Katse eteenpäin - vuosi 2014

Missä ovat ihmeeni, kun tarvitsen niitä ?

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 18:50

MISSÄ OVAT IHMEENI, KUN TARVITSEN NIITÄ ?

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 29.1.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Rakas Jennifer, kirjoitit äskettäin siitä, miten "ihme on hetkessä, ei liikkeessä". En löydä ihmeitä mistään elämäni osasta tällä hetkellä, kun taistelen joka päivä säilyttääkseni mielenterveyden, kun mikään ei elämässäni toimi. Miten voin löytää ihmeen tästä sotkusta, kun voin vain pysyä lujana katsellessani elämäni hajoavan ja yrittäessäni olla masentumatta, kun en voi tehdä yhtään mitään?

Jenniferin vastaus:
Silloin kun kaikki näyttää menevän sinua vastaan ja elämäsi hajoaa - ja olen ollut itsekin siinä - ratkaisu on aina sisälläsi. Tiedän, että sitä on vaikea hyväksyä tällaisena aikana, mutta mitä teet todellisuutesi luojana saadaksesi elämäsi hajoamaan tällä tavalla? Ja mitä voit tehdä todellisuutesi luojana luodaksesi uuden, tyydyttävämmän ja iloisemman elämän itsellesi? Elämäänsä voi muuttaa kärsimättä, mutta olet varmaan tarvinnut suuren annoksen transformaatiota etkä ole kiinnittänyt huomiota tuleviin vihjeisiin, koska se tapahtuu näin dramaattisesti.

En yritä olla epäystävällinen, mutta jos sinun on tarkoitus yhdistyä sisäiseen voimaasi tilanteen muuttamiseksi - ja sinulla on voima - sinun on otettava vastuu kaikkien elämäsi tapahtumien luomisesta. Sinulla ei voi olla voimaa tehdä upeita asioita elämässäsi, samalla kun sivuutat sen voiman, mikä sinulla on myös repiä elämäsi hajalle. Emme ole valikoivasti luovia tai voimakkaita - kaikki elämässämme on meidän kontrollissamme. Ja mietin myös, mihin sellaiseen et ole kiinnittänyt huomiota muutaman kuukauden tai vuoden aikana, mikä vaati näin dramaattisten tapahtumaketjun huomiosi saamiseksi.

Nyt kun elämäsi on hajonnut, mitä vaatii sen kasaaminen uudella ja erilaisella tavalla? Sinun on nähtävä itsesi tämän prosessin kontrollissa, koska sinä olet ja olet ainoa, joka on. Tunnustamalla kontrollisi ja voimasi voit ilmaista voimallisia aikomuksia elämällesi. Mitä ne ovat? Ilman aikomusta elämälläsi ei ole vahvaa perustaa ja tunnen, että näin ollen olet löytänyt itsesi siitä, missä olet nyt. Aikomuksen puute auttoi elämääsi lähtemään tuuliajolle ja palautat sen hallittavampaan tilaan, kun asetat aikomuksesi sille, mitä elämäsi on. Luulet, että ihmeitä tapahtuu, sitten kun muutat elämääsi, mutta ihme tapahtuu nyt, kun tuskasi voimaannuttaa sinut miettimään, miten olet elämäsi kontrollissa. Ne ovat energiamuutoksia ja heti kun alat miettiä, miten muutat elämääsi, olet laittanut ihme-energian liikkeelle. Lopputulos on vain se seuraus, minkä näet - kaikki on osa ihmeprosessia.

Et voi odottaa asioiden muuttuvan alkaaksesi liikkua eteenpäin. Sinun on nähtävä sen yli, mitä tapahtuu nyt, ja kuviteltava, mitä haluat elämäsi olevan ja millaiseksi tulevan. Tiedän, että sitä on vaikea tehdä, silloin kun tunnet kulkevasi pimeässä, yksin ja peloissasi, mutta tämä on myös karmakierto sinulla, mikä antaa tilaisuuden ottaa takaisin voimasi suuren vastoinkäymisen kohdatessa ja nousta elämäntilanteesi yläpuolelle sen sijaan, että olet sen uhri. Aloita tänään, jotta saat energian liikkeelle, etsi voittoja riippumatta siitä, miten merkityksettöminä pidät niitä, ja juhli jokaista. Tämä vahvistaa aikomustasi ja antaa itseluottamuksesi takaisin.

Jonain päivänä katsot taaksepäin tätä aikaa ja huomaat, että ihme tapahtui oivaltaessasi, ettet voinut enää sietää tällä tavalla elämistä ja tuskasi oli niin suurta, ettei sinulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin sallia muutoksen tapahtuminen. Joskus vaaditaan tätä muutoksien tekemiseksi elämässämme - tuskamme on ylitettävä muutospelkomme. Voit tehdä tämän ja nyt on aika aloittaa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Viestejä itseltämme - tiedostamaton, osa 2

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 19:03

VIESTEJÄ ITSELTÄMME - TIEDOSTAMATON, OSA 2

Kirjoittanut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
19.1.2014

Taas otamme hetken tarkastellaksemme pitkän matkamme alkua todellisen ITSEMME valoon. Kun katsomme taaksepäin sitä, kuka olimme ja mitä teimme aloittaessamme polun, oivallamme, että tämä polku koostuu monista askelmista.

PORTAAT

Herään vai olenko juuri nukahtanut ja löydän itseni portailta. Yläpuolellani portaista tulee kirkkaampia ja muodoltaan löyhempiä. Alapuolellani portaista tulee tummempia ja muodoltaan tiukempia.

Katson portaita yläpuolellani ja tunnen rakkausvälkkeen kutsuvan minua kiipeämään. Mutta kun yritän, huomaan, että sisäinen veto yllyttää minua kääntymään ja menemään portaita alaspäin. Käännyn katsomaan alas ja tunnen pelon karmivan sydäntäni.

"Miksi haluaisin mennä sinne?", sanon itselleni.

"Koska olet jo mennyt", kuiskaa ääni, mikä näyttää tulevan rakkausvälkkeestä yläpuolellani.

"Jos olen ollut tuossa paikassa, miksi haluaisin koskaan palata?", kysyn.

"Sinun ei tarvitse palata", ääni hengittää sydämeeni. "Et ole koskaan lähtenyt."

"Ei, se ei ole mahdollista. Tunnen itseni vain tässä, tällä askelmalla."

"Mutta olet myös toisilla askelmilla. Itse asiassa on "sinä", monta "sinua" joka askelmalla. Nimittäin joka askelma edustaa jotain olemassaoloulottuvuutta, -tasoa."

"Jos minussa on monta osaa, miksi en tiestä niistä?"

"Tunnetko vedon askelmilta alapuolellasi?"

"Kyllä tunnen."

"Tuo veto tulee osistasi, jotka ovat eksyneet alempiin ulottuvuuksiin. Ne ovat eksyneet, koska ne uskovat olevansa yksin. Koska sinä et ole vapauttanut niitä, uskot olevasi yksin."

"Miten voin vapauttaa ne, kun tunnen itse eksyneeni?"

"Voi rakkaani, et sinä ole eksynyt. Olet löytänyt korkeamman äänesi, olet löytänyt MINUT! Eksyneet osasi ovat lähettäneet sinut näitä portaita ylös kuin tiedustelijan katsomaan, onko toinen tie. Nyt olet löytänyt sen. Palaa nyt takaisin ja jaa kokemuksesi niiden kanssa."

"Älä laita minua menemään sinne, ole kiltti. Muistan nyt, millaista alhaalla on, ja haluan pystyä tässä."

"Pysyt siinä, missä olet, aivan kuin pysyt siellä, missä olet ollut. Et liiku, vaan laajenet."

"Laajenen?"

"Kyllä, näet itsesi nyt yhtenä tietoisuuspisteenä. Pystytkö laajentamaan tuota tietoisuutta ja kuvittelemaan, että seisot joka askelmalla?"

Suljen silmäni ja kutsun mielikuvitustani. Minulla on aina ollut vilkas mielikuvitus. Voi kyllä, siinä ne ovat. Joka askelmalla on henkilö. Jokaisessa on sama määrä valoa ja tiheyttä kuin askelmalla, millä he seisovat. He näyttävät kaikki hyvin erilaisilta, mutta jokin heissä tuntuu myös samanlaiselta.

"Kyllä", ääni vastaa ajatuksiini. "Ne ovat kaikki yhtä tietoisuutta. Tunnetko, miten sinä ja minä olemme sama?"

Minulle näyttää vaikealta kuvitella, että voisin olla sama kuin tämä viisas ja rakastava ääni, mutta suljen silmäni ja yritän muodostaa tuon yhteyden. Ensin havaitsen ainoastaan monien epäilyksen, pilkan ja pelon äänien kutsuvan alapuolella olevilta askelmilta. Mutta vähitellen tunnen myös rakkauden ja tuen, mitä sädehtii yläpuolella olevilta portailta.

Tämän tunteen myötä tietoisuuteni ja havaintoni alkaa laajentua enemmän ja enemmän. Tunnen itseäni venytettävän kuin kuminauhaa niin tiukaksi, että se on valmis katkeamaan. Tunnen vedon kireämmälle ja kireämmälle, kunnes hädin tuskin kestän jännittyneisyyttä.

Sitten ymmärrän äkillisellä napsauksella. Olen tuo rakastava ääni, joka on opastanut minua. Olen pelon ja epäilyn veto. Olen jokainen persoona joka portaalla. Itse asiassa olen jokainen porras ja mielikuvitus, mikä loi ne. Olen kaikki kaikessa.

"Kyllä", värähtelee rakastava ääni joka persoonasta, joka askelmalta ja joka ulottuvuudesta. "Me olemme moniulotteinen olento. Laajentumisemme yksittäisestä tietoisuudesta moniulotteiseen tietoisuuteen sallii meidän tietää, kuka olemme."

-----

Kun heräämme sille, kuka oikeasti olemme, voimme helpommin löytää rohkeutta astua tiedostamattoman mielemme varjoihin.

VARJOLAMPI

Käännyin kävelläkseni pois, mutta ensimmäisellä askeleella tiesin, että minun on jäätävä. Jos en voisi nähdä, mitä lammessa oli, kenties minun olisi tunnettava se. Kenties minun olisi astuttava lampeen ja tunnettava sen synkkä vesi ylläni.

Ajatus astumisesta sameisiin vesiin sai minut kavahtamaan. Pitäisikö minun pitää vaatteet päällä laihana suojeluyrityksenä vai pitäisikö minun astua veteen yhtä paljaana kuin syntymäpäivänäni?

Tiesin vastauksen. Minun on kohdattava syvyydet ilman ulkoista suojaa. Minun on löydettävä suojani siitä rohkeudesta, mitä vaadittaisiin tähän sameaan lampeen astumiseen. Rohkeus mikä oli syvällä ytimessäni, olisi ainoa suojani kohdatessani sen pimeyden ja salaisuudet.

Riisuin vaatteeni nopeasti, ennen kuin kadottaisin rohkeuteni, ja hyppäsin pahaenteiseen lampeen. Pidätin hengitystä ja sukelsin välittömästi pohjaan. Navigoin käsivarsillani, kun en ollut oikein valmis avaamaan silmiäni.

Kun kosketin lammen pohjaa, tiesin, että minun on avattava silmäni, kun minulla oli edelleen keuhkoissa ilmaa pysyä pohjassa. Näky törystä ja liasta odotti avautuvia silmiäni. Mutta mitä tuo oli tuolla?

Jotain kultaista sädehti ympärillä olevaa saastaa vasten. Voi, se on pelastettava, ajattelin, Se ei kuulu tänne. Tämä kultainen asia on erilaista kuin sen ympärillä oleva lika.

Uin kultavälkkeen luo ja pyyhin liejun sen pinnasta. Tumma lieju leijui vedessä ja odotti taas kultaesineen peittämistä. Kurkotin aarretta aikoen tuoda sen pintaan, mutta havaitsin, että se oli kiinni lammen pohjassa. Vedin ja vedin, mutta se ei hievahtanutkaan.

Lopulta seisoin hiesun peittämällä pohjalla saadakseni riittävästi pitoa vapauttaa tuon kultapalan. Varpaani puristuivat tahmeaan liejuun ja kamppailuni täytti veden hiesulla. Minun oli suljettava silmäni suojellakseni niitä ja vedin kultaista esinettä työntäen jaloilla lammen pohjaa vastaan.

Mikään ei kuitenkaan auttanut ja minulta oli loppumassa happi. Täytyisikö minun hylätä tuo aarre, mikä oli piilossa samean lammen syvyyksissä? Seisoin hiljaa hetken ja päästin irti otteestani kultaesineeseen. Se vajosi välittömästi takaisin mutaan.

Vain pieni osa siitä kiilsi likaisen veden läpi. Häpeäkseni oivalsin, etten pystynyt vapauttamaan tuota aarretta. Sitten muistin, että aikomukseni oli ollut tuntea vettä. Kyllä, nyt tunsin sen. Se tuntui häpeältä ja syyllisyydeltä ja ennen kaikkea pelolta.

Pelko tunkeutui lammen jokaisen kiveen ja atomiin. Ei ole mikään ihme, ettei sitä voinut vapauttaa, mikä oli kaunista. Kun lakkaisin kamppailemasta, lieju joka oli täyttänyt veden, alkoi asettua - asettua päälleni.

Tunsin sen tarttuvan ihooni muistuttaen niistä tunteista, joita minulla oli ollut synkän lammen ulkopuolella. Ei! Minun on lähdettävä näistä syvyyksistä ja tunteista, joita ne herättävät minussa. En voisi pelastaa aarretta. Minun olisi jätettävä se sameisiin vesiin. Sitä paitsi en pystynyt enää pidättelemään henkeä. Minun oli palattava pintaan. Ajatus pakenemisesta tuntui hyvältä ja tarpeelliselta. Uin pintaan tuntien helpotusta ja surua - helpotusta että pystyin vapautumaan hiesusta, ja surua etten pystynyt vapauttamaan kätkettyä aarretta.

Pääni ponnahti lammen pinnalle ja viileä sade huuhteli lian kasvoiltani. Uin lammen reunaan ja vedin itseni kivelle. Seisoin ja sallin lempeän sateen puhdistaa kehoni. Raikkaan veden tuntu ihollani uudisti ja rauhoitti minua.

Lammen muta oli helposti puhdistettu, sillä se ei ollut koskaan minun. Oivalsin sitten, että lammen lika oli sellaista, minkä olin ottanut väliaikaisesti itselleni, kokenut väliaikaisesti.

Katsoin taas lampea. Se näytti selkeämmältä nyt. Muta mitä olin hämmentänyt esiin, oli taas asettunut pohjaan. Muistin tuon kultapalan, mikä oli kiinni siellä. Miten voisin vapauttaa sen?

Minun täytyisi astua taas sameaan lampeen ja uida sen pimeimpään syvyyteen. Pystyisinkö muistamaan oman puhtauteni myös liejun roikkuessa kiinni muodossani? Pystyisinkö löytämään hiesun alle piilotetun kultapala ja tuomaan sen pintaan?

"Kyllä", huusin auringolle, mikä kurkisti pilvien välistä. "Löydän sen, mikä on kadonnut. Se mikä on ollut haudattuna ja unohdettu, löydetään ja palautetaan.

"Jotain hyvin arvokasta on kadonnut pimeyden syvyyksiin ja minun on haettava se."

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Elizabeth Ayres Escher ; Hoivaamisesta ja muutoksista

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 19:08

HOIVAAMISESTA JA MUUTOKSISTA

Äiti Mariaa kanavoinut Elizabeth Ayres Escher (bluedragonjournal.com)
25.1.2014

Eivät kaikki naiset ole äitejä. Jotkut ovat valinneet sinkkuelämän, erityisesti tässä planeettanne siirtymäjaksossa. Sinkkuna oleminen merkitsee, että on enemmän aikaa itsensä parantamiseen, sisäänpäin katsomiseen ja pitkän sisäisen matkan tekemiseen. Tämä ei merkitse, että he ovat kadottaneet kyvyn hoivata toisia energioillaan ja läsnäolollaan. Se antaa usein kyvyn laajentua, kun fokus siirtyy itseen sydänkeskuksen kautta ja sitten ulospäin koskettamaan kollektiivia.

Naiset eivät ole ainoita, joilla on "äitienergiaa". Tämä ei ole sellaista tukahduttavaa, ylihuolestuvaa ja kontrolloivaa energiaa, mitä usein on naisissa, jotka ovat liian kiinnittyneet jälkikasvuunsa, vaan niihin pyhiin ominaisuuksiin liittyvää laajaa myötätuntoisuutta, joita on kaikissa ihmisissä riippumatta siitä, tiedostavatko he itsellään olevan sellaista.

Mies voi olla yhtä hoivaava kuin myötätuntoisin nainen, jos hän vain päästää irti tarpeesta luokitella ja tuomita toisia ja sallii oman luontaisen intuitionsa opastaa itseään tässä elämässä, päättelevän ja loogisen mielen sijasta, jota muutos stressaa kovasti.

Kutsumme kaikkia niitä, jotka kamppailevat lisääntyneen energiaintensiivisyyden kanssa, menemään sisäänsä ja istumaan hiljaa itsensä kanssa.

Päästä irti tuomitsemisesta. Älä huolestuta itseäsi sillä, miten pitkälle olet edennyt polullasi ja miten pitkälle sinun on mentävä. Hengitä syvään ja keskity sydänkeskukseesi. Pyydä hiljaa oppaitasi ja mentoreitasi olemaan läsnä kanssasi, kun istut siinä. Hengitä vain hiljaa ja tunne lämmön alkavan täyttää rintasi ja levitä koko kehoon. Salli näiden energioiden pehmittää kaikki vastustus ja tuska kehossasi ja päästä irti peloista ja huolista, kun hengität ulos sierainten kautta. Tuo kehoosi praanaenergiaa, mitä on ympärilläsi.

Jos huomaat, ettet pysty rentoutumaan sisäisesti, etsi hiljainen ja suojaisa paikka luonnosta, missä voit olla hiljaisuudessa - puun alta, avoimelta harjulta tai joen tai järven rannalta. Kun päästät irti päivän väsymyksestä, huomaat rauhan ja hyvinvoinnin tunteen korvaavan sen.

Kuvittele tämä rauha ja itsensä rakastaminen kultaiseksi kuplaksi ja ulota se kehosi ympärille. Kun hengität hitaasti syvään, visualisoi kuplan laajentuvan kauemmas ja kauemmas ympäristöösi. Näe sen koskettavan ihmisiä, joiden kanssa asut ja työskentelet. Useimmat heistä eivät tiedosta tätä lahjaa, mutta heidän sielunsa tunnistaa sen kiitollisena.

Tyyneyden, itserakkauden ja hoivaamisen lahjasi, halu hyvinvoinnin tulemisesta elämääsi ja aikomuksesi tuoda rakkautta, rauhaa ja parannusta maailmaan, ei vaikuta ainoastaan sinuun ja ympärilläsi oleviin, vaan myös niihin, jotka eivät ole tällä hetkellä ruumiillistuneena.

Monet sielut ovat päättäneet viime vuosina lähteä maatasolta ja monet seuraavat heitä, kaikki eri syistä. Useimmat näistä sieluista kohtaavat uuden elämänsä Kesämaassa vähän hämmentyneenä, kun heidän kapea-alainen 3D-elämänsä on valmistellut heidät huonosti käymään läpi vaihtoehtoisten maailmojen nopeita muutoksia ja virtaavia energioita. Työ mitä teette täällä, auttaa näitä sieluja tekemään omaa työtään, sillä he katselevat hyvin kiinnostuneena, mitä te teette täällä. Kun he näkevät teidän avautuvan uusille energioille ja syleilevän haasteita tilaisuuksina, hekin pystyvät pehmentämään tietoisuuttaan ja ottamaan avosylin vastaan tilaisuudet, joita syntyy heidän uudessa ympäristössään.

Vaikka fyysinen elämä voi olla esitellä omat haasteensa, haasteet voivat olla yhtä suuria kuoleman jälkeen. Jokaiselle teistä on annettu tilaisuus ottaa suuria askelia eteenpäin evoluutiossanne, kun olette täällä Gaialla. Käytättekö hyödyksenne nämä lahjat, joita annetaan planeetalla niistä auringon ja kosmisista säteistä, joita tulee Suuren keskusauringon sydämestä?

Jokaisella sielulla on oma rytminsä ja taajuuspuumerkkinsä, mikä voi muuttua elämän aikana, jos yksilö on ottanut vastaan haasteen avata sydämensä ja syleillä itseä ja koko luomakuntaa ykseydessä. Olette heijastus kokonaisuudesta ja olette yhden sydämenlyönnin, hengenvedon päässä ikuisuudesta hetkessä.

Näe hengittämässäsi ilmassa monen värisiä säteitä, joita on kulkenut universumin keskuksesta ja jotka nytkin kunnioittavat olemustasi voimakkailla muuntavilla energioilla. Näe hengityksesi luomisen sateenkaarena, mikä valaisee kehosi ja elävöittää eetteriaistisi. Tunne olemuksesi astuvan sisään päälaen kautta hengittäessäsi ja pyörivän alas kehosi läpi, tuoden säkenöiviä energioita neljään alempaan kehoon.

Tunne taivaan energioiden punoutuvan yhteen fyysisten solujesi kanssa kosmisessa tanssissa, mikä kulkee spiraalina sisällä, samalla kun suurempi galaksin spiraali liikkuu hitaasti ja majesteettisesti avaruuden pimeän aineen läpi. Niin ylhäällä, kuin alhaalla. Olet heijastus kaiken olevaisen kokonaisuudesta. Oikeutesi on kokea elämä täynnä yltäkylläisyyttä ja hyvinvointia.

Kun hyväksyt ja tunnustat oman arvosi, tämä uusi hyväksynnäntunne virtaa lähellä olevien elämään. Se virtaa verkkoon, mikä yhdistää ihmiskollektiivin, ja ilmenee uusina ajatuksina ja tunteina, joita kokevat myös ne, jotka asuvat planeetan toisella puolella. Olet ainutlaatuinen ja olet osa kokonaisuutta.

Älkää hermoilko, rakkaat ystävät, jos looginen mieli ei pysty vielä tajuamaan näitä ajatuksia, kun vasen aivopuolisko suunniteltiin sallimaan teille toimiminen rajoittuneessa ympäristössä. Tuo leikkikenttä on nyt laajentunut sisältämään tähän saakka näkymättömät maailmat, jotka ovat aina olleet olemassa rinta rinnan oman fyysisen maailmanne kanssa. Nyt alatte havaita ovia avautuvan maailmojen välillä, jotta voitte astua niistä. Sallikaa kuvanne itsestä laajentua, kun enemmän ja enemmän suuremman itsen osia asettuu eetteri- ja fyysiseen kehoonne. Olette tulossa enemmäksi, mitä olette vaikuttaneet olevan sekä itsellenne että toisille.

Älkää sulkeutuko siitä vastustuksesta, mitä ehkä tunnette toisissa ympärillänne, kun laajennatte horisonttianne vapaaehtoisesti. Nämä "muut" kulkevat ehkä hitaampaa tahtia kuin te. Huomaatte kuitenkin palvelevanne oppaana monille, vaikka keskityttekin omaan ja henkilökohtaiselta näyttävään ylösnousemusprosessiin. Olette yhteydessä monin tavoin, joita rationaalinen mielenne ei pysty tajuamaan, mutta sydämenne tietää nämä asiat intuitiivisesti. Luottakaa siihen ja seuratkaa tuota jumalaista majakkaa, mikä säteilee sisältä ja tulee tuosta korkeimmasta osastanne, "minä olen" -olemuksesta, henkilökohtaisesta jumalastanne, mikä asuu korkeammissa maailmoissa.

Muutos tapahtuu sisällä ja kuvastuu ulospäin. Katsokaa menneisyyteenne ja sitten nykyhetkeen ja saatatte yllättyä, miten paljon näkemyksenne elämästä on muuttunut. Onko horisonttinne laajentunut? Oletteko ottaneet avosylin vastaan muutokset, joita on tullut? Pystyttekö virtaamaan ja sopeutumaan, kun olosuhteet muuttuvat? Oletteko valmis astumaan eteenpäin ja ylöspäin, kun energiat transformoivat maailmaanne?

Kutsukaa korkeamman itsenne, oppaidenne ja mentorienne, enkelien ja arkkienkelien energioita opastamaan ja suojelemaan teitä, kun elätte päiviänne. Tietäkää, että kun teistä tulee enemmän Itsenne ja maadoitatte ja juurrutatte nuo energiat Gaiaan ja fyysiseen kehoonne, olette transformaation ja muuntumisen ukkosenjohdatin maailmalle ja kaikille siinä.

Olette kaikki paljon, paljon enemmän, miltä näytätte pinnalta. Sallikaa tuon tietoisuuden laajentua sisältämään koko luomakunta noina hetkinä, kun vietätte aikaa itsenne kanssa hiljaisuudessa. Olkaa myrskyn tyyni keskus. Olkaa tuli sydämen ytimessä. Visualisoikaa yhteytenne ja tuntekaa, tuntekaa, tuntekaa, että tyyneys leviää aisteihinne, lievittää pelkojanne ja vapauttaa jännityksen kehossanne. Kun pystytte rentoutumaan, huomaatte tietävänne, mitä teidän tarvitsee tehdä seuraavaksi, askel askeleelta, kun etenette matkallanne.

Olette maailman valo, rakkaat ystävät. Löytäkää se sisältä rakastaaksenne itseänne sellaisena, kuin olette tänään, ja menkää eteenpäin ihmetystä ja iloa sydämessänne, kun paljastuu aina enemmän, mikä hoivaa sieluanne ja kasvuanne. Olette lähteneet nyt paluupolulle. Jonain päivänä pystytte tajuamaan tämän siirtymävaiheen merkityksen, mitä koette nyt - siirtymän energiatasolta toiselle - mutta nyt mielenne ei pysty ymmärtämään sitä, joten sallikaa itsenne päästää irti huolesta ja murheesta ja virratkaa vain prosessin mukana.

Huomaatte, että matka on tärkeä, ei määränpää. Joki ei huolestu siitä, miten se saavuttaa meren - se antaa itsensä vain virrata molekyyli molekyyliltä yli kivien, hiekan ja liejun, kunnes se sekoittuu suuren valtameren vesiin. Olette molekyyli, virtaus ja meri. Alatte tuntea tämän kokonaisuuden, kun menette eteenpäin, mutta olkaa nyt tyytyväinen kokiessanne jokaisen hetken, kun se on ikuisuus.

Rakastakaa itsenne sellaisena, kuin olette nyt, tulette olemaan ja olette aina olleet. Kaikki on luomakunnan kokonaisuudessa.

Lähdemme nyt luotanne kera muiston rakkaudestamme, että se voi lämmittää sydäntänne, kun ajattelette meitä. Olemme myös rinnallanne jokaisella hengenvedollanne. Sallikaa hoivaavien energioidemme lämmittää teitä niinä hetkinä, kun tunnette olevanne eniten yksin. Te ette ole yksin, rakkaat ystävät. Rakastamme ja syleilemme teitä aina.

Namaste. Kumarramme jumaluudelle jokaisessa teissä ja itsessämme.

Olen Äiti Maria, sisarenne ja oppaanne uudelle maapallolle.

-----------

Anita <3 ..

Viesti SaLuSalta

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 19:11

VIESTI SALUSALTA

Kanavoinut Mike Quinsey ( treeofthegoldenlight.com/First_Contact/Mike_Quinsey_home_page.htm)
31.1.2014

Sen vuoksi mitä ympärillänne tapahtuu, harmonia ja rauha näyttävät kaukaisilta. Kuitenkin myllerrys vähenee vähitellen ja suhteellisen lyhyessä ajassa rauha asettuu taas maan päälle. Se johtuu uuden ajan tulemisesta ja tämä nostaa värähtelyjä nopeammin.

Näiden muutosten oli aina määrä liittyä tähän jaksoon, kera niiden perimmäisen eroamisen, jotka ovat valmiita ylösnousemaan ja jotka eivät ole. Tämä on vääjäämätöntä, kun värähtelyt lisääntyvät siihen pisteeseen, missä ainoastaan ne sielut jotka ovat saavuttaneet saman tason, voivat jäädä siihen.

Kyse on monien tuhansien kokemusvuosien kulminaatiosta monissa elämissä monina aikakausina. Syklin loppu on tärkeää aikaa, jolloin kaikki sielut päättävät, miten hyvin elämänsuunnitelma on edistänyt niiden evoluutiota ja täytyykö niiden toistaa mitään tiettyä kokemusta.

Useimmat teistä ovat edenneet hyvin ja olette valmiita siirtymään evoluutionne seuraavaan vaiheeseen, kehittyneempien sielujen avun ja neuvojen kera. Monet jäävät ihmisevoluutioon, mutta jotkut päättävät liittyä muihin rotuihin, mikä saattaa viedä ne toiselle planeetalle. Tietysti inkarnoituisitte sopivaan muotoon tuota kokemusta varten.

Ne jotka jatkavat kokemuksiaan maan päällä neljännessä ulottuvuudessa, huomaavat, että elämä saa täysin uuden ilmeen ja se on harmonista ja onnellista aikaa. Poissa ovat pimeät sielut, jotka seuraavat omaa ennalta suunniteltua tulevaisuuttaan, ja niille annetaan uusi tilaisuus palata valoon.

Teillä on vähän aavistusta siitä onnellisuudesta ja täyttymyksestä, mikä odottaa teitä, ja se ylittää kovasti odotuksenne. Se on palkkionne siitä, kun olette kulkeneet läpi elämänne synkimmästä jaksosta ja löytäneet onnistuneesti taas kerran valon.

Muutamat teistä huomaavat, että jotkut ystävänne tai sukulaisenne eivät ole onnistuneet pääsemään korkeampaan ulottuvuuteen. Älkää pelätkö heidän tulevaisuutensa vuoksi, sillä he ovat juuri siellä, missä he pystyvät kehittymään ja etenemään kohti valoa. Omassa tilassanne voitte kuulla heidän etenemisestään ja käydä heidän luonaan, kun he ovat poissa kehosta nukkuessaan. Vaikka te pystytte säilyttämään muistot noista tapaamisista, he palaavat omaan ulottuvuuteensa ilman valvemuistoa niistä.

Tällä hetkellä olette heräämässä todelliseen potentiaaliinne, kun tietoisuustasonne laajenee, kunnes lähitulevaisuudessa saatte täyden tietoisuuden. Olkaa vakuuttuneita, että monia auttajia on valmiina auttamassa teitä ottamaan paikkanne korkeammissa ulottuvuuksissa. Elämä on jatkuva tilaisuus kehittyä ja joka vaiheessa teillä on monia auttajia. Kehittyneempien vastuuna on aina auttaa niitä, jotka seuraavat heidän perässään. Kun samanlaiset sielut tulevat yhteen, niiden tietoisuus tulee yhdeksi, mutta olkaa vakuuttuneita, että pidätte yksilöllisyytenne samanaikaisesti.

Tiedämme hyvin monien teistä olevan uupuneita kokemuksistaan eikä se ole yllättävää ottaen huomioon ne tiheät värähtelyt, joissa olette. Siksi saatte hyvin harvoja vierailuja korkeampien ulottuvuuksien olennoilta, jotka pitävät sitä hyvin epämiellyttävänä värähtelynä. Yhtä lailla te kohoatte, kun astutte korkeampiin ulottuvuuksiin, ja nautitte kaikista niihin liittyvistä eduista. Siitä voitte olla varmoja, että silloin kun päätitte auttaa matalampiin värähtelyihin kiinni jääneitä sieluja, tiesitte, miten vaikea tehtävä se olisi. Teille kuitenkin vakuutettiin, että riippumatta siitä, miten pitkälle putoaisitte, olisimme aina auttamassa teitä palaamaan oikeutettuun paikkaanne.

Rakkaat ystävät, oleskelunne alemmassa ulottuvuudessa on melkein ohi ja ilmestytte siitä esiin paljon suurempana, mitä olitte astuessanne siihen. Kokemuksenne auttavat sieluja, jotka voivat hyötyä niistä, ja teitä ylistetään suuresta uhrautumisestanne muiden sielujen hyödyksi valopolulla.

Olen SaLuSa Siriukselta ja olen täynnä ihailua ja kiitollisuutta epäitsekkäistä teoistanne kanssamatkustajienne auttamisessa. Olette kaikki yhtä ja yhteydessä tavoilla, jotka kestävät ikuisesti, ja jatkatte toistenne auttamista suurella matkallanne kosmoksen läpi. Uhrauksellanne on oma palkkionsa, kun näette sielujen siirtyvän valoon ja heräävän todelliselle Itselleen.

Kiitos SaLuSa,
Mike Quinsey

-----------

Anita <3 ..

Kukaan maa- tai ei-maaopettaja ei ole viisaampi kuin sinä

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 22:48

KUKAAN MAA- TAI EI-MAAOPETTAJA EI OLE VIISAAMPI KUIN SINÄ

Kanavoinut Brenda Hoffman ( www.lifetapestrycreations.com)
28.1.2014

Rakkaat ystävät,

Kenties mietitte, ovatko nämä huuhaa-jutut totta. Mitä jos tämä siirtymä on yksi 3D-harha olemuksenne pitämiseksi tietyissä rajoissa? Taas yksi tapa pitää teidät ruodussa. Taatusti eilisen "tuhmat lapset" syrjäytetään, mutta ovatko tämän päivän "kiltit lapset" yhtään erilaisia?

Monet julistavat nyt, että tällaiset ajatukset ovat anti-jotain. Mutta eikö tämä ole sellaista, mikä teidän täytyy tutkia itse? Sillä jos seuraatte toisia - menneisyyden kirkkoa ja hallitusta tai tämän päivän uuden maan opettajia - onko siinä mitään eroa?

Jos seuraatte jotakuta - mukaan luettuna uuden maan opettajat - kuljettamatta tuota informaatiota sisäisen olemuksenne läpi ja lisäämättä henkilökohtaista osuuttanne sekoitukseen, olette vain vähän erilainen kuin ennen tämän siirtymän alkamista.

Tämä siirtymä on todellisuutta - kuten monet teistä voivat todistaa fyysisten ja tunnemuutosten avulla. Mutta ei yhden polun massasiirtymää, missä vain harvoilla ihmisillä on informaatio, mitä tarvitsette muutostanne varten. On monia, joilla on osia, mitkä he jakavat iloisesti internetin, kirjojen, seminaarien ja muiden multimediamuotojen kautta. Mutta noiden osien ei ole tarkoitus olla ainoaa informaatiota, mitä keräätte. Koette itsellenne tärkeitä asioita. Niinpä sisäinen ohjeenne on ottaa toisilta ainoastaan ne osat, jotka tekevät paremmaksi sitä polkua, jonka olette suunnitelleet itsellenne.

Kukaan muu ei voi luoda polkuanne tai myöskään helpompaa polkua. Monet teistä jotka olette pikaruoka- ja MTV-sukupolvea, haluatte saada kaiken tehtyä helposti ja nopeasti. Ja niin se on ja tulee olemaan - jos otatte vastuun itsestänne. Uuden maan pikakorjausgurut ovat upeita roolimalleja, mutta he eivät ole teidän gurunne. Vaikka he olisivatkin löytäneet itselleen oikeita elementtejä, te olette eri yksilö ja eri paikassa. Kenelläkään muulla kuin teillä ei ole vastauksia ongelmiinne.

Voitte jakaa, vaihtaa, pohdiskella ja miettiä ajatuksia ja tuntemuksia toisten kanssa. Mutta ei ole mitään oikopolkua nopeuttamaan matkaanne, vaikka joku kertoisikin teille, että hänellä on kaikki vastaukset. Tämä siirtymä on samalla aaltopituudella "helpon" kanssa, mutta ei niin helpon, että voitte ottaa itsenne pois yhtälöstä.

Jos väitätte, että kaikki on hyvin, kunhan meditoitte kuin Toni tai seuraatte Hollyn pitämän seminaarin ohjeita (sääntöjä!), ette ole vielä löytäneet tasapainoanne. Tämä on erilainen aikakausi, mitä olette koskaan kokeneet maan päällä. Siinä ei ole kyse seuraamisesta, siinä on kyse luomisesta. Kaiken luomisesta elämässänne alusta, mukaan luettuna uudet tavat sisäistää ja levittää informaatiota.

Teille on tuttu se AJATUS, että jos jonkin tuntuu oikealta, se on oikein teille. Lisäämme vielä toisen ulottuvuuden. Jos LUOMINEN tuntuu oikealta, se on oikein teille. Vaikkeivät nuo sanat ole oikein osuvia, riittää, kun tiedätte, että olette ainutlaatuinen yksilö syystä.

Voisitteko luoda moninaisen uuden maapallon, jos ratkaisisitte kaikki jonkin ongelman samalla tavalla? Tämä eroaa vain vähän niistä vanhan ajan kirjailijoista, jotka väittävät, että kaikki naiset - alkuperäisamerikkalaiset tai mikä tahansa ryhmä - ajattelevat ja käyttäytyvät näin tai noin.

Tämä on hyvin moninainen siirtymä, jotta kaikki lapsenne, lapsenlapsenne ja lapsenlapsenlapsenne tuntevat olonsa yhtä mukavaksi uudella maapallolla.

Tässä uudessa maassa ei ole kyse rajoituksista, vaan äärimmäisen laajasta horisontista. Se on mahdollista vain, jos sallitte, vaaditte ja luotte itsellenne oikeanlaisen elämän. Ja kenties teette sen ottamalla osia toisilta - ja sitten muokkaamalla ne elämäksi, mikä on ehdottoman oikein teille ja vain teille. Tämä ei ole "samasta muotista" -aikaa. Tämä on uuden "sinun" vapaasti virtaavaa ja vapaanmuotoista luomista.

Kenties tällaiset ajatukset pelottavat teitä. Sillä miten tiedätte luovanne uutta vapaasti virtaavaa "sinua"? Tuntemanne ilon määrästä. Toisen ajatusten tai ohjeiden seuraaminen voi tuntua oikealta alussa, mutta se kuluttaa teitä lopulta. Nyt jaetut uuden maan osat on tarkoitettu tutkittavaksi ja muokattavaksi uudelle "sinulle".

Huomaatte ihastuvanne yhden ihmisen informaatioon tällä viikolla ja kyllästyvänne siihen seuraavalla - kuten pitäisikin olla. Sillä sitten kun olette ymmärtäneet ja muokanneet tuon informaation, siirrytte eteenpäin.

Tämä ei tarkoita, että teidän täytyy hävetä jonkun seuraamista kuinka pitkään tahansa. Vaan että te ette seuraa tuota ihmistä ollaksenne hän, vaan kerätäksenne lisää informaatiopalasia uutta "sinua" varten. Ja tiedätte syvällä sisällänne, milloin olette tyydyttynyt tuon ihmisen informaatiosta.

Teitä ei haukuta toisten sanojen tai viestien seuraamisesta - niin te opitte.

Jotkut teistä uskovat, että nyt on monia hienoja uuden maan opettajia, mutta vain toisesta ulottuvuudesta tai ajasta olevat ovat kaiken tietäviä - ja näin heidän viestejään on seurattava tarkkaan.

Toisen ulottuvuuden tai toisen ajan opettajat eivät ole viisaampia kuin te. Olette kaikki jumalia ja jumalattaria - ja olette aina olleet.

Olette niitä, jotka elävät 3D-maailmassa, mikä tekee siirtymää johonkin, mitä kukaan ei ole koskaan kokenut maan päällä. Ne jotka tarkkailevat toisissa ulottuvuuksissa, ajoissa tai paikoissa, eivät voi tietää, mitä te koette maan päällä. Niinpä aivan kuin jokaisen uuden maan opettajan kohdalla, informaatio minkä keräätte toisista paikoista ja ajoista, täytyy muokata oman olemuksenne mukaisesti.

Sinä olet kompassisi. Sinä olet tulevaisuutesi, menneisyytesi ja nykyisyytesi. Salli itsesi muistaa tämä tuntiessasi seuraavan kerran syyllisyyttä, kun et meditoi tai syö oikeita ruokia. Sillä syyllisyys kertoo, ettei se ole oikea suunta sinulle. Ilo on kompassisi ja uusi sisäinen olemuksesi. Niin olkoon. Aamen.

-----------

Anita <3 ..

Norma Gentile ; Hengen sisäinen tila

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 22:49

HENGEN SISÄINEN TILA

Kirjoittanut Norma Gentile (www.healingchants.com)
Uutiskirjeestä 31.1.2014

Meillä on monia tapoja juhlistaa vuodenajan vaihtumista ja ihmisen keksimien vuosien kulumista. Minusta on outoa, että uudenvuodenpäivä 1.1. (gregoriaanisen kalenterin mukaan) oli uusi kuu. Monet muut kalenteri - kuten kiinalainen, muslimi ja juutalainen - perustuvat kuunkiertoon ja vuosi alkaa uudesta kuusta. Mutta länsimainen kulttuuri kokee harvoin tämän luonnollisen asetelman. Minusta tuntuu, että tämä on korostanut yhteistunnettamme vuodesta 2014 uuden syklin alkuna.

Tämän vuoden kiinalainen uusi kuu osuu superkuuhun, mitä pidetään myös mustana kuuna (kaksi uutta kuuta on samassa gregoriaanisen kalenterin kuukaudessa). Tämä vetää paljon huomiota sekä idässä että lännessä tähän uuteen kuuhun ja korostaa taas tunnettamme siirtymisestä uuteen energiasykliin. NASA kertoo nyt, että aurinko on saanut loppuun oman siirtymänsä pohjois- ja etelänavan vaihtumisessa.

Aurinko aloitti magneettinapasiirtymänsä viime kesänä ja se valmistui vuoden 2013 lopussa. Tämä tapahtuu noin joka 11. vuosi ja jatkamme sopeutumista auringon uuteen polariteettiin vielä muutaman kuukauden. Tunnen, että uusia malleja ilmesyy sisällemme, mikä ottaa muodon vahvasti maaliskuun alkupuolella.

Nämä muuttuvat mallit liittyvät siihen, miten suurempi auramme (energiakupla tai -pallo minkä sisällä olemme ja mikä ulottuu noin 6-8 metrin päähän meistä joka suunnassa) on vuorovaikutuksessa monien elämien ja monien todellisuuksien kanssa. Jos putosit juuri kärryltä, niin minäpä selitän sitä näin. Jokaista valintaa kohden on ainakin yksi ja luultavasti monia muita vaihtoehtoja. Riippumatta siitä minkä valinnan olet tehnyt tietyssä tilanteessa, olet tehnyt myös kaikki muut valinnat ja ne tulevat osaksi muita todellisuuksia.

Kvanttifysiikka painii tällaisen asian kanssa nyt, joten jätän selkeämmän selityksen tiedemiesten tehtäväksi. Tiedän vain, että syvän hiljaisuuden aikana, tavallisesti ollessani "ei hengitystä" -meditaatiotilassa, tunnen ikään kuin voivani kokea näiden muiden todellisuuksien tuloksia ja tuoda nuo kokemukset - hyvät tai huonot - elämääni tässä ja nyt.

Joskus tätä tapahtuu työskennellessäni asiakkaiden kanssa. Se on hyvin erityislaatuinen ja intiimi tila jaettavaksi toisen kanssa. Kumpikaan meistä ei tiedä, mitä tapahtuu tietoisessa mielessämme, kun tämä tila on ajan ulkopuolella, hengityksen välipaikassa. Fyysinen maailma putoaa pois ja menemme kumpikin konkreettisen aistimisen ja liikkumisen maailmaan. Välillämme on vuorovaikutusta, ei kuitenkaan ole väriä, ääntä, aikaa tai määränpäätä. Tämä on Hengen tila.

Tässä kunnioitamme kaikkia kokemuksia tyynen neutraalisti ja nähden selkeästi ja tämä syntyy ainoastaan ihmisliikkeen ja -tuomitsemisen irtipäästämisestä. Tämän kokemuksen integroituminen normaaliin valvetietoisuustilaan voi kestää viikkoja, kuukausia tai vuosia. Kun katson taaksepäin, voin nähdä itsessäni ja asiakkaissa muutoksia, jotka alkoivat näissä Hengen tiloissa ja kasvoivat hitaasti sisältä, kunnes maallisen elämänilmaisun uloinkin osa oli muuttunut. Tässä on uuden kuun luoma tilaisuus etsiä muutama hetki tutkiakseen Hengen sisäistä tilaa.

Siunauksiani teille kaikille omalla matkallanne
Norma

-----------

Anita <3 ..

Kysymyksiä henkimaailman mestareille, 28.1.2014

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 01.02.2014 22:51

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.mastersofthespiritworld.com)
28.1.2014

Kysymys:
Mestarit, heräsin varhain jouluaamuna ja katsoin kelloa - se oli 3.42. Muutaman minuutin kuluttua näkyi kultainen valo makuuhuoneen ovesta. Ensin luulin, että se oli soihtu tai lataava kännykkä, muttei ollut. Sitten ajattelin, että kenties se oli enkeli tai henki. Kerroin tyttärelleni ja hänen miehelleen tästä ja sanoin, että aika 3.42 tuntui merkittävältä, mutten tiedä miksi. Vävyni sanoi, että heidän tyttärensä syntyi tuohon aikaan (hän kuoli muutamaa tuntia myöhemmin). Kysymykseni on: oliko tämä viesti meille vai juokseeko mielikuvitukseni valtoimenaan? -Elaine, Englanti

Vastaus:
Kun sielut saapuvat ihmisisäntäänsä ja lähtevät siitä, ne kiertävät usein ympäri katselemassa, mitä tapahtuu, ja tervehtimässä niitä, jotka ovat maisemissa ja ovat osallistuneet tai voisivat osallistua niiden elämään. Olet ollut monissa elämissä sen sielun kanssa, joka olisi ollut lapsenlapsesi, ja se halusi sanoa "hei".

Hän oli hyvin tietoinen, että hänen aikansa maan päällä oli ohikiitävä, joten hän ei halunnut menettää tilaisuutta käydä luonasi. Silloin kun sielu tulee planeetan ilmakehään, sen on helpompaa heijastua muihin paikkoihin, kuin ollessaan täysin energiamuodossa.

Hänen lyhyt elämänsä oli sovittu mahdollistamaan kaikille ihmisperheen jäsenille omien tunteidensa käsitteleminen hänen lähtöönsä liittyen. Oli katumuksen, syyttelyn, pettämisen, hylkäämisen, syyllisyyden, kateuden, itsekkyyden ja monia muita oppitunteja ja niitä on tulevaisuudessa.

Hän haluaa teidän kaikkien tietävän, että olette kaikki sieluja, jotka ovat tehneet tämän matkan monta kertaa, ja suremisajan jälkeen pystytte selvittämään nämä syvät tunnelaaksot ja näkemään sen kauneuden, kun hän tuki teitä stimuloiden henkistä kasvua jokaisen elämässä.

Hän sanoo myös, ettei siihen mene kovin kauan, kun hän on taas takaisin ja osana teidän kaikkien elämää. Työstäkää oppitunnit, koska tämän stimuloinnin oli tarkoitus tuoda haudatut asiat pintaan. Kun koet tunnereaktion johonkin, kysy, miksi se on siinä. Mene tuohon laukaisijaan ja selvitä sen sisältämä syyllisyys. Hän auttoi kevätsiivouksen aloittamisessa tukahdutetuissa ja keskeneräisissä asioissa.

Kysymys:
Mestarit, tapasin erään miehen työn kautta muutama vuosi sitten. Toisena päivänä ollessani hänen seurassaan kokouksessa parin muun ihmisen kanssa, kehoni nousi noin 30 senttiä itsensä yläpuolelle. Vuosisatojen elämäkokemuksia näytti kiitävän pääni yli noin 10 sekuntia - kokemuksia jotka näyttivät olevan meidän kahden välisiä, vaikkemme esiintyneet niissä. Siitä lähtien olen tuntenut, että kehoni jokaista solua vedetään magneettisesti tuota miestä kohti. En ole sanonut tästä mitään, koska teemme edelleen läheisesti töitä yhdessä ja olemme ystäviä. Hänellä ei vaikuta olevan mitään seksuaalista kiinnostusta minuun, kun olen tehnyt hienovaraisia vihjauksia aiemmin, mutten voi lopettaa sen ajattelemista, että hän on oikea minulle. Mitä tämä kaikki merkitsee ja mitä minun pitäisi tehdä? Tunnen pientä kidutusta. -Brian, Irlan
ti

Vastaus:
Sielut jotka erosivat Lähteestä ja tulivat yksilöelämään suurin piirtein samaan aikaan, ovat sielukumppaneita. Energia on hyvin samanlaista, on vietetty paljon aikaa yhdessä sekä Kotona että inkarnoituneena ja siitä syystä on valtavasti yhteisiä muistoja. Tämä työtoveri on sielukumppanisi.

Kun tehtiin valinta, että elämäsi olisi hyvin herkkä, se teki sinut kykeneväksi "lukemaan" toisten eetterikehoenergiaa. Enimmäkseen aistit vain, mikä ihmisen mieliala tai kenties aikomus on, mutta sielukumppanin kanssa herkkyytesi aktivoi omat akaasiset tiedostosi niin, että voit "nähdä", mitä te kaksi olette tehneet yhdessä.

Vaikka nämä ovat teidän kummankin yhteistiedostoja entisistä teoista, ne eivät ole sielukumppanisi ulottuvilla tällä hetkellä, koska hän ei ole päättänyt olla kovin herkkä tässä elämässä. Hän ei näe ja tunne, mitä teet hänen läsnä ollessaan. Tämä ei liity sinulla mitenkään seksuaaliseen vetovoimaan, vain perhetuttuuteen.

Tunne että hän on "oikea sinulle", tulee siitä, että hän on ensimmäinen tässä elämässä tapaamasi ihminen, jossa kaikki on avointa ja näkyvää. Toiset suhteet ovat olleet epävarmoja ja salailevia. Olet kaivannut täydellisen sitoutumisen ja jakamisen tunnetta. Se mitä tunnet, ei anna sinulle merkkiä hänen nykytunteistaan, vaan ainoastaan energiasuhteistanne menneisyydessä.

Hän voi olla erittäin hyvä ystävä ja uskottu, mutta sinun on alettava etsiä kumppania. Olet panostanut niin paljon ajatuksia ja aikaa yritykseen tehdä hänestä sen oikean, että olet luopunut kaikesta yrityksestä tuoda kumppanin itsellesi. Aloita ilmentämisprosessi määrittelemällä, minkä tyyppisen ihmisen haluat elämääsi. Ole yksityiskohtainen ja ilmaise aikomus vetää puoleesi tuo ihminen. Samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa.

Kysymys:
Mestarit, olen käsitellyt vuosia autolla-ajamispelkoa. Olen kokeillut joitain hoitoja tämän ongelman voittamiseksi, mutta mikään ei ole toiminut tehokkaasti. En löydä mitään syytä tähän pelkoon ja tämä ongelma häiritsee elämääni, koska minun täytyy todellakin ajaa. Miten pystyn voittamaan tämän pelon täysin? -Patricia, Brasilia

Vastaus:
Pelkosi - kuten kaikki pelot - on merkki oppitunneista, joita ilmestyi, mutta joita et koskaan oppinut. Tämä on useiden elämien ajalta ja sillä on monta puolta, mistä syystä se on ollut itsepintainen.

Tässä elämässä sinulta puuttuu itseluottamusta päätöksenteossa ja pelkäät kaikkea, mikä sisältää tuntemattomia tekijöitä. Sinua ovat kontrolloineet niin monet ihmiset, ettet enää halua osallistua mihinkään toimintaan, missä olet epävarma lopputuloksesta. Autossa mikä kulkee avoimella maantiellä, pelkäät toisten tekoja: "Pysyvätkö he kaistallaan? Kääntyvätkö he eteeni? Osuvatko he minuun takaa tai sivulta? Voinko luottaa siihen, että he tekevät mitä pitäisi? Teenkö oikein, jotten loukkaannu?"

Joidenkin näiden pelkojen juuret ovat ajassa, missä olit vastuussa useista lapsista. Toisten neuvojen vastaisesti työnsit heidät huteraan bussiin ukkosmyrskyssä. Bussi huuhtoutui alas vuorenrinnettä ja kaikki muut kuolivat paitsi sinä. Syyllisyys mistä kärsit, on kantanut useiden elämien läpi, joissa olet kieltäytynyt ottamasta vastuuta edes itsesi kuljettamisesta. Ymmärrä, että kaikki osapuolet päättivät osallistua tuohon tapahtumaan.

Tämän pelon poistamiseksi sinun on käsiteltävä sitä, mitä voit kontrolloida. Voit kontrolloida vain itseäsi. Aloita tutkimalla tämän pelon tekijöitä. Mitä tunnet ollessasi autossa? Kysy, miksi tunnet niin, kuin tunnet. Vastaus kysymykseen "miksi" on se, mistä pidät kiinni menneisyydessä.

Hyväksy, että kaikilla ihmisillä on valinnanvapaus kaikissa asioissa, joita heille tapahtuu, joten sinä päätit järjestää nämä pelot. Hyvin yksinkertaisesti se merkitsee, että voit päättää luopua noista peloista ja korvata ne jollain muulla. Korvaa kaikki negatiivinen pelko ehdottomalla rakkaudella hyväksyen itsesi suurenmoiseksi ihmiseksi. Hyväksy, että tulit maan päälle kokemaan tätä negatiivisuutta ja voit päästä siitä eroon muuttamalla tapaasi nähdä se.

Hypnoottisen mennen elämän regression läpikäyminen sallii sinun kokea uudelleen tuon bussionnettomuuden ja nähdä se vain sellaiseksi - onnettomuudeksi. Anna itsellesi anteeksi, että olet pitänyt syyllisyydestä kiinni niin pitkään.

-----------

Anita <3 ..

2.2.14 -Uuden aika-avaruusharmonian aktivoiminen tulen ja jä

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.02.2014 13:42

2.2.2014 - UUDEN AIKA-AVARUUSHARMONIAN AKTIVOIMINEN TULEN JA JÄÄN LAULUSSA

Kirjoittanut Celia Fenn (starchildglobal.com)
Helmikuu 2014

Kun katsomme taaksepäin tätä vuotta, luulen meidän tunnistavan, että jotain uskomatonta on tapahtunut muutamana viime päivänä. Se on ollut suuri muutos, mikä on avannut tapaamme havaita ajan ja avaruuden ja esitellyt uuden harmonian havaintokenttäämme.

Jos tämä kuulostaa kummalliselta, se johtuu siitä, että se luultavasti on kummallista. Monet meistä ovat kokeneet muutaman viime päivän puhtaan outouden, kun vanha havaintotapamme elämästä ja aika-avaruudesta on muuttunut ja avautunut hämmästyttävästi.

Tämä tapahtuu "tulen ja jään laulussa", kuten haluan sitä kutsua lainaten suosittua, samannimistä fantasiasarjaa. Tuo tuli on auringonpurkausmaksimi, mitä nyt koemme. Maata pommittaa aurinkovaloaalto toisensa jälkeen sekä galaktiset hyvin korkeataajuksiset supernovashokkiaallot. Nämä valoaallot tuovat informaatioaaltoja, uuden todellisuuden valokoodeja auringosta, galaksista ja kosmoksen sydämestä.

Nämä valoaallot ovat uudestisyntymän, uudistumisen ja transformaation juhlaa. Jokaisen valoaallon myötä meille annetaan lisää DNA-ohjeita siitä, miten voimme kasvaa ja kehittyä harmoniassa kosmoksen kasvun ja evoluution kanssa. Paikallisen aika-avaruusnaapurustomme informaatio saadaan Aurinkoneuvoston ja Galaktisen neuvoston kautta ja sitten se jaetaan maapallon kanssa ja Maaneuvostot - maanhoitajat, vanhimmat ja lapset - integroivat sen.

Nämä ajankohtaiset aallot ovat johtaneet murtautumiseen vanhojen havaintorakenteiden läpi ja uuden havaintotavan esittelemiseen aika-avaruuden harmonisesta virtaamisesta. Sen tuloksena monilla ihmisillä on outoja kokemuksia ajasta, tilasta ja itsensä ja suhteidensa hahmottamisesta.

Joillakin asiat jotka olivat tärkeitä, lakkaavat yhtäkkiä olemasta sitä. Suhteet jotka näyttivät tärkeiltä, loppuvat ja katkeavat yhtäkkiä. Ideat jotka näyttivät tärkeiltä, sivuutetaan. Ei ainoastaan siksi, että muutut, vaan koska taajuutesi vaihtuu. Et ole enää samassa paikassa kuin ennen. Et ole ehkä edes samalla aikajanalla tai elämäntarinassa kuin ennen!

Tällä hetkellä ihmiskunta on murtautumassa vanhasta newtonilaisesta ja darwinilaisesta todellisuusnäkemyksestä, viime vuosisadan Einsteinin ja Freudin ihmistodellisuusnäkemyksen kautta, 2000-luvun näkemykseen kvanttitodellisuudesta aika- ja paikkavirtana, mikä on "nestemäinen" ja joustava ja mitä voidaan muuttaa ja kalibroida uudelleen. Silloin kun riittävä määrä olentoja hyväksyy tämän todellisuuden, siitä tulee uusi "normaali". Ja niin se on … vanha "normaali" hajoaa ja se korvataan kvanttivirta- ja harmonia-aaltokokemuksella …

No, mitä se merkitsee? Se merkitsee, ettei mikään ole kiinteää ja jatkuvaa, ei edes aika ja avaruus/paikka, ei edes menneisyys ja tulevaisuus, ei edes tässä ja nyt. Kaikki on valon ja energian kanssaluomista. Silloin kun olet ns. pelissä, voit lakata elämästä omaa elämääsi pelkkänä kulkemisena kiinteää aikajanaa pitkin, mihin liittyy karma ja kohtalo, ja vaihtaa ajatukseen monista aikajanoista ja valinnasta. Joka hetki voit tehdä valinnan, mikä laittaa sinut uudelle aikajanalle, ja luoda uuden tulevaisuuden tai kohtalon. Tämä on elämän seikkailua maan päällä.

Kyky keskittää energiaa aikomuksen ja unelmoinnin kautta ja sitten ohjata tuota energiailmentymää aikajanalla valinnan avulla, on 2000-luvun kvanttitodellisuuden taito. Ja se on tosiaan taito, mutta sen voi helposti saada. Kyse on vain sen ymmärtämisestä, ettet ole kiinni missään todellisuudessa ja että valinta tekee sinulle mahdolliseksi vaihtaa todellisuutta ja luoda uuden aikajanan, jossa on uudet kokemukset.

Tulimyrskyt ja galaktisen aaltosurffauksen perusperiaatteet

Tämä uskomattoman dynaaminen valoaalto mikä pyyhkäisi galaksin läpi ja on sytyttänyt aurinkomme, on taatusti aiheuttanut suurta turbulenssia maapallolla. Säätilan osalta suuri osa pohjoista pallonpuoliskoa on ollut lumen ja jään peitossa. Vaikka tämä on vaikeaa ihmisille, se on myös todella hyvä asia valoaalloille, kun kylmempi lämpötila viilentää maata niin, ettei se ylikuumene valoaalloista eivätkä suuret kaupungit jotka ovat jo planeetan "kuumia pisteitä", ala kiehua. Lumen kide/kristallirakenne on hyvä valokoodien vastaanottamisessa maahan.

Ehkä se helpottaa lumen ja kylmyyden käsittelemisessä, kun tietää, että tämä auttaa maata maadoittamaan nämä voimakkaat valo- ja henkituliaallot.

Olet huomannut myös ehkä muutamia muita asioita … miten monet ihmiset ovat olleet sairaana, tulleet psykoottiseksi tai lähteneet planeetalta viime aikoina. Nämä voimakkaat valoaallot nopeuttavat valintoja ja löytävät haavoittuvuuden, jos ei ole maadoittunut. Ne nopeuttavat myös puhdistumista ja aktivoivat parantumiskriisejä, joita kutsumme sairauksiksi, ja ne antavat ihmisille tilaisuuden päättää lähteä, jos heidän tarvitsee tai heitä tarvitaan muualla.

Valoaallot aktivoivat myös syvät sielutarkoituskoodit ja huomaat, että tämän aallon mentyä läpi alat saada uusia tuntemuksia sielutarkoituksestasi uudessa todellisuudessa nimeltään "uusi maa".

Kuten mainittiin aiemmin, saatat löytää itsesi myös uudesta tilasta/paikasta ja uudelta aikajanalta ja uusia ihmisiä ja tilaisuuksia ilmestyy, kun siirryt eteenpäin. Tämä voi olla huolestuttavaa, koska sinun on yhtäkkiä päästettävä irti asioista, jotka olivat tärkeitä. Se voi olla häiritsevää ja aiheuttaa syvää ja voimakasta levottomuutta, unenpuutetta ja vainoharhaisuutta, jos et ole maadoittunut.

Avain kosmisilla valoaalloilla surffaamiseen on olla maadoittunut, antaa noiden aaltojen kulkea lävitsesi ja olla yllättymättä, mihin päädyt. Koskaan ei ole ainoastaan yhtä määränpäätä - on monia mahdollisuuksia. Ehkä sinulle on elämässä opetettu, että pitää olla tavoite ja unelma. Kyllä. Mutta tiedosta, että voi olla monta tapaa päästä tuohon tavoitteeseen ja monia mahdollisuuksia ilmentää tuo unelma. Älä rajoita itseäsi ja ole avoin energiavirralle ja valoaalloille, joita ohjaat ja jotka vievät sinut sinne, missä sinun tarvitsee olla, jos sallit virtaamisen ja sallit mahdollisuudet ja synkronismin.

Tämä merkitsee elämistä maadoittuneesti ja organisoidusti, ollen selkeä, läsnä ja keskittynyt nyt-hetkeen, mutta silti avoin ihmeiden ja toisten todellisuuksien ilmentymiselle - toisten ratkaisujen, toisten ihmisten ja paikkojen.

Ole tyyni ja luottavainen tietäen, että olet juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ja että luot tätä matkaa monien muiden kanssa, tästä maailmasta ja sen ulkopuolelta.

2.2.2014

Ajankohtainen valoaalto huipentui 2.2. ja olet ehkä huomannut, miten internet pöhisi tuolloin katastrofipelkoa. Monet pelkäsivät 911:n toistuvan. No, tuo tapahtuma 11.9. nosti maapallon taatusti uudelle polulle, mutta siihen liittyi traumaa ja manipulointia.

Tällä kerta trauman ja pimeyden esti valoperhe, ne monet valotyöntekijät jotka pitivät vain valoa ja suostuivat kanavaksi tässä aallossa vapautetuille energioille.

Jälkivaikutus on hyvin samanlainen kuin 911-tapahtumassa - ihmiset tuntevat levottomuutta, stressiä ja sekavuutta, mutta eivät tiedä miksi. Tunteilla ja ajatuksilla ei ole selvää kohdetta ja näin mitään ei voida manipuloida!

Tämä merkitsee, että monet ihmiset eivät kuitenkaan ymmärrä, miksi he ovat niin vihaisia, eksyneitä, irrallisia ja levottomia. Tässä teitä pyydetään toimimaan ihmisenkeleinä ja auttamaan heitä ymmärtämään, miten muutokset vaikuttavat heihin, ja siirtymään uuteen todellisuuteen. Autatte suuressa heräämisessä, mikä tapahtuu tämän voimakkaan valotulvan vanavedessä.

Ihmiset alkavat kyseenalaistaa todellisuudentajunsa ja heitä on opastettava tähän uuteen havaintotapaan. Ja sitä tapahtuu suurella vauhdilla. Siinä missä evoluutiomme ennen kesti satoja vuosia, nyt olemme ottaneet valtavan loikan ainoastaan 13 vuodessa ja tämä kiihtyy tulevaisuudessa. On todennäköistä, että voimme saavuttaa uuden nopeutumisen viidessä tai kuudessa vuodessa, jos pystymme työskentelemään tämän energian kanssa ja ohjaamaan ilmentymistä.

Tätä varten olemme täällä. Sielutarkoituksemme kun sitä jatketaan, vie meidät tämän moniulotteisen ja virtaavan ajan ja paikan uuden todellisuuden synnyttämiseen ja ilmentämiseen, rinta rinnan uuden todellisuuden luomisen kanssa. Sillä uusi todellisuus ei ole vain yhdessä paikassa, se on monikerroksinen ja se on olemassa monilla tasoilla. Kun kehitämme havaintotapaamme ja hyväksymme tämän uuden todellisuuden, alamme nähdä, miten nämä todellisuustasot toimivat yhdessä tässä kanssaluomis- ja ilmentämisprosessissa.

-----------

Anita <3 ..

Aisha North ;; Selviytymiskäsikirja, osa 394

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 07.02.2014 13:45

SELVIYTYMISKÄSIKIRJA, OSA 394

Jatkuvia seuralaisia kanavoinut Aisha North (aishanorth.wordpress.com )
6.2.2014

Kuten monet teistä ovat huomanneet, tämä energialähetystulva painelee täysin uusia nappuloita sisällänne ja näin alatte myöhemmin nähdä asiat hyvin uudessa valossa. Ja kyllä, tarkoitamme tätä sanan joka merkityksessä, emme ainoastaan tämän valon luontaisena ominaisuutena, vaan myös kykynne havaita se muuttuu nopeasti nyt. Ja sen myötä tulee täysin uusi tunne, ettei ole vain ihminen, vaan jotain paljon, paljon monimutkaisempaa. Lisäksi kykynne tuntea kaikkea mikä on ihmisymmärryksen ulkopuolella, lisääntyy myös, kun teidät tuodaan yhteyteen sellaisten luomakunnan sfäärien kanssa, joita ette ole tienneet edes olevan. Siis kyllä, paljon avautuu nyt ja voi olla helppoa ajatella eksyvänsä toisinaan tähän lumoavaan ja monimutkaiseen uusien alkujen ja vanhan lähtemisen sokkeloon.

Kun alatte avautua kaikelle tälle, alatte automaattisesti sulkea monia vanhoja ja vanhentuneita sisäisiä järjestelmiä, jotka eivät hallitse ainoastaan fyysisen kulkuneuvonne osia, vaan myös koko tapaanne olla. Nimittäin alkaessanne nähdä uusin silmin, lakkaatte myös näkemästä sitä, mitä teidän ei ole tarpeellista nähdä. Vanhaa fraasia käyttäen, alatte tulla sokeaksi niille ihmiselämän puolille, jotka eivät enää palvele teitä. Ja näin asioita jotka on aiemmin tulkittu esteiksi, ei enää ajatella sellaisina, sillä ette näe niitä enää. Ja mitä tarkoitamme tällä? Pelkästään sitä, että kun koko olemuksenne tulee peliin mukaan, ne osanne jotka noudattavat edelleen vanhoja ajattelu-, käyttäytymis- ja olemistapojanne, lakkaavat toimimasta. Ja aivan kuten keho sulkee energian niiltä osilta, jotka ovat käyttämättä pitkän aikaa, keskittääkseen huomionsa käytössä oleviin osiin, niin systeeminnekin vain sammuttaa kaiken, mitä ei enää tarvita.

Niinpä vähitellen huomaatte tulevanne täysin uudeksi, mutta vielä ei ehkä tunnu siltä - ainakaan pinnallisesti - sillä kun nuo täysin uudet osanne alkavat vaikuttaa, keskitytte automaattisesti muutokseen ja vaihdatte saumattomasti täysin uuteen olemistapaanne. Siis taas kerran, niitä syvimpiä ja syvällisimpiä muutoksia joita käytte läpi, ei ehkä hahmoteta sellaisiksi, sillä ne ovat niin syvällisiä, että menetätte kontaktin tuohon vanhaan versioonne, ja katsoessanne taaksepäin katsotte ikään kuin jonkun muun elämää. Tai se näyttää kuin fiktiolta, näytelmältä mitä näyttelijät esittävät, jokaisen näytellessä oman suunnitellun osansa siinä, minkä nimi on "teidän elämänne". Ja juuri tätä on tapahtunut tähän saakka, sillä se mitä olette eläneet, on ollut suunniteltu antamaan teille tilaisuus olla täsmälleen siinä, missä olette juuri tänä ajankohtana, ja näin lukiessanne näitä sanoja, voimme vain onnitella teitä kaikesta hyvin tehdystä työstä.

Nyt kun tuon vanhan versionne verho laskeutuu, ei ole mitään pitkiä esiinhuutoja, sillä olette kaikki enemmän kuin valmiita poistumaan vanhan elämänne teatterista ja astumaan todelliseen maailmaan. Ja kyllä, käytämme tuota sanaa tarkoituksella, koska nyt TODELLINEN elämänne on alkamassa toden teolla. Jokainen asia minkä olette tehneet tähän mennessä tällä vierailulla - ja kaikissa aiemmissa inkarnaatioissa näillä rannoilla - on ollut valmistelua siihen, mitä nyt on tulossa. Tällä kertaa aloitte alusta, minkään vanhan kahlehtimatta, mutta kuitenkin kiitos aiemman elämänne ja entisten elämienne jokaisen sekunnin, pystytte olemaan juuri tässä tänään, loistavana ja ilmestyen todella siksi valaistuksi olennoksi, joka teistä on kohta tulossa. Siis olette jo KAIKKEA tätä, mutta vielä ette ole pystyneet sisäistämään tätä kokonaisuudessaan ja näin paras on vasta tulossa.

Nyt ne ovet jotka heitettiin selälleen jokin aikaa sitten, alkavat houkutella enemmän ja enemmän teitä astumaan kynnyksestä, uuden elämänne avoimeen tilaan uudessa maailmassanne, missä teidän tehtävänne on luoda kaikki alusta saakka. Siis paljon on jo täällä, valmiina otettavaksi käyttöön, mutta taaskin on jokaisen teidän tehtävä päättää se vauhti, millä kaikki tämä tapahtuu.

Katsokaa siis eteenpäin ja ottakaa askel pystyäksenne paremmin kurkistamaan tästä aukosta haavemaailmaan, mikä odottaa teitä. Tiedämme, että monille tämä viittoileva vapaus tuntuu vielä liian pakahduttavalta ja tyydytte katsomaan sitä etäältä toistaiseksi. Käyttäkää kaikki tarvitsemanne aika, sillä tämä ei mene pois, mutta tietäkää myös, että jottei liikaa hauskuudesta mene sivu suunne, älkää pidätekö itseänne liian pitkään. Näin olette niiden ensimmäisten joukossa, jotka pystyvät lopultakin kirmaamaan noilla hedelmällisillä kentissä, joista olemme puhuneet paljon, ja se on myös ainoa tapa selvittää, mitä on kaikkien noiden suurenmoisten sanojen takana, joita olemme käyttäneet kuvaamaan, mikä teitä odottaa.

Ja kyllä, olemme enemmän kuin luottavaisia siinä, ettei kukaan teistä löydä mitään vikaa antamistamme kuvauksista sillä hetkellä, kun alatte täysin olla vuorovaikutuksessa näiden vapauskenttien kanssa - tai paremminkin ajattelette, ettemme ole tehneet edes oikeutta niille. Tämä on todella sanoinkuvaamatonta ja yli sen, mitä ihmismieli voi alkuunkaan kuvata itse. Mutta sitten kun menette sinne, tiedätte koko olemuksellanne, että tällä kertaa olette lopultakin kotona ikuisesti.

-----------

Anita <3 ..

Feminiininen sielu - heräämässä ja liekeissä ! ym ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.02.2014 15:52

FEMINIININEN SIELU - HERÄÄMÄSSÄ JA LIEKEISSÄ !

Kirjoittanut Dana Mrkich (http://www.danamrkich.com)
6.2.2014

Lopettelin juuri sielusessiopäivän ja melkein kaikissa sessioissa oli sama punainen lanka: feminiinisen sielun herääminen.

Se on kyllästynyt siihen, että on piiloteltava, sysätään maton alle, käsketään olla hiljaa, neuvotaan olemaan keikuttamatta venettä tai aiheuttamatta ongelmia - älä kasva, etteivät toiset ihmiset tunne oloaan uhatuksi, älä sano mitään, ettei se järkytä tai loukkaa.

Se on kyllästynyt pyytelemään anteeksi itseään ja se on ehdottomasti väsynyt tukahduttamaan tarpeitaan, tunteitaan, halujaan, intohimojaan, intuitiotaan ja luovaa elämänvoimaansa, mitkä vaativat tulla ilmennetyiksi ja ilmaistuiksi.

Se on kyllästynyt soittamaan toista viulua tai olemaan täysin sivuutettu rationaalisen mielen hyväksi ja "näkemään asiat Hengen korkeammasta perspektiivistä". Se haluaa meidän tuntevan sen kehon ja sydämen kautta ja tietävän, ettei kehossa ja sydämessä olemisen tarvitse peruuttaa mieltä ja Henkeä. Ei tarvitse valita eri aspektien välillä tai jaotella itseään sirpaleiksi.

Feminiininen sielu on sisällämme se, joka nauraa, itkee, rakastaa, raivoaa, haluaa eikä siedä mitään vähempää kuin täydellisen heräämisemme - varjot ja kaikki - ja täydellisen läsnäolomme, kun ruumiillistamme kaiken, kuka olemme!

Erityisesti meillä naisilla, mutta myös miehillä, on paljon häpeää ja epäluottamusta siihen liittyen - kiitos esi-isiemme kollektiivitarinoiden - tosien ja epätosien. No, arvaa mitä, se on heräämässä ja se on liekeissä! Antaa mennä!!!

-----------

HELMIKUUN KARJUVAT PURKAUKSET

6.2.2014

Kuusi päivää helmikuusta kulunut ja meillä on ollut jo 14 M-luokan auringonpurkausta.

Ne ovat laukaisseet paljon vihaa ja väkivaltaisia tapahtumia ja nuolia on sinkoillut edestakaisin kaikkialla - henkilökohtaisista suhteista ja intensiivisistä keho/terveysräjähdyksistä hallitusten päätöksiin ja Hollywood-tarinoiden läikkymiseen tosielämän maailmannäyttämölle.

Kaikki tämä energia johtuu osittain siitä, että a) ei omisteta jotain itsessä ja projisoidaan se ulospäin tai b) saadaan jonkun toisen projektiot, koska hän ei omista omia juttujaan, ja tämä tuntuu siltä, että isketään nyrkillä toistuvasti tai rekka peruuttaa päälle.

Hengitä sisään omaa elämänvoimaasi. Pyydä, että kaikki mikä ei ole sinun, lähetetään takaisin oikealle omistajalleen. Kysy itseltäsi, tunnetko aina, että jokin on sinun vikasi. Mistä se tulee? Tunnetko olevasi vastuussa toisten ihmisten vaikeuksista vai syytätkö toisia ihmisiä omistasi?

Paljon energiaa lentelee ympäriinsä, kun pyrimme löytämään oikean tasapainon rajojemme ja vastuidemme välille. Missä kohtaa ojennamme terveesti köyden avuksi ja missä hyppäämme reikään ja yritämme vetää ylös jonkun, joka ei halua hievahtaakaan? Missä kohtaa pidämme terveesti jotakuta vastuussa olevana ja missä pidämme kiinni katkeruudesta, vihasta ja mielipahasta, mikä jäytää jatkuvasti ja pidättelee meitä?

Tänään on hyvä päivä karistaa se pois - mene kävelylle tai hölkkäämään, tanssi tai huuda musiikin soidessa kovalla. Päästä karjuntasi ulos hyvällä tavalla!

Miten teillä kaikilla kulkee?

-----------

OLEMMEKO AURINGONPURKAUSENERGIOIDEN ARMOILLA ?

7.2.2014

Upea kysymys Danilta: Eikö ole melko näännyttävää olettaa, että sinua heitellään näiden energiaoikkujen mukaan? Etkö uskosi mieluummin, että olet oman kohtalosi/luomuksesi mestari?

Vastaukseni: Minun versioni asiasta on, että emme ole erillään ympärillämme olevista vaikutteista, ovat ne sitten suhteita, maailman tapahtumia, auringon tai planeettojen liikkeitä. Näen sen niin, että olemme kaikki pisaroita valtavassa meressä - liike ja toiminta meren jossain osassa vaikuttaa toisiin osiin.

Minusta tämä tieto on voimaannuttava, ei näännyttävä, koska tietäessämme, miksi jokin tapahtuu, voimme ottaa vieläkin suuremman vastuun siitä, miten päätämme reagoida siihen. Kyllä, olemme oman kohtalomme luojia, mutta minusta on tärkeää tiedostaa, että olemme kanssaluojia, jotka toimivat suuressa keitossa, missä on monia muitakin aineksia. Noiden muiden ainesten tiedostamattomuus voi merkitä, että kiehumme ns. sokeana. Silloin kun emme tiedä, miksi jotain tapahtuu, voimme nääntyä, väsyä, stressaantua tai mitä tahansa syistä, joita emme tunne, ja silloin ihmiset alkavat tuntea hämmennystä ja ääritapaukissa syvää epätoivoa ja että jokin on varmasti pielessä heissä, mitä ei mikään perinteinen syy voi selittää.

En koskaan neuvo: "Voi, on auringonpurkaus. Sinusta tuntuu ihan paskalta. Pysy vain sängyssä" (vaikka jos siltä todella tuntuu ja on aikaa, ei ole mitään väärää siinä, että lepää tarvittaessa). Näen jokaisen vaikutuksen aktivoivan tilaisuuden olla enemmän hereillä ja tietoisempi - avain oman kohtalosi todellisena mestarina olemiseen.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä siinä, että jos tunnemme ulkoisten energiaoikkujen heittelevän meitä, tiedostamatta tilaisuuttamme käyttää noita energioita korkeimmaksi parhaaksemme, niin kyllä, ne tekevät meistä uhrin henkisesti ja näännymme.

Haluan siis selkeyttää ihmisille sen, että puhun näistä energioista voimaannuttamaan, en kannustamaan uhrina olemista.

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit