KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE
Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (
www.mastersofthespiritworld.com)
24.6. – 1.7.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Mestarit, voitteko selkeyttää yhteiskunnan suurinta tabua – seksiä? Seksin pitäisi olla vain lisääntymistä varten, kuten monet uskonnot sanovat. Onko väärin harrastaa seksiä sellaisen kanssa, josta pitää, mutta jonka kanssa ei mene naimisiin tulevaisuudessa? Entä homosuhteet? –IC, Brasilia Vastaus:
Joissain uskonnoissa joista puhut, on uskomusjärjestelmä, mitä ne tyrkyttävät jäsenilleen ja mikä sanelee, että seksiä pitäisi harrastaa vain lisääntymistarkoituksesta, mutta sitä pitäisi tehdä toistuvasti kyseisen uskonnon "juhlijoiden" lisäämiseksi. Tässä on kaikki karjan kasvatuksen vivahteet ja kaikki tämä samaan aikaan kun pakottajat itse oletettavasti ovat selibaatissa.
Toiset uskonnot tuntevat, että vain miehillä on sanansa yhdyntäasioissa ja heitä on toteltava riippumatta siitä, ovatko naiset samaa mieltä vai eivät. Moniavioisuutta ihannoidaan siellä, missä miehet hallitsevat, ja tuloksena tuotetaan lisää lapsia. Mikään näistä uskonnoista ei puhu rakkaudesta, kunnioittamisesta ja jakamisesta puolisoiden kesken.
Kuten olemme puhuneet monta kertaa, sielut hyväksyvät aikuistuessaan uskomusjärjestelmiä monista lähteistä. He käyttävät uskomusjärjestelmiä sen määrittelemiseen, miten he mallintavat elämänsä. Ne jotka antavat näitä lakeja, eivät koskaan kerro, että on vapaus hyväksyä tai torjua ne. Jokaisella sielulla on vapaus valita, mitä se haluaa kokea, ja luoda omat lakinsa elämään.
Henkisellä polulla ei ole mitään, mitä pidetään oikeana tai vääränä, koska ei ole tuomitsemista. Sielu pelkästään arvioi sitä, mitä se näkee tai kokee, ja sitten päättää, tarvitseeko sen toistaa tätä, tai jos ei tarvitse, se kiittää ja lähettää asian matkoihinsa.
Seksiakti on nautinnollinen ja jännitystä laukaiseva tapa jakaa toisen kanssa. Se ei sido yhteen eikä varmista uskonnollista tietä taivaaseen, vaikka saatetaan nauttia maallisesta autuudesta. Keho missä sielu on, on täynnä hermopäätteitä, mikä antaa kokemuksia, joita ei voi saada millään muulla tavalla. Seksissä kokeillaan mahdollisia reaktioita, tunteita ja aistimuksia, mitkä ovat mahdollisia vain maan päällä ja stimuloivat kehon seksuaalivastekeskuksia.
Onko väärin osallistua sellaisesta luomuksesta nauttimiseen, mikä on tehty, jotta voi reagoida tällä tavalla? Ehdottomasti ei. Mikään ei ole oikein tai väärin henkisellä matkallasi, ellet päätä hyväksyä tarvetta seurata toisten opetuksia maatasolla, mutta silloin sinä olet se, joka rajoittaa omaa toimintaasi.
Kysymyksistä: Saimme kaksi kommenttia Mestarien vastattua seuraavaan kysymykseen 3.6. Mestarit, monet eläimet kasvatetaan huonoissa olosuhteissa ja syödään ajattelematta niiden kärsimystä. Ovatko sellaiset eläimet ilman vaihtoehtoa ja pelkästään uhrautuvat maailmanjärjestyksessä? Vai onko mukana jokin korkeampi tarkoitus? Miksi painotetaan niin vähän rakkautta ja myötätuntoa kaikkia eläviä olentoja kohtaan? Mestarit ymmärsivät tämän alkuperäisen kysymyksen liittyvän valtaosaan eläimistä, joita käytetään planeetan valtavan väkimäärän ruuaksi, ja vastasivat tuon valtavan eläinmäärän puolesta.
Kaksi uutta kysymystä: Mestarit, olen hyvin kiitollinen vastauksestanne ja saamastani näkemyksestä. Mutta kaikki koirani ovat olleet ehdottomasti rakastavia, herkkiä ja niillä on valtava tunnekirjo, mikä vakuuttaa minulle, että eläimet ovat aistivia ja (ainakin) minun koirillani on sielu. Rakkauteni ja kunnioitukseni menee ihmisille heidän matkallaan, mutta kaikkein voimakkainta rakkautta lähetän puhtaille ja haavoittuville eläimille. –Jerry, Iso-Britannia Mestarit, olette maininneet, että useimmilla eläimillä on vain kipinä eikä tunteita. Saanen olla eri mieltä. Kaikilla kotikissoillani ja muilla tutkimillani lemmikeillä on tunteita ja ne ovat hyvin tietoisia ympärillä olevista orbeista ja hengistä. Myös eläimet voivat olla oppaita valepuvussa. Voimme kaikki oppia karvaisilta ystäviltämme. –S, Uusi-Seelanti Vastaus:
Vau! Vain 2% kaikista sieluista valitsee eläinelämän. Ihmiskunnan kaikkien vuosituhansien aikana vajaa tusina sielua on valinnut "ruokaeläimen" elämiskokemuksekseen ihmiskehon lisäksi. Yleisin valinta ovat seuraeläimet, mitä seuraavat hevoset, sitten villit saalistajakissat, linnut ja delfiinit.
Seuraeläimet, useimmiten lemmikkityyliset kissat ja koirat, viettävät niin paljon aikaa "omistajiensa" kanssa, että ne pystyvät peilaamaan tai matkimaan heidän käytöstään. Kaikki nisäkkäät ovat tietoisia toisista eläimistä ja ihmisistä ympärillä, jos ei muusta syystä, niin suojautuakseen vahingoilta tai maanitellakseen herkun ihailevalta ihmiseltä. Orbit ja henget huokuvat energiavärähtelyä, mihin eläimet reagoivat.
Myös kasvit jotka elämänkipinä aktivoi, reagoivat ärsytykseen. Ne kääntyvät lämmön lähdettä kohti, kunhan se ei ole liian kuuma, ja liikuttavat juuriaan lähemmäs vettä. Joidenkin on nähty myös käpristyvän estääkseen päätymisen hyönteisten syömäksi. Ne reagoivat ääniin ja musiikkiin kasvupyrähdyksillä ja kukkimalla enemmän. Nämä ovat kaikki reaktioita, eivät aistitoiminnan merkkejä.
Kysy reagoida ärsytykseen ei merkitse ajatteluprosessia, vaan hyvin virittynyttä selviytymisvaistoa. Palkitsette lemmikkejänne uskollisuudesta, rakkaudesta ja reagoinnista toimintaanne, joten ne on koulutettu reagoimaan teihin. Ja kyllä, joillakin on myös ollut sielu – mutta ei mitenkään kaikilla.
Kysymys:
Mestarit, miksi pelkään niin kovasti, että ex-ystäväni loukkaavat minua? Miten voin lakata lähettämästä heille mitään energiaa? Miten pystyn siirtymään eteenpäin ja nähdessäni heidät onnistun tuntemaan oloni hyväksi, enkä tunne lamaannuttavaa pelkoa vatsassani? Tunnen myös, että jokin saattaa minut koko ajan negatiiviseen tilan – isoäitini menettäminen, setäni syöpä, suhteet, pelot. Tunnen, että ollessani myös onnellinen jokin asia saa minut huolestumaan. Tunnen myös arvottomuutta (?) vatsassani. Olen hengittänyt siihen ja ajatellut, mitä se on, mutta näyttää todella vaikealta käsitellä sitä. Luulen, että aika tekee minusta vahvemman tuolla alueella, mutta miten pääsen lähemmäs kaunista sieluani? Suunnittelimmeko tämän poikaystäväni kanssa? Sovimmeko yhteen? –E., Espanja Vastaus:
Jokaisella sielulla on valinnanvapaus. Valitset, mitä pelkäät, mitä tunnet ja mihin uskot. Kukaan ei hyökkää kimppuusi, ellet pyydä sitä. Projisoit jatkuvasti halua saada negatiivisia asioita tapahtumaan sinulle, koska et voi ajatella muuta. Näet maailman olevan vain sinua vastaan, valmiina käyttämään hyödykseen. Hyväksyt, että olet uhri valmiina saalistettavaksi.
Sinä olet se, joka ei pysty päästämään irti entisestä. Roikut kiinni ex-ystävissäsi, kun elät menneisyydessä jatkuvilla ajatuksilla vuorovaikutuksesta heidän kanssaan. Lopeta se nyt! Ole tietoinen vain läsnä olevasta hetkestä ja niistä, joita näet ympärilläsi. Luo nyt kuva, että kaikki pitävät sinua vahvatahtoisena ihmisenä, jonka kanssa heillä ei ole mitään negatiivista kanssakäymistä.
Anna onnellisuutesi säteillä. Miksi sinun täytyy tuoda jokin negatiivinen tunne menneisyydestä sotkeutumaan asioihin? Fiksoidu elämäsi onnellisimpaan hetkeen ja käy tuossa tilassa aina, kun tunnet negatiivisuutta. Jos pääset eroon negatiivisuuden ajattelemisesta ja tuot sisään ehdottoman rakkauden positiivisuutta, elämäsi on kirkas ja iloinen. Menetyksesi olivat testejä nähdäksesi, pystytkö palaamaan positiiviseen jonkin negatiivisen kokemuksen jälkeen.
Tilanne poikaystäväsi kanssa ei ollut ennalta suunniteltu. Te kaksi tapasitte ja aloititte vuorovaikutuksen siitä. Tulevaisuus riippuu teidän kummakin tekemistä valinnoista.
Kysymys:
Mestarit, miten te eroatte minusta? Tai kenestäkään meistä? Tarkoitan, että silloin kun otan yhteyden saadakseni inspiraation, apua tai viisautta, miten tiedän, yhdistynkö oppaisiin vai korkeampaan itseeni? Kun annatte ohjeita minulle, tarkistatteko korkeammalta itseltäni, että tämä info auttaa minua, ja näin sillä on veto-oikeus? Apuun liittyen, mitä sellaista te voitte tehdä, mitä korkeampi itseni ei pysty tekemään? Minulle näyttää olevan tärkeää ymmärtää, tulevatko resurssit haasteidemme läpi pääsemiseen sisältä vain ulkopuolelta. Miten paljon sillä on ylipäätään merkitystä? Muuten, mistä innostus tähän röyhkeään kysymykseen tulee? –David, Iso-Britannia Vastaus:
Emme ole periaatteessa erilaisia kuin te, paitsi että olemme tällä hetkellä ei-fyysisiä ja teidän valintanne on fyysisyys. Meidät kaikki "murrettiin" Lähteestä ja meillä on samat fantastiset ominaisuudet. Toinen ero on, että ollessamme täällä ehdottomassa rakkaudessa meillä on yhteys kaikkeen viisauteen, mitä on tapahtunut sekä maan päällä että muissa paikoissa, ja te olette menettäneet muistinne kaikesta muusta paitsi tästä elämästä.
Meitä rajoittaa universaali laki, ettemme saa puuttua elämäänne, mikä varmistaa teille valinnanvapauden kaikissa päätöksissänne. Silloin kun kommunikoit valo-olentojen kanssa, emme koskaan sano, mitä tehdään – teemme ainoastaan ehdotuksia auttamaan päätöksentekoprosessissa. Korkeampi itsesi on osa sieluasi, mikä ei ole aktiivisesti tietoisessa mielessäsi, vaan siihen voidaan päästä tiedostamattoman mielen kautta.
Silloin kun jaamme mahdollisuuksia kanssasi, voit aina konsultoida korkeamman itsesi kanssa, ennen kuin käytät valinnanvapauttasi, ja näin tämä antaa sille/sinulle veto-oikeuden. Niitä sieluaspektejasi jotka ovat lähimpänä tietoisuuttasi ja joita on helpoin konsultoida, rajoittaa muistinmenetys. Siksi et voi nähdä, mitä mahdollisuudet ovat tietyssä tilanteessa. Me jotka olemme täysin ehdottomassa rakkaudessa, voimme nähdä kaiken. Jos otat yhteyden sieluihin, jotka ovat lähteneet hiljattain maapallolta, niillä ei ehkä ole täydellistä kuvaa, koska ne saattavat edelleen roikkua kiinni raskaassa maaenergiassa.
Sinun tarvitsee tietää resurssien tulevan ajattelevasta mielestäsi, mikä haluaa kontrolloida, mitä kuuntelet ja otat vastaan hyödyllisenä. Haasteet joita havaitset sisältä, ovat ilmaisumuotoja kaikista mahdollisuuksista – yhteiskunnan ulkoinen maailma haluaa sinun seuraavan vain omaa ajattelumalliaan. Jos ryhdyt ottamaan vastuun matkastsasi, sillä ei ole oikeastaan merkitystä, koska valinta on sinun. Jos kysyt: "Miltä tämä tuntuu minusta?", olet aina tekemisissä korkeamman itsesi kanssa.
Olet "röyhkeä", koska sinusta on mukavaa kommunikoida kanssamme ja ihmismielesi on utelias.
Kysymys:
Mestarit, minulla on ollut kaksi kokemusta. Meditoituani erään ystävän kanssa, sytytin valot, kuulin poksahduksen ja huone hävisi harmaaseen sumuun ja ilmestyi taas esiin 15 sekunnin kuluttua. Ystäväni sanoi, että olin hävinnyt tuoksi ajaksi. Toisella kerralla makasin hierontatunnilla pöydällä, opiskelukaverini laittoi kätensä pääni päälle ja häneltä hävisi yhtäkkiä huone. Silmäni olivat kiinni ja olin tietämätön tämän tapahtumisesta, kunnes hän haukkoi henkeä, otti äkkiä kätensä pääni päältä ja sanoi huoneen hävinneen – olimme metsässä ja minulla oli valkoinen pukinnahkavaate. Voitteko selittää, mitä tämä oli? –Mj, USA Vastaus:
Sinulla on kyky liikuttaa valtavaa energiamäärää, kun meditoit tai työskentelet tietoisesti energian kanssa. Erona nykyajan, menneisiin elämiin yhdistymisen ja ei-fyysisten sielujen ulottuvuuteen menemisen välillä on energiataajuutesi intensiivisyys. Kun meditoit, pystyt menemään viidennen ulottuvuuden (Koti) ehdottomaan rakkauteen ja paistattelemaan tuossa tunteessa.
Silloin kun lopetit meditoimisen, missä olit ollut viidennessä ulottuvuudessa, livahdit muutamaksi hetkeksi sinne takaisin ja vedit kehon mukanasi. Aikomuksesi oli tuolloin olla fyysisessä kehossasi ja vuorovaikutuksessa kolmannen ulottuvuuden kanssa, joten palasit heti takaisin.
Huokumasi energiamäärä voi lähettää jonkun muun toiseen aikaan tai paikkaan. Hieronnan aikana olit täysin rentoutunut ja aioit nauttia täysin siitä, joten olit unen rajamailla tai livahdit ajattomaan paikkaan, missä kaikki olemassaolo kohtaa, ja energiasi otti opiskelukaverisi mukaan.
Kaikki sielun aiemmat elämät ovat samassa ajassa, minkä tunnette maapallon lineaarisen aikana. Näin ihmisen on mahdollista päästä entisiin elämiin täydellisen rentoutumisen aikana, syvässä meditaatiossa tai hypnoosissa. Toit hänet mukanasi takaisin primitiivisemmästä elämästä.
Tässä kyvyssä ei ole mitään pelättävää. Se on tapa käydä entisissä elämissä ja oppia entisiä kykyjäsi ja niistä oppitunneista, joita olet saanut valmiiksi. Tämä antaa sinulla paljon enemmän informaatiota itsestäsi ja tästä matkasta, millä olet.
Kysymys:
Mestarit, minusta tuntuu, että minulla on monia elämänoppitunteja, ja olen työstänyt niitä sekä entisten elämien ongelmia (ahtaanpaikankammo, tuleen joutumisen pelko jne.). Olen myös onnistunut rakastamaan lapsia ja haluan omia – mitä vannoin olevani koskaan tekemättä. Silti jokin aiheuttaa minulle kamppailua: vaikka useimmat ihmiset haluaisivat vapauteni (olen hyvin koulutettu, fiksu, hyvännäköinen ja riittävän rikas, ettei minun tarvitse tehdä töitä rahan vuoksi, minulla on rakastava perhe ja muita asioita, joista olen kiitollinen), en tiedä, mitä teen sillä. Haluan tehdä jotain, mikä on merkityksellistä minulle ja yhteiskunnalle, mutten näytä pystyvän valitsemaan mitään. Onko tämä vielä yksi oppitunti? Minusta tuntuu, etten käytä potentiaaliani ja epäonnistun, vaikka olenkin nauttinut vapausajastani! –Juliana, Sveitsi Vastaus:
Jokainen sielu valitsee oman polkunsa. Pelot ja epäilykset ovat edessäsi merkkinä oppitunneista, joita et ole tutkinut ja oppinut. Potentiaalisi on rakastaa itseäsi tämän elämän vuoksi, minkä olet valinnut, ja sallia itsesi nauttia siitä. Et suunnitellut tätä elämää äärimmäisen haastavaksi. Se oli enemmänkin tilaisuus saada lepoa ja rentoutumista.
Jokaisen elämän tarkoituksena on löytää, miksi olet tullut ja miten koet mahdollisimman paljon. Elämä on sinun. Sitä ei ole suunniteltu tavaksi auttaa toisia – ei perhettä eikä yhteiskuntaa. Sinulla ei ole mitään vaatimusta tehdä jotain merkityksellistä yhteiskunnan kannalta. Sinulla on ajatus, että sinulla on täytettäviä velvollisuuksia. Ei, sinulla ei ole.
Jatka olostasi nauttimista ilman syyllisyyden tunnetta. Kokeile erilaisia taitoja, kuten taide, musiikki tai kirjoittaminen, nähdäksesi, sopivatko ne sinulle, jotta löytäisit jotain, mikä vie enemmän aikaasi. Se voi johtaa johonkin, minkä voit jakaa toisten kanssa. Etsi tällä erää täydellistä itsesi rakastamista ja onnittele itseäsi kaikista saavutuksistasi. Auta lapsiasi löytämään rakkaus itsestään ja sitten voitte kaikki jakaa tietonne maailman kanssa.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *