ei ollut lainkaan, mitä olisin odottanut tapahtuvan itselleni 2016, ja minun täytyi ymmärtää, miksi minusta on tuntunut tältä suuren osan tätä vuotta.

Kerrataanpa pääkohdittain nämä kolmiportaiset energia-aallot nähdäksemme, mitä voimme ymmärtää ja tietää.

Ensimmäinen näistä portaista tai energia-aalloista alkoi noin 19.12.2015 ja se iski kuin korkean sydämen puoliperävaunurekka – upea, traumaattinen ja odottamaton.

Toinen näistä askelmista alkoi noin maaliskuussa 2016 ja sai monet edelläkävijät syvempiin tunteisiin suuremmasta yksinäisyydestä ja eristymisestä.

Kolmas vuoden 2016 energia-aaltoporras alkaa syyskuussa ja epäilemättä on vielä intensiivisempi ja voimakkaampi kolmen viimeisen kuukauden aikana, kun se valmistelee meitä vielä korkeampien energioiden tulemiselle vuoden 2017 kolmessa valoaallossa.

Katso rehellisesti, mitä kaikkea on tapahtunut sinulle, elämällesi ja tietoisuudellesi vain joulukuun 2015 jälkeen. Minun laillani oivallat, että olet muuttunut huomattavasti – ei silti, että olisimme kuitenkaan lähellekään valmiita tässä. Tarkastele silti, miten olet muuttunut tuossa lyhyessä ajassa ja miltä se on saanut olosi tuntumaan. Oletko minun laillani tuntenut olevasi vielä yksinäisempi ja eristyneempi maailmasta ja ihmisistä? Oletko tuntenut olevasi voimaantuneempi siitä huolimatta, että olet toisinaan tuntenut masennusta? Siitä huolimatta, että sinua ovat viime aikoina inhottaneet monet ihmiset ja olet tiennyt korkeammalla tietoisuudella monta syytä siihen? Tunnetko tulevasi aina vain itsenäisemmäksi jokaisella portaalla, jonka läpi kuljet 2016? Ymmärrätkö, että (ja tämän tajuaminen vei minulta jonkin aikaa) kasvavan eristymisen ja yksinolemisen tunteet ovat itse asiassa sitä, että sinusta/minusta/meistä tulee aina vain itsenäisempi itsessämme yksilönä?

Minulta on vienyt jonkin aikaa laskea yksi + yksi yhteen, koska elän edelleen kovasti tätä ruumiillistumisprosessin vaihetta enkä ole vielä valmis sen osalta. "Onko jo aika?" "Olemmeko jo perillä?" "Olemmeko jo Kotona?" Ei aivan vielä, mutta melkein.

Masennus oli ehdottomasti viimeinen asia, jota olisin koskaan uskonut tuntevani tässä kohtaa ylösnousemusprosessia, ja se hämmensi minua kovasti. En ole tehnyt työtä näin pitkään ja näin kovasti vain "masentuakseni"!!! Voi hyvä luoja, et oo tosissas! Vähän pinnistelemällä aloin ymmärtää, että se minkä olin tulkinnut masennuksesi ja yksinolemiseksi, oli itse asiassa ruumiillistumisen ensivaiheita. Se näytti ristiriidalta ensin, mutta mitä enemmän tarkastelin tilannetta, sitä paremmin aloin ymmärtää, että pelkkä perspektiivimuutos (kaikessa) sai minut tuntemaan väliaikaiseesti yksinäisyyttä ja masennusta toisinaan. Se oli uutta laajimmassa mielessä.

Syntymästä saakka tässä inkarnaatiossa olen tuntenut yksinäisyyttä, koska olen ollut yksin tällä fyysisellä planeetalla ja tässä ulottuvuudessa ja eristyneenä normaaleista Kodin korkeammista ulottuvuuksista paitsi ne, jotka toin mukanani syntyessä. Olin vapaaehtoinen edelläkävijä-vakooja vieraalla maalla ja hyvin salainen koko elämäni, joten yksinäisyyden ja eristymisen tunne ei ole uutta minulle tai kenellekään muulle vapaaehtoiselle, tähtisiemenelle, edelläkävijälle, tienraivaajalle jne. Ei myöskään ajoittainen masennuksen tunne, mutta 2016 tämä on tuntunut hyvin erilaiselta. Se tuntui hyvin henkilökohtaiselta, kyse oli pelkästään minusta, se oli vain minun enkä tajunnut sitä melkein puoleen vuoteen. Nyt tajuan, mikä merkitsee, että on valtavasti helpompaa, puhumattakaan siitä, että prosessi on vielä nopeampi kuin tähän mennessä.

Me jotka inkarnoiduimme vapaaehtoisesti auttamaan ylösnousemusprosessissa fyysisellä tasolla, tulimme tyypillisesti jonkinlaisen järkytyksen ja trauman kera sen vuoksi, miten negatiivinen, pimeä ja paha tämä koko planeetta oli. Sopeuduimme ja totuimme niin paljon, kuin pystyimme, selviytyäksemme fyysisessä 3D:ssä ihmisenä, ja kannoimme itsessämme enemmän valoa, kuin pimeystiimi olisi koskaan sallinut. Sopeuduimme parhaan kykymme mukaan ja teimme, mitä tulimme tänne tekemään. Nyt kaikki tämä on kuitenkin kääntänyt suuntaa (joulukuun 2012 määräpäivänä) ja olemme yrittäneet – paljon samaan tapaan kuin tämän inkarnaation varhaisvaiheessa – heittää pois noita vanhoja matalampia taajuuksia, negatiivisia ja pimeitä energioita, tapoja, piirteitä, tietoisuutta jne. joita keräsimme ollessamme täällä, koska "ylösnostamme" sekä itsemme fyysisessä kehossa että koko planeetan ja paljon muuta mukanamme. Luulisin, että pieni masennus ja yksinäisyyden tunne olisi odotettua jossain kohtaa tässä kaikessa.

Totisesti, kun olemme eläneet tämän elämän niiden "elävien kuolleiden" zombi-loisten joukossa, joita kutsutaan ihmismassaksi ja normaalitodellisuudeksi 3D-maapallolla, monet meistä ovat ruumiillistaneet korkeamman lähdeitsensä tähän fyysiseen kehoon ja inkarnoituneeseen itseen, mikä ei olisi voinut olla yhtään enemmän vastakkaista "eläville kuolleille" loisille ja parasiittielämälle ja –todellisuudelle! Tämä äärimmäinen vastakkaisuus tuntuu – tässä kohtaa ainakin – kuin olisimme yksin tässä ruumiillistumisprosessissa täällä fyysisyydessä. Sinä ja minä tiedämme, ettemme ole ja että Koti ja perhe ovat aina olleet valmiina tukemaan, ja kuitenkin meidän on TÄYTYNYT tehdä tämä yksin täällä alhaalla – mitä itua tässä kaikessa on muuten ollut?

Painotan tätä kohtaa, koska kun olemme lähteneet korkeampien tasojen itsenäisen yksilön luonnollisesta tilasta – yhdistyäksemme siihen uudestaan täältä alhaalta – fyysinen taso tuntuu lopulta tässä kohtaa parhaimmillaankin epätavalliselta ja pahimmillaan masentavalta.

Toisella tasolla meistä tuntuu kummalliselta yhdistyä lisääntyvässä määrin korkeampaan lähdeitseemme ja ruumiillistaa se. Tämä luonnollisesti saa tulemaan aina vain itsenäisemmäksi, eli ehdottomasti ei enää loismaisia tekoja ja ihmisiä, ei loismaista elämää ja todellisuutta jne. jne. Meillä on kaikki se sisällämme yksilöinä, ja tämä merkitsee nyt kasvaessamme, että meistä tuntuu yksinäisemmältä ja eristyneemmältä – kuten kenestä tahansa tuntisi elettyään elämänsä täysin loismaisessa maailmassa. Emme syö toisten kaukalosta millään tavalla, vaan olemme kehittyneet tasolle, jolla meistä tulee viimeinkin taas Koti, eli olemme Itse lähdeitsenäinen emmekä tarvitse mitään muuta. Vanhoille osillemme tämä megamuutos tuntuu siltä, että olemme aina vain yksinäisempi, vielä erilaisempi kuin olimme ennen ja sen vuoksi jollain tavalla eristyneempi. Tämä muuttuu ajan kuluessa ja meidän ruumiillistaessa vielä enemmän suurempaa itseämme, mutta tällä hetkellä kaikki on melko kummallista, upeaa ja joskus masentavaa, koska on vaikeaa sovittaa niin paljon jumalaista lähdettä niin pieneen pakettiin kuin tämä inkarnoitunut keho ja itse.

Miksi elämässäni on nyt niin monia "eläviä kuolleita"?

Toinen asia jota on ollut toistuvasti elämässäni (ja "uudessa" vanhassa talossani) koko vuoden 2016, ovat lukuisat täysin tietämättömät ja/tai vasta heräämään alkavat miehet – kaikki miehiä.

Jotkut teistä ehkä muistavat artikkelini tammikuulta 2016 (jos muisti toimii), jossa puhuin, mitä olin kokenut ensimmäisen portaan energia-aallon myötä 19.12.2015. Olin yhtäkkiä rakastunut ja itse tullut rakkaudeksi lyhyiksi jaksoiksi, jottei se tuhoaisi minua, kehoani, psyykeäni tai keskushermostoani jne. Minulle oli melko kummallista ja epätavallista yhtäkkiä tapailla (taas) miehiä, joiden kanssa halusin viettää aikaa ja muuta. Auu, mitä, ei, ei, ei – suljin tuon seksioven 39-vuotiaana, kun kutsuttiin taas kosmiseen ylösnousemusluostariin. Se oli aivan liian helppo portaali pimeystiimille päästä käsiksi minuun, joten suljin sen silloin tuosta syystä.

Kun siis ensimmäinen näistä aalloista alkoi viime joulukuussa, kukaan ei ollut yllättyneempi kuin minä tuijottaessani tiettyjä itseäni nuorempia miehiä. Taas kerran, pelkästään se, että tulkitsemme ensin jonkin asian sellaiseksi ja sellaiseksi, ei merkitse, että näin oikeasti on. Älä tee mitään äkkinäistä tai typerää, vaan jatka eteenpäin, kiinnitä huomiota ja tajua parhaasi mukaan tilanne korkeammalta tietoisuustasolta.

Minäpä hahmottelen tämän näin, koska luulen, että se on helpompaa meille kaikille.

Tämän jakson ensimmäinen korkeasydänaalto alkoi 19.12.2015, ja minulla se liittyi miehiin rakastumiseen, kun samanaikaisesti olin itse lyhyitä aikoja rakkaus.

Maalis- ja huhtikuun 2016 toisessa sydänaaltoportaassa (tämä on ollut kuitenkin melkein jatkuvaa minulla eikä ainoastaan nämä kaksi kuukautta) on minulla ollut kyse toistuvasti kahdenkeskisestä kanssakäymisestä eri miesten kanssa, jotka ovat täysin tietämättömiä, patriarkaalisia "käveleviä kuolleita" zombi-loisia tai hitaasti herääviä miehiä, joilla on edelleen raskas kuorikerros vanhaa ja negatiivista alempaa patriarkaalista energiaa. Et uskoisi osaa siitä negatiivisuudesta, jota olen kokenut tänä vuonna näiltä alemman tietoisuuden, naisia kunnioittamattomilta, patriarkaalisilta loismiehiltä. Pari muuta miestä ovat olleet rehellisiä ja tasavertaisia kanssani, mikä on ollut enemmän kuin upeaa. Mutta enimmäkseen on ollut turhauttavaa, sydäntä särkevää ja suorastaan vaarallista toisinaan, ehdottoman uskomatonta toisinaan ja kaikki yhtä suurta vanhaa alemman maailman patriarkaalista sekasotkua.

Syyskuun kolmas aaltoporras ja loppuvuosi antavat minulle ja kaikille muille aikaa ja polttopisteen löytää ratkaisuja, integroitumista, päättäväisyyttä jne. kahden hyvin kaksinaisen aallon tuolla puolen. Kolmannessa aallossa minä, sinä ja me kaikki voimme työstää ja saavuttaa kolminaisuuden, neutraliuden, ykseyden tiettyjen asioiden kanssa – mitä ne ovat olleetkin meille kullekin 2016 – ennen kuin vuosi loppuu ja kehitymme vuoden 2017 paljon korkeamman energian aaltoihin. Näin tämä kaksinaisuushomma on näyttänyt toimivan vuoden 2012 jälkeen: vuosittain ensimmäinen ja toinen aalto tai porras ovat tyypillisesti melko äärimmäisiä vastakohtia kolmannelle aallolle, jonka aikana pystymme näkemään, tietämään, integroimaan, ratkaisemaan tai neutralisoimaan hurjat äärimmäisyydet ykseydeksi itsessämme.

Mutta tällä erää käsittelen edelleen toisessa aallossa matalan tietoisuuden miehiä (kaikki käyvät kuumana Trumpista ja ovat innokkaita kertomaan siitä kaiken minulle) ja parhaani kykyni mukaan erotan, milloin avaan suuni ja milloin en. Pimeystiimin ja/tai negatiivisten energioiden on aivan liian helppoa työskennellä näiden ihmisten (portaali-ihmisiä) kautta yrittäen päästä sinuun/minuun/meihin käsiksi, joten ole tietoinen ja viisas ja korkeassa sydämessäsi.

Yhtenä päivänä minulla oli täällä talossa sähkömies hommissa ja ensin hän yritti pullistella pelotellakseen minua, ja kun se ja monet muut taktiikat eivät toimineet, pimeystiimi astui sisään, otti hallinnan ja yritti. Sekään ei toiminut, mutta hyvä jumala, millaista se oli kokea vain 30 sentin päästä! Tätä on aina mielenkiintoista nähdä ja kokea omakohtaisesti, mutta riittää jo, joten saa selvitettyä tämä aihe, Denise, ennen kuin aitakaveri ja muut yleismiehet tulevat takaisin muutaman päivän päästä. Tuskin maltan odottaa pääsemistä syyskuuhun 2016, että saan nämä kaksi vanhaa patriarkaalista ääripäätä työstettyä ja siirryttyä eteenpäin.

Denise

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.06.2016 21:42

SUUREN PORTAAN AIKA JÄLLEEN

1.6.2016

"… Teidät potkaistaan ulos luolasta, rakkaat. Samaan aikaan kun koko ylösnousemuskokemus on tietoinen valinta, ne jotka tavoittelevat ylösnousemusta (ensimmäinen ja toinen aalto), saavat valtavaa tukea jokaiseen positiiviseen riskiin, luomukseen tai voimaantumistekoon, johon uskaltautuvat. Herääminen tapahtuu kollektiiville välillisesti kvanttifysiikan lakien mukaan – ne jotka edistyvät ylösnousemuksessaan, vetävät muuta ihmiskuntaa ylöspäin kvantti-ilmiön myötä …"

Lainaus yllä on Sandra Walterin viimeisimmästä artikkelista otsikolla "The New Self: Unity, Truth and the Ascension Timelines" 31.5.2016. Jos et vielä ole lukenut sitä, ehdotan lukemaan. Kiitos siitä, Sandra Walter.

Olen puhunut vuoden 2017 1-energioista ja vuoden 2016 9-energioista monta kuukautta siinä toivossa, että tärkeä asia menee perille, ja se on, että suuria muutoksia on kohta lopultakin ilmentymässä fyysisessä ulottuvuudessa, ihmisissä maan päällä. Tulevat 1-energiat eivät ole vanhalta alemmalta asteikolta tai vanhasta kierrosta, vaan täysin uudesta korkeammasta, ja sitä useimmat eivät vielä täysin tajua.

Monet edelläkävijät tai ensimmäiset ruumiillistujat voivat tuntea kehossaan, tietoisuudessaan, elämässään ja korkeassa sydämessään, että jotain todella todellisuutta muuttavaa leijuu valmiina, muutaman sentin päässä ja innostuneena tulemaan korvaamaan kaikkea vanhaa ja matalampaa. Kuten olen sanonut aiemmin – ja kuten Sandra Walter sanoo artikkeleissaan – mitä enemmän sinä/minä/me jokainen työskentelemme itsessämme kehittyäksemme, ylösnoustaksemme ja kasvattaaksemme siivet Kotiin lentämiseksi, mikä on oikeasti Kodin ankkuroimista tähän ja nyt kehomme ja itsemme avulla, sitä nopeammin koko ylösnousemusprosessi ilmentyy fyysiseen ulottuvuuteen ihmislajina. Ei painetta, koska tämä on jo sovittu juttu. Silti jokaisen edelläkävijän/ensiruumiillistujan täytyy tietoisesti tietää tämä tosiasia nyt, jos ei vielä tiedä.

Joka kerta kun suutun johonkin tai jollekin, olen välittömästi pettynyt itseeni. Joka kerta kun teen, sanon, ajattelen tai tunnen jotain, joka on vanhasta matalammasta tietoisuudesta, inhotan itseäni! Minua nolottaa, inhoan itseäni, olen pettynyt itseeni, ja tämä saa minut haluamaan vain lisää kehittymistä.

Tämä ylösnousemusprosessi on edelläkävijöille, tiennäyttäjille, polunviitoittajille jne. kuin itsensä maalaamista nurkkaan – ainoa tie on ylöspäin. Olemme hyvin paljon siellä nyt, tuossa nurkassa, ja katsomme ylöspäin, koska se – korkeamman ruumiillistaminen – on ainoa tiemme ulos tästä.

Valo voimistaa kaikkea ja tähän sisältyy pimeys, on se sitten sinun/minun sisällä tai ulkopuolella. Se inhottamisen tunne, jota minulla on suuttuessani tai turhautuessani jne. (kun en ole neutraalissa tilassa), on minussa tätä matalampaa "tavaraa", jota valo vahvistaa ja jonka se saa tuntumaan valtavalta ja rumalta, ja olen valmis tekemään mitä tahansa, jottei minun tarvitse enää olla pois neutraalista tilasta! Entä sinä? Mitä sellaista olet valmis "uskaltamaan" päästää irti itsessäsi nyt 2016, joka ei enää sovi, koska olet kehittynyt jo hyvin pitkälle? Kaiken sen jälkeen, mitä olen käynyt läpi tähän mennessä, nämä pienet jäljellä olevat nokareet eivät ole mitään irtipäästettäväksi kerta kaikkiaan. Meissä jokaisessa on oikeasti jäljellä pikkuruisia asioita, mutta koko maailma, globaali todellisuus ja kauas sen yli hyppää ylöspäin uuteen, kun teemme nyt itsessämme sen, mitä tarvitaan. 2017 on vain vartin päässä, ystäväni. Minä tekisin mieluummin sisäisen työn nyt, ennen kuin se on vielä paljon vahvistetumpaa kuin tänä päivänä! Entä sinä?

Edelläkävijöille tässä ajankohtaisessa ruumiillistumisjaksossamme on kyse "meidän omasta henkisestä paljastumisestamme", kuten Sandra Walter sitä osuvasti kutsuu. Massoille "paljastumisessa" (suom. huom. sanaa käytetään Amerikassa yleisesti merkitsemään maan ulkopuolisen elämän julkista paljastamista) on kyse vain maan ulkopuolisista olennoista, ufoista ja siitä, mitä hallitukset ovat salanneet massoilta plaa, plaa, plaa. Se kaikki on melko tylsää minulle, koska olen itse tähtisiemen. Ihmismassat eivät myöskään käsitä, että joitain maan ulkopuolisia olentoja tähtisiemenmuodossa on luultavasti heidän seinänaapureinaan, työtovereinaan, ystävinään ja tuttuinaan. Muista tuo upea rivi vanhasta laulusta, jonka nimeä en muista: "… toisen ihmisen katto on toisen ihmisen lattia …" Porrastasoja edelläkävijöille, erilaisia porrastasoja massoille, mutta me kaikki menemme ylöspäin.

Joka kerta kun minulla on joitain satunnaisia ihan "perseajatuksia" (sori vaan, mutta monet niistä ovat täysin typeriä ja järjettömiä), kysyn itseltäni: "Denise, miten tärkeää tämä oikeasti on asioiden suuremmassa suunnitelmassa?"Ja joka kerta vastaus itselleni on: "Se ei ole." Se on paha tapa vanhasta matalammasta tietoisuudesta ja ajasta, joka tapahtuessaan inhottaa minua aina vain enemmän. Itseni nurkkaan maalanneena. Juuri niin, ylöspäin, ei vaakatason ympyrää ja entistä mielen ja/tai tunnepuolen hännänjahtaamista, vaikka se olisi kuinka tavanomaista – vaan ylöspäin ja ulos iäksi. Nyt keskeytän itseni perseajatuksen keskellä, koska muistan, miten hyödyttömän zombimaista se on, ja ohjaan tarkoituksella tietoisuuteni johonkin, johon haluan keskittyä, eli korkeaan sydämeeni. Kun on taas siellä, kaikessa on jälleen tolkkua uudella helpommalla ja välittömällä tavalla.

Lopetan tämän muistuttamalla meille kaikille, että on kesäkuu 2016, vuoden keskikohta, ja noin yhdeksän minuuttia syyskuun päiväntasaukseen ja vuoden kolmeen viimeiseen kuukauteen … joista tulee eeppisiä kaikille riippumatta siitä, millä evoluution ylösnousemusprosessin portaalla kukin on. Tee se nyt tai tee se myöhemmin, mutta tiedä, että teet sen, koska tässä kohtaa ei ole muuta tehtävää kuin se. Onnittelut, että olet päässyt tähän kohtaan prosessissa, mutta ota nyt lisäaskel ja vaikuta oikeasti itseesi ja kaikkeen.

Kiitos teille kaikille jatkuvasta mahtavasta työstänne.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 22.06.2016 19:56

PÄIVÄNSEISAUKSESTA PÄIVÄNTASAUKSEEN – LUOMISEN KIIHTYMINEN

Kirjoittanut Lauren C. Gorgo (thinkwithyourheart.com)
20.6.2016

Itsemme kokoaminen – palojen laittaminen takaisin yhteen

Olemme vuoden 2016 puolivälissä (hullua, eikö?) ja HYVIN paljon sisällä ja ympärillä on siirtynyt uuteen ja korkeampaan värähtelyyn … minkä seuraukset tulevat näkyviin tulevina kuukausina.

Hyvin intensiivisen kevätsiivouksen jälkeen siirrymme kovasti kaivattuun itsemme ja elämämme uudelleenkalibrointiin ja kokoonpanoon merkittävän saneerauksen jälkeen. Vuoden toinen puolikas tuo täysin uuden luomissyklin ja monet meistä kutsutaan ulos kotelostaan, meitä yllytetään astumaan uuteen maailmaan koko Itsemme vanavedessä.

Uudessa raportissa puhun siitä, mitä tämä uusi luomissykli merkitsee ja miksi se on erilainen kuin minkään muu maan päällä.

Päivänseisauksesta päiväntasaukseen – luomisen kiihtyminen

Hyvää kesää/talvea sydämen ihmiset! Mutta se ei ole edes paras uutinen. Paras uutinen on, että Mars aikoo l.o.p.u.l.t.a.k.i.n kääntyä kulkemaan eteenpäin (29.6.), ja olemme NÄIN lähellä hyvin legendaarisen (fyysisen) muuntumisjakson loppuunsaattamista, valmisteluna vastaanottaaksemme suuremman määrän sieluitseämme muotoon. Jos muistat, milloin Mars alkoi perääntyä (17.4.), olen varma, että henkilökohtaisen "ylimaallistumisretkesi" tietty teema on jo hyvin selvä … eli ne paikat fyysisessä kehossasi ja/tai todellisuudessasi, jotka sinun täytyi muuttaa tai joiden yläpuolelle nousta avataksesi täysin (uuden) elämänvoimavirtauksen.

Matkan tämä taival on ollut hyvin haastava ja monimutkainen, koska siihen sisältyy olemassaolomme tihein kerros … se on ollut myös täynnä hurmiollisia huippuja ja kiduttavia laaksoja. Tämä on odotettavaa, kun "depolarisoidumme" fyysisellä tasolla, mutta on kuitenkin melkoinen kokemus katsella, kun ihmiselämämme yhdistyy jumalaisen olemuksemme kanssa.

Olemuksemme jokainen solu herää nyt ykseyteen … siihen mihin sydämemme ja mielemme ovat heränneet useita vuosia. Olemme materialisoimassa sen, mikä ennen eli vain mielikuvituksessamme … nuo visiot jotka kutsuivat meitä syvältä nukkuneesta (tähti)DNA:stamme, maadoittuvat nyt fyysiseen maailmaan.

Kun kehomme jatkaa valaistumista tietoisuudellamme, meillä on paljon uusia asioita löydettävänä, opittavana ja muistettavana – astumme vielä syvemmälle siihen, mitä Plejadien korkea neuvosto nimittää "laajaksi uudelleenlöytämisjaksoksi".

"Vaikka se on haastavaa, te … kollektiivinen te … olette siirtyneet syvemmälle ja syvemmälle todelliseen olotilaanne, joka on täynnä hyviä uutisia, jotka täydentävät sielulahjojanne, jumalaisen luontonne selkeää ilmaisemista fyysisessä muodossa.

"Nyt kun olette raataneet fyysisen uudelleenjakamisen vaikeimman syklin … jossa olette poistaneet menneisyytenne paloja nykyisyydestänne ja laittaneet nyt-hetkenne uusia ja aitoja paloja tulevaisuuteenne … lyötte päänne luomisen täysin uuteen sykliin, minkä kaltaista ihmiskunta ei ole koskaan nähnyt."

Monien viikkojen henkilökohtaisen ja kollektiivisen mullistuksen jälkeen, tätä ajankohtaa voidaan verrata suuren ja tuhoisan myrskyn seurauksiin. On hiljaista ja pelonsekaista kunnioitusta siitä, mitä on juuri tapahtunut, ja kenties myös eksymisen tunnetta, kun on purettu niin merkittävillä ja elämää muuttavilla tavoilla. Kuitenkin hiljaisuuden ja epämukavuuden alla on päivänselvä oivallus pysyvästä transformaatiosta … tieto, että ei ole ehdottomasti kääntymistä taaksepäin, ei enää pienen esittämistä ja ei enää hiljaa pysymistä.

Elämä kutsuu meitä pois kotelostamme enemmän ja selvemmin, ja vaikka saattaa olla huolta ja levottomuutta, on silti aika astua esiin ja toivottaa uusi elämistapa tervetulleeksi maailmaan.

Siinä missä vuoden ensimmäisessä kuudessa kuukaudessa oli kyse itsemme ja elämämme purkamisesta osiin, tehdäksemme tilaa jumalaisen totuutemme sisäänastumiselle, seuraavissa kuudessa kuukaudessa on kyse kokoonpanosta, vakauttamisesta ja vakiinnuttamisesta … vaikkakin korkeammalla tasolla tai korkeammassa tiheydessä … jota hallitaan Itse. Olemme menossa ennenkuulumattomaan uudelleenkalibrointikauteen, ja meillä on paljon elämää kasattavana yhteen hyvin laajan eheyttämisen jälkeen.

Te jotka ruumiillistutte, niin tässä vaiheessa ei ole kyse menneisyydestämme parantumisesta, vaan sen tuomisesta elämään, kuka aidosti olemme … jumalaisen totuutemme integroinnista ja elävöittämisestä ja sitten tuon totuuden kutomisesta jokaiseen ajatukseen, tunteeseen, valintaan ja tekoon, kunnes olemuksemme joka solu värähtelee oman rakkautemme taajuudella.

Tässä uudessa luomissyklissä perimmäistä menestystämme ei mitata parantamisena, pelastamisena tai palvelemisena, vaan kykynä olla uskollinen … Itsellemme.

[Suojattu osuus. Koko raportin ja kommenttien lukemiseksi katso nettisivuilta jäsenyysvaihtoehdot ja –hinnat tai osta yksi raportti.]
-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 23.06.2016 07:43

GALAKTISEN KESKUKSEN TÄYSIKUU

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com)
21.6.2016

Maanantain (20.6.) täysikuun oltua Galaktisen keskuksen asteluvussa, tämä viikko on päätökseen saamista ja uusia alkuja. Koska siihen liittyy Galaktinen keskus, puhutaan merkittävästä karman päätökseen saamisesta, sielusopimusten loppumisesta, elämämme ja sieluevoluutiopolkumme valtavien vaiheiden siirtymisestä uusiin sykleihin.

Tämä tuntuu hiekkaan piirretyn viivan kaltaiselta viikolta, jossa tuntee sisäistä tai ulkoisen laukaisemaa pakkoa sanoa "jo riittää". Kenties sinun täytyy muuttaa elämääsi jollain tavalla tai muuttaa jotain siinä, miten elät elämääsi. Kenties tämä muutos on ollut pitkään tulossa, mutta yhtäkkiä jokin joka ei enää toimi tai sovi, tuntuu kuin kutittavalta ja karhealta neulepaidalta, joka heitettävä pois kerta kaikkiaan.

Galaktisessa keskuksessa ja Jousimiehessä – merkissä jossa se on – on kyse totuuden etsinnästä.

Aidon totuuden, rajun totuuden, haavoittuvan totuuden.

Henkilökohtaisen totuuden, suuremman totuuden.

Globaalin totuuden, kollektiivisen totuuden.

Galaktisen totuuden.

Tunnemme kutsun löytää sen, elää sen mukaan ja puolustaa sitä.

Totuus sydämessämme: rakkaus, myötätunto, empatia ja ykseys.

Totuus sielussamme: asioiden tietäminen ilman, että tiedämme, miten ja miksi tiedämme, oman voimamme ja sen muistaminen, miksi tulimme tänne.

Samaan aikaan Mars on paikallaan lähteäkseen eteenpäin, mikä merkitsee, että se viettää paljon aikaa (näennäisesti) yhdessä pisteessä (Skorpionin 23-24 asteessa) ja tekee läsnäolonsa todella tunnetuksi. Nappuloitasi saatetaan painella, vihasi laukaista tai itsevarmuutesi herätä. Näemme tällä hetkellä sosiaalisessa mediassa, että kaikki haluavat sanoa mielipiteensä, eikä heillä ole paljon aikaa kuunnella ketään muuta. Sisäinen "minämme" korostuu, mikä voi olla terve asia tai tuhoisa asia, kun sitä ilmaistaan epäterveesti.

Tällä hetkellä Maa on kuin "jäämurskatötterö" (snow cone), jossa kaikki näyttää olevan kaaoksessa ja myllerryksessä. Kaikki näyttää kääntyneen ylösalaisin, mutta oikeasti kaikki käännetään oikeinpäin sen oltua pitkän aikaa ylösalaisin. Tämä ei ole yhden yön prosessi eikä sellainen, minkä näemme loppuvan ihan pian.

Se on osa ihmiskunnan heräämistä totuuteen, heräämistä siihen, mitä todella haluamme itsellemme, lapsillemme ja lapsenlapsillemme, ja heräämistä kaikkeen, mikä on estänyt meitä samasta sitä – on se sitten alitajuinen uskomus itsessämme, meitä ympäröivä energia tai poliittiset ja hämärät voimat, jotka vetelevät naruista ja vaikuttavat yhteiskunnan joka osaan.

Siinä prosessissa joka on massiivinen, globaali ja pysäyttämätön muutos kollektiivivärähtelyssä ja tietoisuudessa, ihmiset menettävät hyvin kirjaimellisesti järkensä ja tarttuvat kiinni siitä, mikä saa olon tuntumaan voimakkaalta/vaikutusvaltaiselta ja kontrollissa olevalta. Silloin kun ei ole muuttanut itseään sisältä, korkeampi energia ympärillä ei tunnu lainkaan hyvältä. Sillä on taipumusta voimistaa kaikkea sisällä: hyvää, pahaa ja rumaa, totuutta, potentiaalia, tuskaa ja haavoja.

Vaikkei siltä ehkä näytä, rakkaudesta ja totuudesta on tulossa hallitsevia energioita planeetalla tällä hetkellä. Siltä ei näytä, koska rakkaus ja totuus voivat todella painella ihmisten nappuloita ja saada heidät pitämään vielä tiukemmin kiinni vanhoista ja jäykistä uskomuksistaan. Se voi saada ihmisen käymään päälle, se voi saada kokonaiset kontrollointiryhmät ja –järjestelmät tuntemaan itsensä uhatuksi ja reagoimaan voimalla ja hallintayrityksillä. Kovemmat reagointitavat korkeampiin energioihin eivät kerro, miltä korkeammat energiat näyttävät, aivan kuten pölypilvi erämaassa ei ole yhtä kuin kiiltävä ja nopea punainen Ferrari, joka kiitää ohi.

Silloin kun asiat tuntuvat olevan liikaa, on hyvä ajatus pitää taukoa sosiaalisesta ja valtavirtamediasta ja tehdä jotain, mikä saa sinut yhdistymään taas omaan sisäiseen totuus-, rauha- ja selkeyspaikkaasi. Vietä aikaa ystäviesi ja perheesi kanssa. Leiki lastesi kanssa. Mene ulos luontoon. Juo kuppi teetä. Lue kirjaa. Sulje silmäsi ja keskity vain hengitykseesi muutama minuutti.

Keskity vähemmän ulkoisiin pilviin ja enemmän siihen, mitä rakkaus ja totuus opastavat sinua tekemään joka päivä.

Miltä teistä tuntuu?

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 23.06.2016 07:44

LEPÄÄ – OLET SAANUT KULTAMITALISI

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
20.6.2016

Rakkaat ystävät,

Tuntekaa se upea päivä, joka on. Kenties ette tunne Maan loistoa tällä hetkellä, mutta alatte tuntea, sillä universaalit rakkaus- ja itserakkausenergiat hallitsevat täydellä voimalla.

Jotkut teistä pelkäävät näitä energioita, koska ette täysin vielä ymmärrä, mitä itserakkaus merkitsee teille, joten naamioitte sen murusilla vihaa niitä kohtaan, joita löydätte polultanne. Vähän kuin voittaisitte olympiamitalin ja huomaisitte ärsyyntyvänne, koska teillä ei ole aavistustakaan, miltä elämänne näyttää ja tuntuu, kun ette puske kultamitalin voittamista kohti.

Tämä ärsytys jota tulee esiin teissä aina silloin tällöin ja joka ohjataan toisiin, tuntuu järjettömältä myös teistä. Teillä on elämä, jonka loitte tai jota luotte. Kiipesitte vuorellenne ja kieritte alas itsenne löytämisen kukkulaa. Ja huomaatte, että ympärillänne olevat ilmaisevat merkkejä muuttumisesta uudeksi olennokseen.

Teidän pitäisi juhlia – kuitenkin on epämukavuuden tunne, tunne ettei jokin ole aivan oikein, "Teinkö kaiken sen tätä varten?"

Tällaiset ajatukset ja teot ovat pelkästään uloshengitystänne kuukausien, vuosien tai jopa vuosikymmenten uimisesta vastavirtaan kaikista niistä merkeistä huolimatta, että te olitte väärässä ja yhteiskunta oli oikeassa ja että se mitä koitte 3D:ssä, oli kaikki, mitä oli ja koskaan olisi.

Ajatelkaa lasta, jolla on upea päivä rannalla nauraen, hiekkalinnoja rakennellen ja vedessä leikkien. Mutta tuon iloisen päivän jälkeen hän on niin väsynyt, että hän on epätavallisen ärtynyt. Ja niin se on, ja niin te olette.

Alatte taas hengittää siinä mielessä, että olette saaneet loppuun työntämisen muuttaaksenne Maan uudeksi Maaksi ja myös itsenne uudeksi "sinuksi". Se on tehty. Olette valmis uudessa olemuksessanne.

Mutta ette pysty tuntemaan uutta "sinua" ulkoisesti. Ettekä pysty yhdistymään tuohon uutuuteen aivan vielä, mikä johtaa lisä-ärsytykseen. Vaikka päästätte irti paljosta ja tunnette vetoa uusiin ihmisiin, uuteen informaatioon ja uusiin muutosvälineisiin, noiden muutosten todellisuus ei ole vielä koskettanut ulkoista olemustanne. Olette väsynyt ymmärtämättä oikein miksi.

Tiedätte tietämättä, että olette erilainen. Ja vaikka tiedätte sisällä, että olette saavuttaneet jotain spektaakkelimaista, kaipaatte sitä fokusta, jota tarvitsitte saavuttaaksenne sen, mitä olette saavuttaneet.

Antakaa itsenne levätä, kerätä ajatuksenne ja siirtyä loistavaan itserakkauteen sitten, kun teille on oikein tehdä se. Ette ole vielä siinä kohtaa, että katselette olympiakultaanne kiintyneenä. Ette ole vielä siinä kohtaa, että tunnustatte itsellenne tuon kultamitalin saamisen. Mutta olette levättyänne ja sallittuanne itsenne tuntea ulkoisesti kaiken, mitä olette saavuttaneet.

Jotkut teistä jatkavat uskomista siihen, ettei mikään ole muuttunut – taaskin kuin leikki-ikäinen, joka on leikkinyt kovasti ja on yliväsynyt.

Muistoa kaikesta mitä olette saavuttaneet, ei voida poistaa eikä poisteta teidän olemuksestanne tai kaikista universaaleista olennoista. Mutta ennen kuin voitte täysin ottaa kunnianne ja kultamitalinne uskalluksesta olla "sinä" vastaäänistä huolimatta, teidän täytyy vähän levätä.

Maailmanne ja elämänne sädehtii ilosta, kun olette levänneet.

Loitte todellakin upean maailman valonpitäjätoverienne kanssa. Olette saavuttaneet mahdottoman – yhdistäen 3D:n 5D:hen ollen samalla täysin 3D:tä niille, jotka eivät tee siirtymää tai eivät tee sitä samanaikaisesti teidän kanssanne.

Ja kuitenkin soimaatte itseänne siitä, että te ette tee tarpeeksi, ette ole tarpeeksi – kuin olympiavoittaja joka soimaa itseään siitä, ettei voittanut ylivoimaisemmin.

Riittää jo itsenne ruoskiminen. Riittää jo itsenne soimaaminen mistään. Päästäkää ilon ja itserakkauden kipinä sisään – sitten kun olette sallineet itsenne levätä vähän. Niin olkoon. Aamen.
-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 24.06.2016 08:34

AUTUASTA 5D-ENERGIAA PÄIVÄNSEISAUKSESSA JA TÄYSIKUUSSA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
22.6.2016

Päivänseisauksen ja täysikuun ollessa käsillä, meille tulee upeaa ja autuasta energiaa. Nämä ovat 5D- ja korkeampien maailmojen energioita. Ne tulevat kohottamaan meitä ja transformoimaan meidät uudeksi 5D-valokehopaketiksemme.

Energiat ovat olleet voimakkaita koko tämän viikon. Se on poistunut vähän tänään. Jos sinulla on ollut nukkumisvaikeuksia, tämä on syynä. Tämän päivän energia on kevyttä ja uusien alkujen onnellisuutta. Muutaman viime viikon olemme käsitelleet ylikuumentumista, väsymystä ja unettomuutta, kun valokehon esiin tuleminen jatkuu.

On tullut monia oivalluksia ja uutta tietoisuutta.

Jumalainen feminiinisyys astuu vielä enemmän rooliinsa uusina johtajina. Vanhat järjestelmät eivät ole enää tehokkaita, kun saamme lisää oivalluksia ja tietoisuutta uusista mahdollisuuksista rauhaan ja harmoniaan viidennen ja korkeampien ulottuvuuksien tietoisuudessa.

Monet roikkuvat kiinni vanhoissa järjestelmissä. Vaikkeivät ne toimi eivätkä ole koskaan toimineet, tämän vain he tuntevat. He ovat 3D-sumussa luullen, että ne ovat toimineet, kun todellisuudessa niillä ei ole ollut koskaan tilaisuutta toimia kaikilla.

Ihmisten pimeä puoli hyökkää, kun uudesta valosta tulee kirkkaampaa ja kirkkaampaa, joten valmistaudu näkemään lisää pimeyttä, ennen kuin sen kaaos loppuu. Se loppuu – sillä ei ole vaihtoehtoa sen uskomattoman valon kera, jota tulee nyt kaikille.

Muista pysyä nyt-hetkessä – ei menneisyydessä tai tulevaisuudessa. Tässä on ainoa voimamme mennä korkeamman ulottuvuuden tietoisuuteen.

Ne jotka ovat juuttuneet 3D:hen, eivät pysty tulemaan toimeen kanssasi, koska he pelaavat yhteiskunnallisia 3D-pelejä, mutta ei huolta – he ovat lopulta ylösnousemuskaravaanissa. Kun enemmän ja enemmän valoa tulee, useammat pakotetaan katsomaan elämäänsä, ja he näkevät, etteivät ole tarpeeksi pitkällä.

He alkavat sitten tehdä tarvittavia muutoksia pitääkseen yllä sen uuden 5D-todellisuuden, johon olemme matkalla. Nämä muutokset voivat olla vaikeita, aivan kuten ne ovat olleet monille meistä, jotka olemme kulkeneet jo tämän vaiheen läpi. Ole heitä varten ja opasta, kun he tarvitsevat apua. Siksi meidän täytyi käydä ensin tämä läpi.

Tässä on viesti, jonka sain tänään Planeettojen väliseltä kehittyneeltä valoneuvostolta (maan ulkopuolisia jotka ovat käyneet luonani henkilökohtaisesti):

"Kaikki on tavoitteessa. Olemme auttaneet taajuuden nostamisessa varmistamaan ihmiskunnan evoluutio. Olemme pelkkää valoa. Valo voi kaataa ja kaataa pimeyden planeetallanne. Ollaksenne synkronissa kanssamme, teidän täytyy kantaa aina niin paljon valoa, kun voitte, myös pimeyden kohdatessa planeetallanne. Rakastamme teitä!"

Rakastan teitä kaikkia! Palveluksessa ja rakkaudessa,

Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 24.06.2016 08:36

FEENIXMÄINEN KESÄKUUN PÄIVÄNSEISAUS

22.6.2016

Lyhyt viesti mainitakseni, miten erilaiselta ja moniulotteiselta kesäkuun 2016 päivänseisaus ja saman päivän täysikuu ovat tuntuneet.

Rakas edelläkävijäystävä netistä jakoi hiljattain näyn, jonka hän oli saanut yhtenä päivänä valtavasta, voimakkaasta ja kauniista Feenix-linnusta, joka lensi ympyrää pään yläpuolella. Hänen näkynsä tuntui minusta täsmälleen samanlaiselta, mitä monet edelläkävijöiden edelläkävijät ja jotkut edelläkävijät ovat käyneet henkilökohtaisesti läpi tässä kesäkuun päivänseisauksessa. Minulle se on tuntunut hyvin paljon tältä:

1. yksi elävänä kuoleminen pois vanhasta itsestämme ja todellisuudestamme
2. yksi vaelluskokemus astraalimaisen roskan ja tahman läpi
3. välittömästi päivänseisauksen jälkeen uudestisynnyimme omasta tuhkastamme kuin suuri ja kaunis feenix-lintu.

Tämä on tuntunut kamalalta, upealta ja uskomattoman turhauttavalta toisinaan: kuolemanhiljaista ja eristynyttä toisinaan ja autuasta ja itseään toteuttavaa – itsenäistä – toisinaan. On kovasti myös tuntunut siltä, että olen käynyt läpi yhden elävänä kuolemisen ja tehnyt siirtymän johonkin uuteen ja feenixmäiseen. Uskon, että monilla meistä on ollut tämä kesäkuun päivänseisauksen/täysikuun kokemus viime päivinä ja viikkoina.

Monet meistä ovat kääntyneet isosta ja erilaisesta kulmasta viime päivinä, ja monin tavoin sitä tapahtuu edelleen tälläkin hetkellä. Kuten tavallista, meiltä vie vähän aikaa sopeutua ja tottua tähän ja ymmärtää tietoisesti paremmin kaikki, mitä olemme juuri käyneet läpi sisäisesti ja miten se auttaa automaattisesti kehittämään kaikkea ulkoisesti.

Erittäin hyvin tehty, kaikki. Kiitos ja jatkakaa taas lentämistä.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.06.2016 21:40

OTIT RATKAISEVAN ASKELEEN

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
27.6.2016

Rakkaat ystävät,

Paljon on muuttunut kuluneen vuorokauden aikana. Varhain eilen (26.6.16) taputimme uusille, nopeasti eteneville itserakkauskyvyillenne. Myöhemmin eilen sisäistitte itserakkausosan, joka näytti olevan kaukana tulevaisuudessa.

Vaaditte nyt sisäisen voimanne ulkoisesti.

Vaikka tuolla ajatuksella on eri merkitys jokaiselle teistä, se kohta koskettaa jokaista teitä, että te ette ole enää halukas olemaan kenenkään kanssa, joka ei jaa rakkautta tai iloa kanssanne.

Se vuorovaikutus jota ennen luulitte väistämättömäksi, muuttuu joksikin uudeksi tai häviää.

Ja ne joiden ajattelitte olevan iloisia, mutta ohikiitäviä, laajenevat. Ei siksi, että keskitytte siihen, vaan koska taajuutenne muuttui eilen toivomisesta tietämiseksi.

Tuo tietäminen pysyy alkuvaiheessaan, joten ette välttämättä tunne tuon muutoksen syvyyttä tänään tai edes huomenna. Mutta tunnette sitten, kun oivallatte, että vuorovaikutuksenne on muuttunut – että ne jotka olivat ennen tärkeitä teille, eivät enää ole, jos he päättävät jäädä 3D-karmakiertoon.

Vaaditte itsenne sisältä ulospäin – mikä johtaa teillä uuteen vuorovaikutukseen ja uusiin odotuksiin. Ette enää halua tyydyttää toisten tarpeita itsenne kustannuksella.

Tämä ajatus on tietysti "rämistellyt" sisäisen olemuksenne ympärillä kuukausia. Erona on, että ne energiat jotka sisäistitte eilen, melkein pakottavat teidät reagoimaan eri tavalla kuin ennen.

Päätitte kuukausia sitten olla olematta huolehtija tai uhri. Vaikka kumpikin rooli livahti olemukseenne siellä täällä, poistuitte noista tilanteista mahdollisimman miellyttävästi keskittymällä uusiin aikomuksiinne. Eilisestä lähtien ette enää halua rauhoittaa niitä, jotka eivät ole kiinnostuneet päästämään irti huolehtimisesta tai uhriudesta.

Tämä asia tulee aivan ehdottomasti esille muutaman seuraavan päivän kuluessa. Kuulette vaatimuksia: "Auta minua. Huolehdi minusta. Miksi olet niin itsekäs?" Kaikki vaatimuksia joihin tunsitte eiliseen saakka tarvetta reagoida, tai sovitella niitä niin, etteivät toiset nähneet uutta "sinua".

Melkein häpesitte uutta "sinua", sillä se oli niin erilainen kuin vanha 3D-sinä. Halusitte jäädä 3D-kierteeseen – muuttua vain vähän sieltä täältä sisäisesti, jotta voisitte pysyä osana enemmistöä.

Se ei ole enää tavoitteenne, sillä olette tosiaankin uusi Supermies, joka ei enää tunne tarvetta kätkeä identiteettiään säyseällä Clark Kent –persoonalla.

Salaisuutenne pitäminen sisällä ei ole enää toteutuskelpoinen vaihtoehto. Ei siksi, että haluatte julistaa maailmalle, kuka olette, vaan koska teillä ei ole enää tarvetta piiloutua. Melkein kuin olisitte ottaneet rohkeuspillereitä eilen. Olette, kuka olette – on se sitten 3D:tä, 5D:tä tai 10D:tä.

Ne jotka haluavat olla 3D:tä, ovat sitä nyt suurella voimalla – kuten myös te, jotka olette 5D:tä ja sen yli. Eilen oli jakautumispäivä. Ei fyysisen väkivallan mielessä, vaan sen hyväksymisessä, kuka olette.

Piiloutuminen ei ole enää vaihtoehto, sillä toisten on aika tuntea teidät koko loistossanne. Aivan kuten teidän on aika tietää sama itsestänne. Olette sipsutelleet muutostenne ympärillä kuin Tuhkimo, joka lakaisee savupiippua, vaikka todellisuudessa olette universumien kuningas, kuningatar, jumala tai jumalatar.

Miksi päätitte joukkona näyttää aidon olemuksenne? On niin, että niillä jotka ovat sen partaalla, etteivät enää määrittele 3D:tä kotipesäkseen, on toinen mukavampi paikka olla. Se ei olisi mahdollista, jos jatkaisitte uuden olemuksenne kätkemistä.

Merkitseekö tämä, että seisotte saippualaatikolla kadunkulmassa kuuluttamassa uutta olemustanne? Painatatteko miljoonia mainoksia, jotka julistavat uuden olemuksenne?

Ei. Te pelkästään elätte elämäänne tavalla, joka tuntuu mukavalta olemuksessanne.

Niin se on, että alatte täysin hyväksyä sen olennon, joka olette, ja rakastaa sitä sen sijaan, että yritätte olla vähän 3D:tä ja vähän 5D:tä ja sen yli. Ratkaiseva askel on otettu. Se tapahtui eilen.

Teistä ehkä tuntuu vähän sumuiselta, väsyneeltä, huonovointiselta tai teillä on lukuisia muita oireita, ja se vaatii vähän lepoa, jotta olemuksenne voi täysin sisäistää uuden "sinun".

Jotkut teistä tätä lukevista eivät tunne mitään. Ettekä huomaa mitään eroa vuorovaikutuksessanne. Se ei merkitse, että te ette ole ottaneet ratkaisevaa askelta – teillä oli vain harvempia muutoksia tehtävänä kuin niillä, jotka huomaavat eron selvästi.

Aiemmin kanavamme usein totesivat: "Sallikaa sen olla." Tällaisia toteamuksia ei enää tarvita, koska ette voi tehdä enää mitään muuta.

Olette todella eri ihminen sekä sisäisesti että ulkoisesti.

Olette todella tämän hämmästyttävän siirtymän eturintamassa. Ja toiset tarttuvat upeaan valoonne, josta on tullut kirkkaampi, kuin voitte hillitä itseenne.

Tämä siirtymä on muuttunut sisäisestä siirtymästä sisäiseksi/ulkoiseksi. Olette tuon muutoksen ensimmäinen tuote.

Säteilkää valoanne kirkkaasti ja tietäen, että olette vastuussa vain itsestänne. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.06.2016 21:41

KEHITTYMINEN VANHAN ALEMMAN TAAJUUSASTEIKON JA SEN ENERGIAJÄRJESTELMIEN YLI

29.6.2016

Artikkelissani 17.6.16 Falcon kysyi, miksi jotkut hänen tuntemansa ihmiset eivät enää pysty visualisoimaan toista chakraansa – ja heillä oli myös kipuja tuolla alueella. Valitettavasti en juurikaan selittänyt tuota kysymystä, koska keskityin muuhun aiheeseen liittyvään informaatioon. Minäpä kuitenkin lisään tässä, että useammilla ja useammilla ihmisillä on nyt tai pian samanlaisia kokemuksia, etteivät he pysty entiseen tapaan selvänäköisesti näkemään, tuntemaan tai aistimaan ainoastaan toista chakraa, vaan kaikkia kolmea alinta chakraa.

Olen sanonut vuosia, että kun jatkamme kehittymistä tai ylösnousemista pois vanhan alemman taajuuden energioista, tietoisuudesta, maailmasta ja todellisuudesta, johon synnyimme, nuo vanhat alemmat asiat, uskomukset, tavat, rakkaudet, vihat, kyvyt, itsetunto jne. häviävät hitaasti. Itse asiassa me häviämme tuosta vanhasta alemman taajuuden maailmasta, koska värähtelemme nyt paljon korkeammalla ja nopeammin. Näin ollen tapahtuu maailmojen ja aikajanojen eroaminen.

Vuosia sitten kirjoitin TRANSITIONS-sivuille artikkelin kolmen alimman chakramme muuttumisesta ja fokuksen menettämisestä, koska ihminen kehittyy ylöspäin ja korkeasta sydämestä tulee uusi polttopiste ja toimintaperusta. Ei juurichakran selviytymistaistelua, ei sakraalichakran seksuaali- ja lisääntymiskysymyksiä eikä egoa solar plexuksen vanhana ensisijaisena itsenä, vaan jotain täysin uutta ja erilaista ja valtavasti korkeampi olemis-, tietoisuus- ja todellisuustaajuus ja –taso. Lue se ( https://deniselefay.wordpress.com/2012/ ... ing-shenu/ ) ja tunne sen kuvia, koska niissä on varmasti enemmän tolkkua useammille ihmisille nyt, kun kirjoittaessani sen.

Hiljattain Lisa Renee kirjoitti blogissaan tästä, että kolme alinta chakraa muuttuu dramaattisesti evoluutiomme/ylösnousemuksemme vuoksi, otsikolla "Dissolving Chakra Membrane" (= chakrakalvon hajoaminen). Hän antaa upeita selityksiä siitä, miten Pimeystiimi – kuten minä sitä kutsun, ja hän monilla muilla nimillä – tunkeutui tahallaan vanhoihin alempiin chakroihin ja vääristi niitä kovasti. Käy katsomassa, koska se selittää paljon sitä, mitä monet meistä ovat tehneet koko vuoden monilla tasoilla – fyysinen, energeettinen, tunne, psyykkinen jne. Kiitos Lisa Reneelle.

" … Tällä hetkellä tiettyjen kenttien romahtaessa, tapahtuu paljon näyteikkunamurto-, väkivalta- ja mafiatyyppistä käyttäytymistä näissä pimeissä hierarkioissa. Ne tarttuvat epätoivoisesti kollektiiviseen kärsimyskehoon ja yrittävät aiheuttaa kaaosta massoissa saadakseen ihmiset tunnedraama-ansaan, kun monet meitä ovat siirtymässä pois näistä alemmista kentistä …

"… Sen elin- ja rauhasjärjestelmän joka on osallistunut energian kierrättämiseen ja jota chakra on syöttänyt, toiminta muuttuu nyt toisinpäin. Ennen chakra kontrolloi tuota toimintaa ja nyt elin alkaa kontrolloida energian kulkemista tuossa järjestelmässä …"

Hyvin usein elän niin intensiivisesti jotain ylösnousemusprosessin osaa, ettei minulla ole aikaa, energiaa tai joskus tarvittavaa etäisyyttä ja korkeutta hahmottaa täysin kaikkea sitä, mitä käyn läpi ja miksi. Näin on tapahtunut minulle hyvin voimakkaasti joulukuusta 2015 tähän päivään saakka. En tarkoita, että se loppuu huomenna, vaan että niin paljon on tapahtunut, etten ole aina saanut koko kuvaa raportoitavaksi, koska minä/sinä/me elämme sitä edelleen erittäin kovasti.

Tänä vuonna minun on tarvinnut jatkaa noita asioita korostetusti elämässäni ja tietoisuudessani – mitä ne ovatkin – koska jokin niissä tarvitsee lisää huomiotani ja syvempää ymmärrystäni. Tätä on vähän vaikea selittää, koska se menetelmä joilla nämä muutokset tapahtuvat, on hyvin erilainen, mitä se on ollut kaikki nämä ylösnousemusvuodet. Miksi? Koska olemme muuttuneet hyvin paljon.

Yksi asia joka on ollut minulle vaikea tänä vuonna, on, että henkilökohtaiset ongelmani punoutuvat nyt läheisesti yhteen maailman ongelmien kanssa jossain kummallisessa mikro/makrohommassa, josta on tullut paljon monimutkaisempi ajan kuluessa. Toisin ilmaistuna, on tullut vaikeammaksi erottaa omia juttujani ihmismassan ja Maan jutuista jne. Kaikki on samaa kamaa tässä kohtaa ja yksi vain heijastaa kaikkea muuta. Se mitä maailmassa tapahtuu, ilmestyy henkilökohtaiseen elämääni kuin jokin kummallinen ja kamala "miniminä"-tyyppinen mikro/makrohomma. Outoa, ja toivon sinun ymmärtävän, mitä yritän ilmaista.

Toinen koko vuoden rakentunut asia on ollut tietyt kehomuutokset, jotka ovat erilaisia kuin aiemmat ylösnousemukseen liittyvät oireet/sivuvaikutukset. Taas kerran, osa näistä oireista on erilaisia, koska me olemme erilaisia kuin vuosi, viisi vuotta, kymmenen vuotta sitten.

Pari kuukautta sitten palleani alue turposi taas (Buddha-vatsa) pienennyttyään vähän, ja sen takaisinsaaminen oli todella vaikeaa. Lisäksi jalkateriäni polttaa taas ja minulla on kemikaaliherkkyyksiä taas. Ja sitten muutama päivä sitten pää, kallo ja silmät räjähtivät taas sellaisesta harvinaisesta päänsärystä ja paineesta, joka muuttaa pysyvästi päätä, silmiä, näköhermoja ja fyysistä ja korkeampaa näkökykyä.

Tämä kipu on ollut niin kovaa neljä päivää, etten ole pystynyt tekemään paljon muuta kuin torkkumaan joka päivä ja selviytymään siitä pään, silmien ja näköhermojen kivusta, joka ampuu kallon yli, alas niskaan. Minulla on ollut tällaisia pää- ja silmäkipuja aiemminkin, ja ne ovat niin kovia, että teen vain välttämättömyydet joka päivä käydessäni niitä läpi. Tätä ankaraa fyysistä kipua on sen jälkeen, kun ole käynyt läpi viikkojen tai kuukausien melko armottomia tunne- ja energia-asioita, jotka oli käsiteltävä syvemmällä tasolla ja eri tavalla, kuin olen koskaan ennen käsitellyt niitä. Ja olen käsitellyt joitain niistä jo yli 25 vuotta! Tällä hetkellä on kyse rajasta niissä asioissa, joita meillä kullakin on edelleen sisällämme. Tämä vanha kama (suhteet, vanhat tavat jne.) on täytynyt käsitellä ja siitä on tarvinnut irtautua jatkaaksemme siirtymistä eteenpäin henkilökohtaisessa ylösnousemusprosessissamme. Olen tehnyt tätä henkilökohtaisesti koko vuoden samaan tapaan, mitä Iso-Britannia kävi hiljattain läpi: olen irrottautunut siitä, miten asiat ovat olleet, koska se on ehdottoman tarpeellista nyt. Tiedän, että olen epämääräinen tässä, mutta vain siksi, että se on hyvin henkilökohtaista. Olen varma, että voit samaistua omalla tavallasi.

Tämä artikkeli saattaa kuulostaa täysin hajanaiselta ja se rönsyilee eri aiheissa, mutta luota minuun, että se puhuu yhdestä asiasta: alempien chakrojemme kehittymisestä joksikin täysin uudeksi, ja tietysti kaikki mikä on liittynyt noihin aiheisiin, on ollut esillä ja naamallamme, ja myös sydämessä ja sisuksissa … henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti. Jatka vain rullaamista kaiken tämän läpi, koska vaikka se on rankkaa ja tuskallista toisinaan, niin sinä teet, me teemme valtavia evoluutiohyppäyksiä nyt. Soivat korvat, särkevä keho ja toisinaan menneisyydestä hyvin raskas sydän kertovat sen. Vanha alempi ei voi olla rinnakkain uuden ja korkeamman kanssa ja näin teemme työtä muuttaaksemme sen, mikä täytyy muuttaa sisällämme.

Denise

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit