Tammi-helmikuu 2018

Re: Tammi-helmikuu 2018

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.02.2018 23:56

ENERGIAMUUTOSPÄIVITYS – SUHTEET LAITETAAN TESTIIN

Kirjoittanut Tiffany Stiles (http://www.tiffany-stiles.com)
8.2.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat, kauniit sielut!

Auringon aktiivisuuden ollessa minimissä, auringonpilkusta AR2699 räjähti epävakaa "magneettikansi" 7.2. (13.27 UT), mikä aiheutti C8-luokan auringonpurkauksen. Äärimmäinen uv-säteilyimpulssi ionisoi Maan ilmakehän yläosan ja katkaisi alle 10 MHz radiolähetykset Atlantin valtameren eteläosan yläpuolella (spaceweather.com).

Tämä tuo fotonivaloa, tähtihiukkasia ja timanttitaajuuksia olemukseesi, DNA-päivitysten ja latausten kera. Jollakin voi olla oireena ahdistusta näistä kosmisista aurinkoräjähdyksistä. Jos näin on, yritä maadoittua Äiti Maahan. Halaa puuta, jos et pääse paljasjaloin maankamaralle. Tämä energia on voimakasta ja transformoivaa, jos olet harmoniassa sen kanssa etkä taistele sitä vastaan. Se vaikuttaa korkeampaan perspektiiviisi, kruunuchakraasi ja siksi sinulla saattaa olla päänsärkyä, myös migreeniä ja pahoinvointia. Kehosärkyjä voi olla myös, kun tunnemyrkynpoisto alkaa. Mukava hieronta tulee mieleen helpottamaan kehosärkyjä ja auttamaan energian liikkumisessa läpi. Joillain voi olla myös ihottumaa tähtihiukkasten tullessa ilmakehäämme. Taajuuslatausten lisääntymisen jälkeen, jolloin korvat soivat kimeästi, kumpaakin korvaani kutitti kovasti. Kun kurkkuchakran tukokset selviävät, saattaa olla limaista yskää ilman mitään sairautta.

Kaikki chakrat ovat transformoitumassa korkeammiksi chakroiksi – korkeampi sydän, korkeampi itse. Vain tätä kautta verhot voidaan nostaa ja harha nähdä. Korkeamman itsemme perspektiivistä näemme, että olemme valinneet tämän luodun kokemuksen ihmismuodossa. Ymmärrämme, että tämä ylösnousemusprosessi on ainutlaatuinen sitä kokevalle ihmiselle. Tässä hyväksymme kiinnittymättä, ja siirrymme puhdistumisesta ja integroinnista läpi paljon nopeammin kuin koskaan aiemmin. Kun alamme ymmärtää harhamatriisin hologrammiohjelmat, jotka pyörivät jatkuvasti päiviemme aikana, taajuutemme muuttamisesta sopimaan yhteen valitsemamme todellisuusulottuvuuden kanssa tulee toinen luonto. Ja siksi ulottuvuuksien välillä liikkumisesta tulee toinen luonto.

Olemme siirtyneet vaiheeseen, jossa energia nähdään nyt monissa muodoissa korkeammasta itsestämme käsin ja korkeammilta, integroiduilta taajuusleveyksiltä. Saatat nyt havaita energian kasvien, eläinten ja ihmisten ympärillä. Saatat havaita energiaulottuvuuksia ja niissä kussakin olevia muotoja. Tässä kohtaa terävä erottelukyky tulee peliin mukaan. Tässä kohtaa intuitiivinen opastuksesi on ainoa navigointimuoto. Tässä kohtaa nojaat yksinomaan korkeampaan itseesi vastauksissa ja opastuksessa. Olet ainoa, joka pystyy "ylösnostamaan" sinut fyysisessä ihmismuodossa. Olet ainoa, joka pystyy aktivoimaan käyttämättömän DNA:si. Olet se, jonka täytyy ottaa täysi vastuu luomastasi todellisuudesta ja "roolista", jota esität siinä.

Saatat kokea myös vetämistä ja työntämistä suhteissasi – mielien kohtaamattomuutta sinällään, kun taajuudet muuttuvat niin nopeasti, että yksilön ainutlaatuinen taajuus vaihtelee myös. Siksi se mikä oli ennen yhteensopiva taajuus suhteissa, putoaa nyt pois. Täytyy harjoittaa kärsivällisyyttä, kun sitä testataan, koska seurauksena on erimielisyyttä aikajanojen muuttuessa nyt nopeasti. Toisen oma todellisuus ei ole toisen todellisuutta ja toisinpäin. Kommunikointi on avain tässä ja kuunteleminen – reagoimattomuudella pääsee pitkälle vaalittujen suhteiden säilyttämisessä. Laita hyllylle kaikki yhteistyöhankkeet, kunnes tämä energia rauhoittuu ja kommunikointi työtovereiden välillä helpottuu. Tämä energia ei auta mieliä kohtaamaan tai katsomaan silmästä silmään. Kun aikajanat muuttuvat, jokainen jää kiinni omaan todellisuuteensa ja perspektiiviinsä, kunnes tilanne tasoittuu ja yhdistyy.

Puhdistus/organisointipöpö ei ole lähtenyt päivänseisauksen jälkeen. Auransa ja pyhän tilansa pitäminen puhtaana auttaa energiaa kulkemaan läpi ja pitää meidät fokusoituneena tehtävään, sallien luovuuteemme kukoistaa.

Henkioppaat, enkelit ja unet tuovat paljon valoon asioita opastamaan. Pidä päiväkirjaa tästä, kun on risteäviä tarinajuonia, joihin tehdään lisäyksiä myöhemmin.

Aikajanat vaihtelevat tällä hetkellä … tämä vai tuo? Osa tästä johtuu kollektiivisesta muutospelosta ja astumisesta mukavuusalueiden ulkopuolelle. Monet kiinnittävät liian paljon huomioita valtavirtamediaan ja jäävät kiinni siihen. Meidän tehtävämme on muuttaa tätä ja ohjata asioita uuteen suuntaan harmoniassa 5D:n kanssa. Keskity vain siihen, mitä haluat nähdä – älä siihen, mitä et. Tämän se vain vaatii.

Rakkautta on ilmassa … Romantiikkaa on ilmassa ja ystävällisten ja herttaisten asioiden tekemistä niille, joita rakastamme. Vaikka ystävänpäivä onkin kaupallistunut juhlapäivä, se vahvistaa rakkausenergiaa kollektiivitietoisuudessa. Tunnetko sen? Minä tunnen … se tuntuu ihastuttavalta!

Vaikken normaalisti kiinnitä huomiota politiikkaan, on mielenkiintoista nähdä, mitä tapahtuu korruption tulemisessa pintaan FISA-muistion myötä, ja sitten osakemarkkinoiden heilahtelua parina viime päivänä. Tarkkaile sitä vaihtoehtoisista medialähteistä. Lisää tulee pintaan yllätykseksesi. Tämä kaikki tapahtuu jumalaisen oikealla ajoituksella. Ja kaikki siirtyy tasaisesti tapahtumasta toiseen. Kiinnitätkö huomiota QAnonin tviitteihin?

Kuten olette luultavasti huomanneet, en ole ollut sosiaalisessa mediassa paljon kahteen viime viikkoon. Olen tehnyt ammatillista yhteistyötä hyvän ystävän kanssa ja hoitanut sairaita rakkaita. Flunssavirus ja streptokokit ovat iskeneet moniin rajusti. Lähetän paljon rakkautta ja parantavaa energiaa sitä tarvitseville.

Mennään eteenpäin ja ylöspäin! Haluan jakaa tämän upean Amanda Lorencen videon, jossa hän selittää yksityiskohtaisesti tätä lisää teille. Toivon, että nautitte siitä yhtä paljon kuin minä. Klikkaa tästä https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2679812339 .

Paljon rakkautta, valoa ja siunauksia teille kaikille.
Tiffany Stiles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.02.2018 23:59

YLÖSNOUSEMUSPÄIVITYKSIÄ TYHJIÖSTÄ

Kirjoittanut Kim Hutchinson (clayhuthealing.ca)
17.1.2018

Aiemmassa artikkelissa (Ylösnousemusoireita – olemmeko tyhjiössä? 13.9.2017, http://www.luxonia.com/viestit/119-kim- ... yhjioessae ) kuvasin tyhjiössä olemisen tunnetta. Tuolloin en ollut aivan varma, mitä tapahtui. Sen jälkeen olen saanut kiehtovia oivalluksia eri lähteistä, mm. Lähteestä, ja saanut kultaisten valo-olentojen transformatiivista parannusta tyhjiössä. Minulla on nyt selvempi ajatus siitä, mikä tyhjiö on, mm. sen toiminnasta ja siitä, miten se auttaa meitä ylösnousemuksessamme. Jaan innoissani tämän informaation kanssanne.

Mikä tämä tyhjiö tarkkaan ottaen on?

Sana "tyhjiö" merkitsee tyhjyyttä. Se on nollatila, ei-mitään-tila, jossa mitään (asiaa) ei ilmenny. Tätä (englanninkielistä) sanaa voidaan käyttää myös peruuttaman tai mitätöimään jokin. Tältä ymmärrystasolta ajateltuna tyhjiössä oleminen kuulostaa ankealta, ja kuitenkin tuo kokemus on ollut upea. Tämä siksi, ettei tämä tyhjiö ole tyhjä. Tietysti se on vailla materiaa, mutta Lähde ylittää materian. Lähde on puhdasta tietoisuutta. Tämä loputon jumalainen tietoisuus on kaiken elämän lähde.

Luomiskohtu

Kun olet tyhjiössä, mikään ei erota sinua Lähteestä – on vain Lähde. Sinusta, tyhjiöstä ja Lähteestä tulee yhtä. Jumalaisesta ykseystietoisuudesta alkaa kaikki elämä, ja sinne me kaikki palaamme. Kutsumme tätä "suureksi tyhjiöksi". Sinä ja minä sekä jokainen universumi, galaksi, tähti ja atomi tulimme suuresta tyhjiöstä. Se on suuri kosminen kohtu. Siellä Lähde loi geometrisia kuvioita, jotka "fraktaloituivat" universumiksi. Kaikki elämä on luotu tästä pyhästä geometriasta. Kaikki, solujakautumisesta maailmojen eroamiseen, noudattaa tätä luomisgeometriaa, joka syntyi tyhjiössä. Itse asiassa kehon atomit sisältävät 99.999% tyhjää tilaa.

Ajatusten harhailua

Kesän puolivälistä saakka olen ollut tietoinen tyhjiössä olemisesta. Kotiin, suureen tyhjiöön, palaamisen sijasta se tila jossa olen vieraillut, tuntuu puskurialueelta. Tämä tyhjiö erottaa erityisesti neljännen ja viidennen ulottuvuuden. Se palvelee jakaja- tai hallintakenttänä ristiriitaisten tiheyksien välillä. Tämä neutraali alue on erittäin tärkeä, kun nämä kaksi mainittua ulottuvuutta on hyvin erilaisia. Neljäs on tiheä, polarisoitunut ja pimeiden sielujen kovasti kansoittama. Toisaalta taas viides tuntuu taivaalliselta. On tolkkua pitää nämä kaksi erillään, jottei tapahdu läpivuotoa. Tämän tyhjiön läpi kulkeminen on oleellista ylösnousemukselle.

Ajatukseni alkoivat harhailla ensimmäisen kerran kesäpäivänseisauksen jälkeen. Tyhjiössä viettämäni aika sekä taajuusvierailut alkoivat hitaasti lisääntyä. Istuin auringossa takapihallani ja sitten annoin ajatusteni vain harhailla. Se oli erilaista kuin päiväuneksinta. Minusta tuntui, että sielu lähti kehosta ja yhdistyi Lähteen kanssa. Jokin auringonvalossa laukaisi nämä euforiset sielumatkat.

Meillä oli uskomattoman aurinkoinen kesä, ja näin minulla oli monia tyhjiökokemuksia. Kun viileämpi sää lähestyi, vietin vähemmän aika ulkona, mutta Lähteen jälleentapaamiset jatkuivat. Itse asiassa huomasin lipuvani tyhjiöön meditoinnin, parantamisen, kylvyn ja nukahtamisen aikana. Myöhemmin syksyllä huomasin, että tietoisuustilojen välillä liukuminen oli yhtä helppoa kuin hengittäminen.

Nyt pyrähtelen vaivattomasti edestakaisin lukemattomia kertoja päivässä. Näitä tyhjiön pikavierailuja tapahtuu silmänräpäyksessä. Se on vähän kuin vipukytkin tai sykettä: olen täällä, olen tyhjiössä, olen taas täällä, olen taas tyhjiössä … En useimmiten edes tiedosta, mitä tapahtuu.

Hautomo

Tyhjiön kokeminen on ollut valtavan suotuisaa. Se on auttanut minua pysymään rentona intensiivisinä aikoina. Se on mahdollistanut myös olemisen ystävällisempi itselleni. Minusta tuntuu rauhallisemmalta, keskittyneemmältä ja rakastavammalta. Toisaalta olen kokenut lisää menetystä tyhjiössä olemisen aikana (eli ihmisiä putoaa pois elämästäni). Taaksepäin katsottuna näen nyt, että kaikki mikä ei palvellut korkeinta hyvääni, putosi yksinkertaisesti pois. Tyhjiö on valmistellut minua ylösnousemukseen.

Kenties paras tulos tyhjiössä olemisesta on vahvistunut yhteyteni Lähteeseen. Minulla on ollut uskomattomia keskusteluja Lähteen kanssa, jota haluan kutsua Lähdejumalaksi. Yksi Lähteelle esittämäni kysymys oli: "Mikä tämä tyhjiö on luonteeltaan, jossa käyn usein?" Lähdejumala vastasi yhdellä sanalla: "Hautomo". Pyysin Lähdettä kertomaan tarkemmin ja minulle sanottiin: "Tyhjiössä luominen hoivataan olemaan."

Transformaatio tyhjiössä

Tämän kiehtovan vuorovaikutuksen jälkeen Lähdejumalan kanssa, sain uskomattoman transformoivaa parannusta tyhjiössä. Syvämeditaatiossa tunsin olevani tyhjiössä. Hitaasti aloin ilmentää jotain valokeholta vaikuttavaa. Siirryin sitten tarkkailija-asemaan, jotta pystyisin näkemään sen, mitä tiesin intuitiivisesti tapahtuvan.

Olin "pukeutunut" kuin perhonen, jolla oli valtavat violetit siivet. Tiesin näiden edustavan henkistä muodonmuutosta, ylösnousemusprosessia jota koemme. Kultaisia valo-olentoja tuli luokseni ja tarjosi apuaan. Otin sen iloisena vastaan, ja ne alkoivat integroida moniulotteista olemustani. Katselin kiehtoutuneena, kun aikajanat ja ulottuvuudet tulivat yhteen yhtenä valovirtana. Jotkut olivat epätahdissa. Ne näyttivät epämääräisiltä. Toiset liikkuivat eri vauhdeilla – jotkut hitaammin, toiset nopeammin. Niiden integroitumisen katseleminen oli kuin CGI-grafiikkaa scifi-elokuvassa. Kaikki oli tehty kulta-valkoisesta valosta. Sitä oli yhtä hämmästyttävää katsella, kuin kokeakin.

Korostunut Mandela-ilmiö

Parantamistani seuraavina viikkoina olen kokenut lukuisia aikajanapoikkeavuuksia, eli Mandela-ilmiön. Näiden seurauksena muistoni tietyistä menneistä tapahtumista ovat nyt erilaisia kuin enemmistöllä. Tässä on tolkkua ottaen huomioon, että parantamiseni yhdisti monia aikajanoja. Kun otetaan huomioon, että jokaisella aikajanalla on oma ainutlaatuinen menneisyytensä, nykyisyytensä ja tulevaisuutena, aikajanojen yhdistyminen muuttaa yksilön historiaa. Mitä lähemmäs pääsemme muutosta, sitä enemmän aikajanat yhdistyvät, kunnes ne tulevat yhdeksi "singulariteetiksi" tai tapahtumaksi.

Elämä on vain unta

Kokemusteni perusteella olen oppinut, että menemme tyhjiöön olemaan yhteydessä Lähteen kanssa ja lopulta oivaltamaan, että olemme Lähde. Siirrymme tyhjiöön, kun olemme valmis ylösnousemaan (tai laskeutumaan, jos raivataan tietä alaspäin multiversumin läpi). Tyhjiö on kohtumainen siirtymätila, jossa käymme läpi viimeisen muodonmuutosvaiheen, joka mahdollistaa syntymisemme toiseen ulottuvuuteen. Jumalaisia luomisvoimiamme vapautetaan, kun olemme tässä pimeässä, unimaisessa tilassa. Sitten kun olemme valmis, valomme säteilee ulos tuosta tyhjiöstä ja luo muodon rakkauskanavan kautta.

Onnellista ylösnousemusta!

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.02.2018 19:08

HERÄNNEET JA HERÄÄVÄT

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
9.2.2018

Monia lisää herää nyt. Ne jotka heräävät, ovat halukkaampia kuuntelemaan ja seuraamaan sisäistä opastustaan. Niillä jotka ovat jo heränneet, on tietoisuus, että heidän uutta suunnitelmaansa aktivoidaan, koska he eivät vastaanota ainoastaan korkean ulottuvuuden valolatauksia, vaan myös työnnön tehdä muutoksia niihin asioihin, jotka eivät ole harmoniassa heidän sielutietoisuutensa kanssa. Nämä muutokset tulevat kera halukkuuden päästää irti mukavuusalueestaan ja olla tuossa uutuuden epämukavassa ja tuntemattomassa tilassa täysin luottaen. Tämä vaatii irtipäästämistä suosituista uskomuksista, myös niistä jotka näyttävät henkisiltä. Se on irtipäästämistä toiveista ja sen sijaan maadoittumista nyt-hetkeen riippumatta siitä, mitä kuka tahansa sanoo tai tekee. Nimittäin jokainen olento on oman kehityskaarensa polulla. Ylösnouseminen ei ole olemista jonkun toisen polulla, sillä jokainen olento on ainutlaatuinen ja on tärkeä seurata omaa opastustaan, sillä kukaan muu ei voi mitenkään tietää, mikä toisen polku on.

Ekstrarohkeutta saadaksesi päästä irti kaikista peloistasi ja vietä aikaa pyhissä temppelissäsi, mikä auttaa sinua kehittymään. On neljä temppeliä: eheyttävä/parantava temppeli, tietoisuutta laajentava temppeli, luovuustemppeli ja ylösnousseisiin mestareihin ja arkkienkeleihin yhdistävä temppeli. Luovuustemppelin tarkoitus ei välttämättä ole jonkin taidemuodon kehittäminen, vaan sitä voidaan käyttää myös laajentamaan voimaasi luoda ja ilmentää. Tässä temppelissä käymällä pääset käsiksi korkeimpaan luomisvoimaan, Lähteen luomisvoimaan. Aina kun visualisoit tai ilmaiset aikomuksen sydämestäsi, voimaannutat sitä valoa, jota saat tästä temppelistä. Vastaavasti saat päivityksiä joka temppelistä, johon yhdistyt. Salli itsesi vain opastettavan yhteen tai useampaan temppeliin. Missä ne ovat? Ne ovat sisälläsi.

Sillä ei ole merkitystä, missä olet ylösnousemuspolullasi. Tiedä kuitenkin, että sinusta on tulossa enemmän valonsoturi. Jokainen teistä esittää osaa Maan auttamisessa kehittymään. Vain sinä tiedät, mikä tuo osa on. Jotkut ovat enkelikommunikoijia, jotkut työskentelevät Maan kasvi- ja eläinkunnan kanssa, jotkut päivittävät ja vakauttavat Maan ley-linjoja, ja on monia muita rooleja, joihin kukin meistä on suostunut osallistumaan.

Tämä on todellinen tehtäväsi. Tehtäväsi ei ole välttämättä mikään ura, josta maksetaan, vaikka voi olla, koska uudessa ei ole mitään sääntöjä eikä "pitäisi", "täytyy", "edellytetään" tai mitään nimikkeitä. Jotkut eivät tiedä tietoisesti, mikä heidän tehtävänsä on – kuitenkaan tämä ei estä heitä tekemästä tuota työtä tiedostamatta. Saattaa olla, että oman tehtävänsä tietäminen häiritsee itse työtä tai oma erillinen ego päättää, että on kehittyneempi kuin toiset (vertailu on vanhaa energiaa). Yksilön tehtävää tehdään hiljaa ja nöyrästi. Ei ole mitään tarvetta rehennellä tai kertoa maailmalle, mitä teet tai kuka olet. Silloin kun yksilö tuntee pakkoa kertoa edes yhdelle ihmiselle, mitä hän tekee tai kuka hän on ja ketä hän kanavoi, hän on astunut erillisen egon itseriistoon.

Vaikka saattaa olla paljon pelkoa, kaaosta tai hämmennystä ympärillä, heränneenä sieluna pystyt keskittyneenä rauhaan, jota on sisälläsi, kuin olisit myrskynsilmässä. Kun olet rauhallinen sisältä, tuo energia säteilee ulospäin ja koskettaa toisia. On heidän valintansa, harmonisoituvatko he sinun energiaasi vai kiinnittyvät pelkoon. Se ei romuta sitä tosiasiaa, että palvelet valomajakkana. Sinun ei tarvitse olla huolissasi, vastaanottavatko toiset rauhanvalosi – säteile pelkästään.

Tiedä myös, että jatkat sisäistä tasapainottumista. Tasapaino on jumalaisen feminiinisyyden ja maskuliinisuuden avioliitto. Tämä tasapainotus auttaa sen vanhan "miehet vastaan naiset" -matriisin transformoimista, joka on ollut kauan vakiintuneena maan päälle. Tuo aika on ohi, kun sulautat Jumalatar-energiat ja jumalaiset miesenergiat yhdeksi sisälläsi. Se mitä on sisälläsi, projisoidaan ulospäin. Tämä tasapaino yhdistää myös sydämen (intuitio, vastaanottavuus, tunne, lempeys jne.) ja mielen (tekeminen, ajatteleminen, analysoiminen jne.), jotta tunteminen sulautuu yhteen ajattelemisen kanssa ja toiminnalla tuetaan intuitiota. Kun tulet sisäiseen tasapainoon, parannat myös jonkun rakkaan ihmisen kaltoinkohtelun, pettämisen ja kuoleman monissa elämissä.

Me, heränneet sielut, tuomme/kanavoimme enemmän valoa itseemme ja Gaiaan. Tämä valo tuo esiin kaiken ns. pimeyden muunnettavaksi. Tämä on 11-vuosi, ja kuten aina, transformaatiossamme on paljon enkeliapua, nyt ainoastaan enemmän. Sinun ei tarvitse olla huolissasi, tajuavatko toiset tämän vai eivät – pidä huolta vain itsestäsi, sillä kuten mainitsin, se mitä on sisällä, säteilee ulospäin. Jos olet vain valoa, tuo valo auttaa muuntamaan pimeyttä sisälläsi ja ulkopuolellasi. Jos olet pelokas, tämäkin energia menee ulos ja lisää pelkoa.

Pimennys 15.2. korostaa sitä, mitä kannat sisälläsi. Pimennys auttaa sinua myös ryhtymään inspiroituneeseen toimintaan (jumalaisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapaino). Inspiroitunut toiminta perustuu intuitiiviseen opastukseen, ja sitten otetaan askel sen ilmentämiseksi. Miten tasapainotat intuition (jumalainen feminiinisyys) ja toiminnan (jumalainen maskuliinisuus)? Rakastamalla itseäsi ja hyväksymällä itsesi ehdottomasti ja luottamalla itseesi täysin. Tämä laajentaa tietoisuuttasi, ja tietoisuus vetää muita ihmisiä ja haluttuja tuloksia luoksesi.

Saatat päästää irti myös menneisyydestä anteeksiannon avulla. Käytä vain Ho'oponopono-rukousta/mantraa: "Olen pahoillani. Anna anteeksi. Kiitos. Rakastan sinua", jos se resonoi kanssasi. Voit myös mennä eheyttävään/parantavaan temppeliisi voimaannuttaaksesi tätä, jos valitset niin. Voit myös päättää käyttää St. Germainin violettia liekkiä sisäisen pimeyden neutralisoimiseen. Tee sitä, mihin sinua opastetaan.

Saatat huomata, että suhteesi muuttuvat "mitä voit tehdä hyväkseni" -asenteesta agape-rakkauteen, joka on itsensä ja toisten rakastamista ehdottomasti. Saattaa olla joitain ystäviä ja perheenjäseniä, jotka eivät ole valmiita tähän ja saattavat etääntyä sinusta. Anna tämän olla ok – sinun ei tarvitse nyt korjata tai pelastaa ketään. Ole vain kaikkea, kuka olet.

On globaali uskomus, jossa useimmat roikkuvat hartaasti, ja se on usko kuolemaan, vaikka useimmille on kerrottu, ettei ole kuolemaa – on vain muodonmuutos. Kun joku rakkaasi "kuolee", suret tuota menetystä, ja kuitenkaan ei ole menetystä. Tämä on vain yksi uskomus, joka täytyy muuttaa. Se on varmasti syvä, hyvin syvä. Olemme valmiita antamaan joidenkin asioiden kuolla, jotta ne voivat transformoitua – kuitenkin rakkaan ihmisen tai lemmikin fyysinen kuolema on uskomus, johon olemme hyvin kiintynyt. Voit alkaa muuttaa tätä uskomusta, niin syvä ja jatkuva kuin se onkin ollut. Kun se transformoituu äärettömäksi elämäksi, tapahtuu valtava vapausräjähdys. Anna tämän ajatuksen vain olla vähän aikaa – sinun ei tarvitse tehdä mitään juuri nyt. Anna itsesi pohtia sitä, ettei oikeasti ole kuolemaa. Tunne se, sillä on helppoa älyllistää se (mikä pitää sen erillään sinusta). Kuitenkin se on syvä haava, jota melkein kaikki kantavat sisällään, ja se laittaa todellisen kehittymisen täydelliseen eheyteen ja yhtenäisyyteen odottamaan.

Älä pelkää mitään – älä pelkää pimeyttä, sillä pimeydessä on suurta valoa ja rakkautta. Meditoi sitä ehkä tyhjiössä. Se on tyhjyyden sekä kaiken potentiaalin paikka. Tunne ilo tässä tyhjyyden paikassa ja tiedä, että suuri tyhjiö on sisälläsi, sillä sinulla on avaimet jumalaisimpaan rakkauteen, ydinolemukseesi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.02.2018 13:16

KUOLEMA-AIKAJANOJEN ROMAHTAMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
12.2.2018

Kun siirrymme korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin, sisältämme on lähdettävä kaiken, mikä ei voi kestää korkeammissa taajuuksissa. Tähän sisältyvät kuolema- tai kuolemisaikajanat. Haluan jakaa kanssanne kokemuksen, jota pidin henkilökohtaisena, mutta Henki on osoittanut minulle, että monet ovat kokeneet jotain samanlaista viime aikoina. Jaan sen myös siinä toivossa, että se tuo selkeyttä siihen, mitä jonkin merkittävän aikajanan romahtaminen voi sisältää.

Kun otin kuukauden vapaata keskittyäkseni todella siihen pyhään käytävään, jonka läpi menimme juuri, menin hammaslääkäriin, jotta huono kruunu korvattaisiin hammasimplantilla. Kävi ilmi, että reikä oli mennyt ienrajan alle siinä määrin, että suositeltiin myös luusiirrännäistä. Kun luuta laitettiin, minulle näytettiin välittömästi, että paareilla makaavaa naista kiidätettiin ensiapuun. En seurannut tuota kuvaa, kun tiesin, että minun täytyi pysyä läsnä ja maadoittuneena proseduurin aikana. Unohdin sen nopeasti, kunnes heräsin seuraavana aamuna tämä nainen näkökentässäni. Taaskin minulle näytettiin, kun häntä kiidätettiin ambulanssiin, ja oivalsin, että hän kuoli tuolla hetkellä.

Hän näytti minulle, ettei hänen elämänsä ollut sitä, mitä hän halusi. Hänellä oli pettymyksen, terveysongelmien ja kroonisen kivun elämä. Hän oli alle 50, kun hänen elämänsä loppui, ja suru oli pakahduttavaa. Vaikeinta oli, että tiesin, että se olisi voinut olla oma elämäni. Tiesin myös, ettei hän ollut tehnyt siirtymää kuolemansa aikana.

Kutsuin shamaaniystävän auttamaan minua tuon naisen siirtämisessä, kun en ollut kunnossa tehdäkseni sen yksin. Kun työskentelimme tuon naisen kanssa, tuli informaatiota, että vaikka hän tarvitsi apua, minä itse saisin syvää parannusta.

Viikkoa aiemmin olin ollut meditaatiossa ja minulle näytettiin Kutojat ja omat henkilökohtaiset kangaspuuni (artikkeli "Tiensä raivaaminen kaavamaisuuksien ja uskomusjärjestelmien läpi" 26.1.2018 http://www.luxonia.com/viestit/130-jenn ... mien-laepi ). En kertonut tuossa blogissa, että minulle näytettiin kolmet kangaspuut, joilla kudottiin edelleen. Nämä olivat aikajanoja, jotka tapahtuivat edelleen. Oli myös monia muita kangaspuita, joka eivät enää toimineet, ja he selittivät, että ne olivat henkilökohtaisia aikajanoja, jotka olivat jo romahtaneet.

Kun istuin tuon naisen energian kanssa, joka oli luovuttanut luutaan minun leukaani, minun täytyi kohdata se tosiasia, että minussa oli edelleen osa, joka oli esittänyt kroonisen kivun, yhteydettömyyden ja pettymyksen elämää. Minussa oli edelleen osa, joka ei uskonut, että voisin saada hyvän terveyden, yhteyden sekä toteuttaa unelmat ja tavoitteet.

Minut valtasi kiitollisuus, kun oivalsin, että tämä nainen oli kokenut syvimmät pelkoni. Ensin hän oli haluton tekemään siirtymän, kun hänestä tuntui, että hänen elämänsä ainoa tarkoitus oli hänen luovuttamansa osat. Hän pystyi yhdistymään niihin, jotka hyötyivät näistä. Hänelle selitettiin, että hän voisi tehdä siirtymän ja silti nähdä ne, joilla oli hänen osiaan, mutta paljon korkeammasta perspektiivistä. Kiitollisuus valtasi minut, kun oivalsin, että tämä nainen oli kokenut syvimmät pelkoni. Tämä kiitollisuus hänen elämästään sai hänen sielunsa säteilemään ja auttoi häntä tekemään siirtymän kauniisti.

Autoin mielelläni, ja tämä oli helppo osa. Nyt minun täytyi "romuttaa" tuo aikajana, jossa elämäni päättyi varhain ja oli täynnä pettymystä. Kuten aina, universumi tuo minulle juuri sen, mikä minun täytyi nähdä ja ymmärtää.

Keskimmäinen tyttäreni joka on 20, päätti pistäytyä tuolla hetkellä. Nähdessään minun itkevän, hän halusi tietää syyn. Kerroin, mitä oli tapahtunut, ja näin totuuden hänen kasvoiltaan. Kysyin, oliko hänkin luullut, että kuolisin varhain. Hän katsoi minua ja sanoi: "Kyllä, olen aina ajatellut, että minun täytyisi jäädä lähelle auttamaan isää ja Maddiea (9 v.), kun olisit poissa." Annoin tuon oivalluksen mennä perille. Lapseni oli suunnitellut elämänsä niin, että hän auttaisi perhettä, kun olisin poissa. Kysyin, tunsiko hän edelleen niin, ja hän sanoi: "En. Vapautit minut. Olen todella ylpeä sinusta."

Teille jotka ette tunne tarinaani, niin rattijuoppo ajoi päälleni, mikä johti selkärankafuusioon. Elämä palasi normaaliksi ja sain myös uuden lapsen, kunnes neljä vuotta myöhemmin tuo fuusio petti kamalalla tavalla, tunkeutui aivo-selkäydinnesteeseen ja aiheutti massiivisen vuodon ja infektion. Kahden korjausleikkauksen jälkeen ja toivuttuani kesän hoitokodissa, minulle jäi vaikea hermo- ja selkäsärky, aivan liikaa lääkkeitä ja kasvava opiaattiriippuvuus. Intuitio kertoi minulle, että jos en tekisi jotain eri tavalla, kuolisin hyvin pian. Kun menetimme jo maatilan tulojen vähenemisen vuoksi, päätimme muuttaa Colodradoon, jossa vieroitin itseni lääkkeistä lääkemarihuanalla, opettelin meditointia ja Reikiä ja avauduin sielulleni. On ollut pitkä matka terveyteen, mutta se on ollut myös hämmästyttävä kasvumatka. Kuitenkin oli edelleen aikajana, jolla en tehnyt koskaan noita muutoksia.

Kun aviomieheni tuli kotiin töistä ja näki, että tunteeni olivat sekaisin, hän tuli istumaan kanssani. Kerroin hänelle päivän matkasta, myös sen mitä keskimmäinen lapsemme oli sanonut. Kysyin mieheltäni, tuntuiko hänestä samanlaiselta, ja hänen kasvonsa muuttuivat vakaviksi. Hän sanoi: "Heikkenit nopeasti, Jen. Sinussa ei ollut elinvoimaa. Minulla oli aina varasuunnitelma takaraivossa siitä, miten hoitaisin lapset ilman sinua." Minulla ei ollut aavistustakaan, että hän oli tuntenut sellaista painetta. Kun kysyin, oliko hänellä edelleen varasuunnitelma, hänen poikamainen hymynsä palasi ja hän sanoi: "Ei. Olet korvaamaton. Kenties se on elämän pointti, tulla korvaamattomaksi."

Seuraavat kolme päivää minulla oli sietämätöntä kipua kaikissa nivelissä, selässä sekä voimakasta hermosärkyä, joka säteili kumpaankin jalkaan. Olin kuin takaisin helvetissä, taas siinä aikajaksossa, jolloin silmieni avautuessa aamulla olin surullinen, että olin edelleen elossa. Työskentelin tiimini kanssa koko ajan, ja he selittivät, että aikajanaromahdus ei ole "tuolla jossain", vaan se tapahtuu kehossa, ja joka solu sisältää tuon aikajanan ja se täytyy poistaa fyysisen muodon joka alueelta.

He halusivat minun myös näkevän kaikki ne tavat, joilla olin valmis luopumaan tästä elämästä ja tavoitteistani. Minulla oli unia romahtavista aikajanoista, ja tunsin todella tilanteen gravitaation ja sen vaikutukset minuun ja rakkaisiini. Näin tuskan siitä, etten toteuttanut sieluni intohimoa. Minulle näytettiin myös, missä olin tuntenut "en kuulu tälle planeetalle" ja "haluan kotiin". Minulle näytettiin myös kaikki ne ajat, jolloin laitoin toisen tarpeet omieni edelle ja miten tämänkin oli merkki "en halua elää tai kukoistaa" -asenteesta.

Tämän kääntöpuolena minulle näytettiin, missä olin etsinyt itseni ulkopuolelta pelastusta uskoen, että maailma muuttuisi hetkessä ja sitten olisin parantunut ja ehjä. Totuus on parantumista ja eheys on kaikkien ulottuvilla, mutta vain kääntymällä sisäänpäin ja tekemällä syvää sisäistä työtä. Minun täytyi myös katsoa "parantuneen" määritelmää ja sitä, miten tuo merkitys on hyvin henkilökohtainen jokaiselle ihmiselle. Minulle "parantunut" merkitsee, että haluan elää, haluan luoda ja saada innostuksen elämää kohtaan. Se ei merkitse, että fyysisen kehoni on oltava täydellinen.

Kolmantena päivänä he pyysivät minua ilmaisemaan aikomukseni, mitä halusin tässä elämässä, ja minua kehotettiin olemaan peloton. Huutaessani näitä aikomuksia universumiin tunsin tuon aikajanan lopullisen vapautumisen ja putosin polvilleni kiitollisuudesta, että se oli nyt tehty. Minulle näytettiin sitten Kutojien paikka ja henkilökohtaiset kangaspuuni, jotta näin todellakin romuttaneeni tuon aikajanan.

En aikonut jakaa tätä äärimmäisen henkilökohtaista kokemusta, koska voi olla vaikeaa olla näin haavoittuva. Henki toi kuitenkin luokseni melko monta ihmistä, jotka kävivät myös läpi henkilökohtaisen kuolema-aikajanansa romahtamista. Jotkut heistä oli kaatanut flunssa, toisilla oli lähes kuoleman aiheuttanut onnettomuus ja jotkut kohtasivat vakavan sairauden, kuten kooma tai verenmyrkytys. Jotkut huomaavat, että aikajanojen romahtaminen sisältää myös menneiden elämien jäänteitä, jotka täytyy parantaa. Kun selitin heille, mitä itse koin, se toi heille helpotusta ja suuremman ymmärryksen siitä, mitä heidän täytyi tehdä romuttaakseen oman aikajanansa. Tiesin silloin, että tarinani täytyi jakaa.

Kun siirrymme korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin, kaikkien aikajanojen jotka sisältävät alempia taajuuksia, täytyy romahtaa. Tämä kokemus voi olla hyvin tuskallinen, jos toinen jalka on toisella ja toinen jalka toisella aikajanalla. Meitä pyydetään tulemaan hyvin selkeäksi siinä, mitä haluamme elämäämme, ja keskittymään siihen. Meidän täytyy nähdä, missä pidämme kiinni erillisyydestä – miltä se näyttääkin sinulla. Meidän täytyy tulla paikkaan, jossa voimme nähdä, että voimme saada kaiken – terveys, yltäkylläisyys, yhteys, onnellisuus, mitä haluammekin. Sen täytyy kuitenkin tulla sisältä eikä jostain "tuolta ulkoa".

Toivottavasti kokemukseni auttaa sinua, jos käyt läpi jotain samanlaista. Tämä prosessi ei ole heikkoja varten, joten taputa itseäsi selkään. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Erityiskiitos kaikille, jotka jaatte tämän työn.

Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.02.2018 13:18

TUNNE-ENNUSTE – MASKULIINI- JA FEMINIINIVARJON PARANTAMINEN

Kirjoittanut Matt Kahn (www.truedivinenature.com)
6.2.2018

Pitkän tauon jälkeen näissä kirjoitetuissa lähetyksissä, tänään tunsin Hengen tönivän minua kertomaan yhteisistä parantumisteemoista, joita hyvin monilla meillä on tällä hetkellä.

Feminiini- ja maskuliinienergioista puhuttaessa en välttämättä viitaa sukupuoleen, vaan tunnistan kaksi peruspolariteettia joka ihmisessä sekä kaksi toisiinsa liittyvää roolia, jotka sisältyvät suhteisiimme – rakastavaisten, lasten ja vanhempien tai myös ystävysten välillä. Maskuliininen edustaa universumin mieltä tai viisauskeskusta, kun taas feminiininen edustaa universumin sydäntä tai luomis- ja tunnekeskusta. Kun maskuliini- ja feminiiniaspektit transformoituvat varjosta jumalaisiksi aspekteiksi, mieli ja sydän sulautuvat yhteen ja sytyttävät heränneen, sydänkeskeisen tietoisuuskipinän.

Parhaillaan feminiini- ja maskuliiniaspektit ovat parantumisen kriittisissä vaiheissa, kun ne transformoituvat yhden ikuisen sielun varjoaspekteista jumalaisiksi täydentäjiksi. Voidakseen transformoitua jumalaiseksi feminiinisyydeksi ja jumalaiseksi maskuliinisuudeksi, kummankin aspektin varjo on parannettava. Koemme parhaillaan maskuliini- ja feminiinivarjon parantumista – polariteetin kaksi puolta jokaisessa ihmisessä sekä suhteissa toimivat dynamiikat.

Maskuliinivarjon parantaminen – vaihe 1

Tässä vaiheessa maskuliinisuus puhdistetaan tunnetuista viitekehyspisteistään ravistelemalla sen nykyistä normaalia todellisuutta, kun entiset tiedostamattomat harkitsemattomuudet tuodaan tietoisuuden valoon. Tässä varjo puhdistetaan jumalaisen maskuliinisuuden kunnioitukseksi, nöyryydeksi ja rohkeudeksi. Tätä on esitetty julkisesti, kun monia julkkiksia ja auktoriteettihahmoja kutsutaan kohtaamaan tiedostamattomat tekonsa ja vastaamaan niistä, on kyse sitten heidän nykyisestä tiedostamattomuustasostaan tai menneisyyden luurankojen siivoamisesta pois katumuskaapista.

Kun maskuliininen mieli tunnustaa viattoman feminiinisen sydämen pakottamisen, hallitsemisen, hyväksikäytön tai manipuloinnin, itselle anteeksiantamisen polku alkaa uudistaa maskuliinivarjoa.

Niillä jotka ovat tässä integrointivaiheessa, paras toimintatapa on läpinäkyvyys. Sen sijaan, että odotat julkisten noitavainojen löytävän kaduttavimmat tekosi, maskuliinimielen on nyt aika tunnustaa vastenmielisin käyttäytymisensä.

Vaikka tiedettäisiinkin nyt paremmin kuin ennen, tapana osoittaa, että olemme todella oppineet entisistä vahingoistamme, on puhdistaa ilmaa niiden kanssa, joihin olemme vaikuttaneet – riskistä tai kustannuksesta riippumatta. Antaa joku toinen sinulle anteeksi tai ei, niin pelkästään myöntämällä rajoittuneen käyttäytymisesi ja tunnustamalla negatiivisen vaikutuksen, joka sillä on mahdollisesti ollut jonkun toisen elämään, otamme rohkean askeleen anteeksiannon suuntaan, mikä auttaa maskuliinivarjon pelastamisessa pilkkaamisen sijasta.

Maskuliinivarjon parantaminen – vaihe 2

Tässä vaiheessa olet tehnyt tietyn määrän sisäistä työtä ja saatat myös ilmentää jumalaisen maskuliinisuuden ominaisuuksia. Siinä missä ensimmäisen vaiheen loppuunsaattaminen on jumalaisen maskuliinisuuden ilmaisemista vastuullisilla sanoilla ja teoilla, toinen vaihe voi olla vähän arveluttavampi. Tämä johtuu siitä, että toisessa vaiheessa maskuliinisuus ei enää paranna henkilökohtaista varjoaan, vaan pitää tilaa feminiiniarkkityypin varjon parantumiselle henkilökohtaisessa suhdepelissä.

Tämä merkitsee, että heräävä jumalainen maskuliinisuus laitetaan usein parantamaan feminiinisen täydentäjänsä karmaa ja tunnetukoksia tämän entisestä suhdehistoriasta. Vaiheessa 1 maskuliinisuus parantuu henkilökohtaisella tasolla. Vaiheessa 2 se parantaa suhdedynamiikkaa auttamalla feminiinisyyden transformoitumisessa varjosta jumalaiseksi aspektiksi. Saattaa kuulostaa epäreilulta, että täytyy maksaa karmalasku, jota toiset keräsivät ennen sinua, mutta se on ratkaiseva antautumisvaihe.

Tässä syvässä antautumisessa maskuliinisuus pitää kärsivällisesti tilaa auttaakseen feminiinisyyttä kehittämään luottamusta ja uskoa antautua maskuliinisen täydentäjänsä sydämelle. Feminiinisyyden antautuminen maskuliinisuudelle ei liity mitenkään vallan antamiseen kumppanille, vaan se liittyy feminiinisydämen symboliseen sulautumiseen yhdeksi taivaan kosmisen mielen kanssa.

Kun maskuliinisuus pitää tilaa ja auttaa parantamaan haavat, joita feminiinisyys on kantanut hyväksikäyttö- ja vainoamissykleistä, maskuliinisuus näyttää toteen harmoniansa Lähteen kanssa ja antaa feminiinisyydelle luvan yhdistyä jumaluuden valoon, mitä voidaan kuvata kahden sydämen tulemisena yhdeksi.

Aivan kuten herännyt mieli oppii pitämään uskollisesti tilaa sydämen avautumiselle, heräävän maskuliinisuuden täytyy olla se avoimuus, johdonmukaisuus ja ehdoton rakkaus, joka kutsuu varjon laskemaan puolustuksensa ja sallimaan viattoman feminiinisydämen tulla pois piilosta.

Niillä jotka ovat tässä toimintavaiheessa, paras toimintatapa on kehittää jokin päivittäinen kiitollisuus- ja itserakkausharjoitus, samalla pitäen rohkeasti tilaa, jotta sisäiset feminiiniaspektit löytävät vahvuutta luottaa taas. Ylimielisyyttä täynnä oleva henkinen ego saattaa ajatella: "Tämä ei ole reilua. Minun ei pitäisi tarvita parantaa näitä kerroksia, jotka eivät liity mitenkään minuun." Samaan aikaan heräävä sydän jonka juuret ovat nöyryydessä, sanoo: "Saanen kunnian auttaa rakastani parantumaan, jottei mikään este erota meitä siitä rakkaudesta, joka toi meidät yhteen."

Feminiinivarjon parantaminen – vaihe 1

Feminiinivarjo on solumuisto entisistä hyväksikäyttösykleistä, ja se suojautuu mahdolliselta vahingolta torjumalla ne, jotka pääsevät liian lähelle. Koska tiedostamaton uskomus antaa ymmärtää, että lisäloukkaantumista tapahtuu aina ollessamme avoin ja haavoittuva, feminiinivarjo joko torjuu ne, jotka haluavat olla lähellä, tai yrittää muodostaa intiimejä suhteita kumppaneiden kanssa, jotka eivät ole tunteellisesti läsnä.

Usein tunne-etäinen kumppanihistoria aiheuttaa tätä soutamista ja huopaamista niiden lähellä, jotka ovat avoimia ja kykeneviä rakastamaan. Tämä tiedostamaton itseään toteuttava ennuste heijastaa vääjäämättä feminiinivarjon taipumusta olla niin harkitsemattoman maskuliinisuuden loukkaama, hakkaama ja surun murtama, että se yrittää sopia yhteen tiedostamattoman maskuliinisuuden kanssa tapana suojella itseään.

Niiden jotka ovat tässä integrointivaiheessa, on kriittistä tehdä inventaari suhteistaan sen varmistamiseksi, ettei myrkyllisyyttä jatketa millään elämän alueella. Kun on myrkyllisiä suhteita, sinua epäilemättä kutsutaan tasavertaisen varjoaspektin luo, jotta pysyt suhteissa, jotka saattavat palvella henkilökohtaisia toiveitasi, mutta niiden ei ole tarkoitus heijastaa vakaata ja aitoa intiimiä kumppanuutta.

Sitten kun et vedä puoleesi silmiinpistävän myrkyllisiä häiriötekijöitä, seuraava kriittinen askel on kehittää syvä suhde itsesi ja niiden kanssa, joihin luotat, jotta voit alkaa olla kanssakäymisessä avautuen, ollen haavoittuva ja kyeten tuntemaan turvaa. Kun tämä tapahtuu, maailmasta tulee vakaa ympäristö vetää puoleensa merkityksellisempiä ja kestävämpiä suhteita, tuskallisen menneisyyden jatkuvan heijastamisen sijasta.

Yksi tehokkain tapa parantaa feminiinivarjoa koko ensimmäisen vaiheen ajan on löytää rohkeutta puhua omista kokemuksistasi. Koska hyväksikäyttö on hallitseva kokemus hiljentämisestä ja vasten tahtoaan pitämisestä, kokemuksistamme puhuminen antaa äänen äänettömille osillemme ja tarjoaa niitä vaihtoehtoja, jotka näyttivät puuttuvan hyväksikäytön tapahtuessa.

Henkilökohtaisesti ylistän sellaisia liikkeitä, kuin #MeToo, äänen antamisesta feminiinisydämelle tuskansa ilmaisemiseen. Kun tuskalle annetaan ääni tulla kuulluksi, feminiinisyys löytää rohkeutta ja vahvuutta antaa anteeksi maskuliinisuuden tietämättömyyden sen sijaan, että taistelee ns. tulella tulta vastaan. Vaiheessa 1 feminiinisyys löytää äänen ilmaista tuskaansa ja puhdistaa myrkyllisyyden suhteista, oppien samalla avautumaan itsessään ja toisille, tuntematta uhkaa tai tarvetta joko hyökätä tai sulkeutua. Tämä valmistelee feminiinisyyttä vaiheeseen 2, jossa syvempi sukellus tietoiseen kommunikointiin, luottamukseen ja anteeksiantoon viitoittaa tietä todellisen vapahduksen sarastamiselle.

Feminiinivarjon parantaminen – vaihe 2

Kun löytää turvallisuuden olla avoin itselleen ja toisille, kuten maskuliinisuudelle, feminiinisyys alkaa työstää suhdedynamiikan muuttamista. Aivan kuten maskuliinisuus pitää tilaa feminiinisyyden kukoistamiselle, feminiinisyys oppii kehittämään luottamusta kumppaniinsa, mikä sallii antautumisen todelliseen intiimiin suhteeseen. Kun feminiinivarjo transformoidaan vaiheessa 2, feminiinisyys sallii nykyolosuhteiden olla erilaiset kuin entisissä hyväksikäyttösykleissä.

Feminiinisyyden kriittinen taitosetti vaiheessa 2 on avoimuus ja kommunikointi. Avoimuus vastaa kysymykseen: "Miten voin olla läheisempi suhteissani tänä päivänä, ja jos en kykene ottamaan askelta läheisyyteen, pystynkö kommunikoimaan tarpeeni rakkailleni?" Vaikka kumppanin on luonnollista olla pettynyt aina, kun hänen rakkaansa ei pysty kohtaamaan häntä intiimissä tilassa, kyky kommunikoida se, missä olemme, kutsuu kumppanin omaan kokemukseemme sen vahvistamisen sijasta, miten ulkopuolelle jätetyltä, tyytymättömältä tai huomaamattomalta hänestä tuntuu.

Integroituneena terveeseen suhdedynamiikkaan, maskuliinisuus pitää feminiinisyydelle tilaa tuntea turvaa ja huolenpitoa, maskuliinisuuden voimaantuneimpien tietoisten tekojen luotettavuuden myötä. Kun maskuliinisuus pitää feminiinisyydelle tilaa antautua ja avautua, feminiinisyys sallii jokaisen päivän olla askel hyväksikäyttöhistorian uudelleenkirjoittamiseen olemalla läheinen uskollisten ja luotettavien kumppaneiden kanssa. Jos tätä ei kyetä tekemään, kommunikointi on välttämätöntä, jotta maskuliinisuus tuntee itsensä kutsutuksi feminiinisyyden parantumiseen, joka liittyy sen menneisyyteen tai on viipyilevää jäämää erillisistä kokemuksista.

Vaikka maskuliinisuus saattaa nähdä fyysisen läheisyyden tapana ilmaista tunteitaan feminiinitäydentäjäänsä kohtaan, aito läheisyys sisältää myös kädestä pitämistä, jalkahierontaa, silmiin katselua, hengittelyä, käpertymistä ja aktiivista kuuntelemista.

Kun feminiinisyys pystyy luottamaan, että maskuliinisuus on kiinnostunut yhteydestä eikä vain fyysisten halujen tyydyttämisestä, se kehittää luottamuksen olla avoin, päästää irti ja kutsua sisään kaiken rakkauden, jota hänen maskuliinitäydentäjänsä kaipaa jakaa.

Yksi tärkeä tekijä feminiinivarjon toisen vaiheen parantamisessa on ensimmäisen vaiheen maskuliinivarjon harkitsemattomuuksien anteeksiantaminen, maskuliinisuuden halventamisen sijasta, niin kuin maskuliinisuus on tehnyt feminiinisyydelle historian aikana. Aivan kuten maskuliinisuudesta ei ehkä ole reilua joutua maksamaan rakkaansa menneisyyden karmalaskua, feminiinisyydestä saattaa olla yhtä lailla epäreilua olla anteeksiantava maskuliinivarjolle, erityisesti hyvin järjettömien ja raakojen hyväksikäyttösyklien jälkimainingeissa. Anteeksiantamattomuus maskuliinivarjolle on varjoaspektin säilyttämistä feminiinisyydessä. Kun tätä tapahtuu, olemme mukava pinnalta, mutta armoton jokaiselle, joka uskaltaa ylittää polkumme, ja valmis pettämään kaikki tai kaiken saadaksemme tahtomme läpi. Vääjäämättä tämä vain ylläpitää sisäistä konfliktia, joka oikeutetaan helposti oikeamielisillä näkökulmilla. Tapa auttaa kumpaakin aspektia harmoniaan jumalaisen täydellisyyden kanssa on, että jos törmätään julkisuuden henkilöön, joka täytyy asettaa syytteeseen, annetaan oikeuden tapahtua ja samalla annetaan anteeksi hänen sielulleen, jotta se voidaan puhdistaa herkeämättömän rankaisemisen sijasta.

Kohtuuton rankaiseminen on ehkä paras kuvaus siitä, miten maskuliinisuus on kohdellut feminiinisyyttä, mutta se on feminiinisyydelle tilaisuus auttaa maskuliinisuutta uudistumaan suuremmalla armolla, myötätunnolla ja rakkaudella, mitä menneisyys voi koskaan heijastaa. Yhtä lailla maskuliinisuuden tehtävä on ankkuroida jumalainen feminiinisyys saman alkemisen kokonaisuuden toiseksi tasavertaiseksi aspektiksi.

Syvimmistä toiveistamme huolimatta, mitään näistä vaiheista ei voi kiirehtiä. Vaikka haluaisimmekin olla pidemmällä, kuin olemme, on oleellista olla rehellinen itselleen ja muille siitä, missä olemme parantumismatkallamme. Näin tehdessämme kaikkien yksilö- ja kollektiivitietoisuus parantaa ne säröt ja erimielisyydet, jotka ovat jakaneet maskuliinisuuden ja feminiinisyyden varjoaspekteiksi aivan liian kauan.

Kun maskuliinisuus uudistuu kunnioittamaan ja arvostamaan feminiinisyyttä, feminiinisyys nousee samanarvoiseen voimaan tarvitsematta ilmaista tahtoaan maskuliinisella tavalla. Tässä tasavertaisuustilassa jumalainen maskuliinisuus kuuntelee ja rakastaa kiintymättä, kun jumalainen feminiinisyys avautuu läheisyyteen ja kommunikoi tarpeensa pyhän kumppanuuden turvassa.

Riippumatta siitä, missä olet matkallasi, tunne todellisen täydellisyytesi valo ja toivota tervetulleeksi sydämeesi hurmio siitä rakkaudesta, joka asuu jokaisessa hengenvedossasi. Ei ehkä ole helppoa tai tunnu reilulta, mutta tunnelin päässä on valoa. Tämä heijastaa sen kirkkautta, joka on valmis menestymään, epäonnistumaan, nousemaan ylös, ravistelemaan itsensä ja jatkamaan liikkumista eteenpäin – kaiken todennäköisyyden vastaisesti.

Rakkauteni kaikkien sydäntemme kanssa nyt ja ikuisesti.

Monia siunauksia, rakkaat.
Matt Kahn

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.02.2018 14:11

KAIKKI PÄÄSSÄ – YKSEYSTIETOISUUS, TÄÄLTÄ TULLAAN!

Kirjoittanut Vera Ingeborg (thewakeupexperience.eu)
13.2.2018

Melko intensiivisiä kokemuksia tällä hetkellä, vai mitä? Käymme läpi näennäisen loputtomia ajatusspiraaleja, ahdistuskohtauksia sekä isoja ja vanhoja ego-ohjelmia, jotka liittyvät aggressiivisuuteen, kontrollointiin, manipulointiin, turhautumiseen, pettymyksiin jne. Meidän on vaikea keskittyä ja meistä tuntuu usein irralliselta. Meillä on mitä kummallisimpia ruokahimoja, paljon levontarvetta, epätietoisuutta, mitä tehdä itsemme kanssa, selväjärkisiä unia, voimakasta päänsärkyä, epäselvät silmät enemmän kuin koskaan ja koko keho tulee sekopäiseksi mitä hurjimpien oireiden kera – finnejä, tulehduksia, ylösnousemusflunssaa, kuumia ja kylmiä aaltoja jne. Ja mieli on toivottoman hukassa – se voi ajatella vain: "Mitä vittua??? Missä on hätäuloskäynti?"

Olen kirjoittanut jo egomallien ilmestymisestä esiin nyt kaikkialla ("Egotransformaatio – jumalaisen maskuliinisuuden paluu" 4.2.2018 http://www.luxonia.com/viestit/123-vera ... uden-paluu ). Siitä en ole kirjoittanut vielä, miksi tätä tapahtuu, koska jokin pidätteli minua tähän asti. Tuntui siltä, että egovapautukset oli selvitettävä tiettyyn pisteeseen, jotta olisimme kaikki valmiita integroimaan tämän uuden informaation. Totuttelen edelleen myös siihen, että informaatio jota saan nyt, on paljon rikkaampaa ja selkeämpää. Aiemmin se oli paljon enemmän vain intuitiivinen tapa tuntea. Ja nyt saan hyvin selkeitä faktoja siitä, mitä tapahtuu. Maskuliinienergia auttaa meitä nyt yhdistymään taas ykseystietoisuuteen kruunun kautta. Sydämen kautta olemme yhteydessä elämänvirtaan – feminiinienergia. Mielen kautta yhdistymme puhtaaseen viisauteen ja tietoisuuteen.

Aivorakenteen muuttaminen

Mitä siis koemme? Kyllä, kyse on ihmisevoluutiosta elossa ollessaan … Käymme nyt läpi valtavia fyysisiä parannuksia, jotka liittyvät tällä hetkellä pääasiassa aivoihin. Koko aivoja johdotetaan uudelleen ja rakennetta muutetaan. Vanhat rakenteet puretaan ja uusia rakenteita muodostetaan. Uusia synapseja muodostetaan ja mantelitumake (jossa pelkomallit/egomallit prosessoitiin ja esitettiin epäluottamukseen perustuen) ohjelmoidaan uudelleen ja päivitetään ehdottoman rakkauden ja valon, korkeamman ulottuvuuden energioiden, prosessoriksi. Mantelitumake voitaisiin nähdä motivaatiokeskuksena, ja nyt vaihdamme ulkoisesta motivaatiosta täysin luontaiseen motivaatioon, joka tulee puhtaasti ydinolemuksestamme.

Meitä eivät enää aja ulkoiset motivaatiotekijät, kuten raha, kuuluisuus, ura, aineellinen omaisuus jne. Sen sijaan meitä ajaa ydinolemuksemme, ja teemme ainoastaan sitä, mitä rakastamme. Rahaa ei nähdä enää selviytymistyökaluna, vaan se nähdään luomistyökaluna. Vaihdamme epäluottamuksesta luottamukseen, pelosta rakkauteen. Käydessämme läpi tätä prosessia olemme on/off-yhteydessä jumalaiseen maskuliinisuuteen (viisaus, fokus, toiminta ja luominen). Joskus meistä tuntuu, että sulkeudumme, ennen kun käymme läpi voimakkaita pelkomalliaaltoja, joita ilmestyy esiin, kunnes tunnemme taas yhdistyneemme ydinolemukseemme. Heilumme kuin heiluri, ennen kuin löydämme takaisin keskelle, jossa on pyhä sisäinen liitto.

Ego-ohjelmointi purkautuu

Vanhojen rakenteiden purkautumisen myötä, aivosoluihin tallennetut vanhat ego-ohjelmat vapautetaan ja ne tulevat voimakkaasti esiin. Se voi olla hyvin musertavaa ja tuntua siltä, että menemme valtavan pimeysmyrskyn läpi. Ja se merkitsee menemistä suoraan pelko-, vastustus- ja turhautumismuurien läpi ja sen näkemistä, mitä niiden takana on – ei mitään. Se on vain vanha elokuva, jota heijastetaan todellisuuteemme, mutta sillä hetkellä kun astumme tuon valkokankaan läpi, joka näyttää hyvin pelottavalta, pääsemme takaisin rauhaan. Sen hyväksyminen sellaisena, kuin se on, ja sen antaminen vain mennä läpi, transformoi sen nopeasti. Se pyytää puhdasta rehellisyyttä itsestämme itsellemme.

Kaikki mikä edelleen laukaisee tunteemme, antaa meille tilaisuuden katsoa peiliin ja nähdä, mikä pitää meidät edelleen erillään omasta totuudestamme ja ydinolemuksestamme. Ego saattaa sanoa: "Ei, tällä kerta se ei ole oikeasti minun ongelmani." Ja kuitenkin tiedämme … että kaikki mitä koemme, on omaa luomustamme ja energiaamme. Ja ihmiset kohtelevat meitä ja tilanteet tapahtuvat omien energiamalliemme mukaisesti. Vasta sitten kun otamme täyden vastuun omasta luomisestamme, voimme muuttua.

Himoja ja fyysisiä oireita

Aivojen uudelleenjohdotus ei aiheuta ainoastaan voimakasta päänsärkyä ja superepäselviä silmiä, vaan se vaatii myös valtavan määrän energiaa ja rakennuspalikoita – proteiinia. Makean, hiilihydraattien ja proteiinin himo on hyvin normaalia tällä hetkellä. Lisäksi raskaan ja rasvaisen ruuan himoa tulee esiin välillä, koska lennämme usein korkealla ajankohtaisten energioiden myötä ja tarvitsemme maadoittumista. Se kaikki tuntuu hurjalta ja hullulta, ja voi helposti aiheuttaa syyllisyyttä, että haluaa syödä ruokia, joita pitäisimme epäterveellisinä, eettisesti väärinä jne.

Opettelemme voittamaan uskomukset ja opinkappaleet – emme ainoastaan tietyistä menetelmistä, rituaaleista, elämäntyyleistä jne., vaan myös ruuasta. Sen sijaan, että kuuntelemme, minkä toiset sanovat olevan hyväksi meille, opimme kuuntelemaan vain omaa kehoamme ja järjestelmäämme siinä, mitä tarvitaan tietyllä hetkellä. Opimme, että on paljon enemmän kyse elämisestä ja syömisestä hyvin tietoisesti ja kiitollisena, kuin siitä, syömmekö vegaanisalaatin vai burgerin. Kun poistumme kaksinaisuustasolta (3D/4D), ei ole enää oikeaa ja väärää tapaa olla ja tehdä. Kaikki vain on.

Linjassa kaiken rakennemuutoksen kanssa jäljellä olevat pelkomallit työnnetään nyt esiin soluista koko kehossa. Ja keho käyttää kaikki käytettävissä olevat mekanismit käydäkseen läpi tämän transformaatioprosessin mahdollisimman nopeasti. Oksentelua, tunnepurkauksia, puistatusta, kuumetta, tulehduksia, finnejä jne. – kaikkia kanavia käytetään.

Selväjärkiset unet ja nukkumistapa

Yksi aivorakenteen muuttamisen sivuvaikutus on selväjärkiset unet. Monilla on paljon unia, joista he eivät ole varmoja, ovatko ne totta vai eivät. Se tuntuu todellisuuksien vaihtamiselta, ja juuri sitä itse asiassa tapahtuu. Kun olemme astumassa viidennen ulottuvuuden taajuuksiin, valmistaudumme uuteen olotilaan, jossa meidän ei tarvitse nukkua enää. Tällä hetkellä meillä on vielä voimakasta nukkumisen/lepäämisen tarvetta, mikä liittyy siihen, että fyysinen keho käy läpi intensiivistä transformaatiota.

Uusi tapa nähdä unta on itse asiassa aivojen harmonisoitumista siihen nykytodellisuuteen, johon nyt olemme astumassa. Nukkuminen oli välttämätöntä kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa, koska se oli ainoa tapa yhdistyä henkiolemukseemme lataamaan Lähde-energiaa. Päivän aikana tuo yhteys oli katkaistu ohjelmoiduilla pelkotukoksilla. Heti kun tuo yhteys avautuu taas täysin, nukkuminen ei ole enää tarpeellista, kun olemme aina yhdistynyt Lähde-energiaan. Niinpä nukkumistapamme on hämmentävä jonkin aikaa, kunnes olemme löytäneet tuon uuden tasapainon.

Aivokärvähdys/energiahalvaus

Monet ihmiset käyvät läpi myös tilaa, jota kutsuisin "aivokärvähdykseksi". Aivot eivät pysty prosessoimaan kaikkea, mitä tapahtuu, ja ne sulkeutuvat. Voisimme verrata fyysistä kehoa laitteistoon, uutta energiaverkkoa ohjelmistoon ja aivoja/mantelitumaketta prosessoriin, joka antaa impulsseja laitteistolle. Aivojen käydessä edelleen läpi uudelleenjohdotusta, prosessori ei kykene lukemaan vielä uutta ohjelmistoa. Sähkömagneetti-impulssit ovat liian voimakkaita vanhalle rakenteelle. Tämä koetaan jonkinlaisena energiahalvauksena. Saamme impulsseja, muttemme oikein tiedä, mitä niillä tehdään. On tunne "en tiedä, mitä teen itseni kanssa".

Se voi olla hyvin turhauttavaa, ja kuitenkin se on ehdottomasti normaalia ja menee ohi. Opettelemme nyt olemaan vain kärsivällinen ja antamaan asioiden tapahtua, vaikkemme ymmärrä, mitä on tekeillä ja tulossa. Lähestymme nyt uutta nollapistekenttää, joka on yhteydessä pimennykseen. Heti kun olemme myrskyn keskellä, koemme eräänlaista tyhjyyttä. Tavallaan odotamme jotain kivaa tapahtuvan – emme kuitenkaan tiedä, mitä. Tämä on tavallista ennen suuria energiamuutoksia.

Vanha todellisuus romahtaa eikä egopohjaista vapaata tahtoa suvaita enää – pidämme siitä tai emme. Mitä pikemmin hyväksymme ja antaudumme, sitä helpommin menemme läpi. Vaikka monilla meistä on hyvin haastavaa tällä hetkellä, se mitä tapahtuu, on myös kiehtovaa ja taianomaista. Meistä on tulossa uusi ihminen kanssaluomaan uutta Maata.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Oili » 18.02.2018 11:21

^Tärkeä kanavointi
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 18.02.2018 11:21

^Tärkeä kanavointi
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.02.2018 12:07

ANSOJEN VÄLTTÄMINEN

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (http://www.ronahead.com)
8.2.2018

Tänään haluamme puhua kanssanne niistä ansoista, joita on tarkoituksella laitettu pitämään teidät sotkeutuneena kaksinaisuuteen. Teidät on jaettu puolueisiin, rotuihin, sisäpiiriläisin ja ulkopuolisiin, rahakkaisiin ja köyhiin, liberaaleihin ja konservatiiveihin jne. Näitä opetetaan teille kaikkien medioiden ja kulttuurijärjestelmien kautta ja välitetään sukupolvelta toiselle, ja sitten niille rakennetaan. Vaikutukset ovat usein hienovaraisia, subliminaalisia ja äärimmäisen tehokkaita.

Ajattele tätä: jos joku olisi tarjoutunut opettamaan sinua nuorena vihaamaan toisia, olisitko sanonut: "Kyllä, kiitos"? Jos joku olisi tarjoutunut opettamaan sinua suuttumaan väkivaltaisesti toisille, koska heillä ei ollut samoja ajatuksia kuin sinulla, olisitko pitänyt sitä houkuttelevana? Tarvitsee katsella vain 5-vuotiaiden sekalaista ryhmää nähdäkseen, ettei heillä ole sellaisia ajatuksia.

On erittäin hyvä menetelmä opettaa näitä asioita teille. Erittäin hienovaraisesti, vuosien kuluessa opitte, että "he" haluavat, mitä teillä on, "he" ovat vaarallisia ja teidän täytyy suojautua "heiltä". Nämä ohjelmat rakennetaan kaikkiin järjestelmiinne. Ja kaiken tämän todenperäisyyden "todistamiseksi" teille opetetaan, ettei ole riittävästi … mitään.

Tämä ei ole uutta niille, jotka ovat seuranneet näitä viestejä jonkin aikaa. Eikä teiltä vaadi paljon nähdä, että vasemman/oikean, meidän/heidän jne. yläpuolella on itse asiassa rakenne, joka ei oikeasti välitä, kummalla puolella päätätte olla, kunhan valitsette. Tämä on se jakautuminen, jota edistetään. Miksi? Koska kaikkien kiistojen kummastakin puolesta hyödytään.

"No, se on hienoa tietää, mutta mitä voin tehdä asialle?" Kuulemme teidät. Emme sano, ettei teidän pitäisi erotella, minkä kanssa olette samaa mieltä ja minkä ette. Mutta miettikää sitä, että on yksi asia sanoa, että pidätte jotain totena tai suotuisana, ja aivan jotain muuta ajatella, että jos joku muu ei ole samaa mieltä, hänen pitäisi olla … (täyttäkää puuttuva osa). Teitä on seitsemän miljardia planeetallanne. Jotkut heistä eivät ole kanssanne samaa mieltä.

Ehdotamme, että opettelette tekemään pari asiaa. Ensinnäkin meidän mielestämme teidän olisi hyvä oppia valitsemaan, mitä ajatella, sen perusteella, minkä tiedätte todeksi oman kokemuksenne perusteella, ei sen, mitä joku toinen on kertonut teille. Pääsette laiteidenne avulla käsiksi suurempaan määrään dataa, mitä ihmisillä on koskaan ennen ollut. Älkää salliko itseänne johdatettavan mihinkään sillä, että teidän peloillanne pelataan. Jos huomaatte sitä tapahtuvan, tietäkää, että on melkein varma asia, että teitä manipuloidaan. Kun teette jonkin valinnan, tehkää siitä oma valintanne, ei kenkään muun. Ja mikä tärkeintä, opetelkaa tarkkailemaan ja lähettämään valoa ja ymmärrystä siihen, mitä ette ymmärrä. Kaikilla muillakin ihmisillä on yhtäläinen oikeus tehdä omat valintansa riippumatta siitä, oletteko te samaa mieltä heidän kanssaan vai ette … kaikilla ihmisillä.

Haluamme teidän myös oivaltavan, että se mitä tapahtuu nyt, on vain ihmiskunta, joka lopultakin kohtaa itsensä peilissä, vaikka se näyttää kaaokselta. Teidän täytyy nähdä, mitä olette rakentaneet ja mitä olette sallineet. Teidän täytyy oppia, keitä olette ja että olette luojia, jotka ovat tehneet maailmanne. Näin pystytte lopettamaan sen, minkä haluatte lopettaa, ja pitämään sen, minkä haluatte pitää. Se näyttää kamalalta. Se on itse asiassa hyvin kaunista … koska pärjäätte upeasti. Yrittäkää olla se, joka pärjää upeasti, tuomitsematta ketään muuta. Muistakaa aina, että valo ei koskaan häviä pimeydelle? Onko kukaan koskaan kääntänyt pimeyskytkintä?

-----------

TAIANOMAINEN SINÄ

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
16.2.2018

Haluamme antaa teille eri perspektiivin aiemmasta informaatiosta, jota olemme painottaneet muutamana viime vuotena. Olemme puhuneet kanssanne paljon energiasta. Olemme puhuneet taajuudesta. Olemme kertoneet toistuvasti, että kaikki on ydinolemukseltaan tehty energiasta ja taajuudesta tulee ainetta. Ja olemme painottaneet, että tämän merkitys on, että olette energiaolentoja, sähkömagneettisia energiaolentoja. Olette taajuutta, joka on "upotettu" energiakenttään. Ja teillä on energiataajuus, joka jatkuvassa muuttuvuudessaan on ainutlaatuinen koko luomakunnassa.

Monet teistä alkavat nyt ymmärtää tällaista puhetta. Mutta tänään haluamme valaista, miten se pätee tietyntyyppiseen opetukseen. Teitä on aina pyydetty olemaan tuomitsematta toisia ympärillänne. Teille on kerrottu, että he ovat jumalaiselta luonnoltaan täysin samanlaisia kuin te. Ja tämä on tietysti totta. Mutta teistä on joskus – usein – vaikeaa toimia tuon informaation mukaisesti. Näin on, koska se mitä havaitsette, näyttää uhkaavan teitä tai uskomuksianne jollain tavalla.

Olemme selittäneet monta kertaa syitä noihin uhkatunteisiin – selityksiä jotka olivat totta – mutta tänään haluamme lähestyä tätä aihetta vähän eri tavalla.

Koska elätte kolmannen ulottuvuuden aineellisessa ympäristössä ja koska monet luontaiset aistinne ovat heikentyneet tai sulkeutuneet, näette maailman "minuna" ja "ei-minuna". Tämä sallii teidän nähdä asiat, jotka näyttävät "ei-minulta", tavalla jolla ette näkisi niitä, jos tietäisitte – oikeasti tietäisitte – että ne ovat todellisuudessa osa omaa kenttäänne. On itse asiassa tapa selittää, etteivät ne ole "ei-minä".

Ensimmäisenä pitää ymmärtää, että se mitä ikinä havaitsette, on todellisuudessa toinen taajuussetti siinä kentässä, jonka aivonne – tuo upea vastaanottaja/tulkitsija/välittäjä – tulkitsee kuviksi, ääniksi, hajuiksi jne. ja sitten sovittaa asioihin, joita olette havainneet aiemmin. Muodostatte kopion aivoihinne. Välttämättä se EI ole täsmällinen kopio. Miksi? Mitä tarkoitamme? Tarkoitamme, että useimmilla teistä ei ole tapaa vastaanottaa enempää kuin pikkuruinen osa kaikesta siitä informaatiosta, mitä tuo havaittu asia oikeasti on. Esimerkiksi tuo ihminen joka juuri kiilasi eteenne liikenteessä, yrittää vain epätoivoisesti viedä lapsensa sairaalaan, mutta te ette tiedä sitä.

Mutta se ei ole tämän viestin pointti. Pointtina on, että näette todellisuudessa jonkin sisäisen rakenteen. Niinpä silloin kun kiroatte sen tai tuomitsette sen vähemmän jumalaiseksi, suihkutatte tuota energiaa omaan energiakenttäänne. Mukana on myös taajuuksia ja biokemikaaleja, joita ette valitsisi. Muutatte omaa olemustanne tavoilla, jotka ovat vastoin aikomuksianne. Voimme sanoa tämän, koska luette tätä viestiä. Nimittäin se, mitä näette, on aina sisällänne. Tämä ei merkitse, ettei "tuolla" ole mitään. Tämä on pelkästään selitys havaintomekanismistanne.

Mutta tämän ymmärtäminen saattaa auttaa teitä tekemään muutoksia reaktioihinne. Saatatte nähdä, miksi olisi – hyvin käytännöllisellä tavalla – paljon parempi siunata tuo näky, kuin tuomita se. Lopultahan se olette te. Ja se olette te paljon välittömämmällä tavalla, kuin olette koskaan kenties kuvitelleet.

Muutos taajuuksissa ja biokemikaaleissa joita tuotatte itsessänne, muuttaa taianomaisesti sitä ihmettä, joka on ilmentynyt "sinä". Ilmennätte nimittäin itsen. Ja te olette ihme. Yksi solukin siinä olennossa, joka olette, on ihme. Ja ne miljardit solut jotka muodostavat teidät, tekevät monia taianomaisia asioita, edes tiedostamattanne sitä.

Millaisiin ihmeisiin osallistutte tänään?

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.02.2018 18:40

KATSO, MITÄ TUNNET TARVETTA PUOLUSTAA

Kirjoittanut Michelle Walling (www.howtoexitthematrix.com)
8.2.2018

Jos huomaat olevasi puolustuskannalla jostain, mitä tulee esiin elämässäsi, astu etäämmälle ja katso, miksi tunnet tällä tavalla. Puolustautumisella ja sen negatiivisella taustatunteella on juurensa pelossa ja harhakuvissa. Kysy itseltäsi, mitä pelkäät. Huijatuksi tulemista? Tuntemista? Tietämättömältä näyttämistä? Väärässä olemista?

Jos sallit tämän tunteen tulla pintaan ja sitten seuraat sitä siihen, miksi tunnet tällä tavalla, voit antaa tuon kerroksen kuoriutua iäksi, sen antaman haavoittuvuuden myötä. Sen tunnistaminen, missä edelleen kannat näitä matalammalla värähteleviä tunteita, on osa "työtä", jota kaikki teemme tällä hetkellä, ja siihen saakka kunnes paljastat lopultakin, miksi sinulla on tämä tunne, sen toistuminen jatkuu elämässäsi.

Olemme kaikki yhtä ja on vain yksi totuusvärähtely, ja se on rakkaus, anteeksianto, myötätunto ja kärsivällisyys. Kaikki muu on harhaa – se ei ole totta. On vaikea paljastaa kaikki ne asiat, joita luulit todeksi, myös metafyysisissä ja henkisissä opetuksissa. Uskomuksia, hierarkioita, lakeja ja opetuksia, jotka eivät sisällä näitä korkeita värähtelyjä, ei ole uudella maapallolla!

Oivalla, että oli ok seurata noita opetuksia! Ne palvelivat tarkoitusta. Miten tietäisit, mikä ei ole totta, ellet ole sukeltanut siihen pää edellä? Kaikilla on, minkä he tuntevat omaksi totuudekseen, ja siksi on niin paljon taistelua ja erimielisyyttä. Taistelemme vain itsemme kanssa, mikä on vertauskuva häntäänsä syövästä käärmeestä.

Toisaalta myös silloin kun löydät totuuden, vieressäsi oleva ihminen ei ole ehkä valmis päästämään irti harhakuvistaan. Voit vain näyttää toiselle "värähtelylakmustestin". Se on hänen valintansa, haluaako hän päästää irti siitä vai ei.

Tätä tapahtuu enemmän ja enemmän, ja meidän täytyy olla tarkkana, ettemme puolustaudu tai yritä pakottaa totuutta. Totuutta ei tarvitse pakottaa – yhtenä päivänä se on vain ilmiselvä. Yhtenä päivänä sanomme: "No, kuumilla keskustelunaiheilla – politiikka, uskonto, raha, litteä Maa, salaiset avaruusohjelmat, avaruusolennot, astro-teologia, Illuminati, kemikaalivanat jne. – ei ole edes merkitystä, koska mikään siitä ei päde siihen uuteen todellisuuteen, johon meidän pitäisi keskittyä." Missään näissä asioissa ei ole rakkautta. Jos voisimme vain olla samaa mieltä tästä, voisimme siirtyä kollektiivina uuteen todellisuuteen melko nopeasti.

En ehdota olemaan tunnustamatta näitä asioita – itse asiassa tässä artikkelissa on kyse siitä, miten harha nähdään. Se ei merkitse, etteivät eilisen totuudet palvelleet tarkoitusta, koska kaikki tulee yhdestä luojasta eikä sitä voi sivuttaa. Se merkitsee vain, että nyt eroamme harhasta ja olemme uusissa totuuksissa, voidaksemme harmonisoitua uuden todellisuuden kanssa. Olemme valmiita erillisyysharhan osalta ja valitsemme nyt ykseystietoisuuden.

Kun jatkamme harhasipulikerrosten kuorimista, alla on orgaaninen todellisuus, joka on ollut piilossa. Tuo orgaaninen matriisi on orgaaninen kudelma, ja se on luotu yhden luojan rakkausvärähtelystä, joka kokee elämää yksilöinä, jotka ovat kaikki yhteydessä. Olemme jo tuossa todellisuudessa – meidän täytyy vain yhdistää nämä kaksi purkamalla aika- ja erillisyysharha.

Uudessa todellisuudessa jota jotkut ovat kutsuneet "uudeksi Maaksi", et koskaan taistelisi toista vastaan, koska näkisit, että se vahingoittaa sinua ja kollektiivia, koska olette kaikki yhteydessä. Et kutsuisi koskaan ketään tyhmäksi tai idiootiksi, koska kutsuisit itseäsi niin. Näen ns. henkisten ja metafyysisten johtajien haukkuvan ihmisiä ja sanovan heitä tyhmiksi ja tietämättömiksi, ja se kostautuu lopulta heille, ja he menettävät malttinsa. Näen myös ihmisten, jotka ovat heränneet, taistelevan henkilökohtaisten ruokavalintojensa, okkultismiopetustensa, mysteerikouluoppiensa tai litteän maan teorioidensa puolesta ja hyökkäävän toisia vastaan, jotka eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan. Valitettavasti tämä taisteleminen voi aiheuttaa sairautta yksilössä ja kollektiivissa.

Voit käsitellä tämän tekemällä lakmustestin. Ala analysoida, mitä ohjelmoidut totuutesi ovat. Keskustele uskomuksen eri puolista ja selvitä, löydätkö rakkautta siitä. Onko siinä korkea värähtely? Tuntuuko se hyvältä? Onko se sellainen, ettei sitä tarvitse todistaa? Toimiiko se hyväksesi, ja onko se tuonut sinulle ymmärrystä, että olet osa luojaa ja kaikki on yhteydessä? Jos joku haluaa väitellä rakkaudesta, niin on aika antaa hänen mennä väittelemään itsensä kanssa. Rakkaus on yhteinen piste, josta voimme kaikki olla samaa mieltä ja joka voi liimata meidät takaisin yhteen. Sen tekemiseksi meidän saattaa tarvita luopua joistain asioista, joita luulimme todeksi.

Kaikki tuntevat jossain kohtaa tätä tarvetta puolustaa oppimaansa, kun he oivaltavat, että heidän täytyy päästää siitä irti, jollei se perustu korkeamman värähtelyn totuuteen, kuten rakkaus. Kaikki tulee nyt esiin nähtäväksi. Näyttää olevan tuo yksi kohta, jonka viimein saavutamme ja joka sinkoaa meidät ymmärrykseen, että paljolla siitä, mitä uskomme, ei ole enää merkitystä. Silloin täytyy tehdä itselleen lappuja ja kiinnittää niitä kaikkialle, koska meillä tuntuu olevan taipumusta unohtaa tämä.

Tuolloin tulee vielä vaikeammaksi olla vanhassa maailmassa, kun näkee, ettei se ole totta. Tietoisuutesi on totta, rakkaus on totta, energia on totta, kokemus on totta, tunteet ovat totta, mutta emme koe vielä todellista ihmiselämää. Se lähestyy nopeammin ja nopeammin, kun opimme, miten luovutaan harhasta.

Meidän täytyy oppia tasapainoinen tapa käsitellä harhakuvia, kun niitä paljastuu. Kun harjoittelemme, opimme tulemaan hyväksi näiden asioiden katsomisessa, kun niitä tulee, emmekä sivuuta pelosta tai laiskuudesta sitä, mikä on suoraan edessämme. Nämä harhakuvat palvelivat tarkoitusta, ja meidän täytyy olla tuntematta, että olimme tyhmä, tai tuomitsematta ketään muuta siitä, mihin hän uskoi. Meidän ei myöskään tarvitse puolustautua minkään vuoksi tai haukkua ketään rakkauden nimissä.

Tämä siirtymäjakso on vaikea niille, joiden täytyy ansaita elanto käytännöillä tai työpaikoilla, joilla ei ehkä ole merkitystä tulevaisuudessa. Mutta on aina kultainen tilaisuus muuttaa oppitunti joksikin, millä on merkitystä. Esimerkiksi tähän saattaa sisältyä sen myöntäminen, että uskoit ohjelmointiin, joka piti sinut jumissa, ja toisille sen näyttäminen, miten päästään saavuttamaasi ymmärrykseen. Tee parhaasi sillä, mitä on edessäsi, ja tiedä, että elämällä rakkausvärähtelyssä pelon sijasta, universumi antaa sinulle, mitä tarvitset selviytyäksesi Muutokseen saakka. Tämä ei merkitse, että se putoaa aina syliisi. Sinun täytyy edelleen tehdä työtä ja kuoria omia pinttyneitä harhakuviasi.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit