Maalis-huhtikuu 2019

Re: Maalis-huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.04.2019 22:36

SUORAAN SYDÄMESTÄ

Kirjoittanut Valerie Donner (www.thegroundcrew.com)
Uutiskirjeestä 5.4.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakas maajoukko,

Tässä on viesti Apollolta 4.4.2019: "Pimeiden sielujen määrä on lisääntynyt niillä, jotka haluavat mennä heidän matkassaan. Kukaan ei ole uskollinen kenellekään. He tyynnyttävät itsensä ajattelemaan ja uskomaan, että he voivat edelleen hallita planeettaa. Se on hyvä, koska heidän yhteenliittymisensä merkitsee, että meidän on helpompaa poistaa heidät planeetalta. He luulevat lukumäärää turvakseen. Viemme heidät paikkoihin, joihin he kuuluvat, eikä se ole Maa. Perimmäinen päätös on heidän. Tämä kriisipiste on tulossa. Tunnette suuremman eron, kun he ovat poissa."

Maaliskuu oli haastava monille meistä. Toiminnassa olevat energiat ja voimat eivät olleet hauskoja. Uranus siirtyi Härkään, jossa se on vuoteen 2024 saakka, joten jos joku teistä on Härkä, maaliskuu on saattanut olla loistojuttu. Viime kuukausi oli ennätyksellinen joillakin meistä. Sitten meillä oli Merkuriuksen perääntyminen 5.3.–28.3. Monet asiat menivät sekaisin hyvin kolmannen ulottuvuuden tavalla. Joidenkin meistä täytyi käsitellä negatiivisia energioita. Se oli kärsivällisyys-, kestävyys- ja vahvuustesti.

Henkisellä tasolla, korkeamman tietoisuuden energia-aaltoja tuli voimakkaasti planeetalle viime kuussa. Kehoamme päivitettiin ja muutettiin kristallisemmaksi energiaksi. Monet tarvitsivat paljon ylimääräistä lepoa, ja tätä on jatkunut myös tässä kuussa. Teemme nyt paljon työtä unitilassa, ja meidät kutsutaan usein tapaamisiin, joissa meitä tarvitaan. Se on selkeää korkeamman ulottuvuuden energioiden yhdistymistä. Monet meistä viettävät vain vähän aikaa kolmannen ulottuvuuden energioissa. Nimittäin olemme täällä, mutta emme ole kokonaan!!! Kehomme on täällä, mutta olemme moniulotteisia olentoja, jotka kykenevät olemaan monissa paikoissa samanaikaisesti.

Schumannin resonanssi joka mittaa planeetan sydämenlyöntiä, on tavallisesti noin 7.87. Tiettyinä aikoina maaliskuussa se oli 150, noin 18-kertaisesti normaalitaso. Schumannin resonanssin ennätyspiikki 150 hertsiä oli 16.3.2019! Tunsimme tämän korkeamman sykkeen vaikutuksen, sillä paljon tapahtui magneettikentässämme ja planeetassa. Muistan kirjailijan ja opettajan Gregg Bradenin sanoneen noin 20 vuotta sitten, että kun Schumannin resonanssi saavuttaisi 12 hertsiä, olisimme nollapisteessä. Olemme tulleet pitkän matkan sen jälkeen, ja olemme evoluutiomme ratkaisevassa kohdassa. Maa puhuu meille kovaa ja selkeästi.

Yhtenä päivänä eräs ystäväni joka asuu Portlandissa, Oregonissa, tekstasi minulle: "No, tuntuu siltä, että ihmisiä kaikkialla ympärilläni sairastuu ja putoilee kuin kärpäsiä. Olen todella huolissani ympäristömyrkyistä." Sitä tapahtuu myös täällä San Franciscon alueella. Muutama ystäväni on sairastunut ja lähtenyt melko nopeasti.

Tuntuu siltä, että jotkut ihmiset ovat saaneet loppuun inkarnaationsa ja päättävät lähteä tänä aikana. Joillekin korkeammat taajuudet ovat epämukavia. Kenties heillä ei ole visiota uudesta planeetasta, jota luomme kiireisenä. He saattavat yksinkertaisesti pitää enemmän maailmasta, joka on aineellisempi. Ehkäpä he voivat saada aikaan enemmän toiselta puolelta? Yksi ilmiselvä asia on, että verhoja on nostettu ja monet jotka ovat menettäneet rakkaita, kommunikoivat edelleen heidän kanssaan toisella puolella.

Paul Venetsialaisen viesti

Minulla oli 3.4. kuukausitapaaminen mestariluokan kanssa. Paul Venetsialainen, kolmannen säteen, Maha Chohanin, vaaleanpunaisen säteen ja kosmisen rakkausliekin mestari, tuli luoksemme. Tässä muutamia hänen sanoistaan:

"Olette siirtymässä uuteen vaiheeseen maan päällä. Siirrytte Maalta ottamisesta antamaan takaisin sille. Maa on epätoivoinen, ja te hyödytte siirtymisestä uuteen työhönne. On paljon saavutettavaa. Antakaa kauneuden olla oppaanne uuteen elämään. Antakaa totuuden laulaa suloista lauluaan. Rakastukaa uudestaan elämäänne ja itseenne. Olkaa esimerkki toisille …

"Teeskennelkää, että käytte keskustelua takkatulen ääressä ja voimme puhua mistä tahansa auringon alla. Mitä viisautta saadaan kaikesta tästä myllerryksestä? Kun vanhat järjestelmät revitään alas, mikä ne korvaa? Joitain ei korvata. Ette tarvitse niitä. Antakaa sydämenne näyttää teille tietä. Ette opi kaksinaisuuden kautta. Se raivaa tietään ulos ollakseen valmis ikuisiksi ajoiksi tällä planeetalla …

"Se mikä voidaan paljastaa, voidaan parantaa. Tämä on suuri herääminen. Puuttuvat osat laitetaan takaisin yhteen. Se on osa kokonaisuutta ja tulemista takaisin ykseyteen. Ketään ei jätetä taakse. Kaikki suurennetaan, jotta se voi olla läpinäkyvää osana suurta heräämistä. Ihmissydämet avautuvat. Rakkaus on korjausmekanismi. Muistakaa, että lukumäärässä on voimaa."

Viesti Miralta

Tervehdys, olen Mira Plejadien korkeasta neuvostosta. Olen edelleen läsnä Maaneuvostossa ja autan planeettaa ylösnousemusprosessissa.

Ymmärrämme, että teiltä menee hermot ja tietoisuutenne häkeltyy. On liikaa oikeaa ja väärää informaatiota ihmisaivojen prosessoitavaksi. Se on osa ylösnousemuskaaosta. Sitä kutsutaan kamppailupeliksi. Teknologia on ottanut hallinnan tavalla, joka voi pitää yksilön matriisissa.

Älkää antako tämän estää teitä tekemästä, mitä täytyy tehdä. Pysykää suoraan polullanne. Kuunnelkaa sitä, minkä valitsette, mutta lisätkää erottelukykyänne. Paljon voi lukea puhujien rivien ja huulten välistä. On liian helppoa tulla heilautetuksi suuntaan tai toiseen. Se kaikki on peliä, joka loppuu totuuden myötä.

Pimeät tavat polttavat johtoja petoksella. Antakaa sen olla. Antakaa niiden sytyttää väärien tekemistensä tulia ja niittää karmaa, jota ne luovat. Se ei ole kaunista. Kun tietyt olennot yrittävät satuttaa toisia, erityisesti niitä jotka ovat valoa, he voimistavat karmaansa. Toisten satuttaminen on kaksiteräinen miekka. Heille siitä tulee savuntäyteinen maailma, ja he ovat siinä aioneita.

Tietäkää, että teemme kiireisenä töitä kulissien takana ja puutumme tilanteeseen, kun on mahdollista estää hyvin vakavat vahingot. Se että on synkkiä aikomuksia, ei merkitse, että nuo suunnitelmat toteutuvat. Teitä rakastetaan ja vartioidaan valolla. Kykenemme kuittaamaan niiden pahimmat suunnitelmat, jotka vahingoittaisivat Maata ja ihmiskuntaa. Pysykää tietoisena, älkääkä antako itsenne jäädä kiinni tuohon energiaan.

Teknologia riehuu valtoimenaan, ja siihen osallistuvat ihmisegot ovat melkein ohittaneet ei-paluuta -kohdan. Muistatteko, mitä tapahtui Atlantiksella? Olette täällä muuttamassa menneisyyden virheet ja palauttamassa Maan siihen kauneuteen, jota sen oli tarkoitus olla.

Muistakaa vetää syvään henkeä ja hengittää Maan kanssa. Tämä auttaa tuomaan vähän rauhaa monille. Maailma tarvitsee rauhaa. Muut energiat eivät menesty. Muuten, ahneus ja itsen palveleminen epäonnistuvat. Tämä on Kultaisen ajan aika. Hengittäkää sisään noita energioita ja auttakaa luomaan uusi Maa.

Olen Mira, rakkaudella Plejadien korkeasta neuvostosta.

Muuta informaatiota

Jotkut valotyöntekijät ovat olleet pimeiden voimien hyökkäyksen kohteena. Jos sinusta ei tunnu aivan omalta itseltäsi, sinun ehkä kannattaa etsiä joku puhdistamaan tuo energia. Se voi olla suuri parannus tilanteeseen. Minä en tee sellaista työtä, mutta tunnen joitain ihmisiä, jotka tekevät.

Tietysti olen aina käytettävissä energiaparannuksiin, tulkintoihin, kanavointeihin ja henkiseen opastukseen ja konsultointiin. Työskentelen hyvin voimakkaiden energioiden kanssa nykyään. Jos olet kiinnostunut sessiosta, soita tai lähetä sähköpostia minulle.

Tässä on linkki https://www.youtube.com/watch?v=mQEa7EMhQG0&t=5s Lee Harrisin kuukausittaiseen energiaraporttiin. Saatat pitää sitä hyödyllisenä.

Kuukausittainen retriittini Mount Shastalla on 18.–21.7. Olen hyvin innostunut viemään joitain teistä upeille paikoille luonnossa ja avaamaan teidät muutamille taianomaisille vuorikokemuksille. Lisäinformaatiota saat nettisivuiltani, jos olet kiinnostunut. Voit ottaa yhteyttä myös minuun puhelimitse tai sähköpostilla.

Lopuksi

Olemme aikakausien muuttumisen keskellä. Joiltakin meistä vaatii kaiken, mitä meillä on, päästä läpi näistä hulluista ja haastavista ajoista. Mikään ei ole niin, kuin ennen. Muutos on oikeasti tapahtumassa. Vaikka olemme edelleen kolmannessa ulottuvuudessa, toimimme moniulotteisesti tehdäksemme oman osamme ja auttaaksemme toisia ja planeettaa ylösnousemaan. Kiitos, että olet osa Maajoukkoa.

Siunausta, rakkautta ja valoa,
Valerie

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.04.2019 15:11

ANTAUTUMINEN SIELUN PIMEÄLLE YÖLLE

Kirjoittanut Teri Wade (www.in5D.com)
9.4.2019

Sielun pimeä yö on prosessi, jonka jotkut totuudenetsijät käyvät läpi jossain kohtaa elämässään. Tästä ei puhuta paljon henkisissä opetuksissa, koska meidän halutaan keskittyvän vain rakkauteen ja valoon.

Meitä kehotetaan aina nostamaan värähtelyämme, katsomaan valoon, mutta mikään tästä ei kestä, jos ei ole rakastanut pimeyttä. Sielun pimeä yö on kaiken kaikkiaan kaunis kokemus. Silloin ihmisen ego, valheellinen itse kuolee ja tekee tilaa todelliselle, aidolle itselle, joka on rakkautta.

Tämä prosessi voi tapahtua koska tahansa elämän aikana, mutta tavallisesti se tapahtuu silloin, kun etsii henkisiä opetuksia ja on saanut selville, että ego on valehtelija. Ego voi olla hyvä, ja ego voi olla uskomattoman tuhoava. Olet kuullut minun sanovan: "… jos minulla ei olisi jonkinlaista egoa puhumassa tästä aiheesta niin, kuin puhun, minut syötäisiin elävältä."

Joillakin on merkittäviä ongelmia tällä alueella, koska herätessään maailmallemme sellaisena, kuin se oikeasti on, ihmiset haluavat juosta pimeydestä ja sen uskomattomasta rumuudesta kohti valoa, oivaltamatta, että sivuuttamalla pimeys kasvaa vain suuremmaksi. Uskon, että tällä tavalla pimeys ja sen kätketyt agendat ovat tulleet hyvin voimakkaiksi. Se täytyy paljastaa, ja sitä monet meistä tekevät tällä hetkellä tämän ihmisten heräämisaikana. Jos emme paljasta sitä ja sen agendaa, se pysyy piilossa ja jatkuu.

Kun käyt läpi tämän sielun pimeän yön – ja useimmat käyvät heräämisprosessinsa aikana – katso sitä henkisenä siirtymäriittinä. Pelko häviää. Ihmiset eivät oivalla sitä raskasta taakkaa, jota kantavat elämästä elämään, ja kun heräät, kaikki tämä tuska ja hämmennys tulee pintaan, muttei ole vapaampaa tunnetta kuin parantuminen.

Jotkut ihmiset tuntevat, että he ovat masentuneinta ja heillä on avuttomuuden, turhautumisen, pelon, hämmennyksen, yksinäisyyden, häpeän, syyllisyyden jne. tunteita. Nämä tunteet jotka yrittävät tulla pintaan, yrittävät saada huomiosi, jotta käsittelet ne … koska oikeasti ne kaikki ovat kehossa tunteita, joihin on sidottu jokin tarina, ja tätä tuskaa tunnetaan ympäri maailmaa.

Henkinen masennus on erilaista kuin kliininen masennus, koska oireet eivät tule jostain ulkoisesta tilanteesta – kaikki on sisäistä. Mitä enemmän yrität päästä pois tuosta pimeästä yöstä, sitä itsepintaisempi se on, koska se täytyy parantaa.

Tämän prosessin aikana tunnet olevasi yksin etkä tunne monia, jotka ymmärtävät, mitä tunnet. Pelkäät heidän ajattelevan, että olet hullu, ja pelkäät aiheuttavasi uskomatonta pelkoa ja hämmennystä myös heille. Mutta vastustaessasi tätä teet asiat huonommiksi itsellesi suojelemalla egoa, valheellista itseä. Olet ikään kuin jumissa kolmannen ulottuvuuden todellisuuden ja viidennen ulottuvuuden todellisuuden välissä, ja jollekin tämä muutos synnyttää paljon pelkoa. Egoitsesi on kuolettavan peloissaan, että se lakkaa olemasta, koska on muutos, joka on tuntematon. Egoitsesi kuin pudotetaan, ja tuntematon on erittäin pelottavaa joillekin. Tunnet uin olevasi poissa kontrollista, vaikka et ole koko aikana ollut kontrollissa tässä 3D-todellisuuudessa – se oli vain egon nerokasta petosta.

Sinun täytyy antautua tälle, ja egoitse luopuu taistelusta. Vastustaminen tekee tästä hyvin vaikeaa monille. Vaikeinta tämä on uskonnollisille ihmisille, jotka jumittavat vielä täysin uskomusjärjestelmässään ja ovat sen hallitsema. Minulla on eniten ongelmia tämän ryhmän kanssa, ja se on täysin ymmärrettävää. Monien on erittäin vaikea ylittää uskonnollista ohjelmointia. He eivät oivalla, että heidän egonsa, valheellinen itsensä valehtelee heille ja estää heiltä totuuden, vaikka kaiken aikaa he tietävät sen syvällä sisällä …

Se miten nopeasti pääset tästä läpi, kun on sinun aikasi, riippuu täysin sinusta – miten tiukka ote egolla on sinuun. Egosi ei halua luopua sinun kontrolloinnistasi ja se aloittaa kunnon tappelun. Hyvin monet ihmiset ovat kiinni kärsimyksessä ja tuskassa, koska rakastamme taistella itsemme kanssa – se antaa meille identiteetin, valheellisen identiteetin.

Hyvin monet pelkäävät tätä muutosta tuntemattomuuden vuoksi. Mutta tämä tuntematon alue on rakkautta. Ihmiset ovat luontaisesti etsijöitä, ja se on tavallaan pattitilanne, koska pelkäämme sitä asiaa, jota etsimme.

Se on tavallaan kuin henkinen katkaisuhoito, joka jokaisen täytyy käydä läpi jossain kohtaa elämässään – siitä ei ole epäilystäkään. Siis jos antaisin jonkin neuvon, niin olisi parempi käydä se läpi tässä elämässä. Kyse on vain siitä, miten tuskalliseksi teet sen itsellesi vastustamalla.

Kun hyväksyt tämän prosessin vääjäämättömäksi ja luovut vastarinnasta, seuraava askel on olla tekemättä mitään. Olet paljon suurempi ja vapautuneempi tässä tietoisuudessa, kuin koskaan oivallat. Egon pelokas ote on vahva, koska se haluaa pysyä hengissä, mutta muista aina: sielun pimeä yö on pelkkä illuusio.

Olemme olleet aina kotona, ja olemme olleet valoa koko ajan. Koska – ajattele sitä – jos emme olisi valoa, miten tulimme tietoiseksi ihmisen pimeydestä? Eli, jos olisimme pimeyttä, emme pystyisi havaitsemaan pimeyttä. Transformaatio on vaikea asia, mutta oikeasti se on uudestisyntymä. Siitä tässä heräämisessä on kyse – älä vain vastusta sitä.

Teri Wade

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.04.2019 15:11

KOSMINEN UUDELLEENKÄYNNISTYS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
13.4.2019

Sori, että tämä kirjoittaminen on kestänyt niin pitkään. Olen teidän rinnallanne surffannut näillä aalloilla, maadoittanut tätä energiaa ja ruumiillistanut tulevaisuutta. Muutumme solutasolla. Tiedän, että sanon sitä jatkuvasti, mutta tunnustele omasta kehostasi, mitä siinä tapahtuu.

Jokapäiväisellä tasolla enimmäkseen vain sattuu. Kehotoiminnot vaihtelevat jatkuvasti. Esimerkiksi, yhtenä päivänä näkökykyni on mahtava, seuraavana päivänä kaikki on epäselvää. Ja uuden kehon muodostaminen on uuvuttavaa. Jos nukut tavallista enemmän, tiedä vain, että se on hyvin käytettyä aikaa. Minulla ontelot ovat olleet ekstrakipeät. Silmät, nivelet ja selkäranka osallistavat kovasti siihen, mitä ikinä parhaillaan tapahtuukin.

Aikajanoja putoilee pois tahdilla, jota en ole koskaan ennen nähnyt. Uusi tilaisuuksia mestaruuteen esitellään joka hetki, ja kun spiraali jatkuu ylöspäin, taitosetti laajenee. Kun minulle esitetään jokin oppitunti, tuntuu siltä, kuin olisin veden alla ja olisi vaikea hengittää. Sitten kun tajuan sen viestin, voin hengittää vapaasti. Supistumisesta ja kamppailusta laajentumiseen ja helppouteen. Sitten jotain muuta tulee pintaan, mutta uudella tasolla. Haastan kuin itseäni nousemaan korkeammalle ja katsomaan, miten pitkälle voin mennä.

Olen huomannut, että totaalinen harmonia itseni kanssa tekee olemisen vaivattomimmaksi. Heti kun edes ajattelen jonkun muun polkua, maailmastani tulee hutera. Tämä vie tuomitsemattomuuden täysin uudelle tasolle. Sillä ei ole merkitystä, mitä ajattelen jostakusta muusta – en silloin vain fokusoidu täysin itseeni. Egotasolla tämä olisi narsistista. Sieluruumiillistumisen tasolla se on ehdottomasti välttämätöntä.

Kyllä, olemme kaikki yhtä, mutta meidän jokaisen vastuuna on säilyttää oma energiamme ja hyödyttää kokonaisuutta. Riippumatta siitä, minkä polun toiset ovat valinneet, minun tehtäväni on fokusoitua omaan energiaani. Minä voin tehdä vain minua. Sinä voit tehdä vain sinua. Mitä enemmän työstämme itseämme, sitä nopeammin kollektiivi nousee. Tuomitsematta itseäni haastan itseni aina tekemään paremmin. Minulle se on enemmän peliä, kuin tavoite, koska kukaan muu ei voi tietää, mitä teen.

Muistatko buddhalaisen tarinan valaistumisesta? Ennen valaistumista hakkaamme puita ja kannamme vettä – valaistumisen jälkeen hakkaamme puita ja kannamme vettä. Ulkoiset olosuhteet voivat näyttää samoilta, mutta mieli on vapautunut. Jatka päivittäisiä rutiinejasi, mutta "huolehdi" mielestäsi. Kaikki on erilaista koettuna läsnä olevassa hetkessä ja tuomitsematta. Näe elämäsi katsojana, joka nauttii elokuvasta.

Toinen avainmuutos minulla on ollut "elämä elää kauttani". Minä en elä elämää, se elää minua. Ainoa tehtäväni on harmonisoitua sen luovan voiman kanssa, joka elää. Vastustus tuo vain kärsimystä. Anna elämän elää kauttasi. Virtaa.

Harmonisoidu korkeamman itsesi kanssa, ja tue kehoasi. Minulla se näyttää meditoinnilta, ulkona olemiselta, paljon veden juomiselta ja torkuilta. Sinulla se voi näyttää erilaiselta. Pääse vain todella kosketuksiin kehosi ja korkeamman itsesi kanssa, ja tee, mitä ne tarvitsevat. Vain sinä tiedät, mitä se on, ja vain sinä voit antaa sen.

Huhtikuu 2019 on ollut intensiivinen, mutta olemme jo puolivälissä. Tiedä, että kaikki mitä nyt tapahtuu, on sinun hyväksesi, korkeimmaksi parhaaksesi. Siltä evoluutio tuntuu. Meidät rakennettiin tätä kosmista uudelleenkäynnistystä varten.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.04.2019 15:12

HUHTIKUUN AALTO JA KOLME VUOTTA YKSEYSMEDITAATIOITA!

Kirjoittanut Sandra Walter (http://www.sandrawalter.com)
12.4.2019

Siunausta, rakas valoheimo.

Energiat rakentuvat (sekä auringonpilkut) ruumiillistumistaajuuksien kolmanteen aaltoon, joka saapuu 15.–19.4. ja virtaa toukokuun alkuun saakka. Tämä on valmistautumista voimakkaampaan ruumiillistumiskokemukseen (kyllä, vielä voimakkaampaan, vielä fyysisempään) ja seuraavaan kristalliverkkoaktivointiin 25.–29.4.

Edessä oleva viikko on täydellinen hetki sukeltaa tämän ruumiillistumisen mystisiin aspekteihin. Anna sen ilmaista kauttasi, ollen avoin kanava uudelle. Ei luola-aikaa, vaan mestaruusmoodia – siirtyen sanoista tekoihin, näyttäen toteen kristalli-itsen tulemisen esiin ja tehden noita korkeampia valintoja, jotka tukevat täysin sitä ylösnousemusta, jota olet henkilökohtaisesti valinnut ilmaista tässä nyt-hetkessä.

Näemme palvelutyömme, suhteidemme, henkilökohtaisten valintojemme, elämäntyyliemme ja myös henkisyyden ilmaisemistapamme muuttuvan mukautuen korkeampaan itseen, joka ottaa matkan hallintaansa – jos sallimme tämän tapahtua. Se on valinta, aivan kuten ylösnousemus, joka tehdään hiljaisina hetkinä sydämen, Lähteen kanssa.

Valmistautuminen vuoteen 2020 – tapahtuu nyt

Muutos ja uusi korostuvat koko ylösnousemuksessamme, kuitenkaan tämä vuotta 2020 edeltävä aikajanojen ja kokemusten erottelu ei ole ollut selvempää kuin tällä hetkellä. Paras neuvo maailmojen jakautumisen käsittelemiseen: anna ihmisten saada kokemuksensa ja yritä olla kiinnittymättä siihen, miten ihmiset tulkitsevat sen, mitä tapahtuu tai ei tapahdu. Kollektiivin mentaalitasot puhdistavat harhakuvitelmia – sivuvaikutus niistä voimakkaista taajuuksista jotka rikkovat illuusion kulissien takana. Se tulee pintaan, kuten kaikki tässä prosessissa. Jumalainen neutraalisuus on turvasatamasi – se on tuomitsemattomuutta + iso loiskaus ehdotonta rakkautta. Kaikki tulee esiin fotonihuuhtelussa – ole kärsivällinen ihmisten kanssa. Siunaa, ja rukoile vaivattomuutta, armollisuutta ja korkeimpien lopputulosten nopeaa toimittamista.

Heti saavuttuani Sedonaan, Jeshua astui sisään ja antoi selkeyttä itsen perusolemuksesta ruumiillistumisen aikana. Tästä latauksesta ansaitsee kirjoittaa kunnolla, joten teen sen ensi viikolla, kun tämän ensimmäisen viikonlopun konferenssikiire on loppu.

Juhlimme tänä viikonloppuna ykseysmeditaatioiden kolmea vuotta!

Olen ikuisesti siunattu saadessani tämän viikoittaisen yhdistymisen, joka antaa tukea, selkeyttä, rauhaa ja parannusta. Millaisen jumalaisen kanssaluomuksen olemmekaan ilmentäneet, rakas valoheimo. Kutsumme jatkuvasti pöytään jokaista halukasta sydäntä palveluksessa. Apusi sanan ja kontaktin levittämisessä on tervetullutta. Tämän viikon sunnuntaimeditaatioomme sisältyy seuraavan aallon toivottaminen tervetulleeksi – miten voimakas käytävä tämä onkaan kaikille osallisille.

Sedonan Kristalliyhdentyminen-tapahtuma lauantaina ja sunnuntaina 27.–28.4.

Näiden kokoontumisten jumalainen koordinointi koskettaa aina sydäntäni. Maan sisäiset verkot ovat vahvistumassa, ruumiillistumisaktivoinnit on koordinoitu pääaikajanamuutoksen kanssa, kollektiivinen tähtisiemen-DNA-aktivointi on käsillä, kristalliyhdentyminen on tapahtumassa … siis paljon tapahtuu huhtikuun lopussa. On ollut voimakasta välttämättömyyttä olla tähti- ja sieluperheen kanssa fyysisyydessä tänä aikana.

Henkiinheränneen itsen voimaannuttaminen, ruumiillistaminen ja ilmaiseminen ovat vahvoja teemoja tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla. Yhteiset päivämme Sedonassa ovat keskittyneet näihin teemoihin sekä kristalliverkkotyön seuraavaan tasoon. Uutta keskustelua tulee esiin, ja minulla on kunnia antaa selkeyttä, tukea ja aktivointeja sydämestä-sydämeen -livetapahtumassa. Koko tapahtuma on suunniteltu antamaan 5D-juhlakokemus – aito kokoontuminen joka heijastaa tapaamme kokoontua ja jakaa korkeammissa maailmoissa.

Julkaisen miten-valmistautua -videon ensi viikolla, koska hyvin paljon yhdistyy tätä tapahtumaamme varten. Portinvartijat, tiennäyttäjät, olennot palveluksessa … meillä on vielä paikkoja jäljellä Kristalliyhdentymiseen 27.4. Jos tunnet kutsun olla korkeavärähteisen heimon kanssa, varaa paikkasi, pakkaa kimaltavat vaatteesi ja uskaltaudu kauniiseen Sedonaan tähän juhlaan. Lippuja ja yksityiskohtia täältä. Ohjeita osallistujille …

Siunausta upeille ykseysmeditoijillemme

Kiitollisuutta kaikille, jotka ovat liittyneet mukaan joka viikko kuluneet kolme vuotta. Vilpitön kiitos niille portinvartijoille tässä maailmassa ja sen ulkopuolella, jotka pitävät tätä pyhää tilaa kollektiiviselle parantumiselle, aktivoinnille ja ylösnousemukselle. Rauhantekijät ovat vahvaa ja omistautunutta sakkia. Miten siunattuja olemmekaan yhdistyessämme tällä tavalla. Yksityiskohtia ja latauksia täältä.

Näyttäkäämme ihmisille, mikä on mahdollista ylösnousemuksen myötä!

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,
Sandra

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.04.2019 15:14

MONIA KORKEAMPIA DNA-AKTIVOINTEJA

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
13.4.2019

Perinteisesti huhtikuu on intensiivinen kuukausi, jossa on paljon suuria Oinasmaisia ylösnousemukseen liittyviä muutoksia, ja huhtikuu 2019 tosiaankin jatkaa tätä. On 13.4., kun kirjoitan tätä kiireellä, ja kiiruhdan, koska tiedän aivan liian hyvin, miten nopeasti ja helposti kolme tai neljä viikkoa voi nyt tulla ja mennä, ja ennen kuin huomaakaan, olemme jo seuraavassa kuukaudessa! Katsot taaksepäin edellistä kuukautta ja tuskin muistat sitä, ja välittömästi olet syvällä, nopeasti kehittyvän kaiken seuraavalla tasolla ja seuraavassa vaiheessa. Tässä totuttelemme olemaan epälineaarisuudessa, kvanttisuudessa – se on aina nyt-hetken elämää ja todellisuutta. Jännittävää ja kummallista hyvällä tavalla, ja se pakottaa meidät sopeutumaan nopeasti tähän ajattomaan, luovempaan ja paljon mukautuvampaan 5D- ja korkeampaan olemis- ja elämistapaan.

Kuten kaikessa mitä tapahtuu ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa, meillä kaikilla on ollut ennakko-odotuksia siitä, millainen kukin taso ja vaihe olisi, miltä se näyttäisi ja miltä se tuntuisi kehossamme, tietoisuudessamme, elämässämme ja ulkoisessa todellisuudessa. Meillä on kaikilla ollut näkemyksiä, odotuksia ja uskomuksia kaikista ylösnousemusprosessin vaiheista, ja enimmäkseen olemme olleet oikeassa, mutta olemme olleet myös väärässä monta kertaa.

Tiedän, että monissa tapauksissa korkeampi itsemme on tarkoituksella pidätellyt tiettyä informaatiota tältä versioltamme, joka on inkarnoituneena ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin ja maailmojen eroamisen aikana. Voin tuntea sen, kun minua, Denisiä, pidetään tarkoituksella ns. pimennossa, ja tämä johtuu siitä, että minun täytyy fyysisesti elää ja ruumiillistaa se ja muuttua sen vuoksi pysyvästi. Vapaaehtoisessa ylösnousemusmaajoukossani (-si) ei ole ketään muuta, joka voi tehdä tämän, ja sen vuoksi saamme usein tehdä sen täysin ymmärtämättä mitä ja miten jne. Haluan kertoa tällä sen, että tämän tyyppisinä ylösnousemus- ja/tai ruumiillistumishetkinä kaikki on sinun vastuullasi, beibi! Heti kun tämä on tehty, väliaikainen korkeamman tietoisuuden side poistetaan taas silmiltä. Monta kertaa meidän täytyy elää se sokkona, jotta "sillä" on suurin vaikutus meihin, tietoisuuteemme, fyysiseen kehoomme ja energiarakenteisiimme. Tarkoitan, että se on pointti – muutosten tietäminen korkeammilta tietoisuustasoilta ei auta asiaa, ja meidät pidetään usein tarkoituksella tietämättömiä kaiken tämän tietyistä aspekteista.

Älä koskaan unohda hetkeksikään, että elämme parhaillaan lisääntyvää Saturnuksen ja Pluton yhtymää Kauriissa koko vuoden. Taika ei tapahdu ainoastaan 12.1.2020, kun tämä astrologinen aspekti on tarkka – se on tapahtunut koko vuoden 2019 ja huipentuu 12.1.2020. Muuta perspektiiviäsi vuoden 2019 joka hetkestä, koska olet edelläkävijä ja tämä on totta tässä todellisuutta muuttavassa voimapesässä, maailmojen eroamisessa, Saturnuksen ja Pluton Kauris-yhtymässä.

Tähtisiemenille ja muiden ulottuvuuksien inkarnoituneille "ensikontakti" merkitsee jotain hyvin erilaista

Koko viikko 7.4.–13.4. on ollut erittäin kiireistä monilla tasoilla, ja paljon lisää on tulossa tämän kuukauden toisella puoliskolla. Kuluneella viikolla monet meistä ovat kirjoittaneet edellisen artikkelin kommentteihin muistavansa osallistumisen tapaamisiin korkeammissa ulottuvuuksissa. Jotkut näistä tapaamisista tapahtuivat unessa, fyysisen kehon ulkopuolella, kahdeksannen ulottuvuuden Galaktisen federaation tasolla, kun taas useimmat muut tapahtuivat alemmissa ulottuvuuksissa, mutta olivat hyvin tärkeitä ja valideja silti. Minulla on ollut tietoisia muistoja osallistumisesta moniin isoihin 5D-tapaamisiin ja muutamaan pienempään Galaktisen federaation 8D-tapaamiseen vuoden 1980-alusta saakka. Monissa näistä tapaamisista oli vapaaehtoisia inkarnoituneita tähtisiemenyksilöjä, mutta myös monia muita toisista ulottuvuuksista ja toisilta valotasoilta.

[Minun täytyy kertoa tämä, koska se on tämän artikkelin yksi aspekti. Eilen ja tänään on tuntunut melko voimakasta painetta saada nopeasti kirjoitettua ja julkaistua tämä artikkeli. Pidä se sydänmielessä, erityisesti tämän loppukuun ajan.]

Monet ovat kertoneet kommenteissa erilaisista henkilökohtaisista kokemuksistaan näissä korkeamman ulottuvuuden ei-fyysisissä tapaamisissa. Oli puhetta siitä, miten paljon nautimme siitä, että pystyimme kokoontumaan tällä tavalla, ollen kuitenkin fyysisessä kehossa samalla. Oli puhetta tapaamisista baareissa, nauraen ja kertoen maallisista koettelemuksistamme, kun olimme päässeet niistä. Kaiken kaikkiaan keskustelut olivat jotain sellaista, mihin useimmat tähtisiemenet ja muut vapaaehtoiset aspektit samaistuisivat elettyään monia elämiä maankuulun "verhon" kummallakin puolella.

Kuluneella viikolla on ollut hyvin kiireistä monilla tasoilla, ja 10.4. illalla näin toistuvasti humanoidiolentoja liikkuvan talossani. Mikään tästä ei tuntunut negatiiviselta tai ollut sitä, mutta siitä on jo tovi, kun tätä on tapahtunut viimeksi minulle, ja se tuntui jotenkin erilaiselta, kuin he olisivat halunneet minun olevan hyvin tietoinen heidän läsnäolostaan.

Kun olin mennyt nukkumaan 11.4. – ja luultavasti vain muutama minuutti nukahdettuani – säpsähdin selväjärkiseen kohtaamiseen suuren kuutionmuotoisen eteerisen metallilaitteen kanssa, joka tuli tarkoituksella ja varovasti kontaktiin oikean kyynärpääni kanssa. Toinen kontaktikerta sattui ja säpsäytti minut takaisin hereille. Hetken olin hämmentynyt ja ajattelin – vanhasta tavasta – että se oli jonkinlainen pimeystiimin hyökkäys. Muutaman minuutin kuluttua oivalsin, että siinä oli ollut pieni ryhmä positiivisia korkeamman ulottuvuuden tähtiolentoja, eli avaruusolentoja jotka olivat tarkoituksella käyttäneet tuota suurta metallikuutiolaitetta poistamaan vanhan trauman ja fyysisen tason vamman oikeasta kyynärpäästäni. (Minulla on ollut kipua ja jännetulehdus oikeassa kyynärpäässä 1970-luvun lopulta saakka.) Tämän tapahtumiseen on saattanut olla muita syitä, mutten ollut tietoinen niistä.

Tämä tapahtuma yllätti minut pääasiassa siksi, että aiemmin tavallinen ja melkein päivittäinen vuorovaikutukseni korkeampien tähtiolentojeni/avaruusolentoperheeni kanssa oli ollut lähes olematonta sen jälkeen, kun aloitin fyysisen tason ylösnousemusprosessin helmikuussa 1999. Minulla oli ollut positiivinen avaruusolentokontakti syntymästä saakka, mutta alettuani fyysisen tason ylösnousemusprosessin minut jätettiin yksin fyysiselle tasolle kokemaan ja ruumiillistamaan kaikki, mikä täytyi. Tästä syystä olin hieman yllättynyt saadessani jälleen positiivisia tähtiolentoja elämääni ja kotiini 2019.

Sain 12.4. aamulla äkillisen impulssin käydä Whitney Strieberin nettisivuilla. En ole edes ajatellut häntä yli vuosikymmeneen, joten olin myös kiinnostunut, miksi tämä tapahtui nyt. Luin hänen pari viimeisintä päiväkirjaansa ja tsekkasin hänen pari ajankohtaista kirjaansa. Yhdessä päiväkirjassaan hän mainitsi, että hänen avaruusolentoryhmänsä painostaa häntä nyt kirjoittamaan nopeasti kirjan – no, en ole aivan varma mistä. Kuulosti siltä, että nämä painostivat häntä kovasti saamaan nyt kirjoitettua jotain erityistä auttamaan toisia ihmisiä. Hän on ollut myös näkymättömien negatiivisten olentojen hyökkäyksen kohteena, jotka eivät halua hänen jakavan tätä informaatiota. Sama vanha tarina "negatiiviset kontrolloijat vs. vapaustaistelijat fyysisellä ja ei-fyysisellä tasolla". Oli muita syitä käydä hänen sivuillaan, mutta ne ovat henkilökohtaisia. Olen aina pitänyt Whitney Striberin tavasta kirjoittaa, mutta en työskentele tai elä enää siellä, missä hän. Kyllä, nyt on erittäin tärkeää saada informaatiota kaikille eri tasoilla ja eri maamaailmoissa.

Myöhään illalla 12.4. luin joukkopostituksen Sandra Walterilta "Huhtikuun aalto ja kolme vuotta ykseysmeditaatioita!" Lue hänen nettisivuiltaan koko juttu. Siinä oli yksi lause, joka oli arvokas minulle nyt, koska se auttoi minua yhdistämään paremmin ne monet tähtiolento-, tähtisiemen- ja avaruusolentoasiat, jotka ovat lisääntyneet elämässäni taas viime kuussa.

"Näiden kokoontumisten jumalainen koordinointi koskettaa aina sydäntäni. Maan sisäiset verkot ovat vahvistumassa, ruumiillistumisaktivoinnit on koordinoitu pääaikajanamuutoksen kanssa, kollektiivinen tähtisiemen-DNA-aktivointi on käsillä, kristalliyhdentyminen on tapahtumassa … siis paljon tapahtuu huhtikuun lopussa. On ollut voimakasta välttämättömyyttä olla tähti- ja sieluperheen kanssa fyysisyydessä tänä aikana."
–Sandra Walter

"Kollektiivinen tähtisiemen-DNA-aktivointi on käsillä." Se auttoi minua ymmärtämään paremmin, miksi ja mitä kaikkea on tapahtunut nopeasti 7.–13.4.2019. Tunnen voimakkaasti, että paljon enemmän tätä on tulossa tähtiolemuksemme, avaruusolentosukulaistemme ja muiden kanssa tässä kuussa ja sen jälkeen. Ymmärrän nyt, miksi jotkut avaruusolentoperheestäni ilmestyivät auttamaan minua siinä, mikä oli jumissa kyynärpäässäni. Se indikoi myös, miksi monet ovat viime aikoina kirjoittaneet kommentteja halustaan yhdistyä enemmän tähtisukulaistensa kanssa sekä fyysisyydessä tähtisiemeninä että korkeampien ulottuvuuksien tapaamisissa jne.

Mainitsin hiljattain eräässä kommentissa siitä, miten olen nähnyt sarjan kosmisia seinämiä tai kynnyksiä jne., mitä toiset kutsuvat porteiksi. Koska näen tavallisesti aina kosmiset portit niiden yläpuolelta, ne näyttävät minusta enemmän erilaisten seinämäalueiden yläosalta. Kuka tietää. Otan näkemäni niin, kuin tajuan sen. Joka tapauksessa, viime aikoina olen nähnyt näistä kosmisten seinämien yläosista eli porteista, että niitä näyttää olevan neljä tai viisi tällä alueella, jossa olemme nyt. Ensimmäinen näyttää minusta kristalliselta, mutta hieman samealta, kuin likainen kvartsikristalli. Toinen, kolmas ja neljäs näistä kosmisista seinämistä tai porteista tai kynnyksistä on kristallisempi ja kirkkaampi, kunnes sitten viides on timanttimainen ja hädin tuskin näkyvä korkeamman taajuutensa vuoksi. Nuo kuvat ovat isoja vinkkejä siitä, mitä käymme läpi tässä kuussa ja sen jälkeen – kristallisesta timanttiseen ja sen yli. Lisätään kaiken tämän rinnalle myös "kollektiiviset tähtisiemen-DNA-aktivoinnit". Ne ovat kaikki eri aspekteja yhdestä yleisestä ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessista ja automaattisesta maailmojen eroamisesta. Yhtä ei voi saada ilman toisen/toisten tapahtumista.

Nyt kun olemme puhuneet kaikesta tästä kulmasta, pyöräytetään se ympäri ja katsotaan ja tunnetaan asioita ruumiillistumiskulmasta. Siinä on valtava ja tärkeä ero. Mitä enemmän sinä, minä ja me Ruumiillistamme (isolla R:llä), mitä enemmän uutta kristalli- ja timantti- ja myös tähtisiemen-DNA:ta Ruumiillistamme, sitä nopeammin maailmojen eroaminen tapahtuu. Sen täytyy tapahtua, koska kaikki tuo uusi ei voi olla olemassa kaikessa tuossa vanhassa alemmassa negatiivisuudessa ja kiihtyvässä kaaoksessa ja mielettömyydessä. Ei ehdottomasti voi.

Huhtikuussa 2019 kuljemme läpi näistä neljästä tai viidestä kosmisesta seinämästä, kynnyksestä, portista – jokaisen ollessa korkeampaa taajuutta kuin edellinen – ja sitten meidät asetetaan suurempiin uusiin fotonivaloenergioihin ja -tilaan, paljon enemmän uutta fyysisessä kehossamme ja olemuksessamme kuin aiemmin. Tunnen, että tämä ja muu kehittää meitä nopeasti suurempaan Ruumiillistumiseen, suurempaan sulautumiseen ja yhdistymiseen muiden aspektiemme kanssa fyysisessä kehossa (DNA:ssa) ja sen kautta tässä ja nyt. Emme pysty täysin ymmärtämään, mitä kaikkea se muuttaa automaattisesti meissä ja kaikessa ympärillämme. Tämä vuosi on maailmojen eroaminen, Saturnuksen ja Pluton yhtymä sekä "ensikontakti" – ei vain sellainen, miten useimmat ovat odottaneet tai uskoneet sen tapahtuvan. Se on varmasti "ensikontakti", kun alamme Ruumiillistaa tähtisiemen-DNA:n tässä nykyisessä fyysisessä kehossamme! Päästä irti siitä, mitä luulit tietäväsi ja mitä uskoit, koska paljon suurempaa ja monimutkaisempaa ja mielenkiintoisempaa tapahtuu oikeasti.

Paljon lisää tulossa tässä kuussa ja joka kuussa tänä vuonna. Tunnen, että elokuuhun 2019 mennessä monet asiat ovat radikaalisti ja positiivisesti eri tavalla monilla, jotka ovat valmiita tuohon edistysaskeltasoon sisäisesti ja ulkoisesti. Toisille se tulee joka viikko tai kuukausi elokuun jälkeen, johtaen tammikuuhun 2020. Toisille se tulee sen jälkeen. Sillä ei ole merkitystä milloin – ainoastaan sillä, että se tapahtuu niin monille, kuin jotka voivat tehdä sen nyt.

Denise

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.04.2019 10:45

MIKÄ ON YLÖSNOUSEMUSPROSESSI?

Kirjoittanut Teri Wade (www.in5D.com)
12.4.2019

Tässä universumissa kaikki on energiaa, ja se on fakta. Se merkitsee, että elämme ajattomassa ja avaruudettomassa energiassa, joka ilmentyy sinuna, minuna, puina, lintuina, kaikkina sieluina, tähtinä, planeettana ja kaikkena, mitä multiversumissa on. Kaikki on yhtä, ja kaikki on yhteydessä!

Kaikki on keskenään yhteydessä, koska mikään ei voi olla eristyneessä tilassa ilman tarkoitusta tai syytä olla siinä. Tarvitsemme ruokaa kasvaaksemme, mutta ruoka tarvitsee meitä kasvattamaan jne. Eläminen tässä kolmannen ulottuvuuden olemassaolossa on rankkaa. Jos planeettamme olisi liian lähellä aurinkoa, se olisi liian kuuma. Jos planeettamme olisi liian kaukana auringosta, se olisi liian kylmä. Kummassakaan tapauksessa elämä ei selviytyisi. Mutta voimme sanoa, että kaikki on niin, kuin sen pitäisi olla, ja kaikki on asetettu sinne, missä heidän on tarkoitus olla, missä he päättävät olla. Kaikki on jumalaisessa järjestyksessä, vaikka vaikuttaakin uskomattoman kaoottiselta.

Kaaoksessa on järjestystä synnyttämään tarpeellisia tapahtumia. Ajattele tähden kuolemaa supernovaksi. Jättimäinen räjähdys kaasua, molekyylejä ja ainetta kosmokseen ilman selvää järjestystä. Eli uusi tähtisukupolvi voidaan luoda ns. samoista tiilistä, jotka muodostivat alkuperäisen tähden, ja nuo tiilet tekevät kehomme atomit. Siis oliko tuo räjähdys kaaosta vai oliko siinä jumalainen järjestys? Yhdellä tasolla se oli kaaosta, mutta korkeimmalla tasolla se oli järjestystä.

Kaikki on suunniteltu matemaattisten sääntöjen mukaan, kaikki on täydellistä yksilöllisenä ilmaisunaan. Me annamme leimoja ja nimiä, koska koemme elämää 3D-todellisuuden kautta. Erotamme yksilön siitä ykseydestä, keskinäisestä yhteydestä, jota me kaikki olemme.

Tämä tapahtuu, koska inkarnoituessamme 3D-planeetalle, kuten Maa – eli sen tiheyteen ja kaksinaisuuteen – meidän täytyy alentaa taajuuttamme hyvin paljon voidaksemme olla niin fyysisessä ympäristössä. Olemme moniulotteisia olentoja, tiedämme sitä tai emme!

Olemme monissa ulottuvuuksissa samanaikaisesti, ja toimimme kussakin niistä tietyillä säännöillä. Korkeampi itsemme joka on puhdasta energiaa, hajottaisi ihmisastiamme, koska se ei kestäisi tuota äärimmäisen korkeaa taajuutta. Siis vihjaan tässä siihen, että ylösnousemusprosessi jota fyysinen kehomme käy läpi, tuntee näiden korkeampien energioiden aiheuttamia fyysisiä oireita.

Nostamme taajuuttamme korkeammalle ja korkeammalle, ja sen seurauksena teemme mahdottomasta mahdollista, koska tämän ylösnousemusprosessin myötä fyysinen kehomme pystyy sisältämään näitä korkeampia taajuuksia, jotka tuovat uskomattomia kykyjä, tietoisuutta ja näkemystä. Pystymme nyt toimimaan laajemmalla todellisuusasteikolla.

Kun nostat värähtelyäsi, voit päästä käsiksi uusiin todellisuusosiin. Tästä syystä kolmatta silmää on korostettu koko maailmassamme ja henkisessä yhteisössä. Kaksi silmää symboloi kaksinaisuutta, oikeaa ja vasenta aivopuoliskoa, miestä ja naista, ja kolmas silmä on yhdistyminen, havainto kaksinaisuuden yli, korkeampi tietoisuus ja jumalainen viisaus.

DNA:mme muuttuu näistä korkeammista energioista, joita saamme Keskusauringostamme. Täysillä toimivalla ihmisellä, millaiseksi hänet alun perin suunniteltiin ja luotiin, oli 12 täysin toimivaa DNA-säiettä. Olimme muinaisaikoinamme olento, joka oli yhtä Jumalan tai valon kanssa.

DNA-manipuloinnilla meidät tehtiin tiedostamattomaksi roduksi, jota oli helppo kontrolloida pimeyden hyvin pahaenteisellä ja itseä palvelevalla agendalla. Tämä olento jota organisoidut uskonnot kutsuvat Jumalaksi, on jumalaista puhdasta valoa ja korkeinta taajuutta, joka on rakkaus. Ihminen on tunnerotu, ja kun ylösnousemusprosessi etenee, meitä ei voi rotuna kontrolloida enää. Jumala tai valo ei ole ainoastaan kaikki, mitä on, vaan myös kaikki, mitä ei ole.

Uskonto saarnaa erillisyyttä, eli olet erillään Jumalasta tai valosta, ja tämä kaikki on harhaa. Näin ne kontrolloivat ihmisrotua. Ne saavat katsomaan ulkopuolelle, kun kaikki on aina ollut sisällä. Sitten kun vastaanotat tätä korkeampaa valoa, tiedostamaton tulee tietoiseksi, nukkunut herää.

Muista, että pimeys on vain valon poissaoloa. Sitten kun nämä energiat alkavat virrata ja tietoisuutemme alkaa kohota, pimeys muistaa itsensä valoksi – näin heräämme. Siitä tulee – meistä tulee – lopulta yhtä valon kanssa.

Evoluution loppuunsaattaminen!

Teri Wade

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 16.04.2019 10:45

KITISTÄ VAI LUODA?

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
13.4.2019

Rakkaat ystävät,

Monet teistä valittavat universumeille, että ne 5D-taidot joita lupasimme teille, eivät toteudu, että me tai te olemme tehneet virheen. Vaikka näin ei ole, niin haluatte uskoa niin, sillä ilman tuota uskomusta teidän täytyy paljastaa itsenne massoille. Ja sitä olette vältelleet lukuisia 3D-elämiä.

Nimittäin silloin kun olitte vielä muita taajuuksia ja ulottuvuuksia, mutta olitte kuitenkin Maata, yrititte paljastaa sisäiset voimanne epämiellyttävin tuloksin. Fyysiset rangaistukset joita kärsitte, kolistelevat maamuistoissanne, kannustaen teitä olemaan yrittämättä uudestaan. Niinpä huolimatta niistä taidoista jotka voisivat muuttaa nykyelämänne minuuteissa, päätätte käyttää 3D-taitojanne.

Ne jotka huolehtivat pienistä lapsista tai muista, jotka eivät pysty huolehtimaan itsestään, muuttuvat aikanaan, kun nuo huolehtimisvastuut muuttuvat tai siirrytte uuteen vaiheeseen. Te olette lyhyessä odotteluvaiheessa.

Tänään puhumme niille, jotka pelkäävät siirtyä 3D-maailmansa yli, 5D-taidoistaan huolimatta. Osutte tähän ryhmään, jos tunnette syyllisyyttä, surua tai vihaa lukiessanne viime lauseen. Nimittäin pysytte paljastumispelossa, vaikka olette sopeuttaneet olemustanne aioneita tehdäksenne sen tässä maaelämässä.

Olette 5D-olentoja, jotka valittavat, miten vaikeaa elämänne on ja että jos vain tuo tai tämä tapahtuisi, voisitte täyttää roolinne. Hyvin samaan tapaan, kuin teitte elämästä toiseen 3D:ssä. Syyttäen kaikkia muita paitsi itseänne näennäisistä epäonnistumisistanne tai vihastanne.

Toisten syyttäminen on 3D-reaktio, jota esitetään nyt dramaattisesti. Nimittäin aivan kuten ulkoa ohjattu valta pettää, niin tapahtuu myös kyvylle syyttää toisia. Kuten yksi 60- ja 70-luvun koomikkonne julisti uudestaan ja uudestaan piloissaan: "Paholainen sai minut tekemään sen."

Jos otitte ratkaisevan 5D-askeleen – ja te otitte – luoda, mitä haluatte, milloin haluatte – ja te voitte tehdä sen – miten voitte syyttää ketään elämästänne? Kuitenkin koko 3D-maayhteiskunnassa syy on liitetty kaikkeen – tähdet, naapurit, poliittiset johtajat, ajat, media jne.

Kenties ajattelette, että toiset jotka eivät ole vielä 5D:tä ja sen yli, jatkavat 3D-uskomuksia, -tekoja ja -syyttelyä. Se on totta. Mutta te ette ole tuossa ryhmässä. Siis teillä ei ole mitään syytä langeta syyttelypeliin – edes itsenne syyttelyyn. Nimittäin uusi standardinne, uusi suuntanne, on hyväksyntä ja rakkaus.

Tämä ei merkitse, että teidän täytyy osoittaa sääliä niitä kohtaan, jotka jäävät 3D:hen, tai edes yrittää ymmärtää heidän tarvettaan syyttää ja hävetä. Nimittäin ette ole enää 3D:tä missään muodossa, mukaan luettuna toisten syyttäminen elämästänne. Te olette vapaa. Se on vapautta, joka kantaa vastuun itsestään ja tunteistaan.

Ette voi uskoa, että elämä vaikuttaa teihin ja olla kuitenkin 5D:tä. Jos teillä on vastuita, jotka tunnette hankaliksi, miten muutatte lähestymistapaanne noihin vastuisiin? Teillä on taito tehdä, mitä teidän tarvitsee tehdä muuttaaksenne elämänne pelosta ja syyttelystä itseyteen.

Mutta sen tekemiseksi teidän täytyy vaatia olemuksenne koko loistossaan. Enää teidän ei tarvitse valittaa tai kitistä, että elämänne ei ole niin upeaa, kuin haluaisitte. Enää ette voi syyttää toisia epämukavuudestanne, ilman jonkinlaista epämukavaa tulosta tuosta syyttelystä. Enää ette voi odottaa jonkun pelastavan teitä, sillä teitä ei tarvitse pelastaa.

Siitä syystä me universumeissa emme enää kuiskaa korvaanne: "Tehkää tätä tai tuota toteuttaaksenne unelmanne", sillä olette taitavampia kuin me, koska te olette Maassa tämän siirtymän aikana – me emme ole kokeneet sitä. Tietysti seuraamme teitä ja annamme teille lohtua, mutta meillä ei ole enää kykyä ohjata teitä, kuten teimme ollessanne 3D:tä.

Ajatelkaa meitä isovanhempienne vanhempina Maassa ja itseänne keski-ikäisinä, joilla on aikuisia lapsia. On vähän, mitä voimme tarjota teille, paitsi rakkautta ja jatkuvaa tukea, sillä maailmanne on hyvin erilainen, mitä me koimme vuosikymmeniä aiemmin. Te olette niitä, jotka etenette uudessa maailmassa uuden olemuksen kera. Te luotte uutta Maata uusien ohjeiden ja uuden olemuksen kera, minkä monet teistä unohtavat yrittäessään yhdistää 3D:n, 5D:n ja sen yli.

Ainoa asia jota ei voi muuttaa tai josta ei voi edes neuvotella, on, että te olette vastuussa itsestänne – ei kukaan guru, perheenjäsen, yhteisön johtaja, poliitikko tai hallintoelin.

Kuka te olette? Ei, kuka teidän pitäisi olla tai kuka toiset luulevat teidän olevan, vaan kuka te olette? Se "sinä" joka on vastuussa teoistanne ja reaktioistanne. Se "sinä" joka on vastuussa kasvustanne ja evoluutiostanne.

Haluatteko jäädä 3D-pelkoon? Jos haluatte, jatkakaa toisten syyttelyä ja kitisemistä elämästänne. Haluatteko vaatia 5D-olemuksenne ja sen yli? Jos haluatte, julistakaa itsenne vapaaksi toisten teoista, reaktioista, pitäisi- ja täytyy-asioista.

Jos jokin elämässänne ei ole oikein, muuttakaa tekojanne, havaintojanne, tarpeitanne tai suuntaanne. Tämä on ilonne löytämisen aikaa. Iloa ei voi löytää toisten kautta tai toiset eivät voi löytää sitä, sillä se on teidän ilonne.

Jotkut teistä kitisevät (ja "kitistä" on oikea sana), että olette niin kietoutuneena johonkin ryhmään, perheeseen tai muuhun toimintaan, että te ette pysty vapautumaan. Ahaa, ja niin se on, että kieltäydytte luomistaitosetistänne.

Olette ensimmäisen asteen luoja. Ei vain monien taajuuksien ja ulottuvuuksien luoja, vaan uuden Maan uudessa olemuksessanne. Olette valmistautuneet aioneita. Teidän on aika hyväksyä täysin voimanne, huolimatta peloistanne, ahdistuksestanne ja 3D-tarpeestanne syyttää elämästänne kaikkia, paitsi itseänne.

Olette suurenmoinen luojaolento. On aika hyväksyä tuo olemuksenne osa ja tutkia sitä – mitä ette voi tehdä, ennen kuin hyväksytte itsenne ja voimanne. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 17.04.2019 21:43

KOSMINEN ENERGIARAPORTTI – PELKOENERGIAVAPAUTUS KÄYNNISSÄ

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
15.4.2019

Pelkoenergiavapautus on käynnissä (kyllä, taas). Valokehomme aktivoituu aina, kuitenkin jaan tässä niiden kanssa, jotka resonoivat. Pelko/ahdistusenergiaa on tullut esiin taas viime viikon, ja se jatkuu.

Minulla sitä on, kun siirryn tai muutun taas kerran korkeammalle olemassaolotasolle ja myös fyysisesti. Tämä on tuonut esiin merkittävää pelkoa ja myös täydellistä uupumusta, kun minun on tarvinnut työntää valokehoani liikuttamaan asioita nyt raskaassa puhdistusprosessissa, kun puhdistan uuden tilani energiaa.

Päässäni kulkevia ajatuksia:
* Mitä jos autooni tulee vikaa, kun tuntemani ihmiset lähtevät pian enkä tunne ketään muuta tällä alueella.
* Käärmeiden pelkoa, ja näin jo yhden pari päivää sitten.
* Pelkoa kahdesta tyypistä, jotka asuvat naapurissani.
* Haavoittuvuudentunnetta, kun asun yksin ensimmäistä kertaa elämässäni.
* Pelkoa, etten pysty maksamaan laskujani.
* Pelkoa, että tänä kesänä on hurrikaaneja.

Näitä ajatuksia rönsyilee jatkuvasti, ja yritin ensin vastustaa niitä ja sanoa, ettei ole mitään syytä olla peloissaan. Mutta sitten aloin tuntea tuon pelon ja antaa sen virrata. Sanoin sen ääneen ja sain sen ulos sekä valitin ja vaikeroin siitä ja uupumustani. Annan sen kaiken nyt virrata ensin jonkin aikaa, jäämättä jumiin tähän paikkaan, ja sitten kerron peloilleni: "Tämä pelko ei ole totta. Tämä on vain lisää pelkoenergiaa, joka tulee esiin vapautettavaksi."

Tämä on lahja, ja kun näemme sen sellaisena, voimme muuttaa tuon energian tietämiseksi, että sitä tulee esiin pelkästään vapautettavaksi. Uskomatta enää egoon, uskomatta enää tuohon pelkoon. Ego ei pidä muutoksesta.

Viidennessä ulottuvuudessa ja korkeammalla on jatkuvaa muutosta, jatkuvaa siirtymistä – emme voi kiinnittyä kehenkään tai mihinkään. Korkeammissa ulottuvuuksissa ei ole mitään pelättävää. Pelkoa ei voi olla täällä, joten sen täytyy lähteä. Siihen ei liity muuta. Siis hymyilemme tietäen, että korkeampi itsemme antaa meille tämän pelon muunnettavaksi tai vapautettavaksi.

Kun fokusoidumme kaikkeen, mistä olemme kiitollinen jokaisessa pikkuhetkessä, rauha palaa taas. Joskus meillä on paljon pelkoa vapautettavana, joskus vähän. Kun vapautamme paljon pelkoa, se voi olla hyvin epämukavaa ja intensiivistä, melkein sietämätöntä. Meidän täytyy tehdä jotain – mitä se onkin meille – saadaksemme tämän energian ulos. Se voi olla ajan viettäminen luonnossa, taiteen luominen, leikkiminen andaroilla ja kristalleilla – minkä tahansa tekemistä, mitä rakastamme, mikä tuo meille iloa ja inspiroi meitä. Minulle se on tänään uuden kotini/tilani siivoamista. Myös menemistä ulos aurinkoon lataamaan valokehoa.

Kun teemme, mikä tuo meille rauhaa, voimme sanoa sitten egollemme/pelollemme: "Ei, en usko sinua enää. Tässä ei ole mitään pelättävää." Universumini on näyttänyt minulle, miten paljon minua tuetaan kaikin tavoin kaikkina aikoina. Sen päätän uskoa!!!

Tämä artikkeli kirjoitettiin auttamaan kaikkia niitä, jotka ovat tämän ajankohtaisen pelkoenergiavapautuksen keskellä. Sinnitelkää mukana. Rakastan teitä ja olen aivan siinä kanssanne.

Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.04.2019 23:02

UUDEN MAAN ENERGIOIHIN SOPEUTUMISTA

Kirjoittanut Adeana M. Slater (www.in5D.com)
16.4.2019

Sopeutuessasi uuteen Maahan ja sen energioihin, saatat olla uupuneempi, kun tutustut tähän uuteen ilmapiiriin ja evoluutioon, jota on tapahtunut enimmäkseen sisälläsi. Silloin kun tämä energia tuntuu olevan melkein liikaa, sinulla saattaa olla halu palata takaisin vanhoihin 3D-tapoihin tai -käyttäytymismalleihin. Jos teet tämän, se ei merkitse, että olet epäonnistunut missään mielessä.

Sinua kannustetaan liikkumaan omaa tahtiasi ja omalla tavallasi. Kuitenkin jotkut jotka ovat kyvyttömiä tai haluttomia siirtymään tai sopeutumaan näihin korkeampiin ja intensiivisiin energioihin, saattavat lähteä tästä elämästä kokonaan. Tämä kohonnut energia ja sielutyöntö saattaa olla liikaa joillekin sieluille, ja he päättävät lähteä tästä maallisesta ulottuvuudesta enemmin kuin myöhemmin.

Tämä on heillä vain sielutason vapaan tahdon valinta. Ihmiskuntaa kokonaisuutena kannustetaan parantamaan itsensä ja päästämään irti vanhasta painolastista, joka ei enää palvele heitä. Tämä on kaikille sen vapauden, rauhan, rakkauden, yltäkylläisyyden ja ilon kokemiseksi, joka voidaan saavuttaa kaikilla olemustasoilla. Tämä annetaan jokaiselle sielulle yksilönä, perustuen hänen valintaansa ja parantumispäätökseensä.

Kuitenkin tämä energia ja sydänomistautuminen tähän muutokseen on myös polttoainetta kaikille sieluille löytää inspiraatiota ja opastusta niiltä, jotka päättävät kulkea tätä polkua uuteen Maahan. Ne jotka kulkevat urheasti ensimmäisinä, jättävät kirkkaan valojuovan opastamaan niitä, jotka valitsevat nämä samanlaiset halut ja tämän muutoksen lopputulokset. Kuvittele, että kun useampia ja useampia sydämiä liittyy näihin ponnisteluihin mukaan, tämä lopputulos on jokaisen maan päällä elävän sielun ulottuvilla. Ota tämä askel eteenpäin ja tiedä, että nämä suurenmoiset rakkaus- ja luomisenergiat ulottuvat kauas kosmokseen.

Jos huomaat lipsuvasi takaisin vanhoihin tapoihin, kierteisiin, käyttäytymismalleihin ja tekoihin, joita et enää halua tuoda mukanasi uuteen Maahan, tiedostat sen melko nopeasti. Se tuntuu sinusta epätyydyttävältä. Saatat myös olla pahoillasi tai katuvainen siitä, että näytit luiskahtavan taaksepäin. Se on ok! Älä ole niin ankara itsellesi!!

Olemme kaikki astumassa kartoittamattomalle alueelle ja koemme intensiivisiä energioita samanaikaisesti. Ole mukava itsellesi, jos tätä tapahtuu. Se on muistutus sinulle, että jos et pidä siitä, mitä tapahtuu tai mitä on ympärilläsi, muuta se!! Kukaan ei pakota sinua liikkumaan tietyllä tavalla. Sinun on päätettävä se. Taikasauva on sinun käsissäsi.

Saatat olla myös tietoisempi liikkumisesta edestakaisin ulottuvuuksien välillä päivästä toiseen, hetkestä toiseen. Verho ohenee ja ohenee jatkuvasti. Aikajanamme tuntuvat yhdistyvän, kun päätämme niitä. Sinulla saattaa olla erilaisia kehotuntemuksia, uupumusta ja mielialavaihteluja enemmän kuin koskaan ennen. Lähde-energia tulee auttamaan sinua puhdistumisessa sellaisesta, mitä et tietoisesti päätä parantaa. Rullaa näiden energiaheilahtelujen myötä, ja ala tunnistaa ne siksi, mitä ne ovat.

Otatte kaikki uskomattomia askelia ja harppauksia eteenpäin! Hyvä teitä!

-Adeana

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.04.2019 10:28

ENERGIAPÄIVITYS – 17. PÄIVÄN SCHUMANN/GAIA-RESONANSSIPIIKIT JATKUVAT

Kirjoittanut Jelelle Awen (soulfullheartblog.com)
17.4.2019

Jatkaen sitä kaavaa, että Gaia/Schumann-resonassi tekee piikkejä kuukauden 17. päivän paikkeilla, meillä on ollut tänään 17.4. (ainakin tällä pallonpuoliskolla) kahdeksan tuntia piikkejä aina 84 hertsiin saakka ja se jatkuu …

Kuva

Tämä on kolmas kuukausi peräkkäin, jolloin Gaian perustaajuus on merkittävästi noussut tämän kuukaudenpäivän paikkeilla normaalista 7.83 hertsistä. Viime kuussa se meni yhdessä kohtaa 150 hertsiin saakka! Helmikuun 17. päivä se kesti vuorokauden ja nousi 67 hertsiin.

Jotkut ovat yhdistäneet tämä Gaia-aktiivisuuden Q-anon -tietoisuuteen (aakkosten 17. kirjain) ja siihen paljastukseen, joka tehdään 3D:ssä ja alemmassa 4D:ssä hyvin synkistä todellisuuksista ja aikajanoista. Tämä tuntuu ehdottomasti mahdolliselta, kun poliittinen matriisi on erittäin valmis jatkuvaan siirtymiseen salailusta, vääristelystä ja manipuloinnista … suurempaan rakkauteen, myötätuntoon, hyväksyntään ja anteeksiantoon. Lisääntyvät värähtelytaajuudet tukevat kaiken sen paljastumista, mikä on varjoissa ja mikä tarvitsee parantamista ja rakkautta.

Luultavasti tunsit tämän taajuuslisäyksen fyysisessä kehossasi tänään, esim. väsymystä ja unisuutta, jota ei pysty oikein selittämään. Ja lisäksi intuition ja selkeyden lisääntymistä, myös aivojen sumuisuuden kera. En huomannut sitä eilen vähään aikaan, kun sain hyvin syvällisen lähetyksen erittäin maadoittavia puukoodeja. Gaiassa oleminen eilen tuntuu todella auttaneen tämän aallon ratsastamisessa ja kalibroitumisessa Gaian uuteen "vibaan". Tuntuu siltä, että puut lähettävät tätä uutta signaalia, kun magneettinapojen muuttuminen jatkuu myös reaktiona siihen. Puut tuntuvat auttavan uusien verkkojen ankkuroinnissa.

Kaikki tavat joilla voit maadoittua Gaiaan, ovat hyödyllisiä kalibroitumisessa uuteen lähtökohtaan tässä … plus taajuutesi nostaminen jatkuvalla traumojen prosessoinnilla tästä elämästä ja muista elämistä, "ankkurin nostamiseksi" noista jumiutuneista pelkotaajuuspaikoista, jotka ovat juurtuneet 3D-haavoihin. Ole utelias, miten kauan tämä kestää!

Tässä https://www.youtube.com/watch?v=59PdVsp0TGw on ohjattu meditaatio aktivoimaan ylösnousemuschakrasi, sisältäen Gaian juurijärjestelmächakran. Erittäin hyödyllinen tämän Gaia-piikin aikana.

Rakkautta,
Jelelle Awen

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit