Maalis-huhtikuu 2019

Maalis-huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 03.03.2019 11:47

MAALISKUUN 2019 ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
1.3.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

VAUHTI, SELKEYS JA IRTIPÄÄSTÄMINEN

Monin tavoin maaliskuun energia on kuin vuoden 2019 auringonnousu siinä mielessä, että se tuo paljon valoa, paljoa valaisua ja vähän kuumuutta. Ja kolme pääteemaa jotka kulkevat lävitsemme maaliskuussa, ovat VAUHTI, SELKEYS JA IRTIPÄÄSTÄMINEN.

VAUHTI

Maaliskuussa tapahtuu ensimmäinen suuri vauhdin ja energian lisäys, jonka näemme 2019. Te jotka olette suunnitelleet ja rakentaneet asioita – laittaen paloja yhteen ja saattaen muodon paikoilleen – alatte tässä kuussa nähdä asioiden todella kuumentuvan, keventyvän ja kirkastuvan. On paljon taikaa, paljon virtausta ja paljon LIIKETTÄ ETEENPÄIN liittyen suunnitelmiin, joita olette tehneet, tai sellaisten suunnitelmien elvyttämiseen, jotka olette ehkä (intuitiivisesti tuntien) laittaneet odottamaan joksikin aikaa. Jotkut teistä ovat tunteneet tätä "taukoenergiaa" viime lokakuusta lähtien, koska monille viimeiset 5–6 kuukautta ovat olleet uudelleentarkastelun, siivoamisen ja äkillisten yllätysten aikaa.

Useimmilla meistä kuitenkin maaliskuun vauhti on positiivista liikettä eteenpäin niihin asioihin liittyen, joita tällä hetkellä rakennamme ja haluamme luoda elämäämme, tai uusia yllätyksiä, joita ilmestyy keventämään ja piristämään nykyistä todellisuusversiotamme. Onhan 2019 kohotuksen vuosi.

Mutta vauhdissa on yhtä lailla varjopuoli, joka voi nousta pintaan kaikilla alueilla, joissa tunnet olevasi jumissa, epäselvä tai hämmentynyt. Niinpä pienemmälle osalle meistä tämä kuukausi on varjopuolta – kysymistä: "Olenko tehnyt oikein? Miksi tein sen, mitä tein? Onko tämä polku oikeasti minua varten? En tiedä, minne menen nyt?" Tämä kaiku on noin 20 %:lla tätä lukevista. Mutta tietäkää, että maaliskuu (ja maaliskuun vauhti) sinkoaa teitä jatkuvasti eteenpäin, vaikka kestäisi huhtikuuhun saakka, ennen kuin olette todella selkeä siinä, minne menette seuraavaksi.

Tuon tämän esiin, koska vauhti on erittäin epämukavaa silloin, kun emme ole varma, minne olemme menossa ja mitä tekemässä – se on todella epämukavaa. Se voi tuoda kehossa esiin kaikenlaisia tunteita, kuten suru – ja kuitenkin tämä irtipäästäminen kontrollista on osa matkaa. Olemme täällä liikkumassa, olemme täällä PÄÄSTÄMÄSSÄ IRTI, ja irtipäästäminen on yksi maaliskuun energia-aspekti. Niinpä teillä jotka että tunne positiivista vauhtia tai ette ole oikein varma, mitä teette tai minne menette, niin kallistutte irtipäästämiseen. Ja päästätte irti, kunnes tunnette olevanne valmis astumaan taas eteenpäin. Kuten aina, kun päästät irti asioista ja/tai käyt läpi isoja, voimallisia ja vaikeita aikoja, sinun täytyy tukea itseäsi. Sinun täytyy kohdella itseäsi rakkaudella, lempeydellä ja ymmärryksellä, hyvin samaan tapaan kuin kohtelisit sairaalassa leikkauksesta toipuvaa potilasta. Siis muista antaa itsellesi enemmän hoivaavaa tukea ja elämässäsi tilaa hengittää sen läpi, mikä haluaa tulla esiin ja ulos.

Tämä on tärkeää, koska silloin kun menet läpi sisäisistä tunne- tai energia-aspekteista, ne eivät näy toisille ihmisille. Mutta ne näkyvät sinulle, joten sinun täytyy pitää huolta itsestäsi tuon prosessin tapahtuessa. Sinun täytyy tehdä aikaa tai rauhan hetkiä itsellesi, jotta voit selviytyä näistä aalloista, joita käyt läpi. Erityisesti, kun nämä ovat vauhtiaikoja!

SELKEYS

Monet teistä ovat selkeämpiä kuin koskaan ennen siinä, mitä haluatte seuraavaksi, mutta jotkut ovat käyneet läpi puolen vuoden epävarmuuden (viime lokakuusta saakka), mikä voi olla hyvin turhauttavaa. Tietäkää, että selkeysenergiaa tulee isosti maaliskuussa. Te jotka tunnistatte nämä epämukavuuden tai hämmennyksen tunteet ja olette tunteneet niitä kuukausia, tässä kuussa asiat murtuvat ja räjähtävät ja poksahtavat auki. Niinpä pystytte näkemään, miksi asioita on tapahtunut teille ja miten ja mitä teette seuraavaksi.

Selkeys on hyvin sokaisevaa maaliskuussa. Se voi merkitä kaikkea. Ihmisperspektiivistä osia jotka sanovat: "Ai, nyt ymmärrän, miksi tuo juttu tapahtui ystäväni kanssa, ja näen, mitä se teki kummallekin meistä. Mutta nyt minulla on selkeyttä, ja minun täytyy päästää irti kaikesta epämukavuudesta, jota tuli sen myötä." Mutta yhtä lailla se voi merkitä psyykkistä ja intuitiivista selkeyttä. Niinpä tämä on erittäin hyvä kuukausi visiointiin. Teillä jotka tunnette, että olette todella polullanne tällä hetkellä ja on virtausta ja vauhtia, kuukausi voi olla vähän stoppi-starttia ihmistoimintaan liittyen, mutta stoppihetkinä visiointienergia on korkealla. Joillakin ihmisillä on vauhdikkaan liukumisen kuukausi, jolloin hyvin paljon loksahtelee paikoilleen. Mutta toisilla on vähän stoppi-starttia, koska tätä selkeyttä ei ole vielä tullut.

Kun meillä on selkeyttä asioista, koko olemuksessamme on selkeyttä. Pidämme usein selkeyttä mentaalienergiana, mutta todellisuudessa se ei ole. Selkeys johtaa avoimuuteen, se johtaa antautumiseen ja se johtaa rauhaan. Se on kuin: "Voi, minulle on selvää, että sen mitä tapahtuu nyt, on tarkoitus tapahtua. Mieleni haluaisi ehkä kertoa minulle eri tarinaa, mutta todellisuudessa minulle on selkeää, että juuri tässä minun on tarkoitus olla ja juuri tämän on tarkoitus tapahtua." Ja se on todella korkea tietoisuustila, jonka voimme saavuttaa ja jossa voimme elää ja pysyä. Mutta usein meillä on sitä vain hetkittäin, jaksoittain, kunnes saavutamme tuon paikan, jossa voimme elää ja pysyä tuossa tilassa enemmän aikaa. Huomatkaa siis vain, että selkeys on oikeasti ystävämme, mutta sen tuleminen voi olla tunteellisesti myös hyvin intensiivinen prosessi.

Monilla teistä on tässä kuussa tunne, että silmänne avautuvat todella suuriksi, ettekä ole aina varma, pidättekö siitä. Monet teistä saattavat samaistua elämässänne niihin aikoihin, jolloin ajattelette: "Elämä oli helpompaa ennen heräämistä!" Tämä ei ole välttämättä totta, mutta siltä meistä voi usein tuntua, koska silloin kun meillä on tuo selkeys, tuo tunnevapautus, kehossa voi tuntua joskus vähän epämukavalta, kunnes pääsemme sen läpi ja totumme uuteen olemistapaan. Siis selkeys voi tuntua upealta, mutta yhtä lailla se voi myös haastaa tapamme, mukavuusalueemme ja identiteettimme.

IRTIPÄÄSTÄMINEN

Tämä johtaa minut maaliskuun irtipäästämisenergiaan. Silloin kun meillä on VAUHTIA ja meillä on SELKEYTTÄ, meillä on aina IRTIPÄÄSTÄMISTÄ. Tämä on osa muutos- ja evoluutiomatkaa. Ja tavallisesti vauhdin ja selkeyden saamiseksi tapahtuu jonkinlaista irtipäästämistä. Se saattaa olla irtipäästämistä jostain asiasta, paikasta, ihmisestä, halusta tai unelmasta, joka on ollut. Mutta usein se voi olla abstraktimpaa – vain energiaa tai tunnetta, erityisesti sensitiiveillä.

Yksi asia irtipäästämisessä on, että se on oikeasti vain MUUTOSTA. Irtipäästäminen merkitsee muutosta, evoluutiota ja kasvua. Karistamme osiamme, joiden kanssa emme ole enää harmoniassa, tai osia elämästämme jotka eivät ole enää totta meille. Silloin kun päästämme irti, muutumme, ja tämä on erittäin tärkeää ymmärtää. Z:t ovat sanoneet vuosia, että vaikutamme kovasti toisiimme tavalla, jota emme oikeasti ymmärrä. Niinpä niihin joita pidettäisiin erittäin narsistisina, itsekeskeisinä ja egosentrisinä, vaikuttaa syvästi kaikki ihmiset heidän ympärillään, koska heidän tarpeitaan ei tyydytetä tai koska sitä viivytetään, mitä he haluavat.

Jokaiseen joka on tällä planeetalla ihmiskehossa, vaikuttavat syvästi kaikki muut. Niinpä se irtipäästäminen jota tunnemme jokainen, on myös kollektiivista energiaa. Ja kun tapahtuu näin paljon muutosta massatasolla, sensitiiveille ja empaateille on tärkeää tuntea oma tietoisuutensa ja pysyä vakaana omassa uudessa identiteetissään ja yhtä lailla huomata muutokset muissa ympärillään.

Siis kysy itseltäsi viikoittain:
Kuka minä olen?
Mitä minä tarvitsen?
Mitä minä haluan?

Koska sensitiivisillä ja empaattisilla ihmisillä voi olla taipumusta eksyä toisten haluihin, tarpeisiin ja toiveisiin ja unohtaa itsensä. Tämä on erittäin tärkeää tässä sielumatkan vaiheessa, koska empaateilla ja sensitiiveillä on suuria lahjoja tuotavana omaan elämäänsä ja toisten elämään. Mutta jos ainoastaan tai enimmäkseen pysähdyt toisten tarpeisiin, haluihin ja toiveisiin, niin et saa elää omaa sielukokemustasi. Tämän mainitsemani oppitunnin kokevat ja oppivat monet ihmiset tällä hetkellä.

Jos sinulla oli tunnereaktio näihin viime lauseisiin, olet päästämässä irti siitä, että olet enemmän vastuussa toisille kuin itsellesi. Niiden täytyy kulkea käsi kädessä. Sinun täytyy olla vastuussa itsestäsi voidaksesi olla myös vastuussa toisista. Se on valtava muutos, se on pelinmuuttaja ja sitä tapahtuu juuri nyt.

Isoa rakkautta kaikille, ja toivon, että tämä energiapäivitys tuo valoa, selkeyttä, vauhtia tai irtipäästämistä maaliskuuhunne 2019.

Lee x

Energiapäivityksen videoversio (englanniksi) täällä https://www.leeharrisenergy.com/march-2 ... rgy-update .

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Re: Maalis-huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 04.03.2019 21:39

5D-12D ON INSTALLOITU – SOPEUTUMINEN KÄYNNISSÄ

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
1.3.2019

Olen ollut poissa tovin. On ollut hurjaa kyytiä syvemmälle puhdistusten ja päivitysten kaninkoloon, mikä tuntuu nyt miellyttävältä, mutta se oli kuitenkin hyvin intensiivistä käydä läpi. Kerron kaikille, jotka resonoivat tai käyvät joku päivä saman läpi.

Yksi tehtäväni on tuoda valoa kaikkiin niihin pimeisiin paikkoihin, joihin kukaan ei halua mennä. Olen ollut siellä monta kertaa, kuitenkin kaikki ovat ainutlaatuisia omalla tavallaan, tämän kerran viedessä minut vielä syvemmälle itseeni. Paljastaen uutta tietoisuutta, kun nousemme vielä korkeammalle. Kaikesta tuli selkeää eilen, kun päätimme tämän prosessin.

Minäpä aloitan tämän tapahtumien alusta. Viime vuosi oli aikajanojen purkamista/sulkemista yksi toisensa jälkeen tietoisella tasolla. Annoin melkein kaiken, mitä minulla oli ns. aiemmassa elämässäni. Edellisessä elämässä. Koko vuoden kävin läpi laatikoittain tavaroitani, nauraen ja itkien toisinaan, fyysisesti ja tunteellisesti uupuneena, koska en käynyt läpi vain omia asioitani, vaan autoin myös läheisiä perheenjäseniä heidän asioissaan. Minulle annettiin kulkusuunta, kun valmistauduin tuntemattomaan määränpäähän. Minulle jäi vain se, mitä autooni mahtui. Koko elämä riisuttuna muutamaan tavaraan. Lasten kasvattamisen ja pitkäaikaisen avioliiton elämä, jonka sopimus oli täysin täytetty. Olen ollut sinkku monta vuotta, kuitenkin minulla oli vielä omaisuutta noilta vuosilta. Olin myös säästänyt kaikki taideteokset, joita lapseni olivat tehneet koko 12 vuoden kouluaikanaan. Ne oli vaikeinta heittää pois. Pala sydäntäni jokaisessa taideteoksessa. Olisi vähättelyä sanoa, että tämä oli tunteellisesti uuvuttavaa. Monta tavarakasaa on käyty läpi monta kertaa, heittäen pois lisää joka kerta.

Sitten autoin myös lapsiani, kun muutimme kaikki eri paikkoihin ja päätimme, kuka saisi mitäkin kalusteita, jotka minulta jäivät. Kyyneleitä virtasi, kun poikani muutti eikä ollut enää fyysisesti lähelläni. Kumpikin lapseni oli valmis levittämään siipensä, ja niin olin minäkin. Olimme muuttaneet äitini luo asumaan avioeroni jälkeen, ja nyt hänkin valmistautui muuttamaan. Olin oppinut äidiltäni vaalimaan jokaista tavaraa. Kaikkeen liittyi tarina ja tunteita, joten hänelle ja minulle irtipäästäminen oli, kuin olisi katkaissut kätensä. Vaikka minulle se oli vähän helpompaa, kun olin opetellut irrottautumista monta vuotta erottuani ex-miehestäni.

Tehdessämme tällaista työtä puramme vanhoja aikajanoja, jotka lakkaavat olemasta. Annamme niiden mennä, koska emme enää tarvitse niitä. Teemme tämän, kun olemme valmis siirtymään uuteen Maahan, koska emme voi viedä mitään mukanamme siirtyessämme korkeampiin maailmoihin. Emme yksinkertaisesti voi luoda uutta vanhalla energiallamme. Tässä opimme, ettei mikään ole niin kiinteää ja kouriintuntuvaa, kuin kerran luulimme. Opimme myös, ettemme voi kiintyä mihinkään korkeammissa maailmoissa. Kiintymys on ihmisenergiaa, joka ei enää palvele meitä.

Pikakelauksena viime lokakuuhun, jolloin minulle annettiin päivämäärä jättää se kaikki taakse. Ja ajaa monta mailia yksin, epävarmana kaikesta. Vanha ihmiseni olisi polttanut päreensä!! Minusta itse asiassa tuntui siltä, että ajoin viidenteen ulottuvuuteen. Vaikka olin hyvin uupunut, olin uskomattoman innostunut!! En päätynyt sinne, minne luulin – niin homma toimii. Täydellistä luottamusta universumiisi, joka olet sinä. En tiedä, miten kauan pysyn nykyisessä paikassani, mutta en ole huolissani, kuten vanha ihmiseni olisi ollut, koska luottamukseni on avain korkeampiin maailmoihin navigoimiseen.

Tämä fyysinen astia on ollut uupunut jo yli vuoden. Olen viettänyt paljon aikaa sängyssä ja nukkunut, kun olen voinut. Tämä on lisääntynyt pykälän verran kahtena viime kuukautena, ja tajuntaani on tullut, että käyn tällä hetkellä läpi täydellistä mallin poispyyhkimistä tai uudelleenkirjoittamista. Jotkut jaksot ovat lyhyitä ja jotkut pidempiä, ja tämä vaikuttaa pitkältä. Minulla ei ole ollut yhtään energiaa mihinkään, myös puhuminen tai kirjoittaminen ja nouseminen ylös mennäkseen toiseen huoneeseen on vaikeaa.

Tämä uupumus tuntui voimistuvan viime kuukausina, kun fyysinen astiani rentoutui enemmän ja enemmän, kehon verkkojen rentoutuessa lisää joka päivä. Tunnuin uppoavan sänkyyni melkein koko päiväksi joka päivä. Tämä ei johtunut ainoastaan fyysisestä uupumuksesta, vaan myös mallin täydellisestä poispyyhkimisestä tai uudelleenkirjoittamisesta. Minut laitettiin ns. mankelin läpi.

Nukkuminen 12–16 tuntia vuorokaudessa on ollut nyt normini pari kuukautta. Valoni oli kulunut loppuun. Olen työstänyt tätä artikkelia pari viikkoa, ja minulla on lopultakin energiaa viimeistellä ja julkaista se. Seuraavan kirjoitin tullessani ulos intensiivisestä puhdistusprosessista pari viikkoa sitten.

Vau, tämä on ollut viikon jysäys meille, kun meidät on isketty kanveesiin ja meille on laskettu lukua. Se alkoi vähän yli viikko sitten lineaarista aikaa. Vaikka osa tästä on ollut käynnissä kuukausia tai vuosia (kuka välittää?), se kaikki voimistui, kun järjestelmämme sulkeutui täysin tämän prosessin loppuvaiheissa. Kaksi kuukautta lineaarista aikaa tähän mennessä. Luovuutemme ja energiamme on mennyt nollaan, kuten myös kykymme kommunikoida verbaalisesti tai kirjoittamalla. Kaikki tämä on lentänyt ikkunasta tämän täydellisen mallin poispyyhkimisen aikana. Vaatii kaikkemme pelkästään päästä ylös sängystä ja tehdä juuri mitään. Myös ruokamakumme on muuttunut täysin. Tässä kohtaa mikään ruoka ei näytä, kuulosta tai maistu hyvältä. Ei ole paljon syömistä, kun alamme toimia valolla. Ihmiskeho otetaan pois toiminnasta, kun koko uusi verkkojärjestelmämme otetaan käyttöön. Koko verkkojärjestelmämme tulee käyttöön ja latautuu, kun tunnemme koko järjestelmämme johdotettavan uudelleen. Tämä kaikki tapahtuu kaikkien aikajanojen täydellisen purkamisen jälkeen, tiedostaen tai tiedostamatta.

Tässä kohtaa kaikki ihmisen tai akaasiset tiedostot on puhdistettu. Miten valtava hanke, ja on aika juhlia!! Kaikki langat ja kiinnikkeet vanhaan Maahan on katkaistu. Kaikki tämä on välttämätöntä, kun ylitämme korkeampien maailmojen kynnyksen.

Minulla kaikki tämä huipentui siihen, että alkoi korkea kuume, joka kesti kolme päivää. Kun tämä korkea lämpö alkoi, kuulin: "Minä kuolen", ja minusta todella tuntui siltä. Ihmiseni halusi alkaa pelätä, kuitenkin korkeampi itseni tiesi, että tämä oli egoni kuolema. Sain monia viestejä tämän siirtymän tapahtuessa ja sen jälkeen, ja teen niistä lineaarisen luettelon, jotta en unohda mitään, koska kaikki nämä viestit on tärkeä jakaa toisille.

* mallin täydellinen poispyyhkiminen/uudelleenkirjoitus

* 5D-12D-malli installoitu – sopeutuminen käynnissä

* Andromeda-yhteys valmis

* pahoinvointia sopeutumisen vuoksi

* äärimmäinen väsymys auttamaan sopeutumista ja vähentämään vastarintaa ja "herättämään"; nukkuminen 12–16 tuntia vuorokaudessa, loppupäivä enimmäkseen sängyssä; keho kyvytön istumaan tai seisomaan paljon tämän prosessin aikana, kun keho on "pois toiminnasta"

* korkea keholämpötila polttamaan lisää tiheyttä ja ohjelmia

* uusi hologrammi ja todellisuus muotoutuvat

* ruokamaku muuttuu dramaattisesti

* DNA:n täydellinen uudelleenjohdotus

* verkkoja ladataan

* koko järjestelmän massiivinen uudelleenjohdotus

* kaikkien päächakrojen yhdistäminen yhdeksi valopilariksi

* "minä kuolen" -sanojen kuuleminen = egon kuolema juuri ennen korkeaa keholämpöä

* kyvyttömyys kommunikoida verbaalisesti tai kirjoittamalla, kun tämä "imee" energian meistä

* luovuus lopussa

* järjestelmien täydellinen sulkeutuminen tämän prosessin loppuvaiheissa; tähän mennessä kaksi lineaarista kuukautta

* kaikkien aiempien aikajanojen purkaminen

* kaikki ihmis/akaasiset tiedostot puhdistettu

* kaikki langat ja kiinnikkeet katkaistu

* pääsy täyteen ykseystietoisuuteen

* supertietoisuutta ladataan parhaillaan

* korkeimpien palveluroolien kunnioittaminen tästä eteenpäin

* puhtain rakkaustietoisuus on saavutettu

* ihmistunteet lakkaavat, kun sopeudumme puhtaaseen ykseystietoisuuteen ja elämme rakkautena, ylläpitäen vain korkeinta rakkautta/arvostusta kaikille sieluille ja kaikille ajoille

* draamaesitys on nollassa; vain se mikä on harmoniassa, käy, ja kaikesta mikä ei ole, päästetään irti

* tässä kunnioitamme itseämme ja rooliamme kristalliverkon vartijoina ilman ihmisen tunteita tai syyllisyyttä

* siirtyminen kristallitietoisuudesta Kristus-tietoisuuteen

Voi hyvät hyssykät, miten on valtava hanke ja transformaatio, joka tapahtuu kaikille, kun nostamme tasoa joka hetki. Nouskaa ylöspäin joka hetki uuden Maan verkkovartijoina ja eläkää rakkautena kaikkina aikoina, ei vain silloin kun se on mukavaa. Tämä on palvelua korkeimmalla tasolla, kun olemme täällä auttamassa kaikkia nostamaan koko planeetan/universumin värähtelyä/taajuutta. Kun teemme sisäisen työn itse, se kiirii kaikille aikajanoille ja kaikkiin galakseihin ja vaikuttaa kaikkeen puhtaana lähderakkautena!

Rakastan teitä kaikkia kovasti,
Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 04.03.2019 21:42

URANUS HÄRÄSSÄ MAALISKUU 2019 – HUHTIKUU 2026

Kirjoittanut Sarah Varcas (astro-awakenings.co.uk)
3.3.2019

Ajatteleminen rikkinäisen laatikon ulkopuolella

Uranus siirtyy Härkään 6.3.2019 (UT). Radikaalien häiriöiden, ennustamattomien tapahtumien ja vapauttavan epäyhtenäisyyden planeetta eläinradan merkissä, joka tunnetaan jääräpäisestä muutosvastarinnastaan, lupaa pitää meidät kaikki varpaillamme! Toukokuusta 2010 saakka jolloin Uranus astui ensimmäistä kertaa Oinaaseen, impulsiivisimmille keskuudessamme on ollut tietty määrä pelivaraa. Oinas on nopea toimimaan, vikkelä muuttumaan ja aina valmis aloittamaan jotain uutta – jos ensimmäinen yritys ei toiminut, kokeillaan tätä ja sitten tuota. Se ei norkoile loppuun saakka ja yritä pakottaa asioita. Eikä se lue virheitä meidän viaksemme! Toisaalta Härkä on myöntymätön ja innokas pysymään samalla polulla, vaikka mikä olisi. Uranus on tässä aivan yhtä radikaali ja häiritsevä kuin aina, mutta harkitsemattomien päätösten ja suunnitelmien seuraamukset saattavat pysyä melko paljon pidempään.

Uranuksen ollessa Härässä meidän täytyy kohdata muutosvastarintamme sekä niiden holtittomien päätösten vaikutus, joita on tehty vaikean nykyhetken pakoilemiseksi. Sinällään Uranuksen matka Härässä opettaa meille paljon ajoituksesta, arvostelukyvystä, kärsivällisyydestä ja rohkeudesta. Se voi auttaa meitä tarttumaan noihin leppymättömiin asioihin, joita emme olisi koskaan ajatelleet muuttavamme. Mutta se irrottaa meidät myös siteistä (myös kallisarvoisista), jos ne turruttavat meidät näiden vaikeiden ja transformatiivisten aikojen evoluutioimpulsseille. Jos päätämme pitäytyä tutussa sen viimeisen käyttöpäivän yli, elämästä voi tulla konstikasta joksikin aikaa! Uranus haluaa meidät vapaaksi – aina – ja suosii siinä äkillistä herätystä, nopeaa ja joskus julmaa muutosta. Jos vastustamme tätä vääjäämätöntä vuorovettä, aiheutamme itsellemme lisää kärsimystä. Siinä määrin kuin voimme luottaa, päästää irti ja antaa noiden vuorovesiaaltojen huuhtoa meidät uusille rannoille, voimme herätä luontaiseen viisauteen kaikkien elämän shokkien ja yllätysten ytimessä – ja myös arvostaa sitä.

Toukokuun 2018 raportissa (24.4.2018) kommentoin, että Uranuksen matka Härässä merkitsee "jaksoa, jonka aikana Äiti Maa työntää takaisin enemmän kuin koskaan. Meillä ei yksinkertaisesti ole varaa ottaa sen runsautta itsestäänselvyytenä hetkeäkään kauempaa. Jokainen lusikallinen ruokaa, jokainen huikka vettä ja jokainen keuhkollinen ilmaa on siunaus, josta olla kiitollinen. Kunnioittamalla pysyvää sitoutumista Äidistämme ja sen kaikenmuotoisista lapsista huolehtimiseen, puramme pala palalta sitä patriarkaalista ajattelutapaa, joka rinnastaa aggressiivisuuden ja hallinnan voimaan sekä rakkauden, myötätunnon ja anteliaisuuden heikkouteen. Sen vääjäämätön lopputulos on ollut tämän planeetan pitäminen resurssina, jota riistetään joka käänteessä." Sen jälkeen pohjoissolmu on siirtynyt suojelevaan ja matriarkaaliseen Ravun merkkiin (artikkeli "Pohjoissolmu Ravussa 6.11.2018–5.5.2020" http://luxonia.com/viestit/98-sarah-var ... 018-552020 6.11.2018), mikä korostaa lisää sen merkitystä, että kaikki elämä hahmotetaan yhdeksi syvimmällä ja vilpittömimmällä tavalla. Uranuksen saapuessa nyt lopullisesti Härkään, jossa se pysyy seitsemän vuotta, niiden valintojen seuraamukset joita teemme suhteessa luontoäitiin ja aineelliseen maailmaan, tulevat esiin vielä selvempinä ja nopeammin.

Mutta aikana jolloin viestit tuhosta ja epätoivosta ovat yleisiä, tämä ei ole yksi niistä! Uranus voi olla pelastajamme ja vapauttajamme entisistä virheistä. Se herättää radikaalimman tietämisen, mikä tekee meille mahdolliseksi uudelleenkalibroida tulevaisuus ja luoda kestävä maailma korvaamaan toimimattoman maailman. Härkä on eläinradan ensimmäinen maamerkki. Tässä luova kipinä tunkeutuu ensi kerran aineeseen ja ilmentää hedelmänsä aineelliselle tasolle. Periaatteessa Härkä on me – sinä ja minä – fyysisinä ilmaisuina jumalaisesta kipinästä, joka räjähti elämäksi miljoonia vuosia sitten. Sinällään Uranus Härässä opettaa meille, miten radikaalisti voimme transformoida sen, kuka olemme ja mitä teemme, kun haluamme sitä kovasti.

Härän oppitunnit – miten luodaan turvallisuutta ja vakautta, miten tyydytetään fyysiset tarpeet ja luodaan kestäviä rakenteita, jotka mahdollistavat kasvun ja kehityksen – ovat olleet ihmiskunnan ydinhaasteita vuosituhansia. Toisinaan olemme oppineet nuo oppitunnit paremmin kuin muut! Sivilisaatioiden nouseminen ja kaatuminen kautta ihmishistorian näyttää toteen monet yritykset uhmata niitä muutosvoimia, jotka pitävät jatkuvasti laajentuvan universumimme liikkeessä. Ihmisiä tulee ja menee, kuten myös ideoita, yhteisöjä, elämäntyylejä, prioriteetteja, sotia, rauhoja, uskontoja ja poliittisia liikkeitä. Mikään ei pysy ikuisesti, ja syvimmässä viisaudessaan Härkä tietää tämän ja kunnioittaa ajankulkua ja muutosta, tukien samalla niitä asioita, jotka ylläpitävät meitä vääjäämättömän myllerryksen läpi.

Pelkopohjaisella tasolla Härkä taistelee muutosta vastaan, vastustaen sen pysäyttämätöntä marssia ja kyykistyen puolustamaan oikeuttaan pysyä tutussa, vaikka se osoittautuisi miten vahingolliseksi. Uranuksen matka Härässä ei siedä tuollaista vastarintaa, ja ne jotka jännittyvät uuden edessä, haastetaan syvästi päästämään irti ja antamaan jumalan toimia – mitä se merkitseekin heille. Ja tietysti jollain tasolla kyse on kaikista meistä! Harvat elävät täysin vapaana pelosta, ja saatamme olla tuskallisen tietoinen siitä, että valloittamattomat voimat saattavat ottaa hallinnan ja järjestää elämän uudelleen silmänräpäyksessä. Mutta Uranus vaatii meitä luottamaan, että tulevat muutokset vapauttavat pitkällä tähtäyksellä, vaikka ne näyttävät ainoastaan uhkaavan sitä turvallisuutta, jonka aikaansaamiseksi olemme tehneet kovasti työtä.

Uranus Härässä ei ainoastaan ajattele laatikon ulkopuolella – se hajottaa sen säpäleiksi sisältä käsin tietäen, että se on jo korjauskelvoton. Se muistuttaa meille, että olemme vastuussa elämästämme kokonaisuudessaan – sitä on kuitenkin vaikea niellä. Se haastaa ne kaksinaiset näkemykset, että ulkoiset syyt aiheuttavat sisäisen taistelun. Ja se muistuttaa meille, että olemme paljon suurempia, kuin uskomme, niin voimakkaita, että pystymme muuttamaan minkä tahansa – jokaisen ajatuksen, tunteen ja kokemuksen – kun sitoudumme syvästi tiukkaan heräämispolkuun. Toisaalta meidän täytyy löytää oma totuutemme nyt, ei roikkua toisten totuuksissa, joita ihmiset keräävät lohtua ja identiteettiä varten. Meidän täytyy kulkea omaa polkuamme riippumatta siitä, miten kauas se vie meidät niiden luota, joiden kanssa olemme aiemmin olleet harmoniassa.

Tämä Uranus lupaa tuhota myös sitkeimmät siteet, jos ne estävät meitä hyväksymästä totuuden siitä, kuka olemme. Seuraavat seitsemän vuotta antaa arvokkaan ja tosinaan henkeäsalpaavan tilaisuuden kuvitella uudelleen tulevaisuutemme, kylväen sen nykyhetkeen uudella sitoutumisella prioriteettiemme radikaaliin muuttamiseen tarvittaessa. Mitään ei ole nyt poissuljettu – mikä tahansa on mahdollista. Mikä tahansa. Siis tiedosta, mitä luot, ja käytä Uranusta oppaanasi uuteen ja raikkaaseen maailmaan.

Kirjassaan "The Black Butterfly: An Invitation to Radical Aliveness" Richard Moss toteaa: "Niistä samoista voimista jotka musertavat ihmisiä, voi tulla syvää säteilyä yksilössä, joka ei enää vastusta tai yritä muuttaa elämää." Tämä opetus on keskeinen kokiessamme Uranusta Härässä, koska sen energia saattaa hyvinkin ilmentyä tuhoisina voimina, jotka hyväksyttynä antavat rajattomasti energiaa elää radikaalisti uudelleenmuotoiltua elämää. Tietysti tämä Uranus ilmaisee toisinaan itseään vaikeasti käsiteltävillä tavoilla, sekä yksilöinä että kollektiivina. Ruokaketju ja -jakelu voi häiriintyä; nautasisaremme ja -veljemme saattavat vastustaa jatkuvaa riistämistään ja ilmentää olosuhteet, jotka estävät sen jatkumisen tai merkittävästi häiritsevät sitä; rahoitusjärjestelmät ja -instituutiot kamppailevat, kuten myös kryptovaluutat joita on ylistetty uudeksi tavaksi tehdä bisnestä. Ympäristö-, talous- ja muut globaalit tekijät pakottavat itse bisneksen muokkaamaan ulkoasuaan, uudelleenkalibroimaan toimintaansa ja pohtimaan aina vain syvemmin paikallista ja globaalia vaikutustaan. Emme tarvitse astrologia kertomaan tätä, eikö vain? Katso vain ympärillesi ja voit nähdä sen itse. Mutta voit olla vakuuttunut, että mikä tahansa talousennuste, poliittinen ilmapiri ja laajasti hyväksytty näkemys onkin, Uranus Härässä yllättää meidät siinä, miten asiat tarkkaan ottaen tapahtuvat, missä heikot lenkit ovat ja kuka voittaa, tullakseen vain syöstyä taas vallasta, kun koko nopea muutoskierros alkaa alusta. Mutta kenties kaikkein tärkeintä, se yllättää meidät myös ilmaantuvilla ratkaisuilla ja ihmiskunnan potentiaalilla tehdä, mitä täytyy, uuden maailman luomiseksi vanhan tuhkasta.

Siis mistä löydämme vakautta ja turvallisuutta tällaisina aikoina? Mieluummin sisältä, tietävän sydämen rauhasta, terävän mielen oivalluksesta, kun se kieltäytyy nielemästä saatua päivän viisautta, vaikka se tulisi mitä "valistuneimmasta" lähteestä. Kun Uranus siirtyy Härkään, se on aspektissa perääntyvään Merkuriukseen Kalojen viimeisessä asteessa ja Kheironiin Oinaan ensimmäisessä asteessa. Uuden kuun yhtymä Neptunukseen Kaloissa seuraa muutama tunti myöhemmin. Tässä näemme "saatujen henkisten totuuksien" kuoleman ja korjauksen, joka tulee oman luontaisen viisautemme ottamisesta takaisin. On aika luottaa omaan syvempään tietämiseemme, ei odottaa toisten kertovan meille, mitä tehdä tai miltä tietyn heräämistyypin pitäisi näyttää. Jos käännyt planeettojen puoleen viisauden saamiseksi, kuten minä teen, muista aina: ne ovat sisälläsi, eivät ulkoisia voimia, jotka tuputtavat tiettyä omaa estettään tai siunaustaan. Kaikki transiitit, kuunvaiheet ja pimennykset ovat ulkoisia heijastuksia muutos- ja kasvuvoimista meidän jokaisen sisällä. Äläkä usko, mitä kuka tahansa astrologi sanoo, ellei se resonoi syvimmän ja viisaimman itsesi kanssa. Vie kaikki, mitä kohtaat, avoimen sydämen ja arvostelukykyisen mielen läpi – ne ovat kaikkein parhaita opettajia.

Ja lopuksi muutama kysymys, joita kannattaa pohtia, kun Uranus siirtyy Härkään:

Mikä laukaisee impulsiivisen puolesi? Miten erotat impulsiivisen reagoinnin motivaatiosta, joka syntyy aidosta harmoniasta elämän luovan virran kanssa?

Mihin käyttäytymistapoihin sorrut toistuvasti siitä huolimatta, miten huonosti ne ovat palvelleet aiemmin?! Mikä pitää sinut jumissa näissä vanhoissa tavoissa, jotka ovat sitkeitä? Oletko nyt valmis päästämään niistä irti kerta kaikkiaan?

Miten voit parhaiten tukea itseäsi ja muita näiden äkillistä ja häiritsevää muutosta sisältävien aikojen läpi?

Miten säilytät sen, millä on eniten merkitystä, ja annat muun pudota pois silloin, kun sen täytyy? Miten ylipäätään tiedät, millä on eniten merkitystä?!

Vaatiiko ulkoinen muutos aina sisäistä muutosta ja toisin päin?

Miten vahvasti identifioidut aineelliseen ulottuvuuteen, ja mitä teet, kun se putoaa pois?

Etsitkö Totuutta isolla T:llä vai ainoastaan "totuuksia", jotka sopivat henkilökohtaiseen agendaasi?

Oletko valmistautunut tekemään uhrauksia, joita Totuus vaatii? Jos et, mitä tapahtuu, kun sinun täytyy tehdä niitä joka tapauksessa?!

Uranus Härässä … siitä tulee mielenkiintoista – se on varmaa! Kukaan ei pääse läpi tämän valloittamattoman voiman koskettamatta, joka aiheuttaa perustavanlaatuista muutosta henkilökohtaisella ja globaalilla tasolla. Rooli jota esitämme tuossa muutoksessa – sanoilla, ajatuksilla ja teoilla – riippuu meistä, kuten aina.

Valitkaamme kaikki hyvin.

Sarah Varcas

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.03.2019 15:19

MAALISKUUN 2019 ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
6.3.2019

Olemme nyt vuoden 2019 kolmannessa kuukaudessa, ja siinä on 3-3-värähtely, joten olemme koko kuukauden mestaruuspotentiaalissa. Nousemmeko tilanteen tasalle ja sallimme tämän mestaruuden peilautua omaan energiakenttäämme? Vaikka Merkurius perääntyykin maaliskuussa, on valtava potentiaali eteenpäin liikkumiseen energiatasolla – ajattele taajuutta ja värähtelyä, ei vauhtia ja liikettä. Niinpä vaikkemme ajattele liikkuvamme aktiivisesti eteenpäin, meidän täytyy ajatella toimintaa ja liikettä koko energiakenttää vasten – miten paljon se muuttuu ja miten toiminnan täytyy maadottua sisäisesti ja energeettisesti ennen ilmentymistään ulkoisesti.

Maaliskuun alkaa, kun uusikuu on Kalojen 15-asteessa ja myös Merkurius alkaa perääntyä Kaloissa, Kheiron on juuri siirtynyt Kaloista Oinaaseen, Venus siirtyy Vesimieheen ja vuoden iso liike: Uranus siirtyy Härkään ja päättää syklin, joka alkoi 1933. Nyt siirrymme Oinas-Uranuksen kaaoksesta ja tulesta Härkä-Uranuksen maadoittuneempaan ja kenties hitaampaan liikkeeseen. Siirtyminen tulimerkistä maamerkkiin hidastaa vähän myös arvaamatonta Uranusta. Myös Merkuriuksen perääntyminen koko kuukauden auttaa.

Meillä tapahtuu kuitenkin maaliskuussa uusi toimintamallimuutos, joka vie meidät jatkuvasta eteenpäin työntämisestä ja uusien energioiden vastaanottamisesta hidastumiseen, mikä vaatii harkitsemaan seuraavia askeliamme, uusia valintojamme ja sitä, miten käytämme saatavilla olevia uusia energioita ja mahdollisuuksia. Puhun tässä Uranuksen merkkivaihdoksesta, koska se on ollut vastuussa valtavista energialiikkeistämme vuodesta 2010 saakka.

Olemme olleet täysillä energialatauksessa, -laajentumisessa ja -integroinnissa monta kuukautta. Itse asiassa Uranus Oinaassa alkoi toukokuussa 2010, mikä starttasi meidät tällä polulla saamaan mahdollisimman paljon energiaa. Vaikkemme pystyneet mitenkään integroimaan tuota energiatasoa, se oli läsnä planeetalla. Tästä syystä on tapahtunut hyvin paljon transformoitumista monella tasolla, mistä osa ei ole ollut kovin miellyttävää. Suhteiden nopea loppuminen, ystävien menettäminen, ihmisten lähteminen planeetalta ja voimakas polarisoituminen, jota näemme maailmassa, tapahtuivat kaikki Uranuksen ollessa Oinaassa.

Nyt voimme hidastaa vähän ja alkaa integroida tätä energiaa, mutta sen tapahtuminen niin nopeasti oli siunaus siinä mielessä, että pystyimme saamaan karman ja sieluryhmäkierrot päätökseen paljon vaivattomammin. Joissain (tai monissa) tapauksissa ihmiset jotka olivat osallisia, lähtivät elämästämme ja päättivät nuo kierrot, eikä meidän tarvinnut katkaista noita suhteita. Ja miellä on aikaa huhtikuuhun 2026 työskennellä Uranuksen kanssa tällä tavalla.

Härkää hallitsee Venus, joka pehmentää Uranuksen särmiä tavalla, jota Mars, Oinaan hallitsija, ei tehnyt. Ilma ja tuli ovat räjähdysherkkä yhdistelmä, kun taas ilma ja maa kannustavat kasvuun paljon vähemmän draaman ja kaaoksen kera. Ja vielä yksi asia: Venus on Vesimiehessä, Uranuksen merkissä, kun taas Uranus on Härässä, Venuksen merkissä, mikä merkitsee, että ne ovat "keskinäisessä vastaanotossa" koko kuukauden. Tämä lisää ekstrapuhtia näiden kahden energiasyklin potentiaaliin koko kuukauden, Merkuriuksen perääntymisestä huolimatta.

Täysikuu ja päiväntasaus

Täysikuu Vaa'an/Oinaan 0-asteessa 20.3. on yhtä aikaa päiväntasauksen kanssa, mikä lisää tämän eläinradan uuden kierron taajuutta. Täysikuu on kulminaatiotapahtuma, mutta se aloittaa myös uuden astrosyklin, joten se kehottaa luomaan voimakkaita loppuja, jotka sallivat voimakkaat uudet alut. Olemmeko valmis viimeistelemään nuo ratkaisemattomat asiat, jättämättä mitään roikkumaan, mihin meidän täytyisi palata myöhemmin? Parantuminen on loppuunsaattamis- ja päätösprosessi – se ei ole asioiden korjaamista, jotta ne tuntuvat paremmalta.

Ylösnousemussyklin viimeistely

Loppuunsaattaminen ja päätös ovat nyt välttämättömiä, koska emme voi siirtyä ylösnousemuksen ja moniulotteisuuden uusiin aspekteihin ja jatkaa 3D/5D-integrointia, jos monet langat sitovat meidät menneisyyteen. Puhutaanpa tästä Merkuriuksen perääntymiseen liittyen, joka kestää koko kuukauden, 28.3. saakka. Merkurius perääntyy Kaloissa, eläinradan viimeisessä merkissä. Merkuriuksella on erityissuhde Kaloihin, koska Merkurius hallitsee karmaa ja Kalat on merkki, jossa koemme karmaamme sielutasolla ja voimme myös selvittää sen. Näetkö tässä karman lopettamispotentiaalin?

Siitä lähtien kun aloin kirjoittaa ja kanavoida arkkienkeli Urielia 2004, olen kertonut, että yksi syy olemiseemme tässä elämässä on lopettaa karmamme ja karmakiertomme. Tämä on osa ylösnousemussykliä, meidän täytyy päästä täysin 5D-energiaan, ja se on yksi viime askelista 3D/5D-integroinnissamme.

Meillä on ollut monia tilaisuuksia tehdä se kuluneina 15 vuotena, jotkut niistä ovat olleet tehokkaampia kuin toiset. Joskus tarvitsemme useita tilaisuuksia, ennen kuin pystymme saattamaan loppuun ja saamaan päätöksen karmalle. Ja maaliskuussa meillä on taas uusi tilaisuus tehdä se, koska maaliskuun energia kutsuu meitä ottamaan vastaan mestaruutemme, tekemään tilaa ihmeille ja marssimaan eteenpäin sujuvasti ja helposti, mikä on osa jumalaista harmoniasuunnitelmaamme.

Siis mitä tapahtuu maaliskuussa kaiken tämän potentiaalin myötä? Energeettinen täysivaltaisuus hallitsee, ja uhritietoisuus on paljon tehottomampi vaihtoehto. Maaliskuun avainsanoja ovat tarkoituksellinen ja inspiroitunut toiminta, joka on yhdenmukaista jumalaisen harmoniamme kanssa, jotta voimme siirtyä korkeimpia ja parhaimpia lopputuloksiamme kohti kaikissa asioissa.

Voimme käyttää maaliskuun potentiaalin ajatellaksemme loppuja ja alkuja osana samaa lausetta. Mitä meidän täytyy lopettaa, jotta jokin uusi voi alkaa? Ja se mikä loppuu, on kulkenut meillä energiatiensä päähän, jotta voimme lakata katsomasta noita ratkaisemattomia asioita, luopua niistä kerta kaikkiaan ja antaa jännittävien uusien alkujen tulla mahdolliseksi meille nyt. Upeaa kuukautta.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.03.2019 15:27

MAALISKUUN AALTOJA JA VOIMAKKAITA MUUTOKSIA ODOTETTAVISSA

Kirjoittanut Sandra Walter (www.sandrawalter.com)
2.3.2019

Siunausta, rakas valoheimo.

Aaltojen eteneminen – helmikuun viimeinen viikko, maaliskuun puoliväli ja huhtikuun loppu – on voimakasta ja tarkoituksellista. Helmikuun alkuaalto on nyt valmis.

Geomagneettimyrskyt olivat voimakkaita aallon saapuessa. Huomaa puhdistamis- ja uudelleenjärjestelyvaikutukset omassa elämänvirrassasi. Mitä voimakkaampia energioista tulee, sitä enemmän karsitamme vanhaa. Itke se ulos, tanssi se ulos, laula se ulos … anna valon muuttaa sinua. Huomaa muutokset tietoisuudessasi, kentissäsi, sydämessäsi ja ruumiillistumisessasi. Tässä jumalaisessa antautumistasossa on pehmeyttä, luovuutta ja viisautta.

Aktivoinnit voimistuvat heijastamaan valokehoyhdistymisen seuraavaa tasoa. Ruumiillistuminen kiihtyy (kaiken muun rinnalla) ja uusia kokemuksia tulee esiin. Henkilökohtaisesti minulla oli täysin uusi kokemus valokehon yhdistymisestä viime sunnuntaina ykseysmeditaatioiden aikana. Kirkas, kimmeltävä, säkenöivä ja hyvin psykedeelinen tähden synnyttämistunne säteili sydämestä ulospäin ja keho- ja valokehotasojen läpi. Se ylitti kaiken, mitä olen ennen tuntenut – ja tämä kertoo paljon. Toivotan sen tervetulleeksi uudestaan!

Toinen aalto – maaliskuu

Nämä sisäänvirtaukset, kuten tämän vuoden kaikki aallot, eivät vetäydy. Kosmisissa virtauksissa ei ole taukoa. Mene ulos ja hengitä, ankkuroi ja nollaa. Nopeutumisella on tarkoitus monilla tasoilla, mukaan luettuna kollektiiviset kehityskaaret.

Maadoittuminen tapahtuu uuden Maan kristallitodellisuuksiin – enemmän valokehoyhdistymistä kuin tiheää ankkuroidu-vanhaan-ytimeen -dynamiikkaa. Tunnet noiden tiheämpien todellisuuksien hajoavan – siellä ei ole mitään, mihin ankkuroitua. Anna sydänkeskusevoluution yhdistää sinut kaikkeen olevaiseen, ylösnousseisiin todellisuuksiin. Ne tuntuvat erilaisilta – antaudu uusiin aistimuksiin.

Tämän etenemisen taajuus lisääntyy, ja tapahtuu aistittavia hyppyjä uuden kuun aikana 6.3. (klo 8.05 PT), auringon aktiivisuutta 13.–17.3. paikkeilla ja maaliskuun päiväntasaukseen saakka 20.3. klo 14.58 PT. Päiväntasaus on uuden valon sisäänvirtausten avainhetki tasapaino-ominaisuuksiensa vuoksi. Meillä on myös täysikuu päiväntasauksessa (klo 18.43 PT), mikä luo erittäin voimallisen hetken tasapainoon ja todellisuuden uudelleenkirjoittamiseen.

Uusia suhteita, kumppanuuksia, kanssaluomuksia ja tiimejä muodostuu harmonisoitumiseksi uuden ruumiillistuneen ilmaisumuodon ja uusien taitojemme kanssa. Tämä uudelleenjärjestäytyminen liittyy kontaktiin, ruumiillistumisen valopuumerkkeihin (kollektiivin voimistuminen kanssaluomisen avulla) ja suorempaan työskentelyyn korkeampien maailmojen kanssa.

Akaasian poistaminen

Akaasian vääristymiä on puhdistettu – jo vuosia – ja tämä nopeutuu mukautumaan kollektiiviseen ylösnousemukseen. Epäorgaaniset kokemukset kirjoitetaan yli, harmonisoimaan orgaanisten aikajanojen menneet, nykyiset ja tulevat virrat. Näemme tämän omassa elämänvirrassamme: muisto traumoista, draamasta tai loukkaavista kokemuksista sekä niihin liittyvät tunteet häviävät.

Tämä liittyy myös astraalin purkautumiseen, niiden verhojen ohenemiseen, jotka sallivat erillisyysharhan. Unitilamme heijastaa selvästi tätä aikajanojen ja kokemusten uudelleenjärjestelyä mukautumaan korkeampiin todellisuuksiin. Useiden elämien ja rinnakkaismahdollisuuksien eriskummalliset ja "kiireiset" sirpaleet järjestäytyvät. Kollektiivista alitajuntaa puhdistetaan menneisyyden vääristymistä ja ohjelmista, menneisyys-nykyisyys-tulevaisuus -virran korjaamiseksi ylösnousemuksen orgaanisten aikajanojen myötä. Tämä on heijastusta ratkaisusta, joka tapahtuu universaalilla tasolla.

Plasma-aallot

Maaliskuussa tulee positiivisia, fotonikoodattuja plasma-aaltoja, mikä tukee uutta kokemusta puhtaasta ykseystietoisuudesta ilman menneisyyden vääristymiä. Tämä on kosmisen tason tukea ruumiillistumisellemme, ja ruumiillistujilla on erittäin voimakkaita, positiivisia kokemuksia, kun nämä sisäänvirtaukset voimistuvat.

Olemme juuri alkaneet kokea ykseystietoisuuden korkeampia tasoja – miltä se tuntuu kehossa ja miten sitä käytetään harmoniassa jumalaisen tahdon kanssa. Erittäin jännittävä käytävä, joka tapahtuu samaan aikaan kulissien takaisen purkamisen kanssa. Nerokasta. Muista, että pidämme tasapainoa, tyyneyttä näissä kollektiivisissa myrskyissä. Nämä aallot tekevät siitä helpompaa – antaudu transformaatiolle.

Muinaispaikkojen uudelleenaktivointi

Portinvartijat/verkkotyöläiset ovat muutaman vuoden aktivoineet muinaispaikkoja uudelleen Gaiassa (maanalaisissa, paljastamattomissa rakenteissa). Laitoimme nämä muinaiset rakennelmat Gaiaan ylösnousemusta varten, ja galaktiset tasomme vartioivat niitä.

Nämä paikat ja portaalit ovat jo yhteydessä uuden Maan kristalliseen verkkojärjestelmään. Kuten monet näistä harkituista paikoista, ne olivat levossa parasta skenaariota varten tai paikkaa tulevalla aikajanalla, jolloin ylösnousemus tapahtuisi. Olemme saapuneet tuohon aktivoitumishetkeen. Gaian ydinmagneettimuutos muutaman viime kuukauden aikana on palvellut kuin yhdistelmälukko, joka sallii näiden kristalliytimen virtojen kulkea näiden heränneiden Maan sisäosan/muinaisten maanalaisten solmukohtien kautta.

Useat näistä portaaleista ovat yhteydessä muinaisiin kristallikerrostumiin ja akvifereihin sekä pyhiin kivirakennelmiin pinnan alla. Nämä eivät ole matkustamiseen liittyviä tähtiportteja, vaan portteja jotka tekevät sillan maailmojen välille ja luovat yhtenäisemmän yhdentymisen, kun liitymme yhteen ylösnousemustodellisuuksien ja korkeampien tasojemme kanssa.

Ne auttavat ensikontaktihankkeissa, sateenkaarisilta-DNA:ssa ja kristallipoluissa uuden Maan todellisuuksiin. Suuri valotulva Gaiasta, ja tapa virrata ulos aurinkomaisen ytimen voimakasta stimulointia, kun se vastaanottaa näitä fotoniaaltoja. Jakelujärjestelmä ja vakauttamismekanismi. Jos sinua kutsutaan auttamaan näissä aktivoinneissa kollektiivisen porttityön aikana, luettelo on tämän artikkelin lopussa.

Pätevöityminen kolminaisuus-DNA-markkereihin

Kolminaisuus-DNA-koodeja aktivoidaan kollektiivisesti, mikä tuo täysin uusia aistimuksia kehoon ja valokehoon. Kolminaisuus-DNA, ylösnousemuspolku tai kosminen aurinko-Kristus on heijastusta jumalolentoitsestä, ylisielusta tai "minä olen" -olemuksesta. Kollektiivinen ruumiillistumisemme kutsuu esiin kolminaisuus-DNA-markkereita, jotka ovat jumalihmisen kollektiivinen DNA-puumerkki, ykseystietoisuuden, positiivisten fotoniplasma-aaltojen ja Gaian valotason laukaisemana.

Tämä laajentava ja suuri-tuntematon värähtely voi aiheuttaa myös ahdistusta tai itse-epäilyä. Tämä on mestaruushaasteemme. Tasapaino. Jatkuva harmonia rakkauden ja palvelun kanssa. Muistakaa, miten valtavia olette, rakkaat sydämet. Pitäkää valo korkealla.

Elementaalit ja ykseystietoisuus

Muistakaa, että elementaalit ovat heijastusta parantumisesta, jota tapahtuu planeetalla tällä hetkellä. Elementaalit kehittyvät puhtaaksi ykseystietoisuudeksi, aivan kuten me. Niihin vaikuttaa meidän värähtelymme, ja taas kerran … ruumiillistuminen muuttaa kaiken.

Käsittelimme tätä lyhyesti First Contact -retriittimme ( https://www.acoustichealth.com/mastery- ... ra-walter/ ) aikana. Elementaalit voivat näyttää meille, missä portaaleja ja portteja aktivoidaan. Joskus niitä käytetään meidän totuttamisessa suuriin kappaleisiin pään yläpuolella (pilvialusvaikutelma). Ne näyttävät meille, missä Gaia tasapainottuu uudelleen, erityisesti ydinmagneettimuutoksen myötä tänä vuonna. Elementaalit työskentelevät kanssamme, kun siirrymme ykseystietoisuuteen. Jumalainen heijastus kollektiivisesta etenemisestämme.

Vesi on herkin ja helpoin tapa toimittaa parannusta, palautumista ja valokoodeja elementaalien kautta. Kuten tiede on todistanut, vesi on herkkä ajatuksille ja tunteille. Se toimii yhdessä kehomme DNA:n ja rauhasten (käpylisäke, aivolisäke, kateenkorva jne.) kanssa, meidän yhdistämiseksi kosmisiin tähtiportteihin, korkeampiin tasoihimme, kosmisiin valoaaltoihin ja informaatioon muista tähtijärjestelmistä.

Gaia käyttää vettä parantamiseen.
Ajattele kaikkea tätä sademäärää, kuin valkoisina verisoluina jotka syöksyvät haavaan. Tasapainottumista ja palautumista tapahtuu. Muista tämä, kun elementaalit käyttäytyvät epätavallisesti. Palaa aina suurempaan kuvaan – koemme näiden maailmojen täydellisen transformoitumisen erittäin lyhyessä lineaarisessa ajassa.

Kun siirrymme ykseystietoisuuteen, tämä puhdistamis- ja parantamistoiminta heijastuu omaan kehoomme – itkemme. Useimmat teistä ymmärtävät tämän, ja kunnon itkeminen on erinomainen tapa päästää lisää valoa sisään. Se karistaa vanhaa ja tekee tilaa uudelle valolle.

Paljon tapahtuu kulissien takana, mikä aiheuttaa laineita kollektiivisiin tunnekenttiin. On sekä helpotusta että surua siitä, mitä on tapahtunut. Jos olet itkenyt ilman syytä, se saattaa olla heijastusta voimakkaasta globaalista parantamistoiminnasta. Ei ainoastaan muuntamista Gaian puolesta, vaan tulemista yhdeksi kaiken olevaisen kanssa. Meistä tulee yhtä tämän parantamistoiminnan kanssa ja sallimme sen puhdistaa solumme, DNA:mme ja energiakenttämme. Tunnet myös valtavaa iloa, joten kyyneleet voivat olla juhlaa. On iloinen syntymä! Yritä olla pohtimatta syytä tai tuomitsematta sitä, ja antaudu sille, miten kehon tarvitsee tulkita tuo parantuminen.

Tilaisuuksia yhdistymiseen tällä viikolla

Kun hyvin paljon tapahtuu kerralla ja energiat ja tapahtumat nopeutuvat, voimme luoda vakautta ja selvittää polkua kaikille halukkaille sydämille.

* Sunnuntai 3.3. 3-3-3, sunnuntain ykseysmeditaatiot. Portinvartijat avautuvat uudelle kuulle ja jakavat 3-3-3-kolminaisuusavaikoodeja ruumiillistumista varten. Liity tuhansien joukkoon viikoittaisiin meditaatioihimme ja operoimiseen uuden Maan tasolla. Kolmen vuoden meditointien jälkeen kenttä on voimakas ja kollektiiviset kokemuksemme ovat syvällisiä. Osallistu ja levitä sanaa. Yksityiskohtia täältä http://www.sandrawalter.com/unity/ .

* Keskiviikko 6.3. Uusikuu klo 8.05 PT

* Sunnuntai 10.3. Yhtenäinen porttiavautuminen sisäänvirtaukseen 13.–17.3., ja sunnuntain ykseysmeditaatiot. Kesäaika alkaa, tarkista aika aikavyöhykemuuntimesta.

* 13.–17.3. ja jatkuen päiväntasaukseen. Tämän aaltosarjan toinen. Lisää aurinkotoimintaa odotettavissa ja kristalliverkon voimistumista, kun fokusoidumme muinaisten pyhien portaalien uudelleenaktivointiin Gaiassa.

* Maaliskuun päiväntasaus 20.3. klo 14.58 PT. Päiväntasaus on avainhetki uuden valon sisäänvirtaukseen tasapainottamisominaisuuksiensa vuoksi. Meillä on myös täysikuu (klo 18.43 PT).

Tulevia tapahtumia

Exploring Mastery, uusi kuukausittainen webinaari ja nettiyhteisö alkaa lauantaina 9.3. Yksityiskohtia täältä http://www.sandrawalter.com/the-high-vi ... nt-update/ .

Yltäkylläisyyskassin tavaroita Sedonan Crystalline Convergence -tapahtumaa https://sandrawalter.mykajabi.com/cryst ... onvergence varten otetaan vastaan maaliskuun ajan. Ääretöntä kiitollisuutta kaikille lahjoittaneille. Miten jumalainen ja antelias kollektiivi meillä onkaan. Katso yksityiskohtia täältä https://sandrawalter.mykajabi.com/exploringmastery .

On merkittävä käytävä meille kaikille
. Ruumiillistuminen on ainutlaatuinen kokemus, erilainen kuin mikään, mitä on tullut aiemmin tällä ylösnousemuspolulla. Nähdä ja tuntea itsensä yhdistyvän korkeampaan itseen, säilyttäen samalla haalistuvan alemman itsen elämänvirran … todella loistavaa. Olen ikuisesti kiitollinen tämän matkan jakamisesta teidän kanssanne, rakkaat.

Siunausta ja kiitollisuutta kaikille tason nostamisesta kauniilla tavoilla tässä nyt-hetkessä. Lähetän jumalaista rakkaus-valoa ja vahvuutta meille kaikille todellisuutta muuttavaan käytävään. Näyttäkäämme ihmisille, mikä on mahdollista ylösnousemuksen myötä!

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.03.2019 15:29

KYNNYKSELLÄ

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
4.3.2019

Monet meistä löytävät itsensä uudesta tilasta, uudesta maailmasta, jossa huomaamme, ettei mikään toimi niin kuin ennen. Meidän täytyy heittää pois kaikki, minkä tiesimme ja todella TUNTEA tiemme tämän uuden tilan läpi. Muistan sanoneeni lapsena, että maailmamme on ylösalaisin – mikään ei toiminut niin, kuin pitäisi. No, nyt maailma toimii oikeinpäin. Se on erilaista kuin mikään, minkä olemme kokeneet, mutta sielumme muistaa ja auttaa meitä navigoimaan tätä uutta tilaa. Meidän täytyy pelkästään seurata sen johdolla.

Saadakseni paremman ymmärryksen, pyysin näyttämään, missä olemme tällä hetkellä. Minulle näytettiin odotusalue, kuin jättimäinen säiliö. Aivan sen ulkopuolella oli uskomattoman värinen kynnys. Persikkaa, turkoosia, oranssia, kultaa, valkoista ja pinkkiä. Kynnyksen takana oli mahdollisuusvirtoja, luomislinjoja, joita oli yhtä paljon kuin auringonsäteitä.

Minulle kerrottiin, että tällä odotusalueella meille näytetään kaikki uskomuksemme, pelkomme ja epäilymme. Kaikki mikä pidättelee meitä tai rajoittaa potentiaaliamme, täytyy nähdä. Kysyin, onko tämä se "suuri puhdistus", josta olin lukenut, ja minulle kerrottiin:

"Ymmärrämme, miksi tätä kutsutaan puhdistukseksi. Me kuitenkin kutsumme sitä mieluummin yhdistymiseksi. Se on kaiken sen yhdistämistä, mitä olette ja olette olleet. Se sallii teidän nähdä, mikä täytyy vielä parantaa sisällä. Se sallii teidän nähdä kunnolla kaavat, käyttäytymistavat ja tukokset. Tässä paikassa voi valita, mikä pidetään ja mikä transformoidaan toiseen ilmaisumuotoon."

He selittivät minulle, että sen ulkopuolella, tuon kynnyksen ulkopuolella, on äärettömät mahdollisuudet kaikkeen, mitä haluamme luoda. Ainoa asia joka estää mahdollisuutta toteutumasta, on uskomusjärjestelmämme. Tiimini sanoi minulle: "Ota toiveesi avata parantumiskeskus lapsille", kun osoitettiin erästä mahdollisuuslinjaa, joka hehkui kirkkaasti. "Jos sinulla on kuitenkin sisälläsi uskomus, ettei sinulla ole rahaa, se purkaa tuon mahdollisuuden." Sitten katselin, miten mahdollisuuslinjoja pimeni ja hävisi rajoittavien uskomusten ja kehossa olevan ohjelmoinnin vuoksi.

Kysyin, miten meidän on tarkoitus löytää tiemme kaikkien äärettömien mahdollisuuksien seassa. Vastaus on: sydäntilamme kautta, yhdistyen samalla korkeimpaan iloomme ja innostukseemme. (Kokeile muuttaa sana "pelko" tai "ahdistus" "innostukseksi" ja vaihtaa kokemus.)

Selitettiin, ettemme ole tässä odotuspaikassa kauan ja että kaiken mitä näytetään elämässämme, on tarkoitus osoittaa meille, missä meillä on edelleen tunteita, ohjelmia ja uskomuksia, jotka eivät salli meidän elää täysintä elämäämme ja korkeinta luomistamme. Näemme kaiken, mikä ei ole SIELUTOTUUTTAMME, jotta se voidaan muuntaa tästä elämästä ja kaikista inkarnaatioistamme.

Sitten keskustelin Rebecca Dawsonin kanssa (www.rebeccadawson.com), joka on uskomaton kanava. Hän selitti lisää tätä tilaa, jossa olemme. Hän kuvasi, että kuljemme ikään kuin asteroidikentän läpi eikä mikään ole selkeää. Jos kuitenkin liikumme jotain kohti ja TOIMIMME, asteroidikenttä avautuu osittain ja luo polun.

Vanhassa todellisuudessa etsimme merkkejä, synkronismia ja jättityöntöjä universumilta. Kuitenkin nyt meidän täytyy ensin toimia – tehdä luottamushyppy, ennen kuin todellisuudet asettuvat riviin ja avautuvat. Tämä on päinvastoin, miten olemme aina toimineet.

Nyt on aika vapauttaa itsesi kaikista rajoituksista ja uskomuksista, joita on luotu tässä ja muissa elämissä. Avaudu korkeimmalle ilollesi ja ilmaisullesi. TIEDÄ syvällä sisällä, että kaikki mahdollisuudet ovat olemassa, ja luo tästä tilasta.

Toivon, että näet tämän uuden tilan taian ja löydät siinä leikkimishetkiä. Äskettäisessä sessiossa asiakkaan kanssa oppaat kehottivat häntä LEIKKIMÄÄN POIS kaiken, mikä vaivasi häntä. Se oli nerokas neuvo, koska leikin ja ilon tilassa koemme sielun täydellisimmän ilmaisun.

Lähettäen teille paljon rakkautta,
Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.03.2019 12:07

HÄVIÄVÄ PIMEYS, OSA 2

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
27.2.2019

"Denise, olet aidoin kaikista ylösnousemusopettajista, joihin olen törmännyt tähän mennessä. Kiitos, että olet avoin ja rehellinen ja puhut niistä ydinasioista, jotka toiset sivuuttavat täysin. En jaksa niitä, jotka puhuvat ainoastaan sateenkaarisilloista ja 9D-fotonivalosta. Tässä on paljon muutakin. Henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti on kyse ehdottomasti paskashow'sta, jota olemme täällä puhdistamassa, ja teet hienoa työtä käsitellessäsi kaikkea sitä. Kiitos taas!" –Michelle

"Denise, kiitos kovasti tästä! Olen ollut yksi niistä, jotka ovat haluttomia hyväksymään ajatuksen "pimeystiimistä" – ja olen laittanut sen kategoriaan "haavoittuneet ihmiset, jotka elävät pelkojaan". Mutta sinun laillasi minulla on ollut fyysisiä ja tunnetason kohtaamisia puhtaan pahuuden kanssa, joka ylittää pelkän ihmispahuuden. Olen nähnyt kumpaakin – ihmisiä jotka ovat haavoittuneita ja siksi alttiita "pimeystiimin" energioille. Ja olen nähnyt puhdasta pahuutta …" –Lauri

"Kyllä, minun mielestäni pimeät olennot tosiaan hyökkäävät kimppumme 3D-perspektiivistä katsottuna, ja minulla on arpia todistamassa sen. Mutta tulkintani on vähän erilainen, kuin tässä on ilmaistu. Mielestäni pimeät olennot ovat todellisuudessa meidän aspektejamme. Pimeyttä jota tuodaan esiin, koska korkeampia värähtelyjä tulee kehoomme. Nämä aspektit taistelevat selviytyäkseen, koska ne eivät ylösnouse kanssamme." –Richard

"Tämä plastiikkakirurgi selittää, miksi sarjamurhaajat kiihottuvat. Kysymykseni on: tämä ei ole ihmisasia, me emme tee sitä, niinkö? Meihin on iskostettu asioita ja DNA:tamme on manipuloitu matelijajutuilla – tästä syystäkö jotkut ihmiset ovat psykoottisia, on pedofiliaa ja ihmiset alkoivat syödä eläimiä/verta/lihaa? En muista (entisistä elämistäni )ihmisten olleen luonnostaan näin turmeltuneita muilla planeetoilla, ainoastaan matelijoiden kontrolloimilla." –Lana

"Olen ollut henkisellä polulla 20 vuotta ja noin 15 vuotta sitten koin jumalaisen energian/voiman ensimmäisen latauksen. Olin täysin valmistautumaton ja räpiköin tietämättä, mitä tapahtui. Tähän yhdistyi kaksi muuta tapahtumaa samanaikaisesti – toisen ollessa verhojen nouseminen, jolloin koin kaikenlaisia psyykkisiä ilmiöitä. Toisessa pimeät voimat hyökkäsivät kimppuuni jokaisena mahdollisena tilaisuutena. Sri Aurobindo kutsuu heitä vastavoimiksi, jotka yrittävät estää etsijää etenemästä polulla. Ne ovat hyvin todellisia, kuten todistat, mutta etsijän on myös hyödyllistä kokea niitä erottaakseen valon pimeistä energioista …" –Maureen

Yllä olevat lainaukset ovat lukijoiden kommentteja edelliseen artikkeliini "Häviävä pimeys". Haluan myös mainita sähköpostin, jonka sain hiljattain Lilyltä, joka viittasi kirjoituksiini "ylösnousemuksesta kaikenkattavasti". Arvostan sitä kovasti, koska juuri niin olen aina kirjoittanut ylösnousemusprosessista – kaikki hyvät, pahat ja rumat. Olemme Lähde, valo ja pimeys, ilo ja tuska, kauheudet ja syvällisyys, ja kaikki siksi että Lähde on rakkaus ja rakkaudella on ikuinen tarve luoda.

Haluan kiittää Lauria rehellisyydestä siinä, ettei hän uskonut "pimeystiimiä" edes olleen – kuten olen kutsunut kaikkia negatiivisia muukalaisia, olentoja, entiteettejä, paholaisia ja demoneja ja portaali-ihmisiä. Olen aina tiennyt, että useimmat ihmiset, kuten Richard, eivät ole koskaan tienneet, että on negatiivisia muukalaisia, olentoja jne., puhumattakaan siitä, mitä ne ovat tehneet ihmiskunnalle, ihmistietoisuudelle, ihmis-DNA:lle, fyysiselle 3D-maalle, tälle aurinkokunnalle, 4D-astraalistasolle ja muulle. Se on liikaa monien ihmisten käsitellä psyykkisesti ja tunteellisesti. Heidän on helpompaa uskoa niihin nurinkääntämisiin, vääristymiin ja valheisiin, joita negatiiviset muukalaiset ovat tarkoituksella laittaneet ihmistietoisuuteen, kahteen maailman pääuskontoon ja globaaliin historiaan siitä, että kaikki negatiivisuus on ihmisissä. Pimeystiimin olemassaolon ja negatiivisten tekojen kieltäminen ei kuitenkaan saa niitä taianomaisesti häviämään – evoluutio saa, ja sitä juuri on tapahtunut meille ja kaikelle kaikkialla.

Maureen mainitsi tämän kommentissaan. Olen kirjoittanut toistuvasti tästä aiheesta Transitions-sivuilla vuodesta 2007 saakka. Olen kirjoittanut monta artikkelia sinne ja muutaman tänne, sekä lukemattomia yksityisiä sähköposteja ihmisille ympäri maailmaa, jotka ovat kirjoittaneet minulle vuodesta 2003 saakka suuressa tuskassaan ja hämmennyksessään, koska näkymättömät negatiiviset asiat olivat yhtäkkiä hyökänneet heidän kimppuunsa eivätkä he tietäneet, miksi tai miten lopettaa sen tai suojata itsensä ja rakkaansa. Kuten olen sanonut monta kertaa näiden jatkuvien ylösnousemusprosessivuosien saatossa, sillä hetkellä kun ylösnousemusprosessin evoluutioenergiat aktivoivat ihmisen, pimeystiimi tunnistaa välittömästi, että joku on laukaistu energeettisesti kehittymään niiden taajuusasteikon, kontrollointitaktiikkojen ja eetterilaitteiden yli, joihin sisältyy eteeriset tekoälylaitteet. Niinpä ne yrittävät välittömästi jarruttaa evoluutiota tai pysäyttää sen kokonaan, jos pystyvät, ja/tai uuvuttaa toistuvilla hyökkäyksillä, jotta yksilö putoaa energeettisesti takaisin niiden taajuusasteikolle, jolle ne jatkavat ruokailua hänellä.

Taajuusaidat ihmisten ja Maan ympärillä ja muualla ovat olleet hyvin todellisia sekä fyysisesti että eteerisesti. Pimeystiimi on välittömästi tiennyt sen, kun ihminen aktivoituu luonnollisilla evoluutiovaloenergioilla jne., ja ne reagoivat siihen melkein välittömästi ja parhaansa mukaan estävät valoa tulemasta sinne, mikä on ollut niiden kaappaamaa aluetta ja ihmiskuntaa hyvin pitkän aikaa.

Lanan kommentti heijastaa näitä nurinkääntämisiä ja vääristymiä, joita negatiiviset muukalaiset ovat tehneet ihmiskunnalle ja Maalle kauan sitten. Minullakin on ollut lapsuudesta saakka tietoisia muistoja siitä, millainen Maa ja ihmiskunta olivat, ennen kuin pimeystiimi saapui ja teki kaiken, mitä se on tehnyt ihmisille ja Maalle. Ihmiset olivat ja ovat luonnostaan positiivisia, empaattisia ja rehellisiä luontokappaleita, jotka haluavat parasta ja suurinta hyvää koko ihmiskunnalle, eläimille, Maalle ja kaikelle muulle. Kiitos kuitenkin sen, että tietyt negatiiviset muukalaiset uskoivat olevansa suurempia kuin Lähde/Jumala/kaikki olevainen, he erottivat itsensä tahallaan Lähteestä, mikä merkitsi myös, että he erottivat itsensä sen luonnollisista, elämää tukevista energioista. Tuo egoistinen megauskomus ja toiminta merkitsivät, että heidän täytyi loisia Lähteeseen yhdistyneissä olennoissa, kuten ihmiset, ruokkiakseen itsensä, saadakseen polttoainetta negatiivisiin laitteisiinsa ja agendoihinsa ja kirjaimellisesti jatkaakseen olemassaoloaan.

Tästä syystä Maa oli karanteenissa tuhansia vuosia. Oli laajasti tunnettua, mitä tapahtui Maalle ja ihmiskunnalle, ja sen leviämisen estämiseksi laitettiin karanteeni, kunnes luonnollinen ylösnousemuksen evoluutioprosessi alkaisi ja ihmiset alkaisivat kehittyä pois tuosta negatiivisuudesta. Ihmiset eivät ole luonnostaan, millaisia he ovat olleet tuhansia vuosia. Negatiiviset muukalaiset vääristivät heitä monin tavoin – geneettisesti ja muilla tavoin – hyvin paljon heikommiksi olennoiksi, mitä he olivat alun perin. Nämä negatiiviset muukalaiset katkaisivat tahallaan yhteyden suuresta osasta ihmisen DNA:ta, estämään niitä pakenemasta pimeystiimin taajuusasteikolta ja vaikutuspiiristä. Heidän toimiensa tarkoitus oli suojella ainoaa ruoka- ja polttoainelähdettään – ihmiskuntaa.

Muukalaishirviöt ja heidän tekonsa ja kontrollointimekanisminsa – kahden suurimman ollessa globaali kirkko ja valtio – heikensivät ihmiset tarkoituksella sotiviksi, järjettömiksi, naisvihaisiksi, ahneiksi, väkivaltaisiksi, ajattelemattomiksi ja tunteettomiksi ihmishirviöiksi. Kaikki tämä revitään kuitenkin rikki 2019, ja se on pysyvästi poissa vuoteen 2020 mennessä. Tästä syystä vapaaehtoisten (edelläkävijät, portinvartijat, verkkotyöläiset, valotyöntekijät, siniset säteet, tienraivaajat jne.) on tarvinnut ensimmäisenä ruumiillistaa uusi kristalli(Kristus-taajuus)-sateenkaari-DNA ja yhdistää ja aktivoida se fyysiseen kehoon. Olemme olleet ja edelleen olemme edelläkävijöitä tässä, jotta muutkin ihmiset kehittyisivät siihen myös.

Edellisessä evoluutiosyklissä oli kyse kaksinaisuudesta kaikilla ilmaisutasoilla, ja kaksinaisuuteen sisältyy sekä valo että pimeys ja kaikki ne olennot, muukalaiset, entiteetit ja ihmiset, jotka ovat olleet ja ilmaisseet niissä kummassakin. Uusi evoluutiosykli johon olemme kehittyneet, on korkeammassa, valtavasti monimutkaisemmassa ja suuremmassa taajuudessa ja tasossa kuin, mistä olemme tulleet, ja siinä on kyse ykseydestä, ei kaksinaisuudesta. Tässä valtavassa ja sankarillisessa evoluutionousussa, jonka jotkut meistä ovat tehneet, jota monet edelleen tekevät ja jonka vielä useammat ovat vasta aloittaneet, liittyy kaksinaisuuden selvittämiseen henkilökohtaisella tasolla ja kehittymiseen tuosta taajuudesta, tietoisuudesta ja ulkoisesta todellisuudesta uuteen evoluutiosykliin, jossa on kyse ykseydestä ja "jättiläisten" yhdistämisestä sisällään.

Mitä "jättiläiset" ovat? SINÄ, Sinä ja sinä – korkeammat itset ja korkeamman ulottuvuuden Sinät ja inkarnoitunut sinä, yhdistyneenä tietoisella tasolla fyysiseen kehoon tässä ja nyt, eläen ylösnousemusprosessia. Yksi on SINUN, Sinun ja sinun jälleenyhdistyminen Lähteeseen/Jumalaan/kaikkeen olevaiseen tietoisella tasolla – eli tuleminen täysivaltaiseksi energeettisesti ja kaikilla muilla tavoilla. Ei enää erillisyyttä – sinä täällä ja Lähdejumala tuolla jossain jne. Sinä ja Lähde olette yhtä, kuten myös kaikki muut ihmiset jne. Toinen on jumalaisen äidin/feminiinisyyden ja jumalaisen isän/maskuliinisuuden jälleenyhdistyminen sisälläsi, riippumatta siitä sukupuolesta johon synnyit. Tämä on yksi iso syy, miksi on tapahtunut suurta niiden aikuisten ja myös joidenkin lasten lisääntymistä, jotka tuntevat ja uskovat elävänsä väärän sukupuolen kehossa ja sitten tekevät pakkomielteisesti kaiken mahdollisen muuttaakseen fyysisen kehonsa vastakkaiseksi sukupuoleksi. Tämä osa kehittymisessä suuremman ja korkeamman taajuuden ykseyteen, kun on oltu satoja miljoonia vuosia syvässä kaksinaisuudessa, on erittäin hämmentävää ja vaikeaa monille ihmisille. Jakautuminen oli tapahtuessaan vaikeaa, ja nyt kaiken erillään olleen jälleenyhdistäminen on yhtä vaikeaa ja suorastaan pelottavaa monille ihmisille, olennoille ja muukalaisille.

Alla olevat lainaukset ovat Lisa Reneen helmikuun 2019 kuukausiartikkelista. Siteerasin ensimmäisen kappaleen, koska se kuvaa selvästi eroa satanismin ja luciferismin välillä ja sitä, miten se on ilmentynyt fyysisellä maatasolla ja ihmiskunnassa hyvin pitkän aikaa. Ohita automaattiset tunnereaktiot ja halu kääntyä poispäin tuosta tiedosta, kaikki uskonnolliset vääristyneet uskomukset, joita sinulla ehkä vielä on, plus ne, joita et edes tiedosta, ja tunne räikeä ja vaikea totuus siitä, miten hyvin vääristyneitä ja nurinkurisia suuren jumalaisen äidin feminiinienergiat ja suuren jumalaisen isän maskuliinienergiat ovat olleet edellisessä syklissä. Kaksinaisuutta syvimmillään ja pahimmillaan. Ihmetteletkö vielä, miksi ylösnousemusprosessi on ollut niin vaikea, laajamittainen ja tuskallinen?

"… Se tekee helpoksi sekoittaa kaksi erillistä ja erilaista tietoisuusvoimaa – satanismi ja luciferismi – että ne muodostuvat nais- ja miessukupuolen nurinkääntämisestä ja perustuvat itsen palvelemisen ideologiaan. Satanismissa ei ole valoa ja se on tehty mustista, hienojakoisista voimista, jotka on loihdittu alimmista feminiiniprinsiippiulottuvuuksista ja mustan magian verkoista, kun taas luciferismi on tekovalolähde, joka on loihdittu korkeammista miesprinsiippiulottuvuuksista, yrittäen matkia Kristus-Sofia -aurinkotietoisuutta ja varastaa valaistuminen siltä. Voisimme ajatella, että klassinen satanismin on lukittu negatiivisen egon kolmeen alimpaan kerrokseen, jotka keskittyvät vaistomaisiin vietteihin, kun taas luciferismi yrittää saada korkeampaa tietoa avaamalla kolmannen silmänsä, ohittaen sydänkeskuksen."

Tämä toinen Lisa Reneen kirjoittama kappale alla on asia, josta olen ollut tietoinen syntymästä saakka, mutten en koskaan ole tuonut sitä suoran esiin eri syistä. Olen vihjannut siihen monta kertaa, mutta tiesin, ettei minun ollut aika sanoa tiettyjä asioita suoraan kirkosta ja uskonnoista. Nyt vuonna 2019 kuitenkin on. Äitini joka on 89-vuotias, tiesi jo varhaislapsuudessaan, että kirkko ja mitä se saarnasi, oli hyvin vääristynyttä ja pahaa. Melkein kaikki ylösnousemusvapaaehtoiset inkarnoituivat tämän tietämyksen kera kirkosta ja valtiosta, mutta monet heistä eivät pitäneet sitä tietoisella tasolla, monien henkilökohtaisten ja kollektiivisten energiasyiden vuoksi. Äitini piti. Minä pidin – ei siksi, että hän kertoi oman uskomuksensa ja tietoisuutensa minulle, kun oli 5-vuotias, vaan koska tiesin tietoisesti tuosta iästä saakka, että kaksi maailman pääuskontoa olivat kamalia ja tahallisia vääristymiä, jotka pimeystiimi oli luonut maailman ihmisten rajoittamiseksi ja kontrolloimiseksi helpommin. Tämä on ensisijainen syy, miksi monet vapaaehtoiset olivat lapsena niin kauhistuneita, kun he oivalsivat inkarnoituneensa fyysisesti maahelvettiin. Olimme tarkoituksella inkarnoituneet vihollisleiriin ja tiesimme, että meidän täytyi lentää tutkakatveessa ja toimia erittäin varovasti, kunnes oli aika säteillä ja ankkuroida valoa planeetan pimeyteen ja käsitellä tämän aiheuttama negatiivinen paine.

"… Voidaan tehdä vertailuja tarkkailemalla monia kristinuskon lahkoja, jotka ehkä samaistuvat raamattuun tai Jeesuksen opetuksiin, mutta kuitenkin niillä on monia erilaisia tulkintoja ja uskomusjärjestelmiä siitä, minkä ajatellaan olevan Jumalan tahto ihmiskunnalle. Ihmisillä jotka samaistuvat kristillisyyteen ja kuitenkin hyväksyvät ristille naulitun Jeesuksen veriuhrin Jumalan suunnitelmaksi ihmiskunnalle, ei ole aavistustakaan, että veriuhri on puhtaasti satanistinen eikä sillä ole mitään tekemistä aidon kristillisyyden kanssa. Tässä mentaalisen hämmennyksen tilassa on monia ihmisiä, joilla on nurinkurisia uskomusjärjestelmiä – he tunnustautuvat kristityksi ja kuitenkin he yhdistyvät todellisuudessa satanistisiin voimiin, jotka teeskentelevät olevansa kristillisiä.

Satanistiset ja luciferiset voimat ovat suuria huijarihenkiä – ne ovat perimmäisiä pettäjiä ja valehtelijoita, jotka nauttivat ihmisten hämmentämisestä ja pilkkaamisesta. Esimerkiksi katolista kirkkoa vaivaa lapsiin kohdistuva pedofilia ja sodomia, jota tekee papisto, ja nämä ovat merkittäviä satanistisia pääoppeja saada rituaaleissaan valtaa ja kontrollia muihin. Kun tietää satanistisesta agendasta ja sen käytännöistä ja uskomusjärjestelmistä, tulee kristallinkirkkaaksi, ketkä ovat todellisuudessa pyörittäneet katolista kirkkoa ja Vatikaania. Satanistiset voimat pilkkaavat kristittyjä teeskentelemällä olevansa hyvyyden, Jumalan ja Kristuksen edustajia."
–Lisa Renee, Mainstreaming Satanism & Luciferianism, helmikuu 2019

Jos voit rehellisesti ajatella monia kuluneita tuhansia vuosia maan päällä tiedostaen, että satanismi ja luciferismi ovat olleet pimeystiimin tekemiä vääristymiä, jotka on tarkoituksella kääntäneet nurin ja vääristäneet alkuperäisen Lähteen korkeimman tason nais- ja miesenergioita, joita kutsumme jumalaiseksi äitifeminiinisyydeksi ja jumalaiseksi isämaskuliinisuudeksi, niin suurimmassa osassa tämän aiheen asioista on enemmän tolkkua.

Seuraava kerros on ymmärtää, että tässä ajankohtaisessa ylösnousemusprosessissa – ja monilla meistä ruumiillistumisprosessissa – on ollut kyse vapaaehtoisista, jotka muuntavat, poistavat, kumoavat, puhdistavat ja korvaavat kaikki nämä ikivanhat negatiivisen pimeystiimin nurinkuriset vääristymät, joita on tehty ihmiskuntaan ja Maahan ja muuhun, ruumiillistamalla uusia orgaanisia Lähteen generoimia evoluutioenergioita, valoa, kristallienergioita (Kristus-taajuus), tietoisuutta, DNA:ta jne. fyysiseen ja energiakehoonsa, sydämeensä, korkeaan sydämeensä ja ankkuroimalla Maahan, jotta ne ovat uuden ylösnousseen Maan käytössä, ihmiskunnan kehittymiseksi luonnostaan niihin.

Koskaan ei ole riittänyt, että muuntaa ja hankkiutuu eroon näistä muinaisista negatiivisista vääristymistä ja nurinkurisuuksista, vaan vapaaehtoisten on tarvinnut myös samanaikaisesti korvata kaikki se uudella, ja tämän täytyi tapahtua heidän ja heidän fyysisen kehonsa kautta. Olemme nuo portit ja verkot, uusi välkkyvä aurinkovalo, uusi kristalli-sateenkaari-DNA ja uudet koodit, vastaanotettuna ja ruumiillistettuna fyysiseen kehoomme fyysisessä Maassa, palauttaen Lähteen luomat ja aikomat orgaaniset energiat ja suunnitelmat ihmiskunnalle nyt ja tulevaisuudessa.

On ollut uusi työntö häviävältä pimeystiimiltä vuoden 2019 alusta lähtien, mutta kuten tavallista, tämä johtuu siitä, että melkein jatkuva virta uusia koodeja, DNA:ta ja suunnitelmia uutta Maata ja uutta ihmiskuntaa varten on virrannut sisään. Monet teistä näkevät ja tuntevat uuden kristalli-DNA:n lisääntyvässä määrin aktivoituvan fyysisessä kehossanne kuukaudesta toiseen. Monet teistä ovat nähneet ja tunteneet uusia suunnitelmia ja koodeja korkeampaa evoluutiosykliä varten aktivoituvan itsessänne, kehossanne, Maassa, elementeissä, henkilökohtaisessa elämässänne ja todellisuudessanne ja vuonna 2019 ulkoisessa maailmassa.

Vuosi 2019 ei ole vähääkään tylsä, kun tämä erillisyys kulminoituu ja putoaa pois, ja lisää uuttaa aktivoituu samanaikaisesti. Tänä vuonna jokainen meistä tekee parhaansa korkeamman uuden ylläpitämiseksi, samalla kun koko vanha globaali patriarkaalinen maailma on nopeasti hukassa ja häviää iäksi. Pysykää vakaana koko vuoden, te kaikki, ja kiinnittäkää huomiota suurenmoiseen ja hyvin dramaattiseen evoluutioomme kaksinaisuudesta ja pimeydestä ykseyteen ja valoon. Mikä kunnia onkaan olla inkarnoituneena maan päälle tänä kosmisen evoluution lyhyenä hetkenä.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.03.2019 12:07

SOLUSONTA ON POISSA TÄÄLTÄ

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
4.3.2019

Rakkaat ystävät,

Kenties on vähän sumuista tai tulee olemaan tulevina päivinä, kun puhdistatte solumuistoja kaikesta, mikä on häirinnyt teitä 3D-aioneita. Monet teistä parkuvat, että olette puhdistaneet ja puhdistaneet. Niin olettekin. Tosiasiassa olette puhdistaneet enemmän, mitä te tai me uskoimme mahdolliseksi ennen tulemistanne Maahan tässä elämässä.

Tämä on fyysistä puhdistusta tunteaksenne paremmin itsenne. Kuvitelkaa solujenne sädehtivän sonta- ja mutakerroksien alla – hyvin sama tilanne kuin timantilla luonnossa. Nimittäin timantti on timantti riippumatta siitä, onko se sonnan peitossa vai kiillotettu kirkkaasti säteileväksi.

Näin on ollut soluillanne aioneita. Kun yksi solu sai työnsä valmiiksi, uudet solut päätyivät samaan sontaan, kunnes sisuksestanne tuli harmaanruskeaa massaa, jossa oli sähkettä siellä täällä silloin, kun sallitte itsenne olla täysin valoa.

Joukkona päätitte puhdistaa yhden tason lisää olemuksestanne – sisimmät solunne. Niin se on, että olemuksenne on tai tulee olemaan lepovaiheessa muutaman seuraavan päivän tai viikon. Tuona aikana luultavasti unohdatte päivämääriä, tekemisiä ja motiiveja, kun kuljette päivänne läpi. Tämä ei tarkoita, että olette onnettomuusaltis tai aiheutatte onnettomuuksia, vaan huomaatte mielenne valetavan aikoina, jolloin olette tavallisesti keskittynyt. Unohdatte nimiä, päivämääriä, paikkoja, ja kuitenkin se on teistä jokseenkin huvittavaa.

Timanttiolemuksenne vaatii koko loistossaan oman olemisensa niin sisällä kuin ulkona. Jotain mitä olette kaivanneet, mutta ette ole olleet varma, miten sen saavuttaa. Nimittäin miten voisitte louhia henkilökohtaisia timanttisolujanne, jos ette tietäisi niitä olevan sonnan alla?

Niin se on, että viimeistelette uuden "sinun" osia fyysisessä maailmassanne. Jotain mitä ette voineet tehdä ollessanne 3D:tä tai ennen tätä, kun universumien tarvitsi lähettää energioita vastaamaan joukkopyyntöänne.

Tuloksena on nopeampi fyysinen parantuminen, kuin aiemmin, koska saatte selkeitä viestejä soluolemukseltanne aina halutessanne. Mikä tärkeintä tässä universaalissa siirtymässä, olemuksenne sädehtii sisältä ja ulkoa.

Monta kuukautta sitten kerroimme teille, että teillä oli ympärillänne hehku, joka joko veti puoleensa tai pelotti niitä, joiden kanssa olitte tekemisissä. Nyt hehkutte sekä sisältä että ulkoa. Enää teidän ei tarvitse pyytää solujanne ilmoittamaan tarpeistaan tai statuksestaan. Enää ette pelkää, että sisäiset toimintonne ylittävät kykynne.

Vaikka teidän oli mahdollista olla 5D:tä ja sen yli solusonnasta huolimatta, pyysitte joukkona läpikotaista puhdistusta. Niin se on, että pelkomuistonne ovat joko menneisyyttä tai häviämässä. Ja niin tulee olemaan, etteivät sisäiset toimintonne ole enää mysteeri teille, sillä pian teistä tulee ns. selkeä radiosignaali sisällä ja ulkona.

Olette tehneet uutterasti työtä puhdistaaksenne tunne- ja henkiolemuksenne, mikä on avannut teille näkymiä, joita ette koskaan uskoneet mahdolliseksi. Niin tulee olemaan sisäisellä solurakenteellanne. Erona on, että tämän puhdistuminen on lempeää, jopa hauskaa.

Luultavasti unohdatte tämän ja tuon ja nauratte itsellenne sen vuoksi. Nimittäin ette ole puhdistustenne alussa, vaan lopussa. Ja aiemmat puhdistuksenne ovat puskureita tämän puhdistuksen aikana.

Ehkä haluatte tuomita itsenne siitä, ettei päänne ole yhtä selkeä, kuin haluaisitte, mutta sen tekeminen on luultavasti merkityksetöntä, kun tajuatte automaattisesti huumorin tuossa tilanteessa.

Jos olisitte puhdistaneet solurakenteenne alussa tai kuukausia sitten, 3D-tuomitsemisenne olisi hypännyt tohinaan mukaan ja aiheuttanut pelkoa tai vihaa teissä. Nyt kun rakastatte täysin itseänne, niin vaikka yrittäisitte olla pitämättä itsestänne epäselvyytenne vuoksi, huomaatte sen vaikeaksi. Aivan kuten on vaikeaa olla pitämättä pikkulapsesta sen vuoksi, että se on oma itsensä. Saatatte huomata olevanne huvittunut ja yllättynyt, mutta ette väärässä tai huono.

Niin se on, että tämä solupuhdistus sallii teidän avata kommunikoinnin kaikkien olemuksenne osien kanssa. Tämän solupuhdistuksen sivuvaikutus on vielä suurempi valo. Valo joka yhdistää ulkoisen olemuksen, tunnetietämisen, henkisen ilon ja nyt timanttisolurakenteen. Olette tosiaankin universumien valo.

Jotkut teistä tätä lukevista väittävät, että te ette ole vielä 5D:tä tai sen yli. Se on teidän oikeutenne. Voitte mutristella, itkeä tai tuomita itsenne niin paljon, kuin haluatte. Silloinkin loistonne näkyy läpi, huolimatta 3D-tarpeestanne piiloutua ja juosta suojaan aina, kun joku lähestyy teitä kunnioittavan ihmeissään tai rakkaudessa.

Ette voi piiloutua enää. Olette paljastaneet itsenne. Teidän on aika hyväksyä täysin itsenne ja voimanne, koska uskaltamattomuus vaatia itsenne ei enää muuta säteilevää ja rakastavaa loistoanne. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 14.03.2019 12:36

UUDELLEENMUOTOILUA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
5.3.2019

On oleellista muotoilla uudelleen se, miten muistamme jonkin tapahtuman. Pienen etäisyyden kera voimme nähdä suuremman kuvan ja päättää, mikä rooli viedään eteenpäin. Olitko uhri vai selviytyjä? Uudelleenmuotoilu ei tapahdu tavallisesti hetkessä, ainakaan aluksi. Tapahtuman aikana (ja pian sen jälkeen) on tärkeämpää tuntea kaikki, mitä tulee esiin. Meidän täytyy tuntea, ennen kuin voimme päästää irti. Mutta myöhemmin … miten muistat sen?

Ennen kuin alamme muotoilla uudelleen henkilökohtaisia tapahtumia, haluan ajatella elämän perusolettamuksia. "Elämän pitäisi tehdä minut onnelliseksi" ja "Jos en ole onnellinen, minun täytyy tehdä jotain väärin" ovat kaksi suurinta valhetta, jotka meille on myyty. Elämän ei ollut koskaan tarkoitus tehdä meistä onnellista, vaan tehdä meistä tietoinen. Mitä tietoisempi meistä tulee, sitä helpompaa on olla onnellinen, mutta pelin pointti on kuitenkin tiedostaminen.

Muita suuria valheita jotka täytyy muotoilla uudelleen, on "Saavutan onnellisuustavoitteeni" ja "Miksi en ole saavuttanut vielä pysyvää onnellisuustilaa?" Tämä tunnetaan myös määränpääriippuvuutena. Minäpä selkeytän tämän: elämä ei ole koskaan pysähdystilassa, se muuttuu aina – joko kasvaa tai rappeutuu. Lisäksi ainoa kerta kun "saavumme perille" kuolevaisessa elämässä, on silloin, kun saavumme hautaan. Kuolemaasi saakka elät, mikä sisältää jatkuvaa muutosta.

Pointti on tämä: lakkaa sättimästä itseäsi siitä, ettet ole onnellinen koko ajan tai et ole vielä perillä. On aina syvempi tiedostamistila, aina tilaa kasvulle. Aivan kuten säännöllinen syöminen ja juominen elättävät kehon, meidän täytyy säännöllisesti ja tietoisesti sulatella ajatuksiamme ja tunteitamme. Siinä kaikki. Muotoile uudelleen, mitä ajattelet elämän tarkoituksesta ja mekanismista, ja katso, mitä tapahtuu.

Nyt voimme viedä uudelleenmuotoilun henkilökohtaisemmalle tasolle. Uudelleenmuotoilu ei ole välttämistä. Älä käytä tätä tekniikkaa välttääksesi synkkiä tunteita tai oikeuttaaksesi loukkaavan ihmisen. Kun olet täysin kokenut tapahtuman tunteet, parantanut haavan, muuttanut tarvittaessa rajoja ja siirtynyt eteenpäin, voit päättää, miten muistat sen. Tämä pätee kaikkeen loukatuista tunteista fyysiseen hyökkäykseen.

Tiedän useita ihmisiä, joita ahdisteltiin seksuaalisesti lapsena. Tuo tilanne ei ole koskaan ok, ja se jättää aina arven. Lapsina he ovat aina saalistajien uhreja elämässään. Aikuisina ne jotka ovat päästäneet irti itsesyytöksistä ja uhrimentaliteetista, ovat terveempiä ja onnellisempia. He eivät kiellä, mitä tapahtui, tai oikeuta hyväksikäyttäjää, mutta tuo trauma ei enää määrittele heitä. He ovat siirtyneet uhrista selviytyjäksi.

Kokemuksemme värittävät elämäämme, mutta se miten päätämme muistaa ne, määrittelee meidät. On ok kokea todella rankka tapahtuma ja tulla sankariksi, joka nousee sen yläpuolelle. On paljon helpompaa olla selviytyjä, kuin jatkuva uhri. Kirjoitat oman tarinasi. Tee itsestäsi supertähti.

Jälleen kerran, elämän pointti on tiedostaminen, ei onnellisuus. Mitä sinulla on menneisyydessäsi sellaista, mikä aiheutti pettymyksen onnellisuusmittarissasi? Minkä tietoisuuden voit saavuttaa tarkastellessasi tuota tapahtumaa jälkikäteen? Mitä tiedostamislahjoja on seurannut myöhemmin elämässä? Kun voit tarkastella pienen etäisyyden takaa … muistojasi kannattaa tarkastella uudelleen. Katso elämäsi tapahtumia uusin silmin, uudessa kontekstissa.

Mistä voit päästää irti? Miten erilaista elämäsi on pienen uudelleenmuotoilun jälkeen? Olet vahvempi, kuin mikään, mitä olet kohdannut. Muista se. Salli itsesi saada takaisin vahvuutesi.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 14.03.2019 12:37

KAKSI MAATA SISÄLLÄ

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
11.3.2019

Käärmeet ja niiden monet merkitykset ovat olleet teemana unissani viime aikoina. Vaikka käärmeet saavat jotkut täysin sekoamaan ja he näkevät ne pahana enteenä, niin ei ole ollut aina. Monissa kulttuureissa käärmeet ovat parantumisen ja transformaation merkki. Hopi-intiaanit pitivät käärmettä hedelmällisyyden merkkinä, ja Suuri Jumalatar nähdään usein kuvattuna käärmeiden kera, koska ne ovat uudestisyntymisen merkki. Toiset kulttuurit uskoivat, että käärme on napanuora, joka sitoo ihmiset Maahan. On todella mielenkiintoista, että useimmat järjestäytyneet uskonnot näkevät käärmeen pahuuden merkkinä, ja kun nämä uskonnot ottivat vallan, myös yhteydettömyytemme Maahan alkoi.

Haluaisin jakaa kanssanne unikommunikointia, jota olen saanut viime aikoina ja jossa on käärmeitä. Tunnen, että nämä viestit ovat tärkeitä. Vie ne sydänkeskuksesi kautta ja tunne niiden merkitys sinulle.

Yhdessä unessa heräsin unesta ja olin pitkällä raskaana. Menin katsomaan peilistä ja näin, että kehoni oli kirkas ja sininen kristallimuoto, joka oli pian synnyttämässä. Kun palasin sänkyyn, tyynyni muuttui Eevan omenaksi, josta oli otettu muutama pala. Selitettiin, että Jumalatarenergia palaa ja kun synnytämme tuon jumalataraspektin sisällämme, mitätöimme sen myytin, että naiset olivat koskaan miehen tuho.

Toisessa unessa mieheni ja minä olimme satama-alueella ja näin käärmeen. Menin nostamaan sen ja oivalsin, että se oli kalkkarokäärme. Sitten se puri minua käteen. Oli omituista, että en pelännyt, ollut järkyttynyt tai minuun ei sattunut. Puraisu tuntui kuin olevan hyvä asia.

Viimeinen uni joka minulla oli käärmeestä, tuntui pitkältä ja oli hyvin elävä ja todellinen. Kävelin valtavassa huoneessa korkeimman aspektini kanssa. Näin käärmeen nurkassa, ja se muni kaksi munaa. Poimimme munat ja laitoimme ne huoneen keskelle. Menimme sitten huvimajaan, jonka ympärillä oli upeita kukkia, ja katselimme munia huoneen keskellä. Ei aikaakaan, kun ne alkoivat kuoriutua, ja niistä tuli kuplia, joiden tiesin vaistomaisesti edustavan kahta Maata. Katselin niiden kummankin täyttyvän ihmisistä ja energiasta.

Ryhmä vasemmalla puolella oli sieluja, jotka pystyivät työskentelemään yhdessä ja antamaan ja vastaanottamaan tasavertaisesti. Tässä ryhmässä oli paljon luomista ja iloa. He vain hehkuivat.

Oikeanpuolinen ryhmä näytti kurjalta. He olivat kyvyttömiä näkemään, että he pidättelivät itseään ja toisia. Tämä ryhmä vaikutti jumiutuneelta – jumiutuneelta tavassaan ajatella, toimia ja tuntea. Kysyin, voisinko mennä tuohon kuplaan auttamaan. Minulla oli lääkepaketteja, joiden ajattelin voivan auttaa noita ihmisiä. Korkein aspektini hymyili tietävästi minulle ja antoi luvan.

Astuin tuohon kuplaan ja kosketin välittömästi erästä miestä, ja minut kuljetettiin hänen todellisuuteensa. Se oli armottoman kilpailun maailma. Hän pystyi näkemään vain, että ihmiset yrittivät saada hänet kiinni, ja hän päätti ottaa nämä kiinni ensin. Katsoin lääkepakettejani ja tiesin, ettei mikään auttaisi tässä. Yritin puhua hänelle, mutta se kaikui kuuroille korville, ja kävelin pois.

Sitten törmäsin naiseen, joka oli niin täynnä surua, että hänen kyyneleistään olisi voinut muodostua tulva. Kun kosketin häntä, pystyin näkemään hänen maailmansa. Hänellä oli syvä uskomus, että ihmiskunta oli tuhoon tuomittu ja valtaosa ihmisistä oli julmia ja pahoja. Tämän uskomuksen vuoksi hän löysi asioita, jotka vahvistivat sen uudestaan ja uudestaan. Hän uppoutui tarinoihin eläinten ja lasten hyväksikäytöstä, rikoksista, kidutuksesta ja törkeistä epäoikeudenmukaisuuksista. Hän ei voinut nähdä muulla tavalla. Annoin hänelle Toivo-lääkepaketin, mutta hänen kyyneleensä huuhtoivat sen vain pois. Tiesin, etten voisi tehdä mitään muuta, joten kävelin pois.

Katselin ympärille ja näin naisen, jolla oli uskomaton valo, ja hän antoi sitä muille. Hän näytti erilaiselta kuin muut, ja olin erittäin toiveikas, että voisin auttaa häntä. Mutta kun kosketin häntä, oivalsin, että vaikka hän pystyi tuomaan sisään suurta valoa, hän oli kyvytön rakastamaan itseään tarpeeksi pitääkseen yhtään siitä. Tämän itserakkauden puutteen vuoksi hän veti puoleensa ihmisiä, jotka pitivät häntä itsestäänselvyytenä – ihmisiä jotka käyttivät hyväksi hänen hyvää luontoaan ja ottivat hyvin mielellään jokaisen pisaran, jonka hän oli valmis antamaan. Annoin hänelle lääkepaketin nimeltään "itserakkaus", mutta sitten katselin, kun hän antoi senkin pois. Tiesin, että siihen saakka kunnes hän päättäisi olevansa kaiken sen arvoinen, mitä hän oli antanut pois, hän olisi kyvytön muuttamaan tilannettaan.

Sitten näin toisen miehen, ja kun menin koskettamaan häntä, näin hänenkin maailmansa. Hän oli täynnä epäluottamusta ja vihaa. Se kohdistettiin ihmisiin, asioihin, hallitukseen, terveydenhoitojärjestelmään, oikeastaan kaikkeen. Hän suojeli itseään niin kiireisenä näiltä asioilta ja huusi hälytystä, ettei hän nähnyt jaloissaan kahleita, jotka pitivät hänet sen todellisuuden vankina, josta hän yritti hyvin epätoivoisesti varoittaa kaikkia. Yritin antaa hänelle lääkepaketin, jossa luki "selkeys", mutta hän ei luottanut minuun riittävästi ottaakseen sen.

Tässä kohtaa oli uupunut. Ymmärsin, että oli vähän, mitä voisin tehdä. Heidän havaintotapansa oli saanut heidät kierteeseen. He eivät pystyisi näkemään surunsa, tuskansa, murheensa tai anteeksiantamattomuutensa ohi. Näin myös joissain koskettamissani ihmisissä, kuka olin ennen. Muistin ne vuodet, jolloin olin täynnä surua kaikesta maailman tuskasta ja ottamisesta itsestäänselvyytenä ja inhosin itseäni syvästi. Muistin myös olleeni se, joka huusi hälytystä, ja miten tämä syöksi minut masennukseen ja ahdistukseen, joka oli musertavaa.

Lähdin tuosta kuplasta väsyneenä ja vähän epätoivoisena. Menin istumaan korkeimman aspektini kanssa, joka sanoi: "Et voi tehdä mitään. Sinun täytyy hyväksyä ne valinnat, joita yksilö tekee. Jos jatkat, riskinäsi on jäädä jumiin tuohon luomukseen, ja sitten pystyt tekemään erittäin vähän." Tiesin, että hän oli oikeassa. Tiesin, miten helppoa oli jäädä kiinni tarinoihin.

Kun katselin noita kahta kuplaa, ne eivät näyttäneet yhtään erilaisilta – ne olivat kumpikin täynnä samaa kauneutta, potentiaalia ja luomista. Kuitenkin jokaisen ihmisen uskomukset ja suodattimet muuttivat sen, miltä tuo maailma näytti hänestä. Se sai tuon todellisuuden säteilemään. Kysyin, miksi vasemmanpuoleinen ryhmä näytti olevan ja luovan eri tilassa. Hän vastasi: "He ymmärtävät olevansa oman todellisuutensa luojia."

Ei aikaakaan, kun huomasin, että oikeanpuolisessa kuplassa muutama ihminen oli painautuneena sitä vasten ja tuijotti intensiivisesti vasemmanpuoleista kuplaa ja valoa, jota säteili siitä hyvin kirkkaasti. Vasemmanpuoleisessa kuplassa oli tunne yhteisöstä sekä itsen, toistensa ja Maan rakastamisesta. Se tuntui kuin puhtaalta mahdollisuudelta. Ihmiset eivät olleet täydellisiä, mutta he olivat kaikki halukkaita muuttumaan ja mitätöimään ohjelmointinsa.

Sitten näin kauniin näyn: yksitellen ihmiset lähtivät oikeanpuolisesta kuplasta ja luiskahtivat vasemmanpuoliseen kuplaan. Kun katselin sitä innostuneena, oikeanpuolinen kupla alkoi pienentyä ja pienentyä. Korkein aspektini tarttui minua käsivarresta ja sanoi leveästi hymyillen: "On melkein aika."

Sitten heräsin koirani pomppimiseen päälläni, kuten se tekee silloin, kun minun on tärkeää herätä tuolla hetkellä ja kirjoittaa kaikki muistiin. Heräsin iloisena ja tuntien, että se toimii ja on toiminut, että me kaikki säteilemme valoamme maailmaan.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta <3
Jenny Schiltz

-----------

Anita <3 ..

Seuraava

Paluu Kanavoinnit