ANTARESLAISET JA ARCTURUSLAISET - AJATONTA KESKUSTELUA KORKEAMPIEN ULOTTUVUUKSIEN KANSSA
Kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
25.7.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
25.7.2014
Rakkaat Arcturuslaiset/Antereslaiset, puhuttelen teitä kumpaakin, jotta jommatkummat tai kummatkin voivat auttaa minua. Olen valtavan siirtymän keskellä. Tiedän riittävästi tietääkseni, mitä en tiedä, ja juuri nyt minusta tuntuu, että olen astumassa jyrkänteeltä pohjattomaan kanjoniin. Tietysti se on liioittelua fyysisen todellisuuden termein, mutta melko täsmällistä tunteiden osalta. Kyse ei ole siitä, että minulla on paljon negatiivisia tunteita, minulla ei vaan ehdottomasti ole paljon positiivisiakaan.
Enemmänkin tunnekeho on sellaisessa siirtymässä nyt, että hyvien ja huonojen tunteiden polariteetit limittyvät ja punoutuvat yhteen. En ole onneton. Itse asiassa usein olen hyvin onnellinen, mutta minulla on kyllä hetkittäin - ei oikeastaan surua, vaan enemmänkin murhetta. Kyllä, minulla on surua, mikä on enemmän murhetta. Murhe on kuitenkin myös täynnä odotusta, että se mitä nyt ilmeisesti menetän, korvataan jollain, mitä en tällä hetkellä kykene ilmaisemaan kielellä.
Minua kehotettiin avaamaan kauan suljettuna ollut tiedosto Antareslaisista, jotka tulivat tietoisuuteeni 1990-luvun puolivälissä. Löysin myös kauan sitten kadonneen tiedoston Jaqualista, antareslaisesta soturi-itsestäni. Mietin, mistä tämä tietoisuuteeni vedetty informaatio pyysi päästämään irti. Sitten oivalsin, että me - kaikki jotka olemme sotureita Gaian puolesta - taistelemme sotaa, aivan kuten Jaqual taisteli galaktista sotaa Orionin dragoniaaneja ja niiden liittolaisia vastaan.
Sotaamme ei taistella aseilla ja avaruusaluksilla, vaan mielillä ja sydämillä. Oikeassa sodassa vihollinen ainakin tunnetaan ja se on tuolla tähtialuksissaan. Omaa sotaamme käydään enemmän riippuvuuttamme kolmannen ulottuvuuden ajattelua ja tunteita vastaan sekä tapaamme ajatella ja hahmottaa kolmas ulottuvuus todelliseksi maailmaksemme.
Meitä kutsutaan uskomaan, että se minkä olemme tunteneet todellisena myriadien inkarnaatioiden ajan Gaian kolmannen ulottuvuuden planeetalla, on itse asiassa hologrammiharhaa. Siksi kaikki ulkoiset vihollisemme, kaikki ulkoiset havaintomme ja tarpeemme ovat vain valon hologrammiheijastuksia, kolmannen ulottuvuuden aivojemme mielen ruudulla.
Ajattelen saavani sen, mitä olen aina halunnut. Mutta joskus tunnen sen sijaan surua, että se lähtee, mitä minulla oli. "Miksi tämä ei tapahdu nopeammin?" ja muita aikapohjaisia ajatuksia tulvii mieleeni. Samanaikaisesti minulla on ajan ulkopuolella monia matkoja, joissa vilahdan ulos sekunniksi tai pariksi, mutta palaan 3D:hen suuntavaistoni menettäneenä ja hämmentyneenä.
Mielenkiintoista kyllä, ennen korkeammat todellisuustaajuudet hämmensivät minua, mutta nyt kolmas ulottuvuus varjostaa mieltäni ja kannustaa "jotain tapahtuu" -tunteita. Tiedän, että tuo toteamus näyttää ajatukselta, mikä se onkin, mutta se tuntuu tunteelta. Ajatukseni näyttävät tietävän, etteivät yritä tajuta kaikkea vielä. Toisaalta tunteeni haluavat syöksyä ahdistukseen tai murheeseen - siis kunnes meditoin.
Sitten kun meditoin ja/tai kommunikoin korkeampien ilmaisujeni kanssa, ahdistuksesta tulee toivoa ja murheesta iloa. Mutta sitten ego paukahtaa kertomaan, että olen luultavasti hullu ja "kuka luulet olevasi?"
Miksi tuo viimeinen kysymys tulee juuri, kun tunnen todellisen jälleentapaamisen ITSENI kanssa? Kyllä, tietysti ego tuntee uhkaa, että jätän sen taakseni hulluun 3D-maailmaan. Rakas ego, älä huolestu. Minä, moniulotteinen tietoisuuteni, paikannan vain polkua. Tulen takaisin sinun ja Gaian vuoksi.
Siis toivon, että paikannan polkua enkä vain päiväunelmoi. Kuitenkin päiväunelmointi viidennen ulottuvuuden todellisuudesta mihin pystyn helposti livahtamaan, on paljon parempi kuin huolehtiminen laskuista, joita en pysty maksamaan, tai siitä, mitä tapahtuu keholleni. Näin ollen päätän mennä todellisuuden ylösnousemusversion mukana. Kyllä, ylösnousemus on se todellisuus, mihin päätän osallistua - siis suurimman osan aikaa.
Silloin kun puhun teille, rakkaat Arcturuslaiset, Antareslaiset ja muut korkeamman ITSENI jäsenet, saan suurta lohtua. Ensinnäkin voidakseni kommunikoida kanssanne minun on vedettävä tietoisuuteni katuojasta todellisuuteen, mikä perustuu ehdottomaan rakkauteen.
Pysyäkseni harmoniassa korkeamman todellisuusulottuvuuteni kanssa, minun täytyy pysyä erossa huonoista uutisista, joita kohtaamme kaikkialla, minne katsomme. Ja mikä tärkeintä, meidän täytyy kutsua ITSEMME korkeamman ulottuvuuden jäseniä, kuten teen nyt. Lopetan nyt puhumisen ja kuuntelen teidän vastauksianne.
Rakas ystävä,
Me Antareslaiset vastaamme sinulle ensin, kun olemme kommunikoineet kanssasi säännöllisesti nyt-hetkessäsi. Olemme myös odottaneet monia vuosianne, vuodesta 2007 saakka, mikä oli 10 vuotta viimeisen kommunikointimme jälkeen 1997. Meillä ajattomassa viidennessä ulottuvuudessa ei ole odotusta, mutta sinulla oli 10 kommunikoimatonta vuotta. Itse asiassa kommunikoimme 2002, mutta kadotit viestimme.
Fyysinen maailma voi olla hyvin harhauttava paikka. Myös suhteesi Arcturuslaisen ITSESI kanssa laajeni kovasti tuona "aikana". Sinua on kutsuttu takaisin luoksemme, koska sinun (eli kaikkien jotka huomaavat lukevansa tätä viestiä) on nyt-hetki aktivoida henkinen soturi.
Saatat kysyä meiltä: "Mikä on henkinen soturi?" Vastaamme sanomalla, että henkisenä soturina taistelet henkilökohtaisen tehtäväsi/inkarnoitumissyysi toteutumisen puolesta, totuuden miekalla ja kolminkertaisen liekkisi kilvellä. Tarkoituksesi ei ole vain henkilökohtainen. Itse asiassa se on ensisijaisesti planetaarinen ja galaktinen.
Henkisenä soturina käytät kehoasi heidän univormunaan, korkeaa sydäntäsi moniulotteisena tietokoneena ja kolmatta silmääsi ulottuvuuksien välisenä kommunikointijärjestelmänä.
Et ole pelkotunteen yläpuolella, koska pelko ei ole vain tunne. Pelko on varoitus, että värähtelysi alenee ja on nyt-hetki uudelleenkalibroida tietoisuutesi ja näin ajattelusi, tunteesi, havaintosi ja kommunikointisi.
Me Antareslaiset ohjaamme sinut nyt Arcturuslaisten luo, jotka tekevät lisäyksen viestiimme.
Tervehdys, olemme Arcturuslaisia. Aloitamme muistuttamalla sinua aamuviestistä, minkä lähetimme sinulle 28.4.2014.
Tuona aamuna heräsit sisäisen viestin kera. Silmät puolittain avoimena kurkotit ottamaan kynän ja paperia sänkysi vierestä ja kirjoitit kuulemasi:
"Tällä määräyksellä julistan, että olen nyt valmis päästämään irti pelkosuojasta ja kulkemaan rakastavan antautumisen polkua. Olen valmis muuntamaan kaiken pelon ehdottomaksi rakkaudeksi, kun päätän kulkea nyt-hetken polkua ja elää yhdessä/ykseydessä."
3D-itsesi ei tiennyt, että olit valmis tuohon valintaan, joten muistutimme sinulle, että olit todellakin valmis!
Yllä olevan muistutuksen kera palautamme sinut vuoteen 1996 ja Antareslaisiin ...
2.5.1996
Rakas komentaja Malteese, auta minua oppimaan enemmän sitä, miten informaatiota lähetetään korkeammista ulottuvuuksista kolmanteen.
Komentaja Malteese:
Vastaamme mielellämme kysymykseesi. Informaation lähettäminen korkeammista ulottuvuuksista matalampiin on muuntoprosessi. Viestin värähtelytasoa on muunnettava ylös ja alas värähtelyasteikolla.
Ensin lähetetään kutsu. Tässä maa-aikanne kohdassa (1996) on suurta kutsumista asteikon kummastakin suunnasta. On monia olentoja - kuten me - jotka lähettävät "kotiutumissäteen" kaikille, jotka voivat olla vastaanottavaisia sille.
Tämän valonsäteen tarkoituksena on auttaa teitä tunnistamaan korkeamman ulottuvuuden kotinne taajuus. On myös monia hämmentyneitä ja pelokkaita maan asukkaita, jotka kutsuvat korkeampaa apua.
Viesteillemme vastaanottavaisia ovat ne:
* joilla on korkeampi värähtelymalli
* jotka kykenevät uskomaan, että on mahdollista vastaanottaa viesti korkeammista ulottuvuuksista
* jotka ovat mieleltään ja tunteiltaan riittävän selkeitä säilyttääkseen välitetyn viestin jollain selkeydellä
* jotka haluavat välittää tuon informaation supertietoiselta korkeammalta ITSELTÄÄN tietoiselle kolmannen ulottuvuuden itselleen.
Tietysti voidaan vastaanottaa - ja monet vastaanottavat - viestejä kykenemättä varmistaman viestin todellista lähdettä. Tämä tilanne sallii tuon ihmisen päästä korkeampiin luomisenergioihinsa käsiksi aiheuttamatta liikaa rasitusta 3D-uskomusjärjestelmälle.
Jos kuitenkaan ei voida olla selkeitä viestin lähteestä, viestin vääristymismahdollisuus on paljon suurempi. Ilman tietoista yhteyttä korkeamman informaation lähteeseen on todennäköisempää, että jokin kolmannen ulottuvuuden uskomusjärjestelmä rajoittaa viestin täyttä merkitystä.
Tavallisesti tunnettujen oppaiden todentamiseen saakka, kutsu lähetetään fyysisyydestä laajalla kaarella, kuten: "Rakas Jumala ..." Tähän kutsuun vastataan aina, mutta kutsujan uskomusjärjestelmä määrittelee, kuka siihen vastaa.
Palautamme sinut nyt toiseen arcturuslaiseen ajattomaan viestiin, joka lähetettiin sinulle unessa, mitä pidät nyt lähiaikaisempana.
6.7.2013
Näin tällä viikolla unta, että ylösnousin. Heräsin yhtäkkiä noin klo 3 ja kuulin päässäni: "Näin juuri unta ylösnousemuksesta." En pystynyt kuitenkaan muistamaan, miltä se tuntui. Sitten minun tietysti oli mentävä vessaan.
Kun palasin takaisin sänkyyn, yritin muistaa ylösnousemusunen tunteen, mutta ajatukseni harhautuivat muualla, koska minun oli liian kuuma. Ei ollut kuuma yö, vaan kuumuus tuli sisältäni.
Makasin sängyssä hetken tuntien voimakasta sisäistä kuumuutta. Lopulta nukahdin taas. Aamulla muistin tuon kokemuksen, mutten vieläkään pystynyt muistamaan, miltä uni tuntui. Onneksi minulla oli akupunktioaika tuolle päivälle ja päätin muistaa unen tunteen siellä.
Kun makasin akupunktiopöydällä, vei tovin palata tuohon uneen. Vähitellen aloin nähdä itseni jossain pilveltä näyttävässä. Olin pystyasennossa kädet vartalon myötäisesti ja nousin hitaasti ylöspäin.
Kuitenkin lyhyen ajan päästä tunsin kiskomista jaloissani, mikä pysäytti liikkeen ylöspäin. Käsitin, että oli jotain, mistä minun täytyi päästää irti, mutten tiennyt, mitä se oli.
Vain se oli tärkeää, että minun oli päästettävä irti siitä, jotta voisin jatkaa ylösnousemustani. Siksi vedin syvään henkeä ja sanoin itselleni: "Päästä irti!" Palasin välittömästi hitaaseen, mutta vakaaseen ylösnousemiseen.
Valitettavasti pian tunsin kiskomista taas. Tällä kertaa tiesin, mitä tekisin. Vedin syvään henkeä ja sanoin: "Päästä irti!" Minun oli päästettävä irti uudestaan ja uudestaan, koskaan tietämättä, mistä päästin irti. Tiesin vain, että ylösnousemus oli tärkeintä ja minun oli jatkettava.
Lopulta aloin nousta nopeammin ja kiskominen väheni kovasti. Silloin näin jotain kaukana yläpuolella. Innostustani hilliten jatkoin kärsivällisesti (en osaa kärsivällisyyttä hyvin) leijumista ylöspäin kohti tuntematonta.
Ajastuksia lipui mielen läpi, mutta pystyin helposti sivuuttamaan ne ja aloin tuntea korkeampien ulottuvuuksien euforiaa. Muotoni alkoi kihelmöidä, sydämeni avautui ja kolmas silmäni keskittyi epäselvään "esineeseen" yläpuolellani.
Lopulta kaikki ajatukset lähtivät ja tunteeni olivat vain odotusta ja ihmetystä. Kiskominen oli loppunut täysin ja irtipäästäminen oli jatkuvaa. Elin antautuneena ja se tuntui luonnolliselta. Tunsin valoa säteilevän itsestäni ja kehoni tuntui hyvin kuumalta.
Sitten näin valon yläpuolella, joka oli kuin aamunkoiton sarastamista hämärässä aamussa. Kun siirryin lähemmäs valoa, "esine" yläpuolellani tuli selvemmäksi.
Se oli orbi, jolla oli kasvot, joita en pystynyt tunnistamaan, koska valo oli liian kirkas. Kun kasvot tulivat lähemmäs ja lähemmäs, en edelleenkään voinut tunnistaa niitä, mutta tiesin, kuka se oli. Se olin minä. Ne olivat ITSENI kasvot.
Kun viikko eteni, muistin tuon MINUN, mutta vain silloin, kun pystyin päästämään irti draamasta, hämmennyksestä ja 3D-häiriötekijöistä.
Ei ollut vaikeaa päästää irti, mutta oli erittäin vaikeaa muistaa päästää irti.
(Löysin alla olevan kirjoituksen ilman päivämäärää, joten en tiedä sen kirjoittamisaikaa.)
Olin unohtanut täysin, että olin kirjoittanut tämän. (En ole varma, mikä "tämä" on.) Itse asiassa olin unohtanut, että minulla edes oli ollut tämä kokemus. Kirjoitan tämän nyt muistuttamaan meille kaikille, että meidän on oltava kärsivällisiä tässä ylösnousemusprosessissa. Kärsimättömyys luo vihaa ja viha pelkoa. Sitten pelko alentaa tietoisuuttamme ja laittaa ylösnousemusprosessimme odottamaan, kunnes palaamme rakkauteen - ehdottomaan rakkauteen!
Ylösnousemuspolku on päällystetty kärsivällisyydellä. Olemme tottuneet ajattelemaan ihmisajassa, mutta olemme jättämässä ajan. Siksi kaikki ajan ajatteleminen sitoo meidät kolmannen ulottuvuuden toimintamalliin, mistä yritämme murtautua vapaaksi. Itse asiassa myös yrittäminen luo vihaa, mikä alentaa tietoisuuttamme.
Monet ihmiset ovat kysyneet Arcturuslaisilta: "Mitä teen edesauttaakseni ylösnousemustani?" Arcturuslaiset antavat aina saman vastauksen: "Tee sitä, mitä rakastat!" Rakkaus on irtipäästämistä, koska se perustuu luottamukseen ja antautumiseen. Silloin kun emme pysty antautumaan rakkauteen, rakkaustunne kuivuu jatkuvan yhteytemme puutteesta.
Ne jotka ovat rakastavassa suhteessa jonkin olennon kanssa - mies, vaimo, lapset, ystävä, eläin, puutarha, työpaikka, luomisprojekti - tietävät, että meidän on pidettävä sydän yhdistyneenä tuohon rakkauteen voidaksemme säilyttää sen. Meidän on jollain tavalla pidettävä sydämenne yhdistyneenä ylösnousemusprosessiimme.
On hyödyllistä kirjoittaa muistiin ylösnousemuskokemuksiamme, koska ne voivat unohtua jokapäiväisen elämän kamppailuissa. Sitten yhtenä päivänä kun meistä tuntuu, ettemme ole koskaan saanut "oikeaa merkkiä" ylösnousemuksestamme, voimme kompastua uneen, meditaatioon tai lyhyeen vuosia sitten kokemaamme hetkeen, mikä vahvistaa, että ylösnousemme. Sitten voimme saada taas kärsivällisyytemme takaisin.
Huomautus Suelta:
Kun selasin vanhoja tiedostojani, havaitsin, että minun oli päästettävä irti 3D-riippuvuudestani aikajärjestykseen. Sitten kun pystyin seuraamaan tätä ajatonta lankaa, löysin:
"Jos seuraamme ulkoisia merkkejä, jotka osoittavat meille, mitä olemme saaneet sisällä, ja unohdamme, ymmärrämme, miten elämä tapahtuu meille nyt-hetkessä."
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.