Loka-marras-joulukuu 2017

Re: Loka-marras-joulukuu 2017

ViestiKirjoittaja Oili » 17.12.2017 23:38

YLÖSPÄIN, YLÖSPÄIN, YLÖSPÄIN

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)

15.12.2017

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Porteista ja portaaleista riippumatta, korkean ulottuvuuden valoa virtaa jatkuvasti meille – meihin ja ympärillämme. Tämä rakkaus auttaa meitä irrottamaan sen, mistä ehkä edelleen roikumme kiinni, sen mikä on vanhaa ja pitää meidät vanhassa. Kyllä, voi olla pelottavaa päästää irti tietyistä mukavuuksista ja tutuista tavoista, ja kuitenkin se on välttämätöntä – siis, jos haluat kehittyä. Huomaan, että kun päästämme irti yhdestä asiasta, toinen tulee esiin, koska prosessi on jatkuva. Eikä ainoastaan vanhoja juttuja tule pintaan, koska jotkut nykyisistä valinnoista perustuvat vanhoihin uskomuksiin – muista, ettemme voi luoda uutta vanhasta. Uusi on uutta ja se merkitsee, että se on tuoretta, eikä siinä ole kiinni vanhaa energiaa.

Ehkä ihmettelet: "Mihin sovin?" Anna sen tällä erää olla ok, ettet sovi mihinkään. "Kellu" vapaasti. Moni ei halua tehdä tätä ja sopii mieluummin pieneen laatikkoon, jossa on nimilappu. He ajattelevat ehkä sen olevan parempi kuin tyhjyys. Tämä ei käy. Et voi olla uudessa, jos et ole valmis päästämään kaikesta irti. Tutusta irtipäästäminen ei ole helppoa.

Ehkä taputat itseäsi selkään, kun päästät irti jostain tai jostakusta. Jos se kuitenkin on pelkästään älyllistä, mitään ei ole oikeasti tapahtunut ja jatkat saman energian vetämistä puoleesi uudestaan ja uudestaan. Kun se suodattuu olemuksesi läpi, saatat nähdä ja tuntea, ettei se ollut, mitä odotit, ja että sisälläsi toimii edelleen tuo uskomus tai malli tai mikä tahansa, josta luulit päästäneesi irti, tai voit nähdä valintasi seuraukset etkä ole tyytyväinen päätökseesi päästää irti tietystä asiasta. Voit vetäytyä takaisin vanhaan ja tuttuun tai voit hyväksyä vastuun valinnoistasi ja katsoa ne läpi. Jos jonkin tuleminen jatkuu – tuon jonkin josta luulit päästäneesi irti ja jonka osalta luulit olevasi valmis – ehkä päästit siitä irti älyllisesti, muttet koko olemuksellasi.

Tietysti voi olla myös niin, että päästit irti vain sen jostain aspektista, kun kaikki on spiraalissa, joka vie sinua ylemmäs tai alemmas valinnatasi riippuen. Sitä et ehkä tiedosta, että armo kantaa sinua. Kun olet keskellä jotain, jonka muutit älyllisesti ja se energia, josta luulit päästäneesi irti, palaa jatkuvasti, voit aina peruuttaa päätöksesi. Kutsu sieluasi ja pyydä sitä vapauttamaan tuo vanha energia, sillä sielu tietää, oletko päästänyt siitä irti vai et ja missä tuo energia saattaa olla piilossa. Oivalla myös, että kun päästät irti jostain, et ehkä pidä siitä, mitä se luo elämääsi myöhemmin. Jos koet tätä, oivalla, että irtipäästämisessä on monta kerrosta ja ota täysi vastuu valinnastasi päästää irti tuosta ihmisestä tai uskomuksesta tai mallista. Kuten mainitsin yllä, voit aina muuttaa mieltäsi ja peruuttaa päätöksesi, jos se on liian epämukavaa sinulle. On parasta olla menemättä taaksepäin, mutta kunnioita omaa valintaasi.

Saatat myös ihmetellä, miksi sinusta tuntuu, että olet pysähdyksissä ( jos sinusta tuntuu siltä) eikä mikään tunnu virtaavan. Anna sen olla ok ja luota, että kaikki kehittyy täydellisen jumalaisessa järjestyksessä ja jumalaisella ajoituksella. On vanha uskomus, että jos et liiku jatkuvasti, mitään ei tapahdu – tämä ei ole totta uudessa. On integrointi- ja lepojaksoja. Tämä on radikaalin luottamuksen aikaa, tulematta houkutelluksi takaisin omahyväisyyteen ja ulkoisiin häiriötekijöihin. Sitoudu näkemään kaikki Lähteen opastamana ja jumalaisen tahdon mukaisena. Jatka puhdistumista, ja tehdessäsi sen tiedä ja luota, että sinua johdatetaan kauniiseen rakkauden paikkaan ja tilaan. Jos epäilet, luot esteen itseesi ja näin epäilysi jatkaa vanhan ankkuroimista sisääsi ja kaikkialle ympärillesi.

On kiehtovaa tarkkailla, miten hyvin erilaisia uskomuksia uiskentelee ympäriinsä. Nekin joita pitäisi henkisenä, näyttävät eroavan siinä, mitä he jakavat. Ei huolta. Muistuta itseäsi käyttämään erottelukykyä ja oivalla, että kaikki tekevät parhaansa sillä, mitä heidän tietoisuusjatkumollaan on. Meidän ei tarvitse tuomita toisia siksi, että he näyttävät erilaisilta kuin me, sillä se päätyy itsensä tuomitsemiseksi. Kenelläkään muulla kuin sinulla, ei ole sinun vastauksiasi. Sinun ei tarvitse kysyä mitään, pelkästään erottaa, mikä on totta sinulle hetkessä. Jos et resonoi sen kanssa, mitä jaetaan, voit antaa sen mennä tai seurata omaa opastustasi, joka sanoo: "Odota, en ole vielä aivan valmis kuulemaan tätä" tai "Olen pitkällä tämän viestin yli." Kuuntele sydämelläsi ja tunne viestiä älyllistämättä tai analysoimatta sitä.

Odotatko pelastamista? Ketään ei tule. Kaikki riippuu sinusta. Oppaasi ja sielusi ovat sinun aspektejasi – ne eivät ole ylempiä tai alempia tai erillään sinusta. Haluat sitten pelastaa jonkun muun, koska tunnet hänen olevan juuttunut vanhaan, tai haluat itsesi pelastettavan jonkun vallasta, jota pidät voimakkaampana kuin sinä, muistuta itsellesi, että ainoastaan sinulla on voima kehittyä. Kaikilla ja jokaisella elämänmuodolla on vaihtoehto. Kukaan ei ole uhri. Gaiakaan ei tarvitse pelastajaa. Mitä voit tehdä? Kunnioita jokaista olentoja siitä, kuka ja mitä hän on, ja ole säteilevä esimerkki rakkaudesta. Ole kaikkea, kuka olet, kutistumatta tyynnyttääksesi muita. Valoasi säteilee sinusta. Jos himmennät tuota valoa sopiaksesi jonkun toisen odotuksiin sinusta, et auta muuta, kuin vanhaa pysymään vahingoittumattomana.

Jos ja kun olet masentunut, peloissasi, vihainen, stressaantunut ja/tai levoton, oivalla, että vapautat jotain hyvin syvältä. Et ehkä ymmärrä, mitä tapahtuu, ja se mistä päästät irti, ei ehkä esittäydy sinulle – näin on, ettei mielesi/erillinen egosi pysty puuttumaan siihen. Mene sen mukana. Asiat eivät ehkä toimi ja haasteita voi tulla yksi toisensa jälkeen. Hoida asioita yksi kerrallaan. Älä syytä siitä astrologiaa tai jotain ulkoista häirintää – salli itsesi vain olla masentunut, vihainen, levoton tai stressaantunut, sillä se kulkee läpi. Kun tätä on tapahtunut minulla, olen lopettanut kaiken ja antanut sen vain olla. Mitä tahansa teet, älä tee mitään helpottamaan tuota tunnetta ja "tekemään siitä paremman". Anna ajatusten ja tunteiden tulla, jotta ne voivat mennä. Sinua opastetaan ehkä lopettamaan kaikki ja makaamaan vain sohvalla, kuten itse tein äskettäin. Pysäytä kaikki ja vain salli. Sammuta puhelin, televisio, pysy erossa Facebookista tai siitä, mihin häiriötekijään tavallisesti kiinnität huomiota. Ja kun se kulkee läpi, vau! Vapauden tunne on upea.

Suuria valolatauksia toisensa jälkeen tulee liikuttamaan sinua ja siirtämään vanhasta uuteen. Kun kukin muutos esittäytyy, älä sivuuta sitä – tutki sitä ja sitten päätä tehdä muutos tai olla tekemättä. Se voi olla lempeää tai hyvin voimakasta. Jos tunnet sen olevan liian voimakasta sinulle, pyydä sieluasi tekemään latauksista lempeämpiä. Sinä olet ohjaksissa. Kun olemme 12-12-portin ohi, valmistaudumme johonkin valtavaan ensi viikon päivänseisauksessa (21.12.) ja sen jälkeen. Uusi sielutehtävä voi alkaa tai jatkua. Miten ikinä se ilmeneekin sinulla, virtaa sen kanssa. Saatat päättää lopettaa kaiken, mitä olet tehnyt, ja sallia uuden suunnan singota sinut eteenpäin. Uusi kuu 18./19.12. auttaa tässä myös.

Pysy maadoittuneena ja keskittyneenä sydämeesi, sillä sinun sydämesi ja galaktinen sydän ovat yhtä. Riippumatta siitä, onko tämä aika myrskyisä vai tyyni, kaikki on korkeinta kehitystäsi varten ja näin ollen hyödyksesi. Pysy hetkessä ja pidä fokuksesi positiivisena, sillä ilmennät sitä, missä energiasi ja fokuksesi on.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.12.2017 21:48

MONIA AJANKOHTAISIA YHTYMÄKOHTIA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
16.12.2017

Koko 2000-luvun vuosikymmenen muistan kokeneeni uskomattomia ja toistuvia aistimuksia joka kerta, kun uusi suuri energia-aalto lähestyi kaukaa, ja matkustaakseen sillä minun/meidän täytyi yhtäkkiä meloa todella nopeasti ja kovasti, jotta saimme riittävästi vauhtia ja tuon aallon kiinni – kuten surffaajat tekevät – ja ratsastimme sillä niin pitkään, kuin sitä kesti. Monet meistä tunsivat tuon aistimuksen taas hyvin voimakkaasti sunnuntaina 10.12.2017, ja meloimme kovasti, saimme tuon energia-aallon kiinni ja ratsastimme sillä koko matkan 11.–12.12., jolloin se asetti meidät taas uudelle, korkeammalle tasolle, uuteen tilaan ja paikkaan, sisäisesti ja ulkoisesti, henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti.

Mainitsin myös hiljattain, miten minusta on aina tuntunut siltä, että olen kulkenut korkeammasta taajuudesta taaksepäin tähän elämään. Tämä koko artikkeli käsittelee sitä, miten monet teistä tätä lukevista tekevät sitä nyt, sekä muutamia syitä siihen. Älä mene liikaa päähän tämän informaation kanssa, koska se ei toimi sinulla niin, kuin sen tunteminen korkeassa sydämessäsi ja sen ulkopuolella. Vasen aivopuolisko ei pysty koskaan melomaan riittävän kovasti tai nopeasti saadakseen kiinni nämä aallot, joten älä haaskaa energiaa tai aikaa yrittämällä. Päästä irti, laajennu ja tunne kaikella muulla, paitsi järjellä.

Sivuhuomautus. Joulukuun 1. päivästä 2017 lähtien Linnunradan galaktinen keskus on ollut nykyperspektiivistämme katsottuna Jousimiehen 27.06 asteessa. Huomenna, sunnuntaina 17.12. (maanantaiaamu Suomessa) on uusi kuu Jousimiehen 26.31 asteessa, ja se on yhtymässä galaksin keskuksen kanssa. Lisää asioita loppuu ja alkaa huomenna tämän vuoksi, ja tapahtuu monia muita siihen liittyviä asioita.

Kirjoitin Transitions-sivustolla 29.12.2012 artikkelin kolmen päivän elämäntarkastelusta, jonka kaikki ihmiset kävivät läpi jossain kohtaa 21.–23.12.2012 – muistettiin se tietoisesti tai ei. Pystyin yöllä nukkuessani ja ollessani poissa kehosta muistamaan tietoisesti osia henkilökohtaisesta elämäntarkastelustani, joka tapahtui 22.12.2012. Muita asioita tapahtui edeltävänä ja seuraavana päivänä, mutta kokemukset nukkuessani olivat syvällisiä ja informatiivisia. Tämä oli kvanttitapahtuma tuolloin joulukuussa 2012, ja se on sitä edelleen nyt, kun lähestymme sen viiden vuoden merkkipaalua. Tämä elämäntarkastelu jonka jokainen kävi läpi noiden kolmen päivän aikana, liittyy suoraan nykyhetkeemme joulukuussa 2017. Kuten on tyypillistä tällaisille ekstratärkeille "monipisteille" ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa, ymmärsin/ymmärrän, kun se tapahtuu, mutta en täysin, koska en ole vielä elänyt sitä kaikkea. Tässä on linkki tuohon vanhaan artikkeliin.

Tuossa elämäntarkastelussa 21.–23.12.2012 jokainen maan päällä tuolloin elänyt ihminen koki sellaista, mikä koetaan tavallisesti poistuttuamme fyysisestä kehosta kuolemassa. Koska olimme saavuttaneet suuren "erääntymispäivän" 21.12.2012 ylösnousemusprosessissa, kaikille annettiin tämä elämäntarkastelu auttamaan tarkastelemisessa, uudelleenarvioinnissa ja niissä kurssikorjauksissa tai muissa muutoksissa, joiden me ja jumala tunsimme auttavan meitä parhaiten nykyelämämme jatkuvassa ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa. Muistan keskustelleeni 22.12.2012 kasvotusten joidenkin jumala-aspektien kanssa omasta henkilökohtaisesta polustani sellaisena, joka oli tullut vapaaehtoisesti nyt Maahan ruumiillistamaan ja ankkuroimaan uutta korkeampaa valoa ja koodeja jne. ja auttamaan ihmiskuntaa ja kaikkea muuta. Muistan keskustelleeni joistain asioista Denise-itsessäni, joita halusin työstää lisää, mikä auttaisi automaattisesti myös muuta ylösnousemusprosessiin liittyvää työtäni. Se oli kvanttikeskustelu jumalan kanssa siitä, mikä auttaisi minua ja omaa jatkuvaa henkistä ja energeettistä kasvuani sekä työtäni edelläkävijänä, ensimmäisen aallon edustajana, ensiruumiillistajana jne. Nämä kaksi oli/on oikeasti yksi asia, ja tämän elämäntarkastelun vuoksi viisi vuotta sitten, minulle ja kaikille tätä lukeville annettiin jatkoa siihen, mitä kunkin meistä piti saada tehtyä ja minkä tekemiseen tarvitsimme lisää lineaarista aikaa, kaikkien hyödyksi kaikkialla tämän ylösnousemusprosessin kautta.

Kuluneet viisi vuotta 21.–23.12.2012 lähtien on ollut jatkoaikaa meille kaikille. Tässä tulevat nyt ne fyysiset tulokset fyysisessä ulottuvuudessa ja ylösnousevalla maapallolla, jotka johtuvat tuosta elämäntarkastelusta ja viiden vuoden jatkoajasta. Sanon tämän, koska se on yksi monista tärkeistä kvanttiyhdistymispisteistä ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa, jota olemme työstäneet jatkuvasti – muistamme tai oivallamme sen tietoisesti tai emme. Voit kuitenkin tuntea tämän totuuden syvällä korkeassa sydämessäsi kasvavana innostuneisuutena/jännityksenä ja päättäväisyytenä katsoa tämä juttu läpi monissa ulottuvuuksissa. Onneksi olkoon sen henkilökohtaisen sopimuksesi täyttämisestä, joka teit jumalan kanssa elämäntarkastelussasi viisi vuotta sitten.

Seuraava asia jonka halusin mainita tässä artikkelissa, on, miten erilaiselta, kummalliselta, vieraalta, oudolta, laajentuneelta, eristyneeltä, joskus kylmältä ja valtavavalta suuri osa vuodesta 2017 on tuntunut monista edelläkävijöistä, ensiruumiillistajista, tiennäyttäjistä jne. Mikään mitä olen kokenut tänä vuonna – tai totta puhuen kuluneina viitenä vuotena – ei ole ollut mitenkään sellaista, mitä olin odottanut tai olettanut sen olevan tässä kohtaa ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessia. Ei mikään – ja sanon tämän muistaen tietoisesti osan olemisestani kasvotusten jumalan kanssa viisi vuotta sitten – mitä halusin työstää lisää sisälläni saadakseni paremmin tämän ylösnousemusprosessin suoritettua. Voi tietää tiettyjä asioita jostain ja kuitenkin olla tietämättä, ennen kuin elää sen sydämenlyönti sydämenlyönniltä, kyynel kyyneleeltä, turhautuminen turhautumiselta ja laajentaen jatkuvasti sitä iloa ja vapautta, jollaista ei ole koskaan ennen kokenut kehossa. Tämä on alkeminen ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessi fyysisen itsen ja olemuksen joka soluun, hermoon ja kudokseen, ja se transformoi sinua toistuvasti jokaisella porrasaskelmalla.

Olen ikääntynyt vuoden 2017 aikana enemmän kuin koko kuluneena vuosikymmenenä, tai ainakin on tuntunut siltä. Minua on sattunut hullunlailla vaihtelevasti tämän vuoden, ja se on lisääntynyt hurjasti toisella puoliskolla. On ollut aikoja, jolloin olen kirjaimellisesti rampaantunut siinä määrin, etten ole pystynyt nousemaan ylös tai kävelemään, nostamaan kättä tai kääntämään päätä. Tänä vuonna on ollut aikoja, jolloin olen rehellisesti sanottuna miettinyt, jäisinkö tähän Denise-kehoon enää paljon pidemmäksi aikaa, koska on tuntunut usein siltä, etten pystynyt ruumiillistamaan yhtään enempää valoa selviytyen siitä fyysisesti. Taas kerran, siltä on usein tuntunut niinä hetkinä, kun kaikesta tulee vähän liikaa. Kuitenkin seuraavana hetkenä se kova fyysinen kipu, jonka kanssa olen kamppaillut päiviä, viikkoja tai kuukausia, hävisi taianomaisesti.

Tänä vuonna (itse asiassa vuodesta 2015 saakka) on ollut jaksoja, jotka ovat tuntuneet niin suunnattomilta, laajentavilta, vapauttavilta ja kuitenkin pimeiltä ja kylmiltä ja niin valtavilta ja tyhjiltä, että se voisi saada itkemään. Jumalainen äiti/feminiinisyys ei ole lämmin ja pörröinen, vaan valtava, suunnaton, pimeä, loistava ja voimakkaampi, uskaliaampi, tyhjempi ja syvällisemmin luova, kuin useimmat koskaan odottaisivat. Tarpeetonta kai sanoa, ettei ole ollut helppoa ruumiillistaa sitä lisääntyvästi kerros kerrokselta nämä kuluneet viisi vuotta.

Halusin myös käsitellä sitä, miten olen tuntenut usein itseni eristyneemmäksi tänä vuonna, en yhdistyneemmäksi toisiin ihmisiin. Yhdellä tasolla olen, mutta toisella olen tuntenut oloni yksinäisemmäksi, ja ilmeisesti siksi, että se on "normaalia" tälle ruumiillistumisvaiheelle. Mainitsen tämän vain, koska se on yksi noista kummallisista ristiriidoista, kun tuntee enemmän yhtenäisyyttä ja yhteyttä kuin koskaan ennen ja samanaikaisesti enemmän yksinäisyyttä ja riippumattomuutta henkilökohtaisella ruumiillistumisen muodonmuutosmatkallaan. "Alempi itse, tässä on korkeampi itse – korkeampi itse, tässä on alempi itse. Sulautukaa yhteen ja tanssikaa nyt niin, kuin kukaan ei katselisi! Paljon uutta täytyy tehdä ja luoda, kun teillä kahdella on ollut tuo jumalainen jälleentapaaminen."

Halusin myös mainita, että minulla on ollut synkimpiä ja alhaisimpia yäk-tyyppisiä ajatuksia ja tunteita tänä vuonna siinä määrin, että olen inhonnut itseäni. Jos en olisi tiennyt paremmin, minulla olisi ollut enemmän alhaisia ajatuksia siitä, että minulla oli alhaisia ajatuksia! Ja ympäri käydään ja yhteen tullaan, pohdiskellen viemärissä pyörimistä, kun ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessi työntää jatkuvasti eteenpäin. Jaan kaikki nämä vähemmän yleviltä ja loistavilta näyttävät edelläkävijätyyppiset kokemukset, koska tiedän, että monilla muillakin on ollut niitä tänä vuonna ja enemmän. Olemme kaikki odottaneet, että ylösnousemusprosessi ja erityisesti ruumiillistumisprosessi tuntuu ja näyttää hyvin erilaiselta, mitä olemme kokeneet suuren osan ajasta. Toisina aikoina se on täyttänyt hurjimmat unelmamme ja korkeimmat odotuksemme ja sitten nopeasti sitä on seurannut järkyttävän synkkien ajatusten ja näkyjen, eristäytymisen, hämmennyksen ja hyvin voimistuneiden fyysisten kipujen jaksoja. Sano se kanssani silloin, kun sinun tarvitsee: "Korkeampi, tutustu alempaan – alempi, tutustu korkeampaan." Se auttaa minua ajattelemaan tämän tyyppisiä asioita, kun nämä kaksi äärimmäisen poikkeavaa olemis-, tietoisuus-, elämä- ja todellisuustasoa tulee niin lähelle toisiaan, että se aiheuttaa hetkellistä kitkaa ja epämukavuutta nykyperspektiivistämme katsottuna.

Yhdistä kaikki tämä "eräpäivään" ja elämäntarkasteluun 21.–23.12.2012, ja nämä viimeiset viisi vuotta tulkitaan vähän eri tavalla. Anna itsellesi kunnia kaikesta, mitä olet käynyt läpi, muuttanut, päästänyt irti, oivaltanut, ankkuroinut ja ruumiillistanut siitä lähtien. Olemme tehneet kaiken, mistä keskusteltiin silloin yksilöinä, mikä merkitsee, että asiat muuttuvat dramaattisesti fyysisellä tasolla tästä eteenpäin. Voi tuntea auringon muuttuvan taas tällä hetkellä uusilla ja suuremmilla tavoilla, ja se tapahtuu myös jokaisen meidän sisällä. Siihen ei ole ohjeita, mitä käymme ensiruumiillistajina läpi prosessin tässä kohtaa, joten älä tunne huonoa, kun asiat eivät ole pelkkää säteilyä ja kimallusta, kuten olisit toivonut. Ne tulevat olemaan taas ja uusilla ja erilaisilla tavoilla, mitä olet jo kokenut, joten anna sen kaiken vain tapahtua, äläkä rajoita itseäsi vanhalla, alemmalla tietoisuudella ja odotuksilla sanoinkuvaamattomasta. Olemme kaikki uudella alueella ja käymme läpi uusia kokemuksia ja vahvistuksia.

Joulukuun 23. päivä 2017 on "kosminen alkusysäys" käyttääkseni Sandra Walterin termiä, ja siitä tulee erilainen kuin kaikki aiemmat, joita olemme käyneet läpi tähän mennessä, kaiken sen lisätyön vuoksi, jota olemme tehneet nämä viisi vuotta joulukuun 2012 jälkeen. Jatkakaa ruumiillistumisprosessia, ensiruumiillistajat, älkääkä soimatko itseänne, kun asiat eivät ole pelkästään yleviä ja loistavia – ne palaavat siihen, kun olet tehnyt sen, mitä sinun tarvitsi saada tehtyä tai nähdä tai oivaltaa jne. noilla ei-ylevillä ja ei-loistavilla tasoilla. Hyödynnä tämä hyvin erityinen tuleva viikko (ja sen yli), äläkä ole huolissasi siitä, miltä se näyttää tai tuntuu tai on näyttämättä tai tuntumatta.

Denise

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.12.2017 21:53

AIKA ALOITTAA

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
15.12.2017

Tiedätte lähestyvänne aurinkosyklissänne aikaa, jota sanotaan päivänseisaukseksi. Ne jotka ovat planeettanne toisella puolella, kutsuvat sitä talvipäivänseisaukseksi, ja muut kesäpäivänseisaukseksi. Kaikki mitä se merkitsee, on tulosta pallonne kallistumisesta akselillaan suhteessa tähteenne. On hyvä kuvata tämä sykli niin, että se sisältää kummankin.

Haluamme tuoda huomionne muiden syklien olemassaoloon – syklien joita seurasivat ja tallensivat monet maasivilisaatiot aikoina, jotka olivat paljon omaanne aiemmin. Tämän tietämisen pitäisi indikoida teille, että ymmärrys olemisestanne korkeimmalla evoluutioketjussa, joka on edennyt vain yhteen suuntaan koko olemassaoloaikanaan, on jokseenkin virheellinen. Mutta hyväksytyn tieteellisen keskustelun laatikossa – yksi laatikoista joista puhuimme viimeksi – tuollaisiin kysymyksiin ei missään tapauksessa kannusteta.

Nämä syklit ovat kuin ympyröitä ympyröiden sisällä. Ja joitain niistä tarvitaan useita rinnastettaessa yhteen pidempään sykliin. Saatatte hyvinkin kysyä, miksi aiemmat yhteiskunnat menivät hyvin pitkälle näiden seuraamisessa ja tallentamisessa.

Mikä tärkeämpää teille, kerromme, että lähestytte tällä hetkellä kohtaa, jossa tapahtuu useiden näiden syklien loppuminen ja uudelleenalkaminen – syklien jotka liittyvät aurinkoon, galaksiin ja vielä paljon laajemmalle. Tällä on seuraamuksia.

Jotkut katsoisivat tätä ja kutsuisivat aikaanne "lopunajoiksi". Olisimme samaa mieltä ja sanoisimme "ja myös alunaikoja". On aika, jolloin voitte katsoa ympärillenne ja nähdä selvästi, että tämä ei toimi, tuo ei toiminut, mitä oikein ajattelimme?

Ja siitä on tullut selvempää ja selvempää muutaman vuosikymmenen aikana, eikö vain? Mutta on myös aikaa, jolloin monia vaihtoehtoja alkaa tulla pintaan. Kun jotkut alkavat irrottautua ja löytää omia ratkaisuja ongelmiinsa, uusi maailma alkaa muodostua.

Jokaisella teistä on vaihtoehtona joko sallia jatkuvan negatiivisen metelin ja ilmiselvän kaaoksen kuluttaa itseään tai etsiä vaihtoehtoisia elintapoja, jotka poistavat teidät tuosta tohinasta. Luulen, että teidän täytyy tietää, kumpaa suosittelisimme. Yksinkertaisimmatkin vaihtoehtoiset ratkaisunne kasvavat yhdessä muodostamaan uusia yhteiskuntia. Näin metsät kasvavat. Näin yhteisöt kasvavat. Kysykää itseltänne: "Mitä teen, mikä voisi auttaa jotakuta?" Nyt on aika uppoutua siihen, mitä rakastatte – vaikkette voi nähdä tulevaisuutta, voitte alkaa rakentaa sitä.

-----------

* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.12.2017 18:34

OIKEA, VÄÄRÄ JA TOTUUS

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
17.12.2017

Minulla oli hiljattain kiivas keskustelu erään ystävän kanssa, joka yritti vakuuttaa minulle, että olin väärässä jossain asiassa. Hän oli hyvin ärsyyntynyt siitä, etten ollut samaa mieltä hänen kanssaan, koska mitä minuun tulee, en ollut väärässä – minulla oli vain erilainen perspektiivi kuin hänellä, ja se oli minun totuuteni ja ristiriidassa hänen totuutensa kanssa.

Huomasin myös, etten yrittänyt yhtä kovasti vakuuttaa häntä omasta "oikeudestani", kuin hän intti minun olevan väärässä. Tässä ei ollut kuitenkaan kyse oikeasta tai väärästä, siinä oli kyse totuudesta. Joka kerta kun jossain tilanteessa on oikea ja väärä, todellinen käsillä oleva asia on totuus, ja kenen totuus on totta.

Jotkut ihmiset menevät hyvin pitkälle vakuuttaakseen, että he tietävät parhaiten, ovat oikeassa ja tietävät totuuden. Mutta totuus on hassu asia, koska niin paljon kun haluammekin tietää totuuden, voimme oikeasti tietää varmasti vain sen, mikä on totta meille. Jonkun toisen totuus on yksin hänen. Voimme olla samaa mieltä tai jakaa mielipiteen siitä, mutta totuus on kauneuden tapaan katsojan silmässä. Ja kun hän pyytää meitä vahvistamaan totuutensa, oikeasti hän pyytää vahvistusta siihen, että hän on vahvistuksemme, hyväksyntämme ja pohjimmiltaan rakkautemme arvoinen.

Kun ystäväni vaati minua olemaan samaa mieltä kanssaan, tiesin, että se oli henkilökohtaista ja ulottui kauas minun ja tämän pienen tapauksen yli. Hänelle se oli taas yksi kerta, kun hänen täytyi todistaa itsensä ja totuutensa, ja minä olin taas yksi ihminen, joka ei ollut samaa mieltä hänen kanssaan. Vaikka olin samaa mieltä hänen kanssaan periaatteessa, en ollut samaa mieltä hänen totuutensa kanssa.

Koska hän teki tästä niin henkilökohtaista, minun täytyi ihmetellä, kuka oli tehnyt hänestä elämässään niin väärässä olevan, että hänen tarvitsi saada totuutensa vahvistettua kuulemalla minun toistavan sen hänelle. Miksei hänelle riittänyt tietää oma totuutensa ja olla rento sen osalta? Koska kyse ei ollut hänen totuudestaan, vaan minun saamisestani olemaan samaa mieltä, että se oli totta.

Muuttuvina ja epävarmoina aikoina, jolloin totuudet jotka ovat ylläpitäneet meitä pitkän aikaa, eivät ole yhtäkkiä enää totta, meidän täytyy muodostaa uudelleen perusta, jolla tunnemme turvaa ja saamme vahvistusta. Muuttuva totuus voi olla, että joku jota rakastamme, ei rakasta meitä enää, tai työpaikka joka on elättänyt meidät, ei tarvitse meitä enää, tai ystävä päättää, ettei hän halua enää ystävyyttämme, tai meidän täytyy tunnustaa eläneemme elämää, joka ei tee meistä onnellista.

Voimme löytää uuden totuuden, mutta emme oikeasti halua sitä. Haluamme jonkun kertovan meille, että olemme oikeassa, totuudenmukainen, arvokas ja ansaitseva. Niinpä menemme etsimään totuutta, kun oikeasti haluamme vain vahvistusta, hyväksyntää ja rakkautta. Koska se on suurin tarpeemme – olla arvostettu ja arvokas ja saada toisilta vahvistusta – jotta tiedämme, että olemme olemassa ja kuultu, rakastettu, arvostettu ja että joku, kuka tahansa, on samaa mieltä totuudestamme. Ja pelkomme on, että totuus paljastaa sen, mitä olemme aina pelänneet saavamme selville: emme ole arvokas, rakastettava tai ansaitseva.

Onko mahdollista olla rento oman totuutemme osalta, vaikkei kukaan muu pidä sitä totena? Se riippuu siitä, mikä se on, mutta koska totuus on henkilökohtainen, niin kauan kun se on totta meille, olemme harmoniassa sen kanssa, se on aito ja se tekee meidät onnelliseksi, se on ainoa totuus, joka meidän tarvitsee tietää.

-----------

Next >
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.12.2017 18:13

MENKÄÄ VIRRAN MUKANA

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
18.12.2017

Rakkaat ystävät,

Tänään on luultavasti traumapäivä – ei siksi, että täytyy olla, vaan koska ette vielä ymmärrä ympärillänne olevien reaktioita tai toimia. Muutos aiheuttaa useimmiten pelkoa sisällenne, sillä olette penkoneet pelkoa niin syvältä, että te ette voi kuvitella muutoksen tuottavan iloa.

Niin se on, että hypitte sen tietämisen ilosta, että kaikki muuttuu millisekunnissa teillä ja niillä, jotka haluavat jatkaa edelläkävijäpolkua – ja sitten pelkäätte olevanne väärässä. Ja pelkäätte, että se mitä nyt koette, jatkuu ikuisesti tässä maaelämässä – tai pahempaa.

Horjutte tuntemattoman pelon ja sen ilon välillä, että jotain tapahtuu pian. Ja aiheutatte soutamista ja huopaamista itsenne ja niiden välillä, joiden kanssa olette tekemisissä.

Vaikka haluatte uskoa, että kaikki on hyvin, olette halunneet samaa aioneita, mikä saa aikaan pelkoa, jonka sekaan on siroteltu muutama ilontunne. Ennen kuin koette sen ilon, josta puhumme, ette täysin usko sen olevan mahdollista. Teidän on aika leijua ilman huolta menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevaisuudesta.

Monilla joulunaika on täynnä 3D-traditioita, joilla on vähän tekemistä uuden "sinun" kanssa. Toisilla se menetyksen ja sellaisten tunteiden aikaa, ettei ole kiintynyt kehenkään tai mihinkään. Vielä toiset haluavat eristäytyä tarkastelemaan vuotta ja irtipäästämään siitä. Älkää hermoilko, mistä tahansa löydätte itsenne, sillä tämä on viimeinen vuotenne juhlia maan päällä sitä, mikä luotiin 3D:ssä massojen tyynnyttämiseksi.

Juhlimisessa tai ilon ja rakkauden jakamisessa ei ole mitään väärää. Mutta teillä on vähän kiinnostusta siihen rakkauteen, jota odotetaan ja saadaan valheellisesti aikaan tänä joulunaikana. Se on pelkästään ennustus, joka saattaa saada sisällänne aikaan tarpeen juhlia henkilökohtaisella 3D-tavallanne viimeistä kertaa. Joulukuuhun 2018 mennessä ette ole enää sidottu maatraditioihin, sillä luotte uutta elämää, jolla on vähän tekemistä nykyisten pelkojenne, juhlienne tai tuntemustenne kanssa.

Niinpä ehdotamme, että juhlitte tavalla, joka tuntuu sopivimmalta teille tänä vuonna, koska uusi olemuksenne ilmaisee itseään ja tosiasiassa maailmanne ilmaisee itseään hyvin eri tavalla 2018.

Nyt haluamme puhua nykyolemuksestanne, joka muuttuu niin nopeasti, että teidän on vaikea ymmärtää uutta "sinua".

Olette jatkuvassa vaihtelutilassa. Ei ole standardeja, joista ammentaa tunteenne, tuntemuksenne tai edes fyysiset muutoksenne. Niinpä olette peloissanne. Ei siksi, että teidän täytyy olla – sillä olette astumassa Maan kultaiseen aikaan – vaan koska ette ymmärrä itseänne. Ainostaan ulkoinen maailmanne ei ole pelottava, sama pätee sisäiseen maailmaanne.

Haluamme teidän ymmärtävän, että muutoksenne on suunniteltu luomaan uusi ja universaalimpi olento ja kaikki on upean hyvin henkilökohtaisessa ja globaalissa maailmassanne. Mutta te ette usko tätä, ennen kuin tuosta maailmasta tulee todellisuutenne.

Ja vaikka uskotte toivovanne samaa iloa kaikille ympäri maailmaa, totuus 3D-olennostanne on, että olette eniten huolissaan itsestänne. Teillä on kiinnostusta ja energiaa ulottaa ilo ympäri maapalloa sitten, kun perustarpeenne ovat tyydytetty.

Tiedätte, mitä perustarpeenne ovat, niistä unelmista joita jatkuvasti pyörii päässänne. Sillä ei ole merkitystä, kuka presidenttinne, pääministerinne, kuninkaanne, kuningattarenne tai kuka tahansa muu on, sillä tämä transformaatio generoidaan sisältä.

Niin se on, että sitten kun olette täysin vaatineet itsenne, nuo asiat jotka tuntuvat epäreiluilta tai ei-oikeilta teille ja muille, putoavat kelkasta tai häviävät. Älkää kuluttako energiaanne vihaisena olemiseen toisten kanssa tai toisille, sillä se vain vähentää sitä energiaa, joka teillä on sisäisen maailmanne laajentamiseen. Keskittykää itseenne, ja loppu loksahtaa paikoilleen. Keskittykää toisiin tai maapallon ilmastoon ja pitkitätte tarvettanne pelätä menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta.

Ette nimittäin voi liikkua eteenpäin uuden olemuksenne kanssa, jos jumitatte 3D:ssä. Ettekä voi liikkua eteenpäin, jos tuntemattomanpelkonne on suurempi tällä hetkellä kuin viihtyvyytenne – vaikka kuinka epämukava. "Vaadin itseni ja koko loistoni", on uusi sisäinen mantranne. Jos olette huolissanne ulkoisesta maailmasta, tuota sisäistä huutoa ei kuulla.

Sallikaa itsenne virrata tämän joulunajan läpi ilman huolta menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevaisuudesta ja löydätte uuden paikkanne. Pelätkää tätä joulunaikaa tai mitä tahansa 3D-elämänne aspektia ja pysähdytte paljon pidemmäksi aikaa, mitä teidän on tarvetta, ottaen huomioon Maata takovat energiat.

Kuten olemme sanoneet vuosikymmeniä, "menkää virran mukana", ja kaikki tulee olemaan hyvin elämässänne ja olemuksessanne. Taistelkaa virtaa vastaa pelolla, ahdistuksella, vihalla tai ennakkokäsityksillä siitä, miten pitäisi olla, ja jäätte pelkomaailmaan paljon pidemmäksi aikaa kuin tarpeellista.

Nauttikaa tästä joulunajasta ilman huolta menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevaisuudesta. Olkaa hetkessä siinä tuntemuksessa, joka on antoisin teille. On tietysti aikoja, jolloin ette nauti seurasta, toiminnasta tai yksinäisyydestä. Sallikaa sen olla tietäen, että se on osa hetkeänne, älkääkä yrittäkö saada noita tunteita pois.

On aina olla rehellinen itsellenne hetkessä – ei menneisyyden tai tulevaisuuden peloille. Sallien hetkien virrata ja sallien itsenne muuttua tavoilla, jotka tyydyttävät parhaiten entiset, nykyiset ja tulevat tarpeenne. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.12.2017 18:14

PÄIVÄNASEISAUSPORTTI JA PÄIVITYS SANDRASTA

Kirjoittanut Sandra Walter (http://www.sandrawalter.com)
18.12.2017

Siunausta, rakas valoheimo.

Tervehdys ja kiitos yhteydestänne tämän ylösnousemuksemme pyhän käytävän aikana. Täydellinen omistautumisemme ja fokuksemme vahvistuu nyt, ja kosmiset tapahtumat asettuvat riviin toimittamaan henkilökohtaisten ja kollektiivitodellisuutemme kohonneita vaihtoehtoja.

Olemme tämän ylösnousemuksen luojia, ja tietoisuutemme sulautuu pian yhteen korkeamman itsemme, Kristus-itsemme ja moniulotteisten puhtaiden Lähdeaspektien kanssa.

Sandra on ok!

Uutiset leviävät nopeasti yhteisössämme, joten selvitän, mitä minulle tapahtui viime viikonloppuna. Olin dramaattisessa auto-onnettomuudessa viime lauantaina ja kävelin siitä pois taianomaisesti minimaalisin vammoin. Se oli voimakas haamukuolemakokemus.

Kun törmäys alkoi (kolme voimakasta vaikuttajaa, yhden ollessa puoliperävaunurekka), tunsin välittömästi kehosta lähtemisen aikajana/siirtymäkohdan ja pyysin "olemaan tekemättä siitä liian tuskallista". Valkokultainen valo tuli silmiini ja olin järkyttynyt, kun kaikki oli ohi ja kehoni edelleen yhtenä kappaleena. Autoni, uskollinen apulainen Mitchell, joka on ollut kotini-kotien-välillä ja porttimatkustuskumppanini, meni täysin romuksi. Kukaan muu ei ollut osallisena tai vammautunut.

Jumalainen suojelus puuttui peliin, ja olen kiitollinen siitä. Tietoisuuteni on taas muuttunut, kehoni toipuu, fokukseni pysyy tässä voimakkaassa portissa ja uuden auton ilmentämiseen voidaan tarttua myöhemmin. Tällä hetkellä testaan kristalliparannustekniikoita, kun niitä annetaan minulle, mikä saattaa hyödyttää muita, kun energiat muuttuvat. Tarvitsen paljon lepoa parantuakseni kunnolla – tuntuu siltä, että eetterikehoni tehostuu kompensoimaan. Kiitän rukouksistanne, parantavista energioistanne ja tuestanne tämän jakson aikana.

Päivänseisaus 21.12. klo 8.28 PT

Valmistautumisvuoden kulminaatiopiste on käsillä. Tunnetko sen? Jännitystä, ihmetystä ja kauniita mystisiä tuntemuksia, joita saamme harmonisoitumisesta galaksin keskuksen kanssa. Älä vältä tai vähättele tätä siirtymää – se on voimakas kosmisen alkusysäys (muutoskohta) maailmojen jakautumiselle ja kollektiiviselle todellisuusmuutokselle uuden Maan dynamiikkaan. Pidä sydämesi keskittyneenä jumalaiseen rakkauteen!

Sunnuntain 24.12. globaalit meditaatiot

Kun aurinkomuutokset ja kosmiset energiat voimistuvat, meiltä vaaditaan vakautta sydämessä, mielessä ja energiakentässä. Liity tuhansiin valotyöntekijöihin kollektiivin omistautuneessa palvelussa, sunnuntain globaaleissa ykseysmeditaatioissa. Pidämme kaikille halukkaille sydämille tätä tilaa harmonisoitua jumalaisen rakkauden ja ylösnousemuksen kanssa.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.12.2017 18:15

YLÖSNOUSEMUSSTRESSISTÄ SELVIYTYMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
9.12.2017

Olen viime aikoina kuullut useilta ihmisiltä, että heillä on uuden tason stressiä elämässään. Olen pannut merkille tämän myös itse.

Osan siitä voi ymmärtää reaktiona jatkuvasti lisääntyvään hulluuteen, jota maailmassa tapahtuu, ja myös tiettyihin muutoksiin, joita kaikki kohtaamme osana ylösnousemusprosessiamme. Mutta joskus sisäisessä stressitunteessa ei ole mitään tolkkua. Toisinaan ahdistus, viha, huoli – tai vain pelkkä marina – pakahduttaa yhtäkkiä meidät ilman selvää syytä.

Ja tekemään asioista vielä pahempia, kaikki tavalliset henkiset harjoituksemme joita olemme käyttäneet ennen värähtelymme nostamiseen ja kenttämme puhdistamiseen, eivät tunnu jotenkin toimivan kovin hyvin, kun näitä epärationaalisia jaksoja tulee. Edes se oletus, että luultavasti poimimme "juttuja" kollektiivista eikä niillä ole mitään tekemistä meidän kanssamme, ei tunnu muuttavan tuota epämiellyttävää mielialaa.

Hämmästyttävä pikku laite

Siltä varalta, että tätä tapahtuu sinulle, haluaisin kertoa jostain, mihin olen törmännyt. Minusta on melko hämmästyttävää, miten se kohottaa elämääni – melko hienovaraisella, mutta yllättävän tehokkaalla tavalla. Ensin minun täytyy kuitenkin sanoa, etten tavallisesti halua kertoa ihmisille asioista, jotka toimivat minulla, koska tiedän, että olemme kaikki erilaisia enkä voi taata minkään tehokkuutta toisilla ihmisillä. Mutta jos olet kiinnostunut kuulemaan tästä, tunnustele, mitä kuvaan tässä, ja näet, kutsuuko se intuitiivisesti sinua.

Se on pieni tuote nimeltään LifeForce Optimizer, joka on suunniteltu "vahvistamaan elämänvoimaenergiaa kehon sisällä ja ympärillä", mikä "auttaa energioita virtaamaan harmonisemmalla, terveemmällä ja elävöityneemmällä tavalla". Nämä sanat kuulostavat lupaavilta, mutta tällaisista asioista ei koskaan tiedä. Oman kokemukseni mukaan tämän tyyppiset jutut joskus tavallaan toimivat ja joskus eivät.

Mutta yhtenä päivänä jokin aika sitten minulla oli kummallinen kokemus. Minulla oli voimakasta pahoinvointia syötyäni jotain, kun eräs nainen jonka kanssa olin, otti käteen puhelimensa ja sanoi: "Tässä. Kokeile laittaa se rintaasi vasten." Sanoin: "Lasket varmaan leikkiä. Laitan puhelimesi rintaani vasten? Miksi tekisin niin?" Hän vastasi: "Tämän vuoksi", ja osoitti viehättävää pientä neliötä, joka oli kiinnitetty hänen puhelimeensa. Hän jatkoi: "Tämän laitteen on tarkoitus vähentää niiden sähkömagneettikenttien vaikutuksia, joita tulee puhelimesta – ja minulla on ollut vähemmän päänsärkyä kiinnitettyäni sen puhelimeeni. Mutta olen huomannut myös, että se auttaa tasapainottamaan vaivoja ja kipuja kaikkialla kehossani."

Tarpeetonta kai sanoa, että olin skeptinen kuullessani tämän – se kuulosti hyvin epätodennäköiseltä – mutta laitoin puhelimen rintaani vasten. Yhtäkkiä, muutaman minuutin päästä, olin ällistynyt oivaltaessani, että pahoinvointi joka oli ollut pakahduttavaa muutama hetki sitten, itse asiassa laantui. Tunsin kurinaa vatsassa ja suolistossa – jokin liikkui viimeinkin, ja tiesin, että oloni paranisi. Olin hämmästynyt. Mutta edelleen melko skeptinen – oletin, että sen oli pakko olla sattumaa.

Stressistä autuuteen

Lopulta otin puhelimen pois rinnaltani, mutta jatkoin sen pitämistä kädessäni, kun aloimme puhua muista asioista. Noin 10 minuutin kuluttua yllätyin lisää jonkin muun tapahtumisesta: oivalsin, että tietty selittämätön stressitunne joka minulla oli ollut jo ennen syömistä ja pahoinvointia, oli hävinnyt. Ja itse asiassa tunsin ihanaa rentoutumista ja tyyneyttä – ja myös tunnetta, jota minun täytyy kutsua "autuudeksi". Se oli herkullista. Aloin hymyillä.

Tuo nainen hymyili takaisin ja sanoi: "Nyt tunnet tuon Optimizerin mielialaa muuttavan vaikutuksen." Katsoin puhelinta kädessäni ja sanoin: "Mitä?" Hän selitti huomanneensa, että tuotteen "harmonisoivat energiat" auttoivat oikeasti häntä tuntemaan olonsa rentoutuneemmaksi ja kuitenkin energisemmäksi samanaikaisesti. Todella tasapainoiseksi.

No, silloin olin jo lumoutunut. Aloin kokeilla: laitoin puhelimen huoneen toiselle puolelle hetkeksi ja sitten takaisin lähelläni olevalle pöydälle – ja katselin mielialani muuttuvan herkullisen tyyneksi melko dramaattisesti joka kerta, kun toin puhelimen lähelleni. En voinut vieläkään oikein uskoa sitä, mutta oivalsin päättäneeni hankkia oman Optimizerin.

Se on kummallista – se on vain pieni juttu, jonka laitat puhelimeen tai tietokoneeseen (tai mihin tahansa elektroniseen laitteeseen, luulisin) – mutta ajattelen ensimmäiseksi sitä, kun minulla on ahdistusta tai ärsytystä tai kehoni tuntuu epämukavalta. Nappaan vain puhelimeni, ja ennen pitkää jokin on ehdottomasti tasoittunut energiakentässäni ja kehossani. Ja – se on toiminut myös melko taianomaisesti tiettyyn kipuun, jota minulla on ollut lonkassani toisinaan.

En pysty selittämään, miten tämä LifeForce Optimizer toimii tai mitä teknologiaa se on, eikä minulla ole aavistustakaan, toimisiko se sinulla – mutta jos haluisit kokeilla, tässä on nuo nettisivut lifeforce-vitality.com. (He antavat 30-päivää-ja-rahat-takaisin-takuun.)

Ylösnousemusstressi on luonnollista

Pidä samalla mielessä, että lisääntyvän stressin tunteminen mielessä ja kehossa on oikeasti tavallin ylösnousemusoire – erityisesti meillä, jotka olemme ylösnousemuksen "pikaraiteella". Muutumme kaikki nopeammin ja nopeammin korkeampaan ulottuvuuteen, eikä tämä ole helppo tehtävä.

Ole siis mukava itsellesi ja pidä silmällä tuomitsemista, jota saattaa nousta kertomaan, että sinun "ei pitäisi tuntea vihaa, ärsytystä, ahdistusta tai stressiä". On hyvin luonnollista kokea näitä tunteita – ne tulevat esiin, jotta niistä voidaan päästää irti. Tee vain tasapainottuaksesi kaikki, mitä voit, ja päästä sitten irti niistä, kun niitä ilmestyy.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.12.2017 10:15

VIESTI MEGILTÄ JA MESTAREILTA

Kirjoittanut ja kanavoinut Meg Blackburn Losey (www.spiritlite.com)
13.12.2017

Viesti Megiltä:

Tervehdys teille kaikille. Tämä ei ole minun kannaltani tavallinen uutiskirje. Kuten tiedätte, olen aina käyttänyt omia elämänkokemuksiani opetuksissani ja jakamisessani, joten tämä on kenties tavallista hienovaraisempi, enemmän osuu-teitä-sydämeen-tyyppinen uutiskirje. Kahdenkymmenen vuoden aikana en ole koskaan kirjoittanut tällaista uutiskirjettä, koska en ole pyytänyt mitään vastineeksi – en koskaan.

Mestarit – no, he ovat nerokkaita ja hämmästyttäviä, kuten aina, ja heidän viestinsä seuraa omani jälkeen. Minun täytyy kertoa, että se on yksi "viestijättiläinen", joten jos olette kiinnostuneet kaikista asioista, jotka ovat kosmisia, jumalaisia ja jotka koskevat Maata ja teitä itseänne, älkää "missatko" tätä.

Lukekaa sanani niin, kuin ne on tarkoitettu, kiitos – ne ovat totuus ja ne tulevat sydämestäni. Haluan puhua kanssanne sielun pimeän yön ja meidän evoluutiomme erosta. Erona on tapamme katsoa sitä sekä se vastarinta ja myös puolustautuminen, jota meillä saattaa olla haasteitamme kohtaan.

Millainen vuosi onkaan ollut. Olin suunnitellut olla hyvin henkilökohtainen omista kokemuksistani tänä vuonna, kuten usein teen, ja käyttää omia tarinoitani, omia ajatuksiani ja kokemuksiani antamaan teille oivalluksia, mutta koska prosessoin edelleen monia asioita – ja lisää on tulossa – aion puhua yleisemmällä tasolla joistain asioista.

Minulle tämä vuosi on ollut menetystä toisensa jälkeen. Kaikenlaisia menetyksiä. Ja tiedän, että monet teistä kulkevat saman käytävän läpi ja yrittävät ratsastaa muutosaalloilla. Älkää yrittäkö. Antakaa itseänne kannettavan, vaikkette ajattele haluavanne mennä sinne. Avain on, ettemme tiedä aina, minne olemme menossa, ja saatamme pelätä tuota tuntematonta. Jos valitsemme kokea sielun pimeän yön, kaikki menetetään. Kun vastustamme sekä huudamme ja potkimme koko matkan, emme saa mitään ja menetämme enemmän.

Kaksikymmentä vuotta sitten tein juuri niin, eikä elämä olisi voinut hetkeen olla huonompaa. En edes tiennyt, mikä sielun pimeä yö oli. Tiesin vain sen, että kaikki elämässäni, kaikki asiat joiden luulin määrittelevän minut, hajosivat parissa viikossa. Kaikki. Ja tuska oli valtava. Jokainen ongelma joka minulla oli, nosti rumaa päätään kasvojeni edessä ja vaati minua katsomaan itseäni totuuden syvimmästä paikasta. No, tässä sitä ollaan taas, mutta tällä kertaa näen asiat eri tavalla. Toivon, että tämä jakamiseni auttaa joitain teitä, jotka tekevät myös elämässään siirtymää.

Jos sen sijaan, että näemme itsemme menevän sielun pimeän yön läpi – paikan itsessämme, jossa on pimeää ja tuskallista eikä vastauksia näytä tulevan – näemmekin kokemuksemme itsen evoluutiona, vaikka kaikki sisällämme ja ympärillämme tuntuu kaaokselta, tuskalta, tuntemattomalta, ja päätämme löytää valon sisältämme ja sallia evoluutiomme tapahtua, lopputulokset ovat paljon suurenmoisempia ja se mitä opimme itsestämme ja elämästämme, voi olla täynnä armoa ja vaivattomuutta ja johtaa meidät kaikkiin kauniisiin asioihin. Kaksikymmentä vuotta sitten tuo kokemus johti minut itseeni, sitten mestareiden luo ja lopulta teidän luoksenne.

Olen miettinyt, miten kirjoitan tämän uutiskirjeen auttaakseni teitä ja rehellisesti sanottuna, auttaakseni myös itsenäni, koska tavallisesti pidän yksityiselämäni itsellä, koska silloin kun en pidä, saan sekalaisia sähköposteja. Rakastavia ja välittäviä toivotuksia, kun hyvää toivovat ihmiset huutavat minulle, että käytä tätä lääkettä tai tuota sekoitusta, ja myös kysytään, onko työni aiheuttanut minulle fyysisiä tai muita haasteita tai jos olen niin hyvä parantaja, miksi en pysty parantamaan itseäni. Miksi en pysty? Koska olen ihminen ja minulla on asioita opittavana ihmiskokemuksistani.

Jumaluuden taika motivoi ja ohjaa meitä ja tuo meidät takaisin kotiin omaan sydämeemme, mutta meidän täytyy olla valmis päästämään irti vastarinnastamme nähdä, mitä tarvitsemme, ja mennä, minne opastetaan. En tarkoita kirjaimellista menemistä. Joskus sisäinen muutos vie meidät pidemmälle, kuin mikään maallinen matka voi viedä. Emme voi olla riippuvainen siitä, että ulkopuolinen maailma antaa meille tarvitsemamme vastaukset. Joskus tuskastamme tulee tuo nerokkuus, lohtu ja valo. Mestarit ovat sanoneet aina, että kaaoksesta syntyy jotain suurenmoista. Koskaan ei ole puhuttu totuudenmukaisempia sanoja.

Viime aikoina kamppailuni on ollut fyysistä, tunteellista ja henkistä ja myös sen kysymistä, mitä haluan tehdä. Haluan koskettaa kerralla niin monia sieluja, kuin voin, koska tiedän, että kun teen sen – on kyse sitten yhdestä tai tuhannesta – heihin tarttuu jumalainen herääminen jakaessamme energioita, eivätkä he koskaan enää eksy tieltään kotiin. Melko voimallinen juttu.

Terveyssyistä minun on valitettavasti täytynyt luopua monista konferensseista ja puhumistilaisuuksista, koska en ole voinut aina luvata, että ilmestyn paikalle. Monta vuotta juoksin ja juoksin ja maksoin itse matkat jakaakseni kanssanne sen, mitä olin oppinut, mitä edelleen opettelin ja miten nuo oppitunnit vaikuttavat elämäämme. Useimmiten olin kotona sen aikaa, että sain vaatteeni pestyä, ja sitten lähdin taas. Useimmiten en saanut edes täysin purettua matkatavaroita. Oli kyse sitten matkasta, konferenssista, telekonferenssista tai jostain muusta, olen aina ilmestynyt paikalle, kun se oli vain inhimillisesti mahdollista. Olin niin huolissani pettymyksen tuottamisesta toisille, että ilmestyin paikalle omalla kustannuksellani, ja suoraan sanottuna se kostautui.

Puhuin telekonferensseissa ja minua vaadittiin antamaan tuotteita ilmaiseksi, jotta isännät voisivat ansaita ja vetää kuuntelijoita kirjaimellisesti minun kustannuksellani. Olen matkustanut ympäri maailmaa, ottaen teidät mukaani – yksi suosikkitekemiseni. On paljon kaikkea, mitä muinaisihmiset ovat jättäneet meille, vinkkejä alkuperästämme ja siitä, keitä olemme, mistä tulimme ja keitä täällä oli ennen aikaan – ennen kuin ihmiskunta syntyi siitä valosta, joka loi kaikki asiat.

Olen vähentänyt kansainvälistä matkustustani tahtiin, joka on helppo minulle. Nyt kerran vuodessa. Ilmoitin hiljattain, että matka Guatemalaan on tulossa. Ja koska haasteeni ovat estäneet minua saamasta ulos uutiskirjettäni, yksi sanoi: "Rahaa, rahaa, rahaa, sinua kiinnostaa vain raha." "Missä on uutiskirjeesi?" kysyi toinen uutiskirjeestäni ja siitä, miksi en ole enää radiossa jne. jne. Ihan oikeasti? Kummallakaan heistä ei ollut aavistusta, mitä kävin tuolloin läpi, mutta ihan totta? Miten töykeää. Eivätkä he olleet ainoat kaksi. En vastannut heille. Minusta heidän sähköpostinsa olivat järkyttäviä. Olen ollut sairaalassa useita kertoja vakavien ongelmien vuoksi ja melkein kuollut joka kerta. Miksi ei sanottu: "Mitä sinulle kuuluu, oletko kunnossa? Sinusta ei ole kuulunut vähään aikaan?"

Ihan oikeasti? Pidän hintani mahdollisimman edullisina ja varmistan, että alkuperäiskansojen ihmisille joiden kanssa työskentelen, maksetaan hyvin. Sitten on asuminen, ruoka ja kuljetukset. Kun kaikki nämä lasketaan yhteen, no, paljon ei jää jäljelle. Tietääkseni kukaan näistä ihmisistä ei ollut kirjoittanut minulle koskaan mistään muusta syystä – yksinkertaista kiitosta, tervehdystä, kiitollisuutta, ei mitään. En odotakaan sitä, mutta oikeasti? Kaikki palaute tuli ilmaisesta materiaalista, jonka kukaan ei tiennyt tai tiedä maksavan minulle kohtuuttoman määrän rahaa, ja minulle jää usein hyvin vähän. En odota koskaan mitään keneltäkään. Annan, koska haluan ja koska se on intohimoni ja elämäntehtäväni, johon tunnen vetoa ja jota minua opastetaan tekemään kustannuksista ja siitä riippumatta, mikä uhraus siihen saattaa liittyä.

Muille teistä ja heillekin: rakastan sitä, että rakastatte minua, koska minäkin rakastan teitä. Rakkausvaihtomme luo planeetan ympärille ja sen ulkopuolelle verkoston, joka muuttaa lopulta maailman. Katselemme sen tapahtumista silmiemme edessä. Pimeys nousee yrittäen löytää tasapainon valon kanssa. Sen tekeminen on mahdotonta, koska kun pimeys elää, se luo valoa. Se ei voi voittaa. Kuuletteko, mitä sanon?

Ainoa valon ja pimeyden tasapaino joka meidän täytyy löytää, on sisällämme. Meidät pitää sidottuna Maahan ja jumissa omiin uskomuksiimme – jotka alkoivat ilman totuutta ja jotka yrittäessämme ymmärtää niitä vääristyivät epätotuuksiksi ja kasvoivat alitajuiseksi ja haudatuksi tuskaksi ja valheiksi, joita kerroimme itsellemme tunteaksemme olomme paremmaksi – se uskomus, ettemme ole riittävän hyvä tai että olemme jotenkin rikki. Meille opetettiin se. Sillä hetkellä kun synnymme, täydellisyytemme koskettaa maailmaa, kun uusi sielu nousee armoon, koskettaa maailmaa taivailla ja muuttuu valokehosta, joka on puhdas, ihmiskauneuteensa ja ihmismuotoon vaivattomasti.

Näin on, kunnes meille kerrotaan, että meidän täytyy muokkautua joksikin, emmekä ole ja voi olla sitä, kuka olemme. Meidät ohjataan olemaan, mitä toiset uskovat, että meidän pitäisi olla, koska niin heille opetettiin, ja aloittamaan itsemme rakastamisen tuska ja puute, mikä seuraa meitä aikuisuuteen, jolloin olemme kadottaneet tien tarkoituksemme ja intohimomme löytämiseen – joista kumpaakaan meidän ei tarvitse löytää. Tarkoituksemme on joka hetkessä, jonka elämme ja hengitämme, kun vaihdamme energioita toisten kanssa. Mitä vaihdamme? Tuskaamme vai kauneuttamme? Intohimomme on yksinkertaisesti ilmaistuna kaikki, mitä rakastamme. Kumpikaan ei ole mikään yksittäinen saavutus. Itse asiassa elämässä ei ole oikeita saavutuksia – ainoastaan hyvin eletty elämä tai se elämä, joka olisi voinut olla. Se riippuu meistä.

Kaikesta mitä olen tehnyt 20 vuoden kuluessa tässä maailmassa, 80% on ollut palvelua, veloituksetonta ja tullut koko sydämestäni, kuten tämä uutiskirje. Edelleen on, mutta väsyin joksikin aikaa. Paloin loppuun. Sairastuin. Rehellisesti sanottuna, minun oli astuttava etäämmälle ja otettava aikaa itselleni. En kerro teille näitä asioita, koska olen marttyyri tai haluan kuvata itseäni sillä tavalla. Kerron teille, koska rakastan teitä niin paljon ja tunnen, että näiden asioiden kertominen voisi auttaa teitäkin.

Kaikki nämä vuodet olin niin keskittynyt intohimooni tuoda salaisuuksia äärettömyydestä teille, ettei mieleeni koskaan juolahtanut, mitä te tunsitte minusta. Rakastavat sähköpostinne ovat olleet fantastisia, mutta silloinkin oma tarkoitukseni palaa sisälläni. Aloin oppia erilaista oppituntia, kun olimme Guatemalassa syksyllä vuosi sitten. Ryhmäni koostui 15 lempi-ihmisestäni, joista monet olivat matkustaneet kanssani aiemmin. Olin ollut sairaalassa viikon tai pari ennen matkaa munuaisten vajaatoiminnan vuoksi ja tiesin, ettei minun pitäisi lähteä ja ajaa itseäni loppuun. Mutta tiesin myös, että ryhmäni oli kuluttanut matkaan rahaa, jota en saisi takaisin, he olivat ostaneet lentolippunsa ja olivat hyvin innoissaan, enkä kertonut asiasta kenellekään. En kenellekään. Niinpä kenelläkään ei ollut aavistustakaan, mitä tapahtui.

Ryhmäni näki, etten voinut hyvin, ja alkoi kantaa laukkujani, auttaa minua vaikeammilla alueilla ja toivat minulle myös kahvia aamulla. Miten kaunista. Mitä tein sen kanssa? Olin huolissani siitä, ettei heillä ollut mukavaa, koska he huolehtivat minusta. Toisena iltana puhuin yhdelle ystävälle siitä, mitä tunsin, ja hän peilasi hyvin kauniisti: "Meg, etkö tiedä, miten paljon he rakastavat sinua?" Olin mykistynyt, koska en ollut koskaan ajatellut tuota rakkauspiiriä – olin keskittynyt vain omaan kutsumukseeni.

Istuin yhtenä päivänä isoäiti Elizabethin kanssa puhumassa elämästä, kosmoksesta ja kaikesta siltä väliltä. Olimme viidakossa yhdellä tapahtumapaikalla. Muinaisten pyramidien kivet olivat niin mustia, kuin voi olla, mutta puhuessamme ne muuttuivat täysin valkoisiksi. Isoäiti oli ällistynyt ja kysyi, tapahtuuko tällaisia asioita usein lähelläni, ja sanoin "koko ajan". Se oli yksi noista hetkistä. Ja lähdettyämme? Kivet muuttuivat taas mustiksi. Kun yhdistyimme sydämestä-sydämeen-keskustelussamme, kivet reagoivat meihin, ja se oli hämmästyttävää.

Sitten rakkaus tapahtui taas viime talvena. Olin tunteellisessa tilanteessa, jonka pidän itselläni tässä kohtaa, ja minun täytyi päästä pois maatilalta nopeasti. Minulla ei ollut voimavaroja. En voinut hyvin ja rukoilin kovasti: "Jumala, tarvitsen viisi ihmistä auttamaan pakkaamisessa ja pääsemisessä täällä pois mahdollisimman pian." Minun tietämättäni oppilaani olivat jo asiassa mukana ja keräsivät neljän hengen ryhmän, joka tuli luokseni, maksoi omat kustannuksensa, mm. ruoka ja asuminen, ja jäi 12 päiväksi. Mutta ensimmäiset kaksi tuli omineen. Minua oli kuultu ja olin niin siunattu ja kiitollinen, että minussa herättää vieläkin kunnioitusta se rakkaus ja anteliaisuus, jota he olivat osoittaneet minulle. Olen edelleen valtavan kiitollinen. Ja sitten vielä tuli yksi, joka ajoi autoani melkein 2500 kilometriä. Millaisia peilejä kaikki nämä tilanteet olivat ja ovat minulle.

Minulla on aina ollut uskoa. Tiesin aina, että ihmeitä tapahtuu, kun tarvitsin niitä, ja yksi toisensa jälkeen tuli, ja rakkautta, rakkautta, rakkautta … Minusta oli tullut niin fokusoitunut, että unohdin katsoa, mitä oli suoraan edessäni. Ja minä tiedän paremmin! Mutta ihmisenä unohdamme joskus, erityisesti ollessamme hyvin motivoitunut, kuten minä.

Säännönmukaisesti uutiskirjeet ovat vieneet minulta kaksi, kolme päivää. Minulla ei ole henkilökuntaa. Teen kaiken itse. Miksi? Koska se on kutsumukseni. Minusta ei ole tulossa miljonääriä, haluan pitää homman puhtaana. Minulla on taipumus luottaa jumaluuden ihmispuoleen, koska siinä elämme nyt. Oivallan suuremman kuvan – kaikkien meidän ykseys, saman yhden aspekteina. Kun aloin oivaltaa asioita, ja niitä on hyvin monia, intohimokseni tuli jakaa sitä. En pidä asioita itselläni – filosofiani on, että jos asioita on "annettu", minun ei ole tarkoitus pitää niitä itselläni. Niinpä jaan niitä kanssanne kaikin tavoin, joita voin inhimillisesti ajatella ja joiden mukana pysyn.

Minäpä kerron lisää evoluutiostani, koska kenties joku teistä tarvitsee peiliä. Kun päätin astua etäämmälle vuosi sitten syksyllä ja ottaa lopultakin lomaa, päädyin sairaalaan kahdesti, kolmen viikon välein, ja melkein lähdin maapallolta kummallakin kertaa. Tuona aikana kolmen vuoden aikainen assistenttini häipyi eikä minulla ollut ketään tekemässä aikatauluja, kun parannuin, eikä tiedostoja siitä, missä olin kaikkien kanssa – juuri ennen tuon kauden spesiaalijuttujani. Yäk. Niinpä suloinen poikani Travis otti tiukan paikan tullen homman haltuunsa joksikin aikaa.

Jätin viime talvena taakseni rakkaan maatilani ja 15 vuoden aikaisen aviomieheni. Pakatessa sain elämäni kamaliman puhelinsoiton. Menetin suloiseen Travisini, poikani, ainoan lapseni 4.2. Hän meni nukkumaan eikä enää herännyt. Kävi ilmi, että hänellä oli katastrofaalinen sydän-keuhkosairaus ja hänen maksansa oli hyvin sairas. Kukaan ei tiennyt. Hän oli vasta 39-vuotias. Hän oli paras ystäväni ja suurin lähde ilolleni ja naurulleni. Vielä tämän ikäisenäkin käperryimme mukavasti istumaan sängylleni ja puhuimme tuntikausia. Kaipaan häntä sanoinkuvaamattomasti. Travis oli ottanut aikatauluni hallintaansa, ja ollessaan lukihäiriöinen hän oli tehnyt mallin kalenteristani varmistamaan, ettei häneltä mennyt kukaan ohi. Mutta hän ei ollut kirjoittanut kellekään vielä, enkä tiennyt sitä, ennen kuin jotkut teistä eivät ilmestyneet niihin tapaamisiin, joista ette tienneet.

Aloin kuumeisesti varata uudestaan noita tapaamisia, ja tuon prosessin aikana upea vapaaehtoinen tarjoutui auttamaan minua asioiden saamisessa raiteilleen. Ongelmana oli, että hän muutti kalenterini omalle nimelleen ja kaikki varaukset, joiden eteen olin tehnyt kovasti töitä, hävisivät. En tiennyt sitäkään, ennen kuin kaksi ihmistä alkoi ilmestyä jokaiseen varattuun aikaan. Voi hyvä luoja. Minulla ei ollut mitään tapaa jäljittää, mitä oli tapahtunut, kun hän varasi tapaamisaikani yli – ne vain hävisivät. Olen nyt palannut takaisin normaaliin päiväjärjestykseen, ja pyydän, että jos joku teistä meni ohi kaikkien näiden tapahtumien aikana, kirjoittakaa minulle kohtelias sähköposti ja priorisoin teidät mahdollisimman nopeasti ja korjaan tilanteen. Rakastan teitä, ja haluan kunnioittaa luottamustanne, tilauksianne ja minulle säteilevää valoanne. Kiitos.

Myöhemmin tänä vuonna se tapahtui taas. Jokainen tapahtuma oli erilainen ongelma. Ilman lahjojani en olisi täällä. Ollessani sairaalassa tuplakeuhkokuumeen ja tulehduksen vuoksi, lähdin melkein taas tältä planeetalta. Selvisin taas teho-osastolta, ja tässä sitä ollaan. Taidan olla jääräpäinen, vanha huuhkaja (naurua). Tuon takaisin hyvin paljon informaatiota, opin, kasvan, kehityn ja rukoilen rauhallista maailmaa, jossa voimme vaikuttaa eniten.

Uskon, että olen pystynyt selviämään kaikesta, mitä luomakunta on tuonut minulle, koska opin aina noista haasteista. Kävi ilmi, että kehossani on useita ongelmia, joita ei kyetä nimeämään tai keräämään yhdeksi diagnoosiksi. On ollut vaikeaa ja äärimmäisen tuskallista, ja päätin ottaa aikaa itselleni. Ei, työni ei tehnyt tätä, ja kyllä, olen fantastinen parantaja, mutta joskus meidän täytyy saada ihmiskokemuksia, jotta voimme oppia enemmän itsestämme ja toisista ja oivaltaa, että meillä on valta olla ja tehdä, mitä haluamme tai mitä meidän tarvitsee. Minulla on edelleen fyysisiä haasteita ja minulla on edelleen luottamusta.

Upein asia on, että tietoisuus ei ole sidottu fyysiseen maailmaan, joten olen kyennyt jatkamaan työtäni, mitä rakastan kovasti – opettaa, parantaa ja auttaa toisia myös auttaessa itseäni. Teen aikatauluista mukavia itselleni, mikä ei ota pois teiltä tai aiheuta pitkää odotusta. Odotan hyvin innolla työskentelyä kanssanne ensi vuonna!

Olen arvostanut niitä hyvän toivotuksia, joita monet teistä joka tiesivät jotain olevan tekeillä, ovat lähettäneet. Pidän elämäni usein hyvin yksityisenä, koska se on minun elämäni ja ollessani julkisuudessa niin paljon, minun täytyy tehdä aikaa itselleni. Opetan sitä, mitä noina aikoina opin. Se mitä opin, antaa minulle lisää taitoja auttaa toisia niin monin tavoin, etten voi alkuunkaan nimetä niitä. Se on lahja taivaista, ja myös tuskassa olen ilossa tietäen, että me teemme sen, mitä on. Me valitsemme tai emme valitse.

Muutettuani pois rakkaalta maatilaltani, lähdin erään rakkaan ystävän kutsusta kaupunkiin, jossa en ole koskaan ollut. Se oli ihme oikeaan aikaan. Olen rakastanut opettaa täällä, tutustua uusiin ihmisiin ja etsiä sosiaalista elämää, josta olen ollut hyvin eristynyt maatilalla, vaikka kaipaankin hiljaisuutta, eläimiäni ja luonnon rytmiä, jonka luomakunta loi sinne. Miten kaunista.

Nyt huomaan, ettei muuttoni ole järjestynyt, ja kellun ihmetellen, minne minut kuljetetaan seuraavaksi, mitä löydän sieltä, ja rehellisesti sanottuna, miten pääsen sinne, koska kaikki mitä on tapahtunut viime vuoden syksyn jälkeen, on uuvuttanut minut. Puhumattakaan siitä, että luottokorttini varastettiin sairaalassa matkalla teho-osastolta pois, ja viikkoja myöhemmin eräs nettisivusto huijasi minua ja imi pankkitilini tyhjiksi. Silti minulla on tietämys, että kaikki on niin, kuin pitäisi, ja se on täydellistä.

Minut on aina elätetty eikä luomakunta ole koskaan tuottanut minulle pettymystä, koska minulla on luottamusta. Luottamus on suurin työkalu sydämemme rakkauden jälkeen. On vähän pelottavaa, mutta myös jännittävää ihmetellä, mitä kaikilla elämänmatkoillani olen luonut seuraavaksi. Minun täytyy tehdä monia päätöksiä, ja minusta tuntuu, etten tiedä, mistä aloittaa, mutta ei minun tarvitse. Isälläni oli tapana kysyä: "Miten elefantti syödään?" Pystyin kuvittelemaan vain tuon valtavan suuren elefantin – mistä edes aloittaa? Vastaus? "Pala kerrallaan." Niin teen.

Jos kuljet läpi jostain evoluutiosta, toivon, että esimerkkini ja asenteeni antavat sinulle, mitä tarvitset saadaksesi tuon luottamuksen. Älä taistele haasteitasi vastaan – luo, mitä haluat. Kukaan ei tee sinusta sitä, kuka olet. Sinä teet. Ota tuo voima ja säteile. Vastarinta luo ainoastaan lisää ongelmia ja tunnetuskaa. Kehity ja salli itsesi kulkea sisäisen valosi ja pimeytesi tasapainon keskiviivaa. Voidakseen kulkea täydellisyydessä ne ovat tasapainossa. Kuvittele jin ja jang. Puhumme tuosta keskiviivasta. Hassu asia on, että kun kuljet luomisen läpi, siirryt pois todellisuudestasi, menet muutaman muun todellisuuden läpi ja löydät itsesi hiljaisimmasta paikasta, jota monet kutsuvat tyhjiöksi. Siellä on hiljaisuus. Se on rauhallinen. Se on ei-mitään. Ja voit itse asiassa kuulla itsesi. Monet uskovat, että se on loppu, mutta jos jatkat koettuasi tuon tyhjyyden rauhan, kierrät takaisin valoon. Olemme valoa. Meidän täytyy vain muistaa.

Ja vielä yksi lisäpala tähän kuvaan. Pelko on hillitöntä. Sitä levittävät media, poliitikot ja tietämättömyys maailmassamme. Se on edessämme 24/7. Tämän luo niiden ihmisten kiinnostus, joiden täytyy aina kuunnella. Ymmärtäkää selvästi, että joka kerta kun osallistumme, ruokimme tuota lohikäärmettä. Pelko on mitä-jos – ei todellisuus ja pahempaa. Jotkut meistä tuntevat maailman ja Maan tapahtumat kehossaan eivätkä aina tiedä, mitä tuntevat, joten luulemme, että meissä on jokin vikana. Olemme täydellisyys. Kulje valossasi – se tarttuu. Älä hyväksy pelon lietsontaa ympäri maailmaa. Saakaamme rauha maan päälle ja koko luomakuntaan, sillä kun valo himmenee jossain, se himmenee kaikkialla. Sytytetään se! Me olemme se. Olemme avain pyhään, kauniiseen maailmaan ja yhteyksiin, rakkauteen ja totuuteen kaikkien muiden kanssa. Jos emme pelaa, ei ole peliä. Luota valoosi ja päästä pelosta irti. Emme ole sitä, emmekä tule koskaan olemaan, ellemme valitse tuota maailmaa. Minä äänestän ensimmäisenä: ei!!!!!!!!!!!!!!!!

Sanon äärimmäisen ylpeänä, että tänä viikonloppuna päätämme "Touching the Light" -kurssin seitsemännen vuoden, ja perheemme on kasvanut. Meillä on ollut fantastinen vuosi, ja olen äärettömän ylpeä heistä kaikista. Oppilaani tukevat toisiaan, rakastavat toisiaan ja rakastavat myös jokaista asiakasta. Minussa herättää kunnioitusta, miten joka vuosi tulee uusia oppilaita valmiina lähtemään liikkeelle ja heillä on jo joitain opettamiani taitoja. On kiehtovaa oivaltaa, että kaikki jotka tulivat ennen heitä, laittoivat opetuksia yleiseen tietoisuuteen ja uudet oppilaani vetävät tuon tietämisen sydämeensä ja käsiinsä. Osoitan kunnioitusta jokaista teitä kohtaan menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa. Otan vastaan jo hakemuksia vuodelle 2018. Mene tähän osoitteeseen ja klikkaa ohjelmainformaatiota. Kaikki mitä haluat tietää, on siellä.

Pyydän anteeksi, että tämä uutiskirje tulee niin myöhään ja on niin erilainen, mutta toisaalta totuus on totuus, eikö? Kuten teen joka vuosi kiitoksena teille kirjojeni lukemisesta, työni seuraamisesta, kanssani matkustamisesta ja kaikesta muusta, mitä teemme yhdessä, teen kaksi-yhden-hinnalla-erikoistarjouksen. Se on jo nettisivuillani. Tapaamisajat alkavat helmikuun puolivälissä ja lahjakortteja on saatavilla, kuten aina. Ehdot löytyvät sivuiltani. On ok jakaa nämä ystävän tai perheenjäsenen kanssa, antaa ne hänelle lahjana – ne ovat voimassa vuoden. Alennusmyynti loppuu joulupäivänä keskiyöllä. Teen henkilökohtaisesti aikataulut, jotta saatte parhaan minusta irti ja sessionne ovat sopivaan aikaan.

Haluan kiittää jokaista teitä henkilökohtaisesti, että olette olleet kanssani 20 vuotta. Voitteko uskoa sitä? Olkaa valo. Olkaa rakkaus. Tietäkää, että kaikki on mahdollista, jos vain uskotte ja luotatte, että se on jo totta. Kunnioittakaa evoluutiotanne! Kaikki rakkauteni, aidoin sydämeni ja hyvä joulua!

Meg

Viesti Mestareilta:

Antui, anshallah, asi asi asi. Tervehdys teille valosta, valon kera ja valossa. Meillä on paljon sanottavaa tässä nyt-hetkessä, koska siitä on kulunut paljon maa-aikaa, kun olemme viimeksi puhuneet.

Verhot ovat nousseet, ja sitä mikä oli aiemmin näkymätöntä, ilmestyy nyt esiin äärettömästi luonnossa, jopa entisaikaan saakka – aikaan ennen ihmisolentojen kehittymistä elämänmuodoksi. Artefaktit toisista maailmoista ovat näkyviä, kuten myös henkilökohtainen kirjastonne kaikesta, alkuunne saakka. Tätä tapahtuu kahdella tavalla. Ensinnäkin kausaalitasollanne, ihmis- ja jumalluontonne välisellä sillalla, lipuu harmonisia astioita (paremman ihmissanan puutteessa), jotka sisältävät eetterimatkanne, elämänne ja tiedon, jonka olette saavuttaneet kaikissa elämissänne.

Sielukehonne alla vaikuttaa olevan laatta. Se on itse asiassa kustakin entisestä elämästänne puristettu levy, ja puun vuosirenkaiden tapaan nämä tiedostot ovat raina kaikista entisistä elämistänne. Tapahtumat, valinnat ja myös karma, jonka läpi olette kulkeneet tai jota edelleen kannatte. Jos karma on aktiivinen, se siirtyy sielukenttäänne ja aiheuttaa elämässänne kaavoja vinkiksi teille olemassaolostaan. Jos huomaatte kaavoja, samanlaisia suhteita ja käyttäytymistapoja, toistuvia tapahtumia elämässänne, tietäkää, että nämä ovat karmaa, joka tökkii teitä kiinnittämään huomiota ja tekemään erilaisia valintoja. Kun erilainen valinta tehdään, karma kuolee ja teidät viedään eri elämänpolulle, jossa ulottuvillanne on eri vaihtoehtoja.

Uudet harmoniat paljastavat myös eri aspekteja henkilökohtaisessa yleiskentässänne. Nyt on näkyvissä esimerkiksi entisen elämän nyörit, jotka eivät ennen olleet sitä. Joissain tapauksissa nämä nyörit kuristavat koko kehoa tai osia siitä ja katkaisevat energiakierron järjestelmienne läpi.

Monien sydänpyörre on jännittynyt ja puolustautuva. Kaiken alla tunnette se, mitä tapahtuu maailmassanne ja sen ulkopuolella. Kun tunnette asioita, joita ette käsitä tai ymmärrä, kiristytte. Tämä saa sydänpyörteenne seinät vetäytymään sisäänpäin, mikä rajoittaa kykyänne tuntea pinnan ohi tai ei-kovin-syvälle. Tämä vaikuttaa jokapäiväiseen olemiseenne.

Monet teistä kulkevat kuitenkin valtavien elämänmuutosten läpi, joita ette kenties nähneet tulevan tai joita ette halunneet. Tai ette olisi koskaan odottaneet. Meidän välikappaleemme on puhunut osasta tätä henkilökohtaiselta kannaltaan, mutta selitetäänpä, mitä se on ja miksi. Kun sydämenne kiristyy, jumaluutenne ja maaolemuksenne leikataan irti toisistaan. Tämä erillisyys siirtyy sitten solar plexukseen ja ihmiset tulevat pahantuuliseksi, sairaaksi, ennustamattomaksi, onnettomaksi, hämmentyneeksi eivätkä he pysty fokusoitumaan tai keskittymään, ja monia muita asioita. Taivas ja Maa eivät pysty ikään kuin keskustelemaan toisilleen sisällänne. Vaikkette oikeasti ole koskaan irrallaan, siltä tuntuu. Kaikki eivät tunne tätä, mutta hyvin, hyvin monet.

Meidän täytyy kertoa teille, että energiat maailmassanne ja sen ulkopuolella muuttuvat nopeasti. Eivät ainoastaan ne käytävät, joita pitkin energiat virtaavat planeettojen levottomuuden vuoksi kauempana universumissanne ja rinnakkaisissa universumeissa, saa energioita paiskautumaan Maatanne vasten. Energian pyöriminen tekee myös sitä, ja näin taajuudet muuttuvat. Kun ne muuttuvat, myös henkilökohtaisten järjestelmienne ja maailmanne taajuudet ja rakenteet muuttuvat.

Astronomiset tapahtumat ravistelevat teitä. Neljä superkuuta joista yksi on vasta mennyt ja kolme lisää tuossa lähitulevaisuudessa, työntää ja vetää kehonne vettä, mikä lisää tasapainottomuuden tunnetta. Tämä on maatasolla. Kaukana planeetastanne muut planeetat hidastavat, peruuttavat ja sitten pyörivät taas oikein. Näitä kutsutaan häiriöiksi. Planeetallanne oli yksi tällainen juuri sen asetelman hetkellä, joka tapahtui joulukuussa 2012.

Kuvitelkaa lukuisia planeettoja, jotka kaikki keikkuvat taakse- ja eteenpäin eri aikoina ja viskovat energiaa kaikkialle eri suuntiin, jotka ovat epänormaaleja kaikissa maailmoissa. Ette koe tätä yksin. On toisia, jotka tuntevat myös nämä asiat. Joitain on ollut keskuudessanne viime aikoina tavallista enemmän, mutta takaisin siihen hetken kuluttua. Aina kun jotain tapahtuu jossain, se tapahtuu kaikkialla. On aina toiminta ja reaktio. Ja koette reaktioita suuressa määrin. Kuvitelkaa pingispallokone, kuten sitä kutsutaan, ja yksi tai muutama pallo liikkuu samanaikaisesti ja luo tapahtumia peliin. Teidän pelissänne tapahtumat ylittävät reaktioajan. Kun tätä tapahtuu, kaikkea mitä totesimme yllä, alkaa tapahtua. Ja se moninkertaistuu. Ja muita reaktioita tapahtuu. Joitain vuosia sitten puhuimme teille sarjasta tähtiportteja, kun ulottuvuuksienvälisiä käytäviä avautui, sulkeutui ja energiapyörretuulet pommittivat Maatanne – se kulki lävitsenne ja kiihdytti liikaa kehoanne, mieltänne ja kokonaisuuttanne.

Tässä nyt-hetkessä voitaisiin ajatella niin, että se mitä tapahtuu, ylittää kaikkien energioiden laittamisen yhteen, vaikka se onkin hyvin tärkeää ja valtavaa vaikutuksiltaan. Miksi? Kun energiat kimpoilevat, ne kiihdyttävät koko luomakuntaa tai ainakin suurempaa osaa siitä. Näin tehdessään ne laukaisevat moniulotteisia tapahtumia – sellaisia jotka liikkuvat kuin kuuma tuuli, joka kuljettaa energioita niin nopeasti, että vauhtia ei voi mitata. Ulottuvuuksienväliset harmoniat sekoittuvat ja taajuudet muuttuvat. Kun tätä tapahtuu, kiihtyminen jatkuu. Ulottuvuus toisensa jälkeen harmonisoidaan uudelleen, ja asiat liikkuvat tässä. Tämän joulukuun 17. päivä klo 5.46 itäistä aikaa, kolme tähtiporttia avautuu samanaikaisesti ja muodostaa keskenään kolmion ja saa valtavan käytävän avautumaan. Tässä käytävässä virtaavat kuumat tuulet. Se pirstoutuu pienemmiksi versioiksi samasta melkein kolmen viikon ajaksi.

Tämä on Pernacian käytävä, joka avautuu harvoin. Se ravistelee asioita universaalisti ja sillä on mahdollisuus aiheuttaa tapahtumia planeettanne sisältä. Voimakkaita maanjäristyksiä, kummallista säätä, vuorovesipoikkeamia, vulkaanista aktiivisuutta ja myös odottamattoman meteoriparven hyvin hienoinen mahdollisuus, mutta sillä ei ole seuraamuksia. Maan liikkumisen riski on suurin mahdollisuus, ja sillä on potentiaali olla hyvin voimakasta. Kaksi, kolme päivää kolmion jälkeen on "kimmokevaikutus". Kun asiat alkavat asettua, ne saattavat itse asiassa voimistua. Järistyksiä saattaa olla varsinaisen kolmion jälkeen.

Puhuimme teille aiemmin, että toisista maailmoista olevia on kulkenut keskuudessanne. Näin on, koska heidän maailmoissaan on vakavien vaikutusten riski Pernacian kolmion vuoksi. He ovat tehneet voitavansa maailmojensa suojelemiseksi ja ovat väliaikaisesti muuttaneet ns. turvallisemmalle maaperälle. Jotkut teistä tuntevat, näkevät ja kuulevat heidät. Jotkut teistä eivät usko heihin lainkaan. Mikä lähestymistapanne onkin, heitä kulkee keskuudessanne, sekä teidän ulottuvuudessanne että hyvin lähellä olevissa ulottuvuuksissa. Heitä on mennyt muuallekin riippuen siitä, mistä luomakunnan osasta he ovat peräisin. Ja he palaavat, kun vaikutukset heidän maailmaansa loppuu. Heidän riskinsä liittyy enemmän plasmaan, ja joillain on mahdollista säteily tai hajoaminen, riittävän lähellä sen alkuperää.

Olemme puhuneet teille monta kertaa hiukkasista, joista kaikki asiat on tehty. On tapahtumia, jotka voivat tehdä järjestyksestä epäjärjestystä ja saada hiukkaset eroamaan. Kun ne eroavat, toinen kahdesta asiasta tapahtuu. Joko ne palaavat takaisin yhteen, kuin mitään ei olisi tapahtunut, kuten Star Trekissä: "Sädetä minut ylös, Scotty!" (Mitä sanotte tuosta taivaallisesta vitsistä?! Ainakin se on harvinainen) tai hiukkaset lentävät erilleen eivätkä koskaan enää tapaa, katoavat nolla-alueille, jossa niistä tulee lopulta toiseen luomisaikaan uusi todellisuus. Teidän maailmanne ei ole vaarassa, mutta tämä ei merkitse, etteivät toiset ole. Niinpä tällä hetkellä keskuudessanne kulkee niitä, joiden tarvitsee. Jos tapaatte, olkaa ystävällisiä. He ovat tilapäisesti pakolaisia.

Tämä tapahtumasarja ei ole säännöllinen. Se vain on. Luomakunnassa asioita tapahtuu, kun jokin käynnistää ne. Kaikki ei ole suunniteltua tai ennustettavaa tai säänneltyä. Kaikki mitä tapahtuu, vaikuttaa kaikkeen muuhun, kuten sanoimme. Tämä on teidän termeillänne huomattavan suuri tapahtumaketju. Jos teistä siis tuntuu jotenkin erilaiselta, jos tapahtuu odottamattomia asioita, Maa järisee tai muita asioita tapahtuu, tietäkää, että kaikki nämä asiat ovat pelkästään reaktioita paljon suurempiin tapahtumiin.

Muistakaa, että teidät on luotu hiukkasista, ja niiden välillä on käytäviä, joissa energia virtaa puhdistaen, uudistaen ja piristäen teidät. Saakaa sydämenne ja solar plexuksenne auki ja rennoksi, jotta luomisenergiat voivat kommunikoida ja liikkua käytävienne läpi ja ulos kehosta. Energiajärjestelmänne harmonisointi estää epämukavuutta ja reaktiivisia tapahtumia ympärillänne.

Jos olette sulkeneet pois ympäröivän maailman, teistä tulee reaktiivinen. Jos haluatte tuntea sitä vähemmän tai välttää reaktiivisuuden kokonaan, hengittäkää sydäntilaanne ja avatkaa se mahdollisimman paljon. Sallikaa solar plexuksenne olla avoin ja valmis antamaan energioiden kulkea läpi. Sallikaa jumaluutenne ja ihmisyytenne puhua vapaasti, yhdistyä ja kietoutua, kun olette yhtä kaikkien asioiden kanssa, ja jotta se voisi olla täysin totta, miksi sallia lainkaan häiritsemisen rajoittaa suurinta lahjaanne?

Aivan kuten te, luomakunta kulkee evoluutiojakson läpi, kuten se on aina tehnyt, jo kauan ennen kun te olitte kipinä alun pimeydessä. Tämä merkitsee, että tekin kehitytte, muutatte muotoa energeettisesti, muututte harmonisesti ja näette asiat kenties eri tavalla kuin koskaan ennen, ja kuitenkin katsoessanne peiliin, te olette siellä. Mutta katsokaa silmiänne, kuka katsoo takaisin? Voitteko nähdä itsenne? Onko silmienne väri muuttunut, kun tuleva tapahtuma on mennyt ohi? Ne jotka ovat olleet "kotona", kokevat tämän ilmiön. Tällä kertaa "koti" tulee teille.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.12.2017 12:26

YLÖSNOUSEMUS JA VALAISTUMINEN – MYYTIT JA TODELLISUUS

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
21.12.2017

Henkisestä yhteisöstä tulee ulos paljon informaatiota, joka antaa ymmärtää, että tämä planeetta on valaistumisen partaalla. Että tapahtumat joita näemme maailman uutisissa, edeltävät massojen kvanttitietoisuusmuutoksia. Jos kuitenkin annat itsesi tuntea tuomitsematta kollektiivitietoisuutta, luultavimmin päättelet, että sen hallitsevat energiat ovat tällä hetkellä merkittävästi omiesi perässä.

Vaikka heräämisiä on tapahtunut ympäri maapalloa, suurin osa ihmisistä on edelleen ylösnousemuksensa alkuvaiheissa. Ja vaikka yhteiskunnallinen levottomuus ja protestointi lisääntyvät myrkyllisen ääripatriarkaalisuuden tuloksena, useimmat ihmiset esittävät edelleen uhria ja etsivät itsensä ulkopuolelta ratkaisuja henkilökohtaisiin ja globaaleihin ongelmiin.

He ovat edelleen hyvä vs. paha, oikea vs. väärä -ajattelutavassa. He tuomitsevat enimmäkseen itsensä arvottomaksi. He eivät tunnusta sielun olemassaoloa sisällään.

Onko se ok sinulle? Täytyykö planeetan päästä samaan, missä sinä olet, jotta voit tuntea itsesi luomustesi mestariksi?

Kyllä, valo on osunut tähän planeettaan ja siitä tulee jatkuvasti voimakkaampaa. Kyllä, ihmiset tuntevat, että jokin on erilailla, ja tulkitsevat sen huonoksi. Valo tekee tehtävänsä. Asioita paljastuu. Tulee vaikeammaksi piiloutua. Planeetalla kaikki ovat antaneet sielutasolla jossain määrin luvan tälle valolle. Mutta joillekin se on liikaa, ja monia lähtee. Toisilla se ilmentyy mullistuksina elämässä. Ja jotkut muut jatkavat sen tekemistä, mitä ovat tehneet, ja yrittävät saada elämänsä toimimaan järjestelmässä, joka on jatkuvasti tuottanut heille pettymyksen kerta toisensa jälkeen.

SUURIA TOIVEITA

Tulimme tähän elämään tietäen, että tänä aikana olisi valtava mahdollisuus aikaa oivaltaa oma valaistumisemme, mikä luo uusia malleja muille ihmisperheemme jäsenille. Emme ole täällä muuttamassa maailmaa, vaan jakamassa oman säteilymme sen kanssa. Jokainen joka on valmis vastaanottamaan sen, saa sen ja tekee sillä, mitä haluaa. Ja tuo lukumäärä kasvaa ja voi olla lopulta miljoonia. Ja tämä edesauttaa heitä omassa ylösnousemuksessaan.

Muutospioneereina meillä oli suuria toiveita. Yksi niistä on ruumiillistaa henki ja kulkea maaplaneetalla ruumiillistuneena mestarina. Eikä kyse ole siitä, ettemme kykene toteuttamaan tuota potentiaalia. Mutta emme aivan käsittäneet, millaista vastarintaa saisimme täällä hyvin karussa ja tiheässä ympäristössä. Ei-fyysisyydessä ollessa on aina helpompaa luoda, aika-avaruustodellisuuden ja sen ärsyttävän gravitaation estämättä.

Puhumattakaan kaikesta siitä luontaisesta paskasta – fyysisestä ja tunnepuolen – minkä kanssa meidän täytyy taistella päivittäin. Ja tietysti mieli vastustaa eniten muutosta. Kyse on ollut pitkään mielemme ja sydämemme välisestä taistelusta.

UUSI AISTIMUS

Mutta tässä elämässä meillä on tilaisuus tuntea sellaista iloa, josta ei ole kuultu tässä todellisuudessa nimeltään 3D. Halusimme tämän olevan se elämä, jossa ruumiillistaisimme hengen tiheimmässä ja vastustavimmassa järjestelmässä.

Silloin kun tunnemme tuota iloa, olemme hämmästyneitä, koska sellaista iloa olemme harvoin sallineet itsemme kokea tässä tai missään muussa elämässä. Noina hetkinä – ja myös nyt, jos kyse ei ole vain hetkistä ajassa – anna itsellesi ansaitsemasi kunnia. Koska suurin osa ihmisistä ei ole lähelläkään tuota sallimistilaa.

Ja me ryhmänä luomme omaa hyvin erilaista todellisuuttamme, jossa voimme olla ja ilmaista, kutsumme sitä sitten 5D:ksi tai joksikin muuksi. Se on täysin erillinen tietoisuus, mitä tämän planeetan todellisuus kokee. Kuitenkin voimme kulkea tällä planeetalla, olla tässä maailmassa, mutta täysin uudella tavalla. Voitaisiin sanoa, että olemme mestareita, vain ohikulkumatkalla.

On tärkeää korostaa tässä, että jos haluaisimme olla nirvanan tyyppisessä todellisuudessa – jollaiseen olemme joidenkin henkisten lähteiden mukaan matkalla – emme olisi inkarnoituneet tälle planeetalle tänä aikana. Olemme seikkailijoita ja tiennäyttäjiä, ja määritelmän mukaan se merkitsee olemassa olevien todellisuusjärjestelmien haastamista. Olemme uuden energian tuojia.

SUPERIHMISMYYTTI

Yksi ympäriinsä leijuva havainto on, että kun integroimme hengen kehoon, meistä tulee avatar tai superihminen, joka ylittää kaikki ihmisrajoituksemme. Yksi pettymyksen aihe.

Sielumme ja ihmisitsemme opettelevat yhdistymään ja seurustelemaan toistensa kanssa rakastavassa kumppanuudessa. Olemme edelleen hyvin ihmisiä ja tunnistamme itsemme myös mestariksi. Mestari tietää, että hän voi valita, mitä haluaa tuntea. Hänellä saattaa olla edelleen aktiivinen mieli, mutta mielen läpi virtaavilla ajatuksilla ei ole samanlaista laukaisevaa vaikutusta häneen.

Hän voi päättää tuntea sielunsa iloa. Ja lopulta elämä heijastaa takaisin tuota ilotilaa. Kuitenkin ilon tunteminen pysyvämmin tuntuu tällä hetkellä saavuttamattomalta.

TODELLISUUSTARKISTUS, KIITOS!

Mutta on tärkeää muistuttaa itsellemme, että vaikka olemmekin nopeutetulla polulla, päätimme tehdä tämän planeetalla, joka on suurelta osin edelleen ylösnousemuksen lapsenkengissä.

Rakastamme tätä planeettaa. Monet meistä ovat viettäneet lukemattomia elämiä täällä. Valitsimme tämän integrointielämäksi. Mutta totuus on, että paljastumme mestareiksi planeetalla, joka ei oikeasti tunnista, keitä olemme. No, luojalle kiitos luonnosta ja kupillisesta hyvää tummapaahtoista kahvia!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.12.2017 08:58

KYLLÄ, TE PYSTYTTE

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
24.12.2017

Rakkaat ystävät,

Tämä viimeisin tyhjiövaihe on melkein valmis. Niin se on, että valmistaudutte seuraavaan vaiheeseen, joka on 3D-unelmienne luominen.

Useimmat jotka haluavat seurata teitä 5D:hen ja sen yli, eivät ole kiinnostuneita henkisistä tekijöistä tällä hetkellä, sillä he tuntevat sisäisen ja ulkoisen maailmansa kääntyneen nurinpäin. Niin se on, että he tarvitsevat jonkinlaisia raameja sille, miten ja miksi siirtyä eteenpäin. Raameja jotka te olette nyt valmiita näyttämään.

Vaikka luultavasti uskottekin, että te ette ole tehneet riittävästi, että teillä on varmaan lisää asioita puhdistettavana tai muita ihmisiä, joiden kanssa olla vuorovaikutuksessa, ennen kuin luotte 3D-unelmanne, mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Ainoa asia joka estää teitä liikkumasta eteenpäin, on "sinä".

Omasta mielestänne ette ole valmistuneet, mikä saa teidät uskomaan, että teidän täytyy tehdä enemmän ja kovemmin, antaa anteeksi toisille tai rakastaa itseänne enemmän – kaikkea mitä voitte ajatella poistamaan itsenne luomispenkiltä.

Mitä jos luomisyrityksenne epäonnistuvat taas? Mitä jos ette ole saattaneet loppuun kaikkea, mitä teidän täytyy ennen tämän luomisvaiheen yrittämistä?

Vaikka pyysitte joukkona yhden maavuoden lisää valmistautua tähän vaiheeseen, hyvin samalla tavalla kuin Dorothy Ihmemaa Ozissa, teillä on aina ollut kyky luoda, mitä halusitte – taito joka on nyt helpompi kuin koskaan. Useimmat teistä ovat kauhuissaan epäonnistumisesta, sillä mitä jos luomistaitonne eivät ole, mitä väitämme? Mitä jos keksitte tämän kaiken?

Ette onnistu ymmärtämään, että olette täysin valmistautunut olemaan 3D-mestari. Äskettäisissä energiakuuroissa ei ollut niinkään kyse lisäyksen tekemisestä taitosettiinne, kuin teidän auttamisestanne muistamaan, miten luodaan helposti ja vaivattomasti – kuten olette tehneet aioneita muissa ympäristöissä. Taatusti luominen on Maassa ollut vaikeampaa kuin muissa ympäristöissä, mutta nyt kuin Maa on astunut 5D:hen, samanlaista 3D-raskautta ei enää ole.

Osa teissä haluaa jäädä pelkoon ja 3D-luomisvaikeuksiin, jotta te ette erotu tai ettei teitä voi syyttää, jos toiset eivät luo teidän laillanne. Luotte tarpeettomasti pelkoa luontaisten luomistaitojenne ympärille. Vähän kuin pikkulapsi, joka kieltäytyy kävelemästä, koska hän saattaisi kaatua.

Kenties teidän on tarpeellista vähän harjoitella ymmärtääksenne, että olette luonnostaan luoja. Kenties ei. Mutta tietäkää olemuksenne joka solulla, että te ette voi enää viivytellä tai pelätä lopputulosta tai prosessia. Olette ottaneet lisämaavuoden selvittääksenne nuo pelot. Nyt on aika toimia.

Tietysti teitä pelottaa, aivan kuten teitä pelotti, kun teidän tarvitsi lukea ääneen luokassa. "Mitä jos en lue sanoja oikein ja luokkatoverini nauravat minulle?" Se voidaan nyt siirtää nykypelkoihinne: "Mitä jos universumit ja ryhmäni odottavat minulta sellaista, mihin en pysty?"

Lakatkaa viivyttelemästä. Lakatkaa murehtimasta. Ja alkakaa leikkiä luomistaidoillanne, vaikkei teidän tarvitsekaan, sillä olette täysin kykenevä luomaan sen, mitä haluatte. Aloittakaa pienestä, jos haluatte. Teidän täytyy vain uskoa, että pystytte.

Rakastakaa kokonaisuuttanne ja taitojanne, sillä ne muuttavat Maata ja universumeita. Lakatkaa pelaamasta pääpelejä itsenne kanssa, toivoen ilman toivoa, että voitte piiloutua itseltänne ja muilta, kuten olette tehneet maaelämä toisensa jälkeen. Vetäkää peitto pois luomistaitojenne päältä ja alkakaa luoda. Se on roolinne ja se hämmästyttävä taitosetti, jota olette hioneet aioneita.

Sallikaa itsenne uskoa itseenne, ja kaikki tulee olemaan niin, kuin uneksitte. Sallikaa itsenne pelotella itseänne ja saatte jatkuvasti tällaisia viestejä, jotka työntävät ehdottomasti eturiviin – sillä olette valmis ja on sen aika. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit