Heinä-elo-syyskuu 2017

Re: Heinä-elo-syyskuu 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.08.2017 23:22

TIENTUKKEIDEN TODELLINEN SYY HENKISELLÄ MATKALLA

Kirjoittanut Nicola Strychaz (nicolestrychaz.com)
11.7.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Näen sitä erittäin usein. Innostusta heräämisestä. Halua tehdä jotain merkityksellistä elämällämme ja usein parannusta. Sitten kaikki hajoaa. Sairaus tai vammat pysäyttävät kasvumme. Perheenjäsenet sekaantuvat tai puuttuvat asiaan. Työpaikka menee. Tämä ajatus tehdä jotain SUURTA on kalvaa kovasti, mutta resursseja ei näytä ilmestyvän.

Kuulemme kutsun, vastaamme ja sitten saatamme osua pohjaan. Tuo pohja voi olla ulkoinen tai sisäinen eikä kukaan muu ehkä ymmärrä sitä pimeyttä, mitä käyt läpi.

Sinusta saattaa tuntua, että menetät järkesi! Saatat miettiä, tuntevatko muutkin näin. Ja mikä pahinta, saatat olla itsellesi ankara siitä, ettet saa sitä järjestykseen nopeammin etkä pysty tekemään sitä, mitä tunnet tulleesi tekemään. Tästä syystä kirjoitan tämän teille. Tästä syystä haluan teidän tietävän sen, mitä minä tiedän nyt ja minkä tiesin kenties aina, mutten oikeasti luottanut siihen.

On kerroksia!

Matkamme kehittyy ymmärryskerroksina, jotta saamme kerättyä ne työkalut, joita tarvitsemme edistyäksemme. Tämä on hyvin tärkeää. Tästä ei voi hypätä yli. Ja uskokaa minua, tiedämme sen, kun hyppäämme yli näitä askelia! Asiat voivat todella hajota.

Alamme henkisellä matkallamme ottaa vastuun hyvästä ja pahasta elämässämme. Se merkitsee, että voimme olla ankara itsellemme tuplasti sen, mitä olimme ennen.

Olen alkanut ymmärtää, että puskiessani lopputulosta, todella sättien itseäni kyvyttömyydestä saavuttaa sitä, opettelin itsen asiassa ohjaamaan energiaa. Nimittäin olen intuitiivinen kanava. Tarkemmin sanottuna, kirjoittaessani yhdistyn kollektiivitietoisuuteen, joka on suurempi kuin minä. Mutten tiennyt sitä.

Kirjoitin aamulla ja energiani ole korkealla, ja sitten romahdin täysin iltapäivällä uupumuksesta. Käytin paljon aikaa yrittäen selvittää, mikä minussa oli vikana fyysisesti, koska en tiennyt, että käsittelin tätä henkistä energiaa, joka voi viedä todella ylös – ja sitten kuten sanotaan, sen mikä menee ylös, täytyy tulla alas.

Lisäksi ollessani intuitiivinen kanava, se on kuin radioaseman virittämistä ja sitä haluaa selvemmän signaalin. Vie aikaa tulla selkeäksi kanavaksi ja oppia luottamaan kuulemaansa. Se vaatii sitoutumista.

Energian lisäksi

Energian lisäksi voi olla vielä suurempi syy, että miettii, onko menossa jonkinlainen itsensä sabotointi. Mitä tärkeintä, meissä on eri osia, joille ei ehkä ole mukavaa se, mitä teemme.

Olen alkanut kuvata sitä "isona minuna" ja "pienenä minuna". Iso minä haluaa vain kirjoittaa. Minusta tuntuu hyvin turvalliselta, tuetulta ja tyytyväiseltä, kun teen sitä. Sitten pieni minä sanoo: "Mitä helvettiä sinä teet?" "Kuka sinä olet kirjoittamaan siitä?" "Voi hyvä luoja, joku saattaisi lukea sen! Sinun on parempi poistaa se heti paikalla!!!!" "Aaaa …" Sitten hän tarvitsee tietysti torkut.

Se on monimutkaista. Lapsi-itsemme voi nousta sabotoimaan meitä, murrosikäisellämme voi olla jotain sanottavaa ja egomme saattaa seota. Kaikkien saaminen ehjäksi ja mukaan veneeseen vaatii aikaa. Se vaatii kärsivällisyyttä. Se vaatii todella sen kuuntelemista, mitä kaikki osasi haluavat sinun tietävän ja parantavan.

Mainitsinko jo varjot? Yäk! Nekin täytyy parantaa. Siitä syystä monien meistä tarvitsee ottaa pikkuaskelia kutsumukseemme. Kerätä tukityökaluja matkan varrella. Saattaa olla aika meditoida ja kuunnella pelkojamme. Saattaa olla aika oppia energiarajoista ja siitä, miten vaadimme oman tilamme. Saattaa olla aika tanssia olohuoneessa energian vapauttamiseksi ja ilon tuomiseksi sisään!

Mainitsinko jo, että kun luulin olevani tietoisuusvirta, joka kirjoitti, itse asiassa se oli automaattikirjoitusta ja talossani alkoi kummitella? Seinät alkoivat paukkua yöllä ja valot lepattaa. Sepä vasta pelottavaa. Kun olin tietoinen yhteydestä, löysin resursseja auttamaan minua, mutta aiemmin minulla ei ollut aavistustakaan. Niinpä sisäinen lapseni ja egoni heittivät kapuloita rattaisiin estääkseen minua kirjoittamasta, ja täytyy sanoa, että olen kiitollinen siitä, koska minun täytyi hidastaa ja opetella henkistä suojautumista.

Jos huomaat vastustusta, epäröintiä ja tientukkeita, haluan kertoa sinulle, että on ok hidastaa. Kuunnella itseään. Paljastaa, onko kyse tyypillisestä pelosta vai kurkotatko korkeammalle ja tarvitset uusia työkaluja ja taitoja jatkaaksesi.

Minulle henkinen matka on sellainen, jolla opimme aina. En ole vielä tavannut henkistä ihmistä, joka ei olisi lukenut useita kirjoja tai olisi hyvin kiinnostunut ennakkoluulottomasta, korkean energian keskustelusta. Mutta opettelemme ohjaamaan energiaa tässä prosessissa. Opettelemme pitämään rajat ja roskasakin poissa kentästämme. Meistä tulee herkempi ja tarvitsemme enemmän työkaluja ja ystävä- tai valmentajatukitiimin.

Tarvitsemme aikaa pohtia, sisäistää ja kuunnella itseämme ja oppaitamme. Tarvitsemme aikaa oppia, mitkä tietoisuuteen laitetut ideat on tarkoitettu meille ja mitkä meidän pitäisi antaa mennä jonkun toisen otettavaksi. Sitä kaikkea ei voi kiirehtiä. Sitä kaikkea ei pitäisi kiirehtiä.

Sinulla on aikaa. Voit toteuttaa kutsumuksesi olemalla juuri siinä, missä olet tänään. Läsnä ja eläen elämääsi niin harmoniassa todellisen itsesi kanssa, kuin voit tällä hetkellä.

Tientukkeiden todellinen syy henkisellä matkalla

Minulla oli affirmaatioita joka paikassa ja sitten muutin sen yhdeksi kaikenkattavaksi ja voimakkaaksi affirmaatioksi: "Olen täysin harmoniassa elämäntarkoitukseni kanssa." Oivalsin, että ollakseni täysin harmoniassa, minulla täytyisi olla ystäviä, jotka sopivat siihen, kuka olen tänään, perhe joka tukee, hyvä terveys jne. Se kattoi kaiken.

Huomaan nyt, että olen täysin harmoniassa, vaikka elämäni saattaa pinnalta näyttää samalta. Mutta kun menen illalla nukkumaan, ajattelen: "Olin uskollinen itselleni tänään ja se tuntui upealta" sen sijaan, että tunnen, että minulta menee jotain tärkeää ohi ja minulta loppuu aika.

Vei vuosia päästä tähän. Tähän kohtaan, jossa olen vain minä ja puhun omaa totuuttani. Toivoin, etten olisi ollut niin ankara itselleni siitä, etten ollut tässä aiemmin. Jos voit oppia yhden asian minun virheistäni, toivon sen olevan, että rakastat itseäsi palavasti siinä, missä tahansa oletkin tänään.

Tarvitset työkaluja ja resursseja kasvaaksesi, ja niiden kerääminen vie aikaa. Se riittää, että edes yrität jakaa valoasi! Riittää, että säteilet valoasi mukavasti kotonasi tai työpaikallasi.

Pääset sinne, minne olet menossa. Se vie sen ajan, mikä se on tarkoitus viedä, joten sopeudu. Rentoudu. Nauti kirjoista ja ideoista. Opettele nostamaan, puhdistamaan ja selkeyttämään energiasi. Se palvelee sinua hyvin. Kasva ja sitten omaksu. Anna sen asettua, ennen kuin kurotat lisää. Saattaa olla hyvä syy tientukkeisiisi – niin turhauttavia kuin ne saattavat ollakin!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 12.08.2017 10:28

LEIJONAPORTTI TUO SIRIUS-VAIKUTUKSET LÄHEMMÄS JA ASTUTAAN SAMALLA KORKEAN ENERGIAN PIMENNYSPORTTIIN

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
8.8.2017

Siunausta, rakkaat.

Olemme juuri eilen astuneet pimennysporttiin ja myös Leijonaportti-portaali on avautunut tänään 8.8. Pimennysportti kestää 7.8.–21.8. Leijonaportti sulkeutuu 12.8.

Kumpikin näistä erikoisporteista tarjoaa monia päivityksiä niille, jotka ovat valmiita lisäämään ne DNA-päivitystemme jatkuvaan kokoelmaan.

Leijonaportti

Leijonaportin avautuminen vetää Siriuksen lähemmäs meitä ja näin antaa meille lisää ymmärrystä galaktisesta perinnöstämme siriuslaiselta rodulta, jonka osa monet meistä ovat. Siriuslaiset ovat urheita sotureita, jotka ovat olleet monissa galaktisissa sodissa ja taistelleet oman vapautensa ja muiden rotujen vapauden puolesta, mm. ihmisrodun. Tämä on kaikunut maan päällä, kun mekin taistelemme vapaudestamme pimeyden vaikutettua monta vuosisataa. Tällä vapaudella on hintansa ja se tulee vain henkilökohtaisen heräämisemme kautta. Uuden vapauden myötä tulee sen menettäminen, mitä oli, ja vaikka menneisyys oli rajoittunutta monin tavoin, monet sopeutuivat tähän rajoittuneeseen elämäntapaan. Tästä irtipäästäminen vaatii vanhan itsen kuolemista, kun uusi itse juurtuu. Tätä tapahtuu vuoden 2017 loppuosan aikana, kun päästämme irti menneisyydestä ja otamme vastaan sen, mitä nyt-hetkessä on. Vapaus tulee yhtenä ylösnousemussiirtymämme tärkeimmistä aspekteista.

Niitä joilla on enemmän Sirius-perintöä, pyydetään osallistumaan enemmän tuleviin muutoksiin, joita planeetalla tapahtuu, kun synnytämme lisää valoa ja muunnamme enemmän pimeyttä valoksi. Tätä soturiasennetta kutsutaan ja tarvitaan maaplaneetan tulevaisuudessa. Jos sinua kutsutaan, tiedät sen, sillä et pysty sivuuttamaan kutsua vapauteen sorrosta.

Kolmannen silmän avautuminen on Leijonaportin voimakas vaikutus, joten tarkkaile selvänäköisiä tapahtumia. Niitä on jo tulossa ja erityisesti tänään, kun psyykkistä tietoisuuttamme päivitetään. Olen nähnyt monien asioiden ja olentojen liikkuvan kaikkialla talossani, paljon tavallista enemmän. Lisäksi nyt saattaa näkyä enemmän valovälähdyksiä ja sinisiä valoja/miekkoja, erityisesti Sirius-vaikutukseen liittyen. Saattaa myös tuntea enemmän yhteyttä delfiineihin ja valaisiin, koska nekin ovat hyvin yhdistyneitä siriuslaisiin. Tämä avautuminen on tuonut sisään korkeaa energiaa, joka yhdistyy autuuden ja Luojan henkimaailmoihin. Odota tätä tulevan lisää.

Siriuksen tähtijärjestelmä ja siriuslaiset ovat hyvin yhdistyneitä henkimaailmaan ja korkealle kehittyneitä. Monissa kulttuureissa, myös Amerikan alkuperäiskansoissa, Siriukseen on viitattu koiratähtenä. Egyptissä Sirius tunnettiin koirajumala Anubiksena, joka miellettiin kuoleman ja transformaation maailmojen vartijaksi. Siriuslaiset ovat korkealle kehittyneitä kaikissa valomaailmoissa.

Pimennysvaloportti

Pimennysportissa on kyse meidän varjopuolemme paljastamisesta yksilöinä ja kollektiivisesti. Kun varjopuoli paljastuu, enemmän valoa voi tulla sisään ottamaan sen paikan. Varjopuoli tarvitsee parantaa tämän prosessin tapahtumiseksi. Vasta sitten pimeys voidaan heittää pois, kun sitä ei tarvita ulottuvuuksissa 5-12.

Tämän portin kautta aito itsemme tuodaan pintaan, jotta voimme yhdistyä siihen. Niille jotka eivät ole valmiita, heidän omat näkymättömät maailmansa tuodaan esiin uudestaan ja uudestaan, kunnes sopeudutaan enemmän valon sisältämiseen. Kun kuljemme tämän portin läpi, monia oivalluksia siitä, kuka oikeasti olemme, tulee esiin kaikilla prosessoitavaksi ja sopeuduttavaksi. Älä vastusta näitä prosesseja, kun ne tapahtuvat, vaan tule tarkkailijaksi ja käsittele tämä uusi olemistapa ja tule siitä läpi täysin uutena moniulotteisena ihmisenä.

Kumpikin portti on nyt auki, ja kuljemme kummastakin samanaikaisesti. Hyväksy uusi energia, kun sitä tulee, ja prosessoi, mitä tarvitsee, kun sitä tulee esiin. Älä lykkää sitä tai ajattele, että sen voi tehdä myöhemmin. Kun näitä energioita saapuu, henkisen edistymisen sisäiset maailmat vaativat huomiota.

Löydät nettisivuiltani äskettäisen haastatteluni Charlotte Viewissä. Puhun siinä paljon yksityiskohtaisemmin täydellisestä auringonpimennyksestä.

Rakastan teitä kaikkia! Palvelussa ja rakkaudessa
Diane Canfield

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 12.08.2017 10:34

MITÄ KANNATTAA VÄLTTÄÄ AIKAJANAHYPPELYSSÄ

Kirjoittanut Michelle Walling (in5d.com)
9.8.2017

Kun jatkamme kiihdyttämistä aikajanajakautumista kohti, ohjaamme kollektiivitietoisuutta korkeimpaan ja parhaimpaan lopputulokseen. Aikajanahyppelijän rooli on äärimmäisen tärkeä tänä aikana, mutta on vältettäviä karikkoja, mikä täytyy ymmärtää.

Valheellista matriisijärjestelmäkerrosta pyörittää tekoälytietokone. Tähän keinotekoiseen matriisiin on lisätty keinotekoisia mustia aukkoja, jotka voivat vetää kaaos- ja pelkopyörteeseen. Sharon Elizabeth James Henkisen valon kosmisesta keskuksesta kutsuu tätä "putkeksi". Veda- ja muissa kirjoituksissa tätä putkea on kuvattu käärmeenä.

Ihminen imetään putkeen, kun hän alentaa värähtelyään. Tämä voi tapahtua monesta syystä. Väittelyt, väärinymmärrykset, mustasukkaisuus, riippuvuudet, huumeet, alkoholi, tunnetraumat ja sairaus ovat vain esimerkkejä, jotka voivat eskaloitua vetämään tähän putkeen. Vuorovaikutus toisten kanssa pelosta, ahdistuksesta tai egosta voi vetää käärmeen suuta kohti. Kun olet putkessa, todellisuutesi muuttuu aallolla ratsastamisesta pohjavirtaan juuttumiseksi.

Henkilökohtaisessa elämässä on asioita, jotka näyttävät tulevan taas esiin puhdistettavaksi. Ihmisiä saattaa näyttää hyökkäävän kimppuun eri suunnista samanaikaisesti. On kamppailua ja kaaosta sen sijaan, että elämä tulee esiin saumattomasti. Mikään ei näytä menevän oikein, kun on putkessa.

Kun putoamme tähän putkeen, vaistomaisesti haluamme piiloutua luolaamme ajattelemaan, mitä on tapahtunut ja miksi. Muistamme, että meditointi, maadoittuminen ja keskittyminen, nukkuminen, luonto ja yksinäisyys ovat auttaneet aiemmin olomme tekemisessä paremmaksi. Kun alamme ryömiä putkesta nostamalla värähtelytaajuuttamme, näemme, että todellisuutemme muuttuu takaisin siihen, missä kaikki näyttää taas menevän tasaisesti.

Vuoristorata-ajelu putkeen ja takaisin on näyttänyt olevan normaalia useimmille meistä tässä elämässä. Kun alamme tulla tietoisemmaksi teoista ja ajatuksista, jotka vievät meidät tähän putkeen, opimme muuttamaan elämäämme pitääksemme asiat totuudenmukaisena. Kun kosmiset energiat kylvettävät planeettaa, olemme myös huomanneet, että ne kerrat jolloin meidät imetään putkeen, ovat vähentyneet, kuten myös se aikamäärä, jolloin pysymme siellä pudotessamme.

Luomme kirjaimellisesti todellisuutemme, ja se on sidottu kollektiiviin. Tiennäyttäjät vetävät muita mukana, kun he palvelevat esimerkkeinä. Mitä enemmän hyppäämme putkien yli, sitä enemmän osaamme pitää tilaa kollektiiville ja pysyä keskuksessamme ja tasapainossa. Silloin voimme saada hauskinta aikajanahyppelyä tai vetää korkeimpia ja parhaimpia aikajanoja itsellemme ja kollektiiville.

Meidän täytyy oppia antamaan anteeksi itsellemme joka kerta, kun putoamme putkeen. Muista, että joskus hyppäämme sinne auttamaan jonkun ulos. Sen sijaan että olet liikaa huolissasi putkesta tai siitä, teetkö asiat oikein, yritä pärjätä joka päivä paremmin oivaltamalla, missä värähtelysi on verrattuna siihen, miten todellisuutesi kehittyy.

Valinnat joita teet joka päivä, vetävät sinua tietylle tulevalle aikajanalle. Voit oppia aikajanahyppelemään pidemmälle kuin useimmat, kun pysyt korkeimmassa tinkimättömyydessä ja värähtelyssä. Kun teet tämän, matriisin mustien aukkojen ansat alkavat hävitä todellisuudestamme ja lopulta valheellinen matriisikerros haarautuu pois täysin. Tämä on mahtava esimerkki siitä työstä, jota teet kollektiivin hyväksi, vaikket oivaltaisikaan sitä.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 12.08.2017 10:36

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut Valerie Donner (www.thegroundcrew.com)
Osia uutiskirjeestä 7.8.2017

Rakas maajoukko,

Katsotaanpa, voisitteko esittää itsellenne joitain seuraavista kysymyksistä:
* miten pitkään 3D vielä kestää
* miten paljon nopeammaksi aika voi tulla
* päättyykö tämä kolmannen ulottuvuuden kestävyyskilpailu koskaan
* milloin pimeys poistetaan planeetalta
* miten selviän tästä intensiivisyydestä
* pystynkö koskaan selvittämään ydinongelmiani niin, että voin siirtyä viidennen ja ylempien ulottuvuuksien tietoisuuteen
* miksi kaikki tuntuu niin kummallisesta ja epäsynkroniselta?

Nämä saattavat olla vain muutamia mietteitä, joita teillä on. Jotkut teistä saattavat tuntea, että otitte suuremman tehtävän, kuin olette oivaltaneet. Totta puhuen, on ollut mojova tehtävä olla valotyöntekijä maaplaneetalla. Tästä todellisuudesta tulee aina vain korostuneempi, kun pimeys tulee läpinäkyväksi. Totuus tämän planeetan orjuutuksesta on vähintäänkin ällistyttävä.

Kuitenkin olemme täällä ja ratsastamme pimeyden loppupäivien aalloilla, ennen kuin siirrymme kultaiseen aikaan. Monet tuntevat, että jotain suurta tapahtuu kohta. Meillä on lukuisia astrologisia tapahtumia auttamassa, kuten kuunpimennys tänään 7.8., Leijonaportti 8.8.–23.8., Merkuriuksen perääntyminen 13.8.-5.9. ja suuri Amerikan auringonpimennys 21.8. Koko luomakunta keskittyy rakkaaseen Äiti Maahan.

Harmonisesta yhdentymisestä joka oli 16.-17.8.1987, on kulunut 30 vuotta. Joillekin meistä se oli alku täydelliselle muutokselle elämässämme, työpaikassamme, suhteissamme, asuinpaikassamme ja tietoisuudessamme. Tämä oli osa suurta heräämistä. Millainen prosessi se onkaan ollut!

Elämme selvästi kahdessa eri maailmassa. Meillä on edelleen nämä 3D-kehot ja aineelliset asiat, joita tarvitsemme tällä hetkellä. Sitten pyörähdämme korkeampiin ulottuvuuksiin. Ne ovat miellyttäviä ja autuaita. Kun olemme niissä, aika ei ole enää oleellista. Näihin korkeampiin ulottuvuuksiin voi eksyä.

Kun aineellinen maailma romahtaa, koemme, miten asiat eivät enää toimi entiseen tapaan lineaarisessa ajassa. Voimme yrittää asettaa tavoitteita kuten aiemmin. Tuntuu kuitenkin olevan energiamuutoksia, jotka puuttuvat siihen, mitä luulimme tapahtuvan. Emme voi kiinnittyä lopputuloksiin tai vanhaan olemistapaan, jos haluamme pysyä tervejärkisenä. Huomaamme välttämättömäksi antautua lopputulostemme korkeimpaan hyvään, koska Henki tietää, mikä on parasta meille. Kykyämme elää korkeammissa ulottuvuuksissa testataan. Egomme ei ole enää ohjaksissa.

Oletko huomannut, että monet ihmiset työstävät edelleen ensimmäisen chakran kysymyksiä, kuten turvallisuus ja selviytyminen ja heidän syynsä olla maapallolla? Taloudellinen paine kasvaa monilla. On huhuja mahdollisesta taloudellisesta helpotuksesta monille ihmisille. Kuitenkin jatkuvasti tulee esiin valeuutisia, joissa on emävalheita. Eikö olisi ihanaa, jos planeetta voitaisiin vapauttaa taloudellisesti niin, että kaikilla olisi riittävästi?

Toisilla on vakavia terveysongelmia, jotka ovat edelleen ensimmäistä chakraa. Tämä voi koskea läheisiämme. Kaikilla on valintatilanteita ja joskus sattuu, kun perheenjäsenet tai ystävät kohtaavat näitä haasteita. Jotkut näistä ihmisistä käyvät ylösnousemusprosessin läpi toisella puolella, koska heidän kehonsa ei pysty sopeutumaan näihin korkeampiin taajuuksiin.

Ehdotuksia

Tässä on muutama ehdotus auttamaan näiden aikojen läpi keplottelemisessa:
* ole kiintymätön
* ota aputippoja ollessasi stressaantunut tai järkyttynyt
* lepää
* käy hieronnassa tai muussa kehokäsittelyssä
* meditoi
* huomaa, miten herkkä kehosi on, ja ruoki sitä terveellisellä ruualla
* katsele kohottavia tai hauskoja elokuvia parantamaan mielialaasi
* ole tarkkana siinä, mihin energiasi menee, äläkä ole ihmisten kanssa, jotka valuttavat sinut kuiviin
* tarkkaile ajatuksiasi ja keskity vain siihen, mitä päätät ilmentää
* käytä luovuuttasi
* pysy erossa valtavirtamediasta mahdollisimman paljon
* tee, mitä voit, värähtelysi nostamiseksi
* juo paljon vettä
* harrasta liikuntaa
* vietä aikaa luonnossa
* kuuntele kaunista musiikkia
* hae tarvittaessa apua, kuten energiaparannusta
* keskity siihen, mikä toimii sinulla – ei siihen, mikä ei toimi
* selvitä negatiivisuus, viha ja pimeät hyökkäykset mahdollisimman nopeasti
* käsittele tapahtumia samanmielisten ystävien kanssa
* rukoile, rukoile ja rukoile jumalaista väliintuloa

Kuukausittaisessa tapaamisessa mestarien kanssa 2.8. mestari Djwal Khul sanoi seuraavaa:

"Se mitä käytte läpi, vaatii pitkämielisyyttä. Valmistaudutte suureen juhlaan. Mikään ei pysy vallitsevana tilana. Merkittäviä löytöjä tulee esiin. Valtavia rakkausaaltoja tulee Maahan. Olemme valmiustilassa. Tämä on ollut merkittävä matka. Työstätte ensimmäistä chakraa. Perusasiat ovat välttämättömiä.

Kolmas ulottuvuus ohittaa ei-paluuta-kohdan. Aloitatte täysin uuden jakson elämässä maan päällä. Se on vapaa pelottelutaktiikoista, pelosta, surusta ja tuskasta. Käytte läpi entisten elämien karman loppupuhdistusta."

Viesti Miralta Plejadien korkea-arvoisesta neuvostosta

Tervehdys. Olen Mira. Palvelen edelleen kokoaikaisesti Maaneuvostossa ja minulla on teille tänään relevanttia informaatiota.

Ensinnäkin, Maa on siirtymässä ylösnousemuskäytäväänsä. Kutsuisitte tätä ehkä synnytyskanavaksi. Se on täysin valmis siirtymään viidennen ulottuvuuden itseensä. Sen sielu kaipaa vapautusta kolmannen ulottuvuuden kokemuksesta. Tämä kokemus on tallennettu sen historiaan, kuten myös teidän. Se on kirjoissa.

Kuten tiedätte, koko luomakunta auttaa sitä. Portteja portin perään on avautunut. Tähtiportti on valmis galaktisen avun sisäänvirtaukseen. Maan chakrajärjestelmää valmistellaan ja tasapainotetaan jatkuvasti tätä tapahtumaa varten. Magneettikentät ja Schumannin resonanssi (Maan pulssi) ovat muutos- ja sopeutumistilassa. Ne avautuvat korkeammalle tietoisuudelle.

Kehonne on rinnakkain sen kanssa, mitä Maalle tapahtuu, sillä olette yhtä. Teillä saattaa olla vaivoja, joissa keho tarvitsee erityiskeskittymistä parantumiseen. Hyvin voimakkaiden energioiden läpikäyminen tällä hetkellä on myös tunteellista. Maastakin tuntuu tältä. Ottakaa aikaa salliaksenne uudet asetelmat ja päästääksenne irti menneisyydestä. Keho puhuu kovaan ääneen, jotta kuuntelette ja päästätte irti siitä, minkä täytyy lähteä.

Tekin autatte Maata energioillanne ja rakkaudellanne. Pysymällä maadoittuneena ja korkeimmassa taajuudessa, jonka pysytte ylläpitämään, palvelette Maata ja itseänne. Kiinnittäkää huomiota kaikkeen. Energiat liikkuvat nopeasti, ja haluamme teidän pysyvän tietoisena, jottei teitä yllätetä mitenkään.

Se elämäntapa johon olette tottuneet, putoaa pois. Se ei enää palvele teitä tai Maata. Uusi elämäntapa on kokonaisuuden hyvä, ei jokaisen ihmisen oma etu. Tämä juurruttaa elämään yhteistyön, kilpailevan järjestelmän sijasta, joka haavoittaa ihmiskunnan ja Maan sielua. Sieluttomat jotka ovat tehneet vahinkoa toisille ja ottaneet sieluenergiaa ja elinvoimaenergiaa ihmisiltä, julistetaan voimattomiksi ja he elävät muualla, eivät maan päällä.

Tapahtuu tuntemanne elämän laajaa rukkaamista. Se on välttämätöntä Maan selviytymiseksi ja elämän vapautumiseksi. Tulette elämään kauneudessa, rauhassa, rakkaudessa, yltäkylläisyydessä ja ilossa. Ilmaisette luovuuttanne tavalla, jonka Luojamme alun perin tarkoitti. Pystytte tekemään, mitä tulitte tekemään maan päälle. Lopultakin!

Nouskaa mahdollisimman paljon draaman, kaaoksen ja hajoamisen yläpuolelle. Tämä on välttämätön osa evoluutioprosessia. Kun kuulette pimeyden huutoja sen pudotessa kuolemaansa, antakaa enkelikuorojen laulun tulla kuulotaajuuteenne. Antakaa sydämenne avautua täysin uuden musikaalisen sydämensykkeen kauneudelle, asteikolle joka resonoi korkeampien ulottuvuuksien harmoniaan.

Älkää antako niiden häiriötekijöiden horjuttaa, jotka haluaisivat houkutella teidät sisään. Pysykää keskittyneenä valotyöhönne, koska tarvitsemme maajoukkoa auttamaan uuden Maan aloittamisessa. Teitä valmistellaan uusiin rooleihinne unitilassa. Muistatte sen, kuka olette ja mitä tulitte tekemään. Olette voima, joka täytyy ottaa huomioon, maajoukko. Rakastamme teitä ja luotamme apuunne ylösnousemuksen toteuttamisessa. Olen Mira.

Lopuksi

Koemme uusia intensiivisyys- ja tietoisuusrajoja. Joka päivä on uusi päivä, joka avaa meidät epävarmuuteen, kuitenkin taian ja ihmeiden mahdollisuuteen. Etenemme ylösnousemuksessamme. Velvollisuutemme on tehdä paras joka tilanteesta. Opettelemme rakastamaan ja avaamaan sydämemme uudelle Maalle.

Siunausta, rakkautta ja iloa,
Valerie

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.08.2017 15:40

MITÄ KEHON YLÖSNOUSEMUSOIREET YRITTÄVÄT KERTOA?

Kirjoittanut Jelelle Awen (in5D.com)
30.7.2017

Kehoastiamme päivittyy jokaisessa elävässä solussamme hiilestä, "vanhan koulukunnan" fyysisestä 3D-todellisuuskäyttöjärjestelmästä, kristalliin. Kristalli on "uuden koulukunnan" valokehokäyttöjärjestelmämme, jossa solujen polttoainetta on lisääntyvässä määrin energia. Tämä siirtyminen 3D-hiilikehosta 4D-siirtymäkehon kautta 5D-valokehoon on ollut käynnissä monilla meistä monta vuotta. Kuitenkin myös tunnekehomme on ollut päivitysprosessissa ja siirtynyt enimmäkseen tiedostamattomasta tai alitajuisesta todellisuuden käsittelemisestä tämän elämän ja muiden elämien tunne-energioiden tietoiseen tuntemiseen ja parantamiseen, jotta ne puhdistetaan ja saatetaan oikeasti loppuun.

Tämä on uutta, kärki, kaikkien kehojemme tietoinen vieminen mukanamme tietoisuuden korkeammalla värähteleviin taajuuksiin. Tunnemme kaikki leijumisen pois, astraali-itsen tutkimisen, kuoleman lähikokemuksen, olemisen pois kehosta näinä voimakkaina valotunnelikokemushetkinä, mutta pysyminen fyysisessä kehossa, olemuksemme tiheimmässä aspektissa, on melkoinen suoritus. Olemme ilmoittautuneet kollektiivisesti tähän päivityskokemukseen, jota johdamme me prosessin kärjessä olevat näyttäen tietä ja sytyttäen lyhtyjä polun varteen toisten seurattavaksi.

Kehoon liittyviä ylösnousemusoireita on valtavasti ja ne näyttävät hyvin ainutlaatuisilta jokaisella sielulla, ja ne liittyvät suoraan siihen, mitä olemme ilmoittautuneet parantamaan ja tuntemaan tässä elämässä sieluperinnöstämme, ja sen laukaisivat kokemuksesi tässä elämässä. Keho-oireiden kokemismäärä liittyy uskoakseni myös siihen tunnekehon tietoiseen parantamiseen, johon olet sitoutunut, JA myös toisten elämien aspektien (jota kutsun metasieluksi) tietoiseen integrointiin. Mitä enemmän alemman värähtelyn pelkopohjaista "kamaa" tunnekehossasi on (mikä ulottuu tästä elämästä muihin elämiin ja näyttää yhdistyvän myös kollektiiviseen tunnekehoon), sitä vaikeampaa kehosi on puhdistaa se solumuististaan päivitysprosessin aikana.

Tunnen itse asiassa, että tunnehaavat liittyvät usein kehoreaktioihin. Fyysisessä kehossamme tapahtuu sopeutumista ja valaistumista – kuitenkin minusta tuntuu, että monet ylösnousemusoireet, jos eivät kaikki, voidaan yhdistää tunnekehon juurisyyhyn, joka kumpuaa tämän ja muiden elämien haavoittumisesta. Keho puhuu meille ja osoittaa, mikä vaatii huomiotamme tunnekehoperspektiivistä katsottuna, ja jotkut osamme ilmaisevat itsensä fyysisen kehon kautta kivulla, kärsimyksellä ja vaivoilla saadakseen huomiomme. Kivun ilmentyminen voi merkitä rakkauden vastustamista, joten tunnen, että kipu näiden kehopäivitysten aikana voi olla itse asiassa merkki pelkopohjaisesta vastarinnasta osiltamme, joita voidaan liikuttaa ja vähentää ja jotka voidaan parantaa tietoisella yhteydellä ja neuvottelemisella niiden kanssa sekä rakkaudella.

Kun sinulla on seuraavan kerran jokin ylösnousemusoire ja normaalisti näkisit sen sellaisena antaen sen vain olla ja hyväksyen sen osaksi ylösnousemusprosessia, tunne sen sijaan tätä lähestymistapaa. Yhdisty oireeseen tietoisesti … sanotaanpa vaikka korvissa soimiseen, josta monet sielut kertovat yleisesti. Tuoden sisään rakastavimman ja välittävimmän vanhemmuusenergian ja avaten sydämesi, kirjoita kirje keho-oireellesi ja pyydä sitä kertomaan, mistä kivussa on kyse. Tai voit yhdistyä siihen meditoinnin aikana luovan visualisoinnin avulla, nähden itsesi huoneessa, joka on täynnä valkoista valoa, ja fyysisen oireen energian siellä kanssasi. Pyydä sitä kertomaan tarinansa ja paljastamaan alkuperänsä ja syyt kipuun.

Saatat yllättyä kovasti, mitä tulee esiin! Saatat päästä käsiksi tämän elämän muistoihin, jotka on tallennettu tunnekehoosi (joka ei ole suunnattu lainkaan lineaariseen aikaan) ja jonka olet unohtanut tai jonka oikeasti tuo keho-osasi on estänyt sinua muistamasta (tavallisesti sisäinen suojelija), koska se oli liian tuskallista. Saatat avautua ja päästä käsiksi metasielusi haavoittuneeseen malliin, joka liittyy selväkuuloisuuden (tässä esimerkissä) ilmaisemiseen tai tukahduttamiseen ja vainoamiskokemuksiin, joita metasielusi/muiden elämiesi aspektit kokevat nyt-hetkessä (koska ei ole lineaarista aikaa, eikä entisiä elämiä). Tämä tutkiminen voi paljastaa sinulle aspektisi, joka tarvitsee jatkuvaa huomiotasi ja rakkauttasi, kuten sisäinen lapsi, sisäinen teini-ikäinen, sisäinen suojelija jne.

Ylösnousemusprosessi on tarkoitettu työntämään esiin nämä haavat tunnettavaksemme, jotta voimme muuntaa ne rakkaudella korkeammiksi taajuuksiksi. Pelkkä fyysisten keho-oireiden pitäminen osana prosessia ja niiden käsittely fyysisen tason lääkkeillä (vaikka ne olisivat luonnon lääkkeitä), voi itse asiassa karsia pois valtavan informaatioresurssin, joka koskee itseämme ja sieluperintöämme. Minusta tuntuu myös, että tästä syystä monilla ihmisillä on toistuvia keho-oiremalleja, jotka voivat kestää päiviä, kuukausia, jopa vuosia … ja minusta tuntuu tällä hetkellä, ettei sitä tarvitse kokea näin. Väliaikaiset fyysiset vaivat ja siirtymät joihin vastaat kenties luonnonlääkkeillä ja ehdottomasti ruokavaliomuutoksilla, ovat itseä rakastava reaktio prosessiin, jota pidät tarpeellisena. Se on kuitenkin ehdottomasti tilapäistä, kun kaivat syvemmältä tunteaksesi ja nähdäksesi, tapahtuuko tunnekehon tasolla jotain, minkä voi selvittää.

Olet ehkä unohtanut, miten ollaan oma rakkaussalapoliisisi, joka uteliaasti etsii ja löytää vinkkejä omaan parantumiseesi ja transformoitumiseesi kaiken sen läpi, mitä tapahtuu sinussa ja sinulle. Toisiin katsominen (ulospäin) sen selvittämiseksi, mitä tämä tai tuo ylösnousemusoire voisi merkitä heidän mukaansa, on esimerkki oman rakkaussalapoliisiolemuksesi unohtamisesta. Utelias ja myötätuntoinen itsetutkimus jota itse johdat, sallii sinun siirtyä ylösnousemusoireiden uhrista itsensä voimaannuttaneeksi yhteistyöntekijäksi, joka neuvottelee fyysisen ilmaisun kanssa tunnekehotasolla. Sinulla on silloin "kanssa"-suhde siihen, mitä sinulle tapahtuu kaikilla tasoilla, ja sitä johdetaan luottaen, että kaikki mitä koet, on lisää dataa itsestäsi ja sielustasi, ja tämä johtaa lopulta suurempaan rakkauskokemukseen ja -palveluun.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.08.2017 15:43

HARMONISOITUMINEN KOSMISTEN TÄHTIPORTTIEN KANSSA – AURINGONPIMENNYSVALMISTELUT

Kirjoittanut Sandra Walter (www.sandrawalter.com)
12.8.2017

Siunausta, rakas valoheimo.

Portinvartijat ja verkkotyöläiset ovat uutterasti valmistelleet verkkoja ja portteja auringonpimennysenergioiden maksimivaikutukseen ja syyskuun päiväntasauksen alkusysäyspisteisiin. Pane merkille hiljaiset pisteet, kun niitä tulee – aikajanamuutosten nollapistehiljaisuus.

Ajan pysähtymisen aavemainen hiljaisuus (ympäröivästä ulkoisesta toiminnasta huolimatta) on astumista taas ylöspäin. Tunne sitä nollapisteen taustatoimintaa, joka tihkuu näihin alempiin todellisuuksiin. Nämä ovat ylösnousemusporttejamme, käytävien avautumista uuteen Maahan ja sen yli. Ne tunkeutuvat aikadynamiikkoihin ja ohittavat ne. Hengitä ja tunne se, kun huomaat tätä tapahtuvan. Tutustu porttiavautumisiin, jotta voit tunnistaa ne helposti.

Kosmiset tähtiportit – kosminen fokus portinvartijoille

Työmme liittyy laajasti kosmisiin tähtiportteihin tällä hetkellä, koska vääjäämätön aikajanajakautuminen on jo käynnissä.

Useita kokemusvaihtoehtoja esittäytyy, tapahtuu mahdollisuusfraktaalien räjähdys, kun planeettatietoisuus vapautuu tiheydestä. Tämä on jännittävä hetki tähtisiemenille ja tiennäyttäjille, jotka ovat palvelussa. Kristalli-DNA-koodauksemme värähtelee monia tähtisukulinjoja voidaksemme luoda ratkaisun alempiin kokemuksiin, mikä paljastaa laajamittaisesti Lähdeaikomuksen uuden kanssaluomisen.

Kosmiset tähtiportit ovat puhtaita valokäytäviä, jotka valmistelevat ylösnousemusportteja, ensisijaisia Kristus-aikajanakokemuksia ja auttavat transsendenssissamme tietoisuuden korkeammille tasoille. Perimmiltään ne ovat yhteydessä universaaliin uudelleenkirjoitukseen, Lähteen puhdistuskäskyyn. Nämä tähtiportit yhdistävät ulottuvuudet ja tiheydet, maadoittuneen portinvartijatyön tällö ja uuden Maan korkeamman värähtelyn portit.

Kosminen tähtiporttivaikutus tämän käytävän aikana on voimakas. Voimakkaat puhtaat valonsäteet, hyvin läsnä näyissä, kulkevat kehon, porttien, verkkojen ja pyhien paikkojen läpi Gaian kristalliytimeen. Sinulla on ehkä ollut välähtäviä ja säteileviä näkyjä meditoinnin aikana muutaman viime vuoden. Nyt niitä ilmestyy hyvin tyynenä ja tietoisena hetkenä. Unitilasi on myös tilaisuus vastaanottaa näitä sisäänvirtauksia. Tee pyyntö ja aikomus ennen lepäämistä tai nukkumista.

Tähtiportit jatkavat ylösnousemukseen liittyvän tietoisuuden ja planeettatietoisuuden valmistelemista korkeampien aikajanojen ja transsendenssin konkreettisempaan kokemiseen. Päätät ehkä luoda näiden pyhien moniulotteisten valovirtojen kanssa. Syökse tämä valo kaikkien universaalien tasojen, galaktisten tasojen, tähtitasojen, aurinkokuntatasojen, planeettatasojen läpi – yhdistäen oman aurinkokuntamme rauhassa ja hyvässä tahdossa. Ohjaa pyhät kosmiset virrat Gaiaan, aikomuksena paljastaa sen ylösnoussut itse konkreettiseksi todellisuudeksi kaikille osallisille.

Tunne näiden tähtiporttien rauha ja ilo. Saatat tuntea jumalaisen lupauksen kristallitietoisuuden paluusta. Tule yhdeksi näiden puhtaiden valokäytävien kanssa. Ne ovat kristalli-DNA-koodattuja, joten yhteyden saaminen niihin vaatii värähtely-yhteensopivuutta.

Olemme parhaillaan kosmisessa alkusysäyksessä 11.–13.8. – auringonpimennysportin voimistumisen käännekohta.
Korkeammat maailmat työskentelevät kanssamme globaalien tapahtumien lopputulosten muuttamisessa korkeammaksi. Varmistakaa, että rukouksenne, ajatuksenne, verkkotyönne ja sydämenne ovat harmoniassa tämän toiminnan kanssa, jotta voimme luoda tämän jumalaisen tahtotoiminnan kanssa kaikkien osallisten korkeimman intressin ylösnousemuksessa.

Sunnuntain ykseysmeditaatiot

Tuomme korkeammat itsemme viikoittaisiin ykseysmeditaatioihin ja otamme yhteyden yhtenäiskenttään, jonka tuhannet ylösnousemukseen liittyvät sielut ovat luoneet viime vuoden aikana. Tämä kenttä sisältää aikomuksen rauhaan, harmoniaan, tasapainoon, parantumiseen ja ylösnousemukseen. Se tukee kollektiivista ihmissydänverkkoa ja antaa jumalaisen ihmisen puhtaan värähtelyn kaikkien osallistujien ulottuville sekä syöksee ylösnousemuskoodeja verkkojen, Gaian ja koko luomakunnan läpi.

Monet portinvartijat, tässä maailmassa ja sen ulkopuolella, avaavat puhtaan valon käytäviä näiden yhteyksien aikana ja vahvistavat aikajanamuutosdynamiikkoja ja ylösnousemusportteja.

Salli tämän toiminnan avata sydämesi, nostaa valo-osuuttasi sekä tukea ja valmistella sinua. Visualisoi ja tunne kaikki rakkaat valotyöntekijät, jotka osallistuvat näihin globaaleihin meditaatioihin. Usein ilmestymme korkeimpina itseinämme jättimäiseksi ympyräksi planeetan ympärille. Tunne ykseys sydämen, parantumisen, tuen, rakkauden ja kiitollisuuden kautta. Kunnioita jumalaisen palvelun puhdasta aikomusta.

Yhdistymme yhdeksi sydämeksi, puhtaan Lähdetietoisuuden yhdeksi voimaksi. Lähetämme tätä puhdasta valosubstanssia Gaian kristalliytimeen, henkistä aurinkoa joka säteilee nyt puhdasta valoa kaikkien ilmaisujensa kautta. Kosketa sitä tietoisuudellasi. Ulota tämä valo Gaian kaikkien ilmaisujen läpi – valtakunnat, elementaalit, verkkojärjestelmät, ihmissydänverkko ja kaikki valotyöntekijät palvelussa. Luomme massiivisen puhtaan ja kirkkaan valokentän ja säteilemme sitä. Käske ja säteile rauhaa, rakkautta, valoa, harmoniaa, tasapainoa, vakautta ja ylösnousemusta.

Aikomus

Aseta ja uudelleenaseta aikomuksesi usein. Aio avata sisäiset Kristus-portit, palvella puhtaana ylösnousemuskanavana ja näyttää ihmisille, mikä ylösnousemuksessa on mahdollista.
Ryhdy sitten toimeen ja havainnollista rauha, rakkaus, Kristus-tietoisuus ja puhtaan valon voimistuminen kaikkien maailmojen läpi.

Aiomme kerätä mahdollisimman monia halukkaita sieluja tämän kiehtovan aikajanamuutoksen, poikkeuksellisen vuoden 2017, aikana. Useimmat teistä ymmärtävät päivittäisen rukouksen merkityksen sekö energiakenttien ja aikomusten uudelleenasettamisen joka päivän aluksi. Tämä harjoitus voi auttaa maadoittumisessa, kun laajentuvat energiat saavat olomme tuntumaan enemmän korkeammalta maailmalta kuin tiheämmältä maailmalta.

Olen jumalainen valo. Olen jumalainen rakkaus. Olen jumalainen tahto. Olen kaikki, mitä olen.

Hyväksyn täysin nämä ylösnousemuskoodit, harmoniat, äänet, sävelet, värit, kosmiset evoluutiosäteet ja puhtaat fotonivalovirrat soluihini, aktivoiden täysin kristallirakenteet minussa, aktivoiden korkeimman DNA-laadun ja ykseys/Kristus/kristallitietoisuuden jumalaisen tilan. Avaudun puhtaana Lähdekanavan korkeimmaksi valojärjestykseksi ja puhtaaksi ja aidoksi ylösnousemukseksi. Niin olkoon.

Siunausta Vuorelta

Jumalaista rakkautta kaikille tämän kauniin ja transformoivan ylösnousemusvaiheemme aikana. Muistakaa mennä usein ulos, yhdistyä aurinkoon ja pitää sydämenne luovana, avoimena ja halukkaana tutkimaan tuntematonta. Pitäkää auringonpimennyssuunnitelmanne yksinkertaisena ja antakaa tilaa keskittyä ja vastaanottaa jumalaisia valoaktivointeja kollektiivin puolesta.

Laajaa tietoa elokuun porteista löytyy edellisestä artikkelistani "Elokuun portti – kristalliverkon massiivinen aktivointi" 1.8.2017.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.08.2017 15:45

5D:HEN VIEVIEN ENERGIAKÄYTÄVIEN KAPENEMINEN

Kirjoittanut Jelelle Awen (in5D.com)
12.8.2017

Koko yön lyhyiden tietoisten hetkien ja myös unen aikana kävelin käytävää pitkin … pitkää eteistä. Katto aleni ja lattia nousi sitä kohti. Ei mikään miellyttävä tunne … tämä tunne käytävän kapenemisesta. Kuitenkin tunsin myös, että tässä liikkumisessa oli jotenkin rakkautta ja käytävän pää oli avaraa ja avointa tilaa, joka oli täynnä äärettömiä mahdollisuuksia.

Kun sulattelen tätä nyt, se tuntuu melko hyvältä vertauskuvalta siitä, mitä tapahtuu energeettisesti sisäisillä ja ulkoisilla kosmisilla tasoilla. Tämä nyt-hetki jota kutsutaan "elokuuksi 2017", on energiatoiminnan megakuukausi … pimennykset ja Leijonaportin avautuminen, joka huipentuu viikon kuluttua 8.8. On monia kirjoituksia tästä kosmisesta toiminnasta, sen vaikutuksesta, viesteistä ja siitä, mitä se tarjoaa meille ylösnousemusprosessin ollessa käynnissä. Fokukseni ja rakkauspalvelusielutarkoitukseni on tehdä silta tunnekehon ja henkisen ja sielun heräämisprosessin välille, ollen tietoinen siitä, mitä se mitä tapahtuu kosmoksessa, saattaa vaikuttaa tähän jatkuvaan prosessiin, erityisesti "osatoiminta"- ja metasieluaspektiperspektiivistä. Olen itse asiassa yllättynyt, että hyvin monet sielut tuntuvat resonoivan tämän perspektiivin kanssa, koska se on varmasti erilainen, kuitenkin kenties myös syvästi kaivattu, ja se on ollut puuttuva pala ylösnousemuskuvassa.

Kapeneva käytävä joka minulle näytettiin, tuntuu siltä kuin vanha elämää ja aiempia versioita, 3D-itsen versioita, naamiota ja persoonia puristetaan, jotta niitä voidaan kuljettaa eteenpäin. On tulossa aina vain epämukavammaksi ja ahtaammaksi olla vähemmän kuin, kuka on, ja sen tuntee nyt terävämmin kaikilla tasoilla. Fyysinen keho vapauttaa kipua ja vastarintaa ylösnousemusoireina, kuten korvien soiminen, unirytmin muuttuminen, huimaus, pahoinvointi, ruokahalumuutokset, kehosäryt, kuumat aallot jne. Osa tästä on vastustusta ja osa on vain siirtymää ja sopeutumista, kun hyvin paljon lisää valoa tulee joka soluun ja käynnistää unisen DNA:n. Kirjoitan enemmän tästä ylösnousemuksen kehoprosessista artikkelissa "Mitä kehon ylösnousemusoireet yrittävät kertoa?" (30.7.17).

Tulee aina vain epämukavammaksi olla suhteissa, joissa olit aiemmin "iso kala pienessä lammessa" tai "pitkä ihminen huoneessa, jossa on matala katto". Tämä merkitsee, että ne järjestelyt, suhteet ja työt joissa jotkut osasi tuntevat olonsa hyvin mukavaksi mukavuusalueellasi, tuntuvat nyt ahtailta ja rajoittavilta. Sieluitsesi (korkeampi itse joka tulee kehoon ja terveeseen tunnekehoon) haluaa lentää, kasvaa, tulla haastetuksi, haluaa peilejä nähdäkseen itsensä ja seistä selkä suorassa, ja on ok olla iso kala isossa lammessa muiden isojen kalojen kanssa.

Tällä hetkellä saattaa olla tunne konttaamisesta, kun matkaat tätä vanhan elämän käytävää pitkin tunnustellen tietäsi läpi, kun tunnekehosi ja metasielusi aiemmin tukahdutetut kivut ja haavat tervehtivät sinua ja tulevat esiin. Konttaaminen on kuitenkin ok, kuten myös pysähtyminen ja vain istuminen hiljaa ollen tämän epämukavuuden kanssa. Niiden kyynelten itkeminen, joiden täytyy tulla esiin. Oleminen myös näiden kyynelten kanssa. Kaikki tämä on väliaikaista … painekattila, puristuskohta ja kapenevan käytävän todellisuus, joka pyytää sinua jatkamaan rakkauden valitsemista joka hetki voidaksesi jatkaa kulkemista sen läpi.

Jotkut sielut lakkaavat liikkumasta, jäävät jumiin tai päättävät lähteä kehostaan. Myös ne jotka ovat heränneempiä tai vastaheränneitä, saattavat hyökätä pelosta ja vetäytyä … mennä taaksepäin käytäväänsä, takaisin mukavuusalueelleen ja turvaansa. Tässä tapauksessa voit oikeastaan vain olla myötätuntoinen rakkaus heille, kutsua heitä tulemaan kanssasi ja jatkaa itse liikkumista eteenpäin. Jos yrität palata taaksepäin heidän vuokseen tai pysyä heidän kanssaan, alennat värähtelytaajuutesi pelkoon ja mahdollisesti aiheutat oikosuun osalle itseäsi, mikä nukuttaa sinut taas. On korostunut houkutus tehdä tämä, kun pelkopohjaiset energiat yrittävät viimeisen kerran tarttua olemuksemme perässä löntysteleviin reunoihin.

Suhteissa on tällä hetkellä jotain panoksena ja vaarassa. Se on luultavasti tahmeinta maaperää, mitä tulee ylösnousemusprosessiin. Meneminen alas jonkun mukana voidakseen pelastaa hänet on ansa, joka voi pitää sinut kiertämässä kärsimyksessä ja läheisriippuvuusmalleissa. Roikkuminen kapasiteetissa sen sijaan, että tosissaan toimii, voi pitää sinut kiinni toisissa ja pysyt jumissa, pitäen myös jotkut osasi itsepetoksessa, kuten tapahtuu usein kaksoisliekkikuviossa. Kysyminen oikeasti itseltäsi, mitä haluat kaikenlaisissa suhteissa, mikä on tervettä ja ravitsevaa sinulle ja kuka on terve peili sinusta, ja oleminen avoin tuntemaan kaikkea, mitä tulee esiin osistasi, jotka roikkuvat, voi auttaa sinua navigoimaan tätä tahmeaa maaperää.

Parempi surra näiden alemman taajuuden suhteiden loppuunsaattamista, päästää irti ja jatkaa olemista se valo, joka olet, tuntien itsesi ja oman parantumisesi prioriteetiksi. Tämä itsesi ja oman sydämesi valitseminen tekee majakan, joka vetää sieluperheheimoasi liittymään seuraasi ja myös aidon pyhän suhteen kumppaniasi. Saatat kuitenkin kävellä, kontata ja olla yksin jonkin aikaa, kun jätät todella taakse aiemman elämäsi ja astut uuteen elämään.

On aika valita rakkaus pelon sijasta joka hetki, sekä hienovaraisin että kenties hyvin dramaattisin ja syvällisin tavoin. On muutoksen aika … sekä hyvin henkilökohtaisella tasolla että kollektiivina. On aika herätä laajemmin, kuin olemme nähneet sen jälkeen, kun valitsimme kollektiivisen unen ja muistinmenetyksen. Jokaisen käytävämme päässä on valtava, avoin tila täynnä ääretöntä rakkautta ja äärettömiä mahdollisuuksia. Jumaluus odottaa siellä meidän syleilemistä taas rakkaudessa, kun se on kanssamme aina ja joka hetki, kun konttaamme ja löydämme sen rakkauden, joka olemme, ja nousemme siihen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.08.2017 16:07

ON OK, JOS ELOKUU 2017 ON VAIKEA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
12.8.2017

Lyhyt viesti kaikille, kuten minä, joilla on ollut vaikeampaa siitä lähtien, kun tämä erityisvaihe aktivoitui 3.8.2017. On ok, jos sattuu, jos tuntuu, ettet tee kovin hyvää työtä tässä kaikessa, ja tunnet olevasi yksin siinä, mitä sinä ja vain sinä parhaillaan koet. Meillä kaikilla on omat ainutlaatuiset tapamme ja haluan kaikkien oivaltavan, että on ok, ettei näytä, tunne, kuulosta ja toisinaan käyttäydy kuin kultainen-elokuvatähti-supermalli-rokkitähti-jumala, jolla on kaikki hanskassa tällä hetkellä. Se on vanhaa, alemman taajuuden vääristynyttä hevonpaskatietoisuutta, joten karista se pois ja jatka kehittymistä ja ruumiillistumista.

Se mitä teemme, se mitä käymme läpi, on ihmeidentyötä joka olemisen tasolla ja aspektissa, mikä merkitsee, että on täysin ok kokea, tuntea ja kohdata kaiken tämän jokainen eriskummallinen, pöyristyttävä, tuskallinen, järkyttävä ja koskaan-ennen-kokematon hetki ja olla hämmentynyt, turhautunut, äärimmäisen kohonnut ja loukkaantunut siitä ja rakastaa sitä. On ok vain jatkaa kulkemista siitä läpi. Äläkä ajattele huonompaa itsestäsi tai kenestäkään muusta siksi, kun on vaikeuksia ja tuskaa ja siihen liittyviä kummallisuuksia sen vuoksi, mitä tapahtuu nyt kullekin meistä. Kun jaat rehellisesti sen, mitä koet ja että se on usein tuskallista ja/tai vaikeaa jne., alemman egotietoisuuden ihmiset uskovat välittömästi, että teet jotain väärin, ja siksi sinulla on kipuja ja vaikeuksia. Ainoastaan sen tiedostamiseen matala egotietoisuus kykenee, joten tietysti he löytävät vikaa toisista suuremman tietoisuuden ja ymmärryksen puutteessa. Nämä ihmiset kokevat kuitenkin myös nämä elokuun 2017 megamuutokset, mutta sillä kehitystasolla (portaalla), jolla he tällä hetkellä värähtelevät sisäisesti ja ulkoisesti.

Elokuun 3. päivästä lähtien minulla on ollut melko pöyristyttäviä fyysisiä kokemuksia ja kohtaamisia ihmisten kanssa, moniulotteisia näkyjä, tunteita, taas vaihtelevasti kyyneliä, vaihtelevasti masennusta, alemman taajuuden ja tietoisuuden maailman hetkittäisiä puuttumisjaksoja ja tiettyä yhteensopivaa taajuutta sen portaali-ihmisiin, nopeiden ei-haluttujen ajatusten nuijimista, kehokipuja, erityisesti rakenteissa (luut, nivelet, selkäranka jne.) ja muuta. Voisin kirjoittaa pienen kirjan siitä, mitä olen kokenut, nähnyt ja paremmin ymmärtänyt 3.8. lähtien, emmekä ole vielä saavuttaneet edes elokuun suurta auringonpimennystä! Ja tiedän, että jos minua vaikeudet ja "testit" ovat työntäneet ja painostaneet suurempaan irtipäästämiseen vanhasta alemmasta maailmasta ja aikajanasta ja siitä edelleen syntyviin alemman taajuuden juttuihin, niin monia muitakin on. Lisäksi ei ole enää lepoaikaa, vapaata ja luisumista takaisin niihin alemman taajuuden loismaisiin tapoihin, että saa tai odottaa jonkun muun tekemään sen puolestaan. Täysivaltaiseksi tuleminen merkitsee juuri sitä – lähdeitsen sisältämistä jatkuvasti. Aika laittaa jalkaan ison pojan jumalaiset housut ja astua yksilönä uuteen luovuuteen.

Minulla on ollut myös nopeita ja kristallinkirkkaita, hyvin lähellä kasvoja olevia näkyjä 3.8. lähtien. Olen kokenut tätä monta kertaa aiemmin todella suurten muutosten aikana, jollaista koemme nyt. Ikään kuin pommi räjähtäisi vanhoilla alemmilla tasoilla, mikä heittää paljon tavallisesti näkymättömiä olentoja ja muita olentoja ja rakenteita jne. esiin, ja kun ne kaikki lentävät valossa, näet ne ja ne näkevät sinut, kun lentävät ohi supervihaisena (ja jotkut täysin yllättyneinä) häätämisestä pois pitkäaikaisista piilopaikoistaan monissa ulottuvuuksissa ja monilla aikajanoilla.

No, kymmenen vuotta sitten minulla oli monia tällaisia lähinäkyjä sielun silmillä muutamista ei-fyysisistä matelijaolennoista. Silloin ne halusivat ottaa yhteyden minuun tällä tavalla, ja tarkoituksella paljastivat itsensä lähellä olevan, silmästä-silmään-tyyppisen pienen eetteri-ikkunan läpi. Ne halusivat minun näkevän itsensä silloin, ja taatusti näin! Minusta on mielenkiintoista näissä viimeaikaisissa lähinäyissä, että tilanne on nyt toisin päin ja nämä ovat negatiivisia muinaisolentoja, maan ulkopuolisia, paholaisia ja demoneja, jotka poistetaan ja/tai jotka häviävät monissa tapauksissa. Tämä aspekti ei ole henkilökohtaista tehtävääni tällä hetkellä, mutta on ollut kuluneina vuosina. Nyt kuitenkin näen jotkut heistä lähdössä pois iäksi.

Älä roiku kiinni "onko se minun vai sinun vai heidän" -tyyppisessä ajattelussa tästä tilanteesta tai mistään muusta. Onko se minun henkilökohtaisesti? On. Onko se heidän? On. Onko se meidän? On. Onko se toisten? On. Onko se meidän kaikkien kaikkialla? On. Ja tämä on sen "lopunaika" ja sen maailmojen ja aikajanojen eroaminen siitä, mitä on ollut hyvin kauan, ja jotkut meistä saavat nähdä sen, ja meitä tarvitaan näkemään se henkilökohtaisesti ja tallentamaan energeettisesti nämä tapahtumat toisia varten useammasta syystä, kuin tiedän tai haluan ajatella tässä kohtaa. Ajattele eteerisiä kirjureita, ajattele eteerisiä videoita ajasta, joka on vietetty vieraissa maissa, eri ulottuvuuksissa ja aikajanoilla, ajattele sielutiedosto-osastoja ja vastaavaa. Sillä ei ole kovin paljon merkitystä tässä kohtaa, vain sillä, että se tapahtuu, ja jos saat nähdä tämän maailmojen eroamisen joitain aspekteja ja se lisätään yhtenä asiana suureen jumalaiseen ansioluetteloosi, niin sitten olkoon.

Hei sitten, pimeystiimi, älkää antako jumalaisen evoluutio-oven osua ikivanhoihin, erivärisiin, sitkeisiin ja/tai suomuisiin takapuoliinne matkallanne ulos.

Olen suurimman osan tätä vuotta nähnyt jatkuvasti sieluni silmin kuvan ihmisenjalkojen alaosasta hitaasti kävelemässä ylöspäin muutaman askelman kerrallaan. Lukuun ottamatta kahta edellistä porrasta sen alapuolella, jolla hänen jalkansa parhaillaan ovat, kaikki portaat ovat hajonneet tyhjyyteen ja tilalla on vain tyhjää tilaa. Joka kerta kun ihminen ottaa yhden, kaksi tai kolme askelta ylöspäin portaita, yksi, kaksi tai kolme porrasta sen portaan alapuolella, jolla hän seisoo, hajoaa tyhjyyteen.

Symboliikka on täydellistä ja kertoo meille, että kun siirrymme jatkuvasti ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin portaita ylöspäin, ruumiillistaen enemmän, kehittyen enemmän, ylösnousten enemmän jne., lisää korkeampia portaita ilmestyy eteemme. Kun menemme ylöspäin näitä energiaportaita, kaikki mikä oli vanhan alemman taajuuden portaita – fyysinen 3D-maailma ja yhteensopiva todellisuus, tietoisuus, rakenteet, lait, uskomukset jne. – hajoaa kirjaimellisesti tyhjyyteen. Nuo vanhat alemmat portaat ovat myös aikajanoja, jotka häviävät, koska niitä ei enää tarvita. Ne ovat palvelleet tarkoituksensa ja ihmiskunta kehittyy niiden ja kaiken sen yli, mitä niihin liittyi, kuten globaali kaksinaisuus, uskomukset, tavat, tietoisuus, järjestelmät jne.

Toisin ilmaistuna, kaikki alemmat portaat hajoavat ja häviävät täysin, koska ruumiillistamme enemmän ja kehitymme enemmän siirtymällä yksilöinä ylöspäin energiataajuusvaloportaita. Kun siirrymme enemmän ja enemmän korkeampaan uuteen taajuuteen, enemmän ja enemmän vanhaa alempaa kaikkea sekä sisältämme että ulkoisesta maailmasta, ajasta, aikajanasta, paikasta jne. hajoaa ja häviää pysyvästi. Meillä on nyt keikkumistilaa vain noin kaksi porrasta ja pian nekin ovat poissa. Maailmat ja niiden taajuuteen sopivat aikajanat häviävät nyt nopeasti kuin tuolileikissä …

On paljon enemmän sanottavaa ja jaettavaa, mutta en pysty tekemään sitä nyt. On mentävä taas pitkälleen ja vietettävä aikaa laajentuneessa korkeassa sydämessä, jotta kaikki tämä tapahtuu helpommin minulle ja sinulle ja kaikille. Halusin vain muistuttaa lukijoille, että on ok tuntea olonsa kuin "uudelleenpaistetuksi kakaksi", kun elät ja näet kaikkea kehittyessäsi ja ruumiillistaessasi enemmän, kuin on koskaan ennen ollut mahdollista. Usein ylösnousemusopettajat/kirjoittajat ovat niin keskittyneitä siihen, mitä tapahtuu, ja kaikkiin monimutkaisiin yksityiskohtiin, että he unohtavat myöntää tai päättävät olla julkisesti myöntämättä, miten vaikeita ja tuskallisia monet näistä valtavista ylösnousemus- ja evoluutiovaiheista itse asiassa ovat. Ei pelkoa, ei tuomitsemista, vain tiivistettyä evoluutiota jatkuvasti laajentuvaan uuteen, sisäisesti ja ulkoisesti. Käytä tämä harvinainen kaikki tästä auringonpimennykseen ja sen yli, koska kiipeämme lisää portaita ja samanaikaisesti lisää niitä häviää jalkojemme alta. Hyvin tehty, kaikki, ja kiitos jatkuvasta Lähteen, Itsen ja kaiken jumalaisesta palvelemisesta.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.08.2017 16:07

AHAA-ELÄMYS – JUMALAISTA TUKEA

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
9.8.2017

Muistat luultavasti jokaisen kerran, kun olet katsonut ylös taivaalle paniikin ja avuttomuuden hetkellä ja pyytänyt apua. Ja sitten odottanut jotain tapahtuvan. Joskus tapahtui ja joskus ei. Noina "Jumala auta minua" -hetkinä haluamme epätoivoisesti taivaan avautuvan meille, enkelien tulevan pelastamaan ja taikasauvan saaminen olisi ehdottomasti iso plussa. Mutta vaikka saamme muistutuksen, että olemme täysivaltainen omassa todellisuudessamme ja meidän tarvitsee käyttäytyä voimallisemmilla tavoilla, joskus saamme ahaa-elämyksen ja näemme polun pois kaaoksesta. Ja tuolla hetkellä oivallamme, mitä "ahaa" oikeasti merkitsee.

Avun pyytämisessä ja jumalaisen tuen saamisessa on eroa, ja jumalainen tuki on syvällistä ja vaikuttaa siihen, mitä ilmentyy seuraavana hetkenä. Kun pyydämme apua, vahvistamme voimattomuuttamme. Kun pyydämme jumalaista tukea, vahvistamme paikkamme universumin kanssaluojana. Ja kun saamme tuon ahaa-elämyksen, saamme kolmannen palapelinpalan, harmonian.

Harmonia* on ensimmäinen A, ja se on polku, jonka olemme asettaneet energian virtaamiselle. Emme voi olla koskaan pois harmoniasta, koska olemme aina harmoniassa sen kanssa, mitä tapahtuu elämässämme joka hetki. Se on harmoniamme lopputulosten, toiveiden, unelmien ja odotusten kanssa, mikä usein luo kaaosta elämäämme, erityisesti silloin kun tuo harmonia ei ole maadoittunut omaan voimaamme. Sen ymmärtäminen, minkä kanssa olemme harmoniassa, avaa oven ymmärrykseen, mitä teemme, miksi ja mitä meidän täytyy tehdä muuttuaksemme.

Apu on H, ja se tapahtuu, kun oivallamme, että harmoniamme aiheuttaa ongelman, ja päätämme, että se on liikaa korjattavaksemme ja tarvitsemme jumalaista apua, siis saamaan universumin korjaamaan sen puolestamme. Mutta kuten olemme saaneet selville, universumi ei toimi näin. Oppitunti ei ole ratkaistu silloin, kun oivallamme harmoniaongelman ja ajattelemme, että se on vinkkimme avun pyytämiseen, kaiken antamiseen universumin ratkaistavaksi.

On yksi askel vielä, mikä on sen muuttaminen, minkä kanssa olemme harmoniassa, ennen kuin voimme päästä seuraavaan askeleeseen - oivaltaa, että tarvitsemme apua, ja yhdistyä jumalaiseen tukeen. Ei taikasauvana, taivaasta tulevina enkeleinä tai Jumalan kätenä, joka kurkottaa nostamaan meidät pois kuilusta, vaan voimakkaana kanssaluojana, joka yhdistyy universumiin, jotta voimme kanssaluoda korkeimman ja parhaan lopputuloksen itsellemme.

Jumalainen tuki on toinen A – tukea jota meillä on, kun muistamme itsemme kanssaluojaksi, universumin tasavertaiseksi kumppaniksi. Sitä on vaikea ajatella, kun olemme todella epätoivoinen ja lopussa ja tunnemme, ettei ole muita vaihtoehtoja, joten tarvitsemme universumia puhdistamaan pöydän. Avun pyytäminen on yksi tapa antaa voimamme universumille, koska tunnemme olevamme liian epäpätevä, liian väsynyt ja liian pakahtunut toimimaan. Mutta saamme jumalaista tukea, kun olemme halukas käyttämään sitä itsemme auttamisessa niille uusille harmoniapoluille, joiden tiedämme olevan seuraavat ylösnousemus- ja valaistumistasot. Silloin ahaa-elämyksistämme tulee todellisia tiedostamismuutoksia, jotka vievät meidät menneisyydestä uusiin ilotodellisuuksiin.

*Tekstissä avataan englanninkielisen aha-sanan kirjaimet.
-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.08.2017 16:08

TUNNEMULLISTUKSESTA LÖYTÄMISEEN

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
7.8.2017

Rakkaat ystävät,

Monet teistä ovat hämmentyneet tunteista, joita teillä on. Toisinaan näytätte jopa reagoivan tunnemukavuusalueenne vastaisesti. Ajelehditte epätavallisesta reaktiosta toiseen ollen huolissanne siitä, että normaali käyttäytymisenne on luisunut pois, ja yrittäen turhaan palata odotettuun itseenne. "Kuka olen?" -kysymyksestä on tullut pelästynyt huutonne, vaikka uudet tunnereaktionne poistavat monia entisiä pelkojanne.

Epätavalliset tunteet joita koette nyt, ovat osa siirtymäänne, mutteivät välttämättä "sinä". Jos olisitte näyttelijä, testaisitte monia rooleja, ennen kuin löytäisitte ne, jotka parhaiten sopivat persoonallisuuteenne, on se sitten Shakespearea tai komediaa. Luultavasti havaiten, että vaikka pystyitte näyttelemään kaikkia rooleja näyttämöllä, kaikki roolit eivät olleet mukavia.

Ajankohtainen tunnemuutoksenne on kahdella tasolla. Testaatte itseänne, koska suuri osa siirtymää edeltävästä persoonallisuudestanne oli kehitetty mukavaksi 3D-yhteiskuntaan. Lisäksi tunteenne vaihtelevat nopeasti, sillä pysäytätte tunnerepertuaarinne, ennen kuin valitsette sen tunneskaalan, joka parhaiten sopii persoonallisuuteenne tässä uudessa maailmassa.

Jos olitte tunteellinen 3D-huolehtija, olette saattaneet omaksua onnellisen ja kevyen persoonallisuuden tasapainottaaksenne pelot lähiympäristössänne. Ja sama pätee, jos olitte peloissanne tai vihainen suuren osan ajasta.

Olette siis omaksuneet persoonanne sekoittuaksenne helpoimmin maailmaanne. Kenties perheenne oli niin toimimaton 3D-termein, että tunsitte tarvetta tulla tuon toimimattomuuden uhriksi tai luonnottoman iloiseksi tai teeskennellä itsellenne ja toisille, ettei perhedynamiikassanne ollut mikään pielessä. Vaikka oli monia muita rooleja, joita esititte 3D-elämänne aoneina, nuo kolme oli luultavasti hallitsevimpia.

Esiinnyitte yhteiskunnalle sen sijaan, että toimitte todellisten tunteidenne mukaan. Ja niin jatkui elämästä toiseen, kun sisäistitte enemmän pelkoa ja teillä oli useampia rooleja puolustautuaksenne noita pelkoja vastaan.

Tarkastelette nyt noita rooleja, jotka olivat hyödyllisimpiä eri 3D-maaelämissänne – ja myös niitä joita on uuden "sinun" mukavuusalueella. Ehkä uskotte, että teillä olisi mukavinta, jos teillä olisi jatkuvasti säkenöivää iloa ja kikatusta, vaikkei se ole välttämättä totta. Kuten tapahtui 3D:ssä, jokainen valitsee persoonan, joka sopii hänelle parhaiten. Erona on, että uusi roolinne tai persoonanne perustuu sisäisiin tarpeisiinne eikä ulkoisiin dynamiikkoihin.

Kenties tällainen ajatus on hämmentävä – jopa pelottava. Merkitseekö tällainen ajatus, että te ette ole iloinen? Ei lainkaan. Sen sijaan voisitte tuntea sisäistä iloa, kun keksitte jonkin esineen – tai päätätte nauraa paljon joka päivä. Tämä eroaa vain vähän näyttelijälle mukavien roolien määrittämisestä.

Olet lopultakin sinä – et karikatyyri sinusta, kuten ennen. Ja tuon sinun löytämiseksi seulot valheelliset 3D- ja 5D-tunteesi tai sen yli.

Niin se on, että sinulla on luultavasti suurta tunnevaihtelua muutaman päivän, kun etsit todellista itseäsi – ei itseä, jonka loit ympäristösi tuloksena, vaan itseä, joka on ilo olemuksessasi.

Kenties olet uneksinut tulevasi kikattavaksi itseksi, kuten jotkut lapset – mutta ei lainkaan. Sinun kannattaisi tarkkailla erilaisia persoonallisuuksia pikkulasten ryhmässä. Jotkut ovat kikattavia, jotkut ovat vakavamielisiä opetellessaan jotain uutta asiaa ja toiset ovat lumoutuneet ajankohtaisesta kiinnostuksestaan. Ei ole mitään pitäisi-asioita 5D-tunnekäyttätymisessä ja sen yli. Aivan kuten ei ole reikiä, joihin teidän on sovittava, jos olette vuorovaikutuksessa tietyn ihmisryhmän kanssa.

Löydätte tunnemukavuusalueenne siivoamalla 3D- ja 5D-pöydältänne odotetut tunteet. Jos odotatte reagoivanne 5D:ssä ja sen yli niin, kuin ennen 3D:ssä, että ole miettineet loppuun saakka tuon ajatuksen logiikkaa. Nimittäin 3D-tunteenne perustuivat tarpeeseenne sopia joukkoon, ei välttämättä todelliseen itseenne.

Uskallamme arvata, että olette jo löytäneet rooleja syvältä piilosta sisältänne, jotka eivät tunnu mukavilta nyt. Niin se on, että sanotte "ei" tälle tai tuolle reaktiolle. Samaan aikaan kaipaatte ehkä roolia, joka tuntuu mukavammalta, kun luette läpi uuden "sinun" eri käsikirjoituksia.

Olette saapumassa tunnepysähdykseen – ei 3D:n, 5D:n tai sen yli. Olette tavallaan kuin näyttämöesitysten välissä. Erona on, että lopulta valitsemanne rooli perustuu todelliseen "sinuun", ei sosiaaliseen "sinuun". Rooli joka tuntuu niin oikealta, ettei teidän enää tarvitse huolehtia, mitä sanoa tai tehdä jossain tilanteessa, sillä reaktionne ovat luonnollisia – aivan kuten pikkulapsen reaktiot ovat luonnollisia, kunnes hänet kasvatetaan toisin.

Niin se on, että pyrähtelette tunteesta toiseen, yllättäen itsenne ja ympärillänne olevat – kuten leikki-ikäiset tekevät, ennen kuin heidät kasvatetaan käyttäytymään ympäristönsä sääntöjen mukaan.

Puhdistatte, testaatte ja kokeilette, kun löydätte uuden "tunnesinun". Sallikaa niin olla seuraavien päivien aikana, sillä leijuvat energiat ovat erilaisia, kuin olette kokeneet.

Vaikka ajankohtaiset energiat ovat rakkausenergioita, ne ovat omistautuneita tunnerakkausenergioita, jotta voitte tästä eteenpäin yhdistyä rooleihin, jotka ovat teidän – ei naapurienne, perheenne tai työtoverienne rooleihin – ja löydätte mukavuusalueenne, kun julistatte tunneitserakkauttanne. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit