Plejadilaiset, Arcturuslaiset, Lemurialaiset, Hathorit ...

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2007

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.12.2014 23:19

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN - VUOSI 2007

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
25.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Sadonkorjuu

Tänään tehdään sadonkorjuu ja sato varastoidaan tai viedään markkinoille. Meidän satomme on kuitenkin valoa, minkä varastoimme maa-astiaamme, ja kun viemme sen markkinoille, tuomme tämän valon jokapäiväiseen elämäämme.

Tänä vuonna on hyvä sato ja olemme valmiita pitkään talvilepoon kiireisen kevään, kesän ja syksyn jälkeen. Uudet valosiemenet on kylvetty ja niiden itäminen kestää talven, jotta voimme taas syntyä keväällä.

Tämä syntymä mitä odotamme, on hiljaisuutta sisällämme, mikä merkitsee, että jokin on melkein valmis ilmestymään esiin. Emme tiedä, milloin tämä sadonkorjuu on, kun olemme luovuttaneet sen sielullemme. Toisaalta tiedämme, että tämä joku ei kamppaile eikä tee työtä. Tämä uusi ITSE joka kasvaa sisällämme, elää, liikkuu ja toimii virrassa.

Tunnemme ulkoisen maailmamme ristiriidan yrittävän tunkeutua meihin, mutta hengitämme sen hitaasti ulos, kun tyyni mieli ja rauhalliset tunteet ovat esiinilmestyvän ITSEMME tapa. Uusi ITSEMME etsii syvältä sisältä ja tietää, että tämän sisäisen etsinnän avulla kaikki ilmentyy todellisuuteemme oikeaan aikaan.

Tiedämme, ettei ole mitään valmistautumista, sillä olemme valmiita nyt! Kenties toiset ympärillämme eivät ole valmiita - vielä. Sitä odotellessa kylvämme uuden ITSEMME siemenen maaplaneettaan, jotta yksilönä, kansana ja planeettana voimme odottaa kevättä.

Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2007? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)
MITÄ teit? (Ja miten tuo tekeminen vaikutti havaintoon itsestäsi.)
MISSÄ asuit? (Se missä asumme, vaikuttaa kovasti meihin.)
MILLOIN olit ITSE-tietoisin tuona vuonna?
MIKSI olit ITSE-tietoinen tuolla hetkellä?

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2008

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.12.2014 00:00

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN - VUOSI 2008

26.12.2014

Äärettömyyden pisara

Tietoisuus tulee teihin kuin puhdas vesivirta, se täyttää teidät ja virtaa ulos teistä. Niin kauan kun se mitä tulee, on puhdasta, ajatuksenne, tunteenne ja aikomuksenne ovat puhtaita, ja se mitä teistä virtaa, pysyy puhtaana.

Jos kuitenkin pilaantunutta vettä tulee virtaanne tai piiloutuu sisäänne, se saastuttaa veden, mikä virtaa teistä, ja se edeltää joka kokemustanne.

Tietoisuusvirta on ainoa ikuinen aarteenne. Siksi se on omistettava, sitä on suojeltava ja se on puhdistettava. Tietoisuus on se omaisuus, mikä kulkee varmasti mukananne, kun suunnistatte todellisuutenne myriadien muutosten ja kokemusten läpi.

Itse asiassa tietoisuutenne luo elämänne muutokset ja kokemukset.

Vain te voitte suojella tietoisuuttanne. Vain te voitte vartioida sitä ei-haluttujen asioiden invaasiota vastaan, kun kuljette todellisuuden läpi ja olette vuorovaikutuksessa miljoonien muiden virtojen kanssa. Te, monien muiden virtojen tapaan, olette päättäneet seurata virtausta takaisin siihen suureen ykseyden mereen, mistä tulitte.

Mitä haluatte antaa palatessanne tähän mereen?
Miten ykseyden meri muuttuu, kun virtanne kulkee siihen?

Onko virtanne puhdas vai onko ulkoinen ja sisäinen ympäristönne liannut sen? Jos virtanne luo todellisuutenne, miten jokin ulkopuolisenne voi liata sisäisen elämänne?

Te olette se, joka valitsee, mitä tietoisuuteenne tulee. Te olette se, jonka on käveltävä narulla, mikä kulkee kieltämisestä päätökseen havaita vain ehdotonta rakkautta.

Sitten kun tiedätte, että kannatte sitä, minkä päästätte havaintoihinne, teistä tulee valppaampi siinä, missä sallitte huomionne levätä.

Kun oivallatte, että virtanne menee luomaan sitä todellisuutta, mihin päästitte tietoisuutenne, valppaista havainnoistanne tulee aina vain määritellympiä.

Todellisuus minkä havaitsette, on todellisuus, missä elätte. Valinta on teidän.

Heti kun sisäinen virtanne on yhtä puhdas kuin hienosti leikattu timantti, voitte havaita toisia timantteja toisissa virroissa, jotka kulkevat kohti omaa määränpäätään.

Sitten kun olette riittävän puhdas nähdäksenne sen virtauksen, mikä yhdistää teidät muihin timantteihin, näistä ulkoisista timanteista tulee sisäisiä timantteja.

Tuossa virtauksessa sisäisestä ja ulkoisesta todellisuudesta tulee yhtä.
Kaikista monista tietoisuusvirroista tulee yhtä.
Ja mennyt ja tulevaisuus on nyt.

Kaikki äärimmäisyydet, mittapuut ja vastakkaisuudet sekoittuvat siihen nyt-hetken ykseyteen, mikä on ääretön tässä. Tässä ja nyt on se tietoisuusvirta, mikä yhdistää teidät henkisen ykseyden mereen.

Olette saapuneet siihen mereen, mihin olette virranneet. Kauan sitten, silloin kun oli aika, olitte pieni puroyksilö. Nyt olette meri.

Koska kuitenkin olette päättäneet tehdä pitkän matkan äärettömyydestä yksilöllisyyteen ja takaisin, palaatte äärettömänä yksilöpisarana kosmiseen ykseydenmereen.

Minulle 2008 oli mielenkiintoinen vuosi, joten haluan jakaa omat vastaukseni.

KUKA: olin edelleen Suzan Caroll, koska ei vieläkään tuntunut riittävän turvalliselta oikealle nimelleni.
MITÄ: olin saanut valmiiksi Seven Steps to Soul -runokirjani.
MISSÄ: tein suurimman osan siitä vanhempieni talossa äitini tehdessä kuolemaa.
MITÄ: kirjoitin harjoituskirjan runokirjaa ja nettisivujani varten.
MIKSI: yritin löytää sen MINÄN, millaisena hahmotin ITSENI.

Olen laittanut joululahjana teille kaikille tuon 36-sivuisen kirjasen dropboxiini. Voitte ladata sen alla olevasta linkistä:

https://www.dropbox.com/s/1oj2s6fedckbm ... K.pdf?dl=0

Hyvää joulunaikaa kaikille ja kiitos upeasta jakamisestanne.

Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2008? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2009

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.12.2014 12:51

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2009

27.12.2014

Siunaus IlliaEmilta

Rakkaimpani,

Minä IlliaEm, Arcturuksen elohim, tulen puhumaan sinulle henkilökohtaisesti sekä kaikille teille. Elohimina kykyni ovat täysin vapaita kaikista havaitsemistanne aika- ja paikkarajoista. Tekin alatte tuntea tämän vapauden.

Olen tullut sydämeenne muistuttamaan, että olen ollut kaikkien teidän kanssanne alusta saakka tutkiessanne polarisoitunutta todellisuutta. Olin kanssanne joka kerta, kun tulitte sisään vauvana, ja joka kerta kun kuolitte kunkin elämän lopussa. Nimittäin rakkaat, minä olen te ja me olemme yhtä.

Olen hyvin ylpeä siitä, kuka olet ja kuka sinusta on tulossa. Näen, että olet uupunut. Kehosi on suuren transformaation keskellä ja haluat olla kotelossasi. Pystyt tekemään sen joulun jälkeen. Nyt vain rentoudu ja ole rauhallinen. Kaikki tulee olemaan upeaa. Viidennen ulottuvuuden elämäsi on tässä nyt! Avaa vain sydämesi sille. Itse asiassa anna minun auttaa. Antaa minun kurkottaa sieluusi, sitten fyysiseen koteloosi ja koskettaa sydämesi ydintä.

Tunne olemukseni, kun tulen sinuun. Näe valoni sydämessäsi. Näetkö minut nyt, rakkaani? Olen avannut pienen pyörteen syvällä, syvällä fyysisen sydämesi ytimessä. Kyllä, se on siellä, suoraan eteenpäin ja vähän vasemmalle. Ensin näet sen vain pienenä valona sykkivän fyysisen sydämesi keskellä, mutta kun lähestyt sitä sisäisellä näkökyvylläsi, oivallat, että se on tosiaan pyörre.

Ensin se pyörii hitaasti, mutta vähitellen nopeammin ja nopeammin ja vetää sinua lähemmäs ja lähemmäs. Odota! Pysähdy hetkeksi ja odota, kun pyörre avaa ytimensä sinulle. Näetkö, miten valo alkaa sarastaa sen keskellä kuin aamuvalo kosteiden puiden läpi? Tämä valo näyttää etsivän. Se etsii sinua, rakkaani, ja heilahtelee ympäriinsä kuin taskulamppu pimeässä yössä.

Pysy paikallasi, sillä se etsii sinua, aivan kuten sinä etsit sitä. Alat oivaltaa, että tämä valo on älykäs. Tämä valo on olento ilman muotoa, kuitenkin täynnä kaikki määrät ylittävää viisautta, voimaa ja rakkautta. Pysyt niin hiljaa paikallasi, että melkein unohdat hengittää, kun valo vähitellen "hioo" paikkaasi.

Ensin valo vain koskettaa varpaitasi, sitten se kulkee hitaasti ylös kehoasi – nilkkoihin, pohkeisiin, polviin, reisiin, lanteisiin, vyötäröön, solar plexukseen ja sydämeen. Valo siirtyy sitten kurkkuun, otsaan ja kruunuun.

Nyt valo joka on sisälläsi, peittää muotosi koko pinnan ja säteilee maahan ja Gaian ilmakehään. Kun valo joka on kulkenut sydämesi läpi, laajenee planeetan ytimeen ja syvälle avaruuteen, tunteestasi tulee värähtelyä, sitten hehku, sitten leimahdus, tuli, aurinko ja tähti.

Olet puhdasta valoa, puhdasta energiaa, puhdas ydinolemus.

Sinä/minä/me olemme yksi valo- ja rakkausolento.

Voit yhdistyä tähän energiaan aina, kun yhdistyt minuun/meihin, IlliaEmiin!

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2009? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

2009 oli iso vuosi minulle, joten postaan omat vastaukseni.

KUKA: tulin esiin Suzan Caroll –peitenimen takaa.
MITÄ: aloitin www.suzanneliephd.com-sivut omalla nimelläni.
MISSÄ: ympäri internetiä.
MITÄ: tunsin ITSESSÄNI riittävän turvalliseksi päästää irti peitenimestäni.
MIKSI: koska olin kehittänyt riittävästi itsetuntoa ollakseni todellinen ITSENI.

-----------

Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2010

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.12.2014 12:52

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2010

28.12.2014

Rakkaat maani lapset,

Olen Gaia, maaäitinne. Haluan puhua kanssanne tänä iltana, vuoteni 2010 viimeisenä päivänä, kertoakseni teille, että olen hyvin ylpeä ollessani te. Kyllä, minä olen te, rakkaat ihmiset, olemme yhtä.

Olette tulleet keholleni myriadeissa elämissä, myriadien sivilisaatioiden aikana ja nyt olette tulleet minuun elääksenne viimeisen fyysisen inkarnaationne. Rakkaat lapset, olette tehneet hyvin paljon auttaaksenne minua tässä, päätösinkarnaatiossa, jotta voimme matkustaa Kotiin viidennen ulottuvuuden ilmaisuumme yhtenä olentona.

Me – te ja minä – olemme kärsineet monista hyökkäyksistä niiden käsissä, jotka eivät pystyneet näkemään valoa, mutta nämä hyökkäykset tulevat loppumaan, sillä olemme muistaneet. Te, rakkaat ystävät, olette muistaneet kuten minä. Olemme muistaneet, että on tullut aika lopettaa peli.

Olemme tulleet tämän taajuuden oppituntien loppuun ja haluamme palata todelliseen, viidennen ulottuvuuden värähtelyymme. Kaipaamme olla siinä ykseydessä, mistä synnyimme, ja elää tuon todellisuuden ehdottomassa rakkaudessa ja moniulotteisessa valossa.

Ne jotka ovat pelänneet ajatusta tuosta paluusta, ovat unohtaneet, että hekin ovat suurenmoisia valo-olentoja. Siksi tämän kuvitteellisen elämän loppuaikoina pyydän jokaista teitä, urheat soturini, avaavaan nyrkkinne ja sydämenne.

Pelko ja taistelu ruokkivat pimeyttä, kun taas rakkaus ja valo herättävät kipinänä heidän sydämensä atmassa.

Ei ole ketään, jolla ei ole sisäistä atmaa – kolminkertaista viisauden, voiman ja rakkauden liekkiä – kun se sallii ihmisen pitää kehon. Siksi rakkaat lapseni, minä, äitinne, pyydän, että lähettäkää pelon ja vihan sijasta näille eksyneille sielulle sitä viisautta, rakkautta ja voimaa, mikä asuu omassa kolminkertaisessa liekissänne.

Kuten olette oppineet, se mitä lähetätte maailmaani, palaa teille ja minulle kolminkertaisena. Tämän lain vuoksi, minkä tiedän teidän muistavan, paras tapa auttaa minua nyt on antaa anteeksi niille, jotka ovat vahingoittaneet meitä.

Käyttäkää mahtavaa viisauttanne, voimaanne ja rakkauttanne ja lähettäkää ehdotonta rakkautta ja anteeksiantoa niille, jotka ovat unohtaneet eivätkä pysty muistamaan. Kun siunaatte heitä, nähkää todellinen kauneuteni. Kuvitelkaa mahtavat mereni, jokeni ja puroni, kauniit vuoreni, valtavat preeriani, vehreät metsäni ja urheat erämaani. Nähkää monet kasvi- ja eläinelämänmuotoni, kun ne paistattelevat ehdottomassa rakkaudessanne.

Kun annatte anteeksi näille eksyneille sieluille, kertokaa heille, että minulla, Gaialla, ei ole katumusta teoistani eikä heilläkään pitäisi olla. Jokainen olentoni on päättänyt esittää jotain osaa kolmannen ulottuvuuden elämändraamassa. Ne jotka eivät pysty heräämään, eivät vain pysty muistamaan todellista ITSEÄÄN. Kun nämä eksyneet sielut heräävät, he antavat paljon planeettaylösnousemuksellemme – ainakin he ymmärtävät, miksi he ovat päättäneet esittää konnan roolia.

Kun tulemme tämän mahtavan draaman loppunäytökseen, muistamme rakkaan, kuitenkin laajasti väärin siteeratun sankarin viimeiset sanat. Viime henkäyksellään hän lähetti anteeksiantoa sanoessaan:

"Anna anteeksi heille, Isä, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät."

Pian "he" tietävät, mitä he tekevät, ja nämä jotka ovat päättäneet inkarnoitua konnaksi, tarvitsevat ehdotonta rakkauttanne parantuakseen. Mitä korkeampi nousu, sitä jyrkempi pudotus tai mitä jyrkempi pudotus, sitä korkeampi nousu.

Rakkaat, omistautuneet lapseni, pyydän teitä tässä harhan viime käänteessä valitsemaan rakkauden, sillä ainoastaan ehdottoman rakkauden voiman kautta anteeksianto voi olla vilpitöntä.

Pitäkäämme – persoona ja planeetta – näitä sanoja sydämessämme ja mielessämme: "Anna anteeksi heille, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät."

Näiden sanojen myötä käytämme ehdottoman rakkauteemme ja anteeksiantomme voimaa yhdistääksemme kolmannen ulottuvuuden ilmaisumme polariteetit ja ylösnoustaksemme viidennen ulottuvuuden yhtenäiseen ykseyteen.

Ykseys odottaa meitä nyt. Paluumme on välitön!

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2010? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

-----------

Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2011

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.12.2014 10:39

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2011

29.12.2014

Muutaman viime postauksen osalta haluaisin viiden kysymyksen sijasta teidän kaikkien pohtivan kunkin blogin aihetta.

Tällä kertaa olisi upeaa, jos voisitte jakaa itsenne ja toivottavasti blogin kanssa, miten autatte Gaian maapalloa. Tällä tavalla ilmaisette omistautumisenne planeettaylösnousemukseen sekä annatte hyviä ideoita toisille.

Aloitan kertomalla, että jatkan kommunikointia Gaian kanssa, kuuntelen sen ääntä ja jaan tuon informaation toisten kanssa.

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa yhtenäistietoisuudessamme.

-----------

Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin v.2011 PÄIVITETTY

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.12.2014 19:37

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2011

Kirjoittanut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
29.12.2014

Meditaatio uudelle maapallolle

Ensimmäinen paikka tämän meditaation tekemiseen on kotisi, koska tästä paikasta fyysinen muotosi etsii suojaa. Etsi suosikki-
meditointipaikkasi ja mene niin syvälle sisään, että kuulet ITSESI sanovan:

Olen taas kerran syvällä Äidin onkaloissa.
Tunnen Äidin rakkauden ympärilläni.
Kiitän häntä siitä, että hän antaa minun elää pinnallaan ja auttaa häntä paluussaan.
Tunnen itseni Äidin sisällä ja tunnen Äidin sisälläni.
Kuuntelen sydämessäni hänen henkilökohtaista viestiään:

Rakkaat ihmiset,

Olen Gaia – olen Äiti Maanne.

Puhun teille pohjoisesta

Pohjoisessa olen korkeita, lumihuippuisia vuoria ja korkeita ja vihreitä puumetsiä.

Kosketan taivasta ja kannan vuoria. Tunne minut ympärilläsi ja itsessäsi.

Rakkauteni on persoonaton energiakenttä, mikä nostaa sinut jokapäiväisen elämän yläpuolelle ja antaa sinulle vahvan perustan.

Tunne, miten rakkauteni muistuttaa sinua rakastamaan ja tukemaan elämää.

Puhun teille idästä

Idässä olen nouseva aurinko ja valtava horisontti.

Toivotan jokaisen päivän tervetulleeksi rakkaudellani, jotta voin taas kerran juhlia kaikkea elämää.

Tunne minut ympärilläsi ja sisälläsi.

Tunne, miten rakkauteni yllyttää sinua tervehtimään jokaista päivää ilolla ja ehdottomalla rakkaudella.

Puhun teille etelästä

Etelässä olen sademetsiä ja tiheitä viidakkoja.

Huomaa, miten suuri yltäkylläisyyteni on ympärilläsi jokapäiväisessä elämässäsi.

Rakkauteni jatkuu kaikkien elämän ulottuvuuksien läpi.

Tunne, miten rakkauteni sallii sinun laajentaa tietoisuutesi ITSESI korkeampiin ilmaisuihin.

Puhun teille lännestä

Lännessä olen auringonlasku ja syvät valtameret.

Tunne, miten rakkauteni auttaa sinua päästämään irti siitä, mikä on tullut valmiiksi.

Rakkauteni luo auringon ja meren liiton, jotta kaikki tunteesi voidaan muuntaa iloksi, ykseydeksi ja ehdottomaksi rakkaudeksi.

Rakkaat ihmiset,

Kolmannen ulottuvuuden planeettani muunnetaan viidenneksi ulottuvuudeksi.

Nyt kun me – ihmiset ja planeetta – toivotamme tervetulleeksi korkeamman ITSEMME ja syleilemme sitä, pyydän ihmisiäni muistamaan,
miten eletään ehdottomassa rakkaudessa ja ykseydessä kaikkien elämänmuotojeni kanssa. Tällä tavalla luomme tien kotiin uudelle maapallolle,
mikä värähtelee ajan ja paikan ulkopuolella, ikuisen nyt-hetken ykseydessä!

Tunne taajuutesi nousevan ja muista, että olemme yhtä.

Rakkaat planeettani ihmiset,

Pyydän myös, että autatte minua palauttamaan todellisen muotoni aidon kauneuden ja energisen elämän.

Näin ollen aina kun tunnette joitain epäharmonian väreitä ihmis- tai planeettakehossanne, pyydän teitä kutsumaan Hengen korkeampia
taajuuksia fyysisen aineen taajuuteen.

Muuntamalla henkilökohtaista ja planeettakehoanne autatte minua luomaan uuden maapallomme.

Tällä tavalla voimme toimia yhtenä olentona ja

- toivottaa tervetulleeksi uuden todellisuuden koittamisen
- luoda tämän korkeamman todellisuuden ehdottoman rakkauden voimallamme
- yhdistyä korkeampien ilmaisujemme kanssa uudella maapallolla ja
- muuntaa fyysisen kehomme uuden maapallon valokehoksi.

Ja lisäksi auttaaksenne minua, Gaiaa, palaamaan täyteen voimaani, pyydän, että autatte minua saamaan takaisin koko viisauteni,
voimani ja rakkauteni julistamalla:

"Olen portaali, jonka kautta Henki tulee maapallon aineeseen. Olen yhtä portaalin ja maapallon kanssa."

Kun avaan portaalin moniulotteiseen ITSEENI, julistan
- Henki aineeseen pohjoinen
- Henki aineeseen itä
- Henki aineeseen etelä
- Henki aineeseen länsi.

Kiitos rakkaat planeettani ihmiset.

Olen ylösnouseva Gaia.

Muutaman viime postauksen osalta haluaisin viiden kysymyksen sijasta teidän kaikkien pohtivan kunkin blogin aihetta.

Tällä kertaa olisi upeaa, jos voisitte jakaa itsenne ja toivottavasti blogin kanssa, miten autatte Gaian maapalloa.
Tällä tavalla ilmaisette omistautumisenne planeettaylösnousemukseen sekä annatte hyviä ideoita toisille.

Aloitan kertomalla, että jatkan kommunikointia Gaian kanssa, kuuntelen sen ääntä ja jaan tuon informaation toisten kanssa.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman
elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi
ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2012

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.01.2015 11:23

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN - VUOSI 2012

30.12.2014

Olemme uuden maan tietoisia luojia

Minulla oli hiljattain upea luontoretriitti. Toivon, että voisin sanoa viettäneeni paljon aikaa luonnossa, mutta itse asiassa olen nukkunut paljon. Poissaoleminen kotoa ja kaikista asioista, joita minun pitäisi tehdä, antoi minulle aikaa tehdä juuri sitä, mitä halusin tai tarvitsin. Niinpä nukuin paljon. Heräsin monta kertaa yhtenä yönä, mutta nukuin silti kolme tuntia pidempään kuin tavallisesti. Kuten usein tapahtuu, heräsin kera lauseen, mistä kirjoitettuna tulee sivutolkulla. Yksi lauseista oli:

Minä, Suzanne Lie, Kalifornia USA, olen vapaaehtoisesti uuden maan tietoinen luoja.

Tämän toteamuksen ratkaiseva sana on "tietoinen", kun luomme uutta maata jokaisella ajatuksellamme ja tunteellamme.

Olimme toivoneet, että vuosikausien ja elämien omistautuminen, meditointi ja palvelu olisivat riittäneet antamaan meille "ilmaiskyydin" uudelle maapallolle ja/tai korkeampiin ulottuvuuksiin. Näin ei kuitenkaan ole. Me, inkarnoituneen ihmiskunnan jäsenet, olemme uuden maan luojia.

Kyllä, lopultakin aika on meidän puolellamme. Korkeampaa valoa virtaa maailmaamme Galaktisesta keskuksesta ja meillä on enemmän galaktisten ja taivaallisten apua, mitä on ollut sitten Atlantiksen kultaisen ajan.

Kuitenkin se korkeampi valo mikä herättää ne, jotka ovat omistautuneet maatehtävänsä ilmentämiseen ja moniulotteisen ITSENSÄ integroimiseen, saa eksyneet sielut putoamaan syvemmälle ja syvemmälle henkilökohtaiseen piinaansa. Valitettavasti tämä sisäinen piina ilmenee kidutuksena toisia kohtaan.

Onneksi myös sisäinen rauha ja ehdoton rakkaus ilmenee toisia kohtaan. Meitä on kuitenkin kalibroitu maan päällä myriadien elämien ajan laittamaan pelko etusijalle ja odottamaan rakkautta vasta myöhemmin. Eläinaivomme kertovat meille, että pelko on tärkein tunne, kun se suojelee meitä hyökkäyksiltä ja lopulta kuolemalta. Mutta kuolema on aina lopputuloksena ja paljon vähemmän tärkeää sielullemme kuin rakkaus.

Onneksi meillä on luomisvoimia, jotka ylittävät aiemmat tuhoamisvoimat, kun lataamme ja integroimme korkeampia ilmaisujamme ja tulemme niiksi. Näin ollen se minkä tuhoaminen vaati aikaa, ponnistelua ja ahneutta, voidaan muuntaa nopeasti ehdottomaksi rakkaudeksi, mikä on sen korkeamman valon ydin, mikä herättää luomisvoimamme.

Kuitenkin ollaksemme luomustemme mestari, meidän on hallittava ajatuksemme ja tunteemme. Kuvittelen, että siksi heräsin yllä oleva lause mielessäni. On yksi asia kirjoittaa tarinoita, meditoida, johtaa ryhmiä ja auttaa toisia, mutta täysin toinen asia olla kaikkien ajatustemme ja tunteidemme mestari.

Voimme helposti ajatella kaikkea sitä kovaa työtä, mitä vaadittaisiin sen uuden maan luomiseen, joka perustuu ehdottomaan rakkauteen kaikkea elämää kohtaan. Kuitenkin ehdottoman rakkauden eläminen kaikissa ajatuksissamme ja tunteissamme on täysin eri haaste. Olemme tottuneita kovaan työhön, mutta meillä ei ole paljon kokemusta oman energiamme (ajatukset ja tunteet) hallitsemisesta.

Itse asiassa nekin jotka ovat melko hyviä kontrolloimaan ajatuksiaan ja tunteitaan, joutuvat edelleen siihen ansaan, että valittavat jokapäiväisen elämän vaikeuksia. Valitamme myös sitä, miten vaikeaa ylösnousemus on! Itse asiassa, useimmat meistä valotyöntekijöistä pelkäävät sanoa "ylösnousemus", koska sitä ei tapahtunut tarkkojen määritelmienne mukaisesti.

Voit nähdä, että sisällytän myös itseni tuohon luetteloon. Minäkin olen valittanut vaikeudesta muistaa todellisen ITSEMME, kun ollaan 3D-elämän myllerryksessä. On tosiaan haaste säilyttää korkeampi tietoisuustila, samalla kun tarkkailee elämän julmuuksia kaikkialla ympärillämme, kulkee liikenteessä ja meillä on laskupinoja edessämme.

Siksi se että heräsin kera lauseen "Luon uutta maata", merkitsee, että jokainen ajatukseni ja tunteeni luo todellisuuttani. Ajatukseni ohjaavat aikomustani ja tunteeni sanelevat sen tietoisuustilan, mikä täyttää tuon aikomuksen. Näin ollen jos olen uuden maan luoja ja luon todellisuuteni ajatuksilla ja tunteilla, minun on hallittava ajatukseni ja tunteeni.

Tuleeko nyt selväksi, miksi emme ylösnouse? Miten moni meistä itse asiassa hallitsee kaikki ajatuksensa ja tunteensa? En ainakaan minä! Pyrin tulemaan ajatusteni ja tunteideni mestariksi. Olen kuitenkin täysin tietoinen, että tämä mestaruusmuoto on mahdoton kolmannen ulottuvuuden eläinaivoillemme. Näin ollen eläinaivomme eivät kykene luomaan uutta maata.

Toisaalta eläinkunta johon ei sisälly ihmisiä, on valmis ylösnousemaan. Ne ovat valmiita siihen, koska ne elävät ykseydessä Gaian kanssa, kunnioittaen planeettaa. Ihmiseläin ei elä ykseydessä tai kunnioita planeettaa. Eläinten aivoilla on etiikka- ja käyttäytymiskoodi, minkä ihmiseläimet ovat kadottaneet.

Ihmiseläimellä on kuitenkin jotain, mitä eläinkunnalla ei ole. Ihmisillä on kyky olla tietoinen korkeamman ulottuvuuden ilmaisustaan ja tunnistaa, integroida ja olla se käyttäessään ihmiskehoa. Tämän tekemiseksi meidän täytyy kuitenkin päästää irti kolmannen ulottuvuuden ajattelusta, aivan kuten meidän oli luovuttava puupyöristä saadaksemme nopeamman kulkuneuvon.

Tiedän, että olen sanonut tätä melko pitkään. Tiedän kuitenkin, että muistuttaminen on tärkeää, koska minun on muistutettava jatkuvasti itseäni. Voin silti toimia ihmisitsestäni. Kehitykseni on siinä, että saan nyt itseni useammin kiinni. Jos kuitenkin olen liian väsynyt, jos olen antanut jokapäiväisen elämän stressata, muistutus ei auta. Haavoittunut egoni sivuuttaa korkeamman ilmaisuni ja ohjaa maa-astiani kolmannen ulottuvuuden juoksuhautoihin.

Siksi päätin jakaa teidän kaikkien kanssa sen viestin, mikä sain tuona aamuna ITSELTÄNI, koska tiedän teidän pyrkivän minun tavallani muistamaan, että

Minä, ____________, olen vapaaehtoisesti uuden maan tietoinen luoja.

Jos haluat lisätä nimesi listallemme, tee se. Voit käyttää salanimeä tai vain etunimeäsi, kun sinä tiedät, kuka olet. Jos myös kirjoitat vain tuon lauseen paperille tai tietokoneelle, voit käyttää sitä mantrana auttamaan sinua sen muistamisessa, että sinä olet todellisuutesi luoja.

Korkeampaa valoa on tullut aivoihimme useita kuukausia ja aiheuttanut meille monia epämukavia muuntumisoireita. Hitaasti kuitenkin alamme sopeutua tähän korkeampaan valotaajuuteen. Toisaalta voimme maailmaa katsellessamme nähdä monia, jotka ovat menettäneet kaiken kontrollin itsestään tämän energian vuoksi. Heille meidän on lähetettävä ehdotonta rakkauttamme.

On kuitenkin tärkeää, ettemme reagoi pelkoon, mitä on ympärillämme, koska me olemme uuden maan luojia. Toisin sanoen, voimme palvella pelon vastalääkkeenä "suihkuttamalla" ehdotonta rakkauttamme. Rakkauden lähettämisestä pelkoon tulee aina vain helpompaa, kun 97% DNA:stamme käynnistetään ja moniulotteinen ajattelumme/tuntemisemme tulee käyttöön.

On tärkeää, että muistamme päästää irti selviytymispohjaisesta ihmisajattelusta ja -toiminnasta enemmän ja enemmän, moniulotteisen ajattelumme korkeamman ulottuvuuden käyttöjärjestelmän avulla. Korkeammasta perspektiivistä voimme lähettää ehdotonta rakkautta siihen, mikä luo pelkoa, ja keskittää henkilökohtaisen huomiomme siihen, mikä luo rakkautta.

Siksi meidän on tehtävä elämässämme valintoja ja päästettävä irti siitä, mikä alentaa tietoisuuttamme. Jos vihaat työtäsi, vaihda se. Jos elämäntilanteesi tekee onnettomaksi, muuta. Jos suhteesi eivät toimi, katso, missä ruokit negatiivista ja sivuutat positiivisen. Joissain ääritapauksissa suhde on lopetettava.

Mikä tärkeintä, muista olla ITSESI niin usein, kuin mitenkään pystyt. Tiedän, mitä pyydän, koska pyydän samaa itseltäni. En voi sanoa, että olen mahtava mustamaan olla ITSENI.

Mutta on tiettyjä kertoja, jolloin olen ITSENI.

Kun teen jotain luovaa, olen ITSENI.
Kun olen jonkun rakkaan ja/tai ystävän kanssa, olen ITSENI.
Kun teen jotain, mitä rakastan, olen ITSENI.
Kun olen luonnossa tai teen puutarhatöitä, olen ITSENI.

On myös monia paikkoja, joissa en ole ITSENI.

Kun olen liian väsynyt, en ole ITSENI.
Kun olen liian stressaantunut (yleensä ollessani liian väsynyt), en ole ITSENI.
Jos teen arkisia asioita, jotka minun on tehtävä nyt, en ole ITSENI.
Jos teen työtä liian kovasti (kooste yllä olevasta), en ole ITSENI.

Ota hetki ja kirjoita, milloin olet ITSESI ja milloin et ole ITSESI. Luulen, että huomaat kuten minä, että ellei pidä hyvää huolta maa-astiasta, muuntumisoireet ovat voimakkaampia ja putoamme pois ITSESTÄMME.

Toisaalta, silloin kun oivallamme, että työskentelemme yhtenä olentona ollaksemme uuden maan luojia, tiedämme, että olemme moniulotteinen ITSEMME sen maa-astian sisällä, mitä parhaillaan käytämme. Tämä maa-astia on paljon matalampaa taajuutta kuin värähtelymme ja sillä on suuria vaikeuksia integroida ITSEMME pienneen savimuotoonsa.

Meidän on annettava paljon ehdotonta rakkautta pienelle saviastiallemme sekä niille elementeille ja elementaaleille, jotka ovat luoneet tuon astian meille käyttöön. Silloin kun emme olleet tietoisia siitä, että olemme ITSEMME, maa-astia sopi hyvin useimmille meistä. Sitä vastoin kun alamme muistaa, että olemme ITSEMME, alamme päästää korkeampia valotaajuuksia savimuotoomme.

Tämä muoto ei ole tottunut todelliseen värähtelytaajuuteemme eikä sille ole mukava se valotaajuus, mitä nyt tulee sen käpylisäkkeeseen. Näin ollen meidän on rakastettava astiaamme ja kiitettävä sen portaalin luomisesta, minkä kautta voimme tukea uuden maan luomisen planeettahanketta. Lisäksi meidän on muistettava, ettemme tulleet tänne henkilökohtaisten saavutusten vuoksi.

Olemme uuden maan luojia ja otimme maa-astian tällä kertaa auttaaksemme rakasta ystäväämme Gaiaa, maaplaneetan kaiken elämän tietoisuutta, laajentamaan planeettaolemuksensa korkeampiin todellisuusulottuvuuksiin. Suurin osa ihmisistä ei kykene tällä hetkellä käsittämään tätä, mutta kasvi- ja eläinkunta sekä omalle ITSELLEEN heränneet tekevät työtä yhtenä uuden maan luomiseksi!!

Minä, _______________ (nimi ja paikka), olen vapaaehtoisesti uuden maan tietoinen luoja.

-----------

Anita <3 ..

Katse taaksepäin siirtymiseksi eteenpäin - vuosi 2013

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.01.2015 11:24

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN - VUOSI 2013

31.12.2014

Uni huhti-toukokuulta 2013

Löysin juuri unen, minkä kirjoitin muistiin joskus huhtikuussa tai toukokuussa 2013. Olin täysin unohtanut tämän unen, mutta nyt näyttää tärkeältä jakaa se muiden kanssa.

Olin valvonut myöhään tuona iltana, mutta heräsin klo 7.30, koska näin hämmästyttävää ja hyvin todellista unta. Uni sellaisena kuin kirjoitin sen tuolloin:

Olin aviomieheni kanssa jossain, mikä oli vieras paikka minulle. Ehkä olimme lomalla. Olimme ihmisten luona, joita en tuntenut, mutta näytimme tuntevan heidät unessa. Seurasi eri tilanteita, joita en muista ja jotka olivat luultavasti merkityksettömiä. Tärkeä osa oli, että unen loppua kohti oli paljon kiirettä ja hässäkkää, kun ihmiset ryntäilivät innostuneena, onnellisena ja pelottomana ja kehottivat kaikkia menemään ulos katsomaan "sitä".

Päätimme mieheni kanssa mennä ulos katsomaan, mistä kaikessa innostuksessa oli kyse. Katsoimme taivaalle ja valtava tähtialus oli aivan yläpuolellamme. Saatoin selvästi nähdä aluksen alapinnan. Alus oli muodoltaan kolmio. Se oli erittäin lähellä maata ja leijui pellon yllä, minkä ympärillä oli puita. Alus näytti valtavalta maasta katsottuna, mutta se oli luultavasti tiedustelualus, koska se ei ollut suurempi kuin tuo metsäaukio, millä seisoimme.

Unessa vaihtui aika - kenties tunteja tai seuraavaan päivään. Alus oli edelleen siinä, mutta se ei ollut laskeutunut tai yrittänyt ottaa kontaktia meihin. Parasta oli, ettei paikalla ollut armeijaa tai ihmisiä aseiden kanssa "vangitsemassa tukeutujaa". Näin ollen ainakaan unimaailmassani propaganda kamalista muukalaisista ei saanut valtaansa tietoisuuttamme.

Kukaan ei pelännyt tai kutsunut poliisia tai muita viranomaisia. Olimme pienessä, eristäytyneessä yhteisössä, mikä oli tottunut hoitamaan asiat itse. Näin kaikki sopeutuivat hitaasti siihen selvään tosiasiaan, että ovemme ulkopuolella oli alus. Viimeinen kuvani oli, että aluksen asukkaat leijuivat jonkinlaisessa nesteessä, koska heidän täytyi sopeutua saastuneeseen todellisuuteemme, ennen kuin pystyivät lähtemään aluksesta.

Heti herättyäni menin tietokoneelle ja kirjoitin unen, ennen kuin unohtaisin mitään. Silti tiedän unohtaneeni asioita. Luullakseni on selvää, että alusten laskeutumiset ovat minulle melkoinen pakkomielle. Kuten monet tietävät, minut siepattiin lapsena, mitä jatkui luultavasti monta vuotta. Tuon kokemuksen hyvä puoli oli, etten pystynyt unohtamaan ITSEÄNI.

En pystynyt näin eksymään hyvin synkkään 3D-massamieleen, vuodesta 1946 viime aikoihin saakka. Salaisuudet olivat normi ja amerikkalaiset vaiennettiin veden fluorilla ja uuden ja ihmeellisen televisiokeksinnön aivopesulla. Sitten oli monia kauhuelokuvia kamalista avaruusolennoista, jotka kaikki olivat erittäin rumia, pahoja ja jotka aikoivat tappaa tai syödä meidät. Onneksi oli joitain valonsäteitä, jotka kertoivat tositarinaa galaktisista ystävistämme.

Kuitenkin kauhuelokuvien kamalat kuvat olivat paljon tehokkaampia kuin totuus ystävällisistä olennoista, jotka tulivat erilaisesta maailmasta luoksemme ystävinä. Ei mikään ihme, että galaktisten oli unessani käytävä läpi jokin prosessi, ennen kuin he voivat tulla saastuneeseen maailmaamme.

He ovat ehkä odottaneet myös antaakseen meille tilaisuuden kulkea pelkojäämiemme läpi. Kenties ne jotka meistä ovat valmiita, voivat nostaa taajuutensa 3D-harhan yli. Kenties voimme nähdä totuuden leijuvan aivan päämme yläpuolella ja odottavan toteutumista.

En halua tehdä tästä artikkelista liian pitkää, mutta tunnen, että arcturuslaiset haluavat sanoa jotain, joten annan kirjoitukseni niille.

"Rakkaimmat ystävämme ja perheemme maan päällä,

"Kyllä, rakkaat ystävät, olette ylösnousemassa. Kuitenkin koko planeetta ylösnousee kanssanne. Siksi ette havaitse muutosta elämässänne, kun Gaia muuttuu teidän kanssanne.

"Gaian kasvit, eläimet, elementit ja elementaalit ovat valmiita ylösnousemukseen nyt. Ihmiskunta saa aikaan pitkän odotuksen. On helppoa osoittaa sormella pahaa kaveria, mutta liian monet ihmiset ovat sokeutuneet sille, mitä heidän maailmassaan tapahtuu.

"Liian monet ihmiset ovat eksyneet aivopesuun ja pelkoon. Kuitenkin monet eksyneistä alkavat herätä ja vaihtaa pelosta rakkauteen. Kuitenkin niiden jotka ovat jo hereillä, on alettava tulla ulos suojasta ja oltava ITSENSÄ.

"Niiden ykseystietoisuuden voima jotka yhdistyvät toivossa ja ehdottomassa rakkaudessa, luo ryhmähavainnon uudesta maasta.

(Muuten, olin unohtanut taas tuon unen totaalisesti!!!)

Rakkaat lukijat,

Olisi upeaa, jos voisitte jakaa unianne tai todellisia havaintojanne. Niiden kirjoittaminen kommenttiosaan auttaa kovasti yhtenäistietoisuuttamme. Jos saisin yhden toiveen vuodelle 2015, se olisi, että ne jotka ovat hereillä todelliselle, moniulotteiselle ITSELLEEN, voisivat kaikki liittyä yhtenäistietoisuuteen.

Voitteko kuvitella sitä fantastista muutosta, minkä voisimme tehdä, jos tekisimme näin!!

Siunausta teille kaikille vuodelle 2015. Toimitaan yhtenä ohjataksemme sisään uuden maan.

Muistakaa: me olemme se, mitä olemme odottaneet!!

-----------

Anita <3 ..

Arcturuslaiset; Tietoisuus ja aivoaallot, osa 1

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 10.01.2015 11:48

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 1

2.1.2015

Arcturuslaiset kehottivat minua esittämään informaatiota aivoaalloista ja tietoisuudesta valmisteluna gamma-aaltotietoisuuden tutkimiseen. Gamma-aaltotietoisuus sallii meidän hahmottaa tietoisesti korkeamman ulottuvuuden todellisuuksia. On kuitenkin parasta ensin esittää vähän perusinformaatiota tietoisuudesta ja aivoaalloista.

Tietoisuudessa matkustaminen

Tietoisuudessa matkustaminen on kuin kanavan vaihtamista radiossa tai televisiossa. Moniulotteinen ITSEMME on lähetystorni, mikä lähettää viestejä meille monilla eri taajuuksilla.

Tietoisuus on laajakaistaradio tai –televisio, mikä vastaanottaa monien eri taajuuksien viestejä ja sallii meidän valita kanavan.

Aivoaallot ovat kanavia, jotka kalibroivat radion tai television halutun aseman taajuuteen.

Silloin kun kalibroimme tietoisuutemme (radio tai tv) eri aivoaalloille (kanavat), odotuksenamme on suodattaa havaintoja tuolla suodatin/odotustaajuudella. Silloin koemme todellisuuden, mikä värähtelee tuolla aaltopituudella/aivoaallolla.

Silloin kun valitsemme beta-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois havainnot, jotka eivät liity ulkoiseen kolmannen ulottuvuuden maailmaamme. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME antaa meille informaatiota, mikä liittyy tietoiseen egoitseemme fyysisessä maailmassa. Beta-todellisuus mikä on henkilökohtainen tietoisuutemme, on täynnä myriadeja ärsykkeitä. Se on ohjattu selviytymisajatuksiin, -päätöksiin ja -tekoihin. Yksilötietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme henkilökohtaisiin arvioihin todellisuudesta.

Kun valitsemme alfa-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois kaikki epäolennaiset kolmannen ulottuvuuden havainnot, jotka eivät liity luovaan toimintaan. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME antaa meille informaatiota fyysisestä maailmastamme supertietoisen, neljännen ulottuvuuden itsemme perspektiivistä sekä unohdettuja muistoja ja ärsykkeitä, mitkä liittyvät todelliseen potentiaaliimme ja mitkä olemme aiemmin suodattaneet pois. Alfa-todellisuus mikä on kollektiivitietoisuutemme, on luovuuden, taiteellisen fokuksen, rentoutumisen ja mielikuvituksen todellisuus. Kollektiivitietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme todellisuuden arviointiin koko ihmiskunnan tietoisuuteen perustuen.

Kun vaihdamme theta-aivoaaltokanavalle, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois kaikki kolmannen ulottuvuuden taajuudet, paitsi fyysisen kehomme ylläpito. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME välittää supertietoisuudestamme informaatiota, mikä liittyy viidennen ulottuvuuden maailmaamme, neljännen ja viidennen ulottuvuuden lisäaistihavaintoihin, valaiseviin hetkiin menneisyydestämme ja uusiin ideoihin nykytavoitteidemme saavuttamisesta. Voimme kokea myös euforisia tunteita ja valaisevia hetkiä tällä kanavalla. Theta-todellisuutemme mikä on planeettatietoisuutemme, on hyvin henkinen ja introspektiivinen. Planeettatietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme todellisuuden arvioimiseen kaikkien planeetan elämänmuotojen moniulotteisen tietoisuuden perusteella.

Kun valitsemme delta-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois kaikki ulkoiset, kolmannen ulottuvuuden taajuudet. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME antaa meille supertietoisesta mielestämme informaatiota, mikä liittyy viidennen ulottuvuuden itseemme ja sen yli, sekä tiedostamattomasta mielestämme informaatiota, mikä liittyy ensimmäisen ja toisen ulottuvuuden maa-astiaamme. Deltatodellisuus mikä on galaktinen tietoisuutemme, keskittyy solu- ja aliatomitodellisuuteen ja ulottuvuuksien väliseen itseemme. Galaktinen tietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme arvioimaan todellisuutta planeettamme, aurinkokuntamme ja galaksimme moniulotteisen tietoisuuden perusteella.

Kun valitsemme gamma-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois henkilökohtaiset ärsykkeet ja siirtymään kaiken ajan, paikan ja ulottuvuuden yli integroidaksemme informaatiota, mitä saamme toisilta kanavilta, jotta voimme olla tietoinen prosessistamme. Gammatodellisuutemme on todella moniulotteinen, koska se on kaikki kaikessa. Tämä kosminen tietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme arvioimaan todellisuutta universumimme moniulotteisen tietoisuuden perusteella.

Aivoaallot ja tietoisuus

Aivoaallot joita mitataan aivosähkökäyrällä (EEG), edustavat aivojen kieltä. EEG mittaa aivojen eri aivoaaltotaajuuksia laittamalla elektrodeja tiettyiin paikkoihin kallossa seuraamaan ja tallentamaan aivojen sähköimpulsseja.

Aivoaaltoja – kuten kaikkia aaltoja – mitataan kahdella tavalla. Ensimmäinen on taajuus tai se määrä, minkä aalto toistuu sekunnissa. Näin taajuutta mitataan jaksoina per sekunti (mitä kutsutaan myös hertsiksi), mikä vaihtelee välillä 0.5 – 39 hertsiä.

Toinen mitta on amplitudi, mikä on aivojen generoimien sähköimpulssien voima. Aivoaaltojen pääkategoriat ovat gamma, beta, alfa, theta ja delta. Kun pääsemme moniulotteiseen ITSEEMME, pystymme käyttämään kaikkien neljän aivoaallon yhdistelmää.

Beta-aivoaallot
13 – 39 hertsiä

Kuva

Beta-aallot joissa aivoaaltomme sykkivät 13 – 39 hertsin välillä, liittyvät valvetilaan. Nämä aallot ovat suurimpia taajuudeltaan ja heikompia amplitudiltaan ja ne ovat myös enemmän epäsynkronissa kuin muut aallot. Siis näiden aaltojen kuvio ei ole johdonmukainen. Tämä epäsynkroni johtuu monista päivittäisistä kognitiivisista, aistillisista ja motorisista aktiviteeteista mielessä. Siis beta-tietoisuuden aikana fokuksemme on epäsynkroninen, kun päivittäisessä elämässämme on monia sisäisiä ja ulkoisia häiriötekijöitä.

Beta-aaltoja nähdään aivojen kummallakin puolella ja ne ovat selvimpiä otsalohkossa, missä persoonamme päätökset ja ilmaisu käynnistyy. Beta-aivoaallot stimuloivat rationaalista ja analyyttistä ajattelua ja siitä seuraavaa toimintaa. Tässä tilassa huomiomme keskittyy ulkoisiin toimiin ja aivomme pääsevät ensisijaisesti käsiksi loogisiin peräkkäisajatuksiin prosessoidakseen ja organisoidakseen ne myriadit ärsykkeet, joita tulee viiden fyysisen aistin kautta, ja toimiakseen niiden perusteella.

Jos kaikkea tätä informaatiota ei laiteta jonkinlaiseen järjestykseen, hämmennymme ja pakahdumme. Sisäisen itsemme ääni voi edelleen vaimeasti kuulua, mutta kuten puhuttaessa jollekin meluisalla ja vilkkaalla lentokentällä, voimme kuulla sen, mutta emme aina ymmärrä, mitä se sanoo. Beta-aallot ovat pääasiallisia aivoaaltoja jokapäiväisessä elämässämme. Ilman niitä olisi vaikea toimia tehokkaasti päivittäisessä maailmassamme.

Alfa-aivoaallot
8 – 12 hertsiä

Kuva

Alfa-aallot jotka ovat välillä 8 – 12 hertsiä, ovat pienempiä taajuudeltaan ja voimakkaampia amplitudiltaan ja synkronisempia kuin beta-aallot. Kun otamme kiireisestä päivästämme aikaa ottaa "voimatorkut", pohdiskella, kuunnella musiikkia, lukea runon tai meditoida, menemme alfa-tietoisuuteen. Kun keskitymme intensiivisesti yhteen ajatukseen, tunteeseen tai toimintaan, meillä on vähemmän ärsykkeitä prosessoitavana ja aivomme voivat siirtyä alfa-aaltojen intensiiviseen fokukseen.

Alfa-aallot huipentuvat 10 hertsin paikkeilla. Alfa-aaltoajattelu edistää mielen kekseliäisyyttä ja auttaa kykyämme koordinoida mielessä ärsykkeitä, jotta voimme suorittaa nopeasti ja tehokkaasti jotain, mikä on käsillä. Kun alfa hallitsee, useimmat ihmiset tuntevat rauhaa ja rentoutta, mikä hallitsee stressiä ja edistää terveyttä. Kirkkaat kuvat ja rentoutunut ja kiinnittymätön tietoisuus luo tietoisuuslinkkejä sekä tietoiseen että tiedostamattomaan mieleen.

Alfa on päärytmi, mitä nähdään normaaleissa, rentoutuneissa aikuisissa, ja se on läsnä suurimman osan ajasta, erityisesti 13 vuotta vanhempana. Alfa-aallot ovat vallitsevia aivojen valkoisessa aineessa, mikä on kaikki muut osat toisiinsa yhdistävä aivo-osa. Alfa on yleinen aivotila ja se kohoaa, kun ihminen on valppaana, muttei prosessoi aktiivisesti informaatiota. Alfa-aallot – voimakkaimpia takaraivoluussa, aivokuoressa ja etuaivokuoressa (otsa) – on yhdistetty ulospäinsuuntautuneisuuteen, aktiiviseen kuunteluun, parantuneeseen ongelmaratkaisun ja mielen luovaan toimintaan.

Siinä missä beta-aivoaallot ovat pääasiassa loogista peräkkäisajattelua, alfa-aivoaallot liittyvät kokonaisvaltaiseen, luovaan toimintaan. Näin ollen kadotamme alfa-tietoisuudessa ajan- ja paikantajun. Tunti tuntuu minuutilta ja kilometri muutamalta korttelilta. Keskittyessämme johonkin tehtävään alfa-tietoisuudessa, meillä on vähemmän häiriötekijöitä ja kuulemme oman sisäisen äänemme helpommin. Tässä tietoisuustilassa meillä on ahaa-elämyksiä. Monet esiintyjät, artistit, tiedemiehet ja urheilijat laittavat itsensä tietoisesti tai tiedostamatta alfa-tilaan saadakseen inspiraatiota ja saavuttaakseen parhaan suorituksen.

Theta-aivoaallot

4 – 7 hertsiä

Kuva

Theta-aallot antavat meidän käyttää luontaista luovuuttamme, inspiraatiotamme ja henkistä yhteyttämme. Theta-aallot, 4 – 7 hertsiä, ovat vielä hitaampia kuin delta- tai alfa-aallot ja niiden amplitudi on tyypillisesti vielä suurempi. Silloin kun kavennamme fokuksemme ensisijaisesti sisäiseen itseemme, voimme päästä theta-aaltoihin, mikä liittyy tavallisesti syvään meditaatioon tai uneen. Tässä tilassa on vaikea säilyttää tietoinen kontakti ulkomaailmaan. Kehomme täytyy olla turvallisessa paikassa päästessämme theta-tietoisuuteen, sillä tämän tilan säilyttämiseksi kehon täytyy olla hiljaa paikoillaan ja silmät suljettuna.

Silloinkin pelkkä silmien avaaminen tai ulkomaailman kuunteleminen voi tuoda liikaa ärsykkeitä ja vaihtaa tietoisuutemme takaisin nopeampiin aivoaaltoihin ja theta-aaltokokemuksemme häviävät. Voidaksemme tuoda theta-tilan kokemukset tietoiseen mieleen, meidän täytyy pystyä kommunikoimaan nämä kokemukset kielikeskukselle, jotta voimme tallentaa ne avokuoreen.

Rentoutuminen, kirjoittaminen ja/tai piirtäminen nukkumisen tai syvän meditaation jälkeen auttaa meitä tulkitsemaan theta-aaltokokemukset alfa- ja beta-aaltoajatuksiksi. Silloinkin theta-kokemuksemme hakee tavallisesti oikean aivopuoliskomme symbolinen kuvakieli eikä vasemman aivopuoliskon peräkkäiskielialue. Rentoutuminen alfa-tilaan voi tulkita nämä kuvat kielialueellemme, missä voimme ajatella tai kirjoittaa niitä.

Theta-aallot ovat epänormaaleja aikuisilla, jotka ovat hereillä, mutta täysin normaaleja alle 13-vuotiailla lapsilla. Ne ovat normaaleja kaikenikäisillä nukkuessa. Theta-tilan uskotaan heijastavan limbisen järjestelmän ja hippokampusalueen toimintaa syvällä ohimolohkossa, mikä liittyy tunteisiin, lyhytaikaisen muistin muuttamiseen pysyvämmäksi muistiksi ja avaruudellisten suhteiden muistamiseen. Theta-tietoisuus edistää monimutkaista adaptiivista käyttäytymistä, kuten oppiminen ja muistaminen.

Theta-aivoaallot edistävät syvää sisäistä rauhaa, "tietämistä", tunnetta ykseydestä, mystisiä totuuksia, tiedostamattomien rajoittavien uskomusten transformoimista, paremman elämänlaadun luomista, fyysistä ja tunneparantumista ja oman tarkoituksemme löytämistä. Theta-tietoisuus antaa "huipun" huippukokemuksessa.

Delta-aivoaallot
0.5 – 4 hertsiä

Kuva

Delta-aallot jotka ovat tavallisesti välillä 0.5 – 4 hertsiä, liittyvät empatiaan sekä vuorovaikutukseen ja yhteyteen koko moniulotteisen havaintotapamme kanssa. Nämä aivoaallot liittyvät kykyymme integroida ja päästää irti. Delta-aalloilla on suurin amplitudi ja pienin taajuus ja ne ovat hallitseva rytmi alle vuoden ikäisillä vauvoilla. Delta-aallot eivät mene koskaan nollaan, koska se merkitsisi, että olemme kuollut. Itse asiassa delta-aallot liitetään usein koomassa olemiseen.

Tässä tietoisuustilassa keho on talvihorrostilassa. Taitavat joogit voivat saavuttaa tietoisesti tämän tilan. Delta-tietoisuudessa olleessaan he pystyvät säätelemään keholämpötilaa ja sydämenlyöntiä. He voivat vaikuttaa myös kuolleelta, mutta pystyvät elvyttämään itsensä. Delta-aallot ovat unettoman nukkumisen syvin taso, missä keho sulkeutuu täysin keskittyäkseen parantumiseen ja kasvamiseen.

Huippusuorittajat vähentävät delta-aaltoja, kun vaaditaan suurta keskittymistä ja huippusuoritusta. Kuitenkin useimmat yksiöt joilla on diagnosoitu ADD, lisäävät luonnostaan delta-toimintaa yrittäessään keskittyä. Sopimaton delta-vaste rajoittaa usein vakavasti heidän kykyään keskittyä ja säilyttää huomiokyky. Aivot on ikään kuin lukittu jatkuvaan uneliaaseen tilaan. Delta-tietoisuuteen meneminen on kuin auton ajamista ykkösvaihteella. Emme voi kulkea kovin nopeasti, mutta meillä on auton maksimihallinta.

Delta-aivoaallot edistävät ihmeparantumista, jumalaista tietoa, sisäistä olemista ja henkilökohtaista kasvua, uudestisyntymää, traumasta toipumista, ykseyttä universumin kanssa, samadhia ja kuoleman lähikokemuksia. Delta-aivoaallot antavat syvää intuitiota, empaattista virittymistä ja vaistomaisia oivalluksia.

Aivoaaltojen vaihtaminen

Kun nukahdamme, aivot vaihtavat kierroksia ja aivoaallot alkavat hidastua. Aloitamme betasta ja menemme sitten alfaan, thetaan ja deltaan. Kun alamme herätä, aivoaallot siirtyvät vastakkaisjärjestyksessä deltasta, thetaan, alfaan ja lopulta betaan. Aivan kuten muutamme aivoaaltoja tiedostamatta nukkuessa, voimme oppia muuttamaan niitä tietoisesti valvetilassa.

* Aivojen pitämiseksi tehokkaassa beta-aivoaaltokuviossa, voimme päättää kaventaa fokuksemme muutamaan asiaan kerrallaan ja olla sallimatta itsemme sortua pakko- tai pelkoajatteluun.

* Voimme ottaa aikaa rentoutua, pohdiskella elämäämme ja nauttia luovuudestamme alfa-aaltojen aikaansaamiseksi.

* Voimme meditoida ja/tai rukoilla ja keskittyä täysin sisäiseen itseemme säännöllisesti theta-aivoaaltojen aikaansaamiseksi.

* Voimme nukkua paljon, päästää irti ja antautua sielullemme delta-aivoaaltojen aikaansaamiseksi.

On tärkeää ottaa aikaa ainakin kolmesta viiteen päivänä viikossa ITSEMME sisällä viettämiseen. Jos voimme ottaa tuon erityisajan, voimme oppia hallitsemaan tietoisesti tietoisuuttamme ja oivaltamaan, että valitsemme tietoisuutemme valitsemalla ne ajatukset, joiden sallimme asua mielessämme, ja ne tunteet joiden sallimme viipyillä sydämessämme.
-----------

Anita <3 ..

Tietoisuus ja aivoaallot, osa 2 - Leijuvat ajatusmuodot

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.01.2015 00:34

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 2 – LEIJUVAT AJATUSMUODOT

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
4.1.2015

Johdanto

Kirjoitin toissailtana myöhään blogia "Tietoisuus ja aivoaallot". Sitten keskellä yötä heräsin kera viestin:

"Mikään ei kulje luonnossa yksin. Kaikki elämä on punoutunut yhteen."

Tämä viesti oli niin voimakkaana mielessäni, että se herätti minut ja vaati kirjoittamaan sen muistiin, joten kirjoitin.

Sitten varhain seuraavana aamuna vastaanotin seuraavan.

"Toimimme kaikki elementaalitasolla. Tällä tavalla luomme uuden vuoden. Elementaalit ovat kaiken aineen perusta. Elementaalit luovat aineen taajuuden,
mikä on ajatusmuotojemme taajuus,
mikä on aivoaaltojemme taajuus,
mikä on tietoisuutemme taajuus.

(En ole varma, mitä "uusi vuosi" merkitsee. Olen kuitenkin tuntenut, että 2015 olisi erityisvuosi.)

Julkaisen nyt artikkelin "Kelluvat ajatusmuodot", minkä kirjoitin jokin aikaa sitten (kuka tietää enää ajasta nykyään?) En julkaissut sitä silloin, koska minusta tuntui, että jonkin informaation piti edeltää sitä. Yllä olevat viestit näyttävät kertovan minulle, että on tuon viestin esittämisen nyt-hetki.

Leijuvat ajatusmuodot

Leijuvat ajatusmuodot virtaavat ilmassa, kelluvat vedessä, tanssivat tulessa ja asettuvat maahan. Nämä ajatusmuodot yrittävät tulla 3D-peliin. On eksyneiden sielujen ajatusmuotoja, mitkä täyttävät maailmanne vihan ja pelon iskostamisella. Onneksi on jatkuvasti lisääntyvä määrä rakastavia ja moniulotteisia ajatusmuotoja, joita te, vapaaehtoinen loittoryhmämme, olette luoneet ollessanne maaplaneetan maadoittuneita asukkaita.

Jotta maapallon 3D-matriisi voidaan muuttaa, tietyn prosenttiosuuden maan asukkaista on oltava valmis luomaan vastalääke vihan- ja pelontäyteisille ajatusmuodoille. Niiden moniulotteisten ajatusmuotojen lähettäminen jotka ovat täynnä ehdotonta rakkautta ja moniulotteista valoa, luovat tuon vastalääkkeen.

On tietysti houkuttelevaa kohdata pimeys vihan ja pelon kera. Tuon reaktio kuitenkin "ruokkii petoa". Kaikki pelkoajatusmuodot voivat myös helposti manipuloida kolmannen ulottuvuuden aivoja. Näin ollen on elintärkeää, että yhdistytte moniulotteiseen mieleenne. Se voi helposti laajentaa tietoisuutenne niiden negatiivisten ajatusmuotojen ulottumattomiin, jotka voivat selviytyä vain kolmannessa ja alimmassa neljännessä ulottuvuudessa.

Valitettavasti monet aivopestyt ihmiset ovat kuin lapsia, jotka istuvat tietokoneen, television ja/tai sanomalehden edessä valmiina imemään pimeiden sielujen päivittäisiä raportteja. Nämä pelontäyteiset viestit tunkeutuvat heidän tietoisuuteensa ja syöksevät heidät pelkoon, vihaan ja kostonhimoon.

Teillä, ylösnousevilla ihmisillä, on vastuu keskittää ehdoton rakkautenne ja violetti tuli alemman taajuuden ajatusmuotoihin, rakastaaksenne ne vapaaksi ja muuntaaksenne ne valoksi. Ehdoton rakkaus ja violetti tuli ovat työkalujanne elämän transformoimiseen maaplaneetalla.

Ehdoton rakkaus ei ole ehdollisen rakkauden kaltaista. Pimeys vaikuttaa helposti ehdolliseen rakkauteen, koska se haluaa saada jotain. Toisaalta ehdoton rakkaus pyrkii vain antamaan jotain. Ehdollinen rakkaus luo pelkoajatusmuodon, mikä on kiedottu harhakuvaan rakkaudesta. Toisaalta ehdoton rakkaus luo epäitsekkään rakkauden ajatusmuodon, mikä on kiedottu moniulotteiseen valoon.

Ne jotka ovat saaneet ainoastaan ehdollista rakkautta, eivät edes tiedä, että ehdotonta rakkautta on olemassa. Itse asiassa monilla ihmisillä on ollut myös se kokemus, että henkinen rakkaus on täynnä pelkoa, vihaa ja kostoa. Onneksi monet galaktisen ja taivaallisen perheemme jäsenet ovat kaksoispaikantuneet ihmisiksi ohjaamaan ihmiskunnan takaisin viestiin aidosta ehdottomasta rakkaudesta ja moniulotteisesta valosta.

Koska ehdollinen rakkaus on usein manipuloivaa ja se pyrkii saamaan jotain, tuo ajatusmuoto saattaa näyttää rakkaudelta, mutta se tuntuu vihalta tai pelolta. Toisaalta ehdoton rakkaus on vapaa manipuloinnista, koska antaja vain haluaa antaa jotain. Näin tuo ajatusmuoto saa olon tuntumaan luottavaiselta ja voimaantuneelta.

Te, ylösnousevat ihmiset, olette palanneet käyttämään maa-astiaa pelataksenne loppuun 3D-videopelin jokaisen oppitunnin osalta, mikä on edelleen kesken henkilökohtaisessa maamatriisissanne. Teitä on myös monia, jotka ovat ottaneet vapaaehtoisesti maa-astian, jotta voitte auttaa Gaiaa sen planeettaylösnousemuksessa.

Nyt on aika lopultakin voittaa tämä videopeli. Kun alatte voittaa henkilökohtaisen videopelinne, oivallatte, että tämä on ykseyspeliä, koska koko planeetta on valmis muuntamaan ehdollisen rakkauden 3D-pelin viidennen ulottuvuuden ehdottomaksi rakkaustodellisuudeksi.

Tätä 3D-videopeliä on pelattu aivan liian pitkään ja ehdollinen rakkaus on saastuttanut sen, mikä on tehnyt monista ihmisistä erittäin helppoja manipuloida. Tästä syystä me, galaktinen ja taivaallinen perheenne, olemme lähettäneet moniulotteisen ITSENNE korkeampia ilmaisuja kirjautumaan 3D-peliin.

Ihmisitsenne on videon avatara ja TE olette te korkeammassa todellisuustaajuudessa ja opastatte avataranne voittamaan pelin muuntamalla ehdollisen rakkauden ehdottomaksi rakkaudeksi. Kun yhtäkkiä tai hitaasti lataatte korkeamman ITSENNE ehdotonta rakkautta henkilökohtaiseen 3D-matriisiinne, lataatte myös tuon ehdottoman rakkauden planeetan 3D-matriisiin.

Muuntuessanne ehdollisesta rakkaudesta ehdottomaan rakkauteen, autatte myös kolmannen ulottuvuuden planeettaa muuntumaan viidennen ulottuvuuden planeetaksi. Muuntumisen avain on ehdoton rakkaus, koska täyttäessään 3D-matriisin se muuntaa tuon matriisin korkeampaan ilmaisumuotoon.

Ollessanne kirjautuneena maapallon 3D-matriisiin, olette kiinnittynyt siihen. Näin ollen muuntaessanne henkilökohtaisen energiakenttänne korkeamman ulottuvuuden ilmaisuksi, muunnatte myös Gaian planeettaenergiakenttää. Tästä syystä olemme pyytäneet teitä, vapaaehtoisiamme, ottamaan kolmannen ulottuvuuden maa-astian.

Nimittäin kun laajennutte henkilökohtaisesti korkeamman ulottuvuuden ITSEENNE, edesautatte Gaian kykyä laajentua planetaarisesti korkeamman ulottuvuuden ITSEENSÄ. Aivan kuten kolmas ulottuvuus on liian matala taajuus ylläpitämään ehdottoman rakkauden, viides ulottuvuus on liian korkea taajuus hyväksymään ehdollisen rakkauden.

Viidennen ulottuvuuden ITSENNE ehdoton rakkaus palvelee myös magneettina niille, jotka pystyvät sisältämään tuon moniulotteisen energiakentän käyttäessään maa-astiaa. Kun tämä henkilökohtainen ja planetaarinen muuntuminen ylittää hitaasti ihmisten tietoisen tajunnan kynnyksen, jokaisella teistä on erilaisia merkkejä korkean taajuuden latauksesta. Teidän velvollisuutena on tunnistaa henkilökohtaiset oireenne.

Kun tunnistatte sen tunteen, että korkeampia ulottuvuuksia tulee maa-astiaanne, voitte helpommin tunnistaa ne kolmannen ulottuvuuden ajattelunne, tunteidenne, tekojenne, tapojenne ja iskostumienne osat, jotka vastustavat tuota latausta. Tällä tavalla löydätte, mikä kolmannen ulottuvuuden itsenne osa estää muuntumistanne saattamalla teidät energiaylikuormaan.

Sitten kun olette tunnistaneet sisäisen sabotoijanne, voitte lähettää ehdotonta rakkautta kaikille itsenne osille, jotka ovat eksyneet kolmanteen ulottuvuuteen. Ehdottoman rakkauden lähettäminen haavoittuneelle egollenne laajentaa tietoisuutenne noiden vanhojen energiataajuusmallien yli ja asettaa aikomuksenne kolmannesta ulottuvuudesta moniulotteisuuteen.

Kuitenkin jossain 3D-elämän tohinassa korkeampi ITSENNE voi eksyä ja haavoittunut egonne hypätä takaisin ajajan paikalle. Tämä ei ole huono asia – "huonon" ollessa 3D-termi – vaan teidän täytyy jatkaa egonne tarkistamista. Kolmannen ulottuvuuden itse on periaatteessa sisäinen lapsenne, koska se oli moniulotteisen ITSENNE ensimmäinen versio, joka tuli 3D-peliin/matriisiin.

Ette pystyneet ymmärtämään kovin paljon kieltä silloin, mutta pystyitte tulkitsemaan ajatusmuotoja paljon tehokkaammin kuin aikuisena. Valitettavasti useimmat teistä unohtivat luontaisen kykynne ymmärtää ja tulkita ajatusmuotoja ja mennä niihin, koska menitte kolmannen ulottuvuuden kouluun.

Onneksi kirjoititte syntymää edeltävään sopimukseenne, että olette valmis laajentumaan sen kolmannen ulottuvuuden todellisuustaajuuden yli, mihin alun perin tulitte. Tämän "muuttamisen" vuoksi teidän tarvitsee muistaa, kuka päätätte olla ja mistä teidän täytyy päästää irti voidaksenne olla tuo ihminen.

Muissa maainkarnaatioissa pystyitte vain tallentamaan ne egonne osat, jotka olivat liian vaikeita käsitellä tuossa todellisuudessa. Sitten voitte poimia ne mukaan ja muuttaa toisessa inkarnaatiossa. Kuitenkin tämän inkarnaation nyt-hetkessä teidän täytyy päästää irti kaikista egoitsenne versioista ja/tai parantaa ne, kun koko 3D-matriisi on muuntumassa 5D-matriisiksi.

On tietty aika, minkä voitte olla piittaamatta tästä muuntumis- ja irtipäästämisprosessista, mutta lopulta tuo prosessi alkaa riippumatta siitä, oletteko valmistautuneet siihen vai ette. Jos pysytte kiinni monissa kolmannen ulottuvuuden tavoissa, tavaroissa, haluissa, pyrkimyksissä ja ihmisissä, ette pysty päästämän irti siitä, mikä sitoo teidät kolmannen ulottuvuuden harhakuviin.

Ylösnousemalla ette kadota mitään, koska koko elämä on moniulotteista. Näin päästätte irti vain sen kolmannen ulottuvuuden versiosta, mistä teidän täytyy vapautua, jotta voitte laajentaa tietoisuutenne noiden ihmisten, paikkojen, tilanteiden tai asioiden korkeamman ulottuvuuden versioihin.

Luultavasti aloitatte käymällä korkeamman ulottuvuuden todellisuuksilla, samalla kun elätte fyysisessä maailmassa. Sitten alatte vähitellen elää korkeamman ulottuvuuden todellisuusversioissa, samalla kun palaatte lyhyesti kolmanteen ulottuvuuteen auttamaan. Teette näitä valintoja tunnistamalla korkeamman ulottuvuuden ajatusmuodot, kun niitä virtaa todellisuutenne lävitse.

Silloin koette lisääntyvässä määrin moniulotteisia ajatusmuotoja, joita tulee tietoisuutenne reunoille, aivan kuten koette kolmannen ulottuvuuden iskostumia, jotka jatkuvasti pommittavat teitä pelottavilla tapahtumilla. Alussa ette ehkä pysty näkemään tai kuulemaan niitä, mutta pystytte tuntemaan sen ehdottoman rakkauden, mihin ne ovat kietoutuneet.

Jos tietoisuutenne kuitenkin on rajattu kolmanteen ulottuvuuteen, ette edes pysty havaitsemaan moniulotteisia ajatusmuotoja. Toisaalta kun tietoisuutenne laajenee sisältämään korkeammat tietoisuustilat, havaintonne laajentuvat myös sisältämään korkeamman ulottuvuuden todellisuudet.

Planeettatietoisuudessa ei ole aikaa, koska koko planeetta sisältää kaikki mahdolliset 3D-aikajanat. Sitten kuin tietoisuutenne resonoi koko planeettaan, tiedostamisenne laajenee luonnostaan syleilemään planeettatietoisuutta.

Lisäksi sitten kun alatte muistaa todellisen, korkeamman ulottuvuuden ITSENNE, tietoisuutenne laajenee syleilemään sitä ITSENNE galaktista versiota, joka otti vapaaehtoisesti nykyisen maa-astianne. Sitten tietoisuutenne laajenee helposti luontaiseksi galaktiseksi tietoisuudeksenne.

Kun muistatte oman moniulotteisen ITSENNE, joka on galaksin jäsen samalla tavalla, kuin maa-astianne on maapallon jäsen, tietoisuutenne palaa luontaiseen galaktiseen tietoisuuteenne. Korkeamman ulottuvuuden tietoisuudessanne voitte havaita sekä kollektiivi- että yksilöilmaisunne, jotka muodostavat kokonaisuutenne.

Resonoidessanne viidenteen ulottuvuuteen tai sen yli, koette ryhmäykseyden, samalla kun voitte vierailla jossain yksilöerillisyysharhassa. Tämän korkeamman tietoisuuden kautta voitte nähdä, miten kaikki polariteetit sulautuvat yhteen sen kanssa, mikä oli ennen niiden välissä.

Kun sallitte tietoisuutenne tulla tähän "välitilaan", löydätte ykseysäänenne, mikä on eliksiiri, joka saa aikaan ykseytenne koko kollektiivisen, planetaarisen ja galaktisen tietoisuuden kanssa. Jos voitte laulaa tuota ääntä elämässänne, muunnatte havaintonne kolmannen ulottuvuuden erillisyydestä moniulotteisen ITSENNE korkeamman taajuuden ykseyteen.

Moniulotteinen ITSENNE pystyy helposti havaitsemaan moniulotteisen matriisin, mikä kimaltaa aivan 3D-matriisin harhakuvien ulkopuolella. Voittoko nähdä, kuulla, tuntea ja rakastaa ehdottomasti säteilevät viidennen ulottuvuuden ajatusmuodot elämäänne? Voitteko tunnistaa, että enemmän ja enemmän muutoksia tapahtuu päivänne nyt-hetkessä?

Samanaikaisesti on kolmannen ulottuvuuden ajatusmuotoja, jotka viittovat teitä palaamaan siihen, mikä on tunnettua ja tuttua. Voitteko kurkottaa tuota ehdottoman rakkauden vierasta tunnetta kohti ja luottaa, että tuossa ajatusmuodossa on korkeamman ulottuvuuden todellisuus?

Jos teette tuon valinnan, muistatte, miten havaitaan se moniulotteinen matriisi, jossa kaikki matriisiverkot ovat yhdistyneet ehdottomalla rakkaudella. Tuo yksi päätös, tuo yksi riski, laajentaa tietoisuutenne pelkomanipuloinnin yli, muistoon luontaisesta moniulotteisesta todellisuusmatriisistanne.

Tuossa matriisissa on lukemattomia "portaita" ja ITSENNE versioita on monilla niistä. Tuossa todellisuudessa olette kaikki ilmaisunne jokaisen todellisuuden kaikissa taajuuksissa. Siksi 3D-itsenne jokainen teko ja reaktio kaikuu ITSENNE kaikkiin myriadeihin ilmaisuihin havaittavaksi ja elettäväksi erilaisten todellisuustaajuuksien kautta.

Kaikki nämä moniulotteiset todellisuusversiot toimivat samassa nyt-hetkessä. Jokaisen todellisuuden jokainen "haara" valuu jatkuvasti alempiin ulottuvuuksiin havaittavaksi sillä tietoisuustaajuudella, mikä resonoi kuhunkin todellisuuteen.

Nämä todellisuudet hahmotetaan kolmannessa ulottuvuudessa erillisiksi moniulotteisiksi ajatusmuodoiksi. Kuitenkin fyysinen itse voi silti tuntea sen ehdottoman rakkauden ja moniulotteisen valon värähtelyn, mitä huokuu näistä moniulotteisista ajatusmuodoista. Mutta miten astutte näihin ajatusmuotoihin, jotka ovat myös todellisuuksia?

Voitte astua jokaiseen ajatusmuotoon/mahdolliseen todellisuuteen sovittamalla tietoisuustilanne tuon ajatusmuodon värähtelyn kanssa. Toisin sanoen:
Elätte siinä todellisuudessa, mikä sopii yhteen tietoisuusvärähtelynne kanssa,
minkä sanelevat aivoaaltonne,
mitkä sanelee tietoisuutenne,
mikä on tulosta ajatuksistanne ja tunteistanne.

Samanaikaisesti ajatuksenne ja tunteenne saavat aikaan tietoisuusvärähtelynne,
mikä vaikuttaa aivoaaltoihinne,
mitkä vaikuttavat tietoisuustilaanne,
mikä luo todellisuuden, missä elätte.

Muistakaa, että kaikki todellisuusversionne toimivat samassa nyt-hetkessä! Mutta kolmannen ulottuvuuden havaintotapanne kokee jokaisen värähtelyn eri todellisuutena. Onneksi "eri" on vain kolmannen ulottuvuuden termi.
-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit