VUODELLE 2017

Re: VUODELLE 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 02.06.2017 20:24

12 YKSINKERTAISTA ASKELTA LASTEMME OPASTAMISESSA KORKEIMPAAN ILMAISUUNSA

Kirjoittanut Jessica Klassen (http://www.howtoexitthematrix.com)
31.5.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jatkoa artikkelilleni Viisi tärkeää oppia lasten kasvattamisesta uusissa energioissa, 23.11.2016.

Olemme vanhempina hyväksyneet ja/tai valinneet näinä intensiivisinä ja jännittävinä aikoina äärimmäisen tärkeän tehtävän. Opastamme Maan ja ihmiskunnan evoluution seuraavia "holhoojia".

Lapsemme kasvavat maailmassa, jossa heitä kohtaavat erilaiset haasteet, kuin olemme koskaan kokeneet. Maailma on kirjaimellisesti heidän hyppysissään, ja vaikka tässä on suuri tilaisuus oikein käytettynä, se tuo myös jatkuvia häiriötekijöitä ja stimulointia ja siksi vetää heidät pois yhdistymisestä luontoon, katsomisesta sisäänpäin ja sen tietämisestä, keitä he ovat.

Eikä vain tämä, vaan ilmastomuutoksen, pilaantuneen ruokaketjun, myrkyllisen veden, kyseenalaisten rokotusten ja vanhentuneiden koulujärjestelmien myötä ei ole ollut koskaan tärkeämpää, että me vanhemmat olemme "hereillä". Koska totuus on, että voimme kukoistaa täällä, jos elämme sydänkeskeisten päätösten mukaan, joita johtaa intuitio, eikä ne valheet ja propaganda, joita meille on kerrottu.

Ja kyllä, saattaa näyttää mahdottomalta olla jäämättä ansoihin, mutta kun opetamme lapsillemme tiedostamista ja sallimme heidän "heränneen itsensä" säteillä läpi, he tiedostavat ansat ja näkevät, mitä ne ovat. Kun olemme tietoinen, meitä on mahdotonta saada ansaan. Ja periaatteessa luomme sitä rauhallista ja iloista Maata, jota tulimme kaikki luomaan tänne.

Väärinkäsitys jonka olen huomannut liittyen niihin lapsiin, jotka tunnetaan yleisesti indigoina, tähtisiemeninä jne., on, että he ovat automaattisesti "virittyneitä" ja ystävällisiä tai etteivät he koskaan tee tai sano mitään töykeää tai kyseenalaista.

Mutta olen kokenut vanhimman poikani Shepin kanssa, että kyllä, hän on uskomattoman herkkä ja "virittynyt", mutta hän myös puhdistaa niin paljon vanhaa karmaa ja tasapainottuu takaisin korkeimpaan ilmaisuunsa tässä elämässä, että hän on ollut altis kaikenlaiselle häiritsemiselle ja kyseenalaiselle käyttäytymiselle.

Shep on jumalaiselta luonteeltaan kullanmuru. Hän rakastaa halaamista ja käpertymistä kainaloon, mutta hänellä on myös voimakkaita ja arvaamattomia mielialavaihteluja. Ei koskaan tiedä, millainen päivä hänen kanssaan on. Hänen huippunsa ovat korkeita – rakastava, vitsaileva ja luova. Ja hänen alhonsa ovat matalia – alakuloinen, vihainen, murjottava ja vetäytyvä. Ei koskaan ilkeä, mutta jatkuvasti ennustamaton.

Vanhemman sydämen voi särkeä nähdä lapsensa tänä onnettomana pikkupoikana ja tietää, että lapsi on siellä sisällä, mutta miten pääset hänen luokseen? On myös sydäntä särkevää ja pettymystä aiheuttavaa, kun kuulemme hänen tehneen jotain itselleen täysin epätyypillistä, koska tietää, ettei se ollut oikeasti hän. Ja jälkeenpäin hänestä tuntuu aina kamalalta, mutta hän tuskin muistaa tehneensä sitä. Hänellä ei ikään kuin ole kontrollia itseensä. Hän yrittää kommunikoida ja antaa selityksen, eikä oikeasti ole mitään syytä, minkä hän tietää. Hän ei oikeasti tiedä, koska kyse ei ollut "todellisesta" Shepistä. Hänen energiakehoonsa vaikuttivat niin voimakkaasti menneiden elämien ja ulkoisen stimuloinnin (ja asumme syrjäisellä maatilalla) energiajohdot, että oikea Shep ei pysty säteilemään läpi ja olemaan kontrollissa koko ajan.

Miten siis opastamme lapsiamme korkeimpaan ilmaisuunsa?

Energiajohtojen puhdistaminen

Tämä yksinkertainen harjoitus on tehnyt ihmeitä vanhemmille lapsilleni, kun he ovat näyttäneet tulleen tähän elämään puhdistamaan suuren vanhan taakan. Artikkelini An Empowering Cord Cutting Excercise for Children antaa helpon tekniikan tämän tekemiseen, tai voitte käydä jonkun energiatyöntekijän tai parantajan luona, joka voi auttaa.

Olen havainnut, että sen selittäminen lapsilleni, miten energia toimii, on ollut äärimmäisen voimaannuttavaa, koska energiatoiminnan ymmärtäminen on sem ymmärtämistä, miten kaikki toimii. Että periaatteessa kaikki mitä lähetät, palaa takaisin, ja kaiken mitä teet toisille, teet itsellesi. Että energia vetää aina puoleensa saman taajuuden tai värähtelyn energiaa, ja kun meillä on korkea värähtely, vedämme puoleemme muita ihmisiä ja kokemuksia, joissa on myös korkea värähtely. Sitä on mm. rakkaus, ilo, ystävällisyys, myötätunto ja elinvoima.

Kysyn usein lapsiltani: "Mitä ruokit? Mihin energiapolkuun keskityt ja mille annat energiaa?" Vahvistamme sitä, mihin keskitymme. Sen tietäminen, miten energia toimii, herättää lapsemme siihen totuuteen, että olemme voimakkaita olentoja ja heillä on aina kontrolli omaan energiaansa.

Ja kun asiat eivät aina mene heidän mielensä mukaan?

"Se on kaikki hyväksesi."

Nämä neljä sanaa helpottavat paljon painetta, koska kokemuksen oli joka tapauksessa tarkoitus opettaa sinulle jotain ja auttaa sinua kasvamaan siksi, joka sinusta on tarkoitus tulla. Kysyn usein lapsiltani jonkin tapahtumisen jälkeen jotain sellaista kuin: "Mitä opit?" Oppitunnin etsimisen merkitys on elämää muuttava. Alamme luottaa elämään, koska tiedämme, että se etsii aina parasta etuamme. Ja kun tunnustamme ja etsimme tuon oppitunnin, elämän ei tarvitse toistaa sitä.

"Olet jo hyvä."

Vähän aikaa sitten kun kävimme läpi merkittävää muutosta ja puhdistusta, Shepin käyttäytymisen ennustamattomuus teki uuden ennätyksen. Hänestä tuli tuolloin se, kuka sattui olemaan hänen lähellään. Hän meni aina mukaan eikä hänellä näyttänyt olevan itsekontrollia.

Tietyn tapahtuman jälkeen koulussa hän tuli kotiin itkien: "Auta minua olemaan hyvä! Haluan olla hyvä! En tiedä miten!" Halasin häntä, eikä mieleeni tullut muita sanoja hänelle kuin: "Olet hyvä. Olet aina ollut hyvä. Sinun täytyy vain uskoa se. Autan sinua, mutta en voi tehdä sitä puolestasi. Sinun täytyy uskoa itseesi."

Shep teki tuona päivänä päätöksen olla uskollinen itselleen, ja hänen tahdonvoimansa muutti koko hänen energiakenttänsä. Vaikka olimme puhdistaneet jatkuvasti, hänen täytyi päästä kypsyys- ja tiedostamistasolle, jolla hän voi päästää siitä irti ja seistä vahvana itsessään. Hän vaihtoi kavereita koulussa, koska hän tunnisti heidän vaikutuksensa. Kerroin hänelle: "Voit edelleen leikkiä heidän kanssaan, kunhan he käyttäytyvät tavalla, joka on totta sinulle. Ja silloin kun he eivät, lähde pois. Sinun ei tarvitse mennä mukaan."

Täytyy sanoa, että Shepin vanhempi sisko, Summer, on ollut upea opettaja tässä oppitunnissa. Hänellä on 10-vuotiaana kyky olla aina harmoniassa sen kanssa, kuka hän on. Hän pystyy tarkkailemaan puolueettomana eikä hän koskaan horju eikä mene mukaan.

Affirmaatiot

Olemme tehneet paljon niitä. Hienoviritimme ne heijastamaan, mitä Shep halusi eniten – että hän luottaa itseensä ja että hänen perheensäkin voi luottaa häneen. Shep kirjoitti ne ja laitoimme ne paikkaan, missä hän näki ne joka päivä muistutuksena auttamaan uusien uskomusten vakiinnuttamisessa hänen olemukseensa. Niitä olivat: "Olen hyvä. Olen voimakas. Rakastan itseäni. Voin luottaa, että teen aina sen, mikä on totta minulle. Perheeni voi luottaa minuun myös." Muistutin häntä aina, kun hän astui ovesta mennäkseen kouluun: "Ole vahva siinä, kuka olet" tai "Sinä muistat, kuka olet."

Puhtaan ja korkeavärähteisen ruuan syöminen

Sen mitä laitamme kehoomme, täytyy sopia yhteen värähtelyn kanssa, jota suosimme. Siksi mahdollisimman vähän prosessoitua ruokaa, paljon luomuhedelmiä ja -vihanneksia, jos mahdollista, ja paljon vettä. Lapseni ovat aina olleet poikkeuksellisen janoisia näiden muutosten aikana. Kun liikutamme paljon energiaa ja koostumme suurelta osin vedestä, nesteytys on oleellista. Shep haluaa toisinaan edelleen lihaa, mutta sanon aina lapsilleni: "Kuunnelkaa kehoanne", joten varmistamme, että liha on eettisesti kasvatettua, mikä Shepin kohdalla sattuu olemaan suoraan omalta maatilaltamme.

Yhdisty Maahan

Istuta puutarha tai kukkalaatikko lapsesi kanssa. Kehitä suhde luontoon. Äiti Maa on täällä meitä varten, kuten me olemme sitä varten. Muodostamme yhteyden ja vuorovaikutuksen osoittamalla kunnioitusta ja ystävällisyyttä kaikille olennoille. Näytä esimerkkiä olemalla tallaamatta ötököitä, halaamalla puita ja kiittämällä Äiti Maata ruuasta, mitä syöt tai kodista, jossa asut.

Kysyn mielelläni: "Mitä luonnolla on opettavana minulle tänään?" Huomaa pian luonnon vastaavan sinulle ja "etsivän sinut käsiinsä", koska kun muutamme tapaa katsoa asioita, katsomamme asiat muuttuvat.

Yksi suurimmista asioista jonka voimme opettaa lapsillemme, on, että taika on totta ja sitä on ympärillämme koko ajan. Kannusta lastasi auttamaan luontoa jollain niin yksinkertaisella tavalla kuin laittamalla ulos värikäs vesikulho, jossa on kiviä ja joille mehiläiset ja perhoset voivat laskeutua juomaan.

Keräämme lasteni kanssa usein roskia ollessamme ulkona kiertelemässä. Sanon aina heille: "Älkää odottako jonkun muun tekevän sitä. Jos kaikki poimisivat roskia aina nähdessään niitä, miten erilainen maailma olisi. Olkaa ystävällinen Äiti Maalle. Hän tuntee kaiken, mitä teette, ja kiittää teitä monin tavoin." Tämä yksinkertainen oppitunti iskostaa vastuuta ympäröivästä maailmasta ja toivottavasti ennaltaehkäisevää lähestymistapaa elämään, kun he kasvavat. Hyvin monilla ihmisillä on asenne: "Ei ole minun roskani, miksi minun pitäisi poimia se?" No, ei se ole Äiti Maankaan roska, joten poimi se! Lajitoverisi heittivät sen siihen, joten ota vastuu siitä.

Tee itserakkaudesta päivittäinen rutiini

Lastemme täytyy tuntea rakkautta itseään kohtaan, jos heidän on tarkoitus parantua ja säteillä korkeinta ilmaisuaan. Joka ilta sängyssä ja joka aamu herätessä laitan lapseni katsomaan peiliin sanoen: "Rakastan sinua." Laitan heidät katsomaan suoraan silmiinsä. Kannustan heitä menemään pidemmälle ja antamaan itselleen kohteliaisuuksia, kuten: "Rakastan sitä, miten ainutlaatuinen olet", tai "Olet niin ystävällinen toisille, että teet oikeasti tästä maailmasta paremman paikan", tai "Olet tärkeä ja tuot valoa tähän maailmaan." Kohdataanpa se – päivät kuluvat joka tapauksessa, joten voimme yhtä hyvin rakastaa itseämme ja päättää olla tyytyväinen itseemme.

Kiitollisuus

Tähän mennessä yksi nopeimmista tunteista energian muuttamisessa korkeammaksi värähtelyksi. Aamulla he voivat kiittää sängyssä hyvästä yöunesta tai lemmikkiä rakkaudesta ja lohdusta. Kaikkialla minne katsomme, on tilaisuuksia kiitollisuuteen. Ja kun olemme kiitollisia siitä, mitä meillä on, avaamme energiakäytävän useammille asioille, joista olla kiitollinen. Nämä ovat perusasioita, jotka sytyttävät heräämisen ja vaalivat täyttymystä ja tyytyväisyyttä.

"Omista kummallisuutesi."

Pelätessään kiusaamista Shep kätki kiinnostuksensa ja ainutlaatuiset ominaisuutensa, jotka tekivät hänestä erityislaatuisen. Sanoin hänelle: "Asiat jotka tekevät sinusta kummallisen, ovat lahjojasi maailmalle. Näistä asioista sinun täytyy olla kaikkein ylpein."

Tulemme tähän maailmaan lahjojen kera, ja meidän on tarkoitus jakaa niitä. Mutta tämä voi olla vaikeaa, kun elämme mukautumisen ja tuomitsemisen maailmassa, jossa pelkkä itsenään oleminen vaatii suurta rohkeutta. Tämä kolahtaa henkilökohtaisesti minuun, koska olen vasta äskettäin oppinut tämän itse. Voin puhua nyt kokemuksesta, että kaikki minkä kätkin, koska pelkäsin, ettei minua hyväksytä, oli itse asiassa erityislaatuisimpia ja hyödyllisimpiä lahjoja maailmalle.

Kannusta lastasi päivittäin ja kerro hänelle, että kaikki uskomattomat asiat tässä maailmassa olivat kerran kummallisia.

Anteeksianto

Kiusataanko Shepiä edelleen? Tietysti, kun hän käy kunnallista koulua. Shep oppii, että ihmisillä on aina jotain sanottavaa niille, jotka erottuvat. Mutta nyt hän tietää, että hän voi valita, antaako hän sen haitata itseään. Hän tietää myös, että epävarmimmat lapset kiusoittelevat ja kiusaavat toisia, joten hän tuntee itse asiassa myötätuntoa tietäessään, että nämä lapset tarvitsevat rakkautta eniten eivätkä tunne sitä. Eikä kyse ole siitäkään, että kaikki nämä lapset tulevat "ongelmaperheistä". He eivät vain ymmärrä energiaperusteita, koska jos he tietäisivät paremmin, he toimisivat paremmin. Silloin kun olemme todella rakastava ja ystävällinen itsellemme, emme voi loukata toisia, koska se ei yksinkertaisesti sovi värähtelyymme. Jos he ymmärtäisivät, mitä he ruokkivat ja tuovat takaisin itselleen, kun energia vetää aina samavärähteistä energiaa puoleensa, he käyttäytyisivät täysin eri tavalla.

Katkaisen myös Shepin kanssa energiajohdot sellaisiin, jotka saavat hänet tolaltaan, sekä teen anteeksiantoharjoituksen. Laitan hänet kuvittelemaan tuon henkilön eteensä seisomaan. Sitten panen hänet sanomaan tälle kaiken, mitä hän haluaisi sanoa. Antaa tuon henkilön todella kuulla kunniansa ja päästää sen ulos. Sitten hän antaa anteeksi tälle ja kiittää oppitunnista. Sitten pyydämme henkiopasta katkaisemaan kaikki energiajohdot, joita on vielä jäljellä. Tällä tavalla heidän välillään ei ole enää latausta, ja Shepistä tuntuu voimakkaalta.

Shep katsoi minua, kuin olisin ollut hullu, kun ensimmäisen kerran kehotin häntä kiittämään tuota ihmistä, joka oli ollut töykeä hänelle. Mutta sitten keskustelimme siitä, miten hän oli nyt oppinut, miltä tuntuu olla tuomittu, ja hän olisi myötätuntoisempi toisia kohtaan, koska hän tietää, miltä se tuntuu.

Kiusaajat ovat opettajia. "Huonot" kokemukset ovat opettajia. Laita lapsesi kysymään: "Mitä minun pitäisi oppia tästä?"

On tärkeää korostaa, ettei meidän tarvitse anteeksiantaaksemme olla samaa mieltä sitä, mitä joku teki. Itse asiassa autamme itseämme ja otamme takaisin oman voimamme, kun annamme anteeksi. Lastemme täytyy muistaa voimansa ja vahvuutensa. Ja taas kerran, kun asiat eivät mene niin, kuin ajattelemme, voimme päättää oppia jotain siitä ja siirtyä eteenpäin.

Jos lapsesi on tyytymätön aiempaan käyttäytymiseensä, laita hänet tekemään anteeksiantoharjoitus itselleen. Hän voi laittaa eteensä myös ihmisen, jolta hän haluaisi pyytää anteeksi. Tämä puhdistaa ja muuttaa energiaa ja sallii lapsesi siirtyä eteenpäin vahvempana omassa olemuksessaan.

"Binauraaliset sykkeet" (binaural beats)

Viisaan, psyykkisen ystäväni neuvosta laiton Shepin myös kuuntelemaan binauraalisia sykkeitä, jotka auttavat kehittämään ratoja aivoihin ja tasapainottamaan energiaa. YouTubessa on paljon valikoimaa, ja annoin Shepin kuunnella niitä ja valita mieleisensä. Noin kuukauden ajan putkeen hän nukahti niihin ja kuunteli niitä myös heti, kun palasi kotiin koulusta. Hänen "petonsa" (suom. huom. beat = syke ja beast = peto), kuten hän niitä kutsui, auttoivat häntä tuntemaan olonsa tyyneksi ja onnelliseksi. Ne olivat myös puhdistumiskatalyytti, ja Shep saavutti uniennätyksen tuona aikana. Paljon unista oli entisten elämien muistoja, joita tuli esiin puhdistettavaksi, eivätkä ne olleet aina miellyttäviä. Mutta käytyään ne läpi, hän on nyt paljon kevyempi/valoisampi. Lohduta lastasi näinä aikoina, kuuntele häntä, äläkä sano, että se on vain hänen mielikuvitustaan, vaan kerro, ettei hänen tarvitse pelätä ja etteivät ne voi satuttaa häntä.

Olen aina ollut hyvin rehellinen lasteni kanssa siitä, mitä tapahtuu, eikä se heille ole oikeastaan yllätys. Itse asiassa siinä on täysin tolkkua. He tietävät, ettei heidän tarvitse kiinnittyä siihen, mikä puhdistuu – he voivat katsella sen lähtevän. Se ei ole aina kaunista, mutta se on lähdössä heistä.

Tuona aikana Shepillä oli myös paljon kipua kolmannen silmän ja kruunuchakran alueella. Saman ystäväni neuvon mukaisesti, pisara vetiver-eteeristä öljyä noihin paikkoihin auttoi todella. Mutta maaläheiset eteeriset öljyt auttavat myös muuhun maadoittumiseen ja on monia, joista valita – mm. frankinsensi, patsuli, santelipuu, laventeli, muutamia mainitakseni – joten mene sen mukaan, mikä tuntuu parhaimmalta sinulle.

Toisella ystävällä oli samoja ongelmia lastensa kanssa, ja hän huomasi, että teelusikallinen Himalajan suolaa ja tilkka sitruunamehua lasilliseen vettä auttoi myös kivun helpottamiseen (tämä on myös mahtava myrkynpoistoresepti).

Rajoita laitteita

Vaikka lastemme on välttämätöntä tuntea teknologia ja pystyä käyttämään sitä, sitä täytyy rajoittaa. Tunnen heidän energiansa tulevan tasapainottomaksi, kun he ovat olleet ruudun edessä liian pitkään.

Muistata lapsillesi, että maailma heidän ympärillään on totta – luonto, ihmiset, eläimet, perhe. Saa heidät tiedostamaan, että heidät imetään sellaiseen, mikä ei ole totta. Kannusta heitä osallistumaan ympäröivään maailmaan. Pelaamaan peliä. Menemään kävelylle. Huomaamaan, mitä kuulee, näkee ja haistaa ympärillään. Käyttämään aistejaan. Kutsu heidät keittiöön ja kokatkaa terveellinen ateria yhdessä. Keskustelkaa ainesoista, joita käytät.

Rajoita aikaasi sosiaalisessa mediassa, kun olet heidän lähellään. Istu vain mukavasti hiljaisuudessa, kun odotatte. Meidän ei tarvitse aina tarkistaa puhelintamme. Kannusta keskusteluun vieraiden kanssa ollessanne odotushuoneessa tai kassajonossa. Tämä on elämääsi. Osallistu siihen. Hyväksy se. Ilmesty paikalle sitä varten.

Viimeinen tarina

Minulla on vielä viimeinen tarina, jonka haluaisin jakaa ja joka kertoo siitä kasvusta ja edistymisestä, joka Shepillä on tapahtunut, sekä näiden harjoitusten tehokkuudesta.

Viime vuonna Shep alkoi käyttää "leikkilaseja", ei siksi, että hän tarvitsi niitä nähdäkseen, vaan koska hän piti siitä, miltä hänestä tuntui käyttäessään niitä. Ne olivat raskaat, mustasankaiset clark-kent-tyyliset lasit, joita hän käytti lukiessaan, piirtäessään ja kirjoittaessaan tarinoita. Ne näyttivät sallivan hänen tuntea luovuutensa ja periaatteessa todellisen itsensä. Annoimme hänen käyttää niitä, mutta varoitin häntä: "Jos todella haluat lasit ja jatkuvasti toistat sitä, lopulta sinun täytyy käyttää niitä."

Vuoden päästä olemme silmälääkärissä, koska Shepillä on vaikeuksia lukemisessa ja hänellä on koulusta tullessa silmät kipeät ja päätä särkee. Jep, Shep tarvitsee lasit oikeasti, ei enää leikisti.

Kun hän tutki onnellisena kehysvalikoimaa, eräs malli kiinnitti hänen huomionsa. Niissä oli tietysti paksut sangat ja ne olivat clark-kent-mäiset. Hän kokeili niitä innoissaan ja huudahti: "Haluan nämä!"

Avulias nainen joka oli töissä siellä, hymyili minulle ja sanoi: "Ai jaa, mutta on niin monia, joista valita. Miksi et kokeile näitä?" ojentaessaan hyvin modernit ja ohuet kehykset Shepille.

Shep katsoi laseja hänen kädessään pettyneenä, mutta otti ne kohteliaasti ja kokeili niitä. "No, ne näyttävät kivoilta sinulla", nainen kannusti. Näin Shepin masentuvan siitä innostuneesta pikkupojasta, joka hän oli ollut hetki aiemmin.

Katsoen Shepiä silmiin sanoin: "Shep, sinä pidät näitä laseja, joten vain sillä on merkitystä, että sinä olet tyytyväinen niihin. Kerro minulle, mitä sydämesi sanoo." Shepin silmät syttyivät ja hymy nousi hänen kasvoilleen. Hän pyyhkäisi modernit kehykset kasvoiltaan ja laittoi niiden tilalle clark-kentit. "Nämä!"

Helpottuneena nähtyäni hänen kipinänsä palaavan, sanoin: "Mahtavaa. Sitten ne ovat ne. Älä edes vaivaudu katsomaan muita. Se vain hämmentää sinua." Järkyttyneenä, mutta ei töykeänä, avulias myyjä mittasi clark-kent-kehykset ja vakuutti Shepille, että ne toimisivat oikein hyvin.

Oppitunti minulle? Luottaa, että lapseni tekee omat päätöksensä. Lasit ovat henkilökohtaiset ja Shepille luova tapa ilmaista itseään. Miten voisin puuttua siihen? Olemme täällä opastamassa ja suojelemassa, muttemme kontrolloimassa lapsiamme.

Menimme jälkeenpäin ruokakauppaan, ja Shep huomasi kassajonossa takanamme vanhahkon naisen, joka oli ostamassa pari isoa pussia kissanruokaa. Shep kuiskasi minulle: "Äiti, autan häntä nostamaan nuo hänen autoonsa." "Se on mahtava idea, Shep. Anna palaa."

Niinpä Shep ja Summer tarjosivat apuaan ja nainen hyväksyi sen ilomielin, vaikkakin järkyttyneenä, mutta miellyttävästi yllättyneenä. Kun Shep kääntyi, hän säteili: "Se tuntui tosi hyvältä! Rakastan ihmisten auttamista!"

Minäkin säteilin, mutten ylpeydestä tai egosta, vaan ilosta Shepin puolesta, sillä hän tunsi, kuka hän todella on – tuo Shep josta olin saanut aina vilauksia, ennen kuin hän hävisi. Tätä me kaikki olemme ja näin luomme rauhallista maailmaa.

Shep kertoi minulle jokin aika sitten: "Äiti, lopultakin minusta tuntuu, että ihmiset voivat nähdä minut. Ennen minusta tuntui aina, että olin "kulissien takana", eikä se jonka kaikki näkivät, ollut oikeasti minä." Voitte kuvitella helpotukseni ja onnellisuuteni äitinä, kun kuulin hänen sanovan sen.

Vaikka Shepillä on ollut "synkät" aikansa, hänestä on tullut uskollinen sille, kuka hän on. Hänen on tarvinnut oppia, että onnellisuus tulee sisältä eikä se ole jotain ulkoista, joka tapahtuu meille. Se on valinta, jonka teemme joka päivän joka hetki. Hänen täytyi oppia luottamaan elämään, jotta hän voi luottaa itseensä. Hän oppii, että suurimmat haasteemme ovat suurimpia opettajiamme. Paljastumme ja kasvamme joka päivä kaikki enemmän omaksi itseksemme.

Pyydän joka päivä: "Auttakaa minua opastamaan lapsiani korkeimpaan ilmaisuunsa." Olen kirjoittanut myös monia affirmaatioita, joissa sanotaan, että lapseni ovat vahvoja omassa olemuksessaan ja harmoniassa sielutarkoituksensa värähtelyn kanssa. Oivallan, että aina on uusia haasteita, mutta olen nähnyt riittävästi kasvua tietääkseni, että käytettävissämme on aina työkaluja ja vastauksia, jos olemme avoin niille. Olen oivaltanut vanhempana, että lapseni ovat suurimpia opettajiani ja ovat auttaneet minua paljastumaan korkeimmaksi ilmaisukseni. (Ai niin, olen maininnut Shepille myös, että sitten kun hän on kyllästynyt käyttämään laseja, hän voi päättää, ettei hänen tarvitse käyttää niitä enää.)

Toivon vilpittömästi, että tästä on ollut sinulle hyötyä, ja toivotan sinulle iloa matkallasi. Rakastaisin kuulla sinusta! Minuun voi ottaa yhteyden nettisivuillani http://www.jessieklassen.com. Voit tilata sieltä viikoittaisen sähköpostini, jossa on hyödyllisiä neuvoja, oppitunteja luonnosta, blogi-päivityksiä ja viimeisimmät artikkelit. Sähköpostini on hello@jessieklassen.com.

Rakkautta ja siunausta,
Jessie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Oili » 20.09.2017 18:09

NYT ON KYSE SINUSTA

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
16.9.2017

Oletko kyllästynyt sopeutumaan kaikkien muiden maailmaan? Eikö sinusta tunnu, että heidän on aika sopeutua omaasi?
Ongelmana on, että jos valitsisimme tuon tien, meillä ei luultavasti olisi ketään jäljellä elämässämme. Ajattele sitä. Jos lakkaisimme mukautumasta toisiin ihmisiin, jos emme enää yrittäisi täyttää taukoja keskustelussa, jos emme olisi jossain määrin hoivaava, tukeva ja ymmärtävä, kuka haluaisi olla lähellämme? Ja etkö kuitenkin ole tavallaan valmis tuon roolin osalta, enimmäkseen?

Kun kävelet huoneeseen, etkö halua olla hallitsevaa värähtelyä? Se ei merkitse, että kaikkien muiden täytyy olla linjassa omasi kanssa, vaan ettei sinun tarvitse enää himmentää valoasi. Ja se todella merkitsee, että värähtelysi on hallitseva, koska se on nykyään niin kirkas.

Ja se saattaa merkitä, että toisista tuo valo on epämukava ja he häipyvät tiehensä. Toiset saattavat pitää sitä inspiroivana. Sillä ei ole merkitystä. Sinun tehtäväsi ei ole selvittää sitä. Tehtäväsi on vain säteillä valoasi. Siihen ei liity ponnistelua. Kyse on vain omana itsenäsi olemisesta. Ihmisitsenäsi, mutta kanssasi ikuinen Itsesi. Menemisestä jokaiseen ympäristöön kumppanisi kanssa. Parhaan ystäväsi. Tuntematta enää tarvetta piilottaa tuo paras ystäväsi.
Jos olet enemmän Itsesi, vaikutat luultavasti itsekkäältä ympärilläsi olevista. He saattavat pitää sinua välinpitämättömänä, kenties jopa kylmänä. Irrallisena. Mutta olet itse asiassa yhdistyneempi itseesi, kuin olet koskaan ennen ollut. Sinun ei tarvitse ottaa energioita toisilta. Ja huomaat, että elämästä tulee aistillisempaa kuin koskaan ennen, muttet käytä sitä itsesi täyttämiseen. Tämä johtuu siitä, että tyydytyt enemmän sisältä käsin. Päästät lisää irti painolastista, joten saatat vaikuttaa kevyemmältä/valoisammalta. Olet vapaa henki.

Valaistuminen ei ole sitä, mitä luulimme sen olevan, eihän? Se ei välttämättä ole sitä, että ympärillämme parveilee ihmisiä ja haluaa olla seurassamme. On niitä, jotka etsivät seuraamme, mutta ei siksi, että olemme huolehtijoita. He haluavat kokea sen, mitä me koemme. Syvän yhteyden sieluumme. Ja tiedämme, ettemme voi antaa sitä heille, että heidän täytyy löytää se itse.

Kaikki tämä ei tapahdu yhdessä yössä, mutta tunnemme, että se on tapahtumassa. Meistä tuntuu erilaiselta. Tiedämme, ettemme voi olla se, kuka olimme ennen. Menneisyydellämme ei ole enää mitään merkitystä sille, kuka olemme. Useimmat ihmiset haluavat syleillä menneisyyttään riippumatta siitä, onko heillä hyviä vai huonoja muistoja.

Emme pysty enää samaistumaan helposti menneisyyteemme. Sielumme näkee sen kaiken vain kokemuksena. Siihen on vähemmän ja vähemmän tunnekiintymystä. Yksi syy, miksi toiset näkevät meidät ei-välittävänä. Meidän täytyy varoa pitämästä muistinmenetystämme ikääntymisen merkkinä tai negatiivisena asiana.

Se on siunaus, koska se tekee tilaa uusille muistoille. Se vapauttaa meidät. On tärkeää, ettemme ymmärrä tylsyyttä väärin, huonoksi asiaksi. Se on vain tila, jossa emme ole täysin yhdistynyt Itseemme. Tämä muuttuu.

Uusien asioiden tekeminen on hyvä asia. Meissä on kyse menemisestä mukavuusalueemme ulkopuolelle. Emme ole niiden joukossa, jotka pelaavat varman päälle. Mutta mekin voimme jumittaa. Niinpä joskus täytyy tapahtua asioita liikuttamaan jumiutuneita energioita. Niitä voi tulla hurrikaaneina, myrskyinä, taivaallisina tapahtumina, sairastumisena, työpaikan tai suhteen menettämisenä.

Tämä ruumiillistunut valaistuminen on vaikein asia, jonka ihminen voisi koskaan tehdä. Sinua pyydetään tekemään mahdoton – tai siltä se tuntuu. Sinua pyydetään olemaan aito Itsesi, vaikka toinen osasi edelleen vastustaa sitä, koska se ei kestä nähdä muiden tuskaa ja haluaa lievittää sitä.
Mutta kun harmonisoidut enemmän Itsesi kanssa, tiedät, että kaikki on hyvin. Lakkaat välttämästä niin hemmetin paljon. Ja oivallat, että se on HYVÄ asia sinun ja kaikkien muiden kannalta.

Niinpä kävellessäsi huoneeseen tai katua pitkin, kävele kumppanisi, Itsesi, kanssa ja katso, mitä tapahtuu. Pidä hauskaa sen kanssa.
-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 29.09.2017 16:19

AITONA OLEMISEN TAITO

24.9.2017

Niin olin taas kerran tulossa tyhjäksi ja tuijotin ensin Netflixin ja sitten Amazonin katselulistaani. Sitä tapahtuu, ja se on vähän masentavaa. En juuri mitään katsottavaa jäljellä. Katselin rakastamieni televisio-ohjelmien ja elokuvien tulemista roskaksi, ja ne joita kokeilen, ovat parhaimmillaan hieman viihdyttäviä. Ja juuri kun luulen, että voin innostua jostain, päähenkilönä – kenties syyttäjänä tai CIA-agenttina – on nainen, joka on fyysisesti virheetön, alle 25-vuotias ja näyttää siltä, kuin poseeraisi Voguessa. Jopa vihollisen ammuttua hänen hiuksensa ja meikkinsä ovat moitteettomat. Samaan aikaan hänen miesvastineensa, no, näyttävät ihmiseltä.

En yksinkertaisesti pystynyt nielemään sitä enää. Niinpä nousin ylös sohvalta, sysäsin perunalastut pois sylistäni ja pyyhkäisin suklaan huuliltani. Oli aika ottaa kantaa!!!

TEPASTELE YLPEÄNÄ

Päätin, että veisin kuuskyt-ja-risat-itseni – kaikki fyysiset puutteeni, huokoisen ihoni, harmaantuvat hiukseni, ei-muotinäytösmallin kehoni … ei-jääkaapinvalkoiset hampaani – Starbucksille, enkä edes yrittäisi saada vaatteitani sointumaan yhteen. Kenties laittaisin jopa eriparisukat. Ehkä hampaissani olisi pinaattia.

Ja tepastelisin rohkeasti ja ylpeästi kauniin epätäydellisenä itsenäni … Starbucksille.
Se meni hyvin, kunnes kompastuin ja kaaduin poistu-nopeasti-näytökseen. Tuote lensi kaikkialle. Mutta annoinko sen lannistaa itseäni? En antanut. Nousin ylös, pudistelin vaatteeni ja pidin pään pystyssä, kun jatkoin tepastelua vapaaseen pöytään, joka oli aivan kahvilan keskellä.

En aikonut ujostella nyt. Nyt kuin minulla oli kaikkien huomio. Se oli täydellistä. Nyt he näkisivät sellaisen, joka oli rento itsensä juuri sellaisena, kuin oli. Tietävätkö he, kuka olen?

OLEN MESTARI JA OLEN IHMINEN

Kyse ei ole täydellisenä ihmisenä olemisesta. Itse asiassa ihmisitsemme hyväksyminen sellaisena, kuin se on, nopeuttaa valaistumistamme. Tuossa hyväksymisessä on alkemiaa, jossa sielumme alkaa tehdä kaikkea tarvittavaa tasapainotusta. Syötkö liikaa rapuja? Juotko vähän liikaa viiniä? Etkö harjaa hampaitasi joka päivä? Onko kotisi vähän likainen? Ei läpäise valkoisen hansikkaan testiä?

Onko sinulla edelleen ihmissuhdeongelmia? Terveysongelmia? Vähän ylipainoa? Paljon ylipainoa? Monia ongelmia? Oletko ärtynyt, kärsimätön, masentunut, vihainen? Kyllästynyt? Intohimoton?

Juuri nyt minun pitäisi esitellä oma-apukirja, jossa on ratkaisut kaikkiin ongelmiisi, ja se maksaa vain 19.99 dollaria.

Mutta sen sijaan annan sinulle tämän. Voitko olla ok tuon ihmisen osalta? Voitko hyväksyä tuon ihmisen, joka on vähemmän, mitä sinä tai joku muu pitää täydellisenä? Tai mitä pitäisit rakkauden tai yltäkylläisyyden tai terveyden arvoisena? Mitä pitäisit riittävän hyvänä olemaan mestari?

Oletko kyllästynyt yrittämään tehdä ihmisitsestäsi paremman? Jos vastaus on "kyllä", jatka lukemista. Jos vastaus on "ei" ja ajattelet edelleen, että sinun täytyy parantaa ihmisitseäsi jollain tavalla, sinun olisi ehkä parempi olla paikallisen kirjakaupan oma-apuosastolla.

KATSE LAPSIIN

Jos etsimme roolimalleja olennosta, joka voi olla itsensä ujostelematta, katso vain lapsia. He ovat oikukkaita, äänekkäitä, kömpelöitä, kantavat kaurapuuroa tai suklaamaitoa ylpeästi kasvoillaan. He kakkaavat housuihinsa ja aikuiset sanovat heille "ooo" ja "aaa" kaiken päivää. Pidämme heitä ihailtavina.
He voivat joutua poistu-nopeasti-näytökseen ja pahinta mikä voi tapahtua, on, että vanhempi nappaa heidät ja lähtee kahvilasta.

Voitko hyväksyä, että olet juuri siinä, missä sinun tarvitsee olla, missä ikinä oletkin? Voitko hyväksyä, että olet täydellinen jumalaitsesi silmissä? No, älä ole kova itsellesi, jos et pysty täysin hyväksymään ihmisitseäsi. Sinut on ihmisenä ehdollistettu tuomitsemaan itsesi. Ole siis kiltti itsellesi.

Mutta voitko rentoutua riittävästi, jotta ns. epätäydellinen itsesi voi oikeasti alkaa nauttia elämästä tällä planeetalla? Tehdä, mitä voit, ollaksesi elämässä? Syödä pastasi tai jäätelösi antaumuksella? Nauttia sikareistasi tai viinistäsi tai kahvistasi, olematta huolissasi kaloreista tai kemikaaleista?
Voitko tanssia niin, kuin kukaan ei katselisi? Vaikka se olisi omassa olohuoneessasi Gypsy Kingsien tahtiin?

Voitko nauttia elämästäsi sellaisena, kuin se on nyt, parhaan kykysi mukaan? Koska se vie pitkälle valaistumisesi nopeuttamisessa ja sallii sielusi tulla lähemmäs, lisätä elämäniloasi ja ratkaista kaikki ongelmat, jotka vaivaavat sinua.

Hyväksyminen parhaan kykysi mukaan, ja nauttiminen niin paljon, kuin pystyt, ovat transformaatioeliksiiriä. Ne oikeasti ovat. Mene siis ulos ja tepastele ylpeänä. Ihmisenä ja mestarina …

Varo vain askeliasi näytöstilanteissa.
-----------

"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 30.09.2017 09:40

ULOS TULEMINEN

26.9.2017

(Kirjoittajan huomautus: olet ehkä pannut merkille, että olen julkaissut tavallista useammin. Ollessani "lomalla" viime kuussa, tunsin inspiraatiota ja päädyin kirjoittamaan odotettua enemmän. Sen seurauksena minulla on muutama postaus jonossa.)

Minulla on rakas ystävä, jonka olen tuntenut melkein 50 vuotta. Olen nähnyt hänen käyvän elämässään rankkoja aikoja läpi ja auttanut häntä siinä. Aika jolloin hän alkoi hyväksyä homoseksuaalisuutensa. Se ei voinut olla helppoa – purkaa 5-vuotinen avioliitto naisen kanssa ja olla lähimpien väärinymmärtämä, jopa torjuma. Ja elää kaikki nuo vuodet vain varjona siitä, kuka hän oikeasti on.

Useiden vuosikymmenien jälkeen hän on nyt onnellisempi kuin koskaan, hän ja miehensä. Heillä on rakastava ja tukeva suhde.
Kaikkina noina vuosina en oivaltanut, että minäkin "tulisin ulos". Koko elämäni olen tiennyt, että minussa oli jotain erilaista. Tiesin, etten sopinut "normiin" tässä maailmassa sellaisena, kuin se oli. Tiesin, että se oli olemassa, tämä osani, mutta yritin tukahduttaa sen, koska tunsin, että toiset eivät ymmärtäneet ja he pilkkaisivat minua ja torjuisivat minut. Mahdollisesti vahingoittaisivat minua.

Niinpä yritin sopia joukkoon. Yritin käyttäytyä kuin kaikki muut. Tein kovasti töitä tehdäkseni toisten olon mukavaksi, ja toiset rakastivat seuraani, koska olin niin avoin ja hyväksyin, keitä he olivat.

Mutta tästä osastani, tästä kasvavasta oivalluksestani, tuli pakottavampi. En voinut teeskennellä, ettei sitä ollut. Se oli osani, jota tarvitsi ilmaista. En voinut enää ottaa varman päälle. Niinpä löysin kirjoja ja pieniä ihmisryhmiä, jotka ymmärsivät, mitä minä aloin ymmärtää.

Huomasin, että mitä enemmän aloin hyväksyä tämän osani, sitä vähemmän ja vähemmän oli ihmisiä, jotka voivat samaistua elämääni ja kuulua lähiyhteisööni, ainakaan haluamallani tavalla. Edes perhe ja läheiset ystävät. Minun täytyi antaa hyvin monien heistä mennä. Ei vihasta, vaan koska tiesin, että oli aika siirtyä eteenpäin.

Samaan aikaan näytti siltä, että oli enemmän ja enemmän ryhmiä, kirjoja ja nettisivuja, jotka oli omistettu tälle uudelle tietoisuudelle. Ja se oli rohkaisevaa. En saanut tarpeekseni niistä. Tarvitsin niin kovasti vahvistusta. Koska maailma jossa elin, ei voinut ymmärtää, vielä vähemmän tukea, tätä uutta tietoisuutta, joka alkoi ilmestyä esiin sisälläni.

Mutta sitten taas aloin tunnistaa itseni eräänlaiseksi pioneeriksi muiden joukossa, muutospioneeriksi. Ja se polku on tavallisesti yksinäinen.
Kuten ystäväni kohdalla, se ei ole sellaista, minkä päätin vain puolihuolimattomasti hyväksyä. Se minä olen. Se on ytimeni.

Ja on mielenkiintoista, että myös jotkut joita olen auttanut ja jotka tunsivat, että heitä on käytetty hyväksi ja heidät on ymmärretty väärin siksi, että he hyväksyivät muiden "epänormaalina" pitämän elämäntyylin, torjuivat oman väärinymmärryksensä vuoksi sen, mitä pidin omana totuutenani. Tuon totuuden ollessa sielun olemassaolo ja sen ikuinen elämä.

Se on ironista, koska he kaikista ihmisistä olisivat herkkiä sille, miltä se tuntuu. Miltä tuntuu olla sivuutettu ja jopa halveksittu itsenään olemisen vuoksi.
Ymmärrän sen. Uusi tietoisuus niputetaan aivan liian usein järjestyneiden uskontojen kanssa, jotka tekivät mahtavaa työtä homoseksuaalisuuden torjumisessa. Ei siis ole mikään yllätys, etteivät nuo syrjityt haluaisi hyväksyä edes keskustelua sielusta tai mistään luonteeltaan henkisestä.

Mutta ironista kyllä, uudessa tietoisuudessa olevilla on sama paha maku suussa torjumisesta ja tulemisesta kirkkojen haastamaksi new agessa "puuhastelun" vuoksi. Demonit riivaavat meitä hyväksyessämme käsityksen sielusta, joka asuu meissä. Ollen antamatta voimaamme jollekin kopealle, tuomitsevalle, ulkopuoliselle miesjumalalle.

OLEN TÄSSÄ, OLEN SELKEÄ, PÄÄSE YLI SIITÄ!

Siis myös minulle ulos tuleminen on ollut prosessi. Astuen ulos mukavuusalueilta, joilla tunsin olevani turvassa. Päästäen enemmän ja enemmän irti peloista ja epäilyistä, jotka pitivät minut kiinni perheessä ja kulttuurin määrittelemissä rooleissa.

Ja vaikka olen enemmän ja enemmän Itseni, toisiaan se on edelleen haastavaa. On niin helppoa luiskahtaa takaisin vanhaan rooliin. Sen kätkemiseen, kuka olen. Toisinaan se ei tunnu täysin turvalliselta.

Minusta näytti tuntuvan turvalliselta sieluni ilmaiseminen taiteen ja musiikin kautta ja noiden luovien ilmaisujen jakaminen. Myös joidenkin torjuessa, jotka eivät pystyneet samaistumaan niihin tai tunsivat ne uhkaksi.

Naiset joita kuvasin taiteessani, olivat voimakkaita, täysivaltaisia olentoja, ja se tuntui tekevän joidenkin olon hyvin epämukavaksi. He eivät olleet tyypillisiä naisia kulttuurimme määrittelemällä tavalla. Yllätyin löytäessäni tukea enimmäkseen homoyhteisöstä, ja tämä johtui siitä, että kuvaamani olennot olivat androgyynejä, jotka ruumiillistivat mies- ja naisolemustaan harmonisessa tasapainossa.

NÖYRIÄ ALOITUKSIA

Aloitin tämän blogin, koska halusin ilmaista sieluani ja saavuttaa laajemman yleisön, kuin oli mahdollista taidenäyttelyiden kautta ja esittämällä musiikkia paikallisissa ravintoloissa ja kahviloissa.

Ja aluksi tämä blogi näytti olevan piilossa. Käytännöllisesti katsoen olin netissä, mutta siihen ei reagoitu isosti. Ensisijaisesti sen vuoksi, että se oli uusi, ja toiseksi minussa oli osa, joka edelleen pidätteli. Olin epävarma ilmaisemaan sitä, minkä tunsin sydämessäni.

Minulta vei tovin sallia koko Itseni ilmaiseminen. Mutta kun avauduin enemmän sille, kuka olin sielutasolla, ja omistin sen enemmän, lukijakunta lisääntyi dramaattisesti, eikä minun tarvinnut tehdä mitään itseni optimoimiseksi hakukoneissa. En oikeastaan koskaan ajatellut sitä. Mutta yllätyin siitä, mihin minut sijoitettiin googlessa ja muissa hakukoneissa – liittyvänä ylösnousemukseen, valaistumiseen ja myös aiheisiin, jotka eivät sopineet ollenkaan. Minua alettiin siteerata muissa blogeissa ja jakaa monissa formaateissa ja monilla kielillä tekstinä, audiona ja videona. Ja sen kaiken järjesti minulle henkeni, itse tietoisuus, kunhan olin aito ja nautin siitä, mitä loin.

JULKAISE TAI MENEHDY

Eivätkä pelot mene kokonaan pois, ainakaan ihmisperspektiivistäni katsottuna. Juuri ennen kuin painan lähetä-nappulaa, minussa on osa, joka laukaistaan ja joka on huolissaan … "Loukkaanko jotakuta? Ovatko sanani liian radikaaleja? Haastetaanko minut totuudestani? Entä ne, jotka ovat läheisiä ja joista välitän … miten nämä sanat ja energiat vaikuttaisivat heihin?"

Ja se kaikki on hyvä asia, koska se auttaa minua kohtaamaan joitain noista vanhoista peloista itsessäni. Ne jotka olemme perineet ja jotka kertovat meille, että emme ole riittävän hyvä tai meidän pitäisi toimia vallitsevan tilan mukaisesti. Älä aiheuta ongelmia. Pidä matalaa profiilia. Pysy tutkakatveessa.

Meillä on päteviä perusteluja sen tekemiseen. Meitä on vainottu entisissä elämissä elämänilomme näyttämisestä sieluna. Ja tässäkin elämässä meistä on tuntunut, että meidän täytyi suojella tuota osaamme, kunnes tuntui turvalliselta jakaa se.

Jotkut ovat huolissaan, ettei heitä oteta vakavasti tai jotain pahempaa, jos heillä on ammatti, joka vaatii lineaarista ja loogista vasemman aivopuoliskon olemistapaa. Miten he voivat vaarantaa elantonsa jonkin vuoksi, jonka he eivät usko pitävän huolta heistä taloudellisesti? Heidän täytyy edelleen elää maailmassa, jossa taloudelliset resurssit ovat tarpeellinen osa elämää.

Ja niin paljon kun he palavat halusta jakaa tuon osan itsestään, sielunsa, ikuisen itsensä, he tuntevat olevansa jumissa ilkeässä pelkonoidankehässä.

On yksi suurimpia haasteita olla täällä kehittyneenä sieluna. Haluamme enemmän kuin mitään ruumiillistaa tietoisuutemme ja ilmaista sitä tavoilla, jotka tuovat meille iloa. Sitä tulimme tänne tekemään. Kuitenkin prosessi tuo esiin syvimmät pelkomme. Ja suurin pelko monilla on turvallisuus. Varmuus. Selviytyminen. Tulee se sitten talousongelmana tai terveys- tai suhdeongelmana. Siirtyminen eteenpäin työpaikoista ja suhteista jotka eivät enää tuo meille iloa, voi saada olomme tuntumaan hyvin haavoittuvalta ja vielä yksinäisemmältä.

Mutta henki, tietoisuus, ei tee myönnytyksiä itsensä osalta. Se halua ilmaista täysin omaa rakkauttaan itseä kohtaan. Ja se tuo valtavan energiamäärän. Ja tuo energia voi olla uhka mukavuusalueellemme – kuitenkin tuo energia huolehtii kaikista tarpeistamme ihmisenä.

HYVÄT UUTISET

Mutta meille tulee epämukavammaksi ja epämukavammaksi tukea kumpaakin puolta. Tulemme kohtaan, jossa uskollisuutemme ei ole enää sidottu syyllisyyteen, pelkoon ja velvollisuudentunteeseen, vaan iloon, huolettomuuteen, rauhaan ja intohimoon. Ja se tulee itsensä hyväksymisestä, ei yrityksestä tehdä ihmisitsestämme täydellinen. Ja vasta silloin olemme valmis mielen ja sydämen tukemisen osalta. Silloin astumme vapauteen.

Ystäväni muutti miehensä kanssa New Yorkin seudulta paikkaan, joka ei perinteisesti hyväksy vaihtoehtoisia elämäntyylejä. He tekivät pitkän hypyn ja tekivät muutoksia elämässään ja kotipesässään. Mutta he huomaavat, että heidät toivotetaan tervetulleeksi odottamattomilla tavoilla. Ja löytävät toisia, joiden kanssa jakaa elämänilonsa päivittäin.
-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 05.10.2017 09:29

VÄHÄN YLEISTÄ YHTEENVETOA VUODESTA 2017

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
30.9.2017

Muutaman tunnin kuluttua on lokakuu! Miten se tapahtui? Voi, se tapahtui kaikkien niiden hauskojen, voimistuneiden ja kiihtyneiden ylösnousemusprosessijuttujen välissä, joita on tapahtunut koko vuoden. Tiedätkö kuitenkaan, mitä se merkitsee? Se merkitsee, että noin 20 minuutin kuluttua on joulukuu, tämän uskomattoman vuoden loppu, ja lähdemme täysin uudelle ajelulle täysin uudessa tilassa, paikassa, aikajanassa, taajuudessa ja kaikkea muuta. Tarkoitan sitä kirjaimellisesti, ja siihen sisältyvät lopultakin myös kaikki muut.

Kvanttitietoisuudesta puheen ollen … onko kenelläkään muulla ollut tähän mennessä ehdottomasti kummallisin lauantai 23.9.2017? Minulla on muistikuva muutamasta tunnista aamulla ja sitten ei kerrassaan mitään koko päivästä – ei liikettä, ei muutoksia, ei lineaarista ajankulua, ei mitään – ja sitten tietoisuus varhaisillan tunneista. Suurinta osaa tuosta päivästä ei kirjaimellisesti ollut minulla. Se ei hävinnyt, en nukahtanut, en mennyt tajuttomasti tai lähtenyt kehostani, en ollut "sekaisin" tai meditoinut koko päivää – sitä ei yksinkertaisesti ollut minulla. Aikajanamuutos tuona päivänä oli niin voimakas, ettei ollut paljon, mihin osallistua tai kiinnittää huomiota. Olin "täällä" ja sitten en ollut suurimman osan päivästä, mikä on oikeasti vain astumista kaiken ulkopuolelle joksikin aikaa, kun asiat muuttuvat täydemmin ylösnousemusprosessin viimeisimmällä tasolla.

Olen tarkoituksella ja tahattomasti hyppinyt ajassa (tulevaisuus/menneisyys) ja Maan eri ylösnousemus- ja laskeutumisaikajanoilla toistuvasti noin viimeisten 18 vuoden aikana, mutta tämä oli jotain erilaista ja "kvanttijakso", joka minusta tuntui vain pariltakymmeneltä lineaariselta minuutilta. Sitten tulin taas lineaariseen aikaan tuon päivän alkuillasta. Parhaiten voin kuvata sitä niin, että astuin ulos. Minä, Denise, en osallistunut. Poistuin yhdeltä todellisuuden taajuustasolta ja lineaarisesta aika-avaruudesta ja siirryin neutraaliin olemiseen kvanttitaajuudessa, jossa minusta tuntui tärkeältä olla tekemättä mitään, olla vain tuossa tilassa tämän aikajanamuutoksen tapahtuessa. Asiat muuttuivat ja kehittyivät tuona päivänä hyvin isosti.

Olen maininnut kuukausien kuluessa monta kertaa ne seitsemän Saturnuksen auringonpurkausosumaa, jotka tapahtuivat huhtikuussa, koska tuo tapahtuma oli minulle tärkeä merkki siitä, miten dramaattisesti kaikki on muuttumassa, ylösnousemassa ja kehittymässä kaikilla, ei vain edelläkävijöillä. Asiat muuttuivat edelläkävijöillä yli vuosikymmen sitten, mutta nyt vuoden 2017 lopussa nuo muutokset ovat maailmanlaajuisia ja jokainen ihminen ylösnousevalla polulla (ei laskevalla polulla) elää uusissa korkeammissa taajuuksissa ja ylösnousseessa maamaailmassa, tiedostaa hän sen tai ei. Toisin sanoen, tervetuloa uuteen ylösnousseeseen maamaailmaamme ja korkean sydämen globaaliin, tuonpuoleiseen todellisuuteen, ihmiskunta!

Huhtikuussa Saturnusta takoi seitsemän auringonpurkausta peräjälkeen. Sillä hetkellä kun kuulin tämän, tiesin, mitä se merkitsi suhteessa ylösnousemusprosessiin. Seitsemän auringonpurkauksen "toimittaminen" Saturnukseen merkitsi minulle, että Saturnus sai jumalaisen intervention – vapautuksen pimeystiimistä, joka loi vääristymiä sen peitoksi, ja kosmisen evoluutionollauksen uudelle korkeammalle taajuustasolle. Se merkitsi myös, että kaikki ne tarkoitukselliset pahat teot jotka pimeystiimi oli tehnyt Saturnukselle aionien kuluessa auttaessaan itseään kontrolloimaan helpommin kolmannen ulottuvuuden fyysistä Maata, ihmiskuntaa, ihmistietoisuutta, elämää ja fyysistä todellisuutta täällä, poistettiin ja lopetettiin täysin ja pysyvästi.

Huhtikuussa 2017 Saturnuksen "manaus" poistamaan ja vapauttamaan kaapattu Saturnus ja sen energiat, jotka pitivät luonnostaan ainetta muodossa fyysisessä kolmannessa ulottuvuudessa, oli suuri vinkki, että koko fyysinen todellisuus muuttuisi ja parantuisi pian isosti, vaikkei siltä ensin näytä tai tunnu useimmista ihmisistä. Ihmiskunnan vapauttaminen paikasta, joka on ollut vankilaplaneetta aioneita, ei merkitse, että juuri vapautetut vangit tunnistavat sen tai arvostavat sitä, että heidät on vapautettu. Jotkut kyllä, mutta useimmat eivät, ja nuo ihmiset tekevät parhaansa palatakseen siihen, mikä heille on tuttua – eli vangiksi pimeystiimin luomaan globaaliin vankilaan, jota pyörittävät korruptoituneet ja järjettömät ihmisjohtajat. Mutta kuten me edelläkävijät, ruumiillistajat ja tiennäyttäjät tiedämme, tuo vanha patriarkaalinen 3D-maamaailma on päättynyt, ja kiitos seitsemän auringonpurkauksen toimittamisen Saturnukseen aiemmin tänä vuonna, sitä ei enää ole. Sitä ei ole niille jotka laskeutuvat alas, eikä sitä ole enää niille, jotka ylösnousevat.

Muistatko äskettäisen artikkelini elokuun auringonpimennysnäystäni, jossa käsi piti suurta liitutaulusientä ja hitaasti poisti kaiken Pohjois-Amerikassa länsirannikolta itään pimennysreittiä pitkin? Tuo korkeamman tietoisuuden tietäminen ja jotkut muut ovat auttaneet minua ymmärtämään paremmin, missä määrin olemme globaalissa fyysisen tason poistamisprosessissa – vanha alempi 3D-maa, ihmisen ja pimeystiimin luomukset/vääristymät jne. Useimmille edelläkävijöille on tutumpaa tämän prosessin tapahtuminen eteerisesti, astraalisti ja korkeammissa ulottuvuuksissa, mutta ei fyysisellä tasolla tässä määrin. Mutta on upeaa, että se tapahtuu lopultakin.

Tämä poistamisprosessi on tapahtunut ja tapahtuu edelleen kaikilla planeetoilla, auringossa ja Maassa aurinkokunnassamme, mutta keskityn Saturnukseen sen vuoksi, miten se on ollut planeettaenergia, joka on pitänyt fyysisen 3D-todellisuuden muodossa ja antanut ihmiskunnalle kiinteän ja tiheän fyysisen 3D-maamaailman olemassaolon kuluneen suuren evoluutiosyklin ajan. Kaikki tämä on kuitenkin muuttunut, ja transitoiva Saturnus siirtyy 19.12.2017 kotimerkkiinsä Kauriiseen, viimeiseen maamerkkiin, juuri ennen päiväntasausta (21.12. klo 20.48 PST) ja vuoden 2017 loppua. Toinen suuri vinkki, miten ihmiskunnan fyysinen maatodellisuus on muuttumassa dramaattisesti.

Saturnuksen siirtyminen Kauriiseen merkitsee niin paljon enemmän, kuin se, mitä entiset astrologiset 3D-energiat tuottaisivat ja mitä astrologit hahmottaisivat tuolta alemmalta tasolta. Olemme uudella, paljon korkeamman taajuuden alueella nyt, ja vielä enemmän joulukuussa Saturnuksen siirtyessä Kauriiseen. Anna menneisyyden mennä ja astu uuteen, kun nuo vanhat alemman taajuuden energiat, uskomusjärjestelmät sekä pimeystiimien negatiiviset vääristyvät ja sekaantumiset planeettaan ja ihmislajiin eivät päde enää. Tässä uudessa ylösnousseessa tasossa, tilassa, paikassa Saturnusta ei enää tarvita pitämään fyysistä tilaa ja paikkaa ihmiskunnalle, joten päästä noista vanhoista astrologisista uskomuksista irti, niiden kaikkien muiden uskomusten rinnalla, joista sinä, minä, me olemme kehittyneet yli. Elokuun auringonpimennys poisti menneisyyden vanhat 3D-jäämäenergiat USA:sta ensin ja muusta planeetasta sen jälkeen. Saturnus joka on ollut planeetta, joka piti fyysisen todellisuuden paikoillaan 3D-maassa, on myös poistettu seitsemällä auringonpurkauksella, jotka tähdättiin suoraan pimeystiimin Saturnus-vääristymiin. Nämä kaksi äskettäistä energiatapahtumaa (ja on paljon muita) ovat aikaansaaneet dramaattisempaa evoluutiomuutosta ja vapautta, kuin useimmat vielä tiedostavat.

Niin mielenkiintoista kuin tämä kaikki onkin, tärkeämpi kysymys on: miksi nämä asiat tapahtuvat 2017 ja kiihtyvät tämän vuoden muutamanaviime kuukautena? Yksi pääsyy on, että edelläkävijät, ruumiillistajat, tiennäyttäjät ovat koko vuoden tarkoituksella ja tietoisesti luoneet ylösnousemuksen nopeutumista korkeammille ja korkeimmille aikajanoille. Ja niin se on.

Miten monilla teistä on ollut oudoimpia, surrealistisimpia, ylenpalttisimman kummallisia unia tänä vuonna? Entä kesäkuusta lähtien? Entä elokuun auringonpimennyksestä lähtien? Näetkö uuden kaavan henkilökohtaisemman vanhan 3D-kaman massiivisessa poistamisessa, plus monien muiden aikajanojesi ja itsejesi tai "sivuhaarojesi" monilla muilla aikajanoilla toisissa maailmoissa? Se on poistamista, mutta täsmällisemmin keräämis- ja yhdistämisprosessi. Se on menemistä korkeampaa kotimatkaa kohti, jossa keräämme kaikki muut aspektimme ja itsemme, jotka ovat pirstoutuneet eri aikajanoille ja/tai ulottuvuuksiin ja jotka meidän on tarkoitus ruumiillistaa nyt.

Monien teidän tätä lukevien tapaan, minullakin on ollut todella kummallisia unia tänä vuonna, mutta ne ovat olleet erilaisia, mikä sai minut miettimään, mitä täsmälleen ottaen on tapahtunut tällä muiden aikajanojen unielämätasolla. Olen melko hyvä unien kanssa, näen unta tietoisesti ja teen ylösnousemukseen liittyvää työtä nukkuessa sekä selväjärkisessä että ns. unitilassa. Minut koulutettiin tässä lapsena, joten minusta on tullut melko hyvä toimimaan tietoisesti tällä ja muilla tasoilla. Nämä hyvin kummalliset unet joita minulla on ollut lisääntyvästi tänä vuonna, ovat kuitenkin olleet erilaisia, joten olen ollut utelias tästä ja kaivanut viime aikoina syvältä, mitä näiden kummallisten unien takana on.

Oivalsin kuluneiden kolmen vuoden, ja erityisesti tämän vuoden, epänormaalin kummallisista unistani, että valtaosa niistä on koskenut muita aspektejani, ei Denise-aspektia, vaan muita aspekteja, muita itsejä ja persoonallisuuksia – monet niistä mieskehossa muilla aikajanolla ja jotkut muissa ulottuvuuksissa. Minusta on tuntunut tarkkailijalta monissa näissä kummallisissa unissa, enkä pystynyt Denisenä oikein samaistumaan näihin toisiin ihmisiin toisilla aikajanoilla. Tarkoitan, että rehellisesti sanottuna jotkut niistä olivat sekaisin ja melko eksyneitä ja hämmentyneitä kaikesta, mitä tapahtui ylösnousemusprosessin vuoksi. Kaikki aspektimme eivät ole edelläkävijä-, tiennäyttäjä-, portin- ja verkonvartijaprikaatia, joka johtaa ylösnousemusprosessia, ja se on normaalia. Pointtina on, että lopulta oivalsin, että useimmissa näissä todella eriskummallisissa unissa 2017 on ollut myös kyse niiden muiden aikajanojen poistamisesta, joilla oli MINUN aspektejani (ei Denisen, vaan MINUN).

Näissä unissa minä olen – kuten monet teistä tätä lukevista – tarkoituksella kerännyt, integroinut, yhdistänyt ja ruumiillistanut näitä monia muita aspektejamme, jotka ovat olleet eri taajuus-, kehitys-, ilmaisu- ja tietoisuustasolla toisilla aikajanoilla ja toisissa maailmoissa tämän kuluneen suuren evoluutiosyklin aikana, joka päättyi 21.12.2012. Yksilölliset luomiskokemusverkkomme heitettiin pitkälle "rappeutumisemme" alussa, ja olemme keränneet ja ruumiillistaneet näitä muita aspektejamme, jotka pirstoutuivat eri aikajanoille ja eri paikkoihin, kun kehityimme täysin uudelle ja korkeammalle olemisen, luomisen ja jatkuvan oppimisen universaalille tasolle. Toisin sanottuna, telttaretki on ohi ja on aika siivota monet eri leiripaikat, joilla olemme ilmaisseet, ennen kuin lähdemme pysyvästi ja siirrymme uuteen suureen evoluutiosykliin.

Poista tämä, poista tuo, poista hänet, heidät, se ja ruumiillista se kaikki ja astu uuteen täysin, laajentuneena valo-olentona ja enemmän. Tämä monien itsejemme aspektien integrointi toisilla aikajanoilla on yksi yleisen ruumiillistumisprosessimme osa, joten rentoudu noiden superkummallisten unien osalta, jossa on muita omituisia ihmisiä kuin ne, joiden kanssa sinun täytyy olla tekemissä nyt.

Perjantaina 29.9. minuun iski taas tuo ylösnousemusprosessin uskomattoman raju sivuvaikutus: sydämeni hakkasi ja korkean sydämen alue laajeni hullunlailla tuntitolkulla ollessani täysin lepotilassa tekemättä mitään fyysisesti. Makasin vain tunteja sydämen hakatessa niin kovaa, että koko kehoni liikahti hieman jokaisen lyönnin voimasta. Joka kerta kun käyn läpi tätä laajentuvan korkean sydämen ruumiillistamisprosessia, makaan pitkänäni ja pysyn parhaani mukaan kaikin tavoin avoimena jumalaiselle äidille tai feminiinisyydelle, jota tulee minuun, fyysiseen kehooni ja korkeaan sydämeeni, ja ankkuroin sen. Eikö kuulostakin upealta ja helpolta, mutta tämä on usein yhtä pelottavaa kuin lähitaistelut pimeystiimin kanssa aiemmin! Kun jumalainen äiti tai feminiinisyys koputtaa korkean sydämen etuovelle, sitä päästää parhaansa mukaan sen sisään helposti ja armollisesti ja ilman pelkoa, pystyykö fyysinen keho ruumiillistamaan jotain niin voimakasta ja mahtavaa. Tämä on taas yksi henkilökohtaisen, jatkuvan ruumiillistumisprosessin aspekti.

Jokaisen uuden jumalaisen äidin tai feminiinisyyden ruumiillistumisprosessin jälkeen joka laajentaa korkeaa sydäntäni, fyysinen kehoni tuntuu sydämeen, rintaan, kylkiluihin, olkaniveliin, lihaksiin, ruokatorveen, selkään, selkärankaan ja selkänikamiin liittyvillä alueella siltä, kuin olisin ollut auto-onnettomuudessa. Olen fyysisesti kipeä ja mustelmilla päivien ajan näiden voimakkaiden ruumiillistumissessioiden jälkeen. Kylkiluut ovat kipeät, lihakset arat kuin olisin urheillut koko päivän ja selkänikamiin niskasta lapaluiden alle sattuu ja alueen lihakset ovat tavallisesti jumissa, ja niiden avaaminen vaatii venyttelyä ja "värähtelyhierontaa". Fyysinen sydämeni on kunnossa, koska tässä ei ole kyse siitä, vaan voimakkaista evoluutiopäivityksistä korkeassa sydämessä.

Kun tätä voimakasta sydämen hakkaamista tapahtui eilen, avauduin sille ja näin korkeammalla näkökyvyllä, että geometristä valorakennetta fyysisen kehoni sisällä ja ympärillä päivitettiin samanaikaisesti. Se oli kaunis geometrinen valorakenne, joka kehittyi nopeasti paljon monimutkaisemmaksi geometriseksi valorakenteeksi, joka pystyi paremmin sisältämään ja ruumiillistamaan nämä viimeisemmät korkeamman taajuuden valoenergiat, jumalaisen äidin tai feminiinisyyden energiat ja kvanttikristalli-DNA-päivitykset, sekä tukemaan ja pyörittämään niitä. Kun makasin siinä sydämen hakatessa, kuin se ravistelisi irti sisäiset perusasiani, katselin selvänäköisesti tämän korkean sydämen alueen kehittyvän dramaattisesti uudeksi monimutkaisemmaksi korkeamman taajuuden geometriseksi valorakenteeksi, joka pystyisi mukavasti ja turvallisesti ruumiillistamaan enemmän jumalaisen äidin sekä muut vastaavat päivitykset fyysisen kehoni sisällä ja ympärillä.

Olen nähnyt tämän saman prosessin tapahtuvan kehoni eri alueilla näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta kaikki tämä on niin voimistunutta, laajentunutta ja nopeutunutta 2017, että joskus saan suuren lahjan katsoa sitä myös monissa ulottuvuuksissa samanaikaisesti, en vain elää sitä. Se on paljon helpompaa tällä tavalla, koska näkee ja tietää jumalaisen valon ja rakkauden, jumalaisen äidin ja isän ja jumalaisen luojalähteen takovan minua uudeksi muodoksi ja energiakuvioksi. Aah, ylösnousemus …

Eilisten evoluutiojuhlamenojen vuoksi olen melko piesty ja kipeä tänään ja minun täytyy viettää muutama päivä laajentuneessa itsehoitomoodissa, kun kaikki rauhoittuu, vakautuu ja alkaa toimia tässä korkeammassa taajuudessa ja tasolla. On 900 muuta tärkeää asiaa puhuttavana, mutta minusta tuntuu, että tämän on kaivattu yhteenveto siitä, mitä useimmat teistä tätä lukevista ovat käyneet läpi tänä vuonna tähän mennessä. Lisää on tietysti tulossa, joten käsittele se, mitä on edessäsi, lineaarisesta hetkestä kvanttiseen ei-hetkeen. Kaikki megamuutokset sisäisesti ja ulkoisesti tänä vuonna ovat suuria indikaattoreita, että massiivisia fyysisen tason muutoksia tapahtuu tässä ja nyt, ja lopultakin kaikille, ei vain edelläkävijöille. Kaikki ylösnousemuspolulla astuu uuteen maamaailmaan loppuvuoden aikana, joulukuussa vielä paljon enemmän ja tietysti astuessamme vuoteen 2018. Kaikki ylösnouseva siirtyy uuteen maamaailmaan muutaman tulevan kuukauden aikana. Odota odotettua ja odottamatonta tämän vuoksi, ja kirjoitan pian lisää tästä kauan odotetusta megamuutoksesta.

Denise
-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 10.10.2017 13:02

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut Valerie Donner (http://www.thegroundcrew.com)

Osia uutiskirjeestä 5.10.2017

Rakas maajoukko,

Ensin haluan kiittää teitä siitä, että olette valotyöntekijöitä ja omistautuneet planeetalle ja ylösnousemusprosessille. Tällä hetkellä valoon siirtyminen vaatii kaiken, mitä meillä on. Planeetalla melkein kaikki vaikuttaa olevan järjetöntä. Missään ei ole tolkkua. Kenties tästä on tullut älytöntä, koska olemme korkeammassa tietoisuudessa. Katsomme maailmaa eri linsseillä. Kehityskaaremme kulkee valoon. Pimeyden viime jäänteet pelaavat itsensä ulos.

Monien meidän valotyöntekijöiden kimppuun on hyökätty viime aikoina. Pimeyden hyökkäykset voivat tulla ihmisten kautta. Määritelmäni pimeyden hyökkäyksestä on "häiriötekijä". Asiat jotka järkyttävät meitä, jotka vievät meidät pois fokuksemme, ovat esimerkkejä. Joskus nämä hyökkäykset saavat asiat pyörimään aivoissamme, emmekä pysty sulkemaan niitä. Se on kuin kytkemistä epämukavaan korkean taajuuden virtapiiriin.

Joillakin valotyöntekijöillä on ollut häiritsevää vihaa. Kenties se on yksi pimeyden hyökkäys? Se on meille tilaisuus tehdä enemmän sisäistä työtä ja puhdistaa kuin viimeistä päivää. Epävarmuus on yleistä. Vanhoilla ongelmilla jotka täytyy puhdistaa, voi tuntua olevan ote itsestä. Vaikka on työstänyt itseään koko elämänsä, voi tuntua siltä, että nämä ongelmat ovat ylitsepääsemättömiä. Kyse on uusien valintojen tekemisestä, jotka ovat korkeampaa taajuutta ja tietoisuutta. Hankkiutuminen eroon vanhoista ydinohjelmointiongelmista on tärkeää. Olen auttanut monia asiakkaita näissä ongelmissa.

Monilla meistä on ollut fyysistä kipua ja terveysongelmia. Opettaja Jim Self kertoi meille äskettäin puheessaan, että henkikehomme liikkuu nopeammin kuin fyysinen keho. Fyysiselle keholle on haasteellista sopeutua korkeampiin henkienergioihin. Ne jumiutuvat kehoomme. Tämä on selvä merkki, että puhdistaminen on välttämätöntä. Kun tunnesyy tunnistetaan, siitä voidaan päästää irti.

Oletko huomannut, miten paljon herkempi sinusta on tullut? Kadotat mieltymyksen tiettyihin ruokiin, juomiin tai lisäravinteisiin. Jotkut meistä ovat myös allergisia asioille, joita ennen siedimme. Hermostomme voi tuntua kuin partakoneenterältä. Joidenkin ihmisten lähellä saattaa olla kestämätöntä. Joskus tunnen olevani allerginen 3D:lle. Entä sinä? Radiossa ja valtavirtamediassa käytetty kieli on, kuin lukisi jotain roskalehteä ruokakaupan kassajonossa. Haluaa ehkä haudata päänsä kuultuaan, mitä sanotaan. Pimeät voimat yrittävät iskostaa pelkoa ja alentaa tietoisuutta kaikin tavoin, joilla voivat. Lisäksi herkkyytemme sallii meidän nähdä läpinäkyvästi ihmiset ja tilanteet ja poimia totuuden.

Meillä on suurta myötätuntoa kaikkia kohtaan, jotka olivat Las Vegasin katastrofissa 30.9. Sydämemme, rakkautemme ja rukouksemme menevät kaikille osallisille. Horjuessamme ja pakahtuessamme vielä äskettäisistä maamuutoksista Puerto Ricossa, Karibialla, Floridassa, Houstonissa, Meksikossa ja muissa paikoissa, tapahtui tämä. Joistakin meistä jotka olemme intuitiivisia, tuo tarina ei kulje. Se tuntuu surrealistiselta. Emme voi tajuta, miten tämä on voinut tapahtua. (Ajattelen tavallaan, että valosta tulee fiksumpaa ja pimeydestä tyhmempää.) Tarinassa ei tunnu olevan mitään liimaa. Onko se yksi noita suunniteltuja, lavastettuja hyökkäyksiä iskostamaan pelkoa ja poistamaan lisää oikeuksia? Syytämmekö siitä psykopaatteja? Onko mielenterveys tässä maassa ja ulkomailla luonnollinen katastrofi vai luonnoton katastrofi? Koemme ylettömän määrän narsistista, sosiopaattista ja psykopaattista käyttäytymistä maailmanjohtajilta. Ne joilla on kaikki rahat, luulevat voivansa tehdä, mitä haluavat, milloin haluavat. Kun alamme kaivaa syvemmältä, voimme tuntea monien niiden ihmisten tuskan, jotka ovat vammautuneet sellaisen pimeyden tuloksena. Planeetta ja ihmiskunta on tuskissaan. Tällaista Luojamme ei tarkoittanut elämän olevan maan päällä.

Pari viikkoa sitten minulla oli sessio monivuotisen opettajani, arkkienkeli Gabrielin, kanssa. Karen Cook on kokokehokanava. Gabriel on ollut hänen kanssaan siitä saakka, kun hän oli 2-vuotias ja kutsui tätä Silveriksi (= hopea). Kun Karen oli 35-vuotias, osa Gabrielin sielua tuli häneen ja hänen sielunsa otti lepotauon. Tätä on jatkunut yli 30 vuotta. Kerroin Gabrielille, että olin katsellut internetissä joitain kanavia, jotka pystyvät tavallisesti näkemään tulevaisuuteen, mm. eräs ystäväni. He eivät pystyneet näkemään lokakuun energioita. Kysyin Gabrielilta syytä. Hän sanoi: "On totaalinen energiamuutos, ne ovat erilaisia ja kaoottisia … Itärannikko käy läpi evoluutiota yksilötasolla …" Hän sanoi, että olemme "nyt neljännessä ulottuvuudessa ja pääluoja muutti viidennen ulottuvuuden pelkästään energialammeksi, josta voitte ilmentää". Hän mainitsi, että voisimme "mennä kuudenteen ulottuvuuteen lokakuussa". Kysyin häneltä, millainen kuudes ulottuvuus on. Hän sanoi: "Se on sanoinkuvaamaton. Ja voitte ilmentää helposti kuudennessa ulottuvuudessa." Kuulostaa melko hyvältä minusta.

Kaikkien viimeaikaisten, massiivisten maanmuutosten myötä, kysyin Gabrielilta myös, alkaisivatko ihmiset tajuta oppituntinsa. Hän vastasi: "Hyvin haluttomasti". Hän sanoi: "Tämä kuukausi on kummallinen, mielenkiintoinen ja kaoottinen." On vasta lokakuun alku ja sen voi tuntea jo.

Muistan Gabrielin kertoneen meille jokin aikaa sitten, että "ihmisillä jotka ovat epätasapainossa, on vaikeuksia näiden energioiden kanssa." Olkaa varovaisia ajaessanne. Tilanne pahenee, ainakin täällä San Franciscon ranta-alueella. Kiinnittäkää tarkkaa huomiota siihen, mitä teette ja mitä toiset tekevät.

Viesti Miralta Plejadien korkeasta neuvostosta 3.10.2017

Tervehdys, olen Mira Plejadien korkeasta neuvostosta. Puhun kanssanne tänään Maaneuvoston kiireisenä jäsenenä. Meillä on kunnia tarkkailla, mitä maapallolla tapahtuu, ja valvoa eri olosuhteita, joissa tarvitaan ekstra-apua. Jos voitte kuvitella, että olette mikrokosmos makrokosmoksesta, saatte ehkä tuntea tietoisuutemme kaaoksesta maan päällä ja sen ympärillä tällä hetkellä.

Voisi vaikuttaa siltä, että asiat ovat hallitsemattomia. Todellisuudessa valo purkaa kolmatta ulottuvuutta ja kirkastaa pimeyttä, jonka alla olette eläneet liian pitkään. Pimeys yrittää parhaansa mukaan pahentaa kaaosta, pelkoa ja kamalia olosuhteita, joita se on luonut ja pahentanut. Pyydämme maajoukkoamme nousemaan parhaansa mukaan näiden energioiden yläpuolelle.

Pysyminen loitolla valtavirtamediasta on, kuten tiedätte, yksi parhaista tavoista nousta sen yläpuolelle, mitä tapahtuu. Toivomme teidän ymmärtävän, että teille annetaan kaikki apu, mitä tarvitsette tehdäksenne työnne ja noustaksenne korkeampaan tietoisuuteen. Teemme paljon unitilassanne, kun tekin työskentelette kanssamme.

Valoallianssi ja Galaktinen allianssi suojelevat täydessä taisteluvalmiudessa teitä, Maata ja kaikkia, jotka ovat sopusoinnussa rakkauden ja valon kanssa. Niitäkin jotka ovat eri tietoisuutta, rakastetaan, neuvotaan ja heille annetaan neuvoja elämänpolulleen. Ei ole tuomitsemista, vaan myötätuntoista huolta ja tukea. Kyse ei ole siitä, että katsomme läpi sormien heidän pimeyttään tai huonoa käytöstään, koska emme katso. Haluamme vain saattaa jokaisen sielun sinne, missä heidän täytyy olla polullaan.

Kuten tiedätte, koko luomakunnalle on ratkaisevaa, että Maa käy läpi ylösnousemuksensa. Siihen mitä Maassa tapahtuu, fokusoidutaan täysin. Haluamme muistuttaa teille työnne merkityksestä. Älkää epäilkö sekuntiakaan, että ajatuksillanne, teoillanne, rakkaudellanne ja parannuksellanne on vain vähän merkitystä. Pyydämme teitä jatkamaan osallistumista puhdistamalla omia viipyileviä ongelmianne ja olemalla mahdollisimman ystävällinen ja rakastava toisille. Tällä käyttäytymisellä voidaan saavuttaa ihmeitä. Elätte valon ja syvällisten ihmeiden aikaa. Onnellisuus ja ilo, yltäkylläisyys ja rakkaus ovat tapa viettää aikaanne korkeammissa ulottuvuuksissa.

Kiinnittäkää huomiota harhakuviin, jotka luisuvat pois nopeasti. Hämmästelette silmienne edessä, mitä häviää kolmannen ulottuvuuden maailmasta. Ette enää sano tuota maailmaa sopivaksi. Elätte universaalien lakien mukaan ja luotte päälähteen kanssa. Monista aineellisen maailman normaaliksi määritellyistä asioista tulee vanhanaikaisia. Tämä johtuu siitä, ettei kolmas ulottuvuus palvele enää kaikkia ihmisiä. Pidätte toisten palvelemista päivän sääntönä. Itsensä palveleminen paljastetaan. Osana lisääntynyttä läpinäkyvyyttä saatatte havaita, että jotkut jotka ovat väittäneet olevansa valotyöntekijöitä, voivat olla epäaitoja. Kaikki tulee esiin. Saatatte yllättyä.

Olemme auttaneet myös niitä, joihin planeetan merkittävät maamuutokset ovat vaikuttaneet, sekä niitä jotka ovat olleet mukana muissa kriiseissä. Jokaista ihmistä rakastetaan ja autetaan tavoilla, joita ette pysty kuvittelemaan. Kaikkien on aika yhdistyä. Seisomme kanssanne rakkaudessa ja rauhassa.

Olen Mira.

Muita uutisia

Tässä on video, joka ilmestyi tänään Yahoo! Newsiin. Se näyttää ufo-pilven tulivuorten yms. ympärillä. Minulla on maajoukkouutisia! Ne ovat oikeita ufoja, jotka tekeytyvät mantelipilviksi! Näimme niitä paljon, kun asuin Mount Shastalla. Ja meillä on niitä toisinaan myös täällä San Franciscon ranta-alueella, vaikka ne ovat olleet hyvin kiireisiä viime aikoina. Meillä oli muutama viime viikolla.

Äiti Maria kysyi kanavoinnissani 27.9.: "Mitä tarvitaan eniten tällä hetkellä, kun käytte läpi näitä kolmannen ja neljännen ulottuvuuden viime päiviä? Tarvitaan horjumatonta uskoa, luottaen sisäiseen opastukseenne ja siihen, mitä tunnette, tarvitaan yhteyttä Maahan, avoimuutta muutokselle ja kykyä päästää irti siitä, mikä ei enää palvele teitä. Vaaditaan myös sitkeyttä."

Tietoni mukaan Gordon Asher Davidson alkaa tehdä taas galaktisia uutisiaan. Hän on kirjoittanut teoksen "The Transfiguration of our World". Löydät lisää Gordonin työstä menemällä Facebookiin ja kirjoittamalla: LTFN (Live the future now): Galactic News Community Forum. Näin Gordon sanoi äskettäisessä postauksessaan … (suom. huom. kerrotaan tulevasta työstä)

Lopuksi

Ylösnousemusprosessimme etenee hurjaa vauhtia. Meidän täytyy pitää silmämme palkinnossa, kun etenemme näiden monien haasteiden läpi. Meidän täytyy muistuttaa itsellemme, että nämä ovat merkkejä, että edistytään nopeasti tietoisuutemme nostamisessa ja siirtymisessä korkeampiin ulottuvuuksiin.

Kykymme sopeutua ja mukautua, pitäen samalla valoa ja pysyen positiivisena, on tärkeintä, mitä voimme tehdä nyt. Olemme siinä yhdessä ja saamme työn tehtyä!

Harmonisoidun upean maajoukkomme kanssa, kun jatkamme sydämiemme avaamista toisillemme, Maalle ja lähestyvälle kultaiselle ajallemme.

Siunausta, rakkautta ja valoa,

Valerie

-----------

Oili

Edellinen

Paluu Kanavoinnit