Kysymyksiä henkimaailman mestareille, 2017

Re: Kysymyksiä henkimaailman mestareille, 2017

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.12.2017 09:32

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
7.11.–14.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Mestarit, kun äitini oli elossa, tuomitsin hänet armottomasti, minulta puuttui myötätuntoa ja olin jatkuvasti epäystävällinen häntä kohtaan. Kaksikymmentäviisi vuotta myöhemmin olen nyt siinä iässä, kun hän kuoli, ja olen elänyt läpi monia samoja kokemuksia, joiden vuoksi olen tuominnut hänet ja itseni ankarasti. Lapseni tuomitsevat minut nyt samalla tavalla, kuin minä tuomitsin hänet. Karmaa? Hänen kuolemastaan saakka olen keskittynyt kukoistamiseen, rauhan löytämiseen ja ehdotonta rakkautta kohti työskentelemiseen. Minusta tuntuu kuitenkin edelleen kamalalta se, miten kohtelin tätä kaunista sielua, joka oli äitini tässä elämässä. Oliko tämä oppiminen sielusopimus toistemme kanssa? –Mary Anne, Australia

Vastaus:
Ei karmaa, vaan sinulle näytetyn esimerkin seuraamista. Kun kasvaa jonkun kanssa, joka kohtelee tietyllä tavalla, luulee sitä normaaliksi tavaksi käyttäytyä. Toistit äitisi maneereja niin, että olitte kumpikin armottomia, jatkuvasti epäystävällisiä ja ilman minkäänlaista myötätuntoa. Tiedostamatta kasvatit tällä samalla mallilla omat lapsesi, joten he jatkavat nyt tuota koulutusta.

Neuvomme aina sieluille, että heidän elämänoppituntinsa ilmestyvät heille pelkoina ja epäilyksinä. Olet alkanut tunnistaa sen käyttäytymisen katastrofaaliset seuraamukset, jota uskoit normaaliksi. Tämä tietoisuus sallii sinun muuttaa tapaasi ajatella ja toimia.

Olet muuttanut käyttäytymistä oivalluksestasi saakka, mutta et ole ollut tarpeeksi tietoinen välittääksesi tuon opin lapsillesi. Istu heidän kanssaan puhumaan siitä, miksi kohtelit heitä niin, kuin kohtelit – että se oli kaikki, mitä osasit tehdä tuolloin, ja olet nyt oppinut, että on toinen tapa olla tekemisissä ihmisten kanssa.

Informoi heitä negatiivisuuden tuhoisuudesta ja siitä, miten ehdoton rakkaus parantaa kaiken epäsovun. Auta heitä siirtämään sivuun negatiivisuus ja pyri rakentamaan positiivisen energian, rauhan ja rakkauden kerros heidän ympärilleen.

Kuten olet alkanut hyväksyä, kaikki sielut ovat kauniita, kaikki sielut ovat samaa. Sinä, äitisi ja lapsesi olette kaikki päättäneet kokea samantyyppisiä oppitunteja ja tiesitte, että yhdessä olisi helppoa järjestää tarvittavat olosuhteet. Osa oppituntia on, että oivaltamisen myötä ponnahtaa esiin toinen oppitunti, ja se on syyllisyys.

Syyllisyyden lievittämiseksi teidän kaikkien täytyy hyväksyä, että olette kaikki olleet tässä yhdessä omilla valinnoillanne. Olette kaikki astuneet tähän kierteeseen, ja ymmärtäminen on ratkaisu. Äitisi kannustaa sinua katsomaan, pystytkö tuomaan myös lapset mukaan nyt, kun olet oppinut.

Kysymys:
Mestarit, kirjoitan saadakseni neuvon ystävälleni ja haluaisin tietää, mitä hänen oppituntinsa tässä elämässä ovat, jotta voin antaa hänelle opastusta ja auttaa häntä tämän traumaattisen ajan läpi. Olen hyvin tietoinen, keitä olemme, ja hänellä on aina ollut henkisen tyyppisiä kokemuksia. Hänellä on kamalaa ex-kumppaninsa kanssa, joka stalkkaa häntä ja periaatteessa pilaa hänen elämänsä. Se on kuin suoraan televisiodraamasta. Hän on muuttunut hyvin vahvasta naisesta tuntemaan, että hänen elämänsä murenee. Ennen tätä hänellä oli huono kokemus myös kumppanista, joka oli huijari. Laskemme leikkiä siitä, että hän vetää puoleensa tällaisia ihmisiä. Oliko hänellä sopimus kummankin näiden ihmisen kanssa, ja onko kyse aiemman elämän karman tasapainottamisesta, vai mikä hänen oppiläksyteemansa on, jotta hän voi rikkoa tämän väärien miesten valitsemiskaavan? –Jo, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:
Sielu tulee maan päälle selvittämään oppitunteja, jotka se on valinnut. Jos kerromme sinulle, mitä nuo oppitunnit ovat, et tee tarvittavaa työtä niiden löytämiseksi etkä siksi opi. Voimme kertoa sinulle, että ne asiat jotka tuovat pelkoa ja epäilyä elämään, ovat oppitunteja, joten olet jo tietoinen muutamasta niistä. Nämä eivät ole tulosta osapuolien välisestä sopimuksesta, vaan universumin vastaus ystäväsi haluun käsitellä nämä tilanteet oppitunteina.

Itsensä rakastaminen auttaa aina käsittelemään jokapäiväisiä vaikeuksia. Kaikkien ensisijainen oppitunti on hyväksyä, kuka hän todellisuudessa on Lähteen osana, jolla on kaikki sen voimat ja kyvyt. Silloin kun sielu käsittelee samantyyppistä vaikeutta uudestaan ja uudestaan, hän ei ole ymmärtänyt sen syytä ensimmäisellä tai toisella kerralla.

Ystäväsi haluaa niin epätoivoisesti olla rakastettu, että hän muokkaa käyttäytymisensä sopimaan yhteen sen kanssa, mitä uskoo kosijan etsivän. Alussa hän pitää kaikkia suhteen ongelmia ominaan – ettei hän ole, mitä mies haluaa. Hän ei koskaan puhu totuuttaan tai toimi sen mukaan. Tämä on koko voimansa antamista kumppanille ja tämän sallimista ajatella, että tällä on kontrolli hänestä, mikä johtanut oletukseen, että ystäväsi haluaa tämän miehen jatkavan tilanteen kontrolloimista.

Hänen itseluottamuksenpuutteensa liittyy siihen, että hän syyttää itseään tuon miehen teoista. Jos hän tutkii, kuka hän on, sallii luontaisen voimansa tulla esiin ja alkaa luottaa enemmän intuitioonsa, elämä on täysin erilaista.

Kysymys:
Mestarit, eräs selvänäkijä sanoi minulle, että myyn hevoseni, kun aika on oikea minulle ja hevoselle. Olen surullinen, koska luulin, että olemme yhdessä loppuun saakka ja tämä hevonen on sielukumppanini. Onko oikeasti niin helppoa nähdä minun elämäni? Voinko muuttaa tulevaisuuttani? Olen aina ollut hevosten kanssa. Onko minulla edelleen vapaa tahto? Saatan kuulostaa hullulta, mutta tämä on tärkeä asia minulle. –Lina, Suomi

Vastaus:
Sinulla sieluna jolla on ihmiskokemus, on täydellinen valinnanvapaus siinä, mitä teet tässä elämässä. Mikään ei ole ennalta määrätty ja muuttumaton. Ihmiset joilla on kyky yhdistyä universumin aikajanaan, eivät aina saa todellista tunnetta ajasta suhteessa nykyhetkeen. Universumissa ei ole aikaa, sellaisena kuin te tunnette sen – se on vain täällä, koska se rekisteröi Maan kulkemista auringon ympäri. Siksi "nähdyt" asiat voivat tulla myös toisesta elämästä, ei nykyisestä.

Ei ole helppoa nähdä tulevaisuutta, koska se muuttuu jatkuvasti. Kun jokaisella on vapaus tehdä valintansa, tulevaisuus ei ole kiinteä ja siksi se ei ole kovin ennustettava. Tutki sinulle annettua toteamusta ottaen huomioon tämä fakta. Jos sinun jossain kohtaa tulevaisuudessa tarvitsisi jostain syystä erota hevosestasi, tekisit sen – mutta sitä ei tapahdu, ellet valitse tuota vaihtoehtoa.

Hevosesi on yksi siitä kahdesta prosentista eläimiä, joilla on sielu, ja se on sinun sieluryhmästäsi. Olitte päättäneet jakaa elämän ollaksenne paikalla toisianne varten vaikeina aikoina. Ei ole mitään syytä erota nyt. Jatkakaa jakamista, ja puhu tämän kauniin sielun kanssa.

Muista, että sinulla on aina vaihtoehtoja. Tee vain sitä, mikä tuntuu hyvältä sinulle. Älä anna toisten mielipiteiden tai neuvojen horjuttaa sinua siinä, mikä resonoi kanssasi. Tämä on sinun matkasi, ja sinä teet päätökset. Älä anna niiden muiden ihmisten huomautusten vaikuttaa, jotka eivät elä elämääsi.

Kysymys:
Mestarit, jostain syystä vihaan collegeani. En halua mennä tai osallistua mihinkään aktiviteetteihin, jotka liittyvät siihen. Olen tarkoituksella yrittänyt löytää positiivisia puolia ja vakuuttaa itseni pitämään siitä, mutta minusta tuntuu, että valehtelen itselleni. On paljon vihaa myös joitain opettajia ja ympärilläni olevia ihmisiä kohtaan – monissa toimissa ei ole tolkkua. Se tuntuu vain esteeltä siinä, mitä haluan tehdä (mitä teen nyt enemmän ja enemmän). Lisäksi pelkään, kun puhun itseäni vanhemmille ihmisille. Mikä syy tähän on? Miten ratkaisen nämä ongelmat? –S., Intia

Vastaus:
Kohdataanpa se – kapinoit perheesi toiveita vastaan, kun se uskoo, että tarvitset tätä koulua menestyäksesi elämässä. Ongelmana on, ettei sinulla ole kerrassaan mitään kiinnostusta koko ohjelmaan. Sinun täytyy istua puhumaan vanhempiesi kanssa tästä. He eivät käsitä sitä stressiä, johon tämä tilanne laittaa sinut, ja epämukavuutesi laajuutta.

Olet myös yksinäinen susi tällä hetkellä – olet onnellisin, kun olet itseksesi ja teet, mitä haluat. Opettajat ja vanhemmat ihmiset joita pelkäät, liittyvät pelkoon, jota haudot myös vanhempiasi ja muita sukulaisiasi kohtaan. Jos voit tuntea, miksi tämä pelko tulee esiin, pystyt raivaamaan tiesi sen läpi.

Osa tästä pelosta on peräisin luottamuksen puutteesta itseesi ja päätöksentekoprosessiisi. Olet aina ollut kuuliainen pieni lapsi, joka ei ole kyseenalaistanut muiden sanelua, ja nyt edessäsi on heidän ohjauksensa tulokset. Opiskelijatoverit ärsyttävät sinua, koska he ovat, missä haluavat olla, ja nauttivat tästä kokemuksesta, joka sinusta on hyvin rasittava.

Sinun täytyy tajuta, miten fantastinen persoona olet ja että sinulla on valinnanvapaus elämäsi läpi kulkemisessa. Oivalla se voima ja ne kyvyt, jotka sinulla on sisälläsi Lähde-energiaolemuksestasi. Olet samanlainen kuin kaikki muut sielut, joilla on ihmiskokemus, ja sinun täytyy rakastaa itseäsi sen vuoksi, että elät sitä joka päivä. Löydä oma äänesi ja voimasi ja anna toisten tietää, kuka todellisuudessa olet.

Kysymys:
Mestarit, miksi eksyneet sielut ja huonot henget vaivaavat minua koko ajan? Niitä tulee uniini, ja kun herään, näen niiden lähtevän. Ne kiinnittyivät minuun aiemmin ja tekivät elämästäni helvettiä. Ne imivät kaiken hyvän energiani. Rukoilen ja rukoilen, että ne löytävät valonsa, ja sitten en näe niitä vähään aikaan, mutta uusia tulee taas maisemiin. Olen niin kyllästynyt tähän roskaan. Haluan ne pois minusta iäksi. En välitä, tarvitsevatko ne apua. Elämä on vaikeaa ilman niitäkin. –Roselia, Kanada

Vastaus:
Kun ne ottivat ensimmäisen kerran yhteyttä sinuun, päätit, että auttaisit näitä "sieluraukkoja" löytämään tiensä Kotiin. Valitettavasti olit tekemisissä sielujen kanssa, jotka jäivät kolmanteen ulottuvuuteen, koska ne päättivät, että niillä oli keskeneräisiä asioita – negatiivisia enimmäkseen. Annoit niille mukavaa, positiivista energiaa jatkaa eteenpäin. Niinpä ne välittivät sanaa, ja sinusta tuli lepopysäkki ja tankkausasema.

Koska ne imivät jatkuvasti energiaa sinusta, sinulle jäi ainoastaan se epätoivo ja negatiivinen energia, jonka ne korvasivat positiivisella energiallasi. Jotkut siirtyivät lopulta eteenpäin, koska ne viimeistelivät asiansa ja kuulivat sinun puhuvan Kotiin menemisestä niin paljon, että ne menivät. Sitä et tiennyt, että sinun täytyi poistaa toisilta tervetuloa-ovimatto maailmaasi.

Värvää oppaasi laittamaan este, joka estää kaikkia henkiä tulemasta sisään. Jonkin ulkoisen lähteen rukoilemisen sijasta ymmärrä, että sinulla on voima kontrolloida tätä tilannetta. Henkilökohtainen aikomuksesi on avain oveen. Etkö halua seuraa? Lukitse sitten ovi.

Älä ajattele, että kaikki henget ovat vain eksyneitä – jotkut haluavat tarkoituksella pysyä maisemissa ja imeä energiaasi. Lakkaa yrittämästä auttaa kurittomia sieluja, ja elämäsi muuttuu paremmaksi. Jos sinulla on edelleen tarve auttaa, lähetä kaikille niille, jotka eivät ole kyenneet löytämään tietään Kotiin, ehdotonta rakkautta, että ne voivat ymmärtää tien Kotiin.

Kysymys:
Mestarit, kirjoitan teille vihaongelmien vuoksi. Viime aikoina olen ajatellut, että minä ja aviomieheni olemme ehkä kumpikin bipolaarisia. Sanoitte, että hän on sielukumppanini, joten en ymmärrä, miten on mahdollista, että tappelemme kirjaimellisesti joka päivä. En ole ollut sellainen – joskus minusta tuntuu, että jokin paha henki riivaa minua. Haluan vihani lähtevän pois ja olla suloinen, välittävä ja "alistuva" vaimo, mutta valitettavasti en ole. Mieheni ärsyttää minua kovasti, ja niin myös vauvatyttäremme. Hänen syntymästään lähtien en ole tuntenut enää seksuaalista vetoa mieheeni – rakastan häntä, mutten ole enää rakastunut. Haluan muuttaa tämän tilanteen, olen kyllästynyt huutamaan hänelle. Auttakaa minua ymmärtämään, mitä tapahtuu. –Miamite, Ranska

Vastaus:
Oleminen jonkun sielukumppani ei takaa autuutta ja onnellisuutta. Se viittaa pelkästään siihen, että aloitte olla olemassa suurin piirtein samaan aikaan. Sielu pyytää usein sielukumppania olemaan suurin tukijansa tai mahtavin vastustajansa, jotta se voi saada haluamansa oppitunnit, koska se tuntee tämän tarpeeksi hyvin tietääkseen, että se on peräänantamaton tuossa tehtävässä.

Annat paljon negatiivisuutta hiipiä elämääsi. Viha kukoistaa negatiivisessa energiassa ja vetää vielä lisää sitä. Kun tunnet vihan tai jonkin negatiivisen tunteen alkavan ottaa vallan mielialastasi, muistele onnellisinta aikaa elämässäsi ja karkota tuo huono tunne, korvaten sen rakastavalla tunteella.

Halusi olla "alistuva" hämmentää tietoista mieltäsi. Et pidä kenenkään tai minkään kontrolloimana olemisesta, mutta alistuminen takaa sen tapahtumisen. Jos oikeasti tarkoitat, että haluat olla hyvä vaimo yhteiskunnan standardien mukaan, se merkitsee vain, että jaatte suhteessa – joskus sinä annat periksi miehellesi ja joskus hän tekee saman sinulle.

Tämä on sinun matkasi – et leiki siinä "seuraa johtajaa". Päätä, miltä haluat tämän elämän näyttävän. Jokainen sielu luo oman todellisuutensa – ilmennä se sellaisena, kuin haluat. Sinulla on perimmäinen valinnanvapaus, jos käytät sitä. Käyttäydy juuri niin, mikä on mukavaa sinulle.

Astu etäämmälle tilanteesta ja näe, että tällä hetkellä olet pakahtunut elämääsi. Olet niin väsynyt, että reagoit, tapahtuman ymmärtämisen sijasta. Huutamisreaktiosi tuntuu hyvältä, koska se on tapa vapauttaa jännitettä, jota kaikki sinua kohti tuleva syöte aiheuttaa. Ota aikaa itsellesi – on se sitten rauhoittava kylpy, kirjan lukemista tai meditointia.

Sitten kun palaat normaalimpaan itsetietoisuuteen, voit määritellä rakkautesi tilan. Älä heitä asioita pois tänä turhautumisen aikana. Puhu miehesi kanssa, että tunteesi ovat hautautuneet negatiivisuuteen ja tarvitset aikaa löytää keskuksesi ja uudistaa sieluasi. Tuo universumista niin paljon ehdoton rakkautta, kuin pystyt käsittelemään, ja levitä sitä ympärille perheellesi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.12.2017 12:25

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
21.11.–28.11.2017

Kysymys:
Mestarit, olen saavuttanut henkisellä matkallani kohdan, joka on hyvin rauhallinen ja iloinen. Vietän päiväni hyvin samalla tavalla ja rakastan yksinkertaista elämääni. Ajattelen harvoin menneisyyttäni, ja pääfokukseni on nyt-hetki ja joskus tulevaisuus. Tunnen olevani mentaalisesti ja tunteellisesti hyvin etäällä maailmasta yleisesti ottaen, vaikka elän suuren kaupungin keskustassa. Kysymykseni on: estääkö fokukseni sisäiseen rauhaan kokemuksia, joita sieluni valitsi? Pelkään olevani liikaa mukavuusalueellani. Minulla ei ole suuria unelmia tai haluja, paitsi olla ja tuntea kaikki se rakkaus, jota kosminen perheemme lähettää meille. Riittääkö rauhallisuus ja iloisuus? –Gisela, Brasilia

Vastaus:
Sielu tulee ihmiskehoon löytämään, kuka se on Lähteen osana. Lähde on ehdotonta rakkautta, itserakkauden ruumiillistuma ja se on täydellisyydessä. Tämän tietäminen saavutetaan selvittämällä ne vaikeudet, jotka tulit kokemaan ja joista oppimaan.

Silloin kun ihmiset ovat käsitelleet kaikki oppituntinsa, heillä on valinnanvaraa. Näihin mahdollisuuksiin sisältyy sen viisauden käyttäminen, jota he ovat keränneet oppituntiensa kautta, ottamalla täysi hyöty kyvyistä ja voimista, joita heillä on, kuten luovuus, ilmentäminen ja eläminen rakkaudessa Maan negatiivisuuden keskellä. Tai heistä voi tulla tiennäyttäjiä, jotka opettavat muille valaistumisen polkua, tai he voivat palata Kotiin suunnittelemaan uutta elämää, jossa on lisää oppitunteja.

Se mitä sielusi on päättänyt haluta kokea, vedetään jokapäiväiseen elämääsi puuttumalla itse siihen tai ilman sitä. Keskeneräiset oppitunnit? Olosuhteet jotka auttavat, tulevat suoraan eteesi. Aikasi viettäminen nyt-hetkessä laittaa sinut paikkaan, jossa voit alkaa välittömästi selvittää asioita, jotka haluat ymmärtää.

Tämä matka jolle sielu lähtee, on soolojuttu. Valitut oppitunnit kuuluvat yksinomaan tuolle sielulle. Mikään ei sano, että sinun täytyy yhdistyä johonkin toiseen tai olla vuorovaikutuksessa jonkun toisen kanssa, joka jakaa planeetan kanssasi tänä aikana. Myöskään eläessään positiivis-negatiivisen kahtiajaon keskellä ei tarvitse osallistua siihen.

Yksilö astuu tietyille mukavuusalueille, ettei hänen tarvitse käsitellä valitsemiaan opetuksia. Sinun mukavuusalueesi on oppitunniton keidas, johon olet tuonut sen ehdottoman rakkauden, jonka vedit luoksesi torjumalla negatiivisuuden, täysin positiivisen elämän hyväksi. Rentoudu ja nauti. Sinulta ei mene ohi mikään, mitä päätit tehdä tässä elämässä.

Kysymys:
Mestarit, auttakaa minua ymmärtämään, miksi tämä tilanne toistuu aina elämässäni ja saa minut kärsimään hyvin paljon. Aina ilmestyy joku, joka tuntuu pitävän minusta, mutta yhtäkkiä tiedän, että tällä miehellä on toinen nainen, tai hän päättää jäädä toisen luo ja minä jään yksin ja tunnen itseni aina hyvin torjutuksi! Miksi tämä tapahtuu? Onko se elämänoppitunti? Onko se karmaa? Mitä minun pitäisi oppia tästä ja miten minun pitäisi käsitellä tämä tuskallinen tilanne? –Mariana, Portugal

Vastaus:
Joitain oppituntejasi ovat hylkääminen, torjuminen, itsesyytös ja itseinho. Et ajattele olevasi tarpeeksi arvokas jakavaan ja rakastavaan suhteeseen, joten vedät puoleesi vain miehiä, jotka ymmärtävät sinulla olevan niin pienet odotukset, että he voivat vain tulla maistamaan jotain uutta, ennen kuin siirtyvät eteenpäin.

Kun käyt läpi näitä syklejä, et opi mitään tai muuta mielipidettä itsestäsi, joten viesti jonka lähetät energiallasi seuraavalle miehelle, on sama: "Tule käyttämään minua, ansaitsen sen."

Ala työstää ymmärrystä siitä, kuka olet sieluna. Olet Lähde-energian osa – suurenmoinen, kaikkitietävä, kaikkivoimainen – ja kykenet ilmentämään toiveesi. Et pysty muuttamaan kuvaa itsestäsi, ennen kuin hyväksyt tämän ydinolemukseksesi.

Älä yritä oppia kaikkea kerralla. Katso jokaista tunneominaisuutta – miksi tunnet sen kuvaavan sinua? Kun ymmärrät, mitä uskomuksesi ovat, voit muuttaa ne hyväksymällä sisäisen voimasi. Kun olet karistanut negatiivisen tulkintasi elämästä, visualisoi, millainen elämä tyydyttää sinua. Usko, että pystyt vetämään tuon elämän itsellesi ja mikä tärkeintä, että olet oikeutettu tuohon määrään onnellisuutta ja rakkautta.

Ole uskollinen itsellesi. Älä koskaan tee mitään tai käyttäydy tavalla, mitä uskot jonkun muun haluavan sinulta, ellei se tunnu täsmälleen siltä, mitä sinä tekisit, jos valinta olisi sinun – koska se on. Mitään ei ole ennalta määrätty. Kaikki luovat oman todellisuutensa. Aloita suunnittelemalla haluamasi elämä ja elämällä sitä.

Kysymys:
Mestarit, olen viime aikoina tutkinut meditointia. Äskettäin tein entisen elämän meditaation ja menin elämään papittarena ja kasviparantajana Delfoin temppelissä, ja elin ja työskentelin siinä Plutarkhoksen rinnalla. Oliko se totta? Jos oli, onko sen löytämisellä nyt mitään merkitystä? –J., Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:
Vanhemmat sielut ovat kokeneet satoja elämiä. Kaikilla entisillä elämilläsi ei olisi vaikutusta seuraaviin elämiin. Tämä elämä näytettiin sinulle nyt, koska aliarvioit törkeästi omia kykyjäsi. Ottamalla huomioon henkisen asiantuntemuksesi auttaa toisia ei-fyysisissä asioissa sekä lääkinnällisen parantamisen työskennellessäsi yrttien kanssa fyysisessä maailmassa, saat tunteen voimista, joita sinulla oli – ja se on edelleen osa ydinolemustasi.

Tietoisuus potentiaalistasi tuotiin esiin, jotta näkisit, että sinun pitäisi aina luottaa kykyysi oppia ja tehdä mitä tahansa, jos käytät mieltäsi. Olet itsesi pahin kriitikko ja arvostelija. Tule omaksi huutosakiksesi ja kannusta menestykseen aiemmin vältellyillä alueilla.

Papitar joka olit, oli astunut täysin pois negatiivisuudesta ja egosta ja heijasti rakkautta ja ymmärrystä. Yhteys Maahan yrttitietojesi kautta salli sinun löytää tasapainottavia elementtejä niille, joilla oli vaikeuksia fyysisten vaivojen kanssa. Pystyit harmonisoimaan oman energiasi asiakkaidesi taajuuden kanssa, tasapainon saavuttamiseksi.

Riippuu sinusta, mitä teet tällä informaatiolla. Suosittelemamme minimi on tuntea tuota energia ja katsoa, mikä resonoi nykykehosi kanssa. Jos tunnet, että sinusta olisi hyötyä toisille henkisenä neuvonantajana, kasviparantajana tai luonnonparantajana ja se kiinnostaa sinua, niin tutki, ole opissa tai katsele toisia noissa asioissa – tai sitten ei. Olet elämäsi kuskin paikalla, ei kukaan muu.

Kysymys:
Mestarit, nuorimmalla pojallani ja hänen pikkusiskollaan on ollut kamalan negatiivinen tapahtuma. En ole varma, mitä tapahtui, mutta on sanottu, että poikani tyttöystävä sanoi ilkeitä asioita tyttärestäni tämän häissä. Olen puhunut tyttöystävän kanssa, ja hän sanoi, että poikani täytyy vain päästä yli siitä. Tämä tuli esiin keskustelussa poikani kanssa, ja tyttöystävä sanoo minua valehtelijaksi ja poikani uskoo häntä. Nyt hänkin kutsuu minua valehtelijaksi, mitä en ehdottomasti ole. Tilanne on toivoton, ja minusta tuntuu, että tuo tyttöystävä on maksanut minulle poikani. Mikä neuvonne on tähän? –Robi, USA

Vastaus:
Jokainen ihminen luo oman todellisuutensa ja sen, mitä hän hyväksyy totuutena maailmassaan. Poikasi tyttöystävä on häirikkö, joka on kateellinen perheenne jäsenille. Häntä ilahduttaa väittelyn aiheuttaminen ja kontrollin saaminen toisista. Tällä kertaa hän manipuloi poikaasi ja haluaa erottaa hänet muusta perheestä. Tämä on yksi poikasi oppitunneista: kyetä tuntemaan, mikä resonoi hänen kanssaan ja mihin hän haluaa uskoa – oppitunti erottelukyvystä.

Et voi saada ketään muuttamaan mieleltään siitä, mitä hän uskoo tästä tilanteesta, ellei hän päätä tehdä niin. Tyttöystävälle ilkeiden huomautustensa myöntäminen olisi kertoa omat katalat suunnitelmansa laittaa kiilaa perheenjäsenten välille. Poikasi täytyisi valita puolensa naista vastaan, jota hän luulee yhdeksi ja ainoaksi rakkaakseen.

Nimittäin ainoa, joka tässä ei puhu totta, on tyttöystävä. Vaikka se sattuu, ettei poikasi usko, mitä sanot, sinun täytyy nähdä se hänen perspektiivistään. Tukeeko hän rakastaan vai ottaa perheensä puolen, josta tyttöystävä väittää, ettei se pidä hänestä ja että se yrittää saada heidät eroamaan? Anna pojallesi aikaa, erossa jatkuvasta taistelusta, päätellä, mitä tapahtuu.

Kun joku häiriintyy kovasti toisen sanoista, yleensä se johtuu siitä, että hän luulee niissä olevan hiven totta. Luota edelleen siihen, mitä tiedät, ja sivuuta se, mitä tyttöystävä sanoo.

Lähetä lapsille ehdotonta rakkautta, jotta he voisivat tulla järkiinsä ja hyväksyä asiat sellaisina, kuin ne tapahtuivat – ei sellaisina, kuin he olisivat halunneet niiden tapahtuvan. Älä kanna kaunaa tai tuomitse, koska se vie sinut negatiivisuuteen ja pois rakkaudesta. Ole yhtälön henkisesti rakastava ihminen, jolla on rakkautta kaikkia heitä kohtaan, kunnes he päättävät liittyä seuraasi.

Kysymys:
Mestarit, kävin gonginääni-sessiossa ja minusta otettiin aurakuva ennen ja jälkeen. Gonginäänen pitäisi rauhoittaa, harmonisoida ja parantaa, mutta session jälkeen aurani ole huonompi. Mikä selitys tälle on? –Lina, Liettua

Vastaus:
Auraa voidaan tulkita monilla tavoilla. Ihmisen aura voi vaihdella tunnetilan sekä hänen ympärillään pyörivien energioiden mukaan. Voit vaihtaa auraasi hetkestä toiseen muuttamalla hallitsevia ajatuksia, joita on päässäsi. Katsele jotain ihmistä ja pyydä häntä ajattelemaan rakastavia ja onnellisia ajatuksia. Käske häntä sitten ajattelemaan pelottavinta ja onnettominta aikaa elämässään. Voit huomata hänen auransa muuttavan sekunneissa väriään.

Gongin värähtelyt voivat rauhoittaa, harmonisoida ja parantaa sielua, mutta se voi myös alkaa puhdistaa negatiivisia muistoja ja energioita, joita kehossa on ja jotka täytyi käsitellä parantumisen aikaansaamiseksi. Joillain taajuuksilla on se vaikutus, että ne vapauttavat kätkettyjä tai haudattuja tapahtumia, joita täytyy työstää, jotteivät ne enää vaikuta elämässä.

Myös mielentilasi ja odotuksesi tästä sessiosta vaikuttavat lopputulokseen. Jos keskityt meditatiivisen tilan saavuttamiseen, voit estää kaikkea muuta tapahtumasta. Jos näet session kehon harmonisoimis- ja puhdistamiskeinona, mitä tahansa saattaa tapahtua.

Harmonisoiminen tässä mielessä voi merkitä sisäisen värähtelysi yhteensovittamista musiikin värähtelyyn, tai se voi merkitä kehosi tasapainottamista yhteen sointiin, kuten jonkin chakrasi sointi. Jos tuo ääni saa aikaan jonkinlaisen tasapainottumisen fyysisessä kehossa, se saattaa häiritä henkikehon tasapainoa hetkeksi.

Älä ole huolissasi aurasi väristä koskaan, ellei se pysy jatkuvasti mustana, jolloin siihen liittyy negatiivisia olentoja lähistöltä. Lämmitä auraasi ehdottomalla rakkaudella säännöllisesti, jotta siitä tulee oletusasetuksesi.

Kysymys:
Mestarit, heräämisestä saakka minusta on tuntunut, että haluan olla puhuja tai henkinen opettaja. Haluan auttaa ihmisiä tietämään sielustaan, elämänoppitunneistaan, energioista joita he ovat vetäneet sekä siitä, miten yhdistyä sieluunsa, omiin voimiinsa ja kykyihinsä. Olen myös tuntenut, että yksi pääoppituntini oli usko ja luottamus kykyihini ja hankkiutuminen eroon egosta. Nyt haluan seurata tätä polkua. Miksi tunnen tämän niin voimakkaasti sydämessäni? En pysty tällä hetkellä hylkäämään varsinaista työpaikkaani, koska olen toisessa maassa ja tarvitsen rahaa. Samaan aikaan minulla on paljon vapaa-aikaa. Omasta perspektiivistäni katsottuna, haluan käyttää kykyjäni ja voimiani ja elää kokoaikaisesti henkisenä puhujana auttaakseni toisia. Voisitteko neuvoa minulle, miten voin aloittaa? –San, Kanada

Vastaus:
Olet astunut valistuneelle polulle, mikä tarkoittaa ennen kaikkea pääsemistä eroon kolmannen ulottuvuuden tuomitsemisesta ja elämistä Lähde-energian ehdottomassa rakkaudessa. Olet lisäksi tunnistanut kaksi oppituntiasi: itseluottamus ja usko itseesi ja kykyihisi. Toisten auttaminen tämän saman tilan saavuttamiseen oli jotain, minkä tekemisestä ehkä nauttisit päästessäsi tähän kohtaan, ja korkeampi itsesi muistuttaa sinua tästä ja on vähän itsepintainen siinä, että alat työskennellä siihen suuntaan.

On monia tapoja, jolla sinusta voi tulla henkinen opettaja. Sen ei tarvitse alussa olla kokoaikainen työ, eikä sen tarvitse koskea suurta ihmismäärää. Voit jakaa tietosi ja viisautesi toisten kanssa heidän polustaan epävirallisesti ja pienryhmätilanteissa, kuten juhlat, vapaaehtoistyö tai harrastus- tai kirkkoryhmät. Voit myös tehdä pieniä pamfletteja, joissa selität henkisiä periaatteita.

Sitten kun olet menestynyt pienimuotoisesti, on mahdollisuus siirtyä suurempiin ryhmiin ja kokoaikaiseksi. Ole kärsivällinen ja harjoittele opetustekniikkoja kaikkiin saatavilla oleviin. Älä seuraa mitään suunnitelmaa, jonka olet nähnyt toimivan toisilla – keksi omasi. Anna maailman nähdä, miten henkisyys on rikastanut elämääsi, ja se haluaa sopia yhteen rakkautesi kanssa.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.01.2018 12:00

5.12.–12.12.2017

Kysymys:
Mestarit, olen ollut muutaman kuukauden työpaikassa, josta en oikeasti nauti. Kuitenkin minusta tuntuu, että jos irtisanoudun, en opi sinnikkyysoppituntia. Ja jos jään, en opi oppituntia itsenäisyydestä ja sen tavoittelemisesta, mikä minua kiinnostaa. Onko mahdollista, että tässä tilanteessa valinta ei ole todellisuudessa tärkeä, kun kumpikin tilanne päätyisi elämänoppitunniksi, jonka valitsin ennen tulemistani tänne? Onko oppitunneilla hierarkiaa? –Greta, Liettua

Vastaus:
Olet tutkinut sinnikkyyttä yksityiskohtaisesti, eikä ole enää tarvetta jäädä tähän paikkaan lisäkokemuksen saamiseksi siitä. Sielu luo oman todellisuutensa valinnoilla, joita se tekee, ja uskomuksilla, joiden mukaan se elää. Joskus huomaat itsesi houkuteltavan johonkin tilanteeseen vain siksi, että oivallat, että 1) se ei enää palvele oppimisprosessiasi ja 2) ei ole mitenkään väärin myöntää sitä ja siirtyä johonkin muuhun.

Silloin kun myönnät, ettei jokin toimi tai ole oikea sinulle, ja muutat suuntaa, otat vastuun elämästäsi ja oletusarvoisesti lisäät tietoasi. On aika tehdä vain sitä, mikä tuntuu resonoivan kanssasi. On aika työstää noita itseluottamus- ja itsenäisyystavoitteita (ja olla vastuussa omista päätöksistäsi) ja löytää jotain, johon tunnet intohimoa.

Valitsemissasi oppitunneissa ei ole hierarkiaa. Kun olet tunnistanut ja selvittänyt tietyn oppitunnin, voit päästää siitä irti, jos näet edessäsi samanlaisia tilanteita, ennen kuin kietoudut liikaa niihin. Se ei tarkoita, ettei universumi juoni uutta esimerkkiä eteesi – kuten tämä työpaikka – mutta et opi mitään uutta toistamalla tuon prosessin uudestaan.

Sielun ainoa prioriteetti oppitunneissaan on, että se yrittää oppia täysin mahdollisimman monien oppituntien valitsemislähtökohdan joka elämässä. Mutta ei ole mitään sääntöjä tai vaatimuksia. Luo elämä, joka sallii sinun olla oma itsesi ja hankkia niin paljon viisautta ihmisenä elämisestä, kuin haluat.

Kysymys:
Mestarit, seitsemissäkymmenissä oleva äitini on hyvin haastava, Vaikka hän väittää olevansa ystävällinen, rakastava ja vahva, hän on usein provosoiva, julma, itsekäs, vaativa, kontrolloiva ja manipuloiva. Kun hän oli kohdellut minua monta kertaa epäkunnioittavasti ja suorastaan kummallisesti, mikä toisti lapsuustraumani, ja väittänyt omaa viattomuuttaan, päätin irrottautua hänestä itseni suojelemisen ja mielenterveyteni vuoksi. Nyt äiti vainoaa minua psyykkisesti ja vaatii soittamaan hänelle. Tuoko hän mukanaan pimeän naispuolisen olennon, joka myös vainoaa minua? Vai olenko minä tehnyt sen? Jokin olento iskee minuun, kun nukun tai lepään, ja sanoo, että tarvitsen häntä ja olen vielä pahoillani. Miten monta olentoa perässäni on? Selittäkää ja auttakaa, kiitos. –Christina, USA

Vastaus:
Äitisi yrittää edelleen kohdella sinua kuin lasta ja kontrolloida sinua täysin. Hän on kaikkea, mitä arvelit hänestä, ja liittoutunut negatiivisten henkien kanssa. Negatiivisuus kerää lisää negatiivisuutta, negatiiviset henget kutsuvat lisää negatiivisia henkiä peliinsä ja hänellä on kasapäin niitä ympärillään. Äitisi uskoo hyvin voimakkaasti ylemmyyteensä ja käyttää sitä projisoiden halujaan toisiin ihmisiin. Hän oikeasti uskoo, että hän on hyvä ihminen ja että hän tekee kaiken toisten hyödyksi.

Etääntymällä kunnioitat ja rakastat itseäsi. Mutta et ole vielä selvittänyt kaikkea vahinkoa, mitä äitisi teki psyykellesi, kun olit nuori. Pelkäät häntä, ja se antaa hänelle ja hänen negatiivisille käskyläisilleen mahdollisuuden ivata sinua aina, kun he haluavat. Hän haluaa saada sinut palvelemaan jokaista toivettaan, joten hän lähettää energiaa häiritsemään elämääsi. Olet sallinut tämän vaikuttaa itseesi, koska pelkäät hänen valtaansa.

Sinun täytyy suojata itsesi kaikelta tältä negatiivisuudelta. Aloita ympäröimällä itsesi valkoisella valolla, joka koostuu ehdottomasti rakastavasta positiivisesta energiasta, jota voit helposti tuoda universumista. Negatiiviset henget eivät voi tunkeutua tämän esteen läpi. Ole hyvin selkeä aikomuksessasi, ettet halua heidän puuttuvan asioihin, ja peruuta lupa häiritä sinua, jonka joku saattaa tuntea saaneensa.

Pyydä henkilökohtaisia oppaitasi valvomaan yrityksiä sekaantua sinuun koska tahansa, mutta erityisesti levätessäsi. Anna meditoidessa hyvin voimakkaasti äitisi korkeammalle itselle viesti, ettet aio antaa periksi hänen vaatimuksilleen ja että kaikkien kontaktien pitää loppua.

On erittäin tärkeää, että olet tiukka näissä toimissa etkä anna menneisyyden vaikuttaa tulevaisuuteen. Sinut on tehty samasta ydinolemuksesta kuin äitisi, ja siksi olet yhtä vahva, manipuloiva ja voimakas kuin hän – kunhan uskot olevasi etkä koskaan horju tuossa uskossa.

Kysymys:
Mestarit, jos nainen inkarnoituneena kaipasi omaa lasta, mutta ei kyennyt toteuttamaan tätä unelmaa maaelämässään, olisiko hänen vielä mahdollista toteuttaa tämä unelma Kotona hengessä? –David, Englanti

Vastaus:
Sielu on hyvin voimakas ja kontrolloi ympäristöään aikomuksilla. Jos nainen haluaa epätoivoisesti lasta ihmisinkarnaationsa aikana, on monta tapaa saavuttaa tämä normaalin raskauden lisäksi. Ainoastaan mieli tekee eron siinä, onko lapsi hänen "omansa" vai pelkästään "omaisuutta", jonka hän valitsi matkan varrella.

Jos hän saa lapsen muuten kuin "normaalia" mies-naisreittiä, hän voi visualisoida joko hypnoosissa tai meditaatiossa käyvänsä läpi koko prosessin. Hän voi kokea kehonsa turpoamisen, arkuuden, virtsarakon pidättelyongelman, unettomuuden ja sisältäpäin potkimisen – ja myös synnytyksen ja siihen liittyvän kivun.

Vaikeus tulla raskaaksi elämän aikana voi liittyä jotenkin elämänoppitunteihin, jotka tuo henkilö on valinnut. Nämä päätökset tehdään ennen tulemista maan päälle. Sitten kun sielu palaa ehdottoman rakkauden maailmaan, sillä ei ole määrättyä sukupuolta ja se säilyttää harvoin fyysiseltä vaikuttavan kehon, koska sen toimivana pitämisessä on liian monia ongelmia, kuten kehossa maan päällä. Se on myös hyvin rajoittava, koska se estää sielua jakautumasta useampaan paikkaan kerralla. Sielun ydinolemus on epämääräinen energia ilman muotoa. Toisin sanoen, ei, ei olisi mahdollista toteuttaa fyysistä tekoa ei-fyysisellä tasolla.

Tuo nainen voisi suunnitella seuraavan elämän, johon sisältyy yksi tai useampi "normaali" raskaus, synnytys ja lasten kasvattaminen. Vaihtoehtona hänen sielulleen olisi tulla vaihdokkaaksi kehoon, josta toinen sielu lähtee, kun se synnyttää lasta. Yksi mahdollisuus olisi viettää lyhyt aika naisena, jolla on lapsi. Kaikki nämä mahdollisuudet ovat käytettävissä vain inkarnoituneena ihmiskehoon.

Kysymys:
Mestarit, menetin hiljattain lemmikkikissan, jonka kanssa minulla oli hyvin hämmästyttävä side. Se muutti luokseni ollessaan 4-vuotias ja oli hyvin rakastava kumppani. Sydämeni on täysin särkynyt. Onko lemmikeillä tällaisia suhteita vai kuvittelenko tämän yhteyden? Mihin lemmikin henki menee, kun se kuolee? Minusta tuntuu, että se valitsi olla kanssani ja mennä, minne meni. Se odotti, kunnes pystyi sanomaan hyvästi perheelleni kiitospäivänä. Se oli normaali ja sitten romahti yhtäkkiä viikonlopun aikana. Onko tämä mahdollista? –Karen, USA

Vastaus:
Useimmilla eläimillä ei ole sielua, vaan ne elävöittää energiakipinä ja ehdoton rakkaus. Tällä kissalla kuitenkin oli sielu. Se on sieluperheesi jäsen, ja olitte sopineet osallistuvanne toistenne elämään tämän inkarnaation aikana. Silloin kun tuo sopimus lyötiin lukkoon, ystäväsi ei ollut päättänyt, millaisen elämän hän ottaa – eikä hän koskaan kuvitellut kokeilevansa elämää kissana.

Tuo kissa täytti elämässäsi tyhjiön, joka syveni silloin, kun se valitsi sinut. Se pakotti sinut katsomaan elämää eri tavalla, positiivisemmin. Pystyit sen kanssa jakamaan asioita, joiden jakamista toisten ihmisten kanssa et tuntenut mukavaksi. Se oli uskollinen, paras ystävä ja ainoa, joka tuntui aina tietävän, mitä tarvitsit.

Tämä oli hyvin syvä suhde sieluryhmäyhteyden ja tekemänne sopimuksen vuoksi. Eläimet joilla ei ole sielua, voivat myös luoda hyvin syvän suhteen, kun ne ovat empaattisia omistajansa tunteille. Useimmat muut kotieläimet ovat pelkästään seuralaisia eivätkä kehitä läheistä yhteyttä omistajansa kanssa. Sieluttomilla elämillä kyse on paljon siitä, miten ihminen näkee lemmikin – onko se pelkästään omaisuutta vai kumppani?

Eläimet usein vaistoavat lähestyvän kuoleman ja voivat onnistua pysymään maisemissa, kunnes tuntevat, että on oikea aika lähteä. Kissasi tosiaan halusi sanoa hyvästi perheelle eikä halunnut puuttua juhlapyhän viettoon. Se päätti vain "luiskahtaa pois" huomaamatta, kun kaikki muistelivat sitä hyvää aikaa, joka heillä oli ollut kiitospäivänä perheenjäsenten kanssa.

Kysymys:
Mestarit, käyn ensimmäistä kertaa läpi ns. henkistä kriisiä henkisellä polullani. Tämä tunne on paradoksaalinen. Olen menettänyt kiinnostukseni kaikkiin henkisiin juttuihin, jotka ovat olleet tärkeitä minulle – kanavoinnit, tarot-kortit, astrologia, jalokivet, kaksoisliekit jne. Kyseenalaistan kaiken, mutta samaan aikaan huomaan, että ainoa ihminen johon voin luottaa, olen minä itse. Mitä enemmän luovun toivosta kaiken suhteen, sitä enemmän löydän totuuden sisältäni. Mitä tapahtuu? Täytyykö kaikkien henkisten ihmisten kohdata tämä henkisen matkansa aikana? –Galathea, Suomi

Vastaus:
Henkisyys ei merkitse, että sinun täytyy osallistua sellaiseen, mitä jotkut piirit uskovat merkiksi henkisyydestä, kuten mainitsemasi asiat. Koska jokaisen sielun tarkoitus tullessaan maan päälle on tunnistaa todellinen luontonsa, henkisyys ei tarvitse mitään muuta kuin sisäistä keskustelua itsensä kanssa – mitä juuri huomaat tekeväsi.

Ihmisen todellisuuden muodostavat ne uskomukset, joihin hän uskoo. Omasi ovat tällä hetkellä muuttuneet oivallukseksi, että ainoa todella tärkeä ihmiselämän aspekti on tuntea sielunsa energia ja käyttää sitä ympärillä olevien asioiden tulkitsemiseen. Seuraat sitä, mikä resonoi kanssasi, koska se olet sinä.

Se tunne, että olet luopumassa toivosta asioiden suhteen, on siirtymistä pois niistä odotuksista, joita olit hyväksynyt toisten ajatuksista, että tietyt asiat olivat tarpeellisia valaistumisen löytämiseksi. Ketkään kaksi sielua ei löydä tietään täsmälleen samalla tavalla, joten toisten odotukset eivät tuo sinulle viisautta.

Jotkut ihmiset eivät saavuta koskaan sitä paikkaa, jossa olet nyt, koska he eivät salli itsensä lähteä siitä askel-askeleelta kaavasta, jota useimmat ryhmät vaativat välttämättömänä henkiselle kasvulle. On monia tapoja edetä polulla, mutta suurin osa sieluista tarvitsee jonkinlaista henkistä kriisiä lakatakseen olemasta sopulilaumassa ja kyetäkseen riisuutumaan uskomusjärjestelmistä, jotka ovat aina kontrolloineet heidän elämäänsä.

Vanhojen uskomusten perimmäinen riisuminen voi johtaa ns. sielun pimeään yöhön. Se on kohta, jossa ihmisen koko elämään vaikutetaan, ja hän masentuu syvästi. Tässä kohtaa sielun koko elämä on pyyhittävä puhtaaksi ja täytyy määritellä uudelleen elämän kaikkia aspekteja koskevat päätökset. Sinulla on selvempi ajatus ja tunne tästä elämästä, joten sinun ei ole tarvetta aloittaa täysin alusta.

Kysymys:
Mestarit, syvän masennuksen jälkeen menin candombléen. Tällä kehityskaarella löysin Suuren valkoisen veljeskunnan opetukset ja tiesin Reikin tulevan mestareilta. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti ja tunsin synkronismia niin, että vähitellen jätin kaikki uskonnot. Jätin vanhan ammattini ja omistauduin Reikille ja kukkaterapialle. Siitä on melkein vuosi enkä pärjää hyvin – minulla ei ole asiakkailta. Tulkitsinko väärin sydäntäni? Meninkö vikaan jossain kohtaa? –Luciane, Brasilia

Vastaus:
(Candomblé tai "tanssi jumalten kunniaksi" on Afrikasta peräisin oleva uskonto, jossa musiikki ja tanssi ovat oleellinen osa.) Vaikka sanot jättäneesi kaikki uskonnot, candomblé on uskonto. Kun menit siihen mukaan, sinua ohjattiin harjoitusten aikana muuttamaan elämäsi siihen, mistä löydät itsesi nyt.

Silloin kun tulee ulos masennuksesta, jossa ei ole mitään käsitystä siitä, kuka on tai mitä pitäisi tehdä, on hyvin herkkä uskomaan asioita, joita normaalisti harkitsisi jonkin aikaa ennen omaksumista. Ne joita ympärilläsi oli, kun aloit uuden uskomusjärjestelmän antaa säädellä elämääsi, olivat täysin syventyneet energia- ja kasviparannukseen, joten se näytti sopivalta tieltä.

Jokaisessa uudessa ammatissa vie aikaa tulla tunnetuksi ja saada asiakkaita. Tavalliset ihmiset eivät hyväksy kukkaterapiaa – eivätkä totta puhuen Reikiäkään. Tämä rajoittaa myös mahdollista asiakasmäärää. Jos turvautuisit uskomusjärjestelmäsi muihin jäseniin, sinulla olisi valmis asiakaspohja. Siellä on kuitenkin monia Reikin ja kukkaterapian harjoittajia, jotka ovat toimineet alalla jo jonkin aikaa, ja siksi he ovat kilpailijoitasi.

Ihmisille on tavallista toivoa, että osallistuminen aloille, joihin heillä ei ole pätevyyttä, tekee heistä välittömästi menestyneen. Voisit kuitenkin tehdä uraa näillä kiinnostuksenkohteilla, mutta sinulla täytyy olla kärsivällisyyttä ja sinun täytyy tutkia kaikkia mahdollisuuksia mainostaa itseäsi ja kerätä ihmisiä. Sinusta ei voisi tulla lääkäriä tai lakimiestä ilman koulutusta ja työharjoittelua. Yritä löytää nykyisiä terapeutteja, jotka antavat sinun työskennellä kanssaan kokemuksen saamiseksi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.01.2018 12:02

19.12.–26.12.2017

Kysymys:
Mestarit, olen hiljattain kuullut, että olen kuuden lapsen äiti enkä vain niiden viiden, jotka olen synnyttänyt. Tämä lisäelämä kesti vain viikkoja, enkä ollut tietoinen tuolloin siitä. Mutta tämä sielu on lähelläni nyt, mikä on kaunista. Päätinkö saada näin monta lasta ennen saapumistani tällä kertaa? Lisäksi, kun nainen on raskaana, oletettavasti kaksi tai useampi sielu asuu samassa fyysisessä kehossa? –Jane, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:
Päätit olla opettaja suurelle lapsimäärälle ja olisit voinut toteuttaa sen hankkimalla suuren perheen ja/tai olemalla myös toisten lasten opettaja. Kun aloit saada omia lapsia, se resonoi kanssasi ja sait suurta mielihyvää ja tyydytystä jälkikasvusi polkujen ohjaamisesta.

Sielu joka päätti, merkattuaan sinut äidikseen, olla tulematta Maahan tuolloin, oleskelee lähelläsi samasta syystä, josta hän valitsi alun perin sinut äidikseen. Se rakastaa energiaasi ja sitä tapaa, jolla olet vuorovaikutuksessa kaikkien kanssa. Se oppii toisten lastesi kautta epäsuoraan, millaista elämä olisi voinut olla. Tarkkailu on yksi tapa päättää, haluaako kokeilla tilannetta itse.

Olet oikeassa, että äidin keho on turvasatama kahdelle sielulle (tai useammalle monisynnytyksissä), kun hän on raskaana. Ne eivät kuitenkaan ole osa äitiä – hän antaa niille vain suojan sikiön kehittyessä. Se on vastaavaa kuin koko perheen oleminen samassa talossa, mikä ei merkitse yhteistä kehoa, vaan ulkoista suojaa.

Kun sielu päättää tulla Maahan (inkarnoitua), se valitsee biologiset vanhemmat ja muut ympäristöominaisuudet, jotka tuo pari voi antaa sille niitä kokemuksia varten, jotka se on valinnut tuohon elämään. Kun siittiö yhdistyy munasoluun, sielu kiinnittää langan kehittyvään sikiöön. Se tulee tavallisesti kehoon vasta raskauden viime vaiheissa tai synnytyksen aikana.

Yhdeksän kuukauden kasvun aikana vauva viettää aikaa Kotona ja sanoo näkemiin ystäville ja tutuille, katselee, mitä uusi perhe tekee, ja sopeutuu ihmiskehoon. Sielu ei tule koskaan kokonaisuudessaan fyysiseen ulottuvuuteen. Jotkut aspektit pysyvät aina Kotona Lähteen ehdottomassa rakkaudessa. Tämä on yksi syy, miksi ihmisillä ei ole täyttä tietoisuutta kaikista entisten elämien kokemuksistaan.

Kysymys:
Mestarit, kysymykseni koskee eetterilankoja ja kiinnikkeitä. Eräs opettaja/parantaja kertoi minulle, että keskittyminen niihin oppiaksemme niistä alentaa värähtelyä, ja kehotti olemaan tekemättä sitä, vaikka hän puhdistaa niitä toisiaan. Jos tiedämme eteerisistä langoista, miten alamme puhdistaa niitä alentamatta värähtelyämme? –Catherine, Australia

Vastaus:
Puhut oikeasti kahdesta täysin erilaisesta ei-fyysisen asian piirteestä. "Eteerinen lanka" viittaa tavallisesti ehdottoman rakkauden ulottuvuudesta tulevaan sieluaspektiin – sielu on sieltä peräisin erottuaan Lähde-energiasta.

Sielu käyttää sitä elävöittämään ihmiskehon tai tekemään soluista toimintakykyisiä. Lanka saattaa sisältää pelkän yhteyden sieluun, joka vaatii itselleen tuon sikiön ennen syntymää, tai se voi olla sielun yhteys ydinolemukseensa syntymän jälkeen. Lanka on kokonaan Lähteen ehdotonta rakkausvärähtelyä. Sielun kokonaisolemus on kuva akaasisesta tiedostosta, jossa on kaikki, mitä se on koskaan tehnyt monissa inkarnaatioissaan.

Toisaalta kiinnikkeet ovat peräisin toisesta lähteestä. Se saattaa olla sielu, joka ei ole enää ihmiskehossa, mutta joka on päättänyt olla palaamatta ehdottomaan rakkauteen syystä tai toisesta. Nämä sielut jäävät positiivisen ja negatiivisen energian kaksinaisuuteen ja ovat tavallisesti täynnä negatiivisuutta, koska ne ovat päättäneet jäädä yrittämään kostaa jonkin tai saada jonkun keho hallintaansa, jotta niillä olisi taas kontrolli fyysisessä maailmassa – tämä kaikki on negatiivista energiaa.

Toinen kiinniketyyppi saattaa perustua negatiivisten voimien generoimaan energiajäämään. Otetaan esimerkiksi ihminen, joka tulee aina vain vihaisemmaksi toisen ihmisen toimista, joten hän voi ajatella vain tuon ihmisen tuhoamista. Hänen lisäsuuttumisensa kutsuu kaikkea satunnaista energiaa mukaan juhlaan ja vahvistamaan hänen tunteidensa voimaa.

Kiinnikkeet jotka koostuvat negatiivisuudesta, voivat vetää henkilön negatiivisuuteen tai alempiin värähtelyihin, jos hän kuluttaa aikaa niiden ajattelemiseen, liittyy niiden seuraan ja käyttää niitä. Tämä alentaa sielun värähtelyä, koska se pitää sielun fyysisessä, kolmannen ulottuvuuden kaksinaisuudessa, eikä salli sen nousta valitsemaansa positiiviseen, ehdottomasti rakastavaan Lähde-energiavärähtelyyn tai pysyä siinä.

On mahdollista auttaa itseään tai toisia pääsemään eroon kiinnikkeistä alentamatta värähtelyään, kun on suojannut itsensä valkoisella valolla, affirmaatioilla ja oppailta saamallaan avulla. Negatiivisen kiinnikkeen tutkiminen ilman suojausta, saa tuon energian olettamaan, että on kiinnostunut sen luonteesta ja haluaa osallistua. Negatiivisuuden ottaminen itselleen alentaa välittömästi värähtelyä.

Kysymys:
Mestarit, olen ollut naimisissa monta vuotta, mutta tunnen piilovihaa mieheltäni. Hän sanoo rakastavansa minua, mutta olosuhteiden vuoksi hän ei pysty olemaan onnellinen. Meillä kummallakin on ollut paljon stressiä ja huonoa tuuria talousasioissa alusta saakka, mutta meillä on ihania yhteisiä lapsia. Minulle on nyt kerrottu, että olen masentunut ja olen kuin kone, joka kulkee elämän läpi. Olin lyhyen aikaa yhteydessä toiseen ihmiseen, joka teki minut onnelliseksi, mutta tuo tilanne oli niin monimutkainen, että se oli lopetettava tai laitettava tauolle. Miten tiedän, pitäisikö minun jäädä avioliittoon vai onko tuo toinen ihminen oikea vai pitäisikö minun siirtyä eteenpäin ja löytää onnellisuus yksin? –L., Aasia

Vastaus:
Sinä ja miehesi olette siirtyneet erilleen toisistanne ihanteissa ja uskomuksissa, vaikka sovitte hyvin yhteen mennessänne naimisiin. Hän on katkera sinulle tällä hetkellä ja ajattelee, että sinä ja lapset aiheutatte hänen epämukavuutensa töissä ja elämässä. Hän kuitenkin rakastaa edelleen sitä ajatusta, että hän on naimisissa ja siittänyt upean perheen.

Hän kuluttaa paljon aikaa minä-raukka -mielentilassa, jossa hän nauttii epäonnestaan ja syyttää siitä kaikkea muuta, kuin omia tekojaan. Koska hän katsoo aina asioiden huonoa tai negatiivista puolta, hän on kyvytön löytämään onnellisuutta, joka asuu positiivisessa ja rakastavassa energiassa. Tapa katsoa elämää on henkilökohtainen valinta, ja voi päättää olla onnellinen.

Suhteesi toiseen mieheen oli näyttämässä sinulle mahdollisuuksia. Sinulla ei ollut oikea aika tehdä muutosta, joten olosuhteet estivät sen. Nykyinen mielentilasi on tulosta sen hyväksymisestä, etteivät asiat voi tulla paremmaksi. Sanelet oman todellisuutesi, joten valitse maailma, jonka haluat.

Jokainen sielu on äärimmäisen voimakas ja voi tuoda itselleen, mitä haluaa. Mutta ensin sinun on uskottava, että voit. Sinun täytyy päättää täsmälleen, mitä haluat, visualisoida se ja sitten tuoda itsellesi. Henkisellä matkalla ei ole oikeaa tai väärää, on vain valintoja. Katso, mikä resonoi kanssasi, ja lähde siihen suuntaan.

Kysymys:
Mestarit, haluaisin oppia enemmän Reikistä alusta saakka. Mikä ero on universaalilla elämänvoimaenergialla ja elämänvoimaenergialla. Ovatko nuo symbolit oikeasti tehokkaita vai ainoastaan siksi, että uskomme niiden olevan? Miksi Reiki täytyy välittää mestareilta oppilaille vihkimyksillä? Käyttikö mestari Jeesus Reiki-energiaa ihmisten parantamiseen? –Rachel, Kanada

Vastaus:
Fyysisessä ulottuvuudessa on vain kahdenlaista energiaa – positiivista ja negatiivista. Ei-fyysinen koostuu vain yhdestä energiasta: Lähteen ehdottomasti rakastavasta, positiivisesta energiasta. Metafyysisen yhteisön terminologia aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin ratkaisee tai selittää.

Jos joissain piireissä puhutaan Lähteen ei-fyysisestä energiasta, siihen viitataan "universaalina elämänvoimaenergiana", ja jos viitataan energiaan, joka vaikuttaa fyysiseen ihmiskehoon, sitä kutsutaan "elämänvoimaenergiaksi". Mutta kaikki energia on peräisin Lähteestä. Mitä Reikiin ja muihin energiapohjaisiin käytäntöihin tulee, ne käyttävät kaikki samaa universaalia elämänvoimaa tai Lähde-energiaa.

Reikiin liittyvät symbolit ovat fokusoitumiskohteita ja siksi ainoastaan niin tehokkaita, kuin käyttäjä uskoo. Energia on aikomusvetoista, ja siksi oma ajatusprosessi ohjaa energian käyttöä ja tehokkuutta. Virtaus voidaan käynnistää turvautumalla symboleihin tai pelkästään aikomuksella.

Vihkimykset sallivat oppilaan joka ei ole koskaan ennen tuntenut energiavirtaa, nähdä, miltä se tuntuu. Jos et ole koskaan ennen yrittänyt hiihtää, suksille nouseminen antaa sinun totuttaa ajattelutapasi, tasapainosi ja innostuksesi eteenpäin liikkumiseen. Vihkimys tekee saman asian. Kun sen on kerran tuntenut, universaalin elämänvoimaenergian voimakkuutta ja suuntaa on mahdollista kontrolloida.

Jokainen sielu joka on tehnyt toiselle energiatasapainotuksen – eli parannuksen – on käyttänyt universaalia elämänvoimaenergiaa tai ehdotonta rakkautta. Parantajilla on monia käytäntöjä, joihin he voivat erikoistua – Reiki, parantava kosketus, terapeuttinen kosketus ja kvanttiparannus, vain muutamia mainitaksemme. Lisäksi on aikomukseen perustuvaa parantamista, jossa monet käytännöt kumpuavat uskontoon perustuvasta uskolla parantamisesta. Jokainen näistä saa kiittää Lähde-energiaa kaikesta onnistumisestaan.

Parantava, tasapainottava ja korjaava terapia ovat kaikki riippuvaisia kahdesta asiasta: käyttäjän aikomus ja potilaan usko ja luottamus. Mitään ei tapahdu, jos kumpikin osapuoli ei osallistu aikomuksella tuon tasapainon saamiseen. Tämän energian käyttäminen ei ehdottomasti aiheuta asiakkaan tilan pahenemista. Reiki ei voi vahingoittaa – eikä voi mikään muukaan prosessi, joka käyttää elämänvoimaenergiaa.

Kysymys:
Mestarit, olen syntyjäni taloudellisesti kamppailevasta perheestä. Sain kuitenkin hyvän koulutuksen ja menestyin – lähdin ulkomaille, minulla oli hyviä työpaikkoja ja suhteellisen hyvinvoiva elämä taloudellisesti ja ammatillisesti. Vuosia sitten huomasimme tyttöystäväni kanssa, että olimme saamassa vauvan. Palasin Brasiliaan, menin naimisiin hänen kanssaan ja meillä on onnellinen perhe-elämä, mutta ammatillinen elämäni meni alaspäin ja alaspäin enkä ole onnistunut pääsemään aiempaan menestykseen täällä. Mitä tässä tapahtuu? Mitä minun täytyy oppia tästä ja milloin tämä loppuu? Voinko saada onnen kaikilla elämänalueilla samanaikaisesti vai onko meille aina haasteita jollain alueella? Minulla oli ennen vakaa taloudellinen ja ammatillinen elämä, mutta epävakaa perhe-elämä – nyt tilanne on toisin päin. Emmekö voi saada sitä kaikkea? –João, Brasilia

Vastaus:
Jokainen sielu määrittelee, mitä oppitunteja se haluaa oppia kussakin elämässä. Sinä päätit kokea erottelukyvyn käyttämisen, luottaa itseesi, ottaa vastuun valinnoistasi ja olla pelkäämättä muuttaa suuntaa, kun se on tarpeellista sen saavuttamiseksi, mitä haluat.

Aina kun teet jonkin merkittävän suuntamuutoksen, aloitat kaiken taas alusta. Palatessasi Brasiliaan huolehtimaan vastuistasi perhettä kohtaan päätit aloittaa alusta ammatillisessa elämässäsi, koska mentyäsi naimisiin et palannut sinne, mistä olit löytänyt taloudellisen menestyksen.

Tämä kaikki tapahtui, jotta tutkisit vaihtoehtojasi ja näkisit, olisiko jokin tapa sen uskomusjärjestelmän ulkopuolella, jossa kasvoit ja joka hyödyttäisi sinua paremmin. Olit oppinut, miten murtaudutaan ulos perheesi taloudellisen kamppailun mallista, kun olit poistunut sen vaikutuspiiristä. Brasiliassa jatkoit taas siitä, missä olit nuoruudessasi.

Sinun ei ole pakko lähteä Brasiliasta, mutta sinun täytyy päästä eroon uskomuksista, jotka ovat saaneet sinut takaisin siihen tilanteeseen, mistä lähdit. Luot oman todellisuutesi, joten tee elämä, jossa olet menestynyt. Ei ole mitään henkistä rajoitusta, joka sanoo, että menestystäsi yhdessä elämässä rajoitetaan.

Joka kerta kun teet päätöksen, kysy, miksi teet sen. Jos se ei tunnu resonoivan kanssasi, niin valitset silloin vanhojen mallien ja uskomusten perusteella, et siksi, että se saa aikaan, mitä haluat. Kysy aina: "Miksi teen tätä? Miksi jään tähän työpaikkaan? Miksi asumme siellä, missä asumme? Mitä mahdollisia vaihtoehtoja minulla on, jotka lisäävät varojani?" Voit saada sen kaiken, jos se resonoi elämäsi kanssa.

Kysymys:
Mestarit, medioin enemmän saadakseni elämäni tasapainoon, koska joskus minusta tuntuu, että minun täytyy poistua tästä todellisuudesta tyynnyttääkseni ja selkeyttääkseni päätä. Mutta minulla on hyvä kysymys teille. Kun rentoudun, pystyn saamaan itseni kananlihalle kontrolloimalla hengitystä. Tehdessäni näin tunnen myös, että kehon alaosasta nousee selkärankaa pitkin väristys päätä kohti (joskus mukavaa ja rentouttavaa ja joskus myös kutisevaa). Saavutkinko jotain, mitä en tiennyt? Neuvonne auttaa paljon, pääasiassa päätösten tekemisessä urastani ja etenemisestäni, joten haluaisin kiittää teitä siitä etukäteen. –Matty, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:
Itsensä poistaminen kolmannen ulottuvuuden todellisuudesta ja kaikesta se negatiivisuudesta, on välttämätöntä voidaksesi yhdistyä sielusi ydinolemukseen, joka on ehdotonta rakkautta. Olet aloittanut harjoituksen, joka vapauttaa sinut kaikesta negatiivisuudesta ja antaa sinulle täydellisen kontrollin energiaan, joka ympäröi fyysistä kehoasi.

Kehossa on energiaa nimeltään "kundalini", joka on puhdasta ydinolemusta tai rakkautta. Useimmat sielut joilla on fyysinen kokemus, eivät koskaan opi aktivoimaan tätä virtaa, joka on kerällä lähellä juurichakraa ja voi nousta kruunuchakraan ja herkistää koko fyysisen kehon ehdottomalle rakkaudelle. Tässä tilassa ei ole negatiivisuutta eikä mikään sekaannu Lähde-energiassa olemiseen.

Tämä Lähde-energia sallii sinun käyttää kaikkia voimia ja kykyjä, joita Lähteen osana oleminen antaa sinulle. Olet nähnyt sen tuloksia kykenemällä tuntemaan, mitä tarvitset, ja tuottamalla menestystä enemmän, kuin koskaan ennen on ollut mahdollista. Jatka tätä meditointia ja kuvittele, mihin muuhun haluat elämäsi kehittyvän. Luot sen todellisuuden, jossa elät nyt. Jatka eteenpäin.

-----------

Anita <3 ..

Edellinen

Paluu Kanavoinnit