Huhti-touko-kesäkuu 2017

Re: Huhti-touko-kesäkuu 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.04.2017 12:05

TÄYDELLINEN ELÄMÄ

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
14.4.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun puhumme menneisyydestämme irtipäästämisestä, siinä ei ole välttämättä kyse sen unohtamisesta tai kieltämisestä. Kyse on vain sen näkemisestä laajemmasta perspektiivistä, tuomitsematta. Kyse ei ole oikeastaan sen näkemisestä oppitunteina, vaan ainoastaan sielumme tapana tutustua itseensä. Meille jotka olemme nopeutetulla polulla, se oli tapa tutustua ihmiskokemukseen voidaksemme olla parempia opettajia tai mentoreita tai oppaita. Kuka halua roolimallin, joka ei ole elänyt syvästi? Missä olisi silloin myötätunto muita ihmisiä kohtaan?

Kun siis alamme irrottautua tästä todellisuudesta ja omista tarinoistamme ja historiastamme, se on hyvä asia. Se merkitsee, ettemme ole enää tunteellisesti sidottu siihen. Emme näe sitä enää hyvänä tai huonona, oikeana tai vääränä. Näemme sen sielumme perspektiivistä.

Kun katson elämääni – mitä minulla ei yleensä ole tapana tehdä, olen aina antanut menneen olla mennyttä – täytyy sanoa, että se on ollut melkoinen seikkailu. Itse asiassa melkoinen kirjo kokemuksia, sekä fyysisesti että tunteellisesti.

Siinä oli rikasta luovuutta. Riippumatta siitä, minne elämä vei minut, löysin aina tavan ilmaista itseäni taiteen, kirjoittamisen ja musiikin avulla. Kirjoittaminen näytti olevan jatkuvaa, ja pakkasin aina mukaan päiväkirjan, kun lähdin jonnekin.

Olen ollut tottelevainen tyttö ja hoivaava nainen, ja olen ollut kapinallinen.

Minulle kerrottiin, etten voisi tehdä tiettyjä asioita, koska olin tyttö. Minulle annettiin selkeä viesti, ettei ollut turvallista olla nainen tässä maailmassa – leikkikentän kiusaajista alkaen. Yhdessä kohtaa ystävystyin isokokoisen kreikkalaisen tytön kanssa, ja hänestä tuli henkivartijani.

Oli menetettyjä rakkauksia, ja särjin myös muutaman sydämen.

Vietin aikaa ystävien, perheen, yhteisön ja joidenkin "julkkisten" kanssa. Ja vietin paljon aikaa yksin.

Matkan varrella menetin ystäviä ja perheen sairaudelle ja kuolemalle.

Tein töitä toisille ja työllistin itseni. Tein töitä tehtaan kokoonpanolinjoilla, toimistokopeissa, motellisiivoojana ja pyykinpesijänä hoitokodissa. Pidin huolta vanhemmista ihmisistä. Työskentelin kukkakaupassa ja tavarataloissa. Olin sovitushuoneavustaja, ja johto syytti minua tavaratalon salaisuuksien vuotamisesta kilpailijalle, koska se näki minun kirjoittavan päiväkirjaani. Olin lahjojen paketoija. Olin hissin käyttäjä ja puhelunvälittäjä.

Työskentelin onkivapatehtaassa. Kiedoin siimaa vavan ympärille koko päivän käyttäen liuotinpohjaista liimaa huonosti ilmastoidussa tilassa. Työskentelin silmälasikehystehtaassa laittaen pikkuruisia ruuveja kehyksiin. Työskentelin vaatetehtaassa ommellen taskuja t-paitoihin. Minut irtisanottiin viikon päästä. Työskentelin pikaruokapaikassa. Irtisanouduin kolmen päivän päästä. Olin bonsai-puiden typistäjä. Työskentelin ruokakaupoissa ja autokaupoissa. Olin inspiroitunut muusikko, joka teki keikkoja, ja taiteilija joka piti näyttelyjä ja myi töitään. Opetin taidetta kotikoulua käyville lapsille, ja tein seinämaalauksia. Olin mallina taidetunneilla. Ei niin helppoa, miltä näytti.

OPPIMISTA LUOKAN ULKOPUOLELLA

Seurustelin collegeni taideprofessorin ja newyorkilaisen taiteilijan Al Hansenin kanssa, joka oli rokkimuusikko Beckin isoisä, ja isäni katkaisi välit minuun. Myöhemmin elämässä teimme isän kanssa rauhan keskenämme.

Kilpailin sisaruksille tyypillisesti veljeni kanssa, mutta olemme aina rakastaneet ja kunnioittaneet toisiamme. Äidilläni oli hiljaista viisautta.

Valmistuin taiteen maisteriksi, mutten ole oikeastaan koskaan käyttänyt tuota oppiarvoa. Vaikka todistus näyttää hyvältä seinälläni.

Pyöritin taidevälinekauppaa ensimmäisen aviomieheni kanssa kymmenen vuotta. Nautin siitä.

Minulla oli avioliittoja ja eroja, ja minulla oli suhteita. Moraalinen kompassini erehtyi useamman kerran, kuten monet sen näkisivät. Olen ollut sairas ja olen ollut rahaton. Minulla on ollut syvää masennusta. Olen käynyt terapiassa. Olen ollut tunneväkivaltaisessa suhteessa ja minua on ahdisteltu seksuaalisesti. Minulla on ollut myös upeita, rakkaudellisia ja tukevia suhteita.

Olen asunut pakkasilmastossa ja trooppisessa ilmastossa. Olen asunut kaupungeissa ja metsämökissä. Olin Kreikassa kolme kuukautta. Se oli upeaa.

Olen rakastanut olla nainen, ja olen vihannut sitä. Olen tehnyt seksuaalisia "kokeiluja", sekä kokeillut kerran tai pari huumeita. Mutta en vetänyt henkeen. (Siltä varalta, että pyrkisin poliittiseen virkaan.) Olen asunut puolta vanhemman miehen kanssa, ja ollut naimissa toisen kanssa, joka oli riittävän nuori ollakseen poikani. Kolmikymppisenä painoin 44 kiloa. Kun valokehoprosessini alkoi, lihoin 82-kiloiseksi. Nyt painan 64 kiloa.

Olen tuntenut voimaa ja voimattomuutta. Kumpikin on harhaa.

Elin enimmäkseen ulkoa sisäänpäin, aivan kuten useimmat muutkin ihmiset.

Itse asiassa aivan viime aikoihin asti en ole todellisuudessa osannut nauttia elämästä. Kävin vain läpi liikkeitä ja tunteita. Ja kun katson joskus taaksepäin, se herättää naurua ja kyyneliä, mutta enemmän ja enemmän se ei näytä lainkaan minun elämältäni. Älä yhtään epäile, minulla on muistoja ja arpia, kuten meillä kaikilla, mutta se näyttää hyvin surrealistiselta.

En jaa tätä tarinaa egoni hivelemiseksi tai saadakseni sympatiaa, koska tiedän nyt, että se oli kaikki valmistelua … Annoin itselleni nämä kokemukset valaistumiseni vuoksi. Heräämiseni vuoksi. Mikä on parempi tapa tuntea enemmän myötätuntoa sisariani ja veljiäni kohtaan tällä planeetalla? Siinä mielessä se on ollut täydellinen elämä minulle.

Mutta jos kysyt, tekisinkö sen kaiken uudestaan, minun täytyisi sanoa yksiselitteisesti "en ikimaailmassa!!!"

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.04.2017 10:28

ONKO AIKA ILMAISTA? ONKO AIKA JAKAA?

15.4.2017

Olen maininnut muissa artikkeleissa, että ilmaisemme aina. Ja jos emme salli itsemme ilmaista omaa ääntämme, jokin toinen osamme löytää tavan tehdä sen. Vaikka sitten kehon epätasapainon ja masennuksen kaltaisten tunteiden kautta.

Ja kun laajennumme todelliseen itseemme, huomaamme, että sielu haluaa ilmaista kauttamme. Se haluaa tuntea ilon liikkumisesta fyysisen kehon läpi, ja se pitää kehon ja ulkoisen maailman maisemaa hyvin herkullisena.

Kun sallimme enemmän ja enemmän tuon osamme, huomaamme, että ilmaisutapoja ilmestyy esiin. Eivätkä ne rajoitu siihen, mitä luulemme päteviksi tavoiksi tehdä sen. Se voi tapahtua taiteen tai kirjoittamisen tai laulun kautta. Se voi tapahtua puutarhan tekemisen kautta. Tai kokkaamisen. Se voi tapahtua pelkästään nauttimalla elämän aistillisuudesta.

Mitä ilmaisemme? Mitä tahansa, mikä tuntuu hyvältä. Se voi olla tarina matkastamme siihen, missä olemme nyt. Se voi olla viisaus, mitä olemme saaneet. Karikot. Voisimme ilmaista sen humoristisesti tai dramaattisesti. Se voisi olla vain perspektiivimme siitä 3D-maailmasta, josta löydämme itsemme. Siellä on taatusti paljon materiaalia.

HALUTTOMUUS

On ymmärrettävää, että olisimme haluton jakamaan tietoamme ja viisauttamme, erityisesti kun se liittyy henkiseen matkaamme. Meitä on saatettu väheksyä sen vuoksi toisissa elämissä – hengen ilmaisemisen vuoksi. Saatamme olla huolissamme, että ystävät ja perhe, meille läheiset, yhdistetään ilmaisuihimme, ja haluamme ehkä suojella heitä.

On itseluottamuksen puutetta. Emme ole varma, onko meillä mitään arvokasta jaettavana. Erityisesti kun se liittyy sieluumme. Olemme kaikki saaneet selkeän viesti, ettei henkinen tai esoteerisempi alue ole yhtä arvokasta kuin "kova todellisuus". Niinpä sitä ei oteta vakavasti, ja jotkut näkevät sen jopa pahana. Epäilyttävänä. Jumalattomana.

Siis ainakin meidän mielessämme pragmaatikot ja uskontointoilijat on edustettuna.

Ja on tunne, ettemme ole vain valmis jakamaan. Eikä ole oikeasti kiirettä. Kenties ei ole inspiraatiota tai intohimoa. Sitä täytyy kunnioittaa.

USKOTTAVUUS

Mutta on tärkeää varmistaa, ettei mitään muuta vaani pinnan alla. Varmista, ettet ajattele, että sinun täytyy ratkaista kaikki ongelmasi ensin. Tai että maailman täytyy saada ensin kiinni ylösnousemuksessa. Meistä saattaa tuntua, ettemme ole uskottavia, ellemme ole päässeet kaikkia "juttujamme" läpi.

Uskottavuus on jotain, minkä toiset ihmiset tuntevat sinusta. Kyse ei ole niinkään sanoistasi. He tuntevat, että olet käynyt läpi helvetin ja tullut takaisin. He tuntevat viisauden, jota olet saanut kokemuksistasi. He tuntevat myötätuntosi ja vilpittömyytesi. He eivät etsi täydellisyyttä äänestäsi. He haluavat jonkun, johon voivat samaistua ihmistasolla. Jonkun joka myös kulkee tätä usein työlästä polkua, jolla on edelleen epäilyksiä ja pelkoja, joka on päässyt näin pitkälle ja on onnistunut edelleen säilyttämään huumorintajunsa.

Jonkun joka olosuhteistaan riippumatta ei ainoastaan anna ääntä heidän ihmishuolilleen, vaan osaa myös ilmaista heidän sielunsa iloa. Ja tehdä sen ainutlaatuisella tavallaan, tavalla johon kukaan muu ei pysty.

Mutta on myös ok tuntea, ettei ole vielä valmis, koska saatat tuntea, että haluat kokea enemmän ensin. Kunnioita sitä itsessäsi. Kukaan ei tiedä paremmin kuin sinä. Ja sitten kun tunnet kutsun ja haluat laittaa konkreettiseen muotoon sen, mitä tunnet sielusi syvyyksissä, tapoja ja keinoja tulee esiin.

LUOMUSTEN PÄÄSTÄMINEN VAPAAKSI

Jos päätät laittaa konkreettiseen muotoon sieluviisautesi ihmisperspektiivin kera, se on tärkeää päästää sitten vapaaksi. Sitä ei voi rajoittaa tai siitä ei voi pitää kiinni. Ei kaikkia ilmaisuja tarvitse jakaa. Minun on tarvinnut heittää pois laatikollisia päiväkirjoja, koska tarvitsin kaappitilaa. Mitään niistä ei jaettu kenenkään kanssa. Ne olivat vain minulle. Sama pätee osaan taiteestani.

Mutta jos luot jotain ja osa sinusta tuntee halua jakaa sen, niin on tärkeää tehdä se. Toiset odottavat kuulevansa sinusta.

Ja nykyteknologialla ei ole enää esteitä jakamiselle ja ilmaisemiselle. On kyse sitten kirjoittamisesta, taiteesta, musiikista, videoista tai mistä tahansa muodosta.

Muusikkona hämmästelen, miten helppoa nyt on tehdä nauhoituksia ja jakaa lauluja. Jakelijoiden kautta pystyn suhteellisen halvalla jakamaan laulujani maailmanlaajuisesti. Minulle antaa paljon iloa tietää, että toiset nauttivat musiikistani. "Ennen vanhaan" muusikon täytyi nauhoittaa kalliissa studiossa, lähettää demoja ja toivoa, että joku levy-yhtiö valitsisi hänet.

Ja kirjoittaminen. Wordpress ja muut alustat ovat käytettävissä ilmaiseksi tai nimellisellä korvauksella, ja niillä on myös kivoja valmiita sivumalleja. Täytät vain sisällön.

Kun aloitin tämän blogin seitsemän vuotta sitten, minulla oli noin 10 kävijää vuodessa. Nyt kävijämäärä on noussut tuhansiin kuukaudessa. Ja on ainoastaan henkimarkkinointia. Tekee, mitä rakastaa, hoivaa sitä ja antaa energiadynamiikan tehdä loput. Ei ole sinun tehtäväsi selvittää google-optimointia. Tai kohdeyleisöä. Siitä kaikesta huolehditaan "kulissien takana". Teknologia on käyttäjäystävällistä ja intuitiivista verrattuna vain muutaman vuoden takaiseen. Sen loivat ne, jotka inspiroituivat meistä – arvasit sen! Ja nyt on mahdollista jättää perintösi tälle planeetalle pitkään lähtösi jälkeen. Internet antaa mahtavan välineen, jos valitset.

Hyvin monet teistä luovat jo alustoja itsenne jakamiseen, ja tiedätte, miten tyydyttävää se on. Tiedätte jo, että luovuus aaltoilee. Se ei ole sellaista, minkä voi rajata 8-16-tyyppiseen rakenteeseen. Se tulee silloin, kun on avoimessa ja rentoutuneessa tilassa.

NÄKYMISEN PELKO

Kun jaat enemmän ja enemmän ja tulet näkyvämmäksi, on pelko, että on liian näkyvä ja haavoittuva. Miettii, loukkaako ehkä jotakuta, onko seuraava projekti yhtä hyvä kuin edellinen. Nämä pelot alkavat siirtyä takapenkille, koska havaitset, ettei sielusi välitä hittoakaan näistä asioista. Se ei aio tehdä myönnytyksiä vapauteensa tai iloonsa. Se ei ole huolissaan siitä, mitä joku toinen ajattelee. Se ei tyydytä yleistä mielipidettä. Itse asiassa, tietyn kohdan jälkeen luomuksesi ovat saaneet oman liikevoimansa ja tulee helpommaksi luoda ja jakaa niitä.

VAPAUTTAMINEN

Jos olemme huolissamme yleisömme reaktiosta tai sen puutteesta, se pysäyttää puhtaan ja selkeän virtauksen sielustamme. Nytkin vuosien kirjoittamisen jälkeen, joskus vedän syvään henkeä juuri ennen julkaise-nappulan painamista. Huomaan toisinaan miettiväni, olenko sanonut liikaa tai onko se ollut sopivaa jaettavaa. Epäilyjä tulee ja mietin, mistä siinä kaikessa on ylipäätään kyse ja kuka olen uskomaan tämän materiaalin merkitykseen.

Ja sitten kun olen painanut julkaise-nappulaa (ja kuulen itseni sanovan "julkaise tai menehdy!"), siinä on jotain hyvin tyydyttävää. Tuo sieluni ilmaisu on päästetty irti. Se on vapautettu.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.04.2017 10:30

KIPINÄ ON SYTYTETTY

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
17.4.2017

Rakkaat ystävät,

Seuraava kanavoitiin pääsiäissunnuntaiaamuna 16.4.

Tänään on iloinen päivä ja esimerkki Maan mahdollisuuksista. Eri syistä tämä päivä on rauhan ja ilon päivä monille – rauhan ja ilon joka kaikuu ympäri maapalloa, kun valmistaudutte tuleviin päiviin.

Kenties ette tunne iloa, sillä teillä ei ole erityistä uskoa tai ette tunne syytä iloon tänä kaoottisena aikana. Tällä ei ole merkitystä, sillä myös ne jotka eivät ymmärrä niitä ilofiiliksiä, joita julistetaan tänään kristinuskossa, saavat sen. Nimittäin jokainen valonkipinä laajenee nyt pitkälle yli sen, mitä te Maassa voitte odottaa.

Tämä ei merkitse, että tuo ns. ilotulen kipinä pysyy palamassa, ainoastaan että voitte käyttää tuota kipinää liekin kasvattamiseen. Nimittäin monet teistä ovat tolaltaan viimeaikaisista maatapahtumista eivätkä ole vielä kuvitelleet noiden asioiden loppuvan tai edes hidastuvan.

Tänään sytytettiin maailmanlaajuinen kipinä. Huomenna alatte tuntea – ette välttämättä nähdä, vaan tuntea – että maailma muuttuu tavalla, mitä ette odottaneet tapahtuvaksi vielä vähään aikaan.

Te jotka ette ole kristittyjä tai mitään järjestäytynyttä uskontoa, ihmettelette, miksi tämä pääsiäispäivä on niin tärkeä vaikuttaja. Riittää, kun sanotaan, että tämä uskonnollinen ilon pyhäpäivä on samaan aikaan, kun iloiset energiat takovat Maata.

Kipinä on sytytetty. Ja se mitä seuraa, yllättää myös tympääntyneimmät joukossanne. Sillä se löytyy, mikä näytti kadonneen, ja se muuttuu, mikä vaikutti raskaalta ja peruuttamattomalta.

Tämän päivän kipinä – pääsiäinen, entinen pakanajuhla jonka kristinusko omaksui – on se kipinä, jota olette odottaneet.

Kenties ette tunne mitään muutamaan päivään. Tai kenties tunnette iloa lukiessanne näitä sanoja. Sillä ei ole merkitystä, sillä kipinä on sytytetty.

Teidän täytyy vain lietsoa tulta, kipinää, tutkimalla syvemmältä iloanne. Nimittäin myös ne joilla on raskaimmat ajatukset, kokevat mieluummin iloa kuin pelkoa.

Jotkut teistä uskovat, että viimeinen lauseemme on vastoin kaikkea, mitä olette kuulleet niistä, jotka haluavat jatkaa toisten kontrolloimista taloudellisesti, poliittisesti tai henkilökohtaisesti. Se on totta. Mutta se oli silloin.

On todella muutamia vastarannankiiskiä – niitä jotka haluavat pystyä yksinomaan 3D:ssä tässä elämässä. Mutta tästä lähtien heidän lukumääränsä on kovasti vähentynyt. Ja tämän huomaatte myös uutisoinnissanne.

Tämä on tosiaan ilon päivä, joka jatkuu koko tämän maaelämänne. Nimittäin olette "leikkineet" ilotulella aikaansaamatta paljon suurempaa kipinää kuin te itse ja muutama ystävänne.

Tänään tuo kipinä on globaalin ilotulen alku. Sallikaa se tietäen, että ainoa roolinne on pysyä iloisena, jotta toiset "syttyvät" ilotulesta sisällänne. Ja tietäen, ettei se ole ainoastaan mahdollista, vaan suositeltavaa.

Niin se on, että olette saaneet loppuun taas yhden vaiheen tällä jatkuvasti levenevällä ilo- ja rakkauspolulla.

Olette kaikki ihmeidentekijöitä fraasin laajimmassa merkityksessä. Sallikaa itsenne hyväksyä osanne tässä taianomaisessa kudelmasta tietäen, että siitä on tullut paljon suurempi muutaman kuluneen tunnin aikana jatkuvien ponnistelujenne vuoksi.

Kenties mietitte nyt, miten todennatte julistuksemme. Se ei ole tarpeellista. Teidän ei tarvitse laskea, valvoa, tutkia tai edes odottaa, sillä näin on. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 20.04.2017 12:20

TEHKÄÄ JOTAIN ERILAISTA

Ryhmää kanavoinut Steve Rother (www.lightworker.com)
Huhtikuu 2017

Tervehdys, rakkaat ystävät. Olen Ajanpitäjä.

Olen tullut tänään risteämään aikajananne kanssa vain hetkeksi ja kertomaan teille, mikä näkymä on Kotoa. Ihmiskunta kokee merkittävää aikajaksoa planeetalla. Kaikkien haasteiden vuoksi on päätetty, että liikkuisitte hyvin nopeasti. Se oli teidän valintanne, rakkaat ystävät, ja toiveenne on taatusti toteutunut. Alatte kuitenkin myös nähdä, että on niitä, jotka haluavat vaikuttaa valintoihinne. Nyt siis määritellään täsmälleen, kuinka vapaan valinnan planeetalla olette. Riippumatta siitä, missä asutte, mikä on poliittinen järjestelmänne tai oletteko nainen vai mies, elämä muuttuu teillä kaikilla. Olette valinneet sen. Melko kauan olette toivoneet ja odottaneet sitä, ja nyt se on paljon lähempänä, kuin luulette.

Elämä muuttuu

Samaan aikaan se ei aina näytä kovin kauniilta. Tosiasiassa muutos vaatii aina veronsa ja aiheuttaa epätavallista stressiä. Mutta siksi olette täällä … te kaikki. Miten monta valotyöntekijää vaaditaan maailman muuttamiseen? Teidät kaikki. Joka ikinen. Näemme nyt teidät liikkeessä. Muutama seuraava kuukausi on todennäköisesti vähän haaste normaalitilassa – siinä mitä pitäisitte normaaliutena. No, normaalius ei ole enää kovin normaalia, eihän? Todellisuudessa näette paljon muutoksia, koska planeetallanne ei ole enää salaisuuksia. Se on paljon laajempaa, kuin useimmat teistä ajattelivat. Ja tosiasiassa huomaatte, että se toimii hyvin teillä.

Samaan aikaan pyydämme teitä ottamaan avosylin vastaan sen joka osan. Olkaa, kuka olette, koska riippumatta ympäröivän maailman tapahtumista, pidätte valoa. Teillä on mahdollisuus olla täysin tietoinen energiastanne ja ilmaista itseänne vapaasti joka hetki. Siksi tulitte maan päälle. Tämä kaikki on ollut, jotta voisitte pelata peliä, jossa teeskennellään olevansa ihminen, ja pitää oikea määrä valoa juuri oikeassa paikassa. Jatkakaa hyvää työtänne, rakkaat ystävät – te kaikki. Teillä ei ole aavistustakan, miten tärkeä jokainen teistä on. Pidätte ihmiskunnan tulevaisuutta tällä hetkellä ja teette erinomaista työtä siinä. Nauttikaa matkasta ja pitäkää tuo hymy kasvoillanne – se auttaa vähän.

Suuresti kunnioittaen saan tervehtiä teitä tällä tavalla. Pyydän teitä kohtelemaan toisianne suuresti arvostaen ja tukemaan toisianne aina tilaisuuden tullen, ja pelatkaa uutta peliä hyvin yhteen.

Espavo.

Olen Ajanpitäjä.

Tervehdys, rakkaat ystävät. Olen Merlia.

Olen täällä jakamassa kanssanne uusia energioita, joita tulee esiin hyvin nopeasti. Luottakaa, että valotyöntekijät muuttavat tätä maailmaa sydän kerrallaan, alkaen omastanne. Meidän on ollut hämmästyttävää katsella verhon tältä puolelta, kun avaudutte ja sallitte feminiinienergian tasapainottua maaplaneetalla. Ihmiset ovat uskomattomia, rakkaat ystävät. Ehdottomasti uskomattomia.

Joitain vuosia sitten meillä oli toinen kanavointi tästä samasta aiheesta nimeltään "Oranssina harmaassa maailmassa". Mitä se merkitsee? Rohkeutta muuttua, olla erilainen, erottua ja olla itsenne. Teemme työtä antaaksemme teille kaikille tuon itseluottamuksen. Laskeuduitte selkeästi viidenteen ulottuvuuteen ja olette vaeltaneet ympäri useita vuosia. Olette yrittäneet ankkuroida uusia mahdollisuuksia käyttäen samoja työkaluja, jotka loitte kolmannessa ulottuvuudessa. Rakkaat ystävät, sitä tapahtuu massana. Kun ihmiset siirtyvät pidemmälle viidennen ulottuvuuden kokemuksiin, havaitsette, että fysiikkakin on erilaista.

Olette niin tottuneet voima-vastavoima-kiertoon, että olette tehneet sitä tunteellisesti vuosia. Tasapainotatte aina jotain tunnetta. Kun joku tekee olonne huonoksi, teidän täytyy joko maksaa takaisin tai saada hänen olonsa huonoksi jossain kohtaa. Tasapainotatte näitä energioita, mutta mitä jos erottaisitte vain kaiken? Tämä on tulossa seuraavaksi teille kaikille maan päällä. Se ei kuitenkaan merkitse, että olette valmis siihen tai tunnette sen, kun päästään siihen. Sen sijaan se merkitsee, että on mahdollisuus. Juuri sitä tapahtuu tällä hetkellä.

Vetäkää siis henkeä, rakkaat ystävät. Hengittäkää vain sisään tämän päivän kaunista energiaa. Se ei tapahdu enää koskaan, sillä tämä päivä on erityislaatuinen. Vetäkää syvään henkeä, puhaltakaa se ulos pitkään ja pitäkää energiakierto liikkeessä, kun hengitätte. Se on täydellistä.

Uskaltakaa olla oranssi harmaassa maailmassa

Tuollainen rytminen hengittäminen luo energiakentän, joka avaa osia sydämestänne. Monet teistä ehkä sanovat: "Voi, se on upeaa! Rakastan avata sydämeni, tuntea ja olla aktiivinen planeetalla." Rakkaat ystävät, todellisuudessa useimmat teistä ovat tulleet kovasti tuntemiseen. Hyvin pitkän aikaa se on ollut vähän vaikeampaa. Joskus se ei ole edes mahdollista, koska sulkeudutte luonnostaan toisinaan, usein kun valoa alkaa tulla korkeimmalla tasolla.

Täällä olette ja etsitte uusia tilaisuuksia ja uusia mahdollisuuksia, joten haastamme teidät: uskaltakaa tehdä jotain täysin erilaista. Olette tottuneet kulkemaan tiettyyn suuntaan töihin joka päivä. Asutte täällä, työpaikkanne on tuolla ja valitsette nopeimman ja tehokkaimman reitin. Harkitkaa ajaa töihin eri tietä. Tehkää jotain muuttaaksenne energiamalleja seuraavien kolmen, neljän kuukauden aikana, koska se johtaa teidät uudelle olemassaolotasolle.

Olette itse asiassa valmistelleet tämän itsellenne, koska tiesitte, mitä tarvittiin astumiseksi tähän uuteen energiaan. Kuitenkin astuessanne siihen on edelleen paljon suojautumista. Yhdistettynä planeetan turhautumisaaltoon, on vähän pelottavaa avata sydäntään kaikelle tuolle energialle. Kerromme teille, rakkaat ystävät, että se on aivan siinä teitä varten. Ensinnäkin pyydämme teitä tekemään vain jotain erilaista – mitä se onkin. Joka päivä heräätte, menette samalle kahvipannulle ja otatte suosikkimukinne … Tehkää jotain erilaista. Muuttakaa kuvioitanne ja sitten katsokaa, kun alatte taianomaisesti tunnistaa uusia tilaisuuksia.

Tilaisuudet ovat olleet siinä kaiken aikaa, mutta kun seuraatte normaaleja kuvioitanne tai vähimmän vastuksen polkua, ette etsi uutta tapaa. Aivonne toimivat täsmälleen samalla tavalla. Jos voisitte seurata ajatuksen synapsirataa, kun se kulkee aivojenne läpi, niin se rakentaa noita väyliä ja seuraava ajatuksenne kulkee automaattisesti samalla aallolla. Tehkää jotain erilaista. Pysäyttäkää itsenne hetkeksi ja muuttakaa käyttäytymistänne.

Tehkää jotain erilaista

Vetäkää henkeä, rakkaat ystävät. Alatte nähdä tämän nyt, eikö niin? Avaimena on tehdä jotain erilaista. Aloittakaa jostain pienestä, muuttakaa pelkästään tavallisia jokapäiväisiä kuvioitanne ja katsokaa, mitä tapahtuu. Kun tullaan ihmisiin, niin teillä on tavallisesti sama reaktio tai veto samoihin tunteisiin koko ajan. Muuttakaa energiaanne ja tehkää jotain erilaista. Uskaltakaa haastaa joku, kun hän tulee sisään ovesta. Voitte aina toipua palaamalla takaisin sanoen: "Voi, en tarkoittanut sitä. Leikin vain kanssasi." Jos ette astu pois normistanne, se vangitsee teidät.

Olette nyt siirtymässä täysin uuteen värähtelypaikkaan, mistä syystä autamme tasapainottamaan feminiiniaspektin. Feminiinienergiaa tulee tälle planeetalle ja se tasapainottuu isolla uudella tavalla. Se ei ole väkivoimaista energiaa, kuitenkin se on voimakasta. Voiman ja väkivoiman välillä on niin suuri ero, että monet ihmiset eivät voi liittää niitä toisiinsa. Katsokaa, mitä tapahtuu.

Ymmärrätte, että haluatte kaikki rauhallista maailmaa, mutta mitä vaaditaan tuon rauhan saavuttamiseen? Sana "rauha" merkitsee jonkin puutetta – tavallaan "rauhassa" on negatiivinen ilmaus. Mitä jos voisitte sanoa sen sijaan "rakkaus"? Mitä jos planeetalla olisi rakkautta sodan, väittelyjen ja hullun politiikan sijasta? Voitte nyt pitää tuota rakkautta, rakkaat ystävät. Toitte sen Kotoa ja jokaisella teistä on erityisrooli esitettävän tuossa energiassa.

Olemme täällä suurin joukoin kannustamassa ja auttamassa teitä ottamaan nuo askeleet. Teille kaikille, uusi informaatio joka meillä on jaettavana, on, ottaa tuo askel ja siirtyä uuteen, lempeämpään ja rauhanomaisempaan maailmaan, joka on täynnä rakkautta. Tämä on teidän kaikkien yhteinen alkuperäinen unelma ja sitä odotitte astuessanne viidenteen ulottuvuuteen. Kuitenkin se mitä koitte, oli hyvin kolmannen ulottuvuuden kaltaista, koska raahasitte viidenteen ulottuvuuteen mukananne kaikki tapanne tehdä asioita. Opitte löytämään vähimmän vastuksen polun ja toitte sen esiin. Ja meistä on hupaisaa, että onnistuitte menemään läpi kaikista näistä ongelmista ja luotte sen kaiken uudestaan tänne, vaikka se ei ole tarpeellista eikä totta. Olette hyvin tottuneet siihen, mutta se muuttuu, joten uskaltakaa tehdä jotain erilaista. Muuttakaa tunteenne vain hetkeksi. Voitte aina palata takaisin ja sanoa: "Voi, älä välitä." Kokeilkaa jotain uutta.

Rakastava maailma

Se mitä tapahtui energia-aallon aikana 4.-17.3., toi uuden vastustason maaplaneetalle. Monet ihmiset tuntevat nyt tuon askeleen ottamisen taaksepäin. Muistakaa, että aina kun ihmiset ottavat askeleen taaksepäin, he tekevät sen omassa evoluutiossaan. He astuvat usein taaksepäin omissa uskomusjärjestelmissään. Rakkaat ystävät, älkää tuomitko tätä, sillä ei ole teidän tehtävänne tuomita. Teidän tehtävänne on pelkästään olla siinä, koska toitte energian, ideat ja muistot Kotoa juuri tätä kokemusta varten. Toitte kauneimmat asiat, jotka ajattelitte voivan olla planeetalla. Kuitenkaan jotkut teistä eivät ole kyenneet vapauttamaan niitä. Nyt on aika tehdä jotain erilaista.

Te jotka olette yrittäneet löytää unelmanne tekemällä kovasti töitä ja perustaa hoitokeskuksen tai aloittaa oman praktiikan, onnistumatta siinä, nyt on sen aika. Uskaltakaa valita eri polku. Laittakaa jotain erilaista liikkeelle menemällä uuteen suuntaan, vaikka se on ehkä pitkä kiertotie, koska kontaktit odottavat teitä siellä.

Uskomusjärjestelmänne ovat rajoittaneet teitä niin paljon, että on ollut usein vaikeaa toteuttaa unelmianne ja toiveitanne. Miksi? Koska laittaessanne jalan hyvin lähelle edellistä, siirtyen eteenpäin hyvin epäröiden, hengellä ei ole periaatteessa tilaa työskennellä elämässänne. Luokaa tuo tila ja katsokaa, mitä tapahtuu. Uskaltakaa olla täysin erilainen seuraavan kuukauden aikana. Katselkaa, kun henkenne on täynnä mahdollisuuksia, kun uusia energioita tulee tänne tasapainottamaan. Ja ennen kaikkea, rakkaat ystävät, näette, että näinä muutosaikoina on melkoinen tilaisuus tasapainottaa feminiinisyys.

Feminiinienergian perusluomisvoima

Se on ollut poissa tasapainosta melkein kaikilla hyvin pitkään, ja tuotte sen kollektiivitietoisuuteen. Tämä itse asiassa sisältää kaikki vastaukset niihin ongelmiin, joita teillä on planeetallanne nyt. Jos katsotte haasteita, erimielisyyksiä ja sotia, näette, että kyse on enimmäkseen kapinoinnista maskuliinienergiaa vastaan. Kyse on väkivoimasta vs. voima. Olette itse asiassa viidennessä ulottuvuudessa, rakkaat ystävät, ettekä ole vielä vain oppineet käyttämään tuota voimaa. Se on perusenergia, joten sillä ei ole samaa vaikutusta kuin väkivoimalla. Väkivoima voi olla fyysistä tai joskus myös energeettistä. Kuitenkin se on väkivoimaa, joka on otettava huomioon. Vaikka se ei ole harmoniassa, se on periaatteessa maskuliininen tapa tehdä asioita ja se on menestynyt erittäin hyvin planeetallanne jonkin aikaa. Monet teistä ovat mitanneet muskeleitaan toisten kanssa nähdäkseen, kenellä on eniten väkivoimaa. Mielenkiintoista.

Emme koskaan odottaneet sitä. Teidän todellinen voimanne – todellinen väkivoimanne – on se perusenergia, joka on kaiken alla, ja se on feminiiniaspekti. Sillä ei ole merkitystä, onko teillä maskuliini- vai feminiinikeho, sillä kummankin teistä täytyy tasapainottua uudella tavalla avataksenne nämä ovet. Näette sen heijastuneena joihinkin ongelmiin, joita käsittelette, politiikkaan ja joihinkin sääntöihin ja suuntaviivoihin, joita luotta maapallolla. Teillä on kuitenkin uutta ymmärrystä seksuaalisuudesta yleisesti ottaen ja se avaa oven feminiinisyyden paluulle. Juhlimme sitä hyvin iloisena, koska olette odottaneet tätä pitkän aikaa. Valonne ei ole uusi maan päällä, sillä olette olleet täällä aiemmin. Tällä kertaa toitte uutta energiaa itsellenne, mikä mahdollistaa harmonian maaplaneetalla – seuraava iso askel.

Yksilöt jotka pitävät valoa

Rakkaat ystävät, kaksinaisuudessa olette aina valinneet puolen. Teette sitä edelleen, mutta toivomme rikkovamme tuon mallin koko ihmiskunnalla. Tässä ei ole kyse puolista, tässä ei ole kyse olemisesta tässä ryhmässä tai tuossa – tässä on kyse yksilöistä, jotka pitävät valoa. Tähän teillä on nyt tilaisuus, joten astukaa ulos niistä luokitteluista, joihin laitatte itsenne, ja tehkää jotain erilaista. Antakaa sydämenne reagoida maailmaan ympärillänne. Jos tunnette turhautuneisuutta, kenties teidän täytyy mennä ulos huutamaan se todella kovaa. Me kuuntelemme siellä, odotamme. Vapauttakaa tuo energia, jottei teidän tarvitse kantaa sitä mukananne, astukaa esiin ja tehkää jotain erilaista. Katselkaa, kun teille ilmestyy nyt tilaisuuksia ryhtyä erilaisiin toimiin ja ilmaista erilaisia reaktioita.

Olette astuneet uuteen maailmaan. Sitä ette aina oivalla, että olette johtajia, minkä vuoksi olette täällä – sitä tulitte tekemään.

Jatkakaa upeaa työtänne, rakkaat ystävät, ja tietäkää, että teitä rakastetaan yli ymmärryksenne. Ette koskaan, koskaan kulje yksin tällä planeetalla. Kyllä, tiedämme, että te ette aina tunne sitä ja joskus kaipaatte toisen ihmisen fyysistä läsnäoloa, mutta ette löydä. Luottakaa, että katselemme aina olkanne yli, lähetämme energiaa ja yritämme avata ovia aina, kun mahdollista, jotta seuraava tilaisuus voi paljastua astuaksenne luomisen paikkaan.

Olette tuoneet Kodin piirustuksen tänne maan päälle. Kaiken tämän sekasorron vuoksi, mitä näette, tasapainottavalle feminiinienergialle on tullut tilaisuuksia saapua. Juhlikaa sitä! Leikkikää feminiinienergian perusluomisvoimallanne ja tietäkää, että teidän on tehtävä maailma. Tehkää jotain erilaista.

Suuresti kunnioittaen saan tervehtiä teitä tällä tavalla myös "yksikkönä". Olen Merlia, ja pyydän teitä kohtelemaan toisianne arvostaen, tukemaan toisianne aina, kun on mahdollista, ja pelaamaan hyvin yhteen. Tulkaa katsomaan minua joskus.

Espavo.

Ryhmä

Sana "espavo" on varhaislemurialainen tervehdys: "Kiitos, että otat oman voimasi."

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.04.2017 17:37

IHMINEN

21.4.2017

Voitko tuntea syvää myötätuntoa tuota ihmistä kohtaan, jolla on vaikeuksia tämän transformaation kanssa? Joka on peloissaan ja joka ei vieläkään ole kovin varma mistään. Ihmistä joka haluaa pysyä lähellä kotia. Ihmistä joka haluaa muutosta, mutta pelkää sitä. Mitä jos asiat eivät selviä? Mitä jos se on aivan yksin, koska tuo ihminen on päästänyt irti hyvin paljosta, hyvin monista ihmisistä, hyvin monista energioista?

Ja kun sinulla on myötätuntoa, tuo ihminen tuntee sen, ja sitten se vastustaa vähemmän muutosta. Se rentoutuu enemmän. Ja silloin transformaatiota tapahtuu.

Ihminen alkaa rentoutua ja sallia jumalaisen vastineensa tehdä kovan työn. Se puolustaa vähemmän ja vähemmän omia rajoituksiaan. Se alkaa nähdä viisautta tässä transformaatiossa. Se alkaa tuntea oman sielunsa hurmiota.

Ihminen alkaa ymmärtää, ettei sitä pyydetä tekemään tätä valaistumisjuttua omin päin. Mutta sitä pyydetään rentoutumaan enemmän, jotta tämä valaistumisjuttu voi tapahtua. Sitä pyydetään olemaan ottamatta asioita niin henkilökohtaisesti, on kyse sitten fyysisestä tilasta tai suhdeongelmasta. Tai talousongelmasta. Eikä ainakaan ottamaan henkilökohtaisesti mitään "tunneongelmia".

Sitä pyydetään lakkaamaan yrittämästä korjata asioita.

Sitä pyydetään rentoutumaan ja sallimaan. Sallimaan asioiden olla, niin kuin ne ovat. Sallimaan asioiden näennäinen hajoaminen. Yksi vaikeimmista asioista ihmiselle.

Mutta kun ihminen sallii asioiden olla, niin kuin ne ovat, se on itsensä rakastamista. Se on itsensä hyväksymistä. Ja kun ihminen sallii tässä itserakkaudessa, se avaa oven vielä suurempaan sielun rakkauteen ja sielun säteilyyn.

Niinpä asiat alkavat liikkua, jumiutuneet energiat liikkuvat ja irtoavat. Ihminen alkaa rentoutua lisää ja tämä saa sen pois mielestä. Nyt asioita alkaa todella tapahtua.

Nyt ihminen alkaa luottaa näihin uusiin asioihin, näihin ilon, rauhan ja intohimon tunteisiin. Niinpä silloin kun ihmistä vietellään pelkoon, mikä on helppoa, se tunnistaa eron. Se ei pidä kovin paljon tuosta pelkotilasta ja se tietää, että se voi tuntea iloa.

Se tietää tämän, koska se on kokenut sen. Se rakastaa tuota tunnetta ja tekee kaikkensa saadakseen sen takaisin. Siitä tulee ihmisen uusi houkutus. Sitä houkuttelee vähemmän ja vähemmän pelko, syyllisyys ja suru ja enemmän ja enemmän ilo, huolettomuus, leikkisyys, rauha ja intohimo.

Tunne vain syvintä myötätuntoa ihmistä kohtaan ja katso, mitä tapahtuu.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 24.04.2017 13:05

JÄRKYTTYNYT, JUMISSA JA TUULIAJOLLA

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
21.4.2017

On monia, jotka ovat seuranneet näitä viestejä ja voisivat valita jonkin tämän otsikon sanoista kuvaamaan sitä, miltä heistä tuntuu nyt. Puhumme jokaisesta näistä vuorollaan voidaksemme tuoda teille ymmärrystä ja siirtää teidät takaisin siihen, mistä on tullut tuttu energia teille. Antakaa itsellenne suuri kunnia siitä, että olette tehneet maadoittuneesta, iloisesta ja kiitollisesta energiasta tutun tuntuista itsellenne. Juuri tämä luo uudelleen sen maailman, jossa elätte.

Teille jotka tunnette, että sana "järkyttynyt" kuvaa parhaiten tunnettanne, sanomme ensin – ja tiedämme teidän jo ajatelleen tätä – että olemme kertoneet teille monta kertaa, että maailmanne täytyisi ensin hajota. Tiedämme, että valmistauduitte parhaanne mukaan. Tiedämme, että tunsitte valmistautuneenne. Mutta kuuman keiton katsominen ja sormensa pistäminen siihen ovat täysin eri kokemuksia. Kuitenkin sen ymmärtäminen, ettei mitään muuteta, ennen kuin muutoksesta tulee todella välttämätöntä, auttaa totutellessanne tähän uuteen, mutta väliaikaiseen todellisuuteen.

Varmistakaa, että ymmärrätte ja olette valmis osallistumaan tämän uuden, rakastavan, myötätuntoisen ja kestävän maailman rakentamiseen, josta olette uneksineet. Ne jotka potkaisevat kumoon kaikki vanhat omenakärryt, eivät ehkä ole rakastettavia, mutta he tekevät taatusti arvokkaan palveluksen pitkässä juoksussa. Sillä mitä tehdään jälkimainingeissa, on eniten merkitystä.

Olemme puhuneet jumissa olemisen tunteesta useita kertoja aiemmin, mutta laajennamme vähän, mitä olemme sanoneet.

Ensinnäkään te ette ole jumissa. Teidän on tärkeää tietää tämä. Tunne jumissa olemisesta on vain tunne. Sen saa aikaan kyvyttömyys liittää odotuksiinne sitä, mitä näette ympärillänne. Odotuksenne ovat todellinen ongelma. Odotatte asioiden näyttävän tietyltä, eivätkä ne näytä. Emme yritä saada näyttämään siltä, että olette väärässä, mutta sallikaa meidän osoittaa teille jotain.

Mielikuvitus on luonut odotuksenne niillä työkaluilla, joita mielellänne on käytössään. Ja ne tulevat nykytilassanne enimmäkseen historiasta, jonka joko muistatte tai joka teille on opetettu. Ne saattavat näyttää upeilta, mutta ne ovat silti historiaa.

Olette pyytäneet ja teille on luvattu maailma, jota ette ole koskaan nähneet, maailma josta kukaan ei voi opettaa teille. Yllätyttekö siitä, että te ette tiedä, miltä siihen pääseminen näyttää? Tämä ei ole totta ainoastaan ulkopuolisen maailmanne osalta, vaan myös sisäisen maailmanne.

Mitä tulee jumissa olemiseen, mikään universumissa ei ole jumissa. Se on mahdottomuus. Energia ei koskaan lepää. Protonien, elektronien, atomien jne. voi tuskin sanoa hidastuvan, puhumattakaan jumiutumisesta. Ainoa vakio universumissa on muutos. Siis tuskin olette jumissa – olette kenties vähän kärsimätön.

Meidän on helppoa olla kärsivällinen. Tulevaisuutenne on todennäköisyys, jonka näemme jo saavutettuna. Huomatkaa, ettemme käytä sanaa "mahdollisuus". Jos voitte ymmärtää, että seuraukset ovat syiden vääjäämättömiä aspekteja, niin tiedätte, että teette uutta maailmaa, jonka haluatte, vääjäämättä jokaisella hengenvedolla, jokaisella ajatuksella, jokaisella rukouksella ja jokaisella rakastavalla ja myötätuntoisella teolla. Tämä kohottaa tunnettanne. Ette tunne olevanne jumissa.

Tuuliajolla olemisen tunne on eri tapaus. Teissä on joitain, jotka ovat muuttamassa suuntaa elämässään. Kuvitelkaa, miltä tuntuisi, jos olisitte laivalla jossain. Kaikkia on aaltoja ja virtauksia, mutta olette tienneet suuntanne ettekä horju siitä. Sitten yhtäkkiä teille annetaan uusi määränpää, uusi suunta. Olisi lyhyt jakso, jolloin aallot ja virtaukset heittelisivät teitä. Mutta uuden liikkeen vakiinnuttua, ette tuntisi enää olevanne tuuliajolla.

Saatatte ihmetellä, mikä tuo uusi määränpää on. Mutta yrittäkää olla keksimättä sitä sen perusteella, mitä tiedätte. Muistakaa, että tämä on uusi maailma. Antakaa oppaidenne ja opettajienne paljastaa se teille sitten, kun ne voivat. Saatatte luoda jotain, mitä ei ole ollut ennen olemassa. Antakaa lupa ja eläkää jokainen hetki kiitollisena ja sallien. Olkaa paras työkalu kalupakissa. Luoja ei luonut kalupakkia täyteen hyödyttömiä työkaluja. Eikä vasaroita ole paikoissa, joissa niitä ei tarvita.

Mitä voitte oppia tänään? Miten voitte parantua tänään? Ketä voitte auttaa tänään? Näiden tarkoitusten kera ette ole koskaan tuuliajolla. Ja uusi määränpäänne paljastuu haluna, jota ette tienneet itsellänne olevan, tai kykyinä jotka ilahduttavat teitä.

Tietäkää, että elätte suurimmassa muutoshetkessä, jonka maailmanne on tuntenut. Ja lisäksi tietäkää, että syynä tähän on, että se heijastaa suurinta muutosta, jonka ihmiskunta on koskaan tehnyt sisällään.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.04.2017 10:55

PEILIKÄSITYKSEN RIKKOMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
20.4.2017

Olemme syvällä aikajanaromahduksessa henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti. Monille se on ollut mielenkiintoista eksyksissäolemistunteen aikaa, kuin seisoisi hajareisin kahdessa maailmassa tai ei kuuluisi maailmaan, josta löytää itsensä. Aikajanojen romahduksen myötä löydämme itsemme siivoustehtävästä.

Olin äskettäin sosiaalisen median kautta yhteydessä ensimmäiseen poikaystävääni, parhaaseen ystävääni – millainen tuulahdus menneisyydestä ja täydellisesti ajoitettu. Se toi sisältäni esiin asioita, jotka olivat jääneet kesken. Asioita joita en ollut sallinut itseni nähdä ja sovittaa – näin aikajanan romahtaminen. Sieluni juonitteli täydellisesti tämän tuomisen ihmistajuntaani, jotta pystyin viimeistelemään asiat, joita en ollut ajatellut vuosiin. Joillakin teistä saattaa olla samankaltaisia tilanteita, tai kenties pintaan tulee vain muistoja tunnistettavaksi – näin tuon aikajanan romahtaminen. Samalla tavalla jotkut huomaavat fyysisten vaivojen tai jonkin vamman palaavan, joita heillä ei ole ollut vuosiin. Taas kerran siivoustehtävä … meidän täytyy katsoa, mitkä tunteet yhdistävät meidät tuohon todellisuuteen. Tästä syystä monet tunsivat muutama viikko sitten, että heidät upotettiin taas alempaan värähtelyyn tai "takaisin sinne". Jotkut pystyivät ponnahtamaan heti takaisin, kun taas toiset tuntevat vieläkin rämpivänsä mudassa.

Toiset ehkä huomaavat, että se ei ole enää tuttua, mikä oli aiemmin, ja asiat ovat muuttuneet. Kuin ajaisi tuttua reittiä pitkin ja näkisi jotain, mitä ei ole koskaan aiemmin nähnyt, ja täytyisi kysyä: "Olenko oikealla tiellä?" Vaikka tämä voi olla huolestuttavaa, se on upea vahvistus, että sinä todellakin muutut.

Tässä energiassa on todella mielenkiintoinen komponentti, kun se kaivaa ylös kaikki juttumme, mutta samaan aikaan se on "karjuvaa". Monet huomaavat olevansa äreitä, heillä on epämukavaa omissa nahoissaan ja he haluavat hyökätä. Jos katsot kollektiivia tai jotain läheistäsi, näet, että jotkut haluavat vain tapella, erityisesti sosiaalisessa mediassa. Kaikille on hyvä ajatus astua etäämmälle ja katsoa totuutta tämän taisteluhalun takana, koska sen mukaan toimiminen tuo vain häiriötekijän.

Katsottaessa sosiaalisessa mediassa henkistä yhteisöä, ego, tuomitseminen ja ilkeys näyttäytyvät massiivisesti nyt myös siellä. Minusta tämä oli huolestuttavaa, koska monet näistä yhteisöistä ovat antaneet turvasataman niille, jotka vasta avautuvat tai ovat saaneet aiemmin traumoja ja tuomitsemista lahjojensa käyttämisestä. Sain äskettäin oman osuuteni tästä, kun sain kritiikkiä työstäni ja myös siitä, miltä näytän videoilla. Oivalsin, että tämä energia estää ihmistä olemasta aidoin itsensä ja henkisten ihmisten heimona meillä on vastuu nostaa toisemme ylös, kannustaa toisiamme ja keskustella asioista sortumatta psyykkiseen hyökkäykseen. Meidän on aika todella ryhtyä sanoista tekoihin ja kulkea sieluna täällä maan päällä nyt.

Kun olin tämän turhautumistunteen ja supistumishalun kanssa (mikä tuntuu hyvin epäluonnolliselta), päätin tehdä shamanistisen matkan.

Löysin itseni nuotiolta henkilön kanssa, jota kutsun "isoäidiksi", kun hän kuivatti tavaroita tulen päällä. Kerroin hänelle, miltä minusta tuntui kaikki se negatiivisuus, jota olen nähnyt henkisessä yhteisössä, ja kysyin, oliko se minun peilini. "Oliko kaikkien noiden tapahtumien ilkeys ja ego sisälläni?" Hän pysähtyi ja tuijotti minua tarkkaavaisena ja sanoi:

"Ei … Jos kaikki ympärilläsi olisi peili, ei olisi sotaa eikä nälkää."

Annoin sen upota sisään ja sanoin: "Tajuan sen, mutta kun ihmiset kritisoivat työtäni ja ulkonäköäni, se toi esiin sisälläni tuon syvälle juurtuneen pelon, etten ole turvassa ollakseni todellinen minä. Eikö se ole peili?"

Hän vastasi: "Peilikäsitys on ansa, koska se jättää monet jahtaamaan omaa häntäänsä ja etsimään aina sisältään, miksi toinen toimi tietyllä tavalla. Jos toisen käyttäytyminen toi esiin syviä tunteita, niin se oli lahja nähdäksesi sen, mutta jos ei, mitä sitten? Etsitkö silloin syitä siihen, mikä sinussa on vikana? Näetkö, miten tämä saa sinut tuntemaan, että jokin on korjattava sisälläsi, ja se jättää vähän vastuuta sen harteille, joka itse asiassa heijasti sen, mitä hänen sisällään oli."

Istuin pohtimassa tätä ja sanoin: "Ok. Siis jos joku hyökkää ja se tuo tunteita esiin minussa, silloin se peilaa minua?" Hän pudisti päätään ja sanoi: "Ei, kyse on edelleen henkilöstä, joka heijastaa toiseen sen, mitä on hänen sisällään (hymyillen). Se vain sattui sopimaan yhteen sen kanssa, mikä tarvitsi nähdä sinun sisälläsi."

Sitten hän pyysi minua seuraamaan ja käveli kukkakedolle. Kaksi kaunista kukkaa kasvoi lähellä toisiaan. Hän kertoi toiselle kukalle, että tämä oli kaunis, ja se näytti kasvavan suuremmaksi ja kirkkaammaksi silmiemme edessä. Sitten hän kertoi toiselle, että tämä ei voisi koskaan saavuttaa sitä, mitä toinen kukka oli, ja siinä oli jotain vikaa. Ja kukka alkoi kuihtua, kutistua ja tehdä itsestään pienen.

Hän katsoi minua ja sanoi: "Maailmamme eivät ole erilaiset. Sillä mitä sanotaan sinun maailmassasi tai mitä energiaa annetaan, voi olla sama vaikutus. Ainoa ero on, että minun maailmassani voi nähdä tulokset välittömästi, kun taas omassasi on monia kerroksia, jotka estävät näkemästä, mitä teet. Tämä estää ihmisiä hyväksymästä vastuun, olemasta tietoinen."

Hän meni sitten toisen kukan luo ja pyysi anteeksi ja ilmaisi rakkautta ja kiitollisuutta sen roolista minun auttamisessani ymmärtämään. Katselin, kun tämä pieni kukka kasvoi taas suureksi, kun kyyneleitä juoksi poskillani.

Hän halasi minua ja selitti: "Ihmisten täytyy kasvaa. Heidän täytyy nähdä ja ottaa täysi vastuu siitä, mitä sanovat, tekevät ja heijastavat kaikkiin ympärillään. Samaan aikaan jokaisen täytyy olla vastuussa siitä energiasta, jonka he sallivat vaikuttaa itseensä. Silloin kun ihminen ei hyväksy epämiellyttävää käyttäytymistä lähellään tai on piittaamatta siitä, hän lähettää vastuun takaisin sinne, minne se kuuluu."

Kerroin hänelle, että luulin ongelman olevan siinä, että hyvin monet tällä polulla ovat hyväsydämisiä eivätkä halua loukata ketään, kuitenkin huomaavat olevansa toisten raivon kohteena. Hän hymyili ja sanoi: "Se on heränneiden ihmisten testi – rakastaa kaikkia ehdottomasti, olla kuitenkin sallimatta itseään kohdeltavan yhtään huonommin."

Kyllä, se on testimme. Voimme rakastaa ehdottomasti ja olla hyväksymättä vähempää itsellemme. Voimme rakastaa etäältä niitä, jotka ovat kyvyttömiä tekemään muuta kuin hyökkäämään. Voimme laittaa itsemme etusijalle ja luoda rajat, jotta pystymme säilyttämään harmonian itsemme kanssa. Tämä sisältää energiarajamme. Meidän täytyy oppia myös olemaan tietoisempi siitä, mitä luomme ja miten vaikutamme. Meidän kaikkien on aika kulkea sielunamme.

Lähetän meille kaikille paljon rakkautta ja tukea.
Jenny

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.04.2017 11:02

HENKINEN HÄPÄISEMINEN ON UUSI MUSTA

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
23.4.2017

Onko joku syyttänyt sinua ei-henkisyydestä, koska et anna hänelle neuvoa tai tukea, kun hän pyytää sitä? Tai onko hän vihjannut, että olet henkisesti itsekäs, koska sanot "ei" hänen aika-, energia- ja apupyyntöönsä? Sitä on tapahtunut myös minulle, ja se saa minut nauramaan, vaikka minusta se on hyvin sopimatonta, erityisesti henkisessä yhteisössä, koska se on tuomitsemista, jota kukaan ei saa tehdä, ja se on negatiivinen heijastus syyttäjästä, ei sinusta. Henkinen häpäiseminen on uusi musta, ja siinä on kyse energiarajoistasi. Se on manipulointia, joka antaa ymmärtää, että henkinen yhteytesi, henkiset taitosi ja kykysi ovat kyseenalaisia, jos et käytä niitä jonkun haluamalla tai odottamalla tavalla.

On luontainen reaktiomme etsiä neuvoja ja tukea ihmisiltä, joilla luulemme olevan kaikki hallussa tai jotka eivät kamppaile omaan tapaamme (vaikka ulkonäkö voi pettää). Haluamme sen, mitä heillä on (tai mitä luulemme heillä olevan), ja että se tuntuu hyvältä ja poistaa sen kaaoksen ja ahdistuksen, jossa olemme. Olemme epätoivoisia. Niinpä jos he eivät anna sitä meille, petymme ja olemme vihainen. Tietysti odotamme tätä käyttäytymistä 2-vuotiaalta, mutta emme toisilta aikuisilta, ainakaan niiltä, jotka kutsuvat itseään henkisiksi opettajiksi, mentoreiksi ja oppaiksi. Ja kuitenkin sitä tapahtuu hyvin usein nyt, vaikka se on voimakasta tuomitsemista ja yksinkertaisesti väärin.

Ensinnäkään kukaan ei voi kyseenalaistaa henkisen yhteytesi tasoa tai henkisyyttäsi, koska hän ei voi mitenkään tietää eikä ole mitään henkistä standardia. Se mikä henkinen yhteys, kyky tai voima sinulla on, on sinun ja Lähteen välinen asia, ei kenenkään muun.

Toiseksi, miten kenenkään on mahdollista syyttää sinua ei-henkisyydestä pelkästään siksi, että et anna hänelle, mitä hän haluaa? Keksin uuden nimityksen selittämään tätä käyttäytymistä: henkinen kakara. Kun äskettäin kieltäydyin antamasta jollekin ilmaisia bisnesneuvoja ja sanoin hänelle sen sijaan, että sitä selitettäisiin tulevassa bisnesohjelmassani, johon hän voisi osallistua, minua syytettiin ei-henkisyydestä. Ja tässä on manipulointiosuus: hän kertoi "korkeamman itsensä opastaneen pyytämään minulta neuvoa". Niinpä vastasin toivovani, että hänen korkeampi itsensä opastaisi osallistumaan bisnesohjelmaani. Ja minun osaltani keskustelu oli ohi.

Tämä ei verottanut ainoastaan aikaani, vaan tässä ei tapahtunut mitään vaihtoa, mitään ei tarjottu minulle vastineeksi tästä informaatiosta. Minulla on tosiaan hyvin menestynyt bisnes, mitä pyöritän erittäin hyvin, koska minulla on 25 vuoden yrityselämätausta, neljä bisnesalan oppiarvoa ja 15 vuoden kokemus oman bisnekseni pyörittämisestä. Olen kuluttanut aikaa ja ponnistellut oppiakseni, miten tämä tehdään, ja olen sitoutunut auttamaan toisia, mutten silloin kun sitä odotetaan ja vaaditaan minulta henkisellä manipuloinnilla – ja sitten kun kieltäydyn, henkisellä häpäisemisellä.

3D/5D-integroinnin "outo" piirre on voimaantuminen, ja se on energiarajojemme ja energiatäysivaltaisuutemme laajentamista. Jos meillä on ollut energiavuoto, olemme antaneet pois voimamme tai sallineet toisten määritellä arvomme, olemme avoin syyttelyn, häpäisemisen, syyllisyyden ja manipuloinnin kohde. 5D-energia paljastaa elämässämme nuo alueet ja antaa meille työkaluja muutosten tekemiseen. Se ei ehkä tee meistä suosittua joidenkin ihmisten keskuudessa, mutta se tuo elämäämme enemmän tasapainoa ja tinkimättömyyttä oman energiamme suhteen.

Siinä on eroa, onko henkinen vai mukava. Voi olla mukava ja henkinen, mutta se riippuu myös siitä, miten "mukava" määritellään. Joillekin ihmisille se merkitsee sen tekemistä, mitä he haluavat. Minä määrittelen "mukavan" mieluummin huomaavaiseksi, kunnioittavaksi, tarkkaavaiseksi ja sitoutuneeksi. Mutta siihen ei sisälly sen tekeminen, mitä toiset haluavat minun tekevän, ottamatta huomioon aikaani, energiaani ja muita sitoumuksiani. Miten sinä määrittelet "mukavan"?

Mitä teet, kun joku häpäisee sinut ja syyttää ei-henkisyydestä? Tunnetko itsesi huonoksi ja annat hänelle, mitä hän haluaa, vai oivallatko, mitä tapahtuu, ja tunnistat oman arvosi ja ettei sinulla ole velvollisuutta antaa neuvojasi, taitojasi, kykyjäsi ja kokemustasi kelle tahansa, joka sitä pyytää? Jos teet sen kerran, teet sitä kaikille, ja se voi pian syödä aikaasi ja tuottavuuttasi, puhumattakaan itsetunnosta ja itseluottamuksesta.

Paheksut ihmisiä, jotka käyttävät hyväkseen aikaasi ja energiaasi tällä tavalla, ja paheksut itseäsi siitä, ettei sinulla ole selviä energiarajoja. Ja sitä tämä on – energiarajaongelma.

Olet luultavasti riittävän intuitiivinen, kuten minä, tunnistaaksesi eron ihmisissä, joilla on aito tarve tuolla hetkellä ja jotka yrittävät vain saada informaatiota sinulta. Jaan toki paljon, mutta saan päättää, mitä jaan ja mitä en. Enkä reagoi hyvin manipulointiin, pelotteluun tai henkiseen häpäisemiseen, eikä sinunkaan pitäisi.

Miten käsittelet energiarajojasi, jotta luot energiatasapainoa ja vältät tulemasta manipuloiduksi henkisellä häpäisemisellä? Tässä on joitain suuntaviivoja.

1) Tunnista energiarajasi, äläkä anna itsesi joutua manipuloinnin tai henkisen häpäisemisen ansaan. Olet upea, lahjakas ja mahtava ihminen, joka ansaitsee tulla arvostetuksi ja kunnioitetuksi siitä, kuka olet ja mitä teet.

2) Ole selkeä siinä, mitä jaat toisten kanssa ja mikä osuu sen ulkopuolelle. Näin sanoessasi "ei", voit ohjata ihmisiä sitä vaihtoehtoa kohti, joka vastaa heidän kysymykseensä ilman, että jaat liikaa, annat liikaa tai sinun aikaasi, ponnistelujasi ja energiaasi ei korvata.

3) Älä anna toisten sanella omaa arvoasi tai itseluottamustasi. Jonkun tuomio sinusta on vain hänen mielipiteensä, ja kun se sanotaan vihaisena tai peloissaan, se ei luultavasti ole kovin hyvä, mutta se on hänen ongelmansa, ei sinun. Määrittele omat energiarajasi sille, kuka olet ja mitä ansaitset, ja päällystä ne teflonilla, jotta ne eivät hajoa joka kerta, kun joku suuttuu sinulle, koska et tee, mitä hän haluaa.

4) Tee "eistäsi" tiukka eikä keskustelun aihe, ja tee se kaikille. Jos pelkäät, etteivät ihmiset pidä sinusta, jos sanot "ei", niin sanot kaikille "kyllä", vaikket haluaisikaan. Ole tiukka, kun sanot "ei". Taaskin tässä on kyse energiarajoista – pidä ne. Et voi sanoa "ei" yhtenä päivänä ja "kyllä" seuraavana – silloin et näytä olevan vakavissasi. Tiedät, että sinun täytyy olla johdonmukainen kaikkien osalta, tai sinua ei oteta vakavasti.

5) Kunnioita itseäsi riittävästi arvostaaksesi aikaasi, energiaasi, lahjojasi ja kykyjäsi. Mitä sinulta vaati päästä siihen, missä olet tänä päivänä? Luultavasti melko paljon. Arvosta itseäsi kunnioittamalla omaa polkuasi, ja jos et halua tehdä jotain, älä tee. Et ole kenellekään velkaa pitkää selitystä, pelkkä "ei" riittää. Tai voit sanoa "ei nyt" ja ehdottaa sopivampaa päivää tai ajankohtaa, tai "minulla on ohjelma, joka antaa ratkaisun ongelmaasi", ja antaa hänelle nettiosoitteen.

Lopuksi, esitä itsellesi tämä tärkeä kysymys: "Jos sanon "kyllä", paheksunko itseäni tai kadun sitä?" Jos vastaus on "kyllä", niin sano "ei". Tunnet olosi kunnioitetummaksi ja arvostetummaksi, kun tunnistat oman energiatäysivaltaisuutesi ja opit kontrolloimaan energiavirtojasi. On parempi, että joku yrittää häpäistä sinut henkisesti, kuin tuntea olevansa hyväksikäytetty, epäkunnioitettu tai vihainen itselleen, kun ei sano "ei" silloin, kun haluaa tai tarvitsee sanoa.

On valitettavaa, että henkinen häpäiseminen on reaktio ihmisiltä, joiden pitäisi tietää paremmin sen perusteella, mitä he sanovat olevansa, mutta nämä ovat haastavia aikoja ja kaikki ovat vähän poissa tolaltaan. En koskaan sanoisi kenellekään, ettei hän ole henkinen, vaikka hän tekisi mitä, koska se ei ole minun päätökseni enkä voi mitenkään tietää, mikä hänen henkinen tasonsa on. Mutta en myöskään harhaudu kovasti kenestäkään, joka yrittää häpäistä minut henkisesti, koska tiedän sen olevan peili hänen omasta energiastaan, ei barometri omasta energiastani. Ja noita ihmisiä muistutetaan nopeasti energiarajoistani ja heille näytetään ovea, koska saamme kaikki kontrolloida, kuka on osa energiakenttäämme, ja vain ne ihmiset, jotka voivat rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa meitä, tarvitsee sisällyttää siihen.

Tiedosta oma energiasi, minne haluat sen virtaavan ja miten haluat se olevan vuorovaikutuksessa toisten kanssa. Älä pelkää sanoa "ei", kun se on tarkoituksenmukaista sinulle, ja jos sinut häpäistään henkisestä vastauksestasi, hymyile vain ja tiedä, että kunhan rakastat, kunnioitat ja arvostat itseäsi, vain sillä on merkitystä.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.04.2017 21:41

SIIRTYMINEN PELON YLÄPUOLELLE

26.4.2017

Olemme ihmisenä perustaneet monia valintoja pelolle. Se on ollut ilmapiirimme tällä planeetalla alusta saakka. Tulimme tänne selvittämään pelot, jotka olivat osa kamppailujamme toisissa ulottuvuuksissa, ja nousemaan niiden yläpuolelle.

Ja tätä ihmiskunta on tekemässä.

Mutta me ruumiillistuneen valaistumisen kärkijoukossa olemme kohdanneet syvimpiä pelkojamme ja nousseet niiden yläpuolelle. Emme heijasta niitä kehenkään toiseen. Opettelemme myös olemaan painimatta niiden kanssa ja sallimaan niiden vain olla, reagoimatta niihin.

Ei helppo tehtävä. Olemme reagoineet pelkoihin hyvin pitkään. Se on oletusarvomme. Se on tuttua. Olemme olleet huolestumismoodissa, ja siitä on tullut tapa, johon olemme samaistuneet ja jolla olemme suhtautuneet toisiin ihmisiin.

Kuka olemme muuten?

Meille kerrotaan, että olemme myös ikuinen ja laajentunut olemus, joka sisältää sielumme. Ja meille kerrotaan, että tuo olemus on luonnostaan itsevarma, selkeä ja vapaa ja se rakastaa meitä ehdottomasti.

Niin upealta kuin tämä kuulostaakin, ihmisinä vastustamme sitä, sillä emme ole olleet niin lähellä tätä olemusta, kuin alamme nyt tulla. Eikä se näytä seuraavan samoja sääntöjä kuin ihmisitsemme. Itse joka edelleen yrittää kontrolloida asioita ja toisia ihmisiä. Yrittää korjata asioita. Yrittää tehdä asiat paremmaksi, kuten terveyden ja talousasiat. Tai suhteet.

Mutta havaitsemme, ettemme pysty kontrolloimaan näitä asioita. Itse asiassa jotkut näistä asioista näyttävät joutuvan kaaokseen.

Niinpä tunnemme tämän jumalaisen olemuksen hylänneen meidät, jonka pitäisi olla kanssamme. Paitsi että olemme jo nuoresta saakka tunteneet hengen hylänneen meidät. Nyt vain tunnistamme sen. Meidän täytyi kätkeä jumalainen itsemme varhain voidaksemme sopia maailmaan sellaisena, kuin se oli silloin.

Mutta sielumme on tässä nyt kanssamme. Se ei ole koskaan oikeasti lähtenyt, vaan se on kunnioittanut valintaamme pitää sen käsivarren mitan päässä. Ja se on ero ihmisrakkauden ja sielumme rakkauden välillä. Sielumme ei tuputa itseään meille. Se ei manipuloi ja kontrolloi.

Se on siis takaisin nyt ja haluaa kovasti olla kanssamme. Jakaa rakkautensa kanssamme. Antaa meille kaiken, mitä sydämemme haluaa.

Ja toisin kuin suurin osa ihmisrakkaudesta, se ei pyydä meitä muuttumaan … tulemaan henkisemmäksi tai tekemään itsestämme parempaa ihmistä.

Tämä on tietysti hyvä uutinen ihmisitsellemme. Mutta myös kiusallinen. Se merkitsee kontrollista luopumista. Luottamista, että tällä toisella osallamme on paras intressimme sydämessään. Erityisesti silloin kun elämämme näyttää toisinaan hajoavan, kysymme, miksi sieluni sallisi tällaisia asioita tapahtuvan minulle, jos se rakastaa minua oikeasti?

Ja kuten tiedämme, on aivan liian helppoa joutua uhrimoodiin. Periaatteessa tuntea itsensä tämän ylösnousemusprosessin uhriksi.

SISÄINEN GPS

Mutta näemme, että meillä on tosiaan tämä opastusjärjestelmä, ja se navigoi meitä iloamme kohti. Meidän täytyy virittyä siihen. Ja samaan aikaan kun teemme tämän, tulee esiin joitain asioita, jotka eivät ole sopusoinnussa sen kanssa. Ovat ne sitten pelkoja, fyysisiä vaivoja, talousasioita tai suhteita Se hämmentää asioita esiin.

Ja suurin asia joka hämmennetään esiin, on pelko. Emme tunne olevamme turvassa – taloudellisesti, terveydellisesti tai tunteellisesti. Mutta alla on pelkoja.

Vuosia sitten osallistuin Tony Robbinsin tulikävelyyn. Hän opasti meitä nousemaan pelkojemme yläpuolelle ja siirtymään omaan voimaamme. Kun tuli aika kävellä 590-asteisten hiilien päällä 3.5 metriä, huomasin, että minulla oli edelleen pelkoa. En ollut täysin peloton. Mutta nyt katsoessani taaksepäin oivallan, että kävelin sielunani ja olin myös ihmisitseni.

Meille jokaiselle tapahtuu nyt pelkojen yli nouseminen. Mutta se ei tapahdu yrittämällä voittaa pelkomme. Kyse on niiden tunnistamisesta osaksi ihmisidentiteettimme. Ja sitten sielumme sallimisesta kulkea kanssamme jokaisen kokemuksen läpi. Ja havaitsemme, ettei meidän tarvitse kävellä polttavankuumien hiilien päällä sielumme testaamiseksi. Meidän ei tarvitse kestää pelkoa tai luoda draamaa voidaksemme alkaa luottaa siihen, että sielumme paikalla.

Pelon yläpuolelle nouseminen vapauttaa meidät. Ei sairaus tai sydänsuru tapa ihmisiä, vaan heidän pelkonsa. Kun päästämme irti pelosta, päästämme irti sairaudesta tai muista olosuhteista, jotka eivät tuo meille iloa. Mutta se tulee luonnostaan, kun jatkamme rakkaan kumppanimme, jumalaisen olemuksemme, päästämistä kehoomme ja elämäämme.

Älä pelkää. Kaikki menee suunnitelman mukaisesti.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.05.2017 07:48

PELONLIETSOJAT ILMAN VALTAA

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
24.4.2017

Rakkaat ystävät,

Kenties uusi tunnenäkymänne ei ole aivan, mitä odotitte. Vaikka saatatte olla vihaisempi tai iloisempi, kuin odotitte, sillä ei ole merkitystä. Nimittäin jokainen muutos olemuksessanne on merkki, että energiat jotka pommittavat nyt Maata, muuttavat teitä uudeksi "sinuksi" uudessa Maassa.

Maan mullistukset jatkuvat, mutta eri valossa, kuin olette kokeneet ollessanne maan päällä missään aiemmassa elämässä. Niin se on, että joka kerta kun tarkastelette viimeisintä ns. rakkaudetonta tekoa, uskomusmallit sisällänne toistavat, että kaikki on menetetty ja taaskin yritätte muuttaa Maata turhaan. Vaikka täysin päinvastaista tapahtuu, ette ole vielä muuttaneet useimpia – ellei kaikkia – uskomuksianne globaaleista saavutuksistanne tai toisten saavutuksista.

Se pelko, että kaikki on menetetty, "asuu leveästi" olemuksessanne. Niinpä teistä tuntuu herkullisen iloiselta, kunnes havaitsette uuden henkilökohtaisten tai poliittisen teon, joka kertoo teille taas kerran, että kaikki on menetetty.

Erona tässä elämässä on, että niitä jotka ovat omistautuneet siirtymään pelosta rakkauteen, on nyt miljoonia – ja pian miljardeja. Ette ole yksin tai parin, kolmen muun kanssa tässä elämässä. Tämä on se rakkausaalto, johon olette valmistautuneet aioneita.

Ne jotka eivät halua seurata sydäntään ja ovat omistautuneet lisäämään ulkoa ohjattua valtaansa, havaitsevat, ettei heidän valtansa ole enää ehdotonta ja se hiipuu – ja teidän valtanne lisääntyy mahtavasti.

Sama tapahtui, kun pelosta tuli Maan hallitseva tunne. Ne jotka olivat omistautuneet rakkaudelle, havaitsivat olevansa vähemmistönä. Niinpä vaikka he halusivat jatkaa rakkauspitojaan, heidän ilonsa tallattiin niin monin tavoin, että he – mukaan luettuna te – oppivat elämään pelossa elämä toisensa jälkeen.

Enää te tai monet muut ette halua seurata ilman syytä, ilman iloa. Niin se on, että ne jotka näyttävät vaikutusvaltaisilta, alkavat esittää Ihmemaa Ozin verhontakaista velhoa – velhoa ilman valtaa.

Kyseenalaistatte, onko se totta tai tapahtuuko se. Kuitenkin teillä on saavuttamisen tunne, joka ei näytä oikeutetulta, kun katselette tai kuuntelette median uutisointia.

Tiedostakaa, että tunne jota media suosii, on pelko. Ja media suosii tuota mallia, kunnes se ei ole enää taloudellisesti edullista – kuten monet teistä USA:ssa ovat huomanneet viime päivinä. Raha ja taloudellinen hyöty puhuu – kunnes ei enää puhu. Niin se on, että huomaatte taloudellisten voittojen hupenevan vallan selvemmin muutamana seuraavana päivänä.

Aivan kuten Maa ja sen asukkaat ihastuivat massapelkoon, nyt he ovat rakkauden ja ilon puolesta. Muutamia pelonlietsojia on keskuudessanne muutaman vuoden, mutta heidän valtansa on huvennut – sitä ei enää ole.

Vaikka osoitatte tätä ja tuota diktaattoria tai tätä ja tuota sotilaallista liikehdintää, huomaatte pian, että diktaattorit ja sotilaalliset liikehdinnät eivät ole mahdollisia ilman niistä saatavia taloudellisia voittoja.

Niin se on, että te, massat, ette jatka pelon ja vihan rahoittamista, mikä johtaa sisällänne uuteen voimaan siirtää Maa rakkauteen ja iloon. Ajatus mitä ette luultavasti pysty vielä uskomaan tai edes kuvittelemaan. Mutta aivan kuten ennustimme, että alkaisitte tuntea enemmän iloa, kerromme nyt teille, että ilonne transformoituu taloudelliseksi vallaksi, mikä heikentää ulkoa ohjattua pelkoa niiden perusresurssista – rahasta.

Merkitseekö edellinen lause, että teillä on myös vähemmän taloudellisia palkkioita? Ei, vaan että kieltäydytte kuluttamasta resurssejanne toisten auttamiseen ulkoa ohjatun valtansa säilyttämisessä, kuten muutama viime päivä USA:ssa on osoittanut, kun suosittu uutisankkuri ja joitain poliittisia edustajia erotettiin.

Ette ole enää valmiita tukemaan niitä, jotka paasaavat pelkoa. Ja rahanne puhuvat puolestanne tavoilla, joita ette pysty vielä kuvittelemaan. "Ei minun vahtivuorollani!" on iskulauseenne rakkauden ja ilon puolesta. Lause joka tulee äänekkäämmäksi ja äänekkäämmäksi. Jotkut tekevät sen vihassa, jotkut rakkaudessa ja ilossa. Sillä ei ole merkitystä, sillä miljoonien – ja pian miljardien – vaatiessa rakkautta, suurimmat ja ilkeimmät egot tyhjenevät niiden pelonlietsojien keskuudessa, jotka pysyvät jääräpäisesti tarpeessaan kontrolloida teitä jollain tavalla.

Pelonlietsontailosta tulee heidän sisällään pelkoa, etteivät he ole enää kontrollissa – kuten huomaatte jo osassa medianne uutisointia. Nimittäin ne jotka pelkäävät menettävänsä ulkoa ohjatun valtansa, eivät välttämättä siirry rakkauteen, ennen kuin yrittävät näyttää lisää sitä, mikä on ollut menestys heille – mikä johtaa voimattomaan velhoon verhon takana.

Pakottaako tuollainen rangaistus heidät niiden vaiheiden läpi, jotka te kävitte läpi saavuttaaksenne nykyisen kiinnostuksenne rakkauteen ja iloon? Ei kukaan tiedä vastausta siihen nyt – vähiten ne jotka tuntevat, että heidän täytyy "voittaa" pelolla.

Mutta koska ulkoa ohjatuista pelonlietsojista on nopeasti tulossa vähemmistö, huomaatte itsessänne ja toisissa muutoksia, jotka ohjaavat teitä pelosta iloon.

Tämä tapahtuu, koska tiedätte epäilemättä, ettei pelonlietsojilla ole enää valtaa. Ja tämä on tapahtumassa nyt. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit