Touko-kesä-heinä-elokuu 2015

Oletko valmis menemään kotiin 5D-maapallolle ?

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.06.2015 22:57

OLETKO VALMIS MENEMÄÄN KOTIIN 5D-MAAPALLOLLE?

Kirjoittanut Gregg Prescott (www.in5D.com)
16.6.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Nyt on aika alkaa tehdä töitä ylikierroksilla henkisen kehittymisemme eteen. Tämä tilaisuusikkuna on sulkeutumassa ja niiden jotka haluavat tehdä siirtymän, on pakko päättää, haluavatko he osallistua uuden 5D-maapallon transformaation vai jäädä tähän kolmannen ulottuvuuden pelolla ladattuun todellisuuteen.

Joka päivä meillä on tilaisuus synkronoida mielemme ja kehomme aikomuksella, meditoimalla ja rukoilemalla yltäkylläisen energian kosmiseen lähteeseen, mikä auttaa meitä tässä transformaatiossa.

Jokainen valotyöntekijä toivoo, että koko planeetta tekee tämän transformaation, mutta negatiivisuus ja pelko eivät voi olla rauhan, rakkauden ja onnellisuuden rinnalla 5D-maapallolla. Kuvittele, että me kaikki valmistuisimme 5D-maapallolle nyt. Jos ajatukset ovat yhtä kuin ilmentäminen, mitä tapahtuisi ihmiselle, joka elää pelossa? Hänen ajatuksensa ilmentyisivät välittömästi tuoksi peloksi ja loisivat periaatteessa elävän helvetin.

Onneksi olemme aikajaksossa, missä ajatukset ilmentyvät suhteellisen helposti, kun teemme tätä siirtymää. Tämä merkitsee, että tilaisuusikkuna on edelleen auki niille, jotka haluavat olla osa 5D-maapalloa.

Tämä johtaa meidät kysymykseen: "Miksi ihmisiä jätetään taakse?"

Kymmenen syytä, miksi jotkut ihmiset saatetaan jättää taakse

1. Jotkut ihmiset eivät ole henkisesti muun planeetan värähtelyssä.

Koko planeetta on virittynyt tiettyyn värähtelytaajuuteen. Tällä tavalla eläimet tietävät, milloin on aika muuttaa. Maapallomme värähtely muuttuu päivittäin, kun enemmän ja enemmän energiaa kosmisesta lähteestä tulee meitä kohti yltäkylläisyysaaltoina.

Katso tätä henkisesti joukkuetapahtumana. Kun yksilöt ponnistelevat parhaansa joukkueurheilussa, he voittavat. Tämä peli on erittäin yksinkertainen. Tiedä mielessäsi, että olemme jo voittaneet tämän taistelun, ja keskity tekemään henkisyydestä jokapäiväinen tapahtuma meditoimalla, rukoilemalla, aikomuksella, ehdottomalla rakkaudella, maailmanlaajuisella (ja universaalilla) tietoisuudella ja tekemällä ystävällisiä tekoja toisille. Tästä se alkaa, ystäväni!

2. Jotkut ihmiset elävät pelossa.

Meillä on kaksi perustunnetta: rakkaus ja pelko. Jos elämme pelossa, olemme kyvytön todella rakastamaan itseämme ja toisia. Vallassa olevat tietävät tämän ja käyttävät pelkoa hyödykseen. Sitä vastoin voimme käyttää rakkautta omaksi eduksemme! Katso joukkokokoontumisia rauhan puolesta 1960-luvulla, "rakastakaa, älkää sotiko" –aikakaudella. Lopulta Vietnamin joukot laskivat aseensa ja sotakoneisto pysähtyy tähän. Ilman sotilaita ei ole sotaa. Tämän tyyppinen rakkauteen perustuva tietoisuus voittaa pelon joka kerta!

3. Jotkut ihmiset antavat rahalle suuren arvon.

Ky$ymy$: Mikä rahan todellinen tarkoitus on?
Va$taus$: Kontrolloida, kun elämme orjayhteiskunnassa.

Rahalle ei ole tarvetta kultaisessa ajassa, missä on yltäkylläisyyttä kaikille. Tästä syystä näemme pankkijärjestelmien romahtavan tällä hetkellä, kun Keskuspankki tukehtuu omaan luomukseensa. Universumin miljoonissa galakseissa olemme luultavasti ainoa planeetta, jota raha kontrolloi!

Planeetan rikkain järjestö on roomalais-katolilainen kirkko. Sillä on riittävästi pääomaa ruokkia, vaatettaa ja antaa suoja kaikille planeetan ihmisille. Kuitenkin se pitää rahansa ja vaatii ihmisiä antamaan 10-20% kymmenykset säästöistään. Mitä vikaa tässä kuvassa on? Niille jotka eivät ole aloittaneet henkistä matkaansa, tämä on hyvä aloituspaikka!

4. Jotkut ihmiset antavat suuren arvon aineellisille asioille.

Ihmiset jotka ovat materialisteja eivätkä pysty päästämään irti egostaan, eivät ehkä nouse korkeampaan ulottuvuuteen. Siksi vallassa olevat yrittävät pitää meidät pelossa, koska ollessamme pelossa, emme voi rakastaa ja rakkaus on tämän siirtymän perusta.

Materialismilla ei ole paikkaa 5D-maapallolla, joten jos ajattelet, että elämässä on kyse Vera Wangin mekon tai 250 euron koripallotossujen omistamisesta, sinutkin voidaan jättää taakse. Silloin voit nauttia aineellisesta omaisuudestasi 3D-maapallolla, kun jatkat työn tekemistä saadaksesi rahaa, millä voit ostaa näitä asioita. Valinta on sinun.

5. Jotkut ihmiset ovat ahneita.

Jos olet ahne, materialistisuuden tapaan värähtelysi ei sovi yhteen kultaisen ajan kanssa ja sinut saatetaan jättää taakse. Elämämme on yksilöllistä, ihmiset eivät kuitenkaan käsitä, miten paljon he myötävaikuttavat maailmanlaajuiseen tietoisuuteen! Olemalla ahne lähetät negatiivisen energia-aallon, mikä heijastaa vain torjumistasi kultaisesta ajasta. Jos tämä on valintasi, sinun on parasta tottua 3D-maapallon, koska et pääse 5D-maapallon laivaan.

6. Jotkut ihmiset ovat kontrollifriikkejä.

Henkisyys on tosiaan yksilöponnistus, mikä myötävaikuttaa maailmanlaajuiseen tietoisuuteen. Tämä vuorostaan vahvistaa sitä "mandlebrotia", mikä luo todellisuutemme. Jos haluat kontrolloida toisia manipuloimalla, sinulle on varattuna työpaikka 3D-maapallolla, kunnes opit tämän oppitunnin.

5D-maapallolla ei ole yhtä ihmistä, joka sanoo: "Näin se menee." Tämä on kumulatiivinen ilmentymä, mikä luodaan aikomuksen, ajatuksen ja rukouksen ryhmäponnistuksella. Siis jos ajattelet olevasi 5D-maapallon pomo, niin luultavasti jäät laivasta.

7. Jotkut ihmiset luulevat maailman pyörivän heidän ympärillään.

Tässä on Popol vuhin yksi Maya-profetia, mikä on jo toteutunut. Egomme on ollut niin pumpattu, että monet ihmiset luulevat maailmassa olevan kyse heistä. Ei ole – on kyse meistä.

8. Jotkut ihmiset eivät harjoita tietoisesti ehdotonta rakkautta toisia kohtaan.

Miten vaikeaa on hymyillä jollekin tai avata ovi vanhemmalle ihmiselle (tai kenelle tahansa totta puhuen!)? Jos rakastaisimme kaikkia yhtä paljon kuin koirat omistajaansa, tämä maailma olisi paljon parempi paikka. 5D-maapallolla kaikki ovat parhaita ystäviä toistensa kanssa ehdottoman rakkauden kautta.

9. Jotkut ihmiset ajattelevat jatkuvasti negatiivisia ajatuksia.

Kuten olemme oppineen vetovoimanlaista, ajatukset ilmentävät. Tästä tulee helpompaa ja helpompaa, kun lähestymme vuotta 2012 (ja sen yli). Toisin sanoen, se ilmentyy, mitä ajattelemme. Jos ihminen ajattelee negatiivisesti, hän luo "helvetin" omassa mielessään. Tämän värähtelyn ihmiset eivät voi olla kultaisessa ajassa ja heidät jätetään taakse.

10. Jotkut ihmiset ovat laatikon vankina.

Synnyimme kaikkien tarvitsemiemme vastausten kera. Siitä hetkestä kun lääkäri ottaa lapsen vastaan, vauva oppii pelon, kun sitä läpsäytetään pepulle. Koulutusjärjestelmämme laittaa ajatteluprosessimme laatikkoon ja tämä jatkuu, kun siirrymme työvoimaan.

Oletko koskaan miettinyt: "Miksi meidät ytarvitsee tehdä työtä?" Ansaitaksemme rahaa??? Mitä jos rahaa ei enää olisi? Minkä tyyppistä "työtä" teemme rauhallisen rinnakkaiselon yhteiskunnassa? Meille opetettiin, että tarvitsemme rahaa ja meidän täytyy tehdä työtä – kuitenkin suurin osa kovalla työllä ansaitusta rahastamme menee niille 13 kontrolloivalla sukulinjalle, jotka "hallitsevat" tätä planeettaa.

Voit jatkaa lauman seuraamista ja pysyä näiden sukulinjojen mukana tai aloittaa henkisen matkasi nyt! Tämä tilaisuusikkuna ei ole kauan enää auki. 3D-elämässämme on kyse tekemistämme päätöksistä ja siitä, miten ne vaikuttavat jokapäiväiseen elämäämme. Kohdataanpa se: tunnemme kaikki jonkun, joka näyttää nauttivan kurjuudesta, joten on ok, jos tuo ihminen päättää hukata tämän tilaisuuden ja tyytyy elämään 3D-maapallolla.

Älä enää ole huolissasi kenestäkään, joka on paha tai korruptoitunut. Hänen värähtelynsä pitää hänet lukittuna tähän todellisuuteen. Hänen pahuuttaan ja pimeyttään itse asiassa tarvitaan herättämään ihmisiä todelliseen henkiseen tarkoitukseensa. Et inkarnoitunut tullaksesi rikkaaksi ja varakkaaksi. Olet muuttamassa tätä planeettaa ja näkemässä kultaisen ajan. Tiesit, ennen kuin tulit tänne, että voisit vaikuttaa tässä maailmassa etkä seuraisi laumaa.

Laiva 5D-maapallolle lähtee pian. Tällä planeetalla on 6.6 miljardia ihmistä ja on tehty 6.6 miljardia paikkavarausta. Jokaisella on tilaisuus osallistua tähän prosessiin, mikä tulee ainoastaan noin kerran joka 26000. vuosi.

Kuka on valmis menemään kotiin 5D-maapallolle??

Video Are you ready to go home to 5D earth? (20.4.2009)

Liite

Loppujen lopuksi ketään ei jätetä taakse, koska olemme kaikki henkiolentoja, joilla on ihmiskokemus. Tulimme tänne oppimaan monia oppitunteja ja tämä artikkeli hahmottelee monia niistä. Jos työstät henkistä kehitystäsi ja opit aikasykleistä, sinulla ei ole ehdottomasti mitään huolehdittavaa.

On hyvin mahdollista, että on joitain ihmisiä, jotka saatamme nähdä osana pimeitä voimia ja jotka tulivat vapaaehtoisesti tänne esittämään tuota roolia heräämisessä – samaan tapaan kuin vanhempi joka on antamassa piiskaa lapselleen, sanoo: "Tämä sattuu minuun enemmän kuin sinuun."

On syy, miksi monet meistä päättivät inkarnoitua tälle planeetalle juuri tähän aikaan. Kuten Delores Cannon toteaa, monet maan ulkopuoliset olennot vartioivat meitä nyt, koska tämä on universumin suurin show ja sinä osallistut siihen!

Näemme parhaillaan rahan, hallituksen ja uskonnon romahtamista Pluton ollessa Kauriissa, mikä jatkuu, kunnes Pluto poistuu siitä 2023. Näyttämö on asetettu. Se on vain "ajan" kysymys!
-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

3D-suhteet vs. 4D-suhteet

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.06.2015 23:03

3D-SUHTEET VS. 4D-SUHTEET

Kirjoittanut Iasos (www.in5D.com)
15.6.2015

Tämä yhteenveto perustuu Lyssa Royalin kanavointiin "Neljännen tiheyden suhteet", mikä välitettiin plejadilaisilta Germanelta ja Sashalta.

Tämä on sosiologista vertailua siitä, miten suhteet voivat toimia eri ulottuvuuksissa. Kumpaakin pidetään "pakettiratkaisuna", missä kukin suhde toimii tavallisesti joko 3D-piirteillä tai 4D-piirteilä, ei kummankin version yhdistelmänä.

3D-SUHTEET

Miten suhteet tavallisesti toimivat meillä täällä kolmannessa ulottuvuudessa.

Erillisyys
Erillisyys on vain harhaa.
Erillisyys Luoja-lähteestä.
Erillisyys toisistamme.
Erillisyys omista aspekteistamme.

Salailu
Informaation pidättäminen kumppaniltani ja itseltäni.
Salailun myötä kumppanini ei koskaan saa tietää, kuka todella olen.
Pitää erillään suuremmasta osastani.

Pelkoon perustuva monogamia
Yksiavioisen suhteeni avulla olen erillään haavoittuvuudestani, että minun tarvitsee käsitellä muita suhteita.
Siksi tunnen turvaa (erillisyyttä ja turvaa).

Ehdollinen rakkaus
Rakastan sinua vain niin kauan, kun täytät tarpeeni ja odotukseni.
Vedän pois rakkauteni, jos et tyydytä minua.

Sitoutuminen
Tarvitsen sitoutumista välttääkseni pelon tarpeesta käsitellä muita suhteita.
Sitoutuminen on 3D-harhaa.
Sitoutuminen ei koskaan varmista turvallisuuttani.
Sitoutuminen saa minut vain ajattelemaan ja tuntemaan, että olen turvassa.

Odotukset
Haluan, odotan ja yritän saada kumppanini täyttämään odotukseni ja tarpeeni.
Käytän kumppaniani omien tarpeideni tyydyttämiseen.

Manipulointi
Käytän suoraa tai kätkettyä manipulointia, jotta tarpeeni tyydytetään ja jotta pysyn suojassa omilta peloiltani.
Näen kumppanini vain sellaisena, jonka tarvitsen hänen olevan, en sellaisena, joka hän oikeasti on.

Kontrollointitarve
En luota, että kaikki tapahtuu korkeimmaksi hyväkseni.
Siksi minun täytyy kontrolloida ja muokata suhdetta, jotta se ottaa haluamani muodon.
Tunnen omistavani kumppanini.

Suhde ottaa etusijan henkilökohtaiselta kasvulta.

Riippuvuus
Olen riippuvainen jostakusta itseni ulkopuolella ja tarvitsen häntä ollakseni onnellinen.

Ihminen ei voi rakastaa täysin useampaa ihmistä.
3D korostaa kaksinaisuutta.
Jos kumppanini alkaa rakastaa myös toista ihmistä, se merkitsee, että hänellä on vähemmän rakkautta minulle.
Tämä on harhaa.

Ei ole hyvä asia, että kumppanini viettää vähemmän aikaa kanssani.

4D-SUHTEET

Suhteiden normaali toimintatapa neljännessä ulottuvuudessa.

Integroituminen
Kaikki on todellisuudessa yhteydessä.

Rehellisyys ja avoimuus
Täydellinen rehellisyys kumppanilleni.
Sen myötä kumppanini tutustuu siihen, kuka todellisuudessa olen.
Rehellisyys merkitsee olemista 100%:sti se, kuka oikeasti olen.
En pidättele jotain kommenttia tai informaatiota vain välttääkseni kumppanini loukkaamista tai kontrolloidakseni suhdetta.
En voi koskaan oikeasti tietää tai ennustaa, mikä loukkaa toista tai miten hän reagoi rehellisyyteeni.
Siksi minun pitäisi lakata ottamasta vastuu toisen ihmisen tunteista, kasvusta ja reaktioista rehelliseen, manipuloimattomaan kommunikointiini.

Suhteet valinnan mukaan
Yksiavioisuus tai moniavioisuus tai moniuskollisuus valinnan mukaan.
Minkään tyyppinen suhde ei ole luonnostaan oikea tai väärä.
Ne ovat kaikki luonnostaan neutraaleja.
Kaikenlaiset suhteet ovat ok.
Jos valitsen yksiavioisuuden, se ei merkitse, että odotan tai tarvitsen, että myös kumppanini valitsee monogamian.

Ehdoton rakkaus
Vaikket täyttäisikään tarpeitani ja odotuksiani, rakastan silti sinua.
Rakastan sinua sellaisena kuin olet, yrittämättä muuttaa sinua.

Nykyhetkessä oleminen
Sitoutuminen ottaisi minut pois nykyhetkestä.
Pysyn nykyhetkessä enkä tarvitse sitoutumista, koska luotan, että tulevaisuus huolehtii itsestään.

Ei odotuksia
Luotan eikä minulla ole odotuksia kumppaniltani.
Nautin kumppanistani, mutta ilman odotuksia.

Sallivuus
Sallin kumppanini olla, kuka hänen tarvitsee olla.
Vasta silloin voin nähdä, kuka hän todellisuudessa on.

Ehdoton luottamus
Luotan, että kaikki tapahtuu korkeimmaksi hyväkseni.
Siksi minulla ei ole halua tai tarvetta kontrolloida kumppaniani.

Henkilökohtainen kasvu ottaa aina etusijan suhteesta.

Riippumattomuus
Tunnistan, että minä ja vain minä olen oman todellisuuteni luoja.
Siksi vain minä olen oman onnellisuuteni generoija.

Ihminen voi rakastaa täysin useampaa ihmistä.
4D painottaa moninaisuutta.
Riippumatta siitä, miten monia muita ihmisiä kumppanini rakastaa, tämä ei vähennä lainkaan sitä, miten paljon hänellä on rakkautta minulle.
Riippumatta siitä, miten monia muita ihmisiä minä rakastan, se ei vähennä lainkaan sitä, miten paljon rakkautta minulla on kumppanilleni.

Minulle on ok, että kumppanini viettää vähemmän aikaa kanssani.

Jos rakastan oikeasti itseäni ehdottomasti, yksin viettämäni aika on yhtä arvokasta kuin kumppanini kanssa vietetty aika.
Rakastan itseäni yhtä paljon kuin kumppaniani.
Siksi yksin viettämäni aika on yhtä nautittavaa kuin kumppanini kanssa vietetty aika.
Siksi on ok, että vietän vähemmän aikaa kumppanini kanssa.

Onnellisuus, nautinto ja hurmio

Ei ole koskaan tuskaa, on vain onnellisuutta, nautintoa ja hurmioita, kun toimin 4D-suhdeajattelutavalla.

Suhteen päättäminen ei aiheuta tuskaa ja menetystä.

Kun oivallamme, ettei tämä suhde enää palvele meitä, päätämme sen harmonisesti.
Tunnistamme, että suhde menee eri suuntaan ja näin sallimme sen loppua ilman vihaa tai katkeruutta – vain rakkaudella.

Yhteyden tunteminen rakkaaseen.

Vaikka kumppanini olisi kaukana tai en olisi nähnyt häntä pitkään aikaan, tunnen edelleen suurta yhteyttä häneen.
Siinä missä erillisyys on harhaa, yhteydessä oleminen on todellisuutta.

Vihaisuus itselle (sisäistetty)

Olen vihainen itselleni, että olen luonut todellisuuden, mistä en pidä.

Luon oman todellisuuteni.

Oma vastuu.
Itsensä voimaannuttaminen.
Luon oman todellisuuteni ja tähän sisältyvät myös toisten ihmisten reaktiot toimiini.
Toinen ihminen ei voi koskaan loukata minua.
En voi koskaan loukata toista ihmistä.
Olen vastuussa vain omista reaktioistani toisten ihmisten kommentteihin tai tekoihin.

Vastuu siitä, mitä haluaisin antaa kumppanilleni ja suhteellemme.
Aikomukseni on puhdas suhteessamme.
Olen 100%:sti kumppanilleni se, kuka todella olen.
Olen vastuussa siitä, mitä haluan rehellisesti antaa suhteellemme.
-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Uuteen luomisvaiheeseen astuminen

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 19.06.2015 10:08

UUTEEN LUOMISVAIHEESEEN ASTUMINEN

Kanavoinut Brenda Hoffman (www.lifetapestrycreations.com)
15.6.2015

Rakkaat ystävät,

On aika taas kerran tunnistaa ne monet pienet yllätykset, joita alatte huomata. Koska olette uupunut viimeaikaisista puhdistumisponnisteluista, olette tuskin huomanneet monia asioita, joita pidätte pieninä ihmeinä maailmassanne.

Alatte testata uuttaa henkilökohtaista luomisohjelmistoanne.

On aika siirtää sivuun uupumus, pelot ja viha, sillä olette hyvin eri paikassa kuin vielä viime viikolla. Olette tehneet kaiken, mitä tarvitsee, lisätäksenne uuden ohjelmiston uuden kokonaisuutenne sekoitukseen. Olette valmis tähän luomisvaiheeseen.

Vaikka monet teistä haluavat luoda ns. suuria paloja, alatte huomata pieniä luomuksia. Älyllisesti tiedätte, ettei suuren ja pienen välillä ole universaalia eroa. Kuitenkin tuo tieto ei välttämättä vielä päde uuteen "sinuun". Niin se on, että testaatte luomisohjelmistoanne uuden kokonaisuutenne osilla.

Olette olleet samanlaisessa paikassa parin viime vuoden aikana. Kenties loitte parkkipaikan tai löysitte kadonneen tavaran. Kaikki aiemman olemuksenne luomuksia.

Ohjelmisto mitä nyt testaatte, on uutta kokonaisuuttanne. Muutaman seuraavan päivän "pienet" luomukset liittyvät suoraan uuteen "sinuun" – eikä luomiseen luomisen vuoksi, kuten oli totta vain kuukausia sitten.

Sallikaa itsenne leikkiä luomisohjelmistollanne. Huomatkaa kuitenkin, mitä luotte, kun nuo luomukset ovat siteitä uuteen "sinuun".

"Kuka olette?" on aikakausien kysymys. Vastaus on teillä hyvin erilainen kuin vain kuukausia sitten. Hyväksyitte kokonaisuutenne uuden toimitusjohtajaroolin. Puhdistitte ne osat, jotka estävät teitä yhdistymästä uuteen rooliinne. Alatte nyt luoda niitä ihmisiä, asioita ja paikkoja, joita tarvitaan siirtyäksenne uuteen rooliinne helposti.

Tietysti pohditte viimeistä lausetta monien vastaan väittävien ajatusten kera, mm. "Tämä on taas yksi universaali porkkana, missä on pieni palkkio". Jotkut teistä havaitsevat, että se on totta. Ei koska niin on, vaan koska kieltäydytte tunnustamasta, että olette tehokas luoja, kukaan ei tunne teitä paremmin kuin te ja olette ainoa, joka voi luoda sen, mitä vaaditaan kokonaisuutenne uuteen "sinuun". Niin se on, että alatte luoda sellaista nyt.

Kenties ette vielä ymmärrä, miten uuden mekon tai ystävän luominen auttaa teitä luomaan uuden roolinne. Voimme vastata vain rakastavasti sadulla Tuhkimosta. Eikö tuo satu esittänyt Tuhkimon asun merkityksen? Ettei Tuhkimo voisi astua prinsessan maailmaan käyttämissään rääsyissä?

Monet satunne ja rakkaat elokuvanne ja kirjanne, kuten Taikuri Oz, ns. "kylvettiin" maapallolle auttamaan sukupolvea toisensa jälkeen muistamaan totuutensa edes alitajuisesti. Niin se on, että te, kuten myös Tuhkimo, luotte erilaisia tarvittavia osia ennen "sinun" vaatimista täysin. Osia joissa ei välttämättä ole tolkkua teille nyt, mutta niissä tulee olemaan.

Niinpä ehdotamme, emme yllytä, että seuraatte sisäistä luomisolemustanne. Kenties haluatte luoda kynän asiakirjojen allekirjoittamiseen. Tai kengät parempaan kulkemiseen metsän läpi. Tai talon mihin voitte vetäytyä vaatiessanne lepoaikaa. Sillä ei ole merkitystä. Mikään luomus ei ole parempi toista. Pelkästään pala, mikä tarvitaan täyttääksenne uuden toimitusjohtajaroolinne.

Nauttikaa tästä luomispalapelistä. Miksi tarvitsette sitä, mitä tarvitsette? Miksi tunnette vetoa johonkin? Miksi luomismakunne muuttuu? Kaikki upean hauskoja palapelinpaloja, jotka johtavat uuteen "sinuun".

Kyllä, olette olleet tässä paikassa aiemmin – mutta ette uuden toimitusjohtajaroolinne kannalta. Olette astumassa uuteen luomisvaiheeseen.

Sallikaa sen luominen, mitä pidätte mielenkiintoisena. Ja sallikaa samaan aikaan kaiken mikä tuntuu vaivalloiselta tai ei-oikealta, poistua elämästänne.

Uuden "sinun" luominen on ihmeellinen prosessi, mutta prosessi mikä vaatii omistautumista.

Sallikaa itsenne luopua 3D-kainalosauvoista, jotka eivät enää tuo teille iloa, minkä tahansa muodon ne ottavatkin – olennoista paikkoihin ja luomuksiin. Monet teistä uskovat, että te ette voi jättää työpaikkaanne, yhteisöänne, ystäviänne tai kotianne. Jos näin on, teidän on aika vaihtaa havaintoanne noista olennoista, paikoista ja asioista. Sillä jos ette löydä pakoreittiä niistä, ne antavat jotain, mitä vielä tarvitsette.

Jatkatte elämänne tarkastelua pienin linssein – unohtaen, että olette kaikkivoimainen ja kaikkea rakastava. Heittäkää pois entiset havainnot. On aika hyväksyä, mitä ja kuka olette.

Alatte tehdä sen alkuluomuksillanne. Kenties nämä alkuluomukset ovat tarpeellisia vaihtamaan olentoja, paikkoja tai asioita – tai havaitsemaan ne eri tavalla. Sillä ei ole merkitystä. Vain sillä on merkitystä, että tiedätte olemuksenne joka solulla, että olette uuden sinä-kokonaisuutenne toimitusjohtaja. Ja että olette täysin kykenevä luomaan sen, mitä tarvitsette tuon roolin tutkimiseen – aivan kuten on totta varakkaimmalla toimitusjohtajalla minkä voitte kuvitella.

Ei ole sattumaa, että loimme kuvan toimitusjohtajasta auttaessamme teitä ymmärtämään paremmin uuden roolinne. Sillä tosiaankin toimitusjohtajat ovat eilispäivän kuninkaita ja kuningattaria. Sillä ei ole merkitystä, mitä titteliä käytetään kuvaamaan uuttaa kokonaisuuttanne – vain sillä on merkitystä, että oivallatte, ettei teillä ole mitään rajoja ja voitte luoda sen, mikä näyttää hauskimmalta teille kulloinkin.

Tuo hauska liittyy luultavimmin nyt uuden roolinne osien luomiseen, mitkä eivät välttämättä työnnä teitä tuohon rooliin, vaan antavat vilauksia luomisen ilosta tuossa roolissa.

Niin se on, että olette itsenne luomisen uudessa ja ihastuttavassa vaiheessa, mikä sallii teidän vaihtaa ne osat, jotka estävät teitä olemasta uusi "sinä" kokonaisuudessaan.

Loitte muutaman viime kuukauden energiat auttamaan puhdistusprosessinne nopeuttamisessa. Niin on tapahtunut. Nyt on aika leikkiä uuden sinä-roolinne kanssa. Niin teette – yksi luomisen palapelipala kerrallaan. Niin olkoon. Aamen.
-----------

Anita <3 ..

Kiireellinen! Huikea astrologinen tähtisiemenviesti ilment..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.06.2015 14:20

KIIREELLINEN ! HUIKEA ASTROLOGINEN TÄHTISIEMENVIESTI ILMENTÄMISEEN

Kirjoittanut Michelle Walling (http://www.in5D.com)
20.6.2015

Heinäkuu tuo tärkeän mahdollisuuden tähtisiementen yhdistymiseen aikomuksenaan luoda todellisuus, minkä haluamme kokea. Vahvistukset ja synkronismi johtavat meidät tärkeiden viestien luo, jotka voidaan jakaa ja yhdistyä samanmielisten sielujen kanssa, parhaan mahdollisen lopputuloksen ilmentämiseksi ihmiskunnalle. Löydämme itsemme yhdestä tällaisesta ajasta nyt ja tämä viesti on täynnä toivoa, mutta vaatii, että teemme sitä työtä, mitä muistamme tulleemme tänne tekemään.

On erittäin tärkeää muistaa, että luomme oman todellisuutemme. Me jotka olemme tietoisia ja heräämme täyteen voimaan täysivaltaisena vapaana sieluna, jolla on elämä tällä hetkellä ihmiskehossa, opimme, miten hallitaan tämä tilanne ollessamme edelleen 3D-vankilamatriisissa. Käyttämällä aikomusta ja mielikuvitusta "tahdomme" itsemme pois tästä joka päivä, kun heräämme tällä planeetalla. Aikajanat muuttuvat jatkuvasti ja opimme, miten hyödymme yhdistymisestä tähtisiemeninä luomaan siirtymisen haluamaamme taajuuteen.

Astrologi Carl Bordeaux'n mukaan olemme tulossa uudenkuun myötä 16.7. harvinaiseen astrologiseen asetelmaan, mikä on täydellinen halumme ilmentämiseen luottavaisena ja määrätietoisesti:

"Tähän saakka eikä pidemmälle

Monta kuukautta astrologinen viesti on ollut: haastavia ja toistuvia tunnevapautuksia, hämmennystä ja päättämättömyyttä. Tämä muuttuu melkein varmasti heinäkuussa.

Neptunus, Kheiron, Nessus ja Saturnus ovat pehmittäneet maaperää. Positiiviset aspektit ovat kylväneet toivon ja pyrkimyksen siemeniä ja alkaneet viitoittaa tietä eteenpäin.

Alkaen hyvin pian – heti kun heinäkuun uusikuu alkaa tuntua – määrittelemme tavoitteen itsellemme. Tunnemme tiukkaa ja oikeudenmukaista päättäväisyyttä saavuttaa tuon tavoitteen, vaikka se merkitsisi niiden suoraa kohtaamista, jotka vastustavat meitä.

Kuun työ

Rapu jota tällä hetkellä transitoi aurinko, on kuun kotimerkki. Sekä Rapu että kuu liittyvät läheisesti keskeiseen neljänteen huoneeseen psyykkisesti ja henkisesti.

Rapu, kuu ja neljäs huone liittyvät läheisesti mallien kutomiseen tiedostamattomassa mielessämme. Nämä mallit vaikuttavat henkisyyteemme ja psyykeemme. Ne vaikuttavat voimakkaasti asenteisiimme ja käyttäytymiseemme, jolleivät yksinkertaisesti määrää niitä.

Kuu äärimmillään

Joka heinäkuu aurinko transitoi Rapua ja asettaa energiapainotuksensa syviin psyykkisiin ja henkisiin prosesseihin, joita Rapu, kuu ja neljäs huone hallitsevat. Heinäkuussa 2015 monet tekijät lisäävät dramaattisesti tätä fokusta ja voimistavat, nopeuttavat, vahvistavat ja henkistävät näitä psyykkisiä ja henkisiä prosesseja.

Heinäkuussa 2015 on kolme kuuta:
- täysikuu Kauriissa 2.7.
- uusikuu Ravussa 16.7.
- täysikuu Vesimiehessä 31.7.

Yksin tämä kuuenergiamäärä laittaa psyykkiset ja henkiset prosessit ylikierroksille. Mutta on muutakin.

Vakavasti otettava Sirius

Sirius on tähän saakka kirkkain tähti taivaalla. Se on myös pyhin tähti. Koska se sijaitsee Ravussa, pidän Siriusta korkeamman tietoisuuden valona, mikä säteilee Ravun hallitsemien psyykkisten ja henkisten prosessien läpi.

Mallit mitä kudomme kuun kuukausikierron kuluessa, eivät saa olla niin tiiviitä, että ne estävät henkisen intuition valon, mitä säteilee vakaasti Ravusta antaen näkemystä, opastusta ja tukea. Symbolisesti tämä merkitsee, ettei meidän pidä estää Siriuksen valoa kutomalla tiukkoja ja läpinäkymättömiä malleja piilotajuntaamme.

Suhteellisen harvoin poikkeuksin uudenkuun yhtymä tuottaa riittävän vahvan Sirius-energiasääteen pehmentämään tiukimmat ja läpinäkymättömimmät mallimme alitajunnassa ja tunkeutumaan niihin – vaikka jotkut saattavat olla niin hauraita, että napsahtavat paineen alla.

Kannattaa panna merkille, että historiallisesti Rapu-Kaurisakseli on osoittautunut hyvin herkäksi. Pluton transiitti tähän akseliin Ravussa tai Kauriissa on johdonmukaisesti korreloinut merkittäviin historian tapahtumiin.

Uudenkuun hetkellä 16.7. Mars, Merkurius ja Sirius liittyvät yhteen. Tämä triplayhtymä on tarkassa oppositiossa perääntyvään Plutoon Kauriissa. Astrologisesti ajateltuna Merkuriuksen, Siriuksen ja Marsin välinen etäisyys on mitättömän pieni.

Tämä tarkka yhtymä ja oppositio on hyvin epätavallinen. Tarkistin 1600-luvulle saakka enkä löytänyt mitään vastaavaa."

Voit lukea Carlin koko heinäkuun astrologiaennusteen täältä (englanniksi).

Pidin hiljattain Kosminen herääminen –ohjelman parantaja Daniel Teaguen kanssa, jolla on monta virkaa, mm. viestien vastaanottaminen hyväntahtoisilta maan ulkopuolisilta olennoilta. Daniel sai kiireisen viestin tähtisiemenille kolmessa eri tilanteessa ja jakaa nämä viestit 42.50 minuutin kohdasta alkaen ohjelman nauhoituksessa.

Video Cosmic Awakening Show 19.6.2015

51.46 minuutin kohdalla sanon haastattelussa: "Olen kanssasi täysin samaa mieltä ja olen täysin samaa mieltä tämän viestin kanssa. Kun yhdistymme ihmiskuntana ja ilmaisemme aikomuksen siitä, mitä haluamme tällä planeetalla, se tapahtuu." Kumppanini Gregg Prescott kuunteli takaverannalla ohjelmaa ja heti, kun sanoin näin, hyvin suuri keltavalkoinen valopallo viuhahti taivaan poikki ja hävisi. Gregg näki taivaan hyvin rajoittuneesti verannan katon vuoksi, joten se tapahtui juuri siinä, missä hän kykeni näkemään sen. Asumme Sarasotassa, Floridassa ja se oli naapurin katonharjan yläpuolella, mikä on itä-länsisuunnassa Meksikonlahdelle päin. Meille kummallekin tämä oli vahvistus, että tämä viesti on hyvin tärkeä tänä aikana ja meillä on todella positiivista vaikutusta.

(Suom. huom. Teaguen saama viesti pähkinänkuoressa: aikomuksen ilmaiseminen rauhasta, kasvusta, vauraudesta, rakkaudesta ja elämästä Gaian värähtelyn nostamiseksi.)

Monet metafyysiset ja henkiset tähtisiemenryhmät ovat osoittaneet aikomuksen voiman ja miten se voi muuttaa havaitsemaamme todellisuutta. He ovat heikentäneet maanjäristyksiä, tsunameja ja muita luonnonkatastrofeja, mitkä olisivat varmasti vaatineet enemmän kuolonuhreja. He ovat liittyneet ryhmiin auttamaan ihmiskuntaa siirtymisessä eteenpäin positiivisemman todennäköisyyden kera, mikä saa suunnitellun tuhon häviämään kuin taikaiskusta. Monet näistä ihmisistä "lentävät tutkan alla" ja tekevät ihmiskunnan palvelutyötä nöyrän päättäväisesti ilman tunnustusta. Tähän sisältyvät ne, jotka tekevät verkkotyötä ilkeiden maan ulkopuolisten tähtiporttien sulkemiseksi sekä positiivisten energiatähtiporttien vahvistamiseksi.

Monet näistä tähtisiemenistä ovat tulleet pois piilosta voidakseen kokoontua samanmielisten yksilöjen kanssa. Osa tähtisiementen työtä on muuttunut päivittäiseksi auransa puhdistamiseksi ja niiden kosmisten energioiden integroimiseksi, joita tulee Suuresta keskusauringosta oman aurinkomme kautta. Olemme maadoittaneet näitä energioita planeetan ytimeen ja verkkoihin käyttämällä kehoamme maadoitusjohtona. Voidaksemme maadoittaa maksimimäärän energioita ihmistietoisuusverkkoon, on tullut välttämättömäksi pitää chakrat puhtaana sekä aura tai energiakenttä ehjänä ja suojattuna.

Nyt on aika yhdistyä ja keskittyä päivittäin sen elämän luomiseen, mitä haluamme planeetalle. Voimme käyttää uudenkuun energia-asetelmaa 16.7. yhdistyäksemme ryhmiin ja vahvistaa haluamme ilmentää rauhaa, kasvua, vaurautta, rakkautta ja valoa. Sen muistaminen kuka olemme tähtisiemenenä ja miksi olemme täällä, aktivoi DNA-geenikoodimme. Monia asioita tapahtuu planeetalla samanaikaisesti työntämään energiamuutosta eteenpäin ja elämme todella jännittäviä aikoja.

Samalla kun kaaoksen ja petoksen näkyviin tuleminen jatkuu planeetalla epätoivoisina yrityksinä estää menestyksemme, meitä vaaditaan olemaan pimeyden tarkkailija, jotta universumi pystyy auttamaan meitä tasapainottamaan tämän pimeyden valolla. Fokuksemme olisi parasta tällä hetkellä olla siirtyminen eteenpäin vähimmän mahdollisen ihmiskärsimyksen kera, kun ensimmäinen monista asioista tapahtuu pian avaamaan mahdollisimman monen ihmisen silmät. Suunnitelmana on aina ollut kyetä herättämään ja parantamaan niin monia ihmisiä, kuin voimme. Lukumäärä olisi aiheuttanut pettymystä 21.12.2012, mutta on suuri toivo, että sitten kun tämä kaikki on ohi, olemme hyvin tyytyväisiä, että pysyimme äärimmäisen polariteetin kurssissa auttaaksemme niin monia ihmisiä, kuin voimme.

Nauti synkronismista ja jatka maadoittumista ja keskittymistä Äiti Maahan. Jos vain tietäisit, miten tärkeää sinun on ainoastaan olla oma itsesi tällä planeetalla tänä aikana, ottaisit tämän tehtävän erittäin vakavasti, yli kaikkien häiriötekijöiden joita ilmestyy elämääsi. Toisaalta huumori ja hauskanpito ovat upeita työkaluja päästä läpi kolmannen ulottuvuuden liejusta ja pitää taajuutesi korkeana ja vahvana.
-----------

Anita <3 ..

Haasteita siirtymässä

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 21.06.2015 14:25

HAASTEITA SIIRTYMÄSSÄ

Asteria kanavoinut Andrea Scully (andreastar00.com)
18.6.2015

Vaikka on ollut joitain yksityistulkintoja viime aikoina, siitä on jo tovi, kun olen tullut luoksenne saamaan informaatiota julkisempaa jakelua varten. Voimmeko puhua haasteista ajankohtaisessa siirtymässä?

Elämä on esittäytynyt minulle erittäin haastavana. On muutoksia, jotka ovat hyvin fyysisiä, ja niissä on monia puhdistumisoireita ja myös paljon kehokipuja. Olen nääntynyt ja yritän lisätä itseni hoitamista, mutta se on silti kiusallista.

On ollut myös mitä turhauttavinta hämmennystä siitä, miten edetä tehtävissä. Vanhat puskemistavat eivät näytä toimivan enää. Voitteko puhua näistä kokemuksista ja antaa jotain näkemystä?

Aster: Olemme tässä jakaaksemme oman perspektiivimme tästä kanssasi. "Puristus on päällä", kuten sanottaisin. Tämä tunne puristamisesta pois vanha toimintatavan havainnoista on hämmentävää useimmille teistä ja katselemme tarkkaan, miten tämä haaste käsitellään.

Tekemis- ja myös olemistavat muuttuvat nyt, koska energiat eivät enää tue sitä supistunutta ja rajoittunutta olemistapaa, minkä olette oppineet tuntemaan. Eivätkä ne tue myöskään tuntemianne etenemistapoja asioiden tekemisessä.

Väittäisimme, että irtipäästäminen tavanomaisista ajatuksista, tunteista ja tavoista, joita on käytetty, vähentää tämän siirtymän stressiä. Uudet toimintamallit pyytävät paljon enemmän virtaavuutta ja myös paljon enemmän luottamusta luonnolliseen tapahtumakehitykseen joka hetki.

Salli meidän kysyä sinulta tätä. Jos yksilö todella aikoo luoda uusissa energioissa sellaista, mikä on kaikkien olentojen suurimmaksi hyödyksi, onko tätä kyetty "mikrojohtamaan" suunnittelulla ja tekemisellä? Onko kukaan joukostanne onnistunut tässä tällä tavalla? Väittäisimme, ettei ole, ja väittäisimme vielä, ettei se ole mahdollista.

Meidän perspektiivistämme katsottuna luominen harmoniassa jumalaisen Lähteen kanssa ei toimi näin. Sen toimintatapa on ilmaista aikomus ja liikkua sen kera, mutta varsinainen suunnitelma kehittyy tavoilla, mikä on mitä suurin mysteeri. Tämän mysteerin salliminen tulla näkyviin menemättä sen tielle on suuri haaste muodossa oleville tänä aikana. Tämän havaitsemme laajemmasta näkökulmastamme.

Kaikki mikä luodaan yhdessä Lähteen kanssa, ns. taivaallisen ja jumalaisen avun kera, tehdään täydellisellä ajoituksella ja täydellisesti järjestettynä monimutkaisena tapahtumana, mikä uhmaa kaikkea ymmärrystä. Yritys kontrolloida tai johtaa kaikkea tätä kaiken suurimmaksi hyväksi, ylittää kaiken, minkä kukaan yksi olento pystyy kuvittelemaan, vielä vähemmän tekemään.

Vaikka näin on, se on mitä hyödyllisintä tiedostaa ja harmonisoida henkilökohtainen luomisenergia-aikomus kaikkien olentojen suuremman hyvän kanssa. Ei ole tarvetta ymmärtää yksityiskohtaisesti, mikä tämä suurempi hyvä on – eikä se ole mahdollistakaan. Tarvitsee vain ottaa omakseen tämä aikomus ja sallia sen taian kehittyä.

Kun pysyy avoimena havaitsemaan tämän kehittymisen, se parantaa kovasti olentoa, joka harmonisoituu tämän tietoisen kanssaluomisen pyhän seikkailun kanssa. Miten muuten voi olla kanava tällaiselle liikkeelle ykseyden jumalaisesta sydämestä? Kun pysyy avoimena niille tönäisyille ja vihjeille, joita tulee polun varrella, se auttaa pyhiinvaeltajaa navigoimaan polkua ja löytämään ne tavat, joita esittäytyy.

Ajoituksesta stressaaminen ei ole myöskään tuottavaa, vaan se aiheuttaa esteitä ja vahvistaa huonoja tapoja, jotka on ohjelmoitu suurimpaan osaan Gaian ihmisväestöstä, heidän erottamiseksi keinotekoisesti luomisvoimista.

Kaikki nämä luomisvoimat tulevat suoraan Lähteestä ja annetaan niille, jotka ovat halukkaita palvelemaan niiden kanavana. Sen sijaan että niitä ohjataan, nämä voimat sisältävät luonnostaan Lähteenä älykkyyttä ja ohjaavat olentoa polulle, mikä on parhaiten sopusoinnussa suuremman hyvän kanssa. On kuitenkin oltava aikomus harmonisoitua kaiken suuremman hyvän ja Lähteen tahdon kanssa.

Tässä on minusta täysin tolkkua ja voin nähdä, että turhautumisessa on ollut kyse yrityksestä edetä tavalla, mikä olettaa, että minun täytyy selvittää tavat sen sijaan, että sallin niiden ilmestyä täydellisellä ajoituksella. Tämä liittyy ehdottomasti osaltani huonoihin tapoihin ja luottamuksen puutteeseen sen prosessin luonnolliseen kehittymiseen, mistä puhutte.

Aster: Ja kuitenkin jos sallit turhautumisesi laantua ja rentoutat sen aiheuttaman ristiriidan, tämä on hyvin hyödyllistä nopeuttamaan sen tapahtumista, minkä saatat liikkeeseen perusaikomuksellasi. Voitko nähdä, miten sekoitat tuota aikomusta, kun pidät näitä vanhoja tapoja tarpeellisina? Nämä tavat ovat suora heijastus epäluottamuksesta prosessiin.

Kyllä, tässä on minusta täysin järkeä. Pysähdyn ja arvostan sitä, mitä tässä on sanottu, ja sallin asioiden kehittyä, niin kuin ne aina kehittyvät – tahtoni suuremmasta hyvästä harmoniassa Lähteen tahdon kanssa. Ymmärrän, mitä sanotte. Voin nähdä, miten saan aikaan ristiriitaisen energian aikomukselleni harmonisoitua Lähteen kanssa, kun tuon tietoisuuteeni vastustuksen luontaista kehittymistä vastaan ja sallin sen virrata minusta tällaisena turhautumisessa.

Aster: Autamme sinua tässä siirtymässä, kun pyydät. Tällä hetkellä laulamme sinulle energioita, joita tarvitset tukemaan tässä siirtymässä ja havaintomuutoksessa, mitä teet. Puhutaanpa nyt niistä fyysisistä haasteista, joista kysyit.

Tällä hetkellä keho jossa asut, mikä on Gaian keho monimuotoisuudessa, tekee siirtymää nopeammin kuin sinä. Se johtaa sinua paljon suurempaan laajentumiseen, mutta se tarvitsee tukeasi tässä. Se on päässyt pitkälle kanssasi ja on ollut suurin ja uskollisin liittolaisesi. Ei ole ketään toista "ylä- tai alapuolella", joka on omistautuneempi tai kriittisempi liittolainen tehtävällesi kuin se!

Siksi sanoisimme suoraan, että sinun täytyy vielä lisätä kehoosi liittyvää huomiota, huolehtimista ja asenteita. Voit tehdä tämän tai olla tekemättä, mutta piittaamattomuuden tai sivuuttamisen hinta on tällä hetkellä huomattava.

Emme ehdota mitään erityistä, ainoastaan kehon kunnioittamista ja sen viisauden kuuntelemista. Se on viisaampi kuin mikään viisaus tai informaatio, mitä olette keränneet ja/tai luetteloineet siitä, miten kehosta huolehditaan. Se tietää itsensä auttamistavat, mutta teidän on kuunneltava!

Eniten se tarvitsee ja haluaa rakkauttanne. Se aika on ohi, jolloin tästä pyhästä perustasta Itsen ja kehon välisessä suhteessa voitaisiin olla piittaamatta ja silti odottaa, että keho jatkaa olennon tukemista tavoilla, mitkä ovat harmoniassa suurimman hyvän aikomuksen kanssa. Voitko tuntea tämän epäjohdonmukaisuuden?

Voin. Nyt kun korostatte tätä, voin nähdä, miten en kunnioita niitä perusperiaatteita, jotka haluan synnyttää luomisessa tällä hetkellä, sivuuttamalla pyhän suhteen minun ja kehoni välillä. Ei mikään ihme, että vaivat ovat olleet suuria viime aikoina.

Aster: Ylläpidä aikomusta suuremman hyvän tapahtumisesta ja se tapahtuu. Tähän sisältyy kaikki, mitä käsittelet – mentaalinen, fyysinen ja tunnepuoli loksahtavat paikoilleen, jos hoidat ne kunnioittaen näitä pyhiä suhteita Itseen ja toisiin.

Ymmärrä, että nämä ajankohtaiset energiat tukevat sinua, jos vain kiinnität huomiota siihen aikomukseen, minkä tuot joka hetkeen. Johdonmukaisuutta vaaditaan, kun näiden energioiden luominen on paljon nopeampaan ja "ketterämpää", mihin olette tottuneet. Nämä energiat ovat nopeita ja voimakkaita, rikkoen kaikki nopeus- ja voimaennätykset.

Ymmärrä, että vaikka näin on, niin jos aikomuksena on harmonisoitua kaiken suuremman hyvän kanssa, se siirtymään ja muuntumiseen liittyvä aika, mikä sallii kehittymisen tapahtua, saattaa näyttää tauolta. Tässä "tauossa" on käsittämättömän Lähteen liike. Kunnioita sitä, että näin on, ja mene eteenpäin luottavaisena ja vaivattomasti.

Olemme läsnä kanssasi hyvin omistautuneen huomion kera, rakas sisar. Nyt sanomme näkemiin ja pyydämme, että huolehdit Itsestä hellän myötätuntoisesti tällä hetkellä.

Niin teen. Kiitos ja näkemiin.

-----------

Anita <3 ..

Päivänseisaus ja tähtiesi-isät

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 22.06.2015 22:07

PÄIVÄNSEISAUS JA TÄHTIESI-ISÄT

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com)
22.6.2015

Kuva

Hyvää päivänseisausta Chichen Itzasta Meksikosta! Kukulkanin temppeli on yksi suosikeistani ja se on suunniteltu hyvin täsmällisesti ja harmonisesti. Siinä on 365 askelmaa, yksi vuoden jokaiselle päivälle – 91 joka sivulla ja ylätasanne on 365. Joka päiväntasaus ja päivänseisaus varjot osuvat täydellisesti linjassa noiden neljän päivän mukaisesti. Nerokkuus ja lahjakkuus ovat vähättelyä.

Nämä pyhät paikat antavat vihjeitä muinaisesta tähtihistoriastamme ja yhteydestämme niihin, jotka tulivat tähdistä ja jotka tulevat taas joku päivä. Tähtiesi-isämme elävät edelleen täällä kaiken sen kautta, mitä muistat tähtisiemenperinnöstäsi – elävät myös niiden kautta, jotka eivät vielä muista.

Tämän kaltaiset pyhät paikat aktivoivat muistia, tietoa, kykyjä ja tietoisuutta. Ne ovat kun ukkosenjohdattimia sähkömagneettiselle kosmiselle aurinkoenergialle. Kokemukseni on ollut, että niissä käyminen herättää ja aktivoi energiaa meissä, mutta ajan ja paikan tullessa lisääntyvässä määrin epäolennaiseksi, luulen, että yhdistyminen tuohon energiaan ajatusten tai kuvien kautta on seuraavaksi paras tapa – ja kuka sanoo, ettei se ole yhtä tehokas.

Pyydä heräämistä tähtitiedollesi, pyydä tähti-itseäsi aktivoitumaan. Pyydä kaikkea, mitä olet, ruumiillistumaan nyt tälle maapallolle hyvällä tavalla.

Kuka muistaa oman tähtiperintönsä? Mitä ajatuksia teillä on muinaisista tähtiesi-isistänne? Jakakaa vapaasti tarinoitanne ja kokemuksianne!
-----------

Anita <3 ..

Mitä pitäisi tietää aikajanahyppelyssä

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 23.06.2015 09:17

MITÄ PITÄISI TIETÄÄ AIKAJANAHYPPEYLYSSÄ

Kirjoittanut Kim Hutchinson (www.in5D.com)
22.6.2015

Aikajanahyppely viittaa tietoisuuden muuttamiseen mahdollisuussarjasta toiseen. Jos olet yhdellä aikajanalla etkä pidä siitä, miten asiat kehittyvät, niin voit siirtyä toiseen aikajanaan, missä unelmasi ovat saavutettavampia. Tämä johtuu siitä, että elämä käyttää kaikkia mahdollisuuksia. Yksinkertaisesti ilmaistuna, tapahtumien jokainen versio tapahtuu. Vaihtoehtoja joita et valinnut tällä aikajanalla, tutkitaan toisissa. Se ikuinen, muodoton ja rajaton olento, joka sielusi on, ei tunne maallisia rajoja. Henki-itsesi on hyvin taitava monipaikantumisen taidossa. Tämä merkitsee, että olet monilla aikajanoilla samanaikaisesti.

Lineaarisille peräkkäisaivoille tämä käsitys on ylivoimainen. Sielu on kuitenkin ajan ja paikan ulkopuolella. Laajentunut tietoisuutesi voi nähdä kaikki mahdollisuudet kaikissa ajan suunnissa.

Mitä tarkoitusta tämä palvelee?

Ikuinen sielusi vaatii uusia asioita sekä tilaisuuksia oppia ja luoda. Lineaariset rajoittavat aikajanat antavat upean haasteen. Totuus on, että aika on keinotekoista. Kaikki asiat tapahtuvat samanaikaisesti. Me päätämme 3D:ssä vain kokea ne lineaarisella peräkkäistavalla. Se on kuin vaeltamista sokkelossa side silmillä.

3D-kokeilumme on loppumassa ja tietoisuutemme herää rinnakkaisten ja samanaikaisten luomusten olemassaololle. Ihmiset jotka vaeltavat sokeana elämän sokkelossa, voivat pian nähdä. Se auttaa meitä ratkaisemaan arvoituksen nopeammin ja siirtymään muihin luomisulottuvuuksiin. Osa heräämisprosessiamme on muistaa, miten päästään rinnakkaisille aikajanoille.

Esimerkkejä aikajanahyppelystä

Tätä voi nähdä tapahtuvan henkilöiden välisissä yhteyksissä sekä maailman näyttämöllä.

Onko sinulla ollut koskaan tolaltaan saava erimielisyys jonkun kanssa ja sitten keskustelu vaihtuu mystisesti eduksesi kesken kaiken? On mahdollista, että vaihdoit aikajanaa yksimielisyyden saavuttamiseksi.

Huomaatko, että oma versiosi menneisyyden tapahtumista eroaa joskus radikaalisti ystäviesi tai rakkaasi versiosta? Laitamme usein nämä eroavuuden väärän muistikuvan piikkiin, mutta taas kerran voi olla niin, että muistatte tapahtumat eri aikajanalta.

Vaihdamme aikajanaa myös massana – kiitos kollektiivitietoisuuden. Katso vain ennustettuja maailmantapahtumia, jotka eivät ilmentyneet.

Silloin kun olemme intohimoisia jonkin muuttamisesta parempaan tai huonompaan, siirrymme rinnakkaiselle, mutta erilaiselle aikajanalle. Mitä suurempi halu ja tarve muutokseen, sitä suurempi hyppy.

Te jotka olette riittävän vanhoja tajutaksenne viittauksen, niin se on kuin naarmuuntunut levy. Kun levylautasen neula osuu naarmuun, se hyppää pois uraltaan. Mitä suurempi naarmu, sitä enemmän neula hyppää.

Tämän henkisen harjoituksen hyödyt ovat selviä.

Yksinkertaistettu ilmentäminen

Jos olet kuin useimmat ihmiset, olet luultavasti yrittänyt hallita ilmentämistä. Nyt sen sijaan, että luot tavoitteesi alusta saakka, voit harmonisoitua aikajanaan, missä tavoitteesi on täysin ilmentynyt. Se vaatii paljon vähemmän aikaa, ponnistelua ja energiaa.

Poissa on tarve anoa korkeammalla värähteleviä olentoja auttamaan. Voima on ollut käsissämme kaiken aikaa. Kiitos ohenevan verhon, alamme taas yhdistyä moniin unohdettuihin kykyihimme.

Tämä ei ole mitään uutta

Tiesitkö, että olet hyppinyt aikajanoilla kaiken aikaa? Ainoa ero on, että olemme vakaasti tulossa tietoisemmaksi tästä totuudesta. Se merkitsee, että osaat tehdä tämän. Sinun täytyy vain oppia hyppimään aikajanoilla aina, kun haluat.

Miten hypitään aikajanoilla tietoisesti

* Ensimmäinen askel on omistaa oma voimansa. Sinun on tietoisesti otettava takaisin tämä kyky hyppiä aikajanoilla tunnistamalla, että se on tosiaan mahdollista.

* Seuraava askel on tunnistaa, että kaikki on tehty energiasta. Tuolla energialla on puumerkkivärähtely. Ajatustesi, tunteidesi, sanojesi, tekojesi ja luomustesi täytyy sopia taajuudeltaan yhteen halusi kanssa. Jokaisen osasi on keskityttävä aikomukseesi.

* Kun värähtelysi muuttuu, vaihdat automaattisesti aikajanaa.

* Jos pidät siitä, mitä koet uudella aikajanalla, ylläpidä tuo värähtely jatkamalla niiden tunteiden tuntemista, mitkä harmonisoivat sinut halusi kanssa.

* Aikajanan muuttamiseksi, muuta ajatuksesi, sanasi, tunteesi ja tekosi harmoniaan uuden tavoitteesi kanssa.

Vaatii luultavasti useamman yrityksen, jotta tämän saa onnistumaan, mutta kokiessasi sen, motivoidut yrittämään uudestaan. Lopulta tästä harjoituksesta tulee toinen luonto.

Hyvää hyppelyä!

-----------

Anita <3 ..

Kulminaatiopiste - teoriasta mestaruuden soveltamiseen

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.06.2015 17:12

KULMINAATIOPISTE – TEORIASTA MESTARUUDEN SOVELTAMISEEN

Kirjoittanut Lauren C. Gorgo (thinkwithyourheart.com)
22.6.2015

Pelkopohjaisen ajattelun loppu

Erittäin haastavan puolen vuoden ja tolkuttoman sisäisen pohdiskelun jälkeen, vuoden 2015 toinen puolisko lupaa liikettä eteenpäin ja uutta tarkoituksentunnetta.

Galaktisten mukaan päivänseisaus esitteli meille merkittävän kulminaatiopisteen, missä meille annetaan todellinen tilaisuus siirtyä egomielen toteutumattomien ulkoisten merkkien … ja siitä johtuvien pelkotodellisuuksien yli … Jumalamieleen, missä jumalainen Itse hallitsee ylimpänä.

Uudessa raportissa puhun siitä, mitä merkitsee siirtyä kisällistä sovellettuun mestaruuteen ja mitä vaaditaan tämän muutoksen tekemiseen vaivattomasti.

Kulminaatiopiste – teoriasta mestaruuden soveltamiseen

Vuoden 2012 alusta saakka jolloin "sieluuntumisprosessi" alkoi tosissaan, ne jotka ovat ihmisen ja planeetan ylösnousemuksen ruorissa, ovat tehneet väsymättä töitä jumaluuden ruumiillistamiseksi. Tämän hyvin haastavan ikkunan aikana Plejadilaiset ovat avanneet meille hyvin paljon uutta informaatiota, mikä liittyy siirtymiseemme viidenteen ulottuvuuteen, uuteen ihmisprototyyppiin … ja kuitenkin tähän saakka se on ollut enimmäkseen vain tiedollinen kokemus.

Toisaalta 2015 on tuonut meidät täysin uudelle korkeammalle/syvemmälle ruumiillistumistasolle, mitä koskaan aiemmin ei ole tunnettu/koettu … minkä katalysoi maaliskuun päiväntasaus ja verikuunpimennys pääsiäisenä … ja nyt kirkastamisemme on täysin käynnissä läsnä olevan hetken lihallisena kokemuksena.

Ero tämän prosessin kokemisessa ennen ja jälkeen 2015 on merkittävä … ja kuulemani mukaan tämän vuoden toinen puolisko tekee tuosta merkittävyydestä selvän myös tietämättömimmille.

Nyt kun löydämme itsemme tuoreeltaan päivänseisauksen toiselta puolen, mitä kuulen kutsuttavan merkittäväksi kulminaatiopisteeksi, ja galaktiset kertovat minulle tämän olleen eräänlainen grande finale … vapautamme itsemme vanhasta lineaarisuuteen perustuvasta elämän lähtökohdasta ja pelkopohjaisista malleista, mikä saa 5D-valokehon lopultakin tulemaan kokemukseksi, joka tunnetaan.

Tulee melko selväksi, että ylösnouseminen/laskeutuminen ei ole enää sen ennustamista, mitä on tulossa, vaan prosessi, mikä TAPAHTUU läsnä olevassa hetkessämme … kun koemme sitä. Jollain tavoin ruumiillistaminen on osoittautunut paljon haastavammaksi, kuin itse odotin, mutta toisaalta se on juuri niin haastavaa, kun sen tarvitsee olla, jotta meidät siirretään hyvin uraauurtavalle alueelle … ja jotta jokin niin kauaskantoinen, jopa taianomainen, hyväksytään (mielellä) konkreettiseksi todellisuudeksi.

Kun kausi vaihtuu ja siirrymme merkittävän elämänmuutoksen aikaan, jotkut meistä löytävät itsensä synninpäästön paikasta … jotkut meistä ovat edelleen pelon otteessa … ja jotkut meistä ovat näiden kahden välissä oivaltaen, ettei enää voi pitää kiinni kuin luottamuksesta – kuitenkin epäröiden tehdä viimeisen hypyn (egon) kuoleman kautta.

Riippumatta siitä, mistä löydät itsesi, kohtaamme jokainen kasan entisiä valintoja ja elämme väärinluomustemme seuraamusten loppujaksoja, kunnes pystymme vapauttamaan itsemme ja siirtymään sovelletun mestaruuden kuukausiin, jotka odottavat meitä tällä kaudella. Olen sanonut tämän aiemmin, mutta elävän kuoleman kokeminen on vaikein mahdollinen tehtävä ihmiskehossa … lue: pelkojemme eläminen ei ole mitään verrattuna niiden ylittämiseen. Rajoitustemme yli siirtyminen … TUNTIEN ne samalla hyvin voimakkaasti … vaatii sellaista rohkeutta, minkä vain Jumalalla meissä on. Ja tämä on asian ydin.

Olemme joutuneet kokemaan kovia ja oivallamme hyvin kirjaimellisesti nyt, ettei mikään ulkopuolellamme olisi voinut oikeasti valmistella ketään meistä tähän hetkeen, koska usko tuntemattomaan + luottamus jumaluutemme opastukseen tässä = ainoa tie ulos ihmiskärsimyksestä.

Usko on fysiikkaa … avautuminen korkeammalle lopputulokselle muuttaa energiamme värähtelyominaisuuksia ja sallii uudet fyysiset mahdollisuudet. Usein ylösnousemiseen vaadittava sokea usko tuntuu kuin maankuululta lankkua pitkin kävelemiseltä* keskellä yötä, mutta kun saavutamme sen pään, oivallamme, että se on vain hyppymme rajattomien mahdollisuuksien mereen. Kun meillä on uskoa (fysiikka) siirtyä eteenpäin ilman vakaata ymmärrystä tulevaisuudesta (minkä olemme jo luoneet), vasta silloin voimme siirtyä entisten malliemme yli. Usko avaa tilan ja laajentaa mahdollisuuttamme uusiin kokemuksiin, kun taas pelko sulkee meidät ja pitää pienenä ja sidottuna tuttuun … vaikka se olisi helvetin epämukavaa.

Näkymättömät sanovat, että monet meistä tulevat tällä kaudella kasvotusten vakaumuksensa kanssa … vähitellen tajuamme kaksinaisuudesta vapautumisemme valtavuuden ja näemme fyysisin silmin, mihin olemme laskeutuneet rohkeilla ja uskaliailla luottamushypyillämme.

Haasteiden joita olemme käyneet läpi, erityisesti kiehtovan ja hyvin voimakkaan Merkuriuksen perääntymisen aikana, oli tarkoitus antaa meille tämä tilaisuus, mihin olemme vielä heräämässä. Viime kuussa meitä jotka olimme valmiita, pyydettiin luovuttamaan täysin ja kokonaan pieni (ego)itse aidolle, jumalaiselle, todelliselle Itselle … tunteaksemme lopulta noiden (rajoittavien) ydinuskomusten tuskan ja vapautuaksemme siitä, jotta voimme vakiinnuttaa, maadoittaa ja integroida korkeimmat valintamme kerta kaikkiaan … nuo uudet hermoradat joita olemme huolella "kaivertaneet" vuosia. Jopa aioneita.

Ja tämän tason antautuminen on/on ollut syvällä soluissa … olemme kaivaneet pois kaikki vanhat (rajoittuneet) DNA-ohjelmamme jokaisesta solustamme ja tehneet tilaa jumaluutemme tulemiselle. Olemme "mananneet esiin" noita tunnetuskan kätköpaikkoja fyysisessä kehossamme kernaasti ja niin hälyyttävää tahtia, ettei meillä ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa näin olla. Nämä jaksot ovat pelottomille – epäilemättä – mutta tämän raivokkuuden kauneus on siinä, miten kypsiä nämä hetket ovat lopulliseen ratkaisuun. Se on todella merkittävää katsottavaa, epämukavuus ja kaikki … tämä on mestaritason työtä ja se tuntuu siltä.

Kohtaamme ehdottomasti itsemme ennenkuulumatonta tahtia, mutta joka kerta kun meillä on rohkeutta olla SUUREMPI kuin pelkomme, ylittää alempi mieli ja sen luomukset, olemme syvemmin harmoniassa jumalaisen suunnitelmamme kanssa … universaalin (adam kadmon) mallimme kanssa … sen missä on täydellisyytemme muoto, valokehosuunnitelmamme kaava. Kuulemani mukaan onnistumisemme alemman maailman ylittämisessä määrää muutama seuraava kuukausi, kun jokaiselle meistä tarjotaan tosielämän tilaisuuksia siirtyä täysin ja kokonaan tunnereaktioiden polariteetin (rakkaus/pelko) sydänkeskeisen toiminnan (RAKKAUS) neutraliuteen.

Sydänkeskeinen toimintamme on suuri lahja maailmalle ja teidän jotka luette tätä ja olette tyhjentäneet astianne riittävästi aktivoidaksenne sielunne valon fyysisessä muodossa, on tullut aika astua täysin itseenne ja olla se majakka, mikä tulitte tänne olemaan. Tiedät, kuka olet, ja vakuutan, että nyt se on turvallista ja sinua tuetaan. Kun menneisyydessä avauduimme olemaan haavoittuva maailmassa, mikä ei ollut valmis RAKKAUDELLEMME, meidät kohtasi (enimmäkseen omien) ratkaisemattomien energioiden kovuus.

Se on nyt ohi ja voimme nähdä todisteita kaikkialla ympärillämme, kun hyvin monet ihmiset löytävät rohkeutta olla avoimesti läpinäkyvä omassa totuudestaan. On tullut aika puhua suoraan kovalla äänellä … jakaa kollektiiviäänemme YHTENÄ, joka vaatii RAKKAUDEN universaaleja hyveitä – suvaitsevuutta, hyväksyntää ja kunnioitusta toisia ja kaikkia tämän planeetan eläviä asioita kohtaan.

Saattaa olla pelottavaa laittaa itsensä taas esille, mutta jos sinua kutsutaan esiin, se johtuu siitä, että olet tehnyt sisäisen työn, mikä vaaditaan tämän hypyn tekemiseen mestaruuteen. Ole vakuuttunut, että isä JUMALA on palannut tälle planeetalle ja auttaa jokaista meitä löytämään rohkeutta tulla taas luetuksi mukaan, joten sytytä sydänvalo ja säteile kuin se sielutimantti, mikä tulit tänne olemaan.

Vuorovesi on vaihtumassa ja noin kahden, kolmen viikon kuluttua elämämme alkaa kääntyä yhdistymisestä paljastumiseen. Maisema vaihtuu, kun tämän vuoden toinen puolisko esittelee meille taustan, mikä tarvitaan todellisuuden uudelleenluomiseen sen totuuden perusteella, kuka todellisuudessa jumalaisesti ja aidosti olemme … se joka kiistämättä palvelee korkeampaa suunnitelmaa. Tarvitaan vain rohkeutta OLLA … anteeksipyytelemättä SINÄ.

Armo odottaa niitä, jotka syleilevät suuruuttaan.

[Suojattu osuus. Koko raportin ja kommenttien lukemiseksi katso nettisivuilta jäsenyysvaihtoehdot ja –hinnat tai osta yksi raportti.]

*Suom. huom. merirosvot laittoivat vankinsa kävelemään laivasta silmät sidottuna lankkua pitkin, minkä päästä he putosivat mereen kuolemaan.

-----------

Anita <3 ..

Venus-varjo alkaa tänään

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.06.2015 17:18

VENUS-VARJO ALKAA TÄNÄÄN!

23.6.2015

Tänään Venus siirtyy alueelle, minkä yli se perääntyy 25.7. alkaen, ja tämä merkitsee Venuksen varjojakson alkamista. Venus perääntyy melkein joka toinen vuosi ja antaa satumaisen tilaisuuden tarkastella, uudistaa, parantaa, selkeyttää ja transformoida kaikkea, mikä on Venusta – rakkaus, suhteet, itserakkaus, itsearvostus, oma arvo, sisäiset feminiiniominaisuutemme, miten tarkastelemme itseämme ja toisia naisina (sekä yksilönä että kollektiivisesti), kykymme vastaanottaa ravintoa, hoivaa ja nautintoa ja ilmaista itseämme luovasti.

Venus liitetään tavallisimmin rakkauteen, mutta oikeasti se merkitsee feminiinisyyttä, mikä perimmiltään vaikuttaa kaikkeen – suhteet, tulot, yltäkylläisyys, terveys, onnellisuus ja sydämen täyttymys.

Yksinkertaisin tapa tarkastella perääntymisvaiheen toimintaa – myös varjojaksoja – on seuraava. Sanotaan, että olet ajamassa San Diegosta San Franciscoon. Menet Los Angelesin kautta, mutta parin tunnin kuluttua Santa Barbarassa oivallat unohtaneesi jotain sinne! Niinpä palaat takaisin, poimit tarvitsemasi ja jatkat taas ajoasi rannikkoa pitkin. Lopulta ajat Santa Barbarassa sen kohdan ohi, missä sinun oli käännyttävä ympäri, ja siitä eteenpäin on uutta aluetta!

Niinpä päädyt ajamaan Los Angelesin ja Santa Barbaran välisen tieosuuden kolme kertaa: ajat ensimmäisen kerran, palaat takaisin hakemaan unohdetut tavarasi ja sitten taas jatkat eteenpäin. Nämä kolme ajoa edustavat perääntymistä edeltävää varjoa, itse perääntymisvaihetta ja lopulta perääntymisen jälkeistä varjoa.

Useimmat ihmiset tietävät "Santa Barbarasta takaisin Los Angelesiin" -osan perääntymisestä, mutta eivät tiedä kahdesta varjojaksosta, mitkä auttavat ymmärtämään elämänmuutoksia ja sisäisiä muutoksia tänä aikana.

Tänään Venus on Leijonan 14 asteessa, kutsutaan tätä kohtaa Los Angelesiksi. Se kulkee Neitsyen 0 asteeseen, kutsutaan sitä kohtaa Santa Barbaraksi. Se perääntyy tuosta kohdasta 25.7. alkaen.

Se saavuttaa Los Angelesin (Leijona 14 astetta) 6.9., alkaa sitten kulkea suoraan ja 9.10. se on taas Santa Barbarassa saavutettuaan Neitsyen 0 astetta, mikä merkitsee virallisesti sen varjojakson loppua.

Päivämääriä kalenteriisi:

22.6. – 24.7.: Venus kulkee suoraan, mutta on perääntymistä edeltävässä varjossa
25.7. – 5.9.: Venus perääntyy
6.9. – 9.10.: Venus kulkee suoraan, mutta on perääntymisen jälkeisessä varjossa

Se miten tämä vaikuttaa sinuun, riippuu siitä a) missä Leijonan 14 astetta – Neitsyen 0 astetta on syntymäkartallasi ja b) mitä sinussa täytyy eniten selvitä, muuttua ja herätä tänä aikana feminiinienergian osalta.

Monet suhteet käyvät usein tarkasteluvaiheen läpi tänä aikana ja ex-rakastettuja voi ilmestyä esiin. Sen sijaan että tässä on kyse puhtaasti noista suhteista, suurempi kuva on: mitä nämä suhteet, ihmiset, dynamiikat ja mallit joita sinulla on ollut, yrittävät tuoda tietoisuuteesi omasta Itsestäsi?

Kun feminiinisyytesi muuttuu, niin muuttuu myös tapasi hahmottaa itsesi, mm. tietoisuus siitä, minkä olet hyväksynyt aivan liian kauan (on se sitten suhde, tulot, ihmisten huonompi kohtelu kuin ansaitset, liika antaminen, liian vähän vastaanottaminen jne.). Sen myötä voi tulla surua, vihaa tai itsesyytöksiä, mitkä on hyvä tunnustaa ja päästää irti, muttei ole mitään tarvetta jäädä jumiin näihin tunteisiin. Todellinen kulta on siinä, mitä haluaa tulla esiin noiden tunteiden alta – paljastuva, vahva, intohimoinen, luova, arvokas ja ansaitseva feminiinienergiasi. Tämä vaikuttaa sekä miehiin että naisiin.

Kiinnitä huomiota kaikkiin teemoihin, joita tulee esiin näillä kolmella jaksolla, kun niillä on aivan ehdottomasti jokin viesti sinulle!

Jos haluat käyttää tämän ajan sellaisten suhdeongelmien muuttamiseen, jotka ovat olleet tai ovat tapa sinulla, niin tsekkaa "Let Love In" –online-kurssini.

Jaa vapaasti tätä postausta linkkinä tälle sivulle. Kiitos aina upeista kommenteista ja näkemyksistä, joita täällä jaetaan.

Rakkautta, Dana x

-----------

Anita <3 ..

Päivänseisauksen ja auringon synkronismia

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 26.06.2015 17:19

PÄIVÄNSEISAUKSEN JA AURINGON SYNKRONISMIA

23.6.2015

Päiväntasauksen kanssa samanaikaisesti on tapahtunut kuusi M-luokan auringonpurkausta tähän mennessä ja jokaisen oltua voimakkaampi kuin edellinen, lisää on luultavasti tulossa.

Olen seonnut jo laskuissa niissä kerroissa, jolloin saan äkillisen kirjoituspuuskan suhteellisen hiljaisen jakson jälkeen vain huomatakseni, että aurinko purkautuu voimakkaasti suhteellisen hiljaisen jakson jälkeen. Kaikki tämä energia voi ilmentyä luovana innostuksena, mutta se voi ilmentyä myös vihan tai ärsytyksen heräämisenä tyhjästä – sitä voi verrata kytkemiseksi sähköpistokkeeseen. Se joko lisää kierroksiasi hyvällä tavalla tai aiheuttaa oikosulun ja saa olon tuntumaan vähän hermostuneelta ja kireältä.

Kumpikaan ei ole parempi tai huonompi – se miten koet purkauksen sähkömagneettiset vaikutukset, riippuu siitä, miten kehosi tarvitsee prosessoida tuo energia tuolloin. Tietoisuus purkausten tapahtumisesta voi auttaa sinua käsittelemään niitä mahdollisimman tietoisesti. Niinpä sen sijaan, että menetät malttisi ihmisten kanssa koko päivän, voit vain pysähtyä ja vetää henkeä. Saatat tuntea adrenaliinin syöksyvän ja sydämen jyskyttävän (hanki tietysti lääketieteellisiä neuvoja, jos jokin huolettaa sinua). Jos tunnet olevasi vähän pirstoutunut, varmista, että teet jotain itsesi maadoittamiseksi – mene kävelylle, mene luontoon, ota kylpy, mene uimaan mereen, makaa nurmikolla tai tee jotain luovaa saadaksesi energian ulos hyvällä tavalla eli kirjoittamalla, kokkaamalla, leipomalla, tekemällä puutarhatöitä, maalaamalla jne.

Miltä sinusta tuntuu tänään?

-----------

Anita <3 ..

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit