VUODELLE 2017

Re: VUODELLE 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.03.2017 22:21

MAALISKUU 2017 – OLEN YHTÄ/YKSI

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
26.3.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miten intensiivistä ja hyvin erilaista aikaa helmikuu ja maaliskuu 2017 ovat olleet! Sanoin toistuvasti 2016, miten uusia ja erilaisia energiat olisivat, kun saisimme loppuun tuon vuoden mittaisen 9-syklin, joka kulminoitui pitkin vuotta 2016, ja astuisimme täysin uudelle ja paljon korkeammalle tasolle ja uuteen sykliin, vuoden 2017 uusiin 1-energioihin. Mutta kuten olen myös sanonut näiden ylösnousemusvuosien aikana, on yksi asia tietää jokin älyllisesti ja täysin toinen todella elää se fyysisyydessä. Tätä olemme tehneet hullunlailla koko maaliskuun 2017, ja joillakin ihmisillä oli myös totista ja raskasta valmistautumistyötä koko helmikuun. En ole kirjaimellisesti sama ihminen kuin kaksi kuukautta tai kaksi viikkoa sitten, ja se on hyvin positiivinen asia – eikä ole kukaan teistä tätä lukevistakaan. Mutta herra armahda, että tämä evoluutioenergiapäivitys oli suuri, erilainen ja intensiivisempi kuin mikään aiempi. Tervetuloa uuteen, valtavasti korkeammalla olemis-, elämä-, tietoisuus-, vastuullisuus- ja todellisuustasolla kuin mikään, mitä kukaan on koskaan aiemmin kokenut fyysisessä ihmiskehossa.

Koska olen aina uskonut ylösnousemusprosessin opettamiseen jakamalla henkilökohtaisia kokemuksiani, luettelen tapahtumia, testejä ja vihkimyksiä, joita olen käynyt läpi helmi-maaliskuussa, koska on usein helpompaa nähdä, tuntea ja ymmärtää monimutkaisia evoluutioenergiaprosesseja, kun tarkastelee niitä henkilökohtaisissa, fyysisissä puitteissa. Tämä vuoden 2017 – ja sen yli – uusi valoinformaatio ja -todellisuus on hyvin erilaista ja monimutkaisempaa, mitä kukaan ylösnousemusopettaja on puhunut aiemmin, ja meillä kaikilla on paljon uutta työtä, uutta materiaalia ja kasvavaa uutta tietoisuutta opittavana ja selvitettävänä siitä, miten sitä kommunikoidaan lineaarisessa muodossa. Paras tapa meille kaikille katsoa ja tuntea sitä tästä eteenpäin, on tietää, että olemme täysin uudella ja korkeammalla maaperällä nyt 2017, ja jatkuva henkinen koulutus jota saamme, sopii yhteen sen kanssa. Avaudu siis enemmän kaikelle tälle uudelle, jota virtaa nyt sisään näillä meille uusilla tavoilla.

Kuten monet teistä tietävät, äidilleni tehtiin kolme aivohalvaukseen liittyvää ohitusleikkausta vuoden 2014 puolivälissä, mikä merkitsee hyvin yksinkertaisesti, että elämä muuttui kovasti meillä kummallakin silloin, eikä kummallakaan meistä ole ollut helppoa siitä lähtien. Siinäpä vasta vanhoja alemman taajuuden pelkoja, uskomuksia, odotuksia, tapoja, hämmennystä jne., jotka kaikki räjähtivät yhtäkkiä elämään ja tunneitseen! Mutta tämä on ollut jatkuvaa vihkimystä, ja olen selvittänyt tieni jokaisen hämmentävän, turhauttavan, pelottavan ja kovan ongelman läpi vuodesta 2014 lähtien. Vaikeat, tuskalliset, pelottavat ja tuntemattomat jutut sisältävät yksilön lopullisen vapauden. En keksinyt tätä sääntöä, mutta olen taatusti oppinut vuosikymmenten aikana, että näin tilanne on ollut, joten käsittele vain asiat rehellisesti ja nopeasti, että voit jatkaa kehittymistä vähemmän paineen ja harvempien testien kera.

Minulla on ollut elämässäni monia ihmisiä, jotka ovat "kirjautuneet ulos" monilla eri tavoilla, kuten huumeiden käyttö/riippuvuus, tunnesairaus, pirstoutunut persoonallisuus, ja tämä viimeisin äidilläni – dementia ja pysyvä aivovamma halvauksen vuoksi. Näen, miten nämä tietämättömät ihmiset ovat pakottaneet minua tekemään sen sisäisen työn, joka minun tarvitsi tehdä itselleni tässä elämässä – ja tekemään sen selvin päin, jotta tunsin selvästi kaiken tuskan, turhautumisen, harhakuvitelmat ja itsepetoksen noista ihmisistä, eri pettämisistä ja yleisestä järjettömyydestä ja myös opin siitä. Se on toistuvasti pakottanut minut jokaiseen nurkkaan henkilökohtaisessa kellarissani (alempi itse, alitajunta), jossa jäljellä olevat pelon, vihan, pettymyksen, syyllisyyden, hämmennyksen jne. murut viivyttelevät.

On fakta, että ihmiset ovat laiskoja ja kierrämme kaukaa sen, mitä henkilökohtaisessa kellarissamme on vielä sellaista, mikä on kiinnittänyt meidät johonkin naurettavaan asiaan, tavallisesti selviytymiseen liittyvään. Emme halua loukkaantua tai olla minkäänlaisessa tuskassa enää, joten juoksemme karkuun juuri niitä asioita, ongelmia, tapahtumia, testejä ja vihkimyksiä, jotka ovat henkilökohtainen polkumme vapauteen, todelliseen evoluutioon, todelliseen henkiseen kasvuun ja korkeampaan tietoisuuteen. Juoksimme karkuun elämä, vuosikymmen ja vuosi toisensa jälkeen, aina vuoteen 2017 saakka, jolloin ainoa tie eteenpäin oli sisäänpäin.

Olen aina tiedostanut, mitä pelkoja kellarissani oli vielä äitiin liittyen. Se saattaa kuulostaa hyvältä asialta, ja se onkin, mutta se lisää painetta päästä sen kaiken pohjalle itsessäni ja olla lopultakin valmis sen osalta. Tiesin myös, että nämä vuoden 2017 uudet energiat tällä uudella ja korkeammalla tasolla vahvistaisivat uskomattomasti tätä ja kaikkia muita ongelmia, joita minulla ja kaikilla muilla edelleen on sisällämme. Sillä ei ole merkitystä, miten pieneltä ja merkityksettömältä tuo asia näyttää, koska tässä kohtaa valo korostaa ja vahvistaa sitä niin merkittävästi, että on sietämätöntä olla sen kanssa enää hetkeäkään.

Evoluutio on pakollista, jos haluaa pysyä tässä jatkuvasti kasvavassa valossa, joten riisuudu pelkäksi sieluksesi ja päästä irti siitä, mikä on edelleen tungettuna jonnekin, kuin energeettinen tunnepuolen salakuljetustavara. Kukaan ei pääse mistään kuin koira veräjästä tässä uudessa valossa, joten älä aiheuta itsellesi tuskaa yrittämällä salakuljettaa (tietäen tai tietämättä) jotain matalavärähteistä tunnekamaa, kuten rahaan, terveyteen, ikääntymiseen jne. liittyvä pelko. Pelko on vanhaa alempaa 3D-koulua, eikä valossa ole sitä. Ei voi mitään.

Ainoastaan näin fyysiset noviisit saavat evoluutiopääsyn 5D:hen ja korkeammalle – heidän täytyy muuntaa kaikki oma alempi värähtelynsä ja lisäksi paljon kollektiivikamaa, koska sisäistä ja ulkoista, itseä ja toisia ei ole tällä korkeammalla valo-, tietoisuus- ja olemistasolla. Se kaikki on sinä yksilönä, ja sinä olet se kaikki. Se on kaikille ainoa tie sisään, ja se on perimmäinen turvatoimi kaikille kaikkialla. Minkäänlainen salakuljetustavara ei voi selviytyä tällä valotasolla, joten tee homma vain kerta kaikkiaan ja ole valmis sen osalta. Maaliskuu 2017 turvaa selustasi, joten tee se ja saat itsesi lopultakin vapaaksi.

Suurempia ruumiillistumisoireita 2017

Koska olen elänyt fyysisen kivun kanssa suurimman osan elämääni, olen tottunut siihen, mikä ei ole välttämättä hyvä asia. Sanon vain, että olen tottunut fyysiseen kipuun ja sen vuoksi voin helpommin sopeutua lisäkipuun, kun sitä tulee. Taas kerran, ei välttämättä positiivinen ominaisuus. Mutta silloin kun uusi energia iskee minuun kovasti ja kauan, fyysisistä kivuista tulee minulle – erityisesti koska ne ovat vieraita ja tuntemattomia tuolloin – testi olla liukumatta pelkoon, huoleen, itsensä epäilemiseen, hämmennykseen jne. sen vuoksi, mitä fyysisessä kehossani tapahtuu. Koko helmikuu oli tätä, maaliskuun viedessä sen vielä 20 pykälää ylemmäs outousstratosfääriin. Tarkoitan, että viime ja tänä vuonna on ollut aikoja, jolloin on ollut melkein mahdotonta päästä ylös tietokonetuolistani ja kävellä. Usein tuntuu siltä, että luita ei ole tai ne ovat liian pehmeät tukemaan minua, ja sattuu kovasti muutaman epämiellyttävän hetken, kun nilkutan tuskallisesti ja yritän päästä taas liikkeelle.

Äkillistä terävää, pistävää kipua luissa ja nivelissä – lonkkanivelissä, olkanivelissä, varpaiden nivelissä, rystysissä, sormissa jne. Alaselän ja selkärangan kipua, joka on melko kovaa. Jalkojen turvotusta. Jalkateräkipua. Ruuansulatuskipua, "refluksitautia", närästystä jne. Kyvyttömyyttä syödä mitään, tai syö jotain, jota piti "turvallisena" tuolla energiahetkellä, mutta se sai silti olon tuntumaan tuntitolkulla siltä, kuin olisi syönyt myrkkyä. Joskus tarvetta syödä, mutta mikään ei kuulosta tai tunnu hyvältä, kun syö sitä. Ja anteeksi karkeuteni, mutta on paljon "paskantamista", siis tarkoitan paljon ja paljon – paljon enemmän, mitä on fyysisesti syönyt. Suurta ja nopeaa puhdistumista tapahtuu taas fyysisesti ja energeettisesti.

Tammi-helmikuussa heräsin joka aamu silmät umpeen muurautuneena ja itkien ja näköni oli taas erittäin samea. Ensimmäinen ajatukseni oli, että kaiken sen upean ja paljon kaivatun sateen vuoksi, jota olemme saaneet viime aikoina Etelä-Kaliforniassa, allergiakaudesta tulee eeppinen – ja luultavasti tuleekin – mutta nämä silmäoireet aiheutti viimeisimmät uudet korkeammat valoenergiat, jotka päivittivät silmiäni, näköhermoja ja näköä jne. vielä lisää.

Joka aamu herätessä myös yskin pari tuntia äkillistä tukosta keuhkoissani. Normaalisti minulla ei ole näitä silmä- ja keuhko-ongelmia, paitsi silloin kun käymme läpi hyvin intensiivisiä korkeamman tason energiamuutoksia. Siis ensimmäiset sivuvaikutukset tai oireet olivat kehon yläosassa – silmät ja keuhkot enimmäkseen tällä kertaa, mutta myös vähän korkean sydämen väpätyksen ja "tanssimisen" tunnetta ja painetta sekä pään särkyä ja painetta – mitä seurasi välittömästi muut mainitsemani oireet, jotka tapahtuivat kehon alaosassa. Olen käynyt tämän prosessin läpi kymmeniä ja kymmeniä kertoja näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta 2017 ne ovat olleet vähän erilaisia, paljon voimakkaampia ja kääntyvät ympäri uskomattoman nopeasti. Hyvä asia, koska on siivotonta sotkua, kun kaikkea tätä uutta tulee ja samaan aikaan työnnetään taas ulos vanhaa ja matalampaa!

Yhtenä päivänä katselin Lisa Transcendence Brownin kolmen minuutin videoklipin ja siinä hän puhui lyhyesti tästä ala- ja yläkehon ruumiillistamis- ja puhdistamisjutusta. On aina upeaa kuulla jonkun toisen kuvaavan asioita, joita on itse käynyt läpi melkein jo kaksi vuosikymmentä, koska se antaa enemmän selkeyttä ja helppoutta prosessin elämiseen.

Yksi kummallinen voimistuminen jota olen kokenut viime aikoina – ja tiedän että jotkut teistä ovat kokeneet myös – on ollut, että jokin pieni asia, eikä kovin tärkeä asioiden suuremmassa suunnitelmassa, käynnistää eeppisen megasekoamisraivon, siinä määrin että yllättyy, miten hurjaksi ja typeräksi tulee siitä. Minulle tapahtui tätä muutama viikko sitten, enkä voinut uskoa, miten yhtäkkiä räjähdin tästä pikkuruisesta asiasta, joka ei ollut kaiken sen kalliin energian arvoinen, jonka haaskasin siihen. Seisoin siinä katsomassa itseäni tämän räjähdyksen jälkeen ja ihmettelin: "Mitä vittua se oli, Denise, ja miksi teit sen ihan tyhjästä?" Minua nolotti tämä odottamaton raivonpuuska, joka oli hyvin äärimmäinen verrattuna sen laukaisseeseen asiaan, ja olin kiitollinen, ettei kenenkään tarvinnut todistaa minun räjähtämistäni tuolla tavalla! Mitä se ylipäätään oli ja miten olen tekemättä sitä uudestaan? Jatkan tästä vielä, koska on enemmän vastaavaa materiaalia, joten jatka lukemista ja pääsemme sen syyhyn.

Yksi vähemmän ihana uusi oire tai sivuvaikutus joka minulla on ollut tänä vuonna, on ollut, että herää joskus keskellä yötä ja/tai aamulla ja välittömästi hyvin negatiivisia ajatuksia virtaa mieleeni, kun palaan taas fyysiseen kehooni. Jotkut niistä tunnistin helposti omikseni, kun taas monet näistä negatiivisista ajatuksista olivat toisten ihmisten. Mahtavaa, joten miksi ne ovat minun päässäni ja tietoisuudessani välittömästi tullessani fyysiseen kehoon, kun ne eivät ole minun? Jatka lukemista ja yhdistämme kaikki nämä ihanuudet ja selitämme, miksi monet meistä kokevat suuremman Itsen ja kollektiivin läpivuotoja nyt.

Tämä seuraava on ollut ja on edelleen hyvin vakava iso "ongelma" käsiteltäväkseni henkilökohtaisesti, mutta se on myös lajina iso asia ihmiskunnalle ja liittyy entiseen patriarkaaliseen planeettahallintaan ja jumalaisen feminiinisyyden tukahduttamiseen ja karkottamiseen maapallolta ja ihmisistä aionien ajan. Lisätäänpä vielä, että jos olet nyt naisen kehossa näissä patriarkaalisen hallinnan "lopunajoissa" maan päällä, olet kokenut henkilökohtaisesti, miten maailmanlaajuinen patriarkaalinen tietoisuus on suhtautunut naispuolisiin ihmisiin, kohdellut heitä, ajatellut ja käsitellyt heitä. Arvaa, keiden täytyi tuntea, käsitellä ja parantaa ensin nuo epäoikeudenmukaisuudet? Naispuolisten edelläkävijöiden, tiennäyttäjien, ruumiillistajien ja muuntajien.

Hyvin lyhyesti, minulla on ollut elinikäisiä (65 vuotta, tähän äskettäiseen tärkeään muutokseen saakka) unia, että olen jonkun tuntemattoman miespuolisen sortajan (sortajien) uhri, joka jahtaa minua loputtomasti unimaisemassa ja yrittää tappaa, silpoa tai vahingoittaa jollain tavalla, johon hän pystyy. Tämä on itsestään selvää naisille, joten en mene tässä yksityiskohtiin. Minulle henkilökohtaisesti on ollut pitkä ja vaikea prosessi käsitellä omat pelkoni ja haavani tästä jatkuvasta tosiasiasta, ettei ole turvassa maailmassa, jota pyörittää toinen sukupuoli, joka on tietämätön siitä, että pimeystiimi on pyörittänyt meitä kaikkia aioneita. Kun tähän lisätään maailmanlaajuinen kollektiivinen kärsimys, tuska, epäoikeudenmukaisuus, pilkkaaminen ja tukahduttaminen aionien ajan, puhumme merkittävästä määrästä naisten tuskaa, miesten epätasapainoa ja yleistä tuskaa ja kärsimystä kaikkialla.

Kun heräsin 23.3.2017 pakollisilta iltapäivätorkuilta, kuulin selväkuuloisesti sanat: "… eeppinen kukistuminen 29. …" Yksi atomikelloni hyppäsi ajassa eteenpäin 8.1.2017 ja meni tulevaisuuteen päivämäärään 29.3.2017. Jostain syystä tämä tuntuu tärkeältä minusta sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti – "aika" tietysti näyttää, mutta tämä kuulemani torkkuviesti merkitsi päivämäärää 29.3.2017.

Vain muutama tunti myöhemmin, aamuyön tunteina 24.3.2017 näin kolmannen tärkeimmistä univiesteistä tai -oivalluksista, koska se näytti minulle edistymiseni tässä planetaarisessa negatiivisessa "uhri/sortaja"-mies/naisohjelmassa ja -tietoisuudessa. Tämä on hyvin iso juttu minulle, mikä merkitsee myös, että se on hyvin iso juttu koko ihmiskunnalle, koska se on yksi ja sama asia.

Otetaan 65 vuotta unielämän juoksemista oman naishenkensä puolesta pakoon riivattuja, pirstoutuneita, entisiä upeita miespuolisia ihmisiä, joka nyt haluavat vain kiduttaa, silpoa ja tappaa naisia – ketä tahansa naisia. Ota se kaikki, jos pystyt, ja tiedä, että se on nyt muunnettu, lopetettu ja täysin neutralisoitu valoksi 2017, ja se on melkein liikaa. Se on melkein liian upeaa. Voiko näin oikeasti olla? Jep, voi, koska se on hiljattain tehty.

Unessani 24.3. kumosin kaikki elinikäiset unielämänkokemukset, joissa yritin juosta karkuun, piiloutua ja/tai paeta negatiivista miestä, joka jahtaa minua vahingoittaakseen tai pahempaa, ja se oli hyvin ihanaa viimeinkin. Tässä unessa kukistin – kyllä, tuo sana taas – kaksi (kyllä, tämäkin on tärkeää ja merkityksellistä ja symboloi lisää vanhaa alempaa 3D-kaksinaisuutta) miespuolista ihmistä, jotka yrittivät vahingoittaa kahta minulle tuntematonta naista – toinen heistä itäintialainen ja toinen aasialainen. Tämä edusti maailman naisia, ei tiettyjä etnisiä ryhmiä.

Asemani tässä elinikäisessä ympäristössä ja ohjelmassa tai uskomusjärjestelmässä muuttui yhtäkkiä 24.3.2017 melkein kahden kuukauden hyvin vaikean sisäisen työn ja lisävalmistelujen jälkeen, suurempaa ruumiillistumista varten maaliskuussa 2017 ja sen jälkeen. Tässä unessa olin neutraali olento, joka puuttui asiaan, jottei kaksi tuntematonta miestä ei voinut vahingoittaa kahta tuntematonta naista. Olen nyt tuo neutraali olento, joka on tässä kohtaa tarpeeksi ruumiillistunut ollakseen enää vanhan alemman taajuuden kaksinaisuusohjelmissa, -tietoisuudessa, -energioissa, -aikajanoilla jne. sisäisesti tai ulkoisesti. Olen äskettäin lopettanut sen tavoilla, joihin pystyin ylösnousemusprosessissa tässä kuussa. Olen tehnyt tämän omin päin, mutta niin ovat myös monet teistä, jotka lukevat tätä.

Tämä on yksi suuri syy, miksi asiat ovat sattuneet kovasti viime aikoina. Olemme yksilöinä lopettaneet täysin osallistumisemme vanhan negatiivisen patriarkaalisen maailman ohjelmiin ja järjestelmiin. Jumalainen feminiinisyys on palannut, ja tältä se näyttää ja tuntuu tällä hetkellä, jatkuvassa yksilöllisessä ylösnousemusprosessissamme.

Uusi on täällä nyt, ja sopeudumme kaikki mahdollisimman nopeasti tähän, kun yritämme löytää omat jalkamme ja maata niiden alle. Tämä on enemmän kuin upeaa, eikä se näytä tai tunnu siltä, mitä useimmat meistä odottivat. Ihan sama! Jumalainen feminiinisyys on palannut meidän jokaisen kautta, jotka ruumiillistamme ja ylösnousemme lisää, mikä merkitsee, että olemme äskettäin ruumiillistaneet paljon enemmän, kuin vielä täysin oivallamme tai ymmärrämme.

2017-teema tähän saakka

Jatkuva kaiken sen integrointi, joka oli jakautuneena ollessamme vanhassa alemmassa 3D-kaksinaisuustodellisuudessa.

Vau …! Kirjoittaessani tuota lausetta, voimakas energiaryöppy tuli pääni yläosaan oikealle puolelle, ja se tuntui välittömästi kuin työntävän minut pois fyysisestä kehosta muutamaksi hetkeksi. Olen kokenut tämän aiemmin, mutta tällä kertaa se voi voimakkaampaa. Tämäkin liittyy siihen, että ruumiillistamme nyt yksilöinä enemmän korkeampaa itseämme tähän fyysiseen kehoon ja itseen, ja joka kerta kun teemme sitä vähän lisää, autamme myös korjaamaan Maaplaneetan vanhaa 23.5 asteen kallistumista. Kun korjaamme kaikki vanhat sisäiset "kallistuneet" juttumme – mitä ne ovatkin meillä yksilöinä – se auttaa myös Maata asettumaan pystysuoraan. Massiivisia fyysisiä maanjäristyksiä ei enää tarvita tämän tekemiseen – ihmisvalo-olennot jotka ruumiillistuvat lisää, tekevät sen ja paljon muuta.

Okei, tämä oli kiva lisäys siihen, mistä aioin kirjoittaa joka tapauksessa. On taas teema. Nämä kuluneet kaksi kuukautta minulla on henkilökohtaisesti ollut superkorostunutta, miten paljon enemmän olen kehittynyt suurempaan ruumiillistamiseen, eli sitä mikä on ollut jakautuneena aiemmin vanhassa alemmassa 3D-maailmassa, -todellisuudessa, -tietoisuudessa jne., ei ole enää minulla. Koen nyt suurempaa ja suurempaa sisäistä ykseyttä tavoilla, joita en ole voinut havaita aiemmin. Pystyin älyllisesti ajattelemaan sitä, mutta sen integroiminen kehoon ja eläminen tuolta tasolta ja tuosta taajuudesta? Ei.

Mutta tämän vuosi 2017 tekee monille edelläkävijöille henkilökohtaisessa ruumiillistumisprosessissa – suurempi tietoisuus todellisuudesta ja osallistuminen siihen tilasta, jossa sisäinen ja ulkoinen, maskuliininen ja feminiininen, valo ja pimeys, yksilöllinen ja kollektiivinen, itse ja korkeampi itse, yksilöllinen ja universaali olento on yhdistynyt, integroitu, ja se on taas luonnollisemmassa tilassa ja korkeammassa taajuudessa. "Koti" on nyt jokainen meistä, eikä jossain muualla. Olemme Koti yksilöinä, omassa kehossamme, koska teimme sisäisen työn, päästimme irti vanhasta alemmasta jakautuneesta ja pirstoutuneesta kamasta ja uskalsimme ruumiillistaa enemmän ja enemmän, siihen pisteeseen saakka, että se muuttaa kaiken korkeammalle olemassaolo-, olemis- ja tiedostamistasolle.

19 tuntia myöhemmin

Nyt on kulunut 19 tuntia, koska sen jälkeen kun päähäni iski energiapäivitys ja näytti työntyvän suoraan ulos fyysisen kehoni vasemmalta puolelta – vanhat pimeystiimitraumat ovat ensisijaisesti pääni vasemmalla puolella, mutta myös vasemman hartian ja niskan alueella – kivusta tuli liikaa ja minun täytyi lopettaa ja nukahtaa nopeasti. Olin aikonut viimeistellä tämän artikkelin ja julkaista sen eilen, mutta kuten kaikki tiedämme, me taivumme ylösnousemusprosessin vuoksi, ei toisinpäin! Ja niin minun täytyi nukahtaa muutamaksi minuutiksi sen jälkeen, kun tuo viimeisin pääenergia iski eilen, ja antaa sen tehdä sisälläni kaikki, mitä sen tarvitsi tehdä.

Tunsin ja havaitsin tästä tapahtumasta, että se oli yksi maaliskuun 2017 korkeamman valoenergian päivitys, joka tuli pään/kallon yläosan kautta oikealla puolella ja eteni diagonaalisesti valonnopeudella pään ja kehon läpi ja työnsi minut muutamaksi hetkeksi kirjaimellisesti pois kehosta vasemmalla puolella. Se oli kuin sivusta yllättävä auto, ja tuo odottamaton vaikutus työntää sinua, kehoasi, autoasi jne. samasta suunnasta, mistä vaikutus tuli. Luulin voivani jatkaa ja viimeistellä tämän artikkelin tuon päävaikutuksen tapahduttua eilen, mutta en pystynyt. Minun täytyi nukkua ja toipua.

Muutaman tunnin kuluttua kipu oli poissa ja tiesin, että merkittävä vanha energeettinen eetterivääristymä, jonka pimeystiimi oli aiheuttanut pääni vasemmalle puolelle 2010, oli välittömästi ja pysyvästi poistettu ja johdotettu uudelleen uudella, korkeamman taajuuden "energiaverkkotyöllä". Näin nopeaa ja jatkuvaa henkilökohtainen ruumiillistumisemme ja jatkuva ylösnousemuksen evoluutioprosessimme on nyt 2017 – aina muutaman tunnin ja päivän välein tapahtuu jotain, joka kehittää meitä dramaattisesti.

Takaisin vuoden 2017 teemaan edelläkävijöillä.

On kyse ennen kaikkea vielä suuremmasta integroitumisesta sisällämme. Pelkästään jumalaisen feminiinisyyden palaamisen myötä, useimmat meistä ovat dramaattisesti muuttuneet ja tulleet paremmaksi ja se jatkuu. Tuntuu upealta kehittyä vanhasta alemmasta pirstoutuneesta mies/naiserillisyydestä jne. suurempaan ja suurempaan integroitumiseen, joka saa automaattisesti aikaan enemmän ykseyttä meissä jokaisessa. Ja tämä on vasta kaiken sen alkua, joten rullaa kosmisten evoluutioiskujen myötä parhaan kykysi mukaan ja anna itsellesi paljon lepoa ja hiljaista ja yksityistä aikaa sekä torkkuja integroituaksesi ja sopeutuaksesi lisää siihen jumalaiseen päivitysristituleen, jota tapahtuu pelkästään maaliskuussa 2017! Nimittäin lisää on tulossa …

Tämän kaiken vuoksi tunnet, havaitset ja tiedostat lisääntyvässä määrin kaiken ja kaikki, suuremmasta ja suuremmasta sisäisen integroitumisen ja ykseystietoisuuden tilasta. Tulee aina vain vaikeammaksi erottaa sinua Sinusta ja SINUSTA, koska sinusta on tulossa SINÄ – ja nopeasti – ja tämä muuttaa välittömästi kaiken, mitä sinun, Sinun ja SINUN kaikki aspektit havaitsevat ja missä ne ovat – puhumattakaan siitä, mitä ne pystyvät luomaan nyt.

Puhuin aiemmin siitä, että räjähdin yhtäkkiä giganttiseen raivoon jostain merkityksettömästä asiasta enemmän kuin koskaan aiemmin. Tämän lisäksi herääminen kuulemaan ja tuntemaan negatiivisimpia ajatuksia ja/tai tunteita, joita on koskaan kokenut elämässään. Kumpikin näistä asioista liittyy meidän jokaisen ruumiillistumisprosessiin ja siihen, miten pystymme sen myötä paljon helpommin ja nopeammin havaitsemaan, kuulemaan, tuntemaan, näkemään jne., mitä ihmiskollektiivissa on tuolla hetkellä.

Korkeamman ulottuvuuden ykseystietoisuus ja suurempi tiedostaminen merkitsee, että jokainen meistä pystyy lisääntyvässä määrin havaitsemaan toiset ihmiset, toiset elämänmuodot, toiset olennot, toiset energiat, toiset valotaajuudet, toiset todellisuudet, toiset ulottuvuudet jne. Tämän alkuvaiheissa missä useimmat edelläkävijät ovat nyt, aletaan tuntea, kuulla ja aistia paljon toisten ihmisten hulluutta ja väkivaltaa maan päällä. Tiedä, että pelkästään koska sinä/Sinä/SINÄ pystyt tuntemaan, kuulemaan ja näkemään toiset ihmiset ja heidän tunne-energiansa, tunteensa, ajatuksensa jne., ei tee niistä sinulle kuuluvia. Havaitse vain, mitä havaitset, erotat ja kuulet ja jatka eteenpäin.

Tiedä myös, että paljon tästä tapahtuu lisäruumiillistumisen tuloksena, mikä saa automaattisesti aikaan kaikkien vanhojen alempien energioiden, järjestelmien, verkkotöiden, uskomusten jne. lisäpuhdistumisen. Yksi tapahtuma aiheuttaa automaattisesti toisen, joten korkeamman tason ruumiillistaminen ja vanhan alemman puhdistaminen ja työntäminen ulos ovat oikeasti yhtä ja samaa jatkuvaa prosessia. Ja vuonna 2017 peräkkäinen sisääntuleminen ja uloslähteminen on melkein välitöntä, mikä voi tehdä elämisestä ja todellisuudesta hyvin hämmentävää ja dramaattista joksikin aikaa! Tee parhaasi, ettei sinua syöstä tai heitetä pois kehostasi tämän vuoksi liian pitkäksi aikaa. Nouse taas ylös, ravista pölyt itsestäsi ja kiipeä takaisin jumalaiseen ruumiillistumisprosessiisi ja jatka eteenpäin, koska hommasta tulee aina vain loistavampaa tästä eteenpäin.

Tiedä, että tämä on vasta alkua enemmälle samanlaista, mitä helmikuu ja maaliskuu olivat, mutta tiedä myös, että siitä tulee luonnostaan helpompaa ja myös nopeampaa joka kerta, kun siirrymme ylöspäin energiaportaita suurempaan ruumiillistumiseen, ykseystietoisuuteen, luovuuteen ja siunattuun, siunattuun neutraalisuuteen.

Kyllä, tuntui siltä, että minua tosissaan "tuhottiin" (koska niin tapahtui!) suurimman osan maaliskuuta, mutta mitä sitten – se on osa tätä prosessia. Kehity ja ruumiillistu parhaasi mukaan ja tunne itsesi yhtenä, koska sinä olet, minä olen ja hän on yksilönä yhtä. Tämän on tapahduttava yksilöinä, ja se tapahtuu, koska sillä tavalla tämä toimii. Kaikki eivät tule "yhdeksi" kerralla, koska kaikki eivät ole valmiita tai kykeneviä tekemän sitä samanaikaisesti. Niinpä jokainen joka on valmis ja kykenevä ruumiillistamaan enemmän korkeamman itsensä tähän fyysiseen kehoon ja Itseen, tekee sen, ja tätä jatkuu uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, kunnes ole jotain hyvin erilaista ja kovasti parempaa – yhtä yksilönä. Kuvittele nyt, millaista on, kun monia yksiöitä jotka ovat ruumiillistuneet tasolle, jossa he ovat suurempi ykseys itsessään, elää maan päällä samaan aikaan. Tunne tätä, koska sitä teemme nyt, ja eikö se ole enemmän kuin upeaa ja hämmästyttävää.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.03.2017 23:08

VALOTYÖNTEKIJÄT JA TÄHTISIEMENET, ON AIKA LUOPUA NIMIKKEISTÄ JA PALATA SIKSI, KUKA OIKEASTI OLEMME

Kirjoittanut Khoi Hoang (www.in5D.com)
29.3.2017

Jossain ylösnousemusprosessin kohdassa meillä kaikilla on kysymys: "Mikä on tieteen, politiikan, talouden, työn, taiteen, rakkauden, tuskan, ilo, sodan, valotyön, tappamisen merkitys?" tai lyhyesti: "Mikä on olemassaolon tarkoitus?" Tiedämme sitä tai emme, etsimme kaikki vastausta viimeiseen kysymykseen: "Kuka minä olen?" Eikö se ole syy, miksi loimme nimikkeet "valotyöntekijä" ja "tähtisiemen" itsellemme?

Ihmisen olemassaolopeli aloitettiin viimeisenä päämääränään vastata tuohon kysymykseen. Se on tiedostamatonta peliä, johon jokainen sielu haluaa osallistua avataralla. Syntyessämme ilman ensimmäistäkään ohjetta siitä, mitä teemme tietyssä elämässä, tarvitsemme jotain auttamaan navigoinnissamme ympäri maailmaa, ja se on tunne. Joka kerta kun tunnemme tuskaa, surua, mustasukkaisuutta, yksinäisyyttä … meillä on ollut väärä tai riittämätön vastaus kysymykseen: "Kuka minä olen?"

Haluamme kaikki, että nimemme ja kasvomme huomataan. Jokaisella meistä on erottuva tapa ajatella, tiettyjä tyylejä ja harrastuksia. Suojelemme sitä, mitä pidämme oikeana, sitä vastaan, mitä pidämme vääränä. Meillä on lähimmäisemme ja vihollisemme. Pyrimme onnellisiin suhteisiin ja onnelliseen perheeseen … Nämä ovat kaikki asioita, joita auttavat meitä määrittelemään identiteettimme, oman olemassaolomme ja saamaan väliaikaisen vastauksen kysymykseen: "Kuka minä olen?"

Joskus luulemme lopultakin löytäneemme vastauksen tuohon kysymykseen … Mutta silti kamppailumme jatkuu. Tunnemme epämukaviksi ihmiset ympärillämme, uutiset ja jonkin, johon törmämme … Silloinkin kun luimme artikkelin valotyöntekijästä ja tähtisiemenestä ensimmäistä kertaa ja kyyneleet valuivat tietäessämme, ettemme ollut hullu, ainoastaan erilainen, vaihdoimme vain "en ole epänormaali" -taistelusta uuteen "olen valo pimeyttä vastaan" -taisteluun. Ja taas kerran löydämme itsemme usein surusta, avuttomuudesta, yksinäisyydestä, vihasta … Silloin tiedämme, ettei meillä ole vielä oikeaa vastausta. Koska jos meillä olisi ollut oikea vastaus, meillä ei ole enää noita tunteita.

Olemme vihaisia, tuomitsevia ja meidän on vaikea hyväksyä terroristien, raiskaajien, tappajien, salaseurojen, eliittien ja poliitikkojen tekoja … Tämän myötä luomme itsellemme identiteetin, joka ei tee noita asioita. Tuolla tavalla jatkamme osiemme ja kykyjemme kieltämistä. Voimmeko tehdä noita asioita, jos olemme heidän olosuhteissaan ja asemassaan? KYLLÄ, VOIMME! Tärkeä asia on, että käytämme rakkautta elämän luomiseen tai noita kykyjä elämän tuhoamiseen.

Kannamme kaunaa rakkaitamme, ystäviämme tai muita ihmisiä kohtaan … Tämän myötä rakennamme omaa kuvaamme: emme tee, mitä he tekivät. Ja näin emme tunnusta osiamme, jotka voivat tehdä, mitä he tekivät.

Emme halua huolehtia itsestämme liikaa, pestä astioita tai pyykkiä, korjata valoja tai autoa … koska nuo asiat ovat miesten tai naisten tai homojen … Emmekä siihen saakka, kun hyväksymme voivamme tehdä asioita, joita miehet tekevät tai naiset tekevät, ole kokonainen, emmekä vielä sitä, kuka oikeasti olemme.

Kun kavahdamme tiettyjä taidemuotoja tai elämäntapoja, joissa ihmiset elävät puuna, eläimenä tai huonekaluna, ja ne ovat epämukavia meille, se on tilaisuus, joka näyttää, ettemme ole hyväksyneet sitä osaa itsestämme, että voimme tehdä sen ja olla heidän kaltaisensa. Niinpä aina kun tunnet jonkin epämukavaksi, kerro itsellesi tämä: "Tämän hyväksyminen ei tee minusta vähemmän sitä, kuka olen, vaan enemmän."

Kun luovut oikeasta ja väärästä ajatuksena, hyväksyt kaiken ja kaikki. Näin tekemällä voit olla mitä tai kuka tahansa missä tahansa. Se on viimeinen vastaus kysymykseen: "Kuka minä olen?", ilman sanaa "voida".

Kun hyväksyt muut, hyväksyt itsesi samaan aikaan, ja toisinpäin. Siksi ei ole toisia ja sillä tavalla annat anteeksi itsellesi ja rakastat itseäsi ja toisia ehdottomasti.

Meidän on aika luopua nimikkeistä "valotyöntekijä" tai "tähtisiemen" tai "indigo". On aika lopettaa kaikki taistelut kaikkea vastaan, koska taistellessamme jotain vastaan, taistelemme vain niitä aspekteja vastaan sisällämme, joita emme ole vielä hyväksyneet. On aika palata siihen, kuka oikeasti olemme – valo ja pimeys samaan aikaan, äärettömät mahdollisuudet, rajaton mielikuvitus … EHDOTON RAKKAUS.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.04.2017 22:49

UUSI TODELLISUUTEMME

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
21.12.2016

Joskus olemme fyysisesti ja tunteellisesti niin "taisteluväsyneitä" tästä integrointiprosessista, ettemme näe tämän ruumiillistetun valaistumisen kauneutta – miten luomme kirjaimellisesti uutta todellisuutta tässä vanhassa ja kaksinaisessa maailmassa. Eikä koskaan ennen ole ollut tätä uutta todellisuutta – jossa vastakohdat yhdistyvät. Ihminen ja ikuinen itse. Meitä ympäröi edelleen hyvin tiheä ja usein kova 3D-todellisuus, mutta meistä on tulossa vähemmän ja vähemmän sen vaikutusten kohde, edes fysiikan. Kyllä, alamme uhmata fysiikkaa!

Transformoidumme hiilipohjaisesta kristallipohjaiseen kehoon. DNA:mme muuttaa muotoaan, kun valoa lisätään soluihin. Ja vaikka ylösnousemus on luonnollinen osa evoluutioprosessiamme, ruumiillistunut valaistuminen on uutta. Ihminen voi ylösnousta integroimatta valokehoaan täysin. Hän voi laajentaa tietoisuutensa korkeampiin ulottuvuuksiin, mutta siihen ei sisälly välttämättä ihmiskeho tai ihmispersoona. Useimmat menneisyyden ylösnousseet mestarit jättivät planeetan heti valaistumisensa jälkeen, koska he eivät olleet valmistelleet fyysistä kehoaan hengen ruumiillistamiseen. Itse asiassa he näkivät kehonsa häiriötekijänä.

Mutta me olemme päättäneet jäädä tänne ja ruumiillistaa ikuisen itsemme. Emme olleet valmiita jakamaan sitä usean elämän ajalle. Halusimme tehdä sen tässä yhdessä elämässä.

Niinpä tämä uusi todellisuus ei ole vain kiva ajatus tai harhaisen mielen pohdiskelua … Se on hyvin totta, ja kuitenkin se on hyvin virtaavaa. Se on vähemmän tiheä, muokattavampi. Se yhdistää fyysiset ja eetteriominaisuudet.

Kehomme tuntee sen, kun se kokee toisinaan mielen keveyttä, huimausta, pahoinvointia ja muita oireita siirtymisestä sisään ja ulos eri todellisuuksissa. Ja toisinaan tunnemme raskautta, tiheyttä täällä vielä syvemmin. Ikään kuin polkisimme hernekeitossa – emme ole värähtelyltämme enää yhteensopiva vanhan tietoisuuden ja todellisuuden kanssa.

Valokehomme sopeutuu uuteen kotiinsa, tänne kehoomme. Ja koska se ei ole koskaan ennen kokenut tällaista integrointia, se on hyvin herkkä energioille. Mutta se integroituu ja tasapainottuu lopulta ja fyysinen keho tekee saman. Niin hitaalta kuin tämä integrointi tuntuukin meistä, on hyödyllistä olla menemättä liian nopeasti – ellemme halua polttaa loppuun järjestelmäämme.

OLEMME ELÄVIÄ ROOLIMALLEJA

Tiedämme kaikki henkilökohtaisesti, miten haastavaa on, kun täytyy tuntea hyvin syvällä tasolla kaikki pelot ja muut tunteet, jotka perimme. Kun täytyy kestää fyysisiä muutoksia, joista jotkut tuovat vanhoja, perittyjä sairauksia muunnettavaksi. Mutta se on osa prosessia.

Mutta vastoinkäymisistä huolimatta tämä on kieltämättä hämmästyttävä prosessi. Tässä olemme, pieni mutta omistautunut ryhmä ympäri maailmaa, joka käy sen ensimmäisenä läpi. Muutamia miljoonia herää tänä aikana, mutta niitä jotka ovat eturintamassa ja joiden on määrä kokea sen ensimmäisenä, on pieni määrä.

Ne ulkoiset saavutukset joita yhteiskunnat pitävät suuressa arvossa, kalpenevat siihen verrattuna, mitä tapahtuu jokaisessa meissä. Toisilla ei ole aavistustakaan, että me ruumiillistamme ratkaisun niihin ongelmiin, joita kohtaavat maailma, universumit ja myös henkiperheet kotona. Ruumiillistamme sen tietoisuuden, joka ratkaisee pimeyden ja valon, maskuliinisuuden ja feminiinisyyden ja kaiken muun välisen taistelun.

Se ei merkitse, että yhtäkkiä kaikki puhdistuu ja kanssaihmisten parissa on helpompaa elää. Täysin päinvastoin. Mutta se merkitsee, että luomme uutta rauhan, rakkauden ja intohimon mallia. Meistä tulee eläviä esimerkkejä jumalaisista ihmisistä, jotka ovat integroituneita, omavaraisia, rakastavat itseään ja joilla on elämänintohimoa. Jotka ovat vapaita ilmaisemaan aistillisuuttaan ja jotka eivät pelkää, mitä muut heistä ajattelevat. Meistä tulee eläviä esimerkkejä olennoista, jotka ovat hyvin inhimillisiä edelleen, ärsyyntyvät edelleen ja menettävät malttinsa edelleen, mutta erona on, että se on ok meille emmekä ole kiinnostuneita analysoimaan enää kaikkia "juttujamme". Ja tämä mahdollisuus on nyt niiden käytettävissä, jotka ovat valmiita todelliseen muutokseen. Ja jos jostakusta meistä tuntuu, että emme ole vielä valaistumisessamme tai meillä on paljon työtä tehtävänä (mikä on harhaa), olemme kuitenkin ehdottomasti viitoittaneet tietä heille, jotka aloittavat omaa valaistumistaan. Itse asiassa, vaikkemme menisi askeltakaan pidemmälle, olemme jo tehneet sen, mitä tulimme tänne tekemään.

SISÄINEN TAISTELU – VIIMEINEN RAJA

Puhutaan hyvin paljon rauhasta, rakkaudesta ja ykseystietoisuudesta, mutta hyvin harvat todella ymmärtävät, mitä se merkitsee.

Rakkaus jonka ruumiillistamme, on rakkautta ITSEÄ kohtaan. Kaikkia aspektejamme kohtaan, ns. valoamme ja pimeyttämme kohtaan. Emme ole enää omistamatta osia itsestämme. Mutta voidaksemme tehdä tämän, meidän täytyy irrottautua toisista ja tästä maailmasta. Se ei merkitse, että meidän täytyy hylätä perheemme ja kumppanimme tai eristäytyä jollekin vuorenhuipulle … mutta vaaditaan energeettistä irtipäästämistä. Ja joskus se merkitsee irtipäästämistä ystävistä tai muista suhteista – joskus vain tilapäisesti, joskus määrittelemättömäksi ajaksi. Emme voisi tehdä tätä ilman sitä sisäistä fokusta, joka vaikuttaa itsekkäältä toisista.

Ainoa vastuumme muuta maailmaa kohtaa on päästää se vapaaksi, irrottautua siitä. Se on irtipäästämistä itsemme tekemisestä vastuulliseksi siitä, miltä toisista tuntuu, ja irtipäästämistä toisten tekemisestä vastuulliseksi meidän tunteistamme tai ilostamme. Se on myös irtipäästämistä ihmisitsemme tekemisestä vastuulliseksi ilostamme. Tai terveydestämme, varallisuudestamme ja hyvinvoinnistamme. Monet näkevät tämän vastuuttomuutena ja piittaamattomuutena. Mutta useimmat ihmiset eivät pitkään aikaan ymmärrä oman tietoisuutensa ja oman todellisuutensa mestarina olemista. He eivät ymmärrä, että rauha ei ole tämän planeetan todellisuus, ennen kuin jokainen ihminen rakastaa itseään, hyväksyy itsensä ja hänellä on syvä yhteys omaan sieluunsa.

RAKASTA ITSEÄSI

Mutta oikeasti, miten moni ihminen on todella rakastanut itseään? Se ei ole mielen harjoitus, jossa erotellaan ominaisuudet ns. hyviksi ja huonoksi ja sitten sanotaan: "Ok, valitsen vain "hyvät" jutut ja rakastan niitä itsessäni." Sitten torjutaan loput.

Tätä ihmiskunta on tehnyt, ja no, tulokset puhuvat puolestaan.

Tämä rakkaus syleilee siis kaikkea itsessämme ja hyväksyy koko itsemme – poikkeuksetta. Sitä ei tehdä mielestä käsin. Ihmismielellä ei ole kapasiteettia tällaiseen hyväksyntään. Sen onnistuminen vaatii kumppanuutta ikuisen itsen kanssa – ihmisen ja jumalan kumppanuutta.

Niinpä aivan kuten annamme muun maailman taistella keskenään rakkauden, uskonnon ja vallan nimissä tai mitä pelejä pelataankin, teemme saman omien aspektiemme kanssa. Opimme antamaan niiden taistella toistensa kanssa, puuttumatta asiaan … mikä paljon vaikeampaa tehdä kuin irrottautua ulkopuolisesta maailmastamme. Mutta havaitsemme, että jos jatkuvasti sallimme näiden menneisyyden osiemme vetää meidät omaan draamaansa, olemme taas vanhassa todellisuudessa.

Se mitä teemme, on syvällistä. Alamme luottaa, että olemme jo valaistunut ja meissä on ikuinen osa, joka on tasapainottanut maskuliinisuuden ja feminiinisyyden, ja ne kunnioittavat toisiaan. Ja tuo valaistunut osamme tulee kotiin, meihin tässä kehossa. Ja tuossa prosessissa syntyy uusi todellisuus.

VAPAUS ON VAIN TOINEN SANA SILLE, ETTEI OLE ENÄÄ MITÄÄN MENETETTÄVÄÄ

Tuo toteamus ei ole ollut koskaan todenmukaisempi kuin tässä ylösnousemusprosessissa. Jotkut meistä ovat kohdassa, jossa sanomme: "Ok, annan vain palaa! Sallin tämän prosessin vain kehittyä, puuttuen siihen mahdollisimman vähän mielestä käsin … mitä muuta voin enää menettää? Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Kuolen? No, kuolen joka tapauksessa lopulta … ja jos kuolen huomenna tai 40 vuoden päästä, olen kuitenkin "minä olen" -olemukseni ja kaikki on hyvin, ja saan siirtyä toisiin seikkailuihin … Ja paras skenaario on, että pysyn maisemissa, integroin valokehoni ja jumalainen "minä olen" -olemukseni nauttii elämästä täällä valaistuneena mestarina, kunnes kuolen!" Siis kumpikin johtaa onnelliseen loppuun, oikeasti!

Ja tiedämme jo, että oleminen täällä ilman ikuista itseämme on paljon, paljon pahempaa kuin mikään kuolemanpelko!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 25.04.2017 15:47

VUODEN 2017 VALTAVAT VALOLAAJENTUMISET

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
23.4.2017

Enemmän ruumiillistaminen on taatusti tuntunut juuri siltä tänä vuonna – tulemiselta vielä suuremmaksi kuin oli ennen helmikuun, maaliskuun ja erityisesti huhtikuun sisäisiä laajentumisia! Pystyn tuskin ilmaisemaan sanoina, miten kummallisia, kuitenkin upeita nämä vuoden 2017 alkukuukaudet ovat olleet minulle. En ole sama ihminen kuin tämän vuoden tammikuussa, ja pääsen vasta alkuun tällä tasolla ja tässä vaiheessa jatkuvaa ruumiillistumisprosessia 2017.

Tämä on ollut intensiivistä ja jatkuvaa tässä uudella, korkeammalla tasolla helmikuusta lähtien, mutta varsinkin koko huhtikuu on tosissaan laajentanut minua ja epäilemättä monia teitä, jotka luette tätä. Minulle on vaikeampaa ilmaista tätä tasoa ja vaihetta sanoin, koska se ylittää suuren osan ajasta sanat.

Joskus lineaariset sanat eivät riitä minulle ja kaipaan ylemmän 5D:n täydellistä telepaattista vapautta, helppoutta, välittömyyttä ja täsmällisyyttä kommunikoinnissa, niiden yhteensopivien tunne-energioiden ja korkeamman tiedostamisen kera, jotka kulkevat viidennen ja ylempien ulottuvuuksien kommunikoinnin mukana. Olen tietoisesti muistanut tämän luonnollisemman kommunikointimuodon koko elämäni, joten on ollut todellinen oppis- tai poisoppimiskokemus selvittää, miten kommunikoidaan tällaisessa lineaarisessa kirjoitetussa muodossa, ollen vielä vähän lukihäiriöinen.

Hyvä uutinen on, että kehitymme nopeasti takaisin tähän korkeamman tason välittömään telepaattiseen ja/tai vielä parempi, suoraan ja välittömästi tietävään kommunikointiin samankaltaisten ihmisten kanssa. Ylösnousevien yksilöjen kanssa jotka kykenevät lisääntyvässä määrin tahdonalaisesti kommunikoimaan saman taajuusasteikon yksilöjen kanssa, mikä luo suuremman viidennen ja korkeampien ulottuvuuksien ihmisten ryhmän, jotka pystyvät kommunikoimaan toistensa kanssa ilman fyysisiä, lineaarisia puhuttuja tai kirjoitettuja sanoja. Enemmän Kotia meissä jokaisessa tuo enemmän Kotia uuteen kotiimme tässä ja nyt.

Kun tunnen sanat – kirjoitetut tai muut – liian rajoittaviksi, vietän enemmän aikaa kuvamateriaalin ja tunteiden kanssa, koska niihin sisältyy paljon enemmän. On kuva, sen näkijässä aiheuttamat tunteet, on värit, muodot, kulmat, pinnat jne. Olen tarvinnut enemmän kuvallista materiaalia ja tunteita kuin sanoja huhtikuussa, mistä syystä olen ollut "kadoksissa" suuren osan kuukautta. Kuvamateriaalilla tarkoitan sekä fyysisiä että ei-fyysisiä kuvia. Olemme lisääntyvässä määrin tietoisempia moniulotteisuudestamme, mikä merkitsee, että tarvitsemme enemmän kuin vain lineaarisia sanoja tai fyysisiä kuvia jne.

Laajennumme niiden yli, eli monet edelläkävijät (ja käyttäessäni sanaa "edelläkävijä" tarkoitan verkkotyöntekijöitä/verkonpitäjiä, porttityöntekijöitä/portinpitäjä, mestarimuuntajia, tiennäyttäjiä, ruumiillistajia jne.) tarvitsevat suurempia, laajempia ja luovempia tapoja ilmaista itseään, kommunikoida toistensa kanssa, elää, olla ja jatkaa ruumiillistumista jne. Toisin ilmaistuna, olemme kaikki hyvin uudessa ja erilaisessa paikassa, tilassa, tasossa ja vaiheessa koko vuoden 2017, ja monet edelläkävijät tekevät parhaansa sopeutuakseen näihin tunnista toiseen tapahtuviin muutoksiin, joita käymme jatkuvasti läpi, ja tiedämme vähän enemmän jokaisella askeleella.

Joka kerta kun on ekstraintensiivinen valoenergiaupotus, minulla on melko epämiellyttävä tunne, että minusta on tullut yhtäkkiä todella valtava fyysisessä kehossani sisältä ulos. Minusta tuntuu yhtäkkiä, että minusta on tullut massiivisen valtava fyysisellä tasolla, ja jollain tavalla fyysinen kokoni oikeasti lisääntyy näiden porrasvaiheiden aikana. Tämän aiheuttaa se, että ruumiillistan suuremman määrän rakkaus- ja valoenergioita, Lähdettä, jumalaista kosmista äitiä, korkeampaa itseäni jne. fyysiseen kehooni.

Ja tuosta perspektiivistä tuntuu usein melko epämiellyttävältä jonkin aikaa sisäisen laajentumisen vuoksi, koska juuri on tullut enemmän korkeamman taajuuden kamaa mukaan pysyvästi. Toisin sanoen enemmän vanhaa alempaa ulos ja enemmän uutta korkeampaa sisään ja tämä ruumiillistamisprosessi remontoi kirjaimellisesti sisukset energiatasolta solutasolle, laajentaa DNA:ta vähän lisää ja tietysti järjestää koko fyysisen kehon uudelleen. Kaiken tämän vuoksi, erityisesti nyt kun tulemme ulos tästä 26000 vuoden galaktisesta asetelmasta ja monista muista siihen liittyvistä syklistä, joskus sanat eivät vain tee oikeutta sille ja hiljennymme hetkeksi, kun tuijotamme hämmästyneenä jumaluuden työstävän sisä- ja ulkopuoltamme, korkeampaa ja alempaa puoltamme ja hämmästelemme sitä kaikkea.

Kukaan ei koskaan kertonut, että lisääntyvän määrän vastaanottaminen upeaa jumaluutta saisi toisinaan pullistumaan kuin pallokala, niin paljon että syvään hengittäminen on joskus mahdotonta. Eikä kukaan myöskään kertonut meille, että se saisi joskus tuntumaan sairaalta, hurjan kiihottuneelta, ärsyyntyneeltä, koti-ikävältä, turhautuneelta, hämmentyneeltä, ei-ihmiseltä, voimakkaalta, valon ja rakkauden täyttämältä siinä määrin, että pieni fyysinen keho tuntuu räjähtävän sen kaiken suuruudesta. Tästä syystä tämä juttu tapahtuu vähitellen portaina, jollaisia olemme käyneet läpi 1980-luvulta lähtien ja paljon enemmän vuodesta 1999 lähtien.

Annetaan oman ällistyttävän henkilökohtaisen ylösnousemus-ruumiillistamisprosessimme viihdyttää ja kouluttaa meitä.

"Paino on muuttunut, ja nyt kehomme muuttuu myös tämän tiheysmuutoksen myötä. Jotkut lihovat noiden soluohjelmien ilmestymiseksi esiin, toiset laihtuvat keventyessään, toiset suurenevat keventyessään, kuitenkin heillä on enemmän tilaa sisällään … kehot laajenevat ja supistuvat, solut laajenevat ja supistuvat, muuttavat fyysistä muotoa sopiakseen nykyiseen hologrammiin ja nykyisen fyysisen tason tiheyteen. Fyysinen muotomme sopeutuu jatkuvasti siihen vaiheeseen, jossa olemme. Jokaisella vaiheella on erilainen fyysinen tiheys, niin myös jokaisella ulottuvuustasolla …" Lisa Transcendence Brown, huhtikuu 2017

Olen kokenut kaikki ne asiat, jotka mainitaan yllä olevassa Lisa T. Brownin sitaatissa. Olen tullut suuremmaksi, koska olen ottanut vastaan enemmän valoa, ja sen tekeminen vaati luomaan enemmän tilaa ensin sisälle, joten lisää vanhaa alempaa heitettiin ulos. Myös fyysinen painoni on lisääntynyt paljon kaiken tämän alkamisen jälkeen – laihtuen vähän, lihoen takaisin, laihtuen vähän taas jne. – mutta riippumatta siitä, mitä muuta on ollut tekeillä, minusta on tuntunut aina kaikin tavoin suuremmalta, mitä enemmän ruumiillistan. Se on odotettua, kun tämä prosessi transformoi toistuvasti alkemisesti fyysistä "lihapukua".

Sain 18.4.2017 korkeamman tietoisuuden näyn ja näin valtavan (noin aurinkomme kokoisen), läpinäkyvän, valonnopeudella lähestyvän pallonmuotoisen energian tulevan kohti ihmiskuntaa ja Maata. En sano, että tämä läpinäkyvä energiapallo on vain Maata ja ihmiskuntaa varten ja tulee suoraan meitä kohti eikä mitään muuta, koska tilanne ei ole näin. Se osuu moniin muihin järjestelmiin ja tähtiin ja aktivoi ne paljon ennen, kuin se saavuttaa meidät ja Maan. Se on hyvin positiivista ja pelkästään yksi monista erityyppisistä lisäkehityksistä, lajeista jotka työntävät hyvin korkean tason energioita kiitämään Linnunradan läpi ja käynnistämään kaikenlaisia upeita asioita, olemisia ja mahdollisuuksia.

Kun näin tämän läpinäkyvän pallonmuotoisen energian, havaitsin, että sen vaikutus meihin ja Maahan alkaisi nyt, huhtikuun viime viikolla ja sen voima huipentuisi toukokuun puolivälissä 2017, mutta kestäisi pitkään sen jälkeen. Kuten sanoin, tämä on vain yksi monista erityyppisistä, paljon korkeamman taajuuden valoenergioista, joita tulee nyt jatkuvasti nostamaan meitä vielä korkeammalle, uudelle tasolle. Monia tämäntyyppisiä kehitystyöntöjä on tulossa, joten älä ymmärrä minua väärin ja ajattele, että tämä on se yksi ja ainoa ja näin fiksoidu siihen, koska se ei ole.

Tuntuu – ainakin tällä hetkellä – melko naurettavalta toistaa tämän kaiken monia kummallisia sivuvaikutuksia, joita edelläkävijät ovat käyneet ja tulevat käymään läpi. Tiedätte jo, mitä ne ovat, ja vain se on oikeasti tärkeää tässä kohtaa. Anna itsellesi vain kunnia siitä, missä se on paikallaan – kyvystä ja halukkuudesta tulla toistuvasti käännetyksi ylösalaisin ja takaisin, joka kerta uusien suurempien lahjojen kera. Osa siitä, mitä olemme käyneet läpi 2017, on melko tajunnan räjäyttävää, joten älä unohda sitä tullessasi joksikin uudeksi ja erilaiseksi. Olemme uudella alueella, mikä merkitsee, että paljon siitä, mitä koemme, on hyvin uutta myös.

On aikoja, jolloin en pysty oikeasti sanomaan, olenko täällä vai en. Olenko kuollut vai elävä. Yksilöllinen vai jumalainen, tai täsmällisemmin sanottuna, nopeasti tulossa kummaksikin, tässä hämmästyttävässä alkemisessa evoluutioprosessissa, jota tulin tänne vapaaehtoisesti tekemään, elämään, olemaan ja ankkuroimaan. Se on kaikki, millä on merkitystä tässä kohtaa – että teet nyt sitä, mitä tulit tänne tekemään. Ole rauhassa sen kanssa. Ole ylpeä siitä. Ole se ja kaikessa lopussa on luonnostaan enemmän tolkkua, kun sinä/minä/me jatkamme lähes sanoinkuvaamattoman kokemuksen elämistä.

Kiitos sinulle osastasi kaikessa kaiken puolesta.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 25.04.2017 15:49

VARJOITSEN KOHTAAMINEN – TEE TÄMÄ YMMÄRTÄÄKSESI TODELLISET SISÄISET PELKOSI

Kirjoittanut Ben Stewart (talismanicidols.net) ja Gregg Prescott (www.in5D.com)
24.4.2017

Ben Stewart:

Tämä on aikakausien vaihtuminen, monumentaalisten muutosten yliluonnollinen jakso ihmiskunnalle. Tähän siirtymään valmistautumattomat ovat luultavasti kyvyttömiä selviytymään psyykemme nopeista muutoksista.

Ainoa tapa valmistautua tulevaan on se, mitä olemme etsineet koko elämämme – totuus. Ei totuus hallituksista, kaupankäynnistä, uskonnoista, terrorismista tai mistään ulkoisesta, vaan totuus sisällämme, psyykessämme ja varjoitsessämme, ja erityisesti länsimaisessa kulttuurissa jossa meille on opetettu, että normaali merkitsee olemista vain onnellinen eikä koskaan surullinen, vain rakastava eikä koskaan vihainen, vain anteeksiantava eikä koskaan kateellinen.

Tämä kuulostaa uskottavalta, muttei ole.

Meidän ei ole tarkoitus tukahduttaa yhtään negatiivista tunnetta, koska se aiheuttaa epätasapainoa. Tunteidemme voittamiseksi meidän täytyy hyväksyä ne, ei taistella niitä vastaan. Meidän täytyy tunnustaa ne ja sallia niiden palvella tarkoitustaan, kun opimme niistä.

Suhteemme toisiin, universumiin, tilanteisiin ja tapahtumiin ovat peilejä psyykemme osista, jotka tarvitsee puhdistaa.

On tärkeä tietää, että kun pelkäät menetystä, pelkäät kuolemaa, pelkäät sotaa, pelkäät terrorismia tai pelkäät muutosta, annat toisille kyvyn kontrolloida itseäsi noiden pelkojen perusteella. Kun taistelet köyhyyttä tai rasismia vastaan, kun taistelet suhteiden tai vapauden puolesta, yrität ulkoisesti tukahduttaa sen, mitä on laitettu eteesi voitettavaksi sisäisesti. Nämä tilanteet ovat pelkojesi peilejä.

Tästä syystä on tärkeää rakastaa – ja vain rakastaa. Rakastaa niitä, jotka seisovat kanssasi, mutta erityisesti niitä, jotka vastustavat sinua. Älä tarkastele pelkojasi uhkana, vaan ymmärrä, että tämä aineellinen maailma on vain fyysinen ilmentymä joko rakkaudesta tai pelosta tietoisuudessasi. Se on päivänselvää. Kaikki mikä sinun täytyy voittaa elämässäsi, on edessäsi.

Jos haluat ymmärtää, mitä todelliset sisäiset pelkosi ovat, analysoi tavoitteesi ja estosi.

Todellisuutesi vaikuttaa sinuun – ja vain sinuun.

Kun näet pelkosi ja hallitset tunteesi, niin silloin – ja vasta silloin – olet todella vapaa.

Ymmärrä, ettei kyse ole taisteltavasta taistelusta, käytävästä sodasta, aseenkantoluvasta jota täytyy käyttää, sormesta joka täytyy nostaa.

Useimmat ihmiset miettivät, miten yksi ihminen voi vaikuttaa. He kysyvät, että jos kaikki tämä on näin yksinkertaista ja kaikki tämä informaatio on käytettävissä, miksi joku muu ei ole voittanut pelkojaan ja muuttanut maailmaa kaikkein muiden puolesta.

Tämä on elämämme vaikein ja kaunein kompakysymys. Todellisuutesi vaikuttaa sinuun, ja vain sinun, ja uteliaisuutesi on johdattanut sinut tähän informaatiogenreen, mikä palvelee hyvin erityistarkoitusta elämässäsi.

Ymmärtääksesi visuaalisesti, miten universumi on oikeasti hologrammi, Yalen yliopiston matematiikan professori kehitti kaavan, joka on kytketty tietokoneohjelmaan … [Se] näyttää sekavalta kuviolta, mutta vaikka zoomaisi sitä kuinka pitkälle, löytää aina saman kuvion. Jokainen fraktaali, jatkettuna äärettömästi, heijastaa aina kokonaisuutta. Kun yhden fraktaalin kuvio muuttuu, koko kuvion summa muuttuu sen myötä.

Tämä havainnollistaa, ettei koko maailmaa tarvitse herättää. Ei ole kiirettä informoida planeetan seitsemää miljardia ihmistä tästä viestistä. On tärkeää vain, että sinä henkilökohtaisesti opit voittamaan sisimmät pelkosi ja opit rakastamaan.

In5D-lisäys, Gregg Prescott:

Yllä oleva teksti on otettu yhdestä suosikkivideostani, Ben Stewartin Esoteric Agenda.

Ben on täsmälleen oikeassa monin tavoin! Hän totesi: "Tähän siirtymään valmistautumattomat ovat luultavasti kyvyttömiä selviytymään psyykemme nopeista muutoksista." Näemme sitä tällä hetkellä ja se jatkuu korkeammilla tasoilla, kuten merkittävillä tv-persoonilla, poliitikoilla, uskonnollisilla hahmoilla jne.

Kirjoitin noin kuukausi sitten energiaraportin, joka heijastaa sitä, mitä Ben totesi:

"Nopea energiapäivitys. Näemme, että ihmiset menettävät malttinsa … ja minua ei yllättäisi nähdä henkisessä yhteisössä niiden menettävän malttinsa, jotka eivät ole tehneet työtään ja/tai eivät ole maadoittuneet.

Energiat ovat sopimattomia niille, jotka ovat alempaa värähtelyä. Riippuvuudet tekevät tämän vain pahemmaksi näille yksilöille.

Nämä ihmiset – riippumatta, keitä he ovat – pistävät silmään dramaattisilla mielialavaihteluilla, arvaamattomalla käytöksellä, vainoharhaisuudella jne. ja he yrittävät vetää mukaansa mahdollisimman monia ihmisiä petosten, juonien ja valheiden avulla, koska kurjuus rakastaa seuraa.

Vastaus on yksinkertainen:

Pidä värähtelysi korkeana ja pysy maadoittuneena!

Vaikka saattaa näyttää siltä, että kaikki muu maailmassa romahtaa, se ei vaikuta sinuun. Katselet ikään kuin tarkkailijana.

Yritä aina valita korkea tie. Älä putoa heidän tasolleen, koska jos putoat, siitä tulee energiavampyyripeliä.

Rakasta, anna anteeksi ja ilmaise kiitollisuutta. Kaikki muu loksahtaa paikoilleen."

Tuon energiapäivityksen kirjoittamisen jälkeen olen nähnyt lisää ihmisiä tässä genressä kirjaimellisesti menettävän malttinsa, kun taas toisiin jotka ovat maadoittuneet ja pitävät värähtelynsä korkealla, ei vaikuteta.

Olemme astrologisen aikataulun mukaan periaatteessa rahan, hallitusten ja uskontojen romahtamiskohdassa, kun Pluto siirtyi Kauriiseen 2008 ja pysyy siellä 2023 saakka. Pluto tunnetaan tuhoajana ja se repii alas kaiken, mikä ei ole ihmisten parhaan edun mukaista. Edellisen kerran Pluto oli Kauriissa 1700-luvulla sekä Ranskan että Amerikan vallankumouksen aikana. Juuri aikataulun mukaan Pluton siirtyessä Kauriiseen 2008, näimme pankkijärjestelmän romahtamisen, poikkeuksena pankit jotka ovat liian suuria tekemään konkurssin ja pantavaksi vankilaan. Tähän saakka olemme nähneet vallankumouksia monissa maissa, valuuttojen romahtavan, hallitusvirkamiesten paljastuvan, korruptiota sekä rikoksia ihmisyyttä vastaan uskonnoissa, erityisesti roomalaiskatolilaisessa kirkossa.

Pluto on Kauriissa vuoteen 2023 saakka, joten meillä on vielä muutama vuosi aikaa katsella tämän kaiken kehittymistä. Jos pystyt säilyttämään korkean värähtelyn ja pysyt maadoittuneena, katselet sitä ikään kuin tarkkailijana.

Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka taistelevat salaseuraa vastaan, terveytemme puolesta, kemikaalivanoja vastaan tai minkä aatteen tai ongelman puolesta he taistelevatkin. Tämä on osa itsensä löytämisprosessia. Taistellessaan he luovat tietoisuutta toisten ihmisten heräämiselle … taistelemiselle … ja lopulta myös itsensä löytämiselle.

Ei ole oikopolkua, ja niin kauan kun työstää itseään positiivisella tavalla, ei ole syytä edes löytää oikopolkua, koska silloin kaikki upeat kokemukset matkan varrella menevät sivu suun.

Joka päivä … joka millisekunti … sinua opastetaan perimmiltään löytämään itsesi, ja olemaan rakkaus.

Henkinen heräämisprosessi tuo meidät monen vaiheen läpi. Monet meistä ovat taistelleet fluorattua vettä, geenimanipulointia, 911:tä jne. vastaan … ja vaikka totuudella on korkea värähtely, loppujen lopuksi oivallat taistelevasi vain itseäsi vastaan. Lopulta löydät rakkauden.

Rakkaus on ainoa asia, jolla on merkitystä.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.04.2017 10:51

TIEDON SOVELTAMINEN VIISAUDEN SAAMISEKSI

Kirjoittanut Sandra Walter (http://www.sandrawalter.com)
25.4.2017

Siunausta, rakas valoheimo.

Tunteiden, karman ja traumojen alkeminen muuntaminen jumalaiseksi rakkaudeksi, voi muuttaa taakkamme suurimmiksi vahvuuksiksi. Nämä energiat tukevat epämukavuuden, epäilyjen, pelkojen, henkisen saasteen ja henkilökohtaisten uskomusjärjestelmien transformoimista harmoniaan uuden mallin kanssa. Tämä on jumalaisen itsen uuden mallin alkeminen luomisprosessi.

Eetterin uudelleenjäsentely heijastuu fyysisiin kokemuksiin

Eetterikehomme kokee transformaation ensin. Kristallirakenteiden ankkurointi kehoon tulee voimakkaammaksi, kun eetteritukokset, -taakat ja henkilökohtainen akaasia muunnetaan. Voimakkaammat fyysiset oireet kollektiivitasolla ovat merkki kollektiivisen eetteritason puhdistamisesta. Enemmän valoa pääsee sisään. Yhtenäiskentässä tapahtuu nopeutunutta muuntumista tähtiporttien asettumisena linjaan, ja aikajanajakautuminen tapahtuu.

Kosmisten tähtiporttien tarkoituksena on purkaa vääristymiä käyttämällä geometriaa, valoa ja kehittyneitä harmonioita. Kuten kaikki kokemuksemme, tämä on vain "fraktalisoitumista", heijastusta siitä, mitä tapahtuu paljon korkeammilla tietoisuustasoilla.

Eetterikenttämme järjestetään uudelleen täydentämään uutta mallia ja DNA:ta. Se toimii yhdessä verkkojen aurinkoaspektien aktivoinnin kanssa, mikä toteutettiin tätä mahdollisuutta varten. Kun planeetta tekee korjauksia aikajanojen putoamisen ja 5D:n sisäänvirtauksen vuoksi, se työntää myös kehokulkuneuvon korjaamaan itseään, koska keho kuuluu Gaiaan. Jakautuminen synnytetään mahdollisimman helposti ja sujuvasti. Kuitenkin kohdatessamme voimakkaampia muutoksia, saattaa tuntua siltä, kuin hylkäisimme suoraan-kehon-läpi-suunnitelman.

Energiasta tulee voimakkaampaa ja puhtaampaa, korkeampaa fotonitaajuustasoa tai puhdasta äitienergiaa (joka synnyttää uusia luomuksia). Energia luo hedelmällisemmän maaperän uusien luomusten juurtumiselle. Kun maaperä alkaa tukea enemmän uuden Maan kärhiä, se mikä ei voi kasvaa jumalaisessa maaperässä, antautuu puhdistettavaksi tai se sijoitetaan (kitketään) paikkaan, missä se voidaan puhdistaa. Jokaisen uuden valotason myötä luojatilasi laajentuu – Kristus-tietoisuuden paljastuminen.

Kosminen tähtiportti – portinvartijamuistiinpanoja selkeyttä varten

Kun vastaanotin joulukuussa porttisiirtymiä ja tulevia valoaaltoja vuodelle 2017, minulle esiteltiin uusi verkkotyötaso. Se liittyi uuteen malliini ja niihin uusiin taitosetteihin, jotka oppisin tänä vuonna. Ensimmäinen koulutuskokeilu tapahtui joulukuussa, täsmälleen auringon massiivisen leimahduksen (ei Maata kohti) hetkellä. Purkauksia ja geomagneettimyrskyjä tapahtuu tyypillisesti porttijaksojen aikana, ja meillä on neljän vuoden fyysiset todisteet vahvistamassa sen, mitä Tiimi (ylösnousemusta palvelevat galaktiset allianssit ja Kristus-olennot) antavat. Kuitenkin tuon joulukuun tapahtuman voimakkuus ja täsmällisyys oli tarkoituksellinen osoitus seuraavan tason verkkotyöstä.

Helmikuussa Tiimi kutsui tätä päivitystä "ylennykseksi" ja käytti titteliä, jota en kerro tässä. Kristus-ruumiillistumiskokemuksestani tuli paljon voimakkaampi. Fokusoitumisesta maaliskuun päiväntasauksen aikajanamuutokseen, jota he nimittivät aikajanajakautumiseksi, tuli hallitsevaa neuvostotapaamisissa.

Kosminen tähtiportti alkoi esiintyä tajunnassani – valtava valo-, geometria- ja värähtelykenttä, jota aurinkokunta näyttää lähestyvän. Tiimi kertoi, että voimakkaita 5D-taajuuksia alkaisi levitä kollektiivitietoisuuteen päiväntasauksessa. Tämä aloittaisi aikajanojen jakautumisen konkreettisemman kokemisen. Ensimmäinen askel oli poistaa kolme alempaa aikajanavalintaa, joista kaksi oli synteettisiä, eivätkä ne sopineet yhteen ylösnousemuksen kanssa. Päiväntasausportissa on kolme vaihetta kolmen viikon kuluessa, joista jokainen on aina intensiivisempi.

Maaliskuun lopulla avasimme käytävän kosmisesta tähtiportista. Se oli voimakas kokemus minulle. Seitsemän M-luokan purkausta jotka tapahtuivat täsmälleen tuon toiminnan aikana, ovat osoitus sen tehokkuudesta. Ilmeisesti synteettiset aikajanat liittyvät jotenkin Saturnukseen. En väitä tietäväni täsmälleen, miten homma toimii. Taistelu tähtiportista Syyriassa käynnistyi muutamaa päivää myöhemmin – toinen osoitus tähtiporttien ja aikajanojen yhteydestä. Lähettäkää rakkautta ja rauhanomaista ratkaisuja kaikille tuossa porttiin liittyvässä konfliktissa, sekä täällä että aurinkokunnassamme.

Kun nuo alemmat aikajanat putosivat, jälkivaikutukset tuntuivat koko kollektiivissa. On aavemaisen hiljaisuuden ja liikkeen pysähtymisen tunnetta, kun aikajanadynamiikka järjestyy uudelleen. Kova väsymys, paikallaanolo, uneliaisuus ja päiväkausien raskauden tunne on ollut voimakasta monilla. Niillä joiden korvat soivat, monet äänet tulivat kovemmiksi, kimeämmiksi ja monimutkaisemmiksi. (Teknisesti tämä on vaikutusta harmoniataajuuksien osumisesta kiertäjähermoon, joka kietoutuu kommunikointikeskusten ympärille korvissa, niskassa, sydämessä ja solar plexukseessa).

Vakaudumme, mutta kuitenkin nämä ja muut sivuvaikutukset jatkuvat. Fyysiset vaikutukset ovat, mitä ovat. Pysytään rakkauden ja voimaantumisen polulla sanoissa, ajatuksissa ja teoissa, muistaen, miksi olemme täällä. Henkilökohtaisesti olisin huolissani, jos fyysiset aistimukset tasoittuisivat tai lakkaisivat kaikkien näiden vuosien jälkeen. Se on luonut intiimimmän suhteen kehooni ja Gaiaan.

Ensimmäiset jälkiseuraukset siitä, että vapauduttiin eetterisiteistä pudonneisiin alempiin aikajanoihin, vaikuttavat moniin sieluryhmiin. Jotkut taistelevat tiedostamatta tämän menetyksen kanssa. Se voi tehdä ihmiset ärsyyntyneiksi tai masentuneiksi. Kun rakenteet jotka tukivat tiettyjä uskomusjärjestelmiä tai todellisuuksia, poistetaan, kollektiivikokemuksena on parantumiskriisi. Jos olet tuolla polulla, pidä tauko ja käsittele tunteet. Tähän irtipäästämiseen sisältyvät jäänteet vanhasta itsestä tai uskomuksista, jotka ovat kietoutuneet noihin alempiin aikajanoihin. Saatat surra vähän vanhaa itseä. Tunne se, päästä siitä irti ja siirry eteenpäin.

Aurinkomuutokset ja DNA

Rajoittuneiden Maata kohti tulevien purkausten ja koronan massapurkausten tarkoitus oli sallia magnetosfäärin heikentyminen, jotta korkeampaa kosmista valoa voi tunkeutua sisään muuttamaan todellisuuksiamme. Tähän kaikkeen liittyy jumalainen aikataulu, ja mahdollisuudet muuttuvat maksimoimaan tämän suuren kosmisen kokeilun. Älä toivo Maahan suuntautuvia auringonpurkauksia, ole kiltti – muista harmonisoitua korkeampien ylösnousemusintressien jumalaiseen tahtoon. Niitä tapahtuu, kun niitä on tarkoitus tapahtua, eikä korkeamman valon toimitusjärjestelmä perustu tietenkään purkauksiin. Maamuutokset voimistuvat jo näiden korkeampien taajuuksien myötä, kuten kaikki muukin.

Geomagneettimyrskyviikko laukaisi erittäin voimakkaita koodeja verkoissa ja aurinkomalleissa, mikä auttaa DNA-aktivointia. Kolmastoista Kristus-säie saattaa "välkkyä", mikä saa aikaan syvempää rauhantunnetta ja ylimaallisia ruumiillistumisaistimuksia. Puhdistukset, paastot, nesteytys, elävä luomuruoka, meditointi, virtaava liikkuminen, tunnepuhdistus, luova ilmaisu, lepo ja keskittyminen rakkauteen auttavat DNA-aktivoinnissa ja eetterin uudelleenrakennuksessa. Keho ansaitsee tukesi.

Muista artikkeli auringon prismavaikutuksen muuttumisesta. Kun tulemme lähelle kosmisia tähtiportteja, jotka antavat puhtaan ylösnousemuskokemuksen, Solariksen dynamiikka muuttuu. Olemme nähneet tätä vuosikymmeniä, kun aurinko muuttui kultaisesta sävystä, platinasävyyn ja nyt kristallisempaan sävyyn. Todistamme energian vaikutuksia korkeamman ulottuvuuden olentoihin, jotka ovat samanlaisia kuin vaikutus ihmisiin ja Gaiaan.

Kun Solaris muuttuu, se muuttaa sitä tapaa, jolla korkeammat tasomme käyttävät aurinkoa heijastamaan todellisuutemme. Prisma laajenee ja sallii ylisielun heijastaa korkeamman ulottuvuuden todellisuuksia, joita koemme tällä hetkellä aikajanoina DNA:mme kautta. Jos olet harmoniassa uuden Maan hologrammiprojektion värähtelykentän ja taajuuden kanssa, jumalainen DNA:si voidaan saada takaisin ja se tukee havaintoa korkeammasta kokemuksesta.

Erilaiset värähtelyt eivät voi olla rinnakkain kovin kauan – korkeampi värähtely kirjoittaa kirjaimellisesti alemman yli, ottaa sen valtaansa. Näemme tätä tietoisuudessamme, kun ylösnousemus etenee, ja halussamme suurempaan puhtauteen, jumaluuteen ja rauhaan. Antaudumme jumalaiseen tahtoon ja kosmiseen perspektiiviin. Lopulta universaali uudelleenkirjoitus parantaa itsensä takaisin harmoniaan.

Samanaikaista toimintaa tällä hetkellä on kontrollointi- ja manipulointiohjelmien lakkaaminen – kaiken mikä pyrkii puuttumaan ihmiskunnan, valtakuntien ja elementaalien ylösnousemusprosessiin tai estämään sen. Voit kutsua tätä koska tahansa jumalaisella neutraliudella ja harmoniassa jumalaisen tahdon kanssa. Monet asiat eivät ole, miltä näyttävät, kun tämä kaikki tapahtuu. On parasta pysyä tuomitsemattomana, jos päätät purkaa noita ohjelmia. Kuten aina, paketoi loukkaavat asiat pois Gaiasta ja takaisin Lähteeseen – älä heitä niitä verkkoihin tai kristalliytimeen, kiitos.

Tasapainottavaa valoa on

Korkeampaa valoa paljastuu, kun pöly laskeutuu vähän. Kevyempää autuuden, rauhan ja palautumisen tunnetta. Tämä vahvistaa korkeamman aikajanan kokemista, mikä vakauttaa fyysisen, mentaali- ja tunnetason. Muistakaa, että korkeammat maailmat valvovat valotyöntekijöiden kykyä hyväksyä ja integroida näitä 5D-valon lisäyksiä. Kun vakautamme henkilökohtaisen ja kollektiivikentän, saatamme kokea uuden nopeutumisen. Meditoi sydänkeskuksella kokeaksesi tämän lahjan.

Tämä haastava vaihe opettaa meitä harmonisoitumaan nollapisteen, puhtaan nyt-hetken kanssa. Pysy läsnä, joustavana ja avoimena korkeamman aikajanakokemuksen hyvin dynaamiselle valolle. Joinain päivinä olemme energinen ja luova, ja kuitenkin keho ja sydän haluavat vetäytyä hiljaisuuteen. Tällä uudella tietoisuudella on paljon paljastettavaa meille. Anna sen näyttää henkilökohtaisen polkusi korkeampi kehityskaari. Henkinen paljastuminen on kvanttitasoa. Kaikkien puolesta me ymmärrämme, integroimme ja avaudumme lisälaajentumiselle.

Ykseys on hyvää lääkettä

Yhtenäisyys rakentaa henkistä voimaa, ja sunnuntaimeditaatiomme luovat valtavan yhtenäiskentän tukemaan ylösnousemusta. Kaikki kutsutaan liittymään seuraamme globaaleihin ykseysmeditaatioihin. Jos teillä on ennestään ryhmämeditaatioita tai -aktiviteetteja, harkitkaa niiden siirtämistä sunnuntaille sekä tukemaan tätä yhtenäisyyttä että vahvistamaan omaa työtänne. Tehtävä on helppo ja vaikutus konkreettinen. Liittykää meihin klo 8.11, 11.11 ja 17.11 PT.

Perjantaina 28.4. klo 11 PT puhun Cari Murphyn suorassa Spiritual Talk for the Soul -sarjassa. Yksityiskohtia tästä linkistä http://www.straighttalkforthesoul.com/ . Keskustelemme ruumiillistumiskokemuksesta – yksi suosikkiaiheeni.

Kiitollisuus ja kärsivällisyys palvelevat meitä hyvin näissä energioissa. Olen ikuisesti kiitollinen, että olen hereillä ja koen tämän eriskummallisen ja kauniin ylösnousemusprosessin.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.04.2017 17:27

JUMALAISTEN MUUTOKSENTEKIJÖIDEN UUDET ROOLIT

Kirjoittanut Selacia (selacia.com)
27.4.2017

Jokaisen vuoden 2017 kuluneen viikon myötä, maailman energiailmasto on tullut kaoottisemmaksi ja epävarmemmaksi – ja kriisejä syntyy niin säännöllisesti, että se alkaa tuntua normaalilta. Tässä artikkelissa hahmottelen uutta lähestymistapaa katsoa näitä ennenkuulumattomia aikoja ja siirtyä niiden läpi.

Keskityn erityisesti jumalaisten muutostentekijöiden uusiin rooleihin. Aloitan kertomalla vähän taustaa sille, miten polkusi on jo erilainen. Sitten annan näkemyksiä siitä, mikä sinulla muuttuu nyt, kun maailma kulkee tämän nopeutuneen heräämisprosessin läpi.

Täysin uusi maailma

Tiesitkö, että sinut tarkoitettiin ennen syntymääsi olemaan niiden jumalaisten muutoksentekijöiden joukossa, jotka kanssaloisivat täysin uuden, rakkauteen perustuvan maailman? Sinut on "johdotettu" DNA-tasolla tähän rooliin, mikä merkitsee, että olet muutosten eturintamassa, kun ihmiskunta kehittyy. Se merkitsee seisomista eturivissä ja asioiden tekemistä ensimmäisenä näyttäen tietä toisille.

Luultavimmin se merkitsee myös, että välität intohimoisesti maailmantilasta ja haluat nähdä muutoksia rakastavampaa ja oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa kohti.

Kyse ei ole vain muutoksesta. On fakta, että aloit varhaisessa iässä tajuta, että olet ytimeltäsi jumalainen. Aloit janota tapoja integroida jumalaisen itsesi ihmisitseen ja prosessin aikana toteuttaa itsesi.

Miten polkusi on erilainen

Katsoessasi taaksepäin omaa polkuasi, luultavimmin voit nähdä, miten se on ollut erilainen kuin massoilla. Koit asioita, joita muut ympärilläsi eivät kenties ymmärtäneet. Avauduit aikaisemmin intuitiiviseen tietämiseen ja energiatietoisuuteen. Jotkut teistä ovat ehkä vaistonneet entisiä elämiä.

Jumalaisen muutoksentekijän "johdotuksellasi" oli myös toinen vaikutus. Sain herätyksen luultavasti aiemmin kuin muut ympärilläsi. Tähän mennessä sinulla on saattanut olla useita sielun pimeitä öitä, herätyksen ollessa niin voimakas, että olet kyseenalaistanut, miten voisit jatkaa.

Jos voisit nähdä itsesi niin, kuin henki, et epäilisi kykyäsi mennä läpi tuntemattomien asioiden tulesta. Sinulla on tosiaan enemmän rohkeutta, kuin tunnistat. Todiste tästä on, että elät nyt, sielusi järjestettyä syntymäsi aikana, jolloin sinulla voisi olla suuria valaistumistilaisuuksia ja äärimmäinen kyky olla keskeinen voima ihmiskunnan heräämisessä. Ymmärrät nämä asiat paremmin myöhemmin – tällä erää luota vain jumalaisen järjestelyn tapahtumiseen. Se on kvanttista eikä lineaarinen mieli pysty täysin tajuamaan sitä.

Uuden energian kynnykset

Kun ihmiskunta menee läpi uuden energian kynnyksistä – seuraavan kerran toukokuussa Wesak-aikana – intensiivisyys voi lisääntyä ja tarve uusien valintojen tekemiseen korostuu. Tätä tapahtuu sekä henkilökohtaisella että kollektiivitasolla. Jokaisen kynnyksen myötä tulee tilaisuus tehdä todella suuria muutoksia.

Tässä kohtaa sinä tulet jumalaisena muutoksentekijänä yhtälöön mukaan. Vuoden 2017 energiakynnykset avaavat huomattavia ovia muutosten kiihtymiseen ympäri planeettaa. Koska sinut on "johdotettu" osallistumaan aktiivisesti – ei katsomaan sivusta – huomaat tuntevasi enemmän intohimoa käyttää ääntäsi hyvään ja edesauttaa rakentavia muutoksia.

Yhdessä tämän kanssa luultavasti havaitset, että uusia kerroksia hyvin vanhoista keskeneräisistä asioista nousee esiin, jotta tartut niihin. Sen sijaan, että sanot tätä negatiiviseksi, pidä sitä lahjana, joka suoraan kohdattuna ja käsiteltynä nopeuttaa valaistumistasi.

Wesakin suurentuneet mahdollisuudet

Tiettyinä aikoina, kuten Wesak, mahdollisuudet suurenevat niiden ongelmien valaisemiseen, jotka ovat aiheuttaneet sinulle tuskaa ja polariteettia – luultavasti elämien ajan. Näitä asioita voi olla esi-isälinjassasi sekä akaasisissa tiedostoissa omassa DNA:ssasi.

Näiden asioiden tapahtuminen samanaikaisesti merkitsee, että roolisi jumalaisena muutoksentekijänä kohoaa uudelle ja laajentuneelle tasolle. Energialla jota lähetät ulos ja sisäisellä työllä jota teet, on voimistunut suotuisa vaikutus tuollaisina aikoina.

Tämä merkitsee, että sanoillasi on merkitystä, reaktiollasi on merkitystä, aktivismillasi on merkitystä. Kommunikointisi sävystä ja ajoituksesta tulee tärkeämpi. Menestymisellesi on myös elintärkeä kyky olla hiljaa paikallaan, arvioida ja valvoa itseään ja reagoida tietoisesti sydänkeskeisellä tavalla. Nämä asiat ovat olleet tärkeitä tietysti aiemminkin, mutta ne ovat välttämättömiä nyt.

Vuoden 2017 energioiden navigoiminen

Kuten kuvaan enemmän "Ennustuksia 2017" -e-kirjassani, meitä kaikkia jotka elämme nyt, kutsutaan vastaamaan vaikeaan tehtävään. Tämä sisältää astumisen täydemmin jumalaiseen muutoksentekijärooliimme ja lahjojemme ja energiamme käyttämisen jakautumisen korjaamiseen ja rauhan luomiseen.

Ja näinä nopeasti vaihtuvina hetkinä tehtävämme on ylläpitää päättäväisesti visiota rakastavasta maailmasta. Meidän täytyy tehdä tämä silloinkin, kun maailma näyttää olevan katastrofin partaalla. Visiotamme pitää täydentää sinnikkäillä ja rakentavilla toimilla, joita ruokkii rakkaus. Tällä tavalla laajennamme rooliamme ja kasvamme henkisesti prosessin aikana.

Jotta menestyminen on suurinta, luota joka päivä parhaasi mukaan sisäiseen kompassiisi ja ota toimenpideaskelia. Askel kerrallaan on parasta. Erityisesti näinä aikoina kun hyvin paljon muuttuu hyvin nopeasti, alkuperäistä suunnitelmaa jonka tunsit parhaaksi, täytyy ehkä päivittää. Käytä maalaisjärkeä ja intuitiivisesti opastettua järkeä, kun harkitset tuollaista päivitystä. Jos muutos on tarpeen, kunnioita itseäsi ja muita ihmisiä, mukaan luettuna sitoumukset. Tällä tavalla pysyt tinkimättömänä ja sinulla on vähemmän väärinymmärryksiä hoidettavana myöhemmin.

Kohtele elämäsi jokaista päivää ja jokaista hetkeä kallisarvoisena. Ajattele elämänvoimaasi jumalaisena nektarina, joka oikein käytettynä nopeuttaa heräämistäsi ja tuo lisääntyvän määrän iloa. Kuvittele, että tämä ilo kuplii sisältäsi ja auttaa sinua elämään parasta elämääsi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.04.2017 17:27

HERÄÄMISEN VARJOPUOLI

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com)
27.4.2017

Heräämisessä on monia eri puolia. On herääminen sieluun, muihin ulottuvuuksiin ja tietoisempaan tapaan tarkastella itseä ja maailmaa. Sitten on herääminen siihen, mitä maailmassa tapahtuu, ja se paljastaa globaalin eliitin pyörittämän maailman, jossa käytetään monia muutaman eduksi. Ja monet ihmiset tietävät tämän yleisesti, mutta kenties eivät ole kovin tietoisia yksityiskohdista, kuten maailman eliittitaso joka käy ihmiskauppaa ja hyväksikäyttää lapsia, missä määrin mielen kontrollointia ja mustamaalausta käytetään julkisten henkilöiden kontrolloimiseen, missä määrin mediaa vaiennetaan ja käsikirjoitetaan, peiteoperaatiotapahtumat ja sotien synnyttäminen tiettyjä tarkoituksia varten.

Ajattelin ennen, että kunhan ihmiset heräsivät ensin mainittuun, heidät opastettaisiin lopulta informaation ääreen, joka herättäisi heidät viimeksi mainittuun. Mutta se ei välttämättä pidä paikkaansa. Olen nähnyt kuluneen vuoden aikana massiivisen määrän ihmisiä, jotka ovat uskomattoman hereillä yhdellä tavalla, mutta täysin tietämättömiä toisella. Ja se on oikeasti osa evoluution kasvuprosessia. Kukaan meistä ei ole täysin hereillä ja tietoinen joka alueella, mutta elämme aikaa, joka ehdottomasti kutsuu meitä venyttämään heräävää itseämme niille alueilla, jotka ovat jääneet varjoon.

Tämä työntö tunnistamaan varjomme, sekä henkilökohtaisen että kollektiivisen, on osa yleistä muutosprosessia, jota koemme kaikki tällä hetkellä. Se ei ole kaunista ja se voi olla tunteellisesti hyvin rankkaa, mutta meidän on mentävä siihen, jos haluamme todella kukoistaa ja toimia optimitasolla henkilökohtaisesti, sosiaalisesti ja kollektiivisesti. Miksi? Koska se mitä emme näe tai emme halua nähdä, vaikuttaa meihin tietämättämme. Se on kuin ajamista käsijarru päällä ajatellen, että se on auton normaalivauhti. Tai innostumista siitä, että elämä antaa joka päivä kolme ovea, joista valita, oivaltaen myöhemmin, että ovia oli todellisuudessa 100, sinulta oli vain piilossa 97 ovea.

Tapahtuu myös sisäistä työntöä omaan voimaamme. Henkilökohtainen ja kollektiivinen voimamme on ollut varjossa, ja aluksi voi olla järkyttävää, kun alkaa ottaa sen omakseen. Siirtymävaihe uusiin tapoihin (muutokset henkilökohtaisessa elämässä, muutokset perhe- ja suhdedynamiikassa ja muutokset politiikassa, pankkijärjestelmässä, mediassa, yritysmaailmassa, terveydenhuollossa, koulutuksessa, kestävässä kehityksessä, vaikka missä) joka kumpuaa sisäisen voimamme takaisin ottamisesta, voi olla töyssyistä kyytiä. Mutta parempi töyssyinen kyyti hyvään määränpäähän, kuin harhakuva tasaisesta tiestä, joka on rakennettu valeperustalle tai upottavalle suolle.

Lisää totuuksia ja paljastuksia tulee esiin tänä vuonna – enemmän kuin koskaan – ja tämä vain lisääntyy. Tämä on erinomainen uutinen – se on voimaannuttavaa ja vapauttavaa. Mutta varoitus: se voi saada myös putoamaan masennuksen, ylivoimaisuuden ja epätoivon jaksoihin. Niin häiritsevää kuin tämä kaikki onkin, vielä pahempaa olisi kuitenkin eläminen jatkuvasti tässä tietämättömyysvarjossa. Raskaus jota ehkä tunnet tänä vuonna, liittyy lisääntyneeseen tietoisuuteen niistä tiheämmistä energioista, jotka ovat aina olleet, mutteivät tietoisessa tajunnassasi. On tasapainottavaa oppia, miten herätään noihin energioihin, antamatta itsensä tulla imetyksi niiden pyörteeseen. Kun siitä tulee liikaa, ajattele itseäsi kynttilänä tai soihtuna, joka valaisee pimeän huoneen. Pimeys voi tuntua sulkevan sisäänsä kaiken, mutta valo on aina voimakkaampi, vaikka se olisi kuinka pieni. Pidä silmäsi ja korvasi avoinna totuudelle, pitäen fokuksesi, energiasi ja huomiosi tuon voimakkaan sisäisen valon vahvuudessa ja voimassa, joka opastaa sinua ja ON sinä. Pyydä sisäistä valoasi, sydäntäsi ja sieluasi opastamaan sinua parhaalla mahdollisella polullasi ja tekemään sitä, mikä voi olla parasta sinulle, ympärilläsi oleville ja maailmalle.

Vuosi 2017 on tähän mennessä ollut säälimätön. Kun asioista tulee liikaa, muista sulkea silmäsi ja hengittää. Keskity niihin, joita rakastat. Keskity siihen, mikä on hyvää elämässäsi. Mene rannalle, mene kävelylle, kokkaa ihana ateria. Kiitä kaikesta, mitä sinulla on. Uppoudu inspiroiviin sanoihin tai musiikkiin. Pidä huolta itsestäsi hyvällä tavalla ja anna sen olla ponnahduslauta, josta kaikki muu seuraa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.04.2017 19:43

HARHA

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
27.4.2017

Emme puhu usein harhasta, mutta kenties on hyödyllistä tutkia vähän kuvitteellisia asioita ja sitä, miksi sanomme näin.

Ensinnäkin, ilmiselvin on aine. "Materia" jota näette kaikkialla ympärillänne, on harhaa. Miksi? Olemassa ei ole mitään ainetta, joka ei muodostu atomeista. Atomit – sellaisina kuin tunnette ne nyt – koostuvat kokonaan energiapaketeista. Voitte antaa noille paketeille nimiä ja teeskennellä, että ne ovat erillään toisistaan, mutta tosiasia on, että vaikka saatatte keskustella kentän osista, se pysyy kokonaisena kenttänä, yhtenä.

Meillä on siis kenttä, joka koostuu vaihtelevista taajuuksista ja informaatiosta, ja tämä kenttä muodostaa vaikutelmia siihen osaan kentästä, jota pidätte "sinuna". Tämän taajuuden tulkitsette ääneksi, tämän hajuksi, tämän väriksi ja tämän tunnoksi – niitä on itse asiassa miljoonia – ja sen tuloksen jonka luotte mielessänne, näette ympärillänne. Mikään siitä ei ole pysähtynyt, puhumattakaan pysyvä. Ja kaiken näennäinen pysyvyys on ehdottomasti harhakuva. Ette näe muutosta. Se on harhaa. Sen osat mitä näette, jotka ovat liian pieniä havaittavaksenne, suhahtelevat vauhdilla, jota ette pysty ymmärtämään, ja ne vilahtelevat olemaan ja pois olemasta niin nopeasti, että jos voisitte nähdä sen, ne saattaisivat edelleen näyttää pysyviltä, mutta eivät tietenkään ole.

Sanotte siis itsellenne esimerkiksi: "Aa, se on puu". No, olemme pahoillamme, mutta erehdytte taas. Se oli puu, kun aloitte tehdä havaintoanne, mutta mielen tulkinta on vienyt aikaa, ja nyt se on eri puu – uusia kvarkkeja, uusia myoneja, uusia elektroneja, uusia atomeja, jotka säteilevät uusia bio-fotoneja. Eikä tässä tartuta edes siihen faktaan, että mielenne täytyy loputtomasti rakentaa uudelleen tuo harhakuva – kunnes siirrytte eteenpäin.

Voitteko kuvitella, mikä ihme on, että voitte kuluttaa riittävästi energiaa luodaksenne kokonaisen maailman ympärillenne ja tehdä sitä tauotta koko elämän ajan? Millainen maailmanne olisi, jos hahmottaisitte sen eri tavalla?

Useimmat teistä jotka luette tätä, istutte tai makaatte ja luullette, että te ette ole liikkuneet moneen minuuttiin. No, teillä on ehkä jokin juoma tai välipala. Mutta oikeasti ette ole liikkuneet paljon, eikö niin? Itse asiassa olette viilettäneet tilan läpi useita miljoonia maileja – tai vielä enemmän kilometrejä. Suhteellisen paikallaan oleminen on myös harhakuva.

Hiljaisuus … on suhteellista. Sekin on harhakuva.

Sanommeko siis, että kaikki on harhaa? No, melkein. Sanomme, että kaikki mitä havaitsette, on harhaa, kunnes havaintonne havaitsee havaitsijan. Maailmassanne ainoa todellinen asia on todellinen "sinä". Miten usein olette havainneet sen? Siinä saattaisi olla jotain katsottavaa. Yrittäkää havaita se täsmällinen paikka, jossa loputte ja kaikki olevainen alkaa. Kertokaa meille, kun löydätte sen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.05.2017 07:49

ULOTTUVUUSMUUTOS ON TAPAHTUNUT JA JATKUU EDELLEEN

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
27.4.2017

Rakas valoheimo,

Ulottuvuusmuutos on tapahtunut ja olemme nyt täysin uudella aikajanalla. Mitä tämä merkitsee?

Se merkitsee, että universumi on singonnut meidät uuteen tietoisuustilaan, uuteen tiedostamiseen. Näin on sen ylitsevuotavan tietoisuuslaajentumisen vuoksi, joka on tapahtunut monissa maaolennoissa. Tämä tapahtui sen ylivoimaisen rakkauden vuoksi, jota on nyt maaulottuvuudessa.

Meillä on ollut geomagneettimyrskyjä melkein jatkuvasti kuluneet kaksi kuukautta, mikä on auttanut meitä saavuttamaan uuden päivitetyn tietoisuustason. Tämä myrskyt auttavat meitä saamaan päivitetyn DNA:n, mikä sitten vuorostaan rakentaa valokehoa, jota tarvitaan kulkemiseen korkeammissa valoulottuvuuksissa. Viimeisten 60 vuorokauden aikana meillä on ollut 34 päivää voimakkaita geomyrskyjä.

Korkeammat valoulottuvuudet perustuvat tietoisuuteen ja siihen tiedostamistasoon, joka olennolla on itsessään. Kun olennosta tulee yhtä aidon itsensä kanssa ja näin se yhdistyy Luoja/Kristus-tietoisuuteen, meistä tulee kristallisempi ja kevyempi/valoisampi kehossa, ajatuksissa ja tajunnassa. Tätä tarvitaan kulkemiseksi korkeammissa tietoisuus- ja valoulottuvuuksissa.

Näin kehitymme pois tästä 3D-ulottuvuudesta pyrähdyksinä ja hyppäyksinä, jotka johtavat meidät lopulta korkeampiin valoulottuvuuksiin. Monia olentoja on jo näissä ulottuvuuksissa. Minulla on ollut henkilökohtainen kontakti moniin maan ulkopuolisiin rotuihin, jotka ovat jo näissä ulottuvuuksissa. He ovat moniulotteisia ja kulkevat ulottuvuuksien välillä, kuten mekin alamme tehdä. Näiden tekniikkojen oppimiseen liittyy prosessi ja siksi paranormaali toiminta lisääntyy, kun liikumme ulottuvuuksissa. Opettelemme navigoimaan näitä uusia ulottuvuuksia.

Ulottuvuusmuutokset voivat aiheuttaa monia ongelmia, kun olemme niiden keskellä. Nämä ongelmat ovat fyysisiä, tunteellisia ja mentaalisia. Välillä on autuaitakin jaksoja. On täysin normaalia tuntea autuutta yhtenä päivänä ja sitten muutoksen vaikutukset seuraavana. Näin universumi toteuttaa aina uudet luomukset … se tehdään aaltoina.

Niillä jotka ovat olleet kivikkoisissa suhteissa ja ehkä eronneet, tämän muutoksen myötä on mahdollisuus sovintoon. Tämä on muuttanut jokaista ihmistä planeetalla, ja nyt olemme täysin uudella aikajanalla. Monet suhteet ovat olleet voimakkaan paineen alla tänä aikana. Kannattaa ehkä katsoa uudestaan eroamista ja ojentaa ystävällinen käsi, jos tämä ero tapahtui hiljattain. Siirtyminen korkeammalle aikajanalle voi muuttaa koko suhdedynamiikan ja uusi alku voi johdattaa kummankin korkeampaan tietoisuuteen.

Ulottuvuuden muuttuessa monia oireita tulee esiin. Näitä ovat intensiivinen unennäkö – emme ikään kuin näe unta, vaan olemme oikeasti eri todellisuudessa. Kova nälkä ja jano. Monien paranormaalien olentojen näkeminen tai paranormaalit kokemukset tai lisääntyneet kokemukset.

Kuluneiden kahden kuukauden aikana omat paranormaalit kokemukseni ovat lisääntyneet valtavasti. Olen nähnyt useampien olentojen putkahtelevan tilaan, jossa olen, ja pois siitä. Joskus ne ovat vain ääriviivoja ja joskus enemmän. Näen asioiden liikkuvan ympäri taloani – sellaisten joiden ei pitäisi liikkua. Kuulen mieheni puhuvan, kun hän ei ole huoneessa kanssani tai hän ei puhu. Voi tapahtua muistinmenetyksiä eikä muista jotain, mikä tuli mieleen vielä muutama minuutti sitten. Monia muita paranormaaleja kokemuksia voi tapahtua psyykkisen näkökyvyn lisääntyessä. Saatat tietää asioita, muttet tiedä miten. Saatat kommunikoida telepaattisesti toisten kanssa. Synkronismi lisääntyy. Tämä ei ole tavatonta. Tätä tapahtuu joka kerta, kun vaihdamme aikajanaa. Vaikka minulla on aina ollut paljon paranormaaleja kokemuksia, ne lisääntyvät aina muutosaikoina, ja tätä tapahtuu myös niille, jotka eivät koe näitä asioita päivittäin.

Aikajanamuutosten aikana kaikki aiemmat negatiiviset aikajanat poistetaan. Positiivisten aikajanojen sallitaan tulla sisään ja ilmentyä. Tämä on hyvin tärkeä ja yksityiskohtainen prosessi. Tämä on ollut valtava hyppy, ja sopeudumme edelleen tähän tietoisuusmuutokseen.

Lopulta kaikki alemmat aikajanat putoavat pois ja meille jää korkeampi aikajana 5D:ssä tai ylempänä. Näinä aikoina ilmentämisestä tulee helpompaa ja nopeampaa. Tämä on hyvää aikaa tavoitella asioita, jotka on ehkä laitettu odottamaan. Tämä on erinomaista aikaa asettaa tavoitteita ja alkaa työstää sen ilmentämistä, mitä sydämesi haluaa. Mikään ei ole ulottumattomissamme nyt, kun siirrymme korkeammille aikajanoille.

Kehittynyt planeettojenvälinen valoneuvosto on maan ulkopuolisten olentojen neuvosto, joka on vieraillut luonani. Se muodostuu monista eri roduista, jotka kaikki tekevät yhteistyötä ihmiskunnan hyväksi. Olen saanut uuden viestin, jonka laitan tähän.

Viesti Kehittyneeltä planeettojenväliseltä valoneuvostolta:

Planeettanne on käynyt juuri läpi muodonmuutoksen sen aikajanamuutoksen myötä, joka on juuri tapahtunut. Kaikki maaolennot, pyydämme teitä lähettämään rakkautta maaplaneetalle auttamaan tämän siirtymän tapahtumisessa. Kuvitelkaa mielessänne valtava sydän täynnä rakkautta ja lähettäkää se Maalle muutaman seuraavan viikon aikana. Kaikki alemmat aikajanat on tuhottu ja tämän tekeminen vaatii työtä Maalta.

Rakastan teitä kaikkia! Palvelussa ja rakkaudessa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit