Huhti-touko-kesäkuu 2017

Re: Huhti-touko-kesäkuu 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.06.2017 09:53

KESÄKUUN 2017 ALUN RÄJÄHDYS

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
13.6.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kesäkuun 2017 ensimmäisellä viikolla oli energiaräjähdys (eli portti), joka sinkosi välittömästi monet meistä olemisen ja tiedostamisen uusille, korkeammille tasoille. Olen kokenut näitä välittömiä energiaräjähdyksiä ennenkin, mutten mitään vastaavaa kuin noin viikko sitten tapahtunut. Tämä energiaräjähdys oli erilainen ja hyvin konkreettinen fyysisesti – ei ole epäilystäkään siitä, että asiat ovat siirtyneet ylöspäin eri tavalla, kuin ne ovat siirtyneet tai voineet siirtyä ennen viime viikkoa, ja tämä tuntuu poikkeuksellisen hyvältä. Lisää siitä hetken kuluttua.

Minulla on mielestäni ollut vaikeuksia täsmällisesti ymmärtää, mitä jotkut ylösnousemusopettajat ovat tarkoittaneet käyttäessään termiä "portti". Tiesin, mitä he tarkoittivat sillä, mutta en niin syvällisesti ja suoraan, kuin halusin. Ajan kuluessa ja kohdattuani niitä toistuvasti, olen kuitenkin alkanut ymmärtää ne omalla tavallani, mikä on tyypillisesti visuaalinen. Minulla on ollut koko elämäni vaikeuksia sanojen kanssa, koska tulen paikasta – kuten me kaikki – missä sanoja ei käytetä, koska niitä ei tarvita. Visuaaliset kuvat, geometriset muodot, koodatut valomallit, hämmästyttävät värit ja monimutkaiset eriväriset valokuviot ovat sanoja (tavallisesti sivukaupalla) monille korkeamman tietoisuuden porukoille.

Yksi suosikkileluni lapsena oli pieni, halpa kaleidoskooppi, jonka sain lahjaksi yhtenä jouluna. Tuijotin tuohon kapistukseen ja hämmästelin jokaista uutta ja monimutkaista värikästä kuviota, joka ilmestyi, kun laitetta väänsi hieman toisesta päästä. Se oli minulle kaunista taikaa ja nuo kaleidoskoopin kuvat muistuttivat minua lapsena jostain hyvin tärkeästä ja ylimaallisesta.

Pari vuotta sitten pyysin korkeampaa itseäni auttamaan minua ymmärtämään täsmällisesti, mitä portit olivat, ja sain monimutkaisia ja kauniita kuvia erilaisista kaleidoskooppimaisista koodatuista valokuvioista – jokainen väreiltään ja kuvioiltaan hurjan erilainen kuin edellinen kuva. Kun katselin näitä monia kaleidoskooppimaisia kuvioita ja värejä korkeammalla näkökyvylläni ja tietoisuudellani, minulle näytettiin samanaikaisesti tavallisia fyysisiä yhdistelmälukkoja kunkin kaleidoskooppimaisen kuvan kanssa. Nämä kaksi visuaalista viestiä kertoivat minulle, että jotkut kutsuivat näitä kaleidoskooppimaisia kuvia porteiksi ja jokainen niistä oli hyvin erilainen ja aktivoi eri asioita, DNA:ta jne. edelläkävijöissä, portinvartijoissa, verkonpitäjissä, tiennäyttäjissä, uuden energian ruumiillistajissa jne. Nämä aktivoinnit tapahtuisivat, ja sitten meidän täytyisi harmonisoitua näiden uusien energioiden kanssa fyysisen kehomme kautta.

Nämä portit eivät ole samanlaisia kuin kuluneiden vuosien energia-aallot, jotka tulivat sisään, iskivät lujaa ja sitten antoivat meille lineaarista aikaa sopeutua siihen, mitä oli juuri tapahtunut. Portaita, energiaportaita. Nämä kaleidoskooppimaiset portit (noin kuluneet kolme vuotta) ovat nyt jatkuvia energia-asetelmia, jotka meidän täytyy ottaa käyttöön, koska ne eivät ole portaita kuten ennen. Ne ovat täällä, kohtaamme ne yksi toisensa jälkeen ja meidän täytyy harmonisoida kehomme jokaiseen niistä (jatkuvaa ruumiillistumista ja enemmän), ja tätä tapahtuu 2017 nopeammin kuin koskaan ennen. Jokainen kaleidoskooppimainen portti jonka koemme, asettaa riviin uuden numerosarjan ylösnousemuksen evoluutioprosessin valtavassa yhdistelmälukossa, mikä tuo kaikki askeleen lähemmäs ihmisen globaalia massakollektiivimuutosta.

KuvaKuvaKuvaKuva

Katso näitä kaleidoskooppikuvia, mutta ajattele/tunne jokainen niistä eri energiaporttina, jonka me edelläkävijät kohtaamme, johon harmonisoidumme ja joka muuttaa meitä yksilönä. Kun riittävä määrä meitä tekee tämän, niin myös kaikki ihmiset (tarkoitan, valmiit tekemään sen) siirtyvät automaattisesti uuteen korkeamman taajuuden Maahan ja uudelle olemistasolle ja uuteen todellisuuteen. Ajattele näitä kuvia evoluutioyhdistelmälukon numeroina, ja kun edelläkävijät kulkevat kustakin portista läpi, uusi numerosarja tässä suuressa lukossa kääntyy paikoilleen täysin fyysisellä tasolla, koska he ovat harmonisoituneet enempään ja ruumiillistuneet enemmän fyysisessä kehossaan.

Ajattele myös jokaista kaleidoskooppimaista porttia uutena isona askeleena uuteen maatodellisuuteen ja kaikkeen, mikä tulee sen mukana, ja samalla yhtenä loppuna vanhalle, alemmalle, patriarkaaliselle, negatiiviselle maailmalle ja kaikelle, mikä lähtee sen mukana. Nämä kaksi aspektia on itse asiassa yksi, ja mitä enemmän edelläkävijät tekevät itsessään, sitä enemmän ja sitä nopeammin vanha, alempi, negatiivinen maailma hajoaa.

Noin 6.-7.6. aloin tuntea energiaräjähdyksen, joka sinkosi minut korkeammalle tasolle ja korkeampaan tilaan, mikä on kaikkien näiden kaleidoskoopilta näyttävien porttien pointti. Mutta kuten sanoin aiemmin, tämä oli erilainen ja paljon voimakkaampi kuin kaikki aiemmat, ja se räjäytti minut välittömästi entisestä paikastani korkeampaan värähtelytilaan. Tämä toistunut prosessi vain lisääntyy ja nopeutuu koko vuoden 2017, joten tiedä, että muutut välittömästi jokaisen jumalaisen muutosportin myötä ja harmonisoidut siihen. Se aika, että yritämme olla tai jäädä tai teeskennellä tai vakuuttaa itsellemme (tarkoitan erityisesti edelläkävijöitä), että olemme ihminen ja voimme tehdä, mitä muut ihmiset tekevät, on mennyt kauan sitten, joten lakkaa yrittämästä ja sukella koko sydämelläsi ja sielullasi siihen, mitä tapahtuu nyt.

Jokainen portti nostaa meitä yhdestä tiheys- ja erillisyyskerroksesta enempään valoon ja ykseyteen

Jokainen portti 2017 ja sen sisäinen harmonisointi poistaa aina vain suurempia ja suurempia kerroksia vanhaa alemman taajuuden kamaa, mikä tuntuu välittömästi siltä, että elämästä tuli paljon helpompaa, parempaa, vapaampaa, täysvaltaisempaa, viiveetöntä ja valtavasti luovempaa yksilötasolla. Olen kokenut tätä toistuvasti, minkä olen tiedostanut vuodesta 2015 saakka. Olen yhtäkkiä tiedostanut, että elämä ja todellisuus on taas parantunut vähän lisää, ja joka kerta tämä on tuntunut siltä, että vanhaa, alempaa, patriarkaalista negatiivisuutta, rajoituksia ja vääristymiä poistettiin kerros kerrokselta, kuukausi kuukaudelta, vuosi vuodelta. Nyt 2017 jokainen portti- ja harmonisointiräjähdys sinkoaa meidät paikkaan, joka tuntuu enemmän uudelta ja korkeammalta olemisen ja todellisuuden valokooditasolta, jolla ei ole vanhaa, alempaa mitään enää todellisuudessani. Voisin itkeä. Miten kovasti ja kauan olemme tehneet työtä siihen, mitä tapahtuu tänä vuonna, tällä tasolla, fyysisesti, täysin ja lopultakin.

Monta vuosikymmentä tässä elämässä on ollut kyse lentämisestä pimeystiimin, globaalin patriarkaalisen tutkan katveessa riittävän kauan selviytyäkseni ja toteuttaakseni sieluni sopiman vapaaehtoistyön – minkä olen tehnyt, kuten myös jotkut teistä tätä lukevista. Sitten oli käsittämättömät ylösnousemusprosessivuodet, joista tuli vuosikymmeniä tässä elämässä, ja se miten minä, sinä, me selviydyimme tästä ylösnousemusprosessityön vaiheesta, on melkein käsittämätöntä minulle tässä kohdassa, vaikka olen elänyt sen ensimmäisen aallon vanhempana edelläkävijänä. Tämäkin muisto haalistuu tänä päivänä, mikä on luultavasti siunaus, koska se oli enemmän kuin kauheaa kaikin tavoin.

Sen jälkeen siirryimme ylösnousemusprosessin toiseen vaiheeseen, jossa on ollut kyse ankkuroitumisesta seuraavan suuren evoluutiosyklin uusiin korkeampiin valokoodeihin/suunnitelmiin/malleihin, ja samaan aikaan veimme ulos roskat edellisestä kuolevasta syklistä. Päässäni alkaa pyöriä, kun vain ajattelenkin uudestaan sitä kaikkea nyt. Olen katsonut ja odottanut sitä taianomaista, mystistä, salaperäistä ja kauan odotettua kohtaa, jossa tiedostaisin, että olen saavuttanut tämän kaiken puolivälin. Jossa tietäisin, että elämä ja todellisuus oli edelleen puoliksi täynnä vanhoja, negatiivisia, patriarkaalisia pimeystiimijäämiä, ja puoliksi uuden maan ja uuden "minun" uutta, korkeampaa valoa ja valokoodattua elämää ja todellisuutta.

Tämä puolivälikohta saavutettiin vuoden 2012 paikkeilla. Siitä lähtien on ollut jatkuvaa nopeutumista enemmän ja enemmän uuden ruumiillistamisessa, samalla heittäen pois enemmän ja enemmän vanhaa, alempaa kaikkea. Toisin sanottuna, on ollut jatkuvan ja nopeutuvan maailmojen ja aikajanojen eroamisprosessin elämistä vuoden 2013 alusta saakka, ja nyt 2017 minun korkeampi, uusi paikkani ja olemiseni eroaa niin paljon, että vanha, alempi, negatiivinen maailma ja todellisuus on vain vastenmielinen, paha muisto elämisestä pimeässä ajassa, pimeiden tyrannien alaisuudessa monta aikakautta.

Ihmismassan potentiaali kokea fyysisesti suuri, perimmäinen, aito muutos on erittäin todellinen mahdollisuus 2017. Se miten nopeasti tämä tapahtuu, riippuu paljon edelläkävijöistä ja siitä, miten paljon ja miten nopeasti he pystyvät kokemaan ja kokevat, elävät ja ruumiillistavat kunkin portin ja sitä seuraavan sisäisen harmonisoinnin. Ei paineita, edelläkävijätoverini, koska näin on aina ollut – menemme, teemme, elämme ja ankkuroimme ensimmäisenä, jotta on fyysinen uusi, johon jokainen siirtyy myöhemmin.

Kysyin viime vuonna – luullakseni – miten monta ruumiillistunutta edelläkävijää tarvitaan, että uusi valolamppu saadaan ruuvattua paikoilleen (tai jotain tällaista). Miten monta "kristallilla kulkevaa", fyysisesti inkarnoitunutta ylösnousemuksen Kristus-edelläkävijää tarvitaan, että koko lajin muutos aktivoidaan fyysisyyteen? Vastaus: vain niin monta, kuin tarvitaan työn saamiseksi tehtyä, ja olemme siinä nyt. Hyvin tehty, ja kiitos poikkeuksellisesta palvelustanne. Tottukaa nyt siihen, että elämänne ja todellisuutenne on hyvin paljon parempaa ja helpompaa kuin mikään, mitä olette koskaan kokeneet maan päällä aiemmin. Seuraava, globaali ihmiskunta.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.06.2017 09:57

ILOTEKIJÄ

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
13.6.2017

Kun tänään avasin postilaatikkoani asuintaloni postikeskuksessa, huomasin, että postinjakaja oli poissaoleva ja stressaantunut. Hän ei ollut hyvällä tuulella. Hän näytti ylityöllistetyltä. Olen nähnyt hänet sellaisena monta kertaa. Lähdin pois postilaatikoilta haluten hänen ajattelevan, että minullakin oli jotenkin epämukavaa. En halunnut vaikuttaa liian onnelliselta.

Vaikka en elä täydellistä elämää, valitsen enemmän ja enemmän tuntea iloa olosuhteista huolimatta. Mutta menin suoraan automaattireaktioon ajatellessani jonkun kärsivän.

Olen tehnyt sen monta kertaa, ja se on ollut niin juurtuneena minuun, että se tuntui normaalilta käyttäytymiseltä, kunnes aloin tarkkailla sitä korkeammasta perspektiivistäni.

Kun kävelin takaisin asuntooni, ajattelin, miten monta kertaa olen tehnyt sen. Miten monta kertaa me olemme tehneet sen? Miten monta kertaa olemme heikentäneet valoamme voidaksemme saada toiset tuntemaan olonsa mukavaksi?

Tämä käyttäytyminen ei sovi yhteen vasta paljastuneen tietoisuutemme kanssa. Kuitenkin meissä on edelleen pieni osa, joka haluaa takertua tuskaan, koska se on ollut mukavuusalue hyvin pitkään. Se on pitänyt meidät kiinni perheessä, ystävissä, koulukavereissa, työtovereissa, poikaystävissä, aviomiehissä, yhteisössä ja muussa ihmiskunnassa.

Erityisesti naisina olemme ottaneet toisten ja koko ihmiskunnan tunnetaakkaa ja myös fyysistä taakkaa itsellemme.

Eikä tuolla käyttäytymisellä ole minkäänlaista paikkaa laajentuvassa tietoisuudessamme.

ILOTEKIJÄ

Jos katsot ihmisiä ympärillä, he ovat hämmästyttäviä. Heillä on hyvä sydän. On uskomatonta, miten he pääsevät päivästä läpi, ottaen huomioon, ettei heidän elämässään ole oikeasti kovin paljon iloa. Voi, he voivat olla etuoikeutetuimpien, varakkaimpien ja terveimpien joukossa … jos kuitenkin katsoo heitä silmiin ja heidän tapaansa kantaa itseään, eivätkö he näytä poissaolevilta? Miten moni nauttii hetkistä? Näyttävätkö he siltä, että he tuntevat todella intohimoa täällä olemisesta?

Epätodennäköistä.

Eikä heitä voi oikeastaan syyttää. Tämä ympäristö ei tue iloa. Voi, älä yhtään epäile, täällä on runsaasti energiaa ilon luomiseen. Mutta vallitseva tietoisuus tällä planeetalla ei todellakaan kannusta tuota ilotilaa.

Se henkii uhritietoisuutta. Kamppailua. Ja tuskaa.

UUDEN TIETOISUUDEN ESITTELY

Tässä olemme, uuden tietoisuuden pioneerit, jotka uskaltavat tehdä jotain erilaista. Niin erilaista, että epäilemme itseämme.

Jokainen meistä tietää, että meillä on tuo syvä ilo sisällämme, vaikkemme aina pääse siihen käsiksi. Tiedämme myös, että täytyy irrottautua massatietoisuudesta voidakseen säilyttää tuon ilon. Täytyy lakata punoutumasta yhteen perheen, ystävien ja myös oman sukulinjamme, esi-isiemme kanssa.

Vaikea tehtävä varmasti. Koska se tuo meissä esiin hyvin paljon tunteellisesti ja fyysisesti. Voi tuntua hyvin pelottavalta, hyvin turhauttavalta, hyvin tylsältä ja hyvin yksinäiseltä.

Kuitenkaan olematta täysivaltainen ei ole toivoa sen tyyppisestä ilosta, jota tiedämme OLEVAMME.

SININEN PILLERI

Elokuvassa Matrix jossa oli kyse siirtymisestä uuteen tietoisuuteen … päähenkilölle tarjottiin yhdessä kohtaa sinistä pilleriä, joka laittaisi hänet takaisin vanhaan elämään, takaisin matriisiin. Mutta ironia on siinä, että jos sellainen pilleri olisi, kuka oikeasti haluaisi palata takaisin sinne?

Niin haastava kuin tämä prosessi onkin, vaikka toisinaan tuntuukin, että olemme saaneet tarpeeksemme … myös synkimpinä hetkinä tiedämme, ettemme voisi koskaan palata takaisin tiedostamattomuuteen. Se olisi pahempi kohtalo kuin kuolema, joka itse asiassa olisi helpotus.

Kamppailu, tuska ja kärsimys eivät ole osa Kristus-tietoisuutta, vaikka järjestäytyneet uskonnot kertoisivat muuta. Jeshua (Jeesus) ei oikeasti tarkoittanut tarinansa loppuvan niin, kuin se loppui. Mutta eikö se jo kerro jotain? Myös Jeshua imettiin lopulta marttyyrirooliin.

Ja tietysti kristinusko hyväksyi tuon tarinan ja siitä tuli sen opetusten perusta. Että Jeesus kuoli "syntiemme" tähden ja että tämä perimmäinen uhraus oli hyvä asia. Niinpä ajatus rakkaudesta henkilökohtaisena uhrauksena tuli todella muotiin.

Tuskasta ja kärsimyksestä tuli osa rakkaus- ja palvelusekoitusta. Yäk!!!

Tässä siis olemme – käymme läpi tätä transformaatiota ja monet meistä tuntevat sen hyvin konkreettisella tasolla … fyysisessä kehossamme. Ei ainoastaan tyypillisinä ylösnousemusoireina, vaan jotkut todella syvänä tuskana, sairautena. Saavutamme kohdan, jossa sanomme: "En ilmoittautunut tähän. On liikaa tuskaa."

Ihmistasolla alkaa tuntua siltä, että olemme marttyyrejä jonkin vuoksi, josta emme ole edes varma.

Mutta se on, mitä on. Ja valitettavasti ei voi yrittää työntää kehoa omaan ylösnousemukseensa ennen aikojaan. Mutta opimme, että tässä prosessissa on kyse sallimisesta ja sen valitsemisesta, mitä haluamme tuntea. Ja tuo sallimisjuttu on erittäin korkeaa värähtelyä. Se on erittäin kehittynyt tietoisuustila. Se on osa Kristus-tietoisuutta. Ja se on alkemiasalaisuus.

Salliminen transformoi energioita. Se liikuttaa jumiutuneita energioita fyysisesti ja tunteellisesti.

Se ei merkitse, että sinun täytyy rakastaa sitä. Se ei ole vaatimus. Henkisessä yhteisössä on se väärinkäsitys, että meidän täytyy rakastaa kaikkea ja kaikkia. Parasta mitä voit tehdä itsellesi ja ylösnousemuksellesi, on sivuuttaa tuo käsitys.

Se on aiheuttanut hyvin paljon epäilyä ja hämmennystä niissä, jotka ovat nopeutetulla polulla. Kysymme: "Jos ole niin kehittynyt, miksi olen niin turhautunut, niin kärsimätön toisten suhteen ja niin suvaitsematon?"

"Jos olen niin edistynyt, niin miksi kehoni on edelleen niin jumissa? Enkö rakasta kehoani riittävästi? Pidänkö edelleen kiinni jostain uskomuksesta, että sen täytyy olla tuskallista?"

Ihmisenä voimme edelleen ajatella, että emme jotenkin tee tarpeeksi, että teemme vääriä asioita ja teimme väärän käännöksen jossain kohtaa.

Tai voimme alkaa ajatella, että se kaikki on vain suuri kosminen vitsi … meistä.

Mutta oikeasti ei ole. Ihmisenä luultavasti yritämme edelleen selvittää kaikkea. Yritämme edelleen liian kovasti. Mutta kaikki kiteytyy siihen, että sallimme vähän tuota iloa. Ja sitten rentoudumme ja luotamme.

Eikä sinun tarvitse olla rakastunut siihen – osiin jotka ovat epämukavia. Jätä se ikuiselle itsellesi … osallesi joka tietää, että kaikki on hyvin. Anna vain ilon tehdä työ.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.06.2017 09:45

EI OLE OIKEASTI VARJOPUOLIA

16.6.2017

Jos toisinaan ihmettelet, oletko oikeasti uudessa energiassa ja laajemmassa tietoisuudessa, koska kehosi tai elämäsi ei tunnu heijastavan sitä … kysy itseltäsi: "Yritänkö edelleen täyttää tyhjyyttä odottamalla jonkun toisen rakastavan ja arvostavan minua? Miten paljon yritän edelleen kontrolloida olosuhteita ja ihmisiä?"

Saatat uskoa, että teet sitä edelleen, ja kenties teetkin jossain määrin, mutta tiedät myös, että olet tietoinen ja hereillä. Että nuo vanhat käyttäytymistavat ovat matkalla ulos, jos eivät ole jo kokonaan lähteneet.

Olet käynyt sisätasoilla läpi muutoksia, joita useimmat ihmiset eivät ole läheskään valmiita kokemaan.

Muodostat suhdetta jumalaiseen itseesi ja sieluusi ja tiedät ytimessäsi, ettei mikään muu suhde voi koskaan korvata sitä. Tiedät, että suhde ikuiseen itseesi on tärkein suhde. Pelkästään tämä totuus erottaa sinut muista ihmisistä tällä hetkellä.

Muut ihmiset etsivät edelleen itsensä ulkopuolelta täyttymystä, on kyse sitten suhteesta tai urasta tai jostain muusta saavutuksesta. He elävät sisältä ulospäin ja yrittävät puristaa energioita ihmisistä, aktiviteeteista ja saavutuksista. He esittävät edelleen galaktisia ongelmiaan ihmissuhteiden ja olosuhteiden kautta. Ja heille se on ehdottoman tarkoituksenmukaista.

Meillä saattaa olla vielä tästä jäämiä elämässämme, mutta enimmäkseen olemme siirtyneet yli perhe- ja suhdedraamoista. Ja yli rakkauden etsimisestä itsemme ulkopuolelta.

Olemme valmiita enempään kuin vain viettämään ihmiselämää. Ei silti, että olisimme koskaan viettäneet pelkästään ihmiselämää, mutta kun tunnistamme, kuka olemme, emme sovi enää vanhoihin kaavoihin.

Huomamme, että aidalla hajareisin seisominen tulee aina vain sietämättömämmäksi. Olemme sisäpuolella tai olemme ulkopuolella.

PIENI HENKI KULKEE PITKÄN MATKAN

Kun alussa avasimme oven ja kutsuimme hengen kotiimme, emme oikein tienneet, mitä odottaa. Pienenkin valon tuleminen kääntää asiat ylösalaisin, eikö vain?

Mutta aivan kuten on hurrikaanin silmä, meilläkin on keskikohta, josta voimme etsiä turvapaikkaa ja tyyntä ja vain katsella, kun tuuli kuljettaa ulos vanhoja jumiutuneita energioita.

Kuten hurrikaanissa tai myrskyssä, tapahtuu merkittävää puhdistumista. Kuitenkin hyvin monet ovat nyt huolissaan, etteivät myrskyt lopu koskaan … ja jos on hengähdystauko, niin alkaa tylsyys. Asiat tuntuvat olevan jumissa.

Ja se on hyvä aika muistuttaa itsellemme, miten pitkälle olemme tulleet sisäisen täyttymyksen tuntemisessa. Se tuntuu erilaiselta kuin vanhantyyppinen ulkoa ohjattu täyttymys, jossa olemme intohimoinen toisista, suhteista, projekteista ja aktiviteeteista. Saatamme edelleen kehittää sitä, mutta olemme virittyneempiä sieluumme kuin koskaan ennen.

Ja pelot, huolet ja tylsyys ovat kaikki oireita suuremmasta virittymisestä itseemme. Vain vanhaa energiaa, joka ei pysy niin kuin ennen.

On siis hyvä muistuttaa itsellemme, että tunne vähemmästä yhteydestä tähän maailmaan on HYVÄ asia. Koska se merkitsee, että jätämme taakse kaikki epäterveet yhteydet, fyysisesti ja tunteellisesti. Ja olemme yhdistymässä uudelleen jumalaiseen itseemme ja sieluumme. Tätä halusimme, ja tämän suhteen muodostuminen ihmisen ja sielun, ja sielun ja ihmisen välille vie vähän aikaa. Se on uutta kummallekin.

Sielumme ei ole koskaan ollut näin intiimisti yhdistynyt ihmispersoonaan kokoaikaisesti. Eikä ihminen rajoittuneen mielensä ja esi-isäbiologiansa kanssa ole koskaan sallinut näin läheistä yhteyttä jumalaiseen luontoonsa.

Voitko kuvitella terveempää suhdetta? Suhdetta jossa kehittyy keskinäinen rakkaus ja kunnioitus? Kumppanuutta jossa ei ole yrittämistä, pakottamista, manipuloimista tai toisella itsensä ruokkimista? Se on rakkautta, joka perustuu ikuiseen totuuteen … että todellinen itsemme on ikuinen ja jo täyttynyt. Niinpä näyttää olevan totta, että mitä enemmän sallimme ja kutsumme tuon osamme kotiimme, sitä enemmän elämä alkaa heijastaa tuota täyttymystä takaisin meille.

Vaikka saattaa toisinaan tuntua, että elämämme on yhtä sotkua, oikeasti ei ole varjopuolia.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.06.2017 09:46

KUKA KATSOO SILMILLÄSI

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
14.6.2017

Olet hyvin monitahoinen olento. Olet itse asiassa moniulotteinen. Koet sen kenties pian, tai sitten et. Mutta sitä odottaessa saamme ehkä näyttää sinulle jotain.

Kysymyksemme teille tänään on, kuka katsoo silmillänne. Onko se henkilö, joka myöhästyi, kun kaduilla satoi? Vai onko se henkilö, joka näkee sen elämän ja rakkauden, joka ravitsee kukkia ja puita?

Näetkö rumaa sotkua kulmatontilla? Vai kuvitteletko kauniin uuden lisän, jota rakennetaan naapurustoon?

Häiritseekö huutava lapsi rauhaasi? Vai juokseeko rakastava äiti pelastamaan tilanteen?

Joka tapauksessa kumpikin havaitsija on sisälläsi. Kumpi olet päättänyt olla?

Kerromme sinulle, ettei sinulta vaadi suurta kamppailu tuon valinnan tekeminen. Olet tuo henkilö pelkästään siksi, että olet tehnyt tuon valinnan kerta toisensa jälkeen. Voit koska tahansa päättää tehdä toisen valinnan – kerta toisensa jälkeen.

Jos elät tulevaisuudessa – "voi, tästä tulee vaikeaa" – sitten on niin, kuin kuvittelet. Jos olet tässä ja nyt, täytyy tehdä vain yksi yksinkertainen asia. Tulevaisuus huolehtii itsestään. Nykyhetkessä ei ole huolta. Huoli on vain tulevaisuudessa, jota menneisyys informoi. Pelko elää menneisyyden informoimassa tulevaisuudessa. Mikä on siis helpoin tapa olla läsnä?

Jos olet kiitollisuudessa, se merkitsee, että tarkkailet, mitä on läsnä nyt. Näetkö? Kyllä, voit olla kiitollinen jostain, joka oli menneisyydessä. Kyllä, voit olla kiitollinen jostain, jonka kuvittelet tulevaisuuteen. Mutta paras tapa on olla kiitollinen joistain, mistä tahansa, nyt-hetkessä. Ole kiitollinen ilmasta, jota hengität. On aina jotain, jos etsit.

Ihmisten on aika nostaa värähtelyään. On ollut aina aika, mutta nyt on SE aika. Voitaisiin sanoa, että on aika "kilpailla elintasosta". Ei niin, että sinun pitäisi verrata itseäsi kehenkään, vaan sinun pitäisi tehdä kaikki tarvittava pysyäksesi kehityskaarella ylöspäin.

Kysymys on oikeasti, päätätkö elää siinä, mitä on aina ollut, vai siinä, mitä voisi olla. Koska se mitä voisi olla, transformoituu varmasti siksi, mitä tulee olemaan – ainakin niillä, jotka valitsevat sen.

Ihmiskunnan pelastus on nimittäin tässä. Heitä seisoo kaikkialla ympärilläsi. Ja he alkavat herätä tähän ymmärrykseen. Minuna voin vaikuttaa. Meinä voimme vaikuttaa kaikkeen.

Ja he alkavat nähdä, etteivät he voi muuttaa heitä. He voivat vain muuttua sitä. Sitä he tulivat tekemään, ja sitä he tekevät. He muistavat, kuka ovat.

On erittäin helppoa olla, mitä sinut on opetettu olemaan tai mitä sinun on käsketty olemaan. Sinun on ehkä tarvinnut penkoa sisäistä kellaria löytääksesi vinkkejä siitä, kuka oikeasti olet. Mutta voit aloittaa olemalla se, joka näkee kukat, joka kuulee linnut, ja joka elää maalimassa, joka on paras oma maailmasi. Ja antaa huomisen selvittää itse, miten se voi olla parempi.

Sinä olet, kuka olet, missä olet. Se riittää.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.06.2017 09:50

TODELLISUUKSIEN HAARAUTUMINEN – PÄIVÄNSEISAUSOVI PIMENNYSPORTTIIN

Kirjoittanut Sandra Walter (www.sandrawalter.com)
16.6.2017

Siunausta, valoheimo.

Pimennyskäytävän Länsirannikon portti vihittiin 8.6. ja se avautui täysin 9.6. täysikuun verkkotyöntekijäseremonialla Oregonin rannikolla. Kiitos niille, jotka osallistuivat tähän avaamiseen joko fyysisesti tai eetterissä. Käytävä avattiin juuri siihen kohtaan, jossa pimennysreitti koskettaa maata ja aloittaa USA:n ylittämisen.

Kenties huomasit energioiden muuttuvan, kun tämä portti voimistui viime viikon kuluessa. Pimennysreitti ja sen vertauskuvallinen heijastus korkeammista tapahtumista oli välittömästi selvä. Näin polun räjähtävän auki ja yhdistyvän pimennyksen poistumiskohtaan Etelä-Carolinessa. Itärannikon portinvartijat, kerääntykää tekemään sama nyt. Tarvitaan enemmän kuin kolme ihmistä (meitä oli 13) avaamaan se kunnolla, kun pimennys edustaa yhdentymistä kaikkien tietoisuustasojen yli.

Pimennysreitti – valotyöntekijät avaavat tämän nyt

Ohjeemme avata tämä pimennysreitti nyt sallii ensisijaisten Kristus-aikajanojen puhtaampien taajuuksien olla ulottuvilla ja portinvartijoiden ja verkkotyöntekijöiden tuntea ne ja käyttää niitä.

Jatkamme uuden maaverkon valmistelua tähän voimakkaaseen kosmiseen alkusysäyskäytävään. Portinvartijat, verkkotyöntekijät ja valotyöntekijät, luomme yhdessä tämän jumalaisen käytävän kanssa ja valmistaudumme nyt maksimivaikutukseen Leijonaportissa (8.8.), kun tämä portti avautuu.

Elokuun portti virtaa 4.-25.8. – massiivinen tilaisuus osallistua kosmiseen sisäänvirtaukseen ja aikajanamuutostaajuuksiin. Jos sinua opastetaan portinvartiointiin tai verkkotyöhön pimennysreitin varrella, tee se nyt. Energia on jo olemassa, olemme jo näiden massiivisten universumienvälisten valovirta-aaltojen alueella.

Todellisuuksien haarautuminen

Lineaarinen kokemus antaa aistimuksen taajuushypyistä ja dramaattisesta lisääntymisestä valo-osamäärässä, laajentumisessa ja tietoisuudessa korkeammista tasoista Lähteestä itsenä. Vaikuttaa suuremmalta erillisyydeltä, kun aikajanat jakautuvat, mistä syystä muinaiset kirjoitukset kuvasivat sitä kaksinaisuutena valo-pimeys, musta-valkoinen, hyvä-paha, taivas-helvetti. Kun koemme tämän profetiallisen siirtymän, vertauskuvallinen profetia "fyysistyy" ulkoiseen todellisuuteen.

Näemme fyysisesti nopeaa lisääntymistä ulkoisissa eroissa – tämä hyppy alkoi viime syyskuussa aikajanamuutoksen myötä. Se ilmenee monimutkaisuutena alemmilla aikajanoilla – poliittisina, yhteiskunnallisina, taloudellisina ja henkilökohtaisina haasteina vallitsevassa tilassa. Lisääntynyt polarisaatio on vaikutusta ulottuvuusmuutoksesta, ajan luhistumisesta, kosmisista säteistä ja magneettimuutoksista aurinkokunnassamme ja galaksissamme. Aikajanojen haarautuminen sallii kuitenkin myös korkeamman värähtelyn poksahtaa esiin alemmista "vyyhdeistä", mikä antaa jatkuvasti lisääntyvän tunteen laajentumisesta, jumaluudesta, puhtaudesta ja horjumattomasta rakkaudesta, kun ensisijaisen aikajanan portit avautuvat.

Olemme vuosien saatossa nähneet todellisuusvalintojen jakautumista, myös valoheimossa. Näemme edelleen toisemme fyysisessä maailmassa, mutta värähtely-yhteensopimattomuudesta tulee suurempaa ja suurempaa. Teknisesti ottaen tiheämpi todellisuus on jo lähtenyt – tämä on sen paljastumista, mikä on jo tapahtunut korkeammissa maailmoissa.

Alemman värähtelyn kaaos ei ole niin fyysistä, miltä se näyttää – sitä on kollektiivikokemusta varten. Tästä syystä korkeammalla värähtelevä tietoisuus pystyy näkemään hologrammiprojektioiden läpi, päättämään osallistua uuden Maan ja uuden universumin luomiseen ja saamaan paljon laajempia kokemuksia tällä hetkellä. Korkeammat aikajanat sallivat pääsyn olemuksesi Luojatilaan, joka paljastaa laajemman perspektiivin universaalista uudelleenkirjoituksesta.

Tästä syystä myös alempi todellisuus tuntuu surrealistiselta, valmiilta ja ohitetulta. Vanhan mallin kollektiivinen pudottaminen tapahtui syyskuussa, koska nuo alemmalla värähtelevät todellisuudet menettivät energiatuen. Alemmat aikajanat putoavat vähitellen pois kokemuksestamme, ja tämä on nopeampaa, kun aikajanajakautuminen tapahtuu.

Huomasin taas tällä viikolla aavemaisen hiljaisuuden toissijaisten aikajanojen sopeutumisesta korkeampiin taajuuksiin. Tunne ajan häviämisestä tai seisomisesta paikoillaan, kuten porttityön aikana. Tunnen tästä tulevan yleisempi tapahtuma, kun elokuun portti lähestyy.

Haarautumistietoisuus kollektiivissa

Moniulotteisuuden todelliseen ymmärtämiseen sisältyy kaikkien luomustensa hyväksyminen samanaikaisesti. Aikajanajakautuminen antaa puhtaamman kokemuksen olemisesta aikarajojen ulkopuolella, integrointitahdilla, mikä korostaa kaikkien ylösnousemukseen osallistuvien korkeimpia intressejä. Altistumisestamme nollapistetilalle tulee voimakkaampaa, jotta voimme kollektiivisesti nostaa koko halukkaan tietoisuuden uuden maakokemuksen porttien läheisyyteen. Avaamme ovet ja näytämme, mikä on mahdollista.

Eräs ystävä kirjoitti, että Bashar mainitsi todellisuuksien fyysisen jakautumisen huhtikuun lähetyksessä, mikä on mielenkiintoista, koska huhtikuussa tämä nopeutunut aikajanajakautuminen alkoi tapahtua. (Minulla ei ole mitään mielipidettä Basharista, paitsi kiitollisuus hänen yksimielisyydestään, että Mount Shasta toimii kruunuchakrana, ei juurena.) Maailmojen jakautuminen laitettiin hyllylle joksikin aikaa. On huomattavaa, miten monet ovat yhdistyneet tämän tapahtumiseen joulukuusta saakka. On selvää, että itsensä oivaltamisen voimakas aktivoituminen on käynnissä, minkä on näyttävä fyysisyydessä Gaian tarinan ratkaisuna.

Kun useammat tiennäyttäjät ja kanavat mainitsevat tämän ulottuvuusmuutoksen fyysisen edustajan, meille annetaan tehtäväksi näyttää ihmisille, mistä ruumiillistumisessa on kyse. Arvosta tätä vaikuttavaa siirtymää – se on hyvin esoteerinen, mystinen ja henkinen kokemus.

Suuri kokeilu ulottuvuusmuutoksen kokemisesta kehon kautta on ainutlaatuinen juttu. Syötämme tämän informaation Lähteeseen. Yhden luovan idean universaali loppuunsaattaminen ja uuden syntyminen heijastuu nykykokemukseemme. Se näyttää planetaariselta, sitten solaariselta, sitten galaktiselta ja sitten universaalilta, kun tietoinen tajuntamme laajenee ymmärtämään tietoisuuden korkeampia moniulotteisia aspekteja.

Alemmat värähtelyt pelaavat väärän kommunikoinnin, poliittisen polariteetin, yhteiskunnallisen jakautumisen, arvaamattoman käyttäytymisen, tuomitsemisen ja tunnereaktioiden kanssa. Korkeamman värähtelyn kollektiivi näkee edelleen alemmat todellisuudet, mutta ei ole kiintynyt niihin. Alemmat aikajanat ovat kuin elokuva kadun päässä olevassa talossa – edelleen olemassa, mutta kaukana.

Elokuun auringonpimennys – käytä päivänseisaussisäänvirtausta

Tässä tapahtumassa on kyse loppuunsaattamisesta ja uuden paljastumisesta. Se on jumalaisen kohtalon voimakas aktivoija ja ratkaisu planeettakonfliktin moniin kerroksiin. Tämä kosminen tähtiportti pyyhkäisee valtamerestä toiseen, ylittäen Pohjois-Amerikan USA:n alueella. Tämä täydellinen auringonpimennys 21.8. näkyy kapealla kaistalla, joka leikkaa viistoon Oregonista Etelä-Carolinaan. Suoralla reitillä Solariksen korona paljastuu kahdeksi minuutiksi. Koska tämä pimennys on monien moniulotteisten tapahtumien kulminaatio, teen videon ja vedän kaiken tiedon kasaan.

Päivänseisausporttimme avautuu lauantaina 17.6. ja päivänseisaushuippu on 20.6. klo 21.24 PDT.
Ilmaise aikomus avata tämä elokuun portti nyt, aloittaa jumalaisten koodausten vapauttaminen pimennystä varten nyt ja avata Gaia ja itsemme näille jatkuvasti lisääntyville kollektiivimuutoksille todellisuuksissamme.

Jakakaamme tämän jumalaisen ihmiskokemuksen uusi taso ja antakaamme tukea päivänseisaukselle yhdistymällä sunnuntaina ykseysmeditaatioiden kautta. Kaikki ovat tervetulleita tähän puhtaaseen tietoisuuskenttään auttamaan ylösnousemuksessa klo 8.11 PDT, 11.11 PDT ja 17.11 PDT. Näytetään ihmiskunnalle, mikä on mahdollista ehdottomalla rakkaudella ja palvelulla!

Kaunista päivänseisausviikkoa, ja käytä tätä koskematonta rakkaus-valoa auttamaan kaikkien osallisten korkeimpia intressejä ylösnousemuksessa.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.06.2017 22:20

ENERGIAPÄIVITYS: AIDON ITSEMME JUMALAINEN YHDISTYINEN SIELUSIRPALEIDEN PALATESSA

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
17.6.2017

Rakkaat,

Tulemme luoksenne tänään kertomaan aidon itsemme jumalaisesta yhdistymisestä, joka tapahtuu nyt-hetkessä. Mitä se merkitsee ja miltä se näyttää?

Energiapäivitykset joita on ollut viimeisen kahden viikon aikana, ovat olleet hyvin hienovaraisia, mutta hyvin voimakkaita ilmentyessään. Tämä energia on yhteydessä päivänseisaukseen 21.6., joka on jumalaisen yhdistymisen porttitapahtuma. Nämä aallot hyväilevät herkästi sieluamme muistuttaen meille päivittäin, keitä OIKESTI olemme. Ne näyttävät meille, missä eksyimme raiteilta, ja tönäisevät meitä lempeästi päästäksemme takaisin raiteille ja sielumme aitouteen.

Monet meistä ovat kadottaneet osan sielustaan tällä matkalla 3D-maailmoihin. Tätä kutsutaan "sielun pirstoutumiseksi". Tämä voi tapahtua, kun joku muu nujertaa sielun omalla energiallaan ja vaatii kaiken menevän omalla tavallaan. Valotyöntekijäsielu pirstoutuu silloin, koska se tietää, millä polulla sen pitäisi olla, mutta olosuhteiden vuoksi jotka eivät ole sen hallinnassa, se pakotetaan pois polultaan.

Joka kerta kun elämässä joku muu päättää, mihin suuntaan meidän pitäisi mennä, päädymme kauemmas ja kauemmas aidolta polultamme. Tämä on hyvin SELVÄÄ nyt, eikö vain?

Kun sielupirstoutuminen tapahtuu, saattaa tuntua siltä, että on menettänyt osan itsestään eikä kuulu joukkoon. Tätä tapahtuu, koska olemme astuneet tästä todellisuudesta toiseen, joka ei ole omamme.

Pystymme hyppäämään omaan todellisuuteemme parantumalla ja saamalla takaisin sielumenetykset. Sielumenetykseen on monia syitä, mm. shokki, kaltoinkohtelu, voimakas suru, voiman vieminen ja monet muut.

Tällä hetkellä sielusirpaleemme tulevat takaisin meihin yksitellen. Nämä sirpaleet ovat oleellisia edistymisellemme ylösnousemusprosessissa. Ilman niitä jumitamme jatkuvassa kehässä emmekä siirry koskaan eteenpäin. Tämä voi ilmentyä sellaisina sanoina kuin "en kuulu tänne". Monet meistä ovat tunteneet näin. Tätä tapahtuu, kun päädymme eri aikajanalle.

JUMALUUS lahjoittaa meille nyt sielusirpaleidemme paluun lisääntyneillä latauksilla, joita tapahtuu. Nämä sirpaleet vievät meidät takaisin todellisuuteen, jossa alun perin suunnittelimme olla inkarnoituessamme tänne.

Meidän täytyy olla AVOIN hyväksymään nämä sirpaleet ja menetykset, kun ne tulevat takaisin. Emme saa nyt pelätä menneisyyttä. Meidän täytyy oppia elämään sen kanssa, mikä on tuonut meidät paikkaan, jossa olemme nyt, ja pyytämään voimaantumistamme johtamaan meidät takaisin AITOON jumalaiseen itseemme.

Miten tämän ilmentyminen tapahtuu? Meille annetaan nyt kurkistuksia menneisyyteemme ja pystymme näkemään, mikä oli pois harmoniasta ja miten se tapahtui. Meille näytetään kohtauksia menneisyydestämme joko hereillä tai unessa. Voimme sitten parantaa nämä tapahtumat ja päästä takaisin raiteille kohtalomme täyttämisessä. Meidän täytyy oppia elämään kaiken kanssa, mitä meille on tapahtunut, ja parantamaan elämämme jokainen aspekti. Tämä kaikki on osa ylösnousemusprosessia, ja teen sitä päivittäin asiakkaiden kanssa.

Mitä voimme odottaa nyt, kun jumalainen sielumme palautetaan meille? Voimme odottaa enemmän fokusta, enemmän aitoutta ja enemmän yhdistymistä jumalaisen itsen kanssa, kun tulemme harmoniaan sen kanssa, kuka olemme ja miksi olemme täällä. Olemme täällä tänä aikana kohottamassa maaplaneetan ja ihmiskunnan tietoisuutta. Kun sielumme on taas kasassa … matkoistamme korkeammissa maailmoissa tulee paljon helpompia kaikille kristallivalotyöntekijöille.

Liity mukaan päivänseisausaktivointiini 21.6. ja rekisteröidy täällä.

Liity mukaan tulevaan haastatteluuni Charlotte View'ssä, jossa puhun tulevasta auringonpimennysportista. Rekisteröidy täällä.

Rakastan teitä kaikkia!

Palvelussa ja rakkaudessa

Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.06.2017 22:24

LUE MUKAAN ITSESI

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
18.6.2017

On upea laulun nimi, jota rakastamme: "Mitä jos Jumala olisi yksi meistä?" Muuttaisimme sitä vähän toivoen, ettemme loukkaa sen kirjoittajia. Laittaisimme sen muotoon: "Mitä jos Jumala olisi kaikki me?" Onko teille yllätys, että kerromme teille tämän ilmaisevan totuuden?

Näin on, koska Jumalasta tai Luojasta tai Lähteestä tai miten tahansa sitä kutsutaan, on tullut kaikki, mitä on. Kaikki mitä on, merkitsee kaikkea, mitä on. Se merkitsee kaikkia, joita on. Se merkitsee kaikkia niitä, joita rakastatte, ja kaikkia niitä joita ette halua edes olevan. Se merkitsee kaikkia niitä, joiden kanssa koskaan olette yhteydessä.

Tämä ei ole vaikea asia ymmärtää, ja useimmilla ei ole mitään vaikeutta olla samaa mieltä siitä – älyllisesti. Sen eläminen on vähän vaikeampaa joillekin, mahdotonta toisille. Syyt siihen ovat myriadit ja pitkäaikaiset. Ne opitaan toisilta ja välitetään sukupolvelta toiselle. Ne kaikki perustuvat poikkeuksetta pelkoon ja sen rajalliseen varastoon, millä on arvoa pelossa elävälle. "Jos hän saa vähän sitä, minulle on vähemmän." "En tiedä, millainen huominen on, joten tarvitsen niin paljon, kuin voin saada." Ja tähän liittyviä oppitunteja on opetettu ikuisuuksia. Jotkut ovat myös oppineet ne.

Muttemme halua tänään välittää tuota viestiä. Siis, pyydämme teitä taas kerran pohtimaan: "Mitä jos Jumala olisi kaikki me?"

Kysytäänpä sinulta tätä, ketkä luit mielessäsi mukaan pohtiessasi tuota kysymystä? Useimmat teistä sanovat, että hän, hän ja he. Useimmat tarkoittaisivat vilpittömästi "kaikkia heitä". Kysyttäessä tarkemmin, jotkut myöntäisivät suhtautuvansa varauksella tiettyihin ryhmiin tai yksilöihin. Mutta sekään ei ole viestinä tässä.

Kysymme teiltä tätä: luitko mukaan itsesi? Sisälsikö "mitä jos Jumala olisi kaikki me" sinut? Ja lisäksi, kohteletko itseäsi sellaisena? Kunnioitatko omaa elämääsi sinä elämänä? Useimmille teistä on tuttu lause "rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi". Ja mielenne hyppää aina ohjeen "lähimmäiseen". Harvat miettivät koskaan "itseä", joka mainitaan.

Mutta ymmärrättekö, että samalla tavalla miten kohtelette jotain kaiken osaa, kohtelette kaikkea? Koska sehän on kaikki. Ja tekin olette osa sitä – ymmärrättekö? Niin ovat myös lapsenne, myös heidän koetellessaan teitä. Niin on myös elämänkumppaninne, jos teillä on sellainen.

Emme sano, että teidän täytyy pitää kaikesta, mitä he tekevät. Pidättekö kaikesta, mitä te teette? Luulemme, että joinain päivinä ette halua olla edes omassa seurassanne. Rakastakaa itseänne silti. Planeetallanne on idiootteja. Rakastakaa heitä silti. Älkää kutsuko heitä päivälliselle. Ottakaa vain tavaksi nähdä heidät "yhtenä meistä", vaikkeivät he ilmiselvästi tiedä sitä itse. Nähkää heidät sellaisena, vaikka he eivät näe. Ja mikä tärkeintä, nähkää itsenne sellaisena, vaikka sen mahdottomuus on iskostunut sisäänne. Kun ääni päässänne sanoo: "Varmasti, mutta se ei voi merkitä minua!", käskekää sen istua ja pitää suunsa kiinni. Olkaa kiinnostuneempi siitä, mitä sydämenne tuntee tästä, kuin siitä mitä yhteiskunnat ovat opettaneet teille. Kun voitte tehdä sen, loppu tulee automaattisesti.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.06.2017 22:25

PERHONEN

16.6.2017

Yhtenä päivänä mies käveli metsässä lähellä kotiaan, syvällä omissa ajatuksissaan, kun hän näki kauniin perhosen liihottavan kukasta kukkaan. Sillä oli monia täpliä siivissään ja sen värit olivat upeat.

Miehen mieliala kohosi välittömästi tämän ihastuttavan luontokappaleen näkemisestä.

Hän rakasti sen kauneutta niin paljon, että hän pohti sen ottamista kiinni ja viemistä kotiin mukanaan. Näin hän voisi nauttia sen kauneudesta ja loistosta niin paljon, kuin halusi.

Niinpä hän yritti sulkea perhosen käsiinsä. Häneltä ei vienyt kauan aikaa oivaltaa, että tämä olento oli taitava liikkumaan ympäriinsä eikä aikonut antaa kenenkään vangita itseään. Mutta se ei lentänyt pois. Sen sijaan se kysyi mieheltä äänellä, joka ei ollut ihmisen, mutta jonka mies ymmärsi: "Miksi haluat vangita minut ja viedä pois vapauteni?"

Mies vastasi surullisella äänellä: "Voi, rakas luontokappale, halusin nähdä sinun ilosi ja vapautesi, koska minulla ei näytä olevan paljon omaa iloa ja vapautta."

Perhonen sanoi sitten: "Rakas ihminen, ymmärrän sinua, sillä minäkään en ollut vapaa yhteen aikaan. En voinut lentää yhtä helposti ja sulavasti. Itse asiassa ryömin maassa, monien muiden luontokappaleiden armoilla. Sitten kävin läpi uskomattoman ja musertavan transformaation. Se vei jonkin aikaa, mutta en ollut huolissani. Tiesin, että olin ok. En tiennyt tarkkaan, miltä näyttäisin, mutta tiesin, että pystyisin lentämään maanpinnan yläpuolella, leikkimään ja nauttimaan koko luonnosta.

"Tiesin myös, että suurenmoisuuteni olisi kaikkien nähtävillä, mutta vain harvat voisivat kuulla minun puhuvan. Nimittäin, rakas ihminen, olet siinä, missä minä olin. Käyt läpi omaa transformaatiotasi, ja pian sinäkin pystyt nousemaan sen todellisuuden yläpuolelle, jonka tunnet nyt hyvin vaikeaksi ja epävarmaksi. Mutta sinäkin pystyt nauttimaan tuosta samasta ympäristöstä eri perspektiivistä. Minun tapaani olet maailmassa, muttet maailmasta."

Mies ymmärsi kaiken, mitä perhonen kertoi sille. "Kiitos, rakas perhonen. Autoit minua näkemään, että voin odottaa innolla omaa iloani ja vapauttani."

Tässä kohtaa perhonen räpytteli miehen käden päällä ja istahti sille. Mies olisi helposti voinut vangita perhosen tuossa kohtaa, muttei hän tuntenut enää tarvetta tehdä sitä.

Sitten kaunis perhonen nousi niin korkealle, että se näytti häviävän taivaaseen. Ja mies käveli takaisin kotiin hymy kasvoillaan. Hän ei ollut hymyillyt tällä tavalla aikoihin.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 23.06.2017 07:01

YKSI YLÖSNOUSEMUSTASO YLÖSPÄIN! – MITÄ ERI AALLOT KOKEVAT

Kirjoittanut Vera Ingeborg (thewakeupexperience.eu)
20.6.2017

Huom. Tämän blogin tarkoitus ei ole millään muotoa laittaa leimoja tai nimilappuja ihmisiin ja joitain ihmisiä toisten yläpuolelle. Kukaan ei ole parempi tai huonompi, kun olemme kaikki osa kokonaisuutta. Tässä käytetty luokittelu on vain auttamassa ymmärtämään paremmin oireita sekä heräämis- ja ylösnousemusprosessia. Siirtyminen aaltojen välillä on sujuvaa.

Kun olimme juuri kokeneet vähän kestävältä vaikuttavaa rauhaa ja tasapainoa, meidät työnnetään nyt seuraavaan heräämis- ja ylösnousemusvaiheeseen matkalla päivänseisausporttiin, joka on jo avautunut. Voi tuntua siltä, että on taas takaisin lähtöruudussa. Syvää surua laukaistaan pintaan, ja se liittyy erityisesti ihmisiin, jotka ovat rakkaita meille ja joista meidän täytyy päästää irti nyt, kun he eivät pysty vielä ylläpitämään meidän taajuuttamme. Ja tämä aiheuttaa tunteen, ettei millään tehdyllä työllä ole ollut kestävää vaikutusta. Näin ei tietysti ole. Siirrymme pelkästään seuraavan tason läpi seuraaviin kerroksiin. Sitä voi verrata tietokonepeliin. Kun olet päässyt läpi yhdestä tasosta, pelaat sen uudestaan ylemmän tason haasteiden kera. Sinun täytyi harjoitella ja valmistautua mentaalisesti, tunteellisesti ja fyysisesti kyetäksesi saavuttamaan tuon seuraavan tason. Taas kerran, se on siunaus valepuvussa – vaikka monet ovat kyllästyneet koko sanontaan. Enemmän kuin koskaan on tärkeää luottaa energioihin ja universaaliin virtaan tietäen, ettei mikään ole sitä, miltä se näyttää pinnalta.

Olemme astuneet uudesta intensiivisestä energiaportista, emme ainoastaan saadaksemme paljon uutta informaatiota ja uusia päivityksiä, vaan siirtyäksemme myös irrallisuuden ja irtipäästämisen seuraavalle tasolle. Yksilöprosessit eroavat riippuen siitä, missä ylösnousemusaallossa ihmiset ovat (katso lisäinfoa ylösnousemusaalloista artikkelista "Eri ylösnousemusaaltojen ajankohtaisia energioita ja oireita" 12.1.2017) http://www.luxonia.com/viestit/123-vera ... ja-oireita . Ensiliikkujat ovat nyt astuneet ruumiillistumisvaiheeseen, ja he käsittelevät pääasiassa fyysistä kehoa. Varhaisomaksujat pääsevät nyt käsiksi ydinpelkoihinsa ja saattavat loppuun tunnekehonsa puhdistamisen. Varhaisenemmistö pyörii vielä ajatusspiraalien ja tunnepurkaustensa välillä oikein ymmärtämättä, mitä tapahtuu ja miksi he ovat aivan yhtäkkiä niin herkkiä kaikille näille energioille ympärillään. Kysymykset "kuka minä olen?" ja "miksi olen täällä?" pitävät heidät kiireisenä, yhdessä "jokin on vialla tässä" -tunteen kanssa. Myöhäisenemmistö ja sopeutumattomat ovat edelleen unessa eivätkä edes käsitä, että planeetalla tapahtuu tämä energiamuutos.

Jaan ajankohtaiset oireet ja kokemukset eri aaltoihin paremman ymmärryksen saamiseksi siitä, miksi kaikki eivät koe samoja asioita samaan aikaan.

Ensiliikkujat/innovaattorit

Vuoden neljän ensimmäisen kuukauden aikana ensiliikkujat onnistuivat purkamaan viimeiset ydinpelkonsa, jotka olivat vielä tallennettuna heidän tunnekehoonsa. Tämän aallon tunne- ja mentaalikeho on nyt puhdas ja säteilevä. Mikään ja kukaan ei voi enää laukaista heitä, koska heissä ei ole enää jäljellä pelkotaajuuksia, joihin ihmiset voisivat resonoida. Ensiliikkujat ovat nyt täysin valmiita auttamaan ihmisiä, joilla on suurinta traumaa ja tuskaa, koska se ei enää valuta heitä kuiviin.

He voivat tuntea vain myötätuntoa, kun he muistavat passiivisesti, miltä tuska ennen tuntui, mutta eivät pysty aktiivisesti muistamaan sitä. He eivät pysty kärsimään ihmisten kanssa. Ankkuroitumisella tähän neutraaliin alueeseen on automaattisesti sama vaikutus kaikessa, mitä tapahtuu 3D:ssä. Ensiliikkujat ovat jättäneet vanhan 3D-aikajanan täysin eivätkä he enää samaistu mihinkään draamaan ja kaaokseen, jota on 3D-todellisuudessa. He eivät enää pysty edes vastaanottamaan ja sisäistämään tätä informaatiota. Sanomalehtiartikkelin lukeminen Brexitistä tai USA:n tilanteesta tuntuu kuin swahilinkielisen tekstin lukemiselta – kuin radioasemalta josta on liian kaukana eikä pysty enää virittymään siihen. Kaikki tämä hahmotetaan epätodelliseksi tekohologrammiksi – järjestelmäksi joka pitää itsensä kiireisenä ja hämmentyneenä, eikä siinä ole mitään tolkkua korkeammasta perspektiivistä. Ensiliikkujat elävät täysin nyt-hetkessä ja sydänkeskeistä ja sydänjohtoista elämää. He ovat astuneet järjestelmästä mahdollisimman kauas, eikä heillä ole enää velvollisuuksia tai riippuvuuksia. Mielen ainoa funktio on nyt ilmaista aikomuksia.

Vaikka tämän ylösnousemusaallon yksilöissä feminiini- ja maskuliinienergiat ovat nyt hyvin tasapainossa, on äärimmäisen suuri osa niitä, joissa on ollut enemmän feminiinienergiaa (ei liity sukupuoleen). Niinpä myös tämän aallon joka on hyvin tasapainossa energiatasolla, täytyy edelleen tasapainottua fyysisesti – useimmiten ilman jumalaista kumppania. Fyysisellä tasolla tämä voi edelleen aiheuttaa yksinäisyydentunnetta, kun suurin osa vastineista on edelleen varhais- ja joskus myöhäisenemmistöaaltoa (katso lisäinfoa energianäkökulmasta artikkelista "Ylösalaisin! Miten aidosta kaksosesta tulee väärä ja miksei sitä oikeaa ole enää" 3.12.2016) http://www.luxonia.com/viestit/123-vera ... ole-enaeae .

Tunnettuaan pari viikkoa helpotusta ja olonsa melko tasapainoiseksi ja keskittyneeksi, tämä aalto on astunut nyt ruumiillistumisen ja fyysisen irtipäästämisen jaksoon. Ja tämä on hyvin loogista, koska fyysinen energiakeho on kaikkein tihein. Nyt kun muut energiakehot sen ympärillä ovat puhtaita, tie on selvä sen syvän trauman vapauttamiseen solutasolta, joka tallennettiin fyysiseen kehoon, kun tunnekeho oli ylikuormittunut.

Ja tämä on johtanut yllätyksiin kuluneilla viikoilla. Nopeutuneen ajan jälkeen kaikki näyttää nyt liikkuvan hyvin hitaasti. Aivan yhtäkkiä ajatusspiraalit ja tunnepurkaukset olivat taas takaisin, ja kuitenkin se tuntui erilaiselta. Syvemmältä. Vanhemmalta. Menneisyyden toistumiselta jollain tavalla, muta myös jotenkin epätodelliselta. Tältä solumuistivapautukset tuntuvat. Kun keho työntää ne ulos, ne ottavat muodokseen huolen ja epäilyn, eikä mikään tunnu toimivan mielen pysäyttämiseksi. Eikä sitä voi pysäyttää. Kyse on pelkästään energian ilmaisemisesta mentaalikehossa – kuin projektori elokuvateatterissa esittämässä tuota elokuvaa viimeistä kertaa.

Vapautuksen toisessa vaiheessa tunnekeho tekee saman ja ilmaisee tämä muistot tunteina. Syvää surua, vihaa ja pettymystä ilmaistaan viimeistä kertaa. Vapautuksen viimeinen aalto on fyysinen keho, joka ravistaa sen ulos lihasnykimisellä, tai syvien kudosten hieronta tai vastaava auttaa fyysistä kehoa päästämään irti siitä. Tämä voi vaatia useita kierroksia ja johtaa ehdottomasti terveeseen, omavaraiseen ja hyvin tasapainoiseen fyysiseen kehoon, joka on täysin harmoniassa kaikkien muiden energiakehojen kanssa. On siis hyvin tärkeää kuunnella tarkkaan fyysisen kehon tarpeita.

On syvän lepäämisen ja integroinnin aika, voimakkaan unentarpeen kera (vaikka uni ei usein tunnu enää unelta, vaan enemmänkin lepäämiseltä ollen hereillä). Nämä soluvapautukset tapahtuvat rinnakkain merkittävien DNA-päivitysten kanssa, mikä lisää fyysistä stressiä.

Kaikesta tästä huolimatta ensiliikkujat onnistuvat pysymään melko tyynenä ja hyväksymään sen, mitä on, tietäen syvästi, että tämä on seuraava taso. Fyysisten vapautusten välillä he ovat hyvin tasapainossa, eikä epäterveitä äärimmäisiä autuus- ja epätoivoaaltoja koeta enää. He ovat päästäneet irti kaikesta tarpeesta kontrolloida, he luottavat täysin virtaan ja elävät universaalien energialakien mukaisesti.

Varhaisomaksujat

Tämä ylösnousemusaalto pääsee nyt todella pelkonsa ytimeen. Heidät laukaistaan ja ihmiset painelevat heidän nappejaan, kunnes he antautuvat oikeasti ja antavat mennä. Ydinhaavan käsitteleminen on syvin kuviteltavissa oleva tunnetuska. Irtipäästäminen ei ole hauskaa ja se on tehtävä aaltoina, koska kerralla irtipäästäminen olisi liikaa oman järjestelmän käsiteltäväksi. Vaikka se siis tuntuu jatkuvalta, tämä on merkki, että saavutat todella ytimen ja olet melkein valmis tunnekehosi puhdistamisessa. Kuolemanvietti on hyvin tavallinen tässä aallossa tällä hetkellä.

Varhaisomaksuja-aallon ihmisillä on vielä taipumusta pudota takaisin ihmisperspektiiviin ja uhritietoisuuteen, ja he yrittävät selvittää mielellään, mitä tapahtuu. Nämä ovat egon viime yrityksiä päästä takaisin johtoon ja estää sinua pysymästä aitoudessasi ja sydänkeskuksessasi, jossa olet yhdistynyt Lähteeseen ja kaikkeen olevaiseen. On vielä jäljellä epäluottamusta prosessiin ja tarve kontrolloida asioita tietyn lopputuloksen saavuttamiseksi.

Tämän aallon edustajat voivat vielä tuntea toisten ihmisten valuttavan heidät tyhjiin, erityisesti jos he toimivat valmentajina ja/tai terapeutteina, koska he resonoivat edelleen "asiakkaidensa" osiin, jotka liittyvät ydinpelkoon. Tämä loppuu välittömästi, kun ydinpelko on täysin transformoitu. Sisäinen lapsi esittää avainroolia tässä parantumisessa ja se tarvitsee täyden huomion ja myötätuntoa sen ymmärtämiseksi, mitä nyt todella tarvitaan.

Varhaisomaksujilla on edelleen taipumusta jäädä kiinni draamaan, joka jatkuu tällä planeetalla. Terroristihyökkäykset, sodat, poliittiset tapahtumat, osakemarkkinakehitys jne. aiheuttavat edelleen huolta, ahdistusta ja pelkoa. He lankeavat usein takaisin yritykseen ratkaista asiat ulkopuolella, unohtaen noina hetkinä, että ainoa tapa muuttaa asioita on kääntyä sisäänpäin ja muuttaa itseään. Tämä on ainoa tapa vaihtaa eri todellisuuteen eri taajuudessa. Varhaisomaksujat vaihtavat jatkuvasti 3D-, 4D- ja 5D-taajuuksien välillä, koska he eivät pysty mentaalisesti ja tunteellisesti ankkuroitumaan vielä täysin 5D:hen. He vaihtavat sydämen ja mielen välillä. Tuloksena ovat voimakkaat autuusaallot, joita seuraa taas syvä tuska. Kaikki tämä on osa maskuliini- ja feminiinienergioiden lopullista tasapainottamista sisällä. Lisäksi tässä aallossa on suurempi osuus niitä, joilla on enemmän feminiinienergiaa (ei liity sukupuoleen), mutta jumalainen vastine on usein (energeettisesti, ei fyysisesti) osa samaa aaltoa.

Tämäkin aalto vastaanottaa fyysisiä/DNA-päivityksiä ja sen on käsiteltävä fyysisiä vaivoja. Nämä eivät kuitenkaan liity soluvapautuksiin. Osittain nämä ovat ylösnousemusoireita, osittain kyse on siitä, että fyysinen keho tukee ja työntää lopun ydinpelon ulos tunnekehosta ja valmistautuu soluvapautuksiin, kun se on tehty.

Varhaisenemmistö

Kaikki planeetalla tällä hetkellä tapahtuva kaaos on laukaissut varhaisenemmistön heräämisprosessiin. Tämä tunne, että jokin on hyvin pielessä ja täytyy olla erilainen tapa elää, on ollut enemmän ja enemmän läsnä heillä viime kuukausina. Kaipaus erilaiseen elämään ja todelliseen vapauteen on herätetty, ja kuitenkin tämän aallon edustajille on edelleen vaikeaa hyväksyä tämä sisäisen sielun kutsu. He yrittävät vielä puhua itsensä ajatukseen "ei, kaikki on mahtavasti, ja minun pitäisi olla tyytyväinen siihen, mitä minulla on". Silti heidät laukaistaan joka kerta, kun he ovat vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa, jotka ovat ensiliikkuja- ja varhaisomaksuja-aallosta, koska nämä peilaavat heille takaisin heidän aitoja toiveitaan ja halujaan: aitous ja vapaus, tarvitsematta elää enää toisten odotusten mukaan.

Heistä tuntuu inspiroituneelta ja ärsyyntyneeltä samanaikaisesti, koska mukavuusalueesta oli tullut hyvin rakas heille. Ja kuitenkin he tietävät jotenkin syvällä sisällään, että he valehtelevat itselleen eikä tämä ole sitä elämää, jonka he haluavat. Jokaisen laukaisun myötä heistä tuntuu epämukavammalta. Tämä voi johtaa vihaan, turhautumiseen ja itseen ja toisiin pettymiseen. Kaikki nämä ovat merkkejä, että perimmäinen suru siitä, ettei pysty olemaan todellinen itsensä ohimenevässä maailmassaan ja todellisuudessaan, tulee pintaan. Tällä hetkellä he tukahduttavat edelleen suurimman osan siitä. Muutos on aina hyvin pelottava, kun on vielä odotuksia tietyn lopputuloksen suhteen ja tarve kontrolloida asioita.

Silti heidän sielunsa jatkaa nyt puskemista, ja heillä on hetkiä, jolloin he ovat sydämessä ja saavat ensimmäisiä vilauksia siitä, mitä sydänkeskeinen eläminen todella merkitsee ja miten kauniilta tuntuu olla täysin hetkessä ja virrassa. Kysymykset "kuka minä olen" ja "mikä on tarkoitukseni" pitävät heidät kiireisenä. Heistä tulee herkempiä ympäröiville energioille, heillä on joitain ylösnousemusoireita ensimmäistä kertaa ja "paranormaalit" kokemukset, kuten astraalimatkustus, kehosta poistumiskokemus, voimakkaat deja vut jne. ovat tavallisia. He tarvitsevat enemmän aikaa yksin, ja monet astuvat sielunsa pimeään yöhön, näkemättä elämisessä enää mitään järkeä.

Maskuliini- ja feminiinienergioiden tasapainotus vasta alkaa tässä aallossa. Prosessi eroaa riippuen siitä, onko enemmän feminiini- vai maskuliinienergiaa. Sellaisella jolla on enemmän feminiinienergiaa, on ollut ensin enemmän tunnepuhdistusta, kun taas "maskuliinipitoisempi" on kokenut enemmän ajatusspiraaleja. Tämä alkaa kääntyä ympäri, mikä johtaa suureen epämukavuuteen ja pelon pelkoon.

Myöhäisenemmistö, vitkastelijat ja "sopeutumattomat"

Myöhäisenemmistöllä, vitkastelijoilla ja sopeutumattomilla mikään ei ole muuttunut viime artikkelin jälkeen. Niinpä kopioin heitä koskevan tekstin tähän.

Nämä ryhmät vain ihmettelevät kaikkea tätä kaaosta planeetalla ja yrittävät ratkaista sitä itse menemällä tavallisiin ja hyvin tunnettuihin pelkomalleihin ja luottamalla oppimiinsa uskomuksiin.

Nämä ryhmät ovat tällä hetkellä vielä täysin unessa ja kokevat todellisuutensa edelleen pelkopohjaisesta egoperspektiivistä. He ovat kilpailumoodissa ja uskovat teoriaan vahvimpien selviytymisestä. Henkisyys on heille täyttä paskaa ja heidän mielestään tätä kokevat ihmiset tarvitsevat hoitoa. He voivat nähdä ja tuntea vain ihmisdraaman ja he menevät joko uhri- tai pahantekijämoodiin. He tulkitsevat, tuomitsevat ja syyttävät. Heille maailma on synkkä paikka, jossa kaikki ovat oman onnensa nojassa ja kaikkien tarvitsee taistella kovasti olemassaolonsa puolesta. On vain pelko- ja puutetaajuuksia, harvinaisten ilohetkien kera.

Ego on johdossa ja pitää heidät menneisyydessä tai tulevaisuudessa, ja he projisoivat jatkuvasti asioita, jotka eivät ole totta. Heidän energiajärjestelmänsä on täysin suljettu, myös sydänkeskus, joten heillä ei ole mitään tapaa tuntea uusia energioita ja sitä ehdotonta rakkautta, jota niiden mukana tulee. He ovat ehdottoman vakuuttuneita, että se matriisi jossa he elävät, on ainoa todellisuus. Silti he kokevat energioiden lisääntymisen fyysisesti. Heidänkin täytyy käsitellä fyysisiä oireita ja päänsärkyä. Heidän fyysisen kehonsa kestävyydestä riippuen voi ilmestyä nopeasti ja odottamatta sydänkohtauksia, aivohalvauksia, syöpää jne., kun fyysinen keho ei kykene käsittelemään näitä taajuuksia kovin hyvin. Monet näistä sieluista ovat valinneet olla tekemättä siirtymää viidenteen ulottuvuuteen eläessään.

On hyvin tärkeää oivaltaa, ettei mikään ole parempi tai huonompi tai pidemmälle kehittynyt tai laahaa perässä. Olemme pelkästään eri vaiheissa energeettisesti, mutta olemme kaikki osa suurempaa organismia. Ja kaikki ovat tärkeitä ja jokaisella on henkilökohtainen tehtävä kokonaisjärjestelmässä. Sitten kun oivallamme, että lineaarinen aika on harhaa, millään näistä nimikkeistä tai kategorioista ei ole enää merkitystä. Olemme kaikki tehneet valintamme siitä, mitä haluamme kokea ja miten, ja olemme aina vastuussa omasta todellisuudestamme. Luomme oman todellisuutemme sillä energiataajuudella, jota lähetämme – tähän resonoimme siirtyessämme elämäksi kutsutun kokemuksemme läpi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 23.06.2017 07:02

TIEDÄ, ETTÄ NIIN ON

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
19.6.2017

Rakkaat ystävät,

Synkronoikaa ajatuksenne unelmienne kanssa. Erona 3D:hen on, että synkronoitte ajatuksenne unelmiin pelkojen sijasta.

Monille tällainen ajatus on usein toistettu käsite tässä siirtymässä. Olette oppineet uudestaan ja uudestaan laittamaan sivuun pelkonne, jotta unelmanne voisivat toteutua. Erona on, että energianne ovat nyt saavuttaneet luomistason, joka on korkeampi, kuin aiemmin ajateltiin mahdolliseksi.

Monet suuttuvat tästä ajatuksesta uskoen, että unelmien korostaminen on siirtymäporkkana, josta ei tule koskaan totta.

Kenties teitä auttaa ymmärtämään paremmin, jos kuvittelette olevanne polkupyörävalmistaja 1800-luvun lopulla ja teillä on unelmia lentokoneen luomisesta. Olette kokeilleet suunnitelmaa suunnitelman jälkeen tietäen, että lentokone tehdään lopulta, vaikkei ehkä teidän elinaikananne.

Wrightin veljekset ja muut lentokoneen varhaissuunnittelijat olettivat, että se oli mahdollista, että heidän täytyi vain rukata vähän suunnitelmaansa luodakseen toimivan tuotteen. Näin on teillä nyt.

Monet ovat antaneet vinkkejä, kirjoja ja muuta materiaalia, joka opettaa teille luomismenetelmiä. Menetelmiä jotka eivät ole vielä luoneet unelmianne. Teidän on aika seurata sisäisiä vaistojanne. Teillä on unelma. Mitä teidän täytyy tehdä tai rukata saavuttaaksenne tuon unelman?

Nämä energiat leijuvat ympärillänne muutaman seuraavan viikon. Seuratkaa sisäisiä ohjeitanne, mitä tahansa ne ovat, sillä ne ovat luomiskipinöitä, jotka sytyttävät luomistulenne.

Kukaan ei ole teidän kaltaisenne, ja siksi kukaan ei voi opettaa teille, miten luodaan – paitsi te itse. Kyllä, teidän ehkä tarvitsee rukata useita luomissuunnitelmia tai luoda menetelmiä, joita kukaan ei ole vielä ajatellut. Olette luoja, joka luo uusilla tavoilla ja uusina aikoina. Mikään käsikirja ei saavuta tavoitettanne – paitsi henkilökohtainen käsikirja omassa olemuksessanne.

Kenties ette vielä usko, että teillä on tuollainen "hiomislaite", että kykenette luomaan unelmienne elämän tai esineen.

Näin on, koska olette edelleen sidottu rajoittaviin 3D-uskomuksiin. Ette ole enää 3D:tä. Teidän täytyy ajatella ns. laatikon ulkopuolella ja luoda itsellenne sopivimmalla tavalla.

Taatusti olette meditoineet, toivoneet ja käyneet kursseja siitä, miten luodaan unelmanne, mutta koskaan aiemmin eivät luomisenergiat ole olleet yhtä voimakkaita kuin nyt maan päällä. Tämä on uusi aika.

Vaikka jotkut teistä eivät ehkä luo nyt, sillä teidän ei ole aika tehdä sitä, niin älkää olko huolissanne, sillä tultuaan maan päälle energiat eivät lähde.

Muutaman viime vuoden siirtymäenergiat tulevat päivittäin voimakkaammiksi, kun useammat teistä muuttuvat. Te voimistatte valoa, mikä on energiaa. Ja tämän tekeminen lisää ehdottomasti luomisvoimianne.

Kun lähditte 3D:stä – minkä tätä kanavointia lukevat ovat tehneet – astuitte 5D-valoon ja sen yli. Niinpä voimanne kaikkien asioiden valossa – myös luomisessa – ovat lisääntyneet kovasti.

Teidän on aika lakata säälimästä itseänne, jos ette ole vielä luoneet unelmianne, ja hypätä valoon, joka on oikeutenne ja luomissäteenne.

Jotkut ajat maahistoriassa on nimetty voimakkaiksi luomisjaksoiksi – teollinen vallankumous, 1960-luku jne. Näin on, koska riittävä määrä noiden jaksojen ihmisistä uskoi, että kaikki oli mahdollista – ja näin oli heidän mahdollisten unelmiensa massapuitteissa.

Nyt on samanlainen aika laajentuneen energian kera.

Aiemimmin historianne luomistöyssyissä tietyt alueet muuttuivat, mikä muutti vuorostaan Maan ja ihmiskunnan toisia alueita. Esimerkiksi 1960-luku omistettiin ihmisyydelle ja minuudelle, aivan kuten teollinen vallankumous omistettiin insinööritaidon urotöille.

Nykyinen ns. luomistöyssynne ei ole kohdistettu mihinkään suuntaan, sillä olette kaikki ainutlaatuisia yksilöjä, joten kenties "itseluominen" on tämän jakson paras kuvaaja.

Olette vapaita luomaan unelmanne. Vaikkeivät luomuksenne ole ehkä kenenkään toisen luomusten kaltaisia, kaikki ovat tärkeitä luomuksia, koska ne sallivat kaikkien tietää, että mikä tahansa on mahdollista.

Olette nähneet osoituksen tästä viimeaikaisessa maailmanpolitiikassanne – uskon jatkuminen epämiellyttäviin luomistaitoihin, jotka ovat hämmentäneet monet teistä. Miten tuo toiminta tai reaktio on mahdollinen?

Siinä pelkästään joku tarttuu ajankohtaisiin energioihin ja käyttää niitä tavoilla, joita ette pysty vielä ymmärtämään – mutta alatte ymmärtää. Politiikkaa joka pakottaa teidät ajattelemaan uudestaan maailmaanne ja elämäänne, mikä tietysti pakottaa teidät luomaan elämän, joka on paras itsellenne.

Ei niin, että nykyinen luomisunelmanne jatkuu samanlaisena loppuelämänne ajan maan päällä, vaan pelkästään, että luotte niin, kuin haluaisitte tällä hetkellä, TIETÄEN, että voitte muuttaa luomustanne koska tahansa ja luultavasti muutatte. Aivan kuten alkuajan lentokoneet olivat täysin erilaisia kuin avaruusraketit, joita nyt pidetään itsestäänselvyytenä.

Sallikaa itsenne luoda pientä tai suurta, kuten haluat – sillä useimpien teistä täytyy testata taitojanne, ennen kuin uskotte luontaisiin kykyihinne. Ja kyllä, "luontainen" on oikea sana, sillä ette ole enää 3D-ihminen, joka toivoo, että unelma saattaisi toteutua. Olette universaali 5D-olento ja sen yli, joka kykenee luomaan, mitä haluaa. Teidän täytyy pelkästään uskoa, että näin on, ja tarttua luomisenergioihin, joita leijuu nyt vapaasti Maan ympärillä universaalien veljienne ja sisarienne lähettämänä.

Teille on kaikki mahdollista – ja tulee olemaan ikuisesti. Ja säteilette majakkaanne kirkkaasti sallimalla itsenne tietää ja uskoa, että niin on. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit