"Kulje eteenpäin - vallaton elämä" -sarja, 2016

"Kulje eteenpäin - vallaton elämä" -sarja, 2016

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 14.02.2016 00:00

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 5
KULJE ETEENPÄIN 5

Adamusta kanavoinut Geoffrey Hoppe (www.crimsoncircle.com)
2.1.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuva

Minä olen mitä olen, St. Germainin Adamus.

LINDA: Luonnollinen nainen? (Naurua viittaukselle musiikkivideoon, joka soitettiin juuri)

ADAMUS: Olen ollut. Olen ollut. Voisin olla.

Tervetuloa, rakkaat shaumbrat. (Sandra tuo hänen kahvinsa) Aah! Ei tarvinnut edes ajatella sitä. Aah! Ja vuohen maitoa?

SANDRA: Et pitänyt siitä.

ADAMUS: Olet oikeassa. Siksi kysyin (naurua, kun hän siemaisee). Mmm. Aah! Ihmisenä olemisessa jotkut asiat ovat niin hienoja. Aah, enkelimaailmoissa ei voi saada tällaista kahvia. Enkelimaailmoissa ei voi olla tällaista iloa ja intohimoa, joita teillä on nyt. Vain täällä, vain täällä. Siellä ei ole mitään tämän kaltaista. Ei mitään tämän kaltaista.

Mutta kuitenkin toisaalta te kaikki olette valmiita pääsemään pois täältä (naurua). Ja vaikka se voi tuntua ristiriitaiselta, se ei lainkaan ole sitä. Tiedätte, että on enemmän kaikkialla. Tiedätte, että on enemmän tuolla jossain. Tiedätte, että olette tavallaan vankina eläintarhassa, palataksemme tuohon analogiaan, minkä hakkaan kuoliaaksi tänään (Adamus naureskelee). Tiedätte, että olette valmis menemään jonnekin muualle, ja kaunis osa on, että teette kumpaakin – osa mitä ette olisi koskaan kuvitelleet, osa mitä uskonnot, henkiset ryhmät tai new age –ryhmät eivät koskaan näytä oikein ymmärtävän. Pysytte ja-tilassa. Pysytte ihmisenä ja nautitte siitä kauneudesta ja inspiraatiosta, jota näitte juuri ruudulla, ja syntymäpäiväkakun syömisen kauneudesta, kuten teitte aiemmin. Teille jotka katselette netissä – kaikki ovat täynnä sokeria. Ei ihme, että he ovat niin onnellisia (naurua). Se on salaisuus – heidät täytettiin sokerilla.

Siis shaumbra, tulemme tähän vuoden 2016 ensimmäiseen shoudiimme. Vuosilla ei oikeasti ole merkitystä, mutta niillä on, sillä ihmisille se on mitta. Ihmisille se on liikettä, jonkin tapahtumista, tapa katsoa menneisyyteen, tapa katsoa, minne he ovat menossa. Ja voin kertoa teille nyt, että 2016 on hyvin erilainen vuosi. Hmm.

Meillä on siis tässä vuoden 2016 ensimmäinen shoudimme. Tässä olemme tapaamisessa, jota sanotaan "shoudiksi". Shoudissa me kaikki, te kaikki tuotte energianne yhteen, tuotte toiveenne ja pelkonne; tuotte inspiraationne, tuotte elämänne tyhjät renkaat tänne. Mutta täällä sallimme niiden sitten avautua ja laajentua. Täällä tuomme mukaan vähän jokaista teitä ja luomme viestin lennossa, ei ennalta valmisteltuna – luomme viestin elämänne hetkessä.

Toivottavasti teidän ei ole ainoastaan hyödyllistä kuulla se, mitä sisällänne jo on, minkä jo tiedätte ja mitä joskus jopa ajattelette, vaan se luo myös kirjaa, niiden merirosvojen ja pioneerien historiaa, jotka astuivat uuteen energiaan tavalla, jota useimmat muut ihmiset eivät olisi koskaan voineet kuvitella, haaveilla.

Eikä minun tarvitse tietenkään sanoa, koska tiedätte jo, että on vaikeaa toisinaan – tietysti on – mennä yhdestä todellisuusmuodosta moniin todellisuusmuotoihin pysyen samalla ihmiskehossa. Kun palataan aina Tobiaksen varhaisiin opetuksiin saakka, kyse on aina ollut pysymisestä kehossa. Avautumisesta ja sallimisesta itsellenne tämän ns. valaistumisen tai oivaltamisen elämänne hiipuvina tunteina tai päivinä.

Se tapa jolla muut mestarit ovat tehneet sen, on suhteellisen helppo. On helppoa saada tuo suuri inspiraatio, kuolinvuodeoivallus – suhteellisen helppoa. Mutta sen tekeminen kulkiessanne edelleen toisten joukossa, käsitellessänne edelleen maailman, ihmisten ja vanhan energian tapoja? Se on vaikeaa, ja sitä olette tekemässä.

altMenemme siis vuoteen 2016. Siitä tulee – no, en halua määritellä sitä, koska pyydän teitä määrittelemään sen aivan hetken kuluttua. Siitä tulee myös vuosi, jolloin jotkut häädetään – mistä olen tunnettu – koska siellä, minne menemme, ei ole tilaa niille, jotka hukkuvat makyoon.

Teksti kokonaan :: http://luxonia.com/viestit/11-geoffrey- ... ja-shoud-5

------------------

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 6
KULJE ETEENPÄIN 6

Adamusta kanavoinut Geoffrey Hoppe (www.crimsoncircle.com)
6.2.2016

Kuva

Minä olen mitä olen, täysivaltaisen alueen Adamus.

Aah! Tervetuloa takaisin.

Kyllä, ennen mitään muuta kahvini (Sandra tuo hänelle kahvia). Cauldre ei juo – kiitos, Sandra, ja pyydän anteeksi, että Cauldre kutsui koiraasi Puddlesiksi (= lätäköt) (naurua), Sandrasta se ei ollut kovin hauskaa – kahvia iltapäivällä, mutta aah! niin kauan kun olen tässä ihmistilassa kanssanne vähän aikaa, kahvia olla pitää. Mmm.

Olin siis Ylösnousseiden mestareiden klubissa yhtenä iltana (vähän kikatusta). Nämä ovat aina osittain totta ja osittain kaunisteltuja. Olin … Meillä on täällä lattialla pipareita. No, kiitos. Kiitos, että toit tämän minulle. Onko tämä sinun, Edith? Ai, tämä on sinun (naiselle hänen takanaan).

EDITH: Se on hänen.

ADAMUS: Kiitos (naurua, kun hän ottaa piparilautasen). Minulla on ruokaa. Minulla on kahvia. Mmm. Haluatko vähän?

LINDA: Ei kiitos.

Lue teksti kokonaan :: http://luxonia.com/viestit/11-geoffrey- ... ja-shoud-6

------------------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Re: "Kulje eteenpäin - vallaton elämä" -sarja, 2016

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.06.2016 18:59

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 7
KULJE ETEENPÄIN 7

Adamusta kanavoinut Geoffrey Hoppe (http://www.crimsoncircle.com)
5.3.2016

Aah! Rakkaat ystäväni, vedetäänpä kunnolla syvään henkeä tässä.

altRakastan sitä, että shaumbroilla on tyyliä. Rakastan siitä, kun teette jotain, kun kasaatte tällaisen videon* – se on tehty täällä Crimson Circlessä, ei jossain muualla – kun teette mitä tahansa elämässänne ja teette sen tyylillä. Sillä on vaikutusta. Se merkitsee, että laitatte energianne siihen. Laitatte luovuutenne siihen.

* Viitataan videoon "On children"

Useimmat ihmiset vain tekevät asioita. He vain tekevät niitä toistaen, lisäämättä tietoisuuttaan, intohimoaan, energiaansa siihen. Mutta te alatte laittaa Itsenne luomuksiinne, laittaa "sinut" siihen. Se ottaa suuren askeleen. On rohkea askel laittaa Itsenne elämäänne, luomuksiinne.

Jos ette laita, se ei ole sen väärti. Se ei ole sen tekemisen väärti. Jos ette tee sitä sydämenne intohimosta, se ei ole tekemisen arvoista. Sitten kuljette vain jokaisen päivän läpi ja toistatte samoja askelia uudestaan ja uudestaan. Olette arkisessa ja tylsässä elämänurassa. Mutta kun laitatte sydämenne siihen, tietäen myös, että se voi olla suuri riski – joku voi torjua sen, siitä ei ehkä pidetä, se ei ehkä toimi – sillä ei ole merkitystä. Ainakin elätte. Nyt otan kahvini (vähän naureskelua).

Kokonaan :: http://www.luxonia.com/viestit/11-geoff ... ja-shoud-7

--------------------

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 8
KULJE ETEENPÄIN 8

2.4.2016

Minä olen mitä olen, Adamus Ben Saint-Germain.

Tervetuloa, rakas shaumbra. Tervetuloa kokoontumiseemme, tähän hyvin erityislaatuiseen paikkaan.

altTämä päivä on kolmen näytöksen kokemus. Kolme näytöstä ja ensimmäisessä näytöksessä esiintyy St. Germain, rakastettu St. Germain. Toisessa näytöksessä esiintyy Adamus ja kolmannessa näytöksessä esiinnytte te uudessa dreamwalkissa.

Vedetäänpä siis kunnolla syvään henkeä tässä. Tämä päivä on kokemus.

Laajentuminen

Ennen ensimmäisen näytöksen aloittamista annan teille näkemykseni laajentumisestanne (lisätietoa laajentumisesta täältä). Tämän studionne laajentuminen – tämän itse asiassa melko vaatimattoman paikan, mutta suuren energian ja tietoisuuden paikan – uuteen tilaan tapahtuisi joka tapauksessa. Se olisi tässä. Miksi? Koska myös jokainen teistä laajenee.

Se on niiden muutosten symboli, joita käytte kaikki läpi. Sen on kasvettava, ja sen kasvaminen jatkuu. Se ei laajennu vain tähän naapuritilaan, menee kauas sen yli, koska kun jokainen teistä vetää syvään henkeä, menee pois itsensä tieltä ja sallii, laajennutte. Kauas fyysisen tilan yli, kauas yksittäisyytenne yli pelkkänä ihmisenä, laajennutte "minä olen" –olemukseen, joka voi olla missä tahansa. Se voi olla monissa paikoissa samanaikaisesti. Se on valaistumista.

Valaistuminen ei ole vain psyykkisenä, voimakkaana, superälykkäänä ja täydellisenä ihmisenä olemista. Ei lainkaan. Tuo ihminen on olemassa edelleen kaikkine vikoineen, nauruineen, kyynelineen ja ihmistapoineen ja sitten vain löydätte itsenne "minä olen" –olemuksesta, joka on kaikkialla samanaikaisesti.

Siis tämä seuraava askel, tämä seuraava askel fyysisen tilanne laajentumiseen, on vain symboli askelistanne moniin tiloihin.

Vedetäänpä siis syvään henkeä tässä ja aloitetaan ensimmäinen näytös rakastetun St. Germainin kanssa, kun olen saanut kahvini.

Kokonaan :: http://www.luxonia.com/viestit/11-geoff ... ja-shoud-8

--------------------

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 9
KULJE ETEENPÄIN 9

7.5.2016

altMillainen päivä meillä onkaan varastossa (naurua). Sanon, että no, ensinnäkin täällä Coloradossa – saisimmeko kuvan ulos ikkunasta, ei näy paljon – on Transilvania-päivä (lisää naureskelua). Tavallaan sumuista, tavallaan mystistä. Myös Transilvaniassa meillä oli monia kauniita päiviä, mutta niiden välillä oli päiviä, jolloin tuli sumua. Kaikkea pidettiin pakoillaan. Tiedättehän tuon raskauden, kun tulee sumua – se saa todella kääntymään sisäänpäin. Muistatteko, sillä monet teistä olivat Transilvanian mysteerikouluissa, kauniissa mysteerikoulussamme, jossa oli iso takkatuli ja kaunista musiikkia kaikui saleissa, mutta ulkona oli mystistä, sumuista, pilvistä, minkä katkaisi välillä suden ulvonta. Auuuuuuuuuu!

Kokonaan ::: http://www.luxonia.com/viestit/11-geoff ... rja-shoud9

--------------------

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 10
KULJE ETEENPÄIN 10

4.6.2016

Minä olen mitä olen, rakastettu St. Germain, Adamus-tietoisuusnäytöksessä.

Tervetuloa, rakas shaumbra. Tervetuloa (yleisö taputtaa). Kiitos.

Vedetäänpä kunnolla syvään henkeä yhdessä, kun aloitamme tämän virstanpylväs-shoudin. Virstanpylväs. Siitä tulee eeppinen. Siitä tulee epätavallinen. Siitä tulee jotain, jonka muistatte kauan merkkinä.

Näen sinut

Aaaaah! Kävelen ympäri. Rakastan kävellä ympäri ja katsoa kauniita silmiänne. Kyllä, katsoa jokaista teitä. Katson teitä – huokaus – ja joskus se saa minut nauramaan ja joskus se saa minut itkemään (naurua), koska ette oivalla, keitä te oikeasti olette. Tämä peli, kenties tämä gravitaatio estää teitä todella oivaltamasta. Mutta minä voin katsoa teitä silmiin ja minä näen, keitä olette. Hyvin, hyvin erityksiä tosiaankin, monista syistä, joista puhumme tänään.

Näen sen olennon, joka oli kanssani kauan sitten mysteerikouluissa. Näen sen olennon, jolta kysyin, jolle sanoin: "Olet valmis. Olet täysin valmis valaistumiseesi." Kauan sitten sanoin teille tämän ja te sanoitte: "Ei aivan vielä, ei aivan vielä." Ei siksi, että te ette ollut valmis, vaan halusitte palata hyvin erityislaatuiseen aikaan, hyvin erityislaatuiseen aikaan. Sanoitte: "Haluan odottaa. Lähden mysteerikoulusta, mutta haluan odottaa valaistumista, kunnes planeetalla on oikea aika." Ja täällä olette nyt (katsoen kameraan). Rakastan tehdä tätä ihmisten kanssa, jotka kuuntelevat internetissä. Aaa!

Mutta täällä olette nyt, melkein yksitellen valittuna, voitaisiin sanoa. Potkaisin monia ulos mysteerikouluista. Voi, heitä oli paljon. He eivät todellakaan olleet valmiita. He olivat valtatripillä tai egotripillä. He eivät olleet vielä fyysisesti tai tunteellisesti valmiita. Mutta te kaikki, te kaikki täällä olette valmiita. Ja sitten sanoin: "Palataan takaisin yhdessä muutaman sadan vuoden kuluttua." (Muutama naurahdus) Se ei ole pitkä aika, näyttää vain siltä. Sanoin: "Palataan takaisin yhdessä muutaman sadan vuoden päästä, tänä planeetan eeppisenä aikana." Selitän myöhemmin, mitä tarkoitan sillä.

"Keräännytään yhteen, ja vietetään ensin vähän aikaan rakkaan ystäväni kanssa, joka tunnetaan Tobiaksena. Vietätte jonkin aikaa hänen kanssaan, mikä auttaa parantamaan haavoja, rakastamaan taas itseänne, korjaamaan joitain vaurioita, joita on tullut ihmismuodossa olemisesta."

Niin valaistuneita ja nerokkaita kuin olettekin, palaaminen Maahan, erityisesti tässä elämässä, on ollut hyvin haastavaa ja aiheuttanut ongelmia. Jotkut teistä tulivat takaisin hyvin nopeasti vanhoihin perheisiin, vanhaan karmaan; jotkut teistä tulivat takaisin vanhoihin suhteisiin, jotka muuttuivat avioliitoiksi tai kumppanuuksiksi ja moniksi haavoiksi. Niinpä sanoin: "Viettäkää vähän aikaa rakkaan ystäväni Tobiaksen kanssa." Ja monet teistä viettivät ja muistelitte Tobiaksen kanssa, keitä olitte.

Hän teki loistavaa työtä. Jotkut teistä muistelevat häntä vielä rakastavasti, teillä on hyvin helliä hetkiä. Jotkut teistä tulivat Tobiaksen jälkeen, mutta te vietitte siis aikaa Tobiaksen kanssa ja sitten kun hän oli valmis inkarnoitumaan takaisin maan päälle, minä tulin sisään.

Tulin sisään ollakseni täällä hyvin pienen ja valikoidun ihmisryhmän kanssa – teidän, jotka kutsutte itseänne shaumbraksi, jotka tulette elämän kaikilta aloilta, kaikista mahdollisista ammateista ja maista ympäri maailmaa. Ei ole todella toista yhteistä sidettä, kuin oivaltamisenne tässä elämässä.

Tulin siis takaisin työskentelemään teidän jokaisen kanssa, ja näen, keitä olette, keitä todellisuudessa olette. Tiedän, keitä olette. Haluan teidän näkevän sen nyt. Haluan teidän näkevän tuon saman todellisen enkelin, tuon valaistuneen ihmisen, sen joka ei ole enää jumissa mielessä, sen joka ei ole enää jumissa tunnekysymyksissä – ja missä helvetissä on kahvini?! (Naurua) Työskentelen kahvipalkalla. Ei makseta mitään muuta, vain kahvia. Vain yksinkertaista kahvia. Missä on Sandra, kun tarvitsen häntä? (Lisää naurua) Missä on Edith, kun tarvitsen jonkun, jota pitää kovilla? (Lisää naureskelua)

Mutta mestarin lailla vedän syvään henkeä ja oivallan, että se tulee minulle. Se tulee tänne, joo. Teillä saattaa olla vaikeuksia löytää kahvia tauolla, mutta se tulee tänne (lisää naureskelua).

Oivallan siis, keitä olette. Tiedän, miksi olette täällä. Tiedän myös yleisesti ottaen, milloin teette tuon uskomattoman läpimurron, jota olette odottaneet. Tiedätte, mitä se on, mutta ette tiedä, miten siihen päästään. Voitte tuntea sen lähestyvänä ja selkeänä osana elämäänne, mutta ette tiedä, milloin se tapahtuu.

Heräätte aamulla ja mietitte: "Onko se tämä päivä? Tuleeko se nyt?" Kamppailette päivän läpi ihmetellen: "Mitä teen väärin? Mitä minun täytyy tehdä seuraavaksi? Milloin tämä oivaltaminen tulee?" Ja se on turhauttavaa – hyvin, hyvin turhauttavaa.

Mutta pari kohtaa tässä. Ensinnäkin, voitaisiin sanoa, että jumalaisella tasolla odotatte itse asiassa edelleen. Ette tee mitään väärin. Sisällenne jonkin sanoo: "Ei aivan vielä, ei aivan vielä."

Tiedän, että monet teistä väittelevät siitä kanssani. Suututte minulle: "Hitto soikoon! Hitto soikoon, Adamus! Haluan sen nyt! Olen pyytänyt sitä nyt. Missä helvetissä se on?!" Olette odottaneet. Odottaneet. Olette oppineet paljon. Olette edelleen selvittäneet joitain vanhoja asioita, mikä on hyvä asia, mutta olette vain odottaneet oikeaa aikaa.

Tiedän, kuka olette. Olen työskennellyt kanssanne aiemmin. Näen, kuka olette. Ette ole vain tuo kamppaileva ihminen, joka yrittää saada tolkkua elämästä ja päästä johonkin, mitä kutsutaan "henkiseksi valaistumiseksi", mistä ette ole oikein varma, mitä se on tai milloin se tapahtuu. Te vain odotatte.

Niinpä pidän sitä hetken siinä, ja palaamme siihen myöhemmin. Mutta katson ja joskus minun täytyy nauraa ja joskus minun täytyy itkeä. Nauran, koska ikään kuin oivallatte, miten yksinkertaista kaikki on, miten olitte tavallaan päättäneet kummallisella tavalla odottaa, ja oivallatte, miten se ei ole itse asiassa suurta kamppailua. Se on itse asiassa melko yksinkertaista. Ja itken joskus sen vuoksi, minkä läpi laitatte itsenne fyysisesti ja tunteellisesti, eikä niin tarvitse olla. Ei tarvitse.

Sanotte: "Mutta Adamus, minulla ei ole mitään kontrollia siihen, mitä kehossani tapahtuu. Adamus, mieleni tulee hulluksi. Minulla ei ole mitään kontrollia siihen." Mutta vedetäänpä syvään henkeä ja mennään sen yli. Joo, ole hyvä (vähän naureskelua, kun kahvi ojennetaan hänelle). Se tulee minulle, minä en tule sen luo.

Kokonaan ::: http://www.luxonia.com/viestit/11-geoff ... a-shoud-10

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Re: "Kulje eteenpäin - vallaton elämä" -sarja, 2016

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.07.2016 17:11

"Kulje eteenpäin – vallaton elämä" –sarja, shoud 11
KULJE ETEENPÄIN 11

2.7.2016

Olen tässä, täysivaltaisen alueen Adamus.

Tervetuloa, kaikki. Aa! Takaisin kotitilassa, ja tarvitsematta ponnistella, tarvitsematta edes ajatella tai sanoa sanaakaan, kahvini odottaa (yleisö sanoo "vouuu!"). Kiitos, rakas Sandra.

SANDRA: Kuulin, että kaipasit minua Saksassa.

ADAMUS: Aa! Siinä näet! Joo, kaipasin sinua Saksassa. Maria kilpaili tehtävästäsi, ja hän teki erinomaista työtä, mutta kiitos. Kiitos. Mmm (hän ottaa huikan).

Olen tässä. Miten upea tapa mestareille tervehtiä toisiaan – "olen tässä". Tyypillisesti kun ihmiset kohtaavat toisensa kadulla tai näette toisenne täällä shoudeissa, sanotaan: "Hei, mitä kuuluu?" "Hyvää, entä sinulle?" Miten olisi: "Olen tässä. Olen läsnä." Mikä lahja itsellenne ja tervehtimällenne ihmiselle. "Olen tässä." Eikä tätä makyoa: "No, hyvää." Siis mestari, olen tässä.

SHAUMBRA 1: (mies) Mestari, olen tässä.

ADAMUS: Olemme kumpikin tässä. Se on näin yksinkertaista. Se on läsnäoloa. Läsnäoloa. Läsnäolo on avain. Tiedättekö, miten moni ihminen ei ole oikeasti läsnä? Tarkoitan, että näette heidän silmiensä lasittuneen. He saattavat olla fyysisesti siinä, mutta eivät energeettisesti.

"Olen tässä" ilmoittaa, että olette tässä, olette läsnä, olette tietoinen. Miten kaunis tervehdys. Ainakin shaumbrojen kesken, jos ette halua tehdä sitä muiden ihmisten kanssa. "Olen tässä" merkitsee: "Annan sinulle huomioni. Olen läsnä. Olen kanssasi. Olen tässä." Aah.

Vedetäänpä kunnolla syvään henkeä tälle.

Osa 1

No niin, tämän päivän shoudissa on kolme osaa. Muutan sitä vähän. On viimeinen shoudimme "Kulje eteenpäin" –sarjassa. Kuljemme eteenpäin "Kulje eteenpäin" –sarjasta (naurua). Ja kuten puhuin taannoin Münchenissä, tämä vuosi on mennyt hyvin nopeasti – se on mennyt nopeasti myös minulla, myös mestareilla – mutta tänään laitamme sen pakettiin. Viimeistelemme joitain keskeneräisiä asioita energeettisesti.

Meillä on kolme osaa ja kolme erilaista merabhia, yksi kussakin osassa. Tai voisimme tehdä yhden pitkän merabhin, minun tarvitsee sanoa tuskin mitään, on rakkaiden Gerhardin ja Einatin musiikkia ja se on siinä. Mutta minä puhun. Mutta minä puhun.

Puhumisesta puheen ollen, kaikkina vuosina kun minulla on ollut kanavoijia St. Germain –nimen alla, kaikkina näinä vuosina en ole koskaan ennen pyytänyt kanavoijaa kanavoimaan neljää olentoa yhtenä päivänä. En koskaan*. Täytyy sanoa, että minun täytyi pysyä melko lähellä rakasta Lindaa ja Cauldrea energeettisesti, koska se voi tavallaan vaikuttaa mieleen ja kehoon, kun käy läpi niin paljon energiaa tuossa lyhyessä ajassa. Mutta uskon todella, että he tekivät ihailtavaa työtä kaikkien noiden energioiden tuomisessa yhtenä päivänä. Kaunista.

*Viitataan "4 Masters in Munich" –tilaisuuteen

EDITH: Kiitos.

ADAMUS: Kiitos siis siitä. Vain Edith taputtaa käsiään (naurua ja taputuksia). Ja Edith, kaipasin sinua. Kaipasin sinua.

EDITH: Samoin, lapsukainen.

ADAMUS: Joo, kaipasitko sinäkin minua?

EDITH: Jep.

ADAMUS: Olen tässä.

EDITH: Olen tässä.

ADAMUS: Olen tässä (he naureskelevat ja halaavat).

EDITH: Kiitos paljon.

ADAMUS: Kiitos.

Tänään on siis kolme näytöstä, kolme eri osaa, ja sitten saamme kaiken valmiiksi. Aloitamme ensi kuussa uuden sarjan nimeltään "Yli ihmisen"*. Voi, ravistelen vähän puita, rämistelen muutamaa häkkiä eläintarhassa. Se tuntuu jollain tavalla tutulta shaumbrojen keskuudessa. Se taitaa olla vähän kiistanalainen sana*.

LINDA: Sinä olet aina kiistanalainen.

ADAMUS: En aina. Tavallisesti, mutten ole aina kiistanalainen. Mutta jos katsotaan "transhumanismin" nykymääritelmää, näette, että se mitä teemme, on joltain osin samanlaista, mutta joiltain osin hyvin, hyvin erilaista.

(*Suom. huom. transhuman-sana on hankala kääntää suomeksi. Se on kirjaimellisesti "yli-ihminen" tai "ihmisen läpi/toiselle puolelle", muttei tarkoita superihmistä. Liike josta puhutaan, on suomen kielellä transhumanismi ja sen harjoittaja transhumanisti. Tässä yhteydessä sarjan nimi on käännetty "yli ihmisen" ja henkilöstä käytetään sanaa "transhumaani".)

Transhumanismi

Transhumanismi on liike – ei kovin suuri liike, mutta se on liike tällä planeetalla – jonka tarkoituksena on tulla kuolemattomaksi ja käyttää teknologiaa ihmistilan ylittämiseen. Ei kovin huono idea – mennä ihmistilan yli – koska ympäri planeettaa ihmisillä on syvä tunne, että tämä biologia, tämä keho- ja mielimalli on jatkunut jokseenkin samanlaisena noin miljoona vuotta. Atlantiksella tehtiin paljon muutoksia, mutta niiden tarkoituksena oli yhdenmukaisuus, ei täysivaltaisuus. Niiden tarkoituksena oli tehdä kaikista suurin piirtein samankokoisia, yleisesti jokseenkin samanlaisia henkiseltä kapasiteetiltaan ja elinvuosiltaan.

On aika muuttaa tämä kaikki. Luonnollinen evoluutio ei itse asiassa tee sitä. Massatietoisuus, massatietoisuuden gravitaatio, pidättelee tosiasiassa ihmisen luonnollista evoluutiota. Se imu jonka luovat periaatteessa ne ajatukset, jotka ovat nyt planeettaenergiaa ympäröivänä pilvenä, estää kirjaimellisesti ihmisiä menemästä toisiin ulottuvuuksiin unitilassaan, pidättelee heitä, tukahduttaa heidät tähän eläintarhaan. Se saa aikaan, että keho ja mieli eivät muutu kovin paljon. Periaatteessa ihmisillä on samantyyppinen keho, periaatteessa samat mielen mallit kuin Atlantiksella, tai 40 tai 50 elämää sitten.

On merkittävä halu mennä siitä yli, kehittyä, mutta miten? Miten? Lääketiede, luonnontieteet eivät oikeastaan tee paljon mielelle tai keholle. Niinpä on joitain, jotka sanovat, että teknologia tekee sen. Ja se tekee laajasti, ainakin keholle.

Planeetan transhumanismin fokuksen on oltava tällä hetkellä kehon tarkastelemisessa. Jotkut väittäisivät vastaan ja sanoisivat: "No, mieltä ajatellaan paljon." No, siinä on ongelma – "Paljon teknologian mahdollisesta aikaansaannoksesta menee mieleen." Mutta siinä on suuri varoitus.

On niitä, jotka sanovat, että saatte mieleen implantteja, jotka antavat teille supertietokoneen kyvyt, välittömän datahaun. Implantti aivoihin – yhdistettynä aivoihin – antaisi teille välittömän pääsyn kaikkeen, mitä tietokoneella on – välittömästi. Ja taas kerran, nämä eivät ole mitään scifi-unelmia, joista puhun – näitä työstetään tällä hetkellä laboratorioissa.

Mutta minun kysymykseni on: "Kehittääkö se oikeasti mieltä, vai tekeekö se vain eläintarhasta suuremman? Eikö se vain lisää mielen nykyistä eläintarhaa?"

Olen tarkoituksella valinnut seuraavan sarjan nimeksi "Yli ihmisen" antamaan teille ajateltavaa, pohdittavaa, kenties ravistelemaan teitä vähän ja saamaan toiset ihmettelemään, mitä helvettiä tässä ryhmässä tapahtuu (muutama naurahdus). Pohjimmiltaan "transhumaani" merkitsee ihmisitsen siirtymää, mutta ei vain teknologialla, ei vain tekemällä itseänne mahdollisesti kuolemattomaksi. En usko, että ylipäätään haluattekaan sitä.

Tiedän, että kuolemattomuuteen keskittymisen sijasta oma transhumaanimme ylittää itse kuoleman. Nimittäin silloin kun työstetään kuolemattomuutta, on edelleen luontaista kuolemanpelkoa. Yritetään uhmata kuolemaa. Me menemme yksinkertaisesti kuoleman yli. Kuten olen puhunut joissain viimeaikaisissa työpajoissamme, ei todellisuudessa ole kuolemaa. Se on yhtä suuri harhakuva kuin valta. Se on yhtä suuri valhe kuin Jumala.

Tiedän, että on niitä, jotka kieltävät sen kivenkovaan, kun he vievät minut hautausmaalle ja osoittavat kaikkia kuolleita henkilöitä. Mutta ei ole itse asiassa kuolemaa. On siirtymä pois ihmisen biologisesta ja älyllisestä olotilasta. On siirtymä.

Sitten kun oivallatte, ettei todellisuudessa ole kuolemaa, oivallatte ensinnäkin, että voitte tehdä siirtymän valitsemalla, ei sairastumalla. Ja toiseksi, voitte pidentää ihmiselämäänne – jos haluatte – teknologialla, lääketieteellä ja muutamalla muulla asialla, tai voitte päättää tulla takaisin hyvin tietoisesti. Lähteä tietoisesti ja tulla takaisin tietoisesti, ei vanhassa syntymäprosessissa. Tarvitsematta kuolla, unohtaa, kuka olitte, ja palata, syntyä pienen vauvan kehoon, joka on erittäin altis sairauksille, vanhempien energioille ja kaikelle muulle, vaan voitte palata tietoisesti niin, kuin haluatte.

Tehkää se kuin Tobias – kuorikehoon. Tehkää se tulostettuun kehoon, joo. Tehkää se useilla eri tavoilla. Siihen menemme "Yli ihmisen" –sarjan myötä. Teemme siirtymän. Kehitämme luonnollisesti ihmiskehoa ja mieltä.

Teemme sen ilman lääkkeitä/huumeita, tarvitsematta teknologiaa, tarvitsematta laitaa pieniä tietokoneita aivoihimme tai mitään vastaavaa. Teemme sen periaatteessa sallimalla, näkemällä todella suuremman unen, suuremman kuvan ja luomalla oman todellisuutemme.

Oman todellisuutenne luominen on nykypäivän noituutta. Ihmiset sanovat, että olette hullu. Ei omaa todellisuuttaan voi luoda. Sanotte myös itsellenne, että olette luultavasti hullu. Mutta itse asiassa te voitte tehdä sen. Siihen menemme "Yli ihmisen" –sarjan myötä.

Puhun tänään vähän siitä, miten todellisuus on vain tiedostamista, tietoista havaitsemista, ja sitten kaikki energiat muuttuvat ja mukautuvat. Mutta ihmiset luulevat, että ensin on todellisuus ja sitten he tulevat mukaan. He ovat todellisuuden, ulkoisten voimien kohde. He yrittävät toisinaan saada tuota ulkoista voimaa mukautumaan enemmän omiin tarpeisiinsa, mutta he eivät koskaan oikeasti muuta todellisuutta. Mutta miksi ei?

Kun ymmärretään, mitä todellisuus on, se on vain astelema energioita, jotka reagoivat tietoisuuteen. Miksi ei siis voi luoda sellaista todellisuutta, kuin haluaa?

Kuten sanoin Münchenissä, meidän täytyi käydä läpi paljon keskusteluja, paljon shoudeja vuosien varrella päästäksemme tähän kohtaan, koska oikeasti täytyy ymmärtää, mitä tietoisuus on, mitä "olen olemassa" on, ymmärtää, miten tietoisuus vaikuttaa energiaan, miten mitään ei voi olla olemassa ilman tietoisuutta, miten mitään ei voi olla ilman tietoisuutta koko tässä universumissa ja muissa universumeissa. Se on ydin. Se on mittaamatonta. Se on näkymätöntä. Se on vallatonta. Mutta kuitenkin se on kaikki.

Tuon ymmärryksen myötä ja sen ymmärryksen myötä, ettei tarvita valtaa, ettei tarvitse taistella mistään elämässänne, ei ole mitään syytä kamppailla tai ponnistella – ellette satu haluamaan sitä vanhojen hyvien aikojen vuoksi – voitte kirjaimellisesti luoda sen todellisuuden, minkä haluatte, olemalla vain tietoinen. Se on siinä.

Siis taas kerran, olen tarkoituksella valinnut seuraavan sarjan nimen, ja esittelen sen tarkoituksella etukäteen.

Teemme ProGnost-päivityksen heti, kun remontti on valmis täällä. Nauhoitamme sen ja pyydän teitä – yksi harvoja kertoja, kun pyydän teitä oikeasti tekemään kotitehtävän, eikä vain ajattelemaan sitä – kuuntelemaan sen jossain kohtaa, ennemmin tai myöhemmin "Yli ihmisen" –sarjan aikana. Hahmottelen siinä paljon asioita, joista puhun myös shoudeissa, mutta tiivistän ne kaikki yhteen ProGnost-päivityksessä.

Se on saatavilla joskus … Ai, jaa! Jean ja Cauldre kertovat minulle juuri, että tila on valmis seuraavaan shoudiin mennessä. Parempi päästä nauhoittamaan nopeasti (Linda naureskelee). Tai kenties Linda livautti sen (Linda naureskelee taas). Ja pyydän Crimson Circleä pitämään sen hyvin huokeana, jotta kaikki voivat saada sen, mutta ei vain antamaan sitä ilmaiseksi, koska täytyy olla jonkinlainen sitoutuminen, jonkinlaista vaihtoa teidän osaltanne. Se on siis eräänlaisena perustanamme sille, mitä teemme.

ProGnost-päivitys jota olen jo käsikirjoittanut, mutta jota emme ole vielä nauhoittaneet, on vähän pelottava jollain tapaa. Se on vähän pakahduttava joillekin teistä. Mutta menneet ovat ne päivät, jolloin tulette tänne vain prosessoimaan, jolloin tulette tänne vain hyvältä tuntuvan energian vuoksi. Menemme eteenpäin. Menemme johonkin hyvin, hyvin erilaiseen.

Olemme ottaneet askelia vuosien kuluessa. Olemme kehottaneet vuosien kuluessa monia ihmisiä lähtemään. Ei negatiivisella tavalla, mutta he eivät halunneet samaa, mitä te haluatte, he eivät olleet valmiita, ja erityisesti katselin niitä, jotka yrittivät löytää täältä – ja täältä (katsoen kameraan) – vain jonkin uuden valtatyökalun. Ja monet ihmiset tekevät sitä uskonnon, henkisyyden, psykologian ja "henkilökohtaisen kehittymisen" kanssa – kuten kutsun sitä. Se on henkilökohtaista valtapaskaa, eikä se toimi. Se toimii jossain määrin, mutta se kaikki perustuu valtadynamiikkaan. Niinpä vuosien kuluessa monille ihmisille on osoitettu ovea tarkoituksella, jotta voisimme päästä siihen kohtaan, jossa olemme nyt.

Teemme melko ison hypyn tästä "Kulje eteenpäin" –sarjasta. Luulitte, että tämä sarja oli iso hyppy – teemme suuremman hypyn seuraavaan sarjaan. Ja en yleensä pyydä teitä tekemään kotitehtäviä – tai pyydän, mutta tiedän, ette te ette tee niitä – mutta tätä pyydän teiltä, koska se on tavallaan lähtökohta paljolle työlle, mitä teemme. Siis (henkilökunnalle) olen varma, että pidätte kaikki informoituna siitä, mitä tapahtuu. Olen varma, että kerrotte heille eri lähteiden kautta.

Aloitetaanpa sitten tämä päivä. Ensimmäinen kysymys. Valmiina mikrofonin kanssa?

( --- )

Kokonaan luettavissa Luxonia ::
http://www.luxonia.com/viestit/11-geoff ... a-shoud-11
Anita <3 ..

Paluu Kanavoinnit