ELÄMÄN MUUTTAMINEN
Plejadilaisia kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
20.6.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
VÄLITILASSA ELÄMINEN
Jason puhuu:
Seuraavana aamuna heräsimme upeaan päivään. Lantern oli johdattanut meidät uneen, koska hän tiesi, että tarvitsimme sitä. Sandy ja minä olimme luulleet, että olisimme vuoden mittaisella lomalla ja alkaisimme vähitellen tuntea elementaaleja, jotta voisimme auttaa niitä. Kävi kuitenkin ilmi, että me olimme törmäyskurssilla, missä olimme avun pyytäjiä.
Koko ajan olimme ajatelleet, että voisimme saada apua vain galaktisilta olennoilta korkeammista ulottuvuuksista. Olimme havainneet, että planeetta oli paras ystävämme. Monta sukupolvea meille oli opetettu, että planeetta oli ryöstämistä varten ja voisimme tehdä, mitä lystäsimme.
Meille opetettiin, että ihmiskunta oli maailmamme isäntä. Kuitenkaan edes pienin lintu ei pilaisi pesäänsä, kun taas ihmiskunta oli oletettavasti saattanut koko planeettansa olemassaolon partaalle. Gaian täytyi lähteä kolmannen ulottuvuuden taajuudesta, koska sille tuli aina vain vaikeammaksi pitää planeettansa asumiskelpoisena.
Onneksi Gaia oli saanut loppuun synkän Kali Yuga -aikakauden ja oli nyt harmoniassa Galaktisen keskuksen kanssa. Tämä harmonia galaktisen valon korkeampien taajuuksien kanssa laajentaa tietoisuuttamme ja näin havaintotapaamme. Tällä korkeammalla havaintotavalla pystymme havaitsemaan viidennen ulottuvuuden elementaalit.
Kohdattuamme eetteri-, maa-, ilma- ja vesielementaalit ja saatuamme apua niiltä, Sandy ja minä emme koskaan enää katsoisi maailmaamme samalla tavalla. Olen ikuisesti kiitollinen ilma- ja vesielementaaleille, sylfeille ja undiineille, koska ne johdattivat Sandyn luokseni.
Olen varma, että Lantern olisi voinut auttaa minua, koska hän ilmensi veneen Sandy pelastamiseksi. En kuitenkaan edes tiennyt Sandyn olevan vaikeuksissa. Luulin hänen paistattelevan jollain lämpimällä kivellä, mitä Mytria ja Mytre rakastivat.
Sitten juuri kun aloin huolestua, tunsin, että tietoisuuteeni tuleva viesti oli oma ajatukseni. Virityin Sandyn tunnustaajuuteen ja oivalsin, että hän alkoi pelätä jotain aina vain enemmän. Minulla oli se tunne, että minun pitäisi katsoa taivaalle, ja näin pilvien jakautuvan. Tiesin vaistomaisesti, että minun pitäisi seurata tuota polkua.
Ajattelin juuri, miten kaukana pilvipolun pää oli, kun kuulin Lanternin kutsuvan minua. Katselin, kun hän ilmensi pienen soutuveneen, ja juoksin sen luo ja hyppäsin kyytiin. "Seuraa polkua taivaalla", sanoin Lanternille. Sitten kun olimme vedessä, undiinit tekivät myös veteen polun, mitä seurata. Heti kun näin Sandyn, hyppäsin järveen hakemaan hänet.
Sitten kun pääsimme takaisin rantaan leiripaikallemme, Sandy ja minä halasimme toisiamme ja kiitimme elementaaleja - taas! Upean illan jälkeen rannalla menimme takaisin telttaamme ja nukahdimme välittömästi.
Seuraavana aamuna sain Arcturuslaisen viestin ollessani puolinukuksissa. Olin hereillä olemisen ja nukkumisen välisessä tietoisuustilassa, kun sain suoraa kommunikointia Arcturuslaiselta. Sitten kun melkein heräsin, kadotin yhteyden tuohon viestiin, joten antauduin takaisin suoraan kommunikointiin ja melkein nukahdin.
Sitten kun heräisin täysin, otin hiljaa muistikirjani ja kynän, joita aina kannan mukanani, ja lähdin teltasta yrittääkseni vastaanottaa viestin kirjoittamalla. Olen havainnut, että jos minä tai Sandy emme kirjoita viestiä vastaanottaessani sitä, unohdan suurimman osan. Suljin silmäni ja keskityin sisälleni palatakseni tuohon välitilaan. Kun tunsin olevani tuossa tietoisuustilassa, laitoin kynän paperille, jotta voin ottaa vastaan sanelua.
"Rakas ihmisemme", Arcturuslainen aloitti viestin. "Siitä tietoisuuden välitaajuudesta, mitä koet, on tulossa pääasiallinen värähtelytilasi. Sinulla on edelleen fyysinen keho, mutta yhteydestä moniulotteiseen ITSEESI ja moniulotteiseen tietoisuuteesi tulee aina vain varmempi. Olet onnistuneesti ylläpitänyt tuon taajuuden aina, kun olet kohdannut korkeampia ilmaisujasi.
"Me, Arcturuslaiset, opetamme sinua nyt olemaan kiinnittymättä ainoastaan viestiin, vaan kiinnity myös siihen tietoisuustaajuuteen, missä olet vastaanottaessasi tuon viestin. Toisin sanoen, olemme täällä auttamassa sinua nostamaan perustaajuuttasi siitä kolmannen ulottuvuuden taajuudesta, minkä olet tuntenut fyysisten inkarnaatioidesi aikana, ylösnousevan Gaian uuteen perustaajuuteen.
"Viestissä jonka lähetimme sinulle teltassa, oli kyse ensisijaisen huomiosi kalibroimisesta tähän uuteen perustaajuuteen. Resonoidessasi tähän uuteen perustietoisuuteen, voit helpommin kommunikoida kanssamme säännöllisesti. Nyt kuin olet palannut unen maailmoista, mutta ennen kuin olet kokenut mitään 3D-stressitekijöitä, pyydämme sinua palaamaan tuohon välitaajuuteen. Tässä tietoisuustilassa sinun on helpompaa "ottaa vastaan sanelua", kun toistamme aiemman viestisi. Ole hyvä ja muuta tietoisuutesi nyt."
Suljin silmäni sulkeakseni ympäröivän fyysisen maailman pois ja vedin pitkään henkeä. Huomasin liukuvani helposti tuohon välitilaan, koska kaikki muut olivat edelleen unessa. Aamuvarhainen oli ollut aina suosikkiajankohtani päivästä, koska voin olla kummassakin maailmassa, ainakin silmieni ollessa suljettuna.
Kuitenkin avatessani silmät, huomioni kääntyy ulospäin 3D-maailmaan eikä sisäänpäin korkeampiin maailmoihin. Tästä syystä kirjoitin Arcturuslaisen viestin silmät puolisuljettuna. Kuvittelin makaavani taas teltassa huijatakseni tietoisuuteni ajattelemaan, että olin tuossa samassa puolivalvetilassa.
Silloin muistin meditaation, mikä minulla oli ollut muutamaa päivää aiemmin ja missä näin/tunsin Arcturuslaisen kasvot suoraan kolmannen silmäni edessä. Ensin näin/tunsin vain sädehtivän valon muuttuvan hämärästi ihmiskasvoiksi, joissa oli pyörivä kolmas silmä. Minut temmattiin mukaan ja katsoin suoraan Arcturuslaisen kasvoihin, kunnes tunsin syvän yhteyden välillämme.
Ensi kertaa tämän tapahtuessa ja nyt uudestaan, tunsin suoran latauksen Arcturuslaisen kasvoista olemukseeni. Tämä tunne syöksyi koko kehoni läpi, mistä tuli hyvin kuuma ja kihelmöivä. Kihelmöinti tuntui melkein siltä, että kehoni atomit laajentuivat ja leijuin kehoni ulkopuolella, samalla kuin pysyin edelleen muotoni sisällä.
Sitten tuli hyvin selväksi, etten ollut enää rajoittunut ihmismuotoon. Pienen hetken tunsin Arcturuslaisen MINÄN ensisijaisena ITSENÄNI. Kun tunsin tietoisuuteni alkavan alentua, katsoin taas kasvoihin saadakseni uuden ryöpyn Arcturuslaisen energiaa.
Kun kirjoitin kokemusta, minkä olin unohtanut täysin, oivalsin, että minua treenattiin oivaltamaan, että olin siirtynyt uuteen tietoisuustaajuuteen. Muistin, että olin usein käynyt tässä taajuudessa meditoidessa, mutta nyt minua opastettiin elämään aina tässä uudessa värähtelyoktaavissa.
Haasteenani oli pysyä tuossa tietoisuustaajuudessa silmät avoimena. Kun silmäni avautuivat, näin kaikki "tapamerkit", mitkä saivat minut kiinnittymään vain fyysiseen maailmaan. Itse asiassa, myös kokemukseni kirjoittaminen käänsi huomioni ulospäin.
Vedin pitkään henkeä rentoutuakseni tietoisuustilaan, missä olin ollut juuri herätessäni ja alkaessani vastaanottaa Arcturuslaisen viestiä. Mutta minulla oli vaikeuksia muistaa, miltä tuo tietoisuustaajuus tuntui, ja avasin silmäni turhautuneena. Välittömästi tietoisuuteni aleni 3D-käyttöjärjestelmään. Suljin nopeasti silmäni uudestaan ja visualisoin Arcturuslaisen kasvot eteeni.
Minuun tuli uusi korkeampi energiavirtaus ja pystyin jatkamaan tällaista "sanelua". Sitten vastaanotin niitä ulottuvuuksien välisiä viestejä, joita minut oli treenattu vastaanottamaan ja dokumentoimaan säilyttäen samalla tämän korkeamman perustietoisuustaajuuden. Resonoidessani tähän välitaajuuteen, pystyin olemaan kummassakin maailmassa samanaikaisesti.
Siksi pystyin vastaanottamaan informaatiota, mikä ylitti kovasti fyysisten aivojeni ymmärryskapasiteetin. Vedin uudestaan pitkään henkeä kalibroituakseni tähän korkeampaan tietoisuustaajuuteen ja pystyin tuntemaan moniulotteisen mieleni lähettävän fyysisten aivojeni yläpuolella valojuovia yhdistyen kolmannen ulottuvuuden ajatteluuni.
Minun oli lopetettava kirjoittaminen hetkeksi kokeakseni tämän uuden asian, että sain tietoisesti informaatiota moniulotteiselta mieleltäni. Fyysisen pääni päällä tuntui ikään kuin olevan moniulotteinen kirjasto, mihin olin aina vain enemmän yhdistynyt. Oivalsin, että sitten kun tämä yhteys olisi valmis, kokisin useampaa todellisuusulottuvuutta.
Tämä tietoisuustila pääsi käsiksi mielen korkeampaan käyttöjärjestelmään, mikä oli liian vaikea fyysisten aivojeni muistettavaksi. Ollessani korkeamman itseni ja fyysisen tilani välissä, pystyin yhdistymään moniulotteiseen mieleeni. Yhdistyneenä moniulotteiseen mieleeni pystyin sallimaan informaation virtaamisen fyysisten aivojen kautta kehoon.
Vaikutti siltä, että maa-astiani oli kehittyneempi kuin ihmisaivoni, koska keho on eläin, mikä on vapaa egosta. Fyysiset aivoni ovat yhteydessä egoon, koska egon tehtävä on auttaa minua integroitumaan ihmisyyteen. Näin egoni kehotti minua sivuttamaan kaiken, mikä häiritsi 3D-työtäni.
Yhtäkkiä sain näyn itsestäni Venuksella, ennen kuin otin ensimmäisen fyysisen inkarnaationi Atlantiksen romahtamisen aikana. Nautin pitkän hetken rakkaan venuslaisen kotini tunnusta. Tunsin Sanat Kumaran koko ryhmämme ympärillä, kun hän opasti meille, miten parhaiten autetaan Gaiaa.
Venuksella ollessa Sanat Kumara kertoi meille, että olisi liian vaikeaa olla yhdistynyt moniulotteiseen mieleemme, koska jos maapallo selviytyisi, se astuisi Kali Yugan pitkään ja pimeään yöhön. Kun tietoisuutemme putosi vakaasti Gaian haavoittuneen maapallon matalampaan värähtelyyn, moniulotteinen mielemme jäi viidennen ulottuvuuden värähtelyymme. Luultavasti säilyttäisimme tuon kolmannen ulottuvuuden ihmistietoisuuden, kunnes pystyisimme yhdistymään moniulotteisen ITSEMME portaaliin.
Luiskahdin 3D-tietoisuuteeni, koska muisto Kali Yugasta alensi värähtelyäni. Näin ollen keskitin huomioni taas kerran Arcturuslaisen kasvoihin kolmannen silmäni edessä. En ole varma, mitä nämä kasvot yhdistivät minuun, mutta tuo tunne oli upea ja tietoisuuteni laajeni vakaasti.
Mietin, pystyisikö yhdistymään taas moniulotteiseen mieleeni, kun aloin tuntea kehoni - en aivojeni - yhdistyvän moniulotteiseen mieleen sekä moniulotteiseen ITSEEN.
Mielenkiintoista kyllä, keho mitä olin parjannut koko elämäni, johti minut takaisin laajentuneeseen yhteyteen ITSENI kanssa. Kun hengittelin syvään yhdistyäkseni taas korkeampaan perustaajuuteen, minulle kerrottiin, etten tuntisi euforiaa tällä kertaa, jotta voisin sallia tämän tunteen tulla normaaliksi.
Tunteeni ja tunnekehoni olivat olleet vuoristoradassa viime aikoina. Tässä uudessa, laajentuneessa tietoisuustilassa ymmärsin, että kun maailmani muuttui enemmän ja enemmän joka päivä, aloin tuntea uuden maailman paremmin sisälläni kuin ulkopuolellani. Tämä uusi maailma oli taajuus sisälläni, mikä minun oli tarkoitus projisoida päivittäiseen elämääni.
Minun oli tarkoitus projisoida tämä energia ulospäin päivittäiseen elämääni samalla tavalla, kuin Arcturuslainen oli projisoinut energiansa minuun. Mitä jos voisin tuntea tällä tavalla koko ajan? Mitä jos voisin elää elämääni tässä tietoisuustilassa? Silloin oivalsin, että jos yhdistyisin taas suoraan tähtimäisiin kasvoihin, tietoisuuteni harmonisoimiseksi tämän uuden energian kanssa, Arcturuslaisen kasvojen energia pystyisi vastaamaan näihin kysymyksiin. Sitten oivalsin, että olin käynyt tässä energiassa/tietoisuudessa aiemmin.
"Kyllä, mutta silloin kun ihmisilmaisusi kävi tässä taajuudessa aiemmin, se koki vuoristorataa", Arcturuslaisen kasvot sanoivat. "Silloin ihmistietoisuutesi yritti kalibroitua sisäiseen moniulotteiseen tietoisuuteesi. Kommunikoimme nyt suoraan moniulotteisen ITSESI kanssa, joka on sulautunut fyysiseen ilmaisuusi voidakseen auttaa Gaiaa.
"Minun ITSENI sinun korkeammat ilmaisusi ovat niiden joukossa, jotka sulautuivat vapaaehtoisesti kolmannen ulottuvuuden ilmaisuunsa ja laajensivat hitaasti sitä energiapakettiasteikkoa, minkä he jakoivat inkarnoituneen fyysisen ilmaisunsa kanssa. Muistatko, miten olet tuntenut meidät, korkeamman ilmaisusi, yläpuolellasi tai edessäsi koko elämäsi?"
Tarkastelin hetken elämääni ja oivalsin nopeasti, että olin aina tuntenut tämän energian yläpuolellani tai ympärilläni. En kuitenkaan koskaan ajatellut tämän upean tunteen olevan sisälläni.
"Et koskaan ajatellut meitä sisälläsi, koska maailmasi opetti, että se olisi itserakkautta tai rienaamista. Olemme tulleet luoksesi nyt auttamaan sinua sen muistamisessa, että olemme sisälläsi. Aivan kuten me, myös korkeampi ilmaisusi on sisälläsi sekä Gaian uuden maan korkeampi ilmaisu.
"Uusi maa ei ole paikka, vaan se on taajuus, minkä löydät oman maa-astiasi sisältä. Itse asiassa sisäinen yhteytesi omaan moniulotteiseen ITSEESI kuljettaa tietoisuutesi uudelle maapallolle, mikä on myös sisälläsi. Voit havaita valtavan sisäisen todellisuutesi vain, silloin kun SINÄ otat ohjakset egosta sen sijaan, että sallit egon ottaa ohjakset sinussa.
"Se on hyvin tuttua sinulle, mitä sanomme, koska viime aikoina olet vaihtanut egotaajuutesi moniulotteisen ITSESI jatkuvasti laajentuvaan tietoisuuteen monta kertaa päivässä. Eikö olekin totta?"
"Kyllä, kyllä", vastasin myöntyen.
"Silloin kun tunnet ITSESI, tyyni euforia täyttää sinut. Sitten yhtäkkiä jotain on tehtävä fyysisessä maailmassa ja tietoisuutesi romahtaa takaisin kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen."
"Kyllä", myönsin taas.
"Opastamme sinut meditaatioon kokeaksesi intiimisti viestimme:
"Arcturuslaiset kasvomme eivät ole todellisuudessa kasvot. Ne ovat portaali ITSESI korkeampaan taajuuteen ...
* Sulje silmäsi nyt ja tunne kaksi maailmaasi, sisäinen ja ulkoinen, kun ne yhdistyvät.
* Kun kaksi maailmaasi yhdistyvät yhdeksi, salli ulkoisen fyysisen itsesi sulautua yhteen sisäisen moniulotteisen ITSESI kanssa.
* Miltä tuo yhteensulautuminen tuntuu?
* Vakiinnuta tuo tunne.
* Avaa silmäsi hitaasti nähdäksesi ulkoisen fyysisen todellisuutesi sisäisen, moniulotteisen ITSESI havaintotavalla.
"Arcturuslaiset kasvomme ovat myös sisäänkäynti Arcturuslaiseen käytäväämme. Ollessasi moniulotteisen ITSESI tietoisuudessa ...
* Tunne kasvojemme/käytävämme energia edessäsi.
* Vedä syvään henkeä hengittääksesi käytävämme sinuun.
* Hengitä nyt ulos käytäväämme integroidaksesi itsesi käytäväämme.
* Hengitä sisään asuaksesi Arcturuslaiseen käytäväämme.
* Hengitä ulos tullaksesi Arcturuslaiseksi käytäväksemme.
"Käytävän sisällä, mikä on sinun sisälläsi, tunnet äärettömien muiden olentojen tietoisuuden. Ei ole mitään hierarkkista järjestystä. Näin ollen moskiitto on yhtä tärkeä kuin ihmiskuningas. Kaikki on puhdasta energiaa, mikä on valinnut tietyn fyysisen muodon ilmaista tietoisuuttaan kolmannen ulottuvuuden maapallolla.
"Käytävässä ymmärrät, että kolmannen ulottuvuuden maapallo on hologrammiprojektio, mikä on koettu todellisena niin monia aioneita, että elämä on jäänyt todellisuusharhan vangiksi. 3D-harhat ovat kuitenkin nyt romahtamassa paljastuen maaplaneetan valtavan elämänkirjon alimpana taajuutena.
"Maapallo ei ole planeetta, minne menet, vaan se on planeetta, joka olet.
"Kun päätämme tämän lähetyksen nyt-hetkessäsi, haluamme sinun keskittyvän kasvoihimme, Arcturuslaisen käytävämme tunnustaajuuteen ja muistavan, että elämäsi muuttuu, koska sinä muutut. Fyysisen todellisuutesi harhakuvat haalistuvat, koska tietoisuutesi sekä havaintotapasi tulee lisääntyvässä määrin moniulotteiseksi.
"Egoitsesi pelkää, koska ihmisaivot eivät pysty käsittelemään kaikkea, mitä koet. Toisin sanoen, olet muuttumassa takaisin moniulotteiseksi ITSEKSESI. Tuo ITSE on aina ollut henkilökohtaisen maa-astiasi sisällä, nukkuvan valokehon muodossa.
"Kun seisot Käytävän sisäänkäynnillä, olet Käytävä ja olet valokehosi, joka palaa Kotiin todelliseen, moniulotteiseen ITSEESI."
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.