NÄEN IHMEELLISIÄ ASIOITA
Kirjoittanut Aisha North (aishanorth.wordpress.com )
7.11.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
"Kun silmäni tottuivat valoon, huoneen yksityiskohtia ilmestyi hitaasti usvasta - kummallisia eläimiä, patsaita ja kultaa, kaikkialla kullankimallusta. Hetkeksi - se näytti varmaan ikuisuudelta toisille, jotka seisoivat vieressä - mykistyin hämmästyksestä ja kun lordi Carnarvon ei enää kestänyt pysähdystä ja kysyi levottomana: "Voitko nähdä mitään?", sain suustani ulos vain sanat: "Kyllä, ihmeellisiä asioita."" Howard Carter, "Valley of the Kings", marraskuu 1922
Rakkaat ystävät! Minusta tuntuu vähän kuin Howard Carterista, kun hän näki ensimmäistä kertaa Tuthankamonin hautaihmeet, sillä se mitä kaikkien näiden intensiivisten energioiden kera tulee, ei jää uupumaan mitenkään ihmeellisestä. Olen nimittäin alkanut nähdä tämän uuden maailman, mitä luomme, ja siitä tulee aina vain yksityiskohtaisempi, joten minua on opastettu jakamaan se kanssanne, sillä luulen, että on muitakin, joilla on myös jotain kerrottavaa tästä.
Ei ole mikään salaisuus, että energioista on tullut aina vain intensiivisempiä viimeisen viikon kuluessa, ja aina kun yhdistyn niihin, tunnen niiden virtaavan kehoni läpi melkein kivuliaasti toisinaan. Silloin kun maadoitun ja yhdistyn Äiti Maahan, saan voimakkaan pistelykohtauksen ja jalkojani alkaa nykiä. Kun avaan kruunuchakran, päästä tulee hyvin kuuma ja se alkaa värähdellä niin voimakkaasti, että voin melkein kuulla aivojen rämisevän sen sisällä, ja kun yhdistyn näihin energioihin keskuksessani, koko kehoni värähtelee. Alex, kirjoitit mielenkiintoisen kommentin viestiin "Tervetuloa 7. kokoontumiseen Lammelle", missä puhuit kolmiyhteisistä energioista.
"Mutta tässä on se juttu … ja siksi olemme niin tärkeitä ihmiskehoina. Olemme yhteensulautumiskanava maan, auringon ja Jumalan energialle, luomme kolmiyhteisen energian, mikä on paljon voimakkaampaa ja hyödyllisempää maan päällä kuin mikään niistä yksin …
"Ja tässä se on, ihmiset - ME olemme ainoita, jotka voivat tehdä tämän. Täällä maaulottuvuuksissa ME olemme voimakkaampia ja kykenevämpiä vaikuttamaan muutokseen kuin taivasulottuvuudet ja tästä syystä silloin kun keskitymme konkreettisesti ja tarkoituksella säteilemään tätä kolmiyhteistä energiaa ulospäin ja jakamaan sitä toisten kanssa, meistä tulee hämmästyttävän voimakkaita ja luovia tässä maaulottuvuudessa!"
Tämä on auttanut minua paljon, sillä aina kun yhdistyn tietoisesti näihin energioihin, tuon myös energiaa auringosta ja järven kristallista sekä visualisoin, miten kaikki nämä energiat yhdistyvät yhdeksi keskittyneeksi valonsäteeksi, mikä ampuu solar plexuksestani ja alkaa olla vuorovaikutuksessa "mahdollisuusmeren" kanssa, kuten Jatkuvat seuralaiset kutsuvat sitä, ja luoda. Tämä tapahtuu ainakin kerran tai pari joka yö ja lisäksi minua on opastettu meditoimaan päiväsaikaan ja tekemään samoin.
Joka kerta kun teen tämän, tapahtuu sama asia: ilmestyy kuvia ja näen uuden maailman koko komeudessaan. Ensin oli vain kuvia vihreästä ja elävästä maailmasta, missä asui ihmisiä täynnä iloa ja rakkautta, ja he elivät harmoniassa toistensa ja Äiti Maan kanssa, mutta nyt näen enemmän ja enemmän yksityiskohtia. Tässä on joitain asioita, joita olen nähnyt viimeisen parin vuorokauden aikana.
Kaikki ovat hyvin yhdistyneitä kaikkeen olevaiseen ja meditoimme päivittäin, jolloin istumme kasvot aurinkoa vasten. Nuoret ja vanhat, yksin tai ryhmissä, se on tärkeä osa jokapäiväisiä rituaalejamme. Emme syö kovin paljon ruokaa, enimmäkseen hedelmiä ja vihanneksia, koska saamme paljon ravinnostamme ja energiastamme siitä syvästä yhteydestä, mikä meillä on aurinkoon ja energioihin, jotka ympäröivät meitä. Meistä on tullut kuin kasveja ja puita ja keräämme ravintomme pääasiassa auringonsäteistä, ilmasta ja vedestä ja kasvatamme itse sen, mitä tarvitsemme sen lisäksi.
Koska meillä on tämä syvä yhteys itseemme ja energioihin, pidämme kehomme myös hyvin tasapainossa, joten elämme kauemmin ja meillä on vähän terveysongelmia. Meillä on sairaaloita, mutta ne palvelevat pääasiassa "ensiapuna"; minne mennään, jos on tapahtunut jonkinlainen onnettomuus. He pystyvät korjaamaan luita ja traumaattisia vammoja käyttämällä ei-invasiivisia tekniikoita, joihin liittyy värähtely ja ääni. (Susan, olet kuvannut jo tätä.) Olen myös nähnyt jotain, mikä näyttää konserttisalilta, missä käytetään ääntä ja musiikkia niiden tasapainottamisessa, jotka tarvitsevat ulkoista apua oman energiavuorovaikutuksensa lisäksi.
Kuljetus tapahtuu enimmäkseen teleportaatiolla. Se näytti jonkinlaiselta "bussiasemalta" tai kuljetuskeskukselta, minne voit mennä halutessasi matkustaa, ja tähän käytettiin jonkinlaista käytäväverkostoa, vähän kuin maanalaista junajärjestelmään, mutta tämä oli enemmän kuin energiamadonreikiä, joihin pääsi näiltä "asemilta". Näin ihmisryhmien istuvan kuin bussissa valmiina kiidätettäväksi määränpäähänsä.
Emme ole yksin tässä uudessa maailmassa, rinnallamme asuu muita olentoja. Tähän mennessä olen nähnyt joitain, joilla on fyysinen keho, ei kovin erilainen kuin ihmisillä, se on vain kirkkaansininen ja he ovat pidempiä ja hoikempia kuin me. On myös joitain valo-olentoja ja voimme kommunikoida heidän kanssaan telepaattisesti. Ne ovat hyvin uteliaita siitä, millaista on elää fyysisessä kehossa, joten niiden sallitaan "vierailla" ihmiskehossa rajoitetun ajan, jos joku ihminen kutsuu ne. Voimme tuntea, millaista on, tuollainen vieras on sisällä ja se oli mitä rakastavin ja hämmästyttävin kokemus! Näin myös jotain, mikä näytti avaruusaluksilta, joita leijui yläpuolellamme, ja se oli normaalitapahtuma eikä kukaan kiinnittänyt paljon huomiota niihin.
Tämän olen "nähnyt" tähän mennessä ja olen hyvin utelias tietämään, onko toisia, jotka ovat alkaneet kokea jotain samanlaista!
Rakkautta ja valoa minulta, Aisha
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.