Kysymyksiä henkimaailman mestareille

Kysymyksiä henkimaailman mestareille

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 20.01.2015 11:52

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (http://www.mastersofthespiritworld.com)
22.12. – 29.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Mestarit, olen ollut monta vuotta henkisellä matkalla. Muutaman viime vuoden aikana tunnen kasvaneeni paljon. Kuvittelin aina, että ajan kuluessa työstä tulisi helpompaa. Esimerkiksi haastan ne rajoittavat uskomukset, joita tulee esiin, ja tunteet ja tuskan jotka aiheuttavat epämukavuutta ja kärsimystä, ja tunnen olleeni rohkea. Kuvittelin vain, että kaikesta tästä tulisi helpompaa ajan kuluessa, ottaen huomioon saavuttamani tiedon ja kasvun. Toisinaan tunnen edelleen pakahtuvani siitä, miten paljon tulee esiin – joskus se tuntuu todella vaikealta käsitellä. Kysymykseni on: tuleeko tästä koskaan helpompaa? Se tuntuu vaikealta. Luulin, että henkisestä matkasta tulisi helpompaa ajan kuluessa. –Veronica, USA

Vastaus:
Yrität edelleen kontrolloida, mitä tulee esiin, sen sijaan että annat tiedostamattoman korkeamman itsesi sanella, mitä tarvitsee käsitellä. Olet tehnyt upeaa työtä kasvusi kanssa. Kun olet edennyt hyvin rohkeasti, olet useimmissa tapauksissa oppinut valitsemasi oppitunnit. Muutamissa olet taistellut tunteiden kanssa ja tukahduttanut oppitunnin alistuen ja vetäytyen, mutta tukahdutetut oppitunnit tulevat takaisin raivokkaasti.

Olet ns. vanhempi sielu – sellainen jolla on ollut monia aiempia elämiä. Jos valitsit kaikissa näissä elämissä oppitunteja, joita et pystynyt saattamaan loppuun, ne tulevat nykyelämääsi tosissaan nähdäkseen, pystytkö voittamaan ne tällä kertaa. Toisin sanoen, mitä enemmän edellisiä elämiä, sitä enemmän mahdollisuuksia erittäin vaikeiden asioiden ilmestymiseen.

Oppitunnit jatkuvat, kunnes ymmärrät ne, jotta tunnistat tuon teeman kaikki muunnelmat, joita esittäytyy. Et odottaisi yliopistotyöskentelyn olevan helpompaa kuin lastentarha tai high school, ethän? Miksi odotat valmistumisen jälkeisen työn olevan helpompaa kuin sen, mitä on nähty aiemmin? Asiaankuuluvalla uutteruudella pystyt keräämään viisautta jatkuvasti monimutkaisemmista tilanteista.

Asenteesi vaikuttaa myös siihen ankaruuteen, mitä kuvittelet kustakin uudesta tapahtumasta. Jos ajattelet sen olevan tai siitä tulevan vaikeaa, se vaikuttaa hirvittävältä. Vastaavasti jos näet sen mahdollisena, vaikka se on hyvin monimutkainen, pystyt hoitamaan sen leikiten.

Tuomitsemisen lopettaminen, mikä on joka olosuhteen arvostelemista, estää mielen pelien pelaamisen päässäsi. Jos pääset irti egosta, mikä on tuomitsemisen tyyssija, voit siirtyä arvioimiseen, jolloin tunnustelet tiesi elämän läpi. Valaistuminen on kohta, missä tuomitseminen häviää ja arviointi hallitsee.

Kysymys:
Mestarit, pitkän ajan kuluttua löysin lopulta elämäntarkoitukseni, mikä on ihmisten auttaminen. Olen yrittänyt kehittää henkisiä lahjojani ja luulen pärjääväni melko hyvin (toivottavasti olen oikeassa). Mentorit ovat kertoneet minulle, että voisi olla joko enkelien kanava tai henkien meedio. Tässä kohtaa tarvitsen vähän opastusta. En ole varma, mihin suuntaan mennä, kumpi on todellinen kutsumukseni. Vai itse asiassa pitäisikö minun oikeasti tehdä näitä kumpaakaan? Kiitos kovasti etukäteen opastuksestanne. –Daen, Singapore

Vastaus:
Tähän elämääsi ei ole kirjoitettua suunnitelmaa. Päätit vain, että ei-fyysisten olentojen välittäjänä oleminen oli perimmäinen tavoitteesi, voidaksesi auttaa ihmiskuntaa. Olet aina juuri siinä, missä sinun tarvitsee olla, silloin kun olet siinä. Ongelmana niissä mentoreissa jotka ovat neuvoneet sinua, on sanojen käyttö.

Henkisyydessä ei ole standardisopimusta monien käytettyjen termien merkityksestä. Kanava on sellainen, joka sallii ei-fyysisten henkien kommunikoida fyysisyyden kanssa tulemalla läpi hänen kehonsa kautta sanoina, kuvina, ääninä, hajuina tai millä tahansa kommunikointitavalla. Kanava voi olla tietoinen tai transsissa, tietoinen menettelystä tai ei. Meedio on yleensä sellainen, jota yksittäinen ei-fyysinen olento käyttää viestien toimittamiseen. Hengen alkuperää ei erotella – onko se Kotoa vai äskettäin kuollut sielu vai inkarnoitumaton.

Näiden määritelmien mukaan myös ne kanavoivat, jotka kommunikoivat oppaidensa kanssa meditoidessa. Ne jotka vastaanottavat informaatiota automaattikirjoituksella tai näkyjä kuvina, kanavoivat myös. Kaikilla on kyky olla vastaanottaja, mikä riippuu heidän luottamuksestaan ja uskostaan itseensä.

Olit päättänyt, että olisit käytettävissä viestien toimittamiseen – yksityiskohdat riippuvat sinusta. Anna asioiden kehittyä normaalisti. Rentoudu ja seuraa energiavirtaa. Älä aiheuta liikaa painetta itsellesi.

Kysymys:
Mestarit, jonkin aikaa olen tuntenut pettymystä melkein jokaiseen elämäni osaan. Eniten siihen, etten ole suhteessa ja etten ole vielä menestynyt ammatissani. Olen niin surullinen, että ajattelen itsemurhaa. Yritän kontrolloida ajatuksiani ja tunteitani, jotta voin ilmentää, mitä haluan, mutta tunnen, etten kykene siihen lyhyellä tähtäyksellä, enkä kestä elämää enää. Olen todella kyllästynyt kamppailemaan suhteessa miehen kanssa, joka jonkin ajan kuluttua torjuu minut tai ei osoittaudu sellaiseksi, mitä tarvitsen. Ja olen kyllästynyt taistelemaan työpaikasta, mikä on erittäin kiva, mutta erittäin vaikea saada, ja kaiken kukkuraksi se ei ole oma intohimoni, vaan isäni intohimo. Uskokaa, että olen kamppaillut ja oppinut paljon, mutta kaipaan lepoa. Valaiskaa minua. –Mirela, Brasilia

Vastaus:
Lakkaa säälimästä itseäsi ja katso itseäsi ja niitä oivalluksia, joita ilmaiset tässä. Paljastavin lause on, että elämässä on aina ollut kyse siitä, minkä isäsi on määrännyt sinun intohimoksesi. Sinun täytyy oppia sanomaan "ei" kaikille ajatuksille tai uskomuksille, jotka eivät ole peräisin sisältäsi.

Olet paennut vastuun ottamista elämästäsi kuuntelemalla toisia. Olet istunut kädet ristissä, jotta silloin kun asiat eivät ole niin, kuin haluaisit niiden olevan, voit helposti sanoa: "No, se ei toiminut, koska tein vain, mitä hän sanoi, ja hän oli väärässä." On aika alkaa käyttää valinnanvapauttasi ja tehdä omia päätöksiä.

Et ole löytänyt rauhaa rakkaudessa tai työssä, koska olet yrittänyt miellyttää isääsi, etkä sinä ole hän. Tutki jokaista uskomustasi ja katso, haluatko sen edelleen elämääsi vai haluatko korvata sen omilla ajatuksillasi. Sitten kun kaikki ajatukset ovat sinun, luot helposti ilmentymän, mikä tuo sinulle haluamasi elämän.

Miehet joita olet vetänyt puoleesi, olisivat miellyttäneet isääsi ja ovat hyvin hänen kaltaisiaan. Ei mikään ihme, etteivät suhteet ole koskaan toimineet! Tee tästä päivästä lähtien vain, mitä itse päätät tehdä. Joka kerta kun teet päätöksen, sano: "Miltä tämä minusta tuntuu?" Jos se ei tee sinua onnelliseksi etkä tunne resonoivasi sen kanssa, kokeile jotain muuta.

Kysymys:
Mestarit, äitini on ollut aina kylmä, negatiivinen, itsekeskeinen ja tunteiltaan etäinen ihminen. Hän on näyttänyt oikeasti välittävän vain itsestään. Tämä ei muuttunut traumaattisen aivovamman jälkeen 20 vuotta sitten. Nyt hän istuu yksin hoitokodissa ja hyvin harvat vierailevat hänen luonaan. En puhu hänen kanssaan enkä sääli häntä, mutta ihmettelen hänen tarkoitustaan tässä elämässä. Oppiiko hän, mitä tuli tänne oppimaan? –Lmg. USA

Vastaus:
Äidilläsi oli tässä elämässä hyvin perusoppitunteja rakkaudesta, vihasta, itseluottamuksesta, itsearvostuksesta ja toisten kanssa jakamisesta. Hänen koko elämänsä on eletty siinä pelossa, että häntä pidettäisiin arvottomana. Hänen varhaiselämänsä oli jatkuvaa viestiä siitä, ettei hän ole tarpeeksi hyvä ja rakastettu.

Kun hän tapasi isäsi, hän luuli voivansa muuttaa sitä tapaa, millä ihmiset näkivät hänet. Hän ei tiennyt, miten tämä tehdään, joten hän päätti toimia yksin kaikkien muiden keskellä. Hän teki muille vain sen, mitä hänen täytyi tai hänet pakotettiin, ja loppuelämä koostui pelkästään hänestä itsestään.

Hän ei tiedä, mitä rakkaus on, eikä ehdottomasti, miten ketään muuta rakastetaan. Hän ei pysty aistimaan tai tuntemaan tunteita, joten kaikki on mustavalkoista ilman ulottuvuuksia.

Monet hänen oppituntinsa ovat olleet yhdistyneenä asioihin, joita sinä halusit oppia. Rakkaus on iso oppituntisi, kuten myös oman voimasi ottaminen takaisin niiltä, jotka haluavat ottaa sen sinulta. Kun ymmärrät, että ainoa sielu josta olet vastuussa, on omasi, se sallii sinun olla tuntematta syyllisyyttä hänen tekemistään valinnoista sekä siitä, ettei sinulla ole tarvetta säilyttää kontaktia häneen.

Hän ei ole onnistunut saattamaan loppuun useimpia elämänoppituntejaan, joten hänen täytyy tehdä se uudestaan toisessa elämässä, toisella tavalla. Tämä oli yksi hänen ensimmäisistä kerroistaan täällä maan päällä, joten hänellä oli vähän kokemusta oppituntiensa selvittämisestä.

Kiitä häntä siitä tilaisuudesta, minkä hän on antanut sinulle oppia hänen tarkkailemisestaan ja hänen kanssaan tekemissä olemisesta. Rakasta hänen sieluaan siitä, että se ylipäätään päätti tulla ja työskennellä oppituntien kanssa, jotka olivat hyvin vaikeita äidillesi.

Kysymys:
Mestarit, sanoitte yhdessä vastauksessanne, ettei ole helvettiä, mutta luin kirjan "The Laws of Spirit World", missä sanotaan, että ihmisen alitajuinen mieli johtaa hänet seitsemän maailman ulottuvuuteen, joista kolme alimmaista tunnetaan helvettinä. Ja sanoitte, ettei henkimaailmassa ole tuomitsemisesta, joten jos ei ole tuomitsemista, niin miksi jotkut ihmiset kuuluvat alempiin maailmoihin ja muut korkeampiin maailmoihin? (Sanoitte, ettei ole oikeaa tai väärää.) –Hemangi. Intia

Vastaus:
On monia kirjoja ja artikkeleita, jotka liittyvät kirjoittajansa uskomuksiin. Useimmat on kirjoitettu luomaan oppijärjestelmiä niille uskomuksille, jotka kirjoittajat haluavat hyväksyttävän testaamatta niitä itse – pelkästään siksi, että he ajattelevat niiden olevan oikeita.

Ihmisten olisi erittäin vaikeaa jättää kehonsa, käydä tuolla puolen, sitten palata ja perustaa loppuelämänsä niihin kokemuksiin, joita he saivat. Monet etsivät sitä toisten uskomusten kautta, joten he voivat vain hyväksyä ne tekemättä mitään työtä. Tämä on täysin tyydyttävää, jos haluat jonkun toisen kertovan sinulle ilman omaa panostasi, mitä tehdä.

Parempi tapa elää elämääsi on kyseenalaistaa kaikki, mitä kuulet, luet ja näet. Kehotamme aina sinua ja kaikkia lukijoita olemaan hyväksymättä mitään, mitä me sanomme, ellei se tunnu hyvältä teistä, ja siirtymään pois ihmisten luota, jotka haluavat tehdä ajattelun puolestanne.

Meidän uskomuksemme – ja voit hyväksyä tai torjua ne – ovat yksinkertaisia. Maapallo on paikka, mitä hallitsee ego, joka käyttää tuomitsemista kaiken arvostelemiseen, hyväksymiseen tai moittimiseen. Kaikki ihmiset elävöittää sielu, mikä on Lähde-energian osa ja täydellinen kaikin tavoin. Lähde on olemassa ehdottomassa rakkaudessa ja rakentanut maapallon nähdäkseen, mitä se ei ole, sallimalla itsensä osien taistella päivittäin positiivisessa ja negatiivisessa energiassa. Kun sielu saa työnsä loppuun maan päällä, se palaa Kodin ehdottomaan rakkauteen, missä kaikki Lähteen osina ovat tasaveroisia.

Monet kirjoitukset ovat kuvanneet taso- tai ulottuvuusskenaarion. Tämä ajatus on peräisin kirjoittajien egon halusta tuomita toisia ja esittää itsensä parempina kuin naapurinsa. Maapallolla tuo skenaario on olemassa, mutta energeettisessä sielumuodossa kaikki on samaa. Maan päällä kaikessa mitä teette tai ajattelette, on yhteiskunnallinen oikea ja väärä. Kotona mitään ei tuomita, joten mitään ei pidetä oikeana tai vääränä.

Helvettiä ei ole paikkana, missä on vain sieluja, mutta helvetti on siinä tavassa, miten elämä on elettävä yhteiskunnan standardien mukaisesti fyysisellä maapallolla. Jos et noudata tai tyydytä sen vaatimuksia, se tekee fyysisestä elämästäsi elävän helvetin. Sinulla on valinnanvapaus hyväksyä koska tahansa ne uskomukset, joiden mukaan elät fyysistä elämääsi. Ehdotamme pelkästään, ettet hyväksy mitään totuudeksi, ennen kuin näet, miltä se tuntuu sinusta.

Kysymys:
Mestarit, luulen, että työni on tehty. Minusta ei tunnu enää hyvältä. Haluan pois sieltä. Luulen, että olen valmis siirtymään eteenpäin. Onko se minulle paras tapa vahvistua ja aloittaa jotain uutta itsekseni? Minulle tulee uusia ideoita ja se on uutta tavalleni ajatella työpaikastani. Olenko valmis auttamaan toisia? Onko nykytyössäni vielä joitain askelia? Uusi juttu? Tunnen, että olen jättänyt taakse ongelmani ja heikkouteni rakkaudessa. Miksi minun piti odottaa näin kauan? Kaikki on erittäin hyvin nyt yksityiselämässäni ja tunteissani. Onko vielä jotain opittavaa? –Mari, Suomi

Vastaus:
Luot oman todellisuutesi, joten se mitä teet ja mihin menet, riippuu täysin sinusta. Niin kauan kun olet ihmismuodossa, on jotain lisää, mitä kokea ja mistä oppia. Pystyt arvioimaan vain nykytilaasi – voitko saada siitä enemmän vai tarvitsetko uuden ympäristön.

Et ole vielä elänyt potentiaaliasi, mutta on ok, jos haluat pysyä vielä jonkin aikaa. Katso tarkkaan ideoitasi, kun niitä tulee, ja näe, miltä ne tuntuvat sinusta.

Olet auttanut toisia entisissä elämissäsi ja tuo tieto on sisälläsi. Venytä kaikki tietoisuutesi asioihin ympärilläsi. Tunne, mikä innostaa sinua ja resonoi sisälläsi. Osa elämänkokemusta on tuntea, milloin on aika antaa vanhan mennä ja valita uutta.

Ala ilmentää visualisoimalla se, mitä etsit. Olet työskennellyt niin kiireisenä oppituntiesi kanssa, että henkilökohtainen elämäsi on ollut melkein horroksessa. On aika palkita itsesi siitä kaikesta hyvästä työstä, mitä olet tehnyt. Luo se, mitä oikeasti haluat.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Paluu Kanavoinnit