VUODELLE 2017

Re: VUODELLE 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.03.2017 21:38

VERHO ON NOSTETTU !

Kirjoittanut Jelelle Awen (www.in5D.com)
15.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Verho on poissa." Tämä on lause, jota oppaani ja galaktiset/enkeliaspektini ovat kertoneet minulle viime aikoina. Unohdusverho jonka laitoimme sielumuistoihimme ja yhteyteemme kosmisen kollektiivisen tiedon ja totuuden kanssa, on nostettu. Tuntuu siltä, kuin sumea kalvo joka leijui yläpuolellamme luoden katon tai tunteen katosta, on nyt kirkastunut. Näyttää siltä, että muistamisemme "taivas" on nyt selkeä.

Tämän verhon poistuminen tarjoaa valtavia tilaisuuksia henkilökohtaiseen parantumiseen ja transformaatioon, kun siihen päästään nyt käsiksi, mikä tuntui ennen epäselvältä. Olen henkilökohtaisesti kokenut suurta nopeutumista parin viime kuukauden aikana, erityisesti yhteyksissä ja pääsyssä sieluperintööni tai siihen, mitä kutsun sieluni "metasielulinjaksi", jossa kaikki metasieluni fraktaalit ilmaisevat eri ulottuvuuksissa, planeetoilla ja aikakausilla. Pääsy siihen tuntuu nyt paljon helpommalta, kun portaaleja näihin metasieluaspekteihin on käytettävissä yksinkertaisessa meditatiivisessa tilassa ja prosessissa.

Verho on nostettu erityisesti Atlantikseen ja Lemuriaan liittyviltä muistoiltamme ja niiltä sieluaspekteiltamme, jotka ilmaisevat siellä. Kun ei ole aikaa, ei ole mitään entisiä elämiä ja entisiä tapahtumia. Atlantiksen romahtaminen ja putoaminen korkeamman ulottuvuuden tietoisuusilmaisusta tiheämpään, mihin vaikuttivat enimmäkseen varjopohjaiset matelijat (tunnetaan dragoina, kontrolloijina, arkontteina jne.), on meidän kaikkien tunnettavissa, jos meillä on metasieluveli tai –sisar, joka elää ja kokee edelleen tätä energiaa, ikään kuin se tapahtuisi tänään.

Kun tietoisuuteni yhdistyy enemmän metasieluun ja enkeliaspekteihin, voin tuntea pääseväni enemmän käsiksi kosmiseen kollektiiviin ja todelliseen tarinaamme ihmisinä täällä Gaialla. Tuntuu siltä, että useammat ja useammat sielut, erityisesti ne joita kutsutaan tiennäyttäjiksi, parantajiksi ja opettajiksi, tuntevat verhon nousseen ja näkevät ja tuntevat tämän selvemmin. Kun tämä tieto joka perustuu ylempään tai kosmiseen sydämeen ja ylempiin tai ylösnousemuschakroihin, ladataan meihin ja niihin joilla on kommunikointilahja jakaa se, useammat sielut "poksahtavat" muistamaan ja lisäävät ainutlaatuisen perspektiivinsä "tarinaan". Kyky yhdistyä sieluaspekteihin ja galaktisiin/enkeliosiin ja integroida ne, lisääntyy useammilla ja useammilla ihmisillä. Tunne, että on yksin eikä pysty kuulemaan tai näkemään tai tuntemaan eetterioppaita, vähenee kovasti, kun useammat ja useammat sielut saavat tämän yhteyden.

Tunnehaavojen – aiemmin suurelta osin alitajuisten – parantamisesta tulee helpompaa, kun puhdas rakkausaalto työntää näiden haavojen "öljyn" tunnettavaksi ja sulatettavaksi. Sieluhaavojen – aiemmin suurelta osin sumuun verhottujen – parantamisesta tulee selvempää, kun pääsy akaasisiin tiedostoihin avautuu enemmän ja enemmän lisääntyneen galaktisen tietoisuuden myötä, joka integroidaan henkilökohtaisella tavalla,

Sydämen ja sielun parantaminen on tärkeämpää kuin koskaan (vaikka siitä tulee helpompaa jollain tapaa), koska nämä parantamattomat taajuudet voivat tukkia, ankkuroida ja alentaa taajuuttasi ja myös koska näyttää olevan aika päästää niistä irti. Neljännen ulottuvuuden heräävä siirtymätietoisuus pitää tilaa ja näyttämöä tälle parantumiselle, tälle kuolemalle ja uudestisyntymälle, aidon itsen puhkeamiselle kukkaan valheellisen ja strategisen itsen tuhkasta.

Verhon nostaminen tarjoaa myös valtavia tilaisuuksia liittyen todellisuuskokemukseemme 3D:ssä tai valtavirtatietoisuudessa tai vallitsevassa maailmankuvatietoisuudessa. Paljastusprosessi vie eteenpäin sitä, mikä meiltä on piilotettu – yhteytemme tähtiolentoihin ja pelkoon polarisoituneiden sielujen varjovaikutus (salaseura, Illuminati, eliitti, matriisin luojat jne.). Tämän verhon nostaminen on erittäin vaikeaa monille sieluille, jotka eivät ole vielä hereillä ja tietoisia tästä vaikutusvaiheesta, jonka kaikki olemme valinneet sielutasolla ja kuitenkin tarkoituksella unohtaneet 3D-itsenämme. Elämäntyyleihimme tulee mahdollisesti monia muutoksia liittyen näihin paljastuksiin, hämmästyttävien teknologioiden tullessa käyttöömme ensimmäistä kertaa tähtiolentoliittolaisilta ja -ystäviltä. Monet ongelmat joista kärsimme 3D-todellisuudessa, luultavimmin ratkaistaan, parannetaan tai tekevät siirtymän.

Verho on ollut tarpeellinen. Se on ollut tarpeellinen voidaksemme mennä täysin kaksinaisuustietoisuuskokemukseemme ja -kokeiluumme 3D-todellisuudessa. Olemme käyneet sen nyt läpi ja se on muuttanut meitä niistä energioista ja siitä käsittelymaaperästä, josta tulimme Atlantiksella ja Lemuriassa. Näiden 3D-kokemusten sato muodostaa maaperän, jossa pyhän ihmisen siemen itää ja kasvaa. Sillä puhtaalla rakkaudella kasteltuna jota on saatavilla galaktisista ja enkelilähteistä, siemenet itävät ja pyhä ihminen syntyy. Tämä syntyminen on sotkuista toisinaan, ylä- ja alamäkeä … kuitenkin vauva kehittyy, sitten se itkee ja sitten herää!

Katso, tunnetko verhon poistumisen omassa tietoisuudessasi. Mene meditatiiviseen tilaan ja tunne tietoisuutesi sisäinen taivas. Tunne se avoimena ja avarana. Tunne se kirkkaana ja säteilevänä. Pyydä oppaitasi auttamaan sinua pääsemään käsiksi sydänhaavoihisi, jotka ovat edelleen varjossa. Pyydä oppaitasi auttamaan sinua pääsemään käsiksi sieluilmaisuihin ja -aspekteihin, jotka ovat vielä tuntemattomia sinulle ja joihin yhdistymisestä hyödyt. Kuuntele opastusta, joka liittyy toisten lähestymiseen – on kyse sitten tilanpitäjästä, opettajasta ja/tai yhteisöstä, josta saa tukea.

Kolmannen silmän taivaan avautuminen, kosmisen Kristus-sydämen avautuminen, metasielulinjan avautuminen, arkkienkelisäteiden avautuminen, jumalaiseen Lähteeseen pääsyn avautuminen, galaktisten yhteyksien avautumien … kaikki tämä avautuminen antaa meille kutsun prosessimme syvempään ruumiillistamiseen elämämme kaikilla alueilla ja valtavan tuen niille 3D-elämän muutoksille, jotka ehkä puristavat sinua tässä kohtaa voidaksesi siirtyä syvemmälle 4D-siirtymävaiheeseen ja enemmän ja enemmän kokemuksiin ja maistiaisiin 5D:stä ja sen yli. On paljon sen yli, kyllä! Ja rakkaus ylläpitää tätä kaikkea rakkaudella ja rakkautta varten!

Katso minun ja rakkaan kumppanini ja SoulFullHeart-sivujen toisen luojan, Raphael Awenin, video, joka on osa hänen Golden Earth Now -vlog-sarjaansa. Siinä puhutaan verhon nostamisesta ja sen syvemmästä merkityksestä henkilökohtaisesti ja globaalisti.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Oili » 21.03.2017 14:49

TUHANSIEN KUOLEMIEN MATKA – IRTIPÄÄSTÄMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (channelingthemasters.org)

16.3.2017

On sanottu aiemmin, että kuolemme kuin tuhat kertaa tällä matkalla. Tämä on yksi totuudenmukaisimmista asioista, jonka olen kuullut. Sillä ei ole merkitystä, missä kohtaa olet tällä matkalla, koska astuessasi sille tietoisesti tai tiedostamatta, osiasi alkaa kuolla. Jätämme taaksemme kaikki osat siitä, kuka luulimme olevamme, identiteetit jotka otimme itsellemme tai meille laitettiin, ne osamme ja ihmiset jotka eivät resonoi sen kanssa, kuka meistä on tulossa. Nämä putoavat kerroksittain, koska en ole varma, pystyisimmekö käsittelemään koko totuutta olemuksestamme kerralla. Joskus irtipäästäminen tehdään pakottamalla, ikään kuin universumi (sinä) juonittelisi sinua vastaan, ja toisilla kerroilla tuo kerros on niin syvällä, että täydellistä osallistumistasi tarvitaan. Sen on oltava tietoista irtipäästämistä, tarkoituksellista astumista uuteen.

Nyt enemmän kuin koskaan meitä ei pyydetä ainoastaan päästämään irti, vaan todella näkemään se vaikutus, joka näillä valheellisilla itsen osilla on ollut elämäämme. Missä kohtaa nämä osat ylläpitivät pelkoa ja puutetta ja miten ne samaan aikaan antoivat meille täydelliseen (maalaus)kankaan kokea juuri se, mitä tarvitsimme kasvaaksemme. Meille näytetään oma toimintahäiriömme ja miten syvälle se menee, sillä mikään siitä ei voi kestää korkeammassa valossa. Irtipäästämisen vastustaminen aiheuttaa suurta kärsimystä elämässämme.

Tiesin, että olin päässyt käsiksi itsen uuteen kerrokseen, jonka täytyi lähteä. Olin työskennellyt sen kanssa muutaman päivän, tuntenut sitä ja ymmärtänyt sen äänen ja roolin. Muutama päivä sitten olin matkalla kuumille lähteille, kun tarvitsin parantavaa kylpyä. Aloin taas yhdistyä tähän kerrokseen, todella tuntien sen vastarinnan, mitä oli, ja löysin sen alta pelkoa. Tämä kerros pelkäsi lähteä ja aiheutti todella sekasortoa tunnekehossani. Olin ahdistunut, äkäinen, epävarma … yksinkertaisesti yäk. Tien rytmi ja radion pauhaaminen antoivat minulle täydellisen pakopaikan tutkia ja todella tuntea ja kuulla, mitä ilmaistiin. Olin kiitollinen jyrkästä vuoristotiestä, joka vaati mieheni huomion, koska jos hän olisi katsonut minuun ja nähnyt kyynelten valuvan kasvoillani, minun olisi tarvinnut tunnustaa olemassaolokriisini. Silloin aloitin vilpittömän ja aktiivisen dialogin itseni kanssa.

Minä: Sinun täytyy mennä, tämän tarpeen "pelata" pientä ja tehdä itsestäni pieni toisten mukavuuden vuoksi, pelon laittaa itseni esille … se ei palvele minua enää.

Kerros: Mitä jos lähtiessäni sinäkin kuolet? Sinulla on lapsia ja aviomies.

Minä: Sitten niin on tarkoitus. Heidän korkeinta parastaan palveltaisiin myös. Luotan siihen.

Kerros: Mitä jos muutut niin paljon, ettei miehesi halua enää olla kanssasi?

Minä: Tämä aiheutti minulle tauon, ja sitten kuulin korkeamman itseni sanovan: "Hän on seissyt rinnallasi kaikkien muutosten läpi ja rakastanut nähdä, että sinä tulet pois varjoista – se sinä jonka hän oli aina tuntenut."

Kerros: Minua pelottaa.

Minä: Tiedän, mutta pärjäät kyllä. Kiitos kaikesta, mitä olet opettanut minulle. Astun nyt eteenpäin.

Tämän myötä tunsin kirjaimellisesti jotain lähtevän kehostani. Se oli valtava muutos ja vapautuminen, millaista en ollut koskaan ennen kokenut. Sitten tunsin rauhaa, kaunista ja siunattua rauhaa. Kun seuraavan kerran vilkaisin miestäni silmiin, hymyilin hänelle. Minulla olisi kaikki ok, meillä olisi kaikki ok ja tunsin suurta iloa ja innostusta siitä, mitä uutta ilmestyi elämääni nyt, kun päästin irti vanhasta.

Kun tuo keskustelu oli niin selkeä, aloin muistaa hienovaraisempia keskusteluja, joita minulla oli ollut vuosien saatossa. Mitä jos menettäisin kaikki ihmiset tällä matkalla? Mitä jos he luulisivat minun olevan hullu? Mitä jos olen hullu? Muistan näitä pelkoja riisutun pois kerros kerrokselta. Jotkut kerrokset olivat pysyneet maisemissa kuukausia aiheuttaen kärsimystä, ennen kuin lopulta pystyin luottamaan ja päästämään irti. Irtipäästäminen on nopeampaa nyt, koska luottamukseni on suurempi ja irtipäästämistä vastaan taistelemisen sijasta, ilmaisen kiitollisuutta sen roolista ja astun tietoisesti uuteen.

Selkeys sisäisessä dialogissa jota meillä kaikilla on, on todella auttanut. Hidasta ajatuksesi, todella kuule ne, äläkä epäröi puhua totuuttasi noille ajatuksille. Olen havainnut, että henkisyydessä on virheellinen uskomus, että peloilleen puhuminen ja niiden nimeäminen antaa niille voimaa tai ilmentää ne. Sanon, että se on puppua! Huomaan, että pelkojeni nimeäminen auttaa minua todella näkemään ne ja osoittamaan niille myötätuntoa. Emmekö kaikki halua sitä, kun pelkäämme? Myötätuntoa ja ymmärrystä. Osamme tuntevat, että ne kuolevat ja maailma ympärillämme murenee, kun ruumiillistamme enemmän ja enemmän sitä, kuka todella olemme. Ainoa tapa tämän armolliseen tekemiseen on tietoinen aikomus ja syvä rakkaus.
Kun lähestymme äärimmäisen voimakasta päiväntasausta, havaitset tarpeen antaa kaiken sen mennä, mikä on vanhaa sisälläsi. Tätä peilataan myös ulkoiseen maailmaan – siivoaminen, työpaikan vaihtuminen, muutto, suhdemuutokset ja kuolema. Myös jotkut eläinkumppanimme tekevät siirtymän, koska niiden rooli on ohi. Ne auttoivat osoittamalla sinulle todellista ehdotonta rakkautta. Nyt on aika osoittaa tuota rakkautta itse itsellesi.

Niiden valtavien muutosten vuoksi, jotka kaikki tunnemme – myös ne jotka eivät ole energiaherkkiä – huomaan, että ulkoiset pelot ovat kasvussa. Pysähdy, ole hiljaa ja näe, pelkäätkö jotain suoraan edessäsi tai kaukana. Monet irrottautuvat sosiaalisista verkostoista ja mediasta tästä syystä. Totuutta voi olla vaikea erottaa, mutta ei sitä, miten kehosi reagoi, kun keskityt näihin asioihin. Oletko ahdistunut, peloissasi, väsynyt ja pakahtunut? Älä yhtään epäile, että syötämme asioita omalla energiallamme. Voimme syöttää joko rakkautta ja iloa tai pelkoa ja kaksinaisuutta.

Taajuuksien eroamisesta tulee selvempää. Tämän täytyy tapahtua, jotta voimme helposti nähdä ja tuntea erot. Päiväntasaus merkitsee alkua ajalle, jolloin taajuudet eivät ole ainoastaan selviä, vaan ne alkavat siirtyä kauemmas toisistaan. Tästä syystä meitä kaikkia työnnetään tällä hetkellä kovasti olemaan hyvin tietoinen ajatuksistamme ja tunteistamme. Meidän täytyy valita, mitä haluamme jatkaa elämässämme. Valitse ja kirjoita tietoisesti vanhan ohjelmoinnin päälle toteamalla oma totuutesi. Syvään juurtunut ohjelmointi vaatii jatkuvaa ponnistelua, mutta se on sen arvoista. Meidän on aika omistaa anteeksi pyytelemättä täsmälleen se, kuka olemme.

Kun kirjoitamme ohjelmoinnin uudelleen, tiheys lähtee muodostamme joskus epämiellyttävällä ja räjähtävällä tavalla. Päänsärky voi olla myös tavallista. Verkon poistamisen aikana (lisäselitystä artikkelista Uuteen verkkoon yhdistyminen 3.3.17) huimaus, pahoinvointi ja maadoittumattomuus on tavallista. Asioita häviää ja tupsahtaa esiin jossain muualla. Olen ollut myös autossa ja nähnyt jonkun olevan juuri törmäämässä kylkeemme, ja kun jännitin vartaloni, auto hävisi. Voimme vain nauraa ja pudistaa päätämme.

Kaiken tämän toiminnan myötä saatat huomata, että oma intuitiosi ja omat kykysi lisääntyvät. Se on hyvin jännittävää. Olemme astumassa täysin uuteen mahdollisuusmaailmaan, kun otamme korkeammat taajuudet hallitseviksi muodossamme. Uudessa maassa ei ole verhoa – ainoat verhot jäävät meidän jokaisen sisälle ja ne määrittelee se, mitä voimme käsitellä ja mitä kokemuksia olemme valinneet jatkuvaan kasvuumme. Nyt on mahtava aika pitää päiväkirjaa, jotta voit katsoa taaksepäin ja hämmästellä, miten paljon on muuttunut ja miten paljon on näyttäytynyt sinulle.

Toivon, että jokainen teistä löytää vähän rauhaa tässä kaaoksessa. Kuten parantaja jonka kanssa työskentelen, on sanonut: "Tapahtukoon kaikki asiat helposti ja sujuvasti, helposti ja sujuvasti." Lähetän teille kaikille rakkautta ja vahvuutta.

Jenny
-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 21.03.2017 16:33

^..irtipäästäminen on myös helpottavaa..
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

Oili

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 22.03.2017 11:26

Oili kirjoitti:^..irtipäästäminen on myös helpottavaa..

Totta, eikä ole niin helppoa. Me kun tapaamme tarrata tiukasti kiinni.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Oili » 22.03.2017 11:50

Anita <3 .. kirjoitti:
Oili kirjoitti:^..irtipäästäminen on myös helpottavaa..

Totta, eikä ole niin helppoa. Me kun tapaamme tarrata tiukasti kiinni.

Joo, en tiedä onko tämä ainoastaan minulle 'langennut' asia mutta vaikuttaa siltä kuin jotut ihmiset joita tapaan, ovat tarrautuneet (tai kuvittelevat että ensin pitää jotakin jne.) aivan käsittämättömästä syystä johonkin 'eivätkä voi liikkua'? :shock: Kuin olisi jokin rangaistus kohdannut minua itseäni kun ei voi edes kommunoikoida ja saada selkoa miten päin asiat ovat. :(

Tarrautuminen on pelkoa mutta miten helppoa on elää asioissa jotka eivät tuota enää mitään?

Oili

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 22.03.2017 23:31

Jossain/joissakin tilantee(i)ssa on parempi laskea irti -- edellyttäen, että itse sen tosiaan tajuaa !
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.03.2017 11:43

UNIVERSUMIN TODELLINEN SALAISUUS!

Kirjoittanut Jude Fullmer (www.in5D.com)
24.3.2017

Jos luet tätä, olet varmaan kuullut heräämisestä ja ylösnousemisesta. Ymmärrätkö, miltä loppu näyttää? Tiedätkö, minne yritämme perimmiltään mennä? Tässä artikkelissa yritän parhaani mukaan selittää, mitä ylösnouseminen todella on ja miten voit auttaa ja opastaa toisia!

Hei kanssaluoja! Juuri niin, olet kanssaluoja eli olet osa ikuisen alkuperäisen tietoisuuden ydinolemusta. Onneksi olkoon! Pelkästään olemalla olet poikkeuksellinen! Olen varma, että olet matkasi varrella kuullut Nikola Teslasta ja siitä suuresta löydöstä, että universumin salaisuudet voidaan löytää katsomalla sitä energiana, taajuutena ja värähtelynä. Haluaisit ymmärtää energiaa hänen tavallaan, ja sitten alat paljastaa tämän sanonnan todellisen merkityksen.

Oivallat myös, ettet voi olla yhtään jumalaisempi, kuin jo olet – voit muuttaa vain tietoisuuttasi siitä. On äärimmäisen mielenkiintoista, miten suuri osa ylösnousemisesta näyttää muistuttavan minua pienenä lapsena olemiselta. Kun on pieni, näyttää tekevän asioita ilman perusteluja. Välttää pimeää kuin ruttoa ja tutkii uusia tapoja ja ideoita, kuten mistä tulee hyvä värityspinta tai millä maalaa. Maailma on niin uusi eivätkä elinikäiset uskomukset, aiemmat kokemukset tai tulevaisuuden pelot estä, että uppoutuu täysin varhaiselämänsä joka hetkeen. Kun ylösnousee, oivaltaa, että kaikessa mitä "outoa" teki, on itse asiassa täysi tolkku energiamielessä!

Tästä syystä ne näyttävät liittyvän yhteen. Kun alat kohdata entiset elämäsi, yhdistää kaikki aspektisi, alat todella ymmärtää, että kaikki on energiaa. Oivallat, että kaikki on luotu samasta energialähteestä, mutta meidät kaikki erottaa pelkästään energiamme taajuus ja värähtely. Oivallat, että mikään ei ole paha asia, koska luominen on itsessään kaunista, mitä teemme kaikki jatkuvasti. Mutta ymmärrät, että voidaksesi saada korkean värähtelyn ja taajuuden itse, omassa persoonassasi ei voi olla matalia taajuuksia. Alat kohdata jokaisen negatiivisen osasi ja transformoida sen ymmärryksen avulla korkeammiksi värähtelyiksi.

Oivallat, että sekä ylösnousemus että älykkyys näyttävät liittyvän suoraan tiedostamiseen. Yhdistät kaiken, mitä olet oppinut, ymmärtääksesi ihmiskehon perimmäisen toiminnan – sallia energian virrata mahdollisimman paljon. Tiedän, että tämä voi näyttää kummalliselta, mutta ajattele sitä näin. Kaikki on energiaa, ja niin kauan kun hengität, energiaa virtaa lävitsesi. Oivallat, että negatiiviset 3D-energiat ovat vain alempaa värähtelytaajuutta.

Tiedätkö, mitä taajuus ja värähtely ovat? Internetissä on tonneittain informaatiota kummastakin aiheesta, jos tarvitset infoa tai muistutuksen. Mutta sinun täytyy tässä ymmärtää vain, että mitä korkeampi värähtely tai taajuus on, sitä enemmän energiavirtaa sallitaan. Lisäksi mitä alempi värähtely tai taajuus on, sitä vähemmän energia virtaa.

Siksi keskittyessäsi näihin alemman taajuuden energioihin, jotka on tuomittu negatiivisiksi, oikeasti päätät vain alentaa tietoisuutesi värähtelytaajuutta ja näin vähentää energiavirtaa itsessäsi, mikä rajoittaa perimmiltään tiedostamistasi! Juuri niin, täyden ylösnousemuksen salaisuus on, että käytät mahdollisen maksimitason tietoisuudestasi, joka aina lisääntyy, mutta liittyy suoraan siihen energiamäärään, jonka kehosi sallii virrata tietoisuutesi läpi tietyllä hetkellä – nostamalla sen yksittäisen tietoisuuspisteen värähtelytaajuutta, joka olet sinä! Totuus on, että voit päästä mille tahansa haluamallesi tietoisuustasolle koska tahansa, sinun täytyy vain saada riittävästi omaa energiaasi ja nostaa tietoisuutesi riittävän korkealle!

Kysy itseltäsi, miten saat korkeimpia energiavirtoja? Sinun täytyy tietysti lisätä värähtelytaajuuttasi! Sinun täytyy oivaltaa, että olet jatkuva energialähde, joka päättää jatkuvasti, mihin laittaa energiansa. Kun kasvamme aikuiseksi, alamme hitaasti antaa energiaamme pois, sellaisille asioille kuin raha, huumeet, himo, kiintyminen, hyväksyntä jne. oivaltamatta sitä, koska kukaan ei osannut opettaa meitä. Se ei ole kenenkään vika, vain oppimiskokemus! Mutta kun on ratkaisemattomia asioita ihmisten kanssa tai haluaa muuttaa menneisyyttä tai ei kohtaa häpeäänsä tai syyllisyyttään tai on tulevaisuuden toiveita tai on monenlaisia tukoksia energiassa, antaa jatkuvasti energiaansa pois. Joka hetki kun ajattelet Timmyä, joka kaatoi mehusi, annat energiaa Timmylle. Joka hetki kun toivot, ettet olisi juopunut ja pissannut puskaan, annat energiaasi entiselle tietämättömyydellesi. Joka kerta kun kiellät, että oikeasti aloitit tuon tappelun Stacyn kanssa viidennellä luokalla, annat energiaasi pois ja tukemaan tätä vaihtoehtoisen todellisuuden unta.

Kuten voit nähdä, yleisen teeman kaikessa tässä voi ymmärtää aikaan, paikkaan ja energiaan liittyen. Ajattele itseäsi yhtenä tietoisuuspisteenä. Kuvittele nyt, että kurkotat menneisyyteen Stacyn, Timmyn ja itsesi luo ja annat energiaasi heille kaikille. Tietysti näemme nyt, että jos suuntaat energiaasi toisiin ajan tai paikan pisteisiin, et salli kaiken energiasi ja jumalaisen olemuksesi virrata lävitsesi. Näin ollen vähennät värähtelytaajuuttasi.

Kuitenkin ongelma sisältää ratkaisun! Kohtaamalla nämä menneet tapahtumat, korjaamalla virheensä ja antamalla anteeksi itsellemme ja toisiille, alamme ottaa takaisin energiaamme ja näin lisätä tietoisuuttamme, lisäämällä energiavirtaamme värähtelytaajuutemme nostamisen avulla! Koska perimmiltään oleminen niin ylösnoussut, kuin pystyy, tiivistyy siihen, että on niin tietoinen, kuin pystyy, käyttäen niin paljon kuin mahdollista täyden tietoisuutensa energiaa tässä ja nyt. Ollen ehdottoman vapaa kaikista rajoittavista uskomuksista tai ajatuksista, antamatta tulevaisuuden ajattelemisen estää – antaen vain jumaluutensa virrata olemuksensa joka solun läpi korkeimpana mahdollisena värähtelytaajuutena, luoden silkkaa taikaa!

Nyt kun olen antanut sinulle opastusta, salli minun antaa neuvo. Tulimme kaikki tähän ulottuvuuteen tätä matkaa varten! Tulimme tänne kokemaan alemmat taajuudet! Olemme jo kokeneet korkeimmat mahdolliset ulottuvuustasot – tässä matkassa on kyse näiden alempien taajuuksien kokemisesta ja oppimisesta. Vaikka loppu on hämmästyttävä, älä unohda todella nauttia ja yhdistää korkeimmat mahdolliset tietoisuustasosi tänne. Auta nyt luomaan taianomainen maailma ympärillesi ja nauti siitä, mitä varten tulimme tänne!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.03.2017 11:44

ODOTUKSET

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
18.3.2017

Tänään kanava kävi keskustelua tästä aiheesta, ja haluaisimme puhua siitä lisää.

Teillä on usein odotuksia siitä, minne haluatte mennä, minne haluatte polkunne johtavan. Haluatte kokea tämän. Haluatte kokea tuon. Onko tämä oikea polku minulle? Onko tämä paras asia tehtäväkseni? Miksi olen jumissa? En etene minnekään. Turhautunut. Turhautunut. Turhautunut.

Sanotaanpa ensinnäkin, että jos olette suostuneet olemaan henkisellä matkalla ettekä ole päättäneet lopettaa tuota matkaa, niin olette tuolla matkalla. Sielunne, ylisielunne, korkeampi itsenne (valitkaa itse) ei ole päästämässä teitä irti sopimuksesta niin helposti. Siitä syystä olette sillä loppujen lopuksi. Ette ole jumissa. Miksi siis olette turhautunut?

Teillä on tiettyjä odotuksia, eikö vain? Ja nuo odotukset perustuvat mihin? Kokemukseen? Vai odotatteko vain olevanne samanlainen kuin joku muu? Odotatteko sen olevan sellaista, kuin teidät on johdatettu uskomaan? "Haluan saada kaikki nuo siistit kyvyt, joita joogeilla on." "Haluan nähdä tämän. " "Haluan kuulla tuon."

Menneisyydessä hyvin harvat ihmiset kykenivät tekemään tuollaisen henkilökohtaisen muutoksen monien elämien kuluessa. He eivät menneet tietyn gurun luokse kuukaudeksi ja valaistuneet. Ei ole henkistä ostoskeskusta. Monet, monet teistä ovat edistyneet paljon enemmän, kuin kuvittelette, mutta sellaista edistystä ei voi mitata tuollaisilla tavoilla.

Yllä mainitsemamme turhautumisen lievittämisen voi selittää helposti muutamalla sanalla. Huomatkaa, ettemme sanoneet, että sen tekeminen olisi yhtä helppoa. Vaatii päättäväisyyttä käyttää tuota yksinkertaista ajatusta. Mutta se on tuon ponnistuksen arvoinen.

Teillä ei voi itse asiassa olla aavistustakaan siitä, millaista elämänne on, kun olette siirtyneet uuteen olemistapaan. Miksi? Koska ette ole koskaan olleet siinä ja kaikki mitä teille on kerrottu, on kuulopuhetta. Olette nyt ja jatkossa ainutlaatuinen.

Perustatte odotuksenne toisten havaintoihin. Näette vain pinnan, ette todellisuutta. Odotatte asioita, joita olette päättäneet haluta, ilman todellista ajatusta siitä, mitä tarvitsette. Ja odotatte välitöntä mielihyvää. Eikö ole näin? Puhumattakaan siitä, että teistä tuntuu epämukavalta … koska ette ole koskaan ennen olleet tässä.

Teidän Itsenne – huomatkaa iso alkukirjain – antaa teille sen, mitä tarvitsette Itsenne tarkoitukseen. Ja se huolehtii siitä, että teillä on ensin kaikki, mitä tarvitaan, jos on jotain. Mutta edes tämä tieto ei poista turhautumistanne. On kuitenkin taikakaava.

Mutta kuvataanpa ensin, mitä turhautumisenne tekee. Se aiheuttaa keholle, jossa elätte, loputtomia vaikeuksia. Se tekee soluillenne kemikaalisoppaa, jota ette haluaisi saada, ja tämä tekee teidät sairaaksi, pisara kerrallaan.

Mikä siis saisi kehonne tekemään kemikaaliambrosiaa, jossa solunne eläisivät? Mikä tekisi teistä vahvemman, terveemmän ja nuoremman?

Mitä jos käyttäisitte kaiken sen ajan, jolloin odotatte tiettyä lopputulosta – ja tunnette turhautuneenne – edistymisenne juhlimiseen? Mitä jos kiittäisitte siitä, missä olette, verrattuna siihen, missä olitte? Tämä tuottaisi täysin erilaisia tunteita ja tuntemuksia, ja ne tuottaisivat täysin erilaisen kehokemian. Ja lupaamme teille, että edistymisenne nopeutuisi valtavasti. Mutta olisitte luultavasti niin onnellinen, ettette välittäisi.

Kokeilkaa sitä. Pidätte siitä.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.03.2017 09:59

YLÖSNOUSEMUS – HUIPULLA ON YKSINÄISTÄ (VAI ONKO?)

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
14.3.2017

Meillä jotka päätimme transformoitua tässä yhdessä elämässä ihmisestä jumalihmiseksi, hommasta voi tulla uhkarohkeaa. Emme enää samaistu 3D-maailmaan. Se peli on osaltamme ohi. Elämässämme on harvempia ja harvempia ihmisiä, joiden kanssa meillä voi olla suhde. Kuitenkaan emme ole vielä muodostaneet täysin sitä suhdetta, jonka haluamme ikuisen itsemme, oman sielumme kanssa.

Suunnitelman mukaan meillä on toisten samansieluisten ihmisten tukea, ainakin virtuaalisesti tällä erää. Ja sen määrä kasvaa, mutta ei siinä määrin, että tuntisi muiden ihmisten tajuavan sen.

Mutta tulimme uuden tietoisuuden johtajiksi, tiennäyttäjiksi ja opettajiksi. Se on sisimmältään melko yksinäistä hommaa. Ja tällä tarkoitan, ettemme yksinäisyydessä mene yhdistymään miljooniin muihin ja heitä ylävitosia toistemme kanssa.

Mutta toisaalta, emme ole koskaan oikein tunteneet olevamme osa tuota maailmaa, missä ei oikeasti tunnisteta sieluitseä. Teimme pakolliset kuviot, otimme itsellemme tavallisen elämän, teimme tavallisia asioita ja tutustuimme siihen, mitä muut ihmiset käyvät läpi.

Ja matkan varrella jotkut meistä eksyivät tuohon maailmaan ja unohtivat, miksi tulimme tänne tässä elämässä. Jotkut jatkavat kaksinaisuudessa pelaamista ja jotkut ovat lähteneet planeetalta.

Niinpä jäljellä on ydinryhmä, jossa olemme riittävän päättäväisiä, riittävän jääräpäisiä ja riittävän hulluja jatkaaksemme loppuun saakka ja katsoaksemme, mitä tapahtuu.

Olemme ainutlaatuisia, koska olemme käyneet läpi pahimmasta pahimman. Olemme hajonneet. Olemme menettäneet asioita, ihmisiä, mukavuusalueita. Olemme kohdanneet syvimmät ja synkimmät pelkomme. Voi, älä yhtään epäile, jatkamme sitä jossain määrin, mutta olemme käyneet ylösnousemuslohikäärmeen aroissa paikoissa.

Ja siksi emme pysty enää samaistumaan useimpiin muihin elämässämme. Elleivät hekin ole kokeneet tätä, olemme eri olemassaolotasolla kuin he. Tunnemme kuilun levenevän ja levenevän. Olemme melkein kuin kuolleet, palanneet henkimuotoon ja heilutamme käsiä näiden ihmisten edessä, mutteivät he näe meitä. He ajattelevat meitä, aiempaa itseämme, ennen kuin kuolimme. Mutta he eivät yksinkertaisesti voi nähdä uutta versiotamme tai samaistua siihen.

Ja se on sopivaa. Miksi he tekisivät sen? He seuraavat omaa polkuaan ja ovat juuri siinä, missä heidän tarvitsee olla. Mekin olimme siinä. Emme nähneet asioita suoraan nenämme edessä, koska emme olleet valmiita.

Näe pyramidit

Heräämisprosessi on kuin pyramidi. Sen pohjalla, heräämisen alkuvaiheissa, on miljoonia ihmisiä. He ovat kuherrusvaiheessa, jossa he tuntevat vetoa erilaisia kirjoja, menetelmiä ja opetuksia kohtaan. He ovat innoissaan siitä, että on jotain muuta kuin tämä olemassaolo, eivätkä he malta odottaa sanan levittämistä.

Löydät monia muita, joiden kanssa voit puhua ja filosofoida valaistumisesta, ylösnousemuksesta ja henkisellä polulla olemisesta. Tunnet, että kaikki on mahdollista.

Kun siirryt ylöspäin pyramidissa, olet syvemmällä omassa prosessissasi, ja asiat elämässäsi alkavat hajota ja olet hämmentynyt. Luulit, että henkisenä oleminen veisi sinut 3D-todellisuudesta suoraan parempaan terveyteen, suurempaan yltäkylläisyyteen sekä enempään rakkauteen, ja elämä olisi vain parempaa ja parempaa. Itse asiassa tätä aatetta opetukset näyttivät kannattavan.

Tiedäthän, ajattele positiivisesti ja hyviä asioita tulee tiellesi.

Mutta kun siirryt ylöspäin pyramidia, asiat näyttävät tulevan huonommiksi ja huonommiksi. Kenties terveytesi pettää, menetät työpaikkasi, menetät rahasi ja suhteesi loppuvat. Kun löydät eri informaatiolähteitä, huomaat, että tämä on luonnollinen osa tätä transformaatioprosessia. Että meidän täytyy päästää irti kaikesta, mikä ei ole yhteensopiva muodostuvan tietoisuutemme kanssa.

Aika monet ihmiset lähtevät planeetalta tässä kohtaa. He eivät ole valmiita käymään läpi niin äärimmäistä transformaatiota, että mukavuusalueet riisutaan pois. Jotkut jotka jäävät, päättävät hidastaa tai lopettaa prosessinsa. He jäävät 3D:hen, pysyvät kiireisenä ja draamassa.

Kun siirrymme ylös pyramidia, vielä lisää ihmisiä putoaa pois. Olemme yksinäisempiä ja meillä on vähemmän kiinnostusta suhteisiin, jotka perustuvat vanhaan kaksinaisuuteen. Ja nyt meillä on seuraava haaste. Kohdata syvimmät pelkomme. Kohdata epäilymme, surumme, masennuksemme, syyllisyytemme. Vihamme. Tylsyytemme. Hyväksyä ne itsessämme. Juoksematta niitä pakoon. Ymmärtää, ettemme ole nämä tunteet.

Ja alamme kutsua sielumme sisään syvemmälle, mikä on vastapainona sille yksinäisyydelle, jota alamme tuntea. Alamme maistaa sielumme iloa. Koemme konkreettisesti, millaista on olla täällä tässä kehossa tällä maapallolla sieluna. Vaikka vain vilauksia tällä erää. Oivallamme, ettei asioita tarvitse ratkaista fyysisesti tai tunteellisesti, ennen kuin voimme kokea hengen toiminnassa … tuon intohimon pelkästä olemisesta täällä sielunamme.

Niin ylösnousemme lisää, ja tunnemme vielä syvemmin kuilun itsemme ja perheemme, ystäviemme, yhteisömme ja ihmiskunnan välillä.

Tällä tasolla on vielä harvempia pioneerikavereita. Tämä johtuu siitä, että päästäkseen tähän paikkaan, on täytynyt käydä läpi syvä transformaatio monella tasolla. He ovat sitoutuneet itseensä TÄYSIN. He eivät ole huolissaan siitä, mitä joku toinen ajattelee heistä. He ovat tärkein suhde omassa elämässään.

Kovin monet ihmiset eivät ole riittävän vahvoja sitoutumaan tähän.

Mutta tässä kohtaa tunnistat, kuka olet ja että sinulla on sisälläsi kaikki, mitä tarvitset. Tiedät, että apupyörät on poistettu. Sinusta tulee itseä rakastava, täysivaltainen ja iloinen mestari. Et tarvitse muita ihmisiä tajuamaan sitä. Yksinäisyys korvataan nyt hitaasti syvimmän tason täyttymyksen tunteella.

Ja tunnistat, ettei kyse ole niinkään kiipeämisestä, vaan paljastumisesta. Itse asiassa voisit kääntää tuon pyramidin ylösalaisin, koska kyse on enemmän menemisestä syvemmälle prosessiin, kuin korkeammalle. Oivallat, ettei kyse ole kamppailusta, vaan sallimisesta. Ja tiedät myös, että olet viitoittanut tietä toisten seurattavaksi. Se tekee heidän avautumisestaan hengelle helpompaa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.03.2017 10:06

VALAISTUMINEN JA KÄRSIMYS

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
25.3.2017

Ihmisinä kärsimysenergia on meille läheistä. Kehdosta hautaan. Yritimme elämien ajan juosta sitä pakoon, mutta löysimme sen joka kulman takaa. Kärsimyksen avulla esitimme galaktista tarinaamme kauniisti ja tutkimme sen monia puolia. Esitimme sekä kärsimyksen uhria että pahantekijää. Huomasimme kärsivämme elämässä myös, vaikka olimme rikkaita ja kaikki annettiin meille. Kärsimme, jos olimme kauniita. Jos meillä oli yhteiskunnallista asemaa. Jos vietimme korkean profiilin elämää. Ja kärsimme, jos olimme köyhiä. Jos olimme vaatimattoman näköinen. Jos meillä oli tavallinen elämä.

Miehinä, naisina, lapsina, vanhoina. Emme säästyneet kärsimykseltä elämässä.

Meillä oli myös monia iloisia kokemuksia. Mutta halusimme tutkia pimeyttä itsessämme ja ihmiskunnassa. Se on yksi syy, miksi ylipäätään tulimme tänne. Opimme voimallisia asioita kokemuksista, joita kävimme läpi. Siksi olemme nyt täynnä viisautta ja myötätuntoa. Olemme kokeneet ihmistilan ja kaikki sen toistot.

Kärsimys sai monia muotoja, fyysisestä henkiseen. Tunsimme vihaa, toivottomuutta ja syyllisyyttä. Pelkäsimme. Kärsimme yksinäisyydestä, yksipuolisesta rakkaudesta ja hylkäämisestä. Sydämemme ei ollut ainoastaan täynnä rakkautta, vaan myös särkynyt yksipuolisesta rakkaudesta.

Tässä siis olemme, siirtymässä pois vanhasta galaktisesta tarinastamme. Emme enää samaistu yhtä paljon hahmoihin elokuvissa. Niihin jotka ovat uhreja ja jotka kärsivät. Elokuvissa joita ennen hengitimme sisään antaumuksella. Nyt löydämme itsemme teatterin ulkopuolelta, irrallisena siitä kaikesta.

Mutta mielenkiintoista kyllä, meillä on edelleen sisällämme jossain määrin kamppailu- ja kärsimysenergiaa. Kenties näemme siinä edelleen arvoa, kun ylösnousemusprosessimme etenee. Tai kenties se on ainoa voimakas yhteys, joka meillä on historiaamme, perheeseemme, ystäviimme ja ihmiskuntaan.

Emmekö erityisesti naisina ole kokeneet tiettyä kärsimystä, voidaksemme tuoda elämää maailmaan ja sitten sopia tuohon maailmaan? Voidaksemme tulla nähdyksi hyveellisenä, hyvänä naisena, otimme itsellemme lähimmäistemme tuskaa ja kärsimystä.

Miehinä ja naisina jotka ruumiillistavat Kristus-tietoisuutensa, meillä on vaarana saada kanssaihmisemme tuntemaan olonsa vielä epämukavammaksi. Näemme, mitä nämä voimakkaat energiat tekevät henkilökohtaiselle elämällemme, kehollemme ja tunteillemme. Kuvittele, mitä ne voisivat tehdä niille, joiden kanssa olemme kontaktissa. Tämä säteily on hyväntahtoista, mutta se tuo myös pintaan kaiken, mikä on ollut varjossa. Tunnustettavaksi ja rakastettavaksi. Ja sitten se muunnetaan.

Emme halua nähdä kenenkään kärsivän, mutta nyt tiedämme, että kärsimällä itse emme auta ketään. Päästämme irti hyvin paljosta. Mutta oikeasti se on irtipäästämistä vanhasta, epäterveestä suhteestamme toisiin, sukulinjaamme, esi-isiimme, ystäviimme, perheeseemme ja ihmiskuntaan. Ketään ei oikeasti "korvata uudella". Se on vain harhaa.

Mikä siunaus. Mikä todellinen siunaus olemme, niin kuin olemme olleet aina. Olemme käyneet läpi hyvin paljon, hyvin syviä kokemuksia, päästäksemme siihen, missä olemme nyt. Kenties voimme päästää irti kärsimyksestä – missä määrin sitä on vielä jäljellä. Eikö se olisi upeaa meille ja kaikelle muulle olevaiselle?

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit