Vuodelle 2015

Muutos tulee - oletko valmis siihen ?

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.02.2015 10:17

MUUTOS TULEE – OLETKO VALMIS SIIHEN ?

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
23.2.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Minun on kerrottava salaisuus: en oikeasti pidä muutoksesta. Itse asiassa olen hyvinkin tapaolento. Rakastan järjestystä ja rutiineja, joten silloin kun minun täytyy tehdä muutoksia, otan yleensä oman aikani ja teen ne, sitten kun minulla ei ole muita vaihtoehtoja. Tämä merkitsee, että muutos tapahtuu melko äkkinäisesti ja joskus tavoilla, joita en pysty käsittelemään – eli en voi viivytellä enää pidempään. Muutostarpeemme syntyy, silloin kun "meiltä loppuu energiatie" nykytodellisuudessamme, ja jos aiomme liikkua johonkin suuntaan, meidän täytyy antaa muutoksen tapahtua. Emme voi olla avoin transformaatiolle (mikä merkitsee "muodon muuttamista"), jos emme ole valmis muuttamaan mitään elämässämme, erityisesti silloin kun eteenpäin siirtyminen tai jonkin aikomuksen toteuttaminen vaatii jonkinlaista muutosta tai jonkin olevan eri tavalla elämässämme.

Muutos merkitsee elämämme muuttamista luomalla uuden rutiinin ja tekemällä asiat eri tavalla. Meidän täytyy aina oppia jotain uutta, kun asiat muuttuvat, ja se voi olla yksi syy, miksi viivytämme muutosta niin pitkään. Itse asiassa viivytämme sitä, kunnes mitään muuta vaihtoehtoa ei ole käytettävissä, ja sitten meidän täytyy kamppailla jonkin muuttamiseksi. Mutta silloinkin kun olemme tyytyväinen asioihin, emme ole välttämättä onnellinen tai tyydyttynyt. Opimme sopeutumaan ja selviytymään asioista, jotka eivät toimi, ja kertomaan itsellemme, että ne ovat ok, kunnes emme enää selviydy niistä.

Kuva
Vuonna 2010 jouduin jäisellä tiellä vakavaan auto-onnettomuuteen, missä autoni romuttui täysin. Rakastin tuota autoa ja olin omistanut sen 13 vuotta. Se oli perheautomme, joten siihen liittyi paljon muistoja, ja sen menettäminen oli vaikeaa. Vaikka siinä oli muutama pienempi tekninen ongelma, osasin keplotella niiden kanssa. Yksi lapsistani oli kolaroinut sen muutama vuosi aiemmin ja oikea ajovalo putoili jatkuvasti. Niinpä minulla oli autossa ilmastointiteippiä ja käytin sitä tarvittaessa. Käynnistys ei aina toiminut, mutta osasin heiluttaa avainta starttaamiseksi. Bensamittari ei ollut luotettava, joten varmistin tilanteen ja täytin tankin aina, kun se oli puolillaan. En pidä uuden auton ostamisesta ja tavallisesti ajan omaani, kunnes se lakkaa toimimasta. Tässä tapauksessa minun tarvitsi oikeasti saada uusi auto, mutten hankkinut sitä, ennen kuin universumi tönäisi minua vähän. Auton romuttuminen oli tarvitsemani tönäisy, koska minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa – autoni oli nyt kuollut.

Niinpä menin kammottavalle autonostomatkalle ja löysin uudemman mallin, missä oli GPS. Ajettuani ensimmäisen kerran kaupungilla opastettuna, jäin koukkuun. Rakastan GPS:ää ja koska suuntavaistoni ei ole hyvä, arvostan sitä, ettei minun tarvitse ajaa kartta sylissäni, yrittänen selvittää, missä olen, jotta voin päästä sinne, minne olen menossa. Mutten olisi saanut tuota autoa tuolloin ja olisin jatkanut ärsyttävien teknisten ongelmien sietämistä ilman tarkkaa, automaattista reittiopastusta, jos vanhaa autoani ei olisi otettu pois elämästäni. Muutosta tarvittiin ja minun oli aika sallia sen tapahtuminen. Rehellisesti sanottuna ajaminen oli aina turhauttavaa, erityisesti ajaessani vieraassa paikassa, koska minulla ei ole hyvää suuntavaistoa. Minulla on aina ollut karttoja autossani ja on edelleen, mutta GPS auttaa minua liikkumaan paljon tehokkaammin.

Minun oli ostettava viime viikolla uusi printteri, koska vanha lakkasi toimimasta. Taas kerran, käytän toimistolaitteitani, kunnes ne kuolevat, vaikka olisikin teknisesti parempia vaihtoehtoja saatavilla. Vanha printterini teki sen, mitä tarvitsin – tavallaan. En koskaan saanut sitä toimimaan langattomana, skanneri lakkasi toimimasta, paperisyöttöön mahtui vain 10 arkkia kerralla enkä koskaan tajunnut, miten kirjekuoria printataan.

Kuva
Tässä on kuva uudesta HP-printteristäni, mikä mm. on täysin langaton (tulostin jopa puhelimestani) ja siinä on kaksipuolinen tulostus. Se on erittäin nopea, skanneri toimii ja tulostin kirjekuoria tänään vaivattomasti. Se tulostaa millimetripaperia (ajattele), kalentereita, lomakkeita ja raportteja ja voin ohjelmoida sen myös vastaanottamaan kaikenalaista informaatiota automaattisesti eri lähteistä. Sain tänään ensimmäiset inspiroivat viestini, joita luin aamiaista syödessäni (aikataulutin niiden tulostuksen aamuvarhaiselle).

Koemme muutoksen niin, kuin näemme sen. Jos ajattelemme sen olevan naurettavan vaikeaa, järkyttävää ja traumaattista, niin se on. Ja jos käytämme tuota mielipidettä odottaaksemme viime hetkeen saakka muutosta, voimme odottaa saavamme jotain, mikä antaa meille sellaisen tönäisyn, mikä auttaa meitä tunnistamaan, että meidän täytyy antaa muutoksen tapahtua. Mutta jos näemme muutoksen osana prosessia, se tapahtuu, silloin kun asetamme uuden aikomuksen elämällemme ja luomme sitten paremman ja sujuvamman tien muutokselle. Sitten muutoksesta tulee osa prosessia alkuunpanijan sijasta. Voimme joutua onnettomuuteen jäisellä tiellä ja olla huolimaton viikon tai voimme alkaa ostaa uutta autoa, silloin kun tiedämme tarvitsevamme sellaisen. Kummassakin tapauksessa muutos tapahtuu. Se riippuu meistä, miten se tapahtuu.

Siedätkö asioita, jotka eivät toimi, eivät tee sinua onnelliseksi, ovat kovaa työtä eivätkä virtaa elämässäsi, koska pelkäät muutosta?

Kuva
Mitä kursit ilmastointiteipillä yhteen, jotta voit saada sen sopimaan sinulle tai toimimaan?

Pelkäätkö, että muutoksesta tulee vaikea? Mitä jos se on helppo?

Mitä tapahtuu, jos muutat perspektiiviäsi muutokseen ja transformaatioon ja sen sijaan, että näet sen vaikeana, näet sen vain osana virtaa, joka vie sinut lopputulokseen, minkä haluat luoda?

Jos aiot jotain uutta elämääsi, muutos on osa tuota prosessia. Ole avoin kutsumaan parhaimpia, upeimpia ja korkeimman taajuuden lopputuloksia itsellesi ja muutokset ovat vain osa tuota virtaa. Sitten voit suunnitella muutosta sen sijaan, että suunnitelmasi järkyttävät sinua, jotta voit oppia ottamaan muutoksen ja siihen liittyvät uudet alut avosylin vastaan. Emme voi luoda uusia alkuja vanhoista asenteista ja uskomuksista. Jonkin on muututtava, jotta uusi alku on oikeasti uusi.

Uudestisyntymää ei voi tapahtua, jos vain haluamme jotain uutta, muttemme ole valmis muuttamaan mitään elämässämme tällä hetkellä. Muutoksen ei tarvitse olla valtava, mutta sen on oltava jotain (muista, että "kvantti" kuvaa erittäin pientä muutosta, jolla on eksponentiaalisen suuri tulos). Muutos on ajatus, uskomus, asenne, tapa miten näet itsesi, odotuksesi potentiaalistasi ja elämästäsi, mutta ole valmis muuttamaan jotain ja tulokset ylittävät rohkeimmatkin odotuksesi. Suuret unelmat tarvitsevat suuria ajatuksia tukemaan ja toteutuakseen ne tarvitsevat vähintäänkin yhden pienen muutoksen uuteen suuntaan. Muutos tapahtuu, silloin kun olemme valmis muuttumaan. Transformaatio tapahtuu, silloin kun uskomme, että muutos on vain aikomuksemme toteuttamisen yksi aspekti.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Mitä rakkaus tekisi ?

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.02.2015 22:38

MITÄ RAKKAUS TEKISI ?

Kirjoittanut Lissa Rankin (lissarankin.com)
5.2.2015

Mies särki sydämesi, petti luottamuksesi, oli piittaamatta tarpeistasi eikä kunnioittanut sinua. Kun kerrot ystävillesi, he pudistavat päätään, kaakattavat ja häpeävät. Sinun on parempi ilman häntä. Hän ei ansaitse sinua. Voit pärjätä paremmin kuin hän. Keksit tarinan, mikä tekee hänestä rikollisen ja sinusta hänen paskamaisten tekojensa uhrin. Se on hyvä tarina – sellainen mistä tehdään elokuvia. Sinusta tuntu oikealta, kun potkaiset hänet pihalle. "Teit oikein", kaikki sanovat. Meri on täynnä kaloja.

Mutta syvällä vihan alla on loukkaantuminen. Ja loukkaantumisen alla on jotain suurempaa, jotain mikä ymmärtää hänen tekonsa, jotain mitä sinun olisi katsottava, jos tunnistaisit sen, jotain mikä häiritsee tarinaasi. Niinpä pitäydyt tarinassasi ja sivuutat sen, mitä sen alla on. Niin on helpompaa. Täytyyhän sinun suojella itseäsi.

Mutta kysyn sinulta tämän: mitä rakkaus tekisi?

Nainen syyttää sinua. Kaikki on sinun vikasi, senkin paskiainen. Jos et olisi tehnyt sitä, hänen elämänsä olisi ruusuilla tanssimista. Miten saatoit? Miten saatoit? Tuo asia minkä teit – tiedät sen – miten saatoit tehdä jotain sellaista? Millainen ihminen ylipäätään olet? Kuka tekisi jotain sellaista jollekin rakkaalleen? Et ansaitse hengittää samaa ilmaa hänen kanssaan. Hän on oikeassa. Olet mäntti ja ansaitset rangaistuksen. Sinut pitäisi merkitä punaisella kirjaimella, jotta kaikki näkevät. Laahustaisit häpeässäsi ja maksaisit hinnan julkisesti. Annetaan heidän sylkeä sinua. Olet paholainen. Ansaitset mädäntyä helvetissä. Hänen ystävänsä pitävät sinua Luciferina. He vartioivat häntä, käskyläiset jotka suojelevat kuningatartaan. Et uskalla lähestyä, puhumattakaan yrittää pyytää anteeksi. Unohda se. Yritit pyytää anteeksi. Nainen ei kuullut sinua. Hän oli liian vihainen, liian juuttunut omaan tarinaansa siitä, millainen persereikä olet. Hän ei voinut kuulla, ettet koskaan tarkoittanut loukata häntä, että rakastit häntä ja teit parhaasi tuolla hetkellä.

Polvistuit hänen jalkojensa juureen ja pyysit anteeksiantoa, ainakin mielessäsi. Et koskaan loukkaisi häntä tarkoituksella. Kertoisit hänelle, että rakastat häntä edelleen, jos hän vain kuuntelisi. Hän on luultavasti oikeassa – olet vain persereikä. Sinun pitäisi hiippailla pois häntä koipien välissä, häipyä hyvän sään aikana ja toivoa parempaa tuuria ensi kerralla.

Mutta kysyn sinulta: mitä rakkaus tekisi?

Yritit niin kovasti pelastaa hänet, vaikkei hän ollutkaan kiinnostunut pelastamaan itseään. Laitoit sydämesi ja sielusi pelastusyritykseen ja panostit rahaa, energiaa, aikaa ja rakkautta tilanteeseen puuttumiseen. Luulit sen toimivan lopultakin tällä kertaa. Kyllä, olet yrittänyt ja epäonnistunut aiemmin. Kyllä, kenties sinun olisi pitänyt oppia läksysi. Mutta tällä kertaa uskoit oikeasti, että hän olisi lopultakin valmis vastaanottamaan apusi. Luulit pelastavasi hänet tällä viimeisellä kerralla. Kuka sen tekisi, jos et sinä? Kuka uskoisi hänestä hyvää, jos et sinä? Kuka muu rakastaisi häntä riittävästi kestääkseen jatkuvasti kaikkea hänen paskaansa? Kaikkia valheita. Kaikkia rikottuja lupauksia. Kaikkia kertoja kun hän sanoi sen, mitä halusit kuulla, ja uskoit häntä. Taas.

Mutta hitto soikoon. Hän teki sen taas. Sinä teit sen taas. Annoit hänen tehdä sen itsellesi taas eikä hän ole edes kiitollinen. Miten hän voi olla olematta kiitollinen kaiken sen jälkeen, mitä olet tehnyt hänen hyväkseen? Millainen ihminen käyttää ihmisiä sillä tavalla, imee heidät kuiviin ja sitten jättää – uupuneena ja tyhjiin valuneena tiensivuun, katsomatta edes taakseen? Sinun pitäisi vain häipyä hyvän sään aikana. Luopua toivosta hänen suhteensa. Hän on menetetty tapaus.

Mutta kuka huolehtii hänestä, jos et sinä? Kenties sinun pitäisi antaa hänelle vielä yksi tilaisuus. Antaa anteeksi hänelle taas. Jatkaa yrittämistä. Jos et tee sitä, mitä hänestä tulee. Kyllä, hän tarvitsee sinua. Hän romahtaisi ilman sinua. Voit olla suurempi ihminen, jatkaa ilmestymistä paikalle ja olla se ihminen, joka ei koskaan hylkää häntä, vaikka tilanteesta tulisi kuinka paha.

Mutta kysyn sinulta: mitä rakkaus tekisi?

Meillä kaikilla on vaarana joutua johonkin näistä kolmesta epäterveestä mallista – uhri, pahantekijä ja marttyyri. Joskus näyttelemme avutonta uhria pahojen ihmisten ja vihamielisen universumin armoilla. Joskus heittäydymme tai annamme toisten heittää itsemme roistomaisen pahantekijän rooliin. Toisinaan esitämme uhrautuvaa mutta kaunaista marttyyriä. Mikään näistä rooleista ei ole terve. Ne kaikki kumpuavat pikkuitsen erillisyystarinasta. Nämä kaikki mallit syntyvät pelosta.

Mutta voimme rikkoa nämä mallit yhdellä yksinkertaisella kysymyksellä, jonka antoi minulle henkinen neuvonantajani, transpersonaalipsykologi Ted Esser.

Mitä rakkaus tekisi?

En uskalla väittää, että tiedän aina vastauksen tuohon kysymykseen, mutta esitän sen itselleni usein nykyään ja useimmiten huomaan tekeväni ystävällisen teon esittäessäni itselleni tämän kysymyksen. Tämä kysymys pehmentää kovia särmiäni ja keskeyttää uhri-, pahantekijä- ja marttyyritarinani.

Mitä rakkaus tekee

Joskus rakkaus antaa anteeksi sen, mikä tuntuu anteeksiantamattomalta.

Joskus rakkaus kyseenalaistaa kaiken uteliaana ja nöyränä.

Joskus rakkaus asettaa rajoja.

Joskus rakkaus rukoilee apua.

Joskus rakkaus avaan sydämen vielä enemmän, kuin luulit mahdolliseksi.

Joskus rakkaus tunnustaa sanoinkuvaamattoman totuuden.

Joskus rakkaus jättää paljaaksi ja haavoittuvaksi, kilpikonnaksi ilman kuorta piikkipensaikkoon.

Joskus rakkaus lähtee.

Mutta rakkaus tekee aina valintoja, jotka avaavat sielun häkin ja auttavat sinua ja rakkaitasi kasvamaan. Rakkaus on aina ystävällistä, myös lääkitessään kovalla rakkaudella. Ja aivan kuten voit aina tunnistaa meren, koska se maistuu suolalta, tunnistat rakkauden, koska se maistuu vapaudelta.

Kyllä, vaatii rohkeutta tehdä, mitä rakkaus tekisi, mutta kuten Sara Bareilles usuttaa laulussaan Rohkea: "Kenties siitä häkistä, missä asut, on tie ulos. Kenties jonain päivänä voit päästää valon sisään. Näytä minulle, miten suuri rohkeutesi on."

Rakkaudella,

Lissa Rankin
-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Lumivyöryllä uiminen

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.02.2015 22:40

LUMIVYÖRYLLÄ UIMINEN

Kirjoittanut Sierra Roberts (www.ascensionthoughts.blogspot.co.nz)
25.2.2015

Se tunnetaan rakkaustsunamina, kuitenkin olen saanut kuvia ja viestejä lumivyörystä monta viikkoa. Sitten luin erään lehden kysymyksen siitä, mitä tehdään jouduttaessa lähestyvän lumivyöryn reitille. Mielenkiintoista! En harrasta lunta, joten minulla ei ollut aavistustakaan.

Oikea vastaus on: "Ui virran mukana ja yritä pysyä sen yläpuolella." Oivalsin, että juuri sitä olen tehnyt käsitellessäni voimakkaita tulevia rakkaus- ja valoenergioita. Uin virran mukana. Se on tavallisesti vaivatonta, ellen väsy. Väsyessäni minusta tuntuu raskaalta ja vatsassa tuntuu uppoavalta – niin kuin tapahtuisi, jos lumivyöry olisi ylivoimainen.

Pitääkseni energiatasot ylhäällä, meditoin ja kävelen luonnossa joka päivä, luen ja katselen vain kohottavaa materiaalia, nauran usein ja yhdistyn henkiystäviin pitkin päivää. Se toimii.

Tässä on lisää kuvastoa, tällä kertaa vesimuunnelma …

Dolores Cannon kertoo kirjassa "Elämän ja kuoleman välissä" erään regressiopotilaan kokemasta kuolemasta (ironisesti lumivyöryssä!). Hän sanoo. "Oletko koskaan sukeltanut syvään lampeen, sen pimeään ja sameaan pohjaan? Kun tulet takaisin pintaa kohti, tulee aina vain valoisammaksi. Sitten kun tulet pinnan läpi, kaikkialla ympärillä on auringonloistetta. Kuolema oli sellainen."

Tuo kuva tulee jatkuvasti mieleeni. Tiedän taatusti, miltä samea ja pimeä pohja tuntuu – elin siellä 50 vuotta tässä maaelämässä, puhumattakaan sadoista entisistä elämistä. Nyt uin pintaan kaikilla voimillani. Voin nähdä sädehtivän auringon, sinisen taivaan ja tiedän, että sinkoudun pinnan läpi minä hetkenä hyvänsä …

Euforia! Olen elossa!

Eikö tämä ole upea analogia ylösnousemuksesta? Ja eikö ole lohduttavaa tietää, että olemme houkuttelevan lähellä valoon pääsemistä? Kaikki pimeys, pelko ja yksinäisyys on takanamme ikuisesti, koskaan palaamatta.

Minulla on läheinen yhteys lordi Sanandaan ja saan opastusta häneltä päivittäisissä meditaatioissani (kuten sinäkin voit saada, jos pyydät – hän on täällä auttamassa jokaista sielua maan päällä). Arkkienkeli Mikael antoi minulle kuitenkin epätavallisesti viestin tällä viikolla jaettavaksi kanssanne …

Hän sanoi, että koemme tällä hetkellä "aikaeroa" suurten tapahtumien eteerisen ja fyysisen ilmentymisen välillä. Asiat ovat jo tapahtuneet eetterissä. Taivaan komppania juhlii!

Arkkienkeli Mikael kehottaa ajattelemaan sitä kaikuna, kun huudat laakson yhdeltä reunalta ja on pieni väli, ennen kuin huutosi kuuluu kauempaa. Tämä on aikaviive. Se on pelkästään silmänräpäys, melkein havaitsematon – jotain mille nauramme jälkikäteen. "Muistatko ahdistavan odotuksen? Tuo 3D-aika-paikka oli yhtä hullua harhaa!"

Tunnen livahtavani nyt ulottuvuuksien välillä säännöllisesti. 3D-harha tuntuu vähemmän ja vähemmän todelta, se on ikään kuin unta. Toisinaan koen iloaaltoja, jolloin tiedän sydämessäni, että suuret asiat ovat jo tapahtuneet. Tätä tunnetta seuraa valtava helpotuksen ja antautumisen tunne.

Matt Kahn sanoo, että voisimme ylösnousta välittömästi, jos olisimme 100%:sti kiitollisia ja 100%:sti vailla pelkoa. Ensin mainitun puute ja jälkimmäisen läsnäolo pitää meidät harhan vankina.

Edistyn kovasti pelon kanssa – minulla on rohkeutta kohdata jokainen tilanne, mikä tekee nöyräksi. Olenko se oikeasti minä? No, itse asiassa olen. Se on todellinen minä, ei se varjohahmo joka vietti vuosikymmeniä tällä planeetalla peläten kaikkea ja kaikkia.

Kiitollisuus? Olen luonnostaan kiitollinen, mutta on hauskaa keskittyä tähän jumalaiseen laatuun. Esimerkiksi, työskentelen rakennusfirman näyttökodissa. En pidä ovenkahvoista. Omassa pikku talossani joka on vasta kaksi vuotta vanha, on paljon kivemmat ovenkahvat. Joka kerta kun kosketan ovenkahvaa kotonani, ajattelen: "Hyvä valinta, Sierra, nämä ovat ihanat kahvat …" Saat kuvan tästä. Kyse on pienistä asioista.

Lopuksi, voisinko pyytää sinua irrottautumaan täysin valtavirtamediasta. Itse olen ollut valtavirtamediavapaa yli kolme vuotta. Eilen minun oli kuunneltava radiouutisia ollessani sovituskopissa. Kyse oli pääministeristämme (Uusi Seelanti), joka lähettää joukkoja Irakiin.

Sairastuin täysin. Olin astunut takaisin salaseuramaailmaan, valitsematta sitä itse. Useimmat ihmiset hyväksyvät tuon maailman kyselemättä. Se ei ole todellinen. Sulje se. Kehota kaikkia tuntemiasi ihmisiä sulkemaan se.

Jos kaikki maapallolla boikotoisivat valtavirtamediaa kollektiiviliikkeenä, paperinohut 3D-harha mikä perustuu pelkoon ja kontrolliin, haihtuisi ilmaan, ja ylösnousisimme. Se on niin yksinkertaista.
-----------

Anita <3 ..

Re: Lumivyöryllä uiminen

ViestiKirjoittaja Oili » 27.02.2015 08:22

Anita <3 .. kirjoitti:
Jos kaikki maapallolla boikotoisivat valtavirtamediaa kollektiiviliikkeenä, paperinohut 3D-harha mikä perustuu pelkoon ja kontrolliin, haihtuisi ilmaan, ja ylösnousisimme. Se on niin yksinkertaista. -----------

:)
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

Viesti valotyöntekijöille

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.02.2015 11:43

VIESTI VALOTYÖNTEKIJÖILLE

Kollektiivia kanavoinut Caroline Oceana Ryan (carolineoceanaryan.com)
20.2.2015

Viimeisin opastus ylösnousemuspolun valotyöntekijöille ystäviltämme, viidennen ja kuudennen ulottuvuuden olennoilta, jotka tunnetaan Kollektiivina.

Tervehdys, ystävät ja valotyöntekijätoverit! Toivotamme teidät tervetulleeksi jakamaan tämän ajan kanssamme, riemuitsemaan kaikesta, mitä tapahtuu nyt kauniilla planeetallanne.

Ja toivotamme teidät tervetulleeksi siihen oivallukseen, että vaikka jotkut tilanteet saattavat näyttää erittäin synkiltä, on silti mahtavia hetkiä ja paikkoja, joissa valoa virtaa pimeyden murenevien rakenteiden läpi ja saavuttaa maapallon tavoilla, joita ei ole ollut moniin tuhansiin vuosiin.

Ja muistutamme teitä 1200-luvun runoilijan Rumin kauniista riveistä:

"Soita kelloja, jotka vielä soivat.
Unohda täydellinen antisi.
Kaikessa on särö.
Niin valoa pääsee sisään."

Ja tiedämme – me kaikki täällä aluksilla, kun katselemme edistymistänne ja tuemme teitä energeettisesti uusissa energiaverkoissanne ja erityisesti sydänkeskuksessanne – että päästätte valoa sisään omaan olemukseenne siinä määrin, että teistä tuntuu uupuneelta monina päivinä, jopa vähän lannistuneelta, ja ihmettelette, milloin kaikki on viimeinkin valmista.

Kaikki nämä muutokset – dramaattiset mutta tarpeelliset – voivat taatusti vaatia veronsa.

Jotkin niistä liittyvät ulkoiseen maailmaanne ja merkitsevät niiden suurten pankkien ja vanhojen sukujen kaatumista, jotka ennen pitivät itseään uppoamattomina ja jotka nyt uppoavat aaltojen alle.

Toiset liittyvät sen paljastumiseen, ketkä ovat todellisuudessa joidenkin maailman armeijojen ja kapinallisjoukkojen takana – jotkut todella konservatiivisilta näyttäviä ihmisiä, jotka tukevat niitä armeijoita, joita useimmat pitävät oikean siiven agendan ja demokratian vihollisina.

Toiset muutokset liittyvät maapalloonne, kun pimeyden lohikäärmeet tyrmätään ja savustetaan ulos ja niille näytetään galaksin maankuulua ovea eikä niillä ole enää koskaan paluuta.

Ne koskevat myös uskontojenne, länsimaisen lääketieteen ja lääketeollisuuden ja hallituksen rakenteita sekä muita kapeita ja perinteisiltä näyttäviä rakenteita, jotka ovat pitkään väittäneet toimivansa teidän parhaan etunne mukaisesti.

Nämä haukkovat henkeään epätoivoisesti viimeisen kerran ja julistavat sitä ylivaltiutta, minkä ne menettivät kuukausia tai vuosia sitten, ja tästä syystä näette paljon tuhoja tällä hetkellä tietyissä maapallon kolkissa ja talouksissanne.

Ja kun nämä hajoavat ja häviävät, teistä tulee aina vain vahvempia ja teistä tulee itse asiassa sitä, minkä estämiseksi monet ovat tehneet pitkään ja kovasti työtä – korkeampi itsenne, viidennen ulottuvuuden itsenne ja valo-olentoaspektinne.

Vaikka olemme sanoneet monta kertaa, että olette lähes maaliviivalla meidän läsnäolomme paljastumisessa, NESARA-lain täytäntöönpanossa ja rikollisten syrjäyttämisessä, niin sanoisimme nyt, että hetkenne on täällä, useammalla tavalla.

Sillä näiden korkeampien taajuuksien tuleminen maapallolle mahdollistaa korkeamman ja syvemmän meditoinnin ja tietoisuuden, mitä ihmiskunta on koskaan ennen kokenut.

Voimaannutamme teitä aloittamaan elämisen viidennen ulottuvuuden todellisuudessanne tavoilla, joista olette ennen vain uneksineet.

Niinpä vaikka teistä ehkä edelleen tuntuu, että vanha järjestelmä on paikoillaan, käytte päivisin töissä, olette kiinni veloissanne ja tunnette edelleen uupumusta siitä katastrofivyöhykkeestä, missä maapallo on ollut, vakuutamme teille, että teistä tulee jumalainen itsenne enemmän ja enemmän joka päivä.

Näemme valonne ja kehittymisenne myös niinä hetkinä, jolloin te ette näe sitä itse, ja hämmästelemme ja iloitsemme transformoitumistanne.

Näemme teidän tulevan aina vain telepaattisemmaksi, yhdistyvän kykyynne edesauttaa luonnollista parantumista, kurkottavan kohti puhdasta vettä ja tarvitsevan kiinteää ruokaa vähemmän ja vähemmän.

Näemme teidän opettelevan tanssimaan tai harrastavan joogaa tai kulkevan luonnossa pelkästä ilosta, tilaisuudesta ilmaista elämää ja saada yltäkylläinen elämä.

Näemme teidän päästävän irti kaikesta surusta, alemmista energioista ja mielipahasta.

Päästävän irti vanhoista kaunoista, nauravan sille, mikä ennen ärsytti tai turhautti teitä, antavan anteeksi väärät tekemiset tapahtumahetkellä.

Näemme, ettei teidän enää tarvitse olla oikeassa, tuntea häpeää tai syyllisyyttä ja kritisoida itseänne tai muita.

Ja sanomme teille, että väsymyksenne hetkillä ja ihmetellessänne "miten kauan vielä?", teillä on suuri syy tuntea rauhaa ja iloa, päästää irti kaikista tunteista, että olette erillään henki- ja avaruusperheestänne ja kaksoisliekistänne.

Sillä tiedämme, miten upean voimakkaita olette kaikki ja miten voimakkaaksi olette vielä tulossa.

Ette ole nyt vähempää kuin sen loputtoman rakkaus- ja valovoiman kanssaluojia, mitä teidät kerran opetettiin pelkäämään.

Ja nyt kun lopultakin jätätte kaiken pelon – koskee se sitten rahaa, rakastanne, omaa terveyttänne tai mielenrauhaanne tai maailmantilaa – pyydämme teitä suunnittelemaan. Suunnitelkaa näkevänne meidät tänä vuonna.

Suunnitelkaa tervehtivänne kaksoisliekkiänne ja avaruusperhettänne.

Suunnitelkaa riemuitsevanne, ja aloittakaa nyt.

Sillä tuotte mukananne suurimman ajan – rakkauden ajan, Vesimiehen ajan, mitä hyvin monet nuoret ihmiset juhlivat laulussa vain muutama sukupolvi sitten.

Muistakaa heidän viestinsä, sillä he kertoivat totuuden: on vain rakkaus.

Namaste! Olemme kanssanne aina.

-----------

Anita <3 ..

Valmistaudut elämäsi rooliin

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.02.2015 22:51

VALMISTAUDUT ELÄMÄSI ROOLIIN

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
23.2.2015

Rakkaat ystävät,

Kenties teistä tuntuu, että hermot ovat ihon pinnalla, tartutte taas ongelmiin, joihin luulitte tarttuneenne jo kauan sitten, tai olette vihainen hyvin vähäisestä syystä tai ilman mitään syytä. Tietäkää, että käytte läpi merkittävää siirtymää tällä hetkellä.

Kaikkeen maan päällä vaikuttavat nyt ne energiat, joita rakentuu ympäristöönne.

Te jotka olette kiivenneet vuorellenne, olette ehdottomasti vihaisia. Missä hauskuus on? Missä ilo on?

Ahaa. Ette vielä ymmärrä, että valitsitte tietyn roolin esitettäväksi tässä nyt-hetkessä ja valmistaudutte uutterasti tuohon rooliin.

Kenties analogia auttaisi teitä ymmärtämään paremmin. Leikitäänpä, että sinut valittiin 3D:ssä näyttämörooliin, mitä himoitsit vuosia (sait kivettyä vuorellesi). Nyt sinun on opeteltava vuorosanasi ja valmistauduttava itse rooliin – ja niin teet. Eli päästät irti kaikista asioista, jotka saattaisivat estää sinua – ns. uudenlainen puhdistuminen.

Ja teet sitä hyvin uutterasti, koska himoitsemasi rooli on saanut sinut valtaansa. Mikään ei ole sinulle tärkeämpää kuin valmistautua tuohon rooliin, mukaan luettuna – kuten monet 3D-näyttelijät tekevät – ihanien hiustesi leikkaaminen, lihominen tai laihtuminen, jonkun seuraaminen jolla on samanlainen elämä, vuorosanojesi ja fyysisen sijoittumisesi opetteleminen jne. Mikään tästä ei välttämättä ole iloista, mutta se vaaditaan, jotta voit esittää tuon roolin parhaan kykysi mukaan.

Taas kerran, kuin lohi joka ui vastavirtaan.

Kun tämä energiakuuro menee ohi parissa viikossa, löydät ilon siitä kaikesta. Aivan kuten tapahtuisi 3D:ssä, sitten kun sinusta tuntuu mukavalta siinä näyttämöroolissa, minkä otit vastaan. Kurjuutesi – jos haluat kutsua sitä niin – on lyhytaikaista ja päätit hyväksyä sen tämän dynaamisen energiakuuron aikana.

Kenties olet vihainen itsellesi tai universumeille tunteistasi tai oireistasi. Ihan turhaan, koska tämä on osa uutta sinä-rooliasi.

Auttaisiko päätös olla esittämättä uutta sinä-rooliasi tai viivyttää sitä, mitätöimään nykyisen epämukavuutesi tai muuttamaan sitä? KYLLÄ – kuuluva kyllä. Mutta suurin osa teistä jotka kierivät alas mäkeä, päättivät puhdistaa itsensä erityisrooliaan varten päivissä, kuukausien sijasta. Valita siis niin paljon, kuin haluat. Epämukavuutesi on pian ohi ja tärkeä vaihe valmis – paljon odotettua lyhyemmässä ajassa tämän universumien energiakuuron vuoksi.

Te jotka kiipeätte vuorellenne, voitte myös tarttua tähän nimenomaiseen energiakuuroon – tai sitten ei. Teillä on enemmän joustoa kuin niillä, jotka kierivät alas mäkeään, koska te liikutte hitaammin ja "yleisemmällä tavalla".

Jos olet vasta alkamassa vuorellesi kiipeämisen, haluat ehkä käyttää tämän energiakuuron ylösnousemisesi nopeuttamiseen – tai sitten ei. Sillä liikut olemuksesi kannalta oikeaa tahtia. Vaikka tämä energiakuuro saattaa olla houkutteleva teille, jotka kiipeätte vuorellenne ja jotka teette aina ylimääräistä työtä, fyysinen olemuksenne saattaa estää teitä. Sama pätee myös muihin vuorikiipeämisen kaikissa vaiheissa.

Sitten kun energiat – kuten nyt maapallolle ohjatut – ovat tulleet maan ilmakehään, ne pysyvät. Niinpä te jotka voivottelette, että olette liian väsynyt tai liian jotain hyötyäksenne tästä palkkiosta, sallikaa itsenne olla. Löydätte tämän energian itsellenne sopivampana aikana.

Te jotka olette saaneet loppuun vuorikiipeämisenne, luultavimmin tartutte siihen palkkioon, mikä on tämä valtava energiaryöppy. Luultavasti tunnette jotain epämukavuutta, kun valmistaudutte uuteen sinä-rooliinne – mikä pätee useimpiin 3D-näyttelijöihin, jotka valmistautuvat rooliinsa. Vuosanojen, liikkeiden, fyysisten muutosten, uusien havaintotapojen ja vuorovaikutuksen oppiminen ei ole välttämättä helppoa, mutta se vaaditaan täyttääksenne sen roolin, mitä olette pitkään himoinneet.

Monet teistä protestoivat jyrkästi, sillä odotitte kierimisen mäkeä alas olevan hauskaa – ja niin se onkin. Kyse on vain siitä, että tämä nimenomainen energiakuuro – mitä pyysitte, voisimme lisätä – tuntuu rangaistukselta monille. Sen sijaan se on pelkästään lyhytaikainen valmistelu siihen 5D-, 6D- tai 7D-rooliin, mitä olette himoinneet pitkään syvällä olemuksessanne.

Olet kerännyt tarpeelliset osat tätä roolia varten. Olet saanut loppuun yleispuhdistumisesi ja nyt valmistaudut uutterasti luomaan roolisi – siis oman arviosi tuosta roolista.

Kenties muut esittäisivät roolisi vähän eri tavalla. Sillä ei ole merkitystä. Se on sinun roolisi. Niin se on, että sinun on aika vaatia sekä uusi "sinä" että uusi roolisi.

Epämukavuutesi loppuu muutamassa päivässä. Ja silloin aloitat uuden "sinun" ensimmäisen roolin. Todella loistava ajatus. Salli itsesi tuntea iloa siitä, kun valmistaudut hyväksymään uuden roolimanttelisi. Sillä ainoa ero sinun ja sen 3D-näyttelijän välillä, joka on hyväksynyt tarjotun roolin, mitä hän on himonnut vuosia, on, ettet pysty vielä ymmärtämään valmistautumisesi tuloksia.

Kulje rauhassa tietäen, että valmistaudut elämäsi rooliin – tähän päivään mennessä. Niin olkoon. Aamen.
-----------

Anita <3 ..

Uusi sinä ratkoo 3D-mysteerejä

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.03.2015 23:08

UUSI SINÄ RATKOO 3D-MYSTEEREJÄ

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
2.3.2015

Rakkaat ystävät,

Elämänne ei ole koskaan sellaista, kuin se on tänään tai oli eilen. Jotkut teistä tuntevat tämän syvällisen muutoksen. Toiset ihmettelevät, mistä viimeaikaisten viestien dramaattisessa muutoksessa on kyse.

Kanavat ovat todenneet vuosia: "Sitä ei ole enää, mikä oli." Kuitenkin se muutos mikä tapahtuu juuri nyt, on todella rajakohta olleen ja olevan välillä. Ennen nyt maapallolle satavia energioita elitte 3D-elämää, 5D- ja 6D-aikomuksen ja tuntemusten kera. Niin ei ole enää.

Tämän nimenomaisen muutoksen jälkeen olette maapalloa, mutta että 3D:tä. Tämä on monien teidän vaikea ymmärtää, sillä luultavasti jatkatte työpaikassanne, kenties teidän tarvitsee huolehtia vanhemmistanne tai nuoremmistanne tai teillä on samanlaisia 3D-sinuun perustuvia suhteita. Kuitenkin nuo 3D-suhteet ovat nopeasti häviämässä, sillä teillä on vain vähän kiinnostusta jatkaa 3D-rooleissanne.

Tällainen voi vaikuttaa surkealta ennusteelta, koska uskotte 3D-suhteidenne täyttävän suuren osa elämästänne. Todellisuudessa ne eivät täytä.

Jos tarkastelette sisäistä maailmaanne tarkemmin, huomaatte, ettei entisiä suhteita ole enää. Kenties teidän täytyy surra tai suuttua itsellenne, maailmallenne tai noille suhteille. Sillä riippumatta siitä, miten uutterasti yritätte säilyttää suhteet, jotka perustuvat siihen, kuka olitte – ei siihen, kuka teistä on tulossa – nuo suhteet häviävät, sillä ne eivät perustu uuteen sinä-todellisuuteen.

Monet teistä tuntevat päästäneensä irti hyvin paljosta ja monista. Se on totta. Samaan aikaan olette luoneet uuden elämän, missä on uudet suhteet. Kun taitosettinne käyttäminen kehittyy, löydätte tarpeen olla toisten kanssa eri tavalla. Jotkut niistä jäävät, jotka ovat henkilökohtaisessa maailmassanne nyt, mutta toiset päättävät olla niiden kanssa, jotka ovat mukavampia heille.

Säteilette enemmän ja enemmän valoa – liian kirkasta valoa heille. He ovat ystäviä, perhettä ja työtovereita, jotka ehkä haluavat poistua seurastanne – ainakin tällä erää.

Te jotka kauhistelette, että olette yksin siinä kylmässä maailmassa, millainen maapallo oli saapuessanne, tietäkää, että olette vaihtamassa suhteitanne suurempaan harmoniaan uuden "sinun" kanssa. Ja niin se on, että lisäätte ne ihmiset ja olennot, jotka pitävät valoanne houkuttelevana, ja poistatte ne, joita se pelottaa. Ei enempää eikä vähempää.

Puhutaanpa siitä pyörteestä, minkä luotte yhdessä uuden "sinun" syntymän kera. On hyvä tutkia maapallon tuskaa ja nautintoja valvetilassanne. Useimmat teistä ovat tehneet niin aioneita. Mutta nyt on aika laajentaa sisäinen tutkimuksenne unitilan tuolle puolen.

Olette löytäneet uuden sinä-roolinne tietoisesti tai tiedostamatta. Ne tarpeet joita tunnette, ilot joita koette ja yhteydet joita muodostatte, liittyvät tuohon uuteen rooliin – kuten myös henkilökohtainen pyörteenne. Kenties vähemmän pelottava ajatus on, että henkilökohtainen pyörteenne on pelkästään nopea kuljetuksenne siihen teatteriin, missä esitätte uuden sinä-roolinne.

Kutsuitte monia kokonaisuutenne osia olemukseenne, jotta voisitte mukavasti olla monissa paikoissa samaan aikaan. Ajatelkaa osianne klooneina, joilla on luomanne erityistarkoitus, jotta voisitte pyrähtää maapallolta muihin ulottuvuuksiin, aikajaksoihin tai paikkoihin, säilyttäessänne samalla 4D-elämän maan päällä. Sillä tosiaankin, maapallo sellaisena kuin koette sen nyt, ei ole enää 3D:tä.

Mutta sitten toisaalta, monet teistä jatkavat maapallon kokemista 3D-muodossa. Kenties ymmärrätte paremmin tämän ajatuksen, jos muistatte 3D-versionne enkeleitä. Eivätkö nuo enkelit voineet olla kanssanne teidän maailmassanne ja omassa maailmassaan – piilossa teiltä – silloin kun halusivat? Niin se on nyt niillä teistä, jotka kieritte alas mäkeä. Olette maapalloa, kuitenkin pystytte näkemään tai tuntemaan useimmat 3D-mysteerit – ellette kaikkia – uudella olemuksellanne.

Koska 3D-mysteerit eivät ole enää piilossa teiltä, löydätte uusia kiinnostuksia ja suuntia, jotka perustuvat laajempaan perspektiiviin. Ne jotka eivät enää olla toveripiirissänne, eivät näe tai muuten tunne noita mysteereitä. He ovat tiukasti kiinni siinä, mitä oli. Te kuitenkin voitte nähdä ja tuntea paljon yli sen, mitä oli – ja ihmettelette, miksi toiset eivät voi.

Lennätte kaiken tohinan yläpuolella ja panette merkille tämän ja tuon. He jatkavat uskomista siihen, että on vain tohina. Te tunnette toisin ja odotatte samaa toisilta. Tilanne ei ole nyt sellainen eikä ehkä koskaan nykyisessä maaelämässänne.

Salli itsesi tietää, että ratkaiset henkilökohtaisia ja maailmanlaajuisia 3D- ja usein 4D-mysteerejä olemalla vain sinä. Mutta kun teet sen, huomaat, että ne jotka ovat haluttomia tutkimaan uutta maata ja sen yli, eivät enää ole kovin kiinnostavia.

Vähän samaan tapaan kuin jollain collegessa on vähän kiinnostusta kuunnella kuudesluokkalaista oppilasta, kun hän opettaa astronomiasta tai kirjallisuudesta. Nuoremman ihmisen selitys saattaa olla hauska tai söpö, mutta ei älyllistä kasvua collegen opiskelijalle.

Ja näin on sinulla, kun laajennat tietojasi ja kykyjäsi. Ne jotka eivät tee samaa, ovat paljon vähemmän kiinnostavia sinusta tänä äärimmäisenä kasvuaikana. Mutta sitten toisaalta niistä joita et pitänyt kiinnostavina muutama kuukausi tai vuosi sitten, saattaa tulla uusi maaytimesi – tai riippumaton heidän kasvunsa suunnasta ja tahdista.

Et ole yksin. Luot pelkästään uusia suhteita, jotka ovat lähemmin yhteydessä uuteen sinuun kuin 3D-olemukseesi.

Nimität ehkä jonkin osasi pitämään yhteyttä niihin, jotka eivät ole kiinnostuneet laajentumaan tällä hetkellä, mutta samaa kiintymystä mitä ennen tunsit heitä kohtaan, ei enää ole, sillä osasi ovat klooneja sinusta.

Sinä olet ohjaaja, olemuksesi sydän. Niin olkoon. Aamen.
-----------

Anita <3 ..

Re: Vuodelle 2015

ViestiKirjoittaja Oili » 09.03.2015 08:55

Tulipa eilen vahvasti ajatuksiin tuo raha, että milloin se keksittiin? :shock: Kalevala-sarjaakin katsoessa (tv) se on luotu aivan tyhjästä mutta miksi? Varmaan elämän tarkoitus on ollut aivan toinen jo silloin kun raha on astunut voimaan.
Kuvitelkaa nyt, jokin kylmä tunteeton on tullut tärkeäksi...
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

Re: Vuodelle 2015

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.03.2015 15:06

Oili kirjoitti:Tulipa eilen vahvasti ajatuksiin tuo raha, että milloin se keksittiin? :shock: Kalevala-sarjaakin katsoessa (tv) se on luotu aivan tyhjästä mutta miksi? Varmaan elämän tarkoitus on ollut aivan toinen jo silloin kun raha on astunut voimaan.
Kuvitelkaa nyt, jokin kylmä tunteeton on tullut tärkeäksi...

Raha on vaihtoväline.
Sitä on edeltäneet oravannahat joilla itselle on saanut ´ostettua´ tarvitsemaansa.
Omavaraistalous, vaihtotalous, talkoot, ne on pelittäneet ennen, ei pelitä enää.
Överiksi on rahameininki mennyt, hävinnyt tuo alkuperäinen tarkoitus.
Anita <3 ..

Tähtialuksen komentaja paljastuu

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.03.2015 22:40

TÄHTIALUKSEN KOMENTAJA PALJASTUU

Kirjoittanut Sierra Roberts (www.ascensionthoughts.blogspot.co.nz)
9.3.2015

Kun alkuperäinen Star Trek – sarja näytettiin televisiossa, pidin sitä kaukaa haetulta. Olin parikymppinen ja hyvin uppoutunut "seksiä, huumeita ja rock 'n 'rollia" -3D-matriisiin. Tosimaailmassa asui minun näköisiäni ihmisiä – ei outoja muukalaisia, joilla oli suuri ja kalju pää.

Ostin äskettäin Star Trek –sarjan ensimmäisen tuotantokauden. Minusta tuli välittömästi myöhäissyntyinen fani. Hämmästelen Gene Roddenberyä ja hänen uskomatonta visiotaan galaktisesta ja ulottuvuuksien välisestä avaruusmatkailusta. Tuo mies oli edellä aikaansa.

Nyt tulen itse "ulos kaapista". Julistan uskovani, että olen tähtialuksen komentaja Ashtar-komento-osastossa. Tässä on tarinani siitä, miten aloin uskoa …

Kun viisi vuotta sitten tutkin uudestaan kirjaa "Tervetuloa viidenteen ulottuvuuteen!", koin tähtialusvierailun syvässä regressiotilassa. Löysin itseni sillalta, missä miehistönjäsenet tulivat hakemaan ohjeita minulta.

Ajattelin, että olin varmaan upseeri. Näin päälläni univormun, jossa oli arvomerkki, ja tiesin, että olin auktoriteettiasemassa. (Hämmästyin nähdessäni USS Enterprisen sillalla saman pohjapiirustuksen, minkä koin tuon tähtialusvierailun aikana.)

Tutkiessani aluksen eri kansia, löysin erityishuoneen. Tiesin, että oven takana pystyisin toteuttamaan haaveeni. Se oli hologrammihuone. Päätin kokea uimisen trooppisten kalojen kanssa Tyynenmeren saarilla.

Kun avasin oven, näin sädehtivän kirkasta vettä ja värikkäitä kaloja ja olin niin innoissani, että sukelsin välittömästi upseerin univormu päälläni. Mitä hämmästyttävin asia tapahtui: ei tuntunut märältä! Olin vedessä, mutta olin jotenkin edelleen kuiva.

Nautin kauniiden kalojen kanssa uimisen ilosta. Pidättelin hengitystäni, kuten tavallisesti. Sitten oivalsin, että pystyin hengittämään veden alla.

Kun tulin pois vedestä, olin välittömästi kuiva (vaikka en ollut ollutkaan märkä). Se sai minut oivaltamaan, mikä hässäkkä on uida kalojen kanssa maapallolla – sukelluslaitteisto, märkäpuku, pyyhkeet jne. Moniulotteinen uiminen oli hyvin vapauttava kokemus.

Noin kaksi vuota sitten viehätyin Ashtar-osastoon ja Galaktiseen liittoon. Pelkkä noiden nimien sanominen ääneen oli jännittävää. Luin niistä kaiken, mitä löysin.

Yhtenä päivänä löysin meditaation, missä komentaja Ashtar tarjoutui yhdistymään kaikkiin, jotka halusivat kuulla tehtävästään. Silloin haluni tietää tehtävästäni oli melkein musertava. En pystynyt ajattelemaan mitään muuta. Mitä olen täällä tekemässä? Kerro!

Päätin tehdä Ashtar-meditaation rannalla. Se tuntui oikealta paikalta – meren äärellä, ilman ketään maisemissa. Se oli syvällinen meditaatio, erittäin selkeä ja siihen liittyi paljon purppuranväristä valoa – aitouden "lakmustesti", minkä teen korkeampien maailmojen kanssa kommunikoidessani.

Komentaja Ashtar antoi ymmärtää, että olin valmis tietämään, että olen komentaja Arcadia-tähtialuksella. Näin itseni aluksella – pitkä nainen (yli 1.8 m), jolla oli paksu heiluva poninhäntä. Johdin täysin rentona miehistöäni.

Ironista kyllä, tässä elämässä minusta on aina tuntunut, että olen liian lyhyt eikä minulla ole "oikeita hiuksia" – ja heiluvat poninhännät kiehtovat minua.

Kun nousin seisomaan meditoinnin jälkeen rannalla, minulla oli selvä fyysinen aistimus, että olin pidempi, ja tunsin galaktisen poninhäntäni heiluvan takana. Surullista kyllä, se ei kestänyt kovin pitkään ja "kutistuin" taas turhauttavan lyhyeksi 3D-kehokseni, jolla on turhauttavan ohuet 3D-hiukset.

Olen kamppaillut sen kanssa, puhunko roolistani tähtialuksen komentajana, koska se kuulostaa pätemiseltä. Tähtialuksen komentaja? Just joo.

Tällä hetkellä maapallon yläpuolella leijuu miljoonia tähtialuksia – jotkut sanovat triljoonia. Yhden tuollaisen aluksen komentajana oleminen on jokseenkin yhtä egoistista kuin taksin ajaminen 3D-maassa.

Olen "tullut ulos kaapista", koska meidän valotyöntekijöiden tarvitsee valmistella ihmisiä maan ulkopuolisen elämän paljastumiseen. Mitä enemmän puhumme tähtiveljistämme ja –sisaristamme, sitä vähemmän uutinen heidän olemassaolostaan järkyttää.

Vuoden 2008 kysely USA:ssa osoitti, että 33% väestöstä uskoo ufoihin ja merkittävä osa lopuista ei osaa päättää. On siis paljon ihmisiä, jotka uskovat maan ulkopuoliseen elämään, mutta jotka pelkäävät liikaa puhuakseen siitä ääneen.

Meidän täytyy puhua. Ala puhua siitä, kun tulee tilaisuus. Pidä ovi avoimena kaikille, joita kohtaat, puhuaksesi heidän galaktisesta ja moniulotteisesta olemuksestaan.

Ja voi, katsele todella alkuperäistä Star Trek –sarjaa. Se on tosi hauska!
-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit