"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 11
KULJE ETEENPÄIN 11 Adamusta kanavoinut Geoffrey Hoppe (
http://www.crimsoncircle.com)
2.7.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Olen tässä, täysivaltaisen alueen Adamus.
Tervetuloa, kaikki. Aa! Takaisin kotitilassa, ja tarvitsematta ponnistella, tarvitsematta edes ajatella tai sanoa sanaakaan, kahvini odottaa (yleisö sanoo "vouuu!"). Kiitos, rakas Sandra.
SANDRA: Kuulin, että kaipasit minua Saksassa.
ADAMUS: Aa! Siinä näet! Joo, kaipasin sinua Saksassa. Maria kilpaili tehtävästäsi, ja hän teki erinomaista työtä, mutta kiitos. Kiitos. Mmm (hän ottaa huikan).
Olen tässä. Miten upea tapa mestareille tervehtiä toisiaan – "olen tässä". Tyypillisesti kun ihmiset kohtaavat toisensa kadulla tai näette toisenne täällä shoudeissa, sanotaan: "Hei, mitä kuuluu?" "Hyvää, entä sinulle?" Miten olisi: "Olen tässä. Olen läsnä." Mikä lahja itsellenne ja tervehtimällenne ihmiselle. "Olen tässä." Eikä tätä makyoa: "No, hyvää." Siis mestari, olen tässä.
SHAUMBRA 1: (mies) Mestari, olen tässä.
ADAMUS: Olemme kumpikin tässä. Se on näin yksinkertaista. Se on läsnäoloa. Läsnäoloa. Läsnäolo on avain. Tiedättekö, miten moni ihminen ei ole oikeasti läsnä? Tarkoitan, että näette heidän silmiensä lasittuneen. He saattavat olla fyysisesti siinä, mutta eivät energeettisesti.
"Olen tässä" ilmoittaa, että olette tässä, olette läsnä, olette tietoinen. Miten kaunis tervehdys. Ainakin shaumbrojen kesken, jos ette halua tehdä sitä muiden ihmisten kanssa. "Olen tässä" merkitsee: "Annan sinulle huomioni. Olen läsnä. Olen kanssasi. Olen tässä." Aah.
Vedetäänpä kunnolla syvään henkeä tälle.
Osa 1 No niin, tämän päivän shoudissa on kolme osaa. Muutan sitä vähän. On viimeinen shoudimme "Kulje eteenpäin" –sarjassa. Kuljemme eteenpäin "Kulje eteenpäin" –sarjasta (naurua). Ja kuten puhuin taannoin Münchenissä, tämä vuosi on mennyt hyvin nopeasti – se on mennyt nopeasti myös minulla, myös mestareilla – mutta tänään laitamme sen pakettiin. Viimeistelemme joitain keskeneräisiä asioita energeettisesti.
Meillä on kolme osaa ja kolme erilaista merabhia, yksi kussakin osassa. Tai voisimme tehdä yhden pitkän merabhin, minun tarvitsee sanoa tuskin mitään, on rakkaiden Gerhardin ja Einatin musiikkia ja se on siinä. Mutta minä puhun. Mutta minä puhun.
Puhumisesta puheen ollen, kaikkina vuosina kun minulla on ollut kanavoijia St. Germain –nimen alla, kaikkina näinä vuosina en ole koskaan ennen pyytänyt kanavoijaa kanavoimaan neljää olentoa yhtenä päivänä. En koskaan*. Täytyy sanoa, että minun täytyi pysyä melko lähellä rakasta Lindaa ja Cauldrea energeettisesti, koska se voi tavallaan vaikuttaa mieleen ja kehoon, kun käy läpi niin paljon energiaa tuossa lyhyessä ajassa. Mutta uskon todella, että he tekivät ihailtavaa työtä kaikkien noiden energioiden tuomisessa yhtenä päivänä. Kaunista.
*Viitataan "4 Masters in Munich" –tilaisuuteen
EDITH: Kiitos.
ADAMUS: Kiitos siis siitä. Vain Edith taputtaa käsiään (naurua ja taputuksia). Ja Edith, kaipasin sinua. Kaipasin sinua.
EDITH: Samoin, lapsukainen.
ADAMUS: Joo, kaipasitko sinäkin minua?
EDITH: Jep.
ADAMUS: Olen tässä.
EDITH: Olen tässä.
ADAMUS: Olen tässä (he naureskelevat ja halaavat).
EDITH: Kiitos paljon.
ADAMUS: Kiitos.
Tänään on siis kolme näytöstä, kolme eri osaa, ja sitten saamme kaiken valmiiksi. Aloitamme ensi kuussa uuden sarjan nimeltään "Yli ihmisen"*. Voi, ravistelen vähän puita, rämistelen muutamaa häkkiä eläintarhassa. Se tuntuu jollain tavalla tutulta shaumbrojen keskuudessa. Se taitaa olla vähän kiistanalainen sana*.
LINDA: Sinä olet aina kiistanalainen.
ADAMUS: En aina. Tavallisesti, mutten ole aina kiistanalainen. Mutta jos katsotaan "transhumanismin" nykymääritelmää, näette, että se mitä teemme, on joltain osin samanlaista, mutta joiltain osin hyvin, hyvin erilaista.
(*Suom. huom. transhuman-sana on hankala kääntää suomeksi. Se on kirjaimellisesti "yli-ihminen" tai "ihmisen läpi/toiselle puolelle", muttei tarkoita superihmistä. Liike josta puhutaan, on suomen kielellä transhumanismi ja sen harjoittaja transhumanisti. Tässä yhteydessä sarjan nimi on käännetty "yli ihmisen" ja henkilöstä käytetään sanaa "transhumaani".)
Transhumanismi Transhumanismi on liike – ei kovin suuri liike, mutta se on liike tällä planeetalla – jonka tarkoituksena on tulla kuolemattomaksi ja käyttää teknologiaa ihmistilan ylittämiseen. Ei kovin huono idea – mennä ihmistilan yli – koska ympäri planeettaa ihmisillä on syvä tunne, että tämä biologia, tämä keho- ja mielimalli on jatkunut jokseenkin samanlaisena noin miljoona vuotta. Atlantiksella tehtiin paljon muutoksia, mutta niiden tarkoituksena oli yhdenmukaisuus, ei täysivaltaisuus. Niiden tarkoituksena oli tehdä kaikista suurin piirtein samankokoisia, yleisesti jokseenkin samanlaisia henkiseltä kapasiteetiltaan ja elinvuosiltaan.
On aika muuttaa tämä kaikki. Luonnollinen evoluutio ei itse asiassa tee sitä. Massatietoisuus, massatietoisuuden gravitaatio, pidättelee tosiasiassa ihmisen luonnollista evoluutiota. Se imu jonka luovat periaatteessa ne ajatukset, jotka ovat nyt planeettaenergiaa ympäröivänä pilvenä, estää kirjaimellisesti ihmisiä menemästä toisiin ulottuvuuksiin unitilassaan, pidättelee heitä, tukahduttaa heidät tähän eläintarhaan. Se saa aikaan, että keho ja mieli eivät muutu kovin paljon. Periaatteessa ihmisillä on samantyyppinen keho, periaatteessa samat mielen mallit kuin Atlantiksella, tai 40 tai 50 elämää sitten.
On merkittävä halu mennä siitä yli, kehittyä, mutta miten? Miten? Lääketiede, luonnontieteet eivät oikeastaan tee paljon mielelle tai keholle. Niinpä on joitain, jotka sanovat, että teknologia tekee sen. Ja se tekee laajasti, ainakin keholle.
Planeetan transhumanismin fokuksen on oltava tällä hetkellä kehon tarkastelemisessa. Jotkut väittäisivät vastaan ja sanoisivat: "No, mieltä ajatellaan paljon." No, siinä on ongelma – "Paljon teknologian mahdollisesta aikaansaannoksesta menee mieleen." Mutta siinä on suuri varoitus.
On niitä, jotka sanovat, että saatte mieleen implantteja, jotka antavat teille supertietokoneen kyvyt, välittömän datahaun. Implantti aivoihin – yhdistettynä aivoihin – antaisi teille välittömän pääsyn kaikkeen, mitä tietokoneella on – välittömästi. Ja taas kerran, nämä eivät ole mitään scifi-unelmia, joista puhun – näitä työstetään tällä hetkellä laboratorioissa.
Mutta minun kysymykseni on: "Kehittääkö se oikeasti mieltä, vai tekeekö se vain eläintarhasta suuremman? Eikö se vain lisää mielen nykyistä eläintarhaa?"
Olen tarkoituksella valinnut seuraavan sarjan nimeksi "Yli ihmisen" antamaan teille ajateltavaa, pohdittavaa, kenties ravistelemaan teitä vähän ja saamaan toiset ihmettelemään, mitä helvettiä tässä ryhmässä tapahtuu (muutama naurahdus). Pohjimmiltaan "transhumaani" merkitsee ihmisitsen siirtymää, mutta ei vain teknologialla, ei vain tekemällä itseänne mahdollisesti kuolemattomaksi. En usko, että ylipäätään haluattekaan sitä.
Tiedän, että kuolemattomuuteen keskittymisen sijasta oma transhumaanimme ylittää itse kuoleman. Nimittäin silloin kun työstetään kuolemattomuutta, on edelleen luontaista kuolemanpelkoa. Yritetään uhmata kuolemaa. Me menemme yksinkertaisesti kuoleman yli. Kuten olen puhunut joissain viimeaikaisissa työpajoissamme, ei todellisuudessa ole kuolemaa. Se on yhtä suuri harhakuva kuin valta. Se on yhtä suuri valhe kuin Jumala.
Tiedän, että on niitä, jotka kieltävät sen kivenkovaan, kun he vievät minut hautausmaalle ja osoittavat kaikkia kuolleita henkilöitä. Mutta ei ole itse asiassa kuolemaa. On siirtymä pois ihmisen biologisesta ja älyllisestä olotilasta. On siirtymä.
Sitten kun oivallatte, ettei todellisuudessa ole kuolemaa, oivallatte ensinnäkin, että voitte tehdä siirtymän valitsemalla, ei sairastumalla. Ja toiseksi, voitte pidentää ihmiselämäänne – jos haluatte – teknologialla, lääketieteellä ja muutamalla muulla asialla, tai voitte päättää tulla takaisin hyvin tietoisesti. Lähteä tietoisesti ja tulla takaisin tietoisesti, ei vanhassa syntymäprosessissa. Tarvitsematta kuolla, unohtaa, kuka olitte, ja palata, syntyä pienen vauvan kehoon, joka on erittäin altis sairauksille, vanhempien energioille ja kaikelle muulle, vaan voitte palata tietoisesti niin, kuin haluatte.
Tehkää se kuin Tobias – kuorikehoon. Tehkää se tulostettuun kehoon, joo. Tehkää se useilla eri tavoilla. Siihen menemme "Yli ihmisen" –sarjan myötä. Teemme siirtymän. Kehitämme luonnollisesti ihmiskehoa ja mieltä.
Teemme sen ilman lääkkeitä/huumeita, tarvitsematta teknologiaa, tarvitsematta laitaa pieniä tietokoneita aivoihimme tai mitään vastaavaa. Teemme sen periaatteessa sallimalla, näkemällä todella suuremman unen, suuremman kuvan ja luomalla oman todellisuutemme.
Oman todellisuutenne luominen on nykypäivän noituutta. Ihmiset sanovat, että olette hullu. Ei omaa todellisuuttaan voi luoda. Sanotte myös itsellenne, että olette luultavasti hullu. Mutta itse asiassa te voitte tehdä sen. Siihen menemme "Yli ihmisen" –sarjan myötä.
Puhun tänään vähän siitä, miten todellisuus on vain tiedostamista, tietoista havaitsemista, ja sitten kaikki energiat muuttuvat ja mukautuvat. Mutta ihmiset luulevat, että ensin on todellisuus ja sitten he tulevat mukaan. He ovat todellisuuden, ulkoisten voimien kohde. He yrittävät toisinaan saada tuota ulkoista voimaa mukautumaan enemmän omiin tarpeisiinsa, mutta he eivät koskaan oikeasti muuta todellisuutta. Mutta miksi ei?
Kun ymmärretään, mitä todellisuus on, se on vain astelema energioita, jotka reagoivat tietoisuuteen. Miksi ei siis voi luoda sellaista todellisuutta, kuin haluaa?
Kuten sanoin Münchenissä, meidän täytyi käydä läpi paljon keskusteluja, paljon shoudeja vuosien varrella päästäksemme tähän kohtaan, koska oikeasti täytyy ymmärtää, mitä tietoisuus on, mitä "olen olemassa" on, ymmärtää, miten tietoisuus vaikuttaa energiaan, miten mitään ei voi olla olemassa ilman tietoisuutta, miten mitään ei voi olla ilman tietoisuutta koko tässä universumissa ja muissa universumeissa. Se on ydin. Se on mittaamatonta. Se on näkymätöntä. Se on vallatonta. Mutta kuitenkin se on kaikki.
Tuon ymmärryksen myötä ja sen ymmärryksen myötä, ettei tarvita valtaa, ettei tarvitse taistella mistään elämässänne, ei ole mitään syytä kamppailla tai ponnistella – ellette satu haluamaan sitä vanhojen hyvien aikojen vuoksi – voitte kirjaimellisesti luoda sen todellisuuden, minkä haluatte, olemalla vain tietoinen. Se on siinä.
Siis taas kerran, olen tarkoituksella valinnut seuraavan sarjan nimen, ja esittelen sen tarkoituksella etukäteen.
Teemme ProGnost-päivityksen heti, kun remontti on valmis täällä. Nauhoitamme sen ja pyydän teitä – yksi harvoja kertoja, kun pyydän teitä oikeasti tekemään kotitehtävän, eikä vain ajattelemaan sitä – kuuntelemaan sen jossain kohtaa, ennemmin tai myöhemmin "Yli ihmisen" –sarjan aikana. Hahmottelen siinä paljon asioita, joista puhun myös shoudeissa, mutta tiivistän ne kaikki yhteen ProGnost-päivityksessä.
Se on saatavilla joskus … Ai, jaa! Jean ja Cauldre kertovat minulle juuri, että tila on valmis seuraavaan shoudiin mennessä. Parempi päästä nauhoittamaan nopeasti (Linda naureskelee). Tai kenties Linda livautti sen (Linda naureskelee taas). Ja pyydän Crimson Circleä pitämään sen hyvin huokeana, jotta kaikki voivat saada sen, mutta ei vain antamaan sitä ilmaiseksi, koska täytyy olla jonkinlainen sitoutuminen, jonkinlaista vaihtoa teidän osaltanne. Se on siis eräänlaisena perustanamme sille, mitä teemme.
ProGnost-päivitys jota olen jo käsikirjoittanut, mutta jota emme ole vielä nauhoittaneet, on vähän pelottava jollain tapaa. Se on vähän pakahduttava joillekin teistä. Mutta menneet ovat ne päivät, jolloin tulette tänne vain prosessoimaan, jolloin tulette tänne vain hyvältä tuntuvan energian vuoksi. Menemme eteenpäin. Menemme johonkin hyvin, hyvin erilaiseen.
Olemme ottaneet askelia vuosien kuluessa. Olemme kehottaneet vuosien kuluessa monia ihmisiä lähtemään. Ei negatiivisella tavalla, mutta he eivät halunneet samaa, mitä te haluatte, he eivät olleet valmiita, ja erityisesti katselin niitä, jotka yrittivät löytää täältä – ja täältä (katsoen kameraan) – vain jonkin uuden valtatyökalun. Ja monet ihmiset tekevät sitä uskonnon, henkisyyden, psykologian ja "henkilökohtaisen kehittymisen" kanssa – kuten kutsun sitä. Se on henkilökohtaista valtapaskaa, eikä se toimi. Se toimii jossain määrin, mutta se kaikki perustuu valtadynamiikkaan. Niinpä vuosien kuluessa monille ihmisille on osoitettu ovea tarkoituksella, jotta voisimme päästä siihen kohtaan, jossa olemme nyt.
Teemme melko ison hypyn tästä "Kulje eteenpäin" –sarjasta. Luulitte, että tämä sarja oli iso hyppy – teemme suuremman hypyn seuraavaan sarjaan. Ja en yleensä pyydä teitä tekemään kotitehtäviä – tai pyydän, mutta tiedän, ette te ette tee niitä – mutta tätä pyydän teiltä, koska se on tavallaan lähtökohta paljolle työlle, mitä teemme. Siis (henkilökunnalle) olen varma, että pidätte kaikki informoituna siitä, mitä tapahtuu. Olen varma, että kerrotte heille eri lähteiden kautta.
Aloitetaanpa sitten tämä päivä. Ensimmäinen kysymys. Valmiina mikrofonin kanssa?
( --- )
Kokonaan luettavissa Luxonia :: http://www.luxonia.com/viestit/11-geoff ... a-shoud-11
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *