Marras-joulukuu 2018

Re: Marras-joulukuu 2018

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 04.12.2018 22:09

ENERGIARAPORTTI – KAKSINAISUUSPELISTÄ IRTIPÄÄSTÄMINEN LENTÄEN KORKEAMPIIN MAAILMOIHIN

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
29.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen havainnut tätä viime viikolla, kun kristalli- ja timanttivalokooditaajuudet ovat vieneet meitä korkeammalle ja korkeammalle. Ne auttavat meitä päästämään irti kaikesta, mikä ei ole rakkautta, kaikesta mikä ei ole puhtautta. Tämä merkitsee, että kaikki se mitä meille esitetään, näyttää ja saattaa jopa huutaa meille, mikä on ollut piilossa aiemmin. Suhteissa jotka ovat saattaneet tuntua tasapainoisilta, tulee nyt esiin epäharmonisia vääristymiä, mikä sallii meidän arvioida uudestaan ne, jotka päästämme elinpiiriimme. Se mikä on tuntunut olevan harmoniassa eilen, ei ehkä ole enää tänään.

Kun työskentelemme uutterasti värähtelytaajuutemme nostamiseksi joka päivä, meidän täytyy myös käsittää, etteivät toiset ole aivan yhtä ahkeria. Tämä kaikki on jumalaisessa järjestyksessä, ja kaikki menee suunnitellusti, jotta jokainen sielu kehittyy täydelliseen aikaan. Siis kun teemme kovasti työtä joka hetki kehittääksemme lisää ymmärrystämme moniulotteisuudesta, kunnioittaen valoamme ja nostaen värähtelyämme, alamme "nähdä" selvemmin – energian lukemisesta tulee supervoimamme, jota toiset eivät ehkä pysty ymmärtämään. Silloin hiomme taitojamme energiamestarina.

Emme pysty ainoastaan lukemaan energiaa, mitä olemme tehneet vuosia, vaan hienovirittämme tätä taitoa, mihin sisältyy kyky katsoa syvemmälle ja syvemmälle, lukea toisen sanoja, ajatuksia ja tunteita, kun kaikki tämä leijuu energiakentässä hänen ympärillään. Hän saattaa luulla, että se on piilossa, mutta ei energiamestareilta. Kun jatkamme tämän taidon hienovirittämistä, alamme ymmärtää, mitä on piilossa, myös siltä sielulta jonka kanssa olemme vuorovaikutuksessa. Tiedämme hänen kätketyt motiivinsa ja agendansa joka hetki. Osa tästä ei tunnu hyvältä meistä, kun tunnemme epäpuhtaudet ja näemme ne kaksinaisuuspelit, joita hän pelaa joka hetki. Tuolloin siirrymme pois tämän sielun luota, koska tämä ei ole meidän todellisuuttamme enää. Toinen sielu ei ehkä ymmärrä, miksi haluamme lähteä pois, ja saattaa olla hedelmätöntä tällä hetkellä yrittää selittää hänelle, koska hän pelaa edelleen kaksinaisuuspelejä ihmismuodossa.

Osa kehittymistä on "nähdä" enemmän ja enemmän kaikki – kaikki ohjelmat, kaikki vääristymät – mitä pidemmälle menemme. Se ei enää päde, mikä on saattanut tuntua oikealta viime viikolla. Ei ole mitään väärää lähteä pois siitä, mikä ei ole enää harmoniassa. Näin energia vain toimii. Harmonia on välttämättömyys. Jos jokin tuntuu hyvältä, niin se on harmoniassa, jos ei tunnu, niin se ei ole harmoniassa. Se on oikeasti näin yksinkertaista.

Kerromme joitain äskettäisiä kokemuksiamme selittämään lisää kaksinaisuuskäyttäytymistä ja sen tunnistamista. Otetaanpa esimerkiksi joidenkin asiakkaidemme käyttäytyminen viime aikoina. Olemme saaneet soittoja, tekstiviestejä ja kutsuja joiltain ja niissä on ollut energia, jonka pystymme lukemaan välittömästi ja tiedämme, että jos yhdistymme heidän kanssaan, se muuttuu sessioksi ja jotkut ovat jopa suoraan pyytäneet viestiä. Tämä on heiltä kunnioituksen puutetta – yrittää saada jotain ilman vastinetta. Ja tiedämme myös, että tuemme tiedostamattomuutta, jos teemme tämän heille. Emme pyytäisi ketään muuta ammattilaista tekemään työtä ilmaiseksi, joten miksi olisi ok pyytää meitä?

Syy on hyvin yksinkertainen. Tämä on pelkästään yksi tilaisuus meille harjoitella sanomaan "ei". Taito sanoa jollekin "ei" ilman syyllisyyttä, mikä on puhdasta rakkautta ja myötätuntoa, on myös taito, jota työstämme joka päivä. Sanon sen tämän yhden kerran: jos tämä olet sinä tai tämä resonoi kanssasi, emme selittele itseämme sinulle emmekä vastaa noihin soittoihin, tekstiviesteihin ja sähköposteihin viesteistä.

Kun kristallienergiat tekevät kaikesta kristallinkirkasta, tämä merkitsee myös, että saatamme päivittäin siirtyä pois asioista, jotka olivat ennen ok. Tämä saattaa saada jotkut, jotka ovat tottuneet olemaan kentässämme, pudistelemaan päätään: "Mitä tapahtui?" Me muutuimme – tämä on sielun luonnollista kehitystä.

Hyvin herkkänä valo-olentona tiedämme, että herkkyys on supervoimamme. Voimme tuntea valokoodeja tulevan, voimme tuntea tähtihiukkasia, voimme tuntea auringonpilkut ja auringonpurkaukset, voimme tuntea Schumannin resonanssin, kun se ampuu ylös. Ne joilla ei ole tätä herkkyyttä, eivät voi yksinkertaisesti kuvitella, miltä tuntuu olla me. Eläminen tässä hyvin herkässä kehopuvussa on uskomaton kokemus, jossa kosmoksen energiat hallitsevat elämäämme joka hetki. Yhtenä hetkenä kvanttihypimme, annamme palaa ja saamme viikkojen työn tehtyä tunnissa. Tosina kertoina olemme ehkä nukkuneet 15–20 tuntia vuorokaudessa tai pelkästään maanneet lepäämässä. Tämä on myös tärkeä osa työtämme uuden Maan portinvartijana ja verkonvartijana. Olemme "kiireinen" joka päivän joka hetki riippumatta siitä, miltä se näyttää ulkoapäin.

Vieraillessamme äskettäin asiakkaan/ystävien kotona, tunsimme itsemme tuomittavan vain sen tekemisestä, mitä meidän täytyi tehdä hoitaaksemme itseämme. Näin toimimme nyt, kun olemme epälineaarinen koko ajan. Vanhan Maan säännöt eivät enää päde, kun olemme siirtyneet sen yli. Tämä selitettiin, ennen kuin menimme sinne, sekä kaikki aiemmassa kappaleessa luetellut asiat, mutta se kaikui kuuroille korville. Oli sanatonta tuomitsemista, mutta luota minuun, energia ei valehtele koskaan. Tiesimme kaiken, ja se teki viikon vierailusta erittäin epämukavan. Vierailu loppui hyvin nopeasti, kun tuomitsemiset jatkuivat, ja osa myös sanottiin ääneen meistä ja lähisukulaisistamme. Meistä tuntui, että tällä sielulla oli katumusta, kun lähdimme, ja se on jatkunut tähän päivään. Kuitenkin käyttäytymisensä omistamisen sijasta hän pelaa kaksinaisuuspeliä tekstaamalla ja yrittämällä saada meidät puhumaan itsensä kanssa. Meillä ei ole mitään halua puhua hänen kanssaan, kun käsitämme, miten kaukana olemme värähtelyiltämme.

Kun astumme omaan voimaamme ja kaikkiin aspekteihimme, opimme, etteivät monet ymmärrä meitä, ja siirrymme vain pois noiden sielujen luota. Emme tuomitse heitä siitä, missä heidän värähtelynsä on. Kunnioitamme kaikkia sieluja tasavertaisesti. Se ei kuitenkaan merkitse, että sallimme minkäänlaista epäkunnioitusta. On meidän elämäntapamme kohdella kaikkia rakkaudella ja kunnioituksella, ja pyydämme pelkästään samanlaista. Epäkunnioitusta ei hyväksytä millään tasolla keneltäkään. Olen saanut muutamana viime viikkona monia tilaisuuksia nousta ylös ja sanoa "ei" epäkunnioitukselle, vaikka vain itselleni, kun astun pois epäkunnioituksesta omalla ystävällisellä ja lempeällä tavallani. Joillekin puhumme, ja joidenkin luota vain lähdemme pois. Kaikki on ok, eikä tässä ole oikeaa tai väärää. Itsemme kunnioittaminen on suurin lahja, jonka voimme antaa itsellemme.

Rakastamme ja kunnioitamme sinua koko sydämestämme,
Kim

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 04.12.2018 22:10

MUISTETTAVA MARRASKUU

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
30.11.2018

Miten kaikilla menee ja miltä tuntuu intensiivisen 11-11-11-portin ja huomattavan kehityskaarimuutoksen kirkastamiskuukauden jälkeen? Vähän mustelmilla ja arkana sieltä täältä? Lisää merkittävän käpy- ja aivolisäkeremontoinnin ja -laajentumisen pääkipua ja painetta? Jonkin verran tilapäistä uusien koodien aiheuttamaa pahoinvointia ja huimausta? Ja ai niin, entä tämä uusi, odottamaton sisään-ja-ulos-ajasta -juttu? Ja lisääntynyt äkillinen sisään-ja-ulos-todellisuudesta -juttu? Joo, niin minullakin ja muuta.

Tiesimme, että marraskuu 2018 olisi jysäys, ja se taatusti oli ja on edelleen. Vain muutaman tunnin kuluttua on joulukuu 2018, ja se saa koko tämän 11-energiavuoden, mukaan luettuna eeppinen marraskuu, kalpenemaan vertailussa. Sillä ei ole merkitystä, olemmeko täysin sopeutuneet ja tottuneet nopeutuneeseen ruumiillistumisprosessiin ja viimeisimpään kollektiiviseen ylösnousemuskehityskaarimuutokseen, joka tapahtui tässä kuussa. Olemme vain tuntien päässä siirtymisestä tämän uskomattoman 11-energiavuoden viimeisen kuukauteen. Nimittäin enemmän ja korkeampaa tulee siirryttyämme joulukuuhun, ja sitten kaikki muuttuu taas dramaattisesti ylöspäin, kun siirrymme tammikuuhun 2019.

Listaan muutamia pääsivuvaikutuksia, joita minulla on ollut koko marraskuun 2018. Ja sitten jotkut niistä voimistuivat kovasti kollektiivisen ylösnousemuskehityskaarimuutoksen aikana, joka alkoi minulla sunnuntaina 18.11. ja jatkuu tänäkin päivänä, mutta ankarampana. Taas kerran, kilometrimääränne saattavat vaihdella tämän ruumiillistumisprosessin ja kehityskaarimuutoksen sivuvaikutusten osalta. Lisäksi monia näistä sivuvaikutuksista minulla on ollut – teillä on ollut – toistuvasti muutaman vuoden. Niistä tuli kuitenkin erittäin voimakkaita tässä kuussa, koska kehitymme nyt nopeasti sekä sisäisesti että ulkoisesti.

ANKARA PÄÄKIPU JA -PAINE – Minulla on ollut tätä vaihtelevasti vuodesta 1999, mutta koko marraskuun 2018 se oli voimakkuustasolla, jota en ole kokenut koskaan ennen. Se on tuntunut siltä, että Lähde on iskuporannut fyysistä kalloani hyvin fokusoidulla valolla ja laittanut lisää korkeamman taajuuden valo(fotoni)energioita hyvin määrätyille alueille päässäni, kuten käpy- ja aivolisäke. Nämä pää- ja kallokivut ovat aina uskomattoman täsmällisiä, kuin tapahtuisi jonkinlaista valoaivokirurgiaa. Se on luultavasti lähempänä totuutta, kuin tiedämme! Tarpeetonta kai sanoa, että fyysisesti se sattuu kovasti tapahtuessaan.

Marraskuun ensimmäisellä puoliskolla tämä täsmällinen pää- ja kallokipu siirtyi yhtäkkiä yhdestä paikasta päälaella kahteen pienempään paikkaan päälaella. Noin tunnin kuluttua se siirtyi toiseen paikkaan päässäni, pääasiassa pään yläosassa, mutta myös sivuille, sitten kallon alaosaan ja takaisin yläosaan jne.

Marraskuun toisella puoliskolla tämä jumalainen päänporaus- ja valonlisäysprosessi muuttui ja tulevia valoenergioita porattiin käpy- ja aivolisäkkeeseen, kummankin laajentuessa kovasti ja kykeneväksi säteilemään uusia korkeampia valotaajuusenergioita. Siis marraskuussa oli kyse minulla ja monilla teistä valo-osuuden dramaattisesta lisääntymisestä päässä ja aivojen umpieritysrauhasten – vanhan koulukunnan kruunuchakra ja otsachakra tai kolmas silmä – muuttumisesta täysin uusiksi, paremmiksi ja valtavasti laajentuneiksi ja monimutkaisemmiksi aivorauhasiksi, yhteen sopivien uusien korkeampien kykyjen kera. Tästä syystä olemme kokeneet äkillistä siirtymistä sisään ja ulos ajasta ja muita vastaavia asioita viime aikoina.

Jossain kohtaan marraskuun ensimmäisellä puoliskolla näin selvänäköisesti kuvan pienestä kvartsikristallirykelmästä käpylisäkkeessäni. Näin se ja ajattelin: "Voi, katsos tuota, miten kiva minulla on siellä nyt." Marraskuun toisella puoliskolla tämä pieni eteerinen kvartsikristallirykelmä oli kasvanut niin suureksi, että kaikki sen kärjet törröttävät nyt huomattavasti ulos kallostani kaikkiin suuntiin. Ei mikään ihme, että päähän ja kalloon on sattunut niin kovasti koko marraskuun. Kun näin, miten paljon tämä eteerinen ja symbolinen kuva oli kasvanut marraskuun ensimmäisestä puoliskosta, oivalsin, että tämä kuva edustaa minulla kolmatta kruunua tai alkua jollekin, minkä joulukuu 2018 ilmentää täydemmin. Evoluutioportaita.

VASTAAVAT SILMÄ- JA NÄKÖMUUTOKSET – Aivo- ja käpylisäkelaajentumisten vuoksi myös silmäsi ovat ehkä tulleet epäselviksi, epätavallisen kuiviksi ja/tai tunnottoman tuntuisiksi toisinaan. Olet ehkä myös nähnyt tuota tuttua valkoista usvamaista energiaa katsoessasi kotiasi tai muualle. Monilla on ollut tätä sivuvaikutusta vaihtelevasti vuodesta 1999 saakka, ja se liittyy jaksoihin, jolloin siirrymme energeettisesti korkeammille olemistasoille. Tyypillisesti fyysinen näkökykymme tulee epäselväksi ja/tai näkee valkoista sumua kaikkialla.

KORVIEN SOIMINEN JATKUVASTI – Tästä sivuvaikutuksesta on tullut niin tuttu, etten kiinnitä juuri huomiota siihen enää. Kun korvat alkavat taas soida, se merkitsee, että kohtaat korkeamman taajuuden valoenergioita ja ne vaikuttavat fyysiseen kehoosi ja kehittävät sitä.

ANKARA SISÄINEN KYLMYYS – Tätä sivuvaikutusta ei ole paljon, mutta sitä tavallisesti on, kun muutumme jälleen melko dramaattisesti. Kun astumme uusille korkeammille taajuustasoille sisäisesti ja uusiin tiloihin ulkoisesti, tunnemme usein melko äärimmäistä sisäistä kylmyyttä, jota mikään ei lämmitä. Minulla on sitä taas nyt, kun kirjoitan tätä, sekä noita vanhoja ylösnousemukseen liittyviä korkean sydämen jyskytyksiä. Teen tämän artikkelin kuitenkin loppuu, vaikka mikä olisi!

KOVASTI LISÄÄNTYNYT TARVE NUKKUA – Tämä sivuvaikutus on kovasti lisääntynyt koko marraskuun. Näin suurten uusien ruumiillistumis- ja kehityskaarimuutosten tapahtuessa meissä ja fyysisessä, energeettisessä ja valokehossa marraskuun aikana, monien meistä on tarvinnut nukkua mihin aikaan hyvänsä, pysyäkseen kaikkien näiden jatkuvien ja korkeamman tason muutosten mukana. Lisäksi on vain nopeampaa ja helpompaa ruumiillistaa ne ollessamme pois fyysisestä kehosta muutaman tunnin. Nuku, kun sinun tarvitsee, äläkä ole huolissasi tai tunne syyllisyyttä siitä. Usein minä en nuku paljon yön aikana, koska muita asioita tapahtuu, joten kun yhtäkkiä sammun päivän aikana fyysisen kehon käydessä läpi uutta suurta ruumiillistumismuutosta, niin nukun ja olen kiitollinen siitä!

HUIMAUS- JA HUONOVOINTISUUSAALLOT – Kun jatkamme tulemista enemmän ja korkeammaksi valotaajuudeksi, näiden kahden sivuvaikutuksen pitäisi olla melkein odotettavia. Tiedän, että joillain ihmisillä on paljon kovempaa huimausta kuin toisilla ruumiillistajilla, kun taas joillakin ei ole koskaan huonovointisuusaaltoja jne. Ole vain tarkkana, kun maailma yhtäkkiä liikuttaa sinua tai putoaa pois altasi jne. Istu tai makaa, kunnes voit liikkua taas turvallisesti.

KORKEAN SYDÄMEN JYSÄHDYKSIÄ JA LIIKKEITÄ – Useimmat meistä ovat kokeneet tämän sivuvaikutuksen monta kertaa näiden ylösnousemus- ja ruumiillistumisvuosien tai -vuosikymmenten aikana, mutta marraskuussa melkein kaikki on kovasti taas lisääntynyt. Koska siirrymme kohta kollektiivisesti vuoteen 2019, jonka energiat ovat kovasti kohonneet, ruumiillistajat ovat kokeneet voimistuneita sivuvaikutuksia.

Lisäksi silloin kun magneettikentässä on enemmän vaihtelua, omassa korkeassa sydämessäni on enemmän sisäisiä jysähdyksiä, hakkaamista jne. On myös lisääntynyttä itkemistä mistä tahansa, mikä liikuttaa minua tavalla tai toisella. Siinä kaikessa on kyse korkean sydämen laajentumisesta lisää sekä enemmän ja korkeamman valon ruumiillistamisesta sisällemme ja fyysiseen kehoomme.

LISÄÄ TODELLISUUDEN ÄKILLISEN HÄVIÄMISEN HETKIÄ – Tämä saattaa kuulostaa hauskalta, kunnes kokee sen. Silloin se on kuin: "Minne kaikki meni?!" Olen kokenut tätä muutaman kerran marraskuussa, jolloin yhtäkkiä kaikki oli hetkessä poissa. Hetkessä maailmaa, taloani ja kaikkea tuttua fyysisessä muodossa ei ole siinä. Muutaman hetken jälkeen vanha tuttu ulkoinen todellisuus palaa, ja jatkat kuten tavallista, vilkaisten samalla toisinaan olkasi yli! Kaikki on mahdollista tästä lähtien, kanssaruumiillistajat, ja muutammehan tarkoituksella ihmiskollektiivia ja autamme koko ylösnousemusprosessissa ja jatkuvasti nostamme sitä vielä korkeammalle kaikkia varten, jotka ehkä lopulta haluavat kokeilla myös ruumiillistumista.

LISÄÄ ÄKILLISIÄ LINEAARISESTA AJASTA POISTUMISEN HETKIÄ – Olen kokenut monta kertaa siirtymisen sisään ja ulos lineaarisesta ajasta näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta marraskuu 2018 sai minut kuitenkin yhtäkkiä siirtymään pois lineaarisesta ajasta ja "myöhemmin" siirtymään takaisin. Muistatko vuosia sitten, kun yksi tavallinen ylösnousemuksen sivuvaikutus oli unohtaa jokin puolen sekunnin päästä, kun oli ajatellut sitä? Ajattelit jotain ja nousit ylös hakeaksesi tai tehdäksesi sen tms., mutta ennen kuin otit kolme askelta, olit jo unohtanut, mitä olit tekemässä ja miksi. No, tämä on jotain samanlaista siinä mielessä, että useammat meistä poistuvat yhtäkkiä siitä taajuudesta, jossa lineaarinen aika on, ja löydämme itsemme sen ulkopuolelta.

En puhu nyt-hetkessä olemisesta, koska olen ollut siinä lisääntyvästi muutaman vuoden. Tämän kummallisen sivuvaikutuksen jota olemme kokeneet marraskuussa, on aiheuttanut viimeisin iso kehityskaarimuutos. Kaikkien muutosten vuoksi meissä ja kehossamme, päässä/aivoissa ja tietoisuudessamme, ja jatkuvien evoluutioportaiden ja kohoamisprosessin vuoksi, useampia ruumiillistajia on äkkiä nykäisty pois vanhasta alemmasta, mutta tutusta lineaarisesta ajasta, ja myös paikasta totta puhuen. Nauttikaa vain siirtymäkummallisuuksista ja -poikkeamista, älkää hermoilko mistään siitä.

LISÄÄNTYNYT VALOJEN, KUVIOIDEN, KOODIEN, ENERGIOIDEN JNE. NÄKEMINEN – Olen kokenut jaksoja, jolloin näen erilaisia energioita ja eteerisiä asioita, kuvioita, värejä, valoja jne. silmät avoimina ja suljettuna sekä luonnollisesti räpytellessäni. Näin ensimmäisen kerran värikkäitä sateenkaarikuvioita ja valokoodeja marraskuun toisella puoliskolla, kun räpyttelin normaalisti. Pesin käsiäni, kun näin tämän ja leikin sen kanssa. Pysyin näkemään sen vain räpytellessäni. Se oli uutta ja Uutta.

Se on jatkunut, että näkee enemmän uusia valokuvioita, koodeja ja muita energiamalleja ja värejä ja tietysti sen valon, jota SINÄ välkyt ulkoisesti ympärillesi, ja nyt sitä tapahtuu koska tahansa, olivat silmät auki tai kiinni tai räpyttelevät. Luulen, että tämä on vain yksi uusi sivuvaikutus jatkuvassa ruumiillistumisprosessissamme. Odota odottamatonta.

Jotain minkä olen hyvin selvästi ja tietoisesti kokenut näissä marraskuun energioissa ja muutoksissa, vertaan vieroitushoitoon, vaikken ole koskaan ollut sellaisessa. Kun olin näiden marraskuun ruumiillistumisprosessien keskellä, olin selvemmin kuin koskaan ennen tietoinen nopeista peräkkäisistä energia-askelista ja niiden automaattisista seuraamuksista tai sivuvaikutuksista. Oli uskomatonta olla tarpeeksi tietoinen havaitakseen tämän energeettisesti ja myös tapahtumat itsessäni ja fyysisessä kehossani. Se oli uskomatonta, fyysisesti tuskallista, sitten tunteellisesti ja psyykkisesti tuskallista ja suorastaan kurjaa, mitä seurasi loppuunsaattaminen, kirkastamisenergiaräjähdys. Helpoin tapa minulle ilmaista tämä on käyttää kokemustani siitä marraskuun toisella puoliskolla kehityskaarimuutoksessa.

Näin selvänäköisesti uuden valosykeaallon tulevan päähäni ja sitten alas korkeaan sydämeeni (rinnan yläosa). Tämä aiheutti välittömästi fyysistä kipua ja painetta päässä, kallossa, käpy- ja aivolisäkkeessä, kasvoissa, silmissä jne., sitten korkeassa sydämessä. Sillä hetkellä kun se tapahtui, tämä kehittyvä ruumiillistumisprosessi aiheutti minulle voimistunutta tunnetuskaa, turhautumista, vihaa, katkeruutta ja yleistä suuttumusta tietyistä asioista, jotka ovat ilmeisesti edelleen "ongelmia" minulle. Tämä prosessi kesti yhden tai kaksi sekuntia: valo fyysiseen päähän, alas korkeaan sydämeen, ja tämä aktivoi automaattisesti jäljellä olevat jutut ja roskat, joita minulla oli tai on edelleen sisälläni. Tämä oli supernopea pum, pum ja viimeinen pum, mikä tapahtui niin nopeasti ja sellaisella voimalla, että se oli järkyttävää.

Tämän tapahtuessa minulle aikajanamuutoksen aikana, oivalsin, että jäljellä olevien alemman taajuuden juttujen melkein välitön aktivoituminen minussa oli hyvin samanlaista, miltä varmaan tuntuu, kun käy läpi huumeista tai alkoholista vieroittamishoitoa. On intensiivinen myrkynpoistovaihe, jolloin henkilökohtaiset demonit "heitetään ulos" ja karkotetaan fyysisen tason myrkynpoistoprosessin avulla. Tämä oivalluksen tein käydessäni läpi tämän marraskuun hyvin intensiivisen kehityskaarimuutosvaiheen. Tämä muutos laittoi minut – ja sinut joka luet tätä – uudelle korkeammalle energia-, olemis-, todellisuus-, tietoisuus-, tiedostamis- jne. tasolle, joka paljasti välittömästi alemman taajuuden tunneroskaa, jota meidän kunkin sisällä edelleen on.

Tämä ei ole lainkaan uutta, ja juuri sitä olemme eläneet läpi ylösnousemusprosessissa vuodesta 1998–1999 saakka. Yhtäkkiä valoa tulee sisään, se vaikuttaa syvästi kaikilla tavoilla, on oireita ja sivuvaikutuksia sen vuoksi, ja viimeksi se on yhteydessä alemman taajuuden juttuihimme ja ongelmiimme jne. ja tämä aiheuttaa tunnetuskaa. Tämä pum-pum-pum-ylösnousemusprosessi vei ennen vuosia, sitten kuukausia, sitten viikkoja ja nyt vuoden 2018 lopussa se kestää minuutteja – hyvin intensiivisiä minuutteja, mutta vain minuutteja, jos olet rohkea ja halukas päästämään täysin irti! Kukaan meistä ei voi tehdä korkeampia ja korkeampia kehityskaarimuutoksia ja ruumiillistaa enemmän ja enemmän, kun vanhan, alemman taajuuden jäämiä on vielä sisällämme. Se on mahdottomuus. Tiedän, koska olen kokenut tämän kosmisen lain monta kertaa näiden ylösnousemusvuosien aikana. 100%:sti puhdas tai mahdotonta, monien fyysisten ja tunnepuolen lisäkipujen kera, joten luovu siitä kaikesta. Ei mitään – ja tarkoitan ei mitään – voi piilottaa tarkoituksella tai tahattomasti valolta. Ainoa mukava ja täysjärkinen paikka olemukselleni on nyt korkea sydän.

Erinomaista marraskuun muutosta, kanssaruumiillistajat ja kollektiivisen ylösnousemuksen ajajat. Lisää on tulossa joulukuussa ja sen jälkeen, ja jokainen kerros on nyt voimakkaampi ja nopeampi kuin edellinen. Kiinnitä huomiota siihen, mitä ikinä sinun täytyy nähdä, tuntea, tietää ja siksi parantaa.

Denise

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 04.12.2018 22:13

SINÄ OLET LÄHDE

Kirjoittanut Kara Schallock (www.soulsticerising.com)
1.12.2018

Jatka syvään hengittämistä. Tuo tietoinen hengityksesi, pranayamasi, kaikkiin chakroihisi, erityisesti sydämeen. Tämä auttaa uuden ankkuroimisessa sisällesi. Älä anna minkään häiritä positiivisuuttasi. Näitä häiriötekijöitä voisivat olla kovat sanat, "vanhiset" (paremmin kuin "uutiset"), maalliset tapahtumat ja muut asiat, jotka ottavat sinut pois uuden ankkuroimisesta. Ehkä päättäisit ankkuroida valoasi myös olemassa olevaan uuden Maan verkkoon. Se on valmiina valosi heijastamiseen, yhdistyäksesi Gaian uuteen valoverkkoon. Kiinnitä huomiota opastukseesi, tuohon sisäiseen ääneen, ja seuraa sitä, vaikkei siinä olisi mitään tolkkua tuolla hetkellä.

Kun olet tietoisesti yhdistynyt uuteen, koet paljon rauhaa ja itserakkautta. Muista, että olet Jumalaolento. Jumala/Lähde ei ole mitään sinusta erillistä – se olet sinä. Kuten Maria Magdaleena on kertonut: "Olette kaikki Kristuksia tai Kristuksia tekeillä. Miten näytät toteen Kristuksesi? Mitä odotat, jos et tee sitä? Kristuksesi toteennäyttäminen on täyttä luottamusta siihen, että sinulla on kaikki vastaukset (ja kysymykset) sisällä. Olet valon jakaja – missä tahansa olet, olet säteilevä valo, joka koskettaa kaikkia. Kun ankkuroit valosi uuden Maan verkkoon, täytät solusi rakkaudella, sillä saat, mitä annat. Jokaisella valinnallasi joko voimaannutat sisäistä Kristustasi tai siirryt poispäin siitä. Kaikki riippuu todella sinusta. Mitään ei tapahdu ilman sinua, sillä olet täysivaltainen – näin ollen olet voimakas, kaikkien rajoittuneiden 3D-kuvitelmiesi yli. Olet rajaton!

11-11-11-portin kauneus toimii edelleen elämässäsi. Se on lisännyt tiedostamista ja heräämistä. Tämä herääminen paljastaa paljon sinulle … vanhoista kaavoista ja harhakuvista, joita edelleen kannat korkeampaan olemistapaan. 11-11-11-portti on antanut (ja se jatkuu) uuden tavan. Tietysti on sinun valintasi, elätkö uudella tavalla vai et. Monet roikkuvat edelleen kiihkeästi vanhoissa tavoissa, joissa heistä tuntuu mukavalta. Tuo mukavuus ja tuttuus ei kuitenkaan kestä kauan. Siitä tulee lisääntyvässä määrin epämukavaa, mikä saa tekemään muutoksia elämässään. Kun teet muutoksia, uusia mahdollisuuksia paljastuu. Se on, kuin hyppäisit kielekkeeltä luottaen, että osaat lentää. Ilmaise aikomus, että totuuksia paljastuu sinulle, ja näet. Koska 11 on mestariluku, mestarisinä on herännyt. Tämä voi johtaa visonäärisiin oivalluksiin, saaden voimallista oppimista ja lisää henkilökohtaista voimaa, jotka ovat kaikki Kristuksena olemisen aspekteja. Kristuksena olet johtaja, opettaja ja valomajakka.

Voimme kaikki valita, miten haluamme elää. Voimme valita ystävällisyyden tai ahdistuksen. Voimme valita asioita, jotka ovat ystävällisiä Maalle ja kaikille sen elämänmuodoille, tai voimme valita haitallisia elämistapoja. Voimme olla kiitollinen kaikesta elämässämme tai valittaa asioista, joista emme pidä. Se riippuu jokaisesta meistä. Saamme valita. Omistamme kaikki valintamme, ja jokainen valinta – mikä tahansa se on – viitoittaa tietä tulevaisuuteemme. Omistamme ajatuksemme, tekomme ja tunteemme. Kenelläkään toisella ei ole valtaa sinuun, sillä hän on vastuussa omasta elämästään ja omista valinnoistaan. Oletko rento tämän totuuden kanssa, vai annatko pois oman voimasi? Tämä saattaa vaatia rajojen asettamista toisille. Jos näin on, tiedä, että tämä on korkea rakkausmuoto. Jokainen valintasi voimaannuttaa tai heikentää rakkautta. Rajojen asettaminen on merkki, että tarjoat apua sydämestä, et syyllisyydestä tai velvollisuudesta, mikä johtaa katkeruuteen sinussa ja muissa. Tämä on rakastavaa kaikille. Kun rakastat itseäsi, rakastat toisia enemmän oikeantyyppisellä tavalla. Joskus pidät tilaa toisille tukien tai pysyt poissa. Joskus pelkästään kannustuksen antaminen riittää. Ilmaise aikomus tukea ja rakastaa, vaikka olisit eri mieltä. Rakkautena oleminen voi tietysti saada erilaisia muotoja. Esimerkiksi, isäni teki siirtymän äskettäin, ja oli rakastavinta olla hänen kanssaan sen aikana. Kun äitini oli sairaalassa, oli rakastavinta pysyä poissa. Seuraa opastustasi siinä, miten ollaan rakastavin, lankeamatta vanhaan syyllisyys- tai velvollisuusansaan.

Varmista, että hengität kaikkien muutosten läpi, joita koet. Ole rakastava itsellesi syömällä kevyesti ja olemalla luonnossa (vaikka vain omalla pihallasi). Tämä itsestä huolehtiminen auttaa sinua puhdistumaan ja uudistumaan mentaalisesti, tunteellisesti, fyysisesti ja henkisesti. Päästä irti ylivoimaisuudesta menemällä kävelylle tai hengittämällä syvään tai pitämällä päiväkirjaa. Polku edessä tulee intensiivisemmäksi, joten pidä huolta kaikesta, mitä teet, tunnet ja ajattelet. Päästä irti kaikesta pelosta, sillä jos pelko pyörittää elämääsi, lakkaat kehittymästä. Voit kiittää sitä jonkin syvemmän uskomuksesi näyttämisestä ja siirtyä sitten eteenpäin. Fokusoidu rakkauteen.

Jos olet jonkun seurassa tai tietyssä tilanteessa, joka herättää voimakkaita tunteita (peilaten jotain, mitä sinulla on vielä sisälläsi), voit joko reagoida, lähteä tai olla puolustautuva. Tee jotain, mikä ei ole tavallinen toimimistapasi. Katso sisälle ja näe, miksi reagoit. Älä ole puolustautuva, sillä se jatkaa vain tuota energiaa, ja kuin puolustat jotain, varmaan suojelet jotain, mikä haluaa vapautua ja transformoitua. Älä reagoi, sillä sinulle näytetään jotain, mikä on sisällä ja haluaa tulla päästetyksi irti. Ole tarkkailija kiintymättä. Mitä opit tuosta tilanteesta? Muista, että jos sinulla on reaktio, jokin sisälläsi paljastuu. Toisaalta jos sinulla ei ole reaktiota, se merkitsee, että olet parantanut tuon haavan sisälläsi.

Minua muistutettiin tänään muistuttamaan sinulle, ettei ole ainoastaan tunne-, mentaali- ja henkisiä muutoksia – on myös fyysisiä muutoksia. Minun tapaani ehkä vain virtaat niiden mukana, panematta niitä oikeastaan merkille. Jotkut teistä voivat olla hyvin tietoisia merkittävistä muutoksista viidessä aistissanne, kuten tarkempi kuulo ja verhontakaisten asioiden näkeminen, ja muista asioista, kuten epäselvä näkö, päänsärky, pahoinvointi, huimaus, korvien soiminen ja suurempi herkkyys kosketukselle, ihmisille ja paikoille. Nämä kaikki ovat osa ylösnousemussopeutumista. Ylösnousemme mentaalisesti, tunteellisesti, henkisesti ja fyysisesti. Tiedä myös, että terveet suhteet ovat aidompia ja kunnioittavampia. Älä näe toisia ainoastaan heijastuksena sinusta, vaan näe toiset ja itsesi kevyempänä ja positiivisempana. Fokusoidu rakkauteen jokaisen olennon sisällä.

On tärkeää rakentaa enemmän ja repiä vähemmän (itseäsi ja muita) – tämä on osa uudessa elämistä. Päätä nähdä kaikki elämä positiivisessa valossa. Kaikki valolataukset, jota tapahtuu tauotta, auttavat sinua tässä. Kun sinua tuetaan, tuet toisia. Tiedä, että rajoja ei ole tarkoitettu erottamaan, vaan kaikkien näkemiseen yhtenä rakkautena. Jos tunnet, että sinut haastetaan, virtaa sen mukana, mitä on tulossa. Ole vahva ja sitoutunut, kun virtaat ylösnousemuspolkuasi pitkin, joka saattaa toisinaan näyttää olevan täynnä haasteita. Muista, että olet valinnut osallistua tähän uskomattomaan transformaatiojaksoon. Uuden aspekti on, että elämä muuttuu jatkuvasti. Mitä enemmän yhdistät tämän elämääsi, sitä helpommaksi se tulee. Ei ole aikarajaa, joten joskus loikkaat, toisella kerralla liikut hitaasti ja joskus voi tuntua siltä, että olet pysähtynyt tai kuljet taaksepäin (et kulje). Virtaa sen kaiken mukana. Tärkeä asia on, ettet hylkää kaikkea sitä positiivista työtä, jota olet tehnyt, ja polkuasi tähän mennessä. Mitä enemmän integroit uuden "sinun", sitä enemmän itseluottamusta sinulla on.

Kaikki on todella ihmeellistä, ja silloinkin kuin koet haasteen, niin jos menet syvemmälle, löydät kauniin rauhan ja autuuden. Itse asiassa, pinnalle jäämisen sijasta mene syvemmälle ja löydä taustalla oleva energia keskusteluissa, tapahtumissa ja kaikessa. Meidän ei ole tarkoitus kuoria elämän pintaa, vaan olla syväsukeltajia.

Joskus voi tuntua siltä, että menet edestakaisin vanhan ja uuden välillä. Et olisi tietoinen tästä, jos olisit oikeasti unessa. Jos havaitset tekeväsi tätä, sukella syvemmälle vanhaan ja katso, mitä se opettaa sinulle, ja ilmaise sitten aikomus olla uudessa ja nähdä kaikki Jumalasilmilläsi. Näe itsesi siltana, joka yhdistää vanhan maailman (3D) ja uuden maailman. Kävele uuteen mielikuvassasi. Mitä tunnet? Kävele nyt takaisin vanhaan – mitä tunnet? Jatka tämän tekemistä visuaalisesti, kunnes olet ulottuvuudessa, jonka kanssa resonoit.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 06.12.2018 16:19

JOULUKUUN 2018 ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
2.12.2018

Voitko uskoa, että on vuoden 2018 viimeinen kuukausi? Millainen vuosi onkaan ollut, ja tämä kuukausi on energeettistä paketointia, kun viimeistelemme henkisen vihkimysvuoden (11-vuosi) ja valmistaudumme vuoteen, jota hallitsevat luova energia, aikomus ja ilmentäminen – kaikki 5D-energiat. Oletko valmis 5D-luomiseen? Jos et ole varma, mitä se merkitsee, selitän sitä tässä artikkelissa, ja päästäksemme alkuun, siinä on kyse energiasi toimitusjohtajana olemisesta, oman energia-astiasi johtamisesta, hyvien rajojen asettamisesta ja energiapolun luomisesta aikomuksesi toteutumiselle. Siihen valmistautumiseksi, joulukuun teema on tehokkuus ja se, miten johdamme oman energiamme käyttöä.

Joulukuu alkaa loppuunsaattamissyklissä, joka on täydellinen vuoden viimeiselle kuukaudelle. Ajattele keskeneräisten asioiden saattamista päätökseen, aloitetun saamista loppuun, elämänsä asioiden hoitamista ja prioriteettien uudelleenjärjestelyä. Otitko itsellesi liikaa? Kenties on hyvä aika arvioida uudelleen sitoumuksesi ja päästää muutamasta niistä irti. Itse asiassa, näin on paljon parempi tehdä, kuin yrittää pakottaa itsensä kunnioittamaan jotain aika- tai energiasitoumusta, johon et toivoaksesi olisi koskaan suostunut ja jonka sallit kuluttaa energiaasi katumuksen, itsensä tuomitsemisen ja vihan kera.

Tästä syystä sanoin joulukuun teeman olevan tehokkuus, koska meidän täytyy oppia, miten ollaan tehokas energiamme käyttämisessä. Tehokkuus merkitsee suoriutumista parhaalla mahdollisella tavalla, haaskaten vähiten aikaa, ponnistelua ja energiaa. Tässä kuussa voimme tehdä energiamme tehokkuustarkastelun ja esittää seuraavat kysymykset:

1. Onko tämä tilanne energiani parhainta käyttöä?
2. Teenkö asioita, joiden tekemisestä ja joihin osallistumisesta nautin?
3. Olenko sitonut liikaa energiaresurssini ja annan saamatta mitään vastineeksi?
4. Onko energialleni muu mahdollisuus, jota en ole vielä ajatellut?

Nämä kysymykset eivät merkitse, että lakkaat tekemästä asioita muille, ettet ole ystävällinen ja myötätuntoinen ja että vedät energiasi pois kaikesta. Ne antavat sinulle tilaisuuden harkita uudelleen omia vaihtoehtojasi, ennen kuin annat toisille, ja varmistaa, ettet oli liikasitoutunut, loppuunkulunut, väsynyt, äärirajoille venytetty ja kyvytön tyydyttämään omia energiatarpeitasi.

Tutkiaksemme vuoden 2019 luomisvaihtoehtojen täyttä potentiaalia, meillä täytyy olla täysi kontrolli energiastamme, jotta meillä on energiaresursseja laajentua uusiin mahdollisuuksiimme ja uuteen potentiaalimme eikä meillä ole energiavuotoja, jotka imevät resurssimme tyhjiin. Tämän tekemiseksi meidän täytyy oppia sanomaan "ei" ihmisille ja tilanteille, jotka eivät ole energiaresurssiemme tehokasta käyttöä. Sen tekeminen voi aluksi olla vaikeaa, mutta muista, että usein ne ihmiset joiden luulet pettyvän heidän avunpyyntöjensä torjumisesta, ovat vain vaivautuneita, koska heidän täytyy pyytää joltain muulta (katso artikkelini "Pettynyt vai vaivautunut?" 7.9.2015 http://luxonia.com/viestit/10-jennifer- ... aivautunut ).

Siis mitä joulukuulla on varastossa? Ensinnäkin kuukausi alkaa Merkuriuksen perääntyessä, mikä loppuu 6.12., ja Merkurius on Skorpionin 29 asteessa, muistellen Saturnuksen perääntymistä tässä asteluvussa kesä–syyskuussa 2015. Meillä on myös neljä planeettaa merkkinsä 29 asteessa. Tämä on loppuunsaattamisen asteluku, joka sisältää tuon transiitin kaiken energian, jotta voimme ajatella ja arvioida uudelleen ja päästää irti, ennen kuin otamme tuon seuraavan askeleen. Miten erinomainen viesti joulukuulle.

Ja meillä on uusikuu 6.12. Jousimiehen 15 asteessa ja täysikuu 22.12., päivänseisauksessa, Ravun 0 asteessa. Muista marraskuun energiaraportista, että marraskuusta 2018 huhtikuuhun 2019 kaikki uusikuut ovat 15 asteessa, alkemian asteluvussa, ja täysikuut 0 asteessa, ehdottoman potentiaalin asteluvussa. Nolla on ei-mitään/tyhjyys, jossa on ääretön potentiaali, koska se on energiaa, joka ei ole vielä ottanut muotoa, ja teemme sen aikomuksellamme. Se on suuri tuki luovalle polullemme 2019. Joka kuussa saamme tukea luomiseen, transformaatioon ja rajattomaan potentiaaliin.

Yksi mielenkiintoinen astrokohta: Mars on Kaloissa koko kuukauden ja siirtyy Oinaaseen 1.1. Mars hallitsee Oinasta, eläinradan ensimmäistä merkkiä, joten joulukuun Kalat-transiitillaan se sulkee ympyrämme, alfasta tulee omega, noviisi saa loppuun polkunsa ja hän saavuttaa mestaruuden. Kirjoitin tästä ensimmäisen kerran maaliskuun 2015 energiaraportissa.

On mielenkiintoista, että uusi vuosi alkaa Marsin ollessa omassa merkissään Oinaassa, pioneerin, tiennäyttäjän ja uusien alkujen merkissä, sekä kriittisessä nollapisteessä, eläinradan ensimmäisessä asteessa. Toinen esimerkki alfan tulemisesta omegaksi, ympyrän sulkeutumisesta energiayhdenmukaisuuteen, tulemisesta 360:ksi jumalaisessa kolminaisuudessamme ja ihmisyytemme harmonisoimisesta jumaluuteemme yhdenmukaisen harmonian virrassa.

Tarvitsemmeko enää muita todisteita siitä voimakkaasta luomispotentiaalista, johon olemme nyt astumassa?

Päivänseisausta 21.12. seuraa uusikuu, kotia, perhettä, äitiä ja tunteita edustavan Ravun 0 asteessa. Meillä on paljon Kheiron-toimintaa taas tässä kuussa, joten katso marttyyri-parantaja-toimintamallia, johon ehkä ole antautunut, ja ala ajatella siirtymistä voimaantuneeseen mestaruuteesi. Tunteet vaikuttavat energiakenttäämme, terveyteemme, mielentilaamme ja elämämme joka aspektiin. Kiinnitä huomiota tunne-energiaasi tässä kuussa ja katso, miten tunteesi joko kuluttavat energiaasi tai laajentavat sitä.

Marraskuu loppui yllättävään ilmoitukseen – George H W Bushin, USA:n entisen presidentin, kuolemaan. Hänen kuolemansa merkitsee tärkeää vapautumista suuresta määrästä 3D-tiheyttä, koska hän oli merkittävä kulmakivi ja ruumiillistuma tuossa hallinnan, vallan, ahneuden ja kontrolloinnin toimintamallissa. Tapahtui energian merkittävää kohoamista hänen kuollessaan, ja näemme lisää tämän 3D-valtarakenteen purkamista joulukuussa ja vuonna 2019. Jupiterin siirtyminen Jousimieheen tukee totuutta, oikeudenmukaisuutta ja korkeampaa ajattelua ja toimintaa. Kollektiivienergia ei enää tue mitään sitä vähäisempää.

Ja lopuksi, joulukuulla 2018 on 5-energia, luku siirtymiselle aineellisesta henkiseen. Katso, miten 5 kirjoitetaan – siitä voi tulla 8 tai 6. 6 on Neitsyt, joka edustaa yksityiskohtia, tuomitsemista ja palvelua, ja 8 edustaa äärettömyyttä, voimaantumista ja uudestisyntymää tai tuhoutumista. Neitsyt on palveluksessa joko palvelijana tai valomajakkana ja mestarina.

Eläinradan 8. merkki on Skorpioni, jolla on kolme edustajaa: feenix-lintu joka nousee tuhoutumisensa tuhkasta ja uudestisyntyy vahvempana ja voimakkaampana kuin ennen, skorpioni joka pistää itseään omalla hännällään, tai kotka joka liitää korkealla taivalla hyvin terävän näkökyvyn kera, joka fokusoituu joko pieniin yksityiskohtiin tai näkee eteenpäin horisonttiin. Nämä ovat avainaiheita tässä kuussa. Ne esiintyvät huomattavasti siinä, miten käytämme luomisenergiaamme 2019 laajentuaksemme uusiin ja upeisiin mahdollisuuksiin, ja niitä kuvataan lisää myös tulevassa kirjassani, joka julkaistaan tässä kuussa.

On voimallinen kuukausi, joten saa valmiiksi ja anna itsellesi päätös, opi johtamaan energiaresurssejasi, tule omaksi toimitusjohtajaksesi ja ala ajatella, mitä haluat luoda 2019.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 06.12.2018 16:21

RUMA ANKANPOIKANEN VAI KAUNIS JOUTSEN?

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
3.12.2018

Rakkaat ystävät,

Haluamme puhua taas kerran niistä peloistanne, että te ette ole raiteilla, ette ole 5D:tä tai sen yli ja olette hidas oppimaan. Mikään tästä ei ole totta, sillä olette korkeimman asteen edelläkävijä. Mutta poiketaanpa vähän aiheesta, ennen kuin taas kerran sanotte itsellenne, että te ette ole edelläkävijä.

Kenties olette unohtanut, miten monta kertaa kiipesitte epätoivon vuorelle täysin ymmärtämättä, miksi ette ollut samanlainen kuin muut tai miksi teistä ei tuntunut siltä, että perheenne tai Maa oli oikea kotinne.

Tai kenties huijasitte itsenne tässä elämässä ajattelemaan, että olitte kuin kaikki muutkin, vain muutama eroavuus siellä täällä. Noista yrityksistä huolimatta olette löytänyt luonnollisilta näyttäviä taitoja, joita muut ystävä- tai perhepiirissänne eivät ymmärrä tai tee. Olette myös yrittänyt sivuuttaa nämä erityistaidot ajatuksilla, että kaikki voisivat tehdä saman, jos haluaisivat. Se on totta tulevaisuudessa, mutta tällä erää vain eturivissä olevilla on nämä taidot.

Tämän ei ole tarkoitus pakottaa teitä uskomaan, että olette parempi kuin massat, vaan sallimaan teidän vaatia koko olemuksenne ilman huolta, että olette vähemmän-kuin. Tietysti on joitain teitä edelläkävijöitä, jotka eivät ole hyväksyneet noita taitoja vielä "normaaliksi" yhteiskunnassanne. Kenties tunnette asioita, joita toiset eivät tunne. Tai kuulette, näette tai pelkästään toimitte eri tavalla. Sallikaa sen olla merkki, että olette saavuttanut nuo taidot valmisteluna tähän elämään, tähän siirtymään.

Vaikka monet heräävät, heillä ei ehkä ole joitain taitoja, jotka te otatte itsestäänselvyytenä. Useimmat noista heräävistä ovat huolestuneempia pelkovuortensa puhdistamisesta, kuin uusien taitojen ilmaisemisesta.

Nämä taidot jotka olette ottanut aina itsestäänselvyytenä, ovat vähän kuin flunssapöpö. Niitä kuljettaa usko. Nimittäin taitonne ovat yleisiä ympäri universumeja. Kyse on pelkästään siitä, ettei noita taitoja ole hyväksytty eikä enimmäkseen vielä hyväksytä tiheissä 3D-pelkopuitteissa. Nimittäin jos teillä olisi taitoja, jotka sallisivat teidän aistia tulevaisuutta tai aikamatkata tai tulkita toisia, pelkonne vähentyisivät, kuten oli totta 3D-elämissänne.

Ensimmäistä kertaa yhdessäkään maaelämässänne nuo taidot laajentuvat sekä sisällä että toisiin. Niin se on, että saattaisitte herätä yhtenä päivänä kanavointi- tms. taidon kera. Taidon joka teillä olisi luultavasti ollut koko 3D-elämänne, mutta pelkäsitte tutkia sitä tai altistua sille. Näin ollen tuo tunne, että olette outo tai erilainen. Kun sallitte enemmän ja enemmän noiden taitojen ilmaisemisen, toiset haluavat samoja taitoja, aivan kuten oli totta silloin, kun henkilökohtaiset tietokoneet esiteltiin muutama vuosikymmen sitten.

Pelko paljastaa erityistaitonne niille, jotka eivät välitä niistä tai jotka luultavasti rankaisevat teitä, ei ole enää pätevä, sillä toiset haluavat myös laajentaa taitojaan, kun he siirtyvät pelosta rakkauteen.

Olette rakkausmaailman lääkettä tavoilla, joita ette pysty vielä tulkitsemaan. Enää teidän ei tarvitse olla huolissanne tunnepuolen tai fyysisestä rangaistuksesta, sillä tämä on uusi maailma. Tosiasiassa tämä uusi maailma tarvitsee teitä ilmaisemaan erityistaitojanne monin tavoin. Niin se on, ettei teidän majakoiden tarvitse enää piilottaa sitä, kuka olette. Ja sitten kun sallitte itsenne tehdä niin tavalla, joka tuntuu iloisimmalta teistä, rangaistuspelkonne häviää.

Olette vapaa. Teidän täytyy pelkästään havaita, että niin on. Teette tämän vain uskaltaessanne tulla ulos 3D-suojakuorestanne. Ette ole enää ruma tai outo ankanpoikanen. Teistä on tullut kaunis joutsen, joka teidän oli aina tarkoitus olla tätä siirtymää varten. Nyt teidän täytyy hyväksyä, että näin on. Sen tekemistä monet teistä pelkäävät.

Tule ulos! Tule ulos! Missä tahansa olet, sillä olet kaunis siirtymäjoutsen, jolle maailma osoittaa nyt suosiotaan ja jonka se hyväksyy, kun pelko- ja kostoajatukset muuttuvat nopeasti rakkaudeksi. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 06.12.2018 16:22

IHMEITÄ FYYSISESSÄ MAAILMASSA

Kirjoittanut Robert Stewart (www.in5D.com)
3.12.2018

"Ihmeitä tapahtuu niille, jotka uskovat niihin."
– Bernard Berenson

"Uskotko ihmeisiin? Kyllä!"
– Al Michaels

Samanlainen näkemys kahdelta hyvin erilaiselta ihmiseltä: toinen josta et ole luultavasti koskaan kuullut, on 1900-luvun amerikkalainen taidehistorioitsija, ja toinen joka on luultavasti ollut olohuoneessasi monta kertaa television kautta, on urheiluselostaja Al Michaels. Sanottuna ainakin 50 vuoden päässä toisistaan ja hyvin erilaisissa olosuhteissa, kumpikin puhuu voimasta, jota olemme kaikki toivoneet ja rukoilleet jossain kohtaa elämässämme. Mutta tapahtuuko ihmeitä oikeasti? Onko jokin malli ihmeiden luomiseen elämääsi, vai ovatko ne vain sattumia, joita tulee ja menee tunnistamatta, mitä ne oikeasti ovat?

Olen ajatellut tätä viime aikoina, koska tarvitsin hiljattain kovasti ihmettä, mutten koskaan ollut uhrannut ajatustakaan sille mahdollisuudelle, että sellainen voisi tapahtua tai että voisin itse auttaa sitä ilmentymään. Tämä sai minut ajattelemaan uudelleen kolmea asiaa, joita oli tapahtunut elämässäni, ja muotoilemaan ne uudestaan pelkästä tuurista tärkeiksi käännekohdiksi fyysisessä ja henkisessä elämässäni. Nimittäin tiedän nyt, että olen kokenut kolme ihmettä elämässäni. Pieniä asioiden suuressa suunnitelmassa, mutta elämää muuttavia minulle henkilökohtaisesti.

Kun olin 21-vuotias, ystävä yllytti minua menemään kanssaan psyykkiselle parantajalle. Minulla ei ollut uskomusjärjestelmää mihinkään muuhun, kuin ajatella, että se oli täydellistä ajan haaskausta. Kärsin vakavista allergioista ja ontelotulehduksesta, ja olin syystäkin järkyttynyt, kun tuollainen vanhahko irlantilainen nainen asetti kätensä pääni päälle ja sanoi: "Antakoon Jumala parannuksen hengitykseesi", ja sekunneissa hengitin normaalisti. Allergiat eivät koskaan enää palanneet todenteolla. Olin tietysti kiitollinen, mutta se oli ihme, jota ei oikeasti tunnistanut.

Kun olin 35-vuotias, työskentelin yritysmaailmassa Washingtonissa, ja vaikka välttelin tuon ajan huumekulttuuria, en koskaan uhrannut toista ajatusta sille alkoholin ja satunnaisen marihuanan määrälle, joka oli elämässäni työajan ulkopuolella. Näin oli, kunnes vedin yhden henkosen marisätkästä, jota oli ilmeisesti terästetty jollain kovemmalla huumeella, ja löysin itseni makaamasta yksin asuntoni lattialta, sydämen lyödessä hallitsemattomasti. Soitto hätänumeroon ei tyhmästi ollut koskaan vaihtoehtona, koska asian paljastumisen ja korkeapalkkaisen työpaikkani menettämisen pelko oli melkein yhtä suuri kuin kuolemanpelko.

Ainoa mitä oli jäljellä, oli rukoilla, etten kuolisi siihen paikkaan. Rukoilla ankarasti – ja vannoa Jumalalle, etten koskisi enää marisätkään tai mihinkään huumeeseen, jos VAIN ELÄISIN YÖN YLI. Kahden tunnin kuluttua hallitsemattomat takykardia-aallot lopulta laantuivat, enkä ole koskaan koskenut mihinkään huumeeseen sen koommin, noin 27 vuotta sitten. Olin enemmän kuin kiitollinen ja helpottunut, mutta taaskaan en todellisuudessa tunnistanut, miten hauras elämä on tai miksi se ei loppunut tuona yönä.

Noin 10 vuotta sitten ajoin kaksikaistaista tietä pitkin, jossa oli 65 kilometrin nopeusrajoitus ja loiva ruohopiennar kummallakin puolella. Toinen auto oli kohtalaisella etäisyydellä edessäni. Kuulin sireenin, vilkaisin peruutuspeiliin ja näin ambulanssin saavuttavan kovaa vauhtia. Käänsin pientareelle pysähtyäkseni, kun fokukseni palasi taas suoraan eteen – ja huomasin, että edessäni ollut auto oli jo pysähtynyt. Ajan 65 kilometrin tuntinopeudella pientareella, ja painaessani jarrua käsitän, että ruoho on märkää. Autoni vauhti tuntuu lisääntyvän, kun lukkiutumattomat jarrut kirskuvat. Viimeinen ajatukseni on: "Osun tuohon tyyppiin", kun tartun ohjauspyörään valmistautuen kolariin.

Ainoa tapa kuvata, mitä tapahtui seuraavaksi, on, että koin jonkinlaisen enkeli-intervention. Menetin ikään kuin tajuntani sekunniksi, ja sitten puristin edelleen rystyset valkoisena rattia, mutta autoni on pysähtynyt alle 30 sentin päähän edessäni olevasta autosta. Autojen nopeus ei putoa 65 kilometristä nollaan tuolla tavalla. Ambulanssi kiisi ohi, ja tunsin välittömästi enkelin läsnäolon. Se oli lämmin tieto ja tunne suojelusta, jota en koskaan unohda.

Oletko lähempänä ihmeisiin uskomista? Jos olet edelleen epävarma, seuraava tapahtuma sai minut aktiivisesti etsimään uuden ihmeen ilmentymistä. Olen ihminen, jolla on toiveita ja vaikeuksia, aivan kuten kenellä tahansa. Olen myös sellainen, joka puskee itsensä äärirajoille kaikissa asioissa, mukaan luettuna ura ja kuntoilu. Pidän normaalina lähteä viideltä aamulla ovesta ulos kuntoilemaan, ehtien silti ajoissa kahdeksan kokoukseen. Olen tehnyt vuosikymmeniä töitä hyvin stressaavassa ympäristössä – ja lisäksi vaikean henkilökohtaisen suhteen aiheuttaman tunnetuskan kera, käytän salia turvapaikkanani ja jännitteen vapautuskanavana.

Muutama kuukausi sitten kävin lääkärissä tarkistuttamassa venähtäneen lihaksen olkapäässä ja ylärinnassa. Tiesin tarkkaan, miten tekisin sen, ja pyysin lähetettä ortopedilleni. Sen sijaan minut ohjattiin kardiologille, joka laittoi minut moniin kokeisiin. Kun yhdestä niistä paljastui ongelma, lääkäri kertoi minulle, että tarvitsisin pallolaajennuksen ja minun täytyisi alkaa ottaa maksimiannos suosittua kolesterolilääkettä ja käyttää sitä loppuelämäni.

Ottaen huomioon kuntoni ja sen, että kolesterolini on itse asiassa alhainen, olin täysin järkyttynyt diagnoosista. Olin järkyttynyt myös tämän lääkärin melkein autokauppiasmaisesta tyylistä, kun hän työnsi minua eteenpäin nopeasti ja totesi, että elämäni muuttuisi ikuisiksi ajoiksi tästä eteenpäin nyt, kun minulla oli vakava sepelvaltimotauti, ja hän pelastaisi henkeni.

Ensireaktioni oli soittaa ystävälle, jonka tiesin osallistuneen viikoittaiseen psyykkiseen parannusmeditaatioon. Minua oli aiemmin kutsuttu mukaan, muttei minulla ollut aikaa tai halua. Nyt tunsin välittömästi vetoa osallistua seuraavaan sessioon. Sain myös toisen mielipiteen. Uusi lääkäri sanoi, että rasitustestin läpäisemisestä ja tuohon toiseen kokeeseen perustuvasta verikokeesta huolimatta, minulla olisi luultavasti tosiaankin sepelvaltimotauti. Kuitenkin voitaisiin tehdä uusi ei-invasiivinen koe vahvistamaan tämä, ja tarvittiinko leikkausta.

Ennen tuota koetta osallistuin parannusmeditaatioon. Naisen joka piti tuota ryhmää, oli kouluttanut ja vihkinyt kuuluisa brasilialainen psyykkinen parantaja Joao Texeira da Faria, joka tunnetaan paremmin Jumalan Johnina/Johanneksena. Ennen meditaatiota kullekin 25 osallistujalle annettiin yksi kortti pakasta. Jokainen kortti edusti jotain arkkienkeliä, ylösnoussutta mestaria tai pyhimystä, joka työskenteli tuon parantajan kautta. Rukoilin saada St. Germainin tai arkkienkeli Mikaelin, mutta olin yllättynyt saadessani Pyhän Expedituksen. Hetken hämmennys muuttui järkytykseksi, kun käänsin kortin ympäri ja siinä luki espanjaksi: "kiireellisten asioiden pyhimys".

Meditaatio seurasi, ja vaikka kaikki mitä sain, oli hyvin henkilökohtaista, oli kaksi tärkeää viestiä. Ensimmäiset sanat jotka kuulin telepaattisesti, olivat: "Sydämesi oli rikki, mutta nyt se on parantunut." Kun tunsin tummia energioita, jätettä ja liejua sulavan pois eetteri- ja fyysisestä kehostani, kuulin: "Tunteiden tukahduttaminen kovettaa sydäntä sekä energeettisesti että fyysisesti."

Kun meditaatio oli loppunut ja minusta tuntui, kuin valtava paino olisi nostettu, menin kotiin ja tutkin Pyhää Expeditusta. Hämmästyt löytäessäsi kaiken tästä vähän-tunnetusta hätätilanteiden ja nopeiden ratkaisujen suojeluspyhimyksestä täältä.

Oli jäljellä vain seurantakoe, ja sen tulokset olivat, mitä olin toivonut. Ei merkittäviä tukoksia, eikä lisäleikkausta tai lääkitystä tarvittu tällä kertaa.

Voitaisiin sanoa, että kenties ensimmäinen lääkäri oli liian päällekäyvä tai sai väärän positiivisen tuloksen, ja kaikki tämä voisi olla totta. Päätän kuitenkin uskoa, että suuremmat voimat toimivat tässä. Uskon, että ihmeparantuminen tapahtui – ei ainoastaan tuossa fyysisessä tuloksessa, vaan myös melkein välitön vaikean suhteeni energeettinen parantuminen. Uskon, että ihmeparantuminen tapahtui, kiitos rukouksen ja Jumalan voiman – enkelimestarimme ja -oppaamme vartioivat jokaista meitä ja antavat apuaan, jos vain pyytää.

Uskon, että minua on opastettu jakamaan nyt tämä hyvin henkilökohtainen tarina, siemenen kylvämiseksi teidän energiakenttäänne ja tietääksenne, että virittyneenä korkeampaan itseen voitte luoda oman todellisuutenne – ja että fyysisessä maailmassanne voi olla ihmeitä.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.12.2018 15:43

UUDENKUUN SIIRTYMÄ – MUUTAMA PÄIVÄ SYVÄÄ ITSEHAVAINNOINTIA

Kirjoittanut Sandra Walter (http://www.sandrawalter.com)
6.12.2018

Siunausta, rakas valoheimo.

Sain tänä aamuna voimakkaan ohjeen PITÄÄ TAUKOA PÄIVITYKSISSÄ, mitä joulukuussa tapahtuu, ja muistuttaa kaikkia käyttämään hyödyksi uudenkuun valintapisteen.

Niin innostunut kuin olenkin jakamaan informaatiota, tämä hetki vaatii henkilökohtaista valintaa – ja kenties tulevien päivien tapahtumien ei pitäisi vaikuttaa siihen. Lataus tulee lauantain uutiskirjeessä. Tämä sallii jokaisen tehdä oman valintansa luopua vanhasta ja siirtyä eteenpäin Gaian jumalaisen suunnitelman mukana. Tai sitten ei.

Kuitenkin meillä on perjantaiaamuna (Suomen aikaa) uusikuu, joka on vahva merkki pyhästä käytävästämme. Tämä vuosittainen linjautuminen galaksin keskuksen kanssa on AINUTLAATUINEN. Emme kestäneet vuoden 2018 syviä muutoksia, puhdistumisia ja aikajanamuutoksia turhaan … tämä on voimakas henkilökohtainen valintapiste – juuri nyt.

Kollektiiviset aikajanavalinnat ravistavat irti sen, minkä täytyy paljastua. Kaikille näytetään omalla matkallaan, mitä täytyy tapahtua voidakseen kokea ruumiillistumisen ja ylösnousemuksen. Ruumiillistuminen vaatii vanhojen rakenteiden purkamista ja vahvistaa sitä. Se vaatii täyttä sitoutumista uuteen itseen, korkeampaan itseen, jumalaiseen itseen, joka on inkarnoitunut rakkaus.

Tue tätä globaalia uudelleenkirjoitusta muuttamalla henkilökohtaisia aikajanojasi ja päästämällä irti siitä, mitä enää palvele korkeinta ilmaisuasi – juuri nyt. Kaiken mikä tuntuu vanhalta, negatiiviselta, toistuvan ilman tarkoitusta, viivyttelyohjelmalta, pelolta, epäilyltä, tunnetaakalta, kaiken mikä luotiin vääristymissä eikä enää vahvista rakkauden, korkeampien luomusten ja rauhan korkeampaa värähtelyä sisällä ja ulkona, täytyy lähteä nyt.

Anna itsellesi ja kollektiiville tämä lahja.
Kunnioita kollektiivista prosessiamme kunnioittamalla omaa korkeinta polkuasi ja ilmaisuasi. Lähde pois netistä, mene ulos Gaian pinnalle ja käy syvällisiä keskusteluja tähtien, Itsen ja Lähteen kanssa.

Ääretöntä rakkautta ja kiitollisuutta meille kaikille.
Näytetäänpä ihmisille, mikä on mahdollista ylösnousemuksen myötä!

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.12.2018 15:45

JOULUKUUN YLÖSNOUSEMUSENNUSTE & ENERGIAPÄIVITYS – HEREILLÄ LENTÄMINEN

Kirjoittanut Diane Canfield (www.dianecanfield.com)
6.12.2018

Siunausta rakkaat.

Muutama viime päivä on tuntunut siltä, että olemme jättämässä 3D:n. Tämä tuntuu siltä, ettei meitä ole enää tiukasti istutettu maahan. Minulla oli aiempi kokemus tästä 2013, kun ajoin kolme tuntia katsomaan äitiäni, joka oli tuolloin sairaalassa. Minun täytyi pysähtyä monta kertaa, koska minusta tuntui ajaessani, että lensin maanpinnan yläpuolella enkä ollut täysin kiinni maassa. Minusta tuntui oikeastaan siltä, että ajoin ufolla … toisaalta se oli upea tunne, mutta toisaalta ei niinkään. Tuolloin tuota tunnetta kesti noin viikon aina, kun lähdin ajamaan jonnekin. Tällä kertaa tunne voi tulla kuitenkin ilman autolla ajamista … se voi tapahtua koska tahansa. Tämän mukana kulkemisesta on paljon oireita – yksi on nyt tapahtuvat aikaluiskahdukset. Tunne, ettei tiedä, milloin jokin tapahtui – oliko se eilen, viime yönä vai tänään. Aika sekoittuu yhdeksi.

Joitain oireita joita meillä on ollut aikaluiskahdusten ja 3D-irrallisuuden kera:
* pökerryksissä oleminen
* huimaus
* ahdistus
* tunne, että on korkeammalla kuin normaalisti
* maadoittumattomuuden tunne
* pahoinvointi
* irrallisuudentunne 3D-maatasosta
* hämmennys ajasta – mitä milloinkin tapahtui, aika juoksee yhteen

Kuten olen selittänyt aiemmissa artikkeleissa, olen käynyt läpi monia kokemuksia, joita toiset eivät ole – kuitenkin kaikki käyvät ne läpi jossain kohtaa. Tästä syystä postaan, mitä postaan, jotta sen tapahtuessa voitte olla vakuuttuneita, että se on normaalia ylösnousemusprosessissa.

Tämä kokemus joka on jatkunut, ei ole niitä miellyttävimpiä. Tunnen, että koska olemme niin tottuneet olemaan täysin kiinni maaplaneetassa, tuo poisvetämisentunne on vieras ja ahdistava. Se tuntuu jokseenkin ylimaalliselta, ja kuitenkin sen tapahtuessa tuntuu, että täytyy kiinnittyä uudestaan.

Ehdotan maadoittumista, mikä tekee näistä kokemuksista vähemmän ankaria, kun maadoittuminen tekee kaikista ylösnousemusoireista vähemmän ankaria. Myös toiset raportoivat minulle kokevansa tätä tunnetta.

Psyykkiset lahjani kertovat minulle, että tämä on ennakkokatsaus siitä, mitä tulee myöhemmin, kun on Tapahtuma ja jätämme tämän tiheän 3D-kehon taakse ja transformoidumme täysin valokehoon. Muista, ettei mikään oire tai korkeampi tietoisuus tule meille kaikille kerralla. On aina rakentumista, joka valmistelee meitä edessä olevaan aikaan. Tästä syystä koemme asioita monta kertaa ensin hienovaraisesti, ja sitten voi tapahtua rakentuminen. Voimme odottaa enemmän tätä lentämisentunnetta hereillä ollessamme, kunnes on lopullisen Tapahtuman aika.

Joulukuun ennuste

Kun joulukuu jatkuu, monista tuntuu, ettei se minkä he ajattelivat olevan totta, ole totta. Tämä vaikuttaa moniin suhteisiin, kun siirrymme enemmän totuuteen kokonaisuutena ja tulemme pois ns. yksilöhavainnosta. Kun siirrymme enemmän ykseystietoisuuteen, siirrymme myös enemmän luomisulottuvuuteen, joka on totuusulottuvuus. Kun tämä tapahtuu, saatamme järkyttyä siitä, mitä tuodaan pintaan. Kuitenkin se on ollut kaiken aikaa, emme vain ole voineet nähdä sitä.

Kun olen siirtynyt korkeampiin ulottuvuuksiin ja päässyt täysin käsiksi moniulotteiseen itseeni, olen saanut pääsyn vielä korkeamman ulottuvuuden tietoisuustiloihin, joissa käytössäni on enemmän informaatiota ja totuutta. Se näkyy nyt, mitä ei ole voinut aiemmin nähdä. Tämä on tapa ylittää tiedostamisulottuvuustasoja ja yhdistää ne tietoisuuteemme – pääsemme silloin käsiksi sellaiseen, mihin emme ole päässeet aiemmin. Tähän kaikki ovat menossa sitten, kun he ovat piittaamatta 3D:n ulkoisista merkeistä ja suuntaavat korkeammille olemassaolotasoille.

Emme ole ainoita olentoja, jotka siirtyvät näille tasoille – kaikki tietoiset olennot muuttavat nyt ulottuvuutta kaikilla planeetoilla. Kaikki planeetat ylösnousevat, ei vain Maa. Tästä syystä näemme kaikkien planeettojen kuumenevan. Olemme universaalissa kollektiivimuutoksessa, jota tapahtuu ennennäkemättömässä laajuudessa. Tämä on juhlan aikaa kaikille olennoille kaikkialla.

Neuvoni joulukuun loppuosalle on päästä takaisin kosketukseen aidon itsensä kanssa – itsen ennen ehdollistumista, ohjelmointia ja harhakuvia. Tältä sinusta on ehkä tuntunut lapsuudessa – todellinen itsesi. Pääse takaisin kosketukseen tämän puhtaan valo-olennon kanssa – ja tutki tätä kristallilasta, joka sinä olet. Sitten integroi tämä viattomuus, ihmetys ja ilo takaisin elämääsi. Tämä on yksi alkuaskelista täyteen heräämiseen ja sitten kykyyn nostaa tietoisuutesi korkeammille valaistumistasoille.

Joulukuun aikana tulee lisää ylösnousemusoireita sekä tunne, että kaikki riisutaan pois. Tätä tapahtuu jo monilla. Kaikki on riisuttava pois paljastaaksemme, mikä on totta. Hyväksy tämä, kun se tapahtuu, ja toivota tervetulleeksi versiopäivitykset, kun niitä tulee. Hyväksy muutokset. Vaikka ne saattavat olla vaikeita, ne johtavat meitä kaikkein suurimpaan muutokseen – Tapahtumaan, transformoituen valokehoksi.

Voimme odottaa hyvin korkean energian päiviä täysikuiden ja uusienkuiden myötä. Ne ilmentyvät tavallisesti päivityksinä tietoisuuteemme. Joulukuun päivämäärät ovat seuraavat: uusikuu 7.12. ja täysikuu 22.12. Tullessaan päivänseisauksen jälkeisenä päivänä, täysikuu lupaa olla paljon korkeamman energian portti.

Lisää päivityksiä on tulossa …

Palvelussa ja valossa,
Diane Canfield

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 10.12.2018 11:22

ITSEJEN YHTEENSULAUTUMISTA JA SIELUSOPIMUKSEN UUDELLEENNEUVOTTELUA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
8.12.2018

Kunnioitan sitä vauhtia, jolla asiat ovat kohentuneet. Olemme saavuttaneet käännekohdan, jossa planeetan ylösnousemusta ei voi pysäyttää, ja jos niin valitsemme, kuljemme itse sen mukana. Yritän saada parhaani mukaan tolkkua kaikkeen, mitä on tapahtunut, henkilökohtaisten kokemusteni ja sen avulla, mitä näen "tuolla ulkona".

Tämä on aivan epäilemättä paljastumisen aikaa. Voimme katsoa sitä ulkoisesti sen perusteella, mitä maailmassa tapahtuu, mutta mikä tärkeämpää, voimme tarkastella, mitä paljastuu omassa elämässämme. Meillä on ollut hyvin pitkä, monien perääntyvien planeettojen vuosi. Ne vetivät energiansa kauemmas näyttääkseen meille, mikä täytyi nähdä pinnan alla. Vaikka se on saanut monet meistä tuntemaan, että on haavoittuva ja vereslihalla, se on näyttänyt meille, mikä ei enää toimi elämässämme … minkä täytyy muuttua. Mikään tästä ei tunnu mukavalta muodossa, ja usein se mikä on alla, on syvää, syvää surua ja vihaa.

Vihaa ilmaistaan hyvin monilla tavoilla, sattumanvaraisesta väkivallasta ihmisiin, jotka näyttävät vain raivostuvan toisilleen. Viha on tunne, joka on helpompi ylinäytellä ja löytää syy, miksi sitä on. Suru ei ole yhtä helppo. Muutamana viime viikkona olen vain itkenyt muutaman päivän. Minulle on helppoa ilmaista tunteeni, mutta ei silloin, kun minulla ei ole sanoja sille, miksi tunnen, mitä tunnen. En pystynyt selittämään, miksi minulla oli tuo musta surukuoppa kehossani, erityisesti keuhkoissa. Menin meditaatioon hakemaan vastauksia sekä otin ennustuskortteja ja sain aina saman informaation: päästä siitä vain irti, älä kiinnity siihen, päästä se vain ulos.

Vaikka olin antanut itselleni tilaa päästää irti surusta, sitä oli edelleen kehossani. Se oli kuin tukos keuhkoissani. Olin suunnitellut kuntoilla seuraavana päivänä nähdäkseni, saisiko liikunta sen lopulta vapautumaan kehostani. Hengellä oli muita ideoita. Putosin portaissa ja löin keskiselkäni, mikä iski minusta ilmat pihalle ja irrotti tehokkaasti tuon tukoksen. Se oli hyvin pelottavaa, mutta taianomaisesti en loukkaantunut fyysisesti. Ainoastaan ylpeyteni sai kolauksen, kun mieheni seisoi vieressä kuulostaessani sitä, että tein kuolemaa yrittäessäni haukkoa henkeä.

Sen jälkeinen käynti kiropraktikolla osoitti minulle, miten tehokas tuo kaatuminen oli ollut. Selkärangan yläosa ja niska menivät niin helposti paikoilleen, että lääkärikin oli järkyttynyt. Suruvuori oli lähtenyt pois tieltä.

Oivalsin, että joskus jonkin asian taustasyyn tietäminen ainoastaan kiinnittää meidät siihen lisää. Minun ei tarvitse ymmärtää, mitä tämä suru merkitsee, erityisesti kun se voi olla tuskaa tuhannesta elämästä. On parempi antaa sen vain mennä. Kun olin kyennyt päästämään irti tuosta jättimäisestä surutukoksesta, minulle kerrottiin, ettei se ollut kaikki tästä elämästä, vaan monista, ja tämä oli osa integrointiprosessia, jossa olemme tullessamme yhdeksi omassa itsessämme.

Jokainen ihminen joka on päättänyt jatkaa tätä matkaa, käy läpi tämän jossain määrin. Sulaudumme yhteen varjomme, kaikkien aspektiemme, entisten elämiemme ja galaktisten elämiemme kanssa. Tämä ei ole mitään uutta, koska se on prosessi, mutta se tuntuu kuitenkin nopeutuneen. Kun sulaudumme yhteen näiden osien kanssa, voimme tuntea niitä syviä tunteita, joita meillä on ollut noissa elämissä. Usein keuhkot saavat tuon iskun, koska aivan kuten puut ovat hiilidioksidin suodattimia maailmassa, keuhkot ovat kehomme ja sen ainutlaatuisen ilmaisun suodatin.

Kaikkien näiden aspektien integrointi – myös niiden joita pidetään positiivisina – aiheuttaa monia fyysisiä ja tunnereaktioita. Jos sulaudumme yhteen aspektimme kanssa, joilla on alempi värähtely, meidän täytyy muuntaa se ja nostaa korkeimpaan värähtelyymme. Sama pätee fyysisiin vaivoihin. Tämä voi saada tuntemaan, että on kuin jojo mentaalisesti, fyysisesti ja tunteellisesti.

Vaikka se voi tuntua kuin kidutuskammiossa olemiselta, prosessin kannalta on tärkeää saattaa harmoniaan kaikki, mitä olemme, ja parantaa kaikki vääristymä, tuska ja suru. Ymmärrä, että on aina tasapaino, jin ja jang. Sulaudut yhteen myös niiden aspektiesi kanssa, jotka sisältävät uskomattomia lahjoja ja sieluvoimaantumista.

Toinen syy prosessin nopeutumiseen on, että pystymme nyt neuvottelemaan sielusopimuksemme uudelleen.

Sopimuksen uudelleenneuvottelu

Unet ovat olleet äärimmäisen intensiivisiä monilla meistä. Ne ovat hyvin symbolisia, ja niillä on syvällinen merkitys minulle. Jaan kanssanne matkan, jolle minut vietiin, koska se saa ehkä muistamaan omanne.

Näin unta, että suunnittelimme muuttaa ja katselimme erästä taloa. Se oli soma talo, jonka ympärillä oli korkeat, punaiset kalliot. Se tuntui turvalliselta ja suojatulta. Kävelimme tontilla, ja takana oli valtava apinanleipäpuu, jossa oli ovi. Kurkistin ovesta ja näin kokouspöydän ja tuoleja. Seuraavaksi keskustelimme kiinteistövälittäjän kanssa hinnasta, ja hän sanoi sen olevan 555.000 dollaria. Katsoin miestäni ilmeillen "just joo", koska se oli paljon yli budjettimme, ja hän sanoi: "Jen, voimme tehdä tämän." Heräsin silloin koirani pomppimiseen sängyn vieressä. Se auttoi minua heräämään, jotta muistin unen eikä se hävinnyt sumuiseen unitilan. Heräsin ja oivalsin, että numero 555 merkitsee suuria muutoksia ja apinanleipäpuu on myös elämänpuu.

Seuraavassa unessa poistuin junasta ja kävelin jalkakäytävää päästäkseni seuraavaan määränpäähäni. Polku oli leveä, mutta reunat olivat tahmeat kuin terva tai juoksuhiekkaa. Polun ulkopuolella oli silkka kaaos. Näin sotaa, julmuutta, väkivaltaa ja tuskaa. Pelkäsin ja olin päästäni pyörällä kaikesta näkemästäni. Minusta ei tuntunut turvalliselta ja pelkäsin, että eksyisin kaikkeen "tuolla ulkona". Juuri silloin uskomattoman pitkä ja kaunis afrikkalainen mies lähestyi minua ja sanoi: "Autan sinua, sisko. Seuraa minua, äläkä kiinnitä huomiota kaikkeen siihen. Sinun tehtäväsi on pysyä polulla ja tehdä siitä vankempi toisten seurattavaksi." Hän käveli kanssani, kunnes pääsin seuraavaan junaan. Lähtiessään hän sanoi minulle: "Olet turvassa ja suojassa. Pysy todellisella polullasi." Heräsin tuosta unesta vähän hämmentyneenä, mutta kiitollisena, kun minusta todella tuntuu, että minua opastetaan ja olen turvassa.

Muutama päivä myöhemmin olin täysin rauhaton. Minulla oli ahdistunut tunne – olin kuin tiikeri häkissä ja odotin vapauttamista. Olin hyvin ärtynyt ja tiesin, että minun täytyi antaa itselleni aikaa meditoida. Sanoin miehelleni, että hänellä oli "lapsivuoro" ja tarvitsin tosissaan tilaa saadakseni itseni ojennukseen. Tunsin tarvetta tehdä seremonian, joten poltin salviaa ja kutsuin esi-isiä ja tiimiäni. Kun asetuin sitä varten, mitä tulisi seuraavaksi, järkytyin löytäessäni itseni tuon apinanleipäpuun edestä ja kokouspöydän ympärillä oli olentoja.

Seisoin oven ulkopuolella muutaman minuutin, kun korkeampi itseni lähestyi minua ja selitti, että oli aika kirjoittaa uudelleen sielusopimukseni. Se viittoili minua avaamaan oven, ja sisällä näin pöydän päässä istuvan naisen, jolla on edessään suuri valkoinen kirja. Hän kertoi minulle, että kirja sisälsi akaasisen tiedostoni kaikista eläimistä ja oppitunneista.

Hän avasi kirjan ja näytti, että noin 2/3 kirjasta oli tyhjä. Katsoin häntä, ja hän sanoi, että minun tarvitsi päättää, mitä halusin. Mitä halusin luoda eteenpäin kulkiessani? Mitä halusin oppia? Tutkia? Saavuttaa?

Hermostuin välittömästi, ja kaikki epäily ja pelko valtasi minut. Tunsi halvaantuvani. Mitä jos valitsen väärin? Miten pystyn mitenkään katsomaan korkeammasta näkökulmasta ja nähdä kaiken, mitä minun täytyy ymmärtää tehdäkseni tämän päätöksen? Sitten minuun iski syvä pelko, etten ollut sellaisen kunnian arvoinen, että minut vapautetaan vanhoista sopimuksista johonkin uuteen.

Kun istuin siinä järkyttyneenä, mielen kiitäessä tuhatta ja sataa, korkeampi itseni tarttui kädestäni ja sanoi minulle, että minun täytyi vain puhua sydämestäni. Toiveeni, haluni ja pelkojeni vastakohdat (eli jos pelkäsin huonoa terveyttä, pyytää hyvää terveyttä). Se pyysi, etten olisi superyksityiskohtainen, vaan tekisin paremminkin piirustuksen rakennuksesta, jota luodaan huone kerrallaan. Voisin aina sisustaa sen myöhemmin.

Se mitä halusin, kiteytyi kykyyn auttaa ihmisiä transformoimaan elämänsä, maailmansa ja maapallon ja olla samalla aito, tinkimätön, eläen puhtainta iloani ja ollen yhteydessä Lähteen korkeimpaan aspektiin. Ei uhrautumista eikä velvollisuutta. Ei enää oppeja tai uskomusjärjestelmiä, jotka pitävät meidät silmukassa ja aina etsimässä. Se oli uskomattoman vapauttavaa.

Kun nainen oli kirjoittanut kaiken tämän tuohon kirjaan, hän sulki sen ja pyysi laittamaan käteni sen päälle. Kun tein sen, tämä energia syöksyi kehoni läpi ja yhdisti minut uuteen sopimukseen. Minusta tuntui uskomattoman kevyeltä ja iloiselta, kun tulin pois tuolta matkalta.

Sen jälkeen kehoni on käynyt läpi intensiivisiä puhdistuksia, koska kaiken sen mikä ei ole harmoniassa uuden kanssa, täytyy lähteä. Se täytyy nähdä ja vapauttaa. Se on hämmästyttävää ja innostavaa, vaikka onkin uuvuttavaa.

Meillä kaikilla on nyt tilaisuus kirjoittaa sopimuksemme uudelleen. Tästä syystä kaiken sen integrointi, mitä olemme, on nopeutunut. Meidän täytyy tuoda kaikki kotiin ja integroida ne (hyvät, pahat, uskomattomat), ennen kuin voimme mennä eteenpäin ja luoda uusia sopimuksia.

Noin kaksi ja puoli kuukautta sitten minut vietiin matkalle sopeutumaan aspekteihin, joita en halunnut nähdä. Nämä olivat persoonallisuuspiirteitä ja osa sisäistä lastani, jota en ollut vielä parantanut. Se ei ollut helppo juttu, mutta palkkio oli sen arvoinen. Noiden osien integrointi jotka olisin mieluummin ollut näkemättä, auttoi minua olemaan valmis neuvottelemaan sopimukseni uudelleen.

Tiimini on antanut luvan tarjota tuota matkaa jokaiselle, joka tuntuu kutsun, ohjattuna meditaationa, jossa on parantavia taajuuksia, koodeja ja morfisia kenttiä helpottamaan integrointia. Tämä annetaan ryhmäpuhelussa 15.12. He halusivat sijoitettavan sen tarkoituksella 12-12-portin 21-12-päivänseisauksen väliin. 12-12-portti lupaa irrottaa 3D/4D-todellisuuden otteen muodosta, ja tämä valmistelee meidät kohtaamaan todella itsemme ja tulemaan voimaantuneiksi ja ruumiillistuneiksi olennoiksi.

Jos haluat osallistua tähän ryhmäpuheluun, klikkaa tätä linkkiä rekisteröityäksesi. Sinun ei tarvitse olla läsnä osallistuaksesi, koska jokainen rekisteröitynyt saa ryhmäpuhelun, energiapäivitysten ja erillisen meditaatiotiedoston kera, jotta voit kuunnella sen uudestaan ilman oppimisosuutta. Joka kerta kuunnellessasi tämän parantavan meditaation, se vie sinut syvemmälle kerroksiin.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta tänä pyhänä aikana. Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne. Jättikiitos teille kaikille, jotka jaatte näitä töitä. Sosiaalisen median alustat eivät aina anna tällaisten postausten näkyä, joten minä ja muut bloggaajat luotamme siihen, että ihmiset jakavat niitä.

Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 10.12.2018 11:26

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut Valerie Donner (http://www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 5.12.2018

Rakas maajoukko,

Tämän viestin sain Apollolta 4.12. Hän on galaktinen, joka auttaa pimeiden voimien poistamisessa planeetalta. Saan säännöllisesti viestejä häneltä. Tämä on viimeisin: "Koko järjestelmä keikkuu ja sitä ravistellaan ytimeen saakka. Alatte nähdä sellaista, mitä ette koskaan ajatelleet mahdolliseksi. Ne jotka toivovat teille kuolemaa ja tuhoa, huomaavat sen tapahtuvan itselleen. Se on hyvin synkän syklin luonnollista suunnan vaihtumista maan päällä. Valmistautukaa järkytykseen ja muutokseen. Pysykää poissa kaaoksesta ja tietäkää, että vanha elämistapa ja pelkkä selviytyminen on melkein valmis. Katselkaa vanhan lähtevän. Olkaa pystypäin, sillä paljon hyvää on tulossa teille."

Miten menee, maajoukko? Tuntuvatko energiat kummallisilta? Tuntuuko siltä, että elätte maailmojen välissä? Huomaatteko tulevanne enemmän galaktiseksi? Tunnetteko olevanne valmis kolmannen ulottuvuuden kokemusten osalta? Tuntuvatko asiat surrealistisilta? Oletteko yllättynyt siitä, mitä kuulette? Annatteko valtavirtamedian kääntää huomionne? Päästättekö irti vanhoista malleista ja ohjelmista? Oletteko täynnä odotuksia uudesta maailmasta?

Nämä voisivat olla muutamia esimerkkejä ajankohtaisista tapahtumista rakkaalla planeetallamme. Nämä tunteet osoittavat tarpeeseen kääntyä sisäänpäin, luottaa itseensä ja käyttää tarkkaa erottelukykyä siinä, mitä näkee ja kuulee. Kulissien takana tapahtuu paljon. Isot mediatapahtumat kääntävät huomion pois siitä, mitä oikeasti tapahtuu.

Totuus on kahinoitten ja kohtausten välissä. Toiminnassa on jumalainen suunnitelma, jossa on jokainen yksityiskohta paikoillaan. Yleiskuva on valtava. Luoja on ohjaksissa. Tämä meidän täytyy muistaa. Saamme nähdä vain joitain osia tästä isosta kuvasta. Kukaan ei tiedä kaikkea. Saamme jokainen tehdä oman osamme.

Kun edistymme ylösnousemusprosessissamme, näemme lisää läpinäkyvyyttä. Osa siitä on rumaa ja häiritsevää. Voimme ihmetellä, miten olemme voineet elää tällä tavalla näin kauan. Koska verhot on poistettu, se on silmiinpistävämpää. Sanat "kauhistuttava" ja "inhottava" tulevat mieleen. Pohdimme, miten meitä on voitu estää tietämästä. Kuitenkin olimme jatkuvasti matriisissa. Se esti meitä tietämästä sen, mitä tiedämme nyt.

Tässä jumalaisessa heräämisessä saamme nähdä kaiken. Se on osa valaistumistamme. Tässä on linkki ( https://prepareforchange.net/2018/12/01 ... iberation/ ) pitkään, mutta tärkeään artikkeliin, joka selittää sen. Suosittelen sitä kovasti. Jos luet tämän artikkelin planeetan vapauttamisesta, näet, että olemme vapautumisemme ensimmäisen vaiheen lopussa. Tämä vaihe on: pimeiden voimien otteen irrottaminen heikentämällä ja poistamalla niiden valtarakenteet ja teknologiakontrollit, lisäten tietoisuutta tavallisten ihmisten keskuudessa ja valmistautuen Tapahtumaan.

Olemme kuulleet paljon tutkinnoista tutkintojen perään. Kuitenkin tämä on osa prosessia. Jotkut teistä ovat ehkä kuulleet, että 5.12. sotatuomioistuimen pitäisi alkaa tutkia niitä 68.000 ihmistä, joita on syytetty rikoksista ihmiskuntaa kohtaan. Tämä informaatio voisi luultavasti tilapäisesti lykkääntyä ja/tai hautautua Bushin hautajaisjuhlallisuuksiin. Q anon on antanut hyvin mielenkiintoista informaatiota. Ehkä haluat tsekata hänet YouTubesta.

Ilmeisesti kulissien takana on tehty paljon rahoituskontrollin ottamiseksi pois salaseuralta. Jos muistat, niin muutama kuukausi sitten galaktiset tuhosivat kaikki vakoojasatelliitit. Maailmanlaajuisesti on poliittista levottomuutta. On otettu käyttöön myös teknologisia kehitysaskelia, jotka poistavat meidät salaseuran kontrollista. Pysy valppaana. Ihmiskunta herää.

Valotyöntekijät myötävaikuttavat valtavasti. Työskentelemällä omien energioidemme kanssa, nostamalla värähtelyämme ja yhdistymällä sisäiseen voimaan, ankkuroimme valoa ja malleja Tapahtumaa varten. Olemme myös pääsemässä hyvin lähelle voimakkaan kristallikehon saamista, hiilipohjaisen kehomme sijaan. Tämä auttaa nostamaan planeetan värähtelyä ja kaiken elämän tietoisuutta.

Olemme kohtaamassa ihmeen toisensa perään. Huomaan näin olevan, kun muistutan itselleni, että Henki turvaa selustani. Jos huomaan, että minulla on jokin haaste, sanon: "Henki turvaa selustani." Tämä toimii joka kerta ja muuttaa energian pois epäilystä, pelosta, puutteesta ja rajoittuneisuudesta. Tämän tekemällä olemme viidennen ulottuvuuden ilmentämisenergioissa. Olemme virttynyt voimanlähteeseen.

Viesti Miralta Plejadien korkeasta neuvostosta

Tervehdys, olen Mira. Tervehdin tänään teitä Maaneuvostosta, jossa olen toiminut yli kuusi maavuottanne. Tehtäväni on auttaa Maan ylösnousemusprosessia. Olen täällä auttamassa teitä, kun siirrytte korkeampaan tietoisuuteen.

Tällä hetkellä haluaisin auttaa teitä useissa eri asioissa. Tämä on valmistelua ylösnousemukseenne. Sen pitäisi palvella teitä hyvin, ja luotan, että otatte nämä asiat harkintaan.

Numero yksi. Mikä on kestävyystasonne? Juoksette loppukilpailun viimeistä kierrosta. Hengitättekö? Pidättekö katseenne palkinnossa? Jatkatteko värähtelynne nostamista? Päästättekö irti siitä, mikä ei enää palvele teitä? Luotatteko prosessiin? Muistutatteko itseänne omasta osastanne jumalaisessa suunnitelmassa?

Numero kaksi. Mikä on tärkein fokusoitumisalueenne tällä hetkellä? Priorisoitteko henkisen työnne ja parantumisenne? Huolehditteko ensin tärkeimmistä asioista? Millä on eniten merkitystä? Luotatteko itseenne? Uskotteko itseenne? Pystyttekö kuvittelemaan uuden tulevaisuuden itsellenne ja uuden planeetan?

Numero kolme. Rakennatteko suurempaa luottamusta ja uskoa käsillä olevaan prosessiin? Onnistutteko pysymään positiivisena, ja kun jotain negatiivista tulee, päästättekö siitä irti ettekä anna sen vaikuttaa teihin niin, kuin olisitte antaneet ennen? Tunnetteko, että pystytte käsittelemään kaikki esteet, joita voi tulla tiellenne?

Numero neljä. Kun lähestytte näiden alempien ulottuvuuksien loppua, tunnetteko olevanne vähemmän kuormittunut? Onko aineellisella maailmalla vähemmän vaikutusta jokapäiväiseen elämäänne? Alatteko saada tunteen siitä, millaista on aika ajoin tuntea autuutta, iloa ja onnellisuutta? Haluatteko lisää näitä positiivisia tunteita?

Numero viisi. Valmistaudutteko saamaan kontaktin meihin, galaktisiin? Oletteko avoin kohtaamaan galaktisia sisarianne ja veljiänne, joita on jo planeetalla? Tiedättekö, että tunnistatte meidät, kun näette? Voitteko alkaa kuvitella, miten iloisia ja sydämellisiä jälleentapaamisemme ovat? Oletteko valmis jakamaan ja oppimaan toisiltanne?

Numero kuusi. Mikä on valmistautumistasonne uusiin työtehtäviin? Mikä on sisällä palava halu ja intohimo Maan ja sen päällisen elämän suurempaan palvelemiseen? Oletteko valmis oppimaan toisten kanssa ja jakamaan, mitä tiedätte? Oletteko valmis vahvistamaan luovuuttanne ja luopumaan asioiden vanhoista tekemistavoista?

Numero seitsemän. Voitteko juuri nyt ajatella saavanne parhaan, mitä voitte saada, näistä viime päivistä kolmannessa ulottuvuudessa? Voitteko saada siitä kaiken irti? Voitteko laittaa sen kaiken yhteen, jotta voitte nähdä suuren kuvan ja tajuta sen arvon? Voitteko muistuttaa itsellenne, että päätitte olla täällä tänä aikana tästä hyvin erityisestä tarkoituksesta? Voitteko jokainen käsittää, miten tärkeä panoksenne on ja että energianne ja rakkautenne arvo riittää?

Nämä ovat ajatuksiani tällä hetkellä. Toivon, että ne ovat hyödyllisiä. En malta odottaa reaktioidenne näkemistä.

Meillä on iso remmi päällä kaikessa, mitä tapahtuu tällä hetkellä. Kokonaisfokuksemme on teissä ja Maassa. Teemme jatkuvasti oman osamme Maan vapauttamisessa pimeiden voimien saastutuksesta ja valon hyväksi.

Olen Mira rakkauden kera.

(Tarjouksia …)

Lopuksi

Planetaarisesta muutoksesta on massiivisia todisteita. Voimme tuntea sen kehomme solurakenteessa ja joka tasolla – sydämessä, sielussa ja hengessä. Olemme sen kanssa tekemisissä unissamme ja jokapäiväisissä toimissamme. Näemme tämän aikakausien muutoksen auringossa, kuussa, muissa planeetoissa ja luonnossa. Koemme ns. ilmastomuutoksen lämpötilaeroissa ja muissa vaihteluissa maan päällä. (Muistakaa, että Maan akseli alkoi kallistua, kun meillä oli suuri maanjäristys ja tsunami Intian meressä 2004. Silloin Maan akseli alkoi muuttua ja muuttaa asemaamme aurinkoon nähden.)

Teemme tätä ylösnousemusta yhdessä. Meillä on rajattomasti apua kaikkien niiden resurssien kera, joita tarvitsemme saadaksemme työn tehtyä, maaryhmä. Toivotan teille kaikkein parasta joulua, uutta vuotta, uusien lahjojen ja paljastusten kera.

Siunausta, rakkautta ja iloa,
Valerie

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit