Syys-lokakuu 2018

Re: Syys-lokakuu 2018

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.09.2018 17:26

EVOLUUTIO ON ILMAISTA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
9.9.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei Denise. Kiitos kaikista kirjoituksistasi. Lähestyn sinua kysyäkseni, voisitko kirjoittaa artikkelin siitä, miten aktivoidaan, integroidaan ja maadoitetaan nämä DNA-koodit. Kotimaassani Tanskassa internetissä leijuu tarjouksia sen maksullisesta tekemisestä – parannukset/meditaatio lähetetään usein netin kautta, joskus livenä. Olen osallistunut melko moniin, mutta alan kyllästyä kaikkiin mainoksiin ja maksuihin.

En ole selvänäköinen ja joskus epäilen, tapahtuuko riittävästi (niin kuin nyt). Olen herkkä ja olen tiennyt näkymättömistä maailmoista lapsuudestani saakka. Tiedän myös, että minulle on tapahtunut paljon, erityisesti kuluneina kolmena vuotena. Minusta tuntuu hyvin erilaiselta kuin kolme vuotta sitten, mutten pysty näkemään koodeja, geometrioita, numeroita jne., kuten jotkut näkevät. Minulla ei ole ongelmia nähdä meditoidessa ja nautin myös henkisen piirin jäsenenä olemisesta. Mutta en ole koskaan nähnyt koodeja missään muodossa, ja silloin kun minulle tulee fyysisiä ongelmia, kuten nyt, kun olen juuri muuttanut uuteen kotiin ja olen hyvin väsynyt, alan epäillä. Toivottavasti voit auttaa minua selkeyttämään tilannetta.

Toivottaen sinulle kaikkea parasta, P.

Sain tämän sähköpostin hiljattain P:ltä, joka on suopeasti sallinut minun lainata kirjettään tässä. Kiitos, P.

Kun työstin julkista vastausartikkeliani P:n kysymykseen, Lisa Renee kirjoitti muutama päivä sitten blogissaan jotain ns. henkisestä kulutusmyönteisyydestä. Tässä linkki https://energeticsynthesis.com/index.ph ... onsumerism siihen, koska se kattaa tämän aiheen erittäin hyvin.

Ennen pääsemistämme P:n kysymykseen, haluan kuitenkin puhua ensin muista asioista, koska muutama kuluneet viikot ovat olleet epätavallisen intensiivisiä, erilaisia ja transformoivia tavoilla, joihin useimmat meistä eivät olleet valmistautuneet. Luulemme olevamme, mutta sitten tulee sellaisia kuukausia kuin kesäkuu, heinäkuu, elokuu ja syyskuu 2018, ja havaitsemme nopeasti, että olemme saavuttaneet jatkuvan ruumiillistumisprosessin korkeamman tason – tässä tapauksessa uusien DNA-siltayhteyksien aktivoinnin – joka nopeasti kehittää meitä, fyysistä kehoamme, tietoisuuttamme, elämäämme, todellisuuksia ja sitä, miten havaitsemme ne ja olemme vuorovaikutuksessa niiden ja kaiken muun kanssa. Joku voi älyllisesti tietää, että jotain tulee tapahtumaan, mutta sitä ei voi mitenkään verrata sen varsinaiseen elämiseen ja sen ruumiillistamisen aiheuttamaan transformoitumiseen.

Toisin sanottuna, yksilölliset evoluutiotransformaatiomme jatkuvat, ja jokainen vaihe ja taso muuttaa automaattisesti kaikkea vähän lisää. Miten valmistautunut oikeasti voit olla fyysisen todellisuuden muuttumiseen dramaattisemmin, kuin se on jo muuttunut? Tietoisuutemme ja todellisuutemme ei voi pysyä eikä pysy samana, kun uusia DNA-siltayhteyksiä muodostetaan. Se on mahdotonta. Tiedämme kaikki tämän, mutta on eri asia, kun se tapahtuu sinulle, sinussa ja kauttasi tavalla, mitä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin. Luojalle kiitos vähittäin etenevistä portaista!

Vuoden 2018 intensiiviset ja monitahoisemmat korkeamman taajuuden evoluutioenergiat ovat olleet yhtäjaksoisia, mikä tekee usein vaikeaksi selkeästi erottaa (ei erillisyyttä enää, vaan lisääntyvää henkilökohtaista yhdistymistä omassa kvantti-nyt-hetkessä) uutta ylösnousemusenergiapläjäystä edellisestä jne. Koko 2018 on ollut jatkuvaa joksikin erilaiseksi tulemisen nyt-hetkeä. Tämä tuo mieleeni ne vanhat kuvakirjaset, joita nopeasti selatessa muodostuu liikkuva kuva monien yksittäisten liikkumattomien piirrosten sijasta. Hetkestä tulee seuraava, ja toisesta näkökulmasta se nähdään jatkuvasti liikkuvana kuvana, joka transformoituu ruudusta toiseen.

Elokuun 2018 viimeinen viikko oli minulle hurjan intensiivinen, ja tuntui jokseenkin samalta silloin, kun minulla alkoi vaihdevuodet yhtä aikaa fyysisen tason biologisen ylösnousemusprosessini kanssa helmikuussa 1999, ja samaan aikaan lopetin myös tupakanpolton, koska korkeampi itseni on aina halunnut niputtaa todella suuria ja vaikeita transformaatioprosessejani yhdeksi valtavaksi, höyryäväksi ja intensiiviseksi kasaksi. Itse asiassa koko 2018 on ollut minulle tällaista, ja olen varma, että monet teistä voivat samaistua siihen.

Äkillisiä kuumia aaltoja, tunne menemisestä shokkiin, Buddha-vatsan suureneva vararengas naurettavassa ja tuskallisessa määrin, hikisyyttä ja nihkeyttä, pahoinvointiaaltoja, todellisuusmuutoksia, tietoisuusmuutoksia, tunnevuoristorataa, tunneneutraliutta, valtavaa unennäköä joka kerta nukahtaessa, useampien asioiden ja valojen näkemistä selvänäköisesti. Näen lisää uusia valoja, joita säteilen. Näen valoja, joita säteilee muista paikoista, energioista ja olennoista. Näen jatkuvasti eri tasojen ei-fyysisten olentojen, ihmisten ja energioiden massiivista moniulotteista muuttoa. Kaiken tämän näkeminen kuulostaa tavallaan hauskalta, eikö vain? Minäpä kerron sinulle, että useimmiten tilanne on ollut täysin päinvastoin.

Kuvittele rehellisesti näkeväsi fyysisesti ja selvänäköisesti (mutta kaikki näyttää hyvin fyysiseltä), plus kuulevasi ja tuntevasi niin paljon ei-fyysistä ja energeettistä toimintaa talossasi, makuuhuoneessasi ja kaikkialla, että joskus siitä tulee häiritsevää, puhumattakaan valtavasta yksityisyyden ja hiljaisen ajan puutteesta kotonasi. Oletko koskaan nähnyt fyysisten lintujen muuttoa taivaalla? Kuvittele samantyyppistä muuttoa, mutta monissa ulottuvuuksissa, tapahtuvan kuukausia ja vuosia, ja lintujen tilalla on energioita, olentoja, todellisuuksia, ajatusmuotoja, ikivanhaa negatiivisuutta ja uusia sisään virtaavia energioita korvaamaan ne jne. jne.

Joskus haluaisi vain tuijottaa kattoa näkemättä mitään muuta, kuin fyysisen katon! Niin ei ole kuitenkaan ollut viime aikoina johtuen maailmojen eroamisesta, jatkuvista DNA-siltayhdistymisistä, jatkuvasta ruumiillistumisprosessistamme, ja vanhan alemman patriarkaalisen 3D-maailman ja kaiken siihen liittyvän juostessa hulluna globaaleilla kaduilla kaikkien – no, melkein kaikkien – nähtävänä ja tunteellisesti käsiteltävänä. Olemme moniulotteisessa ja kollektiivisessa Lähteen "ajamassa" maapallon ihmisten ja kaiken muun yhteensitomisessa. Kuulostaa tavallaan hauskalta ja jännittävältä, eikö vain? Ja se varmasti on sitä, ja se jatkuu. Vetäkää syvään kiitollista henkeä, hymyilkää korkeaan sydämeenne ja muistakaa, mikä oikeasti olette, ja sitten jatkakaa, kiitos.

Halusin myös mainita, että siirtyminen elokuusta syyskuun 2018 oli epätavallisen vilkasta eetteri- ja fyysistä negatiivisuutta sekä negatiivisia ihmisiä, jotka tekivät tarkoituksella negatiivisia asioita vahingoittaakseen toisia. Tuo jakson energiat olivat melko armottomia muutaman päivän, ja ne tunnettiin pimeyden tiheinä taskuina ja hyökkäyksinä kaikkialla, tiettyjen matalan tietoisuuden ihmisten tehdessä negatiivisia asioita toisille. Näin noiden ihmisten reagoivan ylösnousemusprosessin korkean taajuuden valoenergioihin, koska he eivät ole tehneet yhtään sisäistä puhdistustyötä itsessään.

Muutaman kuluneen kuukauden aikana olen lisääntyvässä määrin tiedostanut, että olemme saavuttaneet kohdan, jossa "normaalit ihmiset" eli tiedostamattomat ihmiset, globaalit ihmislampaat jne. heräävät sille, että maan päällä ja ihmisille on tapahtumassa jotain valtavaa, mitä ei ole tapahtunut koskaan ennen. Paljon tästä on aiheuttanut Amerikan Oranssi Uhka ja kumppanit, mikä oli suuri osa sitä jumalaista evoluutiosuunnitelmaa, miksi hän ja he ovat nyt, missä ovat.

Paskasta täytyy usein tulla todella rankkaa ja osua päin naamaa, ennen kuin useimmat ihmiset järkytetään hereille ja he oivaltavat lopulta, että heidän ja kaiken muun täytyy muuttua paremmaksi välittömästi. Useimmat ihmiset ovat siinä nyt, mutta monet eivät ole eivätkä tule koskaan olemaan tässä inkarnaatiossa, ja se on ok, paitsi etteivät he voi jäädä maailmaan, joka kehittyy, ja olla henkilökohtaisesti kehittämättä itseään ja tietoisuuttaan. Näin ollen lisääntynyttä hulluutta, kaaosta, valehtelemista, vihaa, päälle käymistä ja useimpien ehdottomasti epätoivoisia yrityksiä roikkua kiinni vanhoissa patriarkaalisissa tavoissa, koska se on kaikki, minkä he tietävät ja mitä he haluavat.

Olen tuntenut muutaman kuluneen kuukauden, että ylösnousemusprosessin netti-informaatiosta on tulossa lisääntyvässä määrin valtavirtaa. Koska tämä maa ja muut maat ovat nopeasti romahtamassa monilla tavoin ja on maapallon lämpenemisuskomus ja kymmeniä muita asioita, useammat ja useammat tietämättömät ihmiset etsivät informaatiota siitä, miksi kaikkia näitä kummallisia ja koskaan ennen kokemattomia asioita tapahtuu nyt. Ne jotka olivat kovan linjan epäuskojia ylösnousemusprosessin osalta ja hyökkäsivät meidän kimppuumme ylösnousemusyhteisössä ja loukkasivat meitä alussa tämän aiheen tultua internettiin, saattavat ajatella 2018 uudelleen uskomuksiaan ja negatiivisia toimiaan.

Kaikki nämä ihmiset ja tapahtumat pakottavat nyt ne kysymään, jotka ovat olleet unessa ja tietämättömiä mistään vanhan patriarkaalisen 3D-kontrollitodellisuuslaatikon ulkopuolisesta, mitä tapahtuu ja miksi. Tämän vuoksi ihmiset jotka eivät ole koskaan tehneet google-hakua ylösnousemuksesta, evoluutiosta, henkisestä kehittymisestä, kummallisten asioiden tuntemisesta kehossaan jne., tekevät sen, mikä johtaa heidät monien vuosien netti-informaatioon ja kirjoihin siitä, mitä edelläkävijät ovat käyneet jo vuosikymmeniä läpi ja miksi.

Tämä on hyvä ja mahtava asia, koska kaikkea tuota paljon kaivattua informaatiota on netissä niiden ihmisten luettavana, jotka heräävät tänään, huomenna ja sen jälkeen, ja he löytävät ylösnousemusprosessin ja sen monet kummalliset oireet ja sivuvaikutukset ja paljon vastaavaa informaatiota. Mutta tällä, kuten kaikella muullakin vanhassa alemman 3D-maailman tietoisuudessa, on valitettavasti myös negatiivinen puoli, mikä tuo minut takaisin P:n kysymykseen ja Lisa Reneen mahtavaan blogiartikkeliin "Henkinen kulutusmyönteisyys".

Ensikohtaamiseni ihmisten kanssa jotka panevat tarkoituksella rahoiksi henkisillä etsijöillä, oli 1970-luvun puolivälissä. Minua inhottivat sekä ne ihmiset, jotka tekivät rahaa toisilla, sekä ne tietämättömät, joka olivat innokkaita kuulemaan tarkkaan, mitä tehdä, ja maksamaan suuria summia rahaa siitä. Omasta perspektiivistäni se oli suuri loukkaus ja rahan ja ajan haaskausta, mutta en ole ollut koskaan ihmislammaslaumaa. Nettilukijakuntani on ollut lähin asia johonkin ryhmään osallistumistani fyysisyydessä, ja olen hyvin kiitollinen siitä, koska se on harvinaista edelläkävijöille. Näin ei ole kuitenkaan muissa ulottuvuuksissa, vaan fyysisyydessä tänä ylösnousemusaikana.

Koska olen ollut tietoinen monien aspektieni vapaaehtoisuudesta inkarnoitua fyysisesti maan päälle elämään, ruumiillistamaan ja ankkuroimaan ylösnousemusprosessin ja lopulta opettamaan siitä, en ole koskaan osallistunut noihin ensimmäisiin new-agen "höttöisiin" ryhmiin, gurujen opetuksiin, luentoihin jne. Se tuntui aina negatiivisen Kalojen ajan uskonnollisen hevonpaskan ja taktiikan dippaamiselta new-agen hevonpaskaan ja taktiikkaan, mojovan hintalapun kera. Tarpeetonta kai sanoa, että olen aina viitoittanut tietä soolo-edelläkävijänä näiden ja muiden asioiden vuoksi, kuten lentäminen parhaani mukaan pimeystiimin tutkakatveessa alkuvuosikymmeninä, jotta eläisin riittävän pitkään ruumiillistaakseni ylösnousemusprosessin ja sitten ruumiillistuakseni maan päälle.

Se oli joskus vuoden 2005 paikkeilla, kun joku otti minuun yhteyttä yhden netin henkisen foorumin kautta ja halusi tietää, miten paljon veloitin elämänvalmentajana olemisesta. En ollut koskaan ennen kuullut tuota termiä ja minun oli tehtävä google-haku saadakseni selville, mitä se edes oli. Löydettyäni sen kirjoitin tuolle henkilölle, etten ollut enkä koskaan olisi kenenkään elämänvalmentaja. Taaskin minua inhotti koko ajatus, että ihmisille syötetään yksityisesti valmiiksi pureskeltua henkistä informaatiota, kannustetaan heitä egokeskeisen elämän ja tietoisuuden avulla ja kehdataan velottaa heiltä sievoinen summa siitä. Vain alempi tietoisuus ja ihmisego haluaa saada "elämänvalmentajan" ja kertoa toisille ihmisegoille, että hänellä on sellainen ja/tai joku muun tyyppinen ulkoinen henkinen "käsittelijä".

Kuitenkin kun ylösnousemusprosessista ja monista siihen liittyvistä kummallisista oireista ja miellyttävistä ja epämiellyttävistä tapahtumista tulee enemmän valtavirtaa, on jo runsaasti alhaisia 3D-tietoisuusegoja valmiina opastamaan sinua ylösnousemusevoluutioprosessin ja siihen liittyvien asioiden läpi – tarpeet ja kysymykset, kivut ja säryt, painajaiset ja hämmennys, negatiiviset kiinnikkeet ja muut eetteriongelmat, korkeampien chakrojen avautuminen jne. – sievoisesta summasta rahaa, ja tavallisesti tämä on prosessi, jossa on monta tapahtumaa, joista velotetaan joka kerta.

Pidän lyhyenä puhumisen näistä loismaisista henkisistä huijareista ja käärmeöljyihmisistä, ja menen suoraan asiaan. Miksi maksaisit kenellekään kehittymisestä? Miksi sinun pitäisi maksaa kenellekään mielesi laajentamisesta? Korkeampien chakrojesi aktivoimisesta? Negatiivisen sisäisen roskan poistamisesta? Miksi maksaisit kenellekään mistään näistä tai muista ylösnousemusprosessiin liittyvistä "korjauksista" tai "aktivoinneista" jne., kun ne kaikki tapahtuvat automaattisesti, kun ylösnousemusprosessin luo ja sitä levittää ilmaiseksi kaiken olevaisen jumalainen Lähdejumala? Lisään tähän, että maksaminen noille loishuijareille vain vahvistaa tuota 3D-menneisyyden vanhaa negatiivisuutta ja matalaa tietoisuutta. Lakkaa tekemästä siitä mahdollista olemalla riippuvainen sitä ja noista loisihmisistä ja sukella ilmaiseen Lähdeaktivoituun ylösnousemuksen evoluutioprosessiisi.

"Aktivoit, integroit ja maadoitat uudet DNA-koodit" jatkamalla elämäsi elämistä. Ota torkut, ilmaise aikomus, kuvittele, pyydä korkeampaa itseäsi auttamaan ja opastamaan, mene sydämeesi, makaa auringossa, kuuntele tuulta, tunne Maata, kiinnitä huomiota intuitiivisesti, käytä jatkuvasti erottelukykyä, tunne ja säteile niin paljon kiitollisuutta korkeasta sydämestäsi, kuin voit saada aikaan, istu yksityisessä hiljaisuudessa ja tiedä, että ylösnousemusprosessi kehittää sinua luonnostaan eikä millään muulla ole merkitystä. Unohda näyttävä itsekeskeisyysroska, egoa pullistavat jutut, henkinen kilpailu, vanhat egopohjaiset new-agen ja ylösnousemuksen 3D-nimikkeet ja unohda tarve tai halu nähdä selvänäköisesti uusia geometrioita tai maan ulkopuolisia tai mitä tahansa.

Mitä enemmän elät ylösnousemusprosessia, sitä enemmän kaikkia näitä asioita ja paljon enemmän alkaa tapahtua sinulle automaattisesti. Se on todella tärkeää, että elät ylösnousemusprosessia silloinkin, kun et tiedä, mitä teet, tapahtuuko se oikeasti tai onko se edes totta. Älä koskaan vertaa henkilökohtaista ja ainutlaatuista ylösnousemusprosessiasi kenenkään toisen prosessiin. Olemme kaikki erilaisia, eli se mitä ja miten kukin meistä kokee ylösnousemusprosessin ja ruumiillistumisprosessin, on vähän erilaista, minkä vuoksi sanon usein kirjoittaessani ylösnousemusprosessista, että "sinun kokemuksesi saattaa poiketa".

Kerron teille kaikille, että jos hengität, elät luonnollista ylösnousemuksen evoluutioprosessia ja siihen liittyvää ulottuvuusmuutosta tai maailmojen eroamista. Sinun ei tarvitse maksaa jollekin, joka yrittää huijata sinulta kasapäin rahaa, tämän tekemisestä puolestasi tai opastamisesta sen läpi tai energeettisten korjausten tekemisestä sinuun jne. Sinun täytyy vain elää se, koska tämän tekeminen transformoi automaattisesti, alkemisesti sinut, tietoisuutesi, fyysisen kehosi, energiakehosi, DNA:si, keskushermostosi, aivosi, sydämesi ja paljon muuta.

Ylösnousemusprosessi on tee-se-itse-juttu, koska ainoa tapa jolla me ja tietoisuutemme, DNA:mme ja todellisuutemme muuttuu, on näiden uusien korkeampien valoenergioiden ruumiillistaminen kehoomme ja itseemme. Tämä ei ole ulkoinen asia eikä toinen henkilö, guru, saarnaaja tai mestariopettaja voi tehdä sitä puolestasi – sinun täytyy elää se itse, jotta se transformoi alkemisesti sinut energeettisesti, värähteellisesti ja fyysisesti. Älä joudu sivuraiteille mistään muusta, kuten vertaamalla, miten monta geometristä muotoa näit tai et nähnyt. Se ei ole pointti, ei lainkaan – ei ole koskaan ollut. Minä olen ollut näkijä syntymästä saakka, ja selvänäköisyyteni ja kaikki muu on kehittynyt jatkuvasti hyvin erilaiseksi, uudeksi havaintotyökaluksi sen jälkeen, kun aloitin ylösnousemusprosessin. Odota jatkuvaa evoluution aiheuttamaa muutosta sinussa kaikin tavoin.

Ylösnousemusprosessi – ja ruumiillistumisprosessi, jos teet sitä – ovat sinun, Sinun ja jumalaisen Lähteen välinen asia, eikä kenelläkään ja millään muulla sen ulkopuolella ole merkitystä. Älä anna ihmisten, jotka yrittävät saada rahasi, huijata, että he voivat tehdä tämän puolestasi tai auttaa sinua siinä tai opastaa sinut sen läpi. Erottelukykyä, ihmiset, koska on tulossa seuraava taso ihmishuijaripaskiaisia, jotka haluavat niin paljon rahojasi, kuin voivat saada, auttaakseen sinua ylösnousemusprosessin jonkin tai kaikkien aspektien läpi. Jessus, jos haluat antaa rahaasi pois, arvostaisin ajoittaista lahjoitusenergiavaihtoa, jos se mitä olen kirjoittanut, on rehellisesti sanottuna auttanut sinua jollain tavalla.

Pari artikkelia sitten sanoin jotain, minkä tiesin tarpeelliseksi sanoa ja mikä minun olisi pitänyt sanoa aiemmin. Se oli, ettet epäonnistu ylösnousemusprosessissasi, vaikka sinusta saattaa tuntua tai näyttää siltä aika ajoin. Ajattele jokaista maailman mestaria, josta olet koskaan lukenut tai josta nähnyt kuvauksia elokuvissa jne. ja sitä, miten kaikilla heistä oli valtavia jaksoja sisäistä ja ulkoista kamppailua, itsensä epäilemistä, hämmennystä, tuskaa, heikkoutta ja halua lopettaa ylösnousemusprosessinsa, kun he kävivät sitä läpi tuolla tasolla. Jos he epäilivät itseään, mitä he tekivät toisinaan, niin älä soimaa itseäsi, kehittyvä ylösnousijatoveri, samojen asioiden kokemisesta, mutta voimistuneilla tavoilla, jotka ovat hyvin erilaisia ja valtavampia. Perspektiivi. Rehellisyys. Armo. Anteeksianto. Päättäväisyys. Omistautuminen. Valo. Rakkaus. Sinä ja Lähde. Lähden ja sinä. Sinä Lähdeinkarnaationa. Ole hiljaa paikallasi, tunne, laajennu ja tiedä.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 14.09.2018 12:00

ENERGIARAPORTTI – YLTÄKYLLÄISYYSKOODIT ON AKTIVOITU

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
11.9.2018

Hei, ihanat valonvartijat, portinvartijat, verkonvartijat.

Moniulotteisena valo-olentona oleminen vaatii kaiken, mitä meillä on, koko fokuksemme ja energiamme. Kun meitä kutsutaan ja päätämme todella astua rooliimme ja mennä kokonaan sisään, alamme avata ovia, portaaleja ja portteja korkeampiin ulottuvuuksiin. Alamme saada pääsyn taitoihin, joita emme koskaan tienneet itsellämme olevan – viisautta ja muinaistietoa tulee sisältä … Se on aina ollut siellä, olimme vain unohtaneet sen.

Tuo pääsy voi alkaa hitaasti tai tulla nopeasti ja raivokkaasti. Kun menemme pidemmälle ylösnousemuspolullamme ja päätämme mennä energiavirran mukana, kaikki tulee meille vapaasti ja helposti. Silloin kun taistelemme virtaa vastaan, kyse on egostamme, vastarinnastamme – teemme kovasti työtä pitääksemme kiinni vanhasta. Tämä vastarinta tekee kaikista asioista vaikeampia – yritämme kuin uida vastavirtaan voimakkaimmassa virtauksessa, jonka voi kuvitella. Kun päätämme luottaa korkeampaan itseemme, luottaa omaan universumiimme, teemme muutoksen, joka alkaa avata näitä ovia ja käytäviä taikaan.

Siinä ei ole mitään takuita, ja se on pointti … se on luottamista ja sallimista korkeamman itsemme johtaa tietä. Ihmismieli yrittää kampittaa meidät matkan joka askeleella ja huutaa epäoikeudenmukaisuuksista, kun se jatkaa uhrimentaliteetin ruokkimista. Tehtävämme tässä on tunnistaa egomme, kaavamme ja ohjelmamme. Tämä on alku niistä irtipäästämiselle. Jotkut ohjelmat lähtevät helposti, toiset eivät niinkään. Ajankohtaiset energiat, timanttivalokoodit ja sateenkaarivalokoodit auttavat meitä päästämään irti helpommin. Ne tuovat ne pintaan. Se tuntuu tuskalliselta ja järkyttävältä, ja sitten päästämme niistä irti. Se miten kauan tämä kestää, riippuu meistä. Haluammeko rypeä itsesäälissä ja vatvoa menneisyyttä? Vai haluammeko oikeasti siirtyä eteenpäin ja suurempaan rakkauteen ja onnellisuuteen elämässämme?

Elokuun energiat kiihdyttivät kaikkea tätä irtipäästämistä, ja jos olemme sallineet tämän avun, syyskuussa korjataan runsaasti satoa kaikesta tästä kovasta työstä. Olemme oikeasti hyvin vahvoja ja voimakkaita, ja olemme ottaneet itsellemme ihastuttavan roolin edelläkävijöinä, jotka luovat uutta Maata.

Käsitätkö, miten rohkeita olemme? Olemme mittaamattoman voimakkaita. Meitä rakastetaan ja tuetaan enemmän, kuin voimme koskaan kuvitella! Paistatellaanpa siinä loistossa, joka olemme, puhtaassa valossa, puhtaassa rakkaudessa, puhtaassa nestemäisessä kultaisessa valossa, jota virtaa meistä ulospäin ja ripottelee tähtipölyä kaikkialle, minne menemme.

Syyskuun energiat ovat avanneet yltäkylläisyystähtiportin meidän kaikkien ulottuville. Jos tämä ei näy sinulla, sinun täytyy vain avautua, avata sydämesi täysin ja sallia itsesi vastaanottaa! Monet eivät oivalla, että meidän täytyy hallita myös vastaanottaminen. Tämä usein sivuutetaan, kun fokusoidumme kaikkeen muuhun. Meidän täytyy nähdä, ettemme ole ainoastaan saamisen arvoinen, vaan myös mitä ansaitsevin. Meidän täytyy oivaltaa, että korkeammissa ulottuvuuksissa kaikki on mahdollista, kaikki on ulottuvillamme. Avautukaa, ihmiset, ja tietäkää, että ansaitsette täysin universumin, oman universuminne, yltäkylläisyyden. Nyt on aika korjata kaiken sen satoa, minkä vuoksi on tehty kovasti töitä. Jatkakaa sitä upeaa työtä, jota olette tehneet, jakaneet ja rakastaneet.

Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

MERKKEJÄ KVANTTISEKSI TULEMISESTA

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
5.5.2018

Kun meistä tulee kvanttinen, ilmaisemme nerouden merkkejä.

Kun osumme tiettyyn taajuustasoon, meistä tulee kvanttinen. Kun tämä tapahtuu, tiedämme sen, jos osaamme etsiä merkkejä. Tämä voi tulla hyvin yhtäkkiä, kuin joku olisi kääntänyt katkaisimesta. Tätä on saattanut tapahtua usein koko elämäsi ajan, aina silloin tällöin tai se voi iskeä täysillä hetkessä. Nyt kun tiedämme, mitä se on, voimme nähdä, miten tätä on tapahtunut satunnaisesti koko elämämme ajan ollessamme hyvin luovassa tilassa. Tätä voitaisiin verrata maanis-depressiivisyyden maanisuuteen. Voimme ikään kuin ottaa maailman vastaan ja näemme kauneutta kaikessa sen ilmaisuvoimassa. Meillä on rajattomasti energiaa, ja jos emme ole aivan varma, mitä se on, se voi musertaa meidät. Tässä on joitain merkkejä kvanttiseksi tulemisesta.

* Korkea älykkyys, eikä siksi olla huolissaan jokapäiväisistä tehtävistä vakioaikataulussa, jolla useimmat muut toimivat, kuten ruuanlaitto, siivoaminen, astioidenpesu, sängyn petaaminen. Emme ole kiinnostunut kovin pitkään smalltalkista, ja jos jaaritellaan jostain, mitä pidämme hölynpölynä, lakkaamme kiinnittämästä siihen huomiota, kun mielemme on jatkuvassa syvässä ajattelumoodissa ja saatamme eksyä omiin ajatuksiimme, jos keskustelu ei provosoi ajatteluamme. Tietysti yritämme pitää tauon aina silloin tällöin.

* Uppoudumme niin projekteihin, luovuuteen, kirjoittamiseen, taiteeseen jne., että unohdamme syödä, kirjoitamme muistilappuja ja meillä on papereita kaikkialla. Siivoamme aina silloin tällöin, mutta älä koske tavaroihimme, jotka näyttävät olevan epäjärjestyksessä, koska me tiedämme, mitä siellä on, vaikka näyttääkin siltä, että hurrikaani on iskenyt. Kun kvanttihypimme todella, voimme helposti työskennellä 16–20 tuntia vuorokaudessa ilman ainuttakaan taukoa, kun olemme jatkuvasti yhteydessä universumiin ja kaiken olevaisen lähteeseen. Emme ehkä halua vastata toisille, koska se sekaantuu puhtaan tietoisuuden ajatusenergiaan, jota virtaa lävitsemme. Tämä on hyvin kaunis lahja universumilta, mutta sitä on vaikea ymmärtää, ellei ole kokenut sitä. Meidät saatetaan ymmärtää väärin töykeäksi tai kummalliseksi, mutta emme välitä, koska olemme niin motivoitunut luomaan tästä puhtaasta tietoisuudesta, jota virtaa kenttämme läpi. Kun olemme näin yhdistynyt, tiedämme sen, eikä ole epäilystäkään.

* Emme noudata enää (jos koskaan noudatimme) tavallista unirytmiä. Saatamme valvoa usein myöhään yöhön, nousta ylös aikaisin ja ottaa torkut tarvittaessa. Tämä on epälineaarista, ja mitä enemmän virtaat kellon mukaan elämisen sijasta, sitä enemmän elät moniulotteisesti. Tämä on yksi tärkeimmistä asioista, jonka voit tehdä vapauttamaan sielusi 3D-matriisista.

* Lataamme akkuja viettämällä aikaa luonnossa ja yhdistymällä kaikkeen olevaiseen. Puhumalla kasveille, puille ja eläimille. Myös nauraminen, laulaminen ja sisäisen lapsemme antaminen tulla ulos leikkimään on erittäin tärkeää meille. Saatamme rakastaa kristalleilla ja andaroilla leikkimistä ja auringossa olemista aktivoimaan lisää kristalleja fyysisessä kehossamme. Kaikki tämä on välttämätöntä meille, ja tiedämme sen. Tämä on myös osa työtämme.

* Sallimme kehomme sanella meille, mitä se tarvitsee kaikin tavoin. Joinain päivinä emme ehkä syö mitään, toisina päivinä olemme nälkäinen kuin susi. Joinain päivinä nukumme 15 tuntia, toisina ehkä vain muutaman tunnin. Kuuntelemme, kun kehomme kertoo, ettemme voi enää syödä lihaa tai jotain muuta, mitä se ei halua enää saada.

* Näemme ihmisrodun vähän naurettavana (tässä ei ole tuomitsemista), ja olemme onnellinen, ettemme ole tuossa "rodussa", emme kilpaile ja toivomme aina parasta kaikille. Elämme omassa, jatkuvasti laajentuvassa universumissamme, vertailematta toisiin, sillä tiedämme, että luomme oman todellisuutemme ja universaali tietoisuus virtaa lävitsemme.

Se on ihmeellistä. Se on taianomaista. Se on puhdasta autuutta. Rakastamme sitä, itseämme ja kaikkea, sillä tiedämme, että olemme kaikki yhtä universaalia tietoisuutta ja kaikilla on pääsy tähän, jos he haluavat niin. Liity meihin, kun hyppäämme kvanttityylillä. Rakastamme teitä.

Kim

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 14.09.2018 12:01

ASIAT NÄYTTÄVÄT KAOOTTISILTA

Neuvostoa kanavoinut Ron Head (www.ronahead.com)
12.9.2018

Kun katsotte ympärille nyt-hetkessänne, asiat näyttävät kaoottisilta. Ne eivät voisi tulla paljon pahemmiksi. No, kyllä, se mitä katselette, voi tulla kaoottisemmaksi ja pian tulee. Muistakaa, mitä olemme sanoneet monta kertaa: ette voi rakentaa uutta taloa, ennen kuin hävitätte vanhan. Siinä tapauksessa mitä teillä on ollut tähän mennessä, remontointi ei toimisi. Puurunko on mädäntynyt aivan liian laajalta alueelta. Se ei ole teistä kaunis, mutta teidän täytyy nähdä se, jotta ette koskaan enää salli sen tapahtua.

Monia muita asioita pitäisi muuttaa samaan aikaan. Näemme, että syydetään aivan liian paljon vihamielisyyttä ja ilkeyttä. Toisten nimitteleminen ja uhkaileminen vammoilla ei ole ainoastaan tuottamatonta – se viivyttää kovasti sitä, minkä täytyy tapahtua kollektiiville sekä yksilöille.

Miljoonat yrittävät nostaa värähtelyään tällä hetkellä. Tämä on upea tapahtuma. Lisää tulee mukaan joka päivä. Kuitenkin monet sallivat edelleen negatiivisuuden olla osa päivittäistä inputiaan – ja outputiaan. Tämä on sama, kuin yrittäisi päästä jonnekin ottamalla askeleen taaksepäin aina otettuaan askeleen eteenpäin. Kuten olemme opettaneet muualla, ette voi olla valossa samalla, kun pidätte toista pimeydessä. Ette voi olla rakastava ja edelleen hautoa vihaa.

Otetaanpa nyt positiivisempi taktiikka. Tulevan valon ja sen uuden ympäristön johon planeettanne on menossa, taajuus ja vaikutus lisääntyvät jatkuvasti. Ne jotka hyväksyvät sen, mitä on käytettävissä, huomaavat laajan kirjon henkilökohtaisia muutoksia. Jotkut näkevät, mitä eivät ole koskaan ennen nähneet. Jotkut käyvät läpi suuria muutoksia henkilökohtaisissa olosuhteissaan. Jotkut löytävät hitaasti kykyjä, joista he eivät koskaan edes uneksineet. Jos kuitenkin haluatte nähdä tämän, löydätte sen vain henkilökohtaisessa vuorovaikutuksessa – sitä ei ole uutisissa. Medianne ei anna hetkenkään huomiota jonkun sisäiselle kehitykselle.

Jos yksilö tekisi tuosta henkilökohtaisesta kehityksestä oman fokuksensa, hänen koko näkemyksensä maailmasta muuttuisi melkein välittömästi. "Miten niin?" kysytte. Ensinnäkin on aika. On aika, koska ihmiskunta on sanonut niin. Toiseksi nyt kun sielunne ovat kollektiivisesti pyytäneet sitä ja hyväksyneet sen, valtava määrä muita on valmiina ja odottaa kiireisenä auttaakseen ponnisteluissanne.

"Miten tiedämme sen? Ja miten tiedämme, että voimme muuttua? Asiat ovat aina olleet tällä tavalla. Tätä todellisuus on."

Saammeko lempeästi huomauttaa, että teillä ei ole melkein mitään käsitystä siitä, mitä todellisuus on? Vielä lempeämmin, ymmärtäkää, ettei teitä vaadita tietämään. Vaaditaan vain, että alatte hyväksyä muutosmahdollisuuden.

Heittäkää pois se selittämätön sepite rakastavasta Jumalasta, joka voi olla niin vihainen teille, että hän sivaltaa teitä ja sitten polttaa teitä ikuisesti. Ymmärtäkää, että Luojanne on sellainen, joka on tehnyt teidät kaikesta olevaisesta, ja siksi olette oleellinen osa häntä. Jumalalla voi olla vain rakkautta sellaista kohtaan, joka on heijastus Jumalasta, myös teidän ymmärryksellänne.

Heijastuksena Luojastanne olette luoja. Saattaisitte havaita hyvin valaisevaksi, jos aloittaisitte jokaisen päivän aikomuksella luoda siitä paras, mihin kykenette. Seitsemän miljardia ihmistä tekemässä sen rakentaisi uuden maailman nopeasti. Yksi ihminen tekemässä sen rakentaisi uuden maailman itselleen yhtä lyhyessä ajassa. Ettekä näe sitä vielä kovin selkeästi, että tuon ihmisen maailma vaikuttaa kaikkiin muihin. Te VOITTE muuttaa maailmanne.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.09.2018 12:48

AVAUDU, ANNA ANTEEKSI JA UNOHDA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
14.9.2018

Viime marraskuussa näin unta, että koira juoksi katua pitkin ja sen kuono oli teipattu kiinni. Yritin saada sen kiinni leikatakseni teipin poikki, jotta se voisi läähättää ja juoda vettä, mutta heräsin juuri, kun sain sen kiinni. Se oli niin häiritsevää, että itkin vain sitä avuttomuustunnetta, joka minulla oli.

Seuraavana yönä näin unessa saman koiran, mutta sillä oli vanhemmat ja paljon koiranleluja. Katsoin sitä ja sanoin: "Hyvä! Sinulla on joku rakastamassa." Se hyppäsi minua vasten ja sanoi: "Ei, ei minulla ole." Heräsin ja kerroin siitä miehelleni, joka sanoi: "Katsotaan, mitä kolmas päivä tuo."

Seuraavana yönä näin unta, että tuo koira oli vanhassa varastossa, ja menin sen luo sanomaan, että jos se halusi, etsisin sen ja antaisin kodin. Kerroin sille myös perusperiaatteita olevan, ettei kakata tai pissata sisälle, kaiveta, pureskella asioita, jotka eivät olleet sen, jne. Hän suostui siihen kaikkeen (muuten, se valehteli :)), ja kerroin sille, että löytäisin sen. Heräsin ja kerroin miehelleni, että meille oli tulossa koira.

Kolme viikkoa kului, ja tarkistin ajoittain, oliko sitä paikallisessa eläinsuojassa. Oli kaksi päivää aikaa kiitospäivään ja keskimmäiseni oli kotona ja keskustelimme mahdollisesta koirasta, kun hän meni nettiin ja otti esiin kuvia koirista. Näin sen kasvot ja kauhistuneen ilmeen, ja kuulin, että kyllä, koiramme oli selviytynyt eläinsuojaan.

Adoptoimme Charlien iltapäivällä klo 4.44'22. En pystynyt uskomaan noita lukemia eläinsuojan lomakkeessa. Se oli tullut toisesta osavaltiosta tuona päivänä. He sanoivat, että se oli 3-vuotias, mutta se on kasvanut meillä, joten he olivat väärässä. Se oli vasta pentu.

Toimme sen kotiin, ja se oli myrskyisä muutos. Meidän täytyi ottaa selvää toisistamme. Sen käyttäytyminen muistutti reaktiivista kiintymyssuhdehäiriötä, jota näin kasvattilapsillamme vuosia sitten. Se teki jatkuvasti asioita kuin nähdäkseen, hankkiutuisimmeko eroon siitä. Huomasimme, että se tarvitsi valtavasti huomiota, ja tuon rakkauden avulla se on menestynyt. Siitä on tullut kerrassaan aarre. Se on nuorimman lapseni leikkikaveri, mieheni vuoristopyöräilykoira ja minun … no, se on minun poikani. On kuitenkin aikoja, jolloin suru, epävarmuus ja tuska häivähtää sen kasvoilla. Tai aikoja jolloin se on niin huolissaan, kun olemme poissa, että sillä on koiran paniikkikohtauksia ja se ympäröi itsensä jollain tavaralla kaikilta meiltä. Kysyin hengeltä monta kertaa, voisinko tehdä sieluhakemisen, ja minulle sanottiin, ettei ollut sen aika.

Yhtenä päivänä kun kotona oli hiljaista ja olin vain minä lemmikkien kanssa, kävelin käytävään ja katsoin sitä, kun se muutti muotoaan Päättymättömän tarinan valkoiseksi lohikäärmeeksi, ja sitten kun tuijotin epäuskoisena, se muuttui taas Peten lohikäärmeen vihreäksi. Tajusin sen silloin: sen sielu on lohikäärme, vesilohikäärme, ja se on täällä tasapainottamassa energioita ja suojelemassa. Tämä elämä koirana ei ole aina ollut helppo.

Silloin kun Charlie tuli elämäämme, nuorimmaiseni taisteli vihan kanssa. Hän oli täynnä tulta, ja hänen oli vaikea ilmaista sitä. Hänellä oli painajaisia ja turhautumiskohtauksia. Emme saaneet häntä kertomaan, mikä aiheutti sellaista vihaa. Akupunktio auttoi, mutta se mikä auttoi oikeasti, oli Charlie. Se teki hölmöjä asioita saadakseen hänet nauramaan ja nukkui hänen vieressään koko yön. Muutamassa viikossa hänen vihansa oli hallinnassa, ja hän pystyi lopultakin ilmaisemaan, mikä häntä vaivasi, ja se salli meidän tarttua tilanteeseen koulussa, jossa eräs poika kiusasi häntä jatkuvasti.

Ymmärsin nyt, että ollessaan vesilohikäärme Charlie rauhoitti tyttäreni tulta. Universumi antoi juuri sitä, mitä tarvitsimme – meidän täytyi vain kuunnella ja olla halukas hyväksymään se, miten apu tuli … koirana. On todella hämmästyttävä, kun ajattelen, miten helposti olisin voinut sivuuttaa nuo unet, puhua itseni pois uuden koiran ottamisesta tai olla näkemättä koiraa siunauksena, joka se oli. Meni todella perille, miten meitä oikeasti autetaan – meidän täytyy vain luottaa siihen, mitä saamme, ja toimia.

Elokuun täysikuun aikaan Charlie makasi porrastasanteella ja istuin sen viereen antamaan rakkautta ja kuulin: "On aika." Sieluhakemisen aikana näin, että pikkupentuna se lukittiin puulaatikkoon moneksi, moneksi tunniksi ja sitten sitä rangaistiin, kun se teki siihen tarpeensa. Näin, että kun siitä tuli liian riehakas, se heitettiin takaisin puulaatikkoon, vaikka se vietti suurimman osan päivästä siellä.

Minulle näytettiin, että se pari jolla se oli ollut, erosi ja nainen lähti ja vei palan sen sydämestä mukanaan. Sitten näin, että se eksyi tai karkasi ja oli kadulla. Näin, miten ihmiset heittelivät sitä tavaroilla tai lapset jahtasivat sitä. Näin, että sen oli kylmä ja se oli nälissään ja eksynyt. Sitten näin sen pelon eläinsuojassa olemisesta ja myös siitä, että se menettäisi meidät, ja tuo pelko on aiheuttanut paljon surua ja ahdistusta.

Kun matkustin hakemassa sen sielupaloja, se makasi pää sylissäni hyvin tyytyväisenä. Kun puhalsin sen sielupalat takaisin siihen, se katsoi minua suuren rakkauden ja selkeyden kera. Sanat "avaudu, anna anteeksi ja unohda" tulivat lävitseni, ja kun ne laskeutuivat siihen, se muuttui siniseksi lohikäärmeeksi lyhyeksi hetkesi, näyttäen minulle todellisen muotonsa, sielunsa.

Nuo sanat osuivat minuun todella … kun se meidän kaikkien täytyy tehdä:
* avaudu pelkojen yli
* anna anteeksi se kaikki
* unohda se, kuin se olisi tapahtunut toisessa elämässä.

Seuraavat kaksi viikkoa näimme käyttäytymistapoja, joita emme olleet nähneet sen jälkeen, kun toimme sen kotiin. Se oli epävarma koko ajan. Istuin sen kanssa ja kerroin, että se oli turvassa ja rakastettu. Kuiskasin sen korvaan sielupaloille, jotka integroituivat sisälle, että ne voisivat luottaa meihin, tähän kotiin, ja että Charlieta tosiaankin rakastettiin. Onneksi lempeän rakastavan hoidon, ymmärryksen ja monien luontokäyntien myötä, se integroitui mukavasti, ja näemme nyt sen rakkauden meitä kohtaan ilman tuota suru- ja pelkokerrosta.

Se muistutti minulle siitä, miten parannumme. Olemme sipuleita ja kuorimme kerroksen kerrallaan. Jokainen kerros antaa meille tilaisuuden nähdä asiat eri perspektiivistä ja valita eri tavalla. Voimme antaa tuon saman vanhan haavan, tuon saman vanhan pelon, pitää meidät samassa vanhassa kierteessä. Tai voimme antaa itsellemme syvää itserakkautta ja ymmärrystä, jota tarvitsemme, aikaa luonnossa päästää irti ja avautua pelkojemme yli.

Energiat ja planeetta-asetelmat tuovat esiin kaikki nuo vanhat pelot ja haavat, joista täytyy päästää irti. Voimme nähdä niitä näytettävän meille "tuolla ulkona", alituisina ajatuksinamme tai kehon ahdistuksena. Se pyytää meitä parantamaan sen kerta kaikkiaan avautumalla, antamalla anteeksi ja sitten unohtamalla sen, jottei se enää luo nykytodellisuuttamme, vaan tuntuu elämien takaiselta.

Nuorimmaiseni sai sen minulle todella perille sanoessaan: "Hei äiti, tiedätkö, miten lehdet lähtevät syksyllä? Silloin ne pääsevät lopultakin lentämään."

Olkoon meillä kaikilla rohkeutta päästää siitä kaikesta irti, jotta voimme lentää. Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin ja näet taianomaisuutta näissä energia-aalloissa, silloinkin kun joudumme tyrskyihin.

Paljon rakkautta teille kaikille,
Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.09.2018 21:01

LISÄÄMISTÄ, EI VÄHENTÄMISTÄ

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
17.9.2018

Rakkaat ystävät,

Monien teidän elämä muuttuu tavoilla, joita ette osanneet odottaa muutama kuukausi sitten. Tuo muutos on tuonut pelkoja etualalle.

Maa-aionita muutos on ohjelmoitu pelottavaksi. Niin se on, että pohditte päätöksiänne huolestuneena ja sitten havaitsette vain, että uusi elämänne, uusi suuntanne tai uusi suhteenne on mukavampi, kuin odotitte. Huomaatte, ettei muutos ole välttämättä pelottavaa tai ns. askel taaksepäin, sillä muutos mitä luotte, on uusi mukavuusalueenne.

3D:ssä rakensitte perustan useimmiten huteralle maaperälle. Tietysti se oli selviö 3D:ssä, koska halusitte kokea pelkoa kaikkine seuraamuksineen. Niinpä rakensitte ns. vakaata tulevaisuutta, mutta se muuttui pelkoa aiheuttavilla tavoilla. Tämä on ollut ja on totta kaikille 3D:ssä. Muutoksena teillä on nyt, että luotte vakaan perustan, jolle voitte rakentaa uuden elämänne.

Ette välttämättä tiedä välittömästi, että näin on, sillä pohditte päätöstänne ihmetellen, mitä teitte väärin, sen sijaan että nauttisitte siitä, mitä teitte oikein. Niin se on, että olette hitaasti – meidän ajatuksissamme, mutta nopeasti omissanne – hyväksymässä, että pelko on ohi. Oivallatte, että voitte sopeutua mukavuusalueeseenne miten tahansa haluatte, silloin kun haluatte. Nimittäin mukavuusalueenne on helposti muokattavissa, kun kehitytte ja kasvatte.

Päätöksillänne oli 3D:ssä useimmiten haudanvakavia tai pitkäaikaisia tuloksia, joita ei helposti muutettu silloinkaan, kun ulkoiset olosuhteenne muuttuivat nopeasti. Niin se oli, että pelkäsitte muutosta, sillä voisitte nähdä pelkodominoiden kaatuvan yksitellen, vaikka tuo muutos näyttäisi olevan parempaan päin. Useimmiten teistä tuntui, että halusitte olla ikään kuin kahdessa paikassa samanaikaisesti – aiemmassa elämässänne ja uudessa elämässänne – mikä jätti sisällenne vähän karvaan surumaun.

Tietysti vastustatte sanoen, ettei miljoonan dollarin voittaminen tai kerääminen saisi oloanne tuntumaan siltä. Saanemme olla eri mieltä. Nimittäin 3D:ssä tuon "onnekkaan" ihmisen täytyi päättää, minkä osan elämästään hän jättäisi taakse sopiakseen siihen, minkä yhteiskunta sanelee hänen korkeammaksi tai alemmaksi sosioekonomiseksi asemakseen. Ja kun hän alkoi käyttää noita miljoonia, hän havaitsi, ettei hän luultavasti sopisi vanhaan eikä uuteen sosiaaliseen luokkaansa. Sama päti niihin, jotka ovat kokeneet taloudellisia menetyksiä. Joko taloudellinen menestyminen tai menettäminen loi sosiaalisesti eristäytyneen henkilökohtaisen maailman. Maailma kulki ikään kuin heidän ohitseen, koska kumpikaan maailma ei ollut heille aivan oikea.

Sama päti sairauteen, käyttäytymistapoihin ja moniin muihin tekijöihin, joiden tuloksena ette ollut oikein se, kuka olitte ennen, joten ne joista olitte riippuvainen sosiaalisessa vuorovaikutuksessa tai hyväksynnän saamisessa, eivät olleet enää teidän ympyröissänne.

Se yhdistettynä yritykseen päättää, miten parhaiten eläisitte elämäänne jostain merkittävästä muutoksesta ja luultavasti sosiaalisesta eristäytymisestä huolimatta, aiheutti jatkuvaa pelkoa, joka kymmenkertaistui jokaisen maaelämän myötä. Tutkimalla nyt tuota muutospelkoa hitaasti oivallatte, että muutos merkitsee vakautta, hajoavien rakenteiden ja suhteiden sijasta.

Luultavasti väitätte, että se ei ole mahdollista, sillä muutos jättää aina jonkin osan teistä taakse, että menetätte aina jotain kaikkien muutosten myötä. Aa, uusi "sinä" oppii, että jonkun tai jonkin taakse jättämisen sijasta teette lisäyksen rakenteeseenne, vakauteenne.

Ne jotka eivät nauti muutoksestanne, eivät kiinnosta teitä, toisin kuin 3D-menetyksen tuska. Nimittäin havaitsette, että he eivät todellisuudessa olleet koskaan osa olemustanne – pelkästään sosiaalisia yhteyksiä jotka näyttivät tärkeiltä 3D:ssä, mutteivät näytä enää.

Sosiaaliset yhteydet olivat 3D-avainmenestystekijänne. Jos olitte köyhä, ystävänne olivat samanlaisissa olosuhteissa joko tunteellisesti tai fyysisesti Ja sama päti, jos olitte varakas. Nyt kun luotte rakenteita sydämestänne, ei ole mitään tarvetta löytää yhteisiä taloudellisia tai sosiaalisia odotuksia. Nimittäin ne jotka koskettavat sydäntänne, eivät halua teidän olevan kaltaisiaan. Sen sijaan he haluavat teidän olevan valomajakka, koska se on totta heille. Sosiaaliset luokat, tavoitteet, naapurustot, ystävät jne. tulevat nyt sydämestä, eivät yhteiskunnallisista pitäisi-asioista. Niin se on, että teistä on tulossa kypsä universaali olento.

Muistatteko, kun halusitte olla osa lukioporukkaanne? Ja miten järkyttynyt olitte, jos teitä ei kutsuttu oikeisiin bileisiin tai tapahtumiin? Mutta kun löysitte oman tienne 3D-aikuisena, noista porukkatarpeista tuli typeriä, surullisia tai nostalgisia riippuen siitä, miten kypsyitte.

Niin on nyt. Sillä ei ole merkitystä, käytättekö oikeita vaatteita, onko teillä "siistein" auto tai kutsutteko oikeat ihmiset bileisiinne. Vain sillä on merkitystä, että tunnette sydänyhteyden ja teistä tuntuu mukavalta – ja on harvoja, jos yhtään, sosiaalisia pitäisi- tai täytyy-asioita. Teidän ei enää tarvitse kilpailla elintasosta tai tuntea epävarmuutta yhteiskunnallisesta tai taloudellisesta asemastanne, sillä valomajakkanne vetää puoleensa niitä, joilla on samanlainen majakka, samanlaisen mukavan elämän kera.

Ne jotka jatkavat pyrkimistä, eivät tunne oloaan mukavaksi tässä uudessa maailmassa, sillä pitäisi- ja täytyy-asiat vainoavat heitä. Ne joita pidätte viehättävinä ja jotka tuntevat vetoa teitä kohtaan, luovat omia mukavuusalueitaan ja välittävät erittäin vähän siitä, mitä toiset ajattelevat tai tuntevat heidän elämästään.

Teistä on tulossa kypsä universaali aikuinen, kun luotte elämän, joka on oikea teille eikä kenellekään muulle. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.09.2018 11:59

VUODEN 2018 NOPEUTUNUT MAAILMOJEN EROAMINEN

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
16.9.2018

"Olen käyttänyt paljon rahaa vuosien saatossa ihmisiin, jotka väittävät kykenevänsä auttamaan henkisissä ongelmissa. Tiedän nyt, että teemme sen itse, mutta minua ärsyttää, että haaskasin rahaa näihin tyyppeihin. En pysty näkemään, niin kuin sinä, mutta tunnen asioita intuitiivisesti. Kuitenkin viime viikolla tunsin, että olen tulossa hulluksi! Minuun on iskenyt kaikki ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin oireet kerralla. Päässäni on sykkinyt, ja luulin, että pää räjähtää, on ollut kuumia aaltoja, pahoinvointia, flunssan kaltaisia oireita ja sydämentykytystä, olen itkenyt yhtenä hetkenä ja sitten seuraavana ollut niin vihainen, että voisin huutaa, mutten tiedä syytä. En halua olla kenenkään kanssa, ja sitten tunne yksinäisyyttä. Tunnen vainoharhaa ja ajattelen, että kaikki ovat minua vastaan – sitten kaikki muuttuu normaaliksi seuraavassa hetkessä! En ole koskaan ennen tuntenut tätä kaikkea tällä tavalla, ja yritän mennä virran mukana ja selviytyä siitä. Onko sinulla muuta vastausta tähän, kuin meneminen korkeaan sydämeen jne.? –Linda P."

Tämä sitaatti tuli kommentista, jonka Linda P. kirjoitti toiseen artikkeliin muutama päivä sitten. Koska se heijastaa ylösnousemusprosessin nopeutumista ja voimistumista, sen sivuvaikutuksia ja maailmojen eroamista 2018, halusin ottaa sen mukaan tähän artikkeliin. Olen varma, että monet voivat samaistua Lindan mainitsemiin sivuvaikutuksiin. Syyskuu on tähän mennessä aiheuttanut epätavallisen voimakasta päänsärkyä ja painetta, jota tulee päälaen yläpuolelta; on myös muita ylösnousemuksen sivuvaikutuksia, mutta pää- ja ruuansulatusongelmat ovat olleet erittäin ankaria taas viime aikoina. Tämä pääkipu oli niin voimakasta tänään (16.9.), että sitä voi verrata migreeniin, ja minun täytyi maata koko päivä jääpusseja pään päällä ja niskan takana yrittäen päästä siitä läpi. Sitten noin klo 18 PDT tänä iltana tämä kova pääkipu loppui yhtäkkiä. Älkää kuitenkaan menkö ansaan, koska lisää on tulossa, joten levätkää ja nukkukaa, kun voitte.

Sain yhtenä päivänä myös sähköpostin joltain muulta, joka kertoi kamalasta kokemuksestaan muutama päivä sitten ajaessaan kotiin. Kutsumme häntä S:ksi. Kun hän ajoi kotiin, jokin pieni syöksyi yhtäkkiä tielle hänen eteensä. Hän ei tiennyt, mikä se oli, ja pysähtyi katsomaan. Hän löysi kuolleen kissanpennun, johon hän oli tahattomasti osunut, ja koska hän rakastaa eläimiä ja hänellä itsellään on monta kissaa, sen tajuaminen että oli vahingossa tappanut kissapennun, oli hänelle järkytys, kuten olisi ollut useimmille meistä.

Ensisilmäyksellä tämä kokemus tuntui todella kamalalta "onnettomuudelta", mutta kun S käsitteli tuskansa, syyllisyytensä ja nopeasti lisääntyvän masennuksensa, yleisen tunne- ja ajatustasapainottomuuden ja myös itsemurha-ajatukset, joita aiheutui kissanpennun tappamisesta vahingossa, parin päivän kuluessa hän alkoi oivaltaa, että hän oli ollut todellisuudessa pimeystiimin hyökkäyksen kohteena. S yritti saada apua eri ihmisiltä - välitöntä apua kissanpennulle, tunnetukea tyttäreltään kaikessa siinä, mitä S tunsi, jne., mutta ehdottomasti kukaan ei pystynyt auttamaan häntä mitenkään. Tämä koko tapahtuma oli pimeystiimin suunnittelema S:lle, eikä keneltäkään tulisi yhtään tukea, mikä jätti hänet yksin elämään kaiken tämän läpi.

Koska olen itse käynyt tämän läpi monia kertoja ja kirjoitin yhdestä tapauksesta eläinsuojasta adoptoimaani kissapentuun liittyen vuoden 2003 paikkeilla artikkelissa "A Lightworker's Mission: The Journey Through Polarity Resolution", tiesin tarkkaan, mitä S kävi läpi. Riuduttava sydänsuru, tunnetuska, herpaantumaton syyllisyys ja lopulta viha, kun oivalsin, että olin ollut hyökkäyksen kohteena ja adoptoimaani kissanpentua oli käytetty siihen, olivat melkein liikaa. Jos elää ylösnousemusprosessia edelläkävijänä, valotyöntekijänä, verkkotyöntekijänä, ruumiillistajana jne., näiden ei-fyysisen pimeystiimin ei-ihmisolentojen – mukaan luettuna tiheät ja tietämättömät fyysiset ihmiset – hyökkäyksistä tulee valitettavasti normi.

Pimeystiimi – negatiiviset muukalaiset, demonit, entiteetit ja negatiiviset ihmiset – saavat meidät kiinni siellä, missä asumme, missä tunnemme, haavoitumme ja pelkäämme eniten. Ne käyttävät sitä, mitä rakastamme ja minkä pelkäämme vahingoittavan meitä, saadakseen meidät masentumaan ja miettimään itsemurhaa, ja ne yrittävät estää meitä elämästä ylösnousemusprosessia, joka kohottaa automaattisesti fyysisiä ja ei-fyysisiä maailmoja ja todellisuuksia. Ne tekevät kaikkensa jarruttaakseen ylösnousemusprosessia ja meitä, jotka ankkuroimme sitä, tai parhaimmillaan saadakseen mahdollisimman paljon ihmisten generoimaa tunnepolttoainetta. Ne ovat aiheuttaneet tarkoituksella tuskallisia "onnettomuuksia", millaisen S koko kissanpennun kanssa, sekä muita negatiivisia ja tuskaa tuovia tapahtumia näiden ylösnousemusvuosien aikana.

Pimeystiimi aiheuttaa tarkoituksella negatiivisia ja tuskantäyteisiä tapahtumia ja ohjaa niitä tietyille yksilöille, koska heidän on helppoa manipuloida tiheitä, matalan tietoisuuden ihmisiä, eläimiä ja hyönteisiä hyökkäämään ja vahingoittamaan fyysisesti, tunteellisesti ja mentaalisesti ja haavoittamaan, horjuttamaan ja suistamaan raiteiltaan ihmisiä. He käyttävät sinua vastaan ihmisiä, lemmikkejä ja asioita, joita rakastat, asioita ja ihmisiä joita vihaat, ja asioita ja ihmisiä joita pelkäät, ja muuta. Ratkaisu? Kehitä itsesi matalavärähteisen ja egopohjaisen "tarvitsevan" rakkauden, pelon ja vihan yli.

Koska S on ollut yksi lukijoistani vuoden ja hän lähettää sähköpostia käydessään läpi vakavia tilanteita, kuten tämä ja muut, tiedän melko hyvin, missä kohtaa hän on henkilökohtaisessa ylösnousemusprosessissaan. Kun hän kirjoitti minulle muutama päivä sitten tästä kokemuksestaan, olin vaikuttunut, että hän oli itse löytänyt, että koko tämä tapahtuma – sen joka aspekti – oli ei-fyysisen pimeystiimin suunnittelema ja aiheuttama ja sitä käytettiin hänen kimppuunsa hyökkäämiseen, yrittäen vetää hänet takaisin tiheään pimeyteen. Se ei toiminut, ja S selvisi tästä brutaalista negatiivisesta hyökkäyksestä itse ja on voimaantuneempi ja valontäyteisempi kuin ennen. Sellaista on edelläkävijöiden elämä, jotka elävät ylösnousemusprosessia, ruumiillistumisprosessia ja maailmojen eroamista. Hyvin tehty, S – tosiaankin hyvin tehty, jatka samaan malliin.

Jaoin näiden kahden naisen sanat ja kokemukset osoittamaan kehon voimistuneet ja nopeutuneet seuraavan tason fyysiset sivuvaikutukset, joita käymme läpi 2018, ei-fyysisen ja fyysisen pimeystiimin negatiivisten hyökkäysten lisääntymisen ja voimistumisen sen vuoksi ja maailmojen eroamisen. Nämä energiat ja henkilökohtaiset kokemukset, jatkuvat vihkimystestit – sekä positiiviset että negatiiviset, sekä hetkellisesti kohottavat että hetkellisesti murskaavat – ovat olleet hemmetin ylösnousemusprosessin käyrien yläpuolella koko vuoden 2018, mikä tuo meidät tämän artikkelin ytimeen.

Muutaman kuluneen vuoden päässäni on elänyt yksi korkeamman tietoisuuteni symbolisista, sarjakuvamaisista kuvista. Osaisinpa vain piirtää paremmin! Siinä viisi ensiruumiillistajaa tms. (muista, kaikki tämä yksinkertaisessa sarjakuvamuodossa) työnsivät puutuolia, jolle he kaikki yrittävät päästä ruuvatakseen hehkulampun. Jep, se on henkinen vitsi: miten monta ensiruumiillistajaa vaaditaan uuden hehkulampun ruuvaamiseen? Vastaus? Vähemmän kuin arvaisi. Siis, symbolisen sarjakuvan myötä sieluni silmissä ja korkeassa sydämessäni, pääsemme tämän kaiken seuraavaan kerrokseen.

Olen tiennyt vuoden 2012 jälkeen, että mitä lähemmäs ensiruumiillistajat tms. pääsevät tuota maagista alkemista käännekohtaa, jossa he ruumiillistavat riittävästi kristallista Kristus-taajuutta henkilökohtaisessa ruumiillistumisprosessissaan, sitä lähemmäs "Tapahtumaa" – kutsutaan sitä niin – tuo ryhmä tuo kaikki muut. Lisäksi, mitä enemmän jokainen ruumiillistaja ruumiillistaa kristallista Kristus-taajuutta itseensä, sitä enemmän kristalli-DNA aktivoituu automaattisesti heissä. Hyvin yksinkertaisesti sanottuna, mitä enemmän kristallista Kristus-taajuutta yksilö on ruumiillistanut, sitä enemmän kristallisia DNA-koodeja yhdistetään ja aktivoidaan, ja tämän ja muun vuoksi ulkoinen todellisuus seuraa automaattisesti perässä. Mitä enemmän yksittäiset ruumiillistajat ruumiillistavat, sitä nopeammin ulkoinen fyysinen ja ei-fyysinen todellisuus heijastaa tätä evoluutiota, jota tämä ryhmä tarkoituksella ruumiillistaa, kylvää ja ankkuroi fyysiseen Maahan fyysisen kehonsa ja tekojensa kautta.

Siinä on tolkkua, miksi pimeystiimille tulee vaikeaksi pysäyttää ensiruumiillistajia. Siinäkin pitäisi olla tolkkua, miksi "Tapahtuma" on tulossa. Siinäkin pitäisi olla tolkkua, että sarjakuvamaisessa hehkulamppusymbolismissani on enemmän tolkkua. Olemme tänä päivänä lähempänä kuin koskaan sitä riittävää määrää ruumiillistuneita yksilöjä, joilla on kristallista Kristus-taajuutta ja riittävästi yhteensopivaa uutta aktivoitua kristalli-DNA:ta käynnistämään ne luonnolliset ulkoiset muutokset, joita jotkut kutsuvat "Tapahtumaksi".

Miten monta ruumiillistunutta ensiruumiillistajaa tarvitaan ruuvaamaan uusi hehkulamppu? Niin monta, kuin on tänä päivänä. Valmiina vuoden 2018 viimeisen neljänneksen kuukausiin ja ekstravoimakkaisiin ruumiillistumistoimintoihin, vapaudentuojatoverit? Joka ylösnousemusvuosi syyskuun 9. päivästä seuraavan vuoden tammikuun 1. päivään – syyskuu, lokakuu, marraskuu ja joulukuu – on tullut aina vain intensiivisempi ja monimutkaisempi energeettisesti.

Mutta koska 2018 on ollut 2018, tämän vuoden viimeisen neljänneksen kuukaudet ja jatkuvan ylösnousemus- ja ruumiillistumisenergian tehtävät ovat muuta, mitä on tapahtunut aiemmin. Ne jotka ovat valmiita ruumiillistumaan, jatkavat sen tekemistä, mikä tuo jatkuvasti "Tapahtumaa" lähemmäs fyysistä ilmentymistä. Vapaaehtoisessa inkarnoitumisessasi fyysiseen 3D-tiheyteen ja kaiken sen tekemisessä, mitä olet tehnyt, on toivottavasti vielä enemmän tolkkua sinulle, ja myös siinä, miksi pimeystiimi on roikkunut fyysisessä ja eteerisessä perseessäsi pahimmalla tavalla ensimmäisestä hetkestä saakka.

Kyse on teistä, on aina ollut, ensiruumiillistajat, edelläkävijöiden edelläkävijät ja edelläkävijät, minkä vuoksi on ollut hyvin rankkaa, tuskallista, vaarallista, herpaantumatonta, kiitoksetonta, eristävää ja hyvin vaikeaa. Tulimme vapaaehtoisesti tiheään, negatiiviseen, fyysiseen helvettiin maan päälle, tarkoituksena vapauttaa se ja sen asukkaat niistä pimeystiimin muukalaisista, demoneista ja ihmissätkynukkien negatiivisista kontrolloijista, joita ihmiset eivät ole tienneet edes olevan pitämässä heitä vankina. Olemme eläneet ja toteuttaneet suurimman jumalaisen soluttautumis- ja elpymisvallankaappauksen ikinä, ja meitä on vihattu täällä ja melkein kaikki ovat hyökänneet kimppuumme toistuvasti sen vuoksi. Se on, mitä se on, tai pitäisi sanoa "mitä se on ollut", koska tämä negatiivisuus on tulossa loppuun näiden monien yhdistyneiden asioiden vuoksi. Ylösnousemusprosessi, ruumiillistumisprosessi, maailmojen eroaminen ja pieni ensiruumiillistujaryhmä, joka on lopultakin nyt hyvin lähellä tuon evolutionäärisen yhdistymistason saavuttamista itsessään, kääntää automaattisesti katkaisimesta auringossa ja muissa paikoissa ja saa aikaan välittömän ulkoisen massaevoluutioTapahtuman kaikille.

Mutta ensimmäiset edelläkävijät, meidän täytyy elää ja ruumiillistaa vuoden 2018 loppuosa ja antaa sen jatkuvasti muuttaa kehoamme ja olemustamme dramaattisesti. Tavalliseen tapaan, toisin sanoen, se on vain saavuttanut tämän seuraavan tason ja tunnemme kukin sen enemmän kuin koskaan. Teemme saman nyt lähestyvien päiväntasausenergioiden kanssa 22.9.2018. Älä fiksoidu tai sekoa tai tunne painetta olemisesta yksi ensimmäisistä, jotka ruuvaavat tuon uuden hehkulampun. Tiesimme, mihin ilmoittauduimme, ja olemme hyvin lähellä sitä nyt, mutta on vielä henkilökohtaista sisäistä työtä ja transformaatiota, joka meidän täytyy käydä läpi ensin. Kyllä, tämä seuraava taso sattuu pahemmin, mitä olemme jo käyneet läpi, mutta mitä on pieni lisäpaine ja -tuska ja kehomme jatkuva valojen välähteleminen ja vilkkuminen siitä, että saamme vähän enemmän Lähdettä itseemme sen vetämiseksi tänne? Pysy fokusoituneena siihen, mitä käyt läpi ja miksi, äläkä ole huolissasi mistään muusta. Elä se, ole se, säteile sitä ja auta jatkuvasti sen tuomisessa.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 20.09.2018 14:25

PÄIVÄNTASAUS 2018

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
17.9.2018

Kun siirrymme päiväntasauksen läpi, meitä kutsutaan näyttämään toteen uudessa oleminen. Vanhassa reagoimme pelolla, tuomitsemisella, vihalla ja kaikilla asioilla, jotka liittyvät tunnepuolen epävarmuuteen. Uudessa säilytämme neutraalisuutemme. Olemme myötätuntoisia tarkkailijoita ja irti asioiden ottamisesta henkilökohtaisesti ja halusta kostaa tutuilla vanhoilla tavoilla. Kuitenkaan uudessa emme ole ainoastaan irti, vaan olemme tyyni ja ei-tuomitseva, olemme rakkautta, eikä ole tarvetta alentaa värähtelyämme sopimaan yhteen muiden kanssa. Käytä päiväntasauksen energia ollaksesi enemmän uudessa kuin vanhassa.

Päiväntasaus auttaa meitä hyppäämään hyvin erilaiseen maisemaan, jossa on paljon tuntematonta, ja kun tarkkailet itseäsi, oivallat muuttuneesi hyvin paljon … reagoimattomuudesta siihen, miten toiset tuomitsevat sinut, aina täyskäännökseen saakka siinä, millainen olit ennen. Päiväntasauksen energia voidaan integroida sisälle, jotta voit päästää irti vanhojen uskomusten ja kaavojen viime jäänteistä. Päiväntasausenergian myötä tapahtuu monia energeettisiä muutoksia. Tämä merkitsee, että paljon muutoksia tapahtuu syvällä sisälläsi. Nimittäin saatat katsoa elämääsi ja todeta, ettei mikään ole muuttunut, ja kuitenkin katsoessasi sisälle huomaat, että kaikki on muuttunut.

Kun fokusoidut olemaan rakkauden mestari, epäilemättä näet, tunnet, kuulet ja tiedät, että olet uudessa, jossa tapahtuu taikaa. Päästä irti kaikesta epäilystä, ettei tämä ole totta. Sinulla on kaikki ja sinä olet kaikki, mitä tarvitset tehdäksesi ja ollaksesi tämä. Päiväntasauksessa on suuri tasapaino sisälläsi ja ympäristössäsi. Se on tasavertaisten kumppaneiden yhdistymistä sisälläsi ja kaikkialla ympärilläsi. Tämä merkitsee, että on mahdollisuus jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden täydelliseen yhteensulautumiseen suhteissasi ja koko elämässä. Tasapaino on pimeyden ja valon vakauttaja (pimeyden transformoituessa valoksi), ja myös läheisissä suhteissa on tasapaino, mikä saattaa jouduttaa jonkin vaiheen lopettamista ja avautumista sille, mikä on täydemmin harmoniassa sen kanssa, kuka olet. Älä pelkää päästää irti. Sinua tuetaan kaikissa valinnoissa, erityisesti niissä joissa harmonisoidut rakkauden kanssa. Muista, että irtipäästäminen voi olla paljon rakastavampaa, kuin roikkuminen missään pelossasi – se on rakastavaa itselle ja toisille (silloinkin kun ei näytä siltä, erityisesti jos yksilö ei ole täysin hereillä).

Jaksolla ennen päiväntasausta, sen aikana ja jälkeen on energioita, jotka on suunniteltu laajentamaan tietoisuutta. Monille tämä saattaa näyttää loppumisilta ja häiriöiltä. Äitini sanoi, että tämä näyttää lopunajalta. Kyllä, se on 3D:n loppu. Ne jotka päättävät olla heräämättä 3D-harhasta, voivat tosiaankin nähdä, että kaikki loppuu. Kyllä, heille se on loppu. Ne jotka ovat hereillä, tietävät, ettei ole loppumisia – on vain transformaatio.

Lahjoja joilla on mahdollisuus voimistua, ovat intuitio ja harhakuvien hajoaminen lisää. (Harhakuvat voivat olla valheita, ihmisen tapa pitää kiinni vanhoista tarinoistaan tai näkemys asioista, joka vaikuttaa todelta, muttei ole. Harhakuvat voivat olla myös vanhoja uskomuksia. Uskomukset ovat kiinnittymistä siihen, miten ajattelet, että asioiden pitäisi olla.) On enemmän heräämistä ja enemmän viisautta. Tällä päiväntasauksella on potentiaali tuoda hyvin korkeita värähtelyjä ja transformaatiota kaikille, myös Maallemme. Voimme kokea enemmän heräämistä, enemmän energiaa ja monia muita tilaisuuksia. (Voi ei! Lisää valintoja?!) Myös rakkaus lisääntyy. Haluat ehkä olla lähellä vettä, luonnossa tai vuorilla, kun näissä korkealla värähtelevissä paikoissa on paljon rauhaa ja tietoisuutta. Oletko valmis jättämään täysin taakse vanhat kaavat ja uskomukset? Jos olet, käytä tämän päiväntasauksen voima tehdäksesi valintoja, jotka ovat harmoniassa sen kanssa, kuka olet nyt.

Jos olet merkityksellisessä suhteessa, älä ryntää tekemään lähtöpäätöstä. Ole kärsivällinen ja vedä henkeä. Oivalla, että monet suhteet ovat transformoitumassa. Valitse se, mikä on oikein sinulle … valitse tiedostaen, ei peläten. Ole kärsivällinen ja ole omassa tinkimättömyydessäsi. Oivalla, että se miten valitset, luo seuraavat hetket. Oivalla, ettet ehkä siedä vanhoja energioita – näe, kuka vie voimat sinulta ja kuka energisoi sinua. Nimittäin ne jotka vievät voimat ja joiden kanssa kuitenkin päätät olla, eivät ainoastaan näytä sinulle, missä he vievät voimat sinulta, vaan osoittavat sinulle myös oikeaa suuntaa. Haluat ehkä mennä jonnekin yksin ja olla kosketuksessa sen kanssa, mitä oikeasti haluat ja mitä et enää halua kestää.

Tämä on aikaa nähdä asiat selvästi. Haluat ehkä sovittaa (anteeksianto) ja päästää irti paljosta: draama, vanhat uskomukset, läheisriippuvuus ja kaikki, mikä rajoittaa sinua. Varmista, että päästät irti vanhoista tunteista, kuten häpeä, syyllisyys, viha ja energioista (sillä nämä ovat kaikki energioita), jotka rajoittavat sitä, kuka olet. Päästä irti vanhoista tarinoistasi (asioista joita muut tai sinä jatkuvasti kerrotte sinulle selittämään, miksi asiat ovat niin, kuin ovat). Sinä et ole tarinasi. Tarinasi ovat vanhaa. Sinä olet uusi. Jos tunnet olevasi erittäin herkkä, kiihtynyt ja hyvin tunteellinen muiden ilmiöiden lisäksi, oivalla, että kaikki nämä energiat auttavat sinua olemaan jalostuneemmassa olotilassa. Muista, että sinusta on tulossa herkempi energioille ja tiedät intuitiivisesti paljon. Sinulla voi olla myös levottomuutta, huimausta ja suuntavaisto hukassa. Kiinnitä huomiota siihen, kun näet numerosarjoja ja koet synkronismia. Sinulla saattaa olla muutoksia nukkumistavassa ja olet ehkä myös janoisempi ja nälkäisempi (tai vastakkainen tilanne). Älä vertaile itseäsi toisiin, kun olemme kaikki yksilöitä. Olemme ehkä yhtä, mutta kuitenkin koemme kaiken ainutlaatuisesti juuri itsellemme suunnitellulla tavalla … koemme sitä, mikä auttaa meitä transformoitumaan.

Kun siirrymme seuraavaan vaiheeseen, päiväntasaukseen, etukäteen saattaa olla tyyni hetki. Käytä tämä aika kaiken sen integroimiseen, mitä olet oppinut ja kokenut. Kenties tarkastelet kulunutta puolta vuotta ja panet merkille, miten olet muuttunut, mitä Gaia on tehnyt ja mikä kaikki on tuonut sinut tähän uuteen nyt-hetkeen. On mahtavaa aikaa hoivata itseäsi ja olla ystävällinen itsellesi ja muille. Tämä valmisteluaika auttaa sinua ehdottomasti maadoittumaan, ennen kuin energiat alkavat taas. Hengitä syvään. Muista, että sinä olet vastuussa siitä, miltä sinusta tuntuu. Elämä ei vain tapahdu sinulle – sinä luot elämän. Ole uskollinen itsellesi. Tämä ei merkitse, että huudat kaikille, miten erilainen olet. Voit olla hiljaa ja ylläpitää oman tinkimättömyytesi. Ole, kuka olet (ei vanha tuttu sinä, vaan uusi sinä).

Varmista, että käytät erottelukykyäsi. Kun erottelet, mikä on totta sinulle, olet omassa tinkimättömyydessäsi. Tunne, mikä on oikein sinulle, ja anna muun mennä. Sanat jotka laajentavat sydäntäsi, ovat totta sinulle – ne jotka rajoittavat sydäntäsi, ovat valetta sinulle. Sydämesi on jo vahva, kun taas älysi on hiljaisempi. Vahva sydän auttaa sinua olemaan intuitiivisempi ja viisaampi. Se auttaa sinua tunnustelemaan asioita (erottelukyky). Käytä sanoja, jotka voimaannuttavat, erottamisen tai vähättelyn sijasta. Sanat ovat energiaa, ja ne ovat symboleja siitä, mitä uskomuksia sinulla on. Kun olet puhdistunut kaikista vanhoista uskomuksista, sanasi heijastavat selkeyttäsi ja olet positiivinen. Näet peilinä kaiken, mitä vedät elämääsi. Se on kaunis tapa puhdistaa itsesi vanhentuneista uskomuksista ja käyttäytymistavoista. Tunnustele kaikkea. Liian kauan useimmat ovat luottaneet älyynsä ja luottavat edelleen. Tunne/tunnustele – se on ainoa tapa todella tietää, mikä on totta sinulle.

Paljon saatetaan nyt loppuun. Tämä tapahtuu valmistelemaan meitä siihen, mitä on edessä. Monet ovat ylösnousseet monta kertaa, ja toiset ylösnousevat ensimmäistä kertaa. Sillä ei ole merkitystä, kuka tekee mitä – kiinnitä huomiota vain omaan matkaasi. Muista, että ylösnousemus ei ole kertatapahtuma, se on jatkuvaa. Et lakkaa kehittymästä (ellet valitse niin). Seuraavina kolmena kuukautena nähdään varmasti paljon muutosta – monet ihmiset ja muut elämänmuodot käyvät paljon läpi. Se miten hahmotamme sen kaiken, riippuu jokaisesta itsestään. Itse näen aina positiivista myös kamalimmissa tapahtumissa. Näin minä valitsen olla.

Integroi jokapäiväiseen elämääsi kaikki, mitä olet oppinut. Se on ainoa tapa siirtyä eteenpäin. Onko jotain, minkä olet unohtanut? (Se on ensimmäinen asia (tai useampi), joka muistuu mieleesi.) Ratkaiseva asia on, että olet Lähde. Olet sielu. Olet rakkauden mestari.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 25.09.2018 15:22

PÄIVÄNTASAUSENERGIAT – TASAPAINON LÖYTÄMINEN SIIRTYMÄN AIKANA

Kirjoittanut Jelelle Awen (soulfullheartblog.com)
22.9.2018

Päiväntasauskäytävä on jatkuva ja se huipentuu tänään … kutsu tasapainoon vaiheessa, joka näyttää äärimmäiseltä mullistukselta Gaian sääolosuhteissa, aurinkomyrskyissä (suom. huom. kirjoitettu muotoon, jonka voi tulkita myös "sielumyrskyksi"), paljastuksissa ja myös sisäiseltä kaaokselta, joka työntää esiin arimpia ydinhaavoja tunnettavaksi ja parannettavaksi. Miten löydät tasapainon suuren kollektiivisen ja henkilökohtaisen siirtymäajan ja muuttuvan tietoisuuden keskellä?

Tasapainoon pääsemisellä on entisestä poikkeava määritelmä tämän ylösnousemusvaiheen aikana. Siinä ei ole kyse vain tyyneyden, rauhallisuuden ja keskittyneisyyden löytämisestä, olemisesta reagoimatta ja kaikkien "negatiivisten" tunteiden tukahduttamisesta. Siinä ei ole kyse vain jännityksensä, ahdistuksensa ja pelkonsa meditoimisesta pois. Siinä on kyse sen integroinnista, mitä sinuun ladattiin täydellisten pimennysten, Leijona-portin ja kaikkien viimeaikaisten aurinkoaktivointien aikana, mikä tarjosi korkeinta rakkauspalveluaikajanaasi täällä. On kyse tämän latauksen integroinnista niiden reaktioiden KERA, joita tulee tunnekehostasi esiin reaktiona tähän.

Sinulle annetaan maistiaisia, vilauksia, unia, aistimuksia, synkronismeja, uusia yhteyksiä, resursseja, siirtymiä sekä kuolema- JA uudestisyntymätilaisuuksia ruumiillistaaksesi tämän uuden aikajanan kohta kohdalta valiten. Sinulle tarjotaan ulkoisia muutoksia, jotka "tapahtuvat sinulle", ja kuitenkin todellisuudessa ne tapahtuvat sinun KANSSASI sielutasolla, JOS et olisi ennakoivasti tehnyt näitä muutoksia itse. Esimerkiksi satunnaisilta näyttävien sääolosuhteiden kokeminen voi antaa katalyyttisellä ja tehokkaalla tavalla tämän tilaisuuden (yhteistyössä sielusi/korkeamman itsesi kanssa) muutokseen, jota jotkut osasi eivät salli sinun tehdä muuten.

Tasapaino nyt-hetkessä tulee paluusta luottamuksentunteeseen ja antautumisesta, silloinkin (ja ERITYISESTI SILLOIN) kun elämäsi on mullistuksessa. Silloinkin kun menetys on paljon tavallisempaa kuin voitot, silloinkin kun sanot "ei" useammin kuin "kyllä". Silloinkin kun materiaalisia asioita on otettu pois sinulta, silloinkin kun se mitä luulit aiemmin sielutarkoitukseksesi, on pudonnut pois. Silloinkin kun rakkain eläinkumppanisi on jättänyt sinut (mitä tuntuu tapahtuvan hyvin paljon tällä hetkellä!), silloinkin kun aiemmin mukavat suhteesi eivät enää toimi ja ne täytyy päättää.

Kun vanhan romahtaessa ympärilläsi tuntuu siltä, että korkein aikajanaunelma on kauempana kuin koskaan, palaat kuitenkin jotenkin luottamaan, että se on OK suuremmassa kuvassa. Tunnet, miten se mikä menetetään, tekee vain tilaa uuden tulemiselle. Koet tarpeellisen tyhjiön, ennen kun uusi ilmentyy.

Tasapaino löydetään tilan pitämisestä kaiken tuntemiselle, eläen sen uudestaan niiden 3D-osiesi kanssa, jotka kokevat sen.

Tasapaino näyttää joskus luottamiselta siihen, että sinua opastetaan, vaikka olet enemmän hukkunut kuin löytynyt … turvan tuntemiselta jotenkin myös hypätessä kielekkeeltä tuntemattomaan, tutussa roikkumisen sijasta. Kääntymiseltä poispäin tietoisuustiloista, jotka tuntuvat hyviltä ja korkeilta, jotta voi "mennä alas" olemaan sen kanssa, mikä tarvitsee eniten huomiotasi.

Meitä kutsutaan LUOTTAMAAN siihen, mitä tapahtuu meille, kun harmonisoidumme sen kanssa, mikä meistä on täällä tulossa, kun jatkamme siirtymistä uuteen yhdessä … löytäen uudenlaisen tasapainon sisältä yhdistyneenä jumalaiseen Lähteeseen samalla, kun käymme läpi joskus hyvin äärimmäiseltä tuntuvaa siirtymää!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 25.09.2018 15:29

SEISO SUORASSA

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
24.9.2018

Rakkaat ystävät,

Yllytämme teitä kurkottamaan tähtiin, sillä olette tosiaankin tähtiä. Olette sekä universumin olympiatähtiä että tähdistä. Nimittäin loitte tähdet ja olette asuneet niillä useammin, kuin osaatte laskea. Niin se on, että teistä tuntuu rauhalliselta ja levänneeltä, kun katsotte tähtiä. Ei hekumoiden luomistaidoillanne, vaan muistaen, miten taitavia olitte ja olette.

Teidän on aika liftata tähtiin muistaen kaiken, mitä olette saavuttaneet ja saavutatte. Nimittäin monet teistä ovat turhautuneita ja vihaisia tästä tai tuosta tapahtumasta maan päällä, muistamatta, että sellainen viha on vain nanosekunti kokonaistodellisuudessanne. Jos olette järkyttynyt tai vihainen jostain, muuttakaa se. Ja jos olette iloinen jostain, voimistakaa sitä.

Unohditte, miten suurenmoinen todella olette, kun tulitte osaksi Maan raskautta. Vaikka Maa on nyt 5D:tä, jatkatte 3D-taisteluja, joilla on vähän tekemistä kanssanne nyt – mikä osoittaa kiintymyksenne uhriuteen. Teillä ei ole mitään syytä tuntea olevanne uhri. Olette luoneet maailmoja, planeettoja ja tähtiä, ja kuitenkin sallitte muutaman ihmisen pitää teidät kurjuudessa tai pelossa.

Vaatikaa itsenne! Vaatikaa voimanne luoda ja siirtyä yli 3D-säännöistä, jotka määräävät, että jonkun täytyy kertoa teille, mitä tehdä. Olette suurempi ja parempi kuin 3D-säännöt. Seiskää suorassa. Teidän ei enää tarvitse piilottaa todellista itseänne orjuuden ja säyseyden taakse. Olette esittäneet Clark Kentin roolia aivan liian pitkään. Teidän on aika vaatia supermies- ja supernaisstatuksenne. Status jossa voitte tehdä, mitä haluatte – sillä kuka teitä estää?

Monet teistä elämöivät, että tämä pomo, tämä vanhempi tai ystävä tai poliitikko on ilkeä teille tai jollekin, josta välitätte. Mitä aiotte tehdä sille? Juoksetteko nurkkaanne itkemään vihaisena tai peloissaan? Vai laitatteko jalkaan ison tytön tai ison pojan housunne ja julistatte vapautenne?

Olette noudattaneet aioneita maaviestejä heikkoudesta, alamaisuudesta ja uhriudesta. Pyyhkikää pois nuo viestit, sillä ette ole palvelija, ettekä vanki. Olette äärimmäisen voimakas universaali olento, joka loi sen maaperän, jolla seisotte, ja kyllä, sen pelkotekijän jonka nyt hävitätte.

Olette luoja, ette palvelija. Kuvitteletteko ajatuksissanne Jeesuksen, Muhammedin, Buddhan tai kenenkään muun jota pidätte suurena, uhriksi? Vai kuvitteletteko heidät vahvoina ja vaikutusvaltaisina olentoina, jotka elivät yhteiskunnassaan, koska halusivat esitellä mahdollisuuksia?

Te olette joukkona nuo mahdollisuudet. Tämän siirtymän em. edelläkävijät kylvivät rakkauden ja ilon siemenet. Te olette kukkia – vahvoja, kyvykkäitä, joustavia, kirkkaita ja iloisen värisiä. Te olette niitä, jotka muuttavat värikkääksi iloplaneetaksi sen harmaan maiseman, joka Maa on ollut ainoneita. Hyvin samaan tapaan, mitä tapahtuu muutaman vuoden välein Maan aavikoilla. Erona on, että teidän kukkanne eivät kuihdu, vaan kukoistavat ja moninkertaistuvat nopeasti.

Te ette ole uhri. Kukaan ei ole vahvempi tai vaikutusvaltaisempi kuin te. Lakatkaa teeskentelemästä, että te ette pysty tekemään jotain tai että teidän täytyy pyytää lupa tai odottaa, kunnes tämä kamala "jokin" menee ohi.

Olette voima, loisto ja valo. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 28.09.2018 12:30

KANSSALUOMISTILAAN SIIRTYMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
24.9.2018

Istuin kivellä pitäen jalkojani kylmähkössä purossa, kasvot käännettynä aurinkoa kohti. Imin sen kaiken sisääni, kun en ole tuntunut viime aikoina saavan riittävästi aurinkoa. Mieleni toiminta hidastui keskittyessäni sydämeen, kun kuulin kovaa ja selkeästi: "Hei!"

Kun katsoin oikealle eteeni, järkytyin nähdessäni itseni seisovan purossa. Olen käynyt monia keskusteluja oppaiden, esi-isien, enkelien, galaktisten, luonnonhenkien jne. kanssa, mutten ole koskaan keskustellut itseni kanssa tällä tavalla, erityisesti pyytämättä. Kun katselin häntä/minua pukeutuneena samoihin vaatteisiin, jotka olivat ylläni, olin vähän shokissa. Hän kumartui leveästi hymyillen ja sanoi: "Oletko valmis?" Vastasin varovasti: "Ehkä."

Hän istahti viereeni kivellä ja kysyi, olinko valmis astumaan kaikkeen, mitä olen, korkeimmalla aikajanalla. Sanoin luonnollisesti "kyllä", ja hän katsoi minua kuin kysyen: "Oletko varma?" Sitten hän sanoi: "Kuitenkin sinulla on tuhansia kysymyksiä." Hän oli oikeassa, minulla oli tuhansia kysymyksiä. Olen ollut huolissani siitä, että korkeamman aikajanan avautumisen myötä syvempi tarkoitukseni tulisi näkyviin ja niin paljon kaikkea tulvisi sisään, etten pystyisi käsittelemään sitä. Olin huolissani, minkä veron se vaatisi avioliitostani ja perheestäni. Perimmäinen huoli oli, että voidakseni täyttää roolini minun täytyisi uhrata paljon.

Tämä oli totta aiemmissa elämissä monilla meistä. Jätimme aineellisen maailman taakse voidaksemme täyttää henkisen kutsumuksemme, ja tähän sisältyi usein perhe. Vaikka tiimini on vakuuttanut, ettei meidän enää tarvitse uhrautua tässä elämässä siirtyessämme korkeammille aikajanoille, minulla tuntuu olevan edelleen tuo pelko.

Hän katsoi minua kirkkailla ruskeilla silmillään, jotka olivat täynnä myötätuntoa, ja sanoi: "Kyvyttömyytesi uskoa, että kaikki on hyvin, pidättelee sinua. Korkeimman ilosi seuraamisen sijasta valitset polun, joka aiheuttaa vähiten aaltoja. Pelaat pienin panoksin pelkosi vuoksi, ja sinun täytyy antaa vain mennä nyt."

Hänen sanoissaan oli syvällinen totuus. Kerroin hänelle, että vaikka se oli totta, mitä hän sanoi, olin ollut varovainen valinnoissani, koska en kykene näkemään, mitä on kaiken korkeimmassa hyvässä. Niinpä kerron periaatteessa universumille, että jos jokin on tarkoitus, tuo se minulle. Se on antautumisen tila.

Hän selitti sitten, että yhteen aikaan se toimi, mutta monet meistä eivät kuitenkaan ole tällä matkalla enää siinä kohtaa. Hän selitti, että vaikka antautuminen universumin tahdolle on ollut hyödyllistä, olemme nyt kanssaluomisajassa. Minulle näytettiin sitten pitkä käytävä, jossa oli monia suljettuja ovia. Hän sanoi, että monet tuntevat olevansa tyhjiössä ja haluavat konkreettista suuntaa. Kuitenkin universumi pidättelee henkeään ja odottaa meidän valitsevan. Se sanoo: "Mitä haluat? Onko sinulla rohkeutta seurata sitä?"

Hän selitti, että hyvin pitkän aikaa emme ole kyenneet oikeasti näkemään tulevaisuuden mahdollisuuksia ja aikajanoja, ja että yhteen aikaan me ihmiset pystyimme tunnustelemaan jotain valintaa, näkemään 100 liikettä ja tuntemaan valinnan seuraamukset. Pystyimme periaatteessa elämään ja oppimaan noista mahdollisuuksista hetkessä. Useimmat meistä pystyvät tässä nyt-hetkessä näkemään muutaman askeleen eteenpäin tehdessämme jonkin valinnan. Tämä on johtanut siihen, että annamme voimamme toisille, jotka näyttävät tietävän enemmän, sekä tuntemattoman pelolle. Se on johtanut suureen antautumiseen sekä universumiin, oppaisiimme ja sieluumme luottamiseen, mikä on positiivista, kun tämä on auttanut meitä hallitsemaan egoa. Nyt kuitenkin siirrymme pois tuosta vaiheesta kasvussamme.

Kun paistattelemme korkeammissa energioissa, teemme DNA:han versiopäivitystä ja tulemme sydänkeskeiseksi, meille annetaan kyky nähdä pidemmälle johonkin valintaan, aikajanaan ja kokemukseen, ilman tarvetta käydä sitä fyysisesti läpi. Se on moniulotteiseen itseemme yhdistymistä. Sen sijaan että oppiaksemme monista elämistä luomme satoja aspekteja, jotka täytyy integroida myöhemmin, voimme nyt tehdä sen hetkessä mielellämme ilman pirstoutumista.

Tämä on kuitenkin taito, ja kaikkien taitojen tapaan meidän täytyy harjoitella hallitaksemme sen. Tämä merkitsee, että meidän täytyy toimia, meidän täytyy tehdä. Meidän täytyy mennä jostain noista suljetuista ovista, tunnustella sitä parhaamme mukaan ja sitten päättää, jatkammeko vai emme. Tämä aspektini selitti, että monia kauhistuttaa väärinvalitseminen, koska he pelkäävät virheen tekemistä tai itsensä tai toisten loukkaamista ja päätymistä ei-halutulle aikajanalle. Vaikka hän ymmärtää tämän pelon, se pidättelee monia meistä. Meidän täytyy olla valmis tekemään "virheitä", ottamaan riskejä ja oppimaan.

Voidaksemme kulkea täysin omassa voimassamme, ruumiillistaa kaiken, mitä olemme, ja avautua täyteen potentiaaliimme, meidän täytyy olla kanssaluomistilassa. Ottaen vastuun kaikista luomuksistamme – menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus. Hän selitti, että mitä enemmän valitsemme korkeimman ilon, korkeimman innostuksen, sitä helpommaksi tämä taito tulee. Meidän täytyy vain antaa itsellemme lupa kokea se. Kuulin kaiken, mitä hän sanoi, ja paino nousi rinnastani. Vapautui jännitystä, jota en tiennyt itselläni olevan. Minun ei tarvitse olla täydellinen. Minun täytyy vain seurata iloani.

Sitten hän nousi seisomaan sanoen: "Oletko valmis?" Vastasin pelotta: "Kyllä!" Nousin ylös kiveltä ja ylitin joen juuri, kun mieheni ilmestyi toiselta puolelta auttamaan minut penkereelle. Tuolla hetkellä seurasin korkeinta iloani ja tulen seuraamaan sitä, kun se johtaa minua seuraavaan iloon. Ei pelkoa, ei huolia – minun on aika luottaa sydämeeni ja avautua kaikille mahdollisuuksille.

Seuraa innostustasi. Seuraa intohimoasi. Seuraa iloasi. Jos et ole varma, mitä se on, niin leiki – leiki, kunnes löydät, mikä saa sydämesi laulamaan. Tule taas lapseksi ja tutki, mistä pidät ja mistä et. Tässä ilotilassa pääsemme käsiksi korkeimpaan potentiaaliimme ja ruumiillistamme kaiken, mitä olemme. Kiitos tämän työn jakamisesta. Se merkitsee paljon. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Jenny

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit