Plejadilaiset, Arcturuslaiset, Lemurialaiset, Hathorit ...

Antareslaiset ja Arcturuslaiset - ajatonta keskustelua ....

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 29.07.2014 19:56

ANTARESLAISET JA ARCTURUSLAISET - AJATONTA KESKUSTELUA KORKEAMPIEN ULOTTUVUUKSIEN KANSSA

Kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
25.7.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

25.7.2014

Rakkaat Arcturuslaiset/Antereslaiset, puhuttelen teitä kumpaakin, jotta jommatkummat tai kummatkin voivat auttaa minua. Olen valtavan siirtymän keskellä. Tiedän riittävästi tietääkseni, mitä en tiedä, ja juuri nyt minusta tuntuu, että olen astumassa jyrkänteeltä pohjattomaan kanjoniin. Tietysti se on liioittelua fyysisen todellisuuden termein, mutta melko täsmällistä tunteiden osalta. Kyse ei ole siitä, että minulla on paljon negatiivisia tunteita, minulla ei vaan ehdottomasti ole paljon positiivisiakaan.

Enemmänkin tunnekeho on sellaisessa siirtymässä nyt, että hyvien ja huonojen tunteiden polariteetit limittyvät ja punoutuvat yhteen. En ole onneton. Itse asiassa usein olen hyvin onnellinen, mutta minulla on kyllä hetkittäin - ei oikeastaan surua, vaan enemmänkin murhetta. Kyllä, minulla on surua, mikä on enemmän murhetta. Murhe on kuitenkin myös täynnä odotusta, että se mitä nyt ilmeisesti menetän, korvataan jollain, mitä en tällä hetkellä kykene ilmaisemaan kielellä.

Minua kehotettiin avaamaan kauan suljettuna ollut tiedosto Antareslaisista, jotka tulivat tietoisuuteeni 1990-luvun puolivälissä. Löysin myös kauan sitten kadonneen tiedoston Jaqualista, antareslaisesta soturi-itsestäni. Mietin, mistä tämä tietoisuuteeni vedetty informaatio pyysi päästämään irti. Sitten oivalsin, että me - kaikki jotka olemme sotureita Gaian puolesta - taistelemme sotaa, aivan kuten Jaqual taisteli galaktista sotaa Orionin dragoniaaneja ja niiden liittolaisia vastaan.

Sotaamme ei taistella aseilla ja avaruusaluksilla, vaan mielillä ja sydämillä. Oikeassa sodassa vihollinen ainakin tunnetaan ja se on tuolla tähtialuksissaan. Omaa sotaamme käydään enemmän riippuvuuttamme kolmannen ulottuvuuden ajattelua ja tunteita vastaan sekä tapaamme ajatella ja hahmottaa kolmas ulottuvuus todelliseksi maailmaksemme.

Meitä kutsutaan uskomaan, että se minkä olemme tunteneet todellisena myriadien inkarnaatioiden ajan Gaian kolmannen ulottuvuuden planeetalla, on itse asiassa hologrammiharhaa. Siksi kaikki ulkoiset vihollisemme, kaikki ulkoiset havaintomme ja tarpeemme ovat vain valon hologrammiheijastuksia, kolmannen ulottuvuuden aivojemme mielen ruudulla.

Ajattelen saavani sen, mitä olen aina halunnut. Mutta joskus tunnen sen sijaan surua, että se lähtee, mitä minulla oli. "Miksi tämä ei tapahdu nopeammin?" ja muita aikapohjaisia ajatuksia tulvii mieleeni. Samanaikaisesti minulla on ajan ulkopuolella monia matkoja, joissa vilahdan ulos sekunniksi tai pariksi, mutta palaan 3D:hen suuntavaistoni menettäneenä ja hämmentyneenä.

Mielenkiintoista kyllä, ennen korkeammat todellisuustaajuudet hämmensivät minua, mutta nyt kolmas ulottuvuus varjostaa mieltäni ja kannustaa "jotain tapahtuu" -tunteita. Tiedän, että tuo toteamus näyttää ajatukselta, mikä se onkin, mutta se tuntuu tunteelta. Ajatukseni näyttävät tietävän, etteivät yritä tajuta kaikkea vielä. Toisaalta tunteeni haluavat syöksyä ahdistukseen tai murheeseen - siis kunnes meditoin.

Sitten kun meditoin ja/tai kommunikoin korkeampien ilmaisujeni kanssa, ahdistuksesta tulee toivoa ja murheesta iloa. Mutta sitten ego paukahtaa kertomaan, että olen luultavasti hullu ja "kuka luulet olevasi?"

Miksi tuo viimeinen kysymys tulee juuri, kun tunnen todellisen jälleentapaamisen ITSENI kanssa? Kyllä, tietysti ego tuntee uhkaa, että jätän sen taakseni hulluun 3D-maailmaan. Rakas ego, älä huolestu. Minä, moniulotteinen tietoisuuteni, paikannan vain polkua. Tulen takaisin sinun ja Gaian vuoksi.

Siis toivon, että paikannan polkua enkä vain päiväunelmoi. Kuitenkin päiväunelmointi viidennen ulottuvuuden todellisuudesta mihin pystyn helposti livahtamaan, on paljon parempi kuin huolehtiminen laskuista, joita en pysty maksamaan, tai siitä, mitä tapahtuu keholleni. Näin ollen päätän mennä todellisuuden ylösnousemusversion mukana. Kyllä, ylösnousemus on se todellisuus, mihin päätän osallistua - siis suurimman osan aikaa.

Silloin kun puhun teille, rakkaat Arcturuslaiset, Antareslaiset ja muut korkeamman ITSENI jäsenet, saan suurta lohtua. Ensinnäkin voidakseni kommunikoida kanssanne minun on vedettävä tietoisuuteni katuojasta todellisuuteen, mikä perustuu ehdottomaan rakkauteen.

Pysyäkseni harmoniassa korkeamman todellisuusulottuvuuteni kanssa, minun täytyy pysyä erossa huonoista uutisista, joita kohtaamme kaikkialla, minne katsomme. Ja mikä tärkeintä, meidän täytyy kutsua ITSEMME korkeamman ulottuvuuden jäseniä, kuten teen nyt. Lopetan nyt puhumisen ja kuuntelen teidän vastauksianne.

Rakas ystävä,

Me Antareslaiset vastaamme sinulle ensin, kun olemme kommunikoineet kanssasi säännöllisesti nyt-hetkessäsi. Olemme myös odottaneet monia vuosianne, vuodesta 2007 saakka, mikä oli 10 vuotta viimeisen kommunikointimme jälkeen 1997. Meillä ajattomassa viidennessä ulottuvuudessa ei ole odotusta, mutta sinulla oli 10 kommunikoimatonta vuotta. Itse asiassa kommunikoimme 2002, mutta kadotit viestimme.

Fyysinen maailma voi olla hyvin harhauttava paikka. Myös suhteesi Arcturuslaisen ITSESI kanssa laajeni kovasti tuona "aikana". Sinua on kutsuttu takaisin luoksemme, koska sinun (eli kaikkien jotka huomaavat lukevansa tätä viestiä) on nyt-hetki aktivoida henkinen soturi.

Saatat kysyä meiltä: "Mikä on henkinen soturi?" Vastaamme sanomalla, että henkisenä soturina taistelet henkilökohtaisen tehtäväsi/inkarnoitumissyysi toteutumisen puolesta, totuuden miekalla ja kolminkertaisen liekkisi kilvellä. Tarkoituksesi ei ole vain henkilökohtainen. Itse asiassa se on ensisijaisesti planetaarinen ja galaktinen.

Henkisenä soturina käytät kehoasi heidän univormunaan, korkeaa sydäntäsi moniulotteisena tietokoneena ja kolmatta silmääsi ulottuvuuksien välisenä kommunikointijärjestelmänä.

Et ole pelkotunteen yläpuolella, koska pelko ei ole vain tunne. Pelko on varoitus, että värähtelysi alenee ja on nyt-hetki uudelleenkalibroida tietoisuutesi ja näin ajattelusi, tunteesi, havaintosi ja kommunikointisi.

Me Antareslaiset ohjaamme sinut nyt Arcturuslaisten luo, jotka tekevät lisäyksen viestiimme.

Tervehdys, olemme Arcturuslaisia. Aloitamme muistuttamalla sinua aamuviestistä, minkä lähetimme sinulle 28.4.2014.

Tuona aamuna heräsit sisäisen viestin kera. Silmät puolittain avoimena kurkotit ottamaan kynän ja paperia sänkysi vierestä ja kirjoitit kuulemasi:

"Tällä määräyksellä julistan, että olen nyt valmis päästämään irti pelkosuojasta ja kulkemaan rakastavan antautumisen polkua. Olen valmis muuntamaan kaiken pelon ehdottomaksi rakkaudeksi, kun päätän kulkea nyt-hetken polkua ja elää yhdessä/ykseydessä."

3D-itsesi ei tiennyt, että olit valmis tuohon valintaan, joten muistutimme sinulle, että olit todellakin valmis!

Yllä olevan muistutuksen kera palautamme sinut vuoteen 1996 ja Antareslaisiin ...

2.5.1996

Rakas komentaja Malteese, auta minua oppimaan enemmän sitä, miten informaatiota lähetetään korkeammista ulottuvuuksista kolmanteen.

Komentaja Malteese:

Vastaamme mielellämme kysymykseesi. Informaation lähettäminen korkeammista ulottuvuuksista matalampiin on muuntoprosessi. Viestin värähtelytasoa on muunnettava ylös ja alas värähtelyasteikolla.

Ensin lähetetään kutsu. Tässä maa-aikanne kohdassa (1996) on suurta kutsumista asteikon kummastakin suunnasta. On monia olentoja - kuten me - jotka lähettävät "kotiutumissäteen" kaikille, jotka voivat olla vastaanottavaisia sille.

Tämän valonsäteen tarkoituksena on auttaa teitä tunnistamaan korkeamman ulottuvuuden kotinne taajuus. On myös monia hämmentyneitä ja pelokkaita maan asukkaita, jotka kutsuvat korkeampaa apua.

Viesteillemme vastaanottavaisia ovat ne:
* joilla on korkeampi värähtelymalli
* jotka kykenevät uskomaan, että on mahdollista vastaanottaa viesti korkeammista ulottuvuuksista
* jotka ovat mieleltään ja tunteiltaan riittävän selkeitä säilyttääkseen välitetyn viestin jollain selkeydellä
* jotka haluavat välittää tuon informaation supertietoiselta korkeammalta ITSELTÄÄN tietoiselle kolmannen ulottuvuuden itselleen.

Tietysti voidaan vastaanottaa - ja monet vastaanottavat - viestejä kykenemättä varmistaman viestin todellista lähdettä. Tämä tilanne sallii tuon ihmisen päästä korkeampiin luomisenergioihinsa käsiksi aiheuttamatta liikaa rasitusta 3D-uskomusjärjestelmälle.

Jos kuitenkaan ei voida olla selkeitä viestin lähteestä, viestin vääristymismahdollisuus on paljon suurempi. Ilman tietoista yhteyttä korkeamman informaation lähteeseen on todennäköisempää, että jokin kolmannen ulottuvuuden uskomusjärjestelmä rajoittaa viestin täyttä merkitystä.

Tavallisesti tunnettujen oppaiden todentamiseen saakka, kutsu lähetetään fyysisyydestä laajalla kaarella, kuten: "Rakas Jumala ..." Tähän kutsuun vastataan aina, mutta kutsujan uskomusjärjestelmä määrittelee, kuka siihen vastaa.

Palautamme sinut nyt toiseen arcturuslaiseen ajattomaan viestiin, joka lähetettiin sinulle unessa, mitä pidät nyt lähiaikaisempana.

6.7.2013

Näin tällä viikolla unta, että ylösnousin. Heräsin yhtäkkiä noin klo 3 ja kuulin päässäni: "Näin juuri unta ylösnousemuksesta." En pystynyt kuitenkaan muistamaan, miltä se tuntui. Sitten minun tietysti oli mentävä vessaan.

Kun palasin takaisin sänkyyn, yritin muistaa ylösnousemusunen tunteen, mutta ajatukseni harhautuivat muualla, koska minun oli liian kuuma. Ei ollut kuuma yö, vaan kuumuus tuli sisältäni.

Makasin sängyssä hetken tuntien voimakasta sisäistä kuumuutta. Lopulta nukahdin taas. Aamulla muistin tuon kokemuksen, mutten vieläkään pystynyt muistamaan, miltä uni tuntui. Onneksi minulla oli akupunktioaika tuolle päivälle ja päätin muistaa unen tunteen siellä.

Kun makasin akupunktiopöydällä, vei tovin palata tuohon uneen. Vähitellen aloin nähdä itseni jossain pilveltä näyttävässä. Olin pystyasennossa kädet vartalon myötäisesti ja nousin hitaasti ylöspäin.

Kuitenkin lyhyen ajan päästä tunsin kiskomista jaloissani, mikä pysäytti liikkeen ylöspäin. Käsitin, että oli jotain, mistä minun täytyi päästää irti, mutten tiennyt, mitä se oli.

Vain se oli tärkeää, että minun oli päästettävä irti siitä, jotta voisin jatkaa ylösnousemustani. Siksi vedin syvään henkeä ja sanoin itselleni: "Päästä irti!" Palasin välittömästi hitaaseen, mutta vakaaseen ylösnousemiseen.

Valitettavasti pian tunsin kiskomista taas. Tällä kertaa tiesin, mitä tekisin. Vedin syvään henkeä ja sanoin: "Päästä irti!" Minun oli päästettävä irti uudestaan ja uudestaan, koskaan tietämättä, mistä päästin irti. Tiesin vain, että ylösnousemus oli tärkeintä ja minun oli jatkettava.

Lopulta aloin nousta nopeammin ja kiskominen väheni kovasti. Silloin näin jotain kaukana yläpuolella. Innostustani hilliten jatkoin kärsivällisesti (en osaa kärsivällisyyttä hyvin) leijumista ylöspäin kohti tuntematonta.

Ajastuksia lipui mielen läpi, mutta pystyin helposti sivuuttamaan ne ja aloin tuntea korkeampien ulottuvuuksien euforiaa. Muotoni alkoi kihelmöidä, sydämeni avautui ja kolmas silmäni keskittyi epäselvään "esineeseen" yläpuolellani.

Lopulta kaikki ajatukset lähtivät ja tunteeni olivat vain odotusta ja ihmetystä. Kiskominen oli loppunut täysin ja irtipäästäminen oli jatkuvaa. Elin antautuneena ja se tuntui luonnolliselta. Tunsin valoa säteilevän itsestäni ja kehoni tuntui hyvin kuumalta.

Sitten näin valon yläpuolella, joka oli kuin aamunkoiton sarastamista hämärässä aamussa. Kun siirryin lähemmäs valoa, "esine" yläpuolellani tuli selvemmäksi.

Se oli orbi, jolla oli kasvot, joita en pystynyt tunnistamaan, koska valo oli liian kirkas. Kun kasvot tulivat lähemmäs ja lähemmäs, en edelleenkään voinut tunnistaa niitä, mutta tiesin, kuka se oli. Se olin minä. Ne olivat ITSENI kasvot.

Kun viikko eteni, muistin tuon MINUN, mutta vain silloin, kun pystyin päästämään irti draamasta, hämmennyksestä ja 3D-häiriötekijöistä.

Ei ollut vaikeaa päästää irti, mutta oli erittäin vaikeaa muistaa päästää irti.

(Löysin alla olevan kirjoituksen ilman päivämäärää, joten en tiedä sen kirjoittamisaikaa.)

Olin unohtanut täysin, että olin kirjoittanut tämän. (En ole varma, mikä "tämä" on.) Itse asiassa olin unohtanut, että minulla edes oli ollut tämä kokemus. Kirjoitan tämän nyt muistuttamaan meille kaikille, että meidän on oltava kärsivällisiä tässä ylösnousemusprosessissa. Kärsimättömyys luo vihaa ja viha pelkoa. Sitten pelko alentaa tietoisuuttamme ja laittaa ylösnousemusprosessimme odottamaan, kunnes palaamme rakkauteen - ehdottomaan rakkauteen!

Ylösnousemuspolku on päällystetty kärsivällisyydellä. Olemme tottuneet ajattelemaan ihmisajassa, mutta olemme jättämässä ajan. Siksi kaikki ajan ajatteleminen sitoo meidät kolmannen ulottuvuuden toimintamalliin, mistä yritämme murtautua vapaaksi. Itse asiassa myös yrittäminen luo vihaa, mikä alentaa tietoisuuttamme.

Monet ihmiset ovat kysyneet Arcturuslaisilta: "Mitä teen edesauttaakseni ylösnousemustani?" Arcturuslaiset antavat aina saman vastauksen: "Tee sitä, mitä rakastat!" Rakkaus on irtipäästämistä, koska se perustuu luottamukseen ja antautumiseen. Silloin kun emme pysty antautumaan rakkauteen, rakkaustunne kuivuu jatkuvan yhteytemme puutteesta.

Ne jotka ovat rakastavassa suhteessa jonkin olennon kanssa - mies, vaimo, lapset, ystävä, eläin, puutarha, työpaikka, luomisprojekti - tietävät, että meidän on pidettävä sydän yhdistyneenä tuohon rakkauteen voidaksemme säilyttää sen. Meidän on jollain tavalla pidettävä sydämenne yhdistyneenä ylösnousemusprosessiimme.

On hyödyllistä kirjoittaa muistiin ylösnousemuskokemuksiamme, koska ne voivat unohtua jokapäiväisen elämän kamppailuissa. Sitten yhtenä päivänä kun meistä tuntuu, ettemme ole koskaan saanut "oikeaa merkkiä" ylösnousemuksestamme, voimme kompastua uneen, meditaatioon tai lyhyeen vuosia sitten kokemaamme hetkeen, mikä vahvistaa, että ylösnousemme. Sitten voimme saada taas kärsivällisyytemme takaisin.

Huomautus Suelta:
Kun selasin vanhoja tiedostojani, havaitsin, että minun oli päästettävä irti 3D-riippuvuudestani aikajärjestykseen. Sitten kun pystyin seuraamaan tätä ajatonta lankaa, löysin:

"Jos seuraamme ulkoisia merkkejä, jotka osoittavat meille, mitä olemme saaneet sisällä, ja unohdamme, ymmärrämme, miten elämä tapahtuu meille nyt-hetkessä."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Aamuviesti Arcturuslaisilta - paluu moniulotteiseen itseen

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 30.07.2014 10:02

AAMUVIESTI ARCTURUSLAISILTA - PALUU MONIULOTTEISEEN ITSEEN

Kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
27.7.2014

Me olemme vaihtamassa todellisuuttamme. Sanomme "me", kun kaikki ulottuvuudet, todellisuudet ja maailmat ovat vaihtamassa korkeampaan ilmaisutaajuuteen. Niin kuin on vähäisimmällä, niin on mahtavimmalla. Näin ollen kun kolmas/neljäs ulottuvuus vapautuu harhaan perustuneen todellisuuden kahleista ja vaihtaa kosmisen totuudenvalon viidenteen ulottuvuuteen, kaikki ulottuvuudet viidennen yläpuolella vaihtavat myös korkeampaan ulottuvuusilmaisuunsa.

Jotta tämä muutos voidaan tehdä, vapautetaan se, päästetään irti siitä, mikä on ollut pääasiallista itsenne ilmaisua. Sitten lähtökohtanne, ITSEN alin ulottuvuusilmaisu, aloittaa paluunsa korkeampiin ilmaisuihin. Ihmisilmaisujemme tapauksessa kolmannesta/neljännestä ulottuvuudesta tulee vähitellen vähemmän ja vähemmän suotuisa, koska vaihdatte viidennen ulottuvuuden valokehoon.

Huomaatte, että aivan kuten ennen vaati ponnistelua kokea tietoisesti viidennen ulottuvuuden valokeho, tulee aina vain vaikeammaksi kokea tietoisesti kolmannen/neljännen ulottuvuuden fyysinen keho. Huomaatte, että tietoisuutenne vaikuttaa vaeltavan jonnekin, mikä tuntuu fyysisestä itsestänne transsimaiselta tilalta.

Kuitenkin tämä transsimainen tila alkaa tuntua niin luonnolliselta, että te ette halua lähteä siitä. Silloin teidän on kohdattava valintatilanne. Kumman todellisuuden haluatte olevan ensisijainen maailmanne ja kumman toissijainen todellisuutenne? Tässä kohtaa muutos alkaa tapahtua.

Ennen teidän täytyi päästää irti meditoinnista ja luovasta ilmaisusta, jotta voisitte palata takaisin todellisen elämänne askareisiin. Tässä nyt-hetkessä pohditte, onko se, minkä olette hahmottaneet vain mielikuvitukseksenne, itse asiassa todellinen elämänne, vai ei.

Tuossa tapauksessa teidän täytyy päästää irti alemman taajuuden ilmaisustanne, jotta voitte pysyä viidennen ulottuvuuden ehdottomassa valossa ja rakkaudessa. Jotkut ehkä kysyvät myös: "Uskallanko uskoa, että mielikuvitukseni tunne on itse asiassa todellinen maailmani? Ja jos teen tuon valinnan ja vaihdan ensisijaisen huomioni viidennen ulottuvuuden mielikuvitukseni tunteisiin, merkitseekö se, että minun on kuoltava fyysiselle maailmalle?"

Vastaamme kysymyksiinne uudella kysymyksellä: "Kun menette meditaatioissanne ja/tai unissanne viidennen ulottuvuuden maailmaan, pystyttekö heräämään ja/tai lopettamaan meditointinne?"

Fyysinen todellisuutenne ei häviä nukkuessanne tai meditoidessanne eikä se häviä, kun vaihdatte ensisijaisen identiteettinne fyysisestä 3D-itsestänne 5D-valokeho-ITSEENNE.

Samalla tavalla valotyöntekijämme kohtaavat "kumpi todellisuus on todellinen maailma" -päätöstilanteen. Tämä kysymys kehittyy lopulta muotoon "minkä monista todellisuusulottuvuuksista valitsen ITSENI ensisijaiseksi ilmaisuksi?"

Silloin kun päätitte tulla nykyiseen fyysiseen inkarnaatioonne, valitsitte fyysisen muodon ITSENNE ensisijaiseksi ilmaisuksi. Ollessanne edelleen kiedottuna tuohon maa-astiaan, teillä on taipumus uskoa, että teillä on käytössänne vain tuon fyysisen todellisuuden vaihtoehdot.

Silloin vaikka koette lisääntyvässä määrin moniulotteisen tietoisuutenne, kolmannen ulottuvuuden ajattelunne jäänteet voivat saada teidät uskomaan, että voitte tehdä vain fyysiseen maailmaanne perustuvia elämänvalintoja.

Onneksi kun teette enemmän ja enemmän retkiä viidennen ulottuvuuden tietoisuuteenne, mitä näemme monien teistä tekevän, alatte sallia kolmannen ulottuvuuden ajattelun korvaamisen moniulotteisella ajattelulla.

Moniulotteinen ajattelu sallii teidän havaita kolmannen, neljännen ja viidennen ulottuvuuden todellisuuden korkeammasta perspektiivistä. Tästä laajentuneesta näkökulmasta oivallatte/muistatte, ettei teidän enää tarvitse valita.

Maa-astianne perspektiivistä teillä on vain joko/tai-valintoja. Kuitenkin viidennen ulottuvuuden itsen perspektiivistä voitte valita kummankin tai myös kaikki mahdolliset vaihtoehdot.

Voitte tehdä nämä valinnat, koska teillä on niiden myriadien ilmaisujenne kaikki tieto, jotka kokevat samanaikaisesti myriadeja ulottuvuuksia ja todellisuuksia. Haasteenne on, että viidennen ulottuvuuden valokeho-ITSENNE täytyy vakuuttaa kolmannen ulottuvuuden egoitsenne päästämään irti kolmannen ulottuvuuden aika- ja paikkaharhasta.

Kolmannen ulottuvuuden ilmaisunne pelkää päästää irti näistä 3D-harhoista, koska muistatte tietoisesti tai tiedostamatta, että irtipäästäminen on merkinnyt kuolemaa monissa kolmannen ulottuvuuden elämissänne. Onneksi siihen mennessä, kun pohditte tätä irtipäästämistä voidaksenne ylösnousta, tietoisuustaajuutenne on laajentunut kuolemaharhan yli, koska voitte kokea tietoisesti moniulotteisen ITSENNE korkeampia ilmaisuja.

On kuitenkin erittäin vaikea rikkoa "yksi elämä per henkilö" -3D-sääntöä. Tämä sääntö sanoo myös, että jos elätte hyvää elämää, menette taivaaseen, mutta jos elätte huonoa elämää, menette helvettiin. Ongelmana hyvässä versus huonossa on, että hyvän ja huonon määritelmä on erilainen henkilökohtaisen tietoisuuden eri tasojen mukaan.

Toinen ongelma on, että tietoisuustilat ovat tuntematon käsite valtavalle määrälle Gaian ihmisasukkaita. Siksi vastuu henkilökohtaisen tietoisuuden laajentamisesta sisältämään moniulotteisen tietoisuuden lepää heränneiden valotyöntekijöiden harteilla.

Haluamme kiittää teitä kaikkia suuresta rohkeudestanne ja kestävyydestänne. Tulemme tänään luoksenne kertomaan, että on niiden nyt-hetki jotka ovat yhdistyneet moniulotteiseen ITSEENSÄ, yhdistyä toisiinsa.

Me, galaktisten ja taivaallisten maailmojen jäsenet, työskentelemme ITSEMME maasidonnaisten ilmaisujen kanssa muistuttaaksemme heille:

"On nyt-hetki yhdistyä Gaian ja kaikkien sen ihmis- ja ei-ihmisasukkaiden kanssa, jotka ovat valmiita päästämään irti kolmannen ulottuvuuden astiansa harhakuvista ja rajoituksista."

Ainoastaan uskomuksenne rajoittaa teidät kolmannen ulottuvuuden ilmaisuunne. Kun uskotte olevanne moniulotteinen, alatte oivaltaa, että teidän ei tarvitse jättää yhtä todellisuutta voidaksenne kokea toisen todellisuuden.

Itse asiassa nyt-hetkessänne teillä kaikilla on kyky kokea samanaikaisesti kolmannen, neljännen ja viidennen ulottuvuuden todellisuudet ja sen yli ykseyden nyt-hetkessä. Huomionne kalibroiminen nyt-hetkeen on haasteenne ja lahjanne. Voidaksenne tehdä tämän muutoksen tietoisuudessanne, teidän täytyy luultavasti tehdä muutoksia kolmannen ulottuvuuden elämäänne.

Löydätte, mitä muutoksia teidän täytyy tehdä, kokemalla tietoisesti tietoisuustilanne ja itsetuntonne, kun jatkatte päiväänne. Löydätte nopeasti, että itsetuntonne laajenee korkeampiin ulottuvuuksiin, kun olette rauhallinen ja keskuksessanne.

Tarkkailkaa siksi, mitkä elämänne osat tekevät teistä ahdistuneen ja hermostuneen sekä vetävät teidät pois keskuksestanne. Tarkkailkaa myös elämäänne astumalla ajan ulkopuolella tarkkailemaan, miltä teistä tuntuu juuri nyt.

Muistakaa sanoa itsellenne: "Juuri nyt arvioin rehellisesti ajatuksiani, tunteitani ja tekojani määritelläkseni, miten ne vaikuttavat tietoisuustilaani."

Päättäkää sitten tarkistaa tietoisesti itseltänne:
* mitkä elämänne alueet virtaavat jo viidennen ulottuvuuden tietoisuuden kera ja
* mitkä elämänne osat ovat tiukasti juuttuneet fyysisiin harhakuviin ja rajoituksiin.

Ja päivän lopussa tai seuraavan alussa voitte
* tarkkailla aikoja, jolloin eksyitte niin 3D:hen, että te ette muistaneet tarkistaa tilannetta ITSELTÄNNE
* panna merkille ne toiminnat ja velvollisuudet, jotka vangitsivat teidät kolmannen ulottuvuuden tietoisuuteen
* huomata ne elämänne alueet, jotka ovat edelleen tiukasti kiinni 3D-matriisin harhakuvissa ja rajoituksissa.

Miten voitte muuttaa sen, mitä ette edes tiedosta? Vastaus on: ette voi. Siksi ensimmäisinä moniulotteiseen ITSEENSÄ palaavina tiedustelijoina, teidän täytyy tietoisesti tarkkailla elämäänne korkeamman ulottuvuuden perspektiivistänne.

Onneksi silloin kun avaatte jatkuvan vuorovaikutuksen ITSENNE kanssa, sisäinen ylösnousemusopastuksenne aktivoituu. Silloin muistatte, miten jätetään aika.

Aikaharhasta vapaana voitte mennä ykseyden nyt-hetkeen havaitsemaan tietoisesti yhteistyönne moniulotteisen ITSENNE galaktisten ja taivaallisten jäsenten kanssa.

Palaamme puhumaan lisää ajan jättämisestä ja elämisestä nyt-hetkessä.

Siunausta Arcturuslaisilta

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Kuudes viesti Antaresilta

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 03.08.2014 21:36

KUUDES VIESTI ANTARESILTA

Kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
30.7.2014

JAQUALIN TAPAAMINEN

3.9.1996

Rakas komentaja Malteese, olen kuullut kutsusi useita päiviä, mutten ole vastannut. Minun on edelleen vaikea integroida moniulotteinen tietoisuus kolmannen ulottuvuuden maailmaan, mutta työstän tietoisena olemista monissa todellisuuksissa samanaikaisesti. Olen valmis vastaanottamaan uuden viestin.

Komentaja Malteese:

Olemme iloisia, että olet vastaanottanut kutsumme. Aluksella olemme aina valppaana niitä varten, jotka pystyvät ylläpitämään tietoisen yhteyden värähtelyymme. Sillä ei ole merkitystä tässä ajankohdassanne, vastaanotatko kieliviestin. Pelkkä läsnäolomme tunteminen on erittäin suurta palvelua Ashtar-joukkojen galaktisille olennoille.

Olemme hyvin kiitollisia ruumiillistuneille, jotka ottavat vastaan kutsumme kolmannen ulottuvuuden maa-astiansa kautta. Te jotka pystytte havaitsemaan kutsumme, toimitte muuntimina moniulotteisen viestimme maadoittamiseksi fyysiseen maailmaanne. Viestimme maadoittaminen Gaian fyysiselle maapallolle on hyvin erityistapahtuma.

Oletko tietoinen, että nopeutuneen 12. ulottuvuusvärähtelyn olennot suuntaavat suoran huomionsa aurinkopiirinne tapahtumiin? Olet hyvin onnekas ollessasi inkarnoituneena tällä aikanne hetkellä.

Muistamme, kun olimme tovereita suurissa Orionin sodissa. Olit hyvin röyhkeä mies. Nykyelämässäsi ankkuroit tuon osan sielustasi, joka nauttii antaa sinulle luvan päästää irti kaikista syistä ja rajoitteista tunteaksesi täydellistä toimintavapautta ilman seuraamuksia. Lopulta seuraamukset kuitenkin saavat sinut kiinni.

Olet nyt ratkaisemassa tuota kysymystä, miten voit sallia ilman tunnemyrskyä täydellisen vapauden ja rajattomat ajatukset ja teot ollessasi vielä fyysisessä kehossa. Ja sitten nämä tunteet tuovat esiin reaktioita, jotka saavat sinut olemaan pahoillaan siitä, että koskaan otit tuon riskin.

Mutta loppujen loppusi seuraamuksilla ei ollut samaa voimakasta vaikutusta kuin tuolla kauniilla vapauden hetkellä. Tuo hetki jolloin pystyit lentämään korkealle kaikkien rajoitusten yläpuolelle ja tulemaan osaksi, jota kolmannen ulottuvuuden säännöt eivät pidä vankinaan, oli hyvinkin noiden epämukavien tunteiden arvoinen.

Nyt Suzille, voit liittyä yhteen sisäisen villin naisesi kanssa ja sallia hänen ottaa johdon. Hän on osasi, mikä on maskuliinisin, ja siksi osa mikä hyväksyy ensimmäisenä androgyynisyyden. Pyydämme, sekä mies- että naispuolisia kolmannen ulottuvuuden asukkaita syleilemään sydämensä ja mielensä Jumalatarta herättääksenne hänet unesta.

Onneksi olkoon, rakkaat maan asukkaat. Maaäitinne syleilemisen hetki on nyt!

(Viisi kuukautta kului näiden kommunikointien välillä. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä tuona aikana tapahtui. Jos aika on niin tärkeää, miksi hukkaamme sitä?)

21.2.1997

Rakas komentaja Malteese,

EI OLE SUUREMPAAA VIHOLLISTA KUIN OMAT PELOT JA NIIDEN KOHTAAMINEN VAATII URHEAA SOTURIA!

Kuulin tämän lauseen televisiosta ja se muistutti minua sinusta - lopultakin. Ajattelin sinua ja sitä ITSENI osaa, joka on toverisi ja kanssasoturisi. Oivallan, että olen ollut kyvytön kohtaamaan tuota osaani, koska häpeän raakalaismaisuuttani entisissä elämissäni. (Ajattelin silloin edelleen vain ajassa.) Lopultakin olen valmis näkemään elämän yhdessä.

Olemme Jaqual.

Komentaja Malteese ja minä olemme tovereita Antaresilla. Palvelemme Skorpionin tähtijärjestelmässä tämän alueen puolustajina. Minä, kapteeni Jagual, puhun sinulle soturipäivieni aikajanalta. Skorpionissa meillä on samanlaiset energiakentät kuin Pluto-planeetalla teidän tähtijärjestelmässänne.

(Minulta ei ollut lisäkysymyksiä eikä Jaqualilta viestejä, ennen kuin ...)

28.4.1997

Kapteeni Jaqual tässä.

Kyllä, olet kuullut kutsumme tänään. Sinun on nyt aika tulla tietoiseksi minun todellisuudestani. Komentaja Malteese on jo muistuttanut sinua antareslaisesta energiasta valmistellakseen sinut tapaamiseemme. Todellisuutesi Suzillena on ollut hyvin erilainen kuin minun (mikä on myös sinun). Olen soturi täällä, mutta olen jäänyt eläkkeelle aktiivipalveluksesta. Olen tullut juuri temppeliin, missä voin keskittää huomioni sisäiseen elämääni.

(Mielenkiintoista kyllä, muutin juuri muutama päivä sitten toimistostani ja ensimmäistä kertaa 40 vuoteen työskentelen kotoa käsin. Miksi? Koska Arcturuslainen sanoi minulle, että minun täytyy luoda yksinkertaisempi ja rauhallisempi elämä, jotta voisin meditoida, kävellä rannalla, joogata, rentoutua, tehdä puutarhatöitä ja kommunikoida elementaalien kanssa.

Minulle sanottiin, että tämä tilanne olisi kuin temppelissä olemista, mitä tein toisissa elämissä. Noissa elämissä se oli nyt-hetkeni keskittyä sisäiseen elämääni ja ITSENI korkeampiin versioihin. Jostain syystä en saanut tarinan tätä osaa, ennen kuin olin muuttanut pois toimistostani ja valmistautunut keskittymään sisäiseen elämääni.)

(Takaisin Jaqualiin)

Elämäni on eri aikajanalla kuin omasi ja värähtelen täysin erilaisella avaruuskvadrantilla. Suurimman osan elämästäni taistelin kuitenkin liian kiireisenä vihollista vastaan, että olisin katsonut syvälle sisälle. Olin soturi 50 maavuottanne. Se näyttää pitkältä ajalta sinusta, mutta meillä antareslaisilla on pidempi elämä. Elämme tavallisesti noin 150-200 maavuottanne.

Olemme Antaresilla tavallisesti viidettä ulottuvuutta, mutta soturit ja vanhemmat resonoivat kolmanteen ulottuvuuteen tehdessään töitä ja menevät kotiin neljänteen ulottuvuuteen. Vanhemmat tuovat uuden elämänsä alas korkeammista ulottuvuuksista aloittaakseen aikansa kolmannen ulottuvuuden muodossa.

Toimimme tällä tavalla, jotta lapsemme juurtuvat vahvasti fyysiseen muotoon ja pystyvät lisääntymään ja olemaan avaruuskvadranttimme suojelijoita. Se vastaa lohianne, jotka jättävät luontaisen suolavetensä kuteakseen makeassa vedessä.

Antares on moniulotteisen heräämisen keskus. Pidämme kolmannen ulottuvuuden todellisuutemme elossa ja aktiivisena, vaikka voisimme nostaa taajuutemme sen yläpuolelle. Teemme näin, koska teimme alussa tästä alueesta siirtomaan suojellaksemme ympärillämme olevia sekä teidän maailmaanne Orionin dragoniaaneilta. Hallitsemme ne asiat mielellämme, mitkä dragoniaanit hallitsevat teknologisesti.

Koska palvelemme suojelijoina, ainakin teidän suuren syklinne loppuun saakka, meillä on vahva soturiluokka. Yhteiskuntamme johtajat sekä suurin osa kansalaisista resonoi neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen. Melkein me kaikki - naiset ja miehet - olemme olleet ainakin 30 vuotta soturina. Minä olin 50 vuotta, mikä on tavallista vain upseereille. Naisia koulutetaan miesten rinnalla ja he ovat täysin tasaveroisia kaikissa sotatoimissa.

Toisaalta miehet eivät ole täysin tasaveroisia hedelmöitys- ja lastenhoito-osastolla. Yksilöstä ei tule vanhempaa, ennen kuin hänen palveluksensa suojelijana on tehty. Me soturit käytämme mieluummin sanaa "suojelija" kuin "sotilas". Emme taistele, koska meitä käsketään tai koska haluamme saada valtaa ja kukistaa. Taistelemme ainoastaan suojellaksemme ihmisiämme ja elintapaamme.

Kaikista ihmisistä Antaresilla ei tule vanhempia. Itse asiassa alle 10% pariutuu ja synnyttää. Kuitenkin melkein kaikki ovat aktiivisesti mukana lastenkasvatuksessa. Ihmisten on käytävä läpi merkittävä vihkimys tullakseen vanhemmaksi, samaan tapaan kuin Arcturuksella. Me emme kuitenkaan valitse vanhempia auravärin perusteella, niin kuin Arcturuksella, vaan vihkimyksen perusteella.

Vihkiminen vanhemmuuteen kestää kolme vuotta. On oltava mestari moniulotteisessa tietoisuudessa, ennen kuin voi tulla vanhemmaksi. Tätä mestaruutta kuvataan parhaiten sanomalla, että mestari voi laajentaa värähtelyään kolmannesta ulottuvuudesta ylisielun seitsemänteen ulottuvuuteen. Hän pysyy myös avaamaan kanavan tiedostaakseen kaikki nämä ulottuvuudet kerralla.

Tämä tietoisuuden ja tajunnan laajentaminen on suuri uroteko ja syy, miksi vain 10% kansastamme on vanhempia. Voidakseen tulla vanhemmaksi, kaksi harmonisesti yhteensopivaa sielua nostaa värähtelyään ylisieluksi ja kutsuu elämänkipinää tulemaan antareslaiseen maailmaamme. Sitten he "kävelyttävät" tuon kipinän alas jokaisen ulottuvuuden läpi ja "istuttavat" hänet naisen kolmannen ulottuvuuden muotoon.

Temppeli mihin pian menen, on sellainen, missä meitä opetetaan vanhemmiksi. Tunnen, että koska olen ottanut hyvin monia elämiä, nyt parasta palveluani on tuoda sisään uusia sieluja. Pareilla on tavallisesti vain yksi lapsi. Vie kolme vuotta valmistautua (vain 30% sisääntulevista saa vihkimyksen suoritettua) ja sitten toiset kolme vuotta "kävelyttää" sielu kolmanteen ulottuvuuteen.

Sitten vielä kolme vuotta vanhemmat omistautuvat täysin lapsen kasvattamiseen. Näiden kolmen vuoden lopussa lapsesta on tullut aikuinen ja hän liittyy yhteiskuntaan. Hän opiskelee tavallisesti noin 30 vuotta ja sitten liittyy armeijaan. Kuten näet, useimmat vanhemmat ovat noin 60-vuotiaita, ennen kuin he voivat aloittaa vanhemmuuteen valmistautumisprosessin.

Kuitenkin koska kaikki vanhemmat hallitsevat moniulotteisten tietoisuuden, he elävät tavallisesti ainakin 300-vuotiaaksi. Jotkut elävät 400-vuotiaaksi. Elämän viimeiset 100 vuotta autetaan tavallisesti toisia tulemaan moniulotteiseksi. Sitten kun yksilö on moniulotteinen, "kuolema" on vain oktaavimuutos.

On tietysti muita, jotka kuolevat taistelussa, mutta tämä antaa heille lisäpotkun ainakin kuudenteen ulottuvuuteen. Heidän elämänsä on lyhyempi, mutta heidän matkansa seitsemänteen ulottuvuuteen on helpompi. Meidän maailmassamme kaikki yksilöllistymisprosessit - tai yksilölliset elämät, kuten te sanoisitte - ovat peräisin seitsemännestä ylisielu-ulottuvuudesta.

Vanhempamme pyytävät meitä jättämään ylisielun ollessamme valonkipinöitä. Sitten meidän on palattava ylisieluun, ennen kuin voimme ottaa uuden inkarnaation Antaresilla, arcturuslaisessa maailmassa tai tähtialuksella.

Sekä arcturuslainen että antareslainen todellisuus ovat moniulotteisia. Keskitymme molemmat auttamaan ihmisiä, planeettoja ja tähtijärjestelmiä hyväksymään moniulotteisen olemuksensa, ylösnoustakseen takaisin ylisielu-ITSEENSÄ. Ne josta tämä värähtelynsä nostaminen takaisin seitsemänteen ulottuvuuteen tuntuu liian vaikealta, inkarnoituvat usein toisille planeetoille ja toisiin tähtijärjestelmiin. He ehkä valitsevat myös eri todellisuusversion moninaisia kokemuksia varten.

(Melkein kolme kuukautta meni ennen seuraavaa kommunikointiamme. En muista, miksi pysyin poissa. Vuonna 1997 luultavasti epäilin itseäni ja mietin, olinko vähän hullu. Koska arcturuslaiset olivat kehottaneet minua vuodesta 1994 saakka aloittamaan nettisivut, olin myös loputakin aloittanut Multidimension-sivuni 1996.)

1.7.1997

Rakas kapteeni Jaqual, tunsin sinut kovasti tänään treenatessani. Kuulin, että voisit auttaa minua olemaan soturi, ja luettuani viime viestisi oivalsin, että voit auttaa minua kovasti moniulotteiseksi tulemisessa. En usko, että maan päällä on yhtään temppeliä opettamaan minulle noita asioita. Ehkä voit jakaa kanssani sen, mitä opit temppelikokemuksessasi.

Rakkain Suzille, voin ehdottomasti auttaa sinua fyysisten tapojesi ja ohjelmointisi kanssa. Kyky olla moniulotteinen sallii sinun saada kolmannen ulottuvuuden ongelmat ja haasteet hallintaan. Voin auttaa sinua myös nousemaan pelkosi yläpuolelle.

Silloin kun pystyy nostamaan värähtelynsä pelkonsa yläpuoliseen ulottuvuuteen, on astunut mestaruuskoulutukseensa. Se on osasyy, miksi kansani on päättänyt olla sotureita. Soturin on opittava kohtaamaan sisäinen pelkonsa. Sitten kun tuo pelko on kohdattu ja kukistettu, voidaan nousta korkeamman värähtelyn itseensä.

23.7.1997

Rakas Jaqual, olen tuntenut kutsusi pari päivää. Minusta tuntuu, että olen lopultakin valmis kuulemaan tarinasi. Olen vältellyt sitä, koska tiesin sen koskevan pelkoa ja minulla on ollut aina vaikeuksia kohdata omat pelkoni. Olen nyt valmis päästämään täysin irti tuosta "ongelmasta" ja elämään rohkeudessani.

Suzille, olen onnellinen kuullessani, että olet nyt valmis olemaan se soturi, joka olet aina ollut. Olet aina pelännyt, koska olit pelokas hyvin pienenä lapsena etkä pysynyt kommunikoimaan tuota pelkoa kenellekään pyytääksesi häneltä suojaa ja lohdutusta.

Tuolla pelolla on ollut ote tietoisuudestasi suurimman osan elämääsi. Kuten nyt ymmärrät, kaikki mitä tapahtui, oli osa jumalaista suunnitelmaasi herätä muistamaan korkeamman ITSESI. Jos olisit saanut sitä lohdutusta, mitä tarvitsit fyysisessä maailmassasi, et ehkä olisi mennyt riittävän syvälle ja korkeammalle moniulotteiseen ITSEESI, löytääksesi tarvitsemasi suojan ja lohdutuksen.

Nyt näissä fyysisten inkarnaatioidesi loppuluvuissa sinun on pudistettava tiedostamaton tarpeeton pelkosi. Sanomme "tarpeeton", koska emme halua sinun poistavan kaikkea pelkoa. Pelko sinänsä ei ole vihollisesi. Pelosta tulee vihollinen vain, kun sen antamat viestit jäävät sen palveleman tarkoituksen jälkeen.

Kyllä, ajattele pelkoa viestintuojana. Se on viestintuoja, joka kehottaa sinua olemaan tietoinen ja varovainen. Ilman pelkoa et voisi selviytyä kolmannessa ulottuvuudessa, missä on monia vaaroja. Muista siksi kertoessani tarinani sinulle, että pelko on itse asiassa ystävämme. Pelon tarkoitus on varoittaa ja suojella. Pelon muisto ja uhka on vihollisemme.

Jos entisistä peloista ei voi päästää irti, niistä tulee aina vain raskaampi taakka. Jos et myöskään luota, että tarkoituksenmukaisia varoituksia tulee tarpeelliseen aikaan, on tulevaisuuden pelkoa. Pelko menneisyydestä on mennyt viesti ja tulevaisuuden pelko on viesti, mitä ei ole vielä tullut.

Silloin kun pystyt elämään täysin luottaen korkeampaan ITSEESI ja antautuneena sille, pystyt vapauttamaan kaikki vanhat pelkosi korkeampiin värähtelyihisi, missä ne voidaan muuntaa takaisin valoksi ja rakkaudeksi. Luotat myös, että kaikki varoituksesi tulevat aikanaan ja johtavat sinua suuntaan, mikä antaa sinulle aina suurimman suojan.

Opimme tämän Antaresilla ja se salli meidän oppia, miten nostetaan värähtelymme korkeamman ulottuvuuden itseemme. Muista, että tulkitsen sanani englanniksi ymmärtääksesi paremmin. En ole myöskään sinun aikajanaasi.

Siksi hahmottaessani sinut, koen kaikki elämäsi yhtenä pakettina kuin kirjan. Voin katsoa mitä tahansa osaa ketjusta tai myös muuttaa järjestystä. Samalla tavalla sinä voit hahmottaa minun elämäni. Tämän vuoksi olet usein tuntenut hämmennystä siitä, mitä antareslaisten elämiemme aikajanat ovat.

Sinun havaintotapasi mukaan olen kaikissa näissä aikakausissa samanaikaisesti ja voit tarkastella mitä tahansa aikakehystä. Olen nuori luutnantti (teidän termeillänne) samalla hetkellä, kuin olen vanhempi mies. Kenties oppiessasi ja muistaessasi enemmän elämästämme Antaresilla, pystyt ottamaan vastaan moniulotteisen havaintotapamme. Silloin ehkä pystyt myös muistamaan ja ymmärtämään enemmän antareslaisia käsitteitä.

Aloitan tarinani siitä, mihin se jäi meditaatiossasi. Muistatko? (Ei, en muista.)

Seison Paluutemppelin oven edessä. Olen pitänyt itseäni aina hyvin suurena miehen, myös antareslaisten standardien mukaan. On hyvin normaalia, että mies on 2.4 metriä pitkä ja monet naiset ovat myös 2.1-2.4 metriä pitkiä. Itse olen 2.9 metriä (maamittaustapanne mukaan) ja olen aina päätä pidempi toisia useimmissa väkijoukoissa.

Kun seison muistamisovilla Paluuntemppelissä, tunnen itseni hyvin pieneksi. On sarja oviukkoja ilman ovia. Jokainen näistä oviaukoista säteilee eri värähtelyä. Siksi jokainen oviaukko on erivärinen ja säteilee eri sävyä.

Tunnen kehossani vetoa, kun seison ensimmäisellä kynnyksellä. Minulle on opetettu, että ylittäessäni kunkin kynnyksen ja seistessäni käytävässä ennen seuraavaa oviaukkoa, koen eri oppitunteja ja haasteita. Nämä oppitunnit ja haasteet on selvitettävä ja tasapainotettava, ennen kuin voin edetä seuraavalle kynnykselle.

Jatkan tarinaani seuraavassa tapaamisessamme. Muista kutsua minua jokapäiväiseen elämääsi.

Jaqual

-----------

Anita <3 ..

Antareslaiset ; Jaqualin tarina, osa 1

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 10.08.2014 15:58

JAQUALIN TARINA, OSA 1

Antareslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
3.8.2014

Tähän jäimme … Jaqual puhuu:

"Tunnen kehossani vetoa, kun seison ensimmäisellä kynnyksellä. Minulle on opetettu, että ylittäessäni kunkin kynnyksen ja seistessäni käytävässä ennen seuraavaa oviaukkoa, koen eri oppitunteja ja haasteita. Nämä oppitunnit ja haasteet on selvitettävä ja tasapainotettava, ennen kuin voin edetä seuraavalle kynnykselle. Jatkan tarinaani seuraavassa tapaamisessamme. Muista kutsua minua jokapäiväiseen elämääsi. Jaqual"

(Suen huomautus: Epäilen muistaneeni kutsua häntä joka päivä, paitsi kirjoittaessani hänen tarinaansa, mitä en nyt löydä.)

Jaqual puhuu:

24.7.1997

Ensimmäisen oven väri on hyvin lähellä teidän punaistanne. Kun ylitän kynnyksen, minuun virtaa muistoja vanhemmistani. En ole ajatellut heitä moneen vuoteen. Näen äitini upeat violetit silmät ja isäni syvän vihreät. Tunnen heidän omistautumisensa minulle ja tiedän, että he ovat opiskelleet monta vuotta antaakseen minulle kehon.

Olen juuri heräämässä kolmannen ulottuvuuden muotooni. Kaikki on hyvin punaista ja oranssia ja kuulen äitini laulun ja isäni naurun. Tunnen turvaa ja olevani täysin rakkauden ympäröimä. Voin edelleen muistaa muodottoman maailman, mistä olen juuri ilmestynyt. Kaipaan ykseydentunnetta kaikkien ja kaiken kanssa, mutta tunnen silti turvaa, koska olen yhtä vanhempieni kanssa.

Nyt muistoni siirtyvät aikaan, jolloin olin noin 4-vuotias. Olen ollut kovakuorisessa kehossa (sana mitä käytämme kolmannen ulottuvuuden muodostamme, koska muut muotomme ovat paljon nestemäisempiä) ja pituuteni on noin 1.8 metriä. Antaresilla olemme riippuvaisia vanhemmistamme 3-vuotiaaksi ja saamme täyden aikuiskehomme 7-vuotiaaseen mennessä.

Asun nyt yhteiskodissa muiden lasten kanssa. On tiettyjä aikuisia, jotka pyörittävät näitä koteja, mutta olemme vapaita menemään minne tahansa yhteisössämme ja viettämään aikaa kenen kanssa haluamme. Äitini on taiteilija ja viettää paljon ajastaan neljännessä ja viidennessä ulottuvuudessa, mutta hän käy luonani usein. Isäni tulee katsomaan minua noin kerran vuodessa. Hän on pappi yhdessä temppelissämme, mikä auttaa toisia astumaan Muistamistemppeliin.

Yhtäkkiä tunnen ensimmäisen pelkokokemukseni, koska muistan dragoniaanien hyökkäyksen pieneen yhteisöömme. Olin käymässä äitini kanssa vanhempieni talon puutarhassa. Hän rakasti käydä siellä kanssani ja opetti minulle jatkuvasti monista kauniista kukista, joita kasvaa planeetallamme. Äidin rakas ystävä, Alicia, oli juuri lähtenyt puutarhasta hakeakseen meille aboromiumteetä, kun kulimme kamalan huudon talosta.

Äiti ja minä ryntäsimme katsomaan, mikä oli pielessä, ja löysimme Alician lattialta verilammikosta. Kaksi valtavaa dragonaani-matelijamiestä seisoi hänen yläpuolellaan. Äitini juoksi ystävänsä rinnalle ja toinen dragoniaani tarttui häntä hiuksista ja veti silmiensä tasalle. En pystynyt ajattelemaan tai suunnittelemaan. Refleksinomaisesti juoksin äitini avuksi. Olin paljon pienempi kuin dragoniaanisoturi ja hän nauroi, kun hakkasin häntä äitini vapauttamiseksi.

En koskaan unohda tuota naurua, kun kaksi miestä katseli pienen pojan yritystä pelastaa oman äitinsä. Lopulta soturi kyllästyi peliinsä ja käytti äitini kehoa huitoakseen minut pois kimpustaan kuin pienen itikan. Toinen soturi nosti minut ylös ja heitti ikkunasta puutarhaan. En koskaan ymmärrä, miksi he eivät tulleet ulos lopettamaan minua. Kenties he luulivat, että olin kuollut.

Olen varma, että minun täytyi näyttää kuolleelta. Kumpikin jalkani ja toinen käsivarteni oli murtunut. Kasvojeni vasen puoli oli murskana ja olin veren peitossa. Minulla on edelleen arpia vasemman silmän yläpuolella. Sitten kun tajuntani palasi – en tiedä, kuinka paljon myöhemmin – oli täysin hiljaista.

Raahasin kehoni taloon hyvällä käsivarrellani ja löysin äitini kuolleena ystävänsä vierestä. En kestä ajatella, mitä he tekivät hänelle. Silloin vannoin tulevani soturiksi niin pitkäksi aikaa, mikä kului kostamiseen ja rauhan löytämiseen. Tiedän, etten voi astua ensimmäisestä verikynnyksestä, ennen kuin päästän irti kostotarpeestani. Vasta sitten löydän sisäisen rauhani. Suzille, kenties sinä ja minä voimme etsiä sitä yhdessä.

(Suen huomautus: pystyin jatkamaan tätä matkaa vasta kesällä 2002, minkä olen onnistunut laittamaan väärään paikkaan. Minun täytyy pyytää Jaqualin opastusta, ennen kuin jatkan tätä tarinaa.)

3.8.2014

Sue puhuu:

Rakas Jaqual, kutsun sinua nyt-hetkessäni 3.8.2014, mikä on 17 vuotta viestisi 24.7.1997 jälkeen. Ymmärrän, että olimme yhteydessä myös kesällä 2002, mutta en muista enkä löydä kirjoituksiani tuosta viestistä. Muistan ottaneeni vastaan sanelun siitä, mitä kerroit ollessani telttaretkellä. Siksi kirjoitin sen käsin.

Minulla on alku ja loppu ja nyt tarvitsen tarinasi keskiosan, mutten löydä sitä. Kuvittelen löytäväni jostain päiväkirjastani sen, mitä vastaanotin. Uskon kuitenkin, ettei ole virheitä tai sattumia, joten kutsun sinua tässä nyt-hetkessä kertomaan matkasi keskiosan.

Kenties tapahtui jokin vaihtoehtoinen todellisuus sinä "aikana", kun emme kommunikoineet. Tiedän, että löytäessäni tarinasi lopun, en muistanut kirjoittaneeni sitä lainkaan. Kenties olen vain vaihtoehtoisessa todellisuudessa, missä voin nyt kuulla tarinasi korkeamman taajuuden perspektiivistä.

Olen nyt hyvin taitava naputtelemaan korkeamman ulottuvuuden kanavointeja, joten sormeni odottavat näppäimistöllä vastaustasi. Menen nyt meditaatioon pystyäkseni parhaiten kalibroimaan tietoisuuteni sinuun, korkeamman ulottuvuuden henkiseen soturiini …

Jaqual puhuu:

Tervehdys Suzille,

Riemuitsen siitä, että olet valmis palaamaan tarinaani. Ja kyllä, resonoit ehdottomasti korkeamman taajuuden perspektiiviin kuin ennen. Itse asiassa olen lähettänyt kotiutumissäteen sinulle, mitä et voinut havaita ennen inkarnaatiosi tämän aikakauden loppumista. Aiemmin nautit tarinastani, mutta pidit sitä hyvin häiritsevänä.

Haluan sinun tietävän, että kommunikoidessamme siirryin kaikkien kynnysten ja oviaukkojen läpi. Näin ollen minäkin resonoin korkeampaan perspektiiviin. Kerron sinulle tarinani sellaisena, kuin se paljastui minulle ylittäessäni kunkin kynnyksen. Tällä tavalla pystyn paljastamaan, mitä tapahtui ja miten pystyin muuntamaan jokaisen ongelman oppitunniksi ja jokaisen epäonnistumisen voitoksi.

Ennen kuin jatkan, haluan kertoa sinulle Muistamistemppelistämme. Kuten olen sanonut, ennen kuin voimme astua temppeliin, meidän on mentävä läpi seitsemästä oviaukosta, joista jokainen resonoi korkeampaan taajuuteen. Ennen kuin voimme astua oviaukosta, meidän on ylitettävä kynnys ja käveltävä tuota ovea edeltävä käytävä. Emme tienneet, ennen kuin astuimme seitsemännestä oviaukosta, että meitä odottivat pitkät portaat.

Jokainen kynnys, käytävä ja oviaukko on korkeampaa taajuutta, mikä säteilee seuraavaksi korkeimman taajuuden värisävyä ja värähtelyä. Tällä tavalla jokainen oviaukko edustaa inkarnaatiomme eri aikakautta. Voidaksemme kulkea kunkin taajuusoven läpi, meitä kutsutaan muuntamaan tuon inkarnaatioaikakauden kaikki alemman ulottuvuuden kokemukset.

Tällä tavalla elämme intiimin elämäntarkastelun, minkä kautta voimme muuntaa pelokkaat kolmannen ulottuvuuden muistomme, ajatuksemme, tunteemme ja tekomme viidennen ulottuvuuden ehdottomaksi rakkaudeksi. Ehdottoman rakkauden voimalla voimme muuntua takaisin todelliseen valokehomuotoomme.

Ensimmäinen oviaukko on punainen ja se edustaa varhaislapsuutta.
Toinen oviaukko on oranssi ja se edustaa täysi-ikäisyyden saavuttamista.
Kolmas oviaukko on keltainen ja se edustaa palveluamme henkisenä soturina.
Neljäs oviaukko on vihreä ja se edustaa pariutumis- ja vanhemmuusaikaamme.
Viides oviaukko on sininen ja se edustaa siirtymäämme vanhemmasta johtajaksi.
Kuudes oviaukko on indigo ja se edustaa korkeampien havaintojemme heräämistä.
Seitsemäs oviaukko on violetti ja se edustaa muuntumistamme takaisin valokehoksi.

Kerron sinulle nyt matkastani Muistamistemppelin läpi.

Kun ylitin ensimmäisen kynnyksen ja seison käytävässä punaisen oven edessä, tunsin kostohalun täyttävän olemukseni. Tämä kostotaajuus antoi minulle rohkeutta kohdata pelottavimman asian, minkä soturi voisi koskaan kohdata – omat tiedostamattomat pelkonsa!

Olin taas pieni lapsi ja kaikki mitä olin tuntenut, oli menetetty. Olin valmis päästämään irti elämästäni ja käymään rakkaideni luona korkeammissa ulottuvuuksissa. Kun sallin heikon henkeni virrata kuolettavasti loukkaantuneesta muodostani, näin isäni, joka oli kuollut temppeliä suojellessaan, ja äitini tervehtivän minua siellä.

"Rakkain poikamme", he sanoivat yhteen ääneen, kun he olivat nyt sulautuneet jumalaisten täydentäjiensä yhdeksi muodoksi. "Et löydä väkeämme täältä, koska heidät on annettu orjiksi. Ainoastaan sinä ja me jotka olimme pois planeetalta, olemme jäljellä. Sinun on otettava yhteys toisiin, jotta he voivat seurata dragoja, ennen kuin on liian myöhäistä seurata, minne he ovat vieneet ihmisemme."

"Mutta miten voin tehdä sen?" kysyin. "Kehoni on kuolettavasti loukkaantunut, en pysty kävelemään ja minulla on vain yksi hyvä käsivarsi."

"Tule olemukseemme", isäni sanoi. "Yhteisrakkautemme parantaa haavasi."

Koin sitten leijuvani vanhempieni välissä, jotka pitivät loukkaantunutta muotoani pystyasennossa, syleillessään minua edestä ja takaa. Silloin oivalsin, että olin viidennessä ulottuvuudessa ylösnousseiden vanhempieni kanssa. Koska olin ainoa henkiin jäänyt yhteisössämme, olin väkemme ainoa toivo. Siksi vanhemmilleni oli annettu määräys parantaa fyysinen muotoni yhdistyneellä viidennen ulottuvuuden valokehollaan.

Sitten oivalsin, että minäkin olin valokehotilassa. Vähitellen fyysinen kehoni palasi loukkaantumista edeltävään tilaansa, mutta henkeni oli täynnä kostoa. Tämä menetelmä missä käytetään yksilön valokehoa fyysisen kehon parantamiseen, oli yksi pääasioista, mitä isäni oli työstänyt temppelissään. Hän tunsi kostonhaluni, mutta tiesi, että saattaisin tarvita sitä, jos minun oli tarkoitus onnistua.

Dragoniaanit olivat tuhonneet kaikki kommunikointijärjestelmämme ja käyttöaluksemme. Isäni kertoi kuitenkin minulle prototyyppialuksesta, mikä oli piilossa temppelin alla. Tätä alusta käyttäen voisin kutsua sotureitamme, jotka olivat planeetan ulkopuolella, liittymään seuraani, kun seurasin dragoniaanien jälkiä.

Vihaan myöntää sitä, mutta viidennessä ulottuvuudessa oli niin upeaa, että halusin melkein jäädä sinne perheeni ja ystävieni kanssa. Tuon ajatuksen myötä kaikki ne jotka olivat kuolleet fyysisesti, ilmestyivät ympärilleni ja kietoivat minut moniulotteiseen valoonsa. Hitaasti loukkaantunut henkeni oli parantunut ja huomasin palanneeni parantuneeseen fyysiseen muotooni.

Yllätyksekseni muotoni oli kasvanut aikuiskokoon, mutta mieleni ja tunteeni olivat edelleen lapsen. Tiesin, että minun olisi pitänyt mennä suoraan kätketylle alukselle, mutta kun kävelin vanhempieni talolta temppeliin, tiesin, että minun täytyi huolehtia kuolleista. Siksi ryntäsin takaisin taloon hakemaan isäni laserasetta, minkä hän oli kätkenyt sinne äitini turvaksi.

Sitten kun kävelin asuinalueemme läpi temppeliä kohti, siunasin ja "höyrystin" jokaisen ruumiin. Tiesin, että he olivat kaikki palanneet viidenteen ulottuvuuteen, joten en surrut heidän vuokseen, mutta en voinut antaa heidän fyysisen muotonsa pilaantua hitaasti Antareksen auringossa.

Alus oli täsmälleen siinä, missä isäni sanoi. Meitä oli koulutettu varhaislapsuudesta saakka operoimaan mitä hienostuneinta tähtialusta, joten luulin tietäväni tarkkaan, miten toimitaan. Ensin poistin naamiointihologrammin luolan sisäänkäynniltä. Sitten nostin aluksen pintaan ja lähetin viestin kaikille sotureillemme kertoen tapahtuneesta.

Ymmärsin, miksi vanhempani olivat palauttaneet minut aikuismuotoon, koska pienemmällä kehollani olisi ollut vaikeuksia ylettyä hallintalaitteisiin istuessani pilotin tuolissa. Koska tämä alus oli prototyyppi, missä oli erilaiset hallintalaitteet, isäni sulautti viidennen ulottuvuuden tietoisuutensa yhteen fyysisen muotoni kanssa, jotta hän pystyi kinesteettisesti opastamaan minua.

"Pystyn olemaan kanssasi vain muutaman aikasi hetken, kunnes kehoni palaa korkeampiin ulottuvuuksiin. Kiinnitä siksi tarkkaa huomiota siihen, mitä teen ja kerron sinulle. Kukaan muu ei osaa lentää tällä aluksella ja minä pystyn näyttämään sinulle vain kerran.

"Sinun on siirrettävä sivuun kaikki murhe ja kostonhimo, koska nämä tunteet alentavat tietoisuuttasi etkä kykene pysymään yhteydessä kanssani. Ymmärrätkö, poikani?"

"Isä, ymmärrän, mutta miten pystyn päästämään irti tästä tuskasta sisälläni?"

"Sinun on oltava aito henkinen soturi ja ajateltava vain suurempaa hyvää", hän vastasi.

Oivalsin silloin, etten voinut antaa tunteiden vaikuttaa ajatuksiin. Tämä tieto antoi minulle voimaa keskittyä vain isäni ääneen, minkä kuulin sydämessäni. Sitten tunsin äitini, joka oli nyt yhtä isäni kanssa, ja oivalsin, että kuolema on vain kolmannen ulottuvuuden harhaa. Velvollisuuteni ja kunniani oli pelastaa asuinalueemme elävät jäsenet.

Sydämen ja mielen harmonisoimisella tietoisuuteni muuttui viidenneksi ulottuvuudeksi ja isäni pystyi tulemaan muotooni omassa nyt-hetkessään opastamaan minua kineettisesti kaikissa aluksen operaatioissa. Pian tiesin kaiken aluksesta, kiitin vanhempiani ja lähdin tehtävääni pelastamaan väkemme.

Lapsuuteni ollessa ohi, siirryin oranssia kynnystä kohti.

-----------

Anita <3 ..

Antareslaiset ; Jaqualin tarina, osa 2

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 13.08.2014 18:29

JAQUALIN TARINA, OSA 2

4.8.2014

Moniulotteinen ykseystietoisuus

Jaqual puhuu:

Seison oranssin oviaukon kynnyksellä tarkastelemassa täysi-ikäiseksi tulemistani. Tilanteeni oli ainutlaatuinen siinä mielessä, että minut olivat "edistäneet" aikuisuuteen yhteisöni jäsenet, jotka saivat suunnitelmattoman uudelleensijoituksen korkeampiin ulottuvuuksiin. Koska meillä oli jatkuva yhteys korkeampiin ulottuvuuksiin, meillä ei ollut sanaa sille, mitä te kutsuisitte kuolemaksi.

Juhlimme, kun ystävämme ja rakkamme kiihdyttävät tietoisuutensa korkeampiin ulottuvuuksiin. Jos kaipaamme heitä, käytämme vain moniulotteista kommunikointikykyämme yhdistyäksemme heidän olemukseensa. Siksi riemuitsemme heidän kanssaan, kun he siirtyvät korkeampiin maailmoihin, koska tiedämme, että heidän inkarnoitumissyynsä on toteutunut ja he ovat valmiita palaamaan korkeampiin maailmoihin.

En kuitenkaan tiennyt, pystyikö perheeni (kaikki Antaresilla ovat perhettämme) toteuttamaan tehtävänsä. Kenties he tekevät sitä nyt minun kauttani. Kannan heitä kaikkia sydämessäni, kun palaan tarinaani.

Olen kertonut matkastani ensimmäisen, punaisen oviaukon läpi ja nyt seison toisen, oranssin oviaukon kynnyksellä. Kun ylitän kynnyksen ja kävelen käytävää, oivallan, että olen muuntanut lapsuuden pelkoni ja kostonhaluni fokusoituneeksi mieleksi ja puhtaaksi tarkoitukseksi. Olen nyt valmis elämään ennenaikaisen täysi-ikäistymiseni muistamisen.

4.8.2014

"Olen Jaqual ja palasin tietoisuuteesi jatkamaan tarinaani."

(Itse asiassa kirjoitin alla olevan viestin, ennen kuin sain mitään esittelyä. Tänä aamuna avasin tietokoneen tarkistaakseni sähköpostit ja kuulin sisältäni, että Jaqualilta oli viesti. Menin Antares-viestien tiedostoon esittääkseni kysymyksen. Kysymys ei kuitenkaan ollut tarpeellinen, sillä heti kun sormeni olivat näppäimistöllä, ne vastaanottivat seuraavan viestin. Luin kaiken ensimmäistä kertaa kirjoittaessani sen.)

Jaqual jatkaa:

Koska dragoniaanit uskoivat, että kaikki olivat kuolleet tai vangittu ja kaikki aluksemme oli tuhottu, ne eivät yrittäneet kätkeä reittiään. Se uusi alus mitä lensin, oli varustettu sensoreilla, jotka saivat informaatiota paljon kauempaa kuin muut aluksemme. Mikä tärkeintä, tässä aluksessa oli naamiointilaite. Niinpä minua ei voinut nähdä niiden sensoreilla.

Kun tutkin aluksen läpikotaisin, näin, että isälläni oli ollut kovasti tekemistä tämän kehittyneen teknologian kanssa. En ollut koskaan tiennyt hänen tuosta osastaan, mikä teki minut surulliseksi. Ajattelin aina opiskelevani hänen kanssaan, sitten kun oli nyt-hetkeni astua Muistamistemppeliin. Tavallaan olin kuitenkin hänen kanssaan.

Hän oli ikään kuin jättänyt pienen osan olemustaan sisälläni luiskahtaessaan muotooni näyttämään, miten alusta käytetään. Tuon ajatuksen myötä tunsin sisäisen tunnustuksen tuolle totuudelle. Kyllä, hän oli jotenkin jättänyt osan henkilökohtaisesta olemuksestaan minuun. Mietin, mitä se maksaisi hänelle omassa paluussaan korkeampiin ulottuvuuksiin.

"Haen tuon olemuskipinäni, kun kansamme on saatu takaisin", kuulin hänen sanovan sisälläni. Tietoisuuteni nousi huimasti tuosta yksinkertaisesta viestistä. Oivalsin, etten ollut yksin. Itse asiassa kun annoin itseni antautua hänen olemukselleen, tunsin kaikkien niiden yhteisolemuksen, jotka yhteisöstäni olivat auttaneet parantumisessani.

"Pysymme kanssasi, rakas Jaqual, kunnes mielesi on yhtä kypsä kuin kehosi", he sanoivat yhtenä olentona. Noiden lyhyiden viestien myötä kansaltani korkeammista ulottuvuuksista, kaikki epävarmuuteni oli poissa. En ollut yksin. Valoperheeni korkeammilla tasoilla oli kanssani sydämessä ja mielessä. "Kiitos kehomme vapauttamisesta", oli heidän viimeinen viestinsä.

Tiesin, että meidän olisi aina vain vaikeampi kommunikoida, kun lensin kauemmas ja kauemmas planeetastamme. Meille oli opetettu, että planeettamme oli elävä ja palveli valomajakkana, mitä kohti tietoisuutemme voisi palata ja minkä kanssa ja kautta kommunikoida.

Näin ollen jos aluksemme olisivat kytkettynä pois päältä, voisimme silti kommunikoida kansamme kanssa planeetalla, kotimaailmamme massiivisen, elävän olemuksen kautta. Jos kuitenkin olisimme liian kaukana planeetasta, kommunikointi ei toimisi tai olisi pitkä aikaviive.

Liikuin nopeasti poispäin planeetasta, mikä oli ollut aina kotini. Oli kuitenkin nyt-hetkeni tulla täysi-ikäiseksi ja minun oli tehtävä se yksin kulkiessani aina vain tuntemattomanpien avaruusalueiden läpi. Niiden monien tuella jotka olin tuntenut ja joita rakastanut, sekä niiden avunhuudoilla, jotka oli vangittu, päästin helposti irti ns. nuoruudestani.

Se tieto, että kukaan antareslaisesta perheestäni ei ollut oikeasti kuollut, vaan palannut vain korkeampiin ulottuvuuksiin, tyynnytti suruani ja salli minun keskittyä tehtävääni. Olin lähettänyt viestini ihmisillemme, jotka olivat poissa planeetalta, ennen aluksen nousemista ilmaan, mutten uskaltanut lähettää viestiä avaruudessa, kun dragot voisivat helposti siepata sen.

Onneksi viestit korkeamman ulottuvuuden perheeltäni antoivat minulle idean. Jos pystyin niin helposti kommunikoimaan ulottuvuuksien yli mielelläni, niin varmasti pystyisin kommunikoimaan oman perheeni kanssa samassa ulottuvuudessa. Laitoin aluksen automaattiohjaukselle äänivaroitus kytkettynä päälle, jotta minua informoitaisiin välittömästi, jos olisi jotain vaaraa kommunikoidessani telepaattisesti.

Vuosittaisilla vierailuillaan luonani isäni oli opettanut minulle ulottuvuuksienvälistä kommunikointia sekä planetaarista kaukokommunikointia. Kun katsoin taaksepäin kaikkea, mitä isäni oli opettanut minulle, oivalsin, että olin tiennyt siitä mahdollisesta todellisuudesta, mikä oli juuri tapahtunut. Mielikuvitusta ei tarvinnut kovasti venyttää siinä, että dragot tunkeutuisivat planeetallemme, kun olimme olleet niiden vihollinen koko galaktisen sodan ajan.

"Sisäinen voima" ja "valta toisiin" –voimat olivat taistelleet galaktisen perheemme sydämessä ja mielessä. Näin ollen se "näyteltiin" kolmannessa/neljännessä ulottuvuudessa galaktisena sotana. Mieleni vajosi miettimään, eläisinkö nähdäkseni tämän sodan loppuvan. "Ei", sanoin itselleni. "Tämä ei ole tulevaisuuden pohtimisen aikaa. Soturien on elettävä jokaisen tilanteen nyt-hetkessä."

Tuon muistutuksen kera itselleni, aloin muistaa kaiken, mitä isäni oli opettanut minulle kaukotelepatiasta. Tiesin vaistomaisesti, että minun oli keskityttävä vain siihen rakkauteen, mitä minulla oli kansaani kohtaan, koska se oli kantoaalto, mitä dragot eivät voineet havaita. Rakkaus oli tuntematon kokemus niiden yhteiskunnassa.

Dragoniaanit kuoriutuivat maakolosta, mihin ne oli haudattu turvaan. Ensimmäisenä kuoriutuivat ne, jotka olivat lähimpänä pintaa ja kypsymättömimpiä. Useimmat näistä ensin kuoriutuneista söivät saalistajat, mukaan luettuna muut dragot ja kypsemmät kuoriutujat, jotka kuoriutuivat niiden jälkeen.

Omassa maailmassamme tietoisuutemme oli yhdistynyt yhteen/ykseyteen ja etsimme kaikki sisäistä voimaa. Dragonaani-maailmoissa yksi/ykseys merkitsi kuitenkin jokaista yksilöä. Siksi ei ollut kiintymystä toisiin dragoihin. Niiden äiti lähti pesästä ensimmäisen munan alkaessa kuoriutua eikä se koskaan palannut rakastamaan tai suojelemaan niitä.

Jos uudet dragot selviytyivät kuoriutumisensa ensihetkistä ja löysivät jotenkin turvallisen piilopaikan, niiden mahdollisuus elää aikuiseksi oli erittäin pieni. Kuitenkin koska niiden henki oli aina vaarassa ja niiden selviytyminen keskittyi vain itseen, ne olivat häijyimpiä sotureita avaruuskvadrantillamme.

Se että ne ottivat orjia, paljasti minulle, että niiden yhteiskunta oli hajoamassa. Aiemmin ne ottivat vain teknologian ja tappoivat kaiken muun. Nyt niiden määrä oli niin vähentynyt jatkuvasta sodankäynnistä, että ne tarvitsivat humanoideja huolehtimaan niistä elämänsä osista, joita ei voinut hallita koneilla.

"Riittää jo ajattelu!" kuulin sanovani. Kyllä, nyt oli aika kommunikoida telepaattisesti planeetan ulkopuolisten soturiemme kanssa. Annoin itselleni anteeksi mieleni vaeltelun, kun ymmärsin täysin, että hitunenkin pelkoa tietoisuudessani olisi voimakas viesti, mikä lähetettiin suoraan dragoille. Saalistajina ne olivat eksperttejä pelon aistimisessa.

Tarkistin aluksen ohjaimet vielä kerran ja menin sitten syvään transsiin. Muistin yhdistyä siihen syvään rakkauteen, mitä lähetettiin minulle korkeamman ulottuvuuden perheeltäni, ja lähetin ulos ehdottoman rakkauden majakan. Tiesin, että ehdoton rakkaus resonoi viidenteen ulottuvuuteen, mikä oli dragoniaanien tietoisuuden yläpuolella. Siksi ne eivät voineet siepata viestiäni.

Ennen kuin sain ensikontaktin väkeeni tähtialuksella tai maailman ulkopuolella, näin mielessäni piirustuksen aluksen kommunikointijärjestelmän mukauttamisesta viidennen ulottuvuuden taajuuteen. Kuulin sitten isäni kertovan, että hän työsti sitä ennen hyökkäystä. Hän kertoi minulle myös, minne hän oli piilottanut suunnitelmansa aluksessa.

Panin merkille tuon paikan mielessäni ja sitten keskityin suureen rakkauteen, mitä tunsin koko antareslaiselta perheeltäni. Ei mennyt kauankaan, kun korkeampi tietoisuuteni kuuli: "Komentaja Malteese tässä. Vastaanotan telepaattisen viestisi ehdottoman rakkauden kantoaallolla. Tietäen, etteivät dragot voi havaita tätä taajuutta, vastaan kutsuusi."

Kerroin lyhyesti hänelle kaiken, mitä oli tapahtunut, ja annoin hänelle sijaintini. Hän oli täysin tietoinen siitä, ettei ollut viisasta kommunikoida teknologiamme avulla, koska dragot saattaisivat kyetä sieppaamaan sen. Siksi hän kehotti minua säilyttämään tietoisuustilani hänen yhdistyessään toisiin, jotka olivat samassa tehtävässä.

Koska olin viidennen ulottuvuuden nyt-hetkessä, minulla ei ollut aavistustakaan, miten kauan meni, ennen kuin hän palasi asiaan. Olin laittanut aluksen äänihälytykselle, jotta kuulisin, jos aluksessa olisi jotain ongelmia. Alus toimi tietysti moitteettomasti – kiitos taas kerran isäni.

En uskaltanut etsiä mielessäni isääni nyt, koska minun täytyi säilyttää täysi kontakti komentaja Malteeseen. Tiesin myös, että suru siitä, ettei hän ollut kanssani, voisi alentaa tietoisuuttani. Keskityin sen sijaan muistelemaan kaikkia "aineen hallinta mielellä" –oppitunteja, joita olin oppinut vieraillessani isäni luona temppelissä.

Haaveiluni keskeytti yhtäkkiä komentaja Malteesen palaaminen telepaattiseen kontaktiimme. "Olemme tällä", hän sanoi. "Olen kerännyt 12 muuta, joiden kanssa voimme kommunikoida tällä tavalla."

Projisoin sitten koko kokemukseni kolmeentoista mieleen, muistuttaen jatkuvasti heille, että yhteytemme katoaisi, jos he tuntisivat pelkoa tai surua. Koulutettuina sotureina he pysyivät selkeässä, tasapainoisessa ja reagoimattomassa mielentilassa.

He omaksuivat kaiken informaation ainoana aikomuksenaan pelastaa kansamme. Pian oli tehty suunnitelma ja minun oli määrä olla heidän johtajansa. Yritin kertoa heille, että olin ollut aikuinen vasta hetken, mutta he kaikki olivat samaa mieltä, että olin ansainnut tuon aseman. Sitä paitsi tiesin enemmän, kuin telepaattisesti voi välittää.

Tietoisuudessani oli niiden dragojen kasvot, jotka olivat tulleet kotiimme. Muistin myös yhtäkkiä "mieliyhteytemme" avulla, että luullessaan meidän kaikkien kuolleen ne olivat keskustelleet paikasta, minne ne veisivät kansani. En osannut täsmällisesti dragoniaanikieltä, mutta kun kerroin, mitä tiesin, toiset pystyivät auttamaan oikealla tulkinnalla.

Päätimme tavata M-luokan planeetalla, joka oli lähellä dragojen määränpäätä, mutta tarpeeksi kaukana, että meidän oli turvallista tavata. Meitä oli lukumäärällisesti paljon vähemmän. Näin ollen meillä olisi vain yksi tilaisuus yllättää dragot riittävästi kansamme pelastamiseksi. Meidän oli onnistuttava täysin ensimmäisellä kerralla. Siksi meillä oli oltava tiukka suunnitelma ja meidän oli toimittava yhtenä persoonana.

Tilanteesta tuli vielä vaikeampi, kun tiesimme, että meidän pitäisi toimia, ennen kuin väkemme lähetettiin eri paikkoihin palvelemaan dragoniaanien orjina. Tuon ajatuksen myötä ryhmämme tunsi yhtäkkiä kahden vangitun antareslaisen liittyvän mukaan kommunikointiimme.

Nyt tiesimme tarkkaan, missä he olivat, tarvitsematta käyttää teknologiaamme. Tämä oli erinomainen uutinen, koska dragoniaanit olivat teknologisesti kehittynein rotu kvadrantillamme.

Onneksemme pystyimme saavuttamaan kaiken sen moniulotteisella ykseystietoisuudellamme, mitä dragot pystyivät tekemään kehittyneellä teknologiallaan.

-----------

Anita <3 ..

Arcturuslaiset ; Valojen pitäminen palamassa

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 14.08.2014 09:27

VALOJEN PITÄMINEN PALAMASSA

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
6.8.2014

Rakkaat loittoryhmämme jäsenet maan päällä, autamme mielellämme teitä maa-asioissanne, kun näemme, että ne voivat viedä maadoittuneen loittoryhmämme ajatukset kovasti muualle. Ensin haluaisimme kertoa teille, että saatte kohta upean yllätyksen. Olemme nähneet loittoryhmämme kärsivän rajoitusten alla, joita ovat asettaneet ne samat dragot, joita vastaan he taistelivat galaktisen sodan aikana.

Tämä sota mistä maan ihmiset olivat täysin tietämättömiä, on selvitetty galaktisessa tilassa ja siirretty maaplaneetallenne. Dragoniaanit eivät voineet enää vaeltaa tilassamme aiheuttamassa ongelmia, mutta ne etsivät haavoittuvan planeetan, millä ne pystyivät jatkamaan toisten hallintaa. Tästä syystä olemme lähettäneet Ashtar-joukoista vapaaehtoisia inkarnoitumaan fyysisiin maa-astioihin.

Loittoryhmämme on kyllästynyt asemaansa ja kyvyttömyyteensä auttaa niitä, jotka ovat antautuneet henkilökohtaisesti täysin dragonaani-hallinnon orjuuteen. Tästä syystä monet loittoryhmästämme eivät valinneet vaurasta elämää. He ovat havainneet aiemmissa tehtävissään maapallolla, että taloudellisen varallisuuden saaminen ja käsitteleminen voi olla suuri häiriötekijä heidän tehtävälleen.

Galaktisen loittoryhmämme jäsenet jotka käyttävät maa-astiaa, ovat yrittäneet luoda taloudellisen tasapainon, missä heillä on riittävästi rahaa ollakseen mukavasti, mutta ei liikaa korruptoituakseen. Kuten olette nähneet, rahanvallalla voi olla hypnoottinen vaikutus ihmisen tietoisuuteen. Itse asiassa olemme menettäneet useampia loittoryhmästämme rahanhimolle kuin taistelussa maan monien kätkettyjen vihollisten kanssa.

Kyse on tavasta löytää tasapaino elämässä niin, että on riittävästi rahaa mukavuuteen ja helppouteen, muttei niin paljon rahaa, että siitä tulee pakkomielle. Silloin kun rahan keräämisestä tulee ensisijainen tavoite, loittoryhmämme lankeaa dragonaanien, Illuminatin ja/tai salaseuran houkuttelemaan transsiin. Nämä ovat kolme eri nimeä samasta ryhmästä.

Tämä ryhmä on "pimeyden ja hallinnan suojelijoita". Maan polarisoituneen todellisuuden toisessa päässä on "valon ja rakkauden pitäjät". Nämä kaksi ryhmää on lukittuna taisteluun, kunnes valon ja pimeyden ääripäät voivat löytää keskikohdan, mistä ne aloittivat.

Tämä keskikohta on jokaisen Gaialle inkarnoituneen ytimessä sekä Gaian ytimessä. Pimeyden ja valon välistä taistelua on käyty Gaian ihmisten tietoisuudessa Atlantiksen romahtamisesta lähtien. Sanomme "ihmisten", kun siihen liittyivät pimeydenvoimat ja valonvoimat ihmismuodossa.

Pyydämme teitä kaikkia muistamaan, että myös pimeimmässä ihmisessä on valoa ja valoisimmassa pimeyttä. Tämä tosiasia on tehtävänne ydin. Jos valoa olevat voivat löytää oman sisäisen pimeytensä ja sitten rakastaa sitä ehdottomasti ja muuntaa sen, he eivät pelkää yhtään ulkoista pimeyttä.

Vihkimys mikä kaikkien maadoittuneidemme on kohdattava, ei ole ulkoinen pimeys, vaan sisäinen pimeys. Tuota pimeyttä nimitetään usein peloksi kaikissa monissa muodoissaan. Pelko on pimeyden luova voima ja rakkaus on valon luova voima. Jotta polariteettien yhteensulautuminen voi tapahtua, valoa olevien on kohdattava oma sisäinen pimeytensä, mikä on pelkoa, ja rakastettava se vapaaksi.

Tämän tiedon myötä loittoryhmämme jäsenet valitsivat sen pimeyden/pelon, minkä he yhdistäisivät maa-astiaan, jota he käyttäisivät inkarnaatiotehtävässään maan päällä. Jotkut jäsenemme päättivät olla ns. vakooja siinä mielessä, että he syntyivät elämään Illuminati-perheen todellisuudessa.

Nämä Illuminati-perheet ovat dragoniaani-DNA:n ensisijaisia kantajia maaplaneetalla. Valitettavasti monet näistä urheista henkisistä sotureista menetettiin kuolemalle tai sille iskostamiselle, mitä heidän oli kestettävä eläessään tuota elämää.

Jos sana "Illuminati" ei ole teille tuttu, annamme nämä linkit:
people.virginia.edu/~sfr/enam481/groupa/illumhist.html
people.virginia.edu/~sfr/enam481/groupa/illumhome.html

Tulemme nyt-hetkessänne kertomaan teille, että konflikti dragoniaanien kanssa – niin kuin kerrottiin antareslaisen Jaqualin kautta – on edelleen jokapäiväisessä elämässänne. Kyse ei nyt-hetkessänne ole lähtemisestä taisteluun, vaan niiden myriadien ITSENNE aspektien pelastamisesta, jotka on "otettu tietoisuudestanne".

Aivan kuten Jaqual johtaa tehtävää yhteisönsä ihmisten vapauttamiseksi, pyydämme, että jokainen teistä lähtee pelastamaan myriadeja ihmisiä, jotka edustavat laajaa, moniulotteista ITSEÄNNE. Olette elämä toisensa jälkeen inkarnoituneet maa-astiaan auttamaan Gaiaa. Muistakaa, että moniulotteinen ITSENNE elää ykseyden nyt-hetkessä. Näin ollen olette valinneet monia eri aikajanoja, joihin olette ottaneet maa-astian.

Joillain noista aikajanoista teidät saatiin kiinni ja menetettiin pimeydelle. Yksi tehtävänne viimeisissä inkarnaatioissanne, loittotehtävissänne Gaian maapallolle, on hakea nuo ITSENNE osat, jotka menetettiin, ja tuoda ne omaan aitoon valoonne ja rakkauteenne. Älkää huoletiko siitä, miten suoritatte tuon hakemisen, sillä kun alatte muuntua valokehoksi, taajuutenne vetää puoleensa ITSENNE kaikki osat, jotka ovat eksyneet pimeyteen.

Nimittäin kun valonne muuntaa nykytodellisuutenne, se jaetaan välittömästi kaikkien ITSENNE ilmaisujen kanssa, jotka ovat ottaneet maa-astian eri paikoissa ja aikajanoilla. Kun Gaia palaa tähän nyt-hetkeen, niin palaavat myös kaikki persoonat, paikat ja asiat, jotka ovat ottaneet astian sen planeetalla.

Kuulemme teidän kysyvän: "Mutta milloin tämä ITSEMME suuri keruu tapahtuu?" Se tapahtuu tietysti nyt-hetkessä. Löydätte nyt-hetken viidennestä ulottuvuudesta ja löydätte viidennen ulottuvuuden ITSESTÄNNE. "Milloin" on kolmannen ulottuvuuden kysymys, mille ei ole mitään kolmannen ulottuvuuden vastausta.

Oppikaa sen sijaan kysymään: "Missä taajuudessa tämä ITSEN suuri keruu tapahtuu?" Vastaus tähän kysymykseen on, että se tapahtuu tietoisuutenne resonoidessa viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Kun tietoisuutenne resonoi korkeampiin taajuuksiin, teillä on rohkeutta havaita haavoittunut itsenne toiminnassa.

Sitten korkeampi tietoisuutenne syleilee tuota sinua ja rakastaa sen vapaaksi. Tietysti oman pelkonne/pimeytenne syleileminen alentaa taas tilapäisesti tietoisuuttanne. Sitten teidän täytyy muistaa moniulotteinen ITSENNE ja kutsuttava apua.

ITSENNE korkeampien ilmaisujen galaktiset ja taivaalliset jäsenet vastaavat tietenkin huutoonne ja tulevat pelastamaan teidät. Kun olette tunnistaneet, pelastuneet, antautuneet ja saaneet apua, muistatte, että jokainen pelaaja tuossa skenaariossa on sinä. Sitten kun käsitätte täysin tämän, nautitte tyydyttävästä ja parantavasta jälleentapaamisesta ITSENNE kanssa.

Tämä jälleentapaaminen näyttää tapahtuvan vasta, kun kolmannen ulottuvuuden harhapeite on poistettu korkeammalla tietoisuudellanne. Kerromme teille myös tyytyväisenä, että meidän perspektiivistämme katsottuna useammat ja useammat Gaian planeetta-alueet resonoivat viidennen ulottuvuuden kynnykseen.

Me, korkeamman ulottuvuuden ITSENNE osat, taputamme omistautumisellenne ja rohkeudellenne. Näillä kynnysalueilla – kuten kutsumme niitä – näemme maatehtävän vapaaehtoisia, jotka ovat ottaneet ihmis-, eläin- ja eetterikehon auttaakseen viidennen ulottuvuuden valon pitämisessä. Ollakseen valonpitäjä ei tarvitse olla ihminen, mutta on oltava pelkonsa mestari.

Tämän mestaruuden ei tarvitse tapahtua kaikilla aikajanoillanne, kun kohtaatte monia eri haasteita elämänne monilla hetkillä. Mestaruutenne ei ole aika tai paikka. Mestaruutenne on olotila, mikä on luonnollinen tulos viidennen ulottuvuuden tietoisuudesta. On tietysti tiettyjä aikoja tai paikkoja, joissa teidän on helpompaa ylläpitää tuo tietoisuustila.

Siksi suosittelemme, että

1. annatte anteeksi itsellenne, että sallitte taajuutenne pudota
2. panette merkille ajat, paikat ja toimet, jotka laajentavat elämäänne tai jotka vähentävät valoanne
3. muistatte sanoa itsellenne sekä kaikille ihmisille, paikoille ja tilanteille, jotka vähentävät valoanne: "Rakastan sinua ehdottomasti."

Tämä yksinkertainen toteamus asettaa tietoisuutenne taas korkeampiin taajuuksiin.

Annamme teille tämän harjoituksen, koska olemme havainneet, että silloin kun ihmisvaatteissa olevat osamme antavat huolestuneelle itselleen jonkin tehtävän, ajatukset menevät riittävästi pois ongelmista ratkaisuihin keskittymiseksi.

Haluamme kertoa teille, että maadoittuneiden osiemme eli ihmisten, sisätasoilla tapahtuu monia muutoksia. Ne jotka sallivat tietoisuutensa laajentua aikaharhan yli, tuntevat näitä muutoksia päivittäin. Kuitenkin ne jotka ovat edelleen sidottuja aikaan, luultavasti tuntevat muutokset ns. myöhemmin.

Ei tietenkään ole aikaa eikä "myöhemmin", paitsi kolmannen ulottuvuuden hologrammiprojektiossanne. Tämä hologrammiprojektio alkaa muuttua, koska monet sen asukkaat alkavat laajentaa tietoisuuttaan hologrammitodellisuuden rajojen yli, kokeakseen toisen todellisuuden, joka perustuu totuuteen.

Tämä uusi todellisuus ei ole uusi, koska se on ääretön. Se on ääretön, koska se resonoi aika- ja paikkarajojen ulkopuolella. Olemme puhuneet usein todellisesta maailmasta 3D-hologrfammin ulkopuolella, mutta on jotain, mitä emme ole kertoneet. Älkää luulko, että kerromme kohta järkyttäviä uutisia. Itse asiassa olemme viitanneet tähän viestiin monta kertaa. Erona on, että nyt-hetkessänne useammat teistä pystyvät ymmärtämään viestin ytimen eikä sen alempaa kuvastusta.

Kuten olemme sanoneet myriadeissa tilanteissa, havaitsemanne todellisuus on se, missä elätte. Se mitä nyt tapahtuu, on kaunis valon sadonkorjuu. Jos voisitte nähdä maailmanne meidän perspektiivistämme, näkisitte kauniin valoshow'n, millainen teillä saattaisi olla jossain konsertissa.

Hahmotamme Gaian eläväksi olennoksi, missä on erilaisia valo- ja pimeyssaarekkeita. Monta aionia Gaian keho oli pääasiassa pimeydessä, kera valoaikajanojen mitkä sammutti leviävä pimeys. Näemme nyt enemmän ja enemmän valosaarekkeita, jotka säteilevät rakastamaan ehdottomasti pimeyssaarekkeita.

Ehkä ihmettelette, miten maa-alue voi rakastaa ehdottomasti. Näin ollen muistutamme teille, että Gaia-planeetta on elävä olento. Aivan kuten teillä on immuunijärjestelmä parantamaan keho-osianne, jotka ovat sairaita tai vammautuneita, Gaia voi käyttää omaa immuunijärjestelmäänsä parantamaan planeettakehoaan.

Gaian viidennen ulottuvuuden valosaarekkeilla on paljon parannuskykyä, koska ne resonoivat ehdottomaan rakkausvoimaan. Siksi Gaian pimeyssaarekkeet pienenevät jatkuvasti, koska sen valo muuntaa/parantaa ne.

Kuten heränneet ihmisemme tietävät, pelon pimeys voidaan muuntaa vain ehdottoman rakkauden valolla. Pimeydenvoimat ovat jatkaneet pelkokampanjoitaan ja selkkauksiaan, mutta kasvava ihmisenemmistö ei osallistu niiden harhakuvapeliin.

Koska kolmannen ulottuvuuden maapallo on hologrammi, kaikilla – myös eläimillä ja kaikilla Gaian olennoilla – on kyky osallistua tämän hologrammin muuttamiseen. Pitkän Kali Yugan aikana maapallo oli kauimpana multiversumin suoran valon kulta-ajasta. Näin ollen pimeys oli pääohjelmoija.

Kuitenkin nyt kun maapallo on kulta-ajassaan, olette suorassa linjassa multiversumin valon kanssa. Siksi teillä kaikilla – jokaisella olennolla maan päällä – on pääsy tähän korkeampaan valoon, jos päättäisitte hyväksyä sen. Ennen kuin olitte kulta-ajassa, teidän täytyi etsiä valoa, mikä oli usein piilossa pimeydessä.

Nyt vuoden 2014 nyt-hetkessä olette olleet suorassa linjassa tämän äärettömän valovirran kanssa yli kaksi vuottanne. Sanomme teille rakkaat ihmiset, jotka olette eläneet monta vuotta Kali Yugan pimeintä aikaa, ettei kaksi vuotta ole kovin pitkä aika teidän aikamittauksellanne.

Onneksi tämän ykseydestä virtaavan moniulotteisen valon ensimmäinen tehtävä on vapauttaa aikaharhasta. Roikutte kiinni tässä harhakuvassa, koska ajasta on tullut tapa, minkä mukaan olette jäsentäneet elämänne monta inkarnaatiota. Toisaalta havaitsemme, että monet teistä alkavat päästää irti aikaharhasta ja leijuvat ITSENSÄ viidennen ulottuvuuden ja ylempiin ilmaisuihin. Näemme myös, miten vaarallista tämä voi olla maa-astiallenne. Jos leijutte ajan ulkopuolella autoa ajaessa, katua ylittäessä tai liedellä keittäessä, voitte vahingoittaa maa-astiaanne.

Näin ollen ehdotamme, että otatte päivässänne "aikaa", jolloin voitte asettaa maa-astianne turvallisesti tuoliin ja sallia ITSENNE vierailla todellisessa moniulotteisessa kodissanne. Tämä on kuin leikkiajan antamista lapselle, jotta hän on kärsivällinen kolmannen ulottuvuuden velvollisuuksien ja toimintojen "ajan".

Meidän perspektiivistämme korkeammista ulottuvuuksista vaikutatte kaikki ravihevosilta, jotka odottavat portilla kellon ääntä, jotta voitte juosta niin nopeasti, kuin pystytte. Haluatte juosta kotiin, mutta Äiti Gaianne tarvitsee kasvavaa valoanne, jotta sekin voi palata kotiin. Tiedämme pyytävämme teiltä paljon.

Muistakaa, rakkaat ihmisemme, ettei ylösnousemus ole pakopaikka. Ylösnousemus on tehtävä, mihin suostuitte vapaaehtoisesti ennen inkarnoitumistanne. Ei, kaikki ihmiset eivät tulleet vapaaehtoisena tähän tehtävään, mutta jos luet tätä viestiä, olet luultavasti tässä joukossa.

Ylösnousemuksesi elintärkeä osa on muistaa, että sinä olet todellisuutesi luoja. Siksi sinä ohjelmoit hologrammiisi kaiken, mitä tapahtuu elämässäsi. Tunnemme kollektiivisen vastustuksenne tähän viestimme osaan, mutta muistutamme teille, että ohjelmoitte myös muut elämänne myriadeissa rinnakkais- ja vaihtoehtotodellisuuksissa. Siksi on aina vaihtoehtoja.

3D-perspektiivistä kuolema on tragedia, mikä aiheuttaa suurta surua ja menetystä, mutta sen moniulotteisen ITSENNE perspektiivistä, joka ohjelmoi 3D-elämänne, kuolema merkitsee poistumistanne hologrammista. Kuoleman kohtaaminen on myös voimakas vihkimys, mikä pakottaa teidät katsomaan syvälle elämäänne ja määrittelemään, mikä on oikeasti tärkeää ja mikä on kolmannen ulottuvuuden häiriötekijä tehtävässänne.

Itse asiassa monet teistä ovat ohjelmoineet kuolemanlähikokemuksen elämähologrammiinne, silloin kun harhaudutte liikaa todellisesta inkarnoitumissyystänne. Tällä tavalla voitte "nollata" ohjelmanne. Kuolemanlähikokemuksia voi tapahtua myös merkittävässä vihkimyksessä ITSENNE korkeampaan ilmaisuun.

Kolmas ulottuvuus opettaa teille, että kuolema on vihollisenne ja teidän on oltava vahvimpia selviytyäksenne. Tätä viestiä on ensisijaisesti pimeyden saarekkeilla. Silloin kun tuo alue muuntuu valotietoisuuden korkeampaan taajuuteen, tuon alueen olennot alkavat oivaltaa, että kolmannen ulottuvuuden elämä on harhaa ja se elämä, mitä he haluavat kokea, on itse asiassa korkeammissa todellisuusulottuvuuksissa.

Kun useammat ja useammat teistä tulevat oman energiakenttänsä mestariksi, mikä on tietoisuutenne, muistatte, että teidän on oltava myös tunteidenne ja ajatustenne mestari. Ne ajatukset ja tunteet joiden sallitte jäädä auraanne, vaikuttavat tietoisuustilaanne, aivan kuten tietoisuustaajuutenne/tilanne vaikuttaa ajatuksiinne ja tunteisiinne. Kun olette pimeysalueen vankina, on erittäin vaikea tulla tähän johtopäätökseen. Niinpä ylistämme kovasti niitä mestareita, jotka auttavat Gaiaa puhdistamaan näitä pimeyssaarekkeita.

Kun teistä tulee energianne mestari, oivallatte myös, että kaikki elämä on yhtä tärkeää. Kolmannen ulottuvuuden hologrammiprojektiossa oltaessa on helppoa uskoa, että vain ihmiset ovat tärkeitä ja myriadit muut elämänmuodot, jotka jakavat planeettanne, ovat kaukana alapuolellanne.

Totuus on, että maapallo voisi hyvin selviytyä ja itse asiassa kukoistaa enemmän, jos kaikki ihmiset lähtisivät. Kuitenkin ilman "merkityksettömiä" hyönteisiä Gaian koko planeetan ekosysteemi voisi romahtaa. Ihmistemme on hyvä muistaa, että he eivät ole millään tavalla parempia kuin Gaian valtavan ekosysteemin mikään muu osa.

Olemme varmoja, että tätä viestiä lukevat tiedostavat, että ihmiskunta on aiheuttanut suurta vahinkoa kotiplaneetalleen ja on saattanut Gaian tuhoutumisen partaalle useamman kerran, kuin rajallinen historianne paljastaa. Siksi muistutamme teille, että kaikki elämä Gaian keholla on elintärkeää ja pyhää.

Suuren moniulotteisen ITSEMME rakkaat ihmisilmaisut, muistakaa kulkea pehmeästi äitinne keholla. Lähettäkää hänelle ehdotonta rakkauttanne jokaisella hengenvedollanne. Muistakaa, että nykyinen fyysinen inkarnaationne, mikä vaikuttaa kovin tärkeältä teille, on vain pelkkä murto-osa ITSESTÄNNE ja alle millisekunti Gaian "ajasta".

Kun siirrytte aikaharhan rajojen ulkopuolelle, siirrytte myös niiden monien harhojen ulkopuolelle, joita olette pitäneet totuuksina myriadien inkarnaatioiden ajan. Tämä tietoisuutenne laajentuminen totuudesta tapahtuu nyt-hetkessänne. Joskus nämä totuudet houkuttelevat teidät lankeamaan pelkoon, vihaan, suruun tai tuomitsemiseen, mikä alentaa tietoisuuttanne.

Tietoisuustaajuus asettaa havaintoulottuvuutenne ja elätte havaitsemassanne todellisuudessa. Koska huomaamme, että haluatte elää korkeammissa valotaajuuksissa, muistutamme teitä kalibroimaan tietoisuutenne aina korkeampiin taajuuksiin.

Kun jatkatte ylösnousemusprosessianne, siirrytte harmoniasta maapallon kolmannen ulottuvuuden hologrammiprojektion kanssa, harmoniaan Gaian todellisen planeetta-ITSEN kanssa viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli. Muissa ylösnousemuselämissä teillä kaikilla (myös niillä jotka ovat eksyneet pimeyteen) on ollut ylösnousemuskokemuksia.

Ylösnousemus ei tee teistä pyhimystä. Ylösnousemus merkitsee pelkästään, että tietoisuutenne on palannut moniulotteisen ITSENNE taajuuksiin, mikä värähtelee kolmannen/neljännen todellisuusulottuvuuden harhakuvien yläpuolella. Tässä nykyelämässänne erilaista on se, että maapallon kolmannen/neljännen ulottuvuuden hologrammiprojektio sulkeutuu. Gaia ja sen kaikki asukkaat palaavat todelliseen moniulotteiseen ITSEENSÄ.

Niiden jotka haluavat ottaa fyysisen muodon opiskellakseen syyn ja seurauksen planeettakoulussa, täytyy kytkeytyä eri planeettaan. Ne ihmiset jotka eivät tunne olevansa valmiita syy- ja seurausoppituntiensa osalta, vaihtavat pelkästään Gaian hologrammiprojektion toisen planeetan hologrammiprojektioon saattaakseen loppuun koulutuksensa. Mikään ulkoinen lähde ei tuomitse, koska käsite "ulkoinen lähde" on kolmannen ulottuvuuden harhakuva.

Itse asiassa myös käsite "tuomitseminen" on kolmannen ulottuvuuden harhakuva. Tuntiessanne olevanne edelleen kolmannen ulottuvuuden harhan vankina, ette pysty ymmärtämään tätä viestiä. Silti "muna" joka on peittänyt teidät alkoitsenä, halkeilee ja olette ilmestymässä uuteen todellisuusversioon. Ehkä kysytte, onko viestimme totta vai ei. Tämä todellisuutenne kyseenalaistamisen aloittaminen avaa mielessänne ikkunoita, jotka sallivat jatkuvasti laajentuvan valon loistaa tietoisuuteenne.

Lopuksi muistutamme teitä vetämään kaiken huomionne siitä, mitä ette halua ilmentää. Muistakaa samalla tunnistaa jokapäiväiset ihmeet, jotka lisääntyvässä määrin siunaavat elämäänne, ja lähettää kiitollisuutta niille.

Siunausta ylösnouseville ihmisillemme. Pidämme valoa, odottaessamme paluutanne.

Arcuruslaiset

-----------

Anita <3 ..

Antareslaiset ; Jaqualin tarina, osa 3

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 15.08.2014 14:05

JAQUALIN TARINA, OSA 3

Antareslaisia kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
10.8.2014

Henkiseksi soturiksi tuleminen

Sue puhuu:

Rakas Jaqual, olen tarvinnut vähän aikaa, ennen kuin pystyin kuulemaan tarinamme seuraavan osan, koska muistaakseni se ei ollut kovin miellyttävä. Kenties siksi kadotin tuon osan kirjoituksistani. Kutsun sinua nyt, koska sinä otit itse asiassa yhteyttä minuun. Meditoin, mutta minulla oli vaikeuksia päästää irti ajatuksistani ja tunteistani.

Sitten kun lopulta rentouduin nyt-hetken tyyneen keskukseen, kuulin nimesi. Siksi olen palannut pyytämään sinua jatkamaan tarinasi kertomista. Kenties ajan kuluminen siitä, kun ensimmäisen kerran vastaanotin - ja hukkasin - sen 1990-luvun puolivälissä, on tehnyt minusta riittävän rohkean säilyttämään tämän kommunikoinnin ja myös jakamaan sen toisten kanssa.

Jaqual puhuu:

Olen Jaqual. Kyllä, tulin meditaatioosi, koska tiesin olevan tarinani jatkamisen nyt-hetki. Suzille, olen samaa mieltä, että olet vältellyt tarinaani taisteluun menemisestä. Näen, että olet väsynyt kaikkiin kolmannen ulottuvuuden taisteluihin. Olet muistanut ja jatkuvasti muistat myriadeja elämiä, joissa taistelit kuolemaan saakka. Joissain näistä elämistä taistelit kukistaaksesi ja toisissa - kuten omassa tarinassani - taistelit pelastaaksesi.

Koska pelko on suurin vihollinen kohdatessamme yhteenoton, ennen menemistä minkäänlaisiin taisteluvoimiin meidän täytyy kohdata kaikki pelkomme. Fyysisessä maailmassa missä nyt elät, on monia taisteluja. Jotkut niistä ovat kätkettyjä ja jotkut hyvin tiedossa. Siksi on todellakin nyt-hetki jatkaa tarinaani.

Olen edelleen Muistamistemppelissä. Kun seison kolmannen, keltaisen oviaukon kynnyksellä, tiedän olevani valmis muistamaan, miten minusta tuli henkinen soturi. Kerron ensin lisää henkiseksi soturiksi tulemisesta. Myöhemmillä vierailuilla kerron, miten henkiseksi soturiksi tuleminen on hyvin erilaista kuin eläminen henkisenä soturina, joka on vapaa kaikista peloista.

"Vapaa kaikista peloista?" kysyn itseltäni. Miten se voi olla mahdollista? Tiedän, että minun on kuljettava keltainen käytävä löytääkseni vastauksen. Kun astun keltaisen kynnyksen yli, löydän itseni isäni keksimästä aluksesta ...

Olen laittanut aluksen automaattiohjaukselle kulkiessani kohti salaista tapaamista komentaja Malteesen ja hänen tovereidensa kanssa. Minun on mentävä syvälle viidennen ulottuvuuden ITSEENI saadakseni etsimääni opastusta. Valmistauduin vasta soturikoulutukseen, kun dragot hyökkäsivät maailmaamme. Siksi en ollut saanut mitään ulkoista koulutusta. Näin ollen minun on löydettävä tuo koulutus korkeammasta ITSESTÄNI.

Huomaan, että meditatiivinen tila tulee minuun hitaasti, koska mieleni on täynnä epäilyä ja hämmennystä. Onneksi isäni opetti minua meditoimaan sulautumalla yhteen tietoisuuteni kanssa, jotta se opastaa minua. Näin ollen päätän elää uudestaan tuon nyt-hetken ...

"Poikani, käänny ympäri mielessäsi katsomaan korkeampiin taajuuksiisi. Kuvittele, että näet pitkän valotunnelin. Hyvä. Mene nyt rauhallisesti sisään. Näet ensin ehkä vain pimeyttä, koska se on ITSESI alue, jota et ole vielä tutkinut. Ole siksi hiljaa pimeydessä ja tee siitä ystäväsi. Pimeys on vain tietoisuutesi osa, mihin et ole vielä herännyt.

"Kun tunnet urheasti pimeyden ympärilläsi, katso sisääsi ja löydä oma valopilkkusi. Löydät sen sydämestäsi, joka on käpertynyt siihen rakkauteen, mitä sinulla on kansaasi kohtaan ja heillä on sinua kohtaan. Tunne tämän rakkauden mukava lämpö ja salli sen hitaasti valaista pimeys jatkuvasti laajentuvalla valollaan.

"Pysy erossa, kun tarkkailet valon säteilevän ytimestäsi ja täyttävän tunnelisi valolla. Tunneli on muuttunut mustasta kirkkaankeltaiseksi ja kehosi on muuttunut tiheästä fyysisestä muodosta valokehoksi. Kun seisot tunnelissa, löydä rauha sydämestäsi, mikä säilyttää valokehotaajuutesi.

"Kun menet taisteluun, paras taktinen etu on pysyä jatkuvassa yhteydessä valokehoitseesi, joka ylivalaisee sinut. Et ole fyysinen muotosi. Käytät fyysistä muotoasi. Olet valokehosi. Tunnetko tämän totuuden sydämessäsi?"

Olen niin syvällä kokemuksessani, että kuulen nuoremman itseni äänen sanovan: "Kyllä, isä. Tunnen tuon kokemuksen. Itse asiassa tunnen myös valokehon ylivalaisevan minut."

"Poikani, kun tunnet valokehon ylivalaisevan sinut, päästä hitaasti irti ajasta ja palaa viidennen ulottuvuuden nyt-hetkeen. Harjoituksen myötä voit oppia vaihtamaan tietoisuutesi fyysisestä kuoresta valokeho-ITSEKSI. Silloin saat kokemuksen, että olet valokeho, joka ylivalaisee fyysisen itsesi. Pystytkö tekemään sen nyt?"

Muistan, miten yritin ja yritin siirtää tietoisuuteni valokehoon, mutten kyennyt tekemään sitä. Sitten tunsin isäni koskettavan lempeästi aluetta sydämeni ja kaulani välissä, minkä myöhemmin opin olevan korkea sydän. Ensin tunsin hädin tuskin hänen kosketustaan, mutta hänen kätensä tuli lämpimämmäksi ja lämpimämmäksi, kunnes siitä tuli kuuma. Olin vetäytymässä pois kuumuudesta, kun yhtäkkiä tunsin jotain, mitä voisin nyt kutsua orgasmitunteeksi.

Olin yhtäkkiä valokehoni sisällä. Voi, miten upea tunne. Minulla ei ole aavistustakaan, miten pitkään minulla oli tämä tunne, kun resonoin selvästi siihen nyt-hetkeen, mistä isäni oli usein puhunut. Tulin vähitellen tietoiseksi tiheästä muodosta, mikä oli huolenpidossani ja suojeluksessani.

Muoto oli hyvin pieni, kun olin edelleen lapsi. Kun katsoin tuota lasta, näin muutamia terveysongelmia, jotka korjasin välittömästi. Muistan ihmetelleeni, millaista olisi käyttää niin pientä tiheää muotoa, kun olin yhtäkkiä tuo pieni tiheä muoto. "Ei", sanoin ääneen, kun silmäni lensivät auki ja näin isäni hymyilevät kasvot.

"Erittäin hyvä, poika", hän sanoi. "Harjoituksen myötä muistat, miten koetaan sekä valokeho että fyysinen muoto samassa nyt-hetkessä. Mene kotiin harjoittelemaan tätä taitoa. Kun palaat ensi kuussa, opetan sinulle lisää."

Mutten palannut oppimaan lisää. Isästäni tuli aina vain hämmentyneempi ja melkein pelokas. Sitten kuukauden päästä kimppuumme hyökättiin. Tiedän nyt, että hän oli nähnyt tuon mahdollisen todellisuuden. Se oli viimeinen kerta, kun näin isäni elossa fyysisessä muodossaan. Tiesin jotenkin myös, että hän oli käyttänyt melkein kaiken jäljellä olevan fyysisen aikansa viimeistellen alusta, millä nyt lensin.

Aivoni halusivat tulla pois meditaatiosta, mutta tunsin valokehon ylivalaisevan minut ja kertovan minulle, että minun täytyi saattaa loppuun tuo oppitunti nyt. Minulta vaati suurta keskittymistä pitää silmät suljettuna, luottaa alukseen, luottaa omiin vaistoihini ja päästää irti kiinnittymisestä fyysiseen muotooni. Tunsin pelon haluavan tunkeutua kokemukseeni, joten ympäröin pelon keltaisella valolla muuntaakseni sen voimaksi.

Ihmettelin, miten osain muuntaa valon tuolla tavalla, kun kuulin/tunsin valokehoni sanovan: "Kerroin sinulle juuri, miten energiaa muunnetaan, mutta sinun on oltava yhdistynyt minuun voidaksesi olla vapaa ajasta. Muuntaminen vie pitkän aikaa, kun olet ajan ympäröimä."

Olin lumoutunut ajatuksesta "olla ajan ympäröimä", mikä ei täysin ilmaissut sitä, että kommunikoin oman valokehoni kanssa. Olin kuullut tuon tyyppisestä kommunikoinnista, mutta se tapahtui vasta vuosikymmenten temppeliopiskelun jälkeen. "Meillä ei ole vapautta ajasta", valokehoni sanoi.

Vilauksessa minua ei enää ympäröinyt aika, vaan valokehoni. Voi, valokehona olemisen tunne oli melkein enemmän, kuin fyysinen muotoni pystyi kestämään. Tunsin, että aloin lähteä fyysisestä kehosta, mutta sen sijaan valokehoni jättikin minut.

"Ei", kuulin sen sanovan yläpuoleltani. "Ei ole sinun nyt-hetkesi lähteä fyysisestä muodostasi. Sinua tarvitaan tehtäväsi suorittamiseen. Tunne minun, oman valokehosi, leijuvan yläpuolellasi korkeammassa värähtelyssä. Voit tehdä sen kuvittelemalla, että olen pääsi yläpuolella."

Tottelin ohjeita ja kuvittelin oman kehoni valon, valokehoni, ylivalaisevan minut, kun pysyin täysin yhdistyneenä fyysiseen muotooni. Oli suuri uhraus viivyttää tuota valokehona olemisen kokemustani, mutta tiesin, että kansani tarvitsi minua. Vähänpä tiesin siitä, miten monta pitkää vuotta kuluisi, ennen kuin voisin palata olemaan valokehoni. Siitä lähtien pystyin kuitenkin tuntemaan, että se ylivalaisi minut.

Yhtäkkiä fokukseni palasi alukseen, kun se informoi minulle, että olimme lähestymässä määränpäätämme. Lähetin telepaattisen kutsun komentaja Malteeselle ja hän vastasi välittömästi: "Olemme saapuneet määriteltyyn paikkaan. Emme halunneet käyttää teknologiaamme sijaintisi määrittämiseen."

"Kyllä", vastasin telepaattisesti. "Olen nyt laskeutumassa." Tuosta hetkestä lähtien olin henkinen soturi. Laskeuduin koneellani ja kutsuin komentaja Malteesen ja hänen 12 miehistönjäsentään seuraani konferenssihuoneeseemme. Saavuttuaan he kuuntelivat, kun annoin yksityiskohtia siitä, mitä maailmassamme oli tapahtunut. He kaikki hallitsivat tunnereaktionsa valjastaakseen kaiken energiansa taisteluun.

Pian meillä oli suunnitelma. Vangitun kansamme yhden jäsenen telepaattisesta kommunikoinnista tiesimme, että dragot olivat lähettämässä kansaamme eri paikkoihin. Meidän oli autettava heitä, ennen kuin heidät lähetettiin pois. Olimme juuri lopettamassa kokouksemme, kun tunsin/kuulin/näin viestin valokeholtani.

Kerroin sotureille lyhyesti kokemuksestani, mistä he olivat kaikki kuulleet, ja he ymmärsivät sen. He kuuntelivat tarkkaan, kun annoin valokehoni käyttää fyysistä astiaani sanoakseen:

"Yhtenäinen tietoisuutenne on paras työkalu dragoniaanien kukistamiseen. Niitä on monia ja teitä on muutama, mutta voimanne on yhdistetty ja nyt voitte ajatella yhtenä mielenä. Niiden täytyy toimia yksilöinä ja ne voivat tehdä vain, mitä ne on määrätty tekemään. Toisaalta jos te kykenette pysymään yhdistyneenä yhtenäiseen tietoisuuteen, voitte toimia yhtenä olentona, millä on monta ilmaisumuotoa.

"Suunnitelmanne on tehokas, mutta mahdoton, ellette pysy yhtenä olentona. Siksi vaadimme, että te kaikki yhdistytte valokehoonne samalla tavalla kuin Jaqual."

Valokehoni johti meidät sen prosessin läpi, minkä olin juuri kokenut. Koska olimme kaikki valmiita kohtaamaan kuolemamme, rajoittunut ajattelumme vapautui ja pystyimme kokemaan, että valokeho ylivalaisi meidät. Koska valokehomme resonoi viidennen ulottuvuuden ykseyteen, yhdistyimme kaikki yhtenäistietoisuuteen yhden valokehomme kautta.

Kukaan meistä ei tiennyt, miten kauan olimme tässä ryhmämeditaatiossa, kun valokehomme vei meidät ajan ulkopuolelle. Huomasimme kuitenkin palatessamme fyysiseen muotoon, että vain muutama minuutti oli kulunut. "Miten niin voi olla?" ihmettelimme ryhmämielessämme. Meidän jokaisen hymy kertoi, että olimme jättäneet ajan.

Silloin oivalsimme, että kaikki henkiset soturit ovat yhdistyneet ykseyden nyt-hetkessä. Tämä side oli se tapa, millä voisimme onnistua. Kun palasimme omiin aluksiimme, tiesimme kaikki, että jotkut meistä menettäisivät fyysisen muotonsa. Näin ollen lupasimme, että jos lähtisimme fyysisestä kehosta, valokehomme ylivalaisisi ryhmäämme, kunnes tehtävämme oli suoritettu.

Puhuessani valokehon kautta koin täydellisen vapauden kaikesta pelosta. Minusta oli tullut henkinen soturi ja tiesin välittömästi, että kuolema tarkoitti vain paluuta valokehoon. Valitettavasti opin myöhemmin, että oli kuolemaa pahempia asioita.

-----------

Anita <3 ..

Antareslaiset ; Jaqualin tarina, osa 4

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 20.08.2014 09:31

JAQUALIN TARINA, OSA 4

17.8.2014

Rakkauden löytäminen

Sue puhuu:

Rakas Jaqual, en ole ottanut yhteyttä sinuun muutamaan päivään. Kyllä, minulla on ollut kiire, mutta tiedän myös, että olet menossa taisteluun. Laitan aina kädet silmille katsellessani elokuvia tai ohjelmia, kun taistelu alkaa. Olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut armeijasta. Luultavasti tuo kiinnostus johtuu tiedostamattomista muistoistani sinusta ja Mytrestä. Nyt olen valmis pyytämään sinua jatkamaan tarinaasi taisteluun menemisestä.

Jaqual puhuu:

Puhun sinulle taas kolmannesta, keltaisesta oviaukosta, kun tulen henkiseksi soturiksi. Olen löytänyt sisältäni henkisenä soturina olemisen energiakentän. Nyt jaan kokemukseni henkisenä soturina palvelemisesta. Kertomukseni jäi viimeksi kolmeentoista mieheen uudessa komennossani muuntumassa valokehoksi.

Sitten kun olimme kaikki yhdistyneet valokehon ja sen yhtenäistietoisuuden kautta, minkä olimme jo muodostaneet, olimme valmiita kohtaamaan dragoniaanit. Meitä oli vain muutama ja meidän oli oltava ovelampia taistelussa noin sataa dragoa vastaan. Meillä oli kuitenkin kaksi asiaa, mitkä olivat mahdottomia näille drago-sotureille. Meillä oli moniulotteinen yhteys omaan valokehoomme ja meillä oli syvä yhtenäistietoisuus toistemme kanssa.

Aseistettuna näkymättömillä aseillamme lähdimme vapauttamaan väkeämme. Alukseni oli paljon parempi kuin muiden, joten otin johdon. Valitsimme reitin, mikä oli normaalien lentosuunnitelmien ulkopuolella, jotta saavuimme dragoniaanien tukikohtaan suunnasta, mistä ne eivät osaisi odottaa.

Tietojemme mukaan dragot luulivat, että kaikki siirtokunnassamme olivat kuolleet eikä kellään joka palaisi maailmaamme, olisi keinoa määritellä, mitä oli tapahtunut tai miten löytää puuttuvat ihmiset. Toivoimme, että niistä tulisi laiskoja tuon harhakuvan kera. Laiskuus ei kuitenkaan ollut dragojen yleispiirre. Toisaalta ne nauttivat kovasti rämäköistä juhlista taistelun jälkeen, mikä antaisi niille muuta ajateltavaa - niin ainakin toivoimme.

Suunnitelmamme oli sädettää väkemme aluksiimme, kun mikään alus ei voinut ottaa heitä kaikkia. Mutta ensin meidän oli paikannettava, missä he olivat dragoniaani-leirissä. Päätimme käyttää yhteyttämme siihen mieheen, jonka kanssa olimme kommunikoineet telepaattisesti.

Taas hänestä oli suuri apu ja hän kertoi meille täsmälleen, mistä heidät löydetään. Hän kertoi myös, että meidän oli toimittava välittömästi, koska heidät oli määrä kuljettaa pois seuraavana päivänä. Meidän oli saatava dragot pois planeetalta ja aluksiemme luota. Tarvitsimme jotain häiritsevää tekijää, minkä täytyisi olla minä.

Alukseni oli kohde, minkä ne tunnistaisivat erityislaatuiseksi, ja ne seuraisivat minua ottaakseen sen kiinni. Kun menin leirin ohi, näin niiden juoksevan aluksiinsa. Ne eivät halunneet ampua minua alas, koska ne halusivat uuden alusmuodon ehjänä. Niitähän oli monia ja minä olin yksin.

Näin houkuttelin ne ilmaan ja jättämään vain muutaman dragon vartioimaan vankejaan. Tietäessään, että apua oli lähellä, vangit aloittivat omat suunnitelmansa muutaman vartijan nujertamiseksi. Antareslaisilla oli taito, mitä kenelläkään dragoniaanilla ei ollut - kyky siirtyä ylemmän neljännen ulottuvuuden muotoon.

Koska tuo ulottuvuus oli näkymätön dragojen havaintotavalle, yksitellen niiden vangit vilahtivat pois vartijoiden näkökentästä. Ego oli hämmentänyt dragoniaanit. Ne eivät olleet ajatelleet, että joukko haavoittuneita ja lyötyjä "orjia" voisi itse asiassa siirtää itsensä taajuuteen, mikä oli heidän näkökykynsä ulkopuolella.

Nyt kun he tiesivät voivansa pelastua, näkymättömät vangit pystyivät helposti päihittämään vangitsijansa. Näkymättömät vangit ottivat vartijoiden aseet ja käyttivät niitä näitä vastaan. Pian vartijat olivat kaikki kuolleet ja aloimme sädettää ylös väkeämme. Valitettavasti yksi vartija oli kutsunut apua ja tiesimme, että pian lisää dragoja palaisi tukikohtaansa.

Tarvitsimme uutta häiritsevää tekijää, mikä oli taas jälleen alukseni. Aloin ampua drago-aluksia ja sitten lähdin pois siinä toivossa, että ne seuraisivat minua. Valitsin tämän taktiikan syötiksi saadakseni niiden huomion. Sitten muiden alustemme kiitäessä takaisin planeetallemme kansamme kanssa, johdattaisin ne eri suuntaan.

Tiesin, että minut luultavasti tapettaisiin, mutta se olisi hyvä kuolema. Ja koska olin jo huijannut kuolemaa, oletin, että olin onnekas, kun pystyin häviämään suojelevana soturina enkä haavoittuneena lapsena. Heti kun näin dragoniaanit sensoreillani, lähdin vastakkaiseen suuntaan kuin aluksemme väkemme kanssa. Dragot eivät olleet typeryksiä, joten osa niistä lähti planeettamme suuntaan.

Menin niiden perään ja pystyin ampumaan alas noin puolet noista aluksista, ennen kuin minuun osuttiin. Onneksi olin antanut toisille riittävästi aikaa päästä salaiseen madonreikään, minkä olimme löytäneet matkallamme dragoniaanien leiriin. Alukset kääntyivät takaisin omaa leiriään kohti ajatellen, että ne voisivat aina palata uudestaan planeetallamme. Tiesin tämän olevan totta, joten minun oli tuhottava ne kaikki.

Lentoni oli hyvin urhoollista, mutta lopulta minut ammuttiin alas ja otettiin vangiksi. Olin laittanut aluksen tuhoutumaan automaattisesti, joten ne jotka jäivät ottamaan alukseni, rähähtivät sen mukana. Valitettavasti minut oli viety aluksesta, joten en voinut kuolla sen kanssa.

En puhu siitä, mitä minulle tapahtui ollessani niiden vankina, mutta voit hyvin kuvitella, ettei se ollut miellyttävää. Kun en antanut mitään informaatiota, ne päättivät laittaa implantin aivoihini, jotta ne voisivat aina jäljittää minut. Vielä pahempaa, implantti esti kykyni palata korkeampiin taajuuksiini.

Sitten ne jättivät minut selliin siinä toivossa, että joku yrittäisi pelastaa minut, jotta hänetkin voitaisiin vangita. Tietysti se joku oli rakkain ystäväni komentaja Malteese. Kun implantti oli aivoissani, en pystynyt kommunikoimaan viidennen ulottuvuuden telepatialla, joten en voinut varoittaa häntä siitä, että vangitsemiseni oli ansa.

Hän kuitenkin pystyi jäljittämään minut. En tiedä, miten kauan olin ollut vankina, mutta riittävän pitkään, että ystäväni palasivat hakemaan minua palautettuaan kansamme planeetalle. Planeetallamme Malteese löysi uuden aluksen tekniset tiedot sieltä, missä olin kertonut niiden olevan.

Informaation perusteella antareslaiset olivat kyenneet laittamaan naamiointilaitteen komentaja Malteesen alukseen. Suureksi yllätyksekseni KM, kuten kutsuin häntä, pystyi sädettämään minut ulos sellistäni. Päästyäni hänen alukseensa varoitin häntä implantistani. Hän ei ollut yllättynyt, mutta hyvin surullinen siitä, ettei hän voinut viedä minua kotiin. Hän oli kuitenkin taistellut dragoja vastaan vuosikymmeniä ja oli valmistautunut todennäköiseen implanttiini.

"Ennen kuin tulin pelastamaan sinua", KM sanoi, "löysimme kaukaisen planeetan ja loimme viidennen ulottuvuuden kupolin, minkä läpi dragot eivät pysty tunkeutumaan. Olemme jättäneet aluksen sinne sinulle, jottei sinua saada kiinni tuolla planeetalla. Tiedämme, että myös sisäisen jäljityslaitteesi kanssa voit olla ovelampi kuin dragot ja taistella niitä vastaan.

"Turvallisen piilopaikan kanssa pystyt jatkamaan taistelua, kun siirrämme yhteisömme uuteen paikkaan. Sitten kun se on tehty, löydämme tavan poistaa implanttisi tai tehdä siitä toimimattoman ja palaamme hakemaan sinut kotiin. Siihen saakka olet turvassa."

Lensimme hiljaisuuden vallitessa planeetalle, mikä oli sekä dragoniaanien että antareslaisten alueen ulkopuolella. KM laskeutui aivan viidennen ulottuvuuden kupolin viereen ja opasti minut käytävään, minkä läpi voisin mennä turva-alueelleni. Tunsin itseni sokeaksi ja rammaksi, kun en pystynyt erottamaan viidennen ulottuvuuden kupolia ympäröivästä alueesta, kun olin rajoittunut 3D-havaintotapaani.

Kupolin sisällä ollessamme KM sanoi: "Kansamme on ikuisesti kiitollinen uhrauksestasi emmekä tuota sinulle pettymystä. Löydämme tavan auttaa sinua ja palata hakemaan sinut kotiin." Noiden sanojen myötä rakas ystäväni sanoi: "Näkemiin nyt", kun hän halasi minua, palasi alukselleen ja lensi pois.

Olin yksin. Tietääkseni planeetalla ei ollut ketään muuta, mutta olin turvassa ja minulla oli loppuelämä aikaa parantua.

(Sue: Nyt palaan Jaqualin tarinan jaksoon, jonka vastaanotin 2007.)

Jatkoin lentämistä useita vuosikymmeniä täysin intohimottomana. Taistelin kovasti pelkäämättä kuolemaa, mutta minua ikään kuin suojeltiin eikä mikään voinut tappaa minua. Minusta tuli jopa typerä, mutta se murskasi vain alukseni ja jätti minut vuosiksi syrjäisen planeetan vangiksi.

Noiden vuosien aikana kun olin täysin yksin karulla planeetalla, aloitin ylösnousemukseni. Minun oli syötävä yksinkertaisesti, koska oli vain muutamia juuria ja kasveja, jotka olivat syötäviä. Oli kuitenkin riittävästi vettä ja monia kuumia lähteitä, joissa olin tuntikaupalla pohtien elämääni.

Oli riittävästi eläimiä, joita olisin voinut syödä, mutta olin niin kyllästynyt tappamiseen, että näin mieluummin nälkää, kuin tapoin toisen elävän olennon. Onneksi löytämäni kasvit riittivät - juuri ja juuri - ylläpitämään terveyteni. Minulla oli kuitenkin vain vähän elinvoimaa ja vietin suurimman osan päivästä hiljaisessa mietiskelyssä tai satunnaisilla tutkimuskävelyillä.

Koska olin myös matkustanut enemmän, kuin yhdenkään ihmisen tarvitsi, pysyttelin törmäyspaikkani lähellä ja alukseni suhteellisen mukavissa oloissa. Kommunikointilaite oli vahingoittunut lähes korjauskelvottomaksi. Valitettavasti implantin kanssa en pystynyt laajentamaan tietoisuuttani viidenteen ulottuvuuteen kommunikoidakseni telepaattisesti.

Toisaalta pystyin korjaamaan radion riittävästi sos-viestien lähettämiseen. Valitettavasti tämän viestin kantomatka oli erittäin lyhyt ja sen saattoi kuulla yhtä hyvin myös vihollinen kuin omat joukkoni. Näin ollen en käyttänyt sitä usein. Itse asiassa käytin sitä vain, silloin kun vaistoni kertoi minulle, ettei vihollisia ollut kantomatkan päässä.

Kyllä, olin menettänyt kykyni kommunikoida telepaattisesti, mutta eläminen lähellä maata oli hionut "eläinviestintääni" niin, että vaistoni olivat hyvin korostuneessa tilassa. Pitkät mietiskelytunnit ja eläminen yhtenä luonnon kanssa herättivät minua jatkuvasti sisäiseen ääneen, mikä oli ollut piilossa alituisen syyllisyys- ja piinaitkuni taakse siitä, etten ollut pelastanut yhteisöäni.

Tuo ääni muistutti minulle tyynesti ja rakastavasti kerta toisensa jälkeen, että olin vain lapsi, kun dragot tulivat kaupunkiimme, enkä voinut tehdä mitään heidän pelastamisekseen. Itse asiassa ääni muistutti minulle, että jos en olisi "teeskennellyt kuollutta", ei olisi ollut ketään pelastamassa eloonjääneitä pitkältä ja kamalta orjuuselämältä.

Mutta silti elin tuntien katumusta ja syyllisyyttä äitini kuolemasta. "Ei", ääni muistutti minulle. "Äitisi lähti mielellään ja palasi korkeampiin ulottuvuuksiin olemaan isäsi kanssa. Itse asiassa hän oli tekemässä sen pian joka tapauksessa, koska olit riittävän vanha jätettäväksi kaupungin perheiden huostaan."

Silti vaati vuosia tätä sisäistä keskustelua, ennen kuin pystyin hyväksymään sen, mitä sisäinen ääneni kertoi minulle. Sen tietäminen auttoi, että äitini suunnitteli lähtöä, koska hän kaipasi korkeamman ulottuvuuden elämäänsä. Hitaasti suruni väheni ja aloin tuntea vapautta jatkuvasta syyllisyyden ja katumuksen taakasta.

Lopulta aloin oivaltaa, että elämäni oli ollut hyvä. Olin enemmän kuin täyttänyt velvollisuuteni soturina, joka suojelee siirtomaita dragoniaanien tuhoamiselta, ja olin ollut hyvä johtaja ja uskollinen ystävä. Lopulta aloin nähdä unta, että kävelin pitkää käytävää pitkin.

Tiesin tietenkin, että nämä unet edustivat saapumistani Muistamistemppeliin, mutta niin paljon kuin yritinkin, en koskaan päässyt ovelle. Joka unessa näin oviaukon käytävän päässä pilkkaavan minua avaamaan sen. Mutta kun yritin kävellä ovea kohti, jalkani eivät liikkuneet.

Tiesin silloin, etten pystynyt tekemään tätä matkaa unitilassa. Minun olisi kohdattava, mitä tahansa itse tehtyjä esteitä oli jäljellä, ennen kuin voisin edetä. Koska ruokani kerääminen ja hengissäpysymisen varmistaminen vei vain muutaman tunnin päivässä, minulla oli paljon aikaa etsiä sisältäni.

Toiseen aikaan elämässäni olisin tutkinut koko planeetan, mikä osoittautui itse asiassa asteroidiksi. Tänä aikana halusin kuitenkin nähdä itseni sisälle - lopultakin!! Silloin minulla alkoi olla unia, meditaatioita ja pohdiskeluja, joissa kaikissa oli samanlainen teema.

Opastin itseni pitkän elämäni kaiken pimeyden ja pelon läpi. Muisto toisensa jälkeen suru-, viha- ja pelkokokemuksistani parannettiin hitaasti ymmärryksen, anteeksiannon, hyväksymisen ja itseni rakastamisen laajentavalla valolla.

Yllättävää kyllä, aloin elää kiitollisena siitä rauhasta ja yksinkertaisesta ilosta, että pitkä tuskaelämäni lopultakin parantui. Tuskaa vapautui aalto toisensa jälkeen. Kun annoin anteeksi itselleni, ikivanha tuskani korvattiin kiitollisuudella ajasta ja tilasta tehdä tämä sisäinen matka sekä viisaudesta päättää tehdä se.

Vähitellen pelko korvattiin rakkaudella, viha kiitollisuudella ja suru ilolla. Elin yksinkertaista ja hiljaista elämää. Sisäinen rauhani teki kylmästä yöstä lämpimän ja kuumasta päivästä viileän. Yksinkertainen ruoka alkoi maistua herkulliselta, vaurioituneesta aluksesta tuli rakas kotini, kävelyistäni tuli meditointia ja kuumista mineraalilammista tuli nirvana.

Kun mieleni parantui, myös törmäyksestä aiheutuneet monet ruhjeet, haavat ja pienet vammat parantuivat. Mielestäni tuli selkeä ja vapaa negatiivisuudesta, kehoni muuttui vahvemmaksi ja terveemmäksi ja sydämeni avautui täysin jokapäiväisen elämän yksinkertaisille iloille. Kun sisäinen ääni kertoi minulle, että oli aika kytkeä päälle sos-majakka, melkein kieltäydyin tekemästä sitä.

"Ei", ääni toisti. "Sinun on luotettava minuun tässä ja seurattava neuvoani."

Kun jatkoin vastustusta, oivalsin, että tämä oli viimeinen vihkimys sen näkemiseksi, pystyinkö luottamaan sisäiseen itseeni. Aivan kuin minun oli hyväksyttävä, etten ollut hullu, vaikka puhuin itsekseni, minun oli myös hyväksyttävä, että sisäinen ääni oli moniulotteisen ITSENI korkeampi oktaavi, minkä olin uskonut implantin ottaneen minulta pois.

Sisäisen äänen sinnikkyys johti minut lopulta kytkemään päälle majakan. Yllätyksekseni en löytänytkään minut pelastavaa alusta, vaan toisen aluksen joka tarvitsi minua pelastamaan. Juuri ajoissa avasin kommunikoinnin, jotta pystyin ohjaamaan vahingoittuneen aluksen sijaintipaikkaani. Ajattelin: "Ei, nyt upea turvapaikkani on pilalla." Enpä tiennyt, miten väärässä olin.

On kulunut monta kiertoa sen jälkeen, kun Servania ohjasi vaurioituneen aluksensa erämaakotiini. Koska olin viimein kuunnellut sisäistä ohjettani ja kytkenyt päälle kommunikointilaitteeni, pystyin antamaan hänelle sijaintipaikkani koordinaatit. Koordinaatit eivät olleet olleet osana sos-viestiäni siitä pelosta, että dragot saisivat sen.

Minun oli patikoitava koko päivä löytääkseni hänen sijaintipaikkansa, mutta hän ei ollut kovin loukkaantunut. Uuden vahvuuteni ja sisukkuuteni myötä pystyin helposti kantamaan hänet selässäni omaan leiriini. Hänkin oli antareslainen ja hän kertoi minulle uutisia kotoa. Vasta sitten aloin kaivata sitä.

Koti-ikäväni loppui kuitenkin nopeasti, kun aloin rakastua Servaniaan. Kyllä, minä, Jaqual, rakastuin. Servanian rakkaus osoitti minulle, miten kävellään käytäviä, sillä hän kulki ne kanssani.

Tämä on viimeinen viesti "menneisyydestä", minkä löydän Jaqualista, mutta tiedän, että on lisää ja saan ne nyt-hetkessäni. Kulkemalla neljännen, vihreän oviaukon läpi, Jaqual muisti, miten hän löysi rakkauden.

Seuraamalla Jaqualin tarinaa "haaksirikkoutuneena" planeetalle, oivalsin myös, miksi minulta vei niin kauan muistaa hänen viestinsä. Tunnen, että olemme kaikki samalla sisäisellä matkalla kuin Jaqual. On tärkeää, että otamme "aikaa" olla Gaian maan kanssa, syödä yksinkertaisesti, meditoida joka päivä ja löytää omat yksinkertaiset ilomme elossa olemisesta.

Voimme jäädä niin kiinni 3D-elämän "taisteluihin", että unohdimme olevamme hyvin paljon enemmän kuin maa-astiamme ja se, mitä teemme fyysisessä maailmassamme. Sen löytäminen, kuka oikeasti olemme, on oleellista henkilökohtaisen ja planetaarisen ylösnousemuksemme tässä kohtaa.

Kadotimme kyvyn palata moniulotteisen ITSEMME korkeampiin ilmaisuihin, kun olimme syntyneet fyysiseen kehoomme. Näin ollen meidänkin täytyy keskittyä omaan sisäiseen ääneemme ja planeetan ääneen saadaksemme takaisin luontaiset kykymme, jotka otti meiltä yhteiskunta, mitä johtivat laajasti dragoniaanit ihmisvalepuvussa.

Jaqualin tarina tuli tietoisuuteeni tässä nyt-hetkessä muistuttamaan meille kaikille, että olemme oman kohtalomme mestareita. Näin ollen voimme löytää elämämme rakkauden päättämällä mennä sisäämme, parantaaksemme tuskan ja saadaksemme takaisin rakkauden.

-----------

Anita <3 ..

Arcturuslaiset ; Moniulotteisena johtajana oleminen

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 24.08.2014 22:00

MONIULOTTEISENA JOHTAJANA OLEMINEN

21.8.2014

Me olemme todellisuutemme muutosprosessissa. Sanomme "me", sillä kaikki ulottuvuudet, todellisuudet ja maailmat ovat siirtymässä korkeampaan ilmaisutaajuuteen. Niin kuin on pienimmällä, niin on suurimmalla.

Näin ollen kun kolmas/neljäs ulottuvuus vapautuu kolmannen ulottuvuuden harhatodellisuuden kahleista ja siirtyy kosmisen totuudenvalon viidenteen ulottuvuuteen, myös kaikki ulottuvuudet viidennen yläpuolella siirtyvät seuraavaksi korkeimpaan ulottuvuusilmaisuunsa.

Kun teemme tämän siirtymän, siitä päästetään irti, mikä on ollut hallitseva itsemme ilmaisu. Esimerkiksi me arcturuslaiset laajennamme lähtökohtataajuuttamme 8.-10. ulottuvuudesta 11.-12. ulottuvuuteen.

Samalla tavalla ihmisen lähtökohtataajuus muuttuu kolmannesta/neljännestä ulottuvuudesta viidenteen ulottuvuuteen, mikä oli ennen ITSENNE korkeampi ilmaisu. Maapallon tapauksessa kolmannesta/neljännestä ulottuvuudesta tulee vähitellen vähemmän ja vähemmän asuttava.

Huomaatte, että samalla tavalla kuin aiemmin vaati ponnistelua kokea tietoisesti viides ulottuvuus, tulee aina vain vaikeampaa kokea tietoisesti kolmas/neljäs ulottuvuus. Nytkin tietoisuutenne ehkä näyttää vaeltavan transsimaiselta vaikuttavaan tilaan. Tämä transsimainen tila tuntuu niin luonnolliselta, että te ette halua lähteä siitä.

Kun tämä siirtymä nopeuttaa jatkuvasti tietoisuuttanne, saatte myös uuden perspektiivin fyysiseen maailmaanne. Tämä korkeampi näkökulma tekee teille mahdolliseksi hahmottaa 3D-todellisuutenne "sen yläpuolelta" eikä "jumiutuneena siihen". Toisin sanoen, pystytte tarkkailemaan egoanne korkeammasta ITSESTÄ.

Sitten kun moniulotteinen ITSESI on ohjaksissa, pystyt tekemään tärkeitä päätöksiä, mitkä tekevät SINUSTA elämäsi luojan. Sinusta tulee myös tietoinen monista korkeamman ulottuvuuden, vaihtoehtoisista tai rinnakkaisista todellisuuksista.

Uidessasi kolmannen ulottuvuuden harhassa näet vain sen, mitä ympärilläsi on. Kuitenkin kun saat korkeamman perspektiivin elämääsi, monet prioriteettisi muuttuvat. Ego ei enää kehota sinua päästämään irti meditaatiosta ja luovasta ilmaisusta, jotta voit "palata todellisen elämäsi asioihin".

Kun korkeampi ITSESI on ohjaksissa, oivallat, että se minkä olet hahmottanut vain mielikuvitukseksesi, on itse asiassa todellinen elämäsi. Sitten hitaasti tai nopeasti haluat päästää irti monista alemman taajuuden askareistasi, vastuistasi ja töistäsi.

Tällä tavalla voit helpommin pysyä viidennen ulottuvuuden ehdottomassa valossa ja rakkaudessa. Tietysti hoidat edelleen 3D-asiat, mutta prioriteettisi muuttuvat kovasti, kun tietoisuutesi laajenee korkeampiin ulottuvuuksiin.

Ajattelet ehkä: "Uskallanko uskoa, että se mikä vaikuttaa mielikuvitukseltani, on itse asiassa todellinen maailmani? Jos teen tuon valinnan ja kiinnityn ensisijaisesti viidennen ulottuvuuden mielikuvitukseni tuntemuksiin, merkitseekö se, että kuolen fyysisessä maailmassa?"

Kun meditoitte tai näette unta korkeamman taajuuden todellisuudessa olemisesta, pystyttekö heräämään tai lopettamaan meditoinnin? Tietysti, fyysinen todellisuutenne ei katoa nukkuessanne tai meditoidessanne, eikä se mene pois, kun vaihdatte ensisijaisen identiteettinne fyysisestä 3D-itsestä 5D-valokeho-ITSEEN.

Myös ne jotka todella "kuolevat" kolmannessa ulottuvuudessa, kokevat usein sekä korkeammat maailmansa että kolmannen ulottuvuuden, kunnes he ovat valmiita päästämään irti itsensä matalammasta ilmaisusta. Samalla tavalla valotyöntekijämme kohtaavat "kumpi todellisuus on oikea maailma?" -päätöstilanteen.

Viidennen ulottuvuuden tietoisuustilassa tämä kysymys kehittyy lopulta muotoon "minkä monista todellisuusulottuvuuksista valitsen ITSENI ensisijaiseksi ilmaisuksi?".

Silloin kun tulitte vapaaehtoisesti maa-astiaanne, fyysisestä maailmasta tuli ITSENNE ensisijainen ilmaisu. Ollessanne verhoutuneena edelleen maa-astiaanne, teillä on taipumusta uskoa, että voitte valita vain yhden ensisijaisen ilmaisun.

Kun koette lisääntyvästi moniulotteisen tietoisuutenne, kun samalla hahmotatte myös kolmannen ulottuvuuden maailman, uskotte ehkä, että teidän täytyy valita jokin ensisijainen todellisuus. Tällainen uskomus on, koska vaikka teillä on moniulotteisia kokemuksia, ajattelette kolmannen ulottuvuuden tavalla.

Sitten kun teette enemmän ja enemmän retkiä viidennen ulottuvuuden tietoisuuteenne, alatte myös ajatella moniulotteisesti. Näin ollen "joko-tai" -valintanne joita 3D-maailmanne on täynnä, korvataan oivalluksella, että voitte valita kummankin ja/tai kaiken. Silloin alatte ymmärtää moniulotteisen todellisuuden korkeammasta perspektiivistä.

Kehittyneen ymmärryksenne myötä moniulotteisesta ITSESTÄNNE, muistatte, ettei teidän tarvitse enää valita. Viidennen ulottuvuuden ITSENNE perspektiivistä tiedätte, että teillä on myriadeja ITSENNE ilmaisuja, joita koetaan samanaikaisesti myriadeissa ulottuvuuksissa ja todellisuuksissa.

Vaikea sopeutumiskohta on siinä, että viidennen ulottuvuuden ITSENNE saa vakuutettua kolmannen ulottuvuuden itsenne päästämään irti aika- ja paikkaharhasta. Kolmannen ulottuvuuden ilmaisunne pelkää päästää irti tuosta harhasta, koska muistatatte tiedostamatta, että tuo irtipäästämismuoto on merkinnyt kuolemaa monissa kolmannen ulottuvuuden inkarnaatioissanne.

On erittäin vaikea rikkoa "yksi elämä per henkilö" ja "yksi elämä kerralla" -3D-iskostumia. Nämä säännöt toteavat lisäksi, että jos elätte hyvän elämän, menette taivaaseen, mutta jos elätte huonon elämän, menette helvettiin. Hyvän ja huonon ongelmana on, että niiden määritelmät ovat erilaisia 3D-iskostamisenne mukaisesti.

Koska monia ihmisiä on ohjelmoitu valtavasti ja monet Gaian ihmiset elävät selviytymisrajalla, suurin osa siirtymäprosessista korkeampiin tietoisuustaajuuksiin lankeaa heränneiden valotyöntekijöiden harteille.

Haluamme kiittää teitä, rakkaat valotyöntekijät, suuresta rohkeudestanne ja kestävyydestänne. Tulemme tietoisuuteenne kertomaan: "Teidän jotka olette yhdistyneet moniulotteiseen ITSEENNE, on nyt aika yhdistyä toistenne kanssa."

Galaktisten ja taivaallisten maailmojen edustajat työskentelevät teidän, ITSEMME maasidonnaisten ilmaisujen, kanssa muistuttaen teille: "On nyt-hetki yhdistyä Gaian ja kaikkien sen ihmis- ja ei-ihmisasukkaiden kanssa, jotka ovat halukkaita päästämään irti kolmannen ulottuvuuden astiansa myriadeista harhakuvista ja rajoituksista."

Jokainen uskomus että olette rajoittunut 3D-ilmaisuunne, saa teidät harhan vangiksi. Onneksi sitten kun pystytte ajattelemaan, että olette moniulotteinen, alatte oivaltaa, että teidän ei tarvitse lähteä yhdestä todellisuudesta voidaksenne kokea toisen.

Itse asiassa teillä kaikilla on kyky kokea kolmannen, neljännen ja viidennen ulottuvuuden todellisuutenne moniulotteisen tietoisuutenne nyt-hetkessä. Virittymällä ykseyden nyt-hetkeen voitte arvioida rehellisesti tietoisuustilaanne tarkkailemalla ajatuksianne, tunteitanne ja tekojanne vastikään löytämästänne korkeammasta perspektiivistä.

Voidaksenne palata täyteen tietoisuuteen moniulotteisesta ITSESTÄNNE, teidän täytyy olla elämänne tietoinen tarkkailija. Ensin teidän täytyy tuntea itsenne, ennen kuin voitte muuttaa itseänne.

Sitten kun hahmotatte itsenne selvästi, oivallatte ne muutokset, joita teidän on tehtävä elämässänne ja itsessänne. Tämä havainto alkaa sanomalla itsellenne:

"Juuri nyt siirryn korkeampaan ITSEENI tarkkailemaan tietoisuustilaani. Tästä korkeammasta perspektiivistä voin tarkkailla rehellisesti ajatuksiani, tunteitani ja tekojani."

"Juuri nyt tarkkailen, miten ajatukseni ja tunteeni vaikuttavat tietoisuustilaani. Tunnistan myös ne toimet ja/tai velvollisuudet, jotka alentavat tietoisuuttani."

"Juuri nyt olen valmis virtaamaan viidenteen ulottuvuuteen ja päätän tietoisesti muuntaa kaikki ajatukset, tunteet, toimet tai tavat, jotka alentavat tietoisuuttani."

Jotta te - vapaaehtoiset jotka kaksoispaikantuivat maa-astiaan auttamaan Gaiaa - voitte täysin tiedostaa moniulotteisen ITSENNE, teidän täytyy olla elämänne tietoinen tarkkailija.

Kun pääsette taas jatkuvaan vuorovaikutukseen ITSENNE korkeampien ilmaisujen kanssa, muistatte, että tämä korkeampi opastus on jokin oman moniulotteisen ITSENNE korkeampi ilmaisu.

Jatkuvan kommunikoinnin myötä ITSENNE kanssa, muistatte sen tehtävän, minkä päätitte hyväksyä ennen tulemistanne maa-astiaan. Mikä tärkeintä, kun sallitte moniulotteisen ITSENNE korkeampien ilmaisujen sulautua yhteen kanssanne ja johtaa teitä, valmistaudutte olemaan muiden moniulotteinen johtaja.

Aloitatte ehkä yhtenä ihmisenä, mutta kun sulaudutte yhteen sisällänne monien kanssa, pystytte yhdistymään niiden monien kanssa, jotka alkavat myös muistaa oman tehtävänsä. Sitten yhdestä tulee kaksi ja kahdesta tulee neljä, mistä tulee 8, 16, 32, 64 jne. äärettömyyteen.

Olette heräämässä moniulotteiseen ITSEENNE ja siihen syyhyn, miksi päätitte tulla kolmannen ulottuvuuden maa-astiaan. Tiedämme sen suuren yksinäisyyden, mistä olette kärsineet, ja syvän kaipauksen ... minkä? - jonkin asian tai jonkun joka puuttuu.

Se jokin asia mitä kaipaat, on tehtävä, minkä päätit suorittaa, ja se joku mitä kaipaat, olet SINÄ - todellisena moniulotteisena ITSENÄSI. Jokainen teistä on tärkeä osa Gaian planeettaylösnousemusta. Jokainen teistä on tullut vapaaehtoisesti auttamaan Gaiaa sen ylösnousemuksessa.

Palkkiona ponnisteluistanne teistä tulee moniulotteinen johtaja, joka yhdistyy Gaian kanssa, kun se muuntaa fyysisen todellisuutensa moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden moniulotteiseksi maailmaksi.

-----------

Anita <3 ..

Arcturuslaiset ; Moniulotteinen johtajuus, jatkoa

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 27.08.2014 22:14

MONIULOTTEINEN JOHTAJUUS, JATKOA

25.8.2014

MONIULOTTEINEN AJATTELU

Rakkaat ylösnousevat ihmisemme,

Me Arcturuslaiset käsitämme, että monilla teistä on vaikeuksia kolmannen ulottuvuuden muistinsa kanssa. Käsitämme, että jatkuva stressi alati muuttuvasta maailmasta voi vaikuttaa muistiinne, mutta teillä kaikilla on ollut enemmän stressiä aiemmin, ilman nykyistä lyhytaikaisen muistinne menetystä. Olette ehkä oivaltaneet, että unohdatte tavallisesti aikoihin tai päivämäärin liittyviä 3D-yksityiskohtia.

Mitä moniulotteinen ajattelu on?

Monista teistä, ylösnousevista ihmisistä, saattaa vaikuttaa siltä, että on jatkuvasti lisääntyvä määrä arkielämäänne koskevaa informaatiota, mikä näyttää olevan jokapäiväisen ajattelunne ulottumattomissa. Teillä on tämä haaste, koska olette muuttamassa kolmannen ja neljännen ulottuvuuden ajattelunne moniulotteiseksi ajatteluksi. "Mitä moniulotteinen ajattelu on?", kysytte.

Moniulotteinen ajattelu on kyky tiedostaa useampia moniulotteisen ITSENNE versioita jokapäiväisessä fyysisessä elämässänne. Olette jo tottuneet "moniajoon" 3D-elämässänne. Esimerkiksi voitte istua työpöydän ääressä maksamassa laskujanne, ajatella, mitä haluatte ostaa ruokakaupasta, muistaa, että lapsenne täytyy tehdä jokin asia tiettyyn aikaan ja nurmikko täytyy kastella ja kyllä, unohditte soittaa ystävälle.

Kaikki nämä eri ajatukset virtaavat mielessänne niin nopeasti, että ne näyttävät melkein yhdeltä ajatukselta. Moniulotteisen ajattelun myötä ajatuksenne eivät rajoitu ainoastaan fyysiseen elämäänne. Olette ehkä kävelyllä, ajattelette edellisyön unta ja tarkkailette pilviä taivaalla miettien, onko jokin niistä naamioitu tähtialus.

Mielenne muistaa sitten tuon "unen", missä olette valtavassa huoneessa monien tuntemattomien ihmisten kanssa ja kuuntelette epätavallisen olennon puhuvan. Sitten auto jarruttaa äkkiä lähistöllä ja hyppäätte takaisin fyysiseen todellisuuteen. Koska olette tottuneet jarrutusäänen olevan varoitus, palaatte fyysisiin havaintoihinne ja unohdatte täysin lyhyen moniulotteisen muistohetkenne.

Fyysiset varoitusäänet ovat hyvin tavallisia. Myös lasten ollessa liian hiljaa tiedätte, että teidän täytyy tarkistaa tilanne. Näin ollen aina kuin saatte varoitusäänen tai hiljaisen varoituksen, huomionne lähtee moniulotteisesta ajattelusta, jotta voitte keskittyä fyysiseen maailmaanne. Tuo moniulotteinen ajatteluhetki unohtuu usein, koska jonkintasoinen pelko on tullut tietoisuuteenne. Sitten kun tietoisuutenne putoaa takaisin "vain fyysiseen maailmaan", lyhyt kohtaamisenne moniulotteisen ajattelun kanssa katoaa.

Onneksi sitten kun otatte mukaan mahdollisen viestin korkeammalta itseltä, jotain mitä tapahtui aamumeditoinnissanne tai haluatte muistaa jotain, mitä ette saa oikein selville, kiihdytätte vähitellen aivojen moniulotteisen ajattelun korkeampiin aivoaaltoihin. Tällä tavalla siirrytte moniulotteiseen ajatteluun ja pois siitä.

Silloin kun olette tyyni ja rauhallinen, tietoisuutenne laajenee korkeampiin aivoaaltoihin. Sitten moniulotteinen ajattelunne tulee käyttöön ja alatte miettiä korkeampia maailmojanne. Yhtäkkiä jokin kolmannen ulottuvuuden varoitus tulee mieleenne - kuten kellon katsominen oivaltaen, että teidän täytyy osallistua johonkin fyysiseen toimintaan - ja tietoisuutenne putoaa takaisin 3D-elämänne alempiin aivoaaltoihin.

Moniulotteisen ajattelun tekeminen normaaliksi

Tärkeä tekijä palaamisessa täysin moniulotteiseen tiedostamiseen, on tehdä moniulotteisesta ajattelusta yhtä normaalia kuin 3D-ajattelusta. Esimerkiksi jos rutiininomaisesti etsitte taivaalta tähtialusta, kirjoitatte muistiin unia herätessänne ja/tai kuuntelette korkeamman ulottuvuuden ITSENNE sisäistä opastusta, moniulotteisesta ajattelusta tulee yhtä tavallista kuin kolmannen ulottuvuuden ajattelusta.

Aivan kuten korvanne on virittynyt kuulemaan lasten kutsun, pomon pyynnön tai lintujen äänen, se virittyy siihen, minkä olette määritelleet tärkeiksi viesteiksi korkeammista ulottuvuuksista. Valitettavasti kolmannen ulottuvuuden aivoillanne ja tietoisuudellanne on rajansa siinä, miten paljon informaatiota ne voivat tunnistaa tietoisesti.

Hoitaessanne kolmannen ulottuvuuden velvollisuuksia, teidät on kalibroitu ensin vastaanottamaan fyysistä informaatiota ja tallentamaan korkeamman ulottuvuuden ajattelunne myöhempää aikaa varten. Mielenkiintoista kyllä, vasta jättäessänne ajan, tietoisuutenne laajenee viidennen ulottuvuuden tietoisuudeksi. Sitten kuin tietoisuutenne on laajentunut tuohon taajuuteen, voitte "lukea tiedostoja", jotka olette tallentaneet näkymättömään moniulotteiseen mieleen.

Aivan kuten voitte lukea internetiä vain tietokoneenne ollessa yhdistettynä, voitte "lukea" moniulotteista mieltä vain ollessanne yhdistyneenä moniulotteisen ajatteluun. Sitten kuin olette kirjautuneet moniulotteiseen ITSEEN, voitte muistaa, mitä sisäinen ääni on kertonut teille. Saatatte myös muistaa ne melkein näkymättömät valoaallot, jotka menivät nopeasti ohi silmäkulmastanne, tai tärkeän unen, mikä oli itse asiassa vaihtoehtoinen todellisuus.

Jos luette sanomalehteä joka aamu, kalibroitte havaintonne ja ajattelunne 3D:hen. Jos taas toisaalta meditoitte joka aamu, kirjoitatte muistiin unianne tai kuvittelette, että korkeampi ITSE on lähellänne, kalibroitte ajattelunne ja havaintonne neljänteen ulottuvuuteen ja sen yli.

Teidän ei tietenkään tarvitse lukea lehteä joka päivä pysyäksenne uutisten tasalla eikä teidän tarvitse meditoida joka päivä pysyäksenne ITSENNE tasalla, mutta ne tavat joita muodostatte elämäänne, määräävät, mikä on normaalia ja mikä ainutkertaista.

Näin ollen jos ajattelette vain, mitä tapahtuu fyysisessä elämässänne, on epänormaalia ajatella sisäistä itseänne. Toisaalta jos alatte kiinnittää huomiota sisäisiin tuntemuksiin, ohikiitäviin havaintoihin ja sisäisiin viesteihin moniulotteisesta maailmastanne, korkeammista ulottuvuuksista tulee normaaleja.

Toisin sanoen, "normaali" on se, mitä pidätte mielessänne säännöllisesti. Ja synnytätte sen, mitä ajattelette. Jos ajattelette vain, mitä luette sanomalehdestä, päivän askareita, mitä laskuja on maksettava ja mitä teidän täytyy tehdä perheen eteen tai työssä, olette rajoittuneet ainoastaan kolmannen ulottuvuuden ajatteluun.

Koska käytätte maa-astiaa ja elätte kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa, kolmannen ulottuvuuden ajattelu on tarpeellista. Toisaalta silloin kun pohditte myös neljännen ulottuvuuden unia ja luovia hankkeitanne, kuuntelette sisäistä opastustanne ja muistatte yhdistyä ITENNE korkeampiin ilmaisuihin eläessänne arkista elämää, ajattelette moniulotteisesti.

Tietoisuustilat

Moniulotteinen ajattelu ei rajoitu kuulemiseen tai sanojen lukemiseen, koska se on valokieltä. Valokieli välitetään ja ymmärretään tunteiden, mielikuvituksen, tuntoaistimusten, äänien ja värien kautta, joita yhtäkkiä tulee tietoisuuteen. Kiinnittämällä huomiota näihin valoviesteihin laajennatte kolmannen ulottuvuuden ajattelunne moniulotteiseksi ajatteluksi.

On tärkeä oivaltaa, että
- tietoinen ajattelunne määrää tietoisuustilan
- tietoisuustilanne määrää tietoisen havaintotavan
- havainnot joihin kiinnitätte huomiota, määräävät näkemyksen elämästä.

Samalla tavalla tunteenne vaikuttavat tietoisuustilaan:
- jos teillä on paha mieli, näette, mikä on väärin elämässänne, ja tietoisuutenne alenee kolmannen ulottuvuuden ajatteluun
- kun teillä on hyvä mieli, näette, mikä on oikein elämässänne, ja tietoisuutenne laajenee moniulotteiseen ajatteluun.

Mieli on paha tavallisesti, koska pelko on tunkeutunut ajatteluunne. Tämän alemman taajuuden ajattelun vuoksi kiinnitätte ensisijaisesti huomiota kolmannen ulottuvuuden elämänne "minun pitäisi" ja "minun täytyy" -alueille.

Mieli on hyvä tavallisesti, koska tietoisuutenne on pystynyt keskittymään rakkauteen, erityisesti ehdottomaan rakkauteen. Silloin ajattelunne kalibroituu korkeampaan tietoisuustilaan, missä voitte muistaa kiinnittää huomiota luontaiseen yhteyteen moniulotteisen ITSENNE kanssa.

Aivoaallot

Aivoaallot määräävät tietoisuustilanne.
Tietoisuustila määrää ajattelunne.
Ajattelu määrää havaintotaajuutenne.

Moniulotteinen ITSENNE on jatkuvassa yhteydessä kaikkien aivoaaltojenne ja tietoisuustilojenne kanssa ykseyden nyt-hetkessä. Fyysinen itsenne voi kuitenkin rajoittua vain yhteen tietoisuuteen kerralla.

- Beta-aivoaallot ovat harmoniassa kolmannen ulottuvuuden tietoisuustilan, ajattelun ja havaintojen kanssa.
- Alfa-aivoaallot ovat harmoniassa neljännen ulottuvuuden tietoisuustilan, luova ajattelun ja ylemmän kolmannen ja neljännen ulottuvuuden elämän kanssa.
- Theta-aivoaallot ovat harmoniassa ylemmän neljännen ja alemman viidennen ulottuvuuden tietoisuustilan sekä henkisen ja shamaaniajattelun kanssa ja aletaan tietoisesti havaita ja tunnistaa ITSEN moniulotteiset ilmaisut.
- Delta-aivoaallot ovat harmoniassa viidennen ulottuvuuden valokeho-ITSEN tietoisuuden sekä niiden moniulotteisten ajatusten ja havaintojen kanssa, jotka resonoivat ykseyden nyt-hetkeen.

http://www.multidimensions.com/the-cons ... ciousness/

Aivoaaltonne ovat kuin mielen lihaksia. Mitä enemmän aktivoitte niitä, sitä vahvemmiksi ne tulevat. Jos ette käytä niitä, ne heikentyvät. Toisin sanoen, kun viritytte tietoisesti johonkin korkeampaan aivoaaltoon ja sitä vastaavaan tietoisuustilaan, portaali fyysisten aivojen ja moniulotteisen mielen välillä avautuu.

Joka kerta kun kuljette tästä portaalista moniulotteisen mielen ja fyysisten aivojen välillä, portaali/hermorata aktivoituu lisää. Tämä on kuin uuden hermoradan aktivointia, kun sellainen luodaan opetellessanne uutta tehtävää. Aina kun osallistutte tähän tehtävään tai tietoisuustilaan, hermorata, portaali, levenee pienestä hiekkatiestä suuremmaksi kaduksi, kunnes siitä tulee valtatie.

Näin ollen mitä enemmän aktivoitte tietoisesti korkeampaa tietoisuustilaa, sitä enemmän voitte integroida nuo aivoaallot jokapäiväiseen elämäänne. Vastaavasti silloin kun että virity korkeampiin aivoaaltoihinne, on vaikeampaa integroida nuo korkeammat tietoisuustilat jokapäiväiseen elämäänne. Silloin ajattelette fyysistä maailmaa, havaitsette sen ja elätte siinä, tiedostaen vain vähän luontaisen moniulotteisen ITSENNE.

Eri aivoaallot ja tietoisuustilat määräävät myös, mitä tunnette elämästänne sekä miten tunnepuolella reagoitte ja olette vuorovaikutuksessa jokapäiväisessä elämässänne.

- Beta-aivoaallot ja -tietoisuustila on kutsu velvollisuuksiin ja johtavat usein stressiin, ahdistukseen tai masennukseen.
- Alfa-aivoaallot ja -tietoisuustila tuntuu luovalta, hauskalta ja iloisemmalta.
- Theta-aivoaallot ja -tietoisuustila tuntuu hyvin mietteliäältä ja henkiseltä.
- Delta-aivoaallot ja -tietoisuustila on hyvin "ylimaallinen". Näin sitä on vaikea saavuttaa ollessanne hereillä fyysisessä maailmassa.

Aivan kuten aivoaallot ja niistä johtuva tietoisuustila vaikuttavat tunteisiin, tunteet vaikuttavat aivoaaltoihin/tietoisuustilaan.

- Pelko alentaa välittömästi tietoisuuden pakottavien kolmannen ulottuvuuden tehtävien, velvollisuuksien, vaarojen ja vastuiden beta-aivoaaltoihin.
- Onnellisuus nostaa tietoisuuden neljänteen ulottuvuuteen, missä luovuus aktivoituu.
- Ilo laajentaa tietoisuuden viidennen ulottuvuuden haluun sulautua yhteen moniulotteisen ITSEN kanssa.
- Ehdoton rakkaus on lippu moniulotteisille matkoille.
- Antautuminen mikä on irtipäästämistä kaikesta tunnereagoinnista, yhdistää moniulotteisen ITSEN myriadeihin ilmaisuihin.

Ilon, ehdottoman rakkauden ja antautumisen kautta alatte kokea moniulotteisen ITSENNE jokapäiväisessä elämässä. Vähitellen kuulette sen jatkuvan avun, mitä ITSENNE antaa joka nyt-hetki. Lopulta tiedätte, että teitä opastetaan.

Kun päästätte tämän opastuksen jokapäiväiseen elämäänne, siitä tulee aina vain tietoisempaa ja oivallatte, että te ette ole koskaan yksin. Sitten tiedätte, että teitä opastetaan, ohjataan, lohdutetaan ja suojellaan aina. Tiedostatte, että voitte kutsua apua elämänne joka alueella.

Kuitenkin aivan kuten teidän täytyy laittaa päälle puhelin tai tietokone saadaksenne informaatiota, teidän on "laitettava päälle" korkeampi tietoisuus saadaksenne korkeamman ulottuvuuden viestejä. On tärkeää dokumentoida nämä viestit jollain tavalla, kun voi olla vaikea muistaa niitä palatessanne 3D-tietoisuuteen. Harjoituksen myötä opitte/muistatte, miten kanavoidaan korkeampia viestejänne kirjoittamisen tai oman äänen kautta.

Korkeamman ITSEN kanavoinnin myötä perspektiivinne siirtyy "kolmannen ulottuvuuden valheisiin ja harhoihin eksyneenä olemisesta" "leijumaan arkisen elämän huolien yläpuolella, kun vierailette ITSENNE korkeamman ilmaisun luona". Silloin SINÄ joka resonoi korkeampaan tietoisuuteen, voi lohduttaa ja opastaa sinua, joka käyttää maa-astiaa näinä henkilökohtaisen ja planetaarisen ylösnousemuksen haasteellisina aikoina.

Korkeampi itsenne auttaa teitä muistamaan, että:
- ensin (ylös)nostatte tietoisuutenne
- sitten (ylös)nostatte ajatuksenne ja tunteenne
- tämä sallii teidän (ylös)nostaa ideanne ja tekonne ja
- se johtaa moniulotteisempiin havaintoihin ja kokemuksiin,
mikä paljastaa henkilökohtaisen ja planetaarisen valokehonne.

Tiedämme, että monet teistä ovat hyvin pettyneitä, kun maapallosta ei ole tullut yhtäkkiä viidettä ulottuvuutta monina ennustettuina ajanhetkinä. Ylösnousemus ei kuitenkaan liity aikaan. Ylösnousemus on ajan jättämistä.

Lisäksi jos planeetta olisi yhtäkkiä ylösnoussut viidenteen ulottuvuuteen jonain ihmisen määräämänä aikana, fyysisestä planeetasta olisi tullut välittömästi asumiskelvoton kaikille kolmannen ulottuvuuden muodoille ja suuri enemmistö Gaian asukkaista olisi tuhoutunut.

Gaia on rakastava maaäiti. Sen sijaan, että se olisi vetänyt maton alta monilta upeilta elämänmuodoilta, joita on elänyt sen planeettakehon pinnalla ja sisällä, se on päättänyt jatkaa sen kärsimyksen kanssa, mistä se on kestänyt joka päivä ihmiskunnan pimeiden jäsenten käsissä.

Siksi tullessanne kärsimättömäksi ja kysyessänne: "Milloin lopultakin ylösnousemme?", me, oman moniulotteisen ITSENNE korkeammat ilmaisut, vastaamme: "Mitä olet tehnyt tänään planeettaylösnousemuksen eteen?"

Olemme nähneet, että ne jotka muistavat ottaneensa vapaaehtoisesti maa-astian auttaakseen rakasta Gaiaa ylösnousemuksessaan, eivät kysy: "Milloin se tapahtuu?" He kysyvät sen sijaan: "Mitä voin tehdä auttaakseni?"

Tämä kysymys tekee moniulotteisen johtajan.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit