SUURESTA HARHASTA IRTIPÄÄSTÄMINEN
IlliaEmia kanavoinut Suzanne Lie (
www.multidimensions.com)
28.11.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Rakkaat lukijat, tämä informaatio vastaanotettiin joskus 1990-luvun puolivälissä. En voinut silloin alkuunkaan ymmärtää, mitä se merkitsi. Toimin kirjurina ja kirjoitin vain muistiin sen, mitä sain. Nyt ymmärrän sen, mutta haluan myös esittää sen läpikäymänäni prosessina, niille, jotka ovat vasta heränneet.
Kirjoittaessani tätä kanavointia uudelleen, käytin joitain sanoja, jotka eivät olleet sanastossani silloin ja jotka selittivät muita termejä, joita en pystynyt alkuunkaan ymmärtämään silloin. Minusta on ollut hyvin hyödyllistä palata menneisyyteeni hakemaan sellaista, mitä tiesin, mutta mitä en ymmärtänyt. Suosittelen sinulle samaa. Jos et ole kirjoittaja, katso vanhoja valokuvia tai piirustuksia.
Usein tiedostamme viimeisenä itse, miten paljon olemme muuttuneet, joten emme anna itsellemme riittävästi kunniaa. Elämme hämmästyttävää aikaa, mitä varten olemme valmistautuneet myriadeissa fyysisissä inkarnaatioissa. Tämä on todella se ykseyden nyt-hetki. Olemme hyvin onnekkaita ollessamme inkarnoituneena Gaian kauniille keholle auttamaan sitä ja myös ihmiskuntaa.
Rakkaat ystävämme ihmisastiassa, huomaamme, että olette nyt suuren harhan loppunäytöksessä. Siksi saatatte tuntea olevanne tuntemattoman partaalla. Kaikki minkä olette hahmottaneet itsenänne, on sammunut tai vanhanaikaista. Se mitä ennen pelkäisitte, on nyt vain varjo. Elämässä on kuitenkin uutuutta, mikä uhkaa käynnistää vanhan pelkonne tuntematonta kohtaan.
Ette ehkä koe pelkoa samalla tavalla kuin ennen. Kuitenkin on sinnikäs tunne jonkin löydön odottamisesta, mikä voi aiheuttaa ahdistusta. Tämä pelko/ahdistus toimii kuorena, joka suojelee uutta ja haavoittuvaa alkiota, kun se kasvaa syvällä olemuksenne sisällä.
ITSENNE todellinen ilmaisu ei ole aivan vielä valmis syntymään, mutta nyt on aika valmistautua tosissaan uuteen, mikä on itse asiassa ikivanhaa. Kun maapallo saavuttaa ylösnousemuksensa, me Arcturuslaiset olemme Gaian suojelija. Meidät on valittu monista, jotka ilmoittautuivat vapaaehtoiseksi tähän rooliin, koska galaktinen tehtävämme on ympäröidä ylösnousevat maailmat arcturuslaisella ehdottoman rakkauden käytävällä. Tällä tavalla autamme Gaiaa jumalaisen suunnitelman ilmentämisessä, mikä on olla puhdas ehdottoman rakkauden planeetta.
Tietysti myös muut maailmat auttavat Gaiaa aktiivisesti. Näiden joukossa ovat Plejadit, Sirius, Andromeda ja Antares. Antares ja Andromeda toimivat yhtenä ja valvovat pyörrettä maainkarnaatioihin ja niistä ulos, kun taas plejadilaiset hyväksyvät ja opastavat heränneitä Violettiin muuntumistemppeliin.
Plejadilaiset ovat kauan kommunikoineet aktiivisesti vastaanottavaisten maadoittuneiden ihmisten kanssa ja siriuslaiset auttavat ihmiskuntaa siirtymään rauhallisesti ehdottoman rakkauden ykseyteen. Ehdoton rakkaus poistaa kaikki poliittiset, etniset, uskonnolliset ja henkilökohtaiset rajat, mikä on merkki planeettatietoisuuden ajasta.
Muistakaa, että avain valokehoksi transformoitumiseen on ehdoton rakkaus, erityisesti fyysisen kehonne rakastaminen. Maa-astia sallii teidän ajatella maa-ajatuksianne ja tuntea maatunteitanne. Arvokkaimpia näistä maatunteista ovat onnellisuus ja ilo.
Onnellisuus on itse asiassa tulos kyvystä yhdistää ajatuksenne ja tunteenne tavalla, mikä kalibroi aivoaaltonne korkeimpaan mahdolliseen taajuuteen. Silloin kun olette onneton, saatatte pitää sitä ulkoisena tai sisäisenä reaktiona johonkin tapahtuneeseen.
Todellisuudessa on kuitenkin tapahtunut niin, että olette pudonneet pois korkeammista aivoaalloistanne. Jos pystyisitte kohtaamaan saman kokemuksen, mitä teki teistä onnettoman, pysyen samalla kalibroituneena korkeimpiin aivoaaltoihin, hahmottaisitte tuon kokemuksen täysin eri tavalla.
Korkeammassa tietoisuustilassa tiedätte, että voitte kohdata tehokkaasti tuon haasteen, koska olette nyt kalibroituneet aivoaaltoihin, jotka pitävät teidät jatkuvassa kommunikointiyhteydessä viidennen ulottuvuuden sielunne kanssa. Kokemus joka järkyttäisi kolmannen ulottuvuuden egoa, on pelkästään haaste viidennen ulottuvuuden sielulle.
Näin ollen kannustamme teitä löytämään korkeimman kantajataajuutenne jokaisen päivän alussa ja yhdistymään sielunne kanssa, jotta kommunikointiväylä teidän ja sielun välillä voi pysyä avoimena päivän ajan. Tällä tavalla voitte pitää mentaalikanavanne virittyneenä viidennen ulottuvuuden taajuuteen.
Tähän viidennen ulottuvuuden taajuuteen mikä ylittää valonnopeuden, muttei ajatuksennopeutta, ei voi päästä selkeästi, ellei aivonne ole kalibroitu viidennen ulottuvuuden taajuuteen.
Kalibroituna aivonne pystyvät jäljittämään sieluvärähtelynne, kun se kulkee hengen korkeammista taajuuksista aineen alempiin taajuuksiin. Tällä tavalla voitte tietoisesti integroida hengen aineeseen jokapäiväisessä elämässänne.
Tämä integroituminen on suurinta palvelua, mitä voitte antaa, koska se on tehokkain tapa nostaa omaa värähtelyänne ja planeetan värähtelyä. Tällä tavalla myös fyysistä maa-alustanne voidaan päivittää tarpeellisilla latauksilla viidennen ulottuvuuden maailmoista.
Nämä lataukset muistuttavat paljon tietokoneellenne tulevia. Jos tietokone ei ole kuitenkaan auki, ette tiedä uuden päivityksen olevan valmiina lähetettäväksi. Jos omistaudutte päivittäiseen yhteyteen korkeamman itsenne kanssa, kehoaistimuksenne, tunteenne ja ajatuksenne pitävät teidät informoituna supertietoisen ITSENNE viesteistä.
Olemme hyvin tyytyväisiä teidän/meidän edistymisestä. Sanomme "teidän/meidän edistymisestä", koska olemme yhtä. Olemme sen suuremman ITSENNE osa, joka on päättänyt asua savimaa-aluksessanne. Olemme komentoasemanne ja näin korvaamaton teille. Tietäkää, että koti-ikävän tunne on itse asiassa kotiutumissäde, mitä voitte seurata palataksenne siihen tietoisuustilaan, mitä kutsutte "Kodiksi".
Seuratkaa julmalaista tyytymättömyyttänne viidenteen ulottuvuuteen muistaaksenne, että te ette ole koskaan yksin. Yksinäisyyden tunne eivät ole vihollisenne. Pyydämme, että muistatte mieltää nämä tunteet ystäviksi, jotka opastavat teidät Kotiin. Muistakaa, rakkaat ystävät, että olette osa yhtä ITSEÄMME.
Ympäröimme teidät valollamme, jotta voitte päästää irti kaikista kokemuksista, jotka uhkaavat tuottaa teille pettymyksen ja alentaa tietoisuuttanne. Tuemme teitä Gaian valoverkossa ja lupaamme, ettemme tuota teille pettymystä. Tietäkää, että teidän/meidän tehtävä saatetaan loppuun.
Jokainen teistä Gaian elämänverkossa edustaa henkisen soturin maskuliinienergiaa ja Jumalattaren feminiinienergiaa. Mies- ja naispuoliset energianne ovat nyt sekoittumassa. Tämä prosessi jatkuu, kunnes mikään erillisyys ei ole mahdollista, kun kehonne on transformoitunut valoksi.
Elämänverkko on valomatriisi, mihin tietoisuutenne on kiinnittynyt. Kun sielunne kiinnittää tietoisuutensa tähän verkkoon, se kutsuu jotain naista synnyttämään teidät. Riippumatta siitä, tiedostaako hän sen vai ei, äitinne on suostunut luomaan muodon teille ja kantamaan teitä kehossaan, kunnes olette valmis syntymään.
Ensin olette kiinnittynyt äidin valoverkkoon, mutta sitten kasvaessanne kiinnitytte itse hitaasti tähän verkkoon. Kun laajennatte tietoisuuttanne aineellisesta kehostanne, voitte tietoisesti ottaa vastaan tunteet yhteydestä elämänverkon valomatriisiin.
Pitäkää tämä matriisi tietoisuudessanne päivän aikana. Nähkää se nyt. Nähkää, miten se kimaltaa monissa valoväreissä ja syleilee teitä rakkaudellamme. Tajutessanne tietoisesti valoverkon voitte alkaa hahmottaa, että on korkeampia taajuuksia, joihin voitte kiinnittää tietoisuutenne.
Esimerkiksi voitte kiinnittää tietoisuutenne neljänteen ulottuvuuteen, kun olette luova ja/tai nukutte. Harjoittelemalla pystytte kiinnittämään tietoisuutenne tämän verkon viidennen ulottuvuuden taajuuteen. Tästä taajuudesta pystytte luomaan portaalin, minkä läpi voitte hahmottaa kolmannen ja neljännen ulottuvuuden todellisuuden sekä korkeampien ulottuvuuksien todellisuudet – viidennen ja sen yli.
Tietoisuutenne ollessa kiinnittyneenä viidennen ulottuvuuden valoverkkoon, voitte jättää ajan ja matkustaa korkeampien ulottuvuuksien nyt-hetkeen. Selitämme mielellämme lisää siitä, miten tämä siirtymä tehdään. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon aikajana. Näin ollen on tiettyjä faktoja, joita emme voi kertoa teille teidän ajassanne.
Voimme kertoa teille, että aikamatkailu on paljon tavallisempaa, kuin suuren yleisön annetaan tietää. Tämän vaarallisen toiminnan vuoksi, mikä voi häiritä kovasti Gaian tulevaisuutta, on annettu monia erivapauksia, jotka sallivat valotyöntekijöiden alkaa sulautua yhteen tulevaisuuden viidennen ulottuvuuden itsejensä kanssa.
Sanomme "tulevaisuuden viidennen ulottuvuuden itsejen", koska teillä kaikilla on monia viidennen ulottuvuuden itsejä. Mutta on vain yksi tulevaisuuden itse, jonka kanssa sulaudutte yhteen. Selitämme nyt, miten entinen/3D-itsenne ja tuleva/5D-itsenne voi sulautua yhteen. Saatatte havaita, että ensimmäisenä sisäinen lapsenne ottaa teitä kädestä.
Kerromme nyt, miten tuleva viidennen ulottuvuuden ITSE sulautuu yhteen sisäisen lapsen kanssa. Tulevaisuuden ITSENNE asuu tulevaisuuden maapallolla, mikä on hyvin erilainen, mitä ehkä kuvittelette. Se miten se on erilainen, on yksi asia, mitä emme voi jakaa vielä kanssanne.
Minulla on kuitenkin lupa kertoa teille tarina. Kerron sen ensimmäisessä persoonassa ja minun sisäisen lapseni perspektiivistä, koska se on teidän. Vastauksena esittämättömään kysymykseenne, kyllä, meillä on aina sisäinen lapsi. Sisäinen lapsemme sisältää haavoittuvuutemme ja viattomuutemme. Minun/meidän tarinamme:
Heräsin yhtenä aamuna hyvin varhain, jo ennen auringonnousua. Elimme paljon vanhemmaksi kuin teidän aikajanallanne, joten iällä ei ollut paljon merkitystä, mutta sanoisin, että olin vielä lapsi. Kehoni muuttui ja niin myös tietoisuuteni. Olin nähnyt toistuvaa unta, missä leikin toisen jokseenkin samanikäisen tytön kanssa.
Tunsimme suurta läheisyyttä toisiamme kohtaan. Hän oli kertonut minulle, että vaikka minä pystyin muistamaan uneni meistä, hän ei pystynyt. Hän kertoi, etteivät ihmiset hänen maailmassaan uskoneet, että itsessämme oli toisia osia. Kollektiivitietoisuuden voima oli liikaa hänelle taistellakseen sitä vastaan. Hän tunsi jo olevansa liian erilainen kuin kaikki muut, joten hän ei kyennyt uskomaan, että yhteiset unemme voisivat olla totta.
Toisaalta minun maailmassani oli yleistä matkata mielessä toisiin todellisuuksiin ja aikoihin ja käydä koko itsemme toisten osien luona. Olin tehnyt niin hyvin pienestä saakka. Tämä nuori tyttö tuntui kuitenkin erilaiselta. Hän tuntui läheisemmältä kuin kukaan, jonka olin tavannut mielimatkoillani.
Hän sanoi niemekseen Em ja kerroin hänelle, että minut tunnettiin Illiana. Minulla oli myös maskuliinipuoli, mitä voisin esittää, mutta se pelotti Emia. Hän pystyi olemaan lähelläni vain, kun esiinnyin feminiinisenä, joten tein niin.
Monta vuotta tapasimme neljännessä ulottuvuudessa, mikä oli minun maailmani ja hänen maailmansa välissä. Em eli kolmannessa ulottuvuudessa ja minä viidennessä. Suosikkitapaamispaikkamme oli neljännen ulottuvuuden keijumaa. Itse asiassa Emiltä vei hyvin pitkään oppia nostamaan värähtelynsä tuon tason yläpuolelle. Ensimmäistä kertaa tavatessamme hän oli alemmalla astraalitasolla.
Kun tapasin Emin ensimmäistä kertaa, matkustin mielessäni keijumaahan ja kuulin kaukaista itkua. Itku oli niin täynnä kauhua, että se kiinnitti huomioni. Tavallisesti en olisi tiedostanut alempaa astraalitasoa. Meitä oli kehotettu olemaan koskaan menemättä sinne. Tämä itku oli kuitenkin niin tuttu, etten voinut vastustaa sen tutkimista.
Ympäröin itseni violetilla valolla, jotta olisin suojassa tuon ulottuvuuden matalilta värähtelyiltä, ja jätin valopolun yhdistämään minut keijuitseeni, jotten eksyisi. Menin alaspäin ja alaspäin alemman astraalin synkille maille.
En nähnyt paljon violetin koteloni läpi, mutta kuulin suuren tuskan huutoja kaikkialla ympärilläni. Kuljin aina vain eteenpäin ja seurasin kaukaisen tutun äänen huutoa. Viimein tulin paikkaan, mikä vaikutti vankilalta. Meillä ei enää ollut vankiloita kotonani, mutta olin nähnyt kuvia niistä "oppimistolpissamme".
Vankilan toisella puolella oli pelästynyt lapsi, joka huusi ja itki, koska suuri hirviö yritti saada sen kiinni. Menin vankilaselliin lapsen kanssa ja täytin sen violetilla valolla. Tytöltä vei hetken oivaltaa, että hänen ympärillään oli violettia valoa, koska hän oli käpertynyt kerälle ja silmät olivat kiinni.
Lopulta hän lakkasi itkemästä ja näki, että hän oli violetissa kotelossa ja joku oli siellä hänen kanssaan. Hän katsoi minua ikään kuin tunnistaen ja sanoi: "Kuka olet? Et tunnu hirviöltä. Itse asiassa tunnut tutulta."
"Kyllä, vastasin huutoosi, koska sinäkin tunnuit minusta tutulta. Tunnemmeko toisemme?"
"En muista", lapsi vastasi, kun hän nousi ylös ja katsoi minua. "Hei, missä hirviö on? Tämän täytyy olla purppuranvärisen valon temppu. Sekö sai hirviön menemään pois? Voitko opettaa minua tekemään sen?"
"Hei, odota", vastasin hänelle. "Esität liian monia kysymyksiä. Miten voin vastata niihin kaikkiin? Ei, vaan voin vastata niihin kaikkiin, mutten sanoilla. Haluaisitko lähteä kanssani? Minulla on upea todellisuus, missä käyn koko ajan."
"Oletko sinäkin unessa?"
"Ei, etkä sinäkään ole. Sinulle vain sanotaan, että olet unessa, silloin kun mielesi matkustaa, jottet unohda olevasi nyt ihminen."
"Kyllä", hän kurtisti kulmiaan. "Minulle sanotaan monia asioita, etten unohda olevani ihminen, mutta minusta ei silti tunnu siltä. Tarkoitan, että tiedän olevani ihminen, mutten ole niin kuin he. En usko heidän maailmaansa eivätkä he usko minun maailmaani."
"No, minä uskon sinun maailmaasi ja sinuun. Nimeni on Illia. Mikä sinun nimesi on?"
"En muista. Tiedän, että minulla on nimi alhaalla, mutta unohdan sen, kun tulen tänne ylös. Mikä pahinta, unohdan alhaalla ollessani usein, kuka olen täällä ylhäällä."
"Minun aikajanallani aikuiset opettavat meille, miten matkustetaan mielellä, jottemme hämmenny niin kovasti."
"Sinun aikajanallasi?"
"No, en ole oikein varma, kuka olet. Minun on kysyttävä opettajaltani. Luulen kuitenkin, että saatat olla osa minua aiemmalta aikajaksolta. Olen vuodesta 3004 j.Kr. Mistä ajasta sinä olet?"
Lapsi näytti hämmentyneeltä. "En tiedä. En tiedä, mikä nimeni alhaalla on tai mikä päivämäärä on. Tiedän vain, että olen lapsi enkä pidä siitä. Tiedän myös, että minulla on paljon pelottavia tunteita, joista en voi puhua. Sitten tullessani tänne nuo tunteet muuttuvat hirviöiksi enkä pääse keijumaahan."
"Keijumaa! Sinne haluan viedä sinut! Pidä kädestäni", sanoin kurkottaessani häntä kohti. "Näytän sinulle sinne tien, mitä mitkään hirviöt eivät tunne. Kenties joku keijumaassa tietää nimesi."
Lapsi tarttui onnellisena kädestäni. Kaikki hänen kysymyksensä olivat poissa heti, kun hän tiesi menevänsä keijumaahan.
"Voitko tuntea minut sisälläsi?" kysyin lapselta. Olen edelleen omassa myös maailmassani, koska olen viidennen ulottuvuuden olento ja pystyn kaksoispaikantumaan helposti. Itse asiassa täsmällisesti sanottuna, me olemme viidennen ulottuvuuden olento ja me pystymme kaksoispaikantumaan. Me olemme kaksi yhdessä ja yksi kahdessa."
Lapsi katsoo minua hyvin hämmentyneenä, mutta on niin onnellinen päästessään alemman astraalitason häkistään, että hädin tuskin kuulee minua.
"Voitko tuntea minut sisälläsi?" toistan. "Me olemme kaksi yhdessä nyt."
"Vau, täällä on niin kaunista." Em on piittaamatta minusta huudahtaessaan: "En koskaan halua lähteä täältä."
"Kun näytän sinulle enemmän ja enemmän todellisuudestani, jaatko sinäkin omaa todellisuuttasi kanssani?"
Kysymykseni jäi vastaamatta, kun riensin pienen lapsen perään, joka on innoissaan ollessaan taas kerran Kotona.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *