Tammi-helmikuu 2018

Re: Tammi-helmikuu 2018

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.01.2018 13:06

EHDOTON LIIKETOIMINTA – BISNEKSEN TEKEMINEN UUDELLA MAAPALLOLLA

Kirjoittanut Vera Ingeborg (thewakeupexperience.eu)
24.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Vanha järjestelmä johon olemme hyvin tottuneet, toimii pelkopohjalta. Tämä ei päde ainoastaan henkilökohtaiseen tilanteeseemme, vaan myös yrityksiin. Otamme itsestäänselvyytenä, että tarvitaan sopimuksia, määräaikoja ja ehtoja, vakuutuksia jne. varmistamaan, että liiketoiminta pyörii ja me olemme turvassa. Kuitenkin kaiken sen taakse kätkeytyy vain paljon pelkoja: tarve vaatia oikeutemme ja turvallisuutemme riskin minimoimiseksi. Ilmiselvästi vanhan toimintamallin yritykset toimivat epäluottamuksen energiassa.

Olen pohdiskellut jonkin aikaa, miten järjestän yritykseni tulevaisuudessa. Kysyin itseltäni, miten todellisen kanssaluomisen olisi mahdollista perustua luottamukseen, energialakeihin, tietoisuuteen ja virtaukseen – ihmislakien, sääntöjen, määräysten ja kontrolloinnin sijasta. Kyllä, näyttää mahdottomalta murtautua läpi vanhasta toimintamallista ja luoda jotain uutta. Ja kuitenkin impulssin on tultava ja alettava jostain.

Erilainen näkemys rahasta

Usko siihen, että raha on keino selviytyä, saada turvaa elämässämme ja saada aikaan se, mitä haluamme, estää meitä näkemästä uusia lähestymistapoja, miten voitaisiin toimia täysin eri tavalla. Kyllä, saatettaisiin kysyä, mistä aloittaa, kun niin monien asioiden täytyy muuttua. Olen päättänyt aloittaa omasta yrityksestäni. Ensimmäisenä askeleena päätin olla enää käyttämättä määräaikoja ja ehtoja tai sopimuksia niiden ihmisten osalta, joiden kanssa työskentelen, yksilöinä tai ryhmissä, projekteissa jne. Tiedän, että on monia yksityiskohtia ja esteitä niin kauan, kun edelleen käytämme vanhaa infrastruktuuria, mm. säännöt ja velvollisuudet, mutta se on ensimmäinen liike uuteen energiaan.

Ja kyllä, minun täytyy edelleen käsitellä puhelinsopimuksia, pakollisia vakuutuksia jne., joita järjestelmä edelleen vaatii. Voin silti tehdä valintoja. Tuenko edelleen aktiivisesti rahan vanhaa energiaa ja uskomusjärjestelmää, vai pitäydynkö pelkissä välttämättömyyksissä kyetäkseni pyörittämään yritystäni 5D-taajuudessa 3D-alustalla? Tuenko uuden kuplan puhkeamista, kuten tapahtuu kryptovaluutoilla tällä hetkellä, vai annanko rahalle eri merkityksen?

Tällä erää olen päättänyt pitää kaikki sopimukset mahdollisimman joustavina ja pieninä. Näen ne infrastruktuurin tekijöinä, joita minun täytyy edelleen käyttää, kunnes uusi tapa tehdä liiketoimintaa, mukaan luettuna uusi infrastruktuuri, on kasvanut niin paljon, että vanhasta järjestelmästä tulee vanhentunut.

Näen yltäkylläisyyden paljon enempänä kuin raha. Elämässä on hyvin paljon yltäkylläisyyttä, jonka otamme itsestäänselvyytenä, koska keskitymme mieluummin puutteeseen. Alkaen hengittämästämme ilmasta, ihmisistä, ympäröivästä luonnosta, tilaisuuksista oppia ja kasvaa jne. Raha on vain energiailmentymä ja osa vanhaa infrastruktuuria. Kuitenkin voimme käyttää sitä eri taajuudella. Sen sijaan, että teemme siitä selviytymistyökalun, voimme muuttaa sen luomistyökaluksi. Rahaa virtaa takaisin meille, kun jaamme aitouttamme ja taitojamme maailman kanssa. Kun toimimme sydämestä, ydinolemuksesta ja tarkoituksesta. Kun tunnemme olevamme saamisen arvoinen. Kun luotamme universaaliin virtaan, vaikkei meillä ole aavistustakaan, miltä tulos näyttää. Tällä tavalla voimme investoida sen uudestaan lisäluomuksiin.

Siis takaisin omaan yritykseeni. Kamppailin todella sen kanssa, että puhuin uudesta Maasta ja ehdottomasta rakkaudesta, ja kuitenkin minulla oli ehtoja nettisivuillani. Se tuntui jatkuvalta kitkalta, josta en pitänyt, ja kahdelta energialta jotka eivät sopineet yhteen. Miksi minulla olisi niitä, jos luottaisin täysin itseeni, muihin ihmisiin ja universaaleihin lakeihin? Niiden voimaantuneiden olentojen toimintamallissa, jotka rakastavat, arvostavat ja kunnioittavat toinen toisiaan ja ottavat vastuun omasta energiastaan, ei ole tarvetta ihmisen tekemille säännöille.

Tänään päätin poistaa ne ja korvata tekstillä ehdottomasta liiketoiminnasta. Olen valmis kanssaluomaan uuden Maan liiketoimintaa ihmisten kanssa, jotka tuntevat tuon kutsun myös, ja tiedän, että energialakien perusteella vain niitä tulee kenttääni, jotka resonoivat sen kanssa.

Tällä korvasin ehdot (löytyy nettisivuiltani):

Ehdoton liiketoiminta

Suuri osa uuden Maan luomista on, miten yrityksiä pyöritetään ja miten ne toimivat tulevaisuudessa. Uuden maan energiamallit luodaan luottamukseen ja ehdottomaan rakkauteen perustuen. Tällä on suuri vaikutus bisnesmaailmaan.

Et enää löydä ehtoja, sopimuksia tai vastuuvapauslausekkeita nettisivuiltani, kun nämä käsitteet perustuvat pelkoon ja epäluottamukseen. Tarvitaan vain sitoutumistamme yhteiseen kokemukseen. Sitoudumme kanssaluomiseen sillä hetkellä, kun päätämme työskennellä toistemme kanssa.

Uusien energioiden ja sen tiedon perusteella, että olemme jokainen vastuussa omasta energiastamme ja luomisestamme, tiedämme, että kaikki kokemukset joihin astumme, on tarkoitettu olemaan ja auttamaan meitä matkallamme ja kasvussamme. Kun meidät laukaistaan ja nappuloitamme painellaan, tiedämme, että tämä on merkki omalta järjestelmältämme, joka kertoo meille, missä emme vielä ole tasapainossa. Otamme vastuun omista tunteistamme ja hyväksymme ne, muuttaaksemme ne sitten. Uuden Maan ihminen arvostaa kaikkea, mitä on, ja näkee tarkoituksen jokaisessa kokemuksessa.

Uuden Maan yritykset toimivat samalla tavalla kollektiiveina, jotka ovat tekemisissä toisten kollektiivien kanssa, energiaresonanssiin ja -periaatteisiin perustuen.

Aikomus, sitoumus ja antaumus

Aikomukseni, sitoumukseni ja antaumukseni on työskennellä ihmisten ja yritysten kanssa, jotka ovat valmiita luopumaan kaikista ehdoista ja turvaverkoista, jotka perustuvat vanhoihin, puutteeseen, epäluottamukseen ja pelkoon perustuviin toimintamalleihin. Sen sijaan teemme liiketoimintaa yhdessä ja kanssaluomme hämmästyttäviä projekteja, pyrkimyksiä ja kokemuksia, jotka perustuvat yltäkylläisyyteen, luottamukseen ja rakkauteen ja ilmentyvät uuden Maan todellisuuteen. Ruumiillistamme yhdessä uuden kanssaluomis- ja yhteisösuunnitelmat. Vain universaaleja lakeja tarvitsee kunnioittaa. Ne edustavat automaattisesti hedelmällistä maaperää, jolle rakennamme uuden toimintamallin.

Ehdoton liiketoiminta johtaa aina automaattisesti kaikki-voittavat -tilanteeseen, kun jokainen sitoutuu ja ottaa vastuun omasta osastaan. Kaikki-voittavat voi merkitä mitä tahansa – raha on vain osa sitä. On monia muita yltäkylläisyysmuotoja, joista olla kiitollinen. Yhteydet upeisiin ihmisiin, uudet kokemukset, uusi inspiraatio, uudet kasvutilaisuudet henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti jne.

Ehdoton liiketoiminta on automaattisesti tasapainossa, kun se on niiden tasapainoisten olentojen kanssaluomista, jotka ovat tietoisia universaaleista laeista, luomis- ja evoluutioprosessista ja omasta vastuustaan antamassaan energiapanoksessa yhdessä luomiseen. Siksi harmoninen aikomus ja sitoutuminen ovat avain, ennen astumista fyysiseen luomisprosessiin. Tähän sisältyy sitoutuminen olemaan hyvin rehellinen ja kertomaan, kun jokin tuntuu epäharmoniselta ja epämiellyttävältä. Aitoutemme ja haavoittuvuutemme ilmaiseminen on oleellinen osa ja avain onnistuneeseen kanssaluomiseen.

Tämä merkitsee myös uuden merkityksen ja tehtävän antamista rahalle. Raha ei ole syy, miksi kanssaluomme tai teemme liiketoimintaa. Raha on vain energiavirtausta takaisin kanssaluomukseen, tasapainon ylläpitämiseksi aikaansaadun arvon kanssa ja investoimiseksi uusiin kanssaluomuksiin, jotka palvelevat suurempaa hyvää.

Odotan innolla ehdottomana liiketoimintana olemista ja sen tekemistä kanssanne!

Ja niin se on …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.01.2018 13:54

TIENSÄ RAIVAAMINEN KAAVAMAISUUKSIEN JA USKOMUSJÄRJESTELMIEN LÄPI

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
26.1.2018

Viime aikoina on tapahtunut hyvin paljon energeettisesti. Pidän tämän parhaani mukaan yksinkertaisena. Tämä on ollut haastavaa, mutta hyvin palkitsevaa aikaa, kun monet meistä vievät ruumiillistumisen seuraavalle tasolle. Parhaiten voin kuvata sitä "loksahtamisena". Oman energian maadoittaminen on muuttunut myös monilla. Tuntuu siltä, että mitä enemmän maadoitamme sielua kehoon, sitä enemmän maadoitumme maahan luonnostaan. Energioihin yhdistyminen ja niiden integroiminen on tullut saumattomaksi ja vaatii uuden tason omistautumista. Kyse on kehon, mielen ja hengen kunnioittamisesta koko ajan ja itsensä sallimisesta virrata sen kanssa, mitä energiat kulloinkin vaativat.

Olen pitänyt viimeiset neljä viikkoa lomaa integroidakseni näitä energioita ja pitääkseni huolta itsestäni. On ollut yksi intensiivisimmistä ajoista, kun lataukset ovat olleet valtavia ja niihin tuntuu liittyvän "krapulajakso". Se muistuttaa minusta vauvan saamista ja sitä, miten sen kanssa nukkuminen samaan aikaan on selviytymissääntö. Huomaan, että silloin kun energiatasoni on korkea, on aika saada paljon tehtyä, ja kun se ei ole, on aika levätä, pohdiskella ja integroida. Ideoita virtaa sisään monilla, mutta heillä ei ole fyysistä kestävyyttä toteuttaa niitä aivan vielä. Kirjoita kaikki ideat muistiin, ja kun aika on oikea, voit aloittaa luomisprosessin.

Tapahtuu jumalaisten maskuliini- ja feminiinienergioiden tasapainottumista ja parantumista. Jotta nämä ominaisuudet tulevat vakaaksi sisällämme (sydänkeskeinen hoivaaminen yhdistettynä sydänkeskeiseen toimintaan), meidän täytyy parantaa se, missä ne ovat vioittuneet. Meidän täytyy katsoa, mitkä uskomusjärjestelmät aiheuttivat tämän energiavääristymän, ja parantaa ne, mutta rakkauden ja anteeksiannon paikasta. Tarkkaile, mitä tulee esiin sisälläsi ja mikä laukaistaan. Nämä ovat vinkkejä siitä, mikä tarvitsee nähdä ja saattaa jumalaiseen tasapainoon.

Mitä enemmän puhdistamme näitä vääristymiä, sitä enemmän ulkoinen maailmamme (henkilökohtainen maailma, ei kollektiivi) alkaa sopia yhteen sisäisen maailmamme kanssa. Silloin oivallamme, että kaikki on viestiä ja kaikki tapahtuu johdattamaan meitä syvemmän sielukasvun suuntaan.

Fyysisesti

Näissä energioissa on oleellista varmistaa, että pystyt nesteytettynä. Usein vesi ei riitä, koska se menee suoraan lävitsemme. Suolahivenen lisääminen (keltti- ja Himalajan suola ovat mahtavia) auttaa kehoa saamaan parhaan irti vedestä. Ananasmehu on kutsunut minua myös kovasti viime aikoina. Huomaan, että näissä superkorkeissa energioissa ihoni kuivuu kovasti, huulet voivat halkeilla ja kummallista kyllä, sormet näyttävät vähän ryppyisiltä, kuin niitä olisi liotettu vedessä. Nämä ovat fyysisiä vinkkejäni siitä, että nyt tarvitaan enemmän itsehoitoa. Katso, mitä omat vinkkisi ovat, jotta voit auttaa itseäsi, ennen kuin energiat saavat sinut pitkäkseen.

Ruuansulatusjärjestelmä on saanut massiivisen päivityksen. Kehomme tämä alue voi sisältää tiheyttä, ja päivitykset voivat olla hyvin epämiellyttäviä. Jotkut havaitsevat, että heidän suolistoaan särkee eikä ruoka sula helposti. Niille joilla on tätä, suosittelen B.R.O.P.-dieettiä (banaania, riisiä, omenasosetta ja paahtoleipää) tai jotain yhtä mietoa ruokavaliota. Minttu- ja kamomillatee ovat auttaneet myös turvotuksessa. Toiset huomaavat, että vatsa ei ole kipeä ainoastaan silloin, kun se on täynnä, ja on suurta hiilihydraatti-, liha- ja muiden tiheiden ruokien halua. Olemme hyvin yksilöllisiä siinä, missä kohtaa olemme tässä prosessissa, eikä ole oikeita tai vääriä vastauksia. Leiki ruokavaliosi kanssa, kuuntele, mitä kehosi pyytää, ja heitä pois mahdolliset uskomusjärjestelmät, jotka estävät sinua kunnioittamasta fyysistä muotoasi.

Kaavamaisuuksien ymmärtäminen

Haluan jakaa kanssanne kokemukseni, joka toi minulle suurta ymmärrystä kaavamaisuuksista ja uskomusjärjestelmistä.

Äskettäisen meditaation aikana löysin itseni paikasta, joka näytti jättimäiseltä varastolta. Nainen tulee luokseni ja kertoo, että hän halusi näyttää minulle asioita. Kävelimme käytävää pitkin suureen huoneeseen, jossa kangaspuissa oli kudelma. Näin hämähäkkien tekevän kudelmaa ja tiesin, että minulle näytettiin kutojia, jotka tallentavat elämän koukeroita. (Vastaava kuin kreikkalaisen mytologian kohtalottaret.)

Ensimmäisenä minulle näytettiin yltäkylläisyysraita omassa kudelmassani. Tuohon raitaan oli kudottu kultaa ja minulle näytettiin, että se tuli paksummaksi ja voimakkaammaksi elämäni kuluessa. Kun kultainen raita lisääntyi, niin lisääntyi myös yltäkylläisyyteni. Kysyin, mitä tuo kultainen punos edusti, ja hän selitti, että kyse oli itsearvostuksesta, itserakkaudesta ja voimaantumisesta. Kysyin, pätikö tämä vain henkilökohtaiseen matkaani, ja minulle vastattiin: "Ei, se on oleellista kaikkien elämässä". Hän selitti, että silloin kun yksilöllä on puute-energiaa jossain muodossa (ei rakasta itseään tai pidä itsestään huolta riittävästi, antaa liikaa itsestään ja sallii toisten sanella todellisuutensa), se vaikuttaa suoraan elämämme yltäkylläisyysmäärään (kaikissa muodoissa). Kun yksilö astuu omaan voimaansa, hänestä tulee luonnostaan yltäkylläisempi, koska se on luontainen olotila.

Hän näytti minulle, miltä kaavamaisuudet elämässämme näyttävät, kun niitä kudotaan. Se oli mielenkiintoista, että jossain kohtaa näytti siltä, että jotkut näistä kaavamaisuuksista pienenivät ja sitten kääntyivät ympäri. Kuvittele nauha, joka on toiselta puolelta keltainen ja toiselta sininen. Tuo kaavamaisuus jatkui merkittävän jakson keltaisena ja sitten kapeni, kunnes kääntyi ympäri siniselle puolelle ja jatkui, pysyen kapeana tai leveten taas.

Hän selitti minulle, että kaavamaisuuden kääntyminen ympäri oli kaksinaisuutta. Vaikka tuo keltainen ja sininen saattoivat näyttää erilaiselta, ne ovat pelkästään saman kolikon kaksi puolta. Vaikka luulemme siirtyvämme jostain kaavamaisuudesta yli, itse asiassa koemme sen toisen puolen.

Esimerkkinä minulle näytettiin länsimaisen lääketieteen versus holistisen lääketieteen kaava. Sen toisella puolella (keltainen) henkilö saattaa etsiä ainoastaan perinteisestä lääketieteestä terveydenhoitoa. Ajan kuluessa hän alkaa nähdä muita vaihtoehtoja, ja tämä saa keltaisen kaavamaisuuden pienenemään. Jos tämä henkilö sitten päättää, että vaihtoehtoinen lääketiede on ainoa käypä terveydenhoidossa, tuo kaavamaisuus kääntyy toiselle puolelle (sininen) ja jatkuu.

Kysyin, miten henkilön on tarkoitus lopettaa tuo kaavamaisuus, ja minulle kerrottiin, että olemalla joustava ja kunnioittamalla itseään, omaa henkilökohtaista totuuttaan. Ensin tämä hämmensi minua, koska näen, miten monet tuntevat vaihtoehtoisen lääketieteen valitsemisen länsimaisen sijasta olevan itsensä kunnioittamista. Hän selitti, että kaavamaisuudet sisältävät uskomusjärjestelmiä ja kun tuo uskomusjärjestelmä määrittää käyttäytymisen, sillä ei ole merkitystä, kummalla puolella yhtälöä yksilö on.

Sitten minulle näytettiin epäilemisen ja uskomisen kaava. Kun yksilö epäilee, hänellä on voimattomuuden kaavamaisuus. Hän ei kykene luottamaan itseensä, yhteyteensä ja hän antaa usein voimansa toisille. Tuon kaavan kääntöpuoli on usko itsensä ulkopuolisiin asioihin. Hän selitti, että kyse on samasta kaavasta, koska sekin johtaa voimattomuuteen.

Mieleeni tuli siitä tarina, jossa on tulva ja mies istuu talonsa katolla vedenpinnan noustessa. Muutama vene ja lopulta helikopteri tulee pelastamaan häntä, ja joka kerta hän kieltäytyy hievahtamastakaan sanoen, että Jumala pelastaisi hänet. Lopulta hän hukkuu, ja päästessään taivaaseen sanoo Jumalalle: "Miksi et pelastanut minua? Uskoin sinuun täysin." Jumala vastaa: "Lähetin kolme venettä ja yhden helikopterin. Miksi et pelastanut itseäsi?"

Ymmärrä, ettei ongelmana ole uskoa johonkin, mutta kun se heikentää voimaasi, se ei eroa itsensä epäilemisestä. Ihmiset ovat laittaneet uskonsa moneen järjestelmään, kuten uskonto, hallitus, lääketiede, suuryritykset ja rahoituslaitokset. Myös pelastajatarinat, kuten hurmos tai avaruusolennot, jotka tulevat pelastamaan meidät, ovat uskoa johonkin itsesi ulkopuoliseen. On erittäin tärkeää ymmärtää, ettei mikään minkä olen maininnut, ole luonnostaan tuhoisa. Jos kuitenkin annat voimasi sille, niin se on osa voiman heikentämisohjelmaa.

Kun pyrimme puhdistamaan itsemme ja tulemaan sielun puhtaaksi kanavaksi, meidän täytyy tarkkailla, mitä kaavoja pyöritämme, ja nähdä tietoisesti niiden kääntöpuoli. Sitten meidän täytyy nähdä uskomukset, jotka ylläpitävät näitä kaavoja. Emme voi muuttaa mitään, ellemme näe sitä kokonaisuudessaan.

Kaavamaisuuksien lopettaminen

Minulle näytettiin myös, että joissain tapauksissa kaava pyörisi aikansa (keltainen ja/tai sininen puoli) ja kapenisi ajan kuluessa, kunnes muuttuisi valkoiseksi ja sitten loppuisi. Pyysin häntä selittämään, miten kaavamaisuus loppui. Nainen hymyili ja näytti minulle esimerkin.

Kaava jonka hän näytti minulle, oli omani. Näin kohdan, missä minulla oli tyypillinen länsimainen ruokavalio (kaavan keltainen puoli). Se kapeni, kun tutkin ruoan terveysvaikutuksia. Sitten päätin tulla kasvissyöjäksi, ja tuo kaava pyörähti siniseksi ja jatkui. Minulle siirtyminen kasvisruokaan oli helppoa, kunnes ei ollut. Oltuani noin puolitoista vuotta kasvissyöjä, terveydentilani muuttui. Olin heikko ja maadoittumaton. Kehon huusi lihaa, mutta pidin kiinni siitä uskomusjärjestelmästä, että kasvissyönti nostaisi värähtelyäni. Vasta sitten kun putosin portaita huimauskohtauksessa, aloin harkita asiaa uudelleen. Korkeampi itseni kysyi minulta, olinko valmis päästämään irti tuosta uskomusjärjestelmästä ja kunnioittamaan kehoni tarpeita. Kun aloin syödä taas lihaa, havaitsin, että kykenin maadoittamaan energioita paljon paremmin, käsittelemään kosmisia latauksia helposti ja minulla oli taas kestävyyttä.

Minun täytyi taistella omaksumassani uskomusjärjestelmässä, että liha oli huono asia eikä se ollut henkistä, ja kuunnella kehoani – ja vain kehoani. Minua tietysti testattiin, koska ruokaan liittyvä tuomitseminen on henkisessä yhteisössä voimakasta. Kuitenkin mitä enemmän sivuutin toisten todellisuuden omanani, sitä enemmän pystyin kuulemaan ja noudattamaan kehoni tarpeita. Tämä oli kaava, joka muuttui kelta-sinisestä valkoiseksi ja sitten lopulta päättyi.

Hän selitti, että kaavan muuttuessa valkoiseksi henkilö ottaa takaisin voimansa tekemällä täsmälleen sen, mikä tuntuu oikealta hänelle, riippumatta siitä uskomusjärjestelmästä, joka loi alun perin tuon kaavan. Hankkiutuminen eroon tuosta ohjelmoinnista on ainoa tapa.

Omassa voimassamme kulkemisen pelko

Kun tarkastelemme omassa voimassamme kulkemista ja kaiken sen omistamista ja kunnioittamista, mitä olemme, voi nousta pelkoa. Olen havainnut suurimpana syynä olevan, että on se harhaanjohtava uskomus, että ollessaan voimaantunut täytyy olla täydellinen.

Tämä uskomus pitää monet ihmiset paikoillaan. Ruumiillistumisprosessi tapahtuu vaiheittain, ja kun ankkuroimme kunkin kerroksen, taajuutemme nousee. Totuus on suoraan suhteessa taajuuteemme. Kun avaudumme enemmälle, totuutemme muuttuu ja laajenee kanssamme. Ajatus, että meidän täytyy olla täydellinen, voi saada meidät olemaan ottamatta omaa voimaamme.

Muista, että voimaantuminen merkitsee pelkästään, ettet anna voimaasi toiselle ihmiselle, instituutiolle tai uskomusjärjestelmälle. Se ei merkitse, että sinun täytyy olla erehtymätön. Se merkitsee, että annat itsellesi tilaa ja armoa tehdä virheitä, oppia niistä ja sitten tehdä korjauksia.

Kysy itseltäsi: "Kuka on kuskin paikalla?" Onko se pelko, yhteiskunnan odotukset, kollektiivinen ehdollistuminen vai oma sielusi? Salli tämän yksinkertaisen kysymyksen auttaa sinua näkemään ne kaavamaisuudet ja uskomusjärjestelmät, jotka ovat pitäneet sinua vankinaan.

Jos luet edelleen, kiitos – tiedän, että tämä on ollut pitkä blogi. Olen todella kiitollinen kaikista, jotka jakavat tämän työn, toivon, että tämä löytää teidät hyvin, ja olen jatkuvassa ihmetyksessä niistä nopeista, muutoksista, joita tapahtuu.

Lähetän teille kaikille rakkautta!

Jenny Schiltz

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.01.2018 14:16

PIMENNYSPORTAALI

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
27.1.2018

Rakas heimo,

Superkuu – sininen kuu – pimennys

Superkuu – sininen kuu – pimennys tulee fyysisyyteemme ja tietoisuuteemme 31.1. klo 5.51 EST. Kun tämä eeppinen tapahtuma lähestyy, meidän täytyy olla valmistautunut, koska muutaman viime viikon energiat ovat olleet jo voimakkaita ja näyttäneet meille paljon itsestämme.

* Tämä erityistapahtuma sattuu vain kerran 150 vuodessa.
* Pimennys alkaa 31.1. klo 5.51 EST.
* Sitä kutsutaan superkuuksi, koska sen aikana kuu on lähimpänä Maata.
* Sitä kutsutaan siniseksi kuuksi, koska se on kuukauden toinen täysikuu.
* Sitä kutsutaan verikuuksi, koska kuu muuttuu punertavaksi pimennyksen aikana.
* Se kestää noin 90 minuuttia.
* Muistakaa, että astumme pimennysportaaliin, koska seuraava, osittainen auringonpimennys, on 15.2. eli kaksi viikkoa tämän jälkeen.

Muutaman viime päivän energiat ovat tuoneet ylimaallisia tuntemuksia, ettei ole täysin yhdessä maailmassa. Sitten tänään ilmestyi autuas tunne, joka tulee aina puhdistavien energioiden jälkeen. Nämä ovat osa niitä siirtymävaihe-energioita, joita tuleva pimennys on aiheuttanut. Kun jotain epämiellyttäviä energiaoireita tulee, mene aina pyhään paikkaasi, äläkä anna niiden viedä voimaasi. Yritä sitten yhdistyä niihin autuaisiin tuntemuksiin, joita tulee aina jälkeenpäin.

Muutama viikko ennen tätä meille tuli intensiivisiä energioita unettomuuden, äärimmäisen väsymyksen ja massiivisten henkilökohtaisten oivallusten kera. Nämä oivallukset ovat kaikkien napattavana – sillä ei ole merkitystä, missä kohtaa on ylösnousemusprosessissa. Muista, että meidän täytyy raivata tiemme näiden energioiden läpi parhaan kykymme mukaan. Meidän ei kannata vastustaa niitä, kun tämä tekee niistä intensiivisempiä. Hyväksymme ja raivaamme tiemme läpi sen tietämyksen voimaannuttamana, että ne tuovat DNA-muutoksia auttamaan meitä siirtymisessä uuden Maan seuraavaan todellisuuteen.

2018 on valon ja totuuden vuosi

2018 on vihdoinkin totuuden vuosi. Näemme tätä jo monien pimeyskerrosten paljastuessa. Olen puhunut tämän tapahtumisesta 2016 ja monta kertaa sen jälkeen. Monet asiat muuttuvat nyt – eivät ainoastaan sisällämme, vaan myös kovasti muutosta kaipaavassa 3D-yhteiskunnassamme. Valoa näytetään nyt kaikkeen, mikä on pimeää – itsessämme ja kaikessa. Se paljastuu nyt, mikä oli ennen piilossa. Paljon on ollut piilossa, joten tämä on pitkähkö prosessi, joka jatkuu koko vuoden ja tulevina vuosina.

Valmistaudu pimennyksessä siihen, että suurempi totuus ja valo osuu kaikkiin ihmisiin planeetalla ja aktivoi heitä. Pimennyksillä on taipumusta suurentaa kaikkea, mitä tapahtuu maan päällä, superkokoiseksi. Pimennysenergia voi tulla päiviä ennen varsinaista tapahtumaa ja kestää päiviä sen jälkeen. Tämä pimennys ei ole poikkeus.

Miten valmistautua

Olet ehkä huomannut, että kaikki planeetan asiat "supervaikuttavat" meihin nyt. Nyt myös aurinkotuulella, ilman korostavia geomagneettimyrskyjä, on vaikutusta tietoisuuteemme. Muista: aloin huomata tämän viime vuonna ja puhua siitä artikkeleissani (aurinkotuuli yksin antaa DNA-aktivointeja).

Ennakoin korkean energian siirtymää tästä pimennysportaalista. Mitä voi tehdä? Neuvon aloittamaan maadoittumisen, jos et ole tehnyt sitä jo tähän portaaliin tullessa. Löydät maadoittumisvideoni täältä ( https://www.youtube.com/watch?v=yJGewjtRFBM ). Tämä tekniikka itse asiassa pysäytti kuoleman lähikokemukseni vuoden 2012 puolivälissä – niin tehokas se on. Pystyin tuomaan henkeni takaisin kehoon, kun se oli puolittain ulkona – lähti kruunuchakran kautta siirtääkseen minut seuraavaan ulottuvuuteen.

Neuvon ilmentämään tyynnyttävän ja seesteisen ilmapiirin kotiisi tästä eteenpäin. Tällä tavalla nämä samat energiat voivat kantaa sinut pimennysportaalin läpi, ja tämä asettaa sävyn energialle, jonka haluat luoda/ilmentää.

Jos et meditoi, aloita se nyt. Sinun täytyy meditoida säännöllisesti saadaksesi pitkäaikaisia hyötyjä. Aivan kuten kaikessa, johdonmukaisuus on avain, tekemättä myöskään liikaa. Meidän täytyy luoda harmoninen tasapaino – ei liian vähän eikä liian paljon – kuten kaikessa tässä todellisuudessa. Kun luomme tämän tasapainon, olemme harmoniassa universumin ja Luojan kanssa.

Ala elää nyt-hetkessä, jollet jo tee sitä. Olen puhunut tästä vuodesta 2012 saakka, ja sen aloittaminen on kaikkien ulottuvilla. Tämä parantaa elämääsi hyvin monin tavoin. Miten teet tämän? Et multitaskaa. Hidastat ja kiinnität täysin huomioita kaikkeen, mitä tapahtuu ympärilläsi joka hetki. Annat toisille täyden huomiosi, kun he puhuvat sinulle. Asetat rajoja varmistamaan, että voit tehdä tämän. Toteuttaminen vaatii aikaa, joten anna itsellesi aikaa sen yhdistymiseen järjestelmääsi ja olemistapaasi. Aloita kokeilemalla sitä muutama tunti päivässä ja etene hitaasti. Olen elänyt tällä tavalla vuosia ja toteutan sitä enemmän kuin 10 vuotta sitten. Tämä on tulevaisuuden olemistapa – olla täysin nyt-hetkessä. Puhun siitä yksityiskohtaisemmin myöhemmin pidemmässä artikkelissa.

Mitä odottaa

Mitä odottaa? Meillä saattaa olla geomagneettimyrskyjä tänä aikana sekä maanmuutoksia. Olen huomannut lisäystä näissä kummassakin, kun meillä on ollut taivaallisia tapahtumia muutamana viime vuonna. Tämä vain parantaa ennestään lisääntynyttä energiaamme. Tarkkailen kummankin näiden tapahtumista ja raportoin, jos niitä on.

Pane merkille DNA-muutokset, kun pimennys tulee lähelle ja tapahtuu. Tämä voi olla voimakasta kehon kuumuutta tai lisääntynyttä kehon värähtelyä. Pimennykset voivat aiheuttaa ja aiheuttavat monia ylösnousemusoireita meille, joten tiedosta, että niitä on mahdollista ilmentyä.

Syö kevyesti ja juo enemmän vettä tulevina päivinä. Monet vaihtavat jo vegaaniaterioihin ja useampia liittyy mukaan. Tämä on merkki uuden Maan muodostumisesta, jota me kaikki luomme.

Tiedosta, että todellisuutemme on muuttumassa parempaan näinä aikoina. Tapahtuu kätketyn pimeyden massiivista puhdistamista. Monet eivät ole tienneet sen olemassaolosta. Mutta itse olen aina kyennyt erottamaan valon pimeydestä. Tiedän, että monet opettelevat tätä edelleen, kun lisää ihmisiä tulee mukaan. Olen huomannut tämän kyvyn lisääntymistä henkisessä yhteisössä kuluneiden kahden vuoden aikana. Monet ovat kyllästyneet siihen, että heitä huijataan ja heille valehdellaan, eivätkä he siedä enää pettämistä. Tämä on merkki aktivoidusta DNA:sta ja kyvystä sisältää enemmän valoa valokehomuodossa.

Mitä odottaa pimennysportaalilta? Massiivisia DNA-muutoksia, jotka johtavat meidät korkeampiin valoulottuvuuksiin. Etsi näitä muutoksia tämän portaalin aikana. Pimennykset tunnetaan hyvin voimakkaina valon välittäjinä, ja kun tämä on niin voimakas, kuin on, se saattaa tyrmätä.

Energiaportaalijatkoa

Pidän kaikki informoituna siitä, mitä tapahtuu DNA-aktivoinneissa ja oireissa tämän pimennysikkunan aikana. Tämä portaali kestää 31.1.–15.2. Pysy kuulolla saadaksesi lisää informaatiota minulta, ja tarkista tilanne usein. Tämä on palveluani ihmiskunnalle energia-asiantuntijana, selvänäkijänä ja parantajana – päivystää korkeiden energiatapahtumien aikana ja antaa tukea informaationa energiamuutoksista näinä aktivointiaikoina.

Palvelussa ja rakkaudessa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 31.01.2018 12:47

PELON TRANSFORMOIMINEN VOIMAKSI

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
26.1.2018

Yksi tärkeimmistä asioista jonka voit tehdä, on päästää irti kaikesta pelosta. Pelko – riippumatta siitä, mihin se liittyy – estää sinua olemasta voimakas luoja. Oman elämän luominen on tehtäväsi uudessa. Kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestasi. Ei ole tukoksia, on vain oman voimasi pelkoa. Sinua odottaa oman luomis- ja ilmentämisvoimasi täysi hyväksyminen. Mitään ei tapahdu automaattisesti – sinun (koska olet itsenäinen olento) täytyy ottaa ensimmäinen askel sitä kohti, mitä haluat ilmentää … kun olet vaatinut voimasi takaisin. Itse asiassa, usein ensimmäisen askeleen ottaminen aktivoi myös luomisvoimasi. Pelkoon liittyy paljon: kaikki alemmat tunteet, kuten huoli, epäily, häpeä, viha, kontrollointi ja kaikki muut. Päästä irti pelosta ja astu omaan luomis- ja ilmentämisvoimaasi.

Et ole yksin minkään muuttamisessa – itse asiassa käytössäsi on ollut voimakas energiapyörretuuli jokaista mahdollisuutta varten, jonka päätät ilmentää. Vaikka sinua auttaa kehittyminen, sinua auttaa myös irtipäästäminen vanhasta, jota sinulla ehkä edelleen on. Tämä pyörretuuli voi tuntua siltä, että olet eksyksissä, maadoittumaton, irrallaan, uneton, masentunut, sinulla on päänsärkyä ja muita tunne- ja fyysisiä ilmiöitä. Tämä pätee sekä irtipäästämisessä että integroinnissa. Ilmaise pelkästään aikomus päästäksesi käsiksi tähän valoon.

Jos edelleen kanniskelet vanhoja haavojasi, tämä valo auttaa sinua päästämään irti niistä ja transformoimaan ne. Vanhat haavasi märkivät ja vaikuttavat elämäsi kaikkiin puoliin, jos niistä ei päästetä irti. Nämä haavat voivat olla se lopputulos ja havainto, että vanhemmat, entiset rakastajat, ystävät, lapset tai mikä tahansa mistä omaksuit haavoittuneisuusnäkemyksen, tekivät jotain sinulle. Sitten kun päästät irti tuosta haavasta, mene syvemmälle etsimään, missä kannat uhrienergiaa. Tämä on uskomus, että asioita tapahtuu sinulle eikä sinua varten.

Uusi maailma. Luuletko, että täysin uusi maa ilmestyy? Ei. Maa pysyy samana, kuten sinäkin … vain erilaisena. Tietoisuutesi muuttuu. Uusi maa on tässä nyt. Uutena oleminen merkitsee, että näet ja koet rakkauden silmin – ei vanhaan tapaan, jossa näet asiat kaksinaisuudessa (hyvä/paha, kaunis/ruma, oikea/väärä jne.). Kun olet puhdas vanhasta, näet asiat sielusi, täydellisen itsesi, rakkauden, kautta. Kun virtaat tiedostaen, tietoisuutesi muuttuu korkeammalle. Ei ole tuomitsemista tai vihaa, on vain jumalainen järjestys. Havaittuja haasteita ei vastusteta, virtaat niiden kanssa sujuvasti. Kärsimystä on silloin, kun kiinnityt johonkin ja kun vastustat jotain. Kun hyväksyt sen, mitä on, jumalaisena järjestyksenä, virtaat. Jos jokin ei tunnu oikealta, mene siihen tiedostaen ja löydä, mitä sinun on tarkoitus oppia tai muuttaa.

Kun tietoisuutesi laajenee, koet autuutta. Sillä ei ole merkitystä, mitä elämässäsi tapahtuu – tunnet autuutta syvällä sisällä. Taajuutesi pysyy korkeana ja muuttuu jatkuvasti, kun ruumiillistat totuuden itsestäsi, totuuden sielusta, täydellisimmästä itsestäsi. Kun hyväksyt totuuden sinusta – että olet rakkaus – maadoitat tämän totuuden elämäsi joka aspektiin. Se ei ehkä tunnu vielä mukavalta, kun se on niin uutta ja muuttuu jatkuvasti. Kun se kulkee lävitsesi (kaikkien kehojen, solujen, DNA:n, sähköjärjestelmän jne. läpi), lopulta rentoudut kaikkeen tähän muuttumiseen. Et kuitenkaan luo uutta mukavuusaluematriisia, jossa lakkaat laajentumasta. Uusi muuttuu ja laajenee aina, joten ainoa olinpaikka on läsnä oleva hetki, jotta voit tarkkailla kaikkea irrallisena.

Kun on irti, virtaa. Vanhassa irrallisuus merkitsi, ettei välittänyt. Uudessa irrallisuus on erilaista siinä, että on todellisuudessa rakastavampi, ei vain jää kiinni draamaan tai tuomitsemiseen. Ihmisten energia ei tartu sinuun. Pidät kaikkea rakkaudessa, ilman vanhaa halua korjata tai pelastaa. Annat toisille tilaa luoda oma elämänsä tarvitsematta kertoa heille, mitä tehdä tai kuka olla. Et vertaa itseäsi toisiin tietäen ja luottaen, että jokainen olento on voimakas luoja, niin kuin sinä. Jos huomaat haluavasi korjata tai pelastaa tai verrata itseäsi toisiin, mene tuohon energiaan ja löydä, missä sinulla on edelleen pelkoa, ja sitten hyväksy se ja päästä siitä irti. Tiedä myös, että tämän uuden maadoittuminen sisällesi tuntuu erilaiselta kuin maadoittuminen vanhassa. Vanhassa maadoittuminen jähmetti sinut kaikkeen, mitä luulit olevasi. Uudessa maadoittuminen auttaa uutta sinua olemaan ankkuroituneempi sinuna.

Ihmettelet ehkä, miten sovit yhteen perheenjäsentesi (erityisesti) tai ystäviesi tai ryhmien kanssa, joissa näytät olevan ainoa, joka kehittyy. Pysy uskollisena itsellesi ja muistuta itsellesi, että valosi himmentäminen sopiaksesi toisille, ei auta sinua eikä heitä – se pitää kaikki vallitsevassa tilassa. Voit olla toisten kanssa ja olla silti, kuka olet. Mitä enemmän olet aito itsesi, sitä enemmän valosi loistaa ja sitä enemmän tietoisuutesi laajenee. Havaitset, että lahjasi kasvavat, kuten myös tilaisuutesi, eikä sinulla ole enää taipumusta pudota 3D:hen. Mitä korkeammalle menet, sitä vähemmän kaksinaisuus on osa sinua. Niinpä sinun pitää olla vain oma itsesi ja tehdä sitä, mikä auttaa sinua pitämään valosi kirkkaana ja värähtelysi korkeana. Älä odota, että toiset, jotka eivät ehkä halua siirtyä korkeammalle, tuntevat vetoa luoksesi. Jotkut torjuvat sinut. Niitä jotka ovat valmiita muutokseen, vedetään luoksesi. Kaikki on jumalaisessa järjestyksessä.

Saatat huomat fyysisen kehosi muuttuvan, kuten myös mentaali- ja tunnekehon. Se minkä tekemisestä tai syömisestä tai juomisesta pidit aiemmin, kenen kanssa halusit olla ja monta muuta asiaa, eivät ehkä enää vetoa sinuun. Päivittäiset kuviosi muuttuvat. Et voi odottaa, että fyysinen keho toimii entisellä tavalla. Muutoksia vastaan taistelemisen tai niiden vastustamisen sijasta, virtaa niiden kanssa. Seuraa kehosi rytmiä virittymällä siihen ja kysymällä, mitä se haluaa. Kun olet hämmentynyt tai epävarma, virtaa sen kanssa, mitä tuodaan eteesi – olet pelkästään laajentumassa uutena olemiseen. Pysy hetkessä ja päästä lempeästi irti siitä, miltä sinusta tuntui ennen fyysisesti. Tämä auttaa sinua virtaamaan muutosten mukana.

Et ole yksin tässä. Vaikka ystävät ja perhe saattavat ajautua pois, sinua ympäröivät ja kannustavat fyysisyydessä ja sen ulkopuolella monet, jotka valitsevat myös uuden tavan olla. Gaia tekee tätä myös – olet saattanut huomata. Se päästää irti alemmista energioista. Kaikki on transformaatiotilassa … kuolee syntyäkseen uudelleen. On niitä, jotka syyttävät alemman energian olentoja, kuten harmaita ja liskoja, negatiivisuudesta joka näyttää olevan nyt yleistä. Älä usko tätä. Tämä on uhrienergiaa. Sinä yksin olet vastuussa. Voit päättää olla matalammissa tai korkeammissa energioissa – valinta on sinun.

Jos kuitenkin huomaat uskovasi negatiivisuutta, voit puhdistaa sen pysymällä positiivisena, meditoimalla, polttamalla salviaa, käyttämällä ruusuja tai ruusuvettä tai laulamalla positiivisia mantroja … tai mitä tahansa, mitä sinua opastetaan tekemään energian transformoimiseksi. Olet rakkautta, olet valoa … et ole uhri. Jos työskentelet muiden oppaiden kanssa kuin oman sielusi, älä yhdisty mihin tahansa olentoon, joka vain ilmestyy esiin. Ne voisivat kertoa sinulle olevansa se ja se, eivätkä kuitenkaan ole, mitä sanovat olevansa. Sano sen sijaan näin: "Ainoastaan ne jotka ovat jumalaista valoa, rakkautta ja suunnitelmaa, esittäytykää nyt." Niiden jotka ovat matalaa värähtelyä, täytyy lähteä tilastasi. Kun energiasi on vain rakkautta, sinua ei vedetä negatiivisuuteen eikä se tunne vetoa sinuun.

Kun tuot sisään enemmän positiivisuutta eli tietoisuutta, vedät puoleesi upeita tilaisuuksia olla enemmän. Sinun ei tarvitse kontrolloida tätä tai tehdä mitään saadaksesi tämä tapahtumaan, koska kaikki tapahtuu harmoniassa sen kanssa, kuka olet sisällä. Tämä on tarkoituksena puhdistamisessa ja itsesi vaatimisessa rakkaudeksi. Kun olet puhdas, olet vain rakkautta, ja voit vetää vain tätä värähtelyä puoleesi. Ei voi olla toisin.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2018 12:01

LIITELYÄ TAIVAAN JA MAAN VÄLILLÄ

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
29.1.2018

Rakkaat ystävät,

Ikään kuin millään ei olisi nyt merkitystä, ja kuitenkin kaikella on, sillä se mikä teille oli ennen mukavaa, ei enää ole, ja se mitä lykkäsitte mahdollisimman pitkään, on.

Olette olleet muutaman viime päivän kauhun, pelon ja tyhjyyden tyhjiössä. Kenties se auttaa teitä ymmärtämään sisäistä toimintaanne, jos muistelette sitä, kun päätitte, mitä tai kuka olisitte, kun lähditte alkuperäisen maakotinne lämmöstä. Ilon aikaa, koska olitte vapaa vanhempien rajoituksista, mutta myös pelon aikaa, sillä tiesitte, että teidän täytyi päättää, kuka olitte.

Nyt tuo päätös on moninkertainen. Nimittäin lähtiessänne maakodista, vaihtoehtonne olivat rajalliset – koulu, työ, leikki vai matkustus. Ja kun olitte tehneet tuon päätöksen, tiesitte, että voisitte muuttaa polkuanne, kuten monet tekevät. Erona on nyt, että olette vielä tietämätön vaihtoehdoistanne, sillä ne ovat harsomaisia unelmia mahdollisuuksista, mutta eivät mitään konkreettista, kuten 3D-elämässänne.

3D:ssä tiesitte, että jos valitsisitte jonkin polun, yhteisönne antaisi teille kehuja "oikeasta" valinnasta ja kyseenalaistaisi arvostelukykynne "väärästä" valinnasta. Teillä oli kehys siitä, mitä oli odotettavissa. Vaihtoehtonne oli kulkea noiden odotusten mukaan tai ei.

Nyt vaihtoehtonne näyttävät olevan yhteisönormien ja muiden asettamien odotusten ulkopuolella. Vaihtoehtonne näyttävät epämääräisiltä myös teistä. Niinpä pohditte uuden olemuksenne todenperäisyyttä ja toivotte konkreettisia vastauksia, joita ei ole vielä saatavilla.

Luotte uuttaa maailmaa uusien odotustenne kera – ei toisten odotusten, vaan omienne. Niin se on, että teistä tuntuu yksinäiseltä, joskus epärationaaliselta ja aina yhteisönne odotusten ulkopuoliselta. Jos luotte iloisemman elämän itsellenne, toiset kehuvat teitä – ehkä. Mutta sitten toisaalta, heidän määritelmänsä ilosta ei sovi enää yksiin omanne kanssa. Niin teistä tuntuu siltä, että olette vailla tukea, eikä kukaan ole pehmentämässä odotettavissa olevaa kaatumistanne.

Mutta se oksa/kieleke (suom. huom. sana on osa edellisen lauseen idiomia) joka pelottaa teitä, on paljon vahvempi, miltä näyttää, sillä olette valmistuneet toiveikkuuden vauvan askelista uuden todellisuuden aikuisen 5D-askeliin. Ja pian sopeudutte siihen, että te ette saa yhteisön kehuja tai edes välitä siitä.

Ne jotka rakastavat teitä, ovat miellyttävästi hämmästyneitä, ja ne jotka eivät ymmärrä teitä tai välitä teistä kovin paljon, näkevät teidät puhuvana "armosta langenneena" ja kommentoivat, miten surullista elämästänne on tullut. He eivät nimittäin tunne teidän iloanne, uuden olemuksenne "oikeutta".

Tuo viime toteamus huolettaa useimpia teistä, sillä se antaa ymmärtää, että uusi elämänne on astumista alaspäin nykyelämästänne. Sen sijaan se on askel oikeaan suuntaan, sillä monet teistä ovat toivoneet vuosikymmeniä olevansa sitä tai tätä – kaikkea muuta kuin se, kuka olette.

Tämä seuraava vaihe on itsenne julistamista riittävän vahvaksi tietämään, kuka ja mitä olette. Jos se merkitsee maailman ympäri matkustamista, niin olkoon. Jos se merkitsee uutta yhteisöä, niin olkoon. Jos se merkitsee uutta tunnetta itsestänne, ilman tarvetta saada toiset julistamaan "oikeuttanne", niin olkoon.

Olette uusi ihminen uudessa maailmassa. Ja ajankohtainen tyhjiönne on astinkivi uuteen "sinuun". Kenties se auttaa teitä ajattelemaan tätä tyhjiötä juna-asemana matkallanne iloon. Tiedätte, minne olette menossa, mutta junan täytyy tankata ennen jatkamista tuohon iloon.

Ette ole enää heikko ihminen, joka toivoo, että universumi antaa teille oikeaa informaatiota tai luomakunta tekee elämästänne iloista. Olette jättäneet universaalin elämänne turvaverkon luodaksenne elämän, joka on oikea teille tässä ja nyt … tietäen epäilemättä, että voitte muuttaa suuntaa millisekunnissa, jos haluatte. Teidät on työnnetty ulos universaalista pesästä luodaksenne uuden elämän itsellenne.

Kerroimme teille viikkoja sitten, että universumit eivät enää antaneet teille sellaista informaatiota, joka on mukavaa teille, sillä loitte elämää nykyisten universaalien ulottuvuuksien ulkopuolella. Tuo uusi paikka on käytännössä luomissuunta, jota yksikään universaali olento ei ole koskaan ennen kokeillut. Niin se on, että muutatte universumeja, kuten myös Maata ja itseänne.

Luomuksenne on yksilöllistyneet teidän iloanne varten – ei universumien, yhteisönne, perheenne tai ystävienne iloa varten. Olette todella ainutlaatuinen yksilö, jolla on enemmän taitoja, kuin tiedätte nyt. Tässä tyhjiössä keräätte energioitanne, "lietsotte" uskomuksianne ja hyväksytte, että olette voimakkaampi kuin Maan olennot tai taivaat.

Tietysti voitte pyytää apua universumeilta itsenne ymmärtämisessä. Mutta emme voi sanella suuntaanne tai lopputuloksianne, sillä ne ovat teidän lopputuloksianne, eivät meidän. Yhtään sen enempää kuin vanhemmat, jotka lopettivat koulunsa seitsemännelle luokalle, pystyvät täysin ymmärtämään sitä asemaa, jonka heidän lapsensa ottaa vastaan, suoritettuaan filosofian tohtorin arvon taloustieteessä. Me olemme seitsemänneltä luokalta valmistuneita, jotka yrittävät ymmärtää teitä, filosofian-tohtori-kandidaatteja.

Tietysti tuo viime toteamus pelottaa teitä, sillä kukaan ei halua olla niin yhteisön ulkopuolella, että hänestä tulee eristäytynyt. Sitä ei tapahdu, sillä olette alkaneet luoda samanlaisten kiinnostusten ja tarpeiden yhteisöjä. Nuo yhteisöt kasvavat ajan kuluessa kattamaan monet sosiaaliset tarpeenne.

Mutta ensin teidän täytyy todistaa itsellenne, että olette kehittynyt 5D-olennoksi, jolla on monia taitoja, joita mekään emme aina ymmärrä. Teette sen muutamana seuraavana päivänä ensimmäisen merkittävän luomuksenne kera, joka on enemmän kuin hyvän parkkipaikan tai kiiltävän lantin löytäminen.

Teidän on aika lähteä universaalista pesästä ja liidellä koko taivaalla ja Maassa, kuten tekevät ne linnut, joista niin kovasti nautitte. Ette ole enää Maata tai taivasta. Liitelette ja syöksytte luoden uutta elämää ja näin uutta Maata uuteen universumiin. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 03.02.2018 11:56

HELMIKUUN 2018 ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
1.2.2018

Pääenergiateemat

RAUHA ja VISIONÄÄRINEN HERÄÄMINEN iskevät planeettaan voimakkaasti helmikuussa.

Monet teistä havaitsevat, että helmikuu tuo rauhallisempaa energiaa, kuin olette kokeneet muutaman kuluneen kuukauden. Asiat ovat olleet planeetalla KIIREISIÄ energeettisesti – asiat ovat nopeampia, ilmennät asioita nopeammin kuin koskaan aiemmin, oppitunteja annetaan nopeammin kuin koskaan aiemmin, asiat voivat parantua nopeammin kuin koskaan aiemmin, saatat antaa anteeksi jollekin, jolle et uskonut koskaan voivasi antaa anteeksi – eli on erittäin nopea ylösnousemusvaihe. Olemme siirtymässä hyvin matalasta pelkopohjaisesta tavasta vertailla tai olla erillään toisistamme, enemmän sielujen väliseen yhteyteen ja sisaruuteen/veljeyteen keskenämme. Tämä siirtymä on kuitenkin kivikkoinen tie, ei tasainen, kuten näemme tapahtumista nyt ympärillämme, eikä se tapahdu yhdessä yössä.

HERÄÄMISENERGIA ON KORKEALLA

Helmikuuhun sisältyy heräämistä yhdessä yössä, erityisesti niillä joille se on uutta. Tämä on näkyjen näkemistä ja sellaisten asioiden tuntemista ja aistimista, joita et ole voinut tuntea aiemmin. Uutta ja sokaisevaa selkeyttä elämästä/maailmantapahtumista täysin uudella tavalla. Kun yhdistyt tähän, se tuntuu alussa taialta. Kun noita hetkiä ilmestyy, sinusta voi tuntua, että elämä on vähän elävämpää, vähän taianomaisempaa ja yhteys itseesi, luontoon ja toisiin on voimakkaampi. Se on myös aikaa, jolloin voit saada hyvin voimakkaita näkyjä tulevaisuudestasi. On läpimurtoenergiaa, kun heräämiskokemukset iskevät meihin. Tämä johtuu siitä, että heräämisenergia hajottaa tiheyttämme hyvin nopeasti. Joskus meistä tuntuu, että toimimme noiden läpimurtojen mukaan, ja joskus ei. Kun avaudumme tuntemaan kaikkea, mitä täällä on ja että kaikki on täydellistä juuri sellaisena, kuin on, nämä ovat hyvin korkeita ja kosmisia kokemuksia, ja joskus ei tarvitse tehdä muuta, kuin vain olla niissä. Herääminen ottaa tavallisesti pois tarpeen toimia tai tehdä, kauniilla ja rauhallisella tavalla.

Kun heräämisenergia on korkealla, se voi poksauttaa ihmisiä auki hyvin nopeasti. Niinpä ihmiset ympärilläsi, joiden et olisi koskaan luullut ajattelevan energiaa tai puhuvan siitä, aloittavat sen. Tämä on korkea ja kosminen kuukausi siinä, mikä on mahdollista, ja heräämisen leviämisessä.

NIIDEN JOTKA KUTSUVAT ITSEÄÄN VALOTYÖNTEKIJÖIKSI, ON AIKA RYHTYÄ TOIMEEN.

Eikä se merkitse ainoastaan toimintaa muuhun maailmaan liittyen tai mitä teet toisten hyväksi. Jos olet valotyöntekijä, joka on ollut epätoivoinen tai masentunut pitkän aikaa, se merkitsee, että sinun pitäisi tehdä vuodesta 2018 vuosi, jolloin SINÄ olet fokuksena. Kuulemme usein kaikilta suurilta henkisiltä opettajilta, että kyse on sisäisestä työstä, ja se on totta. On aika käydä kärsimyksen kimppuun suoraan, myös omaasi. Tee vuodelle 2018 TOIMINTAsuunnitelma kaikesta siitä tuesta, mitä tarvitset itsesi nostamiseen.

Olet täällä tuomassa jotain maailmaan ja kokemassa jotain maailmassa, ja näiden kahden asian täytyy olla TASAPAINOSSA.

OTATKO AIKAA PROSESSOIDA KAIKEN, MITÄ TAPAHTUU, JA TANKATA ITSESI?

Tämä ei välttämättä merkitse siitä puhumista puoltatoista tuntia ihmisten kanssa, kun se voi olla häiriötekijä sille ytimelle, mitä tunnet. Annatko itsellesi tilaa ja aikaa, ei ainoastaan rentoutua ja ottaa kiinni näiden aikojen vauhdista, vaan aistia ja tuntea eron? Otatko aikaa KUUNNELLA, PYSÄHTYÄ ja OLLA? Koska korkeammat energiat vaikuttavat sinuun tavalla tai toisella – ne voivat vaikuttaa sinuun todella rauhallisella tavalla, jos pysähdyt, kuuntelet ja kirjoitat kiitollisuuspäiväkirjaa iltaisin tai istut vartin päivässä suosikkipuusi juurella. Varmista, että annat itsellesi säännöllisesti tällaista itsehoitoa. Se ei ole hemmottelua tai et sulkeudu, vaan itse asiassa tankkaat itseäsi.

Meidän TÄYTYY TANKATA itseämme entistä paremmin. Nämä ajat ovat hyvin erilaisia ja niissä on tiettyä intensiivisyyttä, joten vaikka ajattelet olleesi itsehoidon mestari 2015/2016, nykyiset energiat pyytävät meitä tekemään pieniä, mutta voimakkaita muutoksia elämässämme. Kysy itseltäsi: "Mitä tarvitsen tänään/seuraavaksi?"

Nämä ovat eloisia ja väkeviä aikoja, jos voit fokusoitua siihen, mitä luot seuraavaksi, etkä katsele taaksepäin sitä, mitä lähtee eikä toimi enää. Luominen on fokus, jota sinun kannattaa kultivoida kyetäksesi oikeasti lentämään näinä aikoina ja olemaan se, kuka tuli tänne olemaan.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.02.2018 15:35

HELMIKUUN 2018 ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
5.2.2018

Jos etsit rauhaa tammikuun ikuisuuksia kestäneen kaaoksen jälkeen, sitä ei luultavasti tule helmikuussa. Itse asiassa, saatamme nähdä lisää kaaosta ja järkytyksiä pitkin kuukautta, kun pimeyden ja valon taistelu jatkuu – ja kyse on taistelusta, siitä voit olla varma. Edistymme lisävalon tuomisessa Maahan, mutta emme voi kontrolloida, miten ihmiset reagoivat siihen, ja se saattaa olla suurin haasteemme, kun näemme hyvin selvästi, ketkä ovat valmiita astumaan valoon ja ketkä eivät. Helmikuun teema on tasapainoinen harmonia, eikä ole ehkä tasapainoista tai harmonista, kun ylösnousemussykli kuumenee, mutta se johtaa yhdenmukaisuuteen, joka on ylösnousemuspolun siunaus ja lupaus.

Katsotaanpa ensin helmikuun 22-värähtelyä, joka tulee toisesta (2) kuukaudesta 11-vuodessa (2). Meillä on koko vuoden mestarivärähtely (2+0+1+8=11), joka on mestaruuden ensimmäinen tai noviisitaso. Tämä on oppimisjakso, joka sisältää toimintaa, mutta se inspiroi meitä toimimaan luottavaisesti, vaikkei meistä tuntuisikaan, että meillä on kaikki informaatio tai kaikki palapelinpalat, joita tarvitsemme. Muita mahdollisuustasoja avautuu jokaisen askeleen myötä – emme vain voi pelätä ottaa tuota askelta.

Helmikuun 22-värähtely kannustaa meitä ryhtymään valaistuneeseen toimintaan, joten jos odotamme, kunnes ajattelemme olevamme valmis tai omistavamme kaiken informaation, jota luulemme tarvitsevamme, saatamme löytää itsemme ajelehtimasta hämmennyksen mereltä. "Toimi, arvioi, korjaa kurssia ja toimi uudestaan" on hyvä tapa käsitellä helmikuun 22-energiaävärähtelyä.

Helmikuun 22-värähtelyä lisää, kun Pluto siirtyy Kauriin 20. asteeseen (2). Pluto etenee niin hitaasti, että se siirtyy noin asteen kuukaudessa. Niinpä jokainen aste aktivoi suuren määrän transformaatiota. Pluton ollessa 20. asteessa, meillä on lisää 2-energiaa lisättäväksi tasapainoiseen harmoniasekoitukseen.

Numero 2 viittaa tasapainoon, pareihin, yhteenkuuluvuuteen, yhteisöön ja voimaantumiseen yhteisen aikomuksen kautta. Jeesus sanoi: "Kun kaksi tai kolme yhdistyy minun nimissäni, olen paikalla." Vuonna 2009 Lynn McTaggert teki Lontoossa ensimmäisen "aikomuskokeilun" pienen 16 hengen ryhmän kanssa, jota pyydettiin lähettämään aikomuksena saada (puun)lehti Arizonan laboratoriossa hehkumaan. Tulokset olivat ällistyttäviä, ja voit katsoa videon tästä linkistä... https://www.youtube.com/watch?v=kis5yMn1Azc

Samalla kun meillä on 2-energiaa luomassa tasapainoa, sen täytyy olla harmonista, mikä merkitsee, että se on jaettua, oikeudenmukaista ja keskinäistä. Jos on suhteita, joissa annat kaiken energian etkä saa mitään vastineeksi tai teet kaiken työn, ne ovat tasapainottomia, epäharmonisia, ei-jaettuja, ei-oikeudenmukaisia ja ei-keskinäisiä. Tämä 2-energia + 22-mestarivärähtely auttavat sinua näkemään tämän totuuden ja tekemään korjauksia siinä, miten jaat energiaasi.

Mutta on muutakin. Auringonpimennys 15.2. Vesimiehen 27. asteessa tuo esiin pimennysenergian 21.8.2017. Tuon pimennyksen reitti kulki USA:n halki, ja näemme nyt sen vaikutuksia paljastuksina korruptiosta ja rikollisesta toiminnasta valtion eri virastoissa. Pimennykset ovat energiavillikortteja – ne voivat muuttaa paljon energiaa ja aiheuttaa voimakasta ja odottamatonta muutosta meille yksilöinä ja kollektiivina. Tämä pimennys on voimakas USA:lle myös toisella tavalla, jota selitän hetken kuluttua.

Erittäin voimallinen tapahtuma tässä kuussa ja joulukuuhun saakka – jotain mitä tapahtuu kerran joka 248. vuosi – on USA:n Pluton paluu, jolloin Pluto on ensimmäistä kertaa samassa kohtaa kuin 4.7.1776 USA:n kartalla (Kauris 19'57''). Pluton paluuta ei tapahdu koskaan yksilöillä, koska Plutolta vie 248 vuotta kiertää eläinrata ympäri, mutta sitä tapahtuu maille, joten olisi mielenkiintoista nähdä, mitä on tapahtunut paljon vanhemmille maille Pluton paluun myötä.

USA:lla tämä asteluku toistuu vielä kaksi kertaa, kun Pluto perääntyy tänä vuonna 15.7.–12.12. Oma kokemukseni perääntymisistä on, että ensimmäinen ohitus on rankka – perääntyminen tuo esiin lisää juttuja – ja kolmannessa ohituksessa tilanteet asettuvat. Jos katsotaan USA:n syntymäkarttaa, kuu on samassa asteluvussa pimennyksen kanssa 15.2. - siinä on paljon transformaatioenergiaa toiminnassa. Ei mikään ihme, että USA:ssa on niin paljon kaaosta tällä hetkellä. Ja lisää on tulossa, kun Pluto saa aikaan syvää transformoitumista ja kaivaa syvältä päästääkseen niiden ongelmien ytimeen, jotka aiheuttavat epätasapainoa, epäharmoniaa ja sen ennakkoluuloisen ja itseä palvelevan pelikentän, joka on vienyt valtavan määrän maailman varallisuudesta ja eduista hyvin pienen ihmisryhmän käsiin.

Pluton transiitit ovat hyvin vaikeita, koska ne vaativat herpaantumatta transformoitumista kaikin tavoin, kunnes se on tehty. Tämä on transformoitumista syvällisillä tasoilla – Pluto ei toimi pinnalla, vaan menee syvimpiin juuriin ja tuo ne valoon. Valmistautukaa suuren heräämisen jatkumiseen ja useampien ihmisten saapumiseen totuuteen. He etsivät valoa, rauhaa, iloa ja ymmärrystä, joten jatkakaa valonne säteilemistä, jotta he näkevät, että tuon tunnelin päässä on valoa.

Helmikuun teemaa, tasapainoista harmoniaa, tuetaan voimakkaasti koko kuukauden. Mutta se ei tapahdu niin, että tasapaino luodaan meille tai meidän puolestamme. Sen sijaan meillä on hyvin selkeä näkemys siitä, mikä on poissa tasapainosta eikä ole harmoniassa aikomuksemme ja energiamme kanssa, ja meillä on tilaisuus tehdä muutoksia ja kurssikorjauksia. Joskus tasapaino saavutetaan muuttamalla energiaamme, aikomustamme ja harmonioitamme. Toisilla kerroilla se saavutetaan poistamalla tasapainon lähde energiakentästämme. Tämä voi olla joku, joka päättää jättää sinut, tai työpaikka josta et pitänyt tai jossa et ollut tyytyväinen, loppuu lomautukseen tai irtisanomiseen.

Pysy askeleen edellä tätä prosessia käyttämällä voimakkaita aikomuksia siitä, mitä haluat elämääsi. Jos aikomuksesi ei toteudu elämässäsi nyt, nämä voimakkaat energiamuutokset ja -lataukset luovat uudelle energialle aukon elämääsi. Mitään ei tapahdu sattumalta.

Ja helmikuussa ei ole täysikuuta – täysikuut tuovat loppuunsaattamista – kun tammikuussa oli kaksi täysikuuta (1. ja 31. päivä), joten meille tulee paljon uutta energiaa auttamaan muutoksissa, mutta lopullisia tuloksia ei ehkä tule ennen maaliskuuta. Katsele, miten tapahtumat kehittyvät tässä kuussa, omassa elämässäsi ja maailmassa.

Näe, miten tasapainoista harmoniaa luodaan – ensin paljastamalla tasapainon ja harmonian puute ja sitten luomalla tilaisuuksia tehdä erilaisia valintoja. Ja jos et ole varma, mitä valita, ota askel taaksepäin ja muista aikomuksesi, jotka luovat energia-astian ja energiataajuuden, jota voit vastaanottaa. Tämä siirtää energiaa niiden suuntaan. Muista ryhtyä toimeen – pienillä askelilla saavutetaan parhaita tuloksia ja usein ensimmäisen askeleen ottaminen on vaikeinta. Luota itseesi, olet energeettisesti täysivaltainen – mitä haluat elämääsi?

Tämä on valaistuneen toiminnan kuukausi, mikä ei merkitse toimeen ryhtymistä vain siksi, että sinusta tuntuu, että täytyy tehdä jotain viikkojen tai kuukausien jumissaolemistunteen jälkeen. Ota askel eteenpäin sen perusteella, mitä tiedät tässä hetkessä. Tee sitten kurssikorjaus tarvittaessa, pysyäksesi harmoniassa aikomuksesi kanssa, ja ota seuraava askel.

Pidä helmikuun teema – tasapainoinen harmonia – mielessä, kun pohdit vaihtoehtojasi, ja katso, miten energialiikkeet ja -muutokset asettuvat linjaan halusi kanssa luoda tasapainoista harmoniaa elämäsi joka aspektiin. Toimi lyhyellä tähtäyksellä, suunnittele pidemmällä tähtäyksellä ja ryhdy valaisevaan toimintaan – jokainen askel on tärkeä. Upeaa kuukautta!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.02.2018 15:38

EGOTRANSFORMAATIO – JUMALAISEN MASKULIINISUUDEN PALUU

Kirjoittanut Vera Ingeborg (thewakeupexperience.eu)
4.2.2018

Tammikuun 1. päivästä saakka energiat ovat nopeutuneet. Nopeasti liikkuva, suora, terävä ja "armoton" jumalainen maskuliinisuus on saapunut. Tähän energiaan täytyy tosiaan totutella. Ne päivät ovat ohi, kun vain menemme omalla vauhdillamme ja ajelehdimme. Vapaalla tahdolla joka perustuu egotarpeisiin, ei ole tilaisuutta vastustaa tätä energiaa. Meidät haastetaan vanhoilla ja epäkypsillä maskuliinimalleilla. Laukaisimet ovat voimakkaita, kuitenkin erilaisia, mitä koimme parantaessamme vanhoja feminiinihaavoja. Valmistaudumme pyhän sisäisen liiton täyteen ruumiillistamiseen.

Turhautuminen, viha, pettymys ja sisäisen vastarinnan tunne ovat yleisiä näinä aikoina. Emme ehkä pidä siitä ajatuksesta, mutta ne ovat syyttelyä ja tuomitsemista valepuvussa. Näin epäkypsä maskuliinisuus sisällämme reagoi siihen, mitä tapahtuu ympärillämme. Vanhat maskuliinimallit – aggressiivisuus, kontrollointi, suojelu, manipulointi ja "tarve ratkaista kaikki" – kutsutaan nyt esiin. Laukaisimet joita saamme nyt, käsittelevät pääasiassa syyllisyyttä, häpeää ja puuttuvia rajoja. Kyse on maskuliinisesta osasta sitä pelkoa, ettei ole riittävän hyvä. Vaatii paljon rehellisyyttä itseämme kohtaan nähdä, missä meillä on edelleen noita egon esittämiä pelkoja. Meistä täytyy tulla itsemme paras ja valpas tarkkailija.

Rehellisyys itsellemme

Missä minun täytyy edelleen ratkaista toisten ongelmia tai omiani? Missä tuputan edelleen toisille omia menetelmiäni ja omaa totuuttani, heidän pyytämättään apua tai tukea? Missä minun täytyy edelleen pelastaa toiset tai itseni? Missä teen edelleen itsestäni pienen ja teen kompromisseja suojellakseni toisia tuskalta ja itseäni syyllisyydentunteelta? Missä tuomisten ja syytän edelleen toisia tai itseäni tilanteesta, jossa olen? Missä yritän edelleen manipuloida toisia tai itseäni reagoimaan haluamallani tavalla? Missä tunnen edelleen tarvetta vakuuttaa toiset tai itseni? Missä turhaudun tai ärsyynnyn edelleen, kun joku toinen tai minä itse emme tajua? Missä teen edelleen ulkopuolisista olosuhteista vastuullisen omasta tilanteestani? Missä minulla on edelleen odotuksia toisia tai itseäni kohtaan?

Missä yritän edelleen kontrolloida virtaa, siihen luottamisen sijasta? Missä olen edelleen kärsimätön ja haluan laittaa asiat toimimaan, ennen kuin ne ovat valmiita? Missä jaan edelleen maailman oikeaan ja väärään, mustaan ja valkoiseen, henkisesti pätevään ja väärään? Missä edelleen tuomitsen toiset tai muut siinä, että ei ole valmis ja täytyy vielä saavuttaa jotain? Missä minulla on edelleen se oppi tai uskomus, että "tämä on ainoa tapa tehdä oikein"? Missä tuen edelleen pelko-, uhrius- ja kaksinaisuusjärjestelmää? Missä toimin edelleen totuuttani vastaan enkä ilmaise, mitä todella haluan, ja teen sen sijaan toisten kannalta oikein? Missä edelleen teen myönnytyksiä itseni suhteen? Missä tunnen edelleen, että toisten tai minun täytyy saavuttaa jotain ollakseen valaistunut, kokonainen, herännyt jne.? Missä tulen edelleen kärsimättömäksi toisten ja itseni suhteen?

Kaikki nämä kysymykset johtavat meidät epäterveeseen maskuliiniseen ohjelmointiin, joka pyörii edelleen kehossamme ja järjestelmässämme. On epämukavaa, että täytyy kohdata taas yksi irtipäästämiskierros. Mutta tämä energia on herpaantumatonta, eikä meillä ole mutta vaihtoehtoa, kuin antautua jossain kohtaa. Yksinkertaisesti siksi, että omaa ydinolemustamme vastaan menemisestä tulee suorastaan sietämätöntä ja tuskallista. Meidät viedään voimaantumiseen. Se ei merkitse ainoastaan itsemme voimaannuttamista – se merkitsee myös sen oppimista, että lakataan viemistä voima toisilta, on kyse sitten yrityksestä ratkaista jonkun toisen ongelmia, välttää jonkun tuskaa, kontrolloida tai manipuloida tietyn lopputuloksen saavuttamiseksi jne.

Meitä ja kaikkia ympärillämme työnnetään omistamaan omat energiamme, olemaan vastuussa omista kokemuksistamme ja omasta matkastamme. Kaikki yllä mainitut kysymykset auttavat meitä löytämään, mikä sisällä haluaa huomiota. Tämän uuden energian kauneus on, että transformaatio tapahtuu todella nopeasti, kun olemme nähneet peilin. Meillä on valinnanvoima siinä, mikä palvelee edelleen kokemustamme ja mistä voimme siirtää fokuksemme pois ja vapauttaa ja tuhota sen todellisuuskentästämme.

Irtipäästäminen "täytyy saavuttaa" -tilanteesta

Monet meistä kohtaavat nyt tilanteita, joissa meidän täytyy käsitellä syyllisyyttä, häpeää ja pelkoa, että olemme epäonnistuja ja meitä käytetään. Tunnetta, ettemme kestä tätä enää emmekä pysty tekemään sitä työtä, jota tulimme tekemään tänne. Kärsimättömyyttä ihmiskuntaan, turhautumista kaikkeen tähän maskuliinisuuteen, joka kiertää edelleen kehää eikä näe vielä uutta tapaa, ärsyyntymistä hetkelliseen kaaokseen ja tunnetta, että kaikki on jumissa, myös me.

Ja se on juuri peili, johon katsoa, ja malli josta päästää irti. Meidän ei tarvitse saavuttaa mitään. Voimme olla jumissa ja kärsimätön vain silloin, kun meistä tuntuu, että meidän täytyy päästä johonkin, ja kun koemme edelleen puutetta. Olemme juuri siinä, missä meidän tarvitsee olla, ja olemme aina valmis ja kokonainen. Meidän ei tarvitse pelastaa maailmaa. Meidän täytyy ainoastaan saavuttaa sisäinen tasapainomme ja päästä käsiksi siihen rakkauteen ja valoon, jota on aina saatavilla. Kyse on olemisesta yhdistynyt ja harmoniassa, tai sitten ei. Olemme täällä säteilemässä valoamme niille, jotka ovat valmiita tulemaan siihen. Taas kerran … valomajakat eivät juokse ympäriinsä yrittäen pelastaa laivoja.

Epäkypsä maskuliinisuus voi tulla ulos tästä noidankehästä ainoastaan silloin, kun transformoimme tuon energian emmekä enää reagoi vanhoilla maskuliinitavoilla. Meidän täytyy hyväksyä itsessämme se, mitä näemme ympärillämme olevissa. Tämä muuttaa sen. Eikä ole mitään tarvetta puskea. Laukaisimet ja vapautukset tulevat juuri oikeaan aikaan. Meidän ei tarvitse pakottaa itseämme hajottamaan tai transformoimaan jokin. Tietoisuus epätasapainosta ja peili riittävät. Muu seuraa.

Maan uusi maskuliinisuus

Näiden laukaisinten ja niiden mukana tulevien ajatusten ja tunteiden toivottaminen tervetulleeksi, tukee meitä vanhojen maskuliinimallien transformoimisessa uudeksi vahvaksi jumalaiseksi maskuliinisuudeksi. Maan uusi maskuliinisuus on rohkeaa ja kapinallista ja sitoutuu ehdottomasti sydämestä, ilman odotusta tietystä lopputuloksesta tai tarvetta kontrolloida tai taistella. Tervettä maskuliinisuutta joka asettaa rajoja itserakkaudesta, ei pelosta. Se tietää täsmälleen, mitä haluaa, ja ilmaisee sitä selkein aikomuksin. Voimakasta uuttaa Maan maskuliinisuutta, joka tietää täsmälleen, milloin on aika muuttua ja päästää irti vanhoista toiminta- ja yhdistymistavoista. Lisäksi henkisessä työssämme meitä pyydetään tarkistamaan, olemmeko edelleen harmoniassa uusien energioiden kanssa missiomme ja työmme osalta. Maan jumalainen maskuliinisuus ei pelkää katsoa peiliin ja naamion läpi aitouden ytimeen. Se ei pelkää jakaa sitä toisten kanssa.

Vaikka jumalainen maskuliinisuus on nopeaa energiaa fokuksen ja toiminnan kera, se kunnioittaa jumalaista feminiinisyyttä ja sen tasapainottavaa, kärsivällistä ja hoivaavaa osaa. Nämä kaksi valmistautuu nyt tanssimaan täydellistä tanssia meidän kaikkien sisällä. Tänä ulkoisen myllerryksen aikana jolloin kaikki kiihtyy, paikallaan oleminen ja hidastaminen on avain syvimmän ydinolemuksemme tarkistamiseen. Millaisia impulsseja oma kehomme, mielemme ja sielumme antavat seurattavaksemme? Missä tunnemme edelleen vastustusta? Juuri tätä meidän täytyy katsoa sekä hyväksyä ja kokea se löytääksemme vastauksemme ja helpotusta.

Ei ole helppoa myöntää ja nähdä ne mallit, joita peili näyttää meille. Meidän täytyy olla todella rehellinen itsellemme. Olemme niitä, joita olemme odottaneet. Taas kerran, meitä pyydetään luopumaan suojamaskeista, joita edelleen käytämme ja jotka ovat kätkeneet haavoittuvuutemme, jonka olimme virheellisesti määritelleet suurimmaksi heikkoudeksemme. Nyt olemme oppimassa, että se on suurin vahvuutemme, ja kun luovumme maskista, hyväksymme itsemme ja kaikki muut sellaisena, kuin he ovat ja missä he ovat matkallaan, jaamme todellisen ja aidon haavoittuvan itsemme, myös varjomme, ja löydämme haavoittuvuuden valtavan yhdistävän ja kanssaluovan voiman. Olemme nyt muodostamassa puuttuvaa lenkkiä, joka sallii täydellisen jumalaisen ja pyhän tanssin sisällämme ja sen jakamisen ympärillämme olevien kanssa – pyhän liiton ruumiillistamisen.

Jumalan siunausta!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.02.2018 15:40

OLEMME KARTOITTAMATTOMALLA ALUEELLA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
6.2.2018

Millaisessa valtavassa energiapyörremyrskyssä olemmekaan olleet! Koemme massiivisia päivityksiä fyysiseen muotoomme ja puhdistamme syvää ehdollistumista ja myös romahtavia aikajanoja. Portti jonka koimme 31.1., on jättänyt meidät huonovointiseksi ja uupuneeksi. Kuitenkin nämä energiat tekevät joistain energisiä. Se mitä tahansa koet, on täydellistä sinulle.

Fyysisesti olen huomannut paljon kallon laajentumista ja päivityksiä aivoihin. Minulla on ollut aivojen eri alueilla päänsärkyä, joka kestää 5–10 minuuttia ja siirtyy sitten toiselle alueelle. Monilla ihmisillä on ollut takaraivon ja yläniskan kipua, kun pikkuaivoja uudelleenjohdotettiin korkeamman värähtelyn kokemiseen. Päivitysten jälkeen korvakäytäväni ovat tukkeutuneet, ja olen menossa kraniosakraaliterapiaan varmistaakseni, että kaikki luut ovat paikoillaan. Kun kallon luut ovat "sijoiltaan", se voi tehdä sietämätöntä tavallisista ylösnousemusoireista, kuten ontelopaine, korvien soiminen, huimaus, pahoinvointi ja mielen sumuisuus.

Ruuansulatus on edelleen ongelma monilla, ja on hyvä tilaisuus kysyä keholta, mitä se haluaa. Tämä avoin kommunikointilinja on oleellinen, kun meistä tulee moniulotteinen valo-olento. Meidän täytyy yhdistyä taas kehoon ja oikeasti kuunnella sitä. Kulttuurimme ei ole tukenut tähän, kun monien meistä on tarvinnut "puskea läpi" sairauksista, vammoista ja traumoista. Keho tekee, mitä pyydetään, kunnes se ei enää yksinkertaisesti pysty, ja sitten on tartuttava jokaiseen kertaan, jolloin sitä ei ole kuultu.

Kun keskimmäinen lapseni oli 14-vuotias, hän loukkaantui pelatessaan haavipalloa. Kaksi ortopedia kertoi meille, että hänellä oli lihas venähtänyt. Kuullessaan tämän hän sanoi keholleen, että sitä täytyi lakata sattumasta, ja näin tapahtui … Hän jatkoi juoksemista seuraavien kuukausien aikana ja aloitti myös liukumisen softballissa. Viisi kuukautta loukkaantumisen jälkeen hänen täytyi mennä ensiapuun oletetun umpilisäketulehduksen vuoksi. Vaikka sitä ei ollut, lääkäri tuli kysymään, milloin hänen lantionsa oli murtunut kahdesta paikasta, kun siitä ei ollut mainittu hänen historiassaan. Olimme järkyttyneitä. Kun oli uutta luukasvua, oli selvää, että se ei ollut aivan uusi vamma ja se oli parantumassa. Koko tämän ajan hän oli pelannut huipputason haavipalloa lantio murtuneena.

Tuolloin ihmettelin, miten hämmästyttävä mieli on ja miten voimakas hän oli kyetessään käskemään omaa kehoaan. Nyt ymmärrykseni on täysin erilainen. Nyt 20-vuotiaana hän työskentelee lahjakkaan parantajan kanssa, joka auttaa häntä yhdistymään taas kehoonsa ja tarttumaan niihin moniin traumoihin, joita se on kokenut hänen halutessaan hallita monia urheilulajeja. Kun he yhdistyivät tuohon lantiovammaan, keho ikään kuin pidätteli hiljaista huutoa, jonka se pystyi lopultakin päästämään ulos. Tyttäreni yrittää saada takaisin kehonsa luottamuksen, kun se pelkää, että seuraava vamma on tulossa.

Silloin kun näen, että tämä hyvin fyysinen prosessi pyyhkäisee jonkun täysin mennessään, usein kyse on kehosta, jota ei tunnuta kuullun. Kehosta joka piti kiinni traumoista, kenties urheiluvammasta, mutta myös kaltoinkohtelusta, laiminlyönnistä, pelosta tai pelkästä "en voi olla sairas" -energiasta. Elämme kulttuurissa, joka näkee levon heikkoutena ja toipumisen tuottamattomana. Tämä on ohjelmointia, joka täytyy tunnistaa ja parantaa. Meidän täytyy päästä paikkaan, jossa voimme sallia itsemme levätä ilman tarvetta sairauteen tai vammaan tekosyyksi.

Ahdistus on monilla yleistä tällä hetkellä. On tunne, että jokin on eri tavalla tai jotain on tulossa. Monet tuntevat epämääräistä levottomuutta ja sitten liittävät siihen myös jonkin määritelmän. Ihmismieli haluaa järjestystä, ja jos tuntee ahdistusta, täytyy olla syy, ja se etsii tuota syytä toisesta tai itsestä. Monet kysyvät, tekevätkö he riittävästi, ovatko he oikealla polulla tai mihin suuntaan heidän "pitäisi" mennä.

Päätin matkustaa tähän, kun minullakin on ollut tätä outoa ahdistusta, jota en ole tuntenut vuosiin (kukkatipat ovat auttaneet). Tiesin, että osa siitä oli pelkästään energioita, jotka transformoivat asioita, eikä keho ymmärrä tätä ja se lähettää stressisignaalia, mutta tiesin sen olevan myös jotain enemmän.

Kun asetuin matkalle, löysin itseni kävelemästä rannalla. Vesi oli tyyntä ja se aaltoili lempeästi rannalle auringon säteillessä kirkkaasti. Oli kaunista ja rauhallista. Imin sisääni maisemia, hajuja ja ääniä, kun isoisäni joka on yksi oppaani, alkoi kulkea rinnallani.

Kerroin hänelle ahdistuksesta, jota minä ja muut olemme tunteneet, kun käymme läpi ruumiillistumisprosessia ja hyväksymme täysin, kuka olemme. Hän kuunteli ja sanoi ymmärtävänsä. Hän kehotti minua kääntymään ympäri ja katsomaan. Tein sen ja näin vain kahdet jalanjäljet. Sitten hän kehotti minua kääntymään taas ympäri ja katsomaan. Näin vain koskemattoman hiekkarannan edessä, enkä mitään muuta. Hämmästyneenä katsoin häntä ja pyysin selittämään, ja hän sanoi:

"Tässä on pelkosi. Edessäsi ei ole polkua. Ihmiset on ehdollistettu kulkemaan polkua, ja nyt he löytävät itsensä kartoittamattomalta alueelta. Tämä tekee monien olon epämukavaksi, kun se vaatii jokaista ihmistä tulemaan täysin vastuulliseksi omista luomuksistaan."

Katsoin valtavaa tyhjää rantaa edessäni ja ymmärsin selvästi, miksi hyvin monet tuntevat tätä tuntematonta ja epämääräistä ahdistusta. Ei ole opasteita kertomassa, mihin suuntaan mennä. Kun planeetan uskomusjärjestelmien mureneminen jatkuu, meitä pyydetään nousemaan esiin ja johtamaan itseämme. Se on ymmärrystä, että kun kaikki ehdollistuminen hajoaa sisällämme todellisen itsemme tullessa esiin, me määritämme suunnan, mihin meidän pitäisi mennä. Apupyörät on poistettu. Me olemme vastuussa henkilökohtaisesta luomisestamme, ajatuksistamme ja teoistamme. Se olemme me – ja yksin me.

Kun tuijotin tuota kartoittamatonta aluetta edessäni, kysyin isoisältä: "Miten tiedän, mihin suuntaan mennä, mikä on paras suunta?" Hän hymyili ja kehotti minua seuraamaan vain sitä, mikä tekee minut onnelliseksi. "Seuraa sitä, mikä tuo sinulle iloa ja innostusta." Hän katsoi minua ja tuntien minut aivan liian hyvin sanoi, että minun täytyy korvata sana "peloissaan" tai "huolestunut" sanalla "innostunut". "Huomaat, että tämä yksinkertainen muutos tuo helpotusta pelkoon siitä vapaudesta, joka on nyt sinun."

Kysyin sitten häneltä, mitä tapahtuisi, jos valitsen jonkin suunnan, alan kulkea sitä ja sitten päätän, ettei minulla ole intohimoa ja innostusta siihen. Hän vastasi: "Sitten muutat vain mieltäsi kiinnittymättä epäonnistumiseen, joka oli osa vanhaa ohjelmointiasi. Miten missään kokemuksessa voi epäonnistua, kun tavoite on pelkästään kokea kaikkea, mitä on?"

Kun tulin pois tältä matkalta, istuin hänen sanojensa kanssa tietäen, että joillekin meistä tärkeä tehtävä edessämme on määrittää, mikä tekee meidät onnelliseksi ja mikä tuo meille iloa. Kuka olemme, kun uskomusjärjestelmät ja ehdollistuminen on murentunut pois? Jokaisen ihmisen täytyy vastata tähän kysymykseen itse ja etsiä, mitä se merkitsee hänelle, ilman anteeksipyytelyä ja virheen tekemisen pelkoa. Meidän on aika olla aidoin versio itsestämme, joka pystymme olemaan – riippumatta siitä, miltä se näyttää tai kenen tunteet se laukaisee.

Työskennellessäni korkeimman itseni kanssa tämän session jälkeen, hän sanoo minulle, että se on paljon yksinkertaisempaa kuin luulet: "Mitä jos valon kutsumisen sijasta kutsutkin iloa."

Toivon, että matkani oli teille yhtä hyödyllinen, kuin se oli minulle. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja iloa, kun kuljemme tällä kartoittamattomalla alueella. Arvostan kaikkia niitä, jotka jakavat julkaisemiani viestejä – se merkitsee paljon.

Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.02.2018 23:56

KUN OLET VALMIS, VALITSE HELPPOUSNAPPULA

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
5.2.2018

Rakkaat ystävät,

Monet teistä ovat pysähtyneet nyt, koska se tieto, että olette tarpeeksi voimakas luomaan mitä tahansa, on liian pelottava pohdittavaksenne. Emme säti teitä, muistatamme vain, että olette paljon voimakkaampi, kuin uskallatte vielä ilmaista.

Monilla teistä on entisten elämien traumoja, jotka liittyvät taitojenne esittämiseen 3D:ssä. Niin se on, että kärsitte traumaperäisestä stressihäiriöstä, kuten myös monet jotka palvelevat armeijassa tai katselevat väkivaltaisia välienselvittelyjä.

Se ei ole hyvä eikä huono asia – kyse on pelkästään siitä, miten arvioitte nykyvaihettanne. Vaikka haluatte mennä tämän vaiheen läpi nopeasti, todellisuutenne on kuin tuolla sotaveteraanilla, joka pelkää laukauksia aina, kun jonkin kova ääni häiritsee hänen olemistaan. Aivan kuten monien kokemassa traumaperäisessä stressihäiriössä, tarpeenne ylittää sen, että joku kertoo teille kaiken olevan hyvin. Teidän täytyy havaita itse, että kaikki on hyvin, vaikka kuiskauksia menneisyyden peloista leijuu olemuksenne ohi ja läpi silloin, kun tunnette tarvetta toteuttaa ajankohtaista taitosettiänne.

Monille on helpompaa sivuuttaa tuo taitosetti, sillä näin teitä ei pakoteta tunnustamaan, miten pelottavia nuo entiset elämät olivat. Olette vähän kuin ne, jotka pelkäävät 3D:ssä vettä ja löytävät, että ns. entisessä elämässä joku heidän osansa hukutettiin. Vaikka tuo pelko ei ole enää looginen, se viipyilee edelleen.

Sen tuloksena yritätte syrjäyttää nuo pelot olemuksessanne, sillä teistä tuntuu, että teidän täytyy siirtyä eteenpäin välittömästi. Tämä pakottaa teidät olemaan ristiriidassa itsenne kanssa, mikä rohkaisee vaivoja ja muita keinoja hidastamaan teitä.

Tietysti tämän informaation lukeminen aiheuttaa syvempiä menetyksen, pelon ja sisäisen vihan tunteita. "Miksi en voi vain siirtyä eteenpäin? Mikä estää minua?" Kuten aina, vastaus on "sinä". Erona tällä kertaa on tuon faktan tunnustaminen, sillä ongelmien selvittäminen on erilasta ja helpompaa 5D:ssä, vaikkette ole vielä tajunneet tuota ajatusta.

Pyytäkää apua omilta osiltanne, neuvostoltanne, oppailtanne tai keltä tahansa, joka tuntuu oikeimmalta teille, kun luette tätä artikkelia. Teidän ei enää tarvitse elää pelkojen kanssa vuosia tai edes päiviä. Kuitenkin jatkatte pelottavien muistojen puhdistamista sillä 3D-tavalla, joka oli ennen suotuisin teille.

Teidän täytyy vain pyytää apua syvälle kätkettyjen pelkojenne tunnistamisessa ja puhdistamisessa. Teidän ei tarvitse levätä, pysyä kotona, purkaa tunteitanne tai mitään, mitä luulette, että teidän pitäisi tehdä. Teidän tarvitsee vain pyytää apua ja sitten sallia tuon avun tasoittaa rosoisia pelkoreunojanne.

Ette ole enää 3D:tä. Näin teidän ei tarvitse pelätä toisia tai mikä tärkeintä, itseänne. Nimittäin monet teistä ovat edelleen huolissaan, että sanotte jotain väärää, reagoitte sopimattomasti tai erotutte jollain tavalla, joka kannustaa muita rankaisemaan teitä uskomuksistanne.

Olette siirtyneet henkilökohtaiseen vapauteen, johon sisältyy sisäisen "oikeusäänenne". Niinä teidän ei tarvitse enää seuloa sanojanne ja tekojanne kulttuurillisen oikeustunteenne mukaan. Teitä ei rangaista itsenänne olemisesta, kuten on tapahtunut menneisyydessä.

Mutta sitten toisaalta, te ette usko tätä, ennen kuin sallitte traumaperäisen stressihäiriönne leijailla pois sitten, kun se on saanut teidät pyytämään apua. Tämä puhdistaminen koostuu kahdesta toimesta. Ensin sallikaa itsenne kokea ja ilmaista traumaperäinen stressihäiriönne. Pyytäkää sitten apua sen puhdistamiseen helposti ja vaivattomasti. Teidän ei tarvitse olla kotonanne tai turvapaikassanne, eikä teidän tarvitse luoda sairautta tai uupumusta, kun selvitätte tätä.

Monet teistä pelkäävät niin kovasti kulttuurillista häpeää tai hyljeksintää, että on helpompaa kätkeä todellinen olemuksenne, myös itseltänne. Tarve joka on jatkoa aionien elämiselle 3D-hämäryydessä.

Saadaksenne selville, pelkäättekö luopua traumaperäisen stressihäiriönne aiheuttamasta pelkoesteestä, kysykää vain itseltänne, oletteko täysin valmis olemaan oma itsenne vai haluatteko olla sekä 3D:tä että 5D:tä. Jos vastaatte, että haluatte piiloutua 3D-sovinnaisuuden taakse, teidän on aika arvioida uudelleen, miten paljon haluatte oikeasti elää vapaudessa.

Useimmilla teistä on ollut äärimmäisen traumaattisia entisen elämän kokemuksia silloin, kun yrititte näyttää todellisen itsenne ja todellisen voimanne. Mutta se oli silloin. Haluatteko selvittää nuo pelot vai jatkaa niitä ettekä osallistu enää tähän siirtymään?

Monet teistä ovat hyvin järkyttyneitä tuosta viime toteamuksesta, sillä olette mielestänne osoittaneet uudestaan ja uudestaan, että haluatte olla tärkeä osa tätä siirtymää. Että vaikka teillä on tietty rooli ja haluatte esittää sitä, nuo muistot ovat liian tuskallisia sivuutettavaksi. Tämä eroaa vain vähän teistä, jotka olette kokeneet fyysistä, seksuaalista ja tunneväkivaltaa tässä elämässä. Voitte jatkaa kehityksenne hidastamista tai estämistä tuon väkivallan vuoksi tai suunnata eteenpäin tietäen, että se on osa historiaanne, muttei pysähtymiskohta.

Teitä on melkein varmasti kohdeltu kaltoin monessa elämässä universaalien voimienne näyttämisestä 3D-maailmassa. Mutta se oli silloin. Oletteko siis valmis vastaanottamaan apua helposti ja vaivattomasti pelkästään pyytämällä sitä, vai haluatteko hautua sisäisissä peloissanne vielä vähän pidempään? Valinta on teidän. Valintamahdollisuus joka teillä on aina ollut, vaikkei koskaan aiemmin noin dramaattisen asian puhdistaminen ole ollut näin helppoa.

Olette eri paikassa eri taitojen kera ja eri fyysisessä kehossa. Sallikaa sen olla osa tietämistänne. Ja sallikaa sitten, että menneisyyden pelkoja ei enää tarvita, koska tämä on eri aika ja on eri tarpeet. Ette ole 3D:tä – olette 5D-jumala tai -jumalatar, joka pystyy helposti puhdistamaan sen, mikä estää teitä olemasta osa tätä uuden Maan tai universaalia kudelmaa, jos niin haluatte.

Mutta tuota halua ei monilla ole vielä. Sallikaa itsenne liikkua teille oikeaa tahtia, mutta tietäkää, että sitten kun olette valmis, tuo asia selvitetään helposti. Verrattuna puhdistamiseenne 3D:ssä, tämä on "helppo nakki". Teitä estää vain itsenpelko ja se, miten toiset kohtelivat teitä sukupolvia, aioneita tai vuosikymmeniä sitten. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit