Kanavointeja

Kanavointeja

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.11.2013 08:42

NÄEN IHMEELLISIÄ ASIOITA

Kirjoittanut Aisha North (aishanorth.wordpress.com )
7.11.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

"Kun silmäni tottuivat valoon, huoneen yksityiskohtia ilmestyi hitaasti usvasta - kummallisia eläimiä, patsaita ja kultaa, kaikkialla kullankimallusta. Hetkeksi - se näytti varmaan ikuisuudelta toisille, jotka seisoivat vieressä - mykistyin hämmästyksestä ja kun lordi Carnarvon ei enää kestänyt pysähdystä ja kysyi levottomana: "Voitko nähdä mitään?", sain suustani ulos vain sanat: "Kyllä, ihmeellisiä asioita."" Howard Carter, "Valley of the Kings", marraskuu 1922

Rakkaat ystävät! Minusta tuntuu vähän kuin Howard Carterista, kun hän näki ensimmäistä kertaa Tuthankamonin hautaihmeet, sillä se mitä kaikkien näiden intensiivisten energioiden kera tulee, ei jää uupumaan mitenkään ihmeellisestä. Olen nimittäin alkanut nähdä tämän uuden maailman, mitä luomme, ja siitä tulee aina vain yksityiskohtaisempi, joten minua on opastettu jakamaan se kanssanne, sillä luulen, että on muitakin, joilla on myös jotain kerrottavaa tästä.

Ei ole mikään salaisuus, että energioista on tullut aina vain intensiivisempiä viimeisen viikon kuluessa, ja aina kun yhdistyn niihin, tunnen niiden virtaavan kehoni läpi melkein kivuliaasti toisinaan. Silloin kun maadoitun ja yhdistyn Äiti Maahan, saan voimakkaan pistelykohtauksen ja jalkojani alkaa nykiä. Kun avaan kruunuchakran, päästä tulee hyvin kuuma ja se alkaa värähdellä niin voimakkaasti, että voin melkein kuulla aivojen rämisevän sen sisällä, ja kun yhdistyn näihin energioihin keskuksessani, koko kehoni värähtelee. Alex, kirjoitit mielenkiintoisen kommentin viestiin "Tervetuloa 7. kokoontumiseen Lammelle", missä puhuit kolmiyhteisistä energioista.

"Mutta tässä on se juttu … ja siksi olemme niin tärkeitä ihmiskehoina. Olemme yhteensulautumiskanava maan, auringon ja Jumalan energialle, luomme kolmiyhteisen energian, mikä on paljon voimakkaampaa ja hyödyllisempää maan päällä kuin mikään niistä yksin …

"Ja tässä se on, ihmiset - ME olemme ainoita, jotka voivat tehdä tämän. Täällä maaulottuvuuksissa ME olemme voimakkaampia ja kykenevämpiä vaikuttamaan muutokseen kuin taivasulottuvuudet ja tästä syystä silloin kun keskitymme konkreettisesti ja tarkoituksella säteilemään tätä kolmiyhteistä energiaa ulospäin ja jakamaan sitä toisten kanssa, meistä tulee hämmästyttävän voimakkaita ja luovia tässä maaulottuvuudessa!"

Tämä on auttanut minua paljon, sillä aina kun yhdistyn tietoisesti näihin energioihin, tuon myös energiaa auringosta ja järven kristallista sekä visualisoin, miten kaikki nämä energiat yhdistyvät yhdeksi keskittyneeksi valonsäteeksi, mikä ampuu solar plexuksestani ja alkaa olla vuorovaikutuksessa "mahdollisuusmeren" kanssa, kuten Jatkuvat seuralaiset kutsuvat sitä, ja luoda. Tämä tapahtuu ainakin kerran tai pari joka yö ja lisäksi minua on opastettu meditoimaan päiväsaikaan ja tekemään samoin.

Joka kerta kun teen tämän, tapahtuu sama asia: ilmestyy kuvia ja näen uuden maailman koko komeudessaan. Ensin oli vain kuvia vihreästä ja elävästä maailmasta, missä asui ihmisiä täynnä iloa ja rakkautta, ja he elivät harmoniassa toistensa ja Äiti Maan kanssa, mutta nyt näen enemmän ja enemmän yksityiskohtia. Tässä on joitain asioita, joita olen nähnyt viimeisen parin vuorokauden aikana.

Kaikki ovat hyvin yhdistyneitä kaikkeen olevaiseen ja meditoimme päivittäin, jolloin istumme kasvot aurinkoa vasten. Nuoret ja vanhat, yksin tai ryhmissä, se on tärkeä osa jokapäiväisiä rituaalejamme. Emme syö kovin paljon ruokaa, enimmäkseen hedelmiä ja vihanneksia, koska saamme paljon ravinnostamme ja energiastamme siitä syvästä yhteydestä, mikä meillä on aurinkoon ja energioihin, jotka ympäröivät meitä. Meistä on tullut kuin kasveja ja puita ja keräämme ravintomme pääasiassa auringonsäteistä, ilmasta ja vedestä ja kasvatamme itse sen, mitä tarvitsemme sen lisäksi.

Koska meillä on tämä syvä yhteys itseemme ja energioihin, pidämme kehomme myös hyvin tasapainossa, joten elämme kauemmin ja meillä on vähän terveysongelmia. Meillä on sairaaloita, mutta ne palvelevat pääasiassa "ensiapuna"; minne mennään, jos on tapahtunut jonkinlainen onnettomuus. He pystyvät korjaamaan luita ja traumaattisia vammoja käyttämällä ei-invasiivisia tekniikoita, joihin liittyy värähtely ja ääni. (Susan, olet kuvannut jo tätä.) Olen myös nähnyt jotain, mikä näyttää konserttisalilta, missä käytetään ääntä ja musiikkia niiden tasapainottamisessa, jotka tarvitsevat ulkoista apua oman energiavuorovaikutuksensa lisäksi.

Kuljetus tapahtuu enimmäkseen teleportaatiolla. Se näytti jonkinlaiselta "bussiasemalta" tai kuljetuskeskukselta, minne voit mennä halutessasi matkustaa, ja tähän käytettiin jonkinlaista käytäväverkostoa, vähän kuin maanalaista junajärjestelmään, mutta tämä oli enemmän kuin energiamadonreikiä, joihin pääsi näiltä "asemilta". Näin ihmisryhmien istuvan kuin bussissa valmiina kiidätettäväksi määränpäähänsä.

Emme ole yksin tässä uudessa maailmassa, rinnallamme asuu muita olentoja. Tähän mennessä olen nähnyt joitain, joilla on fyysinen keho, ei kovin erilainen kuin ihmisillä, se on vain kirkkaansininen ja he ovat pidempiä ja hoikempia kuin me. On myös joitain valo-olentoja ja voimme kommunikoida heidän kanssaan telepaattisesti. Ne ovat hyvin uteliaita siitä, millaista on elää fyysisessä kehossa, joten niiden sallitaan "vierailla" ihmiskehossa rajoitetun ajan, jos joku ihminen kutsuu ne. Voimme tuntea, millaista on, tuollainen vieras on sisällä ja se oli mitä rakastavin ja hämmästyttävin kokemus! Näin myös jotain, mikä näytti avaruusaluksilta, joita leijui yläpuolellamme, ja se oli normaalitapahtuma eikä kukaan kiinnittänyt paljon huomiota niihin.

Tämän olen "nähnyt" tähän mennessä ja olen hyvin utelias tietämään, onko toisia, jotka ovat alkaneet kokea jotain samanlaista!

Rakkautta ja valoa minulta, Aisha

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

Re: Kanavointeja

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.11.2013 09:24

SELVIYTYMISKÄSIKIRJA, OSA 367

Jatkuvia seuralaisia kanavoinut Aisha North (aishanorth.wordpress.com )
6.11.2013

Kuten jo hyvin tiedätte, luovuuden aika on alkanut ja sen myötä teidän kaikkien ulottuville tulee täysin uusia tehtäviä. Tiedämme, että tämä kuulostaa pelottavalta monille teistä, mutta taas muistutamme, että teillä on paljon aiempaa tietoa näiltä alueilta. Ja näin te ette tee virhettä matkanne seuraavalla askeleella. Teidät kaikki on hyvin koulutettu, rakkaat ystävät, ja muistakaa, että teidät on yksitellen valittu suorittamaan näitä tehtäviä, jotka ovat nyt edessänne, ja näin meillä on ehkä tällä hetkellä enemmän luottamusta teihin, kuin teillä itsellänne.

Ja se on todella helppoa ymmärtää, kun ei ole ollut helppoa tunkeutua läpi siitä unohduksesta, mikä vedettiin yllenne kuin raskas peitto laskeutuessanne tähän maalliseen asuinsijaan kauan sitten. Mutta nyt joku on ikään kuin tarttunut yhdestä kulmasta ja alkanut hivuttaa sitä hitaasti ja lempeästi yltänne ja näin voitte kaikki nähdä, miten valo tulee sisään ja osuu sieluunne ensimmäistä kertaa tässä inkarnaatiossa. Sillä nyt vanha unohdus ei palvele teitä enää ja teitä pyydetään hieromaan silmiänne, nousemaan istumaan ja aloittamaan tilanteen tutkiskelun.

Kun tämä uusi valo alkaa tihkua sisään, se paljastaa, että joka puolella ympärillänne on itse asiassa ihmeitä, jotka odottavat tulemista, ja teidän täytyy vain tunnistaa ne. Toisin sanoen, ei ole mitään tarvetta stressaantua pohtimalla kaikkea, mitä täytyy tehdä. Teidän täytyy vain ajatella, mitä on jo olemassa ja odottaa tulemista esiin pelkästä tiedostamisestanne. Toisin sanoen, tässä prosessissa teitä ei pyydetä raatamaan ja hikoilemaan, kantavan raskaita taakkoja ylämäkeen ja tempomaan jatkuvasti vastavirtaan.

Ei, tämä prosessi on pelkkää SALLIMISTA, tulemista täysin avoimeksi, niin että uteliaisuutenne alkaa etsiä kaikkia mahdollisuuksia, joita jo muodostuu hedelmällisessä tilassa. Toisin sanoen, kaikki se mitä teidän koskaan täytyy tehdä muuttaaksenne asuinsijanne taivaaksi maan päällä, on jo olemassa ja odottaa hyppysissänne. Yrittäkää siis olla juuttumatta kiinni yrittämällä omaksua koko valtavuuden. Sallikaa itsenne vain OLLA ja luovuusvirta joka odottaa sisällänne, alkaa kulkea jatkuvasti lisääntyen ja tällä tavalla teette kaiken, mitä teidän tarvitsee tehdä.

Toisin sanoen, tässä on kyse vain sallimisesta, ei pinnistämisestä, puskemisesta ja hampaan puremisesta valmistautuen valtavaan haasteeseen, mitä näytätte odottavan. Ei, tässä on kyse vain sukeltamisesta valtavaan mahdollisuusmereen alkaen kirmata ja käytämme tuota sanaa hyvin tarkoituksella. Sillä tätä tarvitsemme teidät tekemään - teidän täytyy lakata yrittämästä niin kovasti ja vain pidettävä hauskaa.

Olette kuin lapsia, jotka paljastavat taikaa, mitä on kaikkialla ympärillänne, mutta mitä enemmän yritätte käyttäytyä hyvin, olla siisti ja kiltti, sitä enemmän varmistatte, että tämä prosessi alkaa hidastua ja hidastua. Muistakaa, että te ette pysty kontrolloimaan tätä millään tavalla, tai paremminkin jos yritätte kontrolloida sitä, nukutatte vain koko prosessin. Teidän on päästettävä irti kaikista rajoitteista ja vain sukellettava sisään ja alettava tutkia näitä täysin uusia väyliä, joita on avautunut eteenne heittäytymistä varten. Muistakaa, että luominen nousee kaaoksesta ja teidän täytyy sallia itsenne eksyä kaikissa näissä labyrinttiväylissä, joita näyttää risteilevän edessänne. Teidän on tarkoitus eksyä siinä mielessä, että luovutte kaikista kontrollointiajatuksista, ja teidät kutsutaan tutkimaan joka suunnassa, mitä haluatte, kunhan se saa sydämenne laulamaan.

Tämän ei ole tarkoitus olla raskasta raadantaa. Tässä on kyse luomisesta ihmetyksen, hämmästyksen ja ilon tunteessa ja tämän haluamme teidän ottavan sydämeenne tänään. Te ette istu viivoitin kädessä ja piirrä suoria linjoja, jotka saavat kaiken tämän loksahtamaan siististi paikoilleen. Ei, teette niin, kuin lapset tekisivät - kaadatte kaikki rakennuspalikat valtavaan kasaan, istutte keskelle ja alatte heitellä asioita ympäriinsä kokeillen eri yhdistelmiä ja ajattelematta, minkä pitäisi mennä minnekin.

Muistakaa, että takana on huolellisesti laadittu suunnitelma, mihin olette perehtyneet hyvin etukäteen, mutta teidän ei tarvitse pitää sitä mielessänne nyt. Teidän on vapautettava mielenne täysin ja tiedettävä, että sitten - ja vasta sitten - kaikki loksahtaa oikealle paikalleen. Jos yritätte työntää sitä ideoillanne, että tämän on mentävä ennen tuota ja tämä sopii paremmin tähän, niin luotte vain kompastuskiviä itsellenne ja myös toisille. Siis päästäkää vain irti, pitäkää hauskaa ja katsokaa, minne mieltymyksenne vie teidät. Nauttikaa kyydistä, rakkaat ystävät, ja päästäkää irti ohjaksista, jotteivät ne kurista ja pidättele teitä, silloin kun teidän tarvitsee vain päästää irti niistä. Ja sanomme: antakaa estojenne alkaa hävitä ja katsokaa, mitä ikään kuin nousee tuosta merestä edessänne, jos teette se.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
* * * Avaimet ovat sisällä - pyritään löytämään kultainen ovi ja avataan se * * *
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.11.2013 09:27

VARMISTUS

Kirjoittanut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
4.11.2013

Hei, rakkaat lukijat. Monet ilmaisuni ovat puhuneet Sue Lie -itseni kautta. Kuitenkin viime aikoina olen tuntenut tarvetta puhua sen ihmisen kautta, josta juuri kirjoitin. Kutsun näitä viestejä nimellä "varmistus", koska minulle paras tapa varmistaa ITSELTÄNI on kirjoittaa ja jakaa. Tunnen myös tarvetta jakaa kokemuksiani, koska tiedän, että monilla teistä on samanlaisia kokemuksia ja haluatte ehkä jakaa niitä kommenttiosiossa.

On tärkeää että tulemme esiin aitona ITSENÄMME, ainakin niiden ihmisten kanssa jotka pystyvät käsittelemään sen. Olen huomannut, että sisäinen ITSENI tietää, osaako joku ihminen käsitellä tuon informaation. Olen hyvin tyytyväinen, että noudatin kauan sitten Arcturuslaisen neuvoa aloittaa nettisivut. Sen vuoksi pystyn kuulemaan ihmisistä ympäri maailmaa, kun en kuule ihmisistä omalla alueellani.

Luulisi ehkä, että "rantakaupunki Kalifornia" olisi paikka, missä voimme tulla täysin esiin. Useimmat ihmiset ovat kuitenkin oppineet pitämään asiat omana tietonaan tai tulemaan tuomituksi. Näin ollen tarjoan tämän turvallisen paikan toisille ja itselleni puhua siitä, miten korkeampi valo sotkee ja parantaa elämäämme.

Aloitan sanomalla, että tämä lokakuu on ollut - no, se on ollut VAU! Niin paljon on tapahtunut niin nopeasti, etten pystynyt edes pysähtymään prosessoimaan sitä kuin vasta nyt 4.11. Minulla on ollut liian monia läheisiä ja henkilökohtaisia tapaamisia liian monien ilmaisujeni kanssa. Miten niitä pitäisi kutsua? Pitäisikö sanoa haavoittunut egoni, pimeä puoleni vai alempi tietoisuuteni?

Luulen, että paras ja vähiten tuomitseva tapa on nimetä ne "3D-selviytymismekanismeiksi". Nämä selviytymismekanismit - kärsimättömyys, liika työntekeminen, huolehtiminen ja tarve piiloutua - tulivat enimmäkseen sen oppimisesta, että jos halusin jotain, minun täytyisi tehdä kovasti ja pitkään työtä saadakseni sen.

Ensinnäkin se oli totuus suurimman osan elämästäni, erityisesti koska olen nainen, joka on syntynyt 1946. Naiset olivat taustavoima - miehelle, pomolle, perheelle, miehille jne. Siksi meidän oli tehtävä enemmän ja kovemmin työtä. Kuitenkin energioiden ollessa näin nopeita ja intensiivisiä, kovempi työntekeminen on kuin paksussa mudassa juoksemista. Ennen menestyksemme perustui enemmän siihen, mitä teimme, kuin mitä olimme. Meidän täytyi myös pakottaa todellisuutemme olemaan tahdonvoimalla ja pitkällä yrittämisellä.

Nyt todellisuuttamme ei voi enää mitenkään pakottaa. Ensinnäkin muuntumisprosessimme on niin uuvuttava, ettemme voi enää pakottaa itseämme tekemään tai tuntemaan mitään. Jos ja kun yritämme tehdä sen, pakahdumme voimakkaasta väsymyksestä, huimauksesta, lyhytaikaisista muistikatkoista, ajasta lähtemisestä ja muuntuvan kehomme vaatimusten tuntemisesta.

Emme voi enää hypätä nukkumisen yli, syödä huonosti tai olla ottamatta aikaa liikuntaan, venyttelyyn, meditointiin tai luovuuteen. Itse asiassa aika paljastuu jatkuvasti harhaksi. Jos teemme jotain 3D-asiaa, mitä emme halua tehdä, uuvumme täysin, hämmennymme ja meistä tulee kärsimätön ja vihainen.

Voin itse asiassa tuntea vasempaan aivopuoliskooni sattuvan, kun yritän ajatella täysin kolmannen ulottuvuuden tavalla. Toisaalta silloin kun teen jotain, mitä nautin - kirjoitan, teen taideta, kuuntelen musiikkia, joogaan - voi tuntea liikettä ytimessäni. Tämä liike tuntuu hyvältä, kuin raittiilta ilmalta sisälläni. Kuitenkin silloin kun minulla ei ole "aikaa" näiden asioiden tekemiseen, olen hermostunut, ahdistunut, vihainen tai masentunut.

Aika on täysin suhteellista. Kun stimuloin moniulotteista mieltäni, aika on kuin lintu, joka lentää myriadien mahdollisten todellisuuksien panoraamassa. Minulla voi olla monia ajatuksia kerralla ja ne kietoutuvat toisiinsa. Kuitenkin maallisia 3D-velvollisuuksia tehdessä, aika on kuin pallo ketjussa, mikä laahaa takanani ja saa kaiken näyttämään vaikeammalta.

Myös kirjoittaessani Mytrestä ja Mytriasta, Sandystä ja Jasonista, Arcturuslaisesta ja nyt Mytrianista, minulla on enemmän kokemuksia monista versioistani. Sisälläni asuu tiimi ja jokainen sen jäsen edustaa ITSENI eri taajuutta. Kuitenkin eksyessäni egoon, 3D-ajatteluun ja myriadeihin fyysisen elämän selviytymismekanismeihin, Sue Lie on vain selviytyjä.

Ja voi pojat, että hän voikin tehdä kovasti työtä. Ja miten ihana marttyyri hän voikaan olla, kun tekee niiiiin kovasti työtä. Sitten uhrius ampuu sisään ja hän/minä säälin itseäni. Sitten tietysti väsymys, suru, hämmennys ja masennus ampuvat sisään. Sitä tapahtui paljon tässä kuussa, mutta se sai vastapainokseen todella upeita meditaatioita, luovia ideoita, upeita hetkiä jne.

Kyllä, ylösnousemus on vuoristorataa. Menet ylös aurinkoon, siipesi kuumenevat liikaa ja sitten putoat rymähtäen maahan. Olemme feenix-lintu yksilönä ja kollektiivisesti. Jos termi on sinulle uusi, niin joka aikakaudelle on feenix-lintu. Tämä suuri ilmaisumme lentää korkealla ja valvoo elämäämme korkeammasta perspektiivistä.

Sitten kun aikakausi loppuu, tuon feenix-linnun on antauduttava Suurelle Äidille, jotta toinen voi olla elämän valvoja. Tässä kohtaa feenix-lintu putoaa maahan ja syttyy tuliroihuksi. Jonkin aikaa on vain tuhkaa siitä, mitä on ohi.

Sitten hitaasti ja varovasti pikkunokkamme pilkistää tuhkasta ja aloittaa pitkän ja haastavan uudestisyntymäprosessin. Tässä kohtaa olemme nyt. Tuli on poissa. Muutoksen tuulet ovat puhaltaneet pois suuren osan tuhkasta ja kurkistamme sen tuhkajäämästä, mikä nyt loppuu, löytääksemme sen, mikä alkaa.

Kuitenkin tämä sykli on hyvin erityislaatuinen, sillä se mikä loppuu, on aika, ja se mikä alkaa on, nyt-hetki. Ilmestymme maailmaan, missä kaikki minkä olemme tienneet todelliseksi, paljastuu harhakuvaksi. Myös kaikki minkä olemme tienneet mahdottomaksi, paljastuu totuudeksi. Emme ole enää sitä, missä tai kuka olemme olleet myriadeja inkarnaatioita, mutta emme ole vielä sitä, missä tai kuka meistä on tulossa.

Jos tässä ei ole riittävästi, niin ajan sulkeutuessa havaitsemme, että olemme olleet aina se, kuka meistä on tulossa. Miksi meillä on sitten niin vaikeaa siirtymässämme? Jos kiellämme vaikeutemme, kiellämme oman sisäisen totuutemme. Voimmeko kuitenkaan hyväksyä sisäisen ristiriitamme tuomitsematta itseämme? Voimmeko hyväksyä oman siirtymämme tuomitsematta toisia?

Yksi tärkein asia feenix-lintuna olemisessa on, että meidän on reagoitava ennen kaikkea sisäiseen kutsuumme. Koska havaitsemme todellisuuden korkeammasta perspektiivistä, voimme nähdä, miten matriisi paljastuu, vaikka suurin osa väestöstä on edelleen juurtuneena 3D-harhaan. Näin ollen meidän on "mentävä sinne, minne kukaan ei ole koskaan ennen mennyt", ainoastaan sisäinen ITSEMME ja muutama uskottu toveri apunamme.

Arcturuslaiset ovat kertoneet minulle, että, me heränneet ihmiset olemme portaalin avaajia. Avaamme portaalimme käyttämällä fyysistä kehoamme transformoijana. Näin ollen hyväksymme korkeammat valotaajuudet käpylisäkkeen kautta ja vedämme ne alas chakrojen kautta. Jokaisessa chakrassa muunnamme kehoamme hermopunoksen, sisäeritysrauhasen ja pääelimen kautta, jakaaksemme tämän maadoittuneen valoversion Gaian kanssa.

Näin ollen "törmätessämme" Äitiin luovutamme kuoremme muunnettavaksi energioilla, joita Gaia on kerännyt ytimeensä kaikista muista avoimista portaaleista. Sitten kun oivallamme, ettei meillä ole ongelmaa ja että olemme portaaleja nyt-hetkeen, voimme rentoutua paremmin prosessiimme. Sitten voimme rentoutua jatkuvasti lisääntyvään tietämiseen ytimessämme.

Nyt kun olen kertonut haasteet, haluaisin kertoa myös, että on uusi minä, korkeampi värähtely, sisäinen suloisuus, mikä tulee, kun rentoudun riittävästi antautuakseni nyt-hetkeen. Meidän on helppoa valittaa siitä, mikä on valmistumassa, mutta vaatii erityisrohkeutta jakaa se, mikä on kehittymässä.

Siunausta meille kaikille,

Sue Lie

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 08.11.2013 09:38

,,, Nyt kun olen kertonut haasteet, haluaisin kertoa myös, että on uusi minä, korkeampi värähtely, sisäinen suloisuus, mikä tulee,
kun rentoudun riittävästi antautuakseni nyt-hetkeen. Meidän on helppoa valittaa siitä, mikä on valmistumassa, mutta vaatii
erityisrohkeutta jakaa se, mikä on kehittymässä.
Siunausta meille kaikille,
Sue Lie

<3 .. !
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 11.11.2013 11:20

... edellisestä ...
tämä on niin usean kohdalla totta ..

1.Meitä horjuttavat liian helposti toisten mielipiteet.
2.Emme luota itseemme ja sisäiseen opastukseemme.

... meän pitää oppia/opetella luottamaan itseemme !!!
Siinä se.
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 12.11.2013 16:55

ENERGIAN ANTAMINEN JA OTTAMINEN

Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 11.11.2013

Huomaan kaikenlaisia trendejä asioissa, joissa autan ihmisiä - asiakkaita, facebook-ystäviä, radio-ohjelmani kuuntelijoita ja muita elämässäni. Yksi viime aikoina erottunut iso kysymys on epätasapaino suhteiden energiavirroissa, minkä tunnemme myös antamisena ja saamisena. Sitä kaikki tekevät suhteessa - antavat toisille ja saavat heiltä. Mutta näin ei aina tapahdu. Joku antaa usein enemmän ja joskus toinen ihminen ottaa, muttei anna mitään takaisin. Se miten erotamme vastaanottamisen ja ottamisen, silloin kun tiedämme, että on aika lakata antamista, ja se miten teemme vastaanottaaksemme toisilta, ovat nyt osa uutta suhdedynamiikkaa.

Suhteen energiavirran on oltava tasapainossa. Tämä ei merkitse, että kaikki antavat saman määrän koko ajan. Se merkitsee, että energiavirta on tasapainossa niin, että kaikki tuntevat sisään- ja ulosvirtauksensa olevan samanarvoisia (huomaa, etten käyttänyt sanaa "samansuuruinen"). Kukaan ei tunne olevansa hyväksikäytetty tai antavansa enemmän, kuin hänen pitäisi tai hän haluaisi, vaan kaikki osallistuvat ja tuntevat, että tapahtuu energiavaihtoa. Käytän sanaa "samanarvoinen" enkä "samansuuruinen", koska joka suhteessa annamme enemmän niillä alueilla, missä olemme lahjakkaampia tai tunnemme olevamme vahvempi. Ensimerkiksi, ihminen joka on hyvä kokki, luultavasti kokkaa enemmän, jos toinen ei pidä lainkaan ruuanlaitosta. Tai sellainen joka nauttii pihatöistä, tekee suurimman osan puutarhahommista. Sellainen joka on suurempi "siisteysintoilija", luultavasti siivoaa enemmän kuin toinen, joka ei ole yhtä siisti. Mutta silloin kun annamme jollekin, joka "ottaja" eikä "vastaanottaja", törmäämme ongelmiin.

Vastaanottaja on sellainen, joka pystyy palauttamaan samanarvoisen energiamäärän antajalle, jotta energiavirta on tasapainossa. Ottaja on sellainen, joka ei palauta mitään energiaa antajalle useista syistä - hän ei pysty, hän ei halua, hän ei usko pystyvänsä tai tiedä miten (tavallisesti kyse on näiden yhdistelmästä). Kohdatessamme ottajan, ensireaktiomme on antaa enemmän ja enemmän hänelle, kunnes hän antaa lopulta energiaa takaisin meille. Mutta sitä ei tapahdu ja hän jatkaa energian ottamista, kunnes lakkaamme turhautuneena antamasta. Sitten hän löytää toisen antajan. Et voi muuttaa ottajaa vastaanottajaksi - se valinta hänen on tehtävä itse ja siihen liittyy syvällistä transformoitumista, minkä pystyy tekemään vain suurempi voima kuin sinä.

Ongelma ei ole ainoastaan ottajassa, joka on rajoittunut uskomuksiltaan siihen, ettei ole riittävästi, hän ei ole riittävä, hänellä ei ole valtaa ja hänellä on ongelmia itsensä arvostamiseen ja arvokkuuteen liittyen. Antaja usein valitsee ottajan, jolle antaa, koska antajalla on ongelmia vastaanottamisen kanssa, hän ei usko antamansa täyteen arvoon ja hänelläkin on arvostusongelmia. Vaikka hän voi kuvata ottajaa imuriksi, mikä imee kaiken, niin ajattele, mitä imuri "sylkee" ulos - pölyä ja likaa. Ottaja ei anna takaisin, koska hän ei usko, että hänellä on mitään annettavaa, hän on surullinen, tyytymätön ja hän tuntee olevansa vähempiarvoinen, vaikka hän luultavasti rakastaa kaikkea energiaa, mitä annat, ja hän ottaa iloisesti sinulta.

On kaksi askelta suhteisiin, jotka ovat energeettisesti tasapainossa ja joissa on samanarvoinen (ei välttämättä samansuuruinen) sisään- ja ulosvirtaus. Ensimmäinen on kehittää omaa kykyäsi vastaanottaa. Olet sitten ottaja tai antaja, vastaanottamiskyky (yliottamisen tai -antamisen sijasta) luo energiaepätasapainoa suhteeseen. Toinen askel on kehittää itsearvostusta ja ansaitsevuutta. Itsensä arvostamiseen liittyvät ongelmat estävät olemasta vastaanottaja ja jatkuva antaminen toisille aiheuttaa epätasapainoa. Ja tässä on myös valtaan liittyviä kysymyksiä, koska se joka välttämättä haluaa aina olla antaja, kontrolloi energian määrää, ajoitusta, virtausta ja suuntaa suhteessa. Kun mietit vastaanottamista ja antamista suhteessa, valitse kumppaneita, jotka osaavat myös antaa sinulle, ja opi nauttimaan jakamisen ja kumppanuuden tasapainosta ja tasapainoisesta energiasta kaikissa suhteissasi.

Lopuksi, anna sydän avoimena ja ilman odotuksia, mutta tasapainota antamisesi halukkuudella vastaanottaa ja varmista, että myös tyydyttynyt ja täyttynyt.

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 12.11.2013 16:56

X-PURKAUSTEN TUPLAKOETTELEMUS - PUHDISTA JA SELKEYTÄ ENERGIASI !

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com)
12.11.2013

Energioita on ollut viikonlopusta lähtien yltympäriinsä! Uupumus, sekavuus, kommunikointikommellukset (enemmän kuin tavallisia Merkuriuksen suunnanmuutosjuttuja), kyvyttömyys ajatella selkeästi ja edes Neptunuksen (mielikuvituksen, luovuuden, harhakuvien ja joskus itsepetoksen planeetta) jatkaminen eteenpäin torstaina eivät selitä yleistä "pistorasiaan kytkemisen" tunnetta.

Koska aurinko voi tehdä magneettinapavaihdoksensa koska tahansa nyt, selkein selityksemme voidaan löytää tarkistamalla, mitä aurinko tekee. Ja jep, sillä ei tietenkään ole ollut vain kahta X-luokan purkausta viime päivien aikana, vaan niiden koronan massapurkaukset (aurinkotuulet ja avaruuteen vapautuneet magneettikentät) ovat yhdistyneet (!) ja tulevat suuntaamme yhtenä jättimäisenä massapurkauksena.

Koronan massapurkauksia tulee suuntaamme koko ajan, joten siinä ei ole mitään pelättävää. Kun kuitenkin otetaan huomioon, että ne tulevat X-purkauksista, jotka ovat yhdistyneet, se selittää paljon meille, jotka olemme aina vain herkempiä ja herkempiä auringon lisääntyneelle aktiivisuudelle. Se selittää myös teknologian ailahtelevan käyttäytymisen - purkaukset ja koronan massapurkaukset vaikuttavat tietokoneisiin, puhelimiin, internetiin, satelliitteihin jne. sekä epätavallisiin säämalleihin. Nekin jotka eivät ole tietoisia siitä, mitä tapahtuu energeettisesti, voivat tuntea "jännitystä" ilmassa - staattista sähköä, jännitettä, adrenaliinia, kireyttä, levottomuutta - sen voi kokea monin tavoin.

Purkaukset laukaisevat ja vapauttavat erilaisia juttuja kaikilla - oikealla, vasemmalla ja keskellä - sekä herättävät ja aktivoivat meitä myös, joten on äärimmäisen normaalia olla näinä päivinä jossain toimistossa, kulkea kaupungilla tai osallistua juhliin ja kaikilla ympärilläsi tapahtuu jotain hyvin intensiivistä elämässään. Heidän ei tarvitse puhua siitä, mutta voimme tuntea sen tunnekiihkeyden, mitä kaikilla on yrittäessään käsitellä aaltoja, joiden läpi he uivat, vaikkemme tietäisikään täsmälleen, mitä he tuntevat.

Niinpä enemmän kuin koskaan: käy "energiasuihkussa", kun tunnet kaiken tämän olevan liikkaa. Polta valkoista salviaa tai visualisoi puhdistavasi energiasi samaan tapaan, kuin olisit suihkussa. Pyydä, että kaikki mikä ei kuulu sinulle, palaa oikealle omistajalleen tai menee universumiin käytettäväksi hyvällä tavalla, ja pyydä, että kaikki mikä kuuluu sinulle, palautetaan. Voimme tulla kaupasta ihmisten energian kanssa ja jättää osia omasta energiastamme taakse ja ihmetellä, miksi matkamme ostoskeskukseen saa olomme tuntumaan loppuunkuluneelta!

Pidä energiasi puhtaana ja eheänä. Tee se kehollesi, tee se energiallesi! Lopulta energiapuhdistuksesta tulee toinen luonto kuin hengittämisestä eikä sen rituaalista tarvitse tehdä suurta numeroa, mutta jos tämä on uutta sinulle tai tunnet itsesi tavallista uupuneemmaksi, puhdista ja selkeytä!!

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.11.2013 20:27

ENERGIAENNUSTE: JUMALAINEN INTERVENTIO TOIMINNASSA

Kirjoittanut Emmanuel Dagher ( www.magnifiedmanifesting.com)
Marraskuu 2013

Siunausta, ystäväni, minulle on etuoikeus jakaa tämä pyhä hetki taas kanssasi.

Hyvin paljon on tapahtunut viime kerran jälkeen, kun tarkistimme tilanteen keskenämme ja olen hyvin innostunut jakamaan sen teidän kaikkien kanssa.

Viime kuun energiaennusteessa mainittiin, että syyskuun lopusta lokakuun puoliväliin olisi lepo- ja rentoutumisaikaa. Tuo aikajakso antoi meille tilaisuuden valmistautua energiamuutokseen, mikä alkoi muutamaa päivää ennen täydenkuun puolivarjopimennystä 18.10.

Kuunpimennyksen merkitys

Äskettäinen kuun puolittainen pimentyminen loi oven korkeampaan tietoisuuteen. Silloin kuu on maan varjossa.

Tämä pimennys antoi meille tilaisuuden päästää irti syvään juurtuneesta vastustuksesta ja energiatukoksista, joita olemme kantaneet varjoitsessämme. Tämä vapautuminen tuki meitä kvanttihypyn tekemisessä korkeampaan tietoisuuteen henkilökohtaisella ja kollektiivisella matkallamme.

Kuunpimennys tuki monia meistä valaisemaan itseämme sisältä ja motivoi meitä jakamaan lahjojamme ympäröivän maailman kanssa avoimemmin ja aidommin. Pimennyksen aikana tunteet ovat aina pinnassa, joten asiat tuntuivat melko intensiivisiltä ja voimakkailta. Kuitenkin ne asettuivat melko pian sen jälkeen.

Maailman tasolla näimme ja edelleen näemme, että miljoonat maailman kansalaiset pitävät sellaisia järjestöjä kuin NSA (mikä edustaa suurta osaa kollektiivin varjopuolesta) tilivelvollisena epäeettisistä vakoilutaktiikoistaan ja toimistaan, joita on käytetty henkilökohtaisen edun tavoitteluun. Tällainen varjo ei voi mennä takaisin piiloon tultuaan valoon kaikkien nähtäväksi. Tämä NSA-tilanne on nopeuttanut monien heräämisprosessia. Media voi luoda pelkopohjaista pyöritystä yrittäen vakuuttaa ihmisille, miksi tällaisia rakenteita on tärkeä olla. Ei ole mitään tarvetta ostaa tätä pelkoa, koska tiedämme, että sen on tapahduttava välttämättömien positiivisten maailmanmuutosten tapahtumiseksi.

Aurinko herää

Aurinko alkoi taas täristä, rämistä ja vyöryä 25.10. sarjalla X-luokan purkauksia. Voimakas auringon aktiivisuus on merkki, että kollektiivitietoisuudessamme tapahtuu suurta heräämistä. Näinä aikoina meillä on erinomainen tilaisuus kohdata kaikki haasteet elämässämme suoraan. Tämä johtaa tavallisesti siihen, että koemme valtavia läpimurtoja, erityisesti niillä elämämme alueilla, jotka johtavat voimaantumiseen ja syvempään yhteyteen Luojan tai Lähde-energian kanssa.

Silloin kun on paljon auringon aktiivisuutta, kuten viime aikoina on ollut, suuria valomääriä (energiaa) tulee maan ilmakehään.

Henkilökohtaisessa elämässämme tämä voi tilapäisesti ilmentyä poissaolevuutena tunteellisesti, ajatuksissa tai fyysisessä kehossa. Olemme ehkä vähän tavallista väsyneempi, meillä on pää/ontelopainetta, ylimääräistä kuumuutta tai punehtumista, ahdistusta, olemme tavallista tunteellisempia, korvat soivat ja on ailahtelevuutta - muutamia oireita nimetäkseni.

Voimakas auringon toiminta voi ilmentyä elämässämme myös inspiraatioräjähdyksinä ilman selvää syytä, yhteytenä laatikon ulkopuolisiin ideoihin, jotka voivat parantaa elämäämme jollain ennen ajattelemattomalla tavalla, ekstratyöntönä totuutemme puhumiseen sen puolesta, mikä on reilua ja oikeudenmukaista, ja värikkäämpinä unina.

Jotkut näistä asioista voivat tuntua epämukavilta. Tiedä, että se on täysin ok. Vaihtaminen korkeampiin tietoisuustiloihin ei ole aina helppoa. Kuitenkin tulokset ovat aina sen väärti, sitten kun olemme täysin integroituneet energioihin, joita ankkuroidaan kulloinkin.

Voimme tehdä useita pikkuasioita auttamaan voimakkaiden auringon aktiivisuusjaksojen läpi, kuten

* juo paljon vettä
* lepää
* puhu tietoisesti totuuttasi
* ole luonnossa
* syö ravitsevaa ruokaa, joka sisältää suuren määrän elämänvoimaa
* yhdistyy tukevien ja ystävällisten ihmisten kanssa
* valitse tietoiset ajatukset, sanat ja teot
* meditoi
* ole kiitollinen
* ole lempeä itsellesi ja toisille (pitäen asiat kevyinä)
* lohduttaudu sillä tiedolla, ettet ole yksin tällä matkalla korkeampaan tietoisuuteen
* elä läsnä olevassa hetkessä.

Jumalainen interventio toiminnassa

Kaikki muuttuu tällä hetkellä hyvin nopeasti henkilökohtaisessa elämässämme ja maailmassa, koska jumalainen interventio on toiminnassa.

Syvällä meissä jokaisessa on universumin (Luojan tai Lähde-energian) jumalainen siemen. Kun meditoimme, rukoilemme ja keskitymme sisäiseen parantumiseemme ja henkilökohtaiseen kehitykseemme, ruokimme ja ravitsemme tätä universaalia jumalaista siementä. Riittävän ravitsemisen jälkeen tämä siemen kukoistaa ja ilmentyy fyysisiin kokemuksiimme korkeampana tietoisuutena toiminnassa.

Jumalainen siemen meidän jokaisen sisällä ilmentyy elämässämme myös jumalaisena interventiona toiminnassa. Monet meistä ovat kuulleet ajatuksen: "Olemme yhtä kaiken olevaisen kanssa" eli olemme fyysinen ruumiillistuma universumista, joka kokee lisää itsestään meissä.

Kun siis pohdimme tätä ajatusta, oleta, että tämä "me olemme yhtä" on oikeasti totta. Miltä se näyttäisi? Mitä jos kutsumme todella esiin kaiken elämässämme, myös taivaalliset asetelmat jotka näyttävät tulevan väliin puolestamme?

No, tätä juuri tapahtuu. Jumalainen interventio voi vaikuttaa tapahtuvan ulkopuolellamme, mutta oikeasti me olemme kutsuneet ajankohtaisen tietoisuusmuutoksen tapahtumaan elämässämme, planeetalla ja sen yli.

Auringonpimennys tönii meitä eteenpäin

Meillä oli 3.11. viimeinen pimennyksemme, mikä oli auringonpimennys.

Auringonpimennykset luovat täydellisen ilmapiirin suurten henkilökohtaisten ja planetaaristen transformaatioiden tapahtumiselle. Kun siis yhdistetään tämä pimennys viime aikojen voimakkaaseen auringon aktiivisuuteen, on ehdottomasti suuren merkityksen ja toiminnan aikaa.

Tämä pimennys tukee meitä ankkuroimaan lisää tasapainoa suhteessa itseemme, toisiin, talousasioihin ja maailmaan ympärillämme. Jos kamppailemme edelleen näiden elämämme alueiden kanssa, tämä on aikaa katsoa tarkemmin kaikkia tilaisuuksia, joita universumi esittelee meille noustaksemme lopultakin niiden rajoitusten yli, joita olemme luoneet ja jotka ovat pitäneet meidät kamppailemassa.

Miten nousemme kamppailun yläpuolelle? On kyse vain riittävästä avoimuudesta oppia siihen liittyvä oppitunti. Sitten kun se on opittu, kamppailu häviää tai sillä ei ole enää samaa voimaa meihin kuin ennen.

Auringonpimennys inspiroi myös täysin uusiin ideoihin ja käsityksiin, jotka tukevat vielä positiivisempia muutoksia maailmassa. Nämä ideat alkavat levitä kulovalkean tavoin ympäri maailmaa ja johtavat maailmanlaajuisiin liikkeisiin, joita tarvitaan transformaation materialisoitumiseksi täysin kollektiivikokemuksiimme.

Heiluri heilahtaa takaisin

Heiluri on heilahtamassa takaisin maailmasta, joka on toiminut egon voimalla, maailmaksi joka toimii todellisella voimalla, mikä perustuu etiikkaan, myötätuntoon ja rakkauteen. Kerron tästä enemmän seuraavien kuukausien kuluessa, joten pysy kuulolla.

Pystyään nyt sydämessämme ja pidetään hyvää huolta itsestämme sisältä ulospäin. Elämä on todella poikkeuksellinen matka ja se tukee meitä aina. Kaiken yhteenvetona, tämä on erinomaista aikaa ryhtyä inspiroituun toimintaan ja toteuttaa todellisimmat ja aidoimmat toiveesi. On aika sanoa "kyllä" kaikille tilaisuuksille, joita elämällä on tarjottavana sinulle ja jotka tuntuvat olevan harmoniassa korkeimman ja suurimman hyväsi kanssa. Ei ole enää tarvetta pidätellä. On meidän aikamme säteillä.

Seuraavaan kertaan, taianomaisesti sinun,

Emmanuel

-----------

Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 18.11.2013 23:58

Metatronin ja Kryonin kanavoinnit
siirrän oman otsikkonsa alle.
ansaitsevat sen .. =)
Viimeksi muokannut Anita <3 .. päivämäärä 24.11.2013 15:27, muokattu yhteensä 2 kertaa
Anita <3 ..

ViestiKirjoittaja Anita <3 .. » 22.11.2013 00:10

MATKA MAAPALLON KESKIPISTEESEEN

Kirjoittanut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
20.11.2013

Kun suljemme silmämme, hengitämme sisään päälaelta ja tuomme hengityksen alas kehoa pitkin, selkärankaa ja jalkoja alas Gaian ytimeen.

Menemme alaspäin, alaspäin maahan,
ohi kuoren, ohi luolien, ohi magman, veden, kaikkien Gaian kehoelementtien,
syvälle aivan sen ytimeen.

Kiedomme nyt itsemme tuon ytimen ympärille kuin pitkän hännän.

Otamme hetken ja muodostamme tuon kolmannen ryhmän.
Meillä on maadoittuneiden osiemme ryhmä, korkeampien ilmaisujemme ryhmä ja meidän ryhmämme Gaian olentoina.

Ja meillä on deevat ja enkelit ja Elohim -
kaikki kolmannen, neljännen ja viidennen ulottuvuuden olennot ovat Gaian ytimessä.
Liitymme kaikki sen ytimeen.

Kun liitymme sen ytimeen, käytämme hetken mennäksemme omaan ytimeemme.

Sinun ehkä kannatta antaa oikean kätesi nousta koskettamaan kehosi sitä aluetta, mikä on ytimesi. Älä yritä käyttää aivojasi - salli vain sielusi liikuttaa kättä.

Eri ihmisillä on eri polku ja meillä kaikilla on eri keskipiste. Gaian upein asia on, että se on hämmästyttävän monimuotoinen planeetta, jolla on monenlaisia ihmisiä ja monia upeita ylösnousemuspolkuja.

Meille on ilo voida jakaa henkilökohtainen ilmaisumme ja antaa se ykseyteen. Kun täytämme tuon alueen, mitä olemme koskettaneet oikealla kädellä, menemme fyysiseen kehoomme ja sisäiseen kohtuumme, missä uusi ITSEMME kehittyy.

Käyttäen itseäni esimerkkinä tunnen, että tämä minä on hyvin puhdas ja hyvin viaton eikä minulla ole ollut paljon kokemuksia puhtaudesta ja viattomuudesta. Näin ollen tiedän, että se on uusi minä.

Tunnemme tämän uuden itsen, koska se on ITSE, kuka oikeasti olemme. Luultavasti olimme tämä itse, kun olimme pieniä lapsia, mutta meistä on sulkeutunut suuri osa. Ja nyt tunnemme olevan tarpeeksi turvallista päästää tämä osamme ulos. Usein tämä on osamme, mitä emme koskaan unohtaneet, mutta mikä emme voineet olla. Tämä osamme oli aina yhteydessä todelliseen moniulotteiseen ITSEEMME.

Kun tunnemme tämän äärettömän osamme, voimme visualisoida itsemme taas Gaian sisälle, sillä me kaikki olemme valinneet olla sen planeettakehon tietyn osan suojelijoita. Virity tuohon alueeseen, minkä suojelijana olemisen tunnet, uskot kohtaloksesi.

Ennen tulemistasi maa-astiaan sanoit: "Tämä on se Gaian alue, mitä haluan parantaa ja suojella. Tämä on se Gaian alue, mitä haluan rakastaa ehdottomasti." Tuo alue voi olla laaja, se voi olla pieni, se voi olla henkilökohtainen tai se voi olla myös Gaian aura tai kuu.

Ei ole kerrassaan mitään rajoituksia, kun tunnet transformoituvan itsesi tuolla alueella.

Nyt keskitymme katsomaan taas ympyrämme keskelle - se on Gaian ytimessä - ja kun alamme nousta Gaian ytimestä, menemme kaikki siihen paikkaamme planeetalla, missä fyysinen kehomme asuu tällä hetkellä.

Tunnemme ytimen laajenevan kaikkiin eri suuntiin ja lähetämme energiaamme tuon paikan kautta Gaiaan ja sen ilmakehään. Tunnemme, miten meidän kaikkien lähettämä energia sekoittuu siihen energiapolkuun uudelle maapallolle, mitä luomme kulkiessamme.

"Me" merkitsee jokaista ihmistä, paikkaa, tilanneetta ja asiaa, koska eläimet ja kasvit ovat edellämme. Ihmiset ovat eläneet yksilöinä, mikä on saanut olomme tuntumaan erilliseltä. Saimme suuren määrän voimaa, mutta meillä on paljon muistettavaa. Meidän täytyy muistaa, kuka oikeasti olemme, miksi päätimme tulla tänne nyt ja mitä aioimme tehdä.

Salli noiden kysymysten vain virrata lävitsesi. Jos tiedät vastauksen, se on upeaa. Sitten voit siirtyä toiseen vaiheeseen ja kysyä: "Mitä teen nyt?" Jos et saa vastausta siihen vielä, salli sen leijua ympärilläsi. Sitten kun teet yhden päätöksen, se muuttaa kaiken aurassasi. Se muuttaa kaikki mahdolliset todellisuudet kaikissa mahdollisissa asetelmissa. Muista elää nyt-hetkessä.

Et voi mennä tulevaisuuteen, koska viidennen ulottuvuuden maapallolla ei ole tulevaisuutta - on vain nyt.

-----------

Anita <3 ..

Seuraava

Paluu Kanavoinnit