Syys-loka-marras-joulukuu 2016

Re: Syys-loka-marras-joulukuu 2016

ViestiKirjoittaja Oili » 01.12.2016 11:51

^...niinpä niin.., kumma se on että egon pitää ruumillistua hajottamaan ennekuin sen tajuaa...
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.12.2016 19:59

Oili kirjoitti:^...niinpä niin.., kumma se on että egon pitää ruumillistua hajottamaan ennekuin sen tajuaa...

Jotain myönteistä siis trump-ilmiössäkin !
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.12.2016 12:17

SISÄISTÄ POHDISKELUA

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
30.11.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kundaliini voimistuu ja tulee hallitsevammaksi meditaatioissani. Nyt vaati erittäin pientä ponnistelua tuntea kundaliinin nousevan selkärangan ytimessä. Itse asiassa tuo tunne tulee tietoisuuteeni myös silloin, kun en meditoi, mutta vain silloin kun osallistun jonkinlaiseen mieltä laajentavaan kokemukseen.

On mielenkiintoista huomata, että monet mieltä laajentavista kokemuksista liittyvät enemmän tietoisuustilaan kuin mihinkään, mitä teen tai en tee tuossa nyt-hetkessä. Itse asiassa hyvän scifi-ohjelman katsominen tulevaisuudesta riittää kundaliinin käynnistymiseen

Siksi julistan, että hyväksyn nyt, että kundaliinin nousemisen tunne on viesti: "Kyllä, tämä kokemus aktivoi viidennen ulottuvuuden tietoisuutesi."

En kuitenkaan voi sanoa, että viidennen ulottuvuuden tietoisuuteni aktivoituminen merkitsee, että elämäni on erilaista. Mutta samaan aikaan on myönnettävä, että elämäni on erilaista siinä mielessä, että käyn läpi tilannetta, joka ei vaikuta olevan henkilökohtainen valintani.

Minun täytyy jättää taakse osa elämääni, jota olin ajatellut rakastavani ja pitäväni läheisenä. Onneksi kyse on asiasta eikä ihmisestä, mistä korkeampi itseni muistuttaa minua säännöllisesti.

Se on hyvin mielenkiintoista, että niin paljon kun en haluakaan jättää sitä, mikä on ollut tuttua monta vuotta, odotan myös innolla uutta kokemusta. En voi sanoa, että ymmärtäisin tällaista paradoksaalista ajattelua, mutta on myönnettävä, että kun siirryn ei-haluttuun muutokseen liittyvän surun läpi, on lisääntyvässä määrin seikkailun tunnetta.

Moniulotteinen ITSENI muistuttaa minulle, että jos en pysty oikein sallimaan muuttoani uudelle 3D-asuinalueelle, miten voin löytää rohkeutta sallia itseni siirtyä täysin eri todellisuusulottuvuuteen.

Haluaisin sanoa, että olen mestari valitsemaan päivittäisen tietoisuustilani, mutta täytyy myöntää itselleni, että olen edelleen muistamassa sitä, miten hallitaan joitain tunnereaktioitani elämään.

Olin psykoterapeutti yli 30 vuotta. Siksi olen hyvin tietoinen tunteiden voimasta sekä haasteesta sallia tunteidemme kertoa totuus itsestämme.

Jos emme pysty rehellisesti tunnistamaan tunteitamme, voimme eksyä siihen hetteikköön, että havaitsemme todellisuuden korkeammasta ulottuvuudesta muistamatta maadoittaa nämä havainnot fyysiseen kehoomme ja planeettakehoon.

Itse asiassa fyysinen astiani on usein ensimmäisenä informoimassa, että minua odottaa viesti maadoitettavaksi 3D:hen ottamalla sanelun. Sanon "sanelun", koska näen itseni enemmän kirjurina kuin jakamani informaation luojana.

Kenties tämä on vain juoni pitämään egoitseni loitolla. Tai se voi olla myös suurempi totuus. Lisäksi suurempi totuus sallii meidän päästää irti siitä, mikä on valmis, myös tässä fyysisessä inkarnaatiossa. Itse asiassa voisiko tämä fyysinen inkarnaatio olla viimeinen fyysinen inkarnaatiomme?

Kyllä, kanavoin suuren osan informaatiosta korkeammista ulottuvuuksista ja olen tehnyt sitä vuosikymmeniä. Kuitenkin kanavoinnin lähettäminen minulle joltain korkeamman ulottuvuuden olennolta on hyvin eri asia kuin sen täydellinen tunnistaminen ja omistaminen, että tuo korkeampi olento on itse asiassa oma ilmaisumuotoni.

"Ansaitsenko olla korkeampi olento?" aivopesty fyysinen mieleni kysyy. En ole yhtä kaunis kuin elokuvatähti, yhtä älykäs kuin professori tai yhtä kuuluisa kuin elokuvatähti. Itse asiassa olen vain tavallinen ihminen, joka on kommunikoinut näkymättömien olentojen kanssa luultavasti koko elämänsä.

Muistan sen ajan, kun näin elämänvoiman kaikessa. Elämänvoimaa oli lempinukeissani, lempikissassani joka antoi minun pukea itsensä vaatteisiin, tai valkoisessa rotassa jonka hyvin vanha naapurin mies kutsui kuistinsa alta tekemään temppuja. Heti kun rotta tuli kuistin alta, kaikki lapset kiljuivat innostuksesta.

Kun olen astumassa elämäni uuteen vuosikymmeneen, seitsemänteen vuosikymmeneen, huomaan pohdiskelevani kovasti sisälläni. Kenties olen liian pohdiskeleva, koska minua kutsutaan vaihtamaan asuinpaikkani sekä monet ystävät, perhe ja tutut paikat.

Toisaalta, kenties korkeampi itseni loi tämän tilanteen, jotta minun täytyisi katsoa kunnolla taaksepäin, ennen kuin annan mennä eteenpäin ja siirryn tuntemattomaan.

Kyllä, olen päättänyt, että liikkumiseni on eteenpäin, ja kyllä, luotan itseeni riittävästi, että luon liikkeen eteenpäin.

Minun täytyy kuitenkin usein kulkea vähän taaksepäin, jotta voin juosta eteenpäin. En ole kovin innostunut prosessin taaksepäin kulkevista osista. Mutta tulos on, että kun menemme taaksepäin puhdistamaan kaikki 3D-ajatukset ja –tunteet, joita olemme jättäneet rakkaan Gaian pinnalle, saatamme saada vilauksen viidennen ulottuvuuden Maasta.

Joskus näyttää siltä, että on vain liikaa ylösnousta, mutta voimme vannoa kautta kiven ja kannon ja ottaa juoksuhypyn nyt-hetkeen. Nyt-hetkessä elämisen tiedostaminen tekee valtavan muutoksen elämäämme.

Tämä muutos kutsuu meitä katsomaan syvällisesti, kuka olemme nyt ja miten meistä tuli se ihminen, joka on tämä ITSEMME versio tässä nyt-hetkessä.

Kenties korkeampi itseni on luonut minulle tilanteen, joka tekee minulle helpommaksi päästää irti kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuudesta, johon olen resonoinut lukemattomia inkarnaatioita. Kenties tästä syystä korkeampi itseni kielsi minulta sen yleisen tilanteen, jossa unohdetaan täysin entiset elämät, kun siirryin uuteen elämään.

Näyttää siltä, että ennen kuin synnyin tähän elämään, lupasin muistaa lukemattomat entiset elämäni. Nautin saada mielikuvitukseni keksimiä juttuja, siis siihen saakka kunnes minun täytyi myöntää, että nämä "keksityt jutut" olivat totta. Samalla tavalla minun täytyi myötää täysin, että kaikki ne tulevat ja rinnakkaiset todellisuudet, jotka olen nyt ja olen aina ollut, ovat kaikki totta tietoisuudessani.

Koska kirjoitan näitä pohdiskeluja, voin paremmin ymmärtää, miksi minulla on ollut se elämä, jonka olen elänyt. Voin myös paremmin ymmärtää, miksi tunnen olevani nyt halukas jakamaan sisäiset pohdiskeluni.

Yksi suosikkikirjani on "Memories, Dreams and Reflections", joka on Carl Jungin omaelämäkerta, jonka hän kirjoitti myöhempinä vuosinaan. Nyt kun minäkin olen "kypsissä" vuosissani, voin syvästi ymmärtää tarkoituksen pohtia elämää, jota olemme eläneet ja edelleen elämme.

Kun tutkimme aikasidonnaista menneisyyttä, joka kytkee meidät välittömästi kolmannen ulottuvuuden käyttöjärjestelmään, mutta kieltäydymme osallistumasta kolmannen ulottuvuuden aikasidonnaiseen unohtamiseen, voimme muistaa tärkeät oppitunnit, jotka olemme oppineet siitä, miten eletään nyt-hetkessä fyysistä maa-astiaa käyttäessä.

Ensimmäinen oppitunti jonka muistamme, on, että aika on suhteessa siihen, miten käytämme sitä. Kun meillä on ollut lukemattomia elämiä, joissa olemme viettäneet aikaa maan päällä, ja tunnemme olevamme valmis palaamaan ykseyden nyt-hetkeen, aloitamme ajasta poistumisen.

Ajasta poistumisprosessi on paljon samanlainen kuin ylösnouseminen ajattomaan nyt-hetkeen. Kun todella alamme uskoa, että todellisuutemme on mahdollista muuntua kolmannen ulottuvuuden aikasidonnaisen taajuuden yli, saamme enemmän ja enemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden kokemuksia.

Neljännen ulottuvuuden kokemuksissa 3D-aika vaikuttaa äärettömästi pidemmältä. Esimerkiksi, kerran näin erittäin pitkältä vaikuttaneen unen. Tuon unen aikana radiossani soi laulu. Kun heräsin tuosta unesta, kolmen minuutin laulu oli vasta puolivälissä.

Siltäkö tuntuu, kun ylösnousemme? Näyttääkö se siltä, että olemme eläneet monta elämää, jotka kestivät monta vuosikymmentä, ja sitten heräämme ylösnousemuksemme viidennen ulottuvuuden nyt-hetkeen tuntien, ettemme ole ikään kuin koskaan lähteneet?

Ylösnousemus ei ole kuolemaprosessi. Ylösnousemus on uudestisyntymäprosessi. Kuitenkin myös uudestisyntymää edeltää sen kuolema, mitä pidimme tärkeänä, arvokkaana, omanamme ja/tai tarpeellisena.

Ymmärtääksemme tämän viime lauseen, menemme syvemmälle käsityksiin:

Tärkeää: onko käsitys väliaikainen? Sillä mikä saattaa olla hyvin tärkeä yhdessä nyt-hetkessä, ei ehkä ole mitään merkitystä todellisuutesi nyt-hetkessä. Siksi "tärkeä" on kolmannen ulottuvuuden aikasidonnainen käsitys.

Kun siirrymme syvemmälle ja syvemmälle viidennen ulottuvuuden nyt-hetkeen, huomaat, että:
- "tärkeää" on se, mitä teet nyt-hetkessä
- "arvokas" on sana, joka edustaa elämän joka hetkeä
- "meidän" on sama sana kuin "minun", sillä kaikki ovat yhtä
- "tarpeellinen" on vanhentunut sana, koska jos jokin on tarpeellinen, se on.

Minulla oli tänä aamuna herätessä uni viidennessä ulottuvuudessa olemisesta. Fyysinen kehoni voi muistaa vain tunteen ykseydestä kaiken elämän kanssa.

Mielelläni on muisto monien kokoontumisesta ykseystietoisuuteen mennäkseen viidenteen ulottuvuuteen.
Sydämelläni on muisto täydellisestä ehdottomasta rakkaudesta jokaista elävää olentoa kohtaan.
Kehollani on muisto kollektiivisesta mukavuudesta, turvallisuudesta ja myötätunnosta.

Minua kehotettiin visioni lopussa jäämään tuon vision, muiston, halun nyt-hetkeen tai kenties kaikkien noiden ilmaisujen ykseyden nyt-hetkeen. Olen ollut hereillä vain muutaman tunnin ja unohdan jo kokemuksen olemisesta viidettä ulottuvuutta.

Jää kuitenkin hämärä kuva monista ihmisistä, jotka työskentelevät yhtenä, ja tieto, että jokin ITSENI osa on edelleen tuossa nyt-hetkessä.

Lopuksi haluaisin lisätä, että tämän "nopean viestin" kirjoittaminen on vienyt useita päiviä. Joka kerta kun katsoin sitä, jotain täytyi muuttaa. Kenties se olen minä, joka muuttuu, ja joka kerta kun katson samaa asiaa, näen sen eri perspektiivistä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.12.2016 12:25

JOULUKUUN 2016 ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
4.12.2016

Jokainen vuosi loppuu, ja tämä on vuoden 2016 viimeinen kuukausi – puhdistumis- ja transformoitumisvuosi joka on ollut haastava, mutta nyt olemme sen lopussa. Aloin kirjoittaa tätä raporttia monta kertaa enkä saanut sitä loppuun syistä, jotka liittyivät kollektiiviaikomukseen puolustaa totuutta, ja olemme nähneet paljon tätä viime päivinä. Jos sinulle on tuttu Standing Rock –reservaatin protesti Dakota Access Pipelinen (öljyputken) reittiä vastaan, joka kulkee heidän vesilähteensä läpi, niin se kiellettiin tänään kovan protestoinnin ja 2000 USA:n veteraanin läsnäolon jälkeen. Tämä on merkittävä hetki meille ja se muuttaa vuoden 2017 maisemaa. Meidät on haastettu puolustamaan sitä, mihin uskomme ja mikä hyödyttää kollektiivia. Puolustaminen voi johtaa umpikujaan tai vetäytymiseen, mutta olemme oppineet yhden asian tästä tilanteesta: valta on meillä, kansalla, eikä 5D-toimintamallin valta korruptoi, vaan yhdistää.

Resonoimme edelleen marraskuun 29. päivän uuden kuun energian kanssa, joka oli tarkassa neliössä Neptunukseen, planeettaan joka hallitsee öljyä ja kaasua sekä harhaa ja petosta. Samaan aikaan olemme kovan Marsin paineen alla, kun se on hyvin aktiivinen seuraavat kaksi viikkoa ja "aspektoi" voimakkaalla ja positiivisella tavalla kaikkien suurten planeettojen kanssa – erityisesti Pluton (transformaatio), Uranuksen (vallankumous), Erisin (soturi oikeudenmukaisuuden puolesta), Saturnuksen (logiikka, kurinalaisuus, oppitunnit ja todellisuus) ja Jupiterin (laajentuminen, korkeampi ajattelu) – puolustaaksemme sitä, mihin uskomme ja mitä haluamme nyt ja eteenpäin mentäessä.

Marsin toiminta on hyvin symbolista, koska se hallitsee Oinasta, pioneerimerkkiä ja eläinradan ensimmäistä merkkiä. Vesimiehessä se on keskinäisessä vastaanotossa Uranuksen kanssa, joka hallitsee yhteisöä ja kollektiivia ja joka jää Oinaaseen maaliskuuhun 2018 saakka. "Keskinäinen vastaanotto" merkitsee, että Mars ja Uranus ovat toistensa merkeissä, ja tämä tekee joulukuun ensimmäisestä viikosta ekstravoimakkaan, kun Mars on tarkassa yhteydessä Uranuksen kanssa. Toimintaplaneetta kohtaa vallankumousplaneetan, eikä unohdeta Erisiä, jumalaista feminiinisoturienergiaa, joka on myös yhtymässä Uranuksen kanssa. Toimintaa merkittävämpi on kuitenkin Marsin ja Uranuksen yhteys, jossa kahdesta tulee yksi ja pioneeri yhdistetään kollektiiviin ja yksilö kutsutaan liittymään yhteisöön. Tämä on jumalaista älykkyyttä toiminnassa ja meidät kutsutaan liittymään juhlaan tunnustamalla sekä jumaluutemme että ihmisyytemme, yksilöllisyytemme sekä kollektiivin jäsenyys.

Onko tässä kuussa yhtään helpotusta? Kyllä on, mutta helpotus ei tule hierontana, kuumana teenä ja pehmeänä tyynynä jaloillemme. Se tulee usein uudesta ymmärryksestä, uusista oivalluksista, totuuksista ja niin suuresta muutoshalusta, että meidän on pakko luoda se, tavallisesti se jälkeen kun olemme kokeneet hämmennystä, tuskaa ja kärsimystä. Joulukuu on kuukausi, joka sisältää mahdollisuuden loppuunsaattamiseen ja päätökseen saamiseen, mikä synnyttää transformaation, jos olemme valmis ryhtymään toimeen ja sallimaan sen tapahtua.

Ihmisten yhdistyminen yhteisen tavoitteen kautta ei ole uutta, mutta tänään se on merkittävämpää kuin koskaan aiemmin. Meidän täytyy oivaltaa, että olemme luojia, olemme voimakkaita ja kollektiiviaikomuksemme on avain maailmaan, jossa kaikkien ulottuvilla on rauhaa, iloa, rakkautta ja yltäkylläisyyttä. Olemme käyneet läpi voimallisen syklin, joka alkoi 2007, ja 2016 meillä oli tuon syklin viimeinen vuosi – 2017 aloittaa uuden energiasyklin.

2016 oli 9-vuosi, mikä symbolisoi loppuunsaattamista ja loppumisia. Edellinen 9-vuosi oli 2007, ja se uusi alku joka seurasi 2008, oli 1-vuosi ja naimisissa globaalin pankki- ja talouskriisin kanssa. Nyt olemme uuden 1-vuoden partaalla. Uusi sykli alkaa ja tämä vaatii, että kollektiiviaikomus on kaikkia voimaannuttava. Olemme kokeneet syvää epätoivoa, nyt olemme valmiita iloon, mutta tasapainoisella tavalla, ja sen luomme itsellemme. Miten paljon enemmän tiedämme tänään kuin 2008? Miten paljon yhdistyneempiä olemme ja kykenevämpiä käyttämään sellaisia yhdistymisvälineitä, kuin internet, älypuhelimet ja sosiaalinen media?

"Tehdään puolestasi" –elämismalli oli houkutteleva vaihtoehto ja meistä tuli sohvaperunoita, robotteja ja kadotimme luovuutemme. Se vaati, että elämme voimattomina uhreina, ei enää täysivaltaisina henkilökohtaisessa ja kollektiivitodellisuudessamme. Nyt siirrymme uuteen energiasykliin ja kohtaamme vakavoittavan totuuden: jos haluamme pidot, meidän täytyy olla valmis kokkaamaan jonkin aikaa keittiössä.

Tämä uusi sykli kukoistaa aikomuksellamme, harmoniallamme ja mestaruuteen keskittyneellä ajattelullamme. Jos siis olemme valmis tutkimaan korkeiden värähtelyjen, uusien taajuuksien ja uusien mahdollisuuksien etuja, meillä on tarvitsemaamme tukea ja se odottaa meidän ryhtyvän toimeen. Tämä on ero acapellan ja täyden orkesterin kanssa laulamisen välillä. Laulu on sama, mutta se kuulostaa rikkaammalta ja täydemmältä, kun kaikki orkesterissa tukevat meitä.

Saamme lisää tukea 14.12. Kaksosten täysikuusta, joka tekee taas aspektin kaikkien suurten planeettojen kanssa (paitsi Neptunuksen), ja 21.12. päivänseisauksesta joka muuttaa valo-pimeystasapainon, ja tunnemme sen myös energeettisesti. Merkuriuksen perääntyminen alkaa 19.12. ja se tapahtuu Kauriissa, jota hallitsee Saturnus, yhtymien ja suuryritysten merkki. Matkustuksemme ja viestitämme kiusaamisen ja häiritsemisen lisäksi, Merkurius hallitsee karmaa ja yhteyttämme siihen. Tämä Kauris-perääntyminen tuo esiin yrityskarmakysymyksiä ja lopun yritysten vaikutusvallalle, joka on esittänyt pitkään liian suurta roolia yhteiskunnassa.

Haluammeko sallia niiden jatkavan maailman pyörittämistä ja hallitsemista vai olemmeko valmis ottamaan energeettisesti takaisin täysivaltaisuutemme, jonka olemme sivuuttaneet ja uhranneet hyvin pitkään?

Uskon, että ihmisperhe näkee lopultakin yhteyden arvon ja sen, miten voimakkaita olemme, kun yhdistymme yhteisen aikomuksen kera, mikä sisältää halumme siitä, mitä haluamme omaan maailmaamme, ja laajentaa sitä muihin ihmisiin. Koska olemme täällä jokainen omaa parantumistamme varten, silloin kun laajennamme muihin ihmisiin sen, mitä parannamme, saatamme loppuun universaalin parantumissyklin ja nopeutamme ylösnousemusprosessia.

Huomaamme tässä kuussa, ettei meidän tarvitse tehdä kovasti työtä maailman muuttamiseksi eikä se tapahdu kärsimyksellämme – marttyyri-parantajatoimintamalli on loppu. Maailman muuttaa aikomuksemme saada tasapainoinen, tasavertainen, yhdenmukainen, myötätuntoinen ja oikeudenmukainen maailma. Aikomus elää voimallista elämää saa aikaan voimaantumista meille ja maailmassa. Meillä ei siis ole varaa keskittyä ongelmiin, joita näemme maailmassa. Ainoa syymme nähdä ongelmia on, että meillä on nyt pääsy ratkaisuihin, koska olemme ongelmataajuuden yläpuolella. Olemme "valittuja" ja tämän kuukauden tapahtumat paljastavat sen meille. Meidän täytyy vain ottaa avosylin vastaan tuo ymmärrys ja käyttää sitä ryhtyäksemme toimintaan.

Suuria hetkiä tässä kuussa (kyllä, on lisää) on joulun ja hanukan ympärillä, jotka ovat samana päivänä tänä vuonna. Se on myös aikaa, jolloin suuri osa maailman ihmisistä tekee ja ajattelee samaa asiaa. Uskon, että joulunhenki on voimakas monissa ihmisissä ja sitä tukevat epätavallisemmat planeetta-aspektit, kun kaikki merkittävät planeetat (paitsi Neptunus) ovat hyvin lähellä samaa astelukua ja "aspektoivat" toisiaan positiivisesti. Ottaen huomioon niiden hitaan liikkumisen ja pitkät vuosittaiset perääntymiset, tämä on tosiaan hyvin epätavallista.

Mutta se alleviivaa jotain, mitä olen sanonut monta kuukautta: meillä on tukea, jota tarvitsemme voimaannuttamaan ne muutokset, jotka haluamme tehdä – meidän täytyy vain tietää, että voima on käytettävissämme.

Ja elämme energeettisesti synergisessa järjestelmässä, jossa kaikki toimii yhdessä tukien ilmentämistä, luomista ja transformoitumista. Planeettojen toiminta saa siis aikaan värähtelyn, jota voimme käyttää voimaannuttamaan transformaatiotamme. Silloin kun uskomme toimivamme eristyksissä ja kannamme maailman taakkoja, sivuutamme kaikki ratkaisut ja kaiken tuen, joita on käytettävissämme. Voimme kantaa universaalin energian ja toiminnan värähtelyä ilmentääksemme voimakkaan transformaation.

Kun päätämme tämän kuukauden ja vuoden, voimme katsoa taaksepäin, mitä olemme saavuttaneet oppimisen, parantumisen, kasvun ja transformaation osalta. Vaikka elämäsi ei ehkä näytä erilaiselta ulkopuolella ja on edelleen henkilökohtaisia haasteita, joita sinulla oli aiemmin tänä vuonna, tunnetko itsesi voimaantuneemmaksi tekemään muutoksia, jotka vievät sinut uuteen toimintamalliin elämässäsi?

====

Opi pääsemään mestaruuteesi ja selvittämään viimeiset jäänteet uhritietoisuudesta, heikkoudesta ja rajoittavista uskomuksista, jotka haastavat transformaatiosi. Seitsemän mestariviritystä on alku 5D-elämiselle ja mestarimatkasi avainalueet. Nämä ovat usein elämässämme alueita, joilla olemme haavoittuvin silloin, kun emme johda energiaamme. Seitsemän mestariviritystä keskittyy harmoniaan, tinkimättömyyteen, hyväksyntään, uskoon ja luottamukseen, myötätuntoon, anteeksiantoon ja ehdottomaan rakkauteen. Jokainen mestariviritys nostaa polariteettienergiansa taajuutta, joten harmoniamestariviritys nostaa kaaostaajuutta, tinkimättömyys nostaa tuomitsemistaajuutta ja jokainen nostaa niitä rajoittavia alempia taajuuksia, jotka eivät salli sinun menestyä, saada iloa ja rauhaa.

Aloita uusi vuosi mestaruudesta, opi lisää tästä linkistä ja saat työkaluja, jotka auttavat sinua päättämään tämän vuoden ja tämän syklin täysin valmistautuneena aloittamaan uuden syklin, uuden ajattelutavan ja energian kera, ja valmiina käyttämään aikomustasi luoda hyvin voimallinen ja tyydyttävä todellisuus. Tämä on nettiohjelma, kysymys- ja vastauspuhelujen kera. Voit aloittaa opiskelusi heti rekisteröidyttyäsi. Rekisteröityminen päättyy 9.12.2016. Katselmus- ja kysymys- ja vastaussoittoaikataulu tulee 19.12. alkavalla viikolla.

====

Anna jonkin loppu tässä kuussa, anna itsellesi päätös ja rauha. Ilmaise aikomuksesi siitä, mitä haluat uutena vuotena ja tässä uudessa syklissä. Ei ole koskaan ollut parempaa aikaa tutkia sitä, miten voimakas sinä voit olla omassa todellisuudessasi ja me kaikki kollektiivitodellisuudessamme. Olemme ihmisperhe ja on aika laittaa sivuun toimintahäiriömme ja alkaa tutkia todellista yhteyttä, synergiaa, yhteentoimivuutta ja itsetietoisuutta. Tämä pelastaa meidät ja maailman ja tekee taivaasta maan päällä enemmän kun lupauksen – se luo sen henkilökohtaiseksi ja yhteiseksi todellisuudeksemme.

Upeaa kuukautta, parhaan toivotusta iloiseen ja ilontäyteiseen joulunaikaan ja vaurasta, yltäkylläistä ja siunattua uutta vuotta.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.12.2016 12:26

ENERGIAPÄIVITYS – UUDEN AJAN TOINEN TOIMINTAMALLI ON ALKANUT

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
6.12.2016

Olemme nyt astuneet täysin uuteen toimintamalliin, päivitettyyn malliin, jota ei ole ollut aiemmin. Astuimme uudelle aikajanalle, kun menneisyyden vanha järjestelmä putoaa pois.

Meillä on Brexit, ja Euroopan muut osat alkavat erota vanhasta allianssista. Tämä merkitsee, että maat palaavat huolehtimaan omista kansalaisistaan ensin. Tämän täytyy tapahtua, koska emme voi huolehtia toisista varmistamatta ensin, että huolehdimme itsestämme. Jos emme seuraa tätä yksinkertaista tapaa, meillä ei ole mitään annettavaa toisille. Nyt tullaan tietoiseksi agendasta agendan takana, kun kaikki synkät salaisuudet tulevat esiin.

Siirrymme henkisesti yhden maailman rakkausjuhlaan, mutta se ei perustu entisten kontrolloijien vanhoihin tapoihin ja vanhaan agendaan. Se tapahtuu itsestään eikä ulkopuolisten lähteiden salaisilla sopimuksilla. Kaikilla on samanlainen ajattelutapa ja tiedämme kaikki, milloin on oikea aika tehdä muutoksia. Meidän täytyy mennä ensin tämän siirtymäkauden läpi.

Monet ovat auttaneet tässä uudessa aikajanassa ja varmistaneet, että se tulee. Me jotka olemme auttaneet, olemme tunteneet, että kyse oli enemmän kuin kutsumuksesta – se oli Luojan antama direktiivi. Meidät on hienoviritetty jumaluuteen ja toimimme korkeampien tietoisuustasojen toiveiden mukaisesti. On helppoa ajautua näihin jumalaisen tahdon energiavirtoihin, kun olemme korkeammalla tietoisuustasolla ja yhdistynyt Luojan ja universumin kanssa.

Kun siirrymme tähän uuteen aikajanaan, monet asiat ovat jo muuttumassa. Aika on nopeutunut ja sitten toisilla kerroilla se hidastuu. On ollut ajan upeaa edestakaista liikettä. Tätä tapahtuu, ennen kuin saavutamme täydellisen nolla-ajan.

Aikajanamuutosten myötä saatat myös tuntea, että olet pyörretuulen keskellä (kuvittele se), kaiken pyöriessä ympärilläsi, ja voit valita, mihin haluat osallistua. Toisinaan olemme ikään kuin nollapiste-energiassa, missä ei ole aikaa. Kaikki tuntuu tässä tietoisuustilassa hyvin hiljaiselta. Koemme kaiken kerralla. Uuden lahjan ilmestyessä voimme päättää, mihin haluamme osallistua, nähden samalla kaikki vaihtoehdot.

Olemme kokeneet vanhan kollektiivin hajoamisen, kun se lähtee tältä planeetalta ja tietoisuudestamme. Olet saattanut tuntea tämän kuluneella viikolla, erityisesti muutama päivä sitten. Pimeitä energioita siivotaan pois, jotta tehdään tietä suuremman valomäärän tulemiselle valokehojärjestelmäämme ja planeettajärjestelmiin. Olemme astuneet positiivisempaan paikkaan universumissa, ja tämä selittää osittain laajentuneen tietoisuuden ja kyvyn hankkiutua nyt eroon kontrolloijien agendan mukaisesta vanhasta toimintamallista.

Saatat kokea myös kehosta lähtemisen useammin. Minulla on ollut kaksi tällaista kokemusta muutaman viikon kuluessa. Kerran meditoidessa näin itseni kehoni ulkopuolella samassa huoneessa. Olin suoraan itseni edessä ottamassa tietokonetta, jolta kuuntelin musiikkia meditoidessani. Vedin itseni nopeasti takaisin, kun näin olevani kahdessa paikassa samaan aikaan.

Toisella kerralla olin matkustajana autossa, kun ajoimme tietä pitkin. Tunsin tietoisuuteni lähtevän kehosta ja vedin sen takaisin. Tämä tapahtui uudestaan ja uudestaan, kunnes pääsimme määränpäähän.

Viimeksi tätä tapahtui 2012 heti kuoleman lähikokemukseni jälkeen. Noin puoli vuotta sen jälkeen henkeni yritti jatkuvasti lähteä kehosta ja vedin sen aina takaisin. Tämä itsessään osoittaa, että olemme nyt uudella aikajanalla.

Saatat myös panna merkille, että lemmikilläsi on laajentunut tietoisuus, kuten puhuin yhdessä artikkelissani. Olin antamassa parhaalle koirakaverilleni Lexille silmätippoja (olin vasta ajatellut tätä) ja se juoksi makuuhuoneesta olohuoneessa istumaan siihen paikkaan sohvalla, jossa annan aina niitä. Huomaa, että vasta ajattelin niiden antamista. Se ei koskaan istu tässä paikassa, ellei saa tippojaan, ja se käyttäytyi niin, kuin olisin juuri antanut sille käskyn, jonka aina annan: "Ala tulla, Lexi. On silmätippojesi aika, hyppää ylös." Olin kuitenkin vasta ajatellut sitä.

Muutaman viime päivän on ollut tasapainohäiriöitä kruunuchakran ympärillä, kun siirrymme lähemmäs tätä uutta rakkaus- ja autuusmallia. Jos ylösnousemus on sinulle uutta, et ehkä ymmärrä tätä, mutta useimmat tätä lukevista ovat kokeneet tämän monta kertaa ja ymmärtävät, mitä se on ja miltä se tuntuu.

Sinulla on saattanut olla vaihtelevaa pahoinvointia, kuumia paikkoja kehossa ja viime kuukausien uutena aistimuksena superherkkyyttä kuumalle ja kylmälle lähistöllä. Esimerkiksi olemme aiemmin saattaneet seistä kuuman uunin vieressä juurikaan huomaamatta sitä. Nyt voimme tuntea jo etäältä siitä säteilevän lämmön. Tämä on uusi lahja, joka on nyt tulossa esiin.

On helppoa saada stressiä nyt vanhan jumiutuneen energian lähtiessä ja uuden energian tullessa, kuitenkin meidän täytyy pysyä tasapainossa ja edetä aikataulun mukaisesti. Muista mennä itsestä huolehtimismoodiin ja pitää taukoja sosiaalisesta mediasta tarvittaessa. Valitse, ketä ja mitä kuuntelet tai luet. Ole tarkkana siinä, mitä päästät tietoisuuteesi – varmista, että se on positiivista ja valoa. Pimeä agenda on menneisyyttä eikä enää oleellinen.

Muista enemmän kuin koskaan maadoittua päivittäin ja hoitaa itseä tarvittaessa. Älä tule vedetyksi negatiivisuuteen tai väittelyihin tai riitoihin. Tämä on vanhan energian lähtemistä ja joidenkin on vaikea päästää siitä irti. Vastaus on olla osallistumatta.

Ne jotka ovat selvänäköisiä, voivat nähdä nyt paljon orbeja. Minä näen monia sinisiä orbeja, jotka heijastavat Jumalan tahtoa tällä hetkellä.

Huomaa: näen kirkkaan tulevaisuuden kaikille valo-olennoille ja rakkauden tapahtuvan. Vuoden 2017 puoliväliin mennessä meillä on vielä lisää, mistä olla onnellinen, ja monia lisäpäivityksiä on tapahtunut.

Galaktiset antoivat minulle tämän viestin: kaikki pitää päivittää ylösnousemuksessa, ketään ei ole tarkoitus jättää taakse. Ajattele tätä … meillä kaikilla on edessä suuri tehtävä.

Rakastan teitä kaikkia! Palvelussa ja rakkaudessa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.12.2016 11:05

PYHÄ TRANSFORMAATIOSIIRTYMÄ

Kirjoittanut Sandra Walter (www.sandrawalter.com)
6.12.2016

Siunausta, rakas valoheimo.

Tämä on pitkähkö päivitys – muutamana seuraavana viikkona ilmenee paljon ylösnousemuksessamme
.

Joulu-tammikuun uudistumis- ja uudestisyntymäsiirtymämme on täällä, ja nopeutuminen antaa tilaisuuksia syvällisiin kokemuksiin ylösnousemusprosessissamme.

Kenties sinusta on tuntunut tältä syyskuusta lähtien: jotain muuta tapahtuu. Kokemisen taustaenergia muuttuu ja luo alustaa uudelle kokemiselle. Uusia luomuksia ilmestyy, kun vanha romahtaa, ja kyse on pyhästä kärsivällisyys- ja ykseyssiirtymästä. Anna uuden paljastua sen sijaan, että yrität ohjata sitä suuntaan, joka ei ehkä palvele. Osallistumme korkeampiin kehityskaariin, ja ne suosivat rauhallisia ja neutraaleja luojaolentoja, jotka ovat valmiita palvelemaan jumalaisen valotulvan kanavina, jotta Kristus-tehtävän annetaan tapahtua.

Nopeutuneet aikajanat jatkavat alempien aikajanojen ja vähäisempien kehityskaarien hajottamista. Kokemus uusien kiehtovien (ja selvien) ylösnousemuskehityskaarien paljastumisesta on upea. Mitä avoimempi olemme laajentumaan näihin uusiin todellisuuksiin ja saamaan on tämän kokemuksen kollektiivin puolesta, sitä helpompi tämä syvä transformaatiovaihe on kaikille osallisille. Pidetäänpä rakkaus-valo korkealla, kun monet harhautuvat jouluajan jutuista. Joulu-tammikuun sisäänvirtaukset ovat hyvin pyhä siirtymä. Luomme korkeimpia mahdollisuuksia tälle ylösnousemukselle, yhdessä korkeampien tasojemme kanssa.

Nopeutuneiden aikajanojen vaikutukset

Korkein mahdollinen lopputulos on paljon korkeampaa värähtelyä kuin vanha todellisuutemme. Nopeutuneet aikajanat vapauttavat tai hajottavat alemman värähtelyn aikajanoja kvanttivaikutuksella: korkeampi värähtely nostaa tai eliminoi aina alemman. Kun ihmiskollektiivi päätti osallistua nopeutuneisiin (korkeamman värähtelyn) aikajanakokemuksiin – ja niitä on monia, näin ollen on aikajanavaihtelua tällä hetkellä – se salli monien yksilöjen päästää irti alemman itsensä malleista ja lähteä ylösnousemuksensa korkeammille kehitysradoille (mahdollisiin lopputuloksiin). Kollektiivikehityskaari muuttui, henkilökohtaiset kehityskaaret ovat muuttumassa ja nyt meille annetaan jumalainen tilaisuus, kun alemmat aikajanat polttavat itsensä loppuun.

Pyhän geometrian mallit muodossa olevassa Lähteessä

Jotta korkeampi ja alempi itse voivat sulautua yhteen ylösnousemuksen aikana, itsen vanhasta mallista on luovuttava. Vanha ei sovi värähtelyltään yhteen uuden kokemisen kanssa. Jotkut lähtevät muodosta ja jotkut pystyvät tekemään siirtymän muodossa pysyen. Vanha malli putoaa pois, kun saat valmiiksi tuon matkasi osan – opit läksyt, selvität pelot ja vanha todellisuus ei enää päde. Näännytit vanhan itsen sopivuuden. Uusia malleja tulee välittömästi, kuitenkin tiheyden myötä tietoisuudelta voi viedä jonkin aikaa tajuta, mitä on tapahtunut. Se tuntuu jumalaiselta, mutta saa myös suuntavaiston katoamaan, kunnes sisäinen kompassisi harmonisoituu korkeamman kehityskaaren kanssa. Tämä uusi mallitaso alkoi 2015, kuitenkin monilla tapahtui dramaattinen muutos syyskuun aallon myötä, koska sielutaso päätti hypätä uusien ulottuvilla olevien aikajanojen kehityskaarelle.

Sinulle selkenee, että vanha malli on poissa. Kiinnittyminen menneisyyteen, siihen kuka olet, tulevaisuuteen, siihen mihin olit menossa, identiteetti ja egorakenteet putoavat pois. Muistot saattavat jäädä, kuitenkin kietoutuminen tai tunnevärähtely on poissa muistellessasi menneisyyttä. Sama pätee tulevaisuuden huoliin tai ennustuksiin – meistä tulee hyvin "nyt" voidaksemme tulla läsnäolon kanaviksi.

Tämä askel kun vanha malli putoaa pois ja uusi tulee esiin, tuntuu syvällä psyykessä, tunnekehossa ja fyysisyydessä. Et pysty luomaan menneisyyttä uudelleen, kun korkeampi itse ottaa komennon matkalla, tämän uuden mallin avulla. Vaikka se on haastava tai hämmentävä kokemus joillekin, korkeavärähteinen heimo luo vakautta, mikä auttaa monia polulla.

En ole sama persoona, tämä ei ole sama todellisuus.

Saatat muistaa päiväntasauskokemukseni: olen ikuisesti muuttunut – tunne joka tulee usein ylösnousemusprosessissa, kun tasomme nousee. Uusi luomus ilmestyy esiin, kun yhdistymme korkeamman itsemme kanssa, mikä ohentaa verhoja suuremman tietoisuuden ja maailmojen välisen holograafisen paikanpitäjäitsemme välillä. Kunnioita tätä prosessinvaihetta ja ole tässä ja nyt, ehdottomasti läsnä, missä kaikki voimamme on.

Uudet mallimme sisältävät pyhää geometriaa, joka vaikuttaa näihin todellisuuksiin, kun ne vastaanottavat korkeampaa valoa tämän pyhän siirtymän aikana. Se saattaa tuntua hyvin eriskummalliselta, autuaalta ja ylimaalliselta. Ymmärrä, että tietoisuusmuutokset voivat hämmentää kehoa ja sen aisteja, koska se tuntee olevansa lähdössä. Se on DNA-tuntemus – tunne kodista sydämessä ja solurakenteessa. Meidän täytyy olla avoin kokemaan elämä korkeampana itsenämme, mikä on erilaista kuin vanhan alemman itsen elämä. Ulottuvillamme on hyvin paljon enemmän juuri tässä, juuri nyt. Rajoitukset häviävät pois, vapaus maanittelee meitä levittämään siipemme. Aulius on avain tiennäyttäjyyteen – luomme polkuja sallimaan toisten kokea nämä vaiheet helpommin ja sujuvammin.

Kristalli-DNA nyt-hetkessä

Voimakas jumalaisen valon tulva tuli kosmisen alkusysäyksen/auringonpurkausten kera viime viikolla, mikä auttaa meitä ylösnousemusvalmiudessa. Valotaajuuksia on nyt käytettävissä – ja ne leviävät jatkuvasti kollektiiviin – auttamaan DNA:tamme, kun se yrittää muuttaa muotomme korkeampaan tietoisuustilaan. DNA on avain muodon muuttamisessa uuteen kokemukseen. Parhaillaan DNA:mme saa paljon korkeamman tason fotonistimulointia, mikä laukaisee ylösnousemuksen ja puhtaan Lähdevalon (Kristus/ykseystietoisuus) ruumiillistamiskoodit. Tästä syystä monet kokevat tämän todellisuuden vaiheittaista poistumista sekä uusien todellisuuksien paljastumista.

Kun komennat DNA:si aktivoitumaan ja kietoutumaan taas yhteen, uusi fyysinen malli alkaa resonoida korkeampien nopeutuneiden aikajanojen kanssa ja uusia kokemuksia voidaan ankkuroida tietoisuuteesi, mikä tuo ne kollektiivin ulottuville. Vastaavasti DNA:si hyppii ulottuvuuksien välillä, mikä antaa uuden kokemuksen keholle ja mielelle. "Vilkkuminen" eri tietoisuustilojen välillä on yleinen aistimus. Se voi tuntua hämmentävältä, pelottavalta tai kiehtovalta perspektiivistäsi riippuen.

Valonpalvelijoita, todellakin

Pidä itsesi harmoniassa ja rauhallisen vastaanottamisen tilassa, koska aurinko- ja Gaia-koodien toimittaminen on toistuvaa, mutta ennustamatonta. Sisäänvirtauspäivämääriä on alla, ne kattavat kuitenkin suurimman osa joulukuun jälkipuoliskosta. Yhdisty aurinkoon, Gaiaan ja tiimeihisi ja kutsu seuraavaa ylösnousemustasoamme, nyt. Monet vastaanottavat korkeampia fotonikooditasoja, joita on jo saatavilla, kun galaktiset ja mestarit kokeilevat tämän valon punomista lempeästi ja vakaasti kollektiivitietoisuuteen puhtaiden kanavien kautta. Tämä kumoaa vanhat ohjelmat, jotka väistivät valoa, joten odota sen tuntuvan hyvin uudelta, hyvin erilaiselta (ja hyvin upealta)! Teille, rakkaat tiennäyttäjät, lähetämme valoamme ja vahvuuttamme, kun asutatte uusia tietoisuusulottuvuuksia kollektiivin puolesta.

Auta DNA:ta ja uusia todellisuuksia astumaan esiin. Opastusta joulu-tammikuun muutoksille:

- Meditoi tai ole hiljaisuudessa kahdesti päivässä ja vastaanota puhdasta valoa ajatusmallien sekaantumatta asiaan. Tämä auttaa kovasti DNA:ta ja tietoisuutesi uudelleenmallintamista tähän uuteen. Harmonisoidu Lähteen hiljaisuuden kanssa.

- Harmonisoidu ja välitä rakkaus-valoa soluihin, DNA:han, energiakenttiin ja koko luomakuntaan. Se harmonisoi sinut tulevan valon kanssa.

- Avaa, laajenna ja valaise energiakenttäsi, kehosi ja ylösnousemuspilarisi usein. Pysy auki.

- Harjoita meridiaanivirtojasi: päivittäin joogaa, tai chitä, qingongia, liikuntaa, tanssia, virtapiiritasapainotusta tai vähintään kävelyä. Auta tietoisesti kehoa integroinnissa.

- Ota auringonvaloa, mieluummin paljain jaloin Gaian pinnalla aina kun mahdollista, ankkuroidaksesi aurinkoaspektin verkkoihin. Muista, että ihmissydämet ovat osa uusia verkkojärjestelmiä.

- Nesteytä, aktivoi vetesi ja ohjelmoi se auttamaan itseäsi.

- Puhdistukset ja paastot auttavat vastaanottamaan maksimimäärän valoa.

- Käy "kehoterapeutillasi" – kehomme täytyy saada kiinni nopeutumisesta.

- Ole läsnä ja kärsivällinen tapahtumissa. Ole tässä ja nyt kokeaksesi Kristus-valoaktivoinnin.

- Osallistu aktiivisesti rauha- ja nopeutumisaikomuksiin.

- Osallistu verkkotyöhön uusien verkkojärjestelmien osalta. Fokuksemme aktivoi Gaian energialinjojen, uusien verkkojen ja kristalliverkon aurinkoaspektit, kun portinvartijat avaavat väyliä Solariksen kautta.

- Jaa laajentuneet uudet kokemuksesi heimosi kanssa tai eteerisesti ihmissydänverkkoon.

- Sido kaikki, mikä yrittää negatiivisesti kontrolloida tai manipuloida ylösnousemuksen pois tältä planeetalta, takaisin Lähteeseen (älä heitä mitään verkkoihin tai kristalliverkkoihin – mene suoraan).

- Pidä fokus harmonisoitumisessa tulevien (paljon) korkeampien jumaluus- ja puhtaustaajuuksien ja paljon voimakkaamman puhtaan fotonivalotason kanssa. Hengitä sitä sydänkeskukseen.

- Uusia oppaita, vanhoja ystäviä: odota muutoksia opastustiimeissäsi. Joitain ikivanhoja ystäviä ja oppaita astuu esiin, kun ne jotka ovat saaneet sopimuksensa loppuun kanssasi, saattavat siirtyä nyt eteenpäin.

Plasmanäkyjä ja valonauhoja

Viime viikolla sain verkkotyön aikana näyn, että seisoin rannalla lähettämässä valtavia lakanoita 6D-pastellisateenkaariplasmaa käsieni kautta taivaalle, kuin suojaavan esteen. Minulle kerrottiin, että tämä on valmistelutyötä aurinkotulvaan, ja Tyynimeri on antanut vahvasti. Lisäksi näen kaksi jättimäistä ja sädehtivää eetterivalonauhaa Gaian ympärillä, aiemmin mainitsemani kristalliverkon yläpuolella. Ne siirtyvät asemiin ja lopulta auttavat aurinkolähetyksissä ja Gaian transformaatiossa.

Portinvartiointi ja verkkotyö

Portinvartijat ja verkkotyöläiset, jos teitä opastetaan osallistumaan yltyviin aurinkolähetyksiin, fokusoitukaa uusien verkkojen aurinkoaspektiin. Kulta-, kristalli-, timantti- ja platinasäteitä kulkee lävitsemme ja valaisee näitä uusia alueita. Vanhemmat pyörteet jotka tuntuvat tiheiltä tai pysähtyneiltä, ovat edelleen puhdistumisvaiheessa.

Yhdisty usein aurinkoon ja pyydä nyt korkeimpia valotasoja toimitettavan meille ja meidän kauttamme, kaikkien osallisten korkeimmaksi eduksi. Kristallit maassa, valovyöry kristalliverkon, uuden Maan verkkojärjestelmien, ihmisten sydänverkon, aurinkoverkkopyörteiden ja jokaisen valotyöntekijän asettaman kristallin kautta.

Aurinko alkaa toimittaa hyvin korkean taajuuden valokoodeja Gaialle ja ihmiskunnalle. Yhteistoimintamme auttaa aina, kun toimimme yhtenä olentona, joka todellisuudessa olemme. Monet kunnioittavat edelleen päivämääriä 12.12. ja 21.12. yhteisissä rauha- ja valoaikomuksissa, joten ne ovat erinomaisia kokoontumisaikoja.

Tilaisuutemme vastaanottaa/ankkuroida energiatulvia ovat 15.-16.12., 25.-29.12., 31.12. ja 1.-3.1. Verkkotyö, porttityö, meditaatiot ja luovat seremoniat optimoituvat näiden jaksojen aikana, kun galaktiset portit ovat auki. Nämä ovat erinomaisia jaksoja vastaanottaa myös DNA:ta muuttavia taajuuksia.

Ykseysmeditaatiot ovat nyt sunnuntaisin

Meitä opastettiin siirtämään ykseysmeditaatiot viime sunnuntaina, voimakas vaihto kun Standing Rock –protesti saavutti ratkaisun. Joka kerta kun yhdistymme, nopeutuneet aikajanat stabiloituvat ja alempiin kokemuksiin vaikutetaan. Pyydämme, että jokainen joka on omistautunut maailmanrauhalle ja ylösnousemukselle, osallistuu sunnuntaisin.

Äärettömiä siunauksia meille kaikille, kun otamme nopeutumisen sydän avoimena vastaan. Oppikaamme käyttämään uuden itsemme jumaluutta helposti ja sujuvasti.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.12.2016 11:05

OLET NYT VANHEMPI, JOKA AJAA MÖRÖT POIS

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
4.12.2016

Rakkaat ystävät,

Kenties haluatte kääntää taaksepäin henkilökohtaista kelloanne, aloittaa alusta. Se ei ole yhtään sen mahdollisempaa, kuin perua syntymänne tultuanne maan päälle. Niinpä sopeudutte elämään sellaisena, kuin se on.

Vaikka voitte tehdä siirtymän, jos haluatte, ette luultavimmin tee siitä niistä syistä, miksi tulitte Maahan tässä elämässä. Kenties te jotka hyväksytte haasteet – eli suurin osa teistä näitä sanoja lukevista – otatte tuon viime toteamuksen yllytyksenä. Se ei ole. Se on pelkästään todellisuutenne toteamista tällä hetkellä.

Maailmanne saattaa näyttää harmaalta, elottomalta, pitkästyttävältä tai mitä tahansa sanoja, jotka kertovat teidän olevan liian väsynyt jatkamaan tätä typerää muutosprosessia.

Tämä tunne menee pian ohi, ja tartutte taas kerran ilon tähtipölyyn. Te jotka epäilette sanojamme, tarkastelkaa elämäänne vähän, ennen kuin sysäätte tämän viestin sivuun.

Ulkoiset havaintonne jatkavat hyppimistä 3D:n ja 5D:n välillä. 3D-perspektiivistä maailmanne näyttää todellakin hyvin synkältä. 5D-perspektiivistä se on iloa. Ette tietysti usko tai huomaa tuota iloa tällä hetkellä, mutta tulette huomaamaan, sillä kaikki on harhaa, jonka loitte.

Luultavasti tämänhetkinen ajatuksenne on, että riippumatta siitä, loitteko tuon harhan vai onko se todellisuutta, se on liian tuskallinen ja vaikea muuttaa. Ette ole protestoija. Tosiasiassa teillä on tuskin energiaa suorittaa päivittäiset asianne. Miten siis maailmanne voi mitenkään muuttua nykyisestä synkästä tilastaan iloksi?

Muuttakaa havaintotapaanne. Ajatelkaa itse. Sivuuttakaa vastaanväittäjät ja tuomiopäivän ennustajat. Ajatelkaa tätä aikaa alkuna jollekin jännittävälle, jota ette ole koskaan uneksineet mahdolliseksi, sen sijaan että tämä on pahinta, mitä olisi voinut tapahtua.

Olette unohtaneet, miten järkyttävältä sielun pimeä yö tuntui, kun prosessoitte sitä. Tai kenties muistatte aivan liiankin hyvin, miten dramaattista ja tuskallista tuo aika oli. Joka tapauksessa se mitä koette nyt, on yhdistelmä muistoistanne sielun pimeästä yöstä ja niiden traumasta, jotka alkavat vasta kokea sitä.

Tuhon ja hävityksen tunteenne eivät perustu todellisuuteenne, vaan muistoihin tai siihen, mitä oli tai voisi olla. Muistot voitte poistaa perspektiivimuutoksella.

Eikö ole totta, että sielunne pimeän yön suurimmista peloista huolimatta, ette ainoastaan selviytyneet siitä, vaan tunsitte itsenne vahvemmaksi sen jälkeen? Kuitenkin kokemuksenne toistuessa ympäri maapalloa niillä, jotka alkavat herätä, palaatte alkuperäiseen pelkoonne lopputuloksestanne huolimatta.

Pelkopohjaisessa yhteiskunnassa se olisi normaalia, mutta ette ole enää tuota pelkopohjaista todellisuutta. Olette ulkopuolella ja katsotte sisään. Teidän on aika vaatia viisautenne.

Kenties muistatte ajan, jolloin ihastuitte ensimmäistä kertaa siirtymäinformaatioon ja olitte huolissanne voimista, jotka ottavat olemuksenne hallintaansa. Kun aloitte tietää, että luotte oman todellisuutenne, ymmärsitte, että jokainen raskas asia joka ei sopinut ilosiirtymäänne, oli sisäinen pelko. Ei voima, joka ottaa hallintaansa olemuksenne. Loitte oman mörkönne pelottelemaan itsenne alistumaan tai palaamaan 3D-pelkoihin.

Mikään tästä ei toiminut, sillä tiesitte syvällä sisällänne, että te ette olleet Maasta – ette olleet lisäämässä pelkoa, vaan voittamassa sen. Ja niin olette tehneet sisäisesti. Nyt teette saman ulkoisessa elämässänne.

Jotkut teistä julistavat, että elämämme ei ole lainkaan sellaista – että teillä on täysi oikeus olla kauhuissanne tästä tai tuosta ihmisestä, Maan myrskystä tai sodasta. Tietenkin olette 3D:ssä, mutta ette varmasti uudessa 5D-olemuksessanne.

Olette valomajakoita niille, jotka haluavat seurata. Haluatteko esittää Ihmemaa Ozin taikuria, joka on piilossa pelkoverhon takana ja jolla ei ole todellista voimaa – paitsi sanallinen paasaus – vai Dorothyä, joka menee pelkojensa läpi ja oivaltaa, että hän on voimakas olento ilman taikurin apua?

Olette tanssineet keltaista tiilitietä pitkin. Olette julistaneet voimanne. Nyt seisotte taikuri Ozin verhon edessä. Miksi vetää tuo verho pois, kun taikurilla ei ole mitään tarjottavaa teille? Ja näin on uusien ulkoisten pelkojenne kanssa. Niillä ei ole mitään tarjottavaa teille, sillä olette voimakkaampi kuin mikään pelko, jonka voitte kuvitella.

Monet teistä itkevät, että te ette pysty siirtymään yli ulkoisista peloistanne, koska ne ovat pakahduttavia ja kaikkivoimaisia. Tämä on totta vain, jos sallitte niiden olla.

Muuttakaa ajattelutapanne "maailma tekee tämän minulle" –ajatuksesta "en ole enää pelkomaailmaa, joten voin tarkkailla, panna merkille ja tehdä, mitä lystään" –ajatukseen tai "en halua palata pelkoon, joten muutan näkemykseni pelosta sen ihmettelyyn, mitä roolia tämä esittää yhteiskunnan siirtymisessä 3D:stä 5D:hen?" –ajatukseen.

Traumassa jonka panette merkille ympäri maailmaa, ei ole kyse teistä. Olette tarkkailija, ette osallistuja. Teidän on aika vaatia tuo rooli sen sijaan, että lisäätte pelkoa, joka on nyt yleistä ympäri maapalloa.

Ette ole enää pelkoseuraaja. Olette ilomajakka. Vaatikaa roolinne. Esittäkää roolinne, minkä voitte aloittaa lisäämällä kiinnostusta ja huumoria ulkoisiin pelkoajatuksiinne.

Miten voititte pelkonne möröstä sänkynne alla? Sitä kaikki pelon lietsonta on tällä hetkellä – mielikuvitusmörkö. Tässä tilanteessa olette vanhempi, joka säteilee majakkaansa kirkkaasti, jotta kaikki näkevät, ettei sängyn alla ole mitään. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.12.2016 22:59

ENERGIAMUUTOS – 0-ENERGIOIDEN LOPPU JA KOKO FYYSISEN KEHOJÄRJESTELMÄN PUHDISTUMINEN ENNEN SIIRTYMISTÄMME VUOTEEN 2017

Kirjoittanut Mikey Murdock (divinephaseslightworkermission.wordpress.com)
5.12.2016

Tervetuloa vuoden 2016 viimeiselle pätkälle: täysin pois 0-energioista 12-12-portaalissa.

Monet (valonsoturit) ovat aloittaneet joulukuun 2016 hyvin samalla tavalla, mihin monet meistä jäivät marraskuun 2016 lopussa. Tuntien tuskaa, eikä kovin monessa asiassa ole kovasti tolkkua tässä ajassa ja paikassa. Kyllä, minusta tuntuu melko samalta edelleen, joten tämän pitäisi olla suuri silmien avaaja – joulukuu on tällainen, ja niin myös vuoden 2016 (9) viimeinen pätkä. Sinnitelkää mukana ja pysykää rakkaudessa, koska täysin uusi sykli on aivan nurkan takana. Sitä ei tiedä, millainen se on. Kuitenkin saan sellaisen tunteen, että monia meistä jotka tekevät tätä ylösnousemustyötä, kutsutaan vielä suurempaan työhön, mitä jo teemme.

Tämä on hupaisaa, kun ottaa huomioon sen työmäärän, jota jo teemme. Niinpä istun tässä höpsähtäneenä kaikesta uudesta informaatiosta, jota näen, kun tammikuu 2017 lähestyy. Näen jo paljon suuremman painotuksen kollektiivin muuntumiseen. En usko, että pystyn käsittelemään kaikkia maailman ongelmia. Kyse ei kuitenkaan ole vain tulevaisuudesta, kyse on myös menneisyydestä. Vuonna 2017 on monia asioita, joita tapahtui ensimmäisessä maailmansodassa 100 vuotta sitten, ja ne tarvitsee parantaa. Älä siis ylläty, jos tiettyinä päivinä energia tuntuu selkeästi tiheältä. Älä myöskään ole niin järkyttynyt, koska olemme selvittäneet jo tiettyjä ensimmäisen maailmansodan tapahtumia kesäkuusta 2014 lähtien. Kummankin vuoden heinäkuussa asiat alkoivat tulla todella hulluksi ja raskaiksi. Tässä on joitain tapahtumia ja päivämääriä.

6.4.1917 USA julistaa sodan Saksalle
2.7.1917 Kreikka liittyy sotaan mukaan
14.8.1917 Kiina julistaa sodan Saksalle ja Itävalta-Unkarille
26.10.1917 Brasilia liittyy sotaan mukaan

Tulee siis hurjaa kyytiä. Vähän informaatiota vuodesta 1917. Tuona vuonna myös Mata Hari jäi kiinni ja teloitusryhmä tappoi hänen vakoilun vuoksi. Vuoden aikana käytiin myös monia taisteluja ensimmäisessä maailmansodassa, mikä tuntuu tiettyinä päivinä, kun energia on hyvin tiheää. Ylösnoussut mestari Maria ilmestyi monta kertaa Fatimassa, missä on nyt portaali, kolmelle portugalilaiselle näkijälle siinä toivossa, että sota ja kaikki se loppuu, mitä sotimalla saadaan aikaa maailmalle. 1917 ja 2017 toimivat rinta rinnan, ja me kaikki tiedämme eri aikajanoista, ja näiden vuosien aikajanat kohtaavat, jotta voimme parantaa ja vapauttaa tuskaa, joka on haavoittanut Äiti Maata.

Emme ole enää 0-energioissa. Itse asiassa 12.12. ja sen jälkeen siirrymme 1-energioita kohti, ja tämä merkitsee, että tunnemme, koemme, elämämme, olemme ja hengitämme täysin tässä uudessa muutoksessa, johon siirrymme. En tunne olevani enää jumissa. Muutama viime viikko ovat olleet nopeaa liikettä eteenpäin. Kyse ei ole lempeästä tönäisystä – se tuntuu voimalta, joka työntää minua täysillä, minne minun täytyy mennä. Jos olet tuntenut olevasi jumissa, mutta nyt näet taas jonkinlaista liikettä elämässä, kyllä, olen siinä kanssasi.

Energiamuutos ja koko kehojärjestelmän puhdistuminen, kun siirrymme vuoteen 2017

Marraskuun 2016 lopusta saakka minusta on tuntunut fyysisesti epämukavalta kaiken sen puhdistustyön vuoksi, mitä teen, kaiken verkkotyön vuoksi mitä teen ja kaiken valointegrointityön vuoksi jota olen tehnyt. Se jatkuu. Ymmärrän, että monilla jotka ovat aktivoituneet ylösnousemusprosessissaan, on kamalia kipuja ja oireita, enkä voi edes kuvitella, millaista on, kun on aktivoitunut vasta muutama viikko sitten ja käymme läpi tätä energiamuutosta. Kaikille tulokkaille – sinnitelkää mukana, teistä ei ole tulossa hullu, ette ole kuolemassa fyysisesti, olette vain heränneet aloittaaksenne parantumistyön. Tämän polun läpi teidän täytyy kulkea. Älkää juosko sitä karkuun siksi, että se on uusi ja pelottava. Ottakaa se avosylin vastaan ja työstäkää kehittymistä, jottei teidän koskaan enää tarvitse tulla tänne kokemaan mitään tällaista.

Minäpä selitän lisää, mitä oikeasti tapahtuu nyt joulukuussa 2016. Te jotka jo tiedätte, että ympäri maailmaa tapahtuu kollektiivisesti puhdistumista, niin tosiaakin tapahtuu, ja tunsitte/aistitte sen oikein. Teille jotka ette tiedä, niin valtava puhdistumisaalto pyyhkäisee maapallon yli tällä hetkellä, tämän energiamuutoksen tai valo-aallon rinnalla, tai miksi haluattekin kutsua sitä.

Minulla on ollut melkein kolme viikkoa jatkuvia kiihtyneitä ylösnousemusoireita. Kyse on tavallisista oireista, mutta ne ovat lisääntyneet maksimiin. Kaikki chakrani ovat aktivoituneet päästämään irti tällä hetkellä, mikä merkitsee, että niitä puhdistetaan ja työstetään ja tunnen sen vuoksi kuin luomisenergiaräjähdyksiä olemuksessani. Energiaa joka on juurichakrassa, stimuloidaan. Ei siksi, että se on seksuaalienergiaa, vaan koska se on elämänvoimaa minussa. Tunnen, että siellä tehdään nyt töitä, ja luomisseikkailuni nousevat nyt korkeuksiin. Sinäkin ehkä tunnet tämän. Oireita ovat mm. aalloittain lisääntynyt seksuaalinen hurmio, seksuaalinen tarve ja fyysisen rakkauden himo, vaikka tuntuu fyysisesti "lävistetyltä". Tämä on outo oire. Monilla ihmisillä on paljon vatsakipuja, ja pelkoja vapautuu solar plexuksesta ja sakraalichakrasta. Oma vatsani on ollut turvoksissa, se on suurentunut, minulla on nälkä toisinaan ja toisilla kerroilla ei juurikaan. Mutta voit uskoa, että myös ilman ruokaa paino ei lähde eikä myöskään buddha-vatsani. Ihan typerää!

Pelkopohjaiset tunteet eivät voi jäädä tähän uuteen energiavaloon. Olemme tässä tilassa kasvaaksemme ja kehittyäksemme, joten kuvittele negatiivisen energian pitäminen kehossa, kun se siirtyy keveyteen. Ymmärrätkö, miksi valtaosalla meistä on fyysisiä kipuja? Koska kehossamme elää niin paljon pimeää energiaa. Kun valoa tulee meihin ja se puhdistaa sen pois, selvittää pelon, sen voima vaikuttaa meihin fyysisen kivun kautta. Sydänkipu, rintakipu ja närästys ovat olleet omia kokemuksiani, kun sydänchakrani laajenee lisää, ruumiillistan enemmän rakkautta ja avaudun enemmän Lähteen/Luojan rakkaudelle. Kurkkuchakra on aiheuttanut minulle vaivaa kolme viikkoa – olen yskinyt, kurkku on tuntunut menevän tukkoon, on ollut vaikea hengittää, nenä tuntuu olevan tukossa, on paljon ontelovaivoja, aivastelua, flunssamaisia oireita. Se on normaalia, mutta tuskallista. Minun on ollut vaikea saada minkäänlaista unta, kun vapautan tonneittain energiaa kurkkuchakrasta, ja se on pitänyt minut hereillä yöllä – olen saanut myös voimakkaita yskäkohtauksia. Se ei ole ollut miellyttävää, mutta teen työtä. Työnä on tunnistaa, mikä ongelma voi olla, ja muuttaa se. Minulla on ongelmia itseni ilmaisemisessa ja suoraan puhumisessa, ja kun pidämme sen sisällä emmekä puhu, avaamme oven sille, että se jää, kunnes se täytyy työstää energeettisesti. Se on minun ongelmani, sitä olen käynyt läpi.

Kolmas silmä, aivojen uudelleenjohdotus, terävä millisekunnin kipu joka tulee ja menee, päänsärky, informaatiolataukset kolmanteen chakraan – tätä on tapahtunut. Sitä on tapahtunut teillä kaikilla. Näen kuvia, näen konkreettisia mielikuvia tulevista aikajanoista. Ne saattavat tapahtua tai ne saatetaan torjua. Kruunua on työstetty, ja valoenergian sisäänpäästäminen voi olla vaikeaa. Toisinaan on oltava hyvin paikallaan, koska sen tullessa voi tuntua siltä, että se työntää sinua alaspäin. Tunnen toisinaan, että silmäni ja kasvoni tavallaan sulkeutuvat. Silmät menevät välittömästi kiinni, ja minun täytyy vain rentoutua ja hyväksyä se itseeni.

Minulla on ollut kivuliaita lihaskrappeja jaloissa – erityisesti vasen jalkani on tiukka, kova – ja venyttely saattaisi olla paras lääke tähän. On siis ollut pitkä kolme viikkoa, ja tulee pitkä joulukuu.

Et voi viedä nykyistä sisäistä energiaasi vuoteen 2017

Minä, sinä ja kaikki kollektiivissa emme voi viedä vuoteen 2017 nykyisiä energioita, joita meillä on sisällämme. Emme vain voi. Meidät siivotaan ja puhdistetaan – ja pienet negatiiviset aspektimme evakuoidaan ja valoa "verkotetaan" kehojärjestelmäämme nyt, jotta olemme paremmin valmistautuneita astumaan uuteen sykliin ja uuteen energiaan 2017.

Sinun siis täytyy päästää irti siitä, mikä ei enää istu hyvin sinulle, mikä ei istu hyvin ajattelutapaasi ja mikä ei istu hyvin tietoisuuteesi. Voit nähdä mitä tapahtuu, kun et ole valmis tekemään tuota työtä: ylösnousemusprosessi pamauttaa peppusi lattiaan ja raahaa sitä ympäri kaupunkia, kunnes alat tehdä sitä. Haluat olla tietämätön tarpeestasi kehittyä tai ottaa henkilökohtainen vastuu tai omistaa oma paskasi – no, kaikki paljastuu valossa. 5D:ssä kaikki paljastuu, kaikki tiedetään, koska kukaan ei voi piiloutua valolta. Emmekä voi piiloutua pimeään enää tässä kohtaa. Niinpä valo pakottaa sinut tekemään sen tavalla tai toisella. Se tekee sen. Se ei aio lopettaa – tämä ylösnousemusprosessi ei pysähdy kenelläkään, valoaaltoja tulee yksi toisensa jälkeen. Siksi vapaa tahto annettiin meille kaikille. Jatka kamppailua tässä asiassa tai yritä parhaasi mukaan käsitellä, ottaa vastuu, kasvaa ja kehittyä.

Nämä ovat ainoat kaksi vaihtoehtoamme. Ei ole harmaata aluetta, ei välitilaa missä olla, ei sivullisen vaihtoehtoa. Meillä ei ole muita vaihtoehtoja, kun siirrymme vuoteen 2017, ja niistä jotka eivät tee tätä työtä, näyttää tulevan pahempia ja pahempia. Se on surullista. Olet nähnyt heitä – egoistisia, ahneita, epäkypsiä, kyvyttömiä ottamaan vastuuta itsestään, syyttävät ja häpäisevät toisia ihmisiä.

Tervetuloa 12-12 ja tervetuloa 1-energiat.

Rakkautta ja valoa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.12.2016 23:01

ENERGIAPÄIVITYS: PIENET YMPYRÄT, SUURET YMPYRÄT, JAKAUTUMINEN JA YHTEYS

Kirjoittanut Lee Harris (http://www.leeharrisenergy.com)
7.12.2016

Viimeaikaiset energiat ja miten niitä käsitellään:

Jotkut ovat edelleen USA:n vaalikrapulassa, jolle on luonteenomaista tolaltaan oleminen ja (vielä enemmän) traumavaikutusten sisäinen nouseminen (tunne- ja psyykkiset reaktiot). Järkytys tai epäusko jakautumisenergioiden nousemisesta maailmassa oli monilla teemana marraskuussa. Halkeamat yhteiskunnassa ja nykyisissä hallintorakenteissamme ovat tulleet selvemmiksi ja enemmän pintaan, mitä olemme nähneet aiemmin. Tämä aiheuttaa sisäistä tunneliikettä useimmilla.

Jotkut ihmiset jäävät jumiin noihin vaikeisiin paikkoihin sisällään, toiset näkevät sen kiihdyttävän nopeita henkilökohtaisia puhdistumisia ja parantumisia, jotka johtavat merkittäviin läpimurtoihin identiteettiin, vapauteen, läsnäoloon ja yhteyteen liittyen.

Jos siis tunnet olevasi jumissa tai lukittu pelko-, viha- tai pettymyskierteeseen, kunnioita kaikin mokomin sitä alaspäin kulkevaa spiraalia, johon olet mennyt. Mutta samaan aikaan tee, mitä voit, osallistuaksesi noiden osiesi parantamiseen. Valitse hyvä yhteisö, tanssia, joogaa, meditointia, luovuutta, yhdistyminen luontoon ja eläimiin kutsuaksesi valon takaisin päivittäiseen todellisuuteesi. Jos olet kriisissä, keskity syvään parantumiseen tai terapeuttiseen apuun. Hae tukea lähteistä, jotka toimivat sinulla – parantajat, terapeutit, harjoitukset, oma retriitti – ja jatka sitä päivittäin, kunnes huomaat alkavasi nousta syvyyksistä. Ole kärsivällinen ja sinnikäs tässä prosessissa.

Tunteidesi tunteminen on mahtavaa ja tärkeää, mutta silloin kun negatiivinen hallitsee liian kauan, voi kehittyä malli kulkemisesta alaspäin, ja on tärkeä kutsua itsesi taas ylöspäin elämänspiraalia. Ja tuoda tasapaino takaisin.

Tasapainon oppiminen on erityisen tärkeää meille kaikille nyt. Oppia huolehtimaan itsestään uudella tasolla.

Ahdistus ja tulevaisuuden pelko (mielessä) ovat olleet pakkomielle jollakin viime viikkoina. Jos tämä olet sinä, muista, että pelkoajatuksilla on aina koukkuja menneisyyteen – tavallisesti entisen historian/entisen trauman perusteella kehossa. Sielun johtamilla ja heränneillä ihmisillä (jotka usein kokevat 3D:n ulkopuolisia ulottuvuuksia), pelkoajatukset voivat tulla esi-isien ja kollektiivin malleista, joihin yhdistytään empaattisesti. Käytä mantraa "päästän irti kaikista energioista ja tunteista, jotka eivät ole minun" auttamaan keskittymisessä siihen, mikä on oikeasti sinun tässä läsnä olevassa hetkessä.

Kulunut kuukausi on hämmentänyt maailmassa esiin isosti myös tuomitsemista ja oikeamielisyyttä. Mielipiteidemme puolustaminen on tapa suojata itsemme tilapäisesti alla olevilta tunteilta ja pitää itsemme kauempana sen uuden tilanteen hyväksymisestä, josta emme pidä tai jonka pelkäämme tuntea. Tämä voi aiheuttaa sisäistä kärsimystä ja kamppailua.

Tietoiset ihmiset (jotka tunnistavat itsessään nämä puolustautumismallit nopeasti, kun niitä nousee) työnnettiin syvään parantumiseen itsessään tuomitsemis- ja pelko/vihaenergioihin liittyen. Lopputulos tämän prosessin antamisesta kulkea tietoisesti kehon läpi, on suurempi myötätunto toisia ja yhteiskunnan haavoja kohtaan ja kyky nähdä valo toisissa ja näin nähdä ja puhua suuremman rakkauden ja yhteyden kera.

Ilmassa on muutosta ja sen näkyminen jatkuu muutaman vuoden lisääntyvässä määrin. Niinpä sen oppiminen, kuka olet ja mitä tarvitset näkyäksesi joka päivä maailmassa, on elintärkeää.

Standing Rock on oltut esimerkki lisääntyneistä kokemuksista, joita näemme tulevina vuosina.

Tulevat 4-6 viikkoa (ja miten niitä lähestytään):

Joulukuussa ja tammikuun alussa on aika antaa itsesi laskeutua takaisin kehoon, kaikkien näiden viimeaikaisten energiamuutosviikkojen jälkeen.

Opettele, kuka olet nyt, kun sisälläsi on paljon uutta energiaa ja muutosta.

Ota asiat hitaasti, missä mahdollista. Anna itsesi asettua kehoon ja anna hermoston rauhoittua ja nollata itsensä.

Organisoi tai uudelleenorganisoi elämäsi. Älä yritä tehdä tai luoda liikaa uutta, ellei perustasi ole erittäin vakaa tukemaan sitä. Organisointia tuetaan tässä kuussa.

Tunnista, että tarvitset rauhallisia ja hiljaisia yhteyshetkiä voidaksesi tuntea tasapainoa.

Keskity pienempään ympyrään elämässäsi. Suuri ympyrä elämässä on laajempi kuva, laajempi maailma ja kaikki, mitä tapahtuu ympärillämme. Voi olla uuvuttavaa ja kuluttavaa psyykkisesti ja tunteellisesti, jos kiinnitämme fokuksemme siihen. Keskity siihen, mitä on suoraan edessäsi – ihmiset, paikallinen yhteisö ja ympäristö. Luo tämä fokustasapaino pienempien ja suurempien ympyröiden välille elämässäsi. Silloin palvelet perimmiltään paremmin kumpaakin.

Yhteys ja yhteyden taika ovat hyvin läsnä tulevina kuutena viikkona, tuloksena viimeaikaisesta jakautumis- ja erillisyysenergiasta, joka toi sisäistä parantumista niille, jotka haluavat siirtyä puolustusmekanismiensa yli. Parantuminen elämäsi ihmisten kanssa, uusien tulevaisuutesi avainihmisten kohtaaminen ja syventyminen rakkaiden kanssa tapahtuu vaivattomammin tulevina viikkoina.

Lopuksi:

Tiedä, että sinua rakastetaan.

Tiedä, että sinua tarvitaan.

Rakkaus ja yhteys jatkaa tulemista maisemiin ja löytää sinut myös silloin, kun asiat näyttävät vähän hulluilta laajemmassa maailmassa.

Joistakin tulevien aikojen vaikeuksista huolimatta, hyvin monet meistä tuntevat olevansa enemmän hereillä ja elossa kuin koskaan aiemmin, ja meillä on tarkoituksentuntu elämäämme ja tähän planeettaan liittyen.

Asiat tuntuvat todellisemmilta ja totuudenmukaisemmilta kuin ennen.

Tämä tekee uuden alueen navigoinnista helpompaa, kuin "pelkomieli" saisi sinut ehkä uskomaan, kun katsot eteenpäin. Älä usko pelkomieltä ja sen tulevaisuuden ajatuksia.

Tiedä, että sinua rakastetaan enemmän, kuin voisit mitenkään ymmärtää. <3

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.12.2016 23:02

KORKEAMMAN JA ALEMMAN ITSEN HIDAS YHTEENSULAUTUMINEN FYYSISESSÄ KEHOSSA JA INKARNOITUNEESSA ITSESSÄ

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
7.12.2016

Pitkin vuotta 2016 on ollut jaksoja, jolloin tiesin fyysisen kehoni ja DNA:ni kehittyneen taas melko dramaattisesti. Ensimmäinen ihmisajatukseni on tavallisesti, onko mikään näistä kummallisista muutoksista, joita tunnen, ikään liittyvä, ja epäilemättä jotkut niistä ovat. Kuitenkin suurin osa on lisämuutoksia, koska on kolmas 9-energiavuosi (2016) ylösnousemusprosessissa ja galaktisessa linjautumisessa.

Olen ollut hyvin tietoinen joistakin näistä muutoksista, koska fyysisen kehoni tapa reagoida tiettyihin asioihin – tavallisesti tunneasioihin – on hyvin erilainen kuin mikään, mitä olen kokenut elämässäni. Ensimmäisen kerran tunsin tämän fyysisen, biologisen ylösnousemusprosessini alussa vuoden 2000 paikkeilla. Ajoin autoa ja äitini sanoi jotain hauskaa, ja nauroin ääneen. Tässä ei ole muuta epätavallista, paitsi että järkytyin välittömästi dramaattisesti lisääntyneestä energiamäärästä minussa ja kehossani, kun nauroin. Minusta se tuntui ja kuulosti valtavalta ja olin yllättynyt, hämmentynyt ja vähän nolona niin lisääntyneen voiman syöksyessä minusta nauraessani. En ollut koskaan ennen tuntenut niin, koska sitä ei ollut ennen ollut, ja se oli todella hätkähdyttävä muutos.

Jonkin ajan kuluttua oivalsin, että se mitä tunsin ja omasta perspektiivistäni kuulin, oli valtava lisäys energiamäärässä, joka minulla oli fyysisessä kehossani, ja kun nauroin, se tuntui ja kuulosti massiiviselta ja epätavallisen kovalta ja voimakkaalta. Vaati vähän totuttelua tähän äkilliseen muutokseen siinä, miten suuri jännite yhtäkkiä kulki minun ja fyysisen kehoni läpi ylösnousemusprosessin alkupäivinä. Tämä prosessi ei ole tietenkään koskaan loppunut tai pysähtynyt sen jälkeen, vaan jatkunut sen energiamäärän lisääntyessä, mitä minä (ja sinä tätä lukeva) olen ottanut jatkuvasti itseeni ja ruumiillistanut, kun olen kiivennyt energeettisesti näitä monia ylösnousemusevoluution porrasaskelia vuosien ja vuosikymmenten kuluessa.

Vuosikymmeniä sitten äitini kertoi tarinan: kun olin vauva, hänen laittaessaan minut keskelle lattialla olevaa peittoa, en lähtenyt siltä minnekään. Hänen kerrottuaan tämän minulle, sanoin, etten lähtenyt peitolta, koska pelkäsin kontata "maailmaan", kun tiesin vauvasta saakka, missä olin ja miten turvatonta 3D-elämä oikeasti oli. Tämä on vaikea taakka kannettavaksi vauvasta saakka ilman, että se musertaa tai rikkoo mitenkään. Ainoa toinen ihminen, jonka olen lukenut kertovan tiedostaneensa, mihin hän oli inkarnoitunut, on Inelia Benz, ja hän sanoi itkeneensä hillittömästi päivätolkulla, ennen kuin perhelääkäri sai lääkkeillä rauhoitettua hänet. Persoonallisuuteni – plus tietoiset muistoni monista pimeystiimin "hirviöolennoista" – on ollut mennä salamyhkäiseen moodiin, jotteivät tämän maailman ja sen ulkopuoliset "hirviöt" toivottavasti huomaisi minua täällä alhaalla, kun olen hiljaa ja liikkumatta peitollani! Huutaa ja kirkua ja pitää kovasti ääntä ja liikkua? En minä – tein kaiken voitavani tullakseni näkymättömäksi ja lentääkseni kirjaimellisesti pimeystiimin tutkakatveessa niin pitkään, kuin pystyin. Siksi en lähtenyt koskaan peitoltani vauvana. Eri tarina kuitenkin tullessani vanhemmaksi, koska – pidin siitä tai en – olin/olen vapaaehtoinen ja minulla oli/on tehtävä, kun olen inkarnoituneena tänne tämän hyvin tärkeän ylösnousemusprosessin ja evoluutiomuutoksen aikana, enkä voinut olla vapaa noista "hirviöistä" huolehtimisesta.

Toinen tärkeä tietoisuus elämästä ja varhaismuisto joka minulla on ollut 2-3-vuotiaasta, oli aika, jolloin ajoimme äidin ja isän kanssa kolmistaan jonnekin. Pidä mielessä, että tämä oli 1950-luvun alkua, eikä vauvan kantotuoleja tai turvaistuimia ollut. Koska matka oli ilmeisesti tavallista pidempi, äiti oli laittanut pinnasänkyni patjan auton takapenkille, peittänyt sen peitoilla ja ympäröinyt suojaavilla tyynyillä. Minulla oli oma pieni matkustuspesäni auton takapenkillä.

Jossain kohtaa matkan aikana tunsin ennen kokemattoman tunteen ja fyysisen kehoaistimuksen, joka oli riittävän voimakas saamaan 2-3-vuotiaan muistamaan ja tunnistamaan sen koko elämänsä. Tunsin yhtäkkiä kaikenkattavaa turvaa, varmuutta, voimaantumista, rauhaa, fyysistä mukavuutta, tunnelohtua, henkistä lohtua ja korkean sydämen muiston ja suoran tunteen korkeammasta ei-fyysisestä kodista. Nuo harvinaiset hetket olivat autuaita, nuo hyvin epätavalliset tunteet täydellisestä turvasta, suojasta, hoivasta, rakkaudesta, mukavuudesta ja tietoisuudesta, ja tietoisuus siitä, että olin moniulotteinen olento, joka oli samanaikaisesti korkeammissa ja alemmissa ulottuvuustaajuuksissa ja todellisuuksissa, samalla kuin olin hyvin nuori Denise inkarnoituneena taas fyysisyyteen.

Painotan, miten totta tämä oli sekä fyysisellä että tunnetasolla, koska en ollut Denisenä tuntenut koskaan turvaa, varmuutta tai lohtua ollessani inkarnoituneena fyysiselle 3D-maapallolle nyt! Nämä suuret ääripäät – tunne, että oli jatkuva saalis pahojen hirviöiden pimeällä fyysisellä maalla, ja tunne, että jumalainen Lähde turvaa selustani – oli kamala, ihana ja häiritsevä kontrasti, erityisesti hyvin nuorelle lapselle. Mutta sellaista on useimpien edelläkävijöiden, tähtisiementen, tiennäyttäjien ja korkeamman taajuuden valo-olentojen elämä, kokemukset ja tietoisuus paikassa, joka on ollut käsittämättömän negatiivinen ja pimeä hyvin pitkään.

Olen maininnut monta kertaa, miten vaikeaa elämä on ollut minulle vuoden 2014 alkupuolelta saakka, eikä 2015 parantanut yhtään tilannetta, vaan toi lisää kaikkia muutoksia äitini saatua yhtäkkiä aivohalvauksen ja sen seurauksena pahenevan dementian. Asiat, tilanteet, paikat, ihmiset ja elämäntavat ovat päättyneet, luhistuneet, räjähtäneet, pudonneet pois, hävinneet ja kuolleet, ja kaikki se on ollut osa tätä ylösnousemusprosessia. Muutama päivä sitten tarkastelin aikaa vuodesta 2014 tähän päivään saakka, vuoden 2016 loppuun, ja sitä on rehellisesti sanottuna ollut vaikea tajuta kokonaisuutena. 2014 ja 2015 olivat äkillisten ja dramaattisten muutosten hurjia vuosia, ja tiedän, ettei tämä ole ohi vielä. Joulukuussa 2015 tuon vuoden ensimmäinen energia-aalto alkoi minulla hyvin erilaisena kuin kaikki aiemmat ylösnousemusprosessin vuodet ja vuosikymmenet. Minusta tuntui yhtäkkiä 19.12.2015, että kaksimetrinen keihäs kulkee fyysisen kehoni läpi rinnan yläosasta korkean sydämen kohdalta. Tarpeetonta sanoa, että oli uskomattoman tuskallista, kun korkea sydämeni ja sitä ympäröivä alue kävivät läpi suurempia evoluutiomuutoksia.

Olen usein pystynyt selvänäköisesti näkemään valojuovina erilaisten korkeampien evoluutiovaloenergioiden tulemisen tähän ulottuvuuteen ja fyysiseen kehooni. Vuonna 1999 ja vuoden 2000 alussa näin näiden erilaisten valojuovien tulevan kehooni ja/tai päähäni hyvin erityiskulmissa, vähän kuin evoluutiovalon lasersäteitä, joiden täytyi tulla kehoon ja/tai tiettyihin elimiin ja chakra-alueille jne. hyvin tietyissä geometrisissa kulmissa. Jotkut näistä valojuovista yhdistyivät toisen valojuovan kanssa, tavallisesti umpirauhasissa, muttei aina, taaskin hyvin tietyssä kulmassa ja suunnassa jne., jotka olivat tarkoituksellisia, eivät sattumanvaraisia tai vahinkoja. Kiinalainen akupunktio ja kehon meridiaanit jne. eivät ole kovin tuttuja minulle, mutta olen nähnyt vuosikymmenten kuluessa, että nämä ylösnousemuksen valojuovat jotka tulevat kehooni ja päähäni, ovat muistuttaneet minusta eräänlaista jumalaista geometristä valoakupunktiota – kutsutaan sitä niin – joka aktivoi lisää tiettyä DNA:ta kehittymään, muuttumaan ja laajentumaan tiettynä aikana jne. Toisin sanottuna, nämä hyvin korkean taajuuden evoluutiovalojuovat tulevat meihin, kehoon ja tietoisuuteen, kehoverkkoon, tietoisuusverkkoon, ns. korkean sydämen verkkoon tietyssä kulmassa ja suunnassa, joka on kuudetta ulottuvuutta ja geometriaa.

Jos siis sinäkin olet nähnyt selvänäköisesti valoenergiajuovia tulevan kehoosi ja päähäsi selvästi määritellyissä kulmissa ja risteävän toisten valojuovien kanssa, niin tiedät, että korkeampaa suunnitelmaa seurataan sisällämme, ja kutsumme sitä "tiivistyneeksi evoluutioksi". Jos voit nähdä sen, se on melko ällistyttävää täydellisyydessään ja selkeydessään, siitä huolimatta miltä se saa usein olomme tuntumaan! Lyijystä kullaksi …

Marraskuusta 2016 saakka minulla on ollut tämä sama tunne parimetrisen keihään (valojuovan) kulkemisesta korkean sydämeni, fyysisen kehoni ylärinnan läpi. Rakkaan kissakumppanini siirtyminen kuolemisprosessiin ja kuoleminen yhtäkkiä viime kuussa ei tehnyt siitä yhtään helpompaa kestää, ja asiat ovat tuntuneet siltä, kuin näkymättömiä pommeja olisi siitä lähtien jatkuvasti räjähdellyt oikealla ja vasemmalla, punaista ja sinistä, valoa ja pimeyttä. Hyvin yksinkertaisesti ilmaistuna, on ollut todella kamalaa monin tavoin pitkän aikaa. Ikään kuin minun edes tarvitsisi sanoa sitä tätä lukeville ihmisille!

Toisaalta kaiken tämän jälkeen, täytyy nopeasti lisätä, että joulukuusta 2015 olen tuntenut aina välillä minussa ja fyysisessä kehossani kasvavan tunteen, joka kertoo minulle selvästi, että valtavaa evoluutiokehitystä tapahtuu nykyisen elämämme räjähdysten ja kipujen välissä. Kuten kokemukseni 2-vuotiaana pikkupesässäni vanhempien auton takapenkillä, olen selvästi tuntenut nyt tuon vanhan tutun tunteen kodista minussa, fyysisessä kehossani, tässä ja nyt. Tämä on nykyisestä perspektiivistäni ja tietoisuustasoltani katsottuna jatkuvaa korkeamman itseni yhteensulautumista alemman itseni kanssa Denisen fyysisessä kehossa ja inkarnaatioaikajanalla ylösnousemusprosessin aikana.

Hurraa, tenavat, teemme sen!

Tähän mennessä tämä yhteensulautumisprosessi on tuntunut minusta lisääntyvältä rentoudelta, rauhalta, uskomattoman voimaantuneelta, turvalliselta, mukavalta ja itseen, Itseen ja Lähteeseen rakastumiselta, koska ne ovat kaikki yhtä minussa ja fyysisessä kehossani, energiakehoissani ja kehittyvässä tietoisuudessani. Niin myös sinulla tätä lukevalla, mutta se tuntuu luultavasti vähän erilaiselta sinusta ja tämä on normaalia ja odotettua.

Mutta jos sinäkin tunnet voimakasta ja jatkuvasti kasvavaa sisäistä tunnetta, että olet mukavasti nahoissasi, henkilökohtaisesti täysivaltainen, pimeystiimin ja sen vaikutusvallan ulottumattomissa, et pysty yhdistymään vanhaan maailmaan tai sinulla ei ole mitään kiinnostusta sitä kohtaan, paitsi saada se pois kurjuudestaan kerta kaikkiaan, niin tunnet korkeamman ja alemman itsesi yhteensulautumisen sinussa, kehossasi ja korkeassa sydämessäsi. Ja kyllä, se on autuasta, ajatonta, ja kyllä, se on hullua ja tuskallista toisinaan, mutta kuka välittää, koska se tapahtuu – oikeasti! Korkeampi koti on tässä nyt – alkuvaiheissaan – monissa meissä ja siitä syystä on noita ajattoman autuuden hetkiä ja hengailua Lähteen kanssa, koska Lähde ja itse sulautuvat yhteen ja tulevat yhdeksi meissä jokaisessa. Kuvittele, millainen todellisuus on satojentuhansien tai miljoonien Lähdeitsenä yhdistyneiden täysivaltaisten ihmisvalo-olentojen eläessä ja luodessa 5D-maapallolla.

Kaikki tämä kuulostaa upealta, ja onkin sitä, ja kuitenkin rajakohta tai siirtymä kahden maailman ja olemis-, tietoisuus- ja todellisuustason välillä on toisiaan aivan liikaa. Silloin tällöin koko vuoden minulla on ollut enemmän jaksoja, jolloin en ollut kovin tästä maailmasta ja minusta tuntui, että pystyin vain menemään hakemaan ruokaa ja vessapaperia – ja minun täytyi puhua fyysisesti toiselle ihmiselle! Silloin tällöin koko vuoden minulla on ollut aikoja, jolloin en ole pystynyt muodostamaan lausetta tarpeeksi hyvin kommunikoidakseni fyysisen ihmisen kanssa. Kirjoittaminen on helpompaa – luojan kiitos – mutta tämä ei ole tapa elää, puolittain sisällä ja puolittain ulkona asioista. Minä olen tämä jumalainen Lähde, kuitenkin minun täytyy edelleen olla vuorovaikutuksessa vastenmielisten ja tiedostamattomien ihmisten kanssa, jotka ovat ja toimivat vanhassa alemmassa pimeystiimin taajuudessa ja joiden mieltä kontrolloidaan täysin, eikä heihin voi luotaa hetkeäkään.

Miten kauan tämä järjettömyys ja jännittynyt kuilu voi jatkua? Ei pitkään, koska en ensinnäkään halua tehdä sitä. Onneksi uusi suuri muutos on lähellä nyt, koska on mahdotonta olla autuudessa ja ajaa autoa tai olla tekemisissä jossain kassan kanssa. Aivan kuten on melkein mahdotonta olla tekemisissä tiedostamattomien ihmisten kanssa, jotka rehellisesti uskovat, että he ovat hoksanneet kaiken, ovat hyvin teräviä ja voimakkaita, ja pitävät sinua helppona saaliina. Anna minulle vahvuutta olla neutraali ja tuon typerän paskan vaikuttamatta kaikissa monissa muodoissaan …

Nyt tapahtuu paljon, aivan kuten kaikki tiesimme, että tapahtuisi tämän kolmannen 9-loppuunsaattamisenergiavuoden lopussa. Minun on täytynyt maata melkein joka päivä pitkän aikaa tekemättä mitään ja ollen hyvin hiljaa, kun tämä yhteensulautuminen jatkuu. Siitä tulee helpompaa, mutta ennen kuin tulee, lepää usein, nuku aina tarvittaessa riippumatta siitä, mikä päivän tai yön aika on, syö, mitä kehosi tarvitsee ja silloin kun se tarvitsee, ole yksin, kun tämä massiivinen henkinen, energeettinen ja fyysinen evoluutio tapahtuu sinussa ja kehossasi, kulje aina ihmiszombien joukossa korkeamman tietoisuuden kera ja säteile valoasi kuin hullu heräävien ihmisten keskellä ja tunne heidän korkean sydämensä syntyvän heissä nyt. Vuosi 2017 tuo tonneittaan tätä lisää monille, monille ihmisille, joten ole valmis siihen ja paljon enempään niin hyvin, kuin voit.

Denise

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit