Maalis-huhtikuu 2018

Re: Maalis-huhtikuu 2018

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 04.04.2018 12:52

HUHTIKUUN 2018 ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
2.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kerrankin meillä on "normaali" kuukausi, mitä energialiikkeeseen tulee. Tammikuusta saakka olemme olleet energeettisesti epätasapainossa ja nähneet vuoristorataa henkilökohtaisissa ja globaaleissa tapahtumissa. Huhtikuun teemoja ovat hemmottelu ja henkiinherääminen, joten meillä on tilaisuuksia omaan aikaan sekä toiveidemme ja unelmiemme tuomiseen ulos siitä pimeästä kaapista, johon olemme laittaneet ne. Tässä kuussa juhlimme kevättä ja uusia kasvusyklejä, se on uusi kutsu säteillä kirkkaasti ja meillä on paljon energiatukea ryhtyäksemme harmoniseen ja inspiroituneeseen toimintaan, joka alkaa meistä. Kaiken mitä teemme huhtikuussa, täytyy keskittyä omista tarpeistamme huolehtimiseen ensin, olemiseen uskollinen itsellemme sekä itsemme tukemiseen, ja näin käytämme parhaiten huhtikuun laajentavaa energiaa.

Huhtikuu alkaa kahdella suurella tapahtumalla – täysikuu 31.3. Oinaassa ja pääsiäinen, joka on 1.4. (aprillipäivä). Niinpä tämä kuukausi alkaa kirkkaalla täysikuulla, joka valaisee pimeän yötaivaan ja Jeesuksen henkiinheräämisjuhlan. Sana "henkiinherääminen" merkitsee "elämän tuomista takaisin". Mikä elämässäsi voidaan herättää henkiin nyt, alkaen siitä, miten paljon energiaa laitat oman elämäsi ja sen todellisuuden luomiseen, jossa elät? Jos laitat aina toisten tarpeet etusijalle ja unelmasi ovat jääneet taakse, voit herättää ne henkiin tässä kuussa.

Yksi huhtikuun suuri aspekti on Venuksen siirtyminen Härkään, ensimmäiseen sen hallitsemaan merkkiin. Tämä tuo etualalle hemmottelu-teeman – miten huolehdimme itsestämme ja annamme tarpeillemme niiden vaatiman huomion. Jos olet väsynyt, loppuunkulunut ja ränsistynyt, huhtikuun energia kannustaa sinua lepäämään, rentoutumaan ja antamaan itsellesi saman tason huolenpitoa ja huomiota, mitä annat toisille.

Mikä on hemmottelun ja ajan ja energian haaskaamisen ero? Haaskaammeko niitä silloin, kun otamme torkut, koska olemme väsynyt, emmekä siivoa, tiskaa tai juokse jonkun asioilla? Voimme antaa periksi tarpeellemme ottaa torkut, koska olemme väsynyt, ja sitten arvioida, haluammeko tehdä muita asioita. Meidän täytyy määritellä tuo ero nyt itsellemme, koska tässä on kyse oman arvon ja energiatasapainon luomisesta ja energiaresurssiemme käyttämisestä viisaasti varmistaen, että olemme osa sitä ryhmää, joka saa energeettistä huomiotamme.

Venus Härässä merkitsee myös arvoa – mitä arvostat ja mikä on arvokasta sinulle? Miten asetat arvoprioriteettisi? Teetkö niihin myönnytyksiä, että olisit toisten pitämä tai arvostama?

Ja Merkuriuksen perääntyessä 16.4. saakka, hemmottelu ja menneisyyden asioiden henkiinherättäminen on myös esillä huomattavasti. Oletko koskaan rynnännyt ulos ovesta täyden tehtävälistan kanssa huomataksesi vain, että jätit lompakkosi kotiin tai että autossa on rengas tyhjänä, ja se muuttaa kaikki suunnitelmasi? Joskus universumi muistuttaa meille, että meidän täytyy hidastaa, pitää huolta itsestämme ja täyttää omaa energiatankkiamme säännöllisesti. Merkuriuksen perääntyminen on hyvää aikaa päästää irti, tarkastella uudelleen, virkistyä, harkita uudelleen, uudistua, ratkaista ja levätä.

Monet ylösnousemussyklit loppuvat huhtikuussa ja toukokuussa, jotta uudet voivat alkaa. Vaikka uskomme, että ylösnousemus tapahtuu suoraa janaa pitkin, yhtenä matkana a:sta b:hen, se ei tapahdu sillä tavalla (minkä vuoksi meistä voi tuntua, ettemme etene yhtään). Sen sijaan kuljemme ylösnousemuksen läpi energiasykleinä, ja kun olemme saaneet valmiiksi yhden, seuraava alkaa. Siksi korostan niitä, kerron niistä kuukausittaisissa energiaraporteissa ja lähetän teille sähköpostia, kun niitä tapahtuu, ja postaan niistä sosiaaliseen mediaan, koska nämä syklit seuraavat toisiaan – kun yksi loppuu, siirrymme seuraavaan.

Tarkastellaanpa ajankohtaista sykliä hetken. Uranus siirtyi Oinaaseen maaliskuussa 2011 merkittävän heräämisvaiheen aikana, joka oli kriittinen tälle ylösnousemussyklille. Uranus on suuri häirikkö, ja voimme kiittää sitä ja sen läheistä matkaa Erisin kanssa 3D-toimintamallien hajoamisesta – ahneus, kontrollointi, valta ja hallinta. Kun se lopettaa transiittinsa Oinaassa, joka on pioneerimerkki ja eläinradan ensimmäinen, se on herättänyt käsityksen yksilön paikasta yhteisössä (Uranus symboloi kollektiivia).

Edellinen Uranus-Oinaassa-jakso alkoi 1934 – Natsi-Saksan ja fasismin nousu maailmassa sekä tuhoisa maailmansota. Mitä näemme tänä päivänä? Ihmisten heräämisen näihin agendoihin ja vastarinnan henkilökohtaisen ja kansallisen itsenäisyyden tuhoamiselle. Ja Uranuksen seitsemän vuotta Oinaassa ovat tuoneet meidät yhteen yhteisönä teknologian avulla (ja Uranus hallitsee sekä yhteisöä että teknologiaa) tavoilla, jotka olivat käsittämättömiä 1934.

Yksi tämän kuukauden voimakkaampi energia-aspekti on Marsin ja Saturnuksen yhtymä, joka on aktiivinen huhtikuun ensimmäisellä viikolla. Tämä rakentaa energiaa eeppiseen tammikuuhun 2020, jolloin Saturnus ja Pluto ovat yhtymässä Kauriissa – edellinen tapahtui 1517. Tämä on energiavoimapesä, joten tiedä, että se on käytettävissäsi ja käytä sitä hyvin.

"Power to the people" (= valta kansalle) on enemmän kuin Beatlesin laulu – se on uusi toimintamalli meille kaikille. Olemme kukin jumalainen valonkipinä, mutta olemme myös sen valoyhteisön jäsen, johon sisältyy koko ihmiskunta. Sen minkä teemme omassa elämässämme, lisäämme transformaatiobankettiin, joka on koko ihmiskunnan ulottuvilla. Yhteisöhenki on voimistunut viimeisten kahdeksan vuoden aikana ja tietoisuutemme keskinäisestä yhteydestä on saanut meidät oivaltamaan, että mikä tahansa maailman pahuus voidaan voittaa kollektiivisella halulla korkeampaan taajuuteen, joka sisältää rauhan, ilon, rakkauden ja hyvinvoinnin kaikille.

Näinä viime viikkoina kun Uranus on Oinaassa, voimme keskittyä tuon yhteisöhengen laajentamiseen ja vahvistamiseen, koska Härässä Uranus näyttää meille ihmisperheenä olemisen arvon ja sen, miten voimme käyttää yhteisen aikomuksen voimaa maailman transformoimiseen.

Kuukauden keskiosa on myös hyvin täysi uuden kuun myötä 15.4., mikä tekee paljon energian henkiinherättämistä, koska se aktivoi Oinaassa Uranuksen ja Erisin eropirskeisiin. Erisistä, kaaoksen ja selkkauksen jumalattaresta, ei ole kirjoitettu paljon, mutta se ja Uranus ovat olleet melkoinen pari viimeiset kolme vuotta, kun ne ovat aiheuttaneet paljon kaaosta. Ne esittävät suurta roolia 3D-toimintamallien hajottamisessa. Eris siirtyi Oinaaseen maaliskuussa 1925 ja se lähtee siitä toukokuussa 2045, joten se vaikuttaa vielä jonkin aikaa.

Tämä uusikuu on Uranuksen loppukohokohta Oinaassa, jota ei tapahdu 84 vuoteen. Seuraavien kolmen viikon aikana saamme päätöksen, kun Uranus siirtyy pois kesäkuun 2017 perääntymisvarjostaan ja päättää läsnäolonsa Oinaassa, joka alkoi maaliskuussa 2011. Sitten se osuu Oinaan viime asteisiin ja menee Härkään 15.5.

Ensimmäistä kertaa joulukuun 2017 jälkeen meillä on huhtikuussa normaali Kuu-kuukausi, jossa on vain yksi uusi- ja täysikuu. Tammikuusta saakka meillä on ollut Kuun epätavallista toimintaa ja kuukaudessa on ollut joko kaksi tai ei yhtään täysikuuta, ja tämä on saanut meidät oivaltamaan tunne-energiamme voiman. Käytämme tunteita suodattamaan energiaa. Siis jos olet huomannut, miten tunteet vaikuttavat energiakenttääsi, erityisesti tiheät tunteet – kuten viha, suru, murhe, katkeruus, katumus, syyllisyys ja häpeä – tämä jakso on tehnyt työnsä.

Tähän aiheeseen liittyy muutakin. Katso video ( http://enlighteninglife.com/april-2018-energy-report/ ) saadaksesi lisänäkemystä huhtikuun energiasta. Ja paras tapa käyttää tämän kuukauden energiaa on hemmotella itseäsi, hidastaa ja kiinnittää huomiota kehoosi – se on henkienergian astia. Vastaanotat ja jaat energiaa kehon kautta ja se on tärkeä osa ylösnousemusmatkaasi. Anna sille huolenpitoa ja huomiota, jota se tarvitsee nyt. Olemme käyneet läpi paljon, eikä matka ole vielä ohi.

Huhtikuu alkaa henkiinheräämisellä – mitä voit herättää henkiin elämässäsi nyt? Tarkastele unelmiasi, toiveitasi ja halujasi. Onko mikään niistä enää pätevä? Onko aika siivota energeettisesti talo ja poistaa tiheys, joka tukkii unelmiesi laskuputket? Huhtikuussa on paljon energiaa tankkisi täyttämiseen ja unelmiesi toteuttamiseen. Upeaa kuukautta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 06.04.2018 13:48

AURINGONLASTEN PALUU

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
3.4.2018

Tämä blogi kertoo yksityiskohtaisesti hämmästyttävästä kokemuksesta, joka minulla oli äskettäin. Toivon, että muut resonoivat sen kanssa, mitä tapahtuu, ja näkevät oman roolinsa. En ole ainoa, joka puhdistaa Maata fyysisellä tasolla. Se on koordinoidumpi ponnistus, kuin monet oivatavat, vaikkei olekaan täyttä tietoisuutta auttajien osallisuudesta. Älä unohda, että joka kerta kun puhdistat omaa varjoasi, autat myös Maan puhdistamisessa. Tekemäsi työ on pyhää. Ketään ei jätetä taakse. Tarvitsemme kaikki toisiamme tällä matkalla, ja meillä kaikilla on mahdollisuus siirtyä eteenpäin, jos sielumme valitsee niin.

Matkani alkoi kaksi kuukautta sitten, kun minulle näytettiin uudestaan ja uudestaan temppeliä, jossa sain parannusta ja muinaista tietoa. Voit lukea lisää siitä artikkelistani "Muinaistieto palaa" 4.3.2018. http://www.luxonia.com/viestit/130-jenn ... ieto-palaa .

Kun olin integroinut tuon tiedon, tunsin syvää tarvetta vierailla nettitiimini luona Pueblassa, Meksikossa. Gaby Portilla ja Koru Zebly eivät ole ainoastaan fantastisia verkkosivusuunnittelijoita, vaan myös eläinkommunikoijia (spiritbond.org). http://spiritbond.org/

Menemiseen liittyi suuri kiireentuntu, jota en pystynyt selittämään. Jotenkin onnistuimme kolmessa viikossa ennen kevätlomaa saamaan hyväksynnän mieheni pomolta, lennot ja hotellin varattua ja passit käteemme. Opastustiimini oli hyvin itsepintainen rahoituksen osalta … ja sanoi uudestaan ja uudestaan, ettei ole syytä olla huolissaan. Ostimme kaiken luottokortilla ja vain luotimme. Olimme ikionnellisia kuullessamme ennen matkaa, ettei meillä ollut niin paljon verovelkaa, kuin arvioitiin. Summa joka minulla oli jäljellä, riitti kattamaan peruskulut.

Ensimmäinen päivä

Saavuimme Pueblaan, joka on aivan Cholulan suuren pyramidin vieressä. Menimme pyramidia ympäröivälle alueelle katselemaan auringonlaskua tulivuoren yli. Kun istuimme Gaby Portillan kanssa ruohikolla, energia muuttui ja tunsin portaalin avautuvan. Et osaa kuvitella iloani, kun sanon jollekin: "Hei, tunnetko, kuka on takanasi?" ja hän näkee ja tuntee sen myös!

Tunsimme kolme olentoa. Kaksi naista ja pitkä mies, jolla oli sininen höyhenpäähine. He olivat hyvin onnellisia nähdessään meidät, ja oli tunne: "Olemme odottaneet". He koskettivat hartioitamme, ohimoita ja kolmatta silmää. Energia syöksyi kehojemme läpi. Kerroin heille, että tekisin matkan ja yhdistyisin täydellisemmin, mutta tällä erää halusin olla turisti.

Toinen päivä

Aamulla mieheni tarjoutui viemään Maddien (9-vuotiaamme) puistoon, kun minä tein matkan. Kun kuuntelin rummutusta, tunsin suurta vastustusta kehossani, melkein sen välttämistä, mitä oli tulossa. Korkein itseni alkoi rauhoitella minua ja sanoi, ettei minulla ollut mitään pelättävää. Annoin puolustukseni laskea ja sieluni lähteä.

Näin itseni – vaikken se ollut minä tässä elämässä – kulkevan jättimäistä tietä pyramidia kohti. Tie oli täynnä ihmisiä ja oli enemmän kukkia, kuin olin koskaan nähnyt elämässäni. Minulla oli kukkia päässäni ja kehollani, kun kävelin kulkueessa. Tuntui iloiselta ja pyhältä.

Kun pääsin pyramidin juurelle, huomasin, että nousin monia portaita, menin aukosta ja laskeuduin portaat kammioon pyramidin sisällä. Löysin itseni alttarilta sekoittamasta yrttejä seremoniakuppiin ja antamasta siunauksia. Join sitten tuosta kupista ja tunsin energian huuhtovan ylitseni. Edellisillan olento, jolla oli sininen päähine, lähestyi minua ja alkoi poistaa kukkia, jotka koristivat vartaloani. Sitten hän laittoi jättimäisen aurinkomedaljongin rintain päälle ja selitti, että se suojelisi sydänchakraani ja auttaisi myös heijastamaan valoa ulospäin, mikä vaikutti kaikkiin.

Hän laittoi vyötäröni ympärille kultaketjuja, joista kristallinkärjet osoittavat maata kohti. Hän sanoi sen olevan vahvistamista varten. Edellisillan kaksi naista laittoi kengät jalkoihini. Pohjat olivat kuparia ja yläosa kuparia ja turkoosia spiraalimuodossa. He sanoivat, että tämäkin lisäisi energioiden maadoittumista.

Kun asu oli valmis, minut johdatettiin takaisin ylös tasaiselle alueelle, josta oli näkymä maalle, ja minulle näytettiin tarkkaan, missä seison. Aurinko säteili kirkkaasti pään yläpuolella, kun Lähde-energia meni kruunusta kehon läpi ja ulos jaloista. Näin sitten pyramidin valaistuvan kivien välistä, ja sitten se osui maahan ja virtasi maan läpi energiakanavissa. Minusta se näytti kuin tietokonesirun sisäpuolelta. Juovat kaartuivat ja joskus jakautuivat kahdeksi tai kolmeksi energiavirraksi ja myös spiraaleiksi tietyissä pakoissa. Toisinaan energiavirta osui tukokseen – tunsin suurta energiatyöntöä, jonkin hajoavan ja sitten energia jatkoi eteenpäin. Olento sinisessä päähineessä selitti, että asioita oli laitettu estämään Lähde-energiaa valaisemasta koko verkkoa – se oli aiheuttanut suurta irrallisuutta maahan ja ihmisiin. Lävitseni virtaava energia vain jatkoi ja jatkoi eteenpäin.

Onneksi laitoin puhelimeni herättämään tunnin päästä, koska tuntui siltä, että se voisi jatkua aioneita. Kun orientoiduin taas tähän todellisuuteen, tunsin edelleen aurinkomedaljongin ja kuparikengät muodossani.

Myöhemmin tuona päivänä menimme eläinsafarille, joka on myös rauhoitusalue. Mennessäni tällaisiin paikkoihin annan eläimille parannusta ja syvää kiitollisuutta. Kun olimme pantterialueen edessä, aloin antaa mustalle pantterille energiaa, mutta se kieltäytyi. Katsoin Gaby Portillaan, joka kommunikoi sen kanssa, ja hän sanoi: "Pantteri antaa meille parannusta." Kun parantava energia huuhtoutui ylitseni, olin täynnä kiitollisuutta ja hämmästystä, koska musta pantteri auttaa minua kovasti työssäni. Oli mielenkiintoista, että pantteri oli myös Gabyn ja Korun eläinauttaja. Tuntui siltä, että meitä valmisteltiin.

Kolmas päivä

Seuraavana päivänä menimme katsomaan pyramideja Teotihuacanissa. Tuossa paikassa oli voimakasta energiaa, mutta sen voima oli vähän epämukavaa. Korkein itseni kehotti minua rentoutumaan ja sallimaan, kun varmistin, että kaikki oli ok. Sää oli kuuma, mutta taivas oli utuinen eikä aurinko näkynyt pilvien läpi.

Kun palasimme pyramidille kulkevalle pääkujalle, jonka nimi on "Kuolleiden tie", olin ikään kuin takaisin sillä matkalla, jonka oli tehnyt edellispäivänä. Näin ihmisiä jonottavan kujan sivuilla ja kukkien koristelevan kaikkea. Minulla tuntui olevan missio. Mikään ei voisi estää minua kiipeämästä pyramidille tien päässä. Kuulin, että sitä kutsuttiin Kuun pyramidiksi, joka edusti veden, hedelmällisyyden, Maan ja luomisen jumalatarta. Jumalaista feminiinisyyttä.

Kun pääsin huipulle, istuin reunalla ja rauhoituin. Tunsin jumalaisen feminiinisyyden läsnäolon. Tunsin sen surun. Se sanoi minulle: "Voi, ihmisparkojani! Niin paljon vääristymää, niin paljon pimeyttä … heidän oli tarkoitus olla auringonlapsia."

Kysyin, viittasiko se uusiin lapsiin, joita on tullut sisään, ja se sanoi: "Ei, kaikkien ihmisten on tarkoitus olla auringonlapsia, he ovat eksyneet."

Kun se sanoi tämän, näin kolmannessa silmässäni DNA-säikeiden pyörivän ja sitten jakautuvan. Ymmärsin, että se viittasi ihmisten irrallisuuteen ja siitä johtuviin muutoksiin DNA:ssa. Sitten se sanoi: "Ihmiseni eksyivät. He lakkasivat luottamasta itseensä ja yhteyteensä ja etsivät itsensä ulkopuolelta informaatiota, tarkoitusta ja jopa toisen ymmärrystä Jumalasta. Tämän myötä he menettivät sen kaiken."

Se jatkoi selittämistä, että nyt on paluun aika – ei jonkin olennon, ei tiedon tai viisauden paluun, vaan Itsen. Se sanoi, että tasapainon on palattava kaikkiin asioihin. Se selitti, että jokaisen täytyy nähdä varjonsa ja se, missä hän on antanut itsenäisyytensä toiselle, ja se täytyy vaatia takaisin.

Tuolla hetkellä tunsin sen aurinkomedaljongin, joka minulla oli annettu edellispäivän matkalla, ja ymmärsin, että toin maskuliinienergian (aurinko) feminiinienergiaan (kuu). Voidaksemme siirtyä eteenpäin, näiden energioiden täytyy olla tasapainossa meissä jokaisessa – toinen ei ole täydellinen ilman toista.

Aivan liian pian informaatiolähetys oli valmis, ja laskeuduin Kuun pyramidilta. Koru huomautti sitten, että taivas oli seljennyt ja aurinko näkyi kirkkaasti yläpuolella.

Kun kävelimme takaisin, pysähdyimme Auringon pyramidin eteen, ja vaikka halusin mennä sille, selkäni oli ihan loppu. Mieheni päätti mennä ylös ja korkein itseni vakuutti minulle, että niin oli tarkoitus. Jäin juurelle juttelemaan ystäviemme kanssa. Jonkin ajan kuluttua sydänchakrani laajeni, kyyneleet nousivat silmiini ja tiesin, että mieheni oli päässyt huipulle. Energialataus syöksyi kehoni läpi.

Olin järkyttynyt tästä kehityskulusta, koska vaikka olemme mieheni kanssa virittyneet toisiimme, en ollut pitänyt häntä kumppanina parannusmatkoillani. Tämä vahvisti, ettei tarvitse olla henkinen, meditoida tai edes ymmärtää kaikkea tätä osallistuakseen siihen. Täytyy olla vain sydän auki, valmis vastaanottamaan ja kuunnella pikku tönäisyjä, joita annetaan.

Lähdimme pyramideilta pöhisten energiasta ja tarvitsimme seuraavan päivän rentoutumiseen ennen jatkamista eteenpäin.

Viides päivä

Viidentenä päivänä heräsin täysin uupuneena ja tunsin, kuin kävelleeni mudassa. Olin nähnyt monia unia ihmisten pakottamisesta pitämään kädessään uskonnollisia pyhäinjäännöksiä, ja näin heidän kätensä oli sidottu. En ymmärtänyt täysin, mitä minulle näytettiin, mutta minusta ei todellakaan tuntunut levänneeltä. Tarkistin tilanteen tiimiltäni, ja se sanoi, että minun pitäisi jatkaa suunnitelman mukaisesti Popocateptlin kansallispuistoon. Popocateptl on upea aktiivinen tulivuori Meksikon keskiosassa.

Lähdimme viisistään pitkälle matkalle kohti tulivuorta. Mitä lähemmäs pääsimme, sitä pilvisemmäksi tuli ja sitä enemmän kävi tuuli. En tuntenut olevani täysin läsnä. Tuntui siltä, että kuljin monissa ulottuvuuksissa samanaikaisesti.

Saavuimme perille ja patikoimme uskomattoman vesiputouksen ohi, ja löysin ruohoisen paikan selkäni laittamiseksi puuta vasten. Toivoin, että puu auttaisi minua maadoittumaan, minkä se teki. Mieheni vei Maddien tutkimusmatkalle ja Gaby ja Koru makasivat läheisillä kallioilla. Olin vaipumassa uneen, kun huomasin itseäni vedettävän tulivuorta kohti. Näin suuren, mustan energiakerroksen. Kun näen tällaisen ihmisissä sessioiden aikana, se voi edustaa negatiivista energiaa, jota tulee toisista, tai tukahdutettua tunne-energiaa tuossa henkilössä. Tunsin, että tulivuorta oli käytetty uhkana ja pelon aiheuttamiseen ihmisissä. Tämä tuntui hyvin vanhalta, mutta se oli vaatinut veronsa energiasta tuolla alueella. Tiesin, että se täytyi poistaa, mutta se tuntui mahdottoman valtavalta, vaikka tunsin olemukseni suurenevan. Pyysin tiimiäni avuksi juuri, kun jättimäinen kivinainen joka oli osa vuorta, nousi seisomaan ja tarjosi apuaan. Se oli uskomatonta. Puhdistimme negatiivisen energian, lähetimme sen Lähteeseen ja toimme parantavaa valoa tulivuorelle. Kun se oli valmis, kiitin vuoren kivinaista, ja se kumarsi päätään minulle ja tuli taas osaksi vuorta. Se oli yksinkertaisesti hämmästyttävää.

Tulin pois tuosta näystä ja puhuin siitä Gabyn kanssa, ja kun ihmettelin ääneen, miksi tuo kiviolento ei voinut puhdistaa sitä itse ja olla uskollinen tiedolle, jota se sisälsi, Gaby selitti. Hän sanoi, että ihmiset ovat aiheuttaneet nämä sotkut ja ihmisten täytyy siivota ne. Voimme saada kaiken maailman avun, mutta ensin meidän täytyy tiedostaa, mitä on tehty. Jos elementaalit, enkelit tai tähtiperhe siivoaisivat sotkumme, emme oppisi koskaan. Meidän on aika omistaa se ja oikaista asiat.

Puhdistuksen jälkeen ei ainoastaan tunteeni poissaolemisesta ja mudassa kävelemisestä hävinnyt, vaan myös aurinko tuli esiin ja tuuli tyyntyi, mikä teki iltapäivästä upean.

Kuudes päivä

Minulla oli taas yö täynnä intensiivisiä unia, joissa menneisyyden ihmisiä kohdeltiin kaltoin ja he luopuivat voimastaan. Näin ihmisjonoja kulkevan tunneleihin Cholulan suuren pyramidin alla ja heidän kätensä oli sidottu köysillä. Minulla ei ollut aavistustakaan, mitä unet merkitsivät, mutta tiesin, että minua kutsuttiin puhdistamaan tuota pyramidia. Tiesin myös, etten pystynyt siihen yksin.

Tapasimme Gabyn ja Korun, söimme lounasta ja kävelimme pyramidin lähellä. Meitä siunattiin curandero-ryhmän ilmestymisellä (latinalaisen Amerikan paikallisparantajia, shamaneja), ja he tarjosivat puhdistusta. Saimme kaikki siunauksen ja puhdistuksen salvialla. Gaby ja Koru jotka asuvat tuolla alueella, olivat yllättyneitä, koska he eivät olleet koskaan ennen nähneet ryhmää lähellä pyramidia. Se tuntui ehdottomasti täydelliseltä sitä työtä varten, jota aioimme tehdä.

Menimme kohti pyramidia ruohikkoalueelle, jossa suunnittelimme istua käsi kädessä puhdistustyön tekemiseksi. Oletin, että olisimme vain me kolme, mutta kun asetuimme istumaan, mieheni istuu alas ja sanoo: "Kuulin sinun sanovan, että halusit minun osallistuvan. Tässäkö minun pitäisi istua?" En ollut sanonut sanaakaan hänelle, koska oletin, että hänellä olisi epämukavaa, mutta jotenkin hän sai tuon viestin. Kuulin sitten hyvin selvästi, että häntä tarvittiin energioiden tasapainottamiseen. Nelistään meillä oli maskuliini- ja feminiinienergioiden tasapaino.

Asetuimme ja minua vedettiin välittömästi pyramidin alle, jossa tuntui olevan vangittuja sieluja. Sanat "veritaika" ja "sielun sitominen" soivat päässäni. Heitä oli niin monta, että aloin tuntea pakahtuvani. Peräännyin ulos tunneleista ja olin kiitollinen löytäessäni edellispäivien olennon, jolla oli sininen päähine, ja hän tarjosi apua. Hän kasvoi uskomattoman suureksi ja pystyi avaamaan pyramidin huipun. Minä avaisin portaalin ja autoin sieluja Lähteeseen. Energia oli täynnä iloista helpotusta. Kun tunnelit olivat tyhjiä, pyramidin huippu laitettiin takaisin, ja istuin tuon energian kanssa, kunnes kuulin: "Sade joka on tulossa, viimeistelee puhdistumisen." Rikoin sitten piirin, ja aivan oikein, taivas pilvistyi ja synkkeni.

Ehdottoman hämmästyttävää oli, että tehdessäni puhdistusta kaikki saivat informaatiota omin päin. Gabylle näytettiin ihmisiä, jotka astuivat pyramidiin, ja ne täyttyivät vedestä ja ihmiset hukkuivat. Hän tunsi, että ihmiset olivat paenneet tunneleihin välttääkseen vainon, mutta heidän turvapaikkansa kääntyi heitä vastaan. Hän sanoi nähneensä ihmisten ja sitten tunnelien täyttyvän valosta, kun se puhdistui. Koru tunsi puhdistumisen ja sitten energian muuttuvan – tuli kevyemmäksi ja oli täynnä toivoa. Danny, mieheni, joka sanoo aina, ettei hän "näe" koskaan mitään, näki itsensä pukeutuneena valkoiseen ja johtavan pyramidin huipulle lapsia, jotka olivat täynnä naurua ja iloa, ja aurinko paistoi.

Kun hän kuvasi tätä, minulle välähti, että minä menin pimeyteen, syvyyksiin, kuuhun ja puhdistin varjoa. Hän meni aurinkoon, toivoon ja iloiseen tulevaisuuteen Maan lapsille, meille kaikille. Meidän on aika palata Itseen, ja muistaa, että meidän oli aina tarkoitus olla auringonlapsia.

Sydän kevyempänä ryntäsimme autolle ja ennätimme ennen valtavan kaatosateen alkamista.

Jos luet edelleen tätä todella pitkää blogia, tiedä, että olen kiitollinen kaikille teille, jotka tuette tätä työtä jakamalla sen (erityisesti Facebookin vainotessa sitä), tekemällä lahjoituksia, ostamalla ryhmäpuheluita ja palveluja. Tukenne sallii minun mennä näihin paikkoihin ja työskennellä Maan kanssa. Kiitos myös Gabylle ja Korulle, jotka tekivät vierailusta ekstraerityisen.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Minulla on paljon kiitollisuutta ja rakkautta teitä jokaista ja sitä panosta kohtaan, jonka annatte pelkästään olemalla itsenne.
Jenny Schiltz

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.04.2018 22:15

KÄRSITKÖ "YLÖSNOUSEMUSUUPUMUSSYNDROOMASTA"?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
2.4.2018

Jos olet fyysisesti, mentaalisesti ja tunteellisesti uupunut nykyään, saatat kärsiä ns. ylösnousemusuupumussyndroomasta. Monet meistä näyttävät tuntevan vaihtelevasti uupumusta, kun ylösnousemusprosessi jatkuu.

Siihen näyttää sisältyvän kolmenlaista uupumusta: fyysistä/energiaväsymystä, tunneuupumusta joka johtuu liian paljosta muutoksesta ja epävarmuudesta elämässämme, ja syvää tympääntymistä odottamaan ja odottamaan jotain, mikä ei tunnu oikein tapahtuvan vielä.

Fyysinen ja energiaväsymys

Fyysisen ja energiaväsymyksen jota monilla meistä on vaihtelevasti, voi ymmärtää melko helposti, jos ymmärtää, että galaksin keskusauringosta virtaa parhaillaan voimakasta säteilyä Maata kohti. Se aiheuttaa monia erilaisia oireita ihmisissä, mutta ensisijaisesti väsymystä – erityisesti, jos emme kiinnitä huomiota kehoomme ja anna sille lepoa ja unta, jota se tuntuu vaativan.

Tilannetta voi myös auttaa, kun ymmärtää, että vaikka nämä energia-aallot ovat väsyttäviä ja epämukavia, ne ovat positiivisia taajuuksia, jotka alkavat vähentää fyysisen kehomme tiheyttä. Tätä jatkuu jonkin aikaa, kun kuljemme aina vain nopeammin viidettä ulottuvuutta kohti, jossa kehomme muuttuu lopulta valoksi.

Mentaali- ja tunneuupumus

Toinen uupumuksen syy voi tulla siitä muutosmäärästä, jota saattaa tapahtua elämässä suhteiden, työn, kodin, terveyden tai varojen menettämiseen liittyen. Irtipäästäminen vanhoista tutuista tilanteista ja suhteista voi olla sekä pelottavaa että uuvuttavaa. Ja se voi aiheuttaa suurta epävarmuutta tulevaisuuden suhteen – ja aiheuttaa myös identiteettikriisin.

Kun tähän kaikkeen lisätään se epävarmuus, joka on läsnä maailmassamme tänä päivänä, voi olla vielä suurempaa uupumusta – erityisesti, jos on taipumusta olla empaattinen ja omaksua luonnostaan ympärillä olevien ihmisten pelko ja epätoivo. Ylösnousemus ei ole usein helppo prosessi käydä läpi. Joskus vaaditaan kovaa työtä ja suurta tiedostamista ja valppautta, jos haluaa pysyä tasapainossa.

Tympääntyminen odottamaan ja odottamaan

Huomaan, että on kolmaskin uupumuksen lähde, jonka monet meistä ovat kokeneet – erityisesti ne, jotka ovat olleet hyvin tietoisia tapahtuvan muutoksen suuremmasta kuvasta. Monet meistä ovat olleet tietoisesti henkisellä polulla pitkän aikaa – ja joissain tapauksissa monta vuosikymmentä.

Monet meistä ovat tehneet tunnollisesti sisäistä parantumistyötään ja henkisiä harjoituksiaan jo vuosia ja ovat ehkä osallistuneet myös toisten auttamiseen heidän polullaan. Olemme palvelleet olemalla optimistinen ja myötätuntoinen koko ajan, vakavista takaiskuista huolimatta.

Monet meistä ovat tehneet kaiken tämän ja oivaltaneet samalla, että valtava muutos on tapahtumassa planeetalla ja ihmiskunta on vihdoin viimein löytämässä tiensä viidenteen ulottuvuuteen. Ja tämä saa meidät jatkamaan suuren ilon kera ison osan ajasta. Tuntuu fantastiselta olla täällä – sekä nähdä tämä valtava muutos että osallistua siihen, täyttäen tietyn tarkoituksen.

Ja kuitenkin on aikoja, jolloin tuntuu kestävän hyvin, hyvin kauan, että juuri mikään muuttuu laajasti ja näkyvästi – joko maailmassa tai itsessämme. Vaikka tiedämme, että paljon tapahtuu ja itse asiassa hyvin nopeasti, epäily voi hiipiä sisään ja murentaa kaikki aikeet pysyä positiivisena ja optimistisena.

Se voi tehdä meistä toisinaan myös pettyneen ja katkeran. Itse-epäily, erityisesti yhdessä uuvuttavan odottamistunteen kanssa, voi tosiaankin olla yksi tärkeimmistä tavoista, jolla uupumusta saattaa kehittyä.

Vinkkejä ylösnousemusuupumussyndrooman käsittelemiseen

Jos samaistut mitenkään tähän, tiedä, ettet ole yksin. Ja tuo uupumus on luonnollinen reaktio kaikkeen, mitä tapahtuu ja ei tapahdu näinä siirtymäaikoina ylösnousemusprosessissa. Mutta onneksi on joitain asioita, joita voit tehdä taistellaksesi uupumustunnetta vastaan, kun se uhkaa vallata sinut.

1. Ota aikaa hauskanpitoon. Jos huomaat tulevasi liian vakavaksi elämässä ja keskityt pääasiassa vain siihen, mikä ei toimi ja mikä tarvitsee parantaa, käsitä, miten masentavaa se voi olla. Muistatko hauskanpidon? Muistatko tehdä asioita, jotka tuovat sinulle nautintoa? Muistatko nauraa ja leikkiä?

On todella tärkeää tasapainottaa itsesi toiminnoilla, jotka antavat kaikkia näitä upeita asioita kokemukseesi elämästä. Fyysinen keho voi tuoda suurta iloa ja nautintoa – myös sotkuisessa kolmannessa ulottuvuudessa, jossa edelleen elämme.

Mitä hauskaa teit lapsena? Minkä tekemisestä kehosi nauttii? Jos sinulla on ikääntyvä tai hauras keho, et ehkä pysty tekemään kaikkia noita asioita kovin hyvin enää. Mutta on kenties muita niiden kaltaisia asioita, jotka voivat tuoda sinulle nautintoa ja naurua.

2. Lakkaa odottamasta.
Jos oivallat, että ainakin osa sinua on odottanut jotain suurta tapahtuvan – omassa elämässäsi tai maailmassa laajemmin (kuten Tapahtuma, artikkeli 6.3.2018, http://www.luxonia.com/viestit/111-vidy ... tapahtumaq ), on tärkeää tiedostaa tämä. Ei ole tietoa, miten pitkään suuriin muutoksiin menee. Useimpiin niistä liittyy vain vähittäistä liikettä positiiviseen suuntaan, ja joskus sen keskeyttää turhauttavat takaiskut ja esteet.

On totta, että asiat ovat ehdottomasti muuttumassa ja Tapahtuma tulee jossain kohtaa lähitulevaisuudessa. Ja tämän tietäminen on upeaa. Mutta sen tai minkään odottaminen voidakseen tuntea elämänsä paremmaksi, ei hyödytä. Elämäsi tapahtuu nyt. Enemmän kuin koskaan on tärkeää elää täysillä elämää, kun se tapahtuu.

Läsnä oleminen – ei vain nykyisyydessä, vaan tässä hetkessä – on aina tehokas tapa kohottaa mielialaa. Jos sinulla ei ole muuta henkistä harjoitusta, tätä kannattaa vaalia. Pysyminen läsnä joka hetki riippumatta siitä, mitä teet tai mitä tapahtuu, on yksi parhaista vastalääkkeistä kaikenlaiseen pahanolontunteeseen, jota sinulla on.

Jos et ole koskaan kokeillut tätä, se saattaa kuulostaa tylsältä. Mutta sitä tehdessään näkee, että se on kaikkea muuta. Jokin voi herätä henkiin tietoisuudessasi … portaali avautuu olemassaolon ikuisuuteen. Tämän myötä voi tulla uskomatonta rauhaa ja kohotusta.

3. Löydä rauha ja uudellenkalibroituminen luonnosta.
Nämä ovat aikoja, jolloin luonto voi tarjota meille lohtua ja hyvinvoinnin tunnetta enemmän kuin koskaan. Luontoa ei tunnu paljon vaivaavan, mitä maailmassa tapahtuu. Se vain jatkaa, tekee omia juttujaan ja tuottaa ihmeitä, vuodenaika toisensa jälkeen. Luonnossa on läsnä ilo, myös silloin kun tuuli puhaltaa herpaantumatta ja sade hakkaa. On selvää, että luonnonvoimat osaavat pitää hauskaa.

4. Lakkaa seuraamasta uutisia.
On aikoja, jolloin on viisasta olla seuraamatta mitään uutisia, mitä maailmassa tapahtuu tällä hetkellä – valtavirtauutisia tai vaihtoehtoisia uutislähteitä. Useimmiten se voi olla hyvin masentavaa – ja usein ei tiedä varmasti, onko mikään kerrottu edes totta. Voit luultavasti luottaa, että jos on jotain, mikä sinun täytyy todella oikeasti tietää, kuulet tai luet siitä toisilta ihmisiltä, jotka tunnet.

5. Lakkaa etsimästä ulkopuolelta vastauksia tai todisteita muutoksesta.
Massiivinen informaatiomäärä osoittaa, että valtava muutos on tosiaankin tapahtumassa planeetalla, ja tämä voi auttaa henkesi pitämisessä korkealla. Mutta luottaminen yksinomaan ulkoisiin todisteisiin vie sinut vain tiettyyn rajaan saakka. On aikoja – enemmän kuin koskaan – jolloin meidän täytyy kääntyä sisäänpäin etsimään vastauksia ja todisteita planeetalla ja itsessämme tapahtuvasta heräämisestä.

Olet luultavasti kuullut tätä vuosia: hae sisältäsi vastaukset. Ja olet luultavasti tehnyt sen – ainakin jossain määrin. Mutta se on helppoa unohtaa. Erityisesti jos olet pettynyt etkä ole tuntenut, että olet saanut oikeasti hyviä vastauksia sillä tavalla. Se voi olla turhauttavaa. Mutta olen havainnut, että vastaukset ovat itse asiassa siellä, jos on valmis sekä olemaan kärsivällinen että luottamaan. Ja jos on valmis tekemään joka kerta enemmän, kuin yrittää vain nopeasti löytää vastauksen.

Vastauksia tulee monissa eri muodoissa. Jotkut ihmiset kuulevat niitä, toiset näkevät kuvia, tuntevat muutoksia kehossaan tai saavat informaatiolatauksen, joka muuttuu jonkin varmaksi tietämiseksi. Tai jokin heidän elämänsä tapahtuma tuo vastauksen. On tärkeää alkaa luottaa siihen, mitä vastauksia tunnut saavan. Kun opettelet luottamaan kommunikointiisi korkeamman itsen kanssa ja toimimaan sen mukaan, mitä vastaanotat, tuosta kommunikoinnista tulee voimakkaampaa ja voimakkaampaa.

6. Virity rakkaus- ja valoaaltoihin, joita jo virtaa sisään.
Myös niiden vaikeuksien keskellä, joita ehkä koet ylösnousemusprosessissasi, on hyödyllistä tietää, että nyt on mahdollista virittyä niihin voimakkaisiin valoaaltoihin, joita parhaillaan virtaa planeetalle. Ne tuovat valtavasti energiaa – kaikenkattavaa rakkautta ja sen mukana heräämisen valoa.

Monet meistä kokevat nyt näitä taajuuksia ja kertovat, miten meidät toisiaan valtaa syvä rakkaustunne, johon yhtäkkiä uppoudumme. Nämä aallot ovat enteitä Tapahtumasta, ne ovat ilmentymiä jumalaisen feminiinisyyden virtaamisesta planeetalle. Ja niitä oikeastaan vyöryy sisään nyt. Jos voit tiedostaa tämän ja virittyä niihin, huomaat, että pystyt ratsastamaan niillä vaivattomasti – joskus kokonaisen päivän kerrallaan.

Siis, rakkaat ystävät, tässä on joitain ideoita, joilla leikkiä, jos huomaat itsesi vedettävän syvään uupumukseen tässä kohtaa polullasi. Tiedä, että jossain kohtaa tästä joskus työläästä kiipeämisestä ylöspäin tietoisuudessa tulee paljon helpompaa – ja joskus se yllättävästi muuttuu haltioituneeksi ilolennoksi.

Jatka vain kulkemista eteenpäin, askel kerrallaan. Ja tiedä, että jossain kohtaa katsot taaksepäin matkaasi ja tunnet suurta kiitollisuutta, että olet voinut tehdä sen näinä riemastuttavimpina aikoina Maan historiassa.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 09.04.2018 13:16

TAPAHTUMA – EHDOTTOMAN ELÄMÄN OPPIMINEN

Kirjoittanut Vera Ingeborg (thewakeupexperience.eu)
6.4.2018

Muutokset joita nyt tapahtuu, ylittävät kaiken, mitä olemme nähneet ja kokeneet aiemmin. Monet odottavat "Tapahtumaa". Ajankohtaiset energiat ovat taas kerran haastavia. Silti mahdollisuus tehdä kvanttihyppyjä uuteen Maahan ei ole ollut koskaan suurempi.

"Tapahtuma on tulossa." Luemme sen kaikkialta. Ja se on totta – suurten muutosten mahdollisuus on uskomattoman suuri. Kuitenkin tuo on sisäinen tapahtuma, joka ilmentyy sitten todellisuuteemme. Vasta kun olemme löytäneet sisäisen tasapainomme, selvittäneet kaikki egomallimme ja varjomme ja nousseet niiden yläpuolelle, todellisuutemme ja kokemuksemme voi olla erilainen. Energiakäytävä jossa olemme, tarjoaa tämän mahdollisuuden. Siis … se on paradoksi. Niin kauan kun odotamme Tapahtuman siirtävän meidät uuteen todellisuutemme, sitä ei tapahdu. Niin kauan kun odotamme jonkin ulkopuolellamme pelastavan meidät, sitä ei tapahdu. Vasta sitten kun emme odota minkään ulkopuolisen tapahtuman muuttavan meitä, vaan keskitymme sisäiseen työhömme, se tapahtuu – koska sisäinen aiheuttaa ulkoisen, ei toisinpäin.

Ei enää myönnytysten tekemistä ydinolemukseemme

Kunnioitus. Se on tämän nyt-hetken sana. Opettelemme, millaista todella on olla toisten kunnioittama, koska se on kaiken tulevan kanssaluomisen perusainesosa. Ja se merkitsee oppimista kunnioittamaan itseämme ensin. Vasta sitten voimme ilmentää kunnioituksen toisia kohtaan.

Yleinen egostrategia kunnioituksen saamiseen pelon vuoksi toisilta, on olla ylimielinen. Tuomitsemme toiset, asetamme tiukat rajat, keksimme sääntöjä ja laitamme kasvoillemme kaikkitietävän henkilön naamion kätkeäksemme tunteemme epätäydellisyydestä ja siitä, ettei ole riittävän hyvä. Tämä antaa meille harhan, että kontrolloimme tilannetta eikä meidän tarvitse katsoa pelkojamme. Rakennamme fasadin, jonka takana teemme itsestämme pienemmän kuin muut, ja annamme heille sen harhakuvan, että olemme suurempi ja fiksumpi. Rakastamme pahantekijämoodia silloin, kun kaikesta tulee liikaa. Mutta loppujen lopuksi yritämme vain tyydyttää egon tarvetta huomioon ja arvostukseen itsemme ulkopuolelta. Teemme myönnytyksiä ydinolemukseemme.

Toinen yleinen egostrategia on esittää miellyttäjää. Annamme itsemme pois, syytämme toisia kurjuudestamme eikä meillä ole lainkaan rajoja. Tekemällä kaiken oikein toisten kannalta ja ponnistelemalla täysillä niin, että kaikista tuntuu hyvältä, käytämme marttyyrin naamiota, joka herpaantumatta tekee kaikki onnelliseksi ja parantaa maailmaa ja kaikkia ympärillämme. Kaikkia, paitsi itseämme. Rakastamme uhriroolia silloin, kun kaikesta tulee liikaa. Tämänkin naamion takana teemme itsestämme pienemmän kuin muut ja annamme heille sen harhakuvan, että olemme myötätuntoinen. Mutta loppujen lopuksi yritämme vain tyydyttää egon tarvetta huomioon ja arvostukseen itsemme ulkopuolelta. Teemme myönnytyksiä ydinolemukseemme.

Niinpä näemme, että pahantekijä tai uhri, energiataajuudet ja tarpeet ovat samat. Strategia niiden tyydyttämiseen on erilainen. Mikään näistä strategioista ei toimi, koska ne johtavat aina takaisin sisäiseen tyhjyyteen. Niin kauan kun emme osaa tyydyttää näitä tarpeita sisältämme, jatkamme näiden spiraalien kulkemista. Silloin kun teemme myönnytyksiä ydinolemukseemme, sabotoimme itseämme. Se on avain vanhojen kuvioiden läpikäymiseen. Salli niiden olla, älä tuomitse tai syytä itseäsi tai toisia, löydä perspektiivi, josta voit nähdä niiden tarkoituksen ja tuntea kiitollisuutta siitä, ja seuraa energiaimpulssia, mitä järjestelmäsi haluaa tehdä tällä energialla.

Sillä hetkellä kun opimme kunnioittamaan itseämme ja antamaan naamioiden pudota, muutamme ylimielisyyden tai ihmisten miellyttämisen terveeksi ylpeydeksi. Ollen sydämessämme ylpeä itsestämme. Kunnioittaen ja rakastaen itseä. Olemme täysin ankkuroitunut ydinolemukseemme emmekä enää tee myönnytyksiä siihen. Sen sijaan että luomme rajoja pelosta, asetamme terveet rajat rakkaudesta. Omistamme omat juttumme ja otamme vastuun omista energioistamme ja malleistamme. Siinä on suuri ero, sulkeudummeko vai pysymme auki. Aukipysyminen merkitsee sen hyväksymistä, mitä on ja missä ihmiset ovat, ilman mitään tuomitsemista, syyttelyä tai odotuksia, ollen kuitenkin selkeä omissa haluissamme, toiveissamme ja tarpeissamme.

Opimme sanomaan selvästi, mitä haluamme ja mistä pidämme. Luomme oman energia-astiamme ja oman kultaisen energialankamme, joka palvelee kompassina toisille, jotka tulevat kenttäämme. Opimme muotoilemaan arvomme ja henkilökohtaiset "lakimme" kaikilla elämän alueilla – töissä, suhteissa, perheessä, terveydessä tai kotona. Olemalla hyvin selkeä ja avoin tarpeistamme ja toiveistamme, annamme toisille tilaisuuden tehdä valinnan tuon informaation perusteella: haluavatko he sitoutua tähän ja olla osa sitä vai eivät.

Tällä ei ole mitään tekemistä rajoittavien sääntöjen tai määräysten luomisen kanssa, eikä siinä ole kyse odotuksista ketään kohtaan. Se on vain sen terveen perustaajuuden asettamista, josta luomme ja kanssaluomme. Se on kutsu liittyä seuraan niille, jotka resonoivat sen kanssa. Kun opimme olemaan hyvin selkeä energia-astiamme ja arvojemme suhteen, kunnioitamme ja arvostamme todella itseämme ja omaa tilaamme. Ja tämä on lähtökohta olemiselle toisten kunnioittama ja arvostama.

Saavutamme nyt pisteen, jossa meidän ei ole enää mahdollista tehdä myönnytyksiä itsemme suhteen, tehdä itsestämme pientä ja käyttäytyä muiden odotusten mukaisesti. Siitä tulee selvästi epämukavaa ja aivan liian tuskallista, kun teemme sitä.

Laukaisijat vs. resonoimattomuus

Siinä on suuri ero, laukaistaanko tunteet ja yrittää välttää jotain kokemusta tai ei yksinkertaisesti resonoi. Meillä on usein taipumusta olla haluamatta katsoa omaa varjopuoltamme. Nyt uusien valokoodien tullessa sisään, laukaisijoista tulee niin voimakkaita, ettei meillä on tilaisuutta enää katsoa poispäin ja olla piittaamatta pelkomalleista, jotka ovat vielä tallennettuna järjestelmäämme. Usein käytämme "se ei resonoi" -tekosyytä, kun emme halua osallistua johonkin, joka itse asiassa laukaisee tunteemme tai pelottaa meitä. Ja noiden asioiden ilmestyminen tietoisuuteemme jatkuu, kunnes tarkastelemme niitä. Jos olemme rehellinen itsellemme, niin tunnistamme, kun jokin oikeasti resonoi osiimme, joista emme pidä. Suojautumismallimme on sulkeutua ja olla piittaamatta, juosta pois tai taistella sitä vastaan. Laukaisija tulee takaisin ja ilmestyy energiakenttäämme, kunnes olemme tarpeeksi rohkea hyväksymään ja prosessoimaan sen, käyttäen tunteita, joita tulee esiin. Hyväksyntä = antautuminen = irtipäästäminen = henkilökohtaisen taajuuden nostaminen.

Toisaalta resonoimattomuus on hyvin erilaista. Kun jokin ei resonoi, se ei yksinkertaisesti resonoi. Emme tunne sitä, ja se on energiakenttämme ja tietoisuutemme ulkopuolella – olemme unohtaneet sen seuraavana hetkenä.

Kanssaluominen ja raha

Kanssaluominen on mahdollista vain edellä mainittujen astioiden ja kultalankojen kera. Näillä on tärkeitä risteyskohtia, kuin kiintotähtiä, jotka ilmaisevat oman aidon perustaajuutensa suunnan ja luonteen. Sielulaulun. Ihmiset tulevat yhteen kanssaluomaan taajuuksilla, jotka resonoivat toistensa kanssa – he luovat yhteisastian ja kultalangan, johon he sitoutuvat, kuin orkesteri. Noiden kiintotähtien välissä on kaikki tila yksilölliseen vapauteen ja energioiden antamiseen virrata, tanssia, kehittyä ja ilmentyä.

Monilla ihmisillä on ylösnousemuspolulla rahat nollassa. Se aiheuttaa valtavasti turhautumista ja epäreiluuden ja toivottomuuden tunnetta. "Miten minun pitäisi osallistua ja luoda, jos minulla ei ole käyttövaroja?" Tämä on normaali osa prosessia ja tukee meitä oppimaan, ettei yltäkylläisyydessä ole kyse rahasta, vaan rakkaudesta ja yhteisöstä, eikä raha ole selviytymistyökalu, vaan luomistyökalu. Kun annamme ja saamme rahaa kunnioitus-, rakkaus-, arvostus-, yhtenäisyys- ja toistemme ja tekemämme työn arvostamisenergiana, olemme täysin eri energiassa, kuin antaessamme ja saadessamme sitä puutteesta ja epäluottamuksesta, eli odotuksesta. Tietysti se on mahdollista vain silloin, kun arvostamme ja kunnioitamme itseämme ja ydinolemustamme ja luotamme, että meille annetaan aina se, mitä tarvitaan tässä nyt-hetkessä.

On osa prosessia päästää täysin irti vanhoista, rahaan liittyvistä uskomuksista, kyetäksemme luomaan rakkaudesta ja panostamaan asioihin, joilla on tarkoitus, eikä asioihin jotka saavat olomme tuntumaan turvalliselta. Tämä auttaa meitä luottamaan, että olemme aina ja kaikin tavoin turvassa eikä meillä tarvitse olla suurta pankkitiliä ja paljon omaisuutta tunteaksemme turvaa.

"Tulemme ilman mitään ja lähdemme ilman mitään – miksi hössöttää kaikesta sillä välillä?"
–Osho

Kyllä, tarvitsemme työkaluja tarkoituksella luomiseen, ja niitä annetaan aina, kun on tarkoitus. Mutta meidän ei tarvitse kerätä omaisuutta ja rahaa palvellaksemme ja osallistuaksemme. Takertuminen ei ole osa virtaa, se on ego-ohjelma. Virta on luonnollista liikettä, joka seuraa universaalia rytmiä. Voimme tarkkailla sitä, kun tarkkailemme omaa sydämenlyöntiämme tai hengitystämme. Takertuminen olisi sydämen pysäyttämistä lyöntikohtaan tai hengityksen pysäyttämistä kohtaan, jossa vaihdamme sisäänhengityksestä uloshengitykseen tai toisinpäin. Se ei tietenkään ole terveellistä, tasapainoista ja linjassa luonnon, universaalin sydämenlyönnin ja virran kanssa. Olemme jatkuvassa supistumisen ja vapautumisen, kaaoksen ja fokuksen ja olemisen ja tekemisen virrassa. Siis eikö ole luonnollisin asia odottaa kärsivällisesti seuraavan luonnollisen impulssin tulemista?

Yhteisö ja yltäkylläisyys

Yltäkylläisyys alkaa sisältä. Yhteisö joka huolehtii toisistaan ja elää ykseydessä, joka perustuu täyteen luottamukseen, antaa meille yltäkylläisyyttä ja vapauden. Niin kauan kun on epäluottamusta, emme voi kokea ehdotonta rakkautta. Ja olemme kasvamassa siihen ajatukseen, mitä merkitsee elää ehdottomasti. Yhteisö ja vapaus tulevat vastuun kera. Se merkitsee oman energiamme, omien ajatustemme, tunteidemme ja luomustemme/ilmentämistemme omistamista ja sitoutumista yhteiseen energia-astiaan ja arvoihin.

Sellainen joka on sitoutunut johonkin projektiin tai yhteisöön, pitää "oman pesän" puhtaana ja osallistuu ilman tarvetta ulkoiseen rahamotivointiin. Elämässä uudella maapallolla ei ole enää kyse selviytymisestä – siinä on kyse nauttimisesta. Viimeinen sisäinen kontrollointimekanismimme laukaistaan voimakkaasti, jotta se transformoidaan täysin. Se kuolee, kun sitä ei enää tarvita.

Siltojen rakentaminen – parantumisesta voimaantumiseen

Monet ihmiset kohtaavat suuria muutoksia työelämässään/elämäntehtävässään. Aivan yhtäkkiä vanhat tavat eivät enää toimi. Parannustyön aika on ohi. Sitä ei enää tueta eikä parannuspalvelujen antaminen toisille enää toimi, koska se merkitsee voiman ottamista pois ihmisiltä. Toisten tekeminen riippuvaiseksi tietystä menetelmästä, palvelusta tai opetuksesta on vanhanaikaista neljännen ulottuvuuden energiaa, jolla ei ole enää universaalia värähtelykenttää. Tämä aikajana on tuhottu. Voimme havaita nyt kaikkialla, miten "henkiset valtakunnat" hajoavat. Ainostaan se mikä tukee ihmisiä löytämään oman voimansa voidakseen palata eheyteen ja sisäiseen tasapainoon, saa tukea ja toimii vaivattomasti. Aivan kuten rahateemassa, meidän kaikkien täytyy katsoa rehellisesti peiliin ja kysyä itseltämme, annammeko ja vastaanotamme rakkauden, kunnioituksen, ykseyden, arvon ja arvostuksen paikasta vai tarpeesta, jota yritämme tyydyttää ulkopuoleltamme, koska emme pysty luomaan sitä sisältä.

Uusi työskentelytapa on siltojen rakentaminen. Tarkoitus ei ole luoda vain pientä 5D-kuplaa, joka on varattu eksklusiivisesti parille valaistuneelle sielulle, jotka katsovat alempiin ulottuvuuksiin ja tuntevat ylemmyyttä tosiin. Ei, vaan kaikki mitä teimme päästäksemme tähän kohtaan, valmisteli meitä rakentamaan näitä siltoja massojen seurattavaksi. Niiden ihmisten jotka ovat edelleen alemmissa taajuuksissa, täytyy päästä helposti näille silloille. Niiden täytyy toimia asioiden kanssa, jotka ihmiset tuntevat ja joihin he voivat samaistua, kuten fyysinen keho, aistit, taide, musiikki, tanssi jne. Niiden täytyy olla maanläheisiä ja helposti ymmärrettäviä. Niiden täytyy antaa selityksiä, joita rationaalinen mieli ymmärtää, jotta ihmiset ovat halukkaita kokeilemaan tätä siltaa. Ja tietysti ne ovat vielä houkuttelevampia, kun niihin sisältyy leikkisyyttä, hauskuutta ja seikkailua.

Kehopäivityksiä salamavauhtia

Kun koko kehomme muuttuu kyetäkseen käsittelemään, sisältämään ja ruumiillistamaan 5D-taajuudet, sen rakenne täytyy muuttaa täysin. Uudet valokoodit kirjoittavat DNA:mme uudelleen. Se tapahtuu itsestään. Olen kirjoittanut tästä prosessista aiemmissa blogeissa monta kertaa. Muutumme hiilipohjaisesta rakenteesta kristallirakenteeseen. Tiedämme kaikki, että kun haluamme muuttaa rakenteita, meidän täytyy hajottaa vanha rakenne, ennen kuin uusi voi muodostua. Kun vanhat rakenteet menevät rikki, vanhaa ja vanhentunutta informaatiota tulee pintaan – ego-ohjelmia. Ne esitetään taas kerran todellisuudessamme, kuin vanha elokuva. Mitä enemmän hyväksymme ne, sitä nopeammin hävitämme ne. Tällä tavalla teemme tilaa uusille 5D-ohjelmille.

Kehostamme tulee kevyempi, vähemmän tiheä, kaikki aistimme ja rauhasemme muutetaan, tapamme ottaa sisään ja tuottaa energiaa muuttuu, tarvitsemme vähemmän ja vähemmän ruokaa, silmämme näkevät enemmän värejä ja korkeampia taajuuksia, korvamme kuulevat korkeampia taajuuksia, äänialueemme pystyy ilmaisemaan korkeampia taajuuksia, nenämme haistaa korkeampia taajuuksia ja pystymme tekemään paljon enemmän asioita uudella valokehollamme. Askel askeleelta käsittämättömistä asioista, kuten telepatia, teleportaatio ja kaksoispaikantuminen, tulee mahdollisia.

Kun lineaarinen aika-avaruusjatkumo sellaisena, kuin tunnemme sen kolmannessa ulottuvuudessa, häviää ja siirrymme rinnakkaisiin kvanttikokemuksiin, kaikki on mahdollista joka hetki. Meillä on äärettömät mahdollisuudet käytettävissä ja voimme ilmentää ne helposti oppimalla ja integroimalla uuden paradoksin: ilmaise aikomus ja unohda se sitten. Mitä enemmän lineaarinen mielemme transformoituu rinnakkaismieleksi, sitä helpommaksi unohtaminen ja näin ilmentäminen tulee. Ja taas kerran, tämä vaatii muuttamaan jäljellä olevat ego-ohjelmat, jotka laukaistaan ja jotka ilmestyvät esiin nyt solumuistista.

Siis lyhyesti sanottuna: opimme olemaan tekemättä enää myönnytyksiä itsemme ja ydinolemuksemme suhteen. Ja mitä enemmän teemme sen, sitä enemmän pelkopohjainen identiteettimme, joka perustui puutteeseen, epäluottamukseen ja pelkoon (menneisyydessä ja tulevaisuudessa), transformoituu uudeksi rakkauspohjaiseksi identiteetiksi, joka perustuu yltäkylläisyyteen, luottamukseen ja rakkauteen (nyt-hetkessä). Sitten kun olemme oppineet tämän muutoksen, elämme ehdotonta elämää luonnostaan. Mitään menetelmiä, harjoituksia ja meditointeja ei tarvita. Elämästä tulee meditointia, kun olet koko ajan läsnä nyt-hetkessä. Siitä tulee vaivatonta.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.04.2018 22:06

VOIMAKKAITA ENERGIOITA KOSMOKSESTA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
10.4.2018

Miten teillä menee näissä energioissa? Yksi asiakas kuvasi omia kokemuksiaan kosmisen läimäytyksen saamiseksi universumilta. Siltä voi tosiaankin tuntua. Siitä mikä estää meitä korkeimmasta potentiaalistamme, on tullut hyvin äänekästä. Sitä ei voisi enää sivuuttaa. (No, voi, mutta se sattuu jatkuvasti.)

Planeetalla on enemmän valoa, kuin olemme koskaan ennen tunteneet. Se auttaa kovasti tapahtuvassa puhdistumisessa. Kuitenkin ennen kun jokin voi lähteä, meidän täytyy nähdä sen takana oleva syy. Jos sinulla on pelkoja ja elämässäsi tulee esiin tilanteita, jotka laukaisevat tunteesi, kysy itseltäsi:

* Miksi tämä laukaisee tunteeni?
* Mikä on peruspelko, joka paljastuu?
* Mikä elämäni kuvio paljastuu?
* Viimeisenä, ja tämä voi olla vaikea nähdä: mitä saan tästä?

Kaikella mitä teemme, on hinta. Vaikka se olisikin ulkoisen ilmaisun luomista siitä, miltä meistä tuntuu sisällä. Esimerkiksi, silloin kun ihminen sabotoi itse asioita (tietoisesti tai tiedostamatta), hän luo vain ulospäin ilmaisun sisäisestä arvottomuudentunteestaan.

Sitten kun selvitämme syyn laukaisijoidemme ja pelkojemme takana, voimme alkaa muuttaa tuota ohjelmointia. Yksi itseäni kovasti auttava asia on lopettaa iltani puhumalla sielulleni ja luettelemalla kaikki asiat, joiden tapahtumisesta olen kiitollinen tuona päivänä, ja sitten listaamalla yhden asian, jonka irtipäästämisessä tarvitsen apua. Annan myös täyden luvan olla autettu, vaikka tämä merkitsisi, että minun täytyy kokea tunteideni syvemmän tason laukaiseminen, jotta voin ymmärtää tuota ohjelmointia vielä enemmän. Vaikkei tämä tee asioista täydellisiä välittömästi, huomaat, että omistautuminen avun pyytämiseen tietyssä ongelmassa auttaa.

Kun jumalainen feminiinisyys tulee tasapainoon meidän kaikkien sisällä, se pakottaa maskuliinienergian pudistamaan vääristymänsä sisältämme. Tämä voi aiheuttaa vihaa ja turhautumista, jopa raivoa. On kriittistä katsoa niitä tapoja, joilla emme ole eläneet jumalaisen feminiini/maskuliinimallin mukaan, vaan toimineet sen ehdollistamisen mukaan, joka on ollut läsnä alusta saakka. Tässä ei ole kyse syyttelystä tai vääristymien hakemisesta ulkoa, vaan sisäisestä matkasta. Kuvittele, jos me kaikki puhdistaisimme vääristymämme … Se muuttaisi kaiken.

Fyysinen keho käy sen läpi!

Itsestään huolehtiminen on supertärkeää nyt, kun ollessamme stressaantunut, väsynyt, nestehukkainen tai nälkäinen menemme matalampaan mielentilaan eikä tarvita juuri mitään meidän työntämiseen reunan yli. Syvän levon tarve on tavallista, kun keho sopeutuu korkeampaan valoon. Kuitenkin jotkut huomaavat, etteivät pysty nukkumaan, kun sisällä pyörii. Jos tämä olet sinä, varmista, että maadoitut. Vietä paljon aikaa luonnossa selkä puuta vasten.

Huimaus iskee meihin todella, kun koko kehomme sopeutuu korkeampiin taajuuksiin. Ajattele juoksijaa, joka juoksee kilometrin päivässä rutiininomaisesti, mutta on nyt nostanut matkaa kolmeen kilometriin päivässä. Hän voi olla uupunut, voi olla tärkeiden hivenaineiden puutetta, paikkojen arkuutta ja tuntua, ettei keho sopeudu ikinä. Se tasoittuu kuitenkin sopeutumisjakson jälkeen. Jos koet tätä, varmista, että olet nesteytetty ja kehon elektrolyytit ja solusuolat ovat kunnossa.

Ruuansulatus on edelleen mielenkiintoinen kokemus. Se mitä keho haluaa ja sietää, tuntuu muuttuvan minuutista toiseen. Kunnioita parhaasi mukaan kehon tarpeita ja vahvista kommunikointia itsesi ja muotosi välillä. Älä epäröi konsultoida lääketieteen ammattilaista, jos olet huolissasi kehostasi ja yleisestä terveydentilastasi. Voi olla hyödyllistä kuulla, ettei mikään ole lääketieteellisesti pielessä, ja jos jokin on pielessä, voit päättää, miten edetä. Tieto on valtaa, ja sen saaminen ei tarkoita, että sinun täytyy noudattaa suosituksia.

Kommentoimme toisen terapeutin kanssa, miten paljon kehon työstämistä tarvitsemme nyt. Tämä voi olla energiatyötä, akupunktiota, hierontaa, kiropraktiikkaa, kraniosakraaliterapiaa tai mitä tahansa, mikä toimii sinulla. Menemme todella sekaisin korkeammissa energioissa.

Tämä on valtavaa aikaa monille meistä. Jotkut lataavat ja sisäistävät alkuperäistä jumalaista suunnitelmaansa, jotkut yhdistyvät korkeimpaan aspektiinsa ja avaavat kommunikointiväyliä (hermoratoja aivoissa) ja toiset alkavat pistää päänsä unohdusverhon ulkopuolelle.

Jokainen taso vaatii huomiotamme maailmassa, jossa häiriötekijöitä on kaikkialla. Ota hetki huomataksesi, mikä tai kuka vetää huomiotasi. Itse huomaan, että ne asiat jotka häiritsevät minua, vähentävät usein myös sitä ilon ja rauhan määrää, jonka tunnen kunakin hetkenä.

Olen huomannut joidenkin tekevän aikataulustaan hyvin tiukan. Jos tämä olet sinä, kysy itseltäsi: "Miksi en anna itseni vain olla? Mitä ajatuksia herää, kun annan itselleni hiljaisen hetken?"

Asteikon toisessa päässä ovat ne, joille on tullut olo niin mukavaksi omassa hiljaisuudessaan ja omassa seurassaan, että he ovat rakentaneet melkoisen linnoituksen ympärilleen pitämään maailman ulkona. Ymmärrä, että "tuolla ulkona" tunteemme laukaistaan ja meille näytetään, mikä tarvitsee vielä parannusta. Olemme kaikki Buddha yksin ollessamme, mutta se ei auta meitä kasvamaan. Siis jos olet tuntenut tönäisyn mennä taas "ulos", liittyä johonkin ryhmään tai aloittaa jotain uutta, se on sinulle rakastava työntö.

Universumin virran mukana meneminen

Meille aiheuttaa eniten ongelmia oma vastarintamme. Meillä on usein ennakkonäkemyksiä siitä, miten luulemme asioiden pitävän olla, eikä tämä ehkä sovi yhteen sen kanssa, mitä on. Salli itsesi tuntea tämän aiheuttama suru ja päästä siitä irti. Asiat ovat paljon tasaisempia, kun menemme virran mukana. Aviomieheni sai tämän minulle perille kertoessaan hiljattain jollekin, miten hän oppi merkittävän oppitunnin katselemalla minun räpiköintiäni (kevyesti ilmaistuna).

Olimme melomassa nopeasti virtaavalla joella. Ei liian hullua, ainoastaan ensimmäisen tai toisen luokan koskea, mutten ollut tehnyt koskaan aiemmin sitä. Mieheni sanoi katselleensa minua, kun valitsin sen joen puolen, jolla halusin olla – joka oli yleensä se puoli, jossa ei ollut valtavia kiviä. Hän katseli, kun meloin ja meloin pysyäkseni reitillä, jota pidin turvallisena, vaikka joella oli muita ajatuksia. Jouduin väistämättä niitä kiviä vasten, joita halusin välttää, mikä pyöräytti kajakkini ympäri ja minut kylmään veteen. Hyvin värikkäiden sanojen virratessa suustani kamppailin, jotta saisin kajakin taas turvalliselle reitille, ja käytin paljon energiaa pysyäkseni tuolla alueella, ja sama vain toistui uudestaan.

Lopulta mieheni sai oman kajakkinsa rannalle ja veti myös minut ylös. Hän sanoi minulle, että tappaisin itseni yrittämällä kontrolloida jokea ja minun täytyisi antaa joen valita polkuni. Katsoin hätä, kuin hän olisi ollut hullu, ja sanoin: "Siellä on valtavia kiviä ja joki tähtää minua suoraa niihin!" (Voit kuvitella ilmeeni, kun olin märkä, väsynyt, kylmissäni ja vihainen.) Hän sanoi: "On aina kiviä. Salli itsesi mennä virran mukana. Lepää ja anna joen viedä sinua, ja kun näet kiven tulevan, reagoi viime hetkellä pysyäksesi veneessä."

Kun hän kertoi ystävälleen tätä tarinaa ja nauroi sille, miten vihainen olin ollut, hän selitti lähestyvänsä nyt elämää sillä tavalla. Hän menee virran mukana ja antaa sen viedä minne tahansa ja reagoi vain silloin, kun on pakko. Hän kertoi ystävälleen, että elämä on mennyt paljon tasaisemmin, stressittömämmin ja paljon hauskemmin, kun hän lakkasi yrittämästä kontrolloida asioita.

Joki ei ole erilainen kuin universumin virta. Miten monta kertaa olen elämässä yrittänyt välttää jotain ja haaskannut kaiken energiani, eikä minulla ollut enää yhtään jäljellä, kun tarvitsin sitä? Miten monta kertaa olen seissyt paikoillani raivoavassa virrassa ja sitten ihmetellyt, miksi minusta tuntui niin hakatulta? Miten monta kertaa olen yrittänyt pelata varman päälle, kun kaikki ympärilläni huutaa: "Päästä vain irti!" On aina kiviä, ja voimme joko opetella navigoimaan niiden ympäri helposti ja sujuvasti tai voimme tehdä sen itkien ja potkien.

Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin ja sallii sinun mennä virran mukana. Joen vauhti kiihtyy, ja tarvitsemme kaiken energiamme, kun tulee aika hivuttautua kiven ohi kaatumatta.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Pitäkää huolta itsestänne! <3 Jenny

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.04.2018 22:07

HUHTIKUUN ENERGIAPÄIVITYS – TARKOITUKSEN VOIMISTUMINEN JA SURUN POHJAVIRTAUKSET

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
3.4.2018

LUOVUUS JA TUNNE TARKOITUKSESTASI voimistuvat, kun kuljet tämän tulevan vuoden läpi. Siitä tulee yleinen teema, ja huhtikuussa sen nähdään tulevan etualalle taas kerran.

Jos yhdistyt energiapäivityksiini, olet luultavasti yksi näiden aikojen innovoijia – meitä on miljoonia ja miljoonia ympäri maailmaa, jotka haluamme tuoda innovaatiota maailmaan. Teoillamme, energiallamme tai kummallakin.

Nämä ovat kummallisia, hämmentäviä ja tunnepitoisia aikoja, ja kuitenkin ne ovat myös uuden aikakauden syntymä ja vanhan pitkä ja hidas kuolema.

Yksi huhtikuussa esiin tulevista suurista asioista on tunne tarkoituksestasi. Miten paljon tunnet sen tai miten paljon et tunne. Niin tai näin, muutat tunnettasi siitä, kuka olet ja mitä teet muuttuvassa maailmassamme. On tarkastelu- ja uudistumisjakso.

Huomaan työskennellessäni henkisen kasvun yhteisössä, että into löytää tarkoituksemme voi joskus olla tapa naamioida tai välttää toivottomuuden ja avuttomuuden tunteitamme. Ei aina, mutta usein tämä voi olla motiivi "tarkoituksemme löytämisen" takana. Totuus on, että olemme vahvempi, kun sallimme itsemme olla toivottomuuden ja avuttomuuden kanssa aika ajoin. Koska usein energeettiset pohjavirtauksemme (suru, turhautuminen) ovat juuri niitä energioita, joiden kanssa meidän täytyy olla (tai oppia tukemaan niitä) voidaksemme nousta seuraavaan paikkaan, johon haluamme mennä, tai olemistapaan jonka haluamme kokea. Emme voi päästä A:sta Z:aan ohittamalla kaikki muut kirjaimet, aivan kuten emme voi laajentua ja muuttua elämässä kokematta pelkoa tai epäröintiä seuraavasta askeleestamme.

Siis jos olet toimiva persoona tai varsinainen tekijä elämässä etkä tiedä, mitä tehdä itsesi kanssa, jos sinulla sattuu olemaan hiljainen hetki, niin sinulle on todella arvokasta ottaa hiljaisia hetkiä, vaikka tämä onkin alussa pelottavaa.

Siis kun puhun tarkoituksesi tunteen voimistumisesta tässä kuussa, en puhu tarkoituksesta, joka naamioi tällaista ahdistusta, vaan kokonaan uudesta tasosta. Tarkoituksen päivityksestä elämässäsi. Ja se saattaa näyttää täysin erilaiselta, mitä luulit tekeväsi. Mutta se tulee monille teistä toivon tunteen, tulevaisuuden vision ja tietämisen kera.

UUDISTUMINEN

Teille jotka tunnette olevanne jumissa siinä, mitä teette, mutta teistä ei tunnu, että voitte tällä hetkellä jättää sen, miettikää, miten voitte uudistua. Tarkoitukseen liittyvä uudistumisenergia on voimakasta huhtikuussa. Ehkä katsotte, miten elämänne kulkee tai mitä tapahtuu perhe- tai henkilökohtaisessa dynamiikassanne ja mitä voitte tehdä tai luoda tuodaksenne lisää kohotusta tilanteeseen.

On hyvä kuukausi kallistua siihen suuntaan, miten voitte ottaa vastuun tilanteesta sen valittamisen sijasta, ettei teillä ole mitään. Jos tapanamme on voivotella, se voi viedä meidät alas ja laittaa uhrimoodiin pidemmäksi aikaa, kuin on terveellistä hyvinvoinnillemme. Tietenkin meillä kaikilla on vaikeita aikoja, mutta liian pitkä aika uhritilassa saa meidät ajattelemaan, ettemme osaa luoda mitään. Kun olet tuossa tilassa, sinun täytyy muistaa, että se muuttuu, elämä muuttuu koko ajan ja suhteet ja työtilanteet joissa olet, muuttuvat. Ja että voit ilmaista aikomuksen, affirmoida ja etsiä tukea tavalla, johon pystyt.

Salli itsesi tunnustella tarkoituksentunnetta huhtikuussa, mikä saa sinut esittämään joitain kysymyksiä. Mitä haluaisin tehdä elämässä? Mitä yritän visioida? Ketä haluaisin palvella enemmän? Kuka haluan olla nyt?

SURU

Monilla meistä on tietty tunnekuvio, joka voi panna meidät matalaksi toistuvasti. Joillakin se on turhautuminen, katkeruus, viha, masennus ja toisilla suru, murhe tai hämmennys.

Ja huhtikuussa suru tulee kollektiivisesti esiin ihmisillä tämän identiteettimuutoksen vuoksi. Kun maailmana hyväksymme erilaisen tarkoituksentunnun ja kuljemme eri vaiheeseen kollektiivisessa elämässämme, suru voi joskus seurata meitä.

Suru voi olla kaikkea mahdollista: tilasta joka lukkiuttaa sinut, saa tuntemaan, että tukehdut tai olet kuolemassa, pienempiin ohikiitäviin hetkiin, jolloin tunnistat muutoksen mukana tulevan surun. Kenties kaipaat jotain ihmistä, koska muutat tai olet päättänyt vaihtaa työpaikkaa, tai tunnistat elämäsi muuttuvan ja tunnet surua eteenpäin siirtymisestä.

Suru voi olla hyvin luonnollista asioiden muuttumisen tunnustamista, mutta toisilla se voi jumittua moniin muihin asioihin psyykessä ja energiakentässä ja panna matalaksi. Jos sinulla on ollut paljon surua, nojaa tässä kuussa todella tarkoituksentunteeseesi. Ei tarvitse tulla painetuksi alas kollektiivisesta järkytys- ja suruenergiasta, joka kulkee läpi. Affirmoi: "Päästän irti kaikista tunteista ja energioista, jotka eivät ole minun."

Ja jos tunnet olosi melko eläväksi ja onnelliseksi omassa tarkoituksessasi, älä järkyty, jos mukaan tulee hetkellistä surua. Se on osa muutosprosessia ja olemista tunteidesi kanssa.

PLANEETTA MUUTTUU

Planeetalla tapahtuu nyt paljon muutosta. Ja jos tunnet surua jostain, mitä näet maailmassa, ei tunnu hyvältä olla tuossa surussa pitkän aikaa. Tuntuu hyvältä tunnustaa nuo tunteet ja ryhtyä sitten toimeen.

Yksi tällainen asia jonka näin tässä kuussa, oli Charity Water -nimisen ryhmän hämmästyttävä työ. Innostuin niin kovasti perustajien tarinasta ja heidän tekemästään työstä, että ilmoitin yritykseni välittömästi kuukausilahjoittajaksi. He ovat hieno esimerkki (ja vain yksi monista) suuresta innovaatiosta, palvelusta ja uudesta energiasta maailmassamme. Jos halua tietää heistä enemmän, tsekkaa täältä www.charitywater.org.

Voimme jokainen tehdä oman juttumme, ja kollektiivina sillä kaikella on heijastevaikutus. Meitä on monta, ja jos aktivoimme tarkoituksentunteemme siitä, mitä voimme tehdä auttaaksemme asioiden muuttamisessa tällä planeetalla, lähetämme oman energiamme suotuisaan suuntaan.

Paljon rakkautta kaikille.
Lee x

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.04.2018 23:34

OLEMME PALJON ENEMMÄN …

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
7.4.2018

Hiljattain minua pyydettiin käymään isäni luona, joka on tekemässä siirtymää tämän elämän fyysisestä ulottuvuudesta seuraavaan suureen seikkailuunsa. Se miten asiat menivät, laittoi minut vieraaseen tyhjiöön, jossa mikään ei tuntunut olevan niin, kuin ennen. Oli paljon oppimista ja muutosta, kun matkustin erilaisen maiseman läpi. Kannustan kaikkia astumaan pois mukavuusalueeltaan ja laittamaan asioita liikkeelle ottamalla avosylin vastaan kaikki tuntemattomat asiat. Näin voi integroida uuden syvemmin omaan elämäänsä. Minulla ei koskaan kuitenkaan ollut hetkeä, jolloin tunsin turvattomuutta, edes tuntiessani ahdistusta. Kunnioitan itseäni rohkeudesta sallia asioiden kehittyä uusien silmieni edessä. Kun palattuani päästin paljosta irti ollessani "sairas", ymmärsin vapauttavani paljon, tarkkailin itseäni intohimottomasti, samalla lepäsin ja koin sen, mitä kehoni vapautti, ja sallin tuntea itseni "sairaaksi".

Tietysti olen aina elänyt mukavuusalueeni ulkopuolella – työntyen aina olemaan enemmän. Tämä matka työnsi minut vanhojen odotusteni yli, ja kannustan sinua tekemään saman. Mene jonnekin, missä et ole koskaan ennen ollut, tee jotain, mitä et ole koskaan ennen tehnyt, mene omien rajojesi yli ja huomaat, että olet paljon enemmän, mitä olet sallinut itsesi olla. Tämä vaatii muuttamaan havaintoasi siitä, kuka luulet olevasi tai millä sinut on ohjelmoitu. Ole iso.

On puhuttu paljon siitä, että Maa on nyt 5D:tä. Miten voimme laittaa etiketin uuteen? Maa on moniulotteinen, kuten mekin. Väite, ettemme ole muuta kuin 5D:tä, tietenkin rajoittaa meitä. Emme ole yksiulotteinen, vaan moniulotteinen. Jokaisella meistä on kuitenkin kotiulottuvuus ja yhdistämme kotimme energiaa (valoa) itseemme ja Gaiaan kohoamalla olemaan kaikkea, kuka olemme. Kuitenkaan se, että kotimme on tietty ulottuvuus, ei merkitse, että olemme jumissa tuossa ulottuvuudessa – liitymme kaikkiin ulottuvuuksiin, kun yhdistymme toisiin auttaaksemme Gaiaa kehittymään yksiulotteisesta moniulotteiseksi. Gaia on heijastus siitä, kuka olemme. Olemme jokainen suostuneet tuomaan esiin kotiulottuvuutemme lahjat ja sekoittamaan ne toisten lahjoihin. Tämä sekoittunut kokonaisuus auttaa ankkuroimaan ykseyden, jokaisen meistä esittäessä lupaamaamme osaa. Olemme jokainen kuin palapelin pala tai aalto, joka ilmaisee yksilöllisyyttään, muttei ole koskaan erillään Äiti Merestä. Olemme kaikki Lähteen, Jumalan ilmaisumuotoja.

Kukin meistä on täysivaltainen olento. Tämä merkitsee, että olemme jokainen vastuussa kaikesta omassa elämässämme, myös kaikista tekemistämme valinnoista. Jos odotat jonkun kertovan, mitä tehdä, odotat, kunnes ryhdyt itse johonkin toimeen. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että tekee sokeasti jonkin valinnan tai ryhtyy johonkin toimeen pelkästään sen tekemisen vuoksi, koska se luultavasti perustuu entisiin kokemuksiin (äly). Kun parannat omaa tietoisuuttasi (Jumalatietoisuus), parannat intuitiotasi (sydämen tietäminen), ja silloin tiedät oman tietoisuutesi ja uuden "sinun" perusteella, minkä valinnan teet tai askeleen otat. Muuten ole paikallasi. Jos et usko, että olet jumalainen, tietoisuutesi pysyy erillisenä ja pienenä eikä mitään tapahdu, joten on parasta keskittyä omaan tietoisuuteesi, jotta tiedät ehdottomasti ilman epäilyä, että olet Jumalalähteen ilmaisu.

Uusi on täällä nyt. Sinun ei tarvitse etsiä todisteita siitä ulkopuoleltasi. Ne ovat sisälläsi, ja saatat huomata, että kaikki on hyvin erilaista, valintasi ovat erilaisia ja toimesi ovat erilaisia. Uutta on uusi ja laajentunut tietoisuutesi. Kun oivallat, että olet todellakin täysivaltainen olento, kukaan ei voi kontrolloida tai manipuloida sitä, mitä teet. Kyllä, kyse on vain valinnasta. Valitset, miten haluat reagoida johonkin tilanteeseen tai henkilöön. Uutta on se, miten elät sydämesi totuudesta ja lahjomattomuudesta käsin. Valitset tietoisesti, miten ajattelet ja miten projisoit itseäsi. Harmonisoit itsesi siihen energiaan, miten valitset olla.

Kun harmonisoit itsesi tällä tavalla, ilmennät juuri sen asian, jonka kanssa harmonisoit energiasi. Otat myös täyden vastuun kaikesta, mitä vedet elämääsi. Kun teet tämän, et ole elämän uhri, vaan elämän valitsija. Jos se mitä vedät puoleesi, on matalampaa värähtelyä, katso omaa tietoisuuttasi, sillä tietoisuutesi vetää sinulle erilaisia elämänmuotoja. Olet oman maailmasi luoja. Mitä haluat luoda? Mitä haluat tuntea? Sitten kun se on selvää, kaikki ajatuksiesi, tunteesi ja tekosi ovat yhteneviä tietoisuutesi kanssa etkä luo pelkästään vanhoista malleista ja uskomuksista, vaan sydämesi tietämisestä.

Kun hoivaat itseäsi meditoimalla, olemalla luonnossa tai laittamalla itsesi etusijalle (täyttäen oman kuppisi ensin), integroit sisäisen eheytesi ja tietoisuutesi laajenee näin totuuteen sinusta … olet Lähde. Olet täynnä pelkkää rakkautta. Toisia vedetään siihen valoon ja rakkauteen, mitä olet. Ole kiitollinen. Kun olet vahva sisältä, mikään ei voi harhauttaa sinua sisäisestä tietämisestäsi. 3D-kaksinaisuus ei voi keinuttaa sinua enää uneen. Jos huomaat pelkoa tulevan pintaan, päästä siitä irti ja korvaa tämä harhakuva totuudella, että olet jumalainen, olet Lähde ja olet ilmaistu Jumala. Tiedosta, että otat joka askeleen täysin tietoisena ja kokonaisena. Jos huomaat kompastuvasi, aloita uudestaan. Vei jonkin aikaa muuttaa kaikki vanhat olemistavat uusiksi (olemme nukkuneet elämien ajan). Ole kärsivällinen itsesi kanssa ja luota, että sinua opastetaan turvallisesti siihen, kuka todellisuudessa olet. Ole täysin tinkimätön, sillä jokainen valinta luo seuraavan hetken.

Mennyt päiväntasaus oli voimakas … voimakkaampi kuin mikään viime aikojen ilmiö. Päiväntasausta paransi myös kaikki se valotyö, jota monet meistä ovat tehneet, kuten myös ne monet, jotka ovat heränneet, koska me olemme olleet rohkeasti omassa voimassamme. Olemme jokainen auttaneet toisia … ei välttämättä sanoilla, vaan valinnallamme olla vahvana omassa aitoudessamme ja sitoutumisessamme olla kaikkea, kuka olemme. Tämä ei ole ollut helppoa, ja monta kertaa olemme kyseenlaistaneet, onko uusi totta, ja monta kerta olemme vetäytyneet takaisin vanhaan ja mukavaan (tai olemme halunneet vetäytyä). Kuitenkin olemme kestäneet parantamalla uskoamme ja tietoisuuttamme.

Nauran usein itselleni – entä sinä? Miten hassua ajatella, että siirtyminen rakkauteen ja valoon olisi pelkkiä sateenkaaria ja yksisarvisia – kuin jonkin taikakytkin muuttaisi meidät valo- ja värienkeliksi (käytän näitä sanoja kevyesti, koska rakastan sateenkaaria ja tiedän, että yksisarviset ovat totta ja monet meistä enkeleitä). Emme tienneet, että vaatisi suurta uutteruutta päästää irti vanhasta, jotta uusi voisi ottaa oikeutetun paikkansa sisällämme. Monet ovat kokeneet, että heidän tarkoituksensa on laitettu odottamaan, sekä tunteneet monia fyysisiä muutoksia. Älä pidä kiirettä, sillä jokainen kokemus on järjestetty vain sinua (ja minua) varten. Minulla on ollut paljon huimausta, pahoinvointia, uupumusta, nälkää/nälättömyyttä, päänsärkyä, solar plexuksen ja sydämen aktiivisuutta, eristäytymistä kun monet ovat lähteneet haluamatta olla lähelläni … Kaikki tämä on täydellistä, ja jos resonoit johonkin tästä, ole kärsivällinen, kun uusi valokehosi tekee säätöjä. Tähän luetteloon voidaan lisätä paljon, eikä se tietenkään ole täydellinen. Tiedän kuitenkin, että auttaa kovasti, kun virtaa sen kanssa, mitä on, on luonnossa, meditoi, "maattuu", tuijottaa aurinkoa ja lepää. Tee, mikä on itseä rakastavaa ja itsen hyväksyvää sinulle.

Oivalla, että kehityt ja kenties korkeaa sydäntäsi aktivoidaan. Tämä evoluutiovaihe vie rakkauden korkeampaan paikkaan – tuomitsemattomuuden tai valittamattomuuden paikkaan. On vain ykseys, jossa jokainen olento säteilee kirkkaasti rakkautena. Seuraava askel on resonoida sielutähtichakrasi kanssa (hiusrajassa, kolmannen silmän yläpuolella), jossa yhdistyt toisiin sieluihin ja ylität egopersoonallisuuden, nimilaput ja erillisyyden. Sinun ei tarvitse verrata itseäsi toisiin, tuomita heitä tai itseäsi korkeammalla tai matalammalla olevaksi – olemme kaikki yhtä ja olemme jokainen juuri siinä, mihin kuulumme. Muista, kuka olet. Kurkota ihmisyytesi yli ja tiedä, että olet tähdistä. Kehräsit ihmiskehon ilmaistaksesi Lähdettä.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.04.2018 09:34

PÄÄNSISÄISEN "POLIISIN" KÄSITTELEMINEN

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
15.4.2018

Yksi 5D-tietoisuuden keskeisimpiä piirteitä on syyllisyyden, häpeän ja itse-epäilyn täydellinen puuttuminen. Voitko kuvitella kokevasi tämän? Voitko kuvitella sen upean sisäisen vapaudentunteen, jonka tämä toisi?

Kenties sinulla on ajoittain ollut tämä tunne, mutta olet havainnut vaikeaksi pitää siitä kiinni, kun olosuhteet tulevat haastaviksi. On harvinaista olla täysin vapaa näistä tunteista. Ne vaikuttavat ihmispsyyken luontaiselta osalta.

Jotkut väittäisivät jopa, että nämä tunteet ovat terveitä ja tarpeellisia. Tämä saattaa olla totta sillä hyvin pienellä prosenttiosuudella väestöstä, jolla on sosiopaattisia taipumuksia. Mutta useimmilla meistä se ei ole totta. Syyllisyys, häpeä ja itse-epäily ovat itse asiassa valtavan hyödyttömiä henkiselle heräämisellemme ja kasvullemme.

Miksi sitten näitä salakavalia tunteita jatkuvasti herää – riippumatta siitä, miten paljon henkisiä harjoituksia ja parannustyötä olemme tehneet vuosien saatossa?

"Sisäinen poliisi"

Kuten luultavasti tiedät, jokaisen sisällä on ns. superego tai sisäinen kriitikko. Se on hiljattain tunnistettu myös eräänlaiseksi tekoälyteknologiaksi, joka on käpylisäkkeen eetteritasolla ja jota kutsuaan "primaari-implantiksi". Olen kuvannut tätä laajasti muissa kirjoituksissa ja YouTubeissa.* Mutta pitääkseni homman kevyenä ja humoristisena tässä, viittaan siihen "sisäisenä poliisina".

Mikä nimi sille annetaankin, se toimii äänenä ja/tai tunteena, joka kertoo jatkuvasti, ettet ole jollain tavalla ok – ettet tee jotain oikein, tarpeeksi nopeasti tai tavalla, jolla sinun pitäisit tehdä se. Se tuomitsee aina ajatuksiasi, tunteitasi, päätöksiäsi ja tekojasi.

Joillakin ihmisillä tämä ääni on erittäin kova, toisilla hienovaraisempi. Joskus tunnereaktio voi herätä niin nopeasti, ettei edes käsitä reagoivansa johonkin.

On tärkeää ymmärtää, että tämä mekanismi saa periaatteessa tuntemaan erillisyyttä Lähteeseen – ja tuntemaan häpeää, syyllisyyttä ja itse-epäilyä. Ja ollen kaukana tietoisuuden elävästä ja oleellisesta osasta, se on vain päähän ohjelmoitu mekanismi, jonka tarkoitus on pitää heikkona ja voimattomana.

Monet ihmiset eivät edes tiedä tästä mekanismista psyykessään. Mutta ne jotka ovat tehneet itsensä parannustyötä, ovat usein hyvin tietoisia siitä ja keskittyvät vähentämään sen tuomitsevaa vaikutusta ja parantamaan sen aiheuttamia haavoja.

Tuomitseva sisäisen poliisi on nuijinut joitain ihmisiä vuosikausia, ja he yrittävät jatkuvasti parantaa arvottomuuden ja riittämättömyyden tunteita. Kun sisäinen tuomitseminen on näin vakavaa, se johtuu tavallisesti siitä kritiikistä ja tuomitsemisesta, jota he ovat saaneet lapsuudessa vanhemmilta, opettajilta ja muilta auktoriteettihahmoilta, mikä on lietsonut tätä sisäistä kritiikkimekanismia.

Suurta osaa aineiden väärinkäytöstä voidaan luultavasti pitää tuon henkilön hyvin voimakkaan sisäisen poliisin aiheuttamana. Huumeet ja alkoholi voivat väliaikaisesti hiljentää sen äänen – tai ainakin vähentää sen syyllisyys- tai häpeäreaktiota.

"Henkisen poliisin" tunnistaminen

Sisäisten poliisivoimien kenties salakavalin osasto on "henkinen poliisi". Sisäisen kriitikon tämä aspekti voi olla äärimmäisen salamyhkäinen. Tämä johtuu siitä, että henkinen poliisi sovittaa kaikki omaksumasi henkiset ajatukset, ihanteet, uskomukset ja tavoitteet hyvin ovelasti omaan agendaansa – luomaan häpeän, syyllisyyden ja itse-epäilyn tunteita silloin, kun et elä sen mukaan, mihin uskot.

Se tekee tämän vääristämällä ja vääntämällä henkiset ihanteesi ja uskomuksesi ankariksi ja pysyviksi säännöiksi siitä, mikä on hyvä, oikein tai henkistä – ja se jakaa tunnerangaistuksia, jos et tottele näitä sääntöjä. Oletko koskaan huomannut tätä?

Esimerkiksi, oletetaan, että jossain kohtaa omaksut uskomuksen, että meditointi on tärkeä harjoitus henkiselle heräämisellesi. Ja ryhdyt meditoimaan ja elät parhaasi mukaan tämän ihanteen. Mutta kenties et saa tehtyä sitä, minkä alun perin aioit. Miten kauan kestää, että tuo sisäinen ääni alkaa kalvaa sinua ja kertoa, että olet epäonnistunut, olet laiska, et ole sitoutunut omaan kasvuusi etkä koskaan saavuta valaistumista – tai jotain vastaavaa?

Tai kenties olet päättänyt, että haluat antaa anteeksi jollekin, joka on loukannut sinua. Kyky antaa anteeksi tuntuu sinusta henkiseltä – et halua pitää kiinni vihasta ja syyttelystä. Mutta niin paljon kun yritätkin, viha ja loukkaantuminen tulevat jatkuvasti esiin, ja huomaat, ettet pysty rehellisesti antamaan anteeksi tuolle ihmiselle. Taas kerran, miten kauan henkiseltä poliisilta kestää ottaa sinut hallintaansa, tuomita sinut ja vähätellä sinua, mikä aiheuttaa häpeää ja syyllisyyttä epäonnistumisesta henkisessä aikomuksessasi?

Korkeamman itsesi ja henkisen poliisin erottaminen

Saatat uskoa, että tämä ääni yrittää auttaa sinua ja pitää raiteilla henkisellä matkallasi. Haluathan olla kurinalainen henkisessä harjoituksessasi ja kokea korkeavärähteisiä tunteita ja anteeksiannon.

Tässä kohtaa on tärkeää kyetä erottamaan henkisen poliisin ja korkeamman viisautesi sisäinen ääni (johon voi sisältyä korkeamman itsen, henkioppaiden, arkkienkeleiden tai muiden opettajien ääniä). Nämä ovat hyvin erityyppisiä ääniä, mutta ne voi olla vaikea erottaa, jos et kiinnitä huomiota ja pysy tietoisena, kun kuulet jonkin sisäisen viestin.

Yksi tapa tietää, puhuuko tuo ääni totta, on viestin hyväntahtoisuuden tunne. Korkeampi itse ja oppaat eivät puhu sinulle tavalla, joka aiheuttaa syyllisyyttä, häpeää tai itse-epäilyä. Ne eivät tuomitse. Ne puhuvat rakastavasti, ystävällisesti ja ymmärtävästi. Ne tekevät ehdotuksia. Ne tarjoavat opastusta ja suojelua. Kun ne puhuvat sinulle, on syvä tunne kietomisesta ehdottomaan rakkauteen riippumatta siitä, mitä ajattelet, tunnet tai teet.

Toisaalta henkisen poliisin viestit ovat aina vähintäänkin jonkin verran negatiivisia ja kriittisiä. Välitön reagointisi häpeällä, syyllisyydellä tai itse-epäilyllä – tai masennuksella, pelolla, epätoivolla – on avain, että olet juuri kuullut henkisen poliisin äänen. Se on hyvin tuttu ääni, jonka olet kuullut suurimman osan elämääsi, joten sitä on vaikea saada kiinni.

Se on erityisen vaikeaa, koska tämä ääni puhuu auktoriteetin kera, kuin vanhempi tai pappi tai opettaja. Ja koska useimpien ihmisten tapaan sinut on ehdollistettu kunnioittamaan auktoriteetteja, otat itsestäänselvyytenä, että se puhuu totta sinusta – olet viallinen ja riittämätön ja sinun täytyy tehdä kovasti töitä, jos aiot koskaan saavuttaa henkisen vapauden tai olla "hyvä" ihminen.

Sisäisen auktoriteetin saaminen

Mitä siis voit tehdä kehittääksesi tunteen sisäisestä auktoriteetista ja saadaksesi vapauden henkisestä poliisista?

1. Nappaa se kiinni, kun se puhuu sinulle.
Valppaus ja tietoisuus on avain. Tule tietoiseksi siitä, kun se antaa sanallisia tai tunneviestejä. Nämä viestit voivat olla hyvin hienovaraisia ja syvään juurtuneita. Tavallisesti silloin on taipumusta tulla tiedostamattomaksi, kun henkinen poliisi tekee työtään sinussa.

Kun saat sen kiinni, nimeä se. Oivalla selkeästi, mitä se on – jotain mikä ei ole ainoastaan hyödytöntä sinulle, vaan se myös heikentää pahasti henkistä heräämisprosessiasi. Tämä etäännyttää sinut automaattisesti siitä. Oivallat, ettei se kerro sinulle totuutta ja se on vain päähäsi ohjelmoitu mekanismi, joka on suunniteltu alentamaan värähtelyäsi.

2. Tiedosta tunnereaktiosi.
Toinen askel on olla parhaansa mukaan reagoimatta ehdollistuneilla syyllisyyden, häpeän tai itse-epäilyn tunteilla. Jos nuo tunteet heräävät automaattisesti, älä tuomitse, työnnä pois tai yritä muuttaa niitä. Anna niiden vain olla. Tarkkaile niitä tuomitsematta ja oivalla, että ne ovat vain ehdollistuneita reaktioita.

3. Pidä puolesi sitä vastaan.
Jos pystyt, niin vastusta sitten tätä kritiikkimekanismia – ei vihan tai katkeruuden kera, vaan maadoittuneen sisäisen auktoriteetin tunteella, sellaisena joka on oman tietoisuutensa herra. Kehota sitä tiukasti olemaan hiljaa. "Lopeta!" tai "Suu kiinni!" voivat olla hyvin tehokkaita.

Näe tuo mekanismi tukeutujana, joka on hallinnut sinua ilman todellista henkistä auktoriteettia. Ja ota energeettisesti sen "paikka" keskellä päätä. Näet, että tämän tehdessäsi sen on pakko astua alas. Se ikään kuin tietää, että se on ollut isäntäsi vilpillisin keinoin ja perimmiltään sinulla on valta siihen.

4. Tuo sisään rakkautta
. Sitten on aika kutsua rakkautta olemukseesi: rakkautta sitä sisäistä lasta kohtaan, jota tämä kritiikkimekanismi on kiusannut ikuisuuden. Selitä myötätuntoisesti tälle nuoremmalle itselle, miten olet oivaltanut, että olet pitkän aikaa sallinut kritisoitavan sitä sekä tuomittavan sen ja laitettavan häpeämään – ja olet pahoillasi tästä.

Lisää sitten, että otat nyt ohjakset ja teet parhaasi, ettei sitä tapahdu enää. Selitä myös, että opettelet vielä, miten pysytään tässä roolissa, ja saatat lipsua toisinaan – mutta aikomuksesi on pysyä valppaana ja olla sallimatta tuon kiusaaja-kriitikon olla ohjaksissa enää.

Rakkaus itseäsi kohtaan laittaa sinut luonnollisesti korkeampaan värähtelyyn. Ja itse asiassa ollessasi tässä korkeammassa värähtelyssä, voit alkaa jopa rakastaa tuota henkistä poliisimekanismia. Huomaat, ettei sillä ole mitään puolustusmekanismia rakkautta, luomakunnan korkeinta taajuutta, vastaan.

Olet luonnostaan paljon voimakkaampi kuin se. Sinä olet todellinen. Sinä olet tietoisuus – se ei ole. Riittävällä rakkaudella voit alkaa vapautua täysin sen tyranniasta.

Muut sisäiset poliisivoimat

Sisäisessä poliisissa on muita osastoja, joista saatat tulla myös tietoiseksi. Sellaisia kuin "ruokapoliisi". Jos haluat kiihkeästi parantaa ruokavaliotasi, sisäisten poliisivoimien tämä osa saattaa elää ja voida hyvin sinussa. Saatat oivaltaa, että joka kerta kun syöt jotain, mikä sisältää esimerkiksi sokeria, geenimanipuloituja ruoka-aineita tai epäorgaanisia lisäaineita, ruokapoliisi tulee esiin täydellä voimalla. Saatat huomata puolustautuvasi sitä vastaan ja selittäväsi, miksi syöt sitä tai miksi et ole huono tai heikko ihminen. Voit nauraa tämän naurettavuudelle.

Tai miten olisi "hammaspoliisi"? Oletko tietoinen siitä aina, kun unohdat käyttää hammaslankaa tai et harjaa hampaita tarpeeksi kauan? Ja tietysti on aina "liikuntapoliisi", joka voi myös tehdä olostasi kurjan, kun sinua ei huvita harrastaa liikuntaa.

Taas kerran, tavoitteet joita sinulla on terveyteen liittyen, voivat olla hyvin arvokkaita ja hyödyllisiä. Mutta sisäinen poliisi tekee tiukkoja ja pysyviä sääntöjä noista tavoitteista ja rankaisee sinua tunteellisesti, jos rikot niitä. Tätä pitää etsiä ja napata se kiinni. Ajattele sitä: minkä mielivaltaisten sääntöjen sallit pyörittää elämässäsi?

Henkisyydessä ei ole tiukkoja ja pysyviä sääntöjä

Oikeasti ei ole mitään tiukkoja ja pysyviä sääntöjä, jotka koskevat henkisyyttä tai parasta tapaa elää. Henkisellä polulla on valtava valikoima opetuksia, koska ei ole yhtä tietä. Jokaisen täytyy noudattaa omaa ainutlaatuista tapaansa löytää tiensä Kotiin.

On tärkeää myös ymmärtää, että 3D-todellisuuden kaikkien luontaisten rajoitusten ja vääristymien vuoksi, kenenkään on hyvin vaikea edetä helposti täyteen heräämiseen, edes parhaissa olosuhteissa. Siksi on tärkeää olla kiltti itsellesi, kun etsit omaa tietäsi.

Kunnioita itseäsi. Pidä kiinni valinnoitasi ja päätöksistäsi. Salli itsesi tehdä virheitä. Älä anna sisäisen poliisin sanella, miten elät tai mitä tunnet itsestäsi.

Ja muista pitää hauskaa tässä sisäisen poliisin nappaamisessa, jos voit. Ota se huumorilla. Huumori on toisinaan melkein yhtä voimakasta kuin rakkaus, kun heräät siksi upeaksi ja voimakkaaksi henkiolennoksi, joka olet.

*Katso lisää primaari-implantista pdf:stä "Preparing for the Event", ( http://vidyafrazier.com/wp-content/uplo ... -29-18.pdf ) sivu 9. Kuvaan sitä myös Youtubessa "A Message for Starseedes", ( https://www.youtube.com/watch?v=lzrk7-h2R-M ) noin 13 minuutin kohdalla.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.04.2018 14:58

ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
18.4.2018

Siunausta, rakas heimo.

Kuten saatatte kaikki muistaa, puhuin ajan nopeutumisesta ja häviämisestä viime videossani, joka löytyy tältä YouTube-kanavaltani. Selitin, miten minulla oli silloin ajattomuusjaksoja, ajan nopeutumista ja aikapoikkeamia. Sitä on tapahtunut uudestaan ja uudestaan viimeiset kaksi viikkoa. Minulta hukkui aikaa ajan nopeutumisen vuoksi. Tämä on yksi edeltävistä asioista, joiden on tapahduttava, ennen kuin Tapahtumaa voi olla. Tämä tekee vielä tärkeämmäksi kiinnittää huomiota siihen.

Kuten aina, koen päivitykset muista ulottuvuuksista ennen joukkoja. Se on yksi lahja, joka minulle annettiin tehtäessä päivityksiä, kun valtava plejadilainen emäalus oli käynyt luonani kirkkaassa päivänvalossa 2000, ja sen jälkeisinä vuosina luonani on vieraillut monia Maan ulkopuolisia rotuja.

Ajan häviämistä tapahtuu nyt taas, vain paljon laajemmin! Koemme valtavia muutoksia ajassa. On vaikeaa muistaa, mikä päivä on, mikä viikko on tai paljonko kello on. Aika tuntuu häviävän täysin ja tulevan epäoleelliseksi. Olemme hyvin valtavassa päivityksessä tällä hetkellä. Miten tähän voi päästä käsiksi? Elämällä täysin nyt-hetkessä, josta puhun lisää myöhemmin artikkelissa, ja olen selittänyt monissa aiemmissa artikkeleissani, miten nostetaan tietoisuuttaan ajattomuuden nyt-hetkessä.

Muistakaa, että ylösnousemuksessa kaikki tapahtuu osa-alueittain, kuten kaikki kasvu, jota näemme planeetalla. Yksi osa-alue kasvaa vähän, toiset alueet saavat kiinni ja sitten ensimmäinen alue kasvaa taas. Tällainen ylösnousemusprosessi on. Näin se vaikuttaa myös ihmisryhmiin.

Muutama vuosi sitten koimme aikapoikkeamia, ja nämä intensiivisemmät aikaluiskahdukset rakentuvat entiselle kasvulle. Tämä kasvu on nyt täysin musertavaa, ja se vaikuttaa minuun oikeasti päivittäin. Minulla on nyt vaikeuksia pysyä "ajan perässä".

Huom. jos et koe tätä vielä, tulet kokemaan – sinun täytyy vain jatkaa värähtelysi nostamista ja poistumista täysin 3D-harhasta ja kaikesta, mitä se sisältää. Tähän sisältyvät kaikki harhakuvat – 3D:ssä tai ei.

Nyt rakennamme sille aika-aallolle, joka on tullut sisään, ja koemme aikaa sellaisessa ääritilassa, jota emme ole koskaan ennen tunteneet. Aika yhdistyy itseensä ja alkaa tulla yhdeksi. Ajasta tulee yhtä, kun se menee nollapisteeseen, sitä ei enää ole ja siitä tulee osa ykseyttä, Luojaa, Lähde-energiaa. Mutta se ei häviä – se on aina, mutta ei toimivassa 3D-tilassa. Näin hyppäämme 5D:hen ja ylempiin ulottuvuuksiin – hyppäämällä ajan yli ja tulemalla yhdeksi sen kanssa, kun se siirtyy ajattomuuteen. Pysy mukana – se on hyvä juttu.

Kun nopeudumme ylösnousemusprosessissa, ajan täytyy pysyä mukanamme siinä, koska korkeammissa ulottuvuuksissa ei ole aikaa. Tätä saattaa olla vaikea ymmärtää, mutta kuvittele kaikkea hidastettavan, jotta voimme ihmisinä kokea syyn ja seurauksen. Maan päällä on paljon opittavaa, ja aika auttaa meitä näissä oppitunneissa.

Koin korkeamman aikataajuuden kaksi viikkoa 2013, kun minulla oli ollut ylösnousemuksen lähikokemus. Tämän voi löytää YouTube-kanavaltani, jonne dokumentoin sen. Tiesin tuolloin, että sitä tarvittaisiin myöhemmin. Sitten kun siirrymme tähän ulottuvuuteen, kokemuksestani tulee samanlainen kuin silloin. Olin onnekas saadessani esimakua siitä. Tunsin liikkuvani hyvin nopeasti ympärilläni oleviin verrattuna – he kaikki liikkuivat hitaasti. Halusin jatkuvasti kehottaa heitä pistämään vauhtia! Tämä vaikutus kesti kaksi viikkoa. Koska olen psyykkinen selvänäkijä, olen kokenut ja koen monia muita ulottuvuuksia monilla eri tavoilla.

Ajan häviäminen on sidottu magneettisuojakilven heikkenemiseen – sama poikkeavuus, joka saa myös korvat soimaan. Kun Maan magneettikenttä heikkenee, todellisuutemme muuttuu. Miksi magneettikenttä heikkenee? Koska olemme keskellä magneettinapojen kääntymistä. Se alkoi monta vuosikymmentä sitten – jotkut sanovat 160 vuotta sitten. Kun tämä kääntyminen lisääntyy, koemme enemmän ja enemmän muita ulottuvuuksia. Yhdistymme korkeisiin ulottuvuuksiin ylösnousemusprosessin kautta. Sen keskellä olemme nyt.

Vaikkei tätä tunneta laajasti, se täytyy alkaa tuntea ja hyväksyä. Muistan, että Tampan lentokentän täytyi numeroida kiitoratansa uudestaan 2011 pohjoisen magneettinavan siirtymisen vuoksi.

Muutaman viime päivän energia on ollut hyvin korkeaa ja fokusoitunutta, valtavien aikapoikkeamien lisäksi. Tätä tapahtuu, kun meille tulee korkeampia energia-aaltoja. Käytä tämä aika asioiden tekemiseen, joita on lykätty ja joita on ollut vaikea hoitaa. Tämän tapahtumiselle on nyt energiaa. Olen myös huomannut, että on ollut vähän kärsimättömyyttä, mikä on nyt palannut jälleen tyyneen energiaan.

Saatat myös huomata asioita ilmestyvän ja häviävän. Minulle on tapahtunut tätä vaihtelevasti muutaman kuukauden, ja nyt se on kiihtynyt. Kun etsii jotain, se on poissa, ja sitten se ilmestyy takaisin paikkaan, josta katsoit muutama minuutti sitten.

Kun itsemestaruus alkaa, on suurempi pääsy aikaan ja sen poikkeamiin. Koska kaikki on yhteydessä, tämä on tärkeää, kun päivitykset rakentuvat toisilleen. Meidän kannattaa osallistua tähän rakennusprosessiin, koska silloin rakentuva energia yhdistyy myös meihin.

Siirrymme ylösnousemuksen läpi nopeammin, kun emme vastusta yhtään aspektia sen tullessa. Meistä tulee tarkkailija uhrina olemisen sijasta. Uhrimentaliteetti on nyt poissa. Kun saavutamme korkeamman tietoisuus- ja itsemestaruustilan, oivallamme, että autamme luomaan oman kokemuksemme sekä kollektiivin kokemuksen. Kun näitä aikapäivityksiä tapahtuu, meidän täytyy ensin huomata, että niitä tapahtuu, ja sitten mukautua niihin, kaiken sen muun rinnalla, mitä tapahtuu ylösnousemusprosessissa.

Mitä voi tehdä huomatakseen ajan nopeutumisen ja aikaluiskahdukset ja ratsastaakseen tällä aallolla? Ole nyt-hetkessä. Totuttele tähän hitaasti, kun sen kehittyminen vie aikaa. Nyt-hetkessä oleminen merkitsee täyden huomion kiinnittämistä yhteen asiaan kerrallaan ja kaiken huomion antamista sille. 3D on tehty multitaskauksesta – mitä enemmän pääset pois tästä luonnottomasta elämistavasta, sitä enemmän pystyt kokemaan muita ulottuvuuksia!

Meillä oli viimeksi valtava päivitys 10.3., josta voi lukea nettisivuiltani. Uusi valtava päivitys tuli kuukautta myöhemmin. Päivityksiä ei tule joka päivä – niiden välissä täytyy olla aikaa levätä, toipua ja integroida.

Tilaa YouTube-kanavani, kun rakastaisin puhua pian kokemuksistani Maan ulkopuolisten kanssa ja näyttää kuvia, joita olen piirtänyt noista todellisista olennoista. Tarvitsen lisää tilaajia tehdäkseni tämän täysillä!

Palvelussa ja rakkaudessa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.04.2018 14:59

MUUTOKSIA

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
22.4.2018

Seuraavassa on jyväsiä pohdittavaksi ja meditoitavaksi, sillä vain sinä voit tietää totuuden, riippuen siitä, missä olet omassa evoluutiossasi/ylösnousemuksessasi.

Miten vetäydyt kaksinaisuusmaailmasta – tuosta erimielisyyksien, ahneuden, karman ja kaikkien niiden asioiden maailmasta, jotka tulevat syvästä uskosta erillisyyteen? Päästä irti syvään juurtuneista uskomuksistasi, että niitä edes on, sillä Uudessa niitä ei ole. Vain päästämällä irti näistä uskomuksista voit astua Uuden porteista. Auttaa, kun näkee, että jokainen näistä vanhoista uskomuksista, on harhakuva eikä harhakuvilla ole valtaa sinuun. Sinä pidät ne elossa valittamalla ja kiinnittymällä näihin erillisyyden, vanhan matriisin aspekteihin. Sitten kun olet päästänyt irti kaikista erillisyysaspekteista, voit olla Uudessa. Miten? Pidä ajatuksesi positiivisina ja korkeina, rakasta itseäsi ja kaikkia muita, sillä olette yhtä, ja päästä irti pelosta ja tuomitsemisesta. Sinua eivät kontrolloi toiset tai se, mitä vanha maailma haluaa sinun uskovan. Sinulla on vapaa tahto olla, kuka ja mitä valitset. Uskomalla kaiken, mitä näet ja luet, viivytät vain omaa astumistasi Uuteen, sillä ellet ole vain rakkautta, Uusi pysyy ulottumattomissasi. Et voi olla vanhaa ja Uutta samanaikaisesti, ja kuitenkin olemme kaikki jatkumolla, kun päästämme irti ja integroimme Uutta sisällemme. Tee jokin valinta. Mitä päätät kokea?

Sinulla saattaa olla ohikiitäviä vilauksia Uudesta. Kuitenkin niin kauan kun uskot kaikkea ja kaikkia, et ole Uudessa, ellet käytä omaa erottelukykyä tietääksesi, mikä resonoi kanssasi ja mikä ei. Totuus sinusta on puhdas rakkaus – kaikki muu on valheellista. Kuitenkin erillinen ego roikkuu kiinni valheellisessa, harhassa. Saatat leikkiä Uudessa olemisella, kuitenkin kummassakin maailmassa oleminen aiheuttaa hajaannusta sinussa. Haluat uskoa, että olet vain rakkautta – kuitenkin saatat ihmetellä, miksi epäilet ja miksi et ohita synkempiä ajatuksiasi. Tämä on erillisyyden aspekti. Ei ole hyvää ja huonoa, meitä ja heitä, oikeaa ja väärää, jne. Nämä ovat kaikki esimerkkejä erillisyydestä. Saatat miettiä, oletko todellakin jumalainen – kuitenkin sinulla on edelleen alempia ajatuksia ja tunteita. Muista, että olemme kaikki siirtymässä. Korkeampi totuus on, että olet jumalainen. Piste. Hyväksy erillinen egosi ja anna se olla sielusi ilmaisija. Kerro sille, ettei sen tarvitse taistella tai vastustaa, sen ei tarvitse roikkua vanhassa, sen ei tarvitse tuntea erillisyyttä sieluun, sillä todellisuudessa se ei ole erillään. Vain silloin kun lasket älysi varaan, voimaannutat erillistä egoasi.

Tiedä, että kun korkean ulottuvuuden energialatauksia virtaa sinuun, ne ovat neutraaleja. Riippuu sinusta, annatko latausten voimaannuttaa positiivisuuttasi vai negatiivisuuttasi. Lataukset voimaannuttavat sitä, missä tietoisuutesi on. Niinpä jos tunnet negatiivista itsestäsi, muista ja/tai maailmasta, lataukset korostavat sitä. Jos sinulla on vain positiivisia ja rakastavia tunteita ja ajatuksia, lataukset voimaannuttavat tätä. Se riippuu sinusta. Mikä on valintasi? Kuka olet? Mitä tietoisuutta projisoit maailmaan – Uutta vai vanhaa tietoisuutta? Kun lataus tapahtuu, se tuo esiin lisää irtipäästettävää ja transformoitavaa, riippumatta siitä, onko henkilön tietoisuus positiivisessa vai negatiivisessa. Se tuo irtipäästettäväksi lisää, mikä ei ole rakkautta, ja sinkoaa ulos mukavuusalueelta. Sitten asiat muuttuvat.

Tietoisuuteen tuodaan vanhoja uskomuksia ja solumuistoja syyllisyydestä ja häpeästä. On tärkeää ottaa vastuu kaikista valinnoistaan. Lapset eivät ole uhreja, hekin valitsevat … oivaltavat he sen tai eivät. He valitsevat olosuhteet, jotka auttavat heitä kehittymään. Lapset eivät ole uhreja, he ovat sieluja. Valitsemme kaikki kokemuksia, jotka auttavat meitä kasvamaan ja kehittymään. Tuomme usein esiin, erityisesti lapsena, kokemuksia muista elämistä.

Valolataukset auttavat meitä päästämään irti näistä traumaattisista elämistä ja näin karmasta. Emme ole sidottuja mihinkään vanhoihin tarinoihin. Itse asiassa meidän tehtävämme on vapauttaa itsemme vanhoista malleista ja uskomuksista. Minua on henkilökohtaisesti opastettu lukemaan kirjoja naisista, joita on väheksytty, hyväksikäytetty ja tapettu sen vuoksi, että he ovat olleet omassa voimassaan. Tämä on ollut sieluni tapa auttaa minua päästämään irti näistä muiden elämien vanhoista malleista, kun tämä ei ole totuus minusta tai sinusta. Tiedä kuitenkin, että kaikki mitä on tapahtunut tässä elämässä tai muissa elämissä, on ollut korkeimman evoluutiomme vuoksi. Jos jatkamme edelleen jotain mallia ja tunnemme syyllisyyttä tai syytämme itseämme tai toisia jostain, se on tönäisy päästää irti ja olla rakkautta, voimakas ja vastuussa kaikesta, mitä olemme valinneet. Kaikki energia mitä tuodaan tietoiseen itseen, on tarkoitus vapauttaa ja transformoida rakkaudeksi. Meitä pyydetään katsomaan syvemmälle kaikkeen, mitä tapahtuu ja on tapahtunut, sillä siinä on viesti meille.

Silloin kun koet jonkin suuren muutoksen, kuten ihmisten lähteminen pois tai muutos liiketoiminnassa tai vauraudessa, katso syvälle löytääksesi syvemmän viestin, syvemmän totuuden. Tunne kaikkea – älä käytä älyä totuuden kertomiseen, sillä se ei voi kertoa. Jos pystyt menemään syvälle joka olosuhteeseen, vapaudut kahleista, jotka sitovat sinut vanhaan, ja olet todella vapaa. Vaikka on ollut paljon irtipäästämistä, nyt menet syvemmälle, sillä totuus on spiraali. Muutos ei ole nynnyjä varten. Se vaatii suurta vahvuutta, rohkeutta ja luottamusta. Muutos ei ole rajallinen – se kehittyy mukanasi ja tuo sinut lähemmäs ja lähemmäs Lähteenä olemista … sisäisenä Lähteenä. Olemme ruusuja. Ruusut avautuvat sisältä.

Useimmat eivät halua päästää irti harhakuvistaan. Useimmat eivät tietenkään halua tulla riisutuksi alasti, joten he roikkuvat kiinni harhakuvissaan. Jos kaikki elämässä on harhaa, mitä on jäljellä? Sinä Lähteenä on jäljellä, ja sille voit rakentaa, kuka päätät olla. Miten? Keskityt vain sieluolemukseesi ja siihen, mitä haluat tuntea. Jos haluat tuntea rauhaa, anna kaikessa olla kyse rauhasta elämässäsi. Tämä merkitsee, että annat kaikkien ajatustesi, tunteidesi ja tekojesi olla rauhaa, ilman epäilyä tai tuomitsemista, etkä valitse muuta kuin rauhaa. Jos haluat tuntea iloa, annat kaikkien ajatustesi, tunteidesi ja tekojesi olla iloa. Kun keskityt siihen, mitä haluat tuntea, kaikki mikä on vastoin sitä, tuodaan pintaan transformoimista varten. Jatkat transformoimista, kunnes jäljellä olet vain sinä – Lähde.

Muutos ei ehkä ole aivan sitä, miten kuvittelet sen, mutta se on aina, mitä tarvitaan … jos haluat oikeasti ylösnousta. Luovu odotuksistasi, millaista se on, ja virtaa sen kanssa, mitä annetaan, sillä luultavimmin se on jotain, mitä et odottanut. Kuitenkin se on jotain, mikä auttaa sinua siirtymään pois vanhasta ja mukavasta ja kehittymään.

Leiki/visualisoi, että seisot mahtavan Ozin edessä (tai jonkun jota pidät voimakkaampana ja tietävämpänä kuin sinä, kuten opas tai sielu tai opettaja). Hän sanoo: "Anna minulle jotain, mistä haluat päästää irti." Teet sen ja sitten hän sanoo: "Anna minulle jotain lisää." Tämä jatkuu, kunnes sinulla ei ole enää mitään annettavaa. Tätä sinulta pyydetään. Miltä tuntuu olla ei-mitään ja omistaa ei-mitään?! Pelottaako? Anna myös tämä. Tämä pieni harjoitus kuvaa todellista irtipäästämistä – se ei ole vain älyllinen harjoitus, vaan auttaa sinua todella päästämään irti. Täyty irtipäästämisen jälkeen jumalaisella rakkaudella, sillä olet luonut tyhjiön, joka täytyy täyttää rakkaudella.

Äly on harhaa, kuitenkin useimmat seuraavat vain älyään (joka tuntee vain entiset kokemukset) eikä sydäntään. Sydämensä seuraaminen merkitsee, että tunnustelee asioita – ei vain reagoi automaattisesti tavalla, jolla on aina reagoinut. Intuitio on sydäntä – se on tuntemista, ei ajattelemista. Aito intuitio on Uutta, sitä ei ole koskaan ennen tapahtunut sinulle. Intuitio voi tuoda sinut johonkin paikkaan, kuitenkin ilman toimeen ryhtymistä homma on kesken. Teko voi olla aikomus – ei älyllinen aikomus, vaan sydämen aikomus … tunnet sen. Mitä jos ei ole aikomusta ja tunnet vain tyhjyyden? Anna sen olla ok. Luota, että sinua opastetaan – intuitio on opastuksesi.

Muuttuminen ei tapahdu hetkessä tai silloin kun ajattelet, että sen pitäisi. Ylösnousemus on jatkuva ja ääretön. Ei ole mitään tavoitetta, paitsi kehittyä. Jokainen valintasi auttaa kehittymään tai taantumaan. Kukaan ei tee tätä puolestasi. Olet yksin vastuussa omasta evoluutiostasi. Tämä vaatii sinua olemaan hereillä ja tietoinen kaikista valinnoistasi. Et voi kehittyä älyä käyttäen. Sinun täytyy tunnustella kaikki valintasi selkeyden kera. Kysy: "Auttaako tämä vaihtoehto minua kehittymään vai taantumaan?" Tunne sydänalasi joko laajentuvan tai supistuvan. Laajentuminen = kyllä. Supistuminen = ei. Tee rauhallisesti tietoinen valintasi.

Jos elämässäsi on jokin haaste, mene syvälle siihen ja tunne tuo oppiminen. Vaikka se olisi toinen ihminen, joka peilaa sinulle, minkä olet torjunut tai mitä olet vastustanut, se on tilaisuus transformoida tuo energia sisälläsi. Äly kehottaa meitä juoksemaan toiseen suuntaan – sydän kehottaa meitä olemaan kärsivällinen ja katsomaan sisältä, sillä et olisi vetänyt sitä puoleesi, jos olisit vapaa tuosta vanhasta mallista, joka luo edelleen elämässäsi. Reagointi on kieltämistä, tuomitsemista ja vastustamista. Tietoinen toiminta on olla kiinnittymättä tuohon energiaan tai olla vastustamatta sitä ja ottaa huomioon, että se mitä erillinen ego haluaa paeta, on juuri se asia, jonka sielu haluaa sinun näkevän. Vanha sanonta kuuluu: "Se pysyy, mitä vastustat." Se on totuus, sillä kun vastustat jotain, se menee suoraan takaisin alitajuntaan, jossa se luo jatkuvasti, kunnes tartut siihen ja transformoit sen rakkaudeksi.

Luota, että sinua tuetaan ja opastetaan kaikissa sydänvalinnoissasi. Jokainen sydänpohjainen valintasi auttaa kaikkia, sillä jaat automaattisesti sen, mitä olet sisällä. Värähtelysi eheyttää tai kuluttaa. Mikä on valintasi? Sain äskettäin upean yhteyden henkilöön, joka asuu muualla päin maailmaa. Nimittäin ei tarvitse olla fyysisesti läsnä rakastaakseen ja ollakseen rakastettu, sillä rakkaudella ei ole mitään rajoja tai sääntöjä. Vedät puoleesi, mitä olet, ja heijastat samaa.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit