Maaliskuu-Huhtikuu 2020

Maaliskuu-Huhtikuu 2020

ViestiKirjoittaja Oili » 23.03.2020 22:14

VIESTI ARCTURUSLAISELTA RYHMÄLTÄ

Kanavoinut Marilyn Raffaele (www.onenessofall.com)
22.3.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervetuloa, rakkaat lukijat. Tietäkää, että me ja kaikki valo-olennot jotka auttavat Maan ylösnousemuksessa, tuemme teitä tänä myllerryksen ja hämmennyksen aikana. Ymmärrämme sen kärsimyksen, jota on kolmannen ulottuvuuden rakenteiden purkautuessa ja pakottaessa monet pitkälle mukavuusalueensa ulkopuolelle.

Ajankohtaiset maailmantapahtumat edustavat ikivanhojen väärien luomusten energeettistä purkautumista, rakkaat ystävät. Korkeammalla värähtelevän valon lisääntyminen maailman tietoisuudessa pakottaa pintaan sen, mikä on epäharmoniassa. Maan energia muuttuu, kohoaa ja tulee kevyemmäksi (ylösnousee) nopeasti, ja kun tämä tapahtuu, se paljastaa tiheitä energiakerroksia, jotka ovat valmiita tulemaan pintaan ja alkavat hajota. Ihmismieli tulkitsee nämä energiat kolmannen ulottuvuuden tasolla sairaudeksi ja epäsovuksi.

Sisäinen (tietoisuus) ilmaistaan aina ulkoisena. Kun ihmiskunta kehittyy henkisesti ja korkeammat valo- ja totuustaajuudet lisääntyvät, se paljastaa automaattisesti kaiken matalammalla värähtelevän. Tämän päivän sairaustilanteessa on kyse epätasapainosta. Epätasapainoa on ollut aionien ajan kaikilla tasoilla – taloudellinen, henkilökohtainen, globaali. Epätasapainoa luotiin hyväksymällä yleismaailmallisesti ne itseä palvelevat käsitykset, jotka perustuvat erillisyyteen – eriarvoisuus ja tiettyjen yksilöjen tai ryhmien arvottomuus.

Näette paljon keskeytyksiä ja häiriöitä, ennen kuin tämä loppuu – mutta se loppuu, sillä sairautta ei tue tai ylläpidä mikään laki, ainoastaan uskomus. Luottakaa jumalaiseen luontoonne ja siihen, että kaikki etenee suunnitelman mukaisesti.

Sen sijaan että näette tarvitsevanne suojelua joltain ulkoiselta pahuudelta, tietäkää, että tietoisuus ykseydestänne Lähteen kanssa on suojanne, aivan kuten se on turvanne, varmuutenne, yltäkylläisyytenne, täydellisyytenne, eheytenne, älykkyytenne jne.

Kyllä, monet teistä lähtevät näinä aikoina, mutta tietäkää, että kun yksilö lähtee, se tapahtuu aina valinnasta, joka tehdään syvemmällä tasolla. Olemme sanoneet monta kertaa, ettei ole kuolemaa eikä voisi koskaan olla, sillä ydinolemuksenne on ääretön jumalainen elämä. Tämän vuoksi olette enemmän kotona toisella puolella kuin maan päällä.

Älkää koskaan unohtako, että jumalaisina olentoina olette luojia ja se mitä pidätte tietoisuudessanne totuutena, ilmentyy ulkoisesti, sillä ilmaisematonta tietoisuutta ei ole. Käsillä olevia ongelmia edistetään ja laajennetaan intensiivisellä mediaraportoinnilla, joka pääasiassa lisää pelkoa. Kysykää itseltänne: "Mitä uskon ja pidän totuutena tietoisuudessa? Onko se totta henkisen tiedostamisen valossa?"

Emme kehota sivuuttamaan käytännön varotoimia, jotka edustavat kolmannen ulottuvuuden viisautta, mutta kehotamme tekemään näitä käytännön asioita voimaantumisen tilasta eikä pelkotilasta, joka antaa voiman vaikutelmille. Jumala yksin on voima, siitä huolimatta että ulkoiset vaikutelmat osoittavat toista.

Olette niiden muutosten keskellä, joita olette toivoneet, rukoilleet ja etsineet, mutta joiden ette odottaneet ilmentyvän tällä tavalla. Kaikki mitä tapahtuu, palvelee kollektiivin tietoisuusmuutosta ja nostaa ihmiskuntaa uusille tiedostamistasoille.

Muutosaikoina on aina epäsopua ja hämmennystä, sillä enemmistölle alkaa olla mukavaa, että asiat ovat tietyllä tavalla, ja se tulee riippuvaiseksi niiden jäämisestä ennalleen, vaikka nuo tavat olisivat epäoikeudenmukaisia, halventavia tai jopa vaarallisia toisille. Tätä tapahtuu usein väkivaltaisissa suhteissa, joissa toinen osapuoli on valmis kärsimään fyysisesti, tunteellisesti ja mentaalisesti pelkästään siksi, että hän on tottunut siihen.

Kun tutut rakenteet alkavat romahtaa, ihmismieli ei tiedä, miten se tulkitaan, ja se alkaa panikoida ja vetää kaiken mahdollisen kollektiivisesta uskomusjärjestelmästä, voidakseen "ratkaista" ongelman ja saada kaiken takaisin siihen, minkä se näkee "normaalina". Ihmismieli ei ole enää kontrollissa. Tietoisuus on syrjäyttänyt sen. Ihmismieli yrittää auttaa sen avulla, mitä se tietää, mutta on tullut aika antaa mielen saada vähäisempi rooli ja samaistua siihen, kuka ja mitä todellisuudessa olette, ja antaa sen ottaa hallinta.

Sallikaa tämä prosessi, rakkaat ystävät, sallikaa tämä prosessi. Teillä jotka olette harmoniassa näiden viestien kanssa, on tietoisuutta, jolla kohdata nämä vaikeat ajat. Käyttäkää henkilökohtaiseen tilanteeseenne niitä käytännön menetelmiä, joihin teitä opastetaan, mutta vastustakaa houkutusta langeta takaisin vanhaan ohjelmointiin siinä uskossa, että teidän täytyy parantaa, muuttaa tai korjata jotain.

Harjoittakaa joka päivä sitä totuutta, jonka tiedätte. Nyt on aika luottaa, pitää kiinni totuudesta ja elää joka päivä oivaltaen tietoisesti todellisen identiteettinne Lähteenä, pysyen samalla järkevänä kolmannen ulottuvuuden tasolla.

Ajankohtaiset olosuhteet ajavat lisääntyvän määrän yksilöitä vanhasta ajattelutavasta harmoniaan ehdottoman rakkauden ja ykseyden kanssa. Monet jotka ovat aina pitäneet itseään erillisenä kaikista, joita he eivät tunteneet henkilökohtaisesti, tai ovat uskoneet itsensä paremmaksi tai huonommaksi kuin muut, alkavat kokea toveruutta.

Yhdistäviä kokemuksia tapahtuu, koska yksilötietoisuus laajenee ja tulee aina vain vastaanottavaisemmaksi totuudelle. Tämä saa kollektiivin laajentumaan ja avautumaan ykseyteen perustuville ajatuksille – suurempi suvaitsevuus, ymmärrys ja tietoisuus yhteisöön ja niihin ongelmiin liittyen, joita kaikki kohtaavat väristä, sukupuolesta, maasta, uskonnosta, varallisuudesta tai politiikasta riippumatta.

Vaikeudet joita maailma tällä hetkellä kohtaa, pakottavat aina vain useammat yksilöt tutkimaan uskomuksiaan siitä, miten kaiken täytyy olla ollakseen oikein. Monet alkavat irrottautua pitkäaikaisista käsityksistä, jotka pitävät heidät sidottuna rahaan, työpaikkoihin joita he vihaavat ja suhteisiin jotka ovat loppu, ja lakata osallistumasta vain siihen, mitä yhteiskunta on pitänyt sopivana.

Nämä ajat auttavat monia purkamaan ne tiheät ja ikivanhat energiakerrokset, jotka ovat estäneet heidän henkisen tiedostamisensa. Vanhat energiat joita on kauan säilytetty solumuistissa ja kannettu elämästä toiseen, luotiin alun perin lupausten, syyllisyyden ja velvollisuuden myötä muissa elämissä – voimattomissa elämissä jotka elettiin velvollisuuksia täyttäen, ei vapaan tahdon valintojen kera.

Kun enemmistöstä tulee tietoinen itsestään yhtenä perheenä, monesta eriarvoisuudesta ja epätasapainosta jota on tähän mennessä pidetty hyväksyttävänä, tunnistetaan, mitä se todellisuudessa edustaa. Tämä auttaa niitä, jotka ovat vielä täysin sotkeutuneena kolmannen ulottuvuuden uskomusjärjestelmään, alkamaan kyseenalaistaa, mihin he uskovat ja ovatko nämä uskomukset päteviä.

Rakkauden ja ykseystunteen lisääntyminen maailman tietoisuudessa kohottaa ja vaikuttaa kaikkiin lajeihin ja kaikkiin valtakuntiin – kasvit, eläimet, deevat, elementaalit, luonnon henget sekä ihmiset – mikä johtaa kollektiivitietoisuuteen, joka edustaa ihmiskunnan pyhää velvollisuutta rakastaa, suojella ja välittää kaikesta elämästä Gaian pinnalla, joka itse on elävä ja hengittävä henkiolento.

Niiden ihmisten ylimielisen ajattelun ja toiminnan on jo aika loppua, jotka uskovat olevansa yläpuolella ja erillisiä muista elämänmuodoista. Kaikkien täytyy alkaa hyväksyä, että on vain yksi elämä ja se mitä tehdään yhdelle elämänmuodolle, vaikuttaa kaikkiin, myös heihin itseensä. Eläimillä, puilla, kasveilla ja kivillä on oma tietoisuustasonsa, ja on hulluutta uskoa muuta. Eläimet kehittyvät ja reinkarnoituvat. Ihmisille ei ole koskaan annettu lupaa vahingoittaa, tuhota ja väheksyä yhden elämän muita muotoja.

Elämä kaikissa äärettömissä muodoissaan ilmaisee sitä yhtä ja ainoaa elämää, joka on olemassa – myös viruksen elämä. Pohtikaa tätä.

Kun henkilökohtainen ja globaali tietoisuus kehittyy korkeampiin totuustaajuuksiin, monien tavallisten ja yleismaailmallisesti hyväksyttyjen ajatusten ja ilmaisujen (taide, terveys, koulutus, politiikka) nykymuoto häviää. Niitä vanhoja ja tiheämpiä energioita jotka muodostivat ne ja pitivät paikoillaan, ei voi olla läsnä korkeammissa ja kevyemmissä taajuuksissa.

Niillä jotka haluavat välttämättä jatkaa aiemman tietoisuustilan luomuksia, ovat ne sitten henkilökohtaisia tai globaaleja, on edessään paljon kamppailua ja vastustusta, sillä mitään ei voi tehdä tyhjästä. Ihmiskunnan evoluutiota tapahtuu riippumatta siitä, pitävätkö jotkut siitä vai eivät.

Luottakaa, että kaikki on niin, kuin pitäisi olla. Me ja kaikki valo-olennot jotka auttavat Maan ylösnousemuksessa, olemme kanssanne koko ajan. Teitä rakastetaan ja opastetaan kaikkina aikoina.

Luottakaa … Sallikaa … Olkaa …

Olemme Arcturuslainen ryhmä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

"Ihmiset, puhukaa toisillenne". "Kuunteleminenkin olisi suotavaa".
Oili

Re: Maaliskuu-Huhtikuu 2020

ViestiKirjoittaja Oili » 26.03.2020 12:11

VIHJEPUHELIN SOI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
16.3.2020

Muistan ne monet kerrat, kun universumi on yrittänyt estää minua tekemästä jotain, minkä minä halusin tehdä siitä huolimatta. Vaikka polulleni olisi laitettu miten monta estettä, painelin eteenpäin, päättäväisenä onnistua hinnalla millä hyvänsä. Ja maksoin siitä hinnan aikana, energiana ja päänsärkynä.

Miksi en nähnyt noita saamiani vihjeitä varoituksina, että polku jolla olin, ei ollut paras mahdollinen minulle, ettei se ollut linjassa niiden lopputulosten kanssa, joita halusin elämääni? Mikä sai minut etenemään suunnitelmissani, päättäväisenä kyntämään kaikkien tielläni olleiden esteiden läpi riippumatta siitä, mitä se vaati (ja joskus se vaati paljon!)?

Vihjepuhelin soi usein elämässäni enkä nosta luuria, koska en halua kuulla noita viestejä, mutta olen oppinut kuuntelemaan ja sitten odottamaan lisää informaatiota, koska vihjepuhelin kertoo minulle aina juuri sen, mitä minun tarvitsee kuulla.

Luulen, että tämä liittyy jotenkin siihen, että olen Oinas – voin olla hyvin jääräpäinen ja jatkaa taistelemista katkeraan loppuun saakka – mutta haluttomuudessani luopua pakkomielteistäni on läsnä myös pelkotekijä.

Mitä jos ei ole mitään sen ulkopuolella, minkä näin ainoaksi vaihtoehdokseni? Jos tämä ei toimisi, minun täytyisi aloittaa taas alusta ja olin panostanut aivan liian paljon aikaa, energiaa ja kovaa työtä tähän lopputulokseen antaakseni periksi, ennen kuin sain sen, mitä halusin? (Kuulostaako tutulta?)

Siis kun vihjepuhelin alkaa soida tapahtumina, tilanteita, merkkeinä ja vihjeinä joka suunnasta ja pyytää minua katsomaan jononkin toiseen suuntaan, teeskentelen vain olevani kuuro ja sokea ja olen piittaamatta niistä.

Yksi tilanne erottuu mielessäni mahtavana esimerkkinä tästä. Halusin työskennellä eräässä yrityksessä, ja olin onnistunut saamaan yhteyden toimitusjohtajaan ja pääsin haastatteluun. Tämä oli eturivin teknologiayritys, jota ihailin ja arvostin, ja halusin todella tämän työpaikan. Muutaman viikon päästä minulla oli haastattelu, jossa oli paikalla toimitusjohtaja ja se osastopäällikkö, jonka kanssa työskentelisin. Tiesin, että vahva tekninen taustani, vuosien ohjelmistoihin liittyvä tutkimus-, kehitys-, käyttöönotto- ja vianetsintäkokemus ja mahtavat projektinjohtotaidot olisivat etu tuolle yritykselle. Minulla oli hyvä ansioluettelo ja kokemus, mitä muuta tarvitsisin?

Toimitusjohtaja oli vaikuttunut, mutta toinen mies oli vähän hermostunut, koska olin kokeneempi ja pätevämpi kuin hän. Huomasin, että hän tarkasteli jatkuvasti minua, ja tiesin, että hänellä oli erittäin epämukavaa. (Ensimmäinen vihje)

Mutta koska olin tehnyt vaikutuksen toimitusjohtajaan, olin varma, että saisin tuon työpaikan. Niinpä pidin yhteyttä ja odotin työtarjousta. Sitä odotellessa sain useita muita haastattelutarjouksia, mutta kieltäydyin niistä, koska tiesin saavani tämän työpaikan. Kun soitin tuolle osastopäällikölle, hän ei ollut koskaan paikalla eikä hän koskaan vastannut soittopyyntööni. (Toinen vihje)

Sitten soitin toimitusjohtajalle, ja hän sanoi, ettei asia ollut hänen käsissään, vaan riippui osastopäälliköstä (siis toimitusjohtaja ei aikonut tukea minua). (Kolmas vihje)

Minulla oli tämän yrityksen yksi ohjelmisto, ja yhtenä päivänä, kuukausi haastatteluni jälkeen ja soitettuani taas yritykseen kysellen työtarjouksen perään, avasin työpöytäni laatikon ottaakseni sieltä tuon ohjelmisto-cd:n, ja se oli haljennut kahtia. Miten se tapahtui, on mysteeri minulle, koska pidin aina sitä tuossa laatikossa muiden levyjen kanssa, ja ainoastaan se oli rikki. (Neljäs vihje) Tiedätkö, miten paljon voimaa vaatii halkaista cd? Kokeilin kerran, eikä se ollut helppoa.

Niinpä soitin tuohon yritykseen, joka sijaitsi kaupungissani, ja pyysin uutta cd:tä, ja minulle sanottiin, että voisin poiketa hakemassa sen. Ajoin toimistolle ja kävelin ovelle. Heilutin vastaanottovirkailijalle ja vedin kahvasta, kun kuulin summeriäänen, mutta ovi ei auennut. Vastaanottovirkailija soitti useita kertoja summeria yrittäen avata oven, mutta ovi oli juuttunut kiinni. Lopulta hän nousi paikaltaan avatakseen oven minulle, mutta se ei auennut silti. (Viides vihje)

Minä yritin vetää sitä auki ulkopuolelta, hän työnsi sitä sisäpuolelta, eikä se vain auennut. Useiden yritysten jälkeen (hän sanoi, ettei sellaista ollut tapahtunut koskaan ennen), ovi avautui lopulta, ja sain cd:ni ja menin kotiin. Viesti oli selvä: ovi tuohon työpaikkaan oli juuttunut kiinni, ja minun täytyi katsoa muualle.

Se oli vain vienyt minulta kuukauden, kymmeniä puhelinsoittoja, paljon turhautumista ja joitain muita tilaisuuksia, jotka olisivat ehkä olleet parempia vaihtoehtoja, mutta olin torjunut ne, koska luulin, että tämä työpaikka oli minun.

Vihjepuhelin oli soinut äänekkäästi, mutten kuunnellut. Halusin tuon työpaikan ja tein kaiken, mitä voin, saadakseni sen. Vihjepuhelin on universumin tapa kertoa meille, että se mitä tavoittelemme, ei ole paras polkumme. Mutta koska se tapahtuu usein silloin, kun tunnemme olevamme tilanteessa, jossa on rajallisesti vaihtoehtoja, tai kun todella haluamme sen, mitä tavoittelemme, näemme vihjepuhelimen yhtenä esteenä polullamme.

Se on sitä, mutta se yrittää saada meidät muuttamaan fokustamme, siirtymään toiseen suuntaan ja päästämään irti tahdostamme ja antautumaan prosessiin. Miten voimme antautua, kun tarvitsemme työpaikan, haluamme tuon suhteen, sydämemme on mukana siinä, mitä tavoittelemme, tai ajattelemme, että se on upein mahdollinen asia? Meidän täytyy vastata vihjepuhelimeen ja kuulla ne viestit, joita siinä on meille.

Sitten voimme päästää irti siitä, mitä tavoittelemme kovasti (se on valtava vihje, kun haluamme jotain niin kovasti, että teemme mitä vain saadaksemme sen), ja näemme, mitä sen horisontin takana on. Kun olemme fokusoituneet tiettyyn lopputulokseen, meille tulee putkinäkö ja meistä tulee tietämätön kaikesta muusta. Perspektiivimme on poissa, kuten myös kykymme kyseenalaistaa, onko tämä oikea ja paras vaihtoehto meille.

Mitä kovemmin vihjepuhelin soi, sitä enemmän vastustamme avautumista niille viesteille, jotka meidän oikeasti täytyy kuulla. Sitten tunnemme, että meitä estetään ja olemme jumissa. Ja meillä on kaksi vaihtoehtoa: puskea eteenpäin tai pysähtyä odottamaan lisää informaatiota.

Voimmeko päästää irti tästä unelmasta ja luottaa, että toinen tulee sen paikalle? Se on vaikeaa, mutta jos vihjepuhelin soi, siinä on meille viesti, joka sisältää uuden vaihtoehdon. Ja on parhaan etumme mukaista nostaa luuri.

Soiko vihjepuhelin sinun elämässäsi? Mitä sellaisia viestejä siinä on sinulle, joita et halua kuulla? Voitko ottaa sen riskin, että ne ovat oikeita ja parhaita vaihtoehtoja sinulle, vaikka se merkitseekin, että sinun täytyy päästää irti siitä, mihin sydämesi on suunnattu, ja antaa universumin tuoda jotain muuta sinulle?

Et ehkä haluaisi tehdä sitä, mutta jos avaudut muille mahdollisuuksille, saatat yllättyä, mitä voi tapahtua. Näinä mielenkiintoisina transformaatioaikoina voimme pakahtua siitä, mitä elämässämme tapahtuu, mutta on aina muita ratkaisuja. Tässä on muutama asia, jotka voivat auttaa sinua pääsemään läpi vaikeista hetkistä elämässäsi: pysy tyynenä, fokusoituneena, puolueettomana ja tietoisena ja muista, että ajatuksesi luovat elämäsi joka hetki. Ajattele parhaita ajatuksia.

Kun pohdit tätä ja muita asioita, joita tapahtuu tänä aikana, muista:

* Hyväksy kaikki ymmärrys kiitollisuudella ja käytä sitä anteeksiantoon, irtipäästämiseen ja parantumisen joka tilanteessa.

* Antautuminen merkitsee vastustamisen lopettamista. Se ei merkitse periksi antamista. Joskus antautuminen on vaikein vaihtoehto, mutta se on usein viisain, erityisesti vihjepuhelimen soidessa luuri poissa paikaltaan.

* Pyydä opastusta ja vahvistusta, ja sitten odota, että sitä tulee sinulle.

Ennen kaikkea ole kiitollinen tästä tilaisuudesta olla osa ihmiskunnan uskomatonta 3D/5D-ylösnousemusintegrointia ja siirtymistä jumalaiseen yhdenmukaisuuteen ja Itse/itsetietoisuuteen, kun me kaikki ylösnousemme ihmeiden värähtelyyn ja jatkamme 3D/5D-ylösnousemusintegrointivaltatietä eteenpäin.

Monia siunauksia näinä taianomaisina ja uskomattomina aikoina,

Jennifer Hoffman

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
"Tänään älä suutu, älä huolehdi, ole kiitollinen, työskentele lujasti, ole ystävällinen muille!"

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 28.03.2020 22:16

TUNNETKO SEN? ALKAAKO "TAPAHTUMA" TAPAHTUA?

Kirjoittanut Vidya Frazier (vidyafrazier.com)
23.3.2020

On totaalisen irrationaalista. Vakavaa sairautta ja kuolemia on ympäri maailmaa, ihmiset ovat peloissaan ja epätoivoisia. Poliittiset riidat ovat pahempia kuin koskaan. Ja kuitenkin … ja kuitenkin … jos virityt, saatat tulla tietoiseksi …

* syvästä ilon ja innostuksen tunteesta, joka kuplii sisälläsi

* syvästä sisäisen rauhan tunteesta

* tietämisestä, että kaikki on todellisuudessa hyvin, siitä huolimatta miltä tällä hetkellä ehkä näyttää.

Tunnetko sen?

Eetterissä ympärillämme on tunne tauosta … pysähtymisestä ja lepäämisestä …

… ikään kuin se maankuulu hamsteri joka on juossut pyörässä vuosisatoja, olisi yhtäkkiä pysähtynyt – ja nyt se on vapautettu löytämään itsensä luonnonkukkakedolta kultaisesta auringonpaisteesta. Ilmassa on uskomatonta keveyttä.

Miten se voi olla mahdollista? Se kaikki tuntuu hyvin irrationaaliselta, ottaen huomioon olosuhteet, ja kuitenkin monet meistä tuntevat sen. Jotain syvällistä ja taianomaista tuntuu tapahtuvan.

Yllättävän positiivisia asioita tapahtuu

Yksi tähän kokemukseen vaikuttava tekijä on luultavasti, että vietämme nyt enemmän aikaa kotona, meillä on vähemmän kiirettä, huomiomme menee vähemmän ulkoisiin tapahtumiin ja vastuisiin. Voi tuntua siltä, kuin kaikki huolet ja stressi olisivat jotenkin väliaikaisesti kadonneet. Kaikkien tavanomaisten toimien pysähdyttyä elämässämme, on enemmän aikaa rentoutua ja pudota todellisuuden syvempään kokemiseen, hetkeen.

Tämä on erityisen helppoa tuntea luonnossa. Oletko huomannut, miten kaikki ulkona näyttää jotenkin kirkkaammalta ja elävämmältä?

Näin itse asiassa on: on merkkejä siitä, että luonto elpyy uskomattoman nopeasti nyt, kun ihmiset ovat monin paikoin eristäytyneet kotiin. Delfiinit ja joutsenet palaavat Venetsian kanaaleihin, linnut palaavat ja sininen taivas näkyy paikoissa, jossa sitä ei ole nähty vuosikymmeniin. Kemikaali(suihku)vanat näyttävät hävinneen kaikkialta.

Tämä kriisi on myös kannustanut ihmisiä maailmanlaajuisesti kokoontumaan puhelimen ja internetin välityksellä tukemaan toisiaan. Ja auttamaan toisia vaarassa tai pelossa. Ihmisyyden paras puoli kukoistaa hyvin monilla eri tasoilla – ihmiset näyttävät heräävän tavoilla, joihin he eivät luultavasti olisi pystyneet, jos tätä valtavaa maailmanlaajuista kriisiä ei olisi tapahtunut.

Ja lisäksi, jos olet osa "paljastusyhteisöä", kuulet vaihtoehtouutisista, mitä maailmassa kulissien takana tapahtuu – ja tämäkin on syy juhlaan. On hyvin todennäköistä, että lähitulevaisuudessa tapahtuu viimeinkin "syvävaltion" hahmojen "massapidätyksiä", sekä tulee mahdollisesti globaali valuutta ja velkajuhla. (Suom. huom. "syvävaltio" (deep state) voi tarkoittaa mm. politiikan ulkopuolisia valtaverkostoja).

Mutta onko jotain muuta?

Siis kaikki nämä ulkoiset tapahtumat aiheuttavat hyvin todennäköisesti suurempaa ilon ja innostuksen tunnetta monille meistä. Mutta uskon, että jokin muukin, kuin kaikki nämä positiivisen muutoksen ulkoiset tapahtumat ja ilmentymät, saa aikaan sen, mitä koemme. On vielä hienovaraisempi energia, johon voimme virittyä kaikkien selvien ulkoisten rakkaus- ja ilosyiden alla.

Se on korkeamman ulottuvuuden valoenergia, jota yhtäkkiä virtaa Maahan suuremmalla voimalla kuin koskaan aiemmin, auttaen ihmisiä heräämään henkisesti ja "sydämellisesti". Se on selkeää, pehmeää ja lempeää iloista juhlaenergiaa, joka kohottaa ja laajentaa sydäntä ja mieltä.

Kun virityt tähän energiaan, olet ikään kuin laskeutunut ajan ulkopuoliseen tilaan, tilaan jossa voit vain olla. On tunne hiljaisesta laajentumisesta ajattomaan avaruuteen.

Löydät itsesi maailmasta, joka on jotenkin hyvin hiljainen sellaisella tasolla, jota et ole koskaan ennen täysin tiedostanut. Tosiaankin, melkein kuin jokin globaali energiakontrollimekanismi joka on jatkuvasti työntänyt tunteitamme alaspäin, olisi suljettu ensimmäistä kertaa historiassa. On jotenkin helpompaa pysyä positiivisena kuin ennen, helpompaa pysyä yhteydessä Lähteeseen.

Tapahtuuko tässä "Tapahtuma"?

Hmmmm … kaikki tämä kuulostaa koko lailla kuin viidennen ulottuvuuden kuvaukselta, eikö vain? Voisiko tämä olla selvä merkki, että nyt lähestymme viimeinkin kauan odotettua "Tapahtumaa" – Maan monumentaalista transformaatiomuutosta viidenteen ulottuvuuteen? Saammeko pienen maistiaisen siitä tässä kohtaa?

Olen ilmaissut aiemmissa postauksissa ja kirjoissa, että Tapahtuma olisi luultavasti sekä vähittäinen prosessi että äkillinen muutos, joka tapahtuisi jossain ajan hetkessä ja jonka synnyttäisi ns. auringon välähdys. Tämä tuntuu edelleen pätevältä, ja se mitä koemme nyt, on aina vain voimakkaampia valoaaltoja, jotka on suunniteltu valmistelemaan meitä vähitellen siihen loppukokemukseen, jolloin koko Maa transformoituu.

Jos koet tässä kuvaamiani energioita edes aina silloin tällöin, voit luultavasti nähdä, että vastaanotamme varhaislähetyksiä siitä armosta, jonka koemme jossain kohtaa lähitulevaisuudessa. Meitä valmistellaan energeettisesti omaksumaan mukavammin ja helpommin nuo tähtitieteellisesti korkeammat taajuudet, kun ne saapuvat.

Ota siis aikaa virittyä näihin poikkeuksellisiin energioihin ja nauti niistä, jos voit! Salli itsesi kohotettavan niiden tarjoamiin ilo- ja rakkaustaajuuksiin, ja ratsasta näillä aalloilla sen luontaisen ilon kera, joka ilmestyy esiin olemuksesi syvyyksistä. Nämä valoaallot ovat antamassa meille tämän lahjan.

Transformaatioajat

Ja jos toisinaan tunnet itsesi vedettävän edelleen epätoivon ja pelon syöksykierteeseen maailman tilasta, älä ole huolissasi.

Muista, että kaikki profetiat näistä transformaatioajoista jotka johtavat Tapahtuman ajankohtaan, ovat kertoneet, että olisi äärimmäistä kaaosta, häiriöitä ja globaalien rakenteiden romahtamista, tekemään tilaa uusien ja inhimillisten rakenteiden synnyttämiselle uuteen maailmaan. Näitä tapahtumia on pelottavaa elää läpi, mutta perimmiltään ne vapauttavat.

Nämä profetiat ovat myös ilmaisseet, että jokainen ihminen kokisi samanlaista kaaosta ja häiriöitä omassa elämässään. Jos olet syvällä kokemassa omia haasteitasi näinä aikoina, tiedä, että tämä on odotettava kokemus riippumatta siitä, miten hereillä olet. Tiedä, että olet raiteilla ylösnousemusprosessissasi. On siivoamisaikaa monilla meistä: kaikki mikä ei voi mennä mukanamme viidenteen ulottuvuuteen, on kohdattava, hyväksyttävä ja tasapainotettava, jotta siitä voidaan päästää irti.

Korkeataajuiset valoaallot joita tulee, tuovat nämä asiat esiin parannettavaksi ja vapauttavaksi, mutta ne kantavat myös syvää rakkautta ja iloa tekemään parantamisesta nopeampaa ja helpompaa. Virity niihin ja näet: nyt on paljon helpompaa kuin koskaan päästää irti vanhoista kaavoista ja traumoista ja kokea parantuminen ja helpotus. Ei tarvita enää pitkiä ja hitaita parantumisprosesseja.

Kiinnitä huomiota myös uniisi. Ovatko ne tavallista elävämpiä? Ovatko ne itse asiassa ruumiista irtautumiskokemuksia? Kenties olet monien valotyöntekijöiden tapaan äärimmäisen kiireinen toisella puolella ja tuot valoa ja ymmärrystä ihmisille ympäri maailmaa unitilassa.

Ole tietoinen myös intuitiivisista kyvyistä, joita voi tulla esiin näin aikoina. Katsele, kun synkronismia tapahtuu. Salli moniulotteisten todellisuuksien tapahtua samanaikaisesti. Muista: et ole hullu – heräät pelkästään siihen, kuka olet ja olet aina ollut.

Huumori ja nauraminen ovat tärkeitä

On myös tärkeää ylläpitää huumorintajusi kaaoksesta ja hämmennyksestä, jota kaikki kokevat. Löydä asioita, jotka saavat sinut nauramaan. Nauraminen nostaa värähtelyäsi ja vahvistaa immuunijärjestelmääsi.

Ja muista jatkuvasti: pääsemme läpi tästä kollektiivisena ihmistietoisuutena ja meistä tulee vahvempia ja viisaampia sen vuoksi. Maailma ei ole enää koskaan entisensä. Ja itse asiassa, lopulta se värähtelee täysin rakkautta, rauhaa ja harmoniaa – maailma jota niin monet meistä ovat odottaneet aioneita.

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 31.03.2020 19:26

UUDEN VALON GLOBAALI AALTO ALKAA TÄNÄ VIIKONLOPPUNA

Kirjoittanut Sandra Walter (www.sandrawalter.com)
27.3.2020

Sisältö on valokoodattu auttamaan matkaasi.

Siunausta, rakkaat.

Ulkoiset globaalit olosuhteet ovat tarkoituksellisia ja ennustettuja. Tällä hetkellä, sen kaiken tapahtuessa, siirrämme halukkaat, aktivoidut ihmissydämet korkeammille aikajanoille. Jos sinun täytyy kuulla se uudestaan: tämä on globaalin transformaation pyhä käytävä.

Ei ole mitään tarvetta tehdä tästä harjoitusta jollekin myöhemmälle aktivoinnille. Voimme kutsua ruumiillistumista, henkiinheräämistä ja globaalia paljastumista sekä voimistaa tähtiporttitoimintaa (eli auringon välähtelyä, joka on käynnissä) tässä nyt-hetkessä. Voimme siirtää todellisuutemme Gaian jo ylösnousseisiin ulottuvuuksiin. Ruumiillistuminen muuttaa kaiken, ja siirrämme kaikki halukkaat sydämet – tänä vuonna.

Tämä kaunis mestaruustason tilanne sallii meidän nähdä edistymisemme tässä hiljaisuudessa sekä ihmiskunnan jälleenyhdistyminen, ironisesta fyysisestä erillisyydestä huolimatta. Tietysti tämä maailmanlaajuisesti määrätty etäisyys toimii eduksemme. Nyt kaikilla on tilaisuus itsetutkiskeluun, fokusoitua mentaaliseen, fyysiseen, henkiseen ja tunnepuolen terveyteen ja olla rakkaiden kanssa – tai yksin – vastaanottaen valoaaltoja, kun on vähemmän häiriötekijöitä sekä aikaa integroida.

Monet saavuttavat rajansa informaation, neuvojen ja median osalta. Tämä salli jonkin tason antautumisen läsnäolemiselle, mikä on välttämätön tila jonkin uuden vastaanottamiselle. Ohjaa sydänkompassisi uuteen Maahan nyt, elä se, tunne se, määrää se, ja pystyt vastaanottamaan Kristus-aikajanojen ja uuden valon odottamattomia aktivointeja.

Suuresta keskusauringosta on lahja matkalla

Täysin uusi orgaaninen tähtiporttijärjestelmämme toimittaa uusia jumalaisia valotulvia. Olemme valmiina muutokseen, ihmiset ovat yhdistyneet jatkuvasti Gaian kanssa, ja portinvartijamme ovat kokeneet voimakkaampaa välähdys-nollaus-toimintaa joulukuusta saakka.

Kokemus muuttumisesta säkenöiväksi tähtipölyksi (kristalli-timantti-sateenkaari-valokeho) Solariksen (auringon) kautta tulevien taajuuksien avulla, on ankkuroitu kollektiivitietoisuuteen. Ykseystietoisuus on hyvin erilainen kokemus, ja se kumoaa ja ylikirjoittaa vanhojen ulottuvuuksien "hylkytavaran" tällä globaalilla tilanteella. Kuten sanomme, odota odottamatonta tyynen ja selkeän sydämen kera. Käytä sisäistä viisauttasi siihen, mikä ansaitsee energeettistä tukeasi tämän transformaation aikana.

Aikajanajakautuminen fyysistyy. Purkautuminen on selvää. Sydän- ja ykseysvalinnat näiden globaalien olosuhteiden aikana ovat selviä. Ei tuomitsemista – jokainen vastaanottaa oman luomuksensa nollapiste-energioissa. Uusi valo vahvistaa ajatuksia, sanoja ja tekoja, jotta voit erottaa paremmat valinnat. Se on osa paljastumista: mitä on luotu, mitä luodaan ja mitä kehityskaaresi/aikajanasi tarjoaa. Auta ystävällisellä, kärsivällisellä ja puhtaalla sydämellä.

Seuraavan aallon valmistelu ja hyödyntäminen

Päiväntasauksen aikana sisar- ja veljeskunnat, jotka ovat orgaanisen ylösnousemuksen palveluksessa, asensivat useita Kristus-timantti-valo-oktaedreja avainpaikkojen yläpuolelle. Nämä ovat massiivisia timantinmuotoisia kristallirakenteita, jotka auttavat seuraavissa sisäänvirauksissa, jotka alkavat 29.3. Ne näyttävät jättimäisiltä valoaluksilta (samanlainen yhtenäinen luomistekniikka), ja niitä on parkkeerattu tiettyjen avainalueiden yläpuolelle USA:ssa auttamaan niissä paljastustaajuuksissa, vapauskoodeissa ja ylösnousemusmalleissa, joita on pidetty täällä. Tämä on korkeampia tasojamme toiminnassa. Sen vain voin sanoa tällä hetkellä.

Niitä ilmestyy muihin maihin, kun energiat voimistuvat, mikä levittää alkuperäiset orgaaniset ylösnousemussuunnitelmat uuden Maan kristalliverkoihin. Ne toimivat uusien tähtiporttivirtausten kanssa ja vahvistavat seuraavaa aaltoa DNA-TASOLLA yhtenäisen DNA-supersäteilyn välityksellä.

Tarkoitus on aktivoida kultaisen rodun koodit, joita virtaa suuresta keskusauringosta kosmisena jumalaisena jakeluna tämän transformaatiokäytävän aikana, ja valmistella meidät ruumiillistujien henkiinheräämiseen seuraavina kuukausina. Jumalainen vastalääke pelolle ja tilaisuus näyttää ihmisille se vaihtoehtoinen todellisuus, jonka Gaia on luvannut paljastaa tänä vuonna. Tuntuu tosiaan siltä, että toiminta on lisääntynyt. Portinvartijoilla on ollut korkeampia ulottuvuuksia tauotta päiväntasauksesta saakka. Olen saanut autuaita henkiinheräämisseremonioita meditoidessa ja unitilassa – samanlaisia kuin entiset seremoniat, mutta uuden Maan twistillä.

Yhdistyäksesi näihin timanttirakenteisiin, sytytä kruunusi (avain) ja pyydä veljes/sisarkunnilta käyttöoikeutta. Jumalaiset DNA-määräykset auttavat (jaan niitä edelleen sosiaalisessa mediassa).

Tiedän, että monet näkevät tai tuntevat jo tämän sisäänvirauksen. DNA-valmistelu on tehnyt olomme uneliaaksi ja unenomaiseksi muutamana viime päivänä. Salli itsesi levätä tarvittaessa ja liity meihin sunnuntaina, kun avaamme virrat synkronoidulla palvelullamme.

Avainyhdistymisiä – toimiminen yhtenä niin, kuin teemme sitä korkeammissa ulottuvuuksissa

Sunnuntai 29.3. Liity meihin sunnuntain ykseysmeditaatioissa klo 5.11, 8.11 ja 11.11 PST (UTC -7). Yhdisty tähtiportteihin sydämesi kautta. Sano muutama DNA-määräys. Kutsu tietoisuutta ja ulottuvuutta muuttavaa valoa. Vastaanotamme ja ankkuroimme tätä uutta valoa YHTENÄ, yhtenäisenä tietoisuussiltana. Kutsu kaikki osallistumaan.

29.-31.3. Alkuaalto, joka voimistuu viikonlopun edetessä. Kuten aina, pysy rauhallisena. Portinvartijat kutsuvat voimakkaampaa välähtelytoimintaa, kun ihmiset ovat kotona. Nämä ovat autuaita, verhoa nostavia taajuuksia, jotka hävittävät pelkopohjaisia agendoja pelkästään lisäämällä (sääntelemättä) kultaisen rodun koodeja ja uuden Maan paljastumista. Tämä palvelutaso vaatii rauhallisia ja vastuullisia luojia. Koodit eivät aktivoidu pelokkaissa tai vääristyneissä kentissä.

Mene suoraan: meditoi tähtiporttien kanssa (aurinko, galaktinen keskus, tähtijärjestelmät, suuri keskusaurinko, Lähde) "minä olen" -olemuksenasi, korkeimpana itsenäsi. Olemme kaikki herättämässä itsemme henkiin, joksikin täysin uudeksi, ja ulkopuolinen maailma alkaa heijastaa tätä.

Tätä varten treenasimme – ole läsnäolo

Olen edelleen Mount Shastalla ja työskentelen näiden transformoivien valoaaltojen kanssa. On ihanaa olla täällä tämän globaalin transformaation aikana, ja minua on opastettu jäämään tämän seuraavan sisäänvirtauksen ajaksi.

Jos haluat laatuopastusta tai oppia jotain uutta tämän kotonapysymisvaiheen aikana, kaikki kurssini ovat alennusmyynnissä tämän viikon. Yksityiskohtia täältä.

Lähetän kaikille jumalaista valo-rakkautta ja tukea tämän ylösnousemuksemme transformaatiokäytävän aikana. Tämä on hyvin jännittävä hetki kaikille ihmisille – pystyn tuskin hillitsemään iloani ja autuuttani. Nauti ylimääräisistä annoksista luovuutta ja kristalliladattua vettä koko viikon.

Näyttäkäämme ihmisille, mikä on mahdollista ylösnousemuksen myötä! Luokaa hyvin, rakkaat sydämet. Nähdään sunnuntaina kentässä.

Rakkaudessa, valossa ja palvelussa,

Sandra

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 01.04.2020 22:27

TODELLINEN VAPAUS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
24.3.2020

Kun astumme vieraalle maaperälle, saamme nähdä, miten kiinni olemme tutussa. Myös asiat joiden tiedämme satuttavan meitä henkisesti, voivat olla hyvin lohduttavia egolle. Ego turvautuu siihen, minkä tiedämme normaaliksi, jotta se tietää, mitä kokemuksia tuotetaan uudestaan, suurelta osin alitajuisesti. Rahan kultaiset käsiraudat, samaistuminen työhömme tai sosiaaliseen piiriimme ja mukava elämä ovat kaikki osa egotarinaa, jollain tasolla. Myös köyhyystietoisuus nojaa käsitykseen rahasta.

Kuulen ihmisten puhuvan talouden toipumisesta, kuin se olisi ainoa vaihtoehto. Saan itsenikin kiinni ihmettelemästä, miten selviydyn ilman tuloja. Sitten kikatan, koska tulevaisuus on hyvin paljon kirkkaampi kuin menneisyys. Päästäksemme sinne helposti ja sujuvasti, meidän täytyy olla avoin tuntemattomalle. Minulla ei ole mitään yksityiskohtia, ainoastaan lämmin tunne siitä, mitä on seuraavaksi.

Uuden sallimiseksi vanhan täytyy loppua. Kuten meille on kerrottu pari vuotta, egorakenteita ei enää tueta. Useimmat meistä ovat innoissaan ihmiskaupan ja korruption loppumisesta, mutta talouden romahtaminen on aivan liian henkilökohtaista ollakseen mukavaa. Meidät on iskostettu luottamaan äärimmäisesti itseemme ja olemaan itsenäinen. Nyt kyse on ykseystietoisuudesta ja henkilökohtaisesta vastuusta. Ihmiset on suunniteltu olemaan osa heimoa. Lapset haluavat luonnostaan auttaa. Palaamme luonnolliseen tilaamme, mikä merkitsee opituista käyttäytymisrajoituksista luopumista.

Jos tämä ajatus on musertava, ajattele Star Trekiä. On vaikeaa kuvitella tuntematonta, mutta onneksi meillä on vähän mallia. Tässä ohjelmassa on yhteiskunta, jossa ei käytetä rahaa. Kaikki ruokitaan, vaatetetaan ja kaikki tekevät sitä, missä ovat luonnostaan hyvä. Kun joku lankeaa riippuvuuteen tai vastuuttomaan käyttäytymiseen, hänet lähetetään terapiaan, ei vankilaan. Heillä on vähemmän tarkistettavaa mentaalisesti ja vähemmän tarvetta sille. Tämä on lähempänä ihmisten luonnollista tilaa.

Hyvin monet ovat vaatineet vapautta, oikeasti ajattelematta, miltä se näyttää. Lopulta tämä on kaunis muutos ihmiskunnassa. Tämä on ihmisen vapauspotentiaalin aamunkoitto. Ajattele valtahierarkiarakenteita (hallitus, uskonto, raha) ja mitä todellinen vapaus tekee niille. Emme voi olla vapaita ja orjia samanaikaisesti.

Muista, että aidot tarpeemme on virheellisesti kiedottu rahaan. Maa antaa ruokaa, vettä ja ilmaa veloituksetta. Olen hyvin tietoinen, että on sopeutumisjakso, kun etäännymme suurkaupunkielämästä ja kulutuspohjaisesta taloudesta, mutta pidetäänpä katse uudessa. Toivominen, että asiat "palaisivat normaaliksi", tuo ainoastaan kohtuutonta stressiä. Energiarakenteet ovat muuttuneet. Saamme uuden normaalin.

Henkilökohtaisena huomautuksena, ymmärrän täysin, mitä pyydän. Olin 28-vuotiaana liikennelentäjä, ja sitten minulla alkoi olla tasapaino-ongelmia. Puolen vuoden testaamisen jälkeen minulla diagnosoitiin perinnöllinen ataksia, joka vahvistui geenitestillä. Tämä neurologinen sairaus maksoi minulle urani ja lopulta liikuntakykyni ja tuloperustani. Nyt olen pyörätuolissa ja asun vammaisasuntolassa. Olen käynyt kaiken tämän läpi aiemmin, joten voin kertoa sinulle kokemuksesta, että jotain parempaa odottaa tämän jälkeen. Voin myös kertoa sinulle, että on täydellistä ajan ja energian haaskausta toivoa vanhaa. Keskity uuteen ja jatka eteenpäin.

Muista myös, että internet on telepatian harjoittelumaaperä. Sinulla on kyky tarkistaa rakkaasi tila ilman sosiaalista mediaa. Harjoittele tätä. Sulje silmäsi, fokusoidu tuohon ihmiseen ja tunne, mitä tunnet. Sitten voit saada vahvistuksen reaktioosi sähköpostilla tai tekstiviestillä. Voit myös yhdistyä oppaisiisi, korkeampaan itseesi ja ihmissydänverkkoon (uusi ihmiskunta). Tämä on käytössäsi koska tahansa, mitään wifiä ei tarvita.

Ihmispotentiaali on paljon suurempi kuin talousjärjestelmä. Vapaus tuntemattomassa on parempi kuin menneisyyden kamppailu. Tämä kaikki on sen arvoista. Pysy läsnä. Kävele auringossa. Laula ääneen. Meidät on rakennettu tätä varten. Teemme historiaa … Teemme siirtymää todelliseen vapauteen.

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 04.04.2020 12:47

HUHTIKUUN 2020 ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
1.4.2020

Puhtaaksikirjoitus huhtikuun energiapäivitysvideosta.

Hei, olen Lee. Olen energiaintuitiivi, ja joka kuukausi mittaan pulssin siinä, mitä teille saattaa ilmestyä esiin psyykkisesti, tunteellisesti ja energeettisesti. Tällä hetkellä tapahtuu tietysti paljon, ja tällä videolla käsittelen 10 eri aluetta. Mutta muutamia noista avainteemoista on:

* merkittävä herättävä energia iskee nyt planeettaan ja miten se voi vaikuttaa sinuun

* itseluottamuksen syveneminen ja miksi se tulee nyt esiin ihmisillä

* elämän tarkastelu ja esi-isäongelmien ja muistojen tuleminen pintaan ja

* miten tänä aikana näemme ihmishengen mahtavaa kohoamista, kun olemme päässeet siitä läpi.

Pysy kuulolla ja katso koko video.

Hei kaverit, tervetuloa huhtikuun energiapäivitykseen ja tervetuloa puutarhaamme, ja tiedän, että monet meistä ympäri maailmaa – luulen, että useimmat ympäri maailmaa – ovat karanteenissa kotona tällä hetkellä. On mielenkiintoista, ja tietysti paljon tapahtuu koronaviruksen vuoksi – ja teille jotka ette ole nähneet maaliskuun puolivälin energiapäivitystäni, niin jos olette nyt syvällä järkytyksen tai surun otteessa kotikaranteenissa ja mietitte, mitä maassanne tapahtuu, suosittelen katsomaan tuon videon (suomennos pääkohtayhteenvedosta).

Ja yksi mielenkiintoisimmista asioista tässä ajassa on, että se tuo todella yhteen inhimillisen ja henkisen puolen. Tarkoitan, että jokainen joka on monta vuotta seurannut henkistä polkua ja katsonut tämän ajan profetioita, tietää, että tämä on historiassa aikaa, jolloin kaiken piti tehdä näin ja meidän oli tarkoitus käydä planeetalla läpi tämä mahtava muutos.

On täysin eri juttu, mitä se tekee meille ihmisenä, vaikka meillä olisi tuo tietoisuus. Siis kaikille teille jotka nyt kamppailette todella, lähetän eetterihalauksen ja toivon, että löydätte tarvitsemaanne tukea, koska tämä erittäin kummallinen aika jossa olemme, menee ohi. Pääsemme läpi tästä, mutta sillä on tietty työ tehtävänään, kun olemme siinä.

Ja kerron teille, ettei kukaan pääse pakoon tätä, edes ne joilla ei ole niin haasteellista kuin toisilla. Kaikkiin vaikuttaa se, mitä tapahtuu. Ja se tulee aaltoina. Siis jos tunnet olosi todella, todella hyväksi pitkiä aikoja tai paremmaksi, kuin olet koskaan tuntenut itsessäsi ja hengessäsi, ja sitten aivan yhtäkkiä sinusta tuntuu hyvin kummalliselta tai käyt läpi jonkin surun tai irrationaaliselta tuntuvaa vihaa, niin se on täysin normaalia. Se on osa järkytys- ja suruprosessia. Eikä kyse ole vain energia-aallosta, joka kulkee meidän läpi yksilöinä, vaan se vaikuttaa koko maailmaan, ja tuo kollektiivinen energiavoima moninkertaistaa sen, mitä tunnemme.

Tarkastelen huhtikuuta, mutta erityisfokus on ensimmäisessä puoliskossa, koska asiat muuttuvat niin nopeasti tällä hetkellä, että on tavallaan vaikeaa tietää, mitä tulee muutaman viikon kuluttua. Mutta se oli selkeää, kun kuulostelin tänä aamuna ja eilen, että ainakin pari seuraavaa viikkoa nämä ovat pääteemoja. Jotkut teistä saattavat jo tuntea joitain näistä.

Ensinnäkin, meillä on merkittävää heräämisenergiaa planeetalla tällä hetkellä. Jollekin herääminen näyttää hyvin henkiseltä. Toisilla se on vain silmien avautumista sille, mitä luuli maailman olevan, minkä luuli järjestelmän olevan, miten ajatteli elävänsä omaa elämäänsä. Siis heräämiseen liittyy tavallisesti jonkinlainen järkytys tai häiriö normaalille tilallemme tai kaavoillemme.

Monet ihmiset joilla on ollut henkisiä heräämisiä, saavat niitä tyhjästä. Niitä vain tapahtuu, mutta useimmat ihmiset käyvät läpi jonkinlaisen menetyksen tai laukaisijan, joka työntää heidät heräämään vähän enemmän hengelleen, sielulleen ja sille ajatukselle, että ihmiselämässä on paljon enemmän, kuin silmät näkevät, että energia ajaa sitä kaikkea, mitä tapahtuu täällä, ja nyt enemmän kuin koskaan. Vaikka se näyttäisi virukselta ja rajoituksilta, energeettisesti tätä ajetaan universaalisti, ja se on erittäin voimakasta.

Kummalliselta tuntuminen on normaalia tällaisina aikoina. Mutta muista, mitä sanoin tuossa maaliskuun puolivälin koronaviruspäivityksessä: pelko-rakkaus-kirjo ei ole koskaan ollut näin laaja. Niinpä jotkut teistä oleskelevat pelkoleirissä ja käyttävät sitä polttamaan eksistentiaalipelkojaan, rajoittamispelkojaan, vapaudenmenetyspelkojaan. Joitain esi-isiltä perittyjä ongelmia saattaa tulla esiin perheestä ja niistä asioista, joita he ovat käyneet läpi menneisyydessä ja jotka ovat vähentäneet heidän vapauttaan. Tai saatatte vain muistaa energeettisesti asioita, joita on tapahtunut kuluneina vuosisatoina, erityisesti te jotka yhdistytte tuollaisiin kenttiin.

Te jotka yhdistytte noihin kenttiin, olkaa hyvin tietoisia nyt maadoittumisesta, koska tämä merkittävä heräämisenergia toimii parhaiten silloin, kun voimme tuoda sen kehoon. Jos sinulla on jokin massiivinen kokemus, sinun täytyy olla vartija ja tuoda kokemuksesi "alas" pieniksi ja yksinkertaisiksi yksityiskohdiksi. Tämä on muutosaalto, joka kulkee meidän kaikkien läpi. Sanon sen uudestaan. Tämä on muutosaalto, joka kulkee meidän kaikkien läpi, ja se voi iskeä hyvin kummallisilla tavoilla. Se on hyvin suruprosessin kaltaista. Se on hyvin järkytyksen kaltaista.

Siis älä ylläty, jos et käyttäydy normaalisti tällä hetkellä tai sinusta ei tunnu normaalilta. Ja jos yrität saada olosi tuntumaan normaalilta ja päästä takaisin normaaliin, niin joko turhaudut tai tunnet surua, ja se on ok. On ok tuntea turhautumista ja surua. On tärkeää tunnistaa nuo tunteet, joita kulkee lävitsesi. Mutta tämä on uusi normaali jonkin aikaa, joten yritä sopeutua.

Tämä merkittävä heräämisenergia vaikuttaa kaikkiin. Ja yksi positiivinen puoli on, että saatat olla hyvin yllättynyt joistain keskusteluista, joita käyt ihmisten kanssa elämässäsi. Saatat ajatella: "Vau, en tiennyt, että hän katsoi sitä sillä tavalla." Tai "Ai, minulla ei ollut aavistustakaan, että hän katsoisi myös tätä juttua." Siis tässä heräämisenergiassa on yhdistävä voima.

Tässä merkittävässä heräämisenergiassa on monia positiivisia puolia. Muistutan vain, että se on voimakasta keholle, se on voimakasta hermostolle ja se on voimakasta psyykelle, erityisesti jos asut yksin. Jos olet yksin tällä hetkellä, erityisesti jos sinulla ei ole edes lemmikkejä, ja kyse on vain sinusta ja energiakentästäsi, niin yhdistyminen muihin ja erilaisiin aktiviteetteihin itsehoitona – ei sellaisena, että "Voi, tämä olisi kiva sanoa jollekin" – jotain mikä auttaa sinua tuntemaan olosi tyynemmäksi ja maadoittuneemmaksi, on oleellista. Ne eivät ole luksusta, ne ovat elintärkeitä.

Siis jos olet vältellyt sitä muutaman päivän eikä sinusta tunnu hyvältä, ala tehdä joitain asioita, jotka saavat huomiosi keskittymään muualle, tai ala yhdistyä joihinkin ihmisiin elämässäsi tai kumpaakin. Katso, miltä sinusta tuntuu. Mutta tämän energian maadoittaminen kehon kautta on hyvin tärkeää. Siis pitää fokuksemme kapeana silloin, kun voimme. Pienissä tehtävissä, pienessä toiminnassa. Ennen valaistumista, hakkaa puita ja kanna vettä – valaistumisen jälkeen, hakkaa puita ja kanna vettä.

Elämän tarkastelu ja yhteydet. Monet teistä tarkastelevat vähän elämäänsä. Ja joillakin teistä tämä saattaa olla kaunista kävelyä muistokujalla, ja kaikenlaisia sattumanvaraisia muistoja tulee esiin. Ja toisilla siihen saattaa liittyä yhteyttä ihmisiin, jotka ovat menneisyydestänne, tai menneisyytenne lähestyy teitä, koska ihmisten sydän avautuu hyvin eri tavalla tällä hetkellä. Ja monet häiriötekijät joita meillä oli ulkoisessa maailmassa, on nyt poistettu.

Siis tämä on todella mielenkiintoista aikaa tarkastella elämää, ja tällä hetkellä se kohdistuu useimmilla teistä vähän taaksepäin. Eli kyllä, ihmisille tulee valtava määrä innovaatiota ja elämänmuutoksia tästä aikajaksosta. Monet teistä saattavat ajatella: "Voi, en tiedä, haluanko tehdä tätä työtä enää". Tai "Minun täytyy monipuolistaa asioita, joita teen elämässäni." On kyse sitten työstä tai elämästä yleensä. Tänä aikana on hyvin vastakkain asettelevaa energiaa siihen liittyen, minkä elämässäsi täytyy muuttaa. Mutta prosessin tässä kohtaa useimmat teistä ovat enemmän uudelleenjärjestely- ja lajitteluvaiheessa versus "Voi, tiedän täsmälleen, mitä aion rakentaa, ja alan rakentaa sitä nyt".

Jotkut teistä ovat jo siinä, ja olivat jo tuossa prosessissa, ennen kuin kaikki tämä iski. Mutta monet teistä se tosiasia, että teidät pyydetään tavallaan pysähtymään tai pysäyttämään tiettyjä elämänne osia, panee teidät kohtaamaan asioita elämässänne – mitä haluatte ylistää ja muistella ja mihin haluatte palata tai mistä olette valmis päästään irti. Siis on tämä iso elämäntarkastelu, ja siinä ihmiset jakavat ja yhdistyvät enemmän kuin koskaan ennen, ja elämäsi ihmiset saattavat yllättää sinut, kuten sanoin aiemmin.

Siis ole valmistautunut yllättymään suhdetasolla, koska tämä erilainen aika joka saa meidät kaikki toimimaan eri tavalla, merkitsee myös, että suhteemme ovat vähän erilaisia. Ja olisi parasta, jos et odottaisi olevan toisin. Koska jos sinulla on odotus siitä, millainen suhteen pitäisi olla tai millainen se on tai miten jonkun pitäisi reagoida tai joku normaalisti reagoi, koet uuden järkytyksen. Niin paljon on tarkastelussa tällä hetkellä, että ilmassa on paljon liikkuvaa energiaa, joten ole avoin sille.

Okei, mainitsin jo esi-isiltä perityt ongelmat ja muistot. Mutta kehosi läpi on saattanut tulla esi-isien kokemuksia tai entisiä haavoja, jotka liittyvät pelkoon, kuolemaan ja rakkauteen. Teillä jotka olette hyvin energeettisiä – te jotka yhdistytte entisiin elämiin, toisiin paikkoihin energeettisesti, ja empaattisuus on osa psyykkistä kykyänne ja kokemustanne – tämä voi olla todella esillä nyt.

Saatatte olla kuin: "Jessus, miksi helvetissä olen Atlantiksella tänään?" Se on hyvin normaalia, se on osa sitä, mitä kiertää läpi tällä hetkellä. Koska se missä olemme tällä hetkellä ja mitä kutsumme koronavirukseksi, on itse asiassa taas yksi tapahtuma Maan historiassa, joka on tapahtunut tällä tavalla aiemmin. Mutta koska ne ovat harvinaisempia, se yhdistyy tiedostamattomampaan, haudatumpaan ja unohdetumpaan muistipankkiin.

Siis te jotka olette hyvin energeettisiä, saatatte mennä ympäri karttaa tällä hetkellä. Ja jälleen kerran, jos se palvelee teitä, niin fantastista. Jos se on epämiellyttävää, jos se on aivan liikaa, maadoittukaa, hengittäkää, meditoikaa – tehkää jotain, mikä toimii teillä.

Tämä kaunis iso puu takanani on kuin paras ystäväni tässä puutarhassa. Ja tämä on se puu, jonka luona istun paljon. Ja se on tavallaan fantastista, koska tavallaan sanon: "Voi Luoja, sinä olet niin paljon. Olet nähnyt niin paljon. Olet käynyt läpi niin paljon, hyvin paljon enemmän kuin minä tässä fyysisessä kehossani." Siis se voi olla niin yksinkertaista kuin istumista suosikkipuusi kanssa tai kasvin, joka sinulla on kotonasi, jos et pääse puutarhaan tai et näe puuta ikkunastasi. Mutta maadoittuminen on hyvin tärkeää.

Ja sitten teillä jotka ette yhdisty mihinkään sellaiseen ja sanotte: "No, kenties entisiä elämiä on, mutta en ole koskaan yhdistynyt niihin", kyse saattaa olla nykyelämästänne. Se voi olla muistoja perheenjäsenistä tai eksistä tai ihmisistä jotka olette tunteneet. On tämä iso elämäntarkastelu, koska kaikkea mitä olemme olleet, pyydetään nyt pysähtymään. Tällä hetkellä tapahtuu tavallaan kuolemaprosessi. Tietysti kuolemaa on ilmassa ja kuolema on hyvin paljon sitä, mihin meitä pyydetään fokusoitumaan, vaikkei kuolleiden määrä ole kovin korkea tällä hetkellä tämän viruksen osalta, verrattuna muihin asioihin. En sano, ettei se ole korkea – en tarvitse mitään kommentteja siitä. Tarkoitan, että meitä pyydetään todella tarkastelemaan elämää ja kuolemaa, ja siihen uutiskanavat ja julkinen keskustelu pyytää meitä fokusoitumaan.

Ja se tuo esiin tavallaan kuolemakokemuksen kehossa tai kuoleman lähikokemuksen, koska elämä ei ole samanlaista tämän jälkeen. Monet asiat ovat hyvin eri tavalla. Emme vielä täysin tiedä, miltä se näyttää, mutta tiedämme tämän muuttavan peliä. On siis luonnollista, että näitä ajatuksia, tunteita, kokemuksia ja muistoja kulkee lävitse.

Okei, tämä on tärkeä teema: itseluottamuksen syveneminen. Olin yllättynyt kanavoidessani tuon viestin, mutta sitten kun istuin sen kanssa, siinä oli täysin tolkkua. Sinua pyydetään luottamaan siihen, minkä tunnet todeksi ja mitä on totta sinulla tässä hetkessä, versus mikä on viimeisin uutistarina, jota luet, tai artikkeli viruksesta tai siitä, mitä sen taustalla tapahtuu – kaikkea vastaavaa. Sinua pyydetään tavallaan näkemään kaikki tämä informaatiotulva. Eikä vain informaatiotulva siitä, mitä tapahtuu ulkoisessa maailmassa, vaan myös se informaatiotulva jota saat muilta ihmisiltä, joiden kanssa jaat talon tai asunnon tai rakennuksen, koska toisten melu on nyt hyvin erilaista. Ennen ihmiset voivat lähteä kotoa tai mennä kävelemään tai tekemään asioita, joita on nyt rajoitettu. Siis tätä itseluottamusta pyydetään syventämään, koska sinun täytyy päättää: "Mikä on totta minulle? Onko osa tuosta totta minulle ja osa ei?" Ja lisäksi: "Mikä on totta minulla suhteissani näihin ihmisiin ja miten paljon haluan osallistua?"

Se on erityisen tärkeää, jos olet vanhempi. Voi luoja, minulla on monia ystäviä, jotka ovat vanhempia nyt, ja olen nähnyt tuon fantastisen Facebook-videon isästä, joka muuttuu sohvaksi ja on näkymätön, kun lapset kutsuvat häntä. Mutta jos otamme huumoripuolen pois siitä, niin nyt luodaan uusia sisäisten rajojen tasoja, koska ei välttämättä voi vain lähteä tai hävitä pitkiksi ajoiksi. Siis oppii pitämään oman itsensä eri tavalla, ja vaikka osallistuu edelleen, ei ole ehkä yhtä kietoutunut. On kenties vähän itsenäisempi siinä, kuka on, ollen myös suhteessa tuohon ihmiseen, mutta ei ole välttämättä yhtä kietoutunut tai läheisriippuvainen. Olosuhteet haastavat siihen. Siis pyydetään syventämään luottamusta itseensä.

Tämä prosessi voi olla hyvin vaikea käydä läpi. Käymme kaikki sen joka tapauksessa läpi kasvaessamme. Mutta pakahduttavaa voi olla se, mikä työntää siihen. Siis jos tunnet pakahtuvasi tällä hetkellä, muista, että sinun täytyy hallita tuota ylivoimaisuutta. Sinun täytyy lakata katsomasta tiettyjä asioita, käymästä tiettyjä keskusteluja ja kenties puhumasta tuon ystävän kanssa, joka on jatkuvasti pelossa, koska huomaat, että sillä on heijastevaikutus sinuun. On siis itsesi voimaannuttamisen aika itseluottamukseen liittyen. Eikä se ole aina helppoa. Se on vaikeaa, ja se voi olla hermostuttavaa ja epämukavaa. Mutta itseluottamuksen syventäminen tulee todella esiin nyt, ja se jatkuu huhtikuun jälkeenkin.

Okei, tämä on kiva teema: korkeampia huippuja. Siis rauhan, rakkauden, yhteyden ja ykseyden tunnetta enemmän kuin koskaan. Ja jotkut teistä tämän kuulevista saattavat ärsyyntyä sanoessani sen. Ajattelette: "Minulla ei ole ollut yhtään niitä." Ja tajuan sen. Yritän käsitellä koko ryhmän tässä, mutta jos se on energiakentässä, niin se on teidän ulottuvillanne.

Henkilökohtaisesti olen kokenut niitä, mutta olen kokenut myös sukelluksia pelkoon ja supistumiseen. Siis te joita ärsyttää, älkää huoliko, kukaan ei ole pelkästään korkeuksissa tällä hetkellä. Ja sanoisin myös, että minulla noita huippukokemuksia tulee enemmän, kun olen valmis menemään supistumishetkien läpi ja tunnustan, että olen vähän huonossa jamassa ja minun täytyy tehdä sille jotain. Sen sijaan, että panikoin siitä, yritän juosta karkuun sitä, yritän välttää sitä tai turruttaa sen. Ei ole lainkaan tuomitsemista, koska on vaikeaa päästä osaan näistä jutuista kehossa, erityisesti jos ei ole tottunut siihen. Mutta kun korkeita huippuja tulee, ne ovat todella korkeita.

Ja yksi asia jonka haluan kertoa, on, että kosmista energiaa lentelee tosissaan tällä hetkellä, ja olen varma, että monet teistä jotka yhdistyvät siihen, tuntevat sen. Se on kuin: "Voi luoja, taivas on elävä tällä hetkellä." On paljon jaksoja, jolloin taivas on täynnä valoa ja rakkautta, ja se tulee kuin räjähdys ja sitten se lähtee.

Siis se on mielenkiintoista, koska se myös aktivoi näitä korkeita huippuja. Siis vaikka on paljon haastetta ja paljon juurichakran pelkojuttuja, kuten sanoin koronaviruspäivityksessä, on myös tätä valtavaa huippuenergiaa. Siis jälleen kerran, taajuuskirjo pelon ja rakkauden välillä on uskomattoman laaja tällä hetkellä.

Organisoitte uudelleen. Tapahtuu todellista uudelleenorganisointia. Vitsailin parille tiimijäsenelle kokouksessa tällä viikolla: "Kuulen jatkuvasti ihmisistä, jotka järjestelevät uudelleen kaappejaan, ja olen kateellinen, koska me olemme työskennelleet kulissien takana tehden, mitä normaalisti teemme, ja myös tavallaan reagoiden koronavirukseen. Ja lupaan järjestää astiakaapin tänään, koska se tuntuu hyvin tyydyttävältä." Mutta tapahtuu itse asiassa uudelleenorganisointia maailman tasolla. Se vaikuttaa teihin psyykkisesti, psykologisesti ja tunteellisesti. Ja kaappien, työpöydän ja huonekalujen uudelleenjärjestely kotona on upea tapa peilata ja kutsua uutta. Siis teille joista tuntuu, että tarvitsette jonkin muutoksen, jonkin näköalamuutoksen, kokeilkaa työntää joitain huonekaluja kotonanne eri paikkaan.

Riipustakaa joitain eri kuvia, jos teillä on kuvia seinillä. Liikuttakaa energiaa vähän, jotta ette taistele siitä, miten asiat olivat – nyt ne ovat muuttuneet. Mitä enemmän pystymme sopeutumaan tähän muutokseen, sitä vahvempia ja voimaantuneempia olemme sitten, kun olemme päässeet läpi siitä. Ja se on todella tärkeää, koska silloin on innovaatioaikaa. On taas nopeaa energiaa, ja teitä tarvitaan ilmestymään esiin ja tekemään asioita.

Siis voitte peilata tätä uudelleenorganisointiaikaa, joka on hyvin sisäinen, myös ympäristöönne, ja se on hyvin tervettä. Heitän sen vain ilmoille. Muistakaa myös, että tunteemme ja ajatuksemme järjestyvät uudelleen reaktiona ulkoiseen maailmaamme. Sanon sen uudelleen. Tunteemme ja ajatuksemme järjestyvät uudelleen reaktiona ulkoiseen maailmaamme.

Siis esimerkiksi, sanotaanpa, että olen 8-vuotias ja isäni on katsonut perääni koko viikon ja rakastan isääni, ja hän huolehtii minusta todella hyvin ja tunnen turvaa. Tunteeni ja ajatukseni alkavat mallintua tämän turvallisuuden tunteen vuoksi. Ja tiedän, mikä rytmi talossa on, ja tiedän, mikä rutiini on. Aivan yhtäkkiä isäni ei ole siinä enää, eikä ole kolmeen päivään. Hän lähtee pois, ja joku muu katsoo perääni. Tunteeni ja ajatukseni eivät ole samat, ja luultavasti järkyttyvät ensin. Olen kuin: "Hetkinen, kuvioni, tuvallisuuteni, rytmini, rutiinini on muuttunut."

Siis muistakaa, että tätä tapahtuu tällä hetkellä. Matto vedettiin alta, ja monet ihmiset käsittelevät tätä: "Häh, mitä helvettiä?" Siis voimme olla tämän kanssa, kun se kulkee lävitsemme, mutta voimme myös järjestellä uudelleen elämämme osia auttamaan meitä – ei niinkään kontrolloimaan ympäristöämme, vaan tuntemaan, että kalibroituu siihen, mitä tapahtuu, ja tuo muutosta elämäänsä. Se saattaa kuulostaa pieneltä asialta, mutta se on tärkeää.

Muista, että pelko leikkaa sinut irti hengestäsi ja sielustasi. Siis kaikin mokomin, tunne kaikki, mitä sinun täytyy tuntea, ja muunna se, kun se tulee läpi. Mutta kun käyt läpi noita tunteita, muista pysyä läsnä päästyäsi niistä läpi – pysy hetkessä. Mitä sinulle tapahtuu tänään? Mitä kuulet? Minä kuulen etäältä lintuja. Joku tekee jotain koneella. Mitä sinä kuulet? Mitä on tässä länsäolevassa hetkessä? Keskity hengittämiseen. Keskity hengitykseesi.

Minä tunnen jalat lattiassa. Tunnen kehoni hengittävän. Kuulen lintuja. Tunnen auringon kasvoillani. Keskity läsnä olevaan hetkeen niin paljon, kuin voit, jos olet kietoutunut pelkoon. Ja ole todella tietoinen siitä, mitä syötät itsellesi, mitä juot, mitä laitat kehoosi, mille altistat kehosi, koska pelolla on taipumusta pysyä tarttuvana olosuhteiden vuoksi. Siis sinun täytyy ehkä tehdä todella työtä, jos olet juuttunut tanssimaan pelon kanssa, ja varmistaa, että tuot sisään valoa, rakkautta ja voimia, jotka tasapainottavat tuon pelon. Ja sinun täytyy ehkä alkaa tehdä sitä hyvin ahkerasti. Pidä tämä siis mielessäsi.

Katsotaanpa. Minulla oli 14 muistiinpanoa, ja tiedän, että olemme jatkaneet jo jonkin aikaa, mutta on vaikeaa päästä läpi kaikesta tästä informaatiosta hetkessä, vaikka tiedän, että monet teistä jo pakahtuvat tästä sisällöstä. Okei, mitä muutoksia voit tehdä nyt? Monet meistä eivät voi tehdä samaa rutiinia. Siis mitä muutoksia voit tehdä? Mitä uusia asioita voit tuoda? Koska erityisesti jos olet käynyt läpi järkytys- ja surujakson, nyt on tilaa ja energiaa johonkin uuteen.

Ja uusi tuntuu hyvältä ja kohottaa sinua. Se muuttaa sinua. Se on hyväksi sinulle ja ihmisille ympärilläsi. Jotain uutta mihin voisit fokusoitua. Kenties se on runojen kirjoittaminen. Kenties se on 10 minuuttia päivässä, jolloin piirtelet lehtiöön. Kenties se on oppimista kokkaaminen eri tavalla, jotain uutta. Jottei tämä aika tunnu vain menetykseltä, jotta tästä saadaan myös jotain. Jotain, mitä opit.

Kiitollisuus, ollen tietoinen siitä, mistä olet kiitollinen nyt-hetkessä, ja istuen todella kiitollisuuden kanssa muutaman minuutin joka päivä nähdäksesi, mitä tulee esiin, koska varmasti monet teistä ovat nyt kiitollisia asioista, jotka otitte itsestäänselvyytenä pari viikkoa sitten. Mutta on muita, ylimaallisempia kiitollisuuskerroksia, jos teet siitä harjoituksen ja istut sen kanssa muutaman minuutin joka päivä.

Mainitsin jo, että innovaatiota ja luovuutta tulee pintaan. Monet teistä johtavat nyt tietä siinä, joten tämä on todellista innovaatio- ja luovuusaikaa. Jos sinusta yleensä tuntuu vakaalta ja hyvältä, sitä tulee sinulle. Ja jos ei tunnu ja haluat antaa sen tulla, niin keskity todella itsestäsi huolehtimiseen jollan tavalla, jonka olen jakanut tässä.

Sokerina pohjalla, ihmishengen kohoaminen. Jokin välähti minulle jatkuvasti pari viikkoa sitten, kun tämä kaikki alkoi – että kaikki ovat erillään. Näen jo – ja olen varma, että sinäkin olet nähnyt noin viimeisen viikon – että tämä kohottaa ihmishenkeä tavalla, jota emme ole koskaan nähneet, ja se vie aikaa.

Kyse ei ole siitä, että kaikki tulevat ulos talostaan, kun tämä on ohi, ja se on välittömästi selvää. Tulee perustavanlaatuisia muutoksia psyykeen ja tunnekehoon kollektiivina sekä henkeemme, koska tapahtuu tämä herääminen ja se on paljon suurempi asia kuin mikään muu tällä planeetalla, mikään 3D-maailmassa, mikään virus tai mikään muu. Se tulee lävitsesi kuin hyöky ja se tulee meidän läpi kollektiivina. Siis nähdään todisteita siitä, kun olemme päässeet läpi tästä jaksosta.

Ihmishengen kohoaminen seuraavien vuoden kahden aikana on valtavaa. Se alkaa huipentua vuoden 2021 paikkeilla, mutta se on valtavaa. Siis pidä se mielessä aina, kun tunnet olevasi vähän eksyksissä ja vähän irrallaan, kun kaipaat ihmisiäsi ja kun kaipaat olla jalkeilla. Nyt tapahtuu kasvuprosessi, joka on eksponentiaalinen, kun olemme kaikki taas ulkona maailmassa – ja olemme maailmassa tällä hetkellä, liikkumistamme on vain rajoitettu. Mutta tapahtuu valtava määrä yhdistymistä monin tavoin. Kaikessa tässä on enemmän, kuin silmä näkee. Se on paljon suurempi asia kuin virus, ja kyllä, kuulemme vielä kaiken siitä, mutta tämä ei ole se aika – se aika tulee.

Tietoja tuotteista, ohjelmista yms. …

Tällä erää tässä on kaikki minulta. Pitäkää huolta, kaikki, ja toivottavasti näemme ainakin 9.4. intuitio-opetuksessa. Pitäkää huolta.

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 04.04.2020 12:48

HUHTIKUUN 2020 ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
1.4.2020

Kuulitko, kun miljoonat todellisuuskuplat poks-poks-poksahtelivat maaliskuun lopussa? Kun globaalin pandemian vakavaksi vetävä todellisuus alkoi vaikuttaa miljardien ihmisten mieleen ympäri maailmaa, ajatus "normaalista" elämästä haihtui yhtäkkiä ilmaan ja meidän täytyi kohdata käsittämätön tilanne – rajojen, koulujen ja yritysten sulkeminen, matkustuksen rajoittaminen ja sosiaalinen etäisyys. Jos joku vielä mietti, onko meillä käsillä suuri herääminen, nyt ei voi olla enää juuri epäilyä siitä. Huhtikuu tuo kuitenkin helpotusta ja joitain tilaisuuksia ajatella uudelleen tulevaisuutta, kun järjestäydymme, rakennamme ja värähtelemme uudelleen yksilöinä ja kollektiivisesti.

Ei ole pelon aika, vaikka tämä on melko pelottava tapahtuma, kun kohtaamme näkymättömän ja tuntemattoman vihollisen. Kuka kantaa virusta, keneen se iskee seuraavaksi ja mitä voimme tehdä välttääksemme sen? En juuri ajatellut sitä henkilökohtaisesti, ennen kuin tyttäreni soitti minulle viime viikolla ja kertoi, että hänen kahdella tyttärellään diagnosoitiin koronavirus ja toinen heistä oli sairaalassa. Vaikka heidän vointinsa on paljon parempi nyt, se oli todellinen herätyksen hetki – tämä on totta ja se vaikuttaa oikeisiin ihmisiin, myös omaan perheeseeni.

Mutta siinä on hyvä puoli, kun maailma pysähtyy ja kaikki ravistellaan ulos "häirityistä" elämäntyylistään. Katsot tänä päivänä ympärille ja mitä näet? Kaikki ovat puhelimessaan, huomio kiinnittyneenä seuraavaan tekstiin, suoraan viestiin, tweetiin tai Facebook-postaukseen. Toimimme automaattiohjauksella, ja häiriötekijöillä vältämme katsomasta tuskaamme, onnettomuuteemme tai kohtaamasta sitä, että haluamme jotain uutta ja erilaista.

Meidät on ravisteltu "häirityistä" todellisuuskuplistamme karuun tietoisuuteen, että noita todellisuuksia ei enää ole. Jos olit töissä ravintolassa tai ei-elintärkeässä bisneksessä, sinulla ei luultavasti ole työpaikkaa tällä hetkellä. Useimmat ihmiset tekevät työtä etänä kotoa, ja kaikki koululapset oppivat nyt netissä. Jos olimme unessa aiemmin, emme ole unessa enää.

Tämä tuo luultavasti ihmisissä esiin paljon pelkoa, erityisesti niissä joilla on voimakkaita muistoja muista elämistä, jossa tapahtui globaaleja katastrofeja, erityisesti Atlantiksella, Lemuriassa ja Pangeassa. Tämä on ylösnousemusintegroinnin yksi sivutuote, kun elämien aikaiset energeettiset muistot ja jäljet ravistellaan irti energiakentästä, jotta voi päästää niistä irti ja kaikesta niihin liittyvästä pelosta, syyllisyydestä, häpeästä, katumuksesta ja toivon menetyksestä.

On tärkeää "ei-maadoittaa" tuo energia nyt, joten anna sen lähteä luodaksesi energiatilan uuden energian tulemiselle. Kyllä, sinun täytyy olla maadoittunut kehoosi, mutta moniulotteisemmin ja tavalla, joka sallii sinun irtautua voimakkaita pelkojälkiä sisältävistä, alemman taajuuden energioista, jotta voit vapautua niistä.

Huhtikuun energiat ovat lupaus kaaoksesta ja potentiaalista, riippuen siitä miten käytämme kohtaamiamme tapahtumia. Yksi asia on varma: meidän on täytynyt vaihtaa kiire itsetietoisuuteen, ja siellä missä elämämme on supistunut, meillä on tilaisuus laajentua uusiin mahdollisuuksiin.

Jos turvallisuus- ja varmuustarpeesi on haastettu tällä hetkellä, näe se tilaisuutena olla avoin uusille valinnoille. Onko aika kirjoittaa tuo kirja, aloittaa tuo bisnes, käyttää luovia taitojasi tai tutkia unelmia, mihin kiireisessä ja "häirityssä" elämässäsi ei ollut aikaa? Jos olet lukittuna sisälle ja "vain välttämätön matkustaminen" sallitaan, kuten miljoonat ihmiset ympäri maailmaa, sinulla on nyt aikaa.

Huhtikuu alkaa voimakkaalla Marsin ja Saturnuksen yhtymällä täsmälleen Vesimiehen 0 asteessa. Saturnus siirtyi Vesimieheen 22.3., ensimmäistä kertaa sitten kesäkuun 1991. Mitä silloin tapahtui? Kiina aloitti globaalin hallintapolkunsa. Oltuaan maailman tavarantoimittaja, se on menettämässä nopeasti suosiotaan. Saturnuksen 29 vuoden sykli toiminnassa. Marsin ja Saturnuksen yhtymä pyytää meitä ajattelemaan ennen toimimista, harkitsemaan tarkkaan vaihtoehtoja ja laittamaan prioriteettimme järjestykseen.

Meillä on 9.9. täysikuu Vaa'assa, tasapainon merkissä, mutta vaikeassa kulmassa Neptunukseen ja Merkuriukseen, jotka ovat kumpikin Kaloissa. Olemmeko itsepetoksen tilassa? Kontrolloimmeko omia illuusioitamme (todellisuus), vai kontrolloivatko ne meitä? Käytetäänkö luovaa voimaamme ilmentämään elämämme aikomuksen kera, vai emmekö käytä tuota luovaa voimaa? Se on suurin varallisuutemme, ja se osoittautuisi nyt hyödylliseksi, kun luomme sitä rauhaa, iloa, rakkautta ja yltäkylläisyyttä, jota haluamme elämäämme ja maailmaan.

Tässä kuussa on kaksi muuta tärkeää energia-aspektia, joista toinen on uusikuu 23.4. Härässä, suoraan neliössä Saturnukseen. Onko mukavuusalueemme vähän liian mukava? Istummeko sohvalla sen sijaan, että ryhdymme toimeen? Tuo aspekti saattaa ravistella meitä vähän ja kääntää myös sohvan ympäri.

Ja Kauriissa on harvinainen Jupiterin ja Pluton yhtymä, joka alkoi maaliskuun viimeisellä viikolla, mutta joka jatkuu heinäkuun loppuun saakka, koska sekä Jupiter että Pluto perääntyvät, Jupiter toukokuun alussa ja Pluto huhtikuun lopulla. Jupiter laajentaa kaikkea, ja Pluto supistaa ja siivoaa pohjasakat. Tämän pitäisi olla hyvin mielenkiintoinen aspekti pitäen mielessä, että katselemme sen vuosisatoja kestäneen hallinnon poistamista – pahuus, korruptio, pimeys ja tuhoaminen – joka on aiheuttanut mittaamatonta kärsimystä ihmiskunnalle.

Onko tämä pimeyden puhdistamista ja valon laajentumista? Kantaako ylösnousemustyömme viimeinkin hedelmää, jonka voimme nähdä ilmentyneenä maailmaan? Meidän täytyy katsoa, mutta tämä on erittäin harvinainen yhtymä, koska se tapahtuu Kauriissa ja Pluto oli siinä viimeksi 1762, jolloin maailma alkoi kapinoida monarkian tyranniaa vastaan.

Pluto siirtyi Kauriiseen 2008, kun maailma alkoi kapinoida globalisaation tyranniaa vastaan. Se lähtee Kauriista 2024, ja jokainen voi vain arvata, miltä maailma silloin näyttää, mutta uskon sen olevan hyvin erilainen kuin tänä päivänä.

Katselemme tällä hetkellä 3D/5D-integroinnin tapahtumista globaalilla tasolla. Tiedostaminen tulee ennen heräämistä, ja järjestyksemme rikotaan, jotta se voi palautua tarkoituksellisemmalla, yhdenmukaisemmalla ja tyydyttävämmällä tavalla. Ei ole kiitollisuuden aika. Kuten olen kirjoittanut, ei ole realistista ajatella, että voimme olla kiitollinen haasteistamme, erityisesti kun ne aiheuttavat taloudellista, tunnepuolen ja yhteiskunnallista kaaosta. Mutta voimme tutkia mahdollisuutta arvostaa ne suuremmiksi ja paremmiksi todellisuuksiksi. Upeaa kuukautta.

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 11.04.2020 21:19

EI ENÄÄ EILISPÄIVÄN MUKAVUUKSIA

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
6.4.2020

Rakkaat ystävät,

On aika lopettaa 3D-seikkailunne. Vaikka haluatte ehkä pitkittää aikaanne 3D-mukavuusalueellanne, se ei ole enää tarkoituksenmukaista tai mahdollista. Teidän on aika hyväksyä, että sitä ei koskaan enää ole, mitä oli 3D-elämässänne.

Voitte voihkia ja vaikeroida niin paljon, kuin haluatte, mutta mikään ei palauta 3D-elämäänne. Tällainen toteamus tuntuu luultavasti fatalistiselta, kyyniseltä tai ilkeältä, koska ette halua päästää 3D-maailmastanne irti.

Se on poissa. Ette voi tehdä mitään palataksenne siihen, minkä tunsitte.

Olette kauan kaivanneet maaelämänne muuttumista pelosta iloon. Samaan aikaan halusitte tuntemanne maailman pysyvän samana. Nämä kaksi toivomusta ovat ristiriidassa keskenään, sillä 3D:n ylittävä rakkaus ei voi kasvaa pelkopohjaisessa maaperässä. Tuo pelkomaaperä täytyy poistaa ja korvata. Olette poistamisvaiheissa.

Vaikka ennustimme, että 3D-maailmanne hajoaisi, uskoitte, ettei teihin vaikutettaisi – sillä ette ole enää 3D:tä. Jokseenkin oikea uskomus, sillä uskomuksenne ja ilonne ovat laajentuneet 3D-rajoitusten yli. Silti jatkatte osana 3D-työmaailmaa ja -talousmaailmaa, joista kumpikaan ei ollut riittävän kamala poistuaksenne siitä omin päin.

Teillä oli ikään kuin täysi paletti, ja vaikka fokusoiduitte muutamaan kirkkaaseen väriin, tiesitte, että voisitte palata harmaantuneisiin väreihin, jos halusitte. Kun olitte surullinen tai vihainen, nuo värit sopivat teille paljon paremmin kuin ne kirkkaat ja elävät värit, jotka olivat käytössänne "hyvinä" aikoina. Päätitte joukolla poistaa pääsyn noihin harmaantuneisiin väreihin, kun havaitsitte käyttävänne niitä liian usein tässä uudessa maailmassa.

Teitä ei ole koskaan rajoitettu valinnoissanne – paitsi silloin kun olette tehneet sen joukolla, kuten teitte tutkiaksenne täysillä 3D-pelkoa. Olette nyt tehneet saman 3D:n ulkopuolisten tunteiden ja tekojen osalta. Teillä ei ole enää pääsyä siihen, mihin teillä on ollut pääsy aioneita. Entiset pelkomukavuusalueenne ovat poissa. Niin se on, että monet teistä huitovat yrittäessään tarttua sellaiseen, millä ei ole enää merkittävyyttä elämässänne. Pelostanne, ahdistuksestanne ja vihastanne on tulossa epämääräisiä pilviä.

Monista teistä tuntuu, että olette vihaisempia, kuin olette olleet pitkään aikaan. Että johtajanne, hajoavat rakenteet ja pelot kaiken sen menettämisestä, mitä pidätte rakkaana, muuttavat mielialanne paikkoihin, joissa ette enää koskaan uskoneet käyvänne 3D:n ulkopuolella. Kuitenkin löydätte jonkin uuden kauhun päivittäin, sillä johtajanne eivät tee sitä, mitä tunnette tarvittavan säilyttämään sen, mihin olette tottuneet.

Näin on hyvin ilmiselvästä syystä. Noista asioista jotka näyttävät luiskahtavan globaalien sormienne välistä, on tullut 3D-historianne osia. Ne eivät sisällä sitä taajuutta, joka teistä on tullut.

Kyllä, tämä on globaali pandemia. Kyllä, maailmanne muuttuu alueille, jotka eivät ole mukavia teille. Ja kyllä, olette vihainen. Siis, mitä aioitte tehdä sille? Ei, mitä hallituksenne, yhteisönne tai naapurustonne tekee – vaan mitä sinä aioit tehdä sille?

Tämä ei ole enää 3D-joukkotapahtuma, vaan henkilökohtainen toimintasuunnitelmasi. Suoraviivainen henkilökohtainen päivittäinen toimintasuunnitelma. Mikä antaa sinulle iloa? Ei, miten pelottavaa kaikki on. Ei, miten kamala johtonne on. Vaan mikä antaa sinulle iloa?

Mutta toisaalta, jotkut teistä ovat liian vihaisia kuullakseen sisäisen äänensä nyt. Se on ok. Jatkatte maa-aioneidenne pelkojen poistamista. Kenties kaivatte vielä syvemmältä ja puhdistatte ongelmia muista ulottuvuuksista ja taajuuksista. Sillä ei ole merkitystä, miksi teidän tarvitsee olla vihainen nyt. Sallikaa vain niin olla, sillä tunnette tarvetta puhdistaa itsestänne tuon vihan, tuon pelon, ennen kuin löydätte uuden Maan paikkanne.

Niin se on, että joillakin teistä on suuria projekteja tai innovaatioita mielessä, kun heräätte. Toiset teistä huomaavat, että jonkin kirjan lukeminen tai ystävien kanssa keskusteleminen on tärkeämpää kuin mikään iso projekti. Näin on useista syistä, eritoten koska ette ole vielä valmis mihinkään projektiin sisäisen puhdistuksenne lisäksi. Tämä ei tarkoita sanoa, että olette hidas oppimaan, vaan jotta tiedätte, että olette päättäneet tehdä lisämeriittityötä ja pallotella niiden pelkoa ja raivoa, jotka ovat sotkeutuneet syvimmälle 3D:hen. Viimeinen "puhdistushurrauksenne".

Vaikkei tuollainen puhdistaminen ole enää välttämätöntä, se on teidän valintanne. Oletteko erilainen, kun teette niin? Ehdottomasti, sillä jokaisen pelkokerroksen puhdistamisen jälkeen elätte täydemmin ilossa. Mutta sen tekeminen ei ole enää mikään joukkokäsky – se on henkilökohtainen valinta.

Tiesitte kaikki, että tämä oli puhdistava maaelämä. Se miten paljon haluatte puhdistaa yli sen, että asetatte itsenne ja Maan 5D:hen tai sen yli, on henkilökohtainen valinta. Vähän kuin tiedemiehet ja insinöörit jotka haluavat henkilökohtaisesti tutkia mahdollisimman monta planeettaa siitä vahingosta huolimatta, mitä se saattaa tehdä heidän fyysiselle olemukselleen. Heidän seikkailuhalunsa on tärkeämpi kuin henkilökohtainen turvallisuus tai mukavuus. Niin on teillä.

Saitte valmiiksi sielunne pimeän yön ennen poistumista 3D:stä. Nyt teillä on tilaisuus tutkia alueita, jotka on kätketty vielä syvemmälle sisäänne. Jotkut teistä päättivät käyttää tämän 3D-pelon ja -tuskan ajan noiden asioiden tutkimiseen, kun taas toiset teistä ovat kiinnostuneempia 3D:n ulkopuolisesta uudelleenrakennusprosessista.

Kumpikaan valinta ei ole oikea tai väärä, pelkästään sitä, mikä on oikea sinulle. Et ole enää sidottu siihen, mitä ja kuka sinun pitäisi olla. Olet, kuka haluat olla. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 21.04.2020 21:54

RAKKAUS ON PELOSTA IRTIPÄÄSTÄMISTÄ!
Matriisityyppisen mutaation, kollektiivitietoisuusviruksen hallitseminen

Mayojen sielua ja henkeä sekä Tähtivanhimpia kanavoinut Aluna Joy (www.alunajoy.com)
17.3.2020

Siitä on 20 vuotta, Mayojen katun-syklin aika, kun kollektiivinen pelkovirus on viimeksi nielaissut maailmanne ja yrittänyt hyökätä henkisen kasvunne kimppuun. Se oli Y2K-tapahtuma, jonka pelättiin pysäyttävän maailmanne hetkessä. Jotkut menivät paniikkiin ja täyttivät bunkkerinsa tarvikkeilla elämän ylläpitämiseksi. Toiset pystyivät näkemään harhakuvien läpi ja täyttivät sydämensä rakkaudella ja juhlivat. Mutta nyt te kaikki tiedätte, että tämä pelko maailmanne välittömästä ja totaalisesta romahtamisesta joka oli istutettu ihmistietoisuuden kollektiivikenttään, oli koko ajan vain illuusio. Teistä tuli paljon vahvempi itsessänne tämän testin seurauksena.

Nyt olette saavuttaneet uuden 20 vuoden katun-syklin. Nyt olette valmiita kasvamaan paljon pidemmälle. Saman tason testaaminen kuin ennen, ei haastaisi Henkeänne riittävästi muuttamaan tai taivuttamaan teidät laajempaan todellisuusasteikkoon, joka on lineaarisen ajan ja paikan ulkopuolella.

Vuoden 2020 alussa alkoi uusi testi kollektiivisessa ihmistietoisuuskentässänne. Tämä on monikerroksinen matriisimainen mutaatio, kollektiivitietoisuusvirus. Näin sen on tarkoitus testata teitä paljon syvemmillä tasoilla, ja se tulee monien perspektiivien kera, eikä vain yhden selkeän totuuden.

Tämä 20 vuoden katun opettaa teitä luottamaan sisäiseen totuutenne, eikä "totuuteen" ulkopuolellanne. Tämä testi käyttää kosmista shokkiterapiaa. Tärähdykset järjestelmässä vapauttavat vanhoja kaavoja ja puhdistavat vanhoja esi-isiltä perittyjä haavoja. Tällä kertaa se on ennenkuulumaton shokki järjestelmälle. Totuus ei ole enää selkeä kohta ajassa. Totuus on kuin muuttuva maalitaulu, ja teidän täytyy tarkistaa perspektiiviänne, etsimänne totuuden nopean kehittymisen mukaisesti. On monia puolia … kaikkien määritelmä muuttuu ja totuus on suhteellista.

Taaskin jotkut pelkäävät ja toiset juhlivat. Mutta se kummalla puolella olette, on hämärää ja fokusoimatonta, ja epäilette usein itseänne ja tunnette, että teiltä menee pontti ohi. Tämän matriisin kaikilla asteikoilla on oikeita ja vääriä valintoja. Kuitenkin ne tehdään joko rakkaustietoisuudesta tai pelkotietoisuudesta. Teistä saattaa tuntua, että teiltä menee oppitunti ohi tässä kokeessa. Voimme sanoa vain, että tämä tulee selkeämmäksi ajan kuluessa.

Oppitunnit opitaan. Se on fakta. Monet parantavat hyvin ikivanhoja ongelmia, jotka tulevat geneettisistä esi-isälinjoistanne. Näette monien asioiden tulevan uudestaan pintaan tässä hidastavassa sulkemis- ja eristäytymisprosessissa. Saatatte tuntea ääripäitä – lisääntynyt intuitio vs. lisääntynyt pelko. Saatatte tuntea, että olette hulluuden partaalla sisällänne, ja sitten yhtäkkiä rauha pyyhkii ylitsenne.

Saatatte tuntea ikivanhan kaiun sielua rikkovasta hylkäämisestä ja sitten olevanne syvästi yhdistynyt. Saatatte tuntea traagista ja käsittämätöntä menetystä ja löytää uusia yltäkylläisyysväyliä. Saatatte tuntea totaalista lohduttomuutta ja sitten olette niin täynnä henkeä, että ette pysty sisältämään sitä kaikkea, eikä teidän ole tarkoituskaan. Ennen kaikkea, saatatte kohdata muiston mittaamattomasta ihmiskärsimyksestä, ja sitten siirrytte sen ohi ja löydätte todellisen autuuden. Kun hidastatte, kohtaatte pelot, joita teissä herää, ja tervehditte niitä syli avoimena ja rakkaudella, tietäen, että nämä asiat eivät voi enää satuttaa teitä, niin transformoitte ne – ette ainoastaan omasta ja geneettisen perheenne puolesta, vaan annatte myös apua ja toivoa koko ihmisrodulle.

Epäilemättä nämä teistit tulevat tiukasti ja ankarasti. Niitä tulee monina kerroksina ja järkyttävistä ja yllättävistä suunnista. Pysykää avoimena ja tietäkää, että olette turvassa ja tämä on suuri parantuminen.

Äiti Maa juhlii hidastamisenne lahjaa. Sen ilmakehä ja vedet puhdistuvat. Tämä on paljon kaivattu uudelleenkäynnistys Äiti Maalle ja ihmiskunnalle. Maan energialey-linjoja vapautetaan ja niitä laajentuu räjähtäen ympäri Maata.

Tämä prosessi perkaa ja raivaa ulos sen, mitä on jäljellä vanhasta maamallista ja vanhoista ihmistietoisuusohjelmista, luodakseen uuden maljamaisen astian ja maamallin, johon kaadetaan uutta energiaa, vahvuutta ja elinvoimaa kuin luovan intention puhtaana virtana, ja se on perusta maailmalle ja heränneelle tietoisuudelle, jota ette pysty kuvittelemaan tällä hetkellä.

Vuoteen 2040, seuraavaan katuniin, mennessä olette mukautuneet, yhdistyneet ja hallitsette pelon täysin, eikä pelko enää koskaan vaikuta kykyynne päästä käsiksi omaan totuuteenne.

--------

Alunan sivuhuomautus … Ole mahdollisimman kunnioittava tänä aikana ja tietoinen itsestäsi, ettet levitä tai aiheuta harmia toisille. Ei ole pelkotoimintaa eristäytyä tai etääntyä henkilökohtaisesti näinä haastavina aikoina. Rakasta naapureitasi niin kuin itseäsi, uskomusjärjestelmästäsi riippumatta. Olemme kaikki tässä yhdessä.

-----------

Oili

ViestiKirjoittaja Oili » 28.04.2020 20:10

MIKSI TÄMÄ KRIISI TAPAHTUU – KORKEAMPI PERSPEKTIIVI

Maya-esi-isiä ja Tähtivanhimpia kanavoinut Aluna Joy (www.alunajoy.com)
19.3.2020 Palenque, Meksiko

Ihmiskunta on kokonaisuutena elänyt nurinkurisesti, siirtynyt poispäin hengestä ja eksynyt enemmän aineelliseen maailmaan. Tämä oli aina osa suurempaa suunnitelmaa. Olette tutkineet alati lisääntyvää erillisyyttä Lähteestä yli 26.000 vuotta. Tunsit viime kuussa, että te ette olisi voineet olla enemmän jakautuneita tosistanne. Mutta olit väärässä. Ihmiskunta ei ole enää jakautunut jompaankumpaan ääripäähän. Olette nyt kaikki erillään toisistanne. Erillisyys Lähteestä ja sen näkemyksistä ja perspektiiveistä, on saavuttanut kauimmaisen mahdollisen pisteen, pystyen vielä säilyttämään fyysisen kehon. Monet tuhannet valokapinalliset ovat pitäneet valolankoja estäen Maata luiskahtamasta yli "ei paluuta" -käännekohdasta tässä suuressa tutkimusprosessissa. (Ja tämä merkitsee sinua, joka luet tätä.) Siis tässä olette.

Ihmiskunta halusi nähdä, miten pitkälle voisimme poistua ykseydestä eksymättä. Ihmiset ovat tulleet erilliseksi toisistaan ja kaikista elävistä olennoista useammalla tavalla, kuin olisitte voineet koskaan kuvitella. Nyt pelkäätte toisianne viruksen vuoksi. Ihmiskunnan ainoa tapa saada aito yhtenäisyys ja jumalainen ykseys on tuntea totaalisesti sen äärimmäisen vastakohdan vaikutus. Teidän täytyi tuntea totaalinen eristäytyminen, tehostettuna vielä äärimmäisellä kollektiivisella pelolla. Teidän täytyy tuntea sen vaikutus, että te ette pysty luottamaan mihinkään lähteeseen, paitsi itseenne, ja tuntea samalla, että loppu on tuntematon ja tulevaisuutta ei voi nähdä. Tämä aika on ollut suuri yllätys ja valtava järkytys järjestelmällenne. Järkytys avaa teidät kätketyille ja käsittelemättömille holveille sisällänne. Ihmiskunta oppii monia asioita hyvin todellisilla ja inhimillisillä tavoilla tulevina viikkoina ja kuukausina.

Maailmanne on laitettu tauolle kohtaamaan ne julmuudet, kun eletään epätasapainossa luonnon kanssa. Tämä on suuri tilaisuus sallia itsenne tuntea ja puhdistaa asioita, joihin teillä ei ollut aikaa aiemmin. Kun teidät on eristetty ja teitä pyydetään hidastamaan kiireisiä päiviänne, monet ongelmat ja syvät haavat joita olette välttäneet tähän asti, tulevat esiin parannettaviksi. Käyttäkää tämä uskomattoman keskittynyt aika suorittaaksenne henkisen puhdistumisen, joka olisi vienyt muuten monta vuotta.

Alatte nähdä illuusion siinä, että olette erillisiä. Ette voisi koskaan olla erillisiä, vaikka lukittautuisitte sisälle ja piiloutuisitte maailmalta. Olette kaikki yhteydessä kaikkiin. Ette pysty katkaisemaan tätä sidettä. Tämä erillisyysharha on todellisuutenne syvin ja ehdottomin illuusio. Tulette näkemään tämän illuusion läpi.

Pian ihmiskunta saa tilaisuuden alkaa palata luonnollisempaan tietoiseen tasapainoon. Valtava ihmisaalto herää merkittävästi ja syvällisesti tulevina kuukausina. Hiljaisissa retriiteissään he näkevät ne illuusiot, jotka oli ohjelmoitu heidän DNA:hansa. He alkavat nähdä sen globaalin massahulluuden, johon he ovat tottuneet. He löytävät totuuden.

Suuri oppositio, tämän ennenkuulumattoman tilanteen luojat, eivät saavuta tavoitetaan heikentää tai kontrolloida ihmiskuntaa. Heidän suunnitelmansa alkavat jo kostautua. Ne tekevät teidät vain vahvemmaksi omassa valossanne ja horjumattomaksi sisäisen totuutenne tietämisessä. Korkeimmissa perspektiiveissä, tämä oli kaiken aikaa jumalainen suunnitelma, ja kaikki menee suunnitelman mukaisesti.

Koska ihmiskunta on tottunut elämään tavalla, joka vie teidät kauemmas luonnollisesta tasapainosta ja ykseydestä, se mitä tulee seuraavaksi, saattaa tuntua menevän väärään suuntaan. Se saattaa tuntua peruuttamisen ajalta, koska olette tottuneet elämän tapaan virrata. Mutta totuus on, että alatte virrata luonnollisen aikavirran myötä, joka elää, muuttuu ja kehittyy elämän kanssa aina. Edessänne on tuntemattomia ja joskus pelottavia aikoja. Mutta elämänne yksinkertaistaminen ja fokusoiminen siihen, mikä on tärkeää ja mitä tarvitaan – ei pelkästään, mitä halutaan – on avain kehittymisellenne oikeaan suuntaan.

Maan ekologia toipuu jo nopealla tahdilla. Ilmakehä puhdistuu, ja vedet puhdistuvat. Maa tietää, miten tasapainotutaan. Se on vahva. Te ette voi tappaa sitä, mutta te voitte tuhota itsenne. Tarpeenne ja henkisen polkunne kehotukset ovat aina tasapainossa Maan kanssa. Halunne ovat egoa ja tulevat ahneudesta … ja ennen kaikkea, ne tulevat pelosta ja puutteesta, minkä voitte parantaa edessä olevina päivinä. Ihmiskunnan täytyy tiedostaa tämä ja oppia olemaan harmoniassa Maan kanssa, jottei se tapa itseään, vaan elää uuteen tulevaisuuteen terveellä ja tasapainoisella maapallolla. Olkaa tietoisia. Kuunnelkaa ja katselkaa uusin korvin, uusin silmin ja avatkaa sydän puhtaalle, ennustamattomalle mahdollisuudelle. Tämä aika on teidän tilaisuutenne.

Huomautus Alunalta. Olemme edelleen täällä hyvin hiljaisessa ja lähes autiossa Palenquessa, Chiapasissa, Meksikossa. Taisin pyytää tätä. Halusin aina saada tämän muinaiskaupungin itselleni. Tunnen rauhaa ja kunnioitan sitä ennustamattomuutta, jossa me olemme kaikki. Sallin tilanteemme luoda hetkestä toiseen täydellisempää kokemusta, kuin olisimme voineet koskaan suunnitella. Olemme mahdollisimman läsnä joka hetkessä. Toivomme kuitenkin, että pääsemme kotiin. Pyydämme teitä näkemään, että matkustamme viivytyksettä takaisin koteihimme, joissa voimme liittyä teihin itse-eristyksessä, kunnes olemme kaikki turvassa ja voimme hyvin.

-----------

Oili

Paluu Kanavoinnit